038Zwolle schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:46:
EA is hard op weg om dit spel te verpesten voor de mindere spelers. Speel inmiddels weer in divisie 5 maar de tegenstanders die ik tegen kom zijn echt niet normaal. De meest zieke teams en bizar goede spelers die ik zelfs in de WL nooit tegen kom. Een maatje van mij is een paar weken pas begonnen en zit in div 7.. Maar daar is het niveau vaak even hoog. Welke mafkees heeft die mijlstones en swaps verzonnen? Die krijg je nooit voor elkaar in je eigen divisie dus natuurlijk gaan mensen zakken. Maar heeft EA niks geleerd van swaps of politano?
Zag vanmiddag een filmpje van runthrfutmarket en ik ben het er vrijwel 100% mee eens.
Klopt het is echt niet leuk om Rivals te spelen op het moment. Bijna elke tegenstander parkeert de bus, elke speler die de bal heeft moet even een skillmove doen en als je 1x hapt ben je de sjaak dan rennen auba en aguero alleen op je keeper af, even zo’n zacht rolletje er langs en het is weer gedaan. Je weet gewoon van te voren wat er gaat gebeuren en je kan er niks aan doen. Tenzij je zelf ook de bus parkeert, maar daar pas ik voor.
Daarnaast heb je ook nog de EA keeper god mode, waarbij de matigste keepers ineens alles pakken ook al hebben je spitsen 99 finishing om over paal en lat maar te zwijgen. Aan het eind van die vorige icon swap spelers was Rivals weer leuk spelen en waren het echt leuke wedstrijden, maar nu is het weer verziekt.
Het is niet zo dat ik alles verlies, het is denk ik 50-50, maar het is gewoon niet leuk spelen als de tegenstanders allemaal hetzelfde meta trucje doen. Er zit totaal geen verrassingselement in.
Daarbij hebben ze laatste paar updates het spel wat mij betreft enkel slechter gemaakt, de 1.0 versie speelde prima.
[
Voor 5% gewijzigd door
Nachtapotheker op 26-11-2019 08:37
]