Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:53
Ik heb zojuist 1050 FIFA-punten gekregen, maar daar niets voor gedaan? Worden die soms gewoon random uitgedeeld ofzo lol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-09-2020
Graag even advies mannen .. ik denk om heel mijn la Liga ploeg te verkopen en naar PL over te schakelen nu het goedkoper is.. ik heb als mijn transfers gedaan zijn tegen de avond een 400.000 coins ook.. dus als ik dit team verkoop heb ik een miljoen -+.
Mane , salah, Walker , lacazette, firminho, Aubameyang, laporte , sissoko, Robertson zou ik kunnen halen maar is dit een verbetering ? Moest ik Spanje houden zou ik hazard erbij halen.
*** met mijn icon swap zou ik rio kunnen halen want heb er 16 (nog even)

https://www.futbin.com/20/squad/11031436

Tnx !

[ Voor 95% gewijzigd door Xavi2k op 19-11-2019 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 16:24

bebopper

I'm an absolute beginner...

[sarcasm]

Er is een nieuw soort chemistry kaartje bijgekomen, kan niet anders. Gisteren in een SB werd mijn Toko-Ekambi met hunter erop (pace = 96) met het allergrootste gemak bijgehaald door John Stones (pace = 68) terwijl hij toch al een meter of 5-10 los was. Jones had ook een soort transporter-achtig sprongetje erbij waarbij hij even flikkerde / verdween en toen vlak achter Toko-Ekambi weer verscheen.

Heb speciaal na afloop van de wedstrijd voor de zekerheid even gecheckt wie die bizarre turbo boost CB was.

Mijn tip van vandaag: koop alle Jones kaartjes die je kunt vinden!

[/sarcasm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:41
bebopper schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:52:
[sarcasm]

Er is een nieuw soort chemistry kaartje bijgekomen, kan niet anders. Gisteren in een SB werd mijn Toko-Ekambi met hunter erop (pace = 96) met het allergrootste gemak bijgehaald door John Stones (pace = 68) terwijl hij toch al een meter of 5-10 los was. Jones had ook een soort transporter-achtig sprongetje erbij waarbij hij even flikkerde / verdween en toen vlak achter Toko-Ekambi weer verscheen.

Heb speciaal na afloop van de wedstrijd voor de zekerheid even gecheckt wie die bizarre turbo boost CB was.

[/sarcasm]
Squad Battles, zegt genoeg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:37
bebopper schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:52:
[sarcasm]

[/sarcasm]
Bij SB moet je dit soort conclusies niet trekken. Afhankelijk van de moeilijkheidsgraad worden er daar stats van het team waar je tegen speelt geboost. Kan zo maar zijn dat die jones geboost was tot een 99 kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 16:24

bebopper

I'm an absolute beginner...

Speelde op semi-pro, volgens mij krijgt de tegenstander daar toch nog niet zo'n boost. Team 'waardes' waren ongeveer vergelijkbaar.

Krijg ook de andere kant op rare dingen te zien, zo kreeg een team dat beduidend beter was (Messi, Ronaldo, etc.) er na 2 goals bij mij geen bal meer in, alles ging op de paal of naast. Ook dat was totaal niet realistisch.

Heb ondertussen, hoewel het frustrerend blijft, geaccepteerd dat dit soort rare dingen er schijnbaar bij horen. Blijf wel spelen omdat er soms ook gewoon hele leuke wedstrijden tussen zitten.
Arwintju schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:08:
[...]

Bij SB moet je dit soort conclusies niet trekken. Afhankelijk van de moeilijkheidsgraad worden er daar stats van het team waar je tegen speelt geboost. Kan zo maar zijn dat die jones geboost was tot een 99 kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Wat bevalt je niet aan de laliga ploeg? Waar ben je specifiek op zoek of wil je gewoon zelf over naar PL en maakt het niets wat er goed/verkeerd was van je huidige team? :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Gisteren 10 potjes gespeeld in Rivals. 7 verloren, 3 gewonnen. Het is of niet mijn spel, of ik ben nog niet op mijn oude niveau. Ik probeer ook verschillende opstellingen en tactics maar het werkt maar niet.
Speel nu in een soort 4-5-1 opstelling met 2 CVM's en een CAM. Denk dat dit de beste counter-attack is. Met Douglas Costa en Cuadrado op de flanken en Immobile heb je genoeg snelheid lijkt me zo. En na de formatiewisseling verlies ik niet meer, maar het is zoo saai. Wil gewoon lekker kunnen spelen op balbezit.

Tevens heb ik 20 kansen nodig om er 1 of 2 te scoren, hoe is dit nog te verbeteren?

Edit: dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/20/squad/11032744. Op zich niet slecht met beetje handelen en spelen na 4 dagen Fifa 20. Heb nog 20 K op de bank staan en sparen voor een linksback en cv (sandro + chiellini? )

[ Voor 15% gewijzigd door Vestendrie op 19-11-2019 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 21:11
Gisteravond laat 60 zilveren kaartjes op de markt gezet voor instant buy 1000 coins. Vanochtend zag ik dat er 15 daarvan afgenomen waren. Toch lekker meegepakt die 15.000 coins. Nu Kane verkopen die ik gepacked had, circa 26.000 coins.

Dan heb ik binnen paar uur even 40.000 coins geregeld. Kom ik op 60.000 coins met wat ik al heb.

Iemand nog investering tips? Bronzen packs openen en verkopen is vaak wel lonend ook? Of juist die die zilver packs openen en allemaal door blijven aanbieden voor hoge bedragen (gezien ze blijkbaar afgenomen worden voor rond 1000 coins).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
Meneer iCy schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:21:
[...]

Wat bevalt je niet aan de laliga ploeg? Waar ben je specifiek op zoek of wil je gewoon zelf over naar PL en maakt het niets wat er goed/verkeerd was van je huidige team? :-)
Zeker niet, maar ik denk dat een ploeg met salah / mane en PL spelers sterker is dan een la Liga team ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Xavi2k schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:52:
[...]

Zeker niet, maar ik denk dat een ploeg met salah / mane en PL spelers sterker is dan een la Liga team ?
Ik heb nog niet echt goede Salah players gezien. Williams die jij er in hebt staan is erg sterk en meta.

Alles in de PL is wel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
Meneer iCy schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:55:
[...]

Ik heb nog niet echt goede Salah players gezien. Williams die jij er in hebt staan is erg sterk en meta.

Alles in de PL is wel duurder.
Williams is echt zo een topspeler ! Heeft ook de voorkeur op Suarez ! Oki mss toch maar hazard kopen en dan later varane .. :)

Btw alle tips voor versterkingen welkom ! Ohja Alba komt ook nog (had die verkocht voor Black Friday)

[ Voor 11% gewijzigd door Xavi2k op 19-11-2019 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Xavi2k schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:04:
[...]

Williams is echt zo een topspeler ! Heeft ook de voorkeur op Suarez ! Oki mss toch maar hazard kopen en dan later varane .. :)

Btw alle tips voor versterkingen welkom ! Ohja Alba komt ook nog (had die verkocht voor Black Friday)
Hazard is een druif. Vind zijn loan niet lekker spelen en zie er ook niet echt veel mee gespeeld worden. Ik heb zelf Coman (RTTF) nu op de LM staan en die speelt lekker. Speelt zoiets als Dembele.

Past ook goed naast je Griezman qua link. Moet je alleen kijken of je hem kan greenlinken met een LA

Edit: https://www.futbin.com/20/squad/11033124

Mocht je Tolisso uit de rewards van vorig seizoen hebben is dat op middenveld ook een hotlink.

Dit is mijn team (bijna, moet nog 2 icon swaps hebben voor ballack), vergelijkbaar:
https://www.futbin.com/20/squad/10896383

[ Voor 20% gewijzigd door Meneer iCy op 19-11-2019 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
Meneer iCy schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:08:
[...]

Hazard is een druif. Vind zijn loan niet lekker spelen en zie er ook niet echt veel mee gespeeld worden. Ik heb zelf Coman (RTTF) nu op de LM staan en die speelt lekker. Speelt zoiets als Dembele.

Past ook goed naast je Griezman qua link. Moet je alleen kijken of je hem kan greenlinken met een LA

Mocht je Tolisso uit de rewards van vorig seizoen hebben is dat op middenveld ook een hotlink.

Dit is mijn team (bijna, moet nog 2 icon swaps hebben voor ballack), vergelijkbaar:
Lekker !! Hoe speelt Hernandez??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik moet zeggen dat na een paar dagen spelen met de Ferdinand Icon 85(swap) ik echt blij ben met mijn keuze.

Ik had alle 12 icon swaps klaar staan dus kon vanaf de eerste dag vrij snel de laatste 4 icon swaps grinden om Ferdinand te halen. Daardoor heb ik er nu al een paar dagen mee kunnen spelen en kan ik hem echt aanraden. Ik heb een PL team waar hij naast Scream Otamendi staat en samen vormen ze wel een solide blok achterin. Ferdinand's standing tackles zijn gigantisch goed. hij pakt bijna alles af.

Voor een middelmatige speler zoals ik pakt hij echt punten. Ik was nog aan het overwegen om voor het base icon pack te gaan maar zie nu dat de meeste daar "slechte" icons uit packen. Ook Gerrard en Butra leken mij goede opties maar ik ben blij dat ik toch voor Ferdinand ben gegaan. Ga misschien wel sparen om Icon Sol Campbell er naast te zetten.

Omdat ik Ferdinand mij "slechts"16 swaps kostte kan ik nu nog doorgrinden om ook guardiola nog te halen. (of okocha of schmeigel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Xavi2k schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:40:
[...]

Lekker !! Hoe speelt Hernandez??
Die moet ik nog aanschaffen. Heb nu roussalon er staan en ik weet nog niet zeker of ik de switch ga maken. Denk ik wel qua pace te compenseren met de 2 CV

Rechtsachter ook een keer vervangen voor een snelle jongen.

Persoonlijk vind ik de upgrade van Martial naar Coman iets wat ik veel eerder had moeten doen. Coman voelt echt als een 2e Dembele.

Misschien in de toekomst kijken naar Neymar op de plek van Coman, maar tot die tijd voldoet Coman wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Xavi2k schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:33:
Graag even advies mannen .. ik denk om heel mijn la Liga ploeg te verkopen en naar PL over te schakelen nu het goedkoper is.. ik heb als mijn transfers gedaan zijn tegen de avond een 400.000 coins ook.. dus als ik dit team verkoop heb ik een miljoen -+.
Mane , salah, Walker , lacazette, firminho, Aubameyang, laporte , sissoko, Robertson zou ik kunnen halen maar is dit een verbetering ? Moest ik Spanje houden zou ik hazard erbij halen.
*** met mijn icon swap zou ik rio kunnen halen want heb er 16 (nog even)

https://www.futbin.com/20/squad/11031436

Tnx !
Ik heb hazard ook even gebruikt maar toch heel snel weg gedaan...
Raakte geen pepernoot bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ik heb gisteren 800K geinvesteerd in RTTF Mahrez en Eder Militao.
Mahrez had ik zelf al gepackt en beide kaarten zie ik dan ook als een investering. Ze worden over een tijdje weer meer waard.
Gisteren slechts 5K op de bank maar dat rustig aan weer uitgebouwd naar 15K.
Voorlopig speel ik even geen Fifa want na de Icon Swaps grind was ik er echt even klaar mee.

Even meer tijd aan mijn vriendin besteden en aan sporten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
ZodiacBomber schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:55:
Ik moet zeggen dat na een paar dagen spelen met de Ferdinand Icon 85(swap) ik echt blij ben met mijn keuze.

Ik had alle 12 icon swaps klaar staan dus kon vanaf de eerste dag vrij snel de laatste 4 icon swaps grinden om Ferdinand te halen. Daardoor heb ik er nu al een paar dagen mee kunnen spelen en kan ik hem echt aanraden. Ik heb een PL team waar hij naast Scream Otamendi staat en samen vormen ze wel een solide blok achterin. Ferdinand's standing tackles zijn gigantisch goed. hij pakt bijna alles af.

Voor een middelmatige speler zoals ik pakt hij echt punten. Ik was nog aan het overwegen om voor het base icon pack te gaan maar zie nu dat de meeste daar "slechte" icons uit packen. Ook Gerrard en Butra leken mij goede opties maar ik ben blij dat ik toch voor Ferdinand ben gegaan. Ga misschien wel sparen om Icon Sol Campbell er naast te zetten.

Omdat ik Ferdinand mij "slechts"16 swaps kostte kan ik nu nog doorgrinden om ook guardiola nog te halen. (of okocha of schmeigel).
Geen last van bijvoorbeeld het trage draaien van Ferdinand? Of is dat echt geen issue?

Voor mijn beeldvorming, welke niveau Rivals/WL speel je ongeveer? Ben ook wel geinteresseerd in Ferdinand namelijk. Anders ga ik voor de veilige Zanetti keuze. Moet mezelf nog even eraan zetten om de icon swaps te doen, heb wel de eerste 12.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Meneer iCy schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:08:
[...]

oeff, ik kon ook helemaal niks met hazard... je kunt ook wel aan zn prijs zien dat bijna iedereen er zo over denkt.

speel nu hiermee: https://www.futbin.com/20/squad/11034825

Twijfel over mn volgende versterking:

- Vardy vervangen, hij is niet heel slecht maar ook niet echt fantastisch. Zou daar bv Son of Kluivert 88 neer kunnen zetten. Kluivert ook omdat het Kluivert is, vandaar ook Overmars ipv Nedved.
- Willian eruit, Salah erin.
- Sissoko eruit, Kante erin.

Die laatste lijkt het minst waarschijnlijk omdat Sissoko ook een hele chille speler is en die andere twee waarschijnlijk meer toevoegen. Iemand andere ideeen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Hoe speelt Overmars? :D

Vardy per direct vervangen. Nouja ik kan er iig niets mee. Heb voor mijn PL FO team Pukki er maar weer neer gezet naast Rashford.

Ik zou Son aanschaffen voor naast Yedder. Son is gewoon een betere versie van Yedder. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Meneer iCy op 19-11-2019 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Ja heel bizar, zo leip snel met en zonder bal. Voelt echt totaal anders aan dan mn andere spelers dus tot nu toe hartstikke tevreden!
En ik kan mn team nu 'the funky bunch' noemen :o

Ja Son zou ook wel goed passen, krijgt Sissoko ook 10 chem. Enige nadeel van Overmars is zn 3* skill moves, maar ik gebruik toch niet zoveel skills dus voor mij minder erg.

[ Voor 18% gewijzigd door ErnstMid op 19-11-2019 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

ErnstMid schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:40:
[...]

Ja heel bizar, zo leip snel met en zonder bal. Voelt echt totaal anders aan dan mn andere spelers dus tot nu toe hartstikke tevreden!
En ik kan mn team nu 'the funky bunch' noemen :o

Ja Son zou ook wel goed passen, krijgt Sissoko ook 10 chem. Enige nadeel van Overmars is zn 3* skill moves, maar ik gebruik toch niet zoveel skills dus voor mij minder erg.
Overmars zou meer in mijn straatje vallen, want heb meer baat bij een 5* WF, alleen heb de muntjes nog niet bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet goed wat te doen met 550k

Verdediging versterken met een ICON oid of Kante op het middenveld erbij kopen?

verdediging

Mendy-Ake-Sanchez-Walker (allen met Shadow, anker op Walker)

Middenveld

IF Wijnaldum-Fabinho-Rui Costa (Prime)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:56:
Ik weet niet goed wat te doen met 550k

Verdediging versterken met een ICON oid of Kante op het middenveld erbij kopen?

verdediging

Mendy-Ake-Sanchez-Walker (allen met Shadow, anker op Walker)

Middenveld

IF Wijnaldum-Fabinho-Rui Costa (Prime)
Ja lastig, Kante is wel echt een fijne speler. Maar zou zelf denk ik Ake vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
ZodiacBomber schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:55:

Ik sta ook op 15a16 nu.. mijn keuze was de base icon swap.. maar nu toch echt aan het denken voor rio.. kwil dolgraag dikke ronaldo, maar zal nooit lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Xavi2k schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:16:
[...]

Ik sta ook op 15a16 nu.. mijn keuze was de base icon swap.. maar nu toch echt aan het denken voor rio.. kwil dolgraag dikke ronaldo, maar zal nooit lukken
Als je op futbin kijkt hoeveel waardeloze base icons er zijn.... :9 loopt daar straks een keeper uit... of die japanner.... of een portugees 8)7

Maja, Gullit, Cruyff, Pele, Ronaldo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xavi2k schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:16:
[...]

Vraag me sowieso af of dat icons nog steeds haalbaar zijn zonder de SBC's.
De SBC's was de reden waarom dit soort icons juist aan het einde van game-cycle opeens te doen waren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Xamsix schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:21:
[...]

Geen last van bijvoorbeeld het trage draaien van Ferdinand? Of is dat echt geen issue?

Voor mijn beeldvorming, welke niveau Rivals/WL speel je ongeveer? Ben ook wel geinteresseerd in Ferdinand namelijk. Anders ga ik voor de veilige Zanetti keuze. Moet mezelf nog even eraan zetten om de icon swaps te doen, heb wel de eerste 12.
Het trage draaien van Ferdinand heb ik nog niet bewust gezien en ik heb inmiddels toch al zo'n 20 potjes met hem gespeeld. Hij heeft bij mij in de WL meegespeeld waar ik Gold3 heb gehaald wat voor mij wel ok is. Hij speelde daarin pas de laatste 10 potjes mee waarin ik 7x won. Daarvoor ging alles mis in de WL.

Ik merk dat Ferdinand met jockey gewoon bijna niet te passeren is. zijn snelheid is ook goed en hij loopt alle gaten dicht. Ik heb er nu een anker kaartje op maar wil nog een schaduw proberen. deze kan ik echter niet op de markt vinden momenteel.

In Rivals zit ik nu in div7 (was div8)maar dit komt met name door het grinden met first owner teams voor de swaps. ik heb me niet bewust laten afzakken maar verloor nu gewoon meer potjes door het spelen met mindere teams. normaliter zit ik tussen div 5 en 6 in.

Ik heb ook nog IF Fabhino die als cvm met "tussen verdedigers laten vallen" voor Ferdinand en Scream Otamendi staat. echt een power blok dus. heb niet het idee dat ik snelheid tekort kom. Fabhino SNL:69, Ferdinand snl:84 en otamendi sn:80. Alle drie zijn ze erg goed in het instappen en standing tackles maken. Ik pas altijd goed op wanneer aanvalers op mijn verdedigers af komen of ze niet een 1-2tje doen en ik dan niet verkeerd instap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:03

Jebus4life

BE User

Moeten we nog rekening houden met de games van vanavond ivm TOTW?

Anders zou ik nog durven gokken op OTW Lukaku even binnen te halen, heeft 1 goal en 1 assist tegen de Russen, wie weet doet hij nog wat tegen Cyprus
(al acht ik een IF voor Eden Hazard een stuk waarschijnlijker bij België, al staat Thorgan eigenlijk wel enorm goedkoop OTW)

[ Voor 8% gewijzigd door Jebus4life op 19-11-2019 13:42 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
ErnstMid schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:15:
[...]

Als je op futbin kijkt hoeveel waardeloze base icons er zijn.... :9 loopt daar straks een keeper uit... of die japanner.... of een portugees 8)7

Maja, Gullit, Cruyff, Pele, Ronaldo _/-\o_
Idd stel u voor .. toch maar RIO gaan I guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisterenavond nog paar DR gespeeld ivm de icon swaps. Het viel mij eigenlijk best mee.
7 1st owners. Dus je kan je beste 4 spelers al in de startopstelling verwerken. Dan kan je gelijk 3 andere topspelers erin wisselen waardoor je dus al gelijk met 7 goede spelers speel.
Als je de leenspelers hebt bewaard zit daar ook altijd wel een redelijk goede speler bij. Je keeper en backs kunnen eventueel wat mindere kwaliteit zijn (of beter als je geluk hebt met een goede 1st owner).

Al met al speel je dan eigenlijk met een team van zo'n 9 spelers en heb je 2 iets mindere goden die je als back misschien kunt neerzetten.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Bean77 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:42:
Gisterenavond nog paar DR gespeeld ivm de icon swaps. Het viel mij eigenlijk best mee.
7 1st owners. Dus je kan je beste 4 spelers al in de startopstelling verwerken. Dan kan je gelijk 3 andere topspelers erin wisselen waardoor je dus al gelijk met 7 goede spelers speel.
Als je de leenspelers hebt bewaard zit daar ook altijd wel een redelijk goede speler bij. Je keeper en backs kunnen eventueel wat mindere kwaliteit zijn (of beter als je geluk hebt met een goede 1st owner).

Al met al speel je dan eigenlijk met een team van zo'n 9 spelers en heb je 2 iets mindere goden die je als back misschien kunt neerzetten.
En toch ga je voor de back Zanetti :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arazogia schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:45:
[...]

En toch ga je voor de back Zanetti :+
Het is wel een First Owner back natuurlijk :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-09 13:32
Snap mensen ook niet die een back pakken, die maken echt verreweg het minste uit van je hele team.m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Beavbusi schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:48:
Snap mensen ook niet die een back pakken, die maken echt verreweg het minste uit van je hele team.m
Zanetti is gewoon een uitstekende back en maakt een hard-link met Messi.
Maw je kan de beste speler uit de game tot nu toe altijd kwijt in je team met deze back.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is afhankelijk van je formatie natuurlijk, zit zelf nog steeds aan Roberto Carlos te denken als tweede pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
Bossie schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:04:
[...]

Dat is afhankelijk van je formatie natuurlijk, zit zelf nog steeds and Roberto Carlos te denken als tweede pick.
Ik twijfel ook nog wel hoor, start 4231 met volledig Serie A team, heb nu Florenzi als back. Mocht daar Zanetti komen, die zou ook prima kunnen functioneren als een CDM of RM in een 352 formatie waar ik toch 9 van de 10x in game naar toe switch. Nog 2 swaps en dan heb ik er 17..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
simons schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:00:
[...]

Zanetti is gewoon een uitstekende back en maakt een hard-link met Messi.
Maw je kan de beste speler uit de game tot nu toe altijd kwijt in je team met deze back.
Heb nu Piszczek. Dies niet heel veel slechter. Plus die kan nog schieten en een balletje wegkoppen achterin :)

[ Voor 8% gewijzigd door Beavbusi op 19-11-2019 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Bossie schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:04:
[...]

Dat is afhankelijk van je formatie natuurlijk, zit zelf nog steeds aan Roberto Carlos te denken als tweede pick.
R Carlos snap ik nog voor een 532. Das ook een halve linksbuiten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Ik heb roberto carlos ook gekozen voor de hardlink naar neymar en andere Braziliaanse spelers...
Plus ik heb in de eerste set maar 5 swaps gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beavbusi schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:30:
[...]

R Carlos snap ik nog voor een 532. Das ook een halve linksbuiten :p
LM in 352

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjando
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-12-2024
Giel1 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:09:
Ik heb zojuist 1050 FIFA-punten gekregen, maar daar niets voor gedaan? Worden die soms gewoon random uitgedeeld ofzo lol?
Waarschijnlijk dit?

https://www.playstation.com/nl-nl/legal/futso2019/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:53
Thanks voor de info, dat zal het dan wel verklaren! Leuk extraatje, maar de kans is natuurlijk niet heel groot dat ik er iets bruikbaars mee ga packen. De punten zijn wel 10 euro waard, dat zou ik er zelf iig nooit voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Mannen, kan iemand mij helpen adviseren... Ferdinand of Nesta & Guardiola?

Geen tijd meer om voor swap icons te gaan, vandaar dat ik nu de keuze wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
sensately schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:34:
Ik heb roberto carlos ook gekozen voor de hardlink naar neymar en andere Braziliaanse spelers...
Plus ik heb in de eerste set maar 5 swaps gedaan
Maakt een hardlink of gewone link of zelf rode link en toch 100 chem nu zoveel verschil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
dvanpol schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:21:
Mannen, kan iemand mij helpen adviseren... Ferdinand of Nesta & Guardiola?

Geen tijd meer om voor swap icons te gaan, vandaar dat ik nu de keuze wil maken.
Ik zou Nesta echt afraden, ben altijd blij als ik zie dat hij in het team van de tegenstander staat. Hij draait en rent als een tank, met snelle behendige aanvallers ben je zo langs hem. Rio daarentegen is een heel erg verschrikkelijke verdediger om tegen te komen; snel, behendig en goede Def stat. Heb geen van allen zelf gehad of mee gespeeld maar afgaande op mijn ervaringen als tegenstander zou ik dus aanraden om voor Rio te gaan, hangt natuurlijk wel af van wat je voor je team nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals ik het zie is Zanetti de enige echte potentiele end game speler.
Zeker de spelers in het centrum van het veld, of je het nu hebt over Ferdinand, Gerard of Wright zijn naar mijn mening geen endgame spelers. Het is zonde om zoveel moeite te doen voor een speler die in februari of maart ingehaald is door (veel) betere (en mogelijk goedkopere) varianten.
Worst case zal zanetti op de bank belanden. Dan is hij een veelzijdige sub als back, wingback en (verdedigende) middenvelder.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik wil Lenglet aanschaffen. En daarmee instaat de vraag welk centrale duo neerzetten?

Lenglet - Militao (snelheid)
Lenglet - Gimenez (verdedigend sterker)

Mijn backs zijn Jordi Alba en Carvajal en op CDM heb ik William Carvalho Scream en De Jong.

Welk duo zouden jullie kiezen. Ik weet dat er veel op snelheid aankomt, maar mijn backs en Lenglet zijn dan al van goed snelheid voorzien dus kan ook gaan voor 1 fysieke beul? Sentinel op Gimenez en Shadow op Lenglet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Xavi2k schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:24:
[...]

Maakt een hardlink of gewone link of zelf rode link en toch 100 chem nu zoveel verschil ?
Wat mij betreft niet - maar je kan de invloeden wel op futbin checken. Maar een goede link is voor een leuke hybrid natuurlijk altijd mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 16:37
Bean77 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:28:
[...]

Zeker de spelers in het centrum van het veld, of je het nu hebt over Ferdinand, Gerard of Wright zijn naar mijn mening geen endgame spelers. Het is zonde om zoveel moeite te doen voor een speler die in februari of maart ingehaald is door (veel) betere (en mogelijk goedkopere) varianten.
Worst case zal zanetti op de bank belanden. Dan is hij een veelzijdige sub als back, wingback en (verdedigende) middenvelder.
Precies. En dat is eigenlijk hetzelfde met Roberto Carlos. Die kan je ook overal laten spelen als het moet. Altijd handig om erbij te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
.

[ Voor 100% gewijzigd door Beavbusi op 19-11-2019 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Bean77 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:28:
[...]

Ik denk dat voor een groot deel hier Butra, Gerrard, hagi, rio en Drogba gewoon endgame zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:57
Sleehond schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:41:
Ik wil Lenglet aanschaffen. En daarmee instaat de vraag welk centrale duo neerzetten?

Lenglet - Militao (snelheid)
Lenglet - Gimenez (verdedigend sterker)

Mijn backs zijn Jordi Alba en Carvajal en op CDM heb ik William Carvalho Scream en De Jong.

Welk duo zouden jullie kiezen. Ik weet dat er veel op snelheid aankomt, maar mijn backs en Lenglet zijn dan al van goed snelheid voorzien dus kan ook gaan voor 1 fysieke beul? Sentinel op Gimenez en Shadow op Lenglet?
Is toch een kwestie van persoonlijke voorkeur. Ik heb ook met beide centrale duo's gespeeld, maar vind snelheid net even iets lekkerder. Dus ik speel nu met Lenglet-Militao en dat bevalt mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beavbusi schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:58:
[...]

Ik denk dat voor een groot deel hier Butra, Gerrard, hagi, rio en Drogba gewoon endgame zijn.
Dat klopt ook. Als je wekelijks in gold 3 of hoger eindigt met WL dan denk ik wel dat Roberto Carlos (klopt idd @Arwintju ) en Zanetti nagenoeg de enige end game spelers zijn in een team (uitzonderingen daar gelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Als je Zanetti niet wil halen voor de back, dan kun je bijvoorbeeld wel Zanetti halen en een goede CVM nemen met leuke chemistry, in game zanetti op CDM zetten en je hebt een god op het middenveld met shadow. Die oorspronkelijke CDM zet je dan op de back positie.
Zanetti zit overal tussen, onderschept alle ballen door er alleen maar naar te kijken en kan prima passen. Deze eindbaas blijft wel in mijn team tot TOTS :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 12:56
MadMoody schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 17:04:
[...]

Is toch een kwestie van persoonlijke voorkeur. Ik heb ook met beide centrale duo's gespeeld, maar vind snelheid net even iets lekkerder. Dus ik speel nu met Lenglet-Militao en dat bevalt mij prima.
Hier hetzelfde. Had eerst Varane-Lenglet en hoewel dat erg degelijk speelde, vond ik het zonde om zoveel coins in m'n verdediging te hebben zitten. Volgens mij lijkt mijn selectie veel op die van Sleehond;

Speel eigenlijk al sinds het begin 4-2-4

Griezman - Morales
Hazard Dembele
Frenkie Scream Carvalho
Marcelo - Militao - Lenglet - Carvajal
Ter Stegen

@Sleehond In reactie nog op je eerdere vraag; ik kan Ter Stegen zeker aanraden t.o.v. Oblak. Die deed bij mij nog wel eens rare dingen. Ter Stegen is echt een muur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
jOnAt schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 18:35:
[...]

Hier hetzelfde. Had eerst Varane-Lenglet en hoewel dat erg degelijk speelde, vond ik het zonde om zoveel coins in m'n verdediging te hebben zitten. Volgens mij lijkt mijn selectie veel op die van Sleehond;

Speel eigenlijk al sinds het begin 4-2-4

Griezman - Morales
Hazard Dembele
Frenkie Scream Carvalho
Marcelo - Militao - Lenglet - Carvajal
Ter Stegen

@Sleehond In reactie nog op je eerdere vraag; ik kan Ter Stegen zeker aanraden t.o.v. Oblak. Die deed bij mij nog wel eens rare dingen. Ter Stegen is echt een muur.
Ik speel zelf 4-3-3 de verdedigende variant:

Vinicius Jr. - Scream Gameiro - Dembele

Modric - Vidal - F. de Jong

Alba - Lenglet - Militao - Semedo

Oblak

Twijfel ook om Oblak te vervangen voor Ter Stegen. Want met Oblak heb ik ook al een paar x gehad dat ik dacht dat hij de bal had, maar 'm weer losliet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Om mijn opstellen La Liga ook nog even te delen:

4-2-3-1 (met 3 CAM)

Scream Gameiro
Morales - Suarez - Scream Jesus Navas
Scream William Carvalho - De Jong
Jordi Alba - Gimenez - Militao - Carvajal
Oblak

To do:

Oblak wisselen naar Ter Stegen
Gimenez wisselen naar Lenglet

Twijfel alleen over Suarez en Gameiro. Heb nu Gameiro als spits en Suarez als CAM. Maar twijfel of het andersom moet. Dan heb ik alle snelheid op de CAMs liggen....?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 12:56
Sleehond schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:01:

Twijfel alleen over Suarez en Gameiro. Heb nu Gameiro als spits en Suarez als CAM. Maar twijfel of het andersom moet. Dan heb ik alle snelheid op de CAMs liggen....?
Mijn ervaring met 4231 is dat de CAM even vaak (zo niet vaker) diep gaat en in scoringspositie komt. Met name omdat ik vaak 1-2tjes opzet met de CAM. Een beetje snelheid kan dan geen kwaad. Suarez heb ik ook wel mee gespeeld, maar lag mij niet zo. Hoe is Gameiro? Heb Aspas gehad, maar dat was het ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik laat mijn 2 buitenspelers voorin staan, en laat Gameiro als valse spits spelen. Dus dan is hij eigenlijk ook een soort van CAM.

Heb ook Suarez als CAM geprobeerd, maar lag ook mij niet zo.

[ Voor 19% gewijzigd door Moody2204 op 19-11-2019 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
jOnAt schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:05:
[...]

Mijn ervaring met 4231 is dat de CAM even vaak (zo niet vaker) diep gaat en in scoringspositie komt. Met name omdat ik vaak 1-2tjes opzet met de CAM. Een beetje snelheid kan dan geen kwaad. Suarez heb ik ook wel mee gespeeld, maar lag mij niet zo. Hoe is Gameiro? Heb Aspas gehad, maar dat was het ook niet helemaal.
Ja ik denk dat ik Gameiro eens CAM ga proberen en Suarez spits.

Gameiro is een baas. Ramt er bij mij echt alles in zodra hij goed in stelling is. Loopt nu praktisch 1 op 1 in mijn club. 50 wedstrijden en 49 goals d:)b

Had op YouTube ook een review over hem gekeken. Degene was ook helemaal lyrisch over hem. Daardoor getriggerd om hem aan te schaffen. Geen spijt van >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nee, ik heb ook geen spijt van Gameiro. Is gewoon heel veelzijdig.

Ik heb trouwens ook een poos Fekir als CAM gebruikt, die beviel mij ook wel.

[ Voor 37% gewijzigd door Moody2204 op 19-11-2019 19:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
MadMoody schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:12:
Nee, ik heb ook geen spijt van Gameiro. Is gewoon heel veelzijdig.

Ik heb trouwens ook een poos Fekir als CAM gebruikt, die beviel mij ook wel.
Fekir zijn linker is echt extreem goed. Verder was het voor mij een beetje net niet naast zijn linker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:27
Mijn LaLiga team (deels): 41212 (2)

Butragueno (icon) Griezmann
Costa (icon 88)
de Jong Modric
Sissoko
Alba Piqué (scream) Lenglet Semedo
Ter Stegen

Wensenlijst: scream Kroos terugkopen voor sissoko (de Jong dan CDM) en zoeken naar een vervanger voor Modric.

Wellicht Costa icon inruilen en een goede CM icon ipv CAM. Echter heb ik dan weer een goede CAM nodig.

Of Griezmann als CAM maar heb ik weer een goede spits nodig....

Keuzes keuzes keuzes
Iemand suggesties ?

[ Voor 52% gewijzigd door Valandil op 19-11-2019 19:36 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Valandil

Scream Gameiro op plek van Costa en Scream William Carvalho op plek van Sissoko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 25-09 22:10
Valandil schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:29:
Mijn LaLiga team (deels): 41212 (2)

Butragueno (icon) Griezmann
Costa (icon 88)
de Jong Modric
Sissoko
Alba Piqué (scream) Lenglet Semedo
Ter Stegen

Wensenlijst: scream Kroos terugkopen voor sissoko (de Jong dan CDM) en zoeken naar een vervanger voor Modric.

Wellicht Costa icon inruilen en een goede CM icon ipv CAM. Echter heb ik dan weer een goede CAM nodig.

Of Griezmann als CAM maar heb ik weer een goede spits nodig....

Keuzes keuzes keuzes
Iemand suggesties ?
Hagi is wel een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Zo. Die Mahrez is echt al 40K in prijs gestegen! Even wachten tot city en real doorgaan en cashen. Goede investeringen geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Hagi en Costa ontlopen elkaar niet.
Costa net wat betere stats qua fysiek.
Hagi spreekt me wel aan...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Keuzes keuzes keuzes. Prime Zanetti of de Base Icon Pack...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:52
Fraaank schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:18:
Keuzes keuzes keuzes. Prime Zanetti of de Base Icon Pack...
Die is heel makkelijk toch kijk maar is wat pack openings van deze packs en eigen ervaringen met packs hoe groot acht je de kans op een top speler? terwijl je nu de garantie hebt.
Het is een behoorlijke grind qua tijd zul je zien krijg je nakata of deco :+

Ik ben blij met mijn guardiola en roberto carlos, carlos zal heel lang links back blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Hassiebassie schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:38:
Zo. Die Mahrez is echt al 40K in prijs gestegen! Even wachten tot city en real doorgaan en cashen. Goede investeringen geweest :)
Ik zat vorige week te twijfelen en een paar te vroeg verkocht 8)7 dat ze zo hard omhoog zouden gaan had ik niet verwacht. Neres 110k dacht bij 80k dat is zijn top....
Ik durf nu alleen niet meer te investeren prijzen zijn nu zo bizar hoog wie weet met black friday dat ze nog wat gaan droppen mist this train :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
FidoDido schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:28:
[...]

Ik zat vorige week te twijfelen en een paar te vroeg verkocht 8)7 dat ze zo hard omhoog zouden gaan had ik niet verwacht. Neres 110k dacht bij 80k dat is zijn top....
Ik durf nu alleen niet meer te investeren prijzen zijn nu zo bizar hoog wie weet met black friday dat ze nog wat gaan droppen mist this train :P
Haha, je had ook in meerdere handanovic kunnen investeren. Die heb ik ook meegepakt voor mijn serie A squad :)

Sowieso moet ik Messi halen. Speelde daarnet een draft met hem, maar man man wat een kaart is me dat zeg! Die schiet er echt alles in.

Gelukkig heb Zanetti gehaald dus ik kan altijd hyperlinken :)

Nu de rest van het team nog. Het liefst wil ik KDB, Neymar en Mbappe, maar hoe ik ook puzzel het is me nog niet gelukt :)
Natuurlijk wil ik ook weer VvD en Ter Stegen wat het ook weer niet makkelijk maakt :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ik heb Militao maar verkcocht, 424k gekocht en voor 660k verkocht! Marquinhos UCL is de plaats voor gehaald. Zit vrij weinig verschil tussen!

En de aankoop van de dag baby Henry!

https://www.easports.com/...Id=EI4NQo5unR9NP:FFA20PS4

Van Basten en Henry is een aardig duo samen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Hassiebassie schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:34:
[...]

Haha, je had ook in meerdere handanovic kunnen investeren. Die heb ik ook meegepakt voor mijn serie A squad :)

Sowieso moet ik Messi halen. Speelde daarnet een draft met hem, maar man man wat een kaart is me dat zeg! Die schiet er echt alles in.

Gelukkig heb Zanetti gehaald dus ik kan altijd hyperlinken :)

Nu de rest van het team nog. Het liefst wil ik KDB, Neymar en Mbappe, maar hoe ik ook puzzel het is me nog niet gelukt :)
Natuurlijk wil ik ook weer VvD en Ter Stegen wat het ook weer niet makkelijk maakt :p
Messi nu 3 dagen die is idd geweldig nog beter dan Neymar ben mbappe. Daar mis ik zelden een kans mee. Buitenkant voet en finesse maakt niet uit, de eerste FIFA dat ik er daadwerkelijk goed mee kan spelen. Mijn voorhoede is wel compleet met die 3 genot om mee te spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 19:33
Mijn opstelling: (4-2-2-2 bij start)

Insigne - van Basten
Mertens - Griezmann
Nainggolan SIF - Vidal
Sandro - Nesta - Piqué - Semedo
Ter Stegen

Op het moment wel aardig door m’n coins heen, zal echt weer moeten sparen. Heeft er iemand nog tips? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Zanetti toch maar gehaald uiteindelijk. Eerste wedstrijd laat ie het gelijk goed zien met intercepties e.d. Helaas heb ik wel een Shadow nodig die natuurlijk niet te krijgen is op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 19:06
Hebben jullie tips voor mijn team?
Is het een idee om Wijnaldum te wisselen voor Fernandinho? Verder ook nog david silva, pepe, Vardy potm, semedo, ozil, sanchez, otamendi en willian in de selectie. Dembele was ik ook wel benieuwd naar, maar die is wellicht wat moeilijk in te passen. Of ik zou De Jong dan ook moeten kopen om het wat beter te linken.
Budget is krap met 37k.

https://www.futbin.com/squad-builder/view/11049208

[ Voor 3% gewijzigd door _Uploader_ op 19-11-2019 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Wie o wie heeft er nog leuke ideeën om mijn squad af te maken? Rond de 700k te besteden, https://www.futbin.com/20/squad/11053431

Ik zit zelf aan de spelers te denken die als voorbeeld op de bank zitten. Helaas niet erg orgineel maar misschien weten jullie nog leuke opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
SH-FR schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:38:

Insigne - van Basten
Mertens - Griezmann
Nainggolan SIF - Vidal
Ter Stegen

Op het moment wel aardig door m’n coins heen, zal echt weer moeten sparen. Heeft er iemand nog tips? :)
Scream William Carvalho of De Jong als vervanger van Vidal? Ik heb beide CDM staan en had daarvoor Vidal, maar mis Vidal niet want vind beiden beter spelen. Scream William Carvalho is een beest met ook een bizar goed schot. Op duelkracht praktisch niet te passeren. Aan de andere kant heb je met De Jong meer een "voetballer" staan, dus geef je je team meer beweeglijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 25-09 22:10
Valandil schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:45:
[...]

Hagi en Costa ontlopen elkaar niet.
Costa net wat betere stats qua fysiek.
Hagi spreekt me wel aan...
Dat is waar, maar op een of andere manier speelt hagi echt heel goed voor mij op de CAM positie en zelfs in de spits ondanks zijn fysiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:38:

Insigne - van Basten
Mertens - Griezmann
Nainggolan SIF - Vidal
Ter Stegen

Hoe is van Basten, zou hem kunnen halen met Auba als loper naast hem.

Edit: gehaald, als het niet bevalt dan wissel ik hem met Son.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 19-11-2019 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Weer even een paar 85 en 86 verkocht met enorme winst. Had daar onlangs flink in geinvesteerd en dat betaalt nu lekker uit :)

Kaching!

Misschien kan ik Messi dit weekend al kopen als het zo doorgaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Ik denk eraan om Handanovic RTTF te kopen, hij is nu zo'n 70k op PS4, heeft op 55k gestaan.. Heb momenteel zijn normale gold card onder de lat staan, maar voor mij lijkt zijn RTTF een kaart
die je lang kunt gaan gebruiken, daar ik ook wel een (of meerdere) upgrades verwacht. Iemand van jullie die er ook zo over denkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Nog 1 speler van de transfer list en dan heb ik gnabry voor 31k kunnen doen (wellicht goedkoper, afhankelijk wat er uit het laatste pakketje komt)

:-)

En belangrijkste van alles. DOEI LLORIS. Heb een haat haat verhouding met hem in fifa19 dus ben blij dat die weer weg is en voor iets nuttigs. 8)

[ Voor 32% gewijzigd door Meneer iCy op 20-11-2019 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 21-09 20:38
Bossie schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 22:58:
[...]

Hoe is van Basten, zou hem kunnen halen met Auba als loper naast hem.

Edit: gehaald, als het niet bevalt dan wissel ik hem met Son.
Van Basten is erg sterk in afronden. Baby versie is iets sneller. Maar als je op futbin kijkt is hun scoor ratio bijna 1 op 1. Volgens mij zijn van Basten en Rush de betere icon spitsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:02:
[...]

Van Basten is erg sterk in afronden. Baby versie is iets sneller. Maar als je op futbin kijkt is hun scoor ratio bijna 1 op 1. Volgens mij zijn van Basten en Rush de betere icon spitsen
Rush had ik zelf niet opgemerkt, maar is idd een leuke optie om ook te proberen en heeft daarnaast een grote snor als bonus.

Ik verwacht weinig van dit soort icons overigens, meer dat het voornamelijk een-dimensionale spelers zijn gezien hun prijs en zou uiteindelijk alsnog wel eindigen met Son.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 21-09 20:38
DeeleNL schreef op woensdag 20 november 2019 @ 08:06:
Ik denk eraan om Handanovic RTTF te kopen, hij is nu zo'n 70k op PS4, heeft op 55k gestaan.. Heb momenteel zijn normale gold card onder de lat staan, maar voor mij lijkt zijn RTTF een kaart
die je lang kunt gaan gebruiken, daar ik ook wel een (of meerdere) upgrades verwacht. Iemand van jullie die er ook zo over denkt?
Ik heb getwijfeld en het niet gedaan...Inter zit bij BVB en Barcelona. Dus grote kans dat ze niet doorgaan. Dus geen upgrade in december. Dan gaan ze naar Europa League en is bij winst pas een upgrade..zitten we in februari. Dus tot feb betaal je 50k meer voor een +1 upgrade bij een keeper....niet heel zinvol in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Weet er iemand of die interland van gisteren mee wordt genomen voor TOTW? Zie Wijnaldum nergens tussen de voorspellingen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

roybr schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 22:14:
Wie o wie heeft er nog leuke ideeën om mijn squad af te maken? Rond de 700k te besteden, https://www.futbin.com/20/squad/11053431

Ik zit zelf aan de spelers te denken die als voorbeeld op de bank zitten. Helaas niet erg orgineel maar misschien weten jullie nog leuke opties?
https://www.futbin.com/20/squad/11065534

zoiets?

Volgens mij komt die helaas 100k buiten je budget zie ik net.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Beavbusi schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:26:
[...]

Heb nu Piszczek. Dies niet heel veel slechter. Plus die kan nog schieten en een balletje wegkoppen achterin :)
Succes met het strong-linken van Piszczek aan Messi want dat was het punt.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
simons schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:28:
[...]

Succes met het strong-linken van Piszczek aan Messi want dat was het punt.
Nog 3 Rival overwinningen met 7 first owned EPL spelers en dan heb ik 17 tokens. Zo komen mijn gepackte Lloris RTTF, Sane en Vardy MOTM SBC goed van pas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
En dan voor Zanetti?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Daar gaat mijn voorkeur naar uit. In basis als RB maar in game als CDM in de 352 formatie, lijkt me een hele goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJZ
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-09 18:55

LJZ

Hoe denken jullie over de nieuwe POTM van Serge Gnabry?

Ik ga de weekend league rewards afwachten, maar mocht daar niet speciaals uitkomen verwacht ik hem toch te gaan doen ter vervanging van zijn normale kaart.

Mijn team momenteel:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/yPBbQKZ/image0-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je, als je een 1-2-tje hebt ingezet, ervoor zorgen dat je diep gaande man niet meer diep gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:51:
Hoe kun je, als je een 1-2-tje hebt ingezet, ervoor zorgen dat je diep gaande man niet meer diep gaat?
R1 of RB naar die spelers, dan komt deze weer naar je toe. L1 of LB is diep sturen of een paas met L1/LB.

Vorige jaren werden wedstrijden die op dinsdag werden gespeeld niet meegenomen in TOTW. Weet zo niet of dat dit jaar ook is. Zijn veel veranderingen qua nieuwe spelers uitgave en sbc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

LJZ schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:43:
Hoe denken jullie over de nieuwe POTM van Serge Gnabry?
Nog niet mee gespeeld, wel gehaald. Was wel zeer tevreden over gnabry nif en gnabry in fifa19.

Heb een hotlink met Obama Ballack.

Dit is mijn teampje https://www.futbin.com/20/squad/10896383

[ Voor 10% gewijzigd door Meneer iCy op 20-11-2019 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Meneer iCy Hoe bevalt Ballack? Ik zit te twijfelen, vrees dat ik de 17 niet meer ga halen. Vind het zo irritant om Rivals te spelen met halve squads. Dus het wordt nu óf Ballack óf Keane denk ik. Dan kan 1 van die 2 mooi naast PP Naingollan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

huis-r schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:00:
@Meneer iCy Hoe bevalt Ballack? Ik zit te twijfelen, vrees dat ik de 17 niet meer ga halen. Vind het zo irritant om Rivals te spelen met halve squads. Dus het wordt nu óf Ballack óf Keane denk ik. Dan kan 1 van die 2 mooi naast PP Naingollan spelen.
Nog niet mee gespeeld. Had gisteravond voldoende icon swaps en als die net als fifa19 speelt, zal die nu ook weer lekker defensief spelen en mocht die meekomen, knallen kan die ook wel. :+

Was gisteravond met de objectives bezig. Nu weer omhoog krabbelen naar divisie 5.

Vanavond ga ik mijn 2 nieuwe aanwinsten uitproberen.

[ Voor 11% gewijzigd door Meneer iCy op 20-11-2019 13:04 ]

Pagina: 1 ... 55 ... 185 Laatste