Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:05
@fifanoob je theorie gaat niet op :)

2x geprobeerd (en heel duidelijk zichtbaar) en ik speelde NIET thuis.

Jammer dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Heeft iemand de nieuwe icon sbc al gedaan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
18-2.... _O-

Ik neem mijn verlies. Ik kan dit spel echt niet, ik ben dus gewoon kansloos slecht. Helaas de harde realiteit. Als je 5 a 10 kansen per wedstrijd geen goal kan maken, houdt het misschien maar gewoon op helaas.

Ik heb dan ook FIFA 20 gedeinstalleerd, helaas.

Succes hier heren (dames?). Excuus voor al het gezeik, maar het scheelt jullie gezeik in het topic d:)b

Succes en veel plezier met FIFA (y)

[ Voor 19% gewijzigd door Sleehond op 23-11-2019 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Wulfric92 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 13:20:
Heeft iemand de nieuwe icon sbc al gedaan?
600k voor een untradeable kaart die door de bank genomen voorbij wordt gestreefd door de beschikbare IF/Screams etc. ?

Nee dank je, zonde van de coins.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Sleehond schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 14:01:
18-2.... _O-

Ik neem mijn verlies. Ik kan dit spel echt niet, ik ben dus gewoon kansloos slecht. Helaas de harde realiteit. Als je 5 a 10 kansen per wedstrijd geen goal kan maken, houdt het misschien maar gewoon op helaas.

Ik heb dan ook FIFA 20 gedeinstalleerd, helaas.

Succes hier heren (dames?). Excuus voor al het gezeik, maar het scheelt jullie gezeik in het topic d:)b

Succes en veel plezier met FIFA (y)
Ik neem aan dat je dan 2-18 bedoelt? Of mis ik de context?

Goud 3 is weer eens binnen. Wel beetje klaar mee. Heb RTTF Allan eindelijk kunnen kopen. Op links heb ik nu Scream Laxalt. In het begin vond ik het niks, tot ik ontdekte dat die jongen goed kan dribbelen en een geweldig linker pootje heeft! Snap er niet veel van, zijn stats zouden anders beweren, maar zijn geplaatste schot is bijvoorbeeld heel goed!

Nu sparen voor Hazard, die ik makkelijk in mijn Serie A team kan plaatsen (Nainggolan en Mertens). Wil eigenlijk RTTF Depay hebben, maar past totaal niet in m'n team.

[ Voor 3% gewijzigd door Fraaank op 23-11-2019 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Even advies nodig. Firmino of dybala in de spits? Heb een Braziliaans/seria a-team. Dus voor chemistry maakt het weinig uit. Speel 4-2-3-1 overigens

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:26
simons schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 14:13:
[...]

600k voor een untradeable kaart die door de bank genomen voorbij wordt gestreefd door de beschikbare IF/Screams etc. ?

Nee dank je, zonde van de coins.
De SBC is geschikt voor spelers zoals mij die helemaal klaar zijn met de huidige staat van Fifa. Als het niet de stroperige gameplay en input delay is, dan zijn er genoeg andere dingen om je aan te irriteren in het spel. Idiote situaties die het spel continu oplevert, intikkertjes die op de paal of naast gaan, overduidelijke overtredingen waar niet voor gefloten wordt of juist penals die gegeven worden zonder dat je zelf op enige knop drukt, schoten die door je keeper gered worden maar altijd op magische wijze voor de voeten van een andere tegenspeler vallen, etc.

Wat voor mij de druppel is deze WL dat de meerderheid van de tegenstanders met zulke laffe custom tactics speelt. Het lijkt alsof ze met 1 depth, 1 width spelen en dan twee CDM's op "Drop Between Defenders". Altijd een muur van 6 spelers in het strafschop gebied waar je tegenaan loopt en dan de keeper nog. Daar kom je met het beste combinatievoetbal nog niet doorheen. De enige oplossing is hetzelfde doen wat zij doen, de bal gelijk naar voren rossen, hopen dat de bal aankomt en de verdediging nog niet voldoende in positie staat. Daar haal ik geen plezier uit, snap niet hoe dit soort gastjes dat een hele WL volhouden.

Na deze WL ga ik Kante verkopen, hij voelde niet als een enorme upgrade tov Doucoure IF. Daarnaast heb ik nog de nodige high rated untradables in de club, dus die SBC moet wel lukken. Als er een leuke speler uitkomt, een speler zoals Cruyff, Maradona, Ronaldinho of Eusebio, dan geef ik Fifa nog een kans. Als het een speler zoals Lehmann wordt, dan leg ik Fifa voorlopig aan de kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 09:03

Jebus4life

BE User

Tussen alle ongelukkige zielen, toch 1 tevreden man :+ 10-8 momenteel, doel is G3 en dat zou vrij makkelijk moeten lukken. G2 haal ik gewoon niet. Daarvoor kom ik echt te vaak tegen veel betere tegenstanders als ik met form +1 of +2 speel (zoals nu dus)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
mar101 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 15:16:
[...]

De SBC is geschikt voor spelers zoals mij die helemaal klaar zijn met de huidige staat van Fifa. Als het niet de stroperige gameplay en input delay is, dan zijn er genoeg andere dingen om je aan te irriteren in het spel. Idiote situaties die het spel continu oplevert, intikkertjes die op de paal of naast gaan, overduidelijke overtredingen waar niet voor gefloten wordt of juist penals die gegeven worden zonder dat je zelf op enige knop drukt, schoten die door je keeper gered worden maar altijd op magische wijze voor de voeten van een andere tegenspeler vallen, etc.

Wat voor mij de druppel is deze WL dat de meerderheid van de tegenstanders met zulke laffe custom tactics speelt. Het lijkt alsof ze met 1 depth, 1 width spelen en dan twee CDM's op "Drop Between Defenders". Altijd een muur van 6 spelers in het strafschop gebied waar je tegenaan loopt en dan de keeper nog. Daar kom je met het beste combinatievoetbal nog niet doorheen. De enige oplossing is hetzelfde doen wat zij doen, de bal gelijk naar voren rossen, hopen dat de bal aankomt en de verdediging nog niet voldoende in positie staat. Daar haal ik geen plezier uit, snap niet hoe dit soort gastjes dat een hele WL volhouden.
Dit dus. Vorige week de WL gemist, maar totaal niet gemist. Rivals is helemaal verziekt door alle objectives die een WIN vereisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist paar potjes gespeeld en de verbinding lijkt nu iets beter dan gisteren. Ga nu 5-0 en probeer nu een nieuwe 442 tactic uit die tot nu toe goed bevalt.

Wel moet ik verlengingen zien te voorkomen, want Gullit (86), Messi, Neymar zijn standaard subs, dan moeten de anderen geen gekke dingen gaan doen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bean77 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 15:43:
Zojuist paar potjes gespeeld en de verbinding lijkt nu iets beter dan gisteren. Ga nu 5-0 en probeer nu een nieuwe 442 tactic uit die tot nu toe goed bevalt.

Wel moet ik verlengingen zien te voorkomen, want Gullit (86), Messi, Neymar zijn standaard subs, dan moeten de anderen geen gekke dingen gaan doen.
Eigen goaltje maken als het gelijk staat :X

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik had beter gezwegen. Van 11-9 naar 11-13... Elke wedstrijd met meer dan 5 doelpunten verschil verloren, mijn spelers hebben precies een volledig andere set instructies en lopen maar wat doelloos rond. CDM gaat gewoon leuk bij de spitsen lopen en laat het middenveld volledig open 7(8)7 Wisselen helpt niet, strategie veranderen niet. Spelers lopen gewoon uit positie...

Zeggen dat ik morgen niet kan spelen, dus morgen verder gaan is niet echt een optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 02:03
Bij mij actueel 7-1 maar een heleboel spannende potjes gehad die ik maar net wist te winnen. Verliespartij was dan weer verschrikkelijk onnodig. Veel rare dingen gezien, onmogelijke missers, rare penalty’s tegen, spelers die naar de verkeerde man passen zonder dat ik iets verkeerd doe. Tot slot vreselijk veel de paal geraakt, zo’n 8 keer gok ik.

Mag verder niet klagen hoe ik ervoor sta, met een beetje pech was t iets van 5-3. Ben het eens met de reactie hier ergens boven, veel spelers spelen erg afwachtend en dat komt het plezier niet ten goede. De Icon SBC ga ik zéker niet doen. Véél te duur. 300k had ik wel de moeite waard gevonden, aangezien je die coins toch kwijt bent. Hou nu liever voor dezelfde prijs verhandelbare van Basten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Echt niks aan zo, alleen maar rare dingen. Het maakt ook niks uit wat voor soort pass ik geef, hij is standaard naar de verkeerde man en nooit in de voet. Zie bij de tegenstanders ook allemaal rare dingen gebeuren.

Vind het helemaal niet erg om een potje te verliezen als m'n spelers maar reageren op welke knoppen ik indruk. Dit is alleen maar frustrerend.

Haal eigenlijk ook helemaal geen plezier uit de gewonnen potjes. Tijd om te kappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Wow, heb echt veel coins verdiend door het grootste gedeelte van mijn 84, 85, 86 en 87 te verkopen.

De markt was laatst aan het stijgen, maar is nu weer snoeihard aan het dalen. Ik ga straks even lekker bidden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
Voelt goed om te zien dat ik niet de enige ben die helemaal leip wordt van dit spel, Nick van Runthefutmarket verloor net totaal onterecht met 3-0, zijn Mbappe en Neymar missen meerdere 100% kansen, hij krijgt echt de meest bizarre tegendoelpunten met als kers op de taart Adama Traore IF met de meest brakke shooting stats ever die van buiten de 16 de bal in kruising schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Alright, ik stop met klagen over WL, G3 zal nipt worden. Maar kreeg via een objective een rare 2 player pack met Dybala en Allan. Ik ben tevreden over het weekend :+

[ Voor 4% gewijzigd door Jebus4life op 23-11-2019 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jebus4life schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 18:28:
Alright, ik stop met klagen over WL, G3 zal nipt worden. Maar kreeg via een objective een rare 2 player pack met Dybala en Allan. Ik ben tevreden over het weekend :+
Die had je een dag eerder moeten hebben :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 17:22:
Bij mij actueel 7-1 maar een heleboel spannende potjes gehad die ik maar net wist te winnen. Verliespartij was dan weer verschrikkelijk onnodig. Veel rare dingen gezien, onmogelijke missers, rare penalty’s tegen, spelers die naar de verkeerde man passen zonder dat ik iets verkeerd doe. Tot slot vreselijk veel de paal geraakt, zo’n 8 keer gok ik.

Mag verder niet klagen hoe ik ervoor sta, met een beetje pech was t iets van 5-3. Ben het eens met de reactie hier ergens boven, veel spelers spelen erg afwachtend en dat komt het plezier niet ten goede. De Icon SBC ga ik zéker niet doen. Véél te duur. 300k had ik wel de moeite waard gevonden, aangezien je die coins toch kwijt bent. Hou nu liever voor dezelfde prijs verhandelbare van Basten.
Hier 8-0 en ff een pauze omdat het ook wat spannender wordt. Laatste met 5-4 gewonnen terwijl ik tot de 70ste minuut nog 4-2 achter stond.
Ik doe die icon ook niet. Slim van EA want ze trekken zo de markt wat leeg.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

mar101 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 18:25:
Voelt goed om te zien dat ik niet de enige ben die helemaal leip wordt van dit spel, Nick van Runthefutmarket verloor net totaal onterecht met 3-0, zijn Mbappe en Neymar missen meerdere 100% kansen, hij krijgt echt de meest bizarre tegendoelpunten met als kers op de taart Adama Traore IF met de meest brakke shooting stats ever die van buiten de 16 de bal in kruising schiet.
Tegen beter weten in net nog potje gedaan.... Dat was niet slim.

Ik had 15 schoten op goal, hij drie. 3-2 verloren. In de rust had ie nog nul schoten op goal....

Bye bye controller.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

ErnstMid schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 18:50:
[...]

Tegen beter weten in net nog potje gedaan.... Dat was niet slim.

Ik had 15 schoten op goal, hij drie. 3-2 verloren. In de rust had ie nog nul schoten op goal....

Bye bye controller.
Het is bijna black Friday, kan je een nieuwe kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:52
Ik ben oprecht benieuwd of jullie je wedstrijden niet streamen? Ik ben wel benieuwd hoeveel pech al die GoTters hier hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Messje schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 18:54:
Ik ben oprecht benieuwd of jullie je wedstrijden niet streamen? Ik ben wel benieuwd hoeveel pech al die GoTters hier hebben.
Oh begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal geen FIFA held. Het gaat mij ook niet zozeer om het verliezen maar om de ongelooflijke hoeveelheid frustratie door al die rare dingen die gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
@Sleehond
Jammer dat het niet werkt bij jou, bij mij is het opvallend elke x nog steeds correct en speel ik daardoor nu praktisch alles thuis deed dit vorige weekend ook.
Ik blijf die manier aanhouden in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Villa, maar nu met 4*WF :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:55
Handelen is met de nieuwe sbc succesvol. De laatste dagen een paar ton profit gemaakt zonder er al teveel tijd in te steken. 85 rated spelers overdag kopen voor max 9k, in de avond gaan ze tussen de 13-15k weg. Bijv een Gomez, Neto of Icardi.
Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
ThijsM schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 19:39:
Handelen is met de nieuwe sbc succesvol. De laatste dagen een paar ton profit gemaakt zonder er al teveel tijd in te steken. 85 rated spelers overdag kopen voor max 9k, in de avond gaan ze tussen de 13-15k weg. Bijv een Gomez, Neto of Icardi.
Doe er je voordeel mee.
Het is natuurlijk ook vanwege de sbc dat ze nu voor recordgeld weggaan ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 05:47
Stond 8-0 en nu 8-2 Ik wist dat ik moest stoppen. Eerste verliespost was terecht maar de 2e... was echt weer zo'n potje waarvan je haren overeind gaan staan.. maar Ja ik ben wel tevreden met het resultaat. Morgen nog 3 wins en ben er weer klaar mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 26-09 17:56
Ach gelukkig weer een week waar EA Promes kan negeren met een IF. Ik hoop echt dat hij ooit eens een upgrade krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 17:52
Terranova schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 21:05:
Ach gelukkig weer een week waar EA Promes kan negeren met een IF. Ik hoop echt dat hij ooit eens een upgrade krijgt.
Die jongen presteert week in week uit top. Wordt wel is tijd ja kleine moeite om spelers is te belonen voor deze sbc.
Had in mijn ogen al een sif verdient, velen met mij denk ik zelfs.

[ Voor 3% gewijzigd door FidoDido op 23-11-2019 22:00 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Terranova
Oh dit is zo heerlijk. Kom snel achter door vrij aparte rebounds. Gozer dabt en laat replays gaan.

Uiteindelijk bij de 3-0 achterstand was ik er klaar mee. Dus ik heb hem terug proberen te pakken door overal extra tijd te pakken, dus toch maar de wedstrijd uitgespeeld.

Om dan alsnog in de 90e minuut de 4-3 te maken. Nog nooit voelde een shush celebration zo goed. Met natuurlijk nog even een overbodige pauze er achteraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Terranova schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 22:53:
Oh dit is zo heerlijk. Kom snel achter door vrij aparte rebounds. Gozer dabt en laat replays gaan.

Uiteindelijk bij de 3-0 achterstand was ik er klaar mee. Dus ik heb hem terug proberen te pakken door overal extra tijd te pakken, dus toch maar de wedstrijd uitgespeeld.

Om dan alsnog in de 90e minuut de 4-3 te maken. Nog nooit voelde een shush celebration zo goed. Met natuurlijk nog even een overbodige pauze er achteraan.
Ja lekker 8)
Doe ik ook altijd als mijn tegenstander die replays laat uitspelen. Hij mag al 5 potten voor liggen, maar mijn replay zal ook uitspelen dan. :O

Daarstraks tegen zo'n kereltje mijn winning goal (op vrije trap in de extra tijd) ook lekker afgespeeld. Als je niet kan incasseren moet je niet uitdelen denk ik dan :9~

[ Voor 10% gewijzigd door Jebus4life op 23-11-2019 23:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivals is heerlijk frustrerend, gameplay lijkt soepel te gaan maar door de lag is het vrijwel onmogelijk om 50/50’s te winnen of om simpelweg uit de duels te blijven.

Blijft bizar dat je dan ook steeds van die slow-motion passes hebt die de tegenstander gewoon in kan halen om te onderscheppen.

Edit: https://www.reddit.com/r/...he_lag_compensation_post/
Denk dat iedereen hier dit wel herkent

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 23-11-2019 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik heb liever dat EA mij gelijk de loss geeft dan dat je je tijd verdoet in een wedstrijd die EA niet wil dat je wint.

Dit is dan vd Sar, zogenaamd de beste keeper van het spel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Jaaaa. Omg, G3 over de streep getrokken!
Van 11-9 naar 12-14 (wtf man...).

Gezien ik morgen geen tijd heb de laatste 4 wedstrijden nu vanavond /vannacht gespeeld en het over de streep getrokken met 14-16. Maar EA heeft het me niet cadeau gedaan, wat een monsterlijke teams man...

***Edit: 14-16 natuurlijk, geen 13-17

[ Voor 9% gewijzigd door Jebus4life op 24-11-2019 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-09-2020
De suprise icon genomen .. het was Rush 86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Heb naast mijn serie A team met Neymar nog een premier league team gebouwd met Mane, POTM Vardy, RTTF Mahrez en Kevin de Bruyne.
Vooral die laatste, man man man, die strooit echt met passes en heeft ook een heerlijk schot. Als je KDB kan toepassen, zeker doen! Beste non rare CAM van het spel <3 :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zondag 24 november 2019 @ 11:07:
Heb naast mijn serie A team met Neymar nog een premier league team gebouwd met Mane, POTM Vardy, RTTF Mahrez en Kevin de Bruyne.
Vooral die laatste, man man man, die strooit echt met passes en heeft ook een heerlijk schot. Als je KDB kan toepassen, zeker doen! Beste non rare CAM van het spel <3 :)B
En als CM, twijfel tussen Poggy en KDB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Xavi2k schreef op zondag 24 november 2019 @ 08:58:
De suprise icon genomen .. het was Rush 86
Tevreden? Lijkt me in ieder geval niet de slechtste icon die je kunt krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 11:27
Bossie schreef op zondag 24 november 2019 @ 11:11:
[...]

Als CM net KDB weer in de verkoop gedaan en pogba gekocht. Die is veel sterker als CM dan KDB.

Als CAM heb ik Hagi en loop al weken te kloten om de CM plek in te vullen. Uiteindelijk genoeg coins vóór Pogba.

Nu Wijnaldum IF ernaast of andere speler..

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zilver 1 bereikt. Eigenlijk totaal geen motivatie om 30 wedstrijden te spelen, dus vanavond kijken of we het naar gold 3 kunnen tillen voor de rewards en dan vind ik het wel prima.
Hashtag tom tactics werken prima. Alleen stamina is een dingetje in de verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op zondag 24 november 2019 @ 11:11:
[...]

Hmm, hangt af van de rest van je team? Als CM heeft hij denk ik net iets te weinig body strength, dan zou ik eerder voor Pogba gaan.
KDB strooit met passes, hij staat bij mij op 10 in 4231 en daar hoort hij heerlijk thuis. Heb hem gekocht met Hawk en wilde het eigenlijk veranderen naar hunter of engine maar hij doet het hier prima mee :)
Bean77 schreef op zondag 24 november 2019 @ 12:41:
Zilver 1 bereikt. Eigenlijk totaal geen motivatie om 30 wedstrijden te spelen, dus vanavond kijken of we het naar gold 3 kunnen tillen voor de rewards en dan vind ik het wel prima.
Hashtag tom tactics werken prima. Alleen stamina is een dingetje in de verlenging.
Welke tactiek is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zondag 24 november 2019 @ 12:47:
[...]

Hmm, hangt af van de rest van je team? Als CM heeft hij denk ik net iets te weinig body strength, dan zou ik eerder voor Pogba gaan.
KDB strooit met passes, hij staat bij mij op 10 in 4231 en daar hoort hij heerlijk thuis. Heb hem gekocht met Hawk en wilde het eigenlijk veranderen naar hunter of engine maar hij doet het hier prima mee :)

[...]

Welke tactiek is dat?
Zoek even op youtube hashtag tom, daar zie je zijn 30-0 tactics.
Basis is 442, maar zijn 4222 werkt bij mij ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
9-3 bij mij, dus dat betekend dat ik vandaag nog 18 potjes zou moeten spelen. Zie dat absoluut niet gebeuren. Wat kan ik ervan zeggen? Stond 7-1, dit werd 7-3. Één verlies was gelijkwaardige game, die kon dus. De ander was ongelofelijke onzin. Daar tegenover stond weer een redelijk onterechte win van mij.

Al met al zou 10-2 nu een redelijk record zijn, nu is dat iets slechter met 9-3. Echter ligt dat aardig in lijn met de afgelopen weken. Vorige week G2, de 2 weken daarvoor G1. Ik kijk wel of ik het af ga spelen, denk dat ik tot G3 doorga en er dan mee stop.

Wat is die Paulinho trouwens een heerlijke speler, wat een vooruitgang t.o.v Vidal. Moet hem in mijn team zien te krijgen, moet sowieso weer gaan puzzelen en gaan handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:33
11-4 hier maar ook niet echt de behoefte om verder te spelen. Nog maar de eerste serieuze WL dit seizoen en dan al geen zin meer 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de kick-off goals overigens weer terug, had vandaag en gisteren opeens meermaals dat een tegenstander op de bekende fifa 19 manier scoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Haha gisteren zei ij nog goed begin morgen nog ff 3 potjes en klaar.. inmiddels 4 verloren

1 gewonnen 7 verloren.. laat die 11 wins maar zitten

[ Voor 24% gewijzigd door 038Zwolle op 24-11-2019 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
fifanoob schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 04:31:
Jongens, op vrijdag is het niveau in de WL hoger, de top100 spelers spelen dan allemaal omdat je dan hogere skillpoints krijgt die belangrijk is om in de top100 te komen.
Ik zou zeggen probeer het morgen avond na 21:00 weer dan spelen de wat meer casuals spelers hun potjes.
En ik weet niet of het hier bekend is maar je kan voor de wedstrijd zien of je uit of thuis speelt.
Ik kies bewust al mijn wedstrijden thuis, heb het idee dat ik dan minder delay heb en de pro's doen dit ook om zo elkaar te ontwijken.

Op moment dat je wedstrijd zoeken doet en hij vindt een tegenstander krijg je links in beeld 2 spelers van je team met je shirt aan en rechts kan je op gereed klikken en je shirt wijzigen.
Je moet heel goed opletten wat eerst in beeld komt. Links de 2 spelers of rechts de keuze menu van shirts.
Komen de 2 spelers eerst in beeld ( linkerkant dus ) en dan pas het keuze menu van de shirts dan speel je UIT!
Komt eerst het keuze menu van de shirts in beeld en daarna pas de 2 spelers dan speel je thuis!
Volgens mij zouden ze dit patchen maar bij mij klopt het elke x en alle beetjes helpen.

Ga zelf op moment 9-2 ben geen bijzonder speler, meestal eindig ik rond 17/18 winst.
En voor de strijders die zich een beetje vervelen tijdens de WL, join de discord channel. Beetje chatten met elkaar tussen de potjes door :)
Wat is het discord channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 24 november 2019 @ 12:53:
[...]

Zoek even op youtube hashtag tom, daar zie je zijn 30-0 tactics.
Basis is 442, maar zijn 4222 werkt bij mij ook erg goed.
Ik heb ze ook even onder de knoppen gezet, was de afgelopen week sowieso al met 442 aan het spelen met MVB.

Ik zat te twijfelen om MVB weer terug te halen of om Son te pakken, uiteindelijk is het David Villa geworden die ik voor het merendeel met untradables kon doen. Untradable Oblak uit een reward pack, dus Ter Stegen kon ook verkocht worden.

Daarnaast Roberto Carlos gehaald, aangezien Ferdinand op een bepaal moment toch door VVD vervangen zou worden (en ik was ook wel klaar met de grind :+ )

https://www.futbin.com/20/squad/8154634

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op zondag 24 november 2019 @ 14:41:
[...]

Ik heb ze ook even onder de knoppen gezet, was de afgelopen week sowieso al met 442 aan het spelen met MVB.

Ik zat te twijfelen om MVB weer terug te halen of om Son te pakken, uiteindelijk is het David Villa geworden die ik voor het merendeel met untradables kon doen. Untradable Oblak uit een reward pack, dus Ter Stegen kon ook verkocht worden.

Daarnaast Roberto Carlos gehaald, aangezien Ferdinand op een bepaal moment toch door VVD vervangen zou worden (en ik was ook wel klaar met de grind :+ )

Die Icon Swap spelers komen me bekend voor :p die kleine kanonskogel op links ga je wel plezier mee hebben :) heb er al een typische Carlos doelpunt mee gemaakt nostalgie ;)

Aardig wat sbc materiaal zie ik, zit zelf nog te twijfelen aan Son vooral omdat ik twijfel of zijn gold kaart op laagste punt is. Heb Mbappe verkocht die zakte te hard wel dik verlies maar vind hem niet zo speciaal eigenlijk, die is wel vervangbaar Messi en Neymar niet meer als je daar aan gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
ErnstMid schreef op zondag 24 november 2019 @ 11:37:
[...]

Tevreden? Lijkt me in ieder geval niet de slechtste icon die je kunt krijgen :)
Heb een hunter opgezet..
zijn snelheid en vooral afmaken/schieten is extreem top! Keiharde kanonnen van alle hoeken gaan erin.. maar zijn passen is een ramp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist een tegengoal omdat de keeper de bal losliet nadat hij hem opgepakt had, dit kwam echter door een sliding met twee benen vooruit van de aanvaller die na deze actie keurig de bal in een leeg doel mocht binnentikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 24 november 2019 @ 14:41:
[...]

Nice team. Scream Bernard vind ik ook erg leuk. Mini Messi. Dribbelen als een malle.
Ondertussen 14-2 in WL en Gold 3 binnen. Zojuist Yashin 91 gehaald ipv Alisson. Zag iemand in de finals met Yashin spelen, misschien is dat wel een hidden gem :P Mocht die niet bevallen dan kan Alisson weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Na een topbegin met 10-0 gaat het vandaag minder. Het zit ook tegen in de spannende potjes, waar ik paar keer verlies door een frommelgoal en zelf gewoon niet de 1 op 1 kansen afmaak.

Met 17-5 is Gold 2 in ieder geval binnen, zoals elk weekend het doel. Heb 8 potjes om Gold 1 te halen, dat ga ik vanavond proberen te doen. Elite 3 zal te veel gevraagd zijn aangezien ik nu tegen merkbaar betere tegenstanders al kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Ik ben gisteren eindelijk ook begonnen. Snel even twee 10k teams gemaakt en begonnen aan rivals. Na een moeilijk begin (verdedigen is toch wel heel anders!) zit ik inmiddels weer bijna op een 50% winrate. Duurt alleen wel even voor ik die 2000 punten voor de WL bij elkaar gesprokkeld heb...

Mooi dat ik de Vardy SBC nog kan maken (lijkt een koopje)! Verder nog zo'n 200k bij elkaar gehandeld toen ik de 1e weken de webapp kon gebruiken. Voor 2x 100k kan ik al best leuke teams maken zo te zien met de inmiddels gedaalde prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:46:
Na een topbegin met 10-0 gaat het vandaag minder. Het zit ook tegen in de spannende potjes, waar ik paar keer verlies door een frommelgoal en zelf gewoon niet de 1 op 1 kansen afmaak.

Met 17-5 is Gold 2 in ieder geval binnen, zoals elk weekend het doel. Heb 8 potjes om Gold 1 te halen, dat ga ik vanavond proberen te doen. Elite 3 zal te veel gevraagd zijn aangezien ik nu tegen merkbaar betere tegenstanders al kom.
Gold 2 is altijd wel prima. Ik vraag mij echt af of gold 1 etc het waard is omdat packluck ook heel bepalend is.

Inmiddels hier bezig met een recordreeks met 16-2. Vanavond nog Gold 2 pakken en dat is het weer mooi geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op zondag 24 november 2019 @ 16:28:
[...]

Gold 2 is altijd wel prima. Ik vraag mij echt af of gold 1 etc het waard is omdat packluck ook heel bepalend is.

Inmiddels hier bezig met een recordreeks met 16-2. Vanavond nog Gold 2 pakken en dat is het weer mooi geweest.
Gold 2 idd altijd happy mee. Denk dat Gold 1 niet heel boeiend beter is qua rewards, maar zolang ik een kleine kans op Elite 3 heb speel ik het wel even uit vanavond.

Dan donderdag maar weer hopen op het onmogelijke :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xamsix schreef op zondag 24 november 2019 @ 16:30:
[...]

Gold 2 idd altijd happy mee. Denk dat Gold 1 niet heel boeiend beter is qua rewards, maar zolang ik een kleine kans op Elite 3 heb speel ik het wel even uit vanavond.

Dan donderdag maar weer hopen op het onmogelijke :9
Met black friday etc weet je in ieder geval dat EA er een erg dikke TOTW van gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Inmiddels 11-3 en dat is een prima record. Doe m’n best om WL af te maken, maar dat wordt nog een hele strijd. van Basten is geweldig in vorm, maakt doelpunt na doelpunt. Hij werkt fantastisch met bewegelijke spelers om zich heen, en is in positionering ijzersterk. Breng nu ook standaard Paulinho in, heerlijke middenvelder.

@Bean77 goed man! 16-2 is echt een heel mooi resultaat al. Ik wil je niets opdringen, maar wees slim en speel deze WL toch af. Kan heerlijk zijn om een prachtig resultaat neer te zetten. Zelfs voor Elite sta je er uitstekend voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Toch maar weer geprobeerd. Win 3 games en 11 wins zijn binnen . Omdat het opeens wel lukte twijfelde ik om door te gaan. Uiteraard schiet ik met Lucas op de paal en lat, waarna hij een first touch finish met Lucas erin schiet van een meter of 20. Potje erna tegen een beesten team inclusief fat Ronaldo. Speel hem helemaal weg, en sta maar met 2-0 voor. Scoort na de 80ste minuut met Ronaldo 2x , verlenging.. Ik mis uiteraard 3 dikke kansen en hij schiet op de lat, waarna zijn Ronaldo zijn hattrick compleet maakt... voor mij genoeg WL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SH-FR schreef op zondag 24 november 2019 @ 16:43:
Inmiddels 11-3 en dat is een prima record. Doe m’n best om WL af te maken, maar dat wordt nog een hele strijd. van Basten is geweldig in vorm, maakt doelpunt na doelpunt. Hij werkt fantastisch met bewegelijke spelers om zich heen, en is in positionering ijzersterk. Breng nu ook standaard Paulinho in, heerlijke middenvelder.

@Bean77 goed man! 16-2 is echt een heel mooi resultaat al. Ik wil je niets opdringen, maar wees slim en speel deze WL toch af. Kan heerlijk zijn om een prachtig resultaat neer te zetten. Zelfs voor Elite sta je er uitstekend voor!
Het is verleidelijk, maar ik ga ze echt niet allemaal spelen. 30 wedstrijden in een weekend vind ik teveel en daarnaast vind ik de game ook teveel frustraties hebben. En deze frustraties (los van delay etc) nemen alleen maar toe hoe hoger je staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Denk dat ik voorlopig maar ga stoppen met Fifa 20. Ik vind er geen drol meer aan. Net wel een paar potjes gewonnen met division rivals maar je merkt gewoon dat je tegen tegenstanders speelt die niet in divisie 7 thuishoren. Ik schat mezelf ergens rond 7-6-5 maar wat ik tegenkom hoort er gewoon niet. Die spelen met hele slechte spitsen voor die PL objective. Mensen die zich bewust laten afzakken. EA heeft dit jaar division Rivals echt verziekt met die objectives.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Het doet me goed zoveel onvrede te lezen...

Begrijp me niet verkeerd, maar dat laat in ieder geval zien dat ik geen onzin verkocht heb hier. Lees allemaal zaken terug waar ik ook last van heb gehad.

Exact dezelfde problemen en bijzonderheden. Dat is dus geen uitzondering meer maar dus gewoon echt een probleem van dit spel. We constateren het allemaal, maar we accepteren het ook allemaal...!

Handen hebben wel gejeukt om dit weekend toch nog te spelen, maar niet gedaan en het voelt best ontspannen aan om me niet meer druk te maken om FIFA :D

Respect voor degene die WL wederom een kans hebben gegeven d:)b

[ Voor 26% gewijzigd door Sleehond op 24-11-2019 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:08:
Denk dat ik voorlopig maar ga stoppen met Fifa 20. Ik vind er geen drol meer aan. Net wel een paar potjes gewonnen met division rivals maar je merkt gewoon dat je tegen tegenstanders speelt die niet in divisie 7 thuishoren. Ik schat mezelf ergens rond 7-6-5 maar wat ik tegenkom hoort er gewoon niet. Die spelen met hele slechte spitsen voor die PL objective. Mensen die zich bewust laten afzakken. EA heeft dit jaar division Rivals echt verziekt met die objectives.
Tijdens de eerste batch heb ik mij laten afzakken naar divisie 7 ofzo. De laatste batch heb ik dat niet gedaan en ben ik in divisie 3 gebleven. Het verschil tussen start en einde van 8 DR wins (deed er maar 2 online) was binnen 50 punten van de start. Dus eigenlijk was het niet eens nodig om af te zakken.

Overigens weet EA elk jaar de game te verzieken hoor. Heb 0 verwachtingen van de game, dan kan het ook nooit tegenvallen hou ik mezelf altijd voor. En op zich werkt dat voor mij wel enigszins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Goed weekend gehad. Niks gespeeld.

Wel heel veel high rated spelers verkocht. En van basten 91 voor 580k. Toen zat ik vandaag op 1.4M

De prijzen waren erg laag vandaag. Scream Insigne gehaald voor 790k en van Basten 89 voor 550k. Handovic had ik verkocht, maar met Donurrama IF heb ik denk ik een goede vervanger. Volgende goal is een vervanger van Manolas.

Dit gaat hem voorlopig even worden:
https://www.futbin.com/20/squad/7912612

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Zo eindelijk Politano binnen :) leuke subersub. Als al de andere win condities blijven krijgen zal dit ook de laatste zijn. Dit was al een grind.
Moet wel zeggen die win condities zijn natuurlijk wel gekomen door het gross van de community zelf door je te laten zakken.
Het is beetje kwaad met kwaad bestrijden want nu laten ze zichzelf nog verder zakken.
Heb Politano gehaald door in divisie 5 te blijven met soms een dipje naar 6 en direct er weer uit naar 5. Denk dat wins/loss ratio fifty fifty is, valt dus nog mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
bvbal79 schreef op zondag 24 november 2019 @ 19:46:
Goed weekend gehad. Niks gespeeld.

Wel heel veel high rated spelers verkocht. En van basten 91 voor 580k. Toen zat ik vandaag op 1.4M

De prijzen waren erg laag vandaag. Scream Insigne gehaald voor 790k en van Basten 89 voor 550k. Handovic had ik verkocht, maar met Donurrama IF heb ik denk ik een goede vervanger. Volgende goal is een vervanger van Manolas.

Dit gaat hem voorlopig even worden:
https://www.futbin.com/20/squad/7912612
Leuk teampje maar moet je niet nog een extra CDM? Nu is het wel heel aanvallend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:11:

Begrijp me niet verkeerd, maar dat laat in ieder geval zien dat ik geen onzin verkocht heb hier. Lees allemaal zaken terug waar ik ook last van heb gehad.

Exact dezelfde problemen en bijzonderheden. Dat is dus geen uitzondering meer maar dus gewoon echt een probleem van dit spel. We constateren het allemaal, maar we accepteren het ook allemaal...!

Handen hebben wel gejeukt om dit weekend toch nog te spelen, maar niet gedaan en het voelt best ontspannen aan om me niet meer druk te maken om FIFA :D

Respect voor degene die WL wederom een kans hebben gegeven d:)b
Lees deze eens door:
https://www.reddit.com/r/...he_lag_compensation_post/

Acties:
  • +3 Henk 'm!
17-2 geëindigd. Overige potjes geloof ik wel. Packluck heeft toch een grote invloed dat ik daar geen extra potjes voor over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Hassiebassie schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:17:
[...]

Leuk teampje maar moet je niet nog een extra CDM? Nu is het wel heel aanvallend.
speel 3-5-2 uiteindelijk, werkt perfect Zanetti schuift in als CDM, en verdedigend heb ik de vleugelspelers die terugvallen en 7 man die verdedigen. Daarnaast komt dan een aanvaller (dit geval mbappe terug om mee te verdedigen), dus effectief staan 8 man te verdedigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xamsix
Geeindigd met 22-8. Yep, 1 winst te weinig voor Elite 3. Behoorlijk zuur. Wil heel graag, net als velen, klagen over de manier waarop ik vandaag potjes heb verloren. Maar iedereen kent het wel, iedereen heeft er last van. Hoort erbij. Ben ervan overtuigd dat ik vast ook wel eens een klutsbal in mn voordeel heb gehad. Maar zo voelt het natuurlijk nooit.

Qua totale winstpartijen mn beste WL ooit. Qua rank evenaring van mn beste ooit. Toch wel erg tevreden uiteindelijk met mn spel. Denk dat het aankopen van Desially, Alex Sandro en de SBC van Paulinho mn team veel sterker heeft gemaakt achterin. Nu sparen om voorin nog het eea te kunnen doen. Wellicht mn Mid Icon Hagi vervangen. Maar hij scoort en geeft ook behoorlijk veel assists voor me. Maar geen meta speler natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
Xamsix schreef op zondag 24 november 2019 @ 22:13:
Geeindigd met 22-8. Yep, 1 winst te weinig voor Elite 3. Behoorlijk zuur. Wil heel graag, net als velen, klagen over de manier waarop ik vandaag potjes heb verloren. Maar iedereen kent het wel, iedereen heeft er last van. Hoort erbij. Ben ervan overtuigd dat ik vast ook wel eens een klutsbal in mn voordeel heb gehad. Maar zo voelt het natuurlijk nooit.

Qua totale winstpartijen mn beste WL ooit. Qua rank evenaring van mn beste ooit. Toch wel erg tevreden uiteindelijk met mn spel. Denk dat het aankopen van Desially, Alex Sandro en de SBC van Paulinho mn team veel sterker heeft gemaakt achterin. Nu sparen om voorin nog het eea te kunnen doen. Wellicht mn Mid Icon Hagi vervangen. Maar hij scoort en geeft ook behoorlijk veel assists voor me. Maar geen meta speler natuurlijk.
Het gebeurt naar mijn gevoel momenteel teveel in deze Fifa dat wedstrijden beslist worden door random factoren waar je als speler geen invloed op hebt. Of het nou om schoten op doel, onderscheppingen of passes gaat, er zit een te grote variabele component in of het wel of niet lukt. Ene wedstrijd kun je vijf opgelegde kansen krijgen en 0 keer scoren, de tegenstander krijgt 1 halve kans en maakt die. De volgende wedstrijd krijg je 3 opgelegde kansen en scoor je ze alle drie. Je zou kunnen zeggen dat dit "realistisch" is, want het gebeurt in het echte voetbal ook. Maar ik denk dat de meerderheid van de Fifa spelers, met name de pro's, niet op deze vorm van "realisme" zitten te wachten. Uiteindelijk wil je dat de beste speler wint, niet welke het meeste geluk aan zijn zijde heeft.

Het doel van deze WL was goud 3, die is binnen. De komende dagen even geen Fifa meer, levert meer frustratie op dan plezier op dit moment. Volgende donderdag ga ik m'n low rated WL player picks inruilen voor een 86+ speler en de Icon SBC doen. Als uit geen van beiden een interessante speler komt lopen, is dat voor mij een teken om het spel een tijdje aan de kant te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sleehond schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:11:

Ik kwalificeer nog niet in 10 weken voor WL maar ook ik heb nu een break genomen van de grind die SB en DR rewards heet. Wel heb ik de afgelopen dagen vooral shadow/hunter kaartjes lopen opkopen en verkopen. Begon op 60k en zit nu op 100k. Wil ik dat doen met spelers en niemand aan wie ik ze kan slijten. Maar die chem kaartjes gaan als warme broodjes _/-\o_

Op naar het traden naar 200k en dan kijken of ik een leuk EPL squad kan samenstellen als ik mijn huidige la liga / serie A combo verkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mar101 schreef op zondag 24 november 2019 @ 22:56:
[...]

Het gebeurt naar mijn gevoel momenteel teveel in deze Fifa dat wedstrijden beslist worden door random factoren waar je als speler geen invloed op hebt. Of het nou om schoten op doel, onderscheppingen of passes gaat, er zit een te grote variabele component in of het wel of niet lukt. Ene wedstrijd kun je vijf opgelegde kansen krijgen en 0 keer scoren, de tegenstander krijgt 1 halve kans en maakt die. De volgende wedstrijd krijg je 3 opgelegde kansen en scoor je ze alle drie. Je zou kunnen zeggen dat dit "realistisch" is, want het gebeurt in het echte voetbal ook. Maar ik denk dat de meerderheid van de Fifa spelers, met name de pro's, niet op deze vorm van "realisme" zitten te wachten. Uiteindelijk wil je dat de beste speler wint, niet welke het meeste geluk aan zijn zijde heeft.

Het doel van deze WL was goud 3, die is binnen. De komende dagen even geen Fifa meer, levert meer frustratie op dan plezier op dit moment. Volgende donderdag ga ik m'n low rated WL player picks inruilen voor een 86+ speler en de Icon SBC doen. Als uit geen van beiden een interessante speler komt lopen, is dat voor mij een teken om het spel een tijdje aan de kant te leggen.
Tenzij je stapels untradeables hebt, zou ik de icon SBC links laten liggen. Voor dezelfde prijs kun je erg veel halen op dit moment.

Villa is overigens los, 7 games, 8 goals, 7 assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
mar101 schreef op zondag 24 november 2019 @ 22:56:
[...]

Ja er is in dit topic natuurlijk al heel vaak uitgebreid over gesproken. Maar ben het met je eens dat het vaak voorkomt. Toch ben ik ervan overtuigd dat je uiteindelijk ver kan komen als je je focust op de dingen die je wel in de hand hebt. En vooral niet 'down' worden als je een kutgoal tegen krijgt. Want dat is het natuurlijk wel, zodra irritatie overneemt wordt je spel 100% slechter.

Gold rank is altijd lekker in de WL denk ik, prima rewards. Ik ga inderdaad ook mn WL player picks inruilen, tenzij er deze week opeens goede picks komen. Moet ook nog icon swaps doen, de eerste 12 had ik snel binnen, deze nieuwe reeks moet ik me echt even voor opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Bossie schreef op zondag 24 november 2019 @ 23:02:
[...]

Tenzij je stapels untradeables hebt, zou ik de icon SBC links laten liggen. Voor dezelfde prijs kun je erg veel halen op dit moment.

Villa is overigens los, 7 games, 8 goals, 7 assists.
Rationeel gezien is het inderdaad geen slimme beslissing, maar komt vooral omdat ik op dit moment klaar ben met Fifa. Het enige waardoor ik nu weer zin zou krijgen om te spelen, als ik een speler aan m'n team kan toevoegen die echt een verschil kan maken op het veld. De kans op een topper is natuurlijk klein, maar er zitten wel best een aantal Icons tussen die de moeite waard zijn voor mij. Ik heb ook wel de nodige high rated untradables om de prijs te drukken. En met de 86+ WL player pick hetzelfde, de kans op spelers als IF Messi, IF CR7 en IF Mbappe is heel klein, maar toch voor mij de moeite waard om de gok te nemen.

Villa is zeker een interessante speler, maar erg lastig te linken (al heb ik wel een green link met Baby Butra). Heb je geen last van z'n relatief lage wendbaarheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Joosie200 schreef op zondag 24 november 2019 @ 22:58:
[...]

Ik kwalificeer nog niet in 10 weken voor WL maar ook ik heb nu een break genomen van de grind die SB en DR rewards heet. Wel heb ik de afgelopen dagen vooral shadow/hunter kaartjes lopen opkopen en verkopen. Begon op 60k en zit nu op 100k. Wil ik dat doen met spelers en niemand aan wie ik ze kan slijten. Maar die chem kaartjes gaan als warme broodjes _/-\o_

Op naar het traden naar 200k en dan kijken of ik een leuk EPL squad kan samenstellen als ik mijn huidige la liga / serie A combo verkoop.
Hoe doe je dat traden dan met die chemcards?
Ben je dan gewoon aan het bieden op chem cards en dan voor meer verkopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 11:27
Poeh... WL zit er op.
Ben geen ster in FIFA en die bevestiging kreeg ik zojuist nog even.
Doel was zilver 1. Met nog 9 wedstrijden te gaan en 1 winst leek dat geen probleem, echter een verliesreeks van 7!! Wedstrijden maakte het onnodig spannend.

Heel veel passing kwam simpelweg niet aan. Frustrerend.
Veel ruimte tussen de linies waar de tegenstander heerlijk kon rondspelen en stroperige spelers.
Zal aan de tactieken liggen. Maargoed zilver 1 is binnen en nu weer het team op de schop. 😉

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op zondag 24 november 2019 @ 23:26:
[...]

Rationeel gezien is het inderdaad geen slimme beslissing, maar komt vooral omdat ik op dit moment klaar ben met Fifa. Het enige waardoor ik nu weer zin zou krijgen om te spelen, als ik een speler aan m'n team kan toevoegen die echt een verschil kan maken op het veld. De kans op een topper is natuurlijk klein, maar er zitten wel best een aantal Icons tussen die de moeite waard zijn voor mij. Ik heb ook wel de nodige high rated untradables om de prijs te drukken. En met de 86+ WL player pick hetzelfde, de kans op spelers als IF Messi, IF CR7 en IF Mbappe is heel klein, maar toch voor mij de moeite waard om de gok te nemen.

Villa is zeker een interessante speler, maar erg lastig te linken (al heb ik wel een green link met Baby Butra). Heb je geen last van z'n relatief lage wendbaarheid?
Heb juist zijn strength/aggression geboost met finisher, hij is geen Yedder/Butra etc maar die hebben ook geen 90 strength/aggression. Denk dat zijn andere dribbel stats veel goedmaken, anders kun je altijd nog sniper/engine gebruiken.

Speel wel met twee spitsen, waarbij de 2e ook erg veel ruimte/diepgang heeft (Auba).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hassiebassie schreef op zondag 24 november 2019 @ 23:28:
[...]

Hoe doe je dat traden dan met die chemcards?
Ben je dan gewoon aan het bieden op chem cards en dan voor meer verkopen?
Precies dat. Meebieden op 10 tegelijkertijd voor 5-7k, verkopen voor 8-10k. Rinse and repeat voor 3k winst elke keer. En ja, 9 v/d 10 staat voor 9/10k te koop maar je hebt er bij qua te koop die voor 100/1000 start bid beginnen en je met 250 per bid ophogen kunt binnen hengelen voor 5 tot 7k.

Dat ze van donderdag tot zondag meer in trek zijn door WL zal ook meespelen. Maar ach traden is meer mijn ding dan goed meedoen in DR iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Goeiedag wat gaat de WL opeens goed. Inmiddels 19-5 en dat is een geweldig record. Pakte al vrij snel 5 verliespartijen, meen dat ik 12-5 stond. De servers spelen nu heerlijk en dat is te merken aan de resultaten. Inmiddels 7 potten op rij gewonnen.

Van Basten echt dé man van dit weekend. Scoort minimaal 1 keer elke wedstrijd, genoeg potten waarin hij er zelfs 3 maakte. Koppend, positionerend, met schieten, de complete spits, zolang je er maar snelle behendige spelers omheen zet.

Zojuist zelfs iemand met eSports in zijn naam verslagen. Geen idee of het er echt een was. Elite binnen handbereik, echter verwacht ik dit niet te halen. G1 heb ik dus nog 6 kansen voor. Dat moet wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Van Basten is heel goed, maar als je met 2 spitsen speelt. Baby Henry! Met een deadeye op Henry en een Engine op van Basten heb je altijd een aanspeelpunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SH-FR misschien moet ik MVB dan alsnog terughalen om naast Villa te spelen.
Had nog 500k over, maar heb uit nieuwsgierig de hele avond met 89 Hierro gespeeld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SH-FR
Ai.. wat een enorme kater. Uitslag WL: 22-8. Ik stond op matchpoint, stond 20-7, toen 21-7 en uiteindelijk zelfs 22-7. De 29e pot was geweldig spannend, van Basten kopte in de allerlaatste minuut de winnende binnen. Won ik de laatste pot, was de eerste keer Elite in FIFA 20 een feit.

Rete spannende wedstrijd, in de beginfase wonderbaarlijk niet op achterstand gekomen. Kwam echter steeds beter in de wedstrijd, en de man die me op voorsprong had moéten schieten, was Auba. Hij raakte echter de paal. Verlenging in, en in de 112e minuut was het dan zover: actie aan de zijlijn, terugleggen, 0-1. Kon het helaas niet meer herstellen.

Pfoe, dan blijf je toch wel zuur achter. Kon leven met het laatste verliespotje, hij was over de hele wedstrijd gezien iets beter. Echter zó dicht bij Elite, had er echt in gezeten. Zo zie je maar hoe cruciaal vroege verliespartijen zijn. Die zijn ook nagenoeg altijd onnodig.

Hoe dan ook, van Basten de beste speler, daarnaast ook enorm genoten van Politano, Paulinho en bij vlagen Insigne. Auba was redelijk onzichtbaar, Nainggolan speelde aardig. Enorm mijn best gedaan, maar helaas!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Met een beetje puzzelen is het mij toch gelukt om Villa en Paulinho in 1 team te krijgen, man wat spelen die twee lekker :D

Mocht iemand inspiratie zoeken, dit is mijn team nu. Switch in-game naar 4231.

https://futbin.com/20/squad/11238209

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
SH-FR schreef op maandag 25 november 2019 @ 01:48:
Ai.. wat een enorme kater. Uitslag WL: 22-8. Ik stond op matchpoint, stond 20-7, toen 21-7 en uiteindelijk zelfs 22-7. De 29e pot was geweldig spannend, van Basten kopte in de allerlaatste minuut de winnende binnen. Won ik de laatste pot, was de eerste keer Elite in FIFA 20 een feit.

Rete spannende wedstrijd, in de beginfase wonderbaarlijk niet op achterstand gekomen. Kwam echter steeds beter in de wedstrijd, en de man die me op voorsprong had moéten schieten, was Auba. Hij raakte echter de paal. Verlenging in, en in de 112e minuut was het dan zover: actie aan de zijlijn, terugleggen, 0-1. Kon het helaas niet meer herstellen.

Pfoe, dan blijf je toch wel zuur achter. Kon leven met het laatste verliespotje, hij was over de hele wedstrijd gezien iets beter. Echter zó dicht bij Elite, had er echt in gezeten. Zo zie je maar hoe cruciaal vroege verliespartijen zijn. Die zijn ook nagenoeg altijd onnodig.

Hoe dan ook, van Basten de beste speler, daarnaast ook enorm genoten van Politano, Paulinho en bij vlagen Insigne. Auba was redelijk onzichtbaar, Nainggolan speelde aardig. Enorm mijn best gedaan, maar helaas!
Hoe speel je online? Je team klinkt aardig het zelfde als die van mij, maar loop met Mertens voorin (en die bevalt me niet zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Na een 3-4 start vrijdag gisteravond toch nog Goud 3 gehaald. Geen zin meer om verder te gaan maar had zeker nog goud 2 kunnen halen.. Servers waren goed! Moet denk ik vaker gaan spelen op zondag avond.. zo lekker als het speelde had ik nog nooit meegemaakt met WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Vestendrie schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 15:05:
Even advies nodig. Firmino of dybala in de spits? Heb een Braziliaans/seria a-team. Dus voor chemistry maakt het weinig uit. Speel 4-2-3-1 overigens
Firminho in de spits en dybala op CAM. Beide spelers ook gehad en was toen erg tevreden over beide..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-09 16:37
Dit weekend weer 14-0 geëindigd. Ik stop meestal bij goud 3. Dat is een combinatie van geen tijd en ook geen zin. Dit is wel echt mijn fifa heb ik het idee. Winnen gaat me relatief makkelijk af in de WL. Ik ben benieuwd waar ik uit kan komen als ik alle potten speel. Ga ik rond kerst maar is proberen. Dan ben ik wss vrij dus dan blijft er genoeg tijd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoeKoe schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:17:
Met een beetje puzzelen is het mij toch gelukt om Villa en Paulinho in 1 team te krijgen, man wat spelen die twee lekker :D

Mocht iemand inspiratie zoeken, dit is mijn team nu. Switch in-game naar 4231.

https://futbin.com/20/squad/11238209
Paulinho gemist, well irritant dat de SBC nog gewoon geadverteerd werd ingame/companion app nadat de deadline al voorbij was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
SH-FR schreef op maandag 25 november 2019 @ 01:48:

Haha zelfde resultaat en zelfde gevoel hier. Gold 1 is toch wel een mooi resultaat, maar bij Elite 3 was ik juichend door m'n woning gerend.

Paulinho is echt heel fijn he? Is een fijne CDM die ook nog kan scoren assie keertje mee naar voren komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-09 16:37
Xamsix schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:43:
[...]

Haha zelfde resultaat en zelfde gevoel hier. Gold 1 is toch wel een mooi resultaat, maar bij Elite 3 was ik juichend door m'n woning gerend.

Paulinho is echt heel fijn he? Is een fijne CDM die ook nog kan scoren assie keertje mee naar voren komt.
Paulinho is echt super fijn. Ik heb de knoop een dag voor verstrijken van de deadline ook maar doorgehakt. Ik kon hem slechts op 8 chem krijgen maar 8 of 10 chem maakt niet zoveel uit dus toch gedaan. Totaal geen spijt van!

Wie me ook flink verbaast heeft is scream William Carvalho. Ik was eerst heel erg bang dat hij zo log zou zijn dat ie onbruikbaar was, maar wat een goeie CDM zeg. Je moet hem ook gebruiken als een pure CDM maar echt een beest!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
038Zwolle schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:00:
[...]

Hoe speel je online? Je team klinkt aardig het zelfde als die van mij, maar loop met Mertens voorin (en die bevalt me niet zo)
Ik speel sinds dit weekend weer 4-2-2-2. Ik start met Vidal, Mertens en Griezmann, vanwege teamgeest. Echter Griezmann valt me al weken tegen. Ik wissel deze 3 spelers 9 van de 10 games om met Politano, Paulinho en Auba. Is een hele duidelijke kwaliteitsinjectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
SH-FR schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:05:
[...]

Ik speel sinds dit weekend weer 4-2-2-2. Ik start met Vidal, Mertens en Griezmann, vanwege teamgeest. Echter Griezmann valt me al weken tegen. Ik wissel deze 3 spelers 9 van de 10 games om met Politano, Paulinho en Auba. Is een hele duidelijke kwaliteitsinjectie.
Is het niet zo dat wisselspelers 6 chem hebben trouwens?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Zit er al een tijdje tegenaan, maar dit weekend eindelijk Goud 1 gehaald. Had zelfs nog een wedstrijd over. Elke week sta ik er na vrijdag niet zo heel best voor, maar ik heb de vrijdagochtend helaas nodig als ik de WL af wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
Zoals België het leuke land is voor alles.. kunnen wij dus geen FIFA punten kopen.. (voetbal clubs mogen wel met Unibet enz spelen, maar goed doet niks ter zijde)
Mijn vraag is: (ik woon in thailand maar mijn ps4 is aan België gekoppeld en dat kan je normaal niet meer veranderen)
Kan ik mijn FIFA FUT op een vriend zijn ps4 even koppelen en zo via zijn (Thaise) account zo punten kopen?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWSAH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-09 11:40
Toch maar even hier, want het andere topic is een lege woestenij:

Zit te wachten op een Black Friday-aanbieding voor de PS4-editie (EDIT: nu 39,99 bij Bol.com - ma 25/11). Al heeft Bol en nog wat partijen hem al afgeprijsd voor 45 euro. Maar belangrijker, na alle kritiek, wat zijn nu de ervaringen? Ik doe geen FUT, maar vooral Career als manager. Dus ben vooral benieuwd hoe FIFA20 er nu voor staat qua gameplay, career mode en speelbaarheid. Iemand ervaringen?

Ik doe nu nog FIFA19 maar zit in 2025 met mijn carrière en ben wel klaar voor FIFA20. Maar wil ook geen 40-50 euro neerleggen voor een spel dat nog steeds flink teleurstelt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:04
Dan zou ik t niet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Zo mannen, dit weekend weer wat stapjes richting Zanetti gezet.

Nog 12 SB potjes winnen en 4 potjes met FO PL squad, kost een hoop werk maar dan heb ik straks hopelijk ook wat. Tip voor een ieder die nog bezig is: als je een volledige Bundesliga/Serie A/PL squad weet te maken dan pak je 2 doelstellingen in 1 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

MWSAH schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:01:
Toch maar even hier, want het andere topic is een lege woestenij:

Zit te wachten op een Black Friday-aanbieding voor de PS4-editie (EDIT: nu 39,99 bij Bol.com - ma 25/11). Al heeft Bol en nog wat partijen hem al afgeprijsd voor 45 euro. Maar belangrijker, na alle kritiek, wat zijn nu de ervaringen? Ik doe geen FUT, maar vooral Career als manager. Dus ben vooral benieuwd hoe FIFA20 er nu voor staat qua gameplay, career mode en speelbaarheid. Iemand ervaringen?

Ik doe nu nog FIFA19 maar zit in 2025 met mijn carrière en ben wel klaar voor FIFA20. Maar wil ook geen 40-50 euro neerleggen voor een spel dat nog steeds flink teleurstelt.
Ik vind het echt een schitterend spel offline, het enige wat frustreert is de hele online belevenis :9
Pagina: 1 ... 58 ... 185 Laatste