Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Zo. Heb ondertussen alle squads klaarstaan voor League sbc van Premier League, Serie A, La Liga en Eredivisie.
Laat maar komen die sbc's dan pak ik lekker veel pakketjes die ik pas ga openen tijdens TOTY 8)

Misschien pak ik Turkije en België ook mee. Vanavond maar even rustig kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
  • Laatst online: 26-07-2023
Xavi2k schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:36:
Zoals België het leuke land is voor alles.. kunnen wij dus geen FIFA punten kopen.. (voetbal clubs mogen wel met Unibet enz spelen, maar goed doet niks ter zijde)
Mijn vraag is: (ik woon in thailand maar mijn ps4 is aan België gekoppeld en dat kan je normaal niet meer veranderen)
Kan ik mijn FIFA FUT op een vriend zijn ps4 even koppelen en zo via zijn (Thaise) account zo punten kopen?

Mvg
Ik woon ook in België, via het spel zelf kan ik geen punten kopen, maar via mijn gsm (NL nummer vh werk) kan dat wel en worden ze ook gewoon zichtbaar in je PS4 account. Wellicht met Thaise gsm sim inloggen op je companion app en dan aanschaffen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
MWSAH schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:01:
Toch maar even hier, want het andere topic is een lege woestenij:

Zit te wachten op een Black Friday-aanbieding voor de PS4-editie (EDIT: nu 39,99 bij Bol.com - ma 25/11). Al heeft Bol en nog wat partijen hem al afgeprijsd voor 45 euro. Maar belangrijker, na alle kritiek, wat zijn nu de ervaringen? Ik doe geen FUT, maar vooral Career als manager. Dus ben vooral benieuwd hoe FIFA20 er nu voor staat qua gameplay, career mode en speelbaarheid. Iemand ervaringen?

Ik doe nu nog FIFA19 maar zit in 2025 met mijn carrière en ben wel klaar voor FIFA20. Maar wil ook geen 40-50 euro neerleggen voor een spel dat nog steeds flink teleurstelt.
Vergeleken met andere games ben ik veel meer uur kwijt met FIFA. Daarom is die 40 euro of hoeveel je er ook voor betaald het wel waard.
Ja de gameplay is soms om te huilen maarja je blijft er wel mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 17:56
Hassiebassie schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:00:
Zo. Heb ondertussen alle squads klaarstaan voor League sbc van Premier League, Serie A, La Liga en Eredivisie.
Laat maar komen die sbc's dan pak ik lekker veel pakketjes die ik pas ga openen tijdens TOTY 8)

Had ik vorig jaar alleen voor de La Liga gedaan. Hierdoor stond wel m'n hele transferlijst vol met La Liga spelers voor de verkoop :+ Iets zegt met dat je dit niet doet voor al die leagues :P Al is het wel slim om er van te voren al naar te kijken welke spelers heel zeldzaam kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 18:25
Ik zou dan mooi FM gaan spelen, is een veel uitgebreidere career mode. Alleen ben je echt manager en speel je de wedstrijden niet zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-09-2020

Hoho grote investeringen .. ga je ze doen of verkopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
Morgush schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:06:
[...]

Ik woon ook in België, via het spel zelf kan ik geen punten kopen, maar via mijn gsm (NL nummer vh werk) kan dat wel en worden ze ook gewoon zichtbaar in je PS4 account. Wellicht met Thaise gsm sim inloggen op je companion app en dan aanschaffen?
Hmm ? Bedoel je dan via de web app ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
Xavi2k schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:19:
[...]

Hmm ? Bedoel je dan via de web app ofzo ? Want als ik store ga, kan je niks kopen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 17:52
MWSAH schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:01:
Toch maar even hier, want het andere topic is een lege woestenij:

Zit te wachten op een Black Friday-aanbieding voor de PS4-editie (EDIT: nu 39,99 bij Bol.com - ma 25/11). Al heeft Bol en nog wat partijen hem al afgeprijsd voor 45 euro. Maar belangrijker, na alle kritiek, wat zijn nu de ervaringen? Ik doe geen FUT, maar vooral Career als manager. Dus ben vooral benieuwd hoe FIFA20 er nu voor staat qua gameplay, career mode en speelbaarheid. Iemand ervaringen?

Ik doe nu nog FIFA19 maar zit in 2025 met mijn carrière en ben wel klaar voor FIFA20. Maar wil ook geen 40-50 euro neerleggen voor een spel dat nog steeds flink teleurstelt.
Offline zal je de fut frustratie niet hebben qua gameplay. Als ik een squad battle speel op legendary of wereldklasse speelt het heerlijk wanneer je geen rare sqb fratsen hebt. Als je zo lang carrière speelt haal je dat geld er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 09:03

Jebus4life

BE User

Morgush schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:06:
[...]

Je bedoelt dat je dus op je PS4 geen Fifa points kan aanschaffen, maar als je de web app opent vanaf een NL sim dat je de punten dan wel kan kopen?
Misschien omdat je account in NL staat dat je dus punten kan kopen omdat je "tijdelijk" in BE zit? Maar als je account gekoppeld is aan BE dat dat niet werkt?

Lijkt me in alle geval logischer, lijkt me niet dat een Belgische gebruikers gewoon even de grens over kan rijden en dan gewoon z'n Fifa points kan aanschaffen? Anders rij je toch gewoon een uurtje naar NL/FR/DE/LU en omzeil je het?

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-09 21:04
Tuurlijk wel, je mag het in belgie niet kopen maar in de andere landen wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Is eigenlijk iemand voor Ferdinand bij de Icon Swaps gegaan? Vraag me af hoe hij bevalt. Enige waar ik bang voor ben is zijn draaicirkel, dat is waarschijnlijk het voordeel van een Varane bijvoorbeeld.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
  • Laatst online: 26-07-2023
nee, de companion app, die op je gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 11:27
Xamsix schreef op maandag 25 november 2019 @ 17:11:
Is eigenlijk iemand voor Ferdinand bij de Icon Swaps gegaan? Vraag me af hoe hij bevalt. Enige waar ik bang voor ben is zijn draaicirkel, dat is waarschijnlijk het voordeel van een Varane bijvoorbeeld.
Was niet zo onder de indruk van Varane.
Prima verdediger hoor, maar niet extreem veel beter dan bijvoorbeeld Lenglet.
Het prijsverschil (toen) was bijna 200k, dat was Varane zeker niet waard.

In verschillende reviews worden een aantal icons steeds aangeraden:
Ferdinand, R Carlos, Zanetti, Gerrard.

Kortom met Ferdinand zit je goed. Kan je overal aan linken.
Ga je geen spijt van krijgen.

https://www.futbin.com/20/player/139/rio-ferdinand

825k op de transfermarkt en dat voor een 85 verdediger. Zegt eigenlijk al genoeg d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door Valandil op 25-11-2019 17:34 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Valandil schreef op maandag 25 november 2019 @ 17:33:
[...]

Was niet zo onder de indruk van Varane.
Prima verdediger hoor, maar niet extreem veel beter dan bijvoorbeeld Lenglet.
Het prijsverschil (toen) was bijna 200k, dat was Varane zeker niet waard.

In verschillende reviews worden een aantal icons steeds aangeraden:
Ferdinand, R Carlos, Zanetti, Gerrard.

Kortom met Ferdinand zit je goed. Kan je overal aan linken.
Ga je geen spijt van krijgen.

https://www.futbin.com/20/player/139/rio-ferdinand

825k op de transfermarkt en dat voor een 85 verdediger. Zegt eigenlijk al genoeg d:)b
Thanks, heb ook Desailly achterin dus lijkt me wel een mooi blok. Voor Zanetti moet ik online icon swaps doen, maar heb geen zin om af te zakken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xamsix schreef op maandag 25 november 2019 @ 17:37:
[...]

Thanks, heb ook Desailly achterin dus lijkt me wel een mooi blok. Voor Zanetti moet ik online icon swaps doen, maar heb geen zin om af te zakken :)
Ik heb het vrij gemakkelijk zonder afzakken gehaald die online swaps.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Graag jullie mening / ervaring :) Heb momenteel lucas in de spits en die wil ik upgraden naar auba.

Is dit een enorme upgrade ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Xavi2k schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:17:
[...]

Hoho grote investeringen .. ga je ze doen of verkopen ?
Ga ze doen voor de eventuele goede spelers en de pakketjes.
Ik ga nu weer pakketjes sparen tot er weer een leuke promo komt of dat TOTY uitkomt. Heb al bijna 30 pakketjes klaarstaan :)

Ik bedenk me trouwens net dat ik Liga NOS en SAF ook kan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Hassiebassie schreef op maandag 25 november 2019 @ 18:01:
[...]

Ik ga nu weer pakketjes sparen tot er weer een leuke promo komt of dat TOTY uitkomt. Heb al bijna 30 pakketjes klaarstaan :)

Hoe weet je welke opstellingen er gemaakt moeten worden voor die league sbc’s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Iemand al heel veel Willem Jansens ingekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op maandag 25 november 2019 @ 18:01:
[...]

Net op tijd ;), Battaglia ziet er erg goed uit.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:10:
[...]

Net op tijd ;), Battaglia ziet er erg goed uit.
Helaas net te laat. Heb een aantal zilveren clubs nog net kunnen voltooien dus het gros is gelukkig gedaan :)

Die speler ziet er wel heerlijk uit! Misschien wat lastig te linken maar prachtige supersub :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Hassiebassie schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:38:
[...]

Helaas net te laat. Heb een aantal zilveren clubs nog net kunnen voltooien dus het gros is gelukkig gedaan :)

Die speler ziet er wel heerlijk uit! Misschien wat lastig te linken maar prachtige supersub :D
Wat vergelijkbaar met Paulinho inderdaad. Ik heb zelf McGinn (SIF) untradable gepacked deze week (kost ook maar 20k ofzo), maar die moet eigenlijk niet zo veel onderdoen, dus denk niet dat ik hem ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38

Zou het niet kunnen dat premier league en serie A geen league SBC krijgen ivm met die milestone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Las hier aantal positieve reacties over van Basten dacht probeer zijn 89 kaart is, maar die speelt idd ontzettend lekker zeg. In de box echt dodelijk wat schiet die hard zeg, en met corners win ik zowaar kopballen ze gaan er niet altijd in maar valt wel op!
Heb er meer plezier mee dan Mbappe eerlijk gezegd qua kansen afmaken beter. Samen met Neymar en Messi ook een dodelijk trio.
Politano als supersub ook top nu nog hopen op promes IF dan 2 supersubs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Leuk avondje vandaag. Rustig met de icon challenges bezig, zowaar, 3 achter elkaar gewonnen :) 2 met een brazilaans (ook wel makkelijkste denk ik) en eentje met een UCL team. Zit nog maar 2 of 3 keer winst van m'' hoogste rating ooit. Het kan dus zelfs met de challenges >:)

Ben nu halverwege de meeste challenges (geen nood om er bepaalde te rushen, ik moet ze toch allemaal doen als ik Ballack nog wil).

[ Voor 14% gewijzigd door Jebus4life op 25-11-2019 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05:47
EA is hard op weg om dit spel te verpesten voor de mindere spelers. Speel inmiddels weer in divisie 5 maar de tegenstanders die ik tegen kom zijn echt niet normaal. De meest zieke teams en bizar goede spelers die ik zelfs in de WL nooit tegen kom. Een maatje van mij is een paar weken pas begonnen en zit in div 7.. Maar daar is het niveau vaak even hoog. Welke mafkees heeft die mijlstones en swaps verzonnen? Die krijg je nooit voor elkaar in je eigen divisie dus natuurlijk gaan mensen zakken. Maar heeft EA niks geleerd van swaps of politano?

Zag vanmiddag een filmpje van runthrfutmarket en ik ben het er vrijwel 100% mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jebus4life schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:04:
Leuk avondje vandaag. Rustig met de icon challenges bezig, zowaar, 3 achter elkaar gewonnen :) 2 met een brazilaans (ook wel makkelijkste denk ik) en eentje met een UCL team. Zit nog maar 2 of 3 keer winst van m'' hoogste rating ooit. Het kan dus zelfs met de challenges >:)

Ben nu halverwege de meeste challenges (geen nood om er bepaalde te rushen, ik moet ze toch allemaal doen als ik Ballack nog wil).
Hoop dat je wel een UCL Braziliaans team hebt gehaald ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Bossie schreef op maandag 25 november 2019 @ 23:04:
[...]

Hoop dat je wel een UCL Braziliaans team hebt gehaald ;)
Gewoon aan het doen met de spelers die ik had, enkel een linksback gehaald omdat ik geen CL linksback had >:)

2 for 2 inmiddels met dat brakke CL team 8)7 Een vol uur met 10 man moeten spelen en totaal onterecht gewonnen, maar toch maar mooi gewonnen dus :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik kan maar niet wennen aan de 4231 of 442. Spelers lopen gewoon niet waar ze horen te zijn naar mijn gevoel. In Fifa 19 zweerde ik bij 4231 narrow, maar in deze fifa lijkt het maar niet te kloppen.
Toch maar weer terug naar de 41212(2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Hassiebassie schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 00:39:
Ik kan maar niet wennen aan de 4231 of 442. Spelers lopen gewoon niet waar ze horen te zijn naar mijn gevoel. In Fifa 19 zweerde ik bij 4231 narrow, maar in deze fifa lijkt het maar niet te kloppen.
Toch maar weer terug naar de 41212(2).
Probeer 4222 is speelde 4231 en 41212(2) was voor mij ook matig maar sinds 4222 die bij mij normaal nooit goed werkte vorige fifa's speelt die voor mij super.
Heb hier de tactics keer gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
Dit wordt mijn eerste Black Friday..
Wordt een hele dag voor de ps4 zitten.. kan iemand me vertellen wat voor SBC’s we krijgen (zoals fifa 19, om een idee te krijgen) en wat uur het begint en eindigt (woon Thailand dus is +6uren dus zal nachtwerk worden vermoed ik :P)
Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Xavi2k schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 08:19:
Dit wordt mijn eerste Black Friday..
Wordt een hele dag voor de ps4 zitten.. kan iemand me vertellen wat voor SBC’s we krijgen (zoals fifa 19, om een idee te krijgen) en wat uur het begint en eindigt (woon Thailand dus is +6uren dus zal nachtwerk worden vermoed ik :P)
Alvast bedankt !
Wil niet heel lullig doen, maar had je google geprobeerd met black friday fifa 19 als search?

Dit was dan een van de eerste hits:
https://www.fifauteam.com/fifa-19-black-friday-offers-guide/

Zou dus ook pas vanaf 19h nederlandse tijd achter je ps4 gaan zitten (waarom eigenlijk als je een companion app hebt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:34
038Zwolle schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:46:
EA is hard op weg om dit spel te verpesten voor de mindere spelers. Speel inmiddels weer in divisie 5 maar de tegenstanders die ik tegen kom zijn echt niet normaal. De meest zieke teams en bizar goede spelers die ik zelfs in de WL nooit tegen kom. Een maatje van mij is een paar weken pas begonnen en zit in div 7.. Maar daar is het niveau vaak even hoog. Welke mafkees heeft die mijlstones en swaps verzonnen? Die krijg je nooit voor elkaar in je eigen divisie dus natuurlijk gaan mensen zakken. Maar heeft EA niks geleerd van swaps of politano?

Zag vanmiddag een filmpje van runthrfutmarket en ik ben het er vrijwel 100% mee eens.
Klopt het is echt niet leuk om Rivals te spelen op het moment. Bijna elke tegenstander parkeert de bus, elke speler die de bal heeft moet even een skillmove doen en als je 1x hapt ben je de sjaak dan rennen auba en aguero alleen op je keeper af, even zo’n zacht rolletje er langs en het is weer gedaan. Je weet gewoon van te voren wat er gaat gebeuren en je kan er niks aan doen. Tenzij je zelf ook de bus parkeert, maar daar pas ik voor.
Daarnaast heb je ook nog de EA keeper god mode, waarbij de matigste keepers ineens alles pakken ook al hebben je spitsen 99 finishing om over paal en lat maar te zwijgen. Aan het eind van die vorige icon swap spelers was Rivals weer leuk spelen en waren het echt leuke wedstrijden, maar nu is het weer verziekt.
Het is niet zo dat ik alles verlies, het is denk ik 50-50, maar het is gewoon niet leuk spelen als de tegenstanders allemaal hetzelfde meta trucje doen. Er zit totaal geen verrassingselement in.

Daarbij hebben ze laatste paar updates het spel wat mij betreft enkel slechter gemaakt, de 1.0 versie speelde prima.

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 26-11-2019 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
bvbal79 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 08:23:
[...]

Wil niet heel lullig doen, maar had je google geprobeerd met black friday fifa 19 als search?

Dit was dan een van de eerste hits:
https://www.fifauteam.com/fifa-19-black-friday-offers-guide/

Zou dus ook pas vanaf 19h nederlandse tijd achter je ps4 gaan zitten (waarom eigenlijk als je een companion app hebt)
Bedankt ! Ja maar ps4 werkt toch beter dan de app..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:50
Gisteren kwam Alba uit een 2 speler pack van de PL objective lopen. Daarnaast genoeg swap spelers voor Gerrard dus dit is het team voor komend weekend. Ingame een 4231 of 442.

Met op de bank nog SIF Naingollan, POTM Martinez en POTM Gnabry.

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/555396673313046538/648792050728173568/unknown.png?width=972&height=600
https://discord.gg/kSy2jqv

[ Voor 50% gewijzigd door Vissert op 26-11-2019 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Fraaank schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:06:
Iemand al heel veel Willem Jansens ingekocht?
Nee, eentje maar.

Ik heb wel 100 verdedigers van Vitesse gekocht, aangezien ze er erg weinig hebben,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:17
Denken jullie dat de Eredivisie SBC snel zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
sirkeith schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:06:
[...]

Nee, eentje maar.

Ik heb wel 100 verdedigers van Vitesse gekocht, aangezien ze er erg weinig hebben,
kan je tot die sbc komt niet meer je transferlist gebruiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
sensately schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:30:
[...]

je kunt unassigned gaan he...dus zo gek is het niet...je kunt dan alleen geen pakjes open maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
sensately schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:30:
[...]

Traden is er toch niet echt bij deze Fifa, dus geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
https://www.futbin.com/20/squad/11274497
kan ik de chemistry verbeteren want ben er niet zo een expert in..
met loyaliteit zit ik wel aan 100, maar KDB heeft maar een 2.. ga ik dit merken in het spel of valt het mee ?
ik wil in een 4231 spelen met 3 CAM's
ps normaal heb ik semedo, maar ga walker zetten ivm chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Xavi2k schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:49:
https://www.futbin.com/20/squad/11274497
kan ik de chemistry verbeteren want ben er niet zo een expert in..
met loyaliteit zit ik wel aan 100, maar KDB heeft maar een 2.. ga ik dit merken in het spel of valt het mee ?
ik wil in een 4231 spelen met 3 CAM's
ps normaal heb ik semedo, maar ga walker zetten ivm chem
Als je van KDB een CM maakt krijgt ie in ieder geval iets hoger. Maar zolang je een LM zonder RM in je selectie hebt ga je nooit iedereen op 10 krijgen. Als je dat wil moet je een RM erbij nemen of Hazard vervangen voor een andere CM/CAM/CVM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Zag dat vorig jaar met Black Friday er ook speciale 'Best of Team of the Week' kwam. Ben erg benieuwd. Zullen veel mensen opeens met een IF Ronaldo, Mbappe of Messi aan komen gaan zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silvi0
  • Laatst online: 05-06 23:02
Xamsix schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:15:
Zag dat vorig jaar met Black Friday er ook speciale 'Best of Team of the Week' kwam. Ben erg benieuwd. Zullen veel mensen opeens met een IF Ronaldo, Mbappe of Messi aan komen gaan zetten.
De kans op z'n speler blijft natuurlijk altijd minimaal (0,01%) ;) Dus verwacht niet dat iedereen opeens met een Messi speelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
silvi0 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:22:
[...]

De kans op z'n speler blijft natuurlijk altijd minimaal (0,01%) ;) Dus verwacht niet dat iedereen opeens met een Messi speelt..
Nou ik moet zeggen dat ik echt belachelijk vaak tegen Messi kom deze FIFA....
Iedereen heeft echt al 1-2 mil+ teams,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
Jamesl schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:33:
[...]

Nou ik moet zeggen dat ik echt belachelijk vaak tegen Messi kom deze FIFA....
Iedereen heeft echt al 1-2 mil+ teams,
Ja dat klopt inderdaad, maar daarvan heeft denk ik 99% de speler gekocht en niet uit een pack..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 14:12
Mijn team ook maar geupgrade, 41212 (2) en 4231 in game:

team 26/11

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
silvi0 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:35:
[...]

Ja dat klopt inderdaad, maar daarvan heeft denk ik 99% de speler gekocht en niet uit een pack..
Klopt.
Ik vraag me echt af hoe iedereen aan zo'n team komt, is het pack-luck? Geven ze honderden euros uit of kan iedereen traden tegenwoordig? :P
Hier komen ook echt de gekste teams voorbij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
Jamesl schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:57:
[...]

Klopt.
Ik vraag me echt af hoe iedereen aan zo'n team komt, is het pack-luck? Geven ze honderden euros uit of kan iedereen traden tegenwoordig? :P
Hier komen ook echt de gekste teams voorbij :9
Ik denk een combinatie van wat jij omschrijft :) af en toe wat pack-luck maar denk dat vooral dat soort team echt veel geld in hun team stoppen met packs kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xavento schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:37:
Mijn team ook maar geupgrade, 41212 (2) en 4231 in game:

[Afbeelding: team 26/11]
Hoe is Firmino?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 14:12
Wat je ervan verwacht, heb een aantal CM's gebruikt als Veron, Gerrard etc. Firmino is in mijn optiek wat solider en kan hem in een 4231 als CCAM gebruiken.

41212 heb ik hem op CM met Paulinho.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

sirkeith schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:06:
[...]

Nee, eentje maar.

De CB's van Sampdoria (daar zijn er maar 3 van, wel een massa back's) staan nog voor de base price van 650. Gezien dat ook 2 van hun 4 highest rated spelers zijn vraag ik me af of dat een goede investering is...
(idem de GK - Audero trouwens, dat maakt 3 van de highest rated spelers)

Dit is m'n eerste Fifa, dus ik vind het moeilijk inschatten...
In alle geval is het wel een veilig investering, 100 spelers die ik zou quick sellen zouden me wegteld een verlies van 1800 coins opleveren...

[ Voor 10% gewijzigd door Jebus4life op 26-11-2019 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
als je een nieuwe PlayStation hebt , kan je je FIFA fut team gewoon meenemen ? Of volledig opnieuw beginnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Xavi2k schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:20:
als je een nieuwe PlayStation hebt , kan je je FIFA fut team gewoon meenemen ? Of volledig opnieuw beginnen ?
Als je van een andere Playstation komt, is je account gewoon bewaard op de EA servers. Maar als je van een XBOX of PC komt moet je opnieuw beginnen. Tussen platforms wisselen is een probleem maar als je binnen hetzelfde platform wisselt is het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
silvi0 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:00:
[...]

Ik denk een combinatie van wat jij omschrijft :) af en toe wat pack-luck maar denk dat vooral dat soort team echt veel geld in hun team stoppen met packs kopen..
Not sure, ik heb bijvoorbeeld ook wat geld erin geduwd, maar eerlijk gezegd heb ik uit die packs echt helemaal niks gekregen. Heb vooral packluck gehad met bijvoorbeeld een keer Griezman, een keer Ramos, Son, etc etc. Laatste weken overigens ook geen luck meer, maar mag niet klagen.

Edit; Stel je packt toevallig een Pele of een icon van 1mil+, dan gaat het snel lekker.

[ Voor 7% gewijzigd door Xamsix op 26-11-2019 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xavi2k
Pompi schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:22:
[...]

Als je van een andere Playstation komt, is je account gewoon bewaard op de EA servers. Maar als je van een XBOX of PC komt moet je opnieuw beginnen. Tussen platforms wisselen is een probleem maar als je binnen hetzelfde platform wisselt is het geen probleem.
Yes gedaan thanks ! Maar kan steeds geen coins kopen omdat account zelfde is pff..
Wordt dus nieuwe account maken als enige oplossing damn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
Moet net tegen een team met 90 gullit, neymar, mbappe, 91 cruijff, 92 maldini, vvd etc etc. 6-2 gewonnen :+ dat zijn wel de lekkerste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Wellicht dat iemand het hier eerder heeft gezien, maar ik kan niet helemaal terugscrollen. Maar hoe zorg je voor de first owners objectives? Ik heb bij lange na niet die spelers om de objectives te doen. Of moet ik nu ineens packs gaan openen met geld/coins?

Want de spelers kopen is niet de bedoeling lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
Jebus4life schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:49:
[...]

De CB's van Sampdoria (daar zijn er maar 3 van, wel een massa back's) staan nog voor de base price van 650. Gezien dat ook 2 van hun 4 highest rated spelers zijn vraag ik me af of dat een goede investering is...

In alle geval is het wel een veilig investering, 100 spelers die ik zou quick sellen zouden me wegteld een verlies van 1800 coins opleveren...
Dat zijn gouden spelers, daar zijn er veeeeeeeeeeeeel meer van op de markt.

Maar het blijft altijd een beetje gokken wat goede profit oplevert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
Vestendrie schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:12:
Wellicht dat iemand het hier eerder heeft gezien, maar ik kan niet helemaal terugscrollen. Maar hoe zorg je voor de first owners objectives? Ik heb bij lange na niet die spelers om de objectives te doen. Of moet ik nu ineens packs gaan openen met geld/coins?

Want de spelers kopen is niet de bedoeling lijkt mij.
First owners zijn inderdaad leenspelers of spelers uit packs, dus de enige manier is SBC's doen of pakketten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Jebus4life schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:49:
[...]

Als je er van de 100 25 verkoopt met 200 wins, dan is het al winst gevend.

Niet veel, maar toch :+

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
silvi0 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:35:
[...]

en waar komt die speler dan vandaan? Uit een pack neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
bvbal79 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:44:
[...]

Ja uiteraard :) Maar de discussie begon dat straks iedereen een Messi / Neymar packt tijdens Black Friday ;) En ik daarvan zei dat dit wel mee zal vallen aangezien de kans nog steeds super klein is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
silvi0 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:26:
[...]

First owners zijn inderdaad leenspelers of spelers uit packs, dus de enige manier is SBC's doen of pakketten kopen.
Ik dacht dat als je de loyalty-glitch gebruikt op gekochte spelers dat het ook als first-owner wordt gezien.

Belachelijk deze methode trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-09 11:48
Als er vanavond zich al clubs verzekeren van de volgende ronde in de CL.
Krijgen spelers van rttf dan al een upgrade, of is dit sowieso pas als de poulefase geweest is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Kanters85 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:20:
Als er vanavond zich al clubs verzekeren van de volgende ronde in de CL.
Krijgen spelers van rttf dan al een upgrade, of is dit sowieso pas als de poulefase geweest is?
Pas als de poulefase is geweest, meestal nog voor de loting dacht ik. Maar de prijzen stijgen/dalen gedurende een beslissingswedstrijd al wel met hoge pieken en dalen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Oke thnx,
Ik heb nl Son.

En onverhandelbare spelers Willian en Joe Gomes.
Vestendrie schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:22:
[...]

Pas als de poulefase is geweest, meestal nog voor de loting dacht ik. Maar de prijzen stijgen/dalen gedurende een beslissingswedstrijd al wel met hoge pieken en dalen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:44:
[...]

Lijkt me toch duidelijk dat hij de transfermarkt bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Kanters85 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:41:
Oke thnx,
Ik heb nl Son.

En onverhandelbare spelers Willian en Joe Gomes.

[...]
Ga je aardig wat winst op maken met Son dan. Heb 4 punten speling dacht ik toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Dat dacht ik ook, voor 1.5 gekocht.
Ben benieuwd wat zijn rating gaat doen, en ik geloof dat ze bij 1 punt zeker zijn van de volgende ronde.
Vestendrie schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:49:
[...]

Ga je aardig wat winst op maken met Son dan. Heb 4 punten speling dacht ik toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Kanters85 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:55:
Dat dacht ik ook, voor 1.5 gekocht.
Ben benieuwd wat zijn rating gaat doen, en ik geloof dat ze bij 1 punt zeker zijn van de volgende ronde.

[...]
Pff, hoe kom je aan zoveel coins? Handel je of packluck?

Hoe ziet de rest van je team eruit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Ik zal wel iets verkeerd doen (of helemaal niet) maar ik verlies bijna alle 1 op 1 fysieke duels... Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Luck gehad 2 icons en Messi gehad
Vestendrie schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:57:
[...]

Pff, hoe kom je aan zoveel coins? Handel je of packluck?

Hoe ziet de rest van je team eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, Poggy als CM in 442 of Scream Firmino?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Serie A league sbc is uit. 84 dalbert en 84 tonalli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Lastig lastig. Moet nog even 1 squadje inleveren maar heb nog niet besloten welke speler ik ga nemen.

Wel nog nooit zo makkelijk een league sbc voltooid :P

Sandro Tonali natuurlijk. Wat een beest is me dat zeg! :+

[ Voor 17% gewijzigd door Hassiebassie op 26-11-2019 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 02:03
Kijk aan! Serie A SBC. Nainggolan meteen de verkoop in, die Italiaanse CVM heeft geweldige stats en zal met een beetje slim inkopen en weinig geluk in packs de helft kosten. Ook Dalbert ziet er goed uit.

Dit is ook meteen om snel alle zilveren via bieden binnen te hengelen, voor ze te duur worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Grappig, tijd terug wilde ik voor Zola gaan, toen ong 600k. Toch voor Hagi gekozen. Inmiddels is baby Zola gestegen naar 900k. Het kan verkeren haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik wil niet te negatief doen, maar heeft iemand nog plezier aan rivals? 9 van de 10 keer als je 2 goals voor staat ragequit de tegenstander. En als dit niet gebeurd tref je wel weer een doelstelling team die je compleet vernederd, of bij een gelijkspel 3 bizar goede spelers erin brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:06
Iemand een idee hoe ik die lage voorzet voor elkaar krijg met die doelstellingen? Heb al 3x tap voorzet geprobeerd maar dat lijkt niet te werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
038Zwolle schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:20:
Ik wil niet te negatief doen, maar heeft iemand nog plezier aan rivals? 9 van de 10 keer als je 2 goals voor staat ragequit de tegenstander. En als dit niet gebeurd tref je wel weer een doelstelling team die je compleet vernederd, of bij een gelijkspel 3 bizar goede spelers erin brengt.
Rivals is dood ja, erg herkenbaar wat je beschrijft. WL zie ik ook steeds meer streamers mee stoppen of stoppen op gold rank. Meeste spelen online drafts.
Pack Weight dit jaar is ook bizar slecht heb zelf eerste week 2x wat leuks gepackt laatste 2/3 weken bijvoorbeeld alle sbc's gedaan rank 3 Rivals elite SQB hooguit 3x borden speler en 1 walkout...
Dan al die elite en top 100 spelers WL heb zelden een top pick of pack opening gezien echt bedroevend gewoon. Spel wordt dood gemanipuleerd door EA.

Traden dit jaar is ook minder leuk hoewel ik dat wel blijf doen. Wel low budget spelers met weinig risico. Kan op ze tijd leuke spelers ervan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpzuyd
  • Registratie: Oktober 2018
Wat zijn gewaagde schoten voor die gouden objective?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Rest vh team.. lloris
Angelino rttf scream piqué rtf gomez walker
Baby guardiola if Wijnaldum baby nakata
Rttf Willian rttf Son en sbc auba
Kanters85 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 19:06:
Luck gehad 2 icons en Messi gehad

[...]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Hassiebassie
Zit er echt over na te denken te stoppen met Fifa 20. Eigenlijk is het hele spel niks dan frustratie en wat verslaving. Eigenlijk haal ik er geen plezier uit. Je moet soms hele weekenden opofferen in de hoop dat je eindelijk eens wat leuks packt... en wat levert het me nou eigenlijk op? Niets.

Ik blijf af en toe lekker Fifa 19 spelen :) Daar heb ik gewoon een eind team, hoef ik me niet druk te maken om sbc/traden etc, maar kan ik gewoon af en toe een leuk potje spelen. Daar haal ik plezier uit.
Ik ben de laatste tijd weer meer gaan sporten en dat bevalt me veel beter.

Wat ik nog wel voor de community ga doen is mijn guide te schrijven voor traden :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Online Seizoenen doen en FUT laten voor wat het is. Rivals is dood, WL te stressvol, Squad Battles saai en Online Draft weer te moeilijk.

Dit is denk ik ook mn laatste FIFA ooit. Helemaal klaar met EA. Stel mindfuckers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
Ik merk het ook, in Divisie 7 win ik alles vrij gemakkelijk, kom ik in divisie 6 zitten er zoveel goede gasten in met objective teams voor die tyfus swaps dat het niet leuk meer is. Als kersverse vader heb ik niet veel tijd in de avond om te gamen, dus af en toe een potje FIFA was leuk maar haal er nu niet veel plezier meer uit.

Die pakketjes openen blijft verslavend, maar misschien moet ik hem maar gewoon verkopen en mijzelf lekker gaan concentreren op SP only games :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
Rivals is inderdaad helaas kapot gemaakt door de verschillende objectives. Gisteren avond ook 4 potjes gespeeld, 2 winst 2 verlies. Tegenstanders die de meest bizarre skillmoves beheersen en dat kom je tegen in divisie 7 |:( Ik heb altijd in divisie 5 gespeeld, maar door de grote hoeveelheid sterkere (teruggezakte hogere divisie?) tegenstanders ben ik weer afgezakt.

De andere keer kom je inderdaad objectives teams tegen (bijv. full UCL/first owner) die ingame na 15 minuten quiten omdat het toch niet loopt zoals ze willen. Zou hier gewoon niet over nagedacht zijn bij EA? Op deze manier gaat de complete game kapot. Ik was bij FIFA 19 ook veel meer resultaat gericht dan op het moment, daar had een speler met hogere rating vaak ook meer waarde ivm de ICON SBC's. Nu speel ik de game voor de rewards en de MM en UCL SBC's, de pakketjes spaar ik op om vervolgens bij een promo niks te packen :')

Ik ga eens een poging wagen met Online drafts, schijnt wel leuk te zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danny182
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-03 19:57
Hier dus ook. Gisterenavond nog 5 potjes gespeeld. 2x compleet weggespeeld. Leek wel of al zijn spelers 99 speed hadden. 3 potjes waar ik wel wat in te brengen had en 2-0 of 3-0 voorkwam gingen ze alle 3 weg.

|:( |:(

Wellicht dat ik het helemaal over het hoofd zie. Ik heb een tijdje geen fifa gespeeld maar toen ik het wel speelde kon ik bij EA website mijn statistieken zien van FUT (mijn gespeelde wedstrijden, uitslagen enz). Is dat er niet meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danny182
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-03 19:57
kwdtje schreef op woensdag 27 november 2019 @ 07:54:
[...]

Ik merk het ook, in Divisie 7 win ik alles vrij gemakkelijk, kom ik in divisie 6 zitten er zoveel goede gasten in met objective teams voor die tyfus swaps dat het niet leuk meer is. Als kersverse vader heb ik niet veel tijd in de avond om te gamen, dus af en toe een potje FIFA was leuk maar haal er nu niet veel plezier meer uit.

Die pakketjes openen blijft verslavend, maar misschien moet ik hem maar gewoon verkopen en mijzelf lekker gaan concentreren op SP only games :D
Ja, ik heb ook gewoon een fulltime baan en fulltime vriendin ;) . Ik zit in 7, terwijl ik een tijd in 9 en 10 heb gehangen. Maar heb ook geen tijd. Ook niet voor die icon dingen. Dus vind het ook wel prima om wat potjes te spelen en 4-6 te verliezen of 5-2 te winnen.

Erger mij dan wel aan die gasten die zich laten zakken. Snap het wel, dan is het voor hun makkelijker, maar dan nog is het vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
Ik had ook alle Serie A teams klaar staan, maar nu de vraag welke player pick :) :) Dalbert of Tonali

Iemand die me kan overtuigen welke ik moet kiezen :P

Heb deze opstellingen:
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/10261255
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/10261308

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Je hebt R Carlos al...
Dus wat maakt je keuze lastig dan?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
Valandil schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:03:
Je hebt R Carlos al...
Dus wat maakt je keuze lastig dan?
Omdat R Carlos op zich ook op andere plaatsen gezet kan worden, die is zo dynamisch dat het bijna zonde is om hem op LB te laten staan.. 8) Maar je hebt op zich gelijk, maar Allan en Matuidi zijn ook eigenlijk spelers die een vast plek hebben.. Vandaar me twijfels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-09 22:18
Ik heb met Rivals dat het de ene keer wel lekker loopt en zoals gisteren avond speelde het zo stroperig als het maar kan elke pass wat ik geef duurt even voor dat ie ook daadwerkelijk word gegeven, dan kan je gewoon niet lekker spelen en levert het alleen maar frustratie op ipv plezier. Ps mijn verbinding is uitstekend dus daar ligt het niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
silvi0 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:06:
[...]

Omdat R Carlos op zich ook op andere plaatsen gezet kan worden, die is zo dynamisch dat het bijna zonde is om hem op LB te laten staan.. 8) Maar je hebt op zich gelijk, maar Allan en Matuidi zijn ook eigenlijk spelers die een vast plek hebben.. Vandaar me twijfels..
Zou Matuidi vervangen voor Tonali:

https://www.futbin.com/20/compare/43793/166

Kan je Matuidi altijd nog als sub achter de hand houden.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Tonali is prima. Je hebt Roberto Carlos al. Desnoods haal je nog Alex Sandro, die zijn bijna gelijkwaardig.
Gisteren Tonali gehaald en het is echt een beest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-09 21:44
Hassiebassie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 00:23:
Zit er echt over na te denken te stoppen met Fifa 20. Eigenlijk is het hele spel niks dan frustratie en wat verslaving. Eigenlijk haal ik er geen plezier uit. Je moet soms hele weekenden opofferen in de hoop dat je eindelijk eens wat leuks packt... en wat levert het me nou eigenlijk op? Niets.

Ik blijf af en toe lekker Fifa 19 spelen :) Daar heb ik gewoon een eind team, hoef ik me niet druk te maken om sbc/traden etc, maar kan ik gewoon af en toe een leuk potje spelen. Daar haal ik plezier uit.
Ik ben de laatste tijd weer meer gaan sporten en dat bevalt me veel beter.

Wat ik nog wel voor de community ga doen is mijn guide te schrijven voor traden :)
Ik ben ook 19 blijven spelen, gewoon fun, that's it. :)

Je kan me adden op ps4: Marko1974

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Qua de rewards morgen, beste de packs even bewaren toch? Mocht er een ultimate TOTW komen vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ik had gisteravond nog een aantal potjes rivals op een uitstekende verbinding, vind het dan echt wel een heel gaaf spel. Al die rival objectives had ik liever ook niet gezien want dat verneukt de boel nog wel eens in rivals ja, sta je ineens met je goede gedrag tegenover een wonderteam :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Hassiebassie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:07:
Tonali is prima. Je hebt Roberto Carlos al. Desnoods haal je nog Alex Sandro, die zijn bijna gelijkwaardig.
Gisteren Tonali gehaald en het is echt een beest :)
Welke positie en chem speel je hem uit?
Ik vind hem een beetje vis noch vlees... Hij heeft op papier fantastische stats, maar verdedigend doet hij gewoonweg onder voor Medel, Allan en Nainggolan (zelfs de 83 versie). Aanvallend zijn Dybala en Insigne (hoewel die voor mij niet werkt) misschien betere keuzes.

Ik ga hem wel halen trouwens, hij is té all round om te laten liggen. Ik denk eraan hem met DeadEye op CAM te testen. Mega allround, met een behoorlijk schot, geweldige fysieke en defensieve stats voor een CAM.

Pagina: 1 ... 59 ... 185 Laatste