hoeft ook geen sterke link, Manolas en Scream Romangoli passen ook prima, Laatste is denk ik wel een van de beste verdedigers in het spelOzz schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:20:
[...]
De sterke links naar Alex Sandro zijn het anders ook niet waard hoor. Chiellini, de Ligt en Bonucci zijn stuk voor stuk matige verdedigers in FIFA. Is ook niet voor niks dat je ze niet of nauwelijks in teams voorbij ziet komen.
Als je voor Roberto Carlos gaat heb je in een klap een van de betere backs in het spel en nog eens een sterke link naar een van de betere middenvelders.sensately schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:21:
[...]
Alleen Allan is het waard maarja als je paulinho gaat doen heb je daar niks aan
In een 4-3-3 hoef je hem alleen nog een link te geven naar de CM of LW en hij speelt op full chem.
Op links kun je Neymar, Bernard, Douglas Costa, Coutinho linken en op CM heb je onder andere Fernandinho, Fabinho en Allan. Stuk voor stuk spelers die in de META passen.
Een CB die je nog weinig ziet, maar in mijn ogen ondergewaardeerd is, is RTTF Juan Jesus. Met een Shadow erop behoort hij wat mij betreft bij de betere non-Icon verdedigers in het spel. Samen met Alex Sandro en Allan heb je een mooi Braziliaans Serie A driehoekje om in hybrids te verwerken. Bij mij zal hij niet snel uit mijn team verdwijnen, hij zit werkelijk overal tussen.Ozz schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:20:
[...]
De sterke links naar Alex Sandro zijn het anders ook niet waard hoor. Chiellini, de Ligt en Bonucci zijn stuk voor stuk matige verdedigers in FIFA. Is ook niet voor niks dat je ze niet of nauwelijks in teams voorbij ziet komen.
Roma staat er helaas niet goed voor in de Europa League, maar mocht het ze toch lukken om door te gaan, dan wordt RTTF Juan Jesus echt een zieke kaart, 84 rated CB die als 81 rated al bijna compleet is. Ik ga voor ze duimen!
Zeker! Markie mark and the funcky bunchWulfric92 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:06:
Heeft iemand al de 88 versie van Overmars geprobeerd? Met een deadeye ziet hij er heel goed uit! En heeft 5* weakfoot
Echt een hele fijne snelle dribbelaar
Je geeft het zelf aan, maar de prijs gaat in stijgende lijn, maar ik wacht nog even op de volgende EL wedstrijd, ik ben nog niet zo zeker dat Roma zich plaatst. Met enkele upgrades ben ik er zeker over te spreken, maar het is net niet voor mijmar101 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:23:
[...]
Een CB die je nog weinig ziet, maar in mijn ogen ondergewaardeerd is, is RTTF Juan Jesus. Met een Shadow erop behoort hij wat mij betreft bij de betere non-Icon verdedigers in het spel. Samen met Alex Sandro en Allan heb je een mooi Braziliaans Serie A driehoekje om in hybrids te verwerken. Bij mij zal hij niet snel uit mijn team verdwijnen, hij zit werkelijk overal tussen.
Roma staat er helaas niet goed voor in de Europa League, maar mocht het ze toch lukken om door te gaan, dan wordt RTTF Juan Jesus echt een zieke kaart, 84 rated CB die als 81 rated al bijna compleet is. Ik ga voor ze duimen!
Bijvoorbeeld haalt hij het momenteel niet van Romagnoli of Manolas, wat voor mij het beste centrale duo van de serie A is (je mag Koulibaly nog in de mix brengen mocht je willen)
[ Voor 23% gewijzigd door Jebus4life op 21-11-2019 16:57 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ik heb inmiddels 1 miljoen coins.
Maar zal ik gaan voor Neymar en de volgende opstelling maken: https://www.futbin.com/20/squad/11114536
Of toch doorsparen voor Messi?
https://www.futbin.com/20/squad/11114753
Wil dan ingame 4231 gaan spelen.
Maar zal ik gaan voor Neymar en de volgende opstelling maken: https://www.futbin.com/20/squad/11114536
Zo, 1 potje Rivals en weer helemaal klaar mee voor vanavond 
Staat 1-1 na 20 minuten. Ik ben de partij die daarna continue aanvalt en wel 10-15 kansen hij creëert, bij hem tel ik er maar 1....
90e minuut. Komt zijn 2e kans, schiet op Ter Stegen die houd de bal niet vast en legt hem zo voor zijn spits die hem erin schuift.
Tot zo ver FIFA voor mij voor vanavond
Maar ff de stad in gaan voor een hapje en wat winkelen, hier haal ik geen plezier uit.... Op deze manier ga ik naar divisie 9 toe als het zo doorgaat. Voorgaande FIFAS altijd rond divisie 5 a 6. Tot nu een zeer beroerde FIFA editie, deze FIFA 20
Staat 1-1 na 20 minuten. Ik ben de partij die daarna continue aanvalt en wel 10-15 kansen hij creëert, bij hem tel ik er maar 1....
90e minuut. Komt zijn 2e kans, schiet op Ter Stegen die houd de bal niet vast en legt hem zo voor zijn spits die hem erin schuift.
Tot zo ver FIFA voor mij voor vanavond
Maar ff de stad in gaan voor een hapje en wat winkelen, hier haal ik geen plezier uit.... Op deze manier ga ik naar divisie 9 toe als het zo doorgaat. Voorgaande FIFAS altijd rond divisie 5 a 6. Tot nu een zeer beroerde FIFA editie, deze FIFA 20
Gezien je Politano heb die volgens mij best goed is zou ik voor Neymar gaan.Hassiebassie schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:59:
Ja dat zou kunnen, we gaan het zienbvbal79 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:04:
[...]
Of juist wel, omdat Politano zo goed is en ook nog via een objective
Neymar.... Politano is beter dan Costa en komt aardig in de buurt van MessiHassiebassie schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:59:
Tipje voor mensen die wel eens de keeper mee naar voren laten. Gewoon spelers omver maaien die van het middenveld willen scoren als je de bal verliest.
Blijkbaar als het voordeel is en de bal stuitert net voor de doellijn krijgt de aanvallende partij gewoon de vrije trap ipv de goal
Stelletje amateurs bij EA
Blijkbaar als het voordeel is en de bal stuitert net voor de doellijn krijgt de aanvallende partij gewoon de vrije trap ipv de goal
Dat was altijd toch al zo?Terranova schreef op donderdag 21 november 2019 @ 20:41:
Tipje voor mensen die wel eens de keeper mee naar voren laten. Gewoon spelers omver maaien die van het middenveld willen scoren als je de bal verliest.
Blijkbaar als het voordeel is en de bal stuitert net voor de doellijn krijgt de aanvallende partij gewoon de vrije trap ipv de goal![]()
![]()
![]()
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dan zijn het nog grotere amateurs dan ik dacht, ik ben gewoon een 100% goal ontnomen en blijkbaar zit het dus al jaren in het spel
Je hebt gelijk!
Costa mid icon verkocht en Hagi gekocht.
Zijn dribbelen is een stuk beter. 4 wedstrijden 3 goals en 3 assists. Stuk dominanter aanwezig als CAM dan Costa.
Sissoko vervangen voor scream Carvalho. Ook een betere zet.
Nu modric nog vervangen maar ben compleet blut qua coins en ook investeringen... nu wachten op wat packluck
wijze woorden
Is er een truukje om te zien of je meerdere spelers van 1 club hebt ? Of moet je per league en dan club gaan kijken ?
Morgen ga ik zo de weekend league in; https://www.futbin.com/20/squad/11129372.
Ben gewoon gegaan voor wat mij leuk leek. Net een paar potjes gespeeld en Hagi, Desailly en Paulinho zijn niet de meeste bewegelijke spelers haha. Maar hoop dat het in ieder geval een leuke WL wordt, doel blijft als altijd Gold 2. De rest zien we wel weer
Ben gewoon gegaan voor wat mij leuk leek. Net een paar potjes gespeeld en Hagi, Desailly en Paulinho zijn niet de meeste bewegelijke spelers haha. Maar hoop dat het in ieder geval een leuke WL wordt, doel blijft als altijd Gold 2. De rest zien we wel weer
PSN/Steam: Xamsix
Van Basten zit wel op scoren zeg 
Heb hem inmiddels alweer verkocht omdat zijn prijs met 50k was gestegen, rond black friday maar eens kijken of ik hem voor een leuk prijsje weer kan terughalen.
Heb hem inmiddels alweer verkocht omdat zijn prijs met 50k was gestegen, rond black friday maar eens kijken of ik hem voor een leuk prijsje weer kan terughalen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Besloten om Neymar nog niet te kopen. Volgende week black Friday. Grote metaspelers ga ik nu verkopen en dan zien we wel
Team niet aangepast, buiten dat ik Paulinho heb gedaan voor netto zo’n 20k. Had nog wat spelers in m’n club en packte Verratti, Pepe en nog wat waardevolle items, waardoor ik ook nog zo’n 45k terugkreeg.
Heb namelijk ook Hulk al en vind hem zeer prettig spelen, in de toekomst zet ik dus eventueel Paulinho en Hulk in de basiself. Inmiddels ook opgeklommen naar Div 4, afgelopen 5 wedstrijden Division Rivals allemaal in winst omgezet.
Merk dat de 4-2-2-2 toch wel een hele goede formatie is. Heb 4-4-2(2) en 4-2-3-1 getest maar 4-2-2-2 komt toch echt veruit het beste uit de verf. Marco van Basten speelt véél beter in een 2 spitsensysteem, ik laat Insigne diep gaan en Marco op gebalanceerd, dus iets meer als een aanspeelpunt. Hij schiet werkelijk de een na de andere bal erin, 2 hattricks gisteren. Liep echt heerlijk.
Dit weekend best wat tijd over, na dit weekend ga ik wat nieuwe spelers echt goed testen. Heb Zaha 85 nog, Auba 89, heb echt keuzes te over. Wel overweeg ik misschien Nainggolan 86 weer te verkopen. Hij is iets beter dan Allan, maar het verschil is minimaal en om daar nou 350k extra voor te betalen..
Heb namelijk ook Hulk al en vind hem zeer prettig spelen, in de toekomst zet ik dus eventueel Paulinho en Hulk in de basiself. Inmiddels ook opgeklommen naar Div 4, afgelopen 5 wedstrijden Division Rivals allemaal in winst omgezet.
Merk dat de 4-2-2-2 toch wel een hele goede formatie is. Heb 4-4-2(2) en 4-2-3-1 getest maar 4-2-2-2 komt toch echt veruit het beste uit de verf. Marco van Basten speelt véél beter in een 2 spitsensysteem, ik laat Insigne diep gaan en Marco op gebalanceerd, dus iets meer als een aanspeelpunt. Hij schiet werkelijk de een na de andere bal erin, 2 hattricks gisteren. Liep echt heerlijk.
Dit weekend best wat tijd over, na dit weekend ga ik wat nieuwe spelers echt goed testen. Heb Zaha 85 nog, Auba 89, heb echt keuzes te over. Wel overweeg ik misschien Nainggolan 86 weer te verkopen. Hij is iets beter dan Allan, maar het verschil is minimaal en om daar nou 350k extra voor te betalen..
RTTF Juan Jesus totaal over het hoofd gezien, dat maakt het al beter idd.mar101 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:23:
[...]
Een CB die je nog weinig ziet, maar in mijn ogen ondergewaardeerd is, is RTTF Juan Jesus. Met een Shadow erop behoort hij wat mij betreft bij de betere non-Icon verdedigers in het spel. Samen met Alex Sandro en Allan heb je een mooi Braziliaans Serie A driehoekje om in hybrids te verwerken. Bij mij zal hij niet snel uit mijn team verdwijnen, hij zit werkelijk overal tussen.
Gisteren de EFL swap speler vrijgespeeld, brengt mijn totaal nu op 11. Houd in dat er nog 6 moet vrijspelen voor Zanetti... Dat wordt denk ik even beesten komende weken, heb in ieder geval een volledig FO Bundesliga team staan. Daarmee zou ik er 2 in 1 klap moeten kunnen pakken. Weekend League gaat de komende twee weken even op pauze. Succes iedereen die vandaag start!
Ik heb gisteren ook de EFL swap vrij gespeeld, was mijn 17e en daarmee is Zanetti eindelijk binnen. Ik start met hem als RB in 433-4, maar switch naar 352 waarbij hij CDM staat, kan tot nu toe alleen maar zeggen dat het een geweldenaar is op die positie, heb hem daar naast Allan staan. Politano op RM en Costa op LM. Insigne en Dybala in de spits en Sandro, Romagnoli scream en Manolas als CB's, Handanovic RTTF in de goal. Het doel is om tzt Nainggolan SIF toe te voegen aan het team, iemand ervaring met hem?huis-r schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:50:
Gisteren de EFL swap speler vrijgespeeld, brengt mijn totaal nu op 11. Houd in dat er nog 6 moet vrijspelen voor Zanetti... Dat wordt denk ik even beesten komende weken, heb in ieder geval een volledig FO Bundesliga team staan. Daarmee zou ik er 2 in 1 klap moeten kunnen pakken. Weekend League gaat de komende twee weken even op pauze. Succes iedereen die vandaag start!
De dure meta spelers worden over het algemeen tijdens black friday duurder..Hassiebassie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:08:
Besloten om Neymar nog niet te kopen. Volgende week black Friday. Grote metaspelers ga ik nu verkopen en dan zien we wel
Omdat al veel mensen hun team hebben verkocht en tijdens black friday het terug kopen waardoor de prijzen stijgen. Daarnaast zijn er veel mensen die pakketjes openen waardoor de vraag naar deze dure spelers zullen stijgen plus neymar/messi worden tijdens black friday niet vaak gepackt
Geen waarheid maar een voorspelling

@DeeleNL
Ik heb het geluk gehad SIF Naingollan vorige week in mijn PP te krijgen. Daarom mijn team hybride gemaakt en deels Serie A / BPL opgezet, dat ziet er nu uit: https://www.futbin.com/20/squad/11141769
Gisteren heb ik Radja een schaduw gegeven, dat heeft 'm erg goed gedaan. Het is een kaart die bijna alles heeft, ben blij met hem op de CVM maar kan op meer posities uit de voeten.
Ik denk dat mijn volgende upgrade IF Gomez gaat worden, en heel misschien dat ik Insigne in plaats van Dybala wil gaan zetten. Maar daar ben ik nog niet uit. Conclusie: SIF Naingollan gewoon toevoegen aan je squad :-)
Ik heb het geluk gehad SIF Naingollan vorige week in mijn PP te krijgen. Daarom mijn team hybride gemaakt en deels Serie A / BPL opgezet, dat ziet er nu uit: https://www.futbin.com/20/squad/11141769
Gisteren heb ik Radja een schaduw gegeven, dat heeft 'm erg goed gedaan. Het is een kaart die bijna alles heeft, ben blij met hem op de CVM maar kan op meer posities uit de voeten.
Ik denk dat mijn volgende upgrade IF Gomez gaat worden, en heel misschien dat ik Insigne in plaats van Dybala wil gaan zetten. Maar daar ben ik nog niet uit. Conclusie: SIF Naingollan gewoon toevoegen aan je squad :-)
Hoe vind jij Chiellini - Sandro spelen? Zelf heb ik het idee dat Sandro wel ok is, maar snelheid mist (zonder kaartje erop) En chiellini vooral log is en niet gemaakt is voor dit spel. Dat een Koulibaly, Manolos, Romangoli betere opties zijn.huis-r schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:54:
@DeeleNL
Ik heb het geluk gehad SIF Naingollan vorige week in mijn PP te krijgen. Daarom mijn team hybride gemaakt en deels Serie A / BPL opgezet, dat ziet er nu uit: https://www.futbin.com/20/squad/11141446
@Vestendrie
Nou ik kom van Alderweireld/Digne, dus qua gevoel verdedigend en fysiek is Sandro sowieso een upgrade. Alderweireld miste af en toe snelheid maar had een hele stabiele verdedigend aspect. Tot nu toe ben ik wel tevreden met Chiellini, zou op termijn willen kijken naar een vervanging. Ederson is echter untradeable en vind ik prima keepen. Het is daarom een lastig puzzeltje achterin.
Nou ik kom van Alderweireld/Digne, dus qua gevoel verdedigend en fysiek is Sandro sowieso een upgrade. Alderweireld miste af en toe snelheid maar had een hele stabiele verdedigend aspect. Tot nu toe ben ik wel tevreden met Chiellini, zou op termijn willen kijken naar een vervanging. Ederson is echter untradeable en vind ik prima keepen. Het is daarom een lastig puzzeltje achterin.
Ja snap ik, maar je zoekt dus wel een Braziliaanse verdediger dus eigenlijk. Wellicht is RTTF Juan Jesus iets voor je? Of evt zelfs Militao?huis-r schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:14:
@Vestendrie
Ik heb doordeweeks 442/442-2 met POTM Auba en MVB 89 gespeeld. Auba op get-in-behind en Marco op balanced. Afhankelijk van de tegenstander is het steeds een van de twee die steeds de goals maakte.SH-FR schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:39:
Team niet aangepast, buiten dat ik Paulinho heb gedaan voor netto zo’n 20k. Had nog wat spelers in m’n club en packte Verratti, Pepe en nog wat waardevolle items, waardoor ik ook nog zo’n 45k terugkreeg.
Ik wil Paulinho misschien nog even meepakken, maar in 442 zou dat dan een switch woorden met Scream Alli en daar moet ik dus nog even over nadenken. Denk wel dat ik uiteindelijk toch voor Rio met de swaps ga en dan vervolgens een IF van Telles op RB plaats mbv de icon links.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Neymar is al zo'n 100k gestegen. Daarnaast betekent meer beschikbare coins ook vaak dat spelers (en zeker de goede) duurder worden.sensately schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:41:
[...]
De dure meta spelers worden over het algemeen tijdens black friday duurder..
Omdat al veel mensen hun team hebben verkocht en tijdens black friday het terug kopen waardoor de prijzen stijgen. Daarnaast zijn er veel mensen die pakketjes openen waardoor de vraag naar deze dure spelers zullen stijgen plus neymar/messi worden tijdens black friday niet vaak gepackt![]()
Geen waarheid maar een voorspelling
Yess klopt daarom heel blij dat ik vorige week neymar en mbappe heb gekochtN2LSWw schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:59:
[...]
Neymar is al zo'n 100k gestegen. Daarnaast betekent meer beschikbare coins ook vaak dat spelers (en zeker de goede) duurder worden.
Ik had Neymar voor 1.055.000 gehaald. Hij heeft er volgens mij voor 990.000 opgestaan maar toen had ik nog merendeels van mijn coins in spelers zitten. Zit nu rond de 650.000 voor Mbappe maar die stijgt ook al weer wat voor mij nu even jammer is. Vind het zonde om RTTF Militao en Allan te verkopen om hem dan te kunnen halen. Er is een mogelijkheid dat Allan naar PSG gaat en dan zal zijn prijs wel explosief stijgen vermoed ik. Zelfs als PSG het slecht doet in de CL.sensately schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:08:
[...]
Yess klopt daarom heel blij dat ik vorige week neymar en mbappe hebt gekocht
De crash is vaak al voor black friday. Volgens mij ben je al te laat..Hassiebassie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:08:
Dat zou wel vet zijn! Allan's normale kaart is al beast en PSG doet het al goed in de CLN2LSWw schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:11:
[...]
Ik had Neymar voor 1.055.000 gehaald. Hij heeft er volgens mij voor 990.000 opgestaan maar toen had ik nog merendeels van mijn coins in spelers zitten. Zit nu rond de 650.000 voor Mbappe maar die stijgt ook al weer wat voor mij nu even jammer is. Vind het zonde om RTTF Militao en Allan te verkopen om hem dan te kunnen halen. Er is een mogelijkheid dat Allan naar PSG gaat en dan zal zijn prijs wel explosief stijgen vermoed ik. Zelfs als PSG het slecht doet in de CL.
is zijn rttf niet gewoon gekoppeld aan napoli? Dat er een nieuwe rttf met PSG komt dus of helemaal niet, want als hij gaat dan zal hij wel een OTW-kaart krijgen.. Dus zal vast wel meevallen met die prijsstijging.sensately schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:24:
[...]
Dat zou wel vet zijn! Allan's normale kaart is al beast en PSG doet het al goed in de CL
Een speler die al voor een andere club is uitgekomen in de CL mag niet voor een andere club uitkomen in de CL. Dit is een officiële FIFA-regel en het kaartje van Allan zal dan niet meer upgraden.N2LSWw schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:11:
[...]
Ik had Neymar voor 1.055.000 gehaald. Hij heeft er volgens mij voor 990.000 opgestaan maar toen had ik nog merendeels van mijn coins in spelers zitten. Zit nu rond de 650.000 voor Mbappe maar die stijgt ook al weer wat voor mij nu even jammer is. Vind het zonde om RTTF Militao en Allan te verkopen om hem dan te kunnen halen. Er is een mogelijkheid dat Allan naar PSG gaat en dan zal zijn prijs wel explosief stijgen vermoed ik. Zelfs als PSG het slecht doet in de CL.
Volgens mij zijn die regels veranderd en kan het dus. Daarnaast zal het geen zak uitmaken aangezien hij dan deel uit maakt van PSG. Ook zei EA het volgende:Hassiebassie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:37:
[...]
Een speler die al voor een andere club is uitgekomen in de CL mag niet voor een andere club uitkomen in de CL. Dit is een officiële FIFA-regel en het kaartje van Allan zal dan niet meer upgraden.
Dus geen onwaarheden verspreiden aub.What happens if a Road To The Final player doesn’t play but their team advances?
A Road To The Final player does not need to be selected or have played in the game for them to receive an upgrade.
What happens if the player transfers?
If a player transfers to a club not playing in either tournament they will no longer receive any upgrades.
Afgelopen dagen eindelijke draaiende met de 4231 opstelling. Mertens en Insigne zijn bizar goed voor het aantal coins dat je kwijt ben. Echter merk ik tegen goede spelers dat ze fysiek te kort komen.
Cr7 ik de spits doet echt wonderen maar helaas met bijna niemand te linken als ik die 2 weg doe. Allan en sif nain vind ik beiden tegenvallen, zal vast aan mij liggen maar frenkie met shadow of sissoko als cvm vind ik beter. Nu aan het sparen voor een aanval met Messi, neymar mbappe en mvb. Al vind ik cr7 in de spits beter dan messi
Cr7 ik de spits doet echt wonderen maar helaas met bijna niemand te linken als ik die 2 weg doe. Allan en sif nain vind ik beiden tegenvallen, zal vast aan mij liggen maar frenkie met shadow of sissoko als cvm vind ik beter. Nu aan het sparen voor een aanval met Messi, neymar mbappe en mvb. Al vind ik cr7 in de spits beter dan messi
Okee duidelijk. Maar denk je niet dat Allan ook nog een OTW-kaartje gaat krijgen dan? Zo'n zeer gewilde kaart wordt natuurlijk zoveel mogelijk gepromoot. Dus qua waarde voor zijn RTTF zal het weinig uitmaken. Bovendien is PSG in de CL al jaren bagger, ik zie hem meer IF's krijgen dan een eventuele upgrade door goede prestaties van PSG in de CL.N2LSWw schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:41:
[...]
Volgens mij zijn die regels veranderd en kan het dus. Daarnaast zal het geen zak uitmaken aangezien hij dan deel uit maakt van PSG. Ook zei EA het volgende:
[...]
Dus geen onwaarheden verspreiden aub.
Neymar is volgens mij nog steeds geblesseerd en ik denk ook niet dat ze ook maar in de buurt komen van een finale ofzo. Het gaat mij er meer om dat je flink kunt cashen als Allan naar PSG gaat vanwege het feit dat het een perfecte link is tussen Allan en Neymar (+ Silva mocht je zo gek zijn om die SBC te doen). Je zou in theorie dus het volgende team kunnen bouwen wat nog maanden mee kan:Vestendrie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:55:
[...]
Okee duidelijk. Maar denk je niet dat Allan ook nog een OTW-kaartje gaat krijgen dan? Zo'n zeer gewilde kaart wordt natuurlijk zoveel mogelijk gepromoot. Dus qua waarde voor zijn RTTF zal het weinig uitmaken. Bovendien is PSG in de CL al jaren bagger, ik zie hem meer IF's krijgen dan een eventuele upgrade door goede prestaties van PSG in de CL.

Paulinho + Roberto Carlos erbij.N2LSWw schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:16:
[...]
Neymar is volgens mij nog steeds geblesseerd en ik denk ook niet dat ze ook maar in de buurt komen van een finale ofzo. Het gaat mij er meer om dat je flink kunt cashen als Allan naar PSG gaat vanwege het feit dat het een perfecte link is tussen Allan en Neymar (+ Silva mocht je zo gek zijn om die SBC te doen). Je zou in theorie dus het volgende team kunnen bouwen wat nog maanden mee kan: [Afbeelding]
Die regel is vorig jaar opgeheven, je mag nu bij een wintertransfer wel voor je nieuwe club in de CL uit komen.Hassiebassie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:37:
[...]
Een speler die al voor een andere club is uitgekomen in de CL mag niet voor een andere club uitkomen in de CL. Dit is een officiële FIFA-regel en het kaartje van Allan zal dan niet meer upgraden.
Edit: spuit11
Scream Trippier voor RA gekocht
met anchor erop een interessante kaart!
4e Scream La Liga kaart
Pique helaas toen geen middelen gehad om de SBC te doen
Nu op naar Lenglet als vervanger links centraal achterin!
4e Scream La Liga kaart

[ Voor 42% gewijzigd door Sleehond op 22-11-2019 13:50 ]
Is die scream Trippier veel beter als Semedo? Zit zelf te twijfelen tussen die 2, als ik naar de stats kijk is vooral de pass van Trippier een stuk beter.Sleehond schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:43:
Scream Trippier voor RA gekochtmet anchor erop een interessante kaart!
4e Scream La Liga kaart
[Afbeelding]
Drama start WL. 3-4
Speel alleen maar tegen squads met Messi, CR7, Neymar etc, me moeder kan daar nog mee winnen.. en natuurlijk valt het allemaal net niet lekker, ballen op de paal/lat etc. Vorige week was heerlijk, weekendje geen WL gespeeld en nu dit gezeik weer. Je humeur wordt er niet beter op

Speel alleen maar tegen squads met Messi, CR7, Neymar etc, me moeder kan daar nog mee winnen.. en natuurlijk valt het allemaal net niet lekker, ballen op de paal/lat etc. Vorige week was heerlijk, weekendje geen WL gespeeld en nu dit gezeik weer. Je humeur wordt er niet beter op

Oplossing klinkt echt heel simpel als je het mij vraagtBenny schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:42:
Drama start WL. 3-4![]()
Met iedereen die de vrije trap glitch gaat gebruiken lijkt het mij sowieso niet echt leuk om te spelen.ErnstMid schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:00:
[...]
Oplossing klinkt echt heel simpel als je het mij vraagt
Nog meer spelen om Messi, Neymar ook te halen halen ?ErnstMid schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:00:
[...]
Oplossing klinkt echt heel simpel als je het mij vraagt
Bossie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:10:
[...]
Nog meer spelen om Messi, Neymar ook te halen halen ?
Ja toch is dat lastiger dan het lijkt. het is mij (of mijn tegestander) nog niet gelukt om er één te scoren. Ik heb het idee dat je toch vanaf de perfecte positie dit alleen kan doen en dan is er nog steeds een kans dat je mist. Ik was ook bang dat alle vrije trappen er nu vanuit elke hoek zouden invliegen maar dat valt me nog alles mee...N2LSWw schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:07:
[...]
Met iedereen die de vrije trap glitch gaat gebruiken lijkt het mij sowieso niet echt leuk om te spelen.
4-4 hier, gezien mijn niveau and de squads waar ik tegenkom gewoon prima
Hoop nog steeds voor het eerst Gold 3 te hitten.
Laatste wedstrijd was wel een heerlijke. Maak de 5-4 winning goal in de 92e minuut met een vrij trap (en niet met die bug, al zou ik dan mss best eens opzoeken
)
Laatste wedstrijd was wel een heerlijke. Maak de 5-4 winning goal in de 92e minuut met een vrij trap (en niet met die bug, al zou ik dan mss best eens opzoeken
https://streamable.com/vzqt0Arwintju schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:53:
[...]
Ja toch is dat lastiger dan het lijkt. het is mij (of mijn tegestander) nog niet gelukt om er één te scoren. Ik heb het idee dat je toch vanaf de perfecte positie dit alleen kan doen en dan is er nog steeds een kans dat je mist. Ik was ook bang dat alle vrije trappen er nu vanuit elke hoek zouden invliegen maar dat valt me nog alles mee...
Maar het is wel een beetje hit and miss. Hopelijk kunnen ze het snel fixen. Het is niet dat ik elke keer zo'n vrije trap neem ofzo maar als je 1 uit 4 zou kunnen scoren dan is het alsnog oneerlijk. Zeker als je kijkt hoe 90% speelt met dat laffe drop back wachtend tot EA ze komt helpen. Ze moeten hiervoor gewoon een hotfix uitbrengen aangezien de update die voor consoles om de deur staat ook niks gepatched heeft met betrekking tot deze onzin.
Die rttf Son bevalt echt goed, ik ben benieuwd wat er met zijn stats gebeuren als ze een ronde verder komen.
Ik moet hem in game nog testen maar met anchor erop leek het mij een hele leuke optie. Nog even ervaren of ik in de praktijk dus ook een lekker gevoel bij heb. Anders kan ik altijd zo weer terug naar Semedo o.i.d.tukkerterror90 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:37:
[...]
Is die scream Trippier veel beter als Semedo? Zit zelf te twijfelen tussen die 2, als ik naar de stats kijk is vooral de pass van Trippier een stuk beter.
Ik zal het nog even laten weten!
Hoe zijn de servers bij de rest van de leden hier? Ik stop per direct met spelen, want het is bij mij echt niet te doen. Sta 2-1, en dat verliespartijtje was púúr vanwege de zeer slechte connectie. Raakte daarnaast 2 keer de paal, en natuurlijk verloor ik daarna alsnog. Potje daarna 5-4 gewonnen maar lachwekkende gameplay, zoveel delay niet te geloven. Ook hier weer 2 keer paal geraakt. Opvallend was daarnaast dat ik al 2 potjes tegen teams met Cristiano Ronaldo, Mbappe en Neymar ben gekomen, zo snel al. Zelfs iemand met 94 Player Pick Ronaldo, bizar.
Speel later vanavond maar verder, op dit moment is het bar en boos. Gekke was dat het eerste potje wel prima speelde, de twee daarna waren verschikkelijk. van Basten speelt wel goed weer moet ik zeggen, scoort aan de lopende band. Zolang je niet teveel met hem gaat lopen en juist lekker combineert speelt ie geweldig.
Speel later vanavond maar verder, op dit moment is het bar en boos. Gekke was dat het eerste potje wel prima speelde, de twee daarna waren verschikkelijk. van Basten speelt wel goed weer moet ik zeggen, scoort aan de lopende band. Zolang je niet teveel met hem gaat lopen en juist lekker combineert speelt ie geweldig.
[ Voor 10% gewijzigd door SH-FR op 22-11-2019 18:45 ]
Welke console?SH-FR schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:43:
Hoe zijn de servers bij de rest van de leden hier? Ik stop per direct met spelen, want het is bij mij echt niet te doen. Sta 2-1, en dat verliespartijtje was púúr vanwege de zeer slechte connectie. Raakte daarnaast 2 keer de paal, en natuurlijk verloor ik daarna alsnog. Potje daarna 5-4 gewonnen maar lachwekkende gameplay, zoveel delay niet te geloven. Ook hier weer 2 keer paal geraakt. Opvallend was daarnaast dat ik al 2 potjes tegen teams met Cristiano Ronaldo, Mbappe en Neymar ben gekomen, zo snel al. Zelfs iemand met 94 Player Pick Ronaldo, bizar.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
PS4, maar het lijkt wel alsof elk potje gewoon anders is. Vorig potje speelde weer prima, eerste ook en twee andere potjes was het echt niet te doen, alles registreerde later, het beeld haperde zelfs een beetje.
Overigens niets uit gekomen vandaag, geen SBC’s, geen promo, helemaal niets. Wellicht nieuwe objectives, zo eens even kijken.
Premier League objective player is blijkbaar uit:SH-FR schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:12:
[...]
PS4, maar het lijkt wel alsof elk potje gewoon anders is. Vorig potje speelde weer prima, eerste ook en twee andere potjes was het echt niet te doen, alles registreerde later, het beeld haperde zelfs een beetje.
Overigens niets uit gekomen vandaag, geen SBC’s, geen promo, helemaal niets. Wellicht nieuwe objectives, zo eens even kijken.
https://www.futbin.com/20/player/43789/Leandro%20Trossard
Voor de verandering maar weer eens een linker aanvallerBossie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:21:
[...]
Premier League objective player is blijkbaar uit:

Rivals gaat nu echt naar de klote je moet er nu mee scoren en de game winnen.... Zijn maar 3 teams waar geen win conditie bij zit. Meer dan de helft gaat nu helemaal naar divisie 9 en 10 laten zakken.Bossie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:21:
[...]
Premier League objective player is blijkbaar uit:
Gaat echt ten koste van de gewone fifa spelers.
Moet de serie A nog afronden maar deze ga ik echt skippen met die wins
1e WL geactiveerd deze editie
Tot zo ver direct de euforie...
1e wedstrijd 7-0 verloren
Hij 9 schoten op goal 7 goals. Ik 8 schoten op 0 goal en 0 goals....
- bal van mij via 2 palen weer doel uit
- 2/3 vingertoppen reddingen van zijn keeper
- 1 kopbal op lat
- 1 schot via keeper op de lat over
- rest van ballen door keeper eruit gehaald
FIFA afgesloten, ik ga niet eens meer 1 potje WL spelen.
Je maakt mij niet wijs dat hij zo wint. Als hij nog 4-2 wint ofzo, denk ik nog: ach volgende pot misschien betere afronding.
Ik start net een ander spel op, en dat speelt zoveel eerlijker en normaal dat je je echt afvraagt waarom in godsnaam je FIFA nog start.
1e wedstrijd 7-0 verloren

Hij 9 schoten op goal 7 goals. Ik 8 schoten op 0 goal en 0 goals....

- 1 kopbal op lat
Je maakt mij niet wijs dat hij zo wint. Als hij nog 4-2 wint ofzo, denk ik nog: ach volgende pot misschien betere afronding.
Ik start net een ander spel op, en dat speelt zoveel eerlijker en normaal dat je je echt afvraagt waarom in godsnaam je FIFA nog start.
Je tegenstander was beter, deal with itSleehond schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:55:
1e WL geactiveerd deze editie![]()
1e wedstrijd 7-0 verloren![]()
Hij 9 schoten op goal 7 goals. Ik 8 schoten op 0 goal en 0 goals....![]()
- 1 kopbal op lat
Sommige wedstrijden kan je niet winnen inderdaad. Hoe goed je ook speelt of wat je ook doet. Sommige potten kun je echt niet winnen.Sleehond schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:55:
- 1 kopbal op lat
WL blijft toch een bijzondere gebeurtenis.
De ene keer is het alsof mijn spelers door een moeras moet voortbewegen en zijn de spelers van de tegenstander snel en wendbaar om vervolgens de volgende wedstrijd het compleet andersom te ervaren.
Net potje op penalty’s gewonnen en terecht ook.
Ook daarna onterecht gewonnen. Tegenstander was veel beter maar Ter Stegen was briljant. In de 88ste mintuut een zeldzame uitbraak en ik maak 2-1....
Tijdens het juichen ook maar de “excuses” juich gedaan... hij verdiende het meer dan ik
De ene keer is het alsof mijn spelers door een moeras moet voortbewegen en zijn de spelers van de tegenstander snel en wendbaar om vervolgens de volgende wedstrijd het compleet andersom te ervaren.
Net potje op penalty’s gewonnen en terecht ook.
Ook daarna onterecht gewonnen. Tegenstander was veel beter maar Ter Stegen was briljant. In de 88ste mintuut een zeldzame uitbraak en ik maak 2-1....
Tijdens het juichen ook maar de “excuses” juich gedaan... hij verdiende het meer dan ik
wijze woorden
Prima jouw mening, maar ik waag het te betwijfelen.
Hij kon wat beter pingelen/dribbelen maar daar was het wel mee gezegd. Wat mij betreft ben je dan niet perse beter.
Even goed, zoals gezegd, ik ga wel lekker door met SB en Rivals, geen probleem overigens..
Heb alleen maar rivals gespeeld maar de lag was echt extreem. Ik heb wedstrijden zowel gewonnen als verloren met extreme cijfers ook als we gewoon gelijkwaardig waren. De laatste 2 potjes 1 gewonnen met 5 -1 , terwijl ik volgens de statistieken maar 3 schoten op het goal had en verloren met 6-2 terwijl ik 8 schoten had en de tegenstander 6...
Net een untradable SIF McGinn gepacked.
Op zich kan ik daar weinig mee, maar wat staat die kaart goedkoop? Gladiator erop en je hebt alle stats boven de 80, weinig verkeerd mee
Ga er wel backbone op gebruiken (al is het met gladiator echt wel een monsterlijke kaart. Enkel dat finishen...) en hem toch eens als bankzitter voor CM/CDM testen
Op zich kan ik daar weinig mee, maar wat staat die kaart goedkoop? Gladiator erop en je hebt alle stats boven de 80, weinig verkeerd mee
Ga er wel backbone op gebruiken (al is het met gladiator echt wel een monsterlijke kaart. Enkel dat finishen...) en hem toch eens als bankzitter voor CM/CDM testen
[ Voor 27% gewijzigd door Jebus4life op 22-11-2019 21:00 ]
Base icon sbc online. Ik ga me er niet aan wagen
Die base icon is een grap. De meeste kosten niet eens zoveel038Zwolle schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:09:
Base icon sbc online. Ik ga me er niet aan wagen
Oke top dankjewel!Sleehond schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:11:
[...]
Ik moet hem in game nog testen maar met anchor erop leek het mij een hele leuke optie. Nog even ervaren of ik in de praktijk dus ook een lekker gevoel bij heb. Anders kan ik altijd zo weer terug naar Semedo o.i.d.
Ik zal het nog even laten weten!
Echt EA fix dat icon swap gezeik. Kom vanavond weer echt bizar goede tegenstanders tegen in rivals. ( divisie 6 ).
Je ziet gelijk al aan het team / hoe ze de eerste 10 min spelen dat je een veel hogere divisie tegenstander tegen krijgt. Gelukkig kan ik me eigen tegenwoordig goed weren tegen die tegenstanders. Laatste pot zelfs gewonnen tegen z'n geweldig team
ps. die icon sbc ga ik echt niet doen veel te duur. ik heb weer het geluk dat ik lehman ofzo pack
Je ziet gelijk al aan het team / hoe ze de eerste 10 min spelen dat je een veel hogere divisie tegenstander tegen krijgt. Gelukkig kan ik me eigen tegenwoordig goed weren tegen die tegenstanders. Laatste pot zelfs gewonnen tegen z'n geweldig team
ps. die icon sbc ga ik echt niet doen veel te duur. ik heb weer het geluk dat ik lehman ofzo pack
[ Voor 12% gewijzigd door Traeces op 22-11-2019 22:32 ]
Sommige spelers zijn "enorm" goed in afronden, kan daar over meepraten. Heb altijd heel weinig kansen nodig om te scorenSleehond schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:55:
- 1 kopbal op lat
Ik heb WL toch maar een kans gegeven nog vanavond maar het is echt niks voor mij.
1-0 achter en dan in de 2e helft DRIE keer mijzelf 1 op 1 tegenover de keeper gezet en DRIE keer met R1 plus schieten DRIE keer op de paal schieten....
Dan mag je gewoon echt niet winnen hoor.
Compleet agressief hier op de bank, valt me mee dat ik mijn controller nog niet gegooid heb.
Nee laatste kans gehad dat WL voor mij.
Ik heb het niveau helaas niet, spijtig genoeg
1-0 achter en dan in de 2e helft DRIE keer mijzelf 1 op 1 tegenover de keeper gezet en DRIE keer met R1 plus schieten DRIE keer op de paal schieten....
Compleet agressief hier op de bank, valt me mee dat ik mijn controller nog niet gegooid heb.
Probeer ze eens af te ronden met R1 en L1Sleehond schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 22:59:
Ik heb WL toch maar een kans gegeven nog vanavond maar het is echt niks voor mij.
Dank voor tip, ik ga het proberen...!Traeces schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 23:10:
[...]
Probeer ze eens af te ronden met R1 en L1Dan schuif je ze meesstal zo langs de keeper in de hoek
2 potjes gewonnen van de 12 ofzo.... HAHA

EA mag de lag ook wel eens fixen zeg, maar het lijkt dat ze hun energie meer aan toernooien organiseren geven dan dat ze de game beter maken. Qua ontwikkeling staat het echt al even stil.
WL houdt niet over. Ga 3-0 maar bijna potten verloren door de delay. Knap waardeloos.
WL houdt niet over. Ga 3-0 maar bijna potten verloren door de delay. Knap waardeloos.
Zonet even de bevestiging gehad hoe overduidelijk dit spel pay to win is. Speelde tegen iemand die vorige week in de top100 stond. Gewoon echt niet een goede speler. Zelf niet kunnen verdedigen en hopen op het beste en dan lekker counteren met neymar, messi, Ronaldo en mbappe.
GVD wat een tering pot weer zeg!
1-1 na 90 minuten. Hij trap af en bal komt bij Shearer en hij ramt uit stilstand vanaf 30 meter bal vol in kruising. Ik vervolgens hele verlening pressen en wel zeker 7 schoten op goal.... WEER geen goal. Klap op vuurpijl mis ik een penalty in de 119e minuut om de 2-2 te maken. Keeper trekt hem uit de kruising.
12 games 3 wins.
Ongelofelijk hoe slecht dit spel eigenlijk is zeg. Het is niet normaal meer. En ik blijf het maar spelen he.... ARGH WHY
1-1 na 90 minuten. Hij trap af en bal komt bij Shearer en hij ramt uit stilstand vanaf 30 meter bal vol in kruising. Ik vervolgens hele verlening pressen en wel zeker 7 schoten op goal.... WEER geen goal. Klap op vuurpijl mis ik een penalty in de 119e minuut om de 2-2 te maken. Keeper trekt hem uit de kruising.
12 games 3 wins.
Ongelofelijk hoe slecht dit spel eigenlijk is zeg. Het is niet normaal meer. En ik blijf het maar spelen he.... ARGH WHY
[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 23-11-2019 00:19 ]
Dit topic is in het weekend een soort van nazorg topic voor gefrustreerde gamers geworden.
Snap niet dat mensen zich zo op kunnen winden. Soms lijkt het of er nooit iemand wint.
Snap niet dat mensen zich zo op kunnen winden. Soms lijkt het of er nooit iemand wint.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Excuus ik hoor daar bij!kw_nl schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 00:36:
Dit topic is in het weekend een soort van nazorg topic voor gefrustreerde gamers geworden.
Maar heb 3 potjes gewonnen hoor...

Ik kan me voornamelijk opwinden over hoe slecht dit spel is. Als ik het idee heb dat de andere speler beter is, dan wind ik me totaal niet op.kw_nl schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 00:36:
Gelukkig zorgt het er wel voor dat ik het alleen maar minder ga spelen.
Ach ik van 5 uit 12... bijna net zo slecht! 😉Sleehond schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 00:18:
GVD wat een tering pot weer zeg!
12 games 3 wins.
Heb me er allang bij neergelegd.
WL is niks voor mij en heb er niks te zoeken.
Had toevallig genoeg punten.
Speel wel een paar potjes, maar gaat vóór mij zeker geen must worden zoals fifa19.
Ga ze alle 30 ook zeker niet doen... teveel frustratie
Straks weer lekker rivals met gelijk gestemde spelers. (Op de icon swappers na dan)
wijze woorden
Nou bizar, mn beste WL start ooit. Ik ga 10-0. Maar het is vrij laat, moet morgen om een uur of 7 op, dus zal morgen vanwege vermoeidheid waarschijnlijk niet heel best worden. Doel inmiddels wel bijgesteld naar Gold 1, dan ben ik al happy.
Ik heb mezelf voorgesteld om niet meer op de vrijdag te spelen. Ik ga meestal toch voor 11 wins en dan vind ik het wel mooi geweest. Vrijdag kom ik veel betere spelers tegen En de lag is meestal verschrikkelijk
Jongens, op vrijdag is het niveau in de WL hoger, de top100 spelers spelen dan allemaal omdat je dan hogere skillpoints krijgt die belangrijk is om in de top100 te komen.
Ik zou zeggen probeer het morgen avond na 21:00 weer dan spelen de wat meer casuals spelers hun potjes.
En ik weet niet of het hier bekend is maar je kan voor de wedstrijd zien of je uit of thuis speelt.
Ik kies bewust al mijn wedstrijden thuis, heb het idee dat ik dan minder delay heb en de pro's doen dit ook om zo elkaar te ontwijken.
Op moment dat je wedstrijd zoeken doet en hij vindt een tegenstander krijg je links in beeld 2 spelers van je team met je shirt aan en rechts kan je op gereed klikken en je shirt wijzigen.
Je moet heel goed opletten wat eerst in beeld komt. Links de 2 spelers of rechts de keuze menu van shirts.
Komen de 2 spelers eerst in beeld ( linkerkant dus ) en dan pas het keuze menu van de shirts dan speel je UIT!
Komt eerst het keuze menu van de shirts in beeld en daarna pas de 2 spelers dan speel je thuis!
Volgens mij zouden ze dit patchen maar bij mij klopt het elke x en alle beetjes helpen.
Ga zelf op moment 9-2 ben geen bijzonder speler, meestal eindig ik rond 17/18 winst.
En voor de strijders die zich een beetje vervelen tijdens de WL, join de discord channel. Beetje chatten met elkaar tussen de potjes door
Ik zou zeggen probeer het morgen avond na 21:00 weer dan spelen de wat meer casuals spelers hun potjes.
En ik weet niet of het hier bekend is maar je kan voor de wedstrijd zien of je uit of thuis speelt.
Ik kies bewust al mijn wedstrijden thuis, heb het idee dat ik dan minder delay heb en de pro's doen dit ook om zo elkaar te ontwijken.
Op moment dat je wedstrijd zoeken doet en hij vindt een tegenstander krijg je links in beeld 2 spelers van je team met je shirt aan en rechts kan je op gereed klikken en je shirt wijzigen.
Je moet heel goed opletten wat eerst in beeld komt. Links de 2 spelers of rechts de keuze menu van shirts.
Komen de 2 spelers eerst in beeld ( linkerkant dus ) en dan pas het keuze menu van de shirts dan speel je UIT!
Komt eerst het keuze menu van de shirts in beeld en daarna pas de 2 spelers dan speel je thuis!
Volgens mij zouden ze dit patchen maar bij mij klopt het elke x en alle beetjes helpen.
Ga zelf op moment 9-2 ben geen bijzonder speler, meestal eindig ik rond 17/18 winst.
En voor de strijders die zich een beetje vervelen tijdens de WL, join de discord channel. Beetje chatten met elkaar tussen de potjes door
@fifanoob dank voor tips!
Dat met thuis en uit spelen begreep ik al niet. Ga ik toch maar eens toepassen!
Tevens ga ik idd vanavond weer spelen en hoop ik dat het idd minder pro is.
Nog 18 wedstrijden te gaan. Vanavond stuk of 10 doen en dan de rest morgen.
Eventueel vanmiddag tussen 12 en 15uur nog paar potjes, dan slaapt de kleine... is er dan nog grote kans op pro spelers?
Dat met thuis en uit spelen begreep ik al niet. Ga ik toch maar eens toepassen!
Tevens ga ik idd vanavond weer spelen en hoop ik dat het idd minder pro is.
Nog 18 wedstrijden te gaan. Vanavond stuk of 10 doen en dan de rest morgen.
Eventueel vanmiddag tussen 12 en 15uur nog paar potjes, dan slaapt de kleine... is er dan nog grote kans op pro spelers?
Denk dat het beste is om gewoon geen wl meer te spelen om frustraties te voorkomen. Het gros haalt hier toch niets uit de rewards en je bent geen top 100 speler, als je het voor de leuk speelt door niet te focussen op die rewards dan merk je een betere kijk op het spel en minder boosheid.
En accepteren dat het spel nooit perfect zal zijn.
En accepteren dat het spel nooit perfect zal zijn.
Sommige mensen proberen het spel goed te praten nadat ze er echt geld in hebben gestopt. Ik heb hetzelfde als de volgende Redditor. Inmiddels is het 50% kans op een wedstrijd waar ik met moeite kan scoren terwijl de tegenstander met bijvoorbeeld 2 schoten ook 2 keer kan scoren. Volgens mij is het nog nooit zo standaard geweest dat jij tegen de paal schiet wat resulteert in een counter aanval waar Rashford (bijvoorbeeld) uit scoort.Sleehond schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:15:
[...]
Prima jouw mening, maar ik waag het te betwijfelen.
Hij kon wat beter pingelen/dribbelen maar daar was het wel mee gezegd. Wat mij betreft ben je dan niet perse beter.
Even goed, zoals gezegd, ik ga wel lekker door met SB en Rivals, geen probleem overigens..
Even een 'domme' vraag, speel voor het eerst dit weekend: waar kan ik zien hoeveel potjes ik nog mag spelen in WL? Als ik naar het klassement ga zien ik alleen hoeveel ik er tot nu toe gewonnen heb (7), maar ook dat ik nog 30 potjes resterend heb. Dat klopt niet, want heb er ook al minstens 5 verloren oid.
Het heeft niets met goedpraten te maken, maar met acceptatie zoals @Vestendrie ook terecht opmerkt, de game heeft bagger servers en bepaalde vormen van scripting zijn zeker aanwezig (iedereen die veel speelt herkent de scenarios).N2LSWw schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 09:24:
[...]
Sommige mensen proberen het spel goed te praten nadat ze er echt geld in hebben gestopt. Ik heb hetzelfde als de volgende Redditor. Inmiddels is het 50% kans op een wedstrijd waar ik met moeite kan scoren terwijl de tegenstander met bijvoorbeeld 2 schoten ook 2 keer kan scoren. Volgens mij is het nog nooit zo standaard geweest dat jij tegen de paal schiet wat resulteert in een counter aanval waar Rashford (bijvoorbeeld) uit scoort.
Nu kan je daarover gaan klagen, maar zodra je de controller weer oppakt en toch verder gaat, dan kies je er dus bewust voor om jezelf hier weer aan bloot te stellen.
Als je met 7-0 verliest, waar dit mee begon, dan vind ik het idd raar dat je simpelweg niet je verlies neemt en verder gaat.
@Giel1 in het WL hoofdmenu, schedule
Volgens mij zijn er nog steeds mensen die het ontkennen maar dat terzijde. Ja het is dom om, wanneer de servers zo rete slecht zijn om door te spelen maar sommige potjes zijn ook gewoon vlekkeloos rond dezelfde tijd. Ik heb sterk het idee dat sinds de "Net code" post op Reddit waar in stond dat je eigen snelheid omlaag krikken invloed heeft op het spel en het realtime kan veranderen misbruikt word. Zoveel netwerkverkeer kost een potje FIFA niet maar het is soms overduidelijk dat mensen de verbinding manipuleren om jou te benadelen.Bossie schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 09:44:
[...]
Het heeft niets met goedpraten te maken, maar met acceptatie zoals @Vestendrie ook terecht opmerkt, de game heeft bagger servers en bepaalde vormen van scripting zijn zeker aanwezig (iedereen die veel speelt herkent de scenarios).
Nu kan je daarover gaan klagen, maar zodra je de controller weer oppakt en toch verder gaat, dan kies je er dus bewust voor om jezelf hier weer aan bloot te stellen.
Als je met 7-0 verliest, waar dit mee begon, dan vind ik het idd raar dat je simpelweg niet je verlies neemt en verder gaat.
@Giel1 in het WL hoofdmenu, schedule
Je verlies nemen terwijl jij flink je best gedaan hebt terwijl een tegenstander allemaal rebounds krijgt en er spelers uit positie worden getrokken door het spel lijkt mij nogal moeilijk maar goed...
Het is niet als je 2-1 verloor ofzo he, nee het was 7-0. En dan ga jij dat 100% blamen aan de game?N2LSWw schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 10:01:
[...]
Volgens mij zijn er nog steeds mensen die het ontkennen maar dat terzijde. Ja het is dom om, wanneer de servers zo rete slecht zijn om door te spelen maar sommige potjes zijn ook gewoon vlekkeloos rond dezelfde tijd. Ik heb sterk het idee dat sinds de "Net code" post op Reddit waar in stond dat je eigen snelheid omlaag krikken invloed heeft op het spel en het realtime kan veranderen misbruikt word. Zoveel netwerkverkeer kost een potje FIFA niet maar het is soms overduidelijk dat mensen de verbinding manipuleren om jou te benadelen.
Je verlies nemen terwijl jij flink je best gedaan hebt terwijl een tegenstander allemaal rebounds krijgt en er spelers uit positie worden getrokken door het spel lijkt mij nogal moeilijk maar goed...
Game heeft veel fouten en kutservers, het komt elk weekend weer voorbij. Maar bij 7-0 was je tegenstander gewoon beter.
En jij niet alleen!Amelandbor schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 00:57:
[...]
Gelukkig zorgt het er wel voor dat ik het alleen maar minder ga spelen.
Nadat ik goud 1, 3 en 2 heb gehaald en ik in mijn playerpicks als beste 86 carlos Alberto kreeg ben ik gestopt met WL.
Als content creators (let wel het is hun boterham) overwegen te stoppen met WL.... Nickrunthefutmarket voor de gein eens checken, 28 wins herhaaldelijk, en als je ziet wat die aan rewards krijgen.... pff kan mij niet voorstellen wat het is om 28 wins te halen en dan als hoogste pull een 82-er als reward.
Nee ik ga mijn weekend daar niet voor opofferen. Voornamelijk traden en een beetje tegen vrienden online spelen, zo nu en dan Rivals (waarvan de rewards ook behoorlijk zuigen).
Dat is het dan ook.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Probleem is natuurlijk, als iedereen goede pulls zou krijgen voor zijn Weekend League, wat is dan een goede pull nog waard? Ben je dan nog blij? Als iedereen Ronaldo heeft, ben je dan nog blij met Ronaldo uit je pakje?simons schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 11:20:
[...]
En jij niet alleen!
Nadat ik goud 1, 3 en 2 heb gehaald en ik in mijn playerpicks als beste 86 carlos Alberto kreeg ben ik gestopt met WL.
Als content creators (let wel het is hun boterham) overwegen te stoppen met WL.... Nickrunthefutmarket voor de gein eens checken, 28 wins herhaaldelijk, en als je ziet wat die aan rewards krijgen.... pff kan mij niet voorstellen wat het is om 28 wins te halen en dan als hoogste pull een 82-er als reward.
Nee ik ga mijn weekend daar niet voor opofferen. Voornamelijk traden en een beetje tegen vrienden online spelen, zo nu en dan Rivals (waarvan de rewards ook behoorlijk zuigen).
Dat is het dan ook.
Het is natuurlijk zuur als je hele weekend speelt en je krijgt een keeper als highest rated uit je packs. Vaak genoeg gehad. Maar als dat anders was, dan zou ik ook niet blij zijn als ik wél een goede speler pack.
7-0 is misschien niet goed te praten maar wanneer je 2-0 achter staat dan ga je van nature wel aanvallender proberen te spelen. Daardoor laat je meer ruimte open. Maar ik heb zat potjes gehad waar elke kans, zelfs met centerbacks buiten de 16 er in gingen en dan heb ik toch wel mijn twijfels. Hopelijk verbannen ze Fifapunten in Nederland ook snel net als in België. Dan hebben andere landen ook eerder door dat dit zaakje stinkt en dan moet EA al die onzin er wel uit halen.Xamsix schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 10:16:
[...]
Het is niet als je 2-1 verloor ofzo he, nee het was 7-0. En dan ga jij dat 100% blamen aan de game?
Game heeft veel fouten en kutservers, het komt elk weekend weer voorbij. Maar bij 7-0 was je tegenstander gewoon beter.
Als je 28 wins hebt behoor je echt tot minder dan de 1%Xamsix schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 11:38:
[...]
Probleem is natuurlijk, als iedereen goede pulls zou krijgen voor zijn Weekend League, wat is dan een goede pull nog waard? Ben je dan nog blij? Als iedereen Ronaldo heeft, ben je dan nog blij met Ronaldo uit je pakje?
Het is natuurlijk zuur als je hele weekend speelt en je krijgt een keeper als highest rated uit je packs. Vaak genoeg gehad. Maar als dat anders was, dan zou ik ook niet blij zijn als ik wél een goede speler pack.
Dan moet je pack beter zijn dan een 81-82 playerpick. Probleem is natuurlijk het fundament waar EA FIFA op draait en dat is de verkoop van de pakjes/FIFA-points.
Door het creëren van schaarste aan bijzondere kaarten, het verkopen van dure pakketten waar niets uit komt en een community die beïnvloed wordt ( kritiekloze EA-influencers) kan dit fenomeen blijven bestaan.
Gooi daarbij het sausje van verslavende elementen in het spel... ik bedoel vorig jaar Ronaldo en Messi 99 gepacked… ik denk dat ik weet wat het verslavende karakter van pakjes openen is, ik denk iedereen hier wel.
En ik denk dat veel van het voorgaande meer draagbaar was indien de game meer fair en balanced was, wat het dus niet is.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
De WL is ook een bijzonder frustrerende mode omdat het enige dat loont winnen is. 11 wins zijn meestal redelijk makkelijk te halen en de rewards zijn dan nog wel oké tov dr tijd die je kwijt bent. Als je ziet wat de rewards meestal zijn die je krijgt met het spelen van 30! Potjes , kun je beter die tijd steken om te leren traden en om zo je spelers te halen.
Ik snap anders heel goed dat mensen zich zo op kunnen winden ook al is het 'maar een spelletje'kw_nl schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 00:36: