Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoCx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-09 11:08
Ik heb een vraag vanuit een drukke tweaker. Opizch heb ik een decent squad. Ik ben langzaam bezig in de Serie A en heb een degelijk team staan (https://www.futbin.com/20/squad/11068995). Verre van optimaal of af, maar speelt best lekker af en toe:-).

Ik heb qua basis redelijk wat SBC's al gedaan en speel wel veel squad battles met wat rivals ernaast. Rivals nog niet zo heel veel. Ben net begonnen en klim nu hopelijk uit divisie 8.

Ik kom alleen veelal "dikke" teams tegen daar (meerdere spelers van het niveau mbappe/messi of in ieder geval veel specials), dus dat klimmen hobbelt nog wel eens. Het niveauverschil is dan vaak gewoon nog te groot (alszijnde spelers op het veld als de persoon zelf nog wel). Het lukt me wel om wedstrijden te winnen, maar soms is het gewoon niet te winnen voor mij nog. De ander is nog wel eens een stuk beter (voornamelijk met zo'n specialteam), maak ik wat fouten of voelt enkele keer mijn team echt als een zak stront aan (fitness houdt ik wel gewoon hoog).

Nu zie ik veel SBC's voorlangs komen, maar dan moet je minimaal een 82-84+ squad inleveren, dus die haal ik nevernooit niet. Deels omdat ik wellicht te weinig speel, maar ik kom er niet eens bij in de buurt voor mijn gevoel.

Heeft iemand tips waarmee ik snel een kleine boost kan krijgen? Ik wil graag proberen mee te draaien in tijdelijke SBC's en wat makkelijker mijn team kunnen upgraden. Spelers die ik nog nodig ben gaan al gauw over de 80k-100k heen, dus voordat ik die heb is het jaar zoals om voor mijn gevoel. Ik wil graag wat meer kunnen meedraaien buiten wat potjes proberen en hopen dat ik niet tegen een volgestouwd team kom te spelen, maar de directe weg ernaartoe vind ik nog wat lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
@PRoCx

Als je toch al een Serie A team hebt zou je in ieder geval voor Storyline Politano kunnen gaan via 'mijlpalen'?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRoCx
Arazogia schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:13:
@PRoCx

Als je toch al een Serie A team hebt zou je in ieder geval voor Storyline Politano kunnen gaan via 'mijlpalen'?
Heb de gewone er al van, maar ben daar wel mee bezig al :-) Duurt alleen even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
PRoCx schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:08:
Ik heb een vraag vanuit een drukke tweaker. Opizch heb ik een decent squad. Ik ben langzaam bezig in de Serie A en heb een degelijk team staan (https://www.futbin.com/20/squad/11068995). Verre van optimaal of af, maar speelt best lekker af en toe:-).

Ik heb qua basis redelijk wat SBC's al gedaan en speel wel veel squad battles met wat rivals ernaast. Rivals nog niet zo heel veel. Ben net begonnen en klim nu hopelijk uit divisie 8.

Ik kom alleen veelal "dikke" teams tegen daar (meerdere spelers van het niveau mbappe/messi of in ieder geval veel specials), dus dat klimmen hobbelt nog wel eens. Het niveauverschil is dan vaak gewoon nog te groot (alszijnde spelers op het veld als de persoon zelf nog wel). Het lukt me wel om wedstrijden te winnen, maar soms is het gewoon niet te winnen voor mij nog. De ander is nog wel eens een stuk beter (voornamelijk met zo'n specialteam), maak ik wat fouten of voelt enkele keer mijn team echt als een zak stront aan (fitness houdt ik wel gewoon hoog).

Nu zie ik veel SBC's voorlangs komen, maar dan moet je minimaal een 82-84+ squad inleveren, dus die haal ik nevernooit niet. Deels omdat ik wellicht te weinig speel, maar ik kom er niet eens bij in de buurt voor mijn gevoel.

Heeft iemand tips waarmee ik snel een kleine boost kan krijgen? Ik wil graag proberen mee te draaien in tijdelijke SBC's en wat makkelijker mijn team kunnen upgraden. Spelers die ik nog nodig ben gaan al gauw over de 80k-100k heen, dus voordat ik die heb is het jaar zoals om voor mijn gevoel. Ik wil graag wat meer kunnen meedraaien buiten wat potjes proberen en hopen dat ik niet tegen een volgestouwd team kom te spelen, maar de directe weg ernaartoe vind ik nog wat lastig
beste tip; gewoon het spel spelen met de spelers die je hebt, gewoon eerst zelf beter worden. Zelfs met een gewoon simpel team kun je al veel

In je huidige team kun je bv je LB veranderen naar Alex Sandro, de Ligt kun je veranderen in Manolas en je spitsen kun je kijken naar IF Martinez en Mertens. CAM --> insigne en CDM --> Allan

En dit zijn dus echt niet spelers die 80-100k zijn. Insigne bv is geweldig en maar 26 k nu

Kijk hier even naar: https://www.futbin.com/20/squad/11069557

Daarnaast ben je in SBC's gewoon je coins kwijt. Geen weg terug, dus gewoon eerst spelers kopen en verkopen en kijken wat past

[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 20-11-2019 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Meneer iCy schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:23:
[...]

https://www.futbin.com/20/squad/11065534

zoiets?

Volgens mij komt die helaas 100k buiten je budget zie ik net.
Thnx. Goede van idee Gnabry. Ik wacht de eerste reviews even af. Hoe bevalt hij bij jou? Wel redelijk prijzig nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LJZ schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:43:
Hoe denken jullie over de nieuwe POTM van Serge Gnabry?

Ik ga de weekend league rewards afwachten, maar mocht daar niet speciaals uitkomen verwacht ik hem toch te gaan doen ter vervanging van zijn normale kaart.

Mijn team momenteel:
[Afbeelding]
Leuke hybrid, zou het gewoon doen aangezien je niet snel van een andere spits zal gaan gebruiken.
Overigens al een eens aan Scream Kroos gedacht ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

roybr schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:19:
[...]

Thnx. Goede van idee Gnabry. Ik wacht de eerste reviews even af. Hoe bevalt hij bij jou? Wel redelijk prijzig nog.
Nog geen ervaring en enkel op basis van de spelers die ik al had heeft het mij 50k gekocht. Kreeg joa cancelo uit 1 van de packs erbij dus netto heeft het mij 30k gekost.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 23:01:

Misschien kan ik Messi dit weekend al kopen als het zo doorgaat :+
Ik vind Messi deze fifa echt een van de beste spelers. Beter dan een Neymar en vergelijkbaar met een Mbappe bijvoorbeeld. Vorige fifa's was die vaak weinig bruikbaar, dat is nu wel anders.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Bean77 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:24:
[...]

Ik vind Messi deze fifa echt een van de beste spelers. Beter dan een Neymar en vergelijkbaar met een Mbappe bijvoorbeeld. Vorige fifa's was die vaak weinig bruikbaar, dat is nu wel anders.
Hoe ziet de rest van jouw team er uit? Ik zit nog steeds te puzzelen met wat ik wil.
Ik zat te denken aan neymar en mbappe erbij, maar de ideale opstelling heb ik nog niet gevonden.
Het liefst heb ik dan een speler als KDB (5*WF) op 10 met die 3 aanvallers, maar ik moet ook kijken of het past.

In een dream team heb ik R9 en Zidane maar dat is onbetaalbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJZ
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-09 18:55

LJZ

Meneer iCy schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:01:
[...]

Nog niet mee gespeeld. Had gisteravond voldoende icon swaps en als die net als fifa19 speelt, zal die nu ook weer lekker defensief spelen en mocht die meekomen, knallen kan die ook wel. :+

Was gisteravond met de objectives bezig. Nu weer omhoog krabbelen naar divisie 5.

Vanavond ga ik mijn 2 nieuwe aanwinsten uitproberen.
Ben benieuwd wat je van Gnabry vind, als je wilt een kleine update vanavond haha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJZ
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-09 18:55

LJZ

Bossie schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:19:
[...]

Leuke hybrid, zou het gewoon doen aangezien je niet snel van een andere spits zal gaan gebruiken.
Overigens al een eens aan Scream Kroos gedacht ?
Klopt de rode Werner zal nog wel even blijven staan, ook gezien zijn scoringsvermogen en snelheid natuurlijk :)
Daar had ik nog niet naar gekeken, maar blijven de scream kaarten geen risico i.v.m. dat ze nog kunnen wijzigen qua stats toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Komt goed. Vanavond paar potjes spelen en minimaal divisie 6 weer even halen. Door die rivals ben ik behoorlijk gezakt. Het lukte gewoon niet met de duitsers/l1.
LJZ schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:32:
[...]

Ben benieuwd wat je van Gnabry vind, als je wilt een kleine update vanavond haha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:57
LJZ schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:44:
[...]

Klopt de rode Werner zal nog wel even blijven staan, ook gezien zijn scoringsvermogen en snelheid natuurlijk :)
Daar had ik nog niet naar gekeken, maar blijven de scream kaarten geen risico i.v.m. dat ze nog kunnen wijzigen qua stats toch?
Ze hebben aangegeven dat de stats niet wijzigen dit jaar gedurende het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Hassiebassie schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:11:
[...]

Hoe ziet de rest van jouw team er uit? Ik zit nog steeds te puzzelen met wat ik wil.
Ik zat te denken aan neymar en mbappe erbij, maar de ideale opstelling heb ik nog niet gevonden.
Het liefst heb ik dan een speler als KDB (5*WF) op 10 met die 3 aanvallers, maar ik moet ook kijken of het past.

Qua links is het dan makkelijker om Ben Yedder op 10 te zetten, die heeft ook 5*WF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

sirkeith schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:18:
[...]

Qua links is het dan makkelijker om Ben Yedder op 10 te zetten, die heeft ook 5*WF.
En Ben Ketser ketst hem uit elke hoek er wel in.

Mijn favoriete speler in fifa20.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:54
Heb steeds minder plezier in dit spel. Op de woensdagen had je al vaker spelers die bewust gedegradeerd waren om voor de rewards nog even omhoog te klimmen, maar nu slaat het wel door.
Waar er voorheen in het begin van de game nog wel eens een een mbappe werd ingebracht heb je nu in 9 van de 10 wedstrijden een pauze bij de aftrap, worden er spelers als Cruyff , Son, Neymar , Gullit etc etc ingebracht en weet je wel weer hoever het is.
Zojuist 6 potjes gepeeld 3 gewonnen (waarvan geen 1 uitgespeeld door RQ)
2 potjes compleet weggespeeld door spelers die echt niet in divisie 4 thuishoren. En de laatste verloren door o.a de vrije trap glitch waarbij je 70% van de vrije trappen moeiteloos in het netje schiet. Hoe kan een rood getimede vrije trap er uberhaupt ingaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:26
Butra is binnen! Heb nu een paar wedstrijden met hem gespeeld en de eerste indruk is goed! Hij is wel een vergelijkbare speler als Insigne en Mertens, met het verschil dat hij met een Hunter kaart net een tikkeltje sneller is en met name zijn schoten maken het verschil. Hij heeft maar een klein kansje nodig om een doelpunt te maken. Het mooiste doelpunt tot dusver was eentje die me aan Fifa 19 deed denken maar je in deze Fifa nauwelijks meer kan maken, een First Time Shot die hij zonder aannemen direct op de slof in de kruising mikt.

Het grootste nadeel is waar Insigne en Mertens ook last van hebben, is dat Butra makkelijk van de bal gezet wordt. Iets wat ik al wist, maar zeker nu ik veel Park The Bus tegenstanders tegenkom, die soms letterlijk 7 man in het strafschop gebied hebben staan, kan het lastig zijn om er doorheen te komen.

Dan werkt het nog het beste als je na een mislukte counter van de tegenstander direct gaat terug counteren. Dan staat hun verdediging niet meer in positie en komt de snelheid van Butra ook weer mooi van pas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:05
Onlangs hier wat opstellingen met La Liga spelers uitgewisseld.

Ik heb zojuist Capa IF aangekocht voor slechts 17.500 coins met een shadow kaart erop. Was een gelukkige koop omdat de shadow kaart er al op zat voor deze prijs.

Hij gaat bij mij Carvajal vervangen.

87 fysiek, 85 verdediging en 98 snelheid.
Poeh wat een ideale stats voor een rechtsback _/-\o_

Ik lees op Futbin dat veel mensen hem verkiezen boven Semedo en/of Carvajal. Eens kijken of ik het daar mee eens ben, de prijs van Carvajal ligt uit alweer een stuk lager.

Iemand al ervaring met hem?

[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 20-11-2019 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

038Zwolle schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:45:
Heb steeds minder plezier in dit spel. Op de woensdagen had je al vaker spelers die bewust gedegradeerd waren om voor de rewards nog even omhoog te klimmen, maar nu slaat het wel door.
Waar er voorheen in het begin van de game nog wel eens een een mbappe werd ingebracht heb je nu in 9 van de 10 wedstrijden een pauze bij de aftrap, worden er spelers als Cruyff , Son, Neymar , Gullit etc etc ingebracht en weet je wel weer hoever het is.
Zojuist 6 potjes gepeeld 3 gewonnen (waarvan geen 1 uitgespeeld door RQ)
2 potjes compleet weggespeeld door spelers die echt niet in divisie 4 thuishoren. En de laatste verloren door o.a de vrije trap glitch waarbij je 70% van de vrije trappen moeiteloos in het netje schiet. Hoe kan een rood getimede vrije trap er uberhaupt ingaan?
Had er 1 gisteren in divisie 7 die heeft een Cruyff, Ronaldo Neymar, maar hij liet mij scoren en quitte. 8)

Wel handig met 1 van de laatste matches voor de sbc icon objectives. Nu vanavond weer even omhoog klimmen naar 6.

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 20-11-2019 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:11:
[...]

Ik ben ook nog aan het zoeken sinds ik veel 41212(2) speel. Dat komt met mijn huidige spelers niet zo lekker uit als in een 4231/4222/442 formatie. Met als gevolg dat kante en Neymar mijn cm's zijn, Neymar bevalt op zich nog wel, maar Kante wil ik liever een echte CM hebben ipv een cdm.
Mijn startformatie overigens:
https://www.futbin.com/20/squad/9892182

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:55:
Onlangs hier wat opstellingen met La Liga spelers uitgewisseld.

Ik heb zojuist Capa IF aangekocht voor slechts 17.500 coins met een shadow kaart erop. Was een gelukkige koop omdat de shadow kaart er al op zat voor deze prijs.

Hij gaat bij mij Carvajal vervangen.

87 fysiek, 85 verdediging en 98 snelheid.
Poeh wat een ideale stats voor een rechtsback _/-\o_

Ik lees op Futbin dat veel mensen hem verkiezen boven Semedo en/of Carvajal. Eens kijken of ik het daar mee eens ben, de prijs van Carvajal ligt uit alweer een stuk lager.

Iemand al ervaring met hem?
Nog niet mee gespeeld, maar het is van de IFs in mijn club die ik heb bewaard voor de FO Objectives.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EJx_fVTUcAAC0ct?format=png&name=small

TOTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondertussen wel weer heel veel goede LM/LW/LF spelers irt rm/rw/rf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
La Liga spelers allemaal beetje net niet helaas.

Behoudens Hazard maar die kan ik toch niet betalen :p

Ben niet stevig onder de indruk van Partey, Gerard Moreno en Kroos. Geen upgrade voor mijn La Liga. Op naar volgende kaarten.

[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 20-11-2019 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:39

RBH

Iemand wellicht een idee wat betreft mijn team? Ik denk zo maar dat ik de teambeoordeling niet hoger meer kan krijgen gezien het een compleet Bundesliga team is, maar voor een Hybride team sta ik ook open.

Uiteindelijke doel is is een hogere teambeoordeling. Budget = 60k + wat het verkopen van spelers opleveren.

https://www.futbin.com/20/squad/11073911

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:37
Waarom is Kane niet hoger dan vorige TOTW toen ook al 91...?
Vorige TOTW 90 deze 91 8) .

Onana maar 2 ptn verschil... zou je het verschil merken?
Agh als hij voor 10-15k komt haal ik hem wel :+ staat wel leuk compleet zwarte kaartjes elftal :+ ned/eredivisie hyb :P

[ Voor 3% gewijzigd door noodel1988 op 20-11-2019 16:49 . Reden: spuit 11 ]

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoCx
bvbal79 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:18:
[...]

beste tip; gewoon het spel spelen met de spelers die je hebt, gewoon eerst zelf beter worden. Zelfs met een gewoon simpel team kun je al veel

In je huidige team kun je bv je LB veranderen naar Alex Sandro, de Ligt kun je veranderen in Manolas en je spitsen kun je kijken naar IF Martinez en Mertens. CAM --> insigne en CDM --> Allan

En dit zijn dus echt niet spelers die 80-100k zijn. Insigne bv is geweldig en maar 26 k nu

Kijk hier even naar: https://www.futbin.com/20/squad/11069557

Daarnaast ben je in SBC's gewoon je coins kwijt. Geen weg terug, dus gewoon eerst spelers kopen en verkopen en kijken wat past
Dat zijn goede suggesties. Ik ga er vanavond zeker even naar kijken. SBC's kosten inderdaad geld, maar als mijn "main squad" nu 83 rated is gemiddeld, zijn die SBC's nog niet echt haalbaar. Dat is een kwestie van meer spelers verzamelen dan lijkt me

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ik denk dat ik opzich wel redelijk kan traden. Afgelopen 3 weken met traden al meer dan 1 miljoen coins winst gemaakt. Van mijn rewards moet ik het niet hebben en ik heb tot nu toe pas 1 WL meegedaan dus daar komen mijn inkomsten niet vandaan.

Ik ben best bereid een video te maken als iemand mij er mee kan helpen. Regio Amsterdam?

[ Voor 10% gewijzigd door Hassiebassie op 20-11-2019 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:52:
Butra is binnen! Heb nu een paar wedstrijden met hem gespeeld en de eerste indruk is goed! Hij is wel een vergelijkbare speler als Insigne en Mertens, met het verschil dat hij met een Hunter kaart net een tikkeltje sneller is en met name zijn schoten maken het verschil. Hij heeft maar een klein kansje nodig om een doelpunt te maken. Het mooiste doelpunt tot dusver was eentje die me aan Fifa 19 deed denken maar je in deze Fifa nauwelijks meer kan maken, een First Time Shot die hij zonder aannemen direct op de slof in de kruising mikt.

Het grootste nadeel is waar Insigne en Mertens ook last van hebben, is dat Butra makkelijk van de bal gezet wordt. Iets wat ik al wist, maar zeker nu ik veel Park The Bus tegenstanders tegenkom, die soms letterlijk 7 man in het strafschop gebied hebben staan, kan het lastig zijn om er doorheen te komen.

Dan werkt het nog het beste als je na een mislukte counter van de tegenstander direct gaat terug counteren. Dan staat hun verdediging niet meer in positie en komt de snelheid van Butra ook weer mooi van pas.
Zijn prime is nog veel dodelijker, zet hem voor de grap eens op agressive interceptions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:26
Bossie schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:44:
[...]

Zijn prime is nog veel dodelijker, zet hem voor de grap eens op agressive interceptions :)
Kan me voorstellen dat zijn prime inderdaad wel next level is. :)

Wat heeft dat voor effect die aggressive interceptions? Om de CB's van de tegenpartij onder druk te zetten? Heeft hij daar genoeg stamina voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-09 22:18
Heb even een vraagje, denken jullie dat hazard OTW nog veel meer waard word dan de 1 miljoen wat hij nu ongeveer waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
PRoCx schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:40:
[...]

Dat zijn goede suggesties. Ik ga er vanavond zeker even naar kijken. SBC's kosten inderdaad geld, maar als mijn "main squad" nu 83 rated is gemiddeld, zijn die SBC's nog niet echt haalbaar. Dat is een kwestie van meer spelers verzamelen dan lijkt me
De basis en advanced sbc’s leveren wel meer op dan dat ze kosten. Op zich een redelijke manier om wat coins te verzamelen op het begin.. en met wat geluk nog een leuke draw uit de pakketjes. Die kan je dan weer houden of met wat geluk verkopen voor 10-100k+ zodat je een degelijk elftal kan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoCx
Montaner schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:48:
[...]

De basis en advanced sbc’s leveren wel meer op dan dat ze kosten. Op zich een redelijke manier om wat coins te verzamelen op het begin.. en met wat geluk nog een leuke draw uit de pakketjes. Die kan je dan weer houden of met wat geluk verkopen voor 10-100k+ zodat je een degelijk elftal kan bouwen.
Packopenings zijn voor mij veelal beetje-jammer-dit geval. Heb de advanced inmiddels ook een aardig eind af. Ben daar elke keer mee beizg inderdaad. Goed om te weten dat die wel meer opleveren. Maar is dat dan wel pack afhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
RBH schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:19:
Iemand wellicht een idee wat betreft mijn team? Ik denk zo maar dat ik de teambeoordeling niet hoger meer kan krijgen gezien het een compleet Bundesliga team is, maar voor een Hybride team sta ik ook open.

Uiteindelijke doel is is een hogere teambeoordeling. Budget = 60k + wat het verkopen van spelers opleveren.

https://www.futbin.com/20/squad/11073911
Kimmich RB?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Hassiebassie schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:43:
Ik denk dat ik opzich wel redelijk kan traden. Afgelopen 3 weken met traden al meer dan 1 miljoen coins winst gemaakt. Van mijn rewards moet ik het niet hebben en ik heb tot nu toe pas 1 WL meegedaan dus daar komen mijn inkomsten niet vandaan.

Ik ben best bereid een video te maken als iemand mij er mee kan helpen. Regio Amsterdam?
Kom maar door met je trade tips, wie ik ook kijk qua tips en tricks, krijg het hier nooit werkbaar. Ik hoop dat je concrete tips wilt sharen...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, Paulinho, dadelijk maar eens checken of hij in mijn team past, maar lijkt een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:43:
[...]

Kan me voorstellen dat zijn prime inderdaad wel next level is. :)

Wat heeft dat voor effect die aggressive interceptions? Om de CB's van de tegenpartij onder druk te zetten? Heeft hij daar genoeg stamina voor?
Idd, hij weet met zijn snelheid nog wel eens een CB te verrassen en scoorde bij mij regelmatig een paar goedkope goals :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:37
Wtf nieuwe bug???
1-1 doorgebroken open schiet kans wordt onderuit geveegd en penel tegenstander leavet en wat denk je 1-1 gelijkspel als uitslag ipv 3-0...

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zanetti is binnen met een shadow kaart er op. Nu weer met een normaal team spelen.
Twijfel wat ik met Kante moet doen. Iemand ervaring met IF de Bruyne? Die komt denk ik beter tot zijn recht als cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noodel1988 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:23:
Wtf nieuwe bug???
1-1 doorgebroken open schiet kans wordt onderuit geveegd en penel tegenstander leavet en wat denk je 1-1 gelijkspel als uitslag ipv 3-0...
Niets nieuws aan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Dagje vrij, denk ff lekker fifa spelen! Van 1440 naar 1190 gezakt... Het lijkt wel of het vandaag automatisch verdedigen dag is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arazogia
Ik weet niet meer wie het er vanmiddag over had, maar van Basten is inderdaad echt een heerlijke spits. Heb de 89-versie vanmiddag gekocht en werkelijk elke bal gaat erin. Vanavond 10 potjes DR gespeeld (waarvan ongeveer de helft werd gequit), hij scoort 12x!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPAM

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2019 22:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:22
Arazogia schreef op woensdag 20 november 2019 @ 22:03:
Ik weet niet meer wie het er vanmiddag over had, maar van Basten is inderdaad echt een heerlijke spits. Heb de 89-versie vanmiddag gekocht en werkelijk elke bal gaat erin. Vanavond 10 potjes DR gespeeld (waarvan ongeveer de helft werd gequit), hij scoort 12x!
Wat toevallig, ik heb 89 Van Basten ook afgelopen weekend na de WL gekocht! Staat op 9 goals in 5 wedstrijden nu, en ik heb niet elke wedstrijd gescoord maar als hij scoort dan gelijk 2 / 3x. Had verwacht dat ik hem veel logger zou vinden, maar dat is gelukkig niet zo :).

Nu zit ik er aan te denken om Neymar te verkopen voor 88 Overmars en 87 Van der Sar, iemand ervaring met 88 Overmars?

Ik speel 3-5-2 en dan zou mijn team er zo uit komen te zien:
88 Overmars - 89 Van Basten
88 Litmanen
Bale Semedo
Vidal - De Jong OTW
Telles - Pique - Militao
87 Sar

Het enige dat me nu als Ajacied tegenhoudt om Overmars en Van der Sar te halen is de 5* skills en 94 composure van Neymar.
Nostalgie vs. doelgerichte stats... wat zouden jullie doen?! :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Arazogia schreef op woensdag 20 november 2019 @ 22:03:
Ja klopt! Maar hij schiet ook zo belachelijk hard! En met een engine erop is hij ook nog heel behendig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 22:16:
[...]

Ja klopt! Maar hij schiet ook zo belachelijk hard! En met een engine erop is hij ook nog heel behendig :)
Gaat leuk tot nu toe in 442, 4 gespeeld, 5G/4A.
Eerste twee potjes was hij redelijk onzichtbaar, maar nadat ik hem op mixed ipv get-in-behind heb gezet is hij meteen los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-09 11:48
Hoe kan het dat ik ian wright 89 tegen kwam online

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

LJZ schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:32:
[...]

Speelt heerlijk. Lekker wendbaar en snel en voor rcam heeft die toch al 7 goals van de 14 wedstrijden. Coman heeft er nog niet zoveel 😂

Kanters85 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 23:18:
Hoe kan het dat ik ian wright 89 tegen kwam online
Icon swaps

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:00

allstarted1

WTRFTS

Gisteravond voor het eerst weer Division Rivals opgestart - echt bizar hoe groot de lag was in de game.

Bewegingen werden een seconde vertraagd en de tegenstander vloog telkens uit de startblokken. Resulteerde in een 2-1 verlies + een speler die eraf moest met rood in de vierde minuut. Gelukkig speelde ik gisteravond met mijn nog niet optimale LaLiga-squad.

Tweede potje was nog erger: 6-1 verlies met doelpunten die nog net vanaf de middenlijn kwamen en een van mijn spelers eraf met rood omdat een tackle een seconde later werd ingezet.

Omdat ik er al weer helemaal klaar mee was, ben ik voor de doelstellingen nog even Online Overleving gaan spelen en dat liep dan wel weer soepel. Leuke partij ook om te spelen, tegen een gamer die, net als ik, niet alle herhalingen rekte om te pushen naar een ragequit.

Enniehoe - toch nog Thomas Müller uit de packs kunnen halen. Dat is dan wel weer lekker :D

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• bebopper
  • Laatst online: 25-09 16:24

bebopper

I'm an absolute beginner...

Tips zijn zeer welkom :) heb al van allerlei websites en videos bekeken maar krijg het niet echt voor elkaar (behalve wat winst op team fitness cards, maar dat zet niet echt zoden aan de dijk).

Helpen met een video zal helaas praktisch gezien niet echt gaan lukken, woon in Belgie, net iets te ver van Amsterdam :)
Hassiebassie schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:43:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Damn, eerste rare gold player pack uit mijn DR rewards.....
Ik heb slechtere packs gehad. 12 spelers en dan 2 IF's, Pogba, een 85 en een 84 rated speler.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Ghr4RyGF/thumbnail-20191121-084905.jpg

• Kanters85
T duurt te lang.. otw hazard wacht nog op zijn upgrade

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Uit de player picks niks helaas, uit de packs IF Otamendi en IF Onana. Niet de IFs die ik graag had gezien, maar iig 10k per stuk.

Zal wel echt beter moeten wil ik ooit mn Maradonna kunnen halen.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Xamsix schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:20:
Uit de player picks niks helaas, uit de packs IF Otamendi en IF Onana. Niet de IFs die ik graag had gezien, maar iig 10k per stuk.

Zal wel echt beter moeten wil ik ooit mn Maradonna kunnen halen.
Had Kroos en Onana uit de gold 3 player picks. IF Otamendi en nog wat spul uit de packs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Hunter/Shadow kaarten hebben nu een max bin van 25k. Slechte ontwikkeling

Cons:::BB4E

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-09 22:18
Kanters85 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 08:56:
T duurt te lang.. otw hazard wacht nog op zijn upgrade
Gaat zijn prijs nog stijgen vandaag/ morgen Als hij zijn upgrade heeft en de WL voor de deur staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 15:11

Ozz

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/563312020062208001/646991598604910592/unknown.png?width=1034&height=610

Team een beetje aangepast. Ronaldo, Matuidi, Varane en Semedo eruit. In een 4-5-1 formatie ging het linken heel makkelijk.

Paulinho, Mbappe, Zambrotta en Militao ingepast. Ingame verander ik mijn formatie sowieos naar 3-5-2.

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Ik speel momenteel met dit team: https://www.futbin.com/20/squad/11098022 en het gaat een stuk beter dan voorheen. Waarschijnlijk speel ik zelf ook beter in deze formatie. Is wel saai om op de counter te spelen, maar voor nu werkt het het beste om het spel beter te begrijpen. Met dit team valt een hoop te investeren uiteraard. Maar heb nu een budget van 50k. Mijn plan is om Donnarumma en Chiellini hiervan te halen, doorsparen voor sandro als nog aangezien deze drie plekken de zwakste schakels zijn. Ben alleen op zoek naar advies. ZIjn er mensen die hiermee gespeeld hebben en hun bevindingen willen delen? Bij voorbaat dank.

• Xamsix
Bean77 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:38:
[...]

Had Kroos en Onana uit de gold 3 player picks. IF Otamendi en nog wat spul uit de packs.
Ik heb nu al 2 weken 900k - 1mil coins, waarbij Hagi nog eens 750k waard is. Maar met deze rewards ben ik nog een maand aan het wachten.

Denk dat ik icons ga kopen van de 1mil, want mijn team wordt daar wel echt sterker door. Als ik dan ooit wel een goede pull heb, kan ik ze weer van de hand doen. Want nu eindig ik miss lager in de WL hierdoor haha.

Xamsix schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:58:
[...]

Ik heb nu al 2 weken 900k - 1mil coins, waarbij Hagi nog eens 750k waard is. Maar met deze rewards ben ik nog een maand aan het wachten.

Denk dat ik icons ga kopen van de 1mil, want mijn team wordt daar wel echt sterker door. Als ik dan ooit wel een goede pull heb, kan ik ze weer van de hand doen. Want nu eindig ik miss lager in de WL hierdoor haha.
En als je geluk hebt stijgt je icon misschien ook nog wat in prijs.
Heb zelf zojuist Gullit 85 gehaald als vervanger van Kante op de cm positie. Maar eens ervaren hoe erg stamina een probleem is en anders heb ik altijd nog Sissoko op de bank.

• Xamsix
Bean77 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:15:
[...]

Heb zelf zojuist Gullit 85 gehaald als vervanger van Kante op de cm positie. Maar eens ervaren hoe erg stamina een probleem is en anders heb ik altijd nog Sissoko op de bank.
Ja inderdaad. Qua stamina denk ik dat het voor een CM wel veel uitmaakt. Gullit zn stats zijn goed voor box to box, maar of je hem echt elke keer helemaal van voren naar achteren wilt hebben rennen? Maar goed, als je dan elke match rond de 70e minuut hem wisselt, dan zal er geen probleem zijn denk ik.

Xamsix schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:17:
[...]

Ja inderdaad. Qua stamina denk ik dat het voor een CM wel veel uitmaakt. Gullit zn stats zijn goed voor box to box, maar of je hem echt elke keer helemaal van voren naar achteren wilt hebben rennen? Maar goed, als je dan elke match rond de 70e minuut hem wisselt, dan zal er geen probleem zijn denk ik.
Daarom, kwestie van proberen. Anders Seedorf 88 een kans geven of IF de Bruyne.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:25
shameblaster schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:44:
Hunter/Shadow kaarten hebben nu een max bin van 25k. Slechte ontwikkeling
Dan zijn ze in ieder geval beschikbaar, want de shadows waren helemaal niet te verkrijgen.

• Arazogia
dutchgio schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:08:
[...]

Dan zijn ze in ieder geval beschikbaar, want de shadows waren helemaal niet te verkrijgen.
Van beide kan je er t/m overmorgen gratis één oppikken in de seizoensdoelstellingen, zijn vrij simpel.

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 09:03

Jebus4life

BE User

Ik snap de rewards van Rivals toch echt helemaal niet hoor, zowel een collega als ikzelf hebben het gevoel dat we te weinig rewards krijgen (of het systeem dus helemaal niet snappen).

Scenario:
Vorige week woensdagavond in D6.
Deze week opgeklommen tot D5; gisterenavond bij het slapengaan afgesloten in Rank 2 (denk niet dat zakken naar Rank 3 nog waarschijnlijk was, maar dat zou nog kunnen).

Vandaag rewards. 24.000 coins, wat de rewards zijn van D7 rank 3...

Ik zou dus verwachten dat je de rewards krijgt van D6 Rank2 (39.000 coins) of pak nu nog D6 rank 3 (27.500 coins). En dus volgende week de rewards van D5 kon verwachten in welke rank in dan zou eindigen? Kan iemand hier het uitleggen, of een linkje bezorgen aan een duidelijk uitleg? :(

[ Voor 5% gewijzigd door Jebus4life op 21-11-2019 11:24 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• bebopper

bebopper

Ik kijk erlangs (zou heel goed kunnen :) ) of deze seizoensdoelstellingen zijn bij mij (nog) niet zichtbaar. Welke bedoel je precies?
Arazogia schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:18:
[...]

Van beide kan je er t/m overmorgen gratis één oppikken in de seizoensdoelstellingen, zijn vrij simpel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arazogia
bebopper schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:24:
Ik kijk erlangs (zou heel goed kunnen :) ) of deze seizoensdoelstellingen zijn bij mij (nog) niet zichtbaar. Welke bedoel je precies?

[...]
Seizoensdoelstellingen -> Conmebol Libertadores -> 'geef assists en scoor' en 'copa-battler'

Ik heb ze gisteravond gehaald, staat nu dat ze nog 2 dagen en 7 uur beschikbaar zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Arazogia op 21-11-2019 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Jebus4life schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:22:
Ik snap de rewards van Rivals toch echt helemaal niet hoor, zowel een collega als ikzelf hebben het gevoel dat we te weinig rewards krijgen (of het systeem dus helemaal niet snappen).

Scenario:
Vorige week woensdagavond in D6.
Deze week opgeklommen tot D5; gisterenavond bij het slapengaan afgesloten in Rank 2 (denk niet dat zakken naar Rank 3 nog waarschijnlijk was, maar dat zou nog kunnen).

Vandaag rewards. 24.000 coins, wat de rewards zijn van D7 rank 3...

Ik zou dus verwachten dat je de rewards krijgt van D6 Rank2 (39.000 coins) of pak nu nog D6 rank 3 (27.500 coins). En dus volgende week de rewards van D5 kon verwachten in welke rank in dan zou eindigen? Kan iemand hier het uitleggen, of een linkje bezorgen aan een duidelijk uitleg? :(
Dan lijkt het erop dat je niet zeker bent of je in D6 zat, maar gewoon in D7
Je had het dubbel kunnen checken door ook te kijken welke packs je zou kunnen krijgen ipv de coins.

• bvbal79
https://www.futbin.com/20/squad/7912612

Mbappe toegevoegd en speel nu de 352 post-patch settings. Bevalt goed tot nu toe.

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 09:03

Jebus4life

BE User

bvbal79 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:27:
[...]

Dan lijkt het erop dat je niet zeker bent of je in D6 zat, maar gewoon in D7
Je had het dubbel kunnen checken door ook te kijken welke packs je zou kunnen krijgen ipv de coins.
Maar in principe klopt het dus hoe mijn redenering was:
Rewards zijn gebaseerd op de Divisie van de woensdagavond ervoor (dus de rewards van vandaag zijn gebaseerd op vorige week woensdagavond en de rank van gisterenavond? (ofja donderdagochtend, wanneer het cut off point ook is)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Ik keek dus inderdaad niet goed :P Thanks!
Arazogia schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:26:
[...]

Seizoensdoelstellingen -> Conmebol Libertadores -> 'geef assists en scoor' en 'copa-battler'

Ik heb ze gisteravond gehaald, staat nu dat ze nog 2 dagen en 7 uur beschikbaar zijn.

• bvbal79
Jebus4life schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:33:
[...]

Maar in principe klopt het dus hoe mijn redenering was:
Rewards zijn gebaseerd op de Divisie van de woensdagavond ervoor (dus de rewards van vandaag zijn gebaseerd op vorige week woensdagavond en de rank van gisterenavond? (ofja donderdagochtend, wanneer het cut off point ook is)
yup, vorige week donderdag om 8h is de mijlpaal. Dat moment bepaald welke divisie je zit voor de rewards, daarom zie je die division droppers op woensdag opeen allemaal hun best doen weer hoger te komen.

• Vestendrie
bvbal79 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:33:
https://www.futbin.com/20/squad/7912612

Mbappe toegevoegd en speel nu de 352 post-patch settings. Bevalt goed tot nu toe.
Lekker teampje. Hoe bevallen Politano, Sandro en Insigne voor jou? Ik speel in een 4-5-1 formatie.

• bvbal79
Vestendrie schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:42:
[...]

Lekker teampje. Hoe bevallen Politano, Sandro en Insigne voor jou? Ik speel in een 4-5-1 formatie.
Politano is super. Hij moet ook wel want in mijn 3-5-2 formatie is hij verdedigend LB en aanvallen LW. Maar door zijn stamina en speed is dat geen probleem. Finesse shots zijn perfect, maar ook zijn assists zijn perfect. 9/10

Sandro: Twijfelde hem of Zanetti op CDM te zetten, maar gezien de laatste meer Allrounder is daarvoor gekozen. Sandro does the job en houd links goed schoon. 8/10

Insigne: Geen woorden voor. Deze kaart is ziekelijk goed, ik heb helaas geen geld voor zijn scream kaartje nog. maar 10/10

• Vestendrie
bvbal79 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:49:
[...]

Politano is super. Hij moet ook wel want in mijn 3-5-2 formatie is hij verdedigend LB en aanvallen LW. Maar door zijn stamina en speed is dat geen probleem. Finesse shots zijn perfect, maar ook zijn assists zijn perfect. 9/10

Sandro: Twijfelde hem of Zanetti op CDM te zetten, maar gezien de laatste meer Allrounder is daarvoor gekozen. Sandro does the job en houd links goed schoon. 8/10

Insigne: Geen woorden voor. Deze kaart is ziekelijk goed, ik heb helaas geen geld voor zijn scream kaartje nog. maar 10/10
Thanks voor de uitleg. Jammer dat Politano veel grindwerk kost wel. Beste om alle seria a-clubs in je elftal te verwerken en dan proberen te scoren lijkt me, heb er nu al 7, maar dat zijn wel de beste spitsen zeg maar.

Heb nu dit team: https://www.futbin.com/20/squad/11098022( ben pas 1 week bezig met Fifa20), maar probeer de drie bovengenoemde spelers dit weekend nog te kunnen halen wel.

Wil ook mijn keeper vervangen en LCV, Welke keeper raad je aan. En een logge verdediger naast Militao zoals Koulibaly, Chiellini etc (scream Romangoli heb ik budget niet voor nu) of een Manolos ivm zijn pace? Vragen, vragen. O-)

• bvbal79
Vestendrie schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:56:
[...]

Thanks voor de uitleg. Jammer dat Politano veel grindwerk kost wel. Beste om alle seria a-clubs in je elftal te verwerken en dan proberen te scoren lijkt me, heb er nu al 7, maar dat zijn wel de beste spitsen zeg maar.

Heb nu dit team: https://www.futbin.com/20/squad/11098022( ben pas 1 week bezig met Fifa20), maar probeer de drie bovengenoemde spelers dit weekend nog te kunnen halen wel.

Wil ook mijn keeper vervangen en LCV, Welke keeper raad je aan. En een logge verdediger naast Militao zoals Koulibaly, Chiellini etc (scream Romangoli heb ik budget niet voor nu) of een Manolos ivm zijn pace? Vragen, vragen. O-)
zoiets naar streven?

https://www.futbin.com/20/squad/11103496

RB Danilo zit in de season objectives, dus dat is wel even nog, maar tot die tijd zou je Malcuit er kunnen zetten en even wat spelers swappen van links naar rechts

• Vestendrie
bvbal79 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:06:
[...]

zoiets naar streven?

https://www.futbin.com/20/squad/11103496

RB Danilo zit in de season objectives, dus dat is wel even nog, maar tot die tijd zou je Malcuit er kunnen zetten en even wat spelers swappen van links naar rechts
Ah, ja dat is ook een mogelijkheid natuurlijk. Mist Danilo alleen niet teveel balance om hem bij het spel te betrekken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Vestendrie schreef op donderdag 21 november 2019 @ 13:20:
[...]

Ah, ja dat is ook een mogelijkheid natuurlijk. Mist Danilo alleen niet teveel balance om hem bij het spel te betrekken?
Zijn niet echt goede RB te bedenken in de serie A

Zo zou ook kunnen https://www.futbin.com/20/squad/11103496, heb je een van de beste RB te pakken in dit spel, verschillende opties dus

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 21-11-2019 13:31 ]

• Kanters85
Dat betwijfel ik, ik wil ben ook niet verkopen.
Vindt het gewoon vreemd dat hij nog steeds 91 is in rating
tukkerterror90 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:46:
[...]

Gaat zijn prijs nog stijgen vandaag/ morgen Als hij zijn upgrade heeft en de WL voor de deur staat?

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:54
Vestendrie schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:48:
Ik speel momenteel met dit team: https://www.futbin.com/20/squad/11098022 en het gaat een stuk beter dan voorheen. Waarschijnlijk speel ik zelf ook beter in deze formatie. Is wel saai om op de counter te spelen, maar voor nu werkt het het beste om het spel beter te begrijpen. Met dit team valt een hoop te investeren uiteraard. Maar heb nu een budget van 50k. Mijn plan is om Donnarumma en Chiellini hiervan te halen, doorsparen voor sandro als nog aangezien deze drie plekken de zwakste schakels zijn. Ben alleen op zoek naar advies. ZIjn er mensen die hiermee gespeeld hebben en hun bevindingen willen delen? Bij voorbaat dank.
Ga voor Koulibaly of Manolas, die vind ik fijner spelen dan Chiellini, verder ook link met Alan..
Kolarov op LB is ook een goede optie.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 02:03
Player Picks waren 2x een 84, weer aardig beroerd dus. Packs waren deze week een stuk beter gelukkig. Geen klapper, maar wel Chiellini, Bonucci en Manolas uit mijn onverhandelbare DR Rewards. Daarnaast nog een paar keer een 84 speler. Daar dus zeker niet ontevreden over.

Wel zal ik sowieso nog even door moeten sparen. Had v Basten, Nainggolan en Mertens gekocht. Mertens gaat weer de verkoop in, brengt niets meer dan Insigne of Gomez. Nainggolan bevalt steeds beter en v Basten blijft er voorlopig in staan :)

• Nachtapotheker
Ik vond CR7 toch tegenvallen in vergelijking met vorige fifa... Nu ingewisseld voor onze Argentijnse vriend, n.a.v. goede verhalen, ben benieuwd :)
Nachtapotheker schreef op donderdag 21 november 2019 @ 13:59:
Ik vond CR7 toch tegenvallen in vergelijking met vorige fifa... Nu ingewisseld voor onze Argentijnse vriend, n.a.v. goede verhalen, ben benieuwd :)
CR7 wie? :+

• Nachtapotheker
Heb jij hem al geprobeerd dit seizoen ?
Nachtapotheker schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:06:
[...]

Heb jij hem al geprobeerd dit seizoen ?
Nope. Ik heb mijn focus op kleine wendbare aanvallers. Die lijken veel meer meta te zijn (zie insigne, mertens, gomez etc).

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:25:
[...]

Nope. Ik heb mijn focus op kleine wendbare aanvallers. Die lijken veel meer meta te zijn (zie insigne, mertens, gomez etc).
Ja klopt, dat ervaar ik zelf ook. Heb Politano ook al in de spits gehad (de special) en dat bevalt prima, dus Messi kan haast niet tegen vallen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:31:
[...]

Ja klopt, dat ervaar ik zelf ook. Heb Politano ook al in de spits gehad (de special) en dat bevalt prima, dus Messi kan haast niet tegen vallen :+
Messi vind ik met Eusebio mijn beste speler. Neymar, Mbappe vind ik iets minder goed. En dat terwijl in fifa19 messi echt een no go was.
Scream Bernard is ook wel grappig. Alleen wat minder qua afwerken.

• Xamsix
Bean77 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:15:
[...]

Desailly 87 gehaald, instant buy now voor 826.000 coins inc shadow card.

Vergeleken met huidige marktprijs is het wat hoog, maar hij heeft eerder op 850+ gestaan. Denk dat hij bij mij Militao vervangt. Dus ik speel met Lenglet en Desailly in het centrum dit weekend.

@Bean77 heb jij trouwens ooit Griezmann CF geprobeerd? Denk dat hij wellicht beter in deze Fifa past dan Hagi die ik nu heb. Hoewel ik met Hagi ook wel lekker speel :P

[ Voor 12% gewijzigd door Xamsix op 21-11-2019 14:44 ]

Xamsix schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:43:
[...]

Desailly 87 gehaald, instant buy now voor 826.000 coins inc shadow card.

Vergeleken met huidige marktprijs is het wat hoog, maar hij heeft eerder op 850+ gestaan. Denk dat hij bij mij Militao vervangt. Dus ik speel met Lenglet en Desailly in het centrum dit weekend.

@Bean77 heb jij trouwens ooit Griezmann CF geprobeerd? Denk dat hij wellicht beter in deze Fifa past dan Hagi die ik nu heb. Hoewel ik met Hagi ook wel lekker speel :P
Militao RTTF kan ook erg leuk zijn voor 670. Wel prijzig, maar grote kans dat je op termijn een erg leuke speler hebt.

Griezmann in het begin gespeeld, geen idee hoe hij het nu zou doen met de huidige kaarten etc. Maar ik herinner mij wel dat ik zijn schot opvallend goed vond.

edit: Die paulinho sbc ziet er ook wel erg goed uit zeg.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 21-11-2019 14:48 ]

• Xamsix
Wow nu je het zegt. Wat moeilijk in te passen in een team lijkt me, maar wat een kaart is die Paulinho.

• bvbal79
Nachtapotheker schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:31:
[...]

Of juist wel, omdat Politano zo goed is en ook nog via een objective :)

• Wulfric92
Heeft iemand al de 88 versie van Overmars geprobeerd? Met een deadeye ziet hij er heel goed uit! En heeft 5* weakfoot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Xamsix schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:51:
Wow nu je het zegt. Wat moeilijk in te passen in een team lijkt me, maar wat een kaart is die Paulinho.
Past perfect hiero, Roberto Carlos op LB en Neymar op LW.

• Xamsix
Ozz schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:07:
[...]

Past perfect hiero, Roberto Carlos op LB en Neymar op LW.
Heb letterlijk vanochtend Jordi Alba gehaald. Ik ga de SBC wel doen, en dan uiteindelijk bijvoorbeeld Alex Sandro op LB voor de max chem. Heb Overmars LW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Xamsix schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:08:
[...]

Heb letterlijk vanochtend Jordi Alba gehaald. Ik ga de SBC wel doen, en dan uiteindelijk bijvoorbeeld Alex Sandro op LB voor de max chem. Heb Overmars LW.
Haal dan Alex Telles, die doet daar echt niet voor onder. Alba zal wel een stuk beter zijn, maar Alex Sandro en Telles ontlopen elkaar niet of nauwelijks. En het verschil in coins is wel behoorlijk.

• bvbal79
Ozz schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:11:
[...]

Haal dan Alex Telles, die doet daar echt niet voor onder. Alba zal wel een stuk beter zijn, maar Alex Sandro en Telles ontlopen elkaar niet of nauwelijks. En het verschil in coins is wel behoorlijk.
Maar Telles heeft weer een lastigere link met een CB, Sandro ook, maar minder lastig :)

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
bvbal79 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:13:
[...]

Maar Telles heeft weer een lastigere link met een CB, Sandro ook, maar minder lastig :)
Zet militao er naast en je hebt een goede CB er naast.
Ik ga vanavond mijn telles vervangen naar Roberto Carlos.
Zal telles wel gaan missen, veel plezier van gehad.

• Ozz

Ozz

bvbal79 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:13:
[...]

De sterke links naar Alex Sandro zijn het anders ook niet waard hoor. Chiellini, de Ligt en Bonucci zijn stuk voor stuk matige verdedigers in FIFA. Is ook niet voor niks dat je ze niet of nauwelijks in teams voorbij ziet komen.

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Ozz schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:20:
[...]

De sterke links naar Alex Sandro zijn het anders ook niet waard hoor. Chiellini, de Ligt en Bonucci zijn stuk voor stuk matige verdedigers in FIFA. Is ook niet voor niks dat je ze niet of nauwelijks in teams voorbij ziet komen.
Alleen Allan is het waard maarja als je paulinho gaat doen heb je daar niks aan
Pagina: 1 ... 56 ... 185 Laatste