Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Hassiebassie schreef op zondag 17 november 2019 @ 00:19:
[...]

Helaas past Eder niet in mijn team :(
De enige optie die ik hem om hem full chem te krijgen is om Roberto Carlos te kopen. Met de Icons ga ik voor Zanetti (als ik eventueel ooit Messi in mijn team wil).
Real Madrid is nog erg wisselvallig. Ik durf niet te zeggen hoe ver ze gaan komen. City vind ik echt een zekerheidje.
Volgens mij heb je ook een goed team! Kan je die van jouw posten?

Hier is die van mij:
https://www.easports.com/...Id=ezvfev5onR7Qf:FFA20PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Wulfric92 schreef op zondag 17 november 2019 @ 00:24:
[...]

Volgens mij heb je ook een goed team! Kan je die van jouw posten?

Hier is die van mij:
https://www.easports.com/...Id=ezvfev5onR7Qf:FFA20PS4
Haha, ik heb helaas (nog) geen goed team ;) Momenteel ben ik bezig met coins te vergaren en de laatste paar rival matches te doen voor Zanetti. Morgen nog 2x met Serie A winnen, nog 2x met Brazilië en hopelijk nog even snel PL doen.

Ik zal echt enorm blij zijn als ik daar mee klaar ben.

Anyway, ik heb nu ongeveer 800K aan coins OTW Ben Ketser zit nog in de club, een hele zooi aan 82, 83, 84, 85, en 86 en in totaal zo'n 1800 spelers....

Dit is het team waar ik straks naar toe wil werken: https://www.futbin.com/20/squad/10951675
Dan wordt het een 4231 met De Bruyne op 10, Zanetti op CDM en Sissoko op RB.

Dit is mijn huidige team (al een tijdje niet meer upgrades gekocht) :+ https://www.futbin.com/20/squad/10951971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Hassiebassie schreef op zondag 17 november 2019 @ 00:37:
[...]

Haha, ik heb helaas (nog) geen goed team ;) Momenteel ben ik bezig met coins te vergaren en de laatste paar rival matches te doen voor Zanetti. Morgen nog 2x met Serie A winnen, nog 2x met Brazilië en hopelijk nog even snel PL doen.

Ik zal echt enorm blij zijn als ik daar mee klaar ben.

Anyway, ik heb nu ongeveer 800K aan coins OTW Ben Ketser zit nog in de club, een hele zooi aan 82, 83, 84, 85, en 86 en in totaal zo'n 1800 spelers....

Dit is het team waar ik straks naar toe wil werken: https://www.futbin.com/20/squad/10951675
Dan wordt het een 4231 met De Bruyne op 10, Zanetti op CDM en Sissoko op RB.

Dit is mijn huidige team (al een tijdje niet meer upgrades gekocht) :+ https://www.futbin.com/20/squad/10951971
Jouw team ziet er goed uit! Romagnoli en Alex Sandro had ik ook hiervoor! Beide zeer goed.

En met zo'n achterhoede kan je makkelijk hoog verdedigen :)

En insigne is gewoon irritant haha

Persoonlijk zou ik spelers als Neymar en Mbappe links laten liggen. Het is vaak beter om een gebalanceerd team te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Wulfric92 op 17-11-2019 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:13
Toch nog het een en ander aangepast om alles op 10 chem te krijgen :+
In game ziet het er zo uit: https://www.futbin.com/20/squad/10624855

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het vandaag rage quit zondag in WL? 4 potjes gespeeld en allemaal weg via een RQ.
Nog 1 wedstrijd winnen om mijn doel zilver 1 te halen.

Button delay is wel iets beter dan vorige week lijkt het. Hoewel soms mijn spelers vooruit blijven rennen terwijl ik al 3 a 4 keer naar een andere kant stuur maar de speler gewoon rechtdoor blijft lopen. Het zijn momenten, maar zeer irritant.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Bean77 schreef op zondag 17 november 2019 @ 11:27:
Is het vandaag rage quit zondag in WL? 4 potjes gespeeld en allemaal weg via een RQ.
Nog 1 wedstrijd winnen om mijn doel zilver 1 te halen.

Button delay is wel iets beter dan vorige week lijkt het. Hoewel soms mijn spelers vooruit blijven rennen terwijl ik al 3 a 4 keer naar een andere kant stuur maar de speler gewoon rechtdoor blijft lopen. Het zijn momenten, maar zeer irritant.
Met jou team haal je toch wel meer dan silver 1 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Na een waardeloze start vrijdagochtend (2-4) heb ik het gisteravond en vanochtend weer rechtgetrokken tot 13-6. Helaas ga ik de 30 potten niet halen dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-09 10:05
Dit is mijn team op dit moment:

https://www.easports.com/...Id=hv7tHeEDnR747:FFA20PS4

Ik heb helaas weinig munten (ik speel weinig) maar ik denk dat ik met de icon wissels voor Kluivert ga. Doen of niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10:32
13-7 actueel, helaas een potje of 4 niet in volle concentratie kunnen spelen, (door bezoek) daardoor ook van 12-4 naar 13-7. Echter prima verbinding en begon die potjes zelf te slap, waardoor ik telkens meteen dik achter stond.

Blijft wel opvallend, ik kom extreem vaak achter in potjes, ook als ik wel vol geconcentreerd speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
Bossie schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 12:33:
[...]

Er zit een serie A RB in season rewards, niet van hetzelfde niveau als zanetti maar het geeft wel meer opties.
Klopt inderdaad maar die ga ik nooit halen, gezien ik niet dagelijks voor de objectives kan spelen.
Beavbusi schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 12:55:
[...]

Met zo'n team zou ik echt geen rechtsback nemen
Wat zou je aanraden? Het is inderdaad geen wereld team, maar ik zou een onderbouwing wel waarderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1987Michael1987 schreef op zondag 17 november 2019 @ 12:32:
[...]

Met jou team haal je toch wel meer dan silver 1 ??
Jawel, maar met een flinke verbouwing vrij weinig tijd om te spelen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol inmiddels vandaag 6 potjes gespeeld, allemaal RQ in de 1e helft. Nog nooit meegemaakt.

edit: en 7.

edit: en 8, gold 3 binnen. wtf, echt rage quit day gefoof ik. Gisteren nog veel moeite, vandaag lijkt het wel sinterklaas.

[ Voor 44% gewijzigd door Bean77 op 17-11-2019 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-09 22:10
Hier hetzelfde. Ik denk dat ik 5 potjes gewonnen heb in iets meer dan een half uur. Ik ga in vervolg alles spelen op zondag. Al moet ik zeggen dat ik dat ook wel eens doe. Als ik nog een paar wins moet en sta achter leave ik als ik het gevoel heb dat ik toch niet ga winnen. Het is de frustratie en tijd niet waard om dan door te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Vandaag Politano gehaald. Wel 6 losses erbij, maar de community was verdacht vriendelijk vandaag :+

Maar wat een heerlijke supersub is me dat zeg! Het is een soort mix van Mertens en Inisgne met wat extra stats. Hij heeft een zeer goede stamina ook. Het enige nadeel is zijn positie. Ik kan hem maar moeilijk linken met mijn huidige serie A omdat de linkerkant gewoon te matig is. Jammer dat Nainggolan FIF niet LW was :-(

Ik kan iedereen aanraden hem te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:57:
Vandaag Politano gehaald. Wel 6 losses erbij, maar de community was verdacht vriendelijk vandaag :+

Maar wat een heerlijke supersub is me dat zeg! Het is een soort mix van Mertens en Inisgne met wat extra stats. Hij heeft een zeer goede stamina ook. Het enige nadeel is zijn positie. Ik kan hem maar moeilijk linken met mijn huidige serie A omdat de linkerkant gewoon te matig is. Jammer dat Nainggolan FIF niet LW was :-(

Ik kan iedereen aanraden hem te halen :)
Zulke spelers zijn met 7 of 8 chem toch ook prima speelbaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SH-FR
15-9 actueel en dat is voor mijn doen erg slecht. Was met vrienden gisteren, dus speelde wel wat WL potjes maar niet met volle concentratie. Liepen te geinen dat bij elk ‘onzin’ moment er een slonk drank moest worden gedronken. Dat was me uiteindelijk dus een avondje wel. 😄

Hoe dan ook, kan t wel relativeren. Speel zelf niet geweldig dit weekend en aantal potjes vallen telkens de verkeerde kant op. Krijg ik in het begin van de wedstrijd 2 aanvallen tegen, sta je op 2-0 achterstand. Dan loop je al achter de feiten aan.

G2 wel binnen handbereik en dat vind ik prima voor dit weekend. Er zit helaas niet meer in. Na 2 keer G1 nu een wat minder weekend, het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Hebben jullie nog tips mbt spelers die als je ze goedkoop inslaat op het juiste moment ze voor het dubbele wel kunt verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-09 06:05
Icon swaps eindelijk klaar weer naar divisie 5 gepromoveerd wanneer ik ze deed.

En besloten Messi te halen, zou nu niet 123 weten wat ik nog moet gaan upgraden :) speel 4222 dus misschien Zaha nog een keer vervangen maar moet ik weer even coins zien te krijgen. Nog maar 130k over :P
https://www.futbin.com//20/squad/10439444

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Wanneer zullen de prijzen van de rttf-kaarten het gunstigst zijn? Ik wil die Alba wel graag, maar vind 550k best veel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 25-09 22:10
Heeft iemand nog tips mbt die fire from flanks objective? Ik ben inmiddels 8 verliespartijen verder en gedegradeerd , maar het lukt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen motivatie meer gehad om verder te gaan met WL. Gold 3 is prima genoeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 21:11
Binnen paar dagen van randje divisie 5 (zat nog net aan in divisie 6) gezakt naar divisie 8...... DIVISIE 8 !!!

Helemaal klaar met FIFA aan het raken. Vanavond ook weer betonblokken spelers VS dartelende dribbelaars.

Het lijkt al een week zo alsof FIFA al mijn spelers een betonblok voort laat slepen. Mijn sprint knop moet ik zowat door de controller persen voordat een speler ook maar een beetje aanzet.

Nog nooit in FIFA 19, 18 en 17 divisie 8 beland.... Dieptepunt dit :( !!

Ga een paar dagen maar weer wat anders spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 17-11-2019 21:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 17 november 2019 @ 21:43:
Binnen paar dagen van randje divisie 5 (zat nog net aan in divisie 6) gezakt naar divisie 8...... DIVISIE 8 !!!

Helemaal klaar met FIFA aan het raken. Vanavond ook weer betonblokken spelers VS dartelende dribbelaars.

Het lijkt al een week zo alsof FIFA al mijn spelers een betonblok voort laat slepen. Mijn sprint knop moet ik zowat door de controller persen voordat een speler ook maar een beetje aanzet.

Soms helpt ook wel eens een andere tactic kiezen iets.
Momenteel bevalt mij de good old 41212(2) wel fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie

Ik ben vanwege de icon swaps weer teruggezakt naar 7 en zat in 5. Maar ik heb vanavond gewoon potjes verloren in 7 omdat ik tegen god squads kwam.... 8)7

Scream Aguero, RTTF mané, Salah, IF de Bruyne, Ferdinand.... Dat geloof je toch zelf niet? Met 3-2 helaas aan het kortste eind getrokken.

Wat is die Ter Stegen trouwens een vreselijke keeper om tegen te voetballen, die houdt alles er uit.

Gelukkig zijn die verschrikkelijke icon swaps achter de rug en is Zanetti binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 23:24

Tja dit komt volledig door die objectives. Er zijn zat mensen die zich bewust laten degraderen om makkelijk de objectives te halen. Daardoor degraderen mensen die gewoon echt voor de objectives gaan ook weer enz.

En dit past precies helemaal in het straatje van EA. "Gefrustreerde" FIFA spelers zijn eerder geneigd om geld uit te geven volgens hun eigen onderzoek(stond ergens online).

Ze hadden gewoon een "Objective" mode moeten hebben, zodat normale rivals niet aangetast wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Deze WL voelde voor mij behoorlijk "off". Veel last gehad van rare tegengoals, en dat waren dan ook net de beslissende in overtime. Terwijl je die wedstrijd wel controleert en een paar goede kansen mist.

Eigenlijk na vrijdag me al neergelegd bij Gold 3. Toch Gold 2 eruit weten te halen, 19 wins en 11 losses. Jammer dat Gold 1 er niet in zat, maar vind Gold 2 toch altijd erg prima qua rewards.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Van het weekend mijn hele club kunne verkopen met als resultaat dat ik net mbappe heb gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sensately schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:45:
Van het weekend mijn hele club kunne verkopen met als resultaat dat ik net mbappe heb gekocht :)
Alle ballen op mbappe dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Bean77 schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:51:
[...]

Alle ballen op mbappe dan ;)
Yess en samen met neymar. Helaas wel mn allan moet verplaatsen voor sissoko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Kon me vanmiddag goed inhouden maar op dit moment ben ik echt des duivels. Ik start een paar potjes Champs op, maar ik word gewoon helemaal weggespeeld. Het lijkt verdomme wel alsof mijn spelers lood in de schoenen hebben: geen aannames, geen loopacties, verkeerde passes en keuzes, het is werkelijk verschrikkelijk. G1 inmiddels buiten bereik.

Waar ik gisteren het idee had dat IK gewoon slecht speelde, heb ik nu het gevoel dat óf de gameplay gewoon slecht is, of EA even bepaald dat ik niet meer mag winnen. Mijn spelers doen letterlijk niéts. Nog 1 wedstrijd winnen en dan heb ik G2, en dan ben ik er meteen goed klaar mee.

Edit; dan verlies je van zeer matige teams, waarin er werkelijk niets lukt, en dan speel je een team met rode Griezmann, CR7 en Kante etc met 3-0 weg binnen 20 minuten en loopt alles perfect. Op zijn minst zeer opvallend.

[ Voor 16% gewijzigd door SH-FR op 17-11-2019 23:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 10:58
SH-FR schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:27:
Kon me vanmiddag goed inhouden maar op dit moment ben ik echt des duivels. Ik start een paar potjes Champs op, maar ik word gewoon helemaal weggespeeld. Het lijkt verdomme wel alsof mijn spelers lood in de schoenen hebben: geen aannames, geen loopacties, verkeerde passes en keuzes, het is werkelijk verschrikkelijk. G1 inmiddels buiten bereik.

Waar ik gisteren het idee had dat IK gewoon slecht speelde, heb ik nu het gevoel dat óf de gameplay gewoon slecht is, of EA even bepaald dat ik niet meer mag winnen. Mijn spelers doen letterlijk niéts. Nog 1 wedstrijd winnen en dan heb ik G2, en dan ben ik er meteen goed klaar mee.

Edit; dan verlies je van zeer matige teams, waarin er werkelijk niets lukt, en dan speel je een team met rode Griezmann, CR7 en Kante etc met 3-0 weg binnen 20 minuten en loopt alles perfect. Op zijn minst zeer opvallend.
Ik snap de frustratie, maar om nou ieder weekend hier je gal te spuwen...
Tot nu zie ik je al meerdere malen hetzelfde vertellen, nou snap ik dat dit weekend wel. De verbinding is inderdaad slecht en er gebeuren wat dubieuze dingen. Maar daarbij geld dat het altijd 50/50 is tussen jou en je tegenstanders. Zij hebben dezelfde problemen. Als je dan ineens veel meer potjes verliest, ligt het dus nog wel aan jezelf.
Kijk wat van je herhalingen terug en zoek uit waar het fout gaat. Dat is de enige manier om t op te lossen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SH-FR
Solotov schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:50:
[...]

Ik snap de frustratie, maar om nou ieder weekend hier je gal te spuwen...
Tot nu zie ik je al meerdere malen hetzelfde vertellen, nou snap ik dat dit weekend wel. De verbinding is inderdaad slecht en er gebeuren wat dubieuze dingen. Maar daarbij geld dat het altijd 50/50 is tussen jou en je tegenstanders. Zij hebben dezelfde problemen. Als je dan ineens veel meer potjes verliest, ligt het dus nog wel aan jezelf.
Kijk wat van je herhalingen terug en zoek uit waar het fout gaat. Dat is de enige manier om t op te lossen.
Dit is een forum over FIFA 20. Als de verbinding slecht is, en er gebeuren rare dingen, mag dat gewoon gezegd worden. Als de verbinding goed is en het loopt wel, geef ik dit ook aan op het forum. Mocht dit vervelend overkomen voor andere leden, is het ook goed dat dat aangegeven word. Zal er bij deze daarom op letten.

Ik probeer ook zeker te kijken wat ik dan fout doe, en gaf gister ook op het forum aan dat ik zelf slecht speelde en dat de connectie juist prima was. Echter zitten er gewoon potten tussen waarin je team echt niet doet wat het behoort te doen. Daar hoor en zie je meerdere klachten over. De ene wedstrijd registreert alles goed en beweegt het soepel, de andere pot is niet te doen.

Hoe dan ook, G2 is met 17-11 binnen en dat is een redelijk teleurstellend resultaat, het is helaas niet anders. van Basten was wel erg leuk om mee te spelen, daarnaast ook Nainggolan en Mertens uitgetest. Laatstgenoemde was zeer, zeer afwezig jammer genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-09 13:32
Hij heeft wel gelijk hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Weten jullie of er een patch komt wat het bewust laten zaken in divisies voor die icon-objectives tegenhoudt? Dit is toch niet meer te doen zo? Ben dan wel een paar dagen bezig dus het is nog wennen aan het spel. Maar zelfs in divisie 8 krijg ik ze om de oren. Fifa 18 en Fifa 19 speelde ik divisie 4 of 5.

Schandalig dit. Dat de community hier niet hard tegen optreedt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Squad Battle rewards..... Kane 89 gold *O*

Oh wacht.... nog maar 25.000 waard.... WTF! -O-

Is er nog een kans dat hij in waarde stijgt denken jullie? Al is het maar richting de 50.000 ofzo?

Dit voelt wel een beetje jammer. Dacht eindelijk wat packluck.... of is dit een misplaatste reactie en moet ik gewoon echt juichen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
SB rewards geopend G2 ditmaal door alleen gisteravond wedstrijden te spelen. Lemar is nog een leuke aanwinst als LMer uit de 1e la liga voor supersub in mijn elftal na Guedes. Verder crap as usual. Ditmaal weinig gediscard op een dubbele na. Kijken of ik ze kan flippen op de markt :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Sb reward en komt daar deze uit zetten: https://www.futview.com/players/fifa20/104751

Moeilijke keuze of ik hem zal houden. Hij past niet in mijn PL squad. Daarnaast is mijn team nog redelijk mid-game met alleen een scream Bernard en SBC Vardy als meest waardevolle items. Zou hem kunnen verkopen en een Salah en misschien een icon back kunnen halen (speel sinds FIFA 19 en nog nooit een icon gehad. Hoop ooit nog eens een Baggio toe te voegen uit nostalgie)

Ben verder casual FIFA speler met moeite op niveau PRO. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2019 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Verwijderd

Lekkerttt! _/-\o_

Ook echt uit je SB rewards... er is nog hoop mensen... :p

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 18-11-2019 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
Sleehond schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:37:
@Verwijderd

Lekkerttt! _/-\o_

Ook echt uit je SB rewards... er is nog hoop mensen... :p
Maat van mij had vorig jaar CR7 rond deze tijd van het jaar uit zijn SB rewards, nu heeft hij RTTF Dembele uit een SBC. Hij speelt nooit Rivals laat staan WL :') Hoop is er zeker, mijn meest waardevolle dit jaar was/is Lloris RTTF, heb hem nog steeds in de club staan overigens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:25:
Sb reward en komt daar deze uit zetten: https://www.futview.com/players/fifa20/104751

Moeilijke keuze of ik hem zal houden. Hij past niet in mijn PL squad.

Ben verder casual FIFA speler met moeite op niveau PRO. :)
Nice!
Uit welke rank? Ben benieuwd.

Zou hem zo duur mogelijk verkopen en wat leuks uit de PL terug halen. Zou hem wel uit mijn rewards willen hebben want ik kan hem juist wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:03

Jebus4life

BE User

Als ik morgen IF Messi pack (niet dat dat zal gebeuren :P) verkoop ik gewoon mijn team en bouw ik een nieuw team rond messi denk ik.

Het is zowat de beste speler van het spel. Die zou ik nu niet direct verkopen...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Had Navas en dit Maria uit elite 1, mag niet klagen maar keer een speler met echte waarde zou leuk zijn :) maar elite 1 ga ik wel mee stoppen is in al die weken de beste pack opening voor deze rewards elite 2 of 3 en dan stoppen. Je moet zoveel geluk hebben om nog iets van waarde te packen.

Rivals weer op 1105 skill begon gisteren op 930 toen ik icon swap deed dus mooie meevaller weer blijf met objectives wel rond 5 hangen en af en toe val ik naar 6.
Aankomend week Politano nog maar is proberen te halen nog 6 clubs te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Sleehond schreef op maandag 18 november 2019 @ 07:35:

Oh wacht.... nog maar 25.000 waard.... WTF! -O-

Is er nog een kans dat hij in waarde stijgt denken jullie? Al is het maar richting de 50.000 ofzo?

Dit voelt wel een beetje jammer. Dacht eindelijk wat packluck.... of is dit een misplaatste reactie en moet ik gewoon echt juichen... :9
Iemand nog een idee of ik moet wachten met verkoop of moet ik maar accepteren dat het niet veel meer wordt dan 25k?

Weet dat het een beetje een glazen bol vraag is, maar wellicht hebben mensen hier meer indicaties voor?

[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 18-11-2019 09:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:27

Hahahaha, dacht je dat jij het erg had.
Ben zelf geen ster in FIFA, maar divisie 6 is ongeveer mijn niveau met soms een tijdelijke promotie naar 5.
Dankzij de icon swap was ik afgezakt naar 9!!!

Nu had ik me hier al enigszins op ingesteld, dat hoort er eenmaal bij. 9 was wel erg laag, had verwacht niet lager dan 8 te gaan.

Maargoed, icon swap behaald en speel nu met dit team:
https://www.futbin.com/20/squad/9859843

Butra bevalt opzich wel, maar Costa nog meer.

Nu werd ik door een gemiddeld Serie A team echt COMPLEET weggetikt in divisie 9.

Ik had 5 schoten waarvan 3 op doel.
Verloor 5-2! Was echt compleet kansloos achterin. In divisie 9!!

Hij had als opvallende spelers Dybala en IF Martinez.
Tijdens een WL had ik meer kans en meer in te brengen.

Leuk die icon swaps, maar je ziet gewoon dat hele goede spelers in veels te lage divisies spelen.
Ze kunnen ze beter offline maken, heb je dit gekloot niet meer. |:(

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:54:
[...]

Nice!
Uit welke rank? Ben benieuwd.

Zou hem zo duur mogelijk verkopen en wat leuks uit de PL terug halen. Zou hem wel uit mijn rewards willen hebben want ik kan hem juist wel gebruiken.
2 mega pakket (waar hij dus in zat), 1x goud pakket en coins. Volgens mij is dat Elite 2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Valandil schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:34:
[...]

Ben zelf geen ster in FIFA, maar divisie 6 is ongeveer mijn niveau met soms een tijdelijke promotie naar 5.

Nu had ik me hier al enigszins op ingesteld, dat hoort er eenmaal bij. 9 was wel erg laag, had verwacht niet lager dan 8 te gaan.

Nu werd ik door een gemiddeld Serie A team echt COMPLEET weggetikt in divisie 9.

Leuk die icon swaps, maar je ziet gewoon dat hele goede spelers in veels te lage divisies spelen.
Hoort erbij toch, je zult altijd uitschieters hebben, swaps of niet.

Ik had gisteren ook een leuk potje waarbij ik alle hoeken van het veld heb gezien en misschien een halve kans heb gehad. Vervelend, maar ik ga me dan juist afvragen hoe dat kon, wat hoe speelde deze tegenstander en wat kan ik daar zelf van leren (deze speelde hollandse school 433-5 met Firmino als negen en zette me constant met drie onder druk).

@Sleehond Gewoon accepteren, dat is helaas hoe het gaat in deze Fifa. Heb zelf nog een Cavani/Suarez in de club en die laat ik gewoon lekker achter de hand voor FO objectives.

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 18-11-2019 09:57 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Sleehond schreef op maandag 18 november 2019 @ 07:35:
Kak, ik las "Kanté". Was blij dat ik die eindelijk kon betalen, maar helaas xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:36:
[...]

2 mega pakket (waar hij dus in zat), 1x goud pakket en coins. Volgens mij is dat Elite 2.
Toch maar eens verder dan Elite 3 komen dus. Al had ik dus Griezmann uit elite 3 SB rewards.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1987Michael1987
Joosie200 schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:10:
[...]

Toch maar eens verder dan Elite 3 komen dus. Al had ik dus Griezmann uit elite 3 SB rewards.
nou ik heb elite 1 al paar weken en iedere keer troep nog geen speler van 20k dus bespaar je moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1987Michael1987 schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:41:
[...]
nou ik heb elite 1 al paar weken en iedere keer troep nog geen speler van 20k dus bespaar je moeite
Idd, snap niet dat je zoveel tijd in Squad battles stopt terwijl je ook rivals kan spelen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danny182
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-03 19:57
Valandil schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:34:
[...]

Hier iemand die Fifa14 en 17 heeft gespeeld en nu weer eens een poging doet..
Half oktober begonnen. Langzaam van 9 naar 7 gegaan. En de laatste week vanuit 7 naar 10 ;w
Compleet zoek gespeeld. Ik sta soms na 15 min al 3-0 achter.
Door fulltime baan speel ik natuurlijk veel minder dan de jongere generatie, maar haal er geen plezier meer uit op deze manier.

En als ik dan iemand tegen kom die ik aan kan en ik sta bij rust 3-0 voor dan zijn ze ook gewoon weg.

De WL heb ik nog niet gehaald. Zal er ook niet goed genoeg voor zijn ben ik bang...

Had SON gepacked in het begin en deze verkocht om de rest van mijn team te versterken. Heb een goed spaans elftal, maar soms lijk ik wel top oss tegen ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:28:
[...]

Idd, snap niet dat je zoveel tijd in Squad battles stopt terwijl je ook rivals kan spelen.
Had vorig jaar uit elite 1 sqb echt top rewards eruit oa prime icon Bergkamp, van Dijk. Maar deze fifa idd waardeloos stop er nu ook mee ga wel tot elite 2 en 3 en dan Rivals rank 3. Qua games valt dat nog mee en behapbaar :)
Komt natuurlijk ook dat 90% van de kaarten echt geen drol waard is dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Bean77 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:19:
[...]

Klopt ook wel. Daarom speel ik 4321. Snel voorsprong komen en dan kansen pakken om verder uit te bouwen, maar vooral niet meer over ijverig worden met instappen etc. 1 fout en de bal kan er zomaar bij je in liggen.
Ben benieuw, wil de 4321 wel eens proberen voor SB.

Wat zijn je team en player instructies? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Vraagje voor ieder, die met icon swaps bezig is of is geweest.

Welke hebben jullie gehaald en hoe bevalt hij?

Heb 23 icon swaps binnen, denk dat ik Drogba ga binnen hengelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
NLoldebroek schreef op maandag 18 november 2019 @ 12:47:

Reviews over Drogba waren niet mals. Maar, ik moest gisteren tegen hem spelen en hij schoot er wel een paar in bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op maandag 18 november 2019 @ 12:47:
[...]

Reviews over Drogba waren niet mals. Maar, ik moest gisteren tegen hem spelen en hij schoot er wel een paar in bij me.
Idd, trage tank is wat ik ook overal lees.
Zijn er niet een paar soortgelijke spelers die je kan testen?

@FidoDido bij mij is het voornamelijk g3 met squad battles tenzij ik door objectives meer gespeeld heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 18-11-2019 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Oke, 'k ga voor Drogba met een hunter kaart erop :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barakuda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02-2024

Butragueno gehaald. WL 28 wedstrijden 29 doelpunten en 15 assists. Tot nu toe nog geen spijt van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
Ik heb zanetti gehaald prima speler en als ooit die 88 kaartjes is wat meer waard worden kan ik Messi erbij zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Terranova schreef op woensdag 13 november 2019 @ 23:28:
[...]

Haha ja inderdaad, vanaf 4 potjes gespeeld. 4 tegenstanders die alle replays bekeken. Gelukkig is Rank 1 allang binnen. Dus ik was alleen bezig om die Lobbed Cross objective te halen(echt compleet onmogelijk overigens...), dan boeit het mij ook niet dat ik verlies.
Heb je de 'lofted cross' al gehaald? Het lukt mij ook maar niet, van alles geprobeerd en gelukt, X en weer X en LB + X, etc.. Ook cross, zonder de grond aan te raken, in 1x op de pantoffel gescoord. Denk je elke keer, dat je hem hebt, kom je in het menu, NOT. Vaak zijn die objective omschrijvingen ook niet duidelijk, zullen ze wel expres doen. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:28:
[...]

Omdat ik in Rivals geen potten kan breken _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Ff wat Rivals spelen deze week. Dan hoop ik op Rank 1, Divisie 3 Rivals rewards en Gold 2 WL rewards. Als ik daaruit ong 100-200k kan packen, dan kan ik Maradonna gaan halen :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vestendrie
Bovendien is Rivals echt bullshit geworden met al die Icon-objectives. Was vorig jaar veel beter geregeld hoor. Nu kom je zelf in divisie 9/8/7 team van in de miljoenen tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Rivals is voor mij frustratiespel door de lag, dat je overlopen wordt. SB is voor mij ontspanning. En ik game niet om frustratie te krijgen dus rank III met voornamelijk gelijkspel en verliespartijen vind ik wel oké in DR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:21:
[...]

Omdat ik in Rivals geen potten kan breken _O-
Je gaat niet beter in Rivals te worden door het niet te spelen, Squad battles is voor mij de meest frustrerende game mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:39:
[...]

Je gaat niet beter in Rivals te worden door het niet te spelen, Squad battles is voor mij de meest frustrerende game mode :)
En dat snap ik niet. Geen lag, je bepaalt zelf de moeilijkheid bij SB. Daarbij speel ik wel DR, ik probeer het wel maar het wil gewoon niet lukken.

Maargoed, speel het toch voor de rewards. Objectives boeien me niet want onhaalbaar. In januari loopt mijn ultimate gamepass af voor de xbox one x en dan is FUT klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:07

RBH

Zul je altijd zien, eerst een regular Werner kopen voor rond de 33k om je team sterker te maken om vervolgens alle prijzen te zien instorten en daarna een Werner CL te packen. :P

Maar goed, laatste tijd met die CL-packs mag ik niet echt klagen. Geen Messi's oid, maar wel dus Werner, Kane en zojuist Cavani. Toch 10k en de andere twee van rond de 20k per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:33
Vestendrie schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:30:
Bovendien is Rivals echt bullshit geworden met al die Icon-objectives. Was vorig jaar veel beter geregeld hoor. Nu kom je zelf in divisie 9/8/7 team van in de miljoenen tegen.
Je kan het ook van de andere kant bekijken. Nu zijn er eindelijk (low-tier) gamers die een icon kunnen halen. Anders was dit alleen mogelijk met packluck/pay2win of handelen voor hen. Ik vind het goed dat er een manier is, zodat andere die niet het geld hebben voor een icon toch een icon kunnen halen, maar de manier hoe is niet helemaal juist, hierop hebben ze de plank volledig misgeslagen.

Er zit een te groot verschil in de skill rating, waardoor mensen gaan deranken en gemakkelijk hun icon kunnen halen, wat tevens ook logisch is. Je kan er voor kiezen om of te gaan grinden in een lage divisie waar de beloning per week sws niet de moeite waard is imo. Of je gaat in je eigen divisie spelen met grote kans dat je verliest door de betere spelers die je tegen krijgt, terwijl je wedstrijden moet winnen.

Ik ben afgelopen week van divisie 5 naar 4 gegaan en zit nu bijna in 3. De icon swaps die er nu in zitten interesseren mij niet en op elke positie heb ik een vergelijkbare speler staan en misschien nog wel beter. Buiten dat nog bezig geweest met WL (goud 1 met nog 1 wedstrijd over) en icon flipping. Wel wat winst gemaakt, maar niet der mate veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
SlqmLqck schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:43:
[...]

Je kan het ook van de andere kant bekijken. Nu zijn er eindelijk (low-tier) gamers die een icon kunnen halen. Anders was dit alleen mogelijk met packluck/pay2win of handelen voor hen. Ik vind het goed dat er een manier is, zodat andere die niet het geld hebben voor een icon toch een icon kunnen halen, maar de manier hoe is niet helemaal juist, hierop hebben ze de plank volledig misgeslagen.

Er zit een te groot verschil in de skill rating, waardoor mensen gaan deranken en gemakkelijk hun icon kunnen halen, wat tevens ook logisch is. Je kan er voor kiezen om of te gaan grinden in een lage divisie waar de beloning per week sws niet de moeite waard is imo. Of je gaat in je eigen divisie spelen met grote kans dat je verliest door de betere spelers die je tegen krijgt, terwijl je wedstrijden moet winnen.

Ik ben afgelopen week van divisie 5 naar 4 gegaan en zit nu bijna in 3. De icon swaps die er nu in zitten interesseren mij niet en op elke positie heb ik een vergelijkbare speler staan en misschien nog wel beter. Buiten dat nog bezig geweest met WL (goud 1 met nog 1 wedstrijd over) en icon flipping. Wel wat winst gemaakt, maar niet der mate veel.
Ja het gaat mij niet zozeer om de ICONS zelf. Meer om wat je ervoor moet doen en dat mensen daardoor zichzelf bewust laten zakken zodat spelers zoals ik (die geen interesse hebben in deze icons) de dupe ervan worden.

Ze hadden een offline of aparte modus moeten maken voor het behalen van objectives. Dan krijg je een grote vriendenkring waarin iedereen elkaar helpt met objectives halen. Of offline, geen gezeik + geen lag verder.
Dit is niet de oplossing in ieder geval. Ben namelijk zeker niet de enige zeurpiet hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:42:
[...]

En dat snap ik niet. Geen lag, je bepaalt zelf de moeilijkheid bij SB. Daarbij speel ik wel DR, ik probeer het wel maar het wil gewoon niet lukken.
Bij Rivals speel je tegen een persoon terwijl squad battles vaak erg voorspeelbaar zijn door de zich steeds herhalende patronen. De CPU scoort simpelweg wanneer het tijd is om te scoren.

@Vestendrie Ik vind het prima op deze manier, het is niet moeilijk maar daadwerkelijk een grind.
In andere gamemodes word het een compromis/give-away tussen de spelers. Ik loop er zelf rustig doorheen, maar heb ook meerder screenshots gezien van try-hards die een dag na de release van de tweede ronde als 23/24 kaartjes hadden.

[ Voor 26% gewijzigd door Bossie op 18-11-2019 13:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vestendrie
Bossie schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:47:
[...]

Bij Rivals speel je tegen een persoon terwijl squad battles vaak erg voorspeelbaar zijn door de zich steeds herhalende patronen. De CPU scoort simpelweg wanneer het tijd is om te scoren.

@Vestendrie Ik vind het prima op deze manier, het is niet moeilijk maar daadwerkelijk een grind.
In andere gamemodes word het een compromis/give-away tussen de spelers. Ik loop er zelf rustig doorheen, maar heb ook meerder screenshots gezien van try-hards die een dag na de release van de tweede ronde als 23/24 kaartjes hadden.
Prima als je de keuze maakt om de icon-objectives wel te doen. Maar dat is toch niet de essentie van het verhaal? Het gaat mij erom dat je min of meer de dupe bent van iets waarik geen interesse in heb, maar het gros van de FUT-spelers wel. Ik kies ervoor geen icon-objectives te doen, maar wil wel online kunnen spelen (aan WL begin ik niet meer ivm tijdgebrek) dus dan is RIvals (met rewards) enige optie. Maar je kan niet even leuk spelen, nee meteen vol aan de bak. Dat haalt de lol er wel een beetje af bij mij. Op deze manier word ik bijna gedwongen om iets anders te doen dan Rivals omdat ik (nog) niet op hetzelfde niveau zit als die andere Fifa20-spelers van nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:33
@Vestendrie Misschien is het dan slim om jezelf te verbeteren? Als je de fout legt bij de objectives zul je niet een betere speler worden. Daarnaast zeg je het zelf al: je zit niet op het zelfde niveau als andere spelers. Wat ik veel heb gedaan is tijdens mijn WL games gekeken hoe mijn tegen goals ontstaan en hoe ik de "net niet" games verloor. Oefenen hierop gaat niet, maar als je 5x in de laatste 10 min gaat verliezen of je gaat in één week een divisie omlaag dan zul je iets moeten veranderen.

"The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
SlqmLqck schreef op maandag 18 november 2019 @ 14:25:
@Vestendrie Misschien is het dan slim om jezelf te verbeteren? Als je de fout legt bij de objectives zul je niet een betere speler worden. Daarnaast zeg je het zelf al: je zit niet op het zelfde niveau als andere spelers. Wat ik veel heb gedaan is tijdens mijn WL games gekeken hoe mijn tegen goals ontstaan en hoe ik de "net niet" games verloor. Oefenen hierop gaat niet, maar als je 5x in de laatste 10 min gaat verliezen of je gaat in één week een divisie omlaag dan zul je iets moeten veranderen.

"The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results."
Dat is zeker goed advies dat ik moet naleven. Het ligt ook deels aan mij hoor, maar ik blijf erbij dat deze opzet niet de juiste is. Om de redenen die ik al aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:48
Ik ben benieuwd of Hazard nu een inform krijgt na zijn interland doelpunten.
Van zijn prestaties bij Real Madrid hoef je geen upgrade te verwachten, maar aangezien ik zijn ones to watch heb hoop ik wel op een IF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Joosie200 schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:32:
Rivals is voor mij frustratiespel door de lag, dat je overlopen wordt. SB is voor mij ontspanning. En ik game niet om frustratie te krijgen dus rank III met voornamelijk gelijkspel en verliespartijen vind ik wel oké in DR.
Haha, eigenlijk exact zoals ik ook mn tijd doorbreng met Fifa.... (anders dan velen hier) Speel lekker SB en 2 potjes Rivals voor de rewards en voor de rest lekker SBCen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
NLoldebroek schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:02:
[...]

Heb je de 'lofted cross' al gehaald? Het lukt mij ook maar niet, van alles geprobeerd en gelukt, X en weer X en LB + X, etc.. Ook cross, zonder de grond aan te raken, in 1x op de pantoffel gescoord. Denk je elke keer, dat je hem hebt, kom je in het menu, NOT. Vaak zijn die objective omschrijvingen ook niet duidelijk, zullen ze wel expres doen. :'(
Wonder boven wonder heb ik hem gehaald. Ik dacht eerst alleen bij kopbal. Maar ik heb hem dus gewoon gehaald met een volley, ondanks dat ik hem daarvoor al minimaal 6x zo heb gemaakt.

Ik kan je dus helaas niet helpen hiermee :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Terranova schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:21:
[...]

Wonder boven wonder heb ik hem gehaald. Ik dacht eerst alleen bij kopbal. Maar ik heb hem dus gewoon gehaald met een volley, ondanks dat ik hem daarvoor al minimaal 6x zo heb gemaakt.

Ik kan je dus helaas niet helpen hiermee :(
Maar door 2x vierkantje of LB+Vierkantje, want bij mij lijken beiden niet te lukken dus ik moet straks even aan de slag :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Jebus4life schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:24:
[...]

Maar door 2x vierkantje of LB+Vierkantje, want bij mij lijken beiden niet te lukken dus ik moet straks even aan de slag :P
LB + Vierkantje(al speel ik op de xbox en met de PES settings :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ik ben uiteindelijk voor Ballack gegaan - lang en veel getwijfeld maar uiteindelijk voor deze rasechte duitser gekozen.

Wist meteen al dat ik sowieso niet al die icon objectives ging proberen - niet bijzonder veel fatsoenlijke first owner spelers en ook geen zin om dat allemaal te moeten spelen. Wou eerst voor R. Carlos gaan maar vond een linksback dan toch weer een beetje zonde om daar een icon neer te zetten.
Keane leek me ook zeer aardig, maar vond 14 van die swaps wel best uiteindelijk :9 In divisie 6 kwam ik zoveel zieke teams tegen dat ik er ook wel klaar mee was om daar met mn 79 rated first owner spelers tegen te moeten spelen.

Nog niet heel veel mee gespeeld maar tot nu toe wel tevreden. Als CDM uitstekend, geen dribbelkoning maar dat hoeft daar ook niet. Maar misschien is Keane wel stukken beter voor 1 swap speler meer...

Vandaag maar eens kijken of ik Overmars 88 of Nedved 86 binnen kan hengelen voor een leuk prijsje. Iemand toevallig ervaring met een van de twee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
ErnstMid schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:36:
[...]

Ik ben uiteindelijk voor Ballack gegaan - lang en veel getwijfeld maar uiteindelijk voor deze rasechte duitser gekozen.

Wist meteen al dat ik sowieso niet al die icon objectives ging proberen - niet bijzonder veel fatsoenlijke first owner spelers en ook geen zin om dat allemaal te moeten spelen. Wou eerst voor R. Carlos gaan maar vond een linksback dan toch weer een beetje zonde om daar een icon neer te zetten.
Keane leek me ook zeer aardig, maar vond 14 van die swaps wel best uiteindelijk :9 In divisie 6 kwam ik zoveel zieke teams tegen dat ik er ook wel klaar mee was om daar met mn 79 rated first owner spelers tegen te moeten spelen.

Nog niet heel veel mee gespeeld maar tot nu toe wel tevreden. Als CDM uitstekend, geen dribbelkoning maar dat hoeft daar ook niet. Maar misschien is Keane wel stukken beter voor 1 swap speler meer...

Vandaag maar eens kijken of ik Overmars 88 of Nedved 86 binnen kan hengelen voor een leuk prijsje. Iemand toevallig ervaring met een van de twee?
Ik speel al een tijdje met baby Overmars en vind hem echt een heerlijke speler. Kan me alleen maar voorstellen hoe goed zijn 88 rated het voor me zou doen. _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
SlqmLqck schreef op maandag 18 november 2019 @ 14:25:

Probleem blijft dat er een hoop mensen zich 3 of 4 divisies laten afzakken om hun icon objectives te halen.. De mensen in de onderste divisies hebben daar gewoon last van.. Ik heb geen zin om heel veel tijd te steken om beter te worden, er zijn genoeg mensen die hetzelfde (lage) niveau hebben als ik en waar ik leuke wedstrijden tegen speel... Daarvoor zitten we ook lekker te klooien in divisie 9 :-)

Als er dan zo'n pipo langskomt die gewoon veel verder wat betreft skills en alleen maar bezig is om bepaalde doelen te halen tegen zwakkere tegenstanders is er geen moer aan en geen eer aan te behalen. Verder laten ze vaak de herhalingen helemaal lopen zodra ze op voorsprong staan in de hoop dat je zo snel mogelijk de wedstrijd opgeeft.

Het is hetzelfde als Ajax nu ergens in de amateurdivisie gaat spelen om te zorgen dat Veltman topscoorder van Nederland wordt. 8)7

Leuk dat ze hun icoontjes halen, maar ondertussen wordt het spel voor een groep mensen wel behoorlijk verziekt.

Als we het daar toch over hebben.. Ander irritant punt.. Eerste helft speel je gelijkwaardig en ben je blij met een 2-0 voorsprong, tweede helft neemt een andere speler de controler over en speelt je compleet weg met de complete truckendoos.. :( :(

[ Voor 14% gewijzigd door M@cer op 18-11-2019 15:56 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Voor de duidelijkheid, ik zak ook van D6 naar D8-D9,maar dat is omdat ik de icon swaps moet doen met zwakke teams en dus veel verlies (maar nooit bewust dus) ... Als ik ze heb en ik zet mijn beste team er terug in, tsja, logisch dat ik dan beter presteer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:11
Iemand de icon swap Kluivert gehaald?
Ik heb mijn PL team aan de kant gegooid alle dure krachten eruit en V Dijk gehaald (nog niet mee gespeeld:P) en was nu aan het kijken hoe ik bij mijn Nederland cq eredivisie hyb team een goede icon swap bij kan halen.
Volgens mijn blijft Ronaldo (oud eredivisie:P) en Kluivert dan een beetje over of mis ik nog wat?
Ik heb trouwens nog wel een PL team maar dan lage raiting en veel gratis spelers (Vardy, Zaha, Ozil etc.).

Neem het spel niet meer zo serieus, duels met Ramos ingaan en verliezen en vervolgens zelfde wijze met Viergever ofzo en je wint het duel wel... echt bizar.

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:31
Vestendrie schreef op maandag 18 november 2019 @ 14:07:
[...]

Prima als je de keuze maakt om de icon-objectives wel te doen. Maar dat is toch niet de essentie van het verhaal? Het gaat mij erom dat je min of meer de dupe bent van iets waarik geen interesse in heb, maar het gros van de FUT-spelers wel. Ik kies ervoor geen icon-objectives te doen, maar wil wel online kunnen spelen (aan WL begin ik niet meer ivm tijdgebrek) dus dan is RIvals (met rewards) enige optie. Maar je kan niet even leuk spelen, nee meteen vol aan de bak. Dat haalt de lol er wel een beetje af bij mij. Op deze manier word ik bijna gedwongen om iets anders te doen dan Rivals omdat ik (nog) niet op hetzelfde niveau zit als die andere Fifa20-spelers van nu
Helemaal mee eens! Het is zo zwaar frustrerend inderdaad|!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
ErnstMid schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:36:
[...]

Nedved is echt genot O+ Lekker agile en hard schot met rechts voor korte hoek _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
La Liga vraagje:

Oblak of Ter Stegen.... ?

Heb nu Oblak, maar kom zo vaak Ter Stegen tegen en lees ook veel positiefs over hem. Echter doet Oblak het opsich ook prima bij mij. Incidenteel een rare frats maar dat zal Ter Stegen ook vast hebben.

Is het al dan niet toch interessant om Oblak te verkopen voor Ter Stegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:41
Sleehond schreef op maandag 18 november 2019 @ 17:26:
La Liga vraagje:

Oblak of Ter Stegen.... ?

Heb nu Oblak, maar kom zo vaak Ter Stegen tegen en lees ook veel positiefs over hem. Echter doet Oblak het opsich ook prima bij mij. Incidenteel een rare frats maar dat zal Ter Stegen ook vast hebben.

Is het al dan niet toch interessant om Oblak te verkopen voor Ter Stegen?
Ter Stegen heeft de save with foot (oid) trait, schijnt wel te helpen in deze FIFA. Heb verschillende keepers uitgeprobeerd en Ter Stegen tot nu toe prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik ben uiteindelijk dan toch overstag gegaan voor RTTF Handanovic...

Was aan het sparen voor Nainggolan IF, maar de prijs voor Handanovic bleef maar stijgen... (ik dacht die zou dalen, zoals scream romagnoli), Had hem al laten liggen voor 55k, nu is onder de 70k al een goede prijs dus heb hem kunnen wegplukken voor 68k...

Je zal nu wel zien dat de prijs morgen zal beginnen dalen, maar ach, dan heb ik hem tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Jebus4life schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:09:
Voor de duidelijkheid, ik zak ook van D6 naar D8-D9,maar dat is omdat ik de icon swaps moet doen met zwakke teams en dus veel verlies (maar nooit bewust dus) ... Als ik ze heb en ik zet mijn beste team er terug in, tsja, logisch dat ik dan beter presteer...
Daarom is het hele systeem van die kaartjes halen ook zo slecht. Je zakt bewust of onbewust een paar divisies naar beneden en onderaan wordt het onnodig druk.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:31
M@cer schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:22:
[...]

Daarom is het hele systeem van die kaartjes halen ook zo slecht. Je zakt bewust of onbewust een paar divisies naar beneden en onderaan wordt het onnodig druk.
Vanavond lijkt het wel heel erg, ik zie het gewoon aan de manier van spelen. Ergerlijk dit! Al 2x verloren door dit geklooi. Verziekt echt het spel! :(

Edit: 4x kansloos verloren. FIFA 20 is dood wat mij betreft.

[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 18-11-2019 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Het icon swap systeem heeft inderdaad wel wat flaws...
Hele goede gasten die bewust degraderen om vervolgens icon swaps te doen.

Inmiddels weer opgeklommen naar divisie 7 en 6 is weer in zicht.
Kom veel spelers tegen die "grinden" naar icon swaps.... vooralsnog win ik de meeste.
Maargoed dat mag ook wel met dit team.

Butra heeft 28 gespeeld en 29 gescoord. Voor mijn doen is dat echt waanzinnig. Spits loopt nooit bij mij 1op1.
Moest alleen anders gaan spelen omdat ik altijd gewend was met fysieke spitsen te spelen en Butragueno is echt alles behalve fysiek.

Een van zijn grootste minpunten is dat hij heel makkelijk van de bal te zetten is.
Die tweebenigheid, snelheind en waanzinnige finishing maken een hoop goed.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Hadden jullie het al gehoord van de vrije trap glitch die er voor zorgt dat 75% van je vrije trappen er sowieso invliegen?
Zat net eventjes om tijd te verspillen naar de Edivisie stream te gebruiken en toen hadden ze het erover nadat de Esporter van FC Groningen hem tegen Ajax had gebruikt. Het is ook nog eens super gemakkelijk, het enigste wat je moet doen is schieten in houden terwijl je in het midden mikt totdat de cirkel het hele doel bedekt en dan rood timen en hij vliegt buiten bereik van de keeper het doel in.
https://www.reddit.com/r/...ing_with_free_kicks_dont/

Nepenthez heeft zelfs met De Gea zo een vrije trap gescoord

[ Voor 9% gewijzigd door Pompi op 18-11-2019 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mata flashback. 70k volgens Futbin terwijl je voor 40k Eriksen heb die beter is ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Traeces schreef op maandag 18 november 2019 @ 21:31:
Mata flashback. 70k volgens Futbin terwijl je voor 40k Eriksen heb die beter is ....
Vind die flashback kaarten tot nu echt tegenvallen. Gezien er geen icon sbc zijn had ik hier meer van verwacht. Zag Mata staan dacht serieus weet je nou echt niets beters te verzinnen.

Offtopic: nu paar potjes met Roberto Carlos en Messi gespeeld wat zijn dat fijne spelers zeg. Roberto Carlos is op links echt super wat is die snel zeg in 352 is die super. En las reacties van Messi maar wat is die wendbaar zeg zo bewegelijk voelt sneller dan Mbappe aan ondanks de statistieken anders zeggen. Snap nu waarom die duurder dan Mbappe en Neymar is. Ronaldo had ik in een draft die voelt idd nog logger aan dan deze drie.

Hopelijk pieken ze nog in prijs na black friday en dan tegen toty en futmas verkopen dan is wat andere spelers gaan proberen zijn er genoeg special kaarten. Heb een WL team en speel het geen eens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op maandag 18 november 2019 @ 21:41:
[...]

Vind die flashback kaarten tot nu echt tegenvallen. Gezien er geen icon sbc zijn had ik hier meer van verwacht. Zag Mata staan dacht serieus weet je nou echt niets beters te verzinnen.

Offtopic: nu paar potjes met Roberto Carlos en Messi gespeeld wat zijn dat fijne spelers zeg. Roberto Carlos is op links echt super wat is die snel zeg in 352 is die super. En las reacties van Messi maar wat is die wendbaar zeg zo bewegelijk voelt sneller dan Mbappe aan ondanks de statistieken anders zeggen. Snap nu waarom die duurder dan Mbappe en Neymar is. Ronaldo had ik in een draft die voelt idd nog logger aan dan deze drie.

Hopelijk pieken ze nog in prijs na black friday en dan tegen toty en futmas verkopen dan is wat andere spelers gaan proberen zijn er genoeg special kaarten. Heb een WL team en speel het geen eens :p
Nou inderdaad vorig jaar had je wel een paar zieke flashback kaarten. Nu moeten we het doen met nou niet echt speciale kaarten.

Had in een draft gister if Messi, kan bevestigen inderdaad hoe snel en wendbaar hij is. Tot nu toe te beste speler en fijnste speler waar mee ik gespeeld heb deze fifa.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:13
MadMoody schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:31:
[...]

Vanavond lijkt het wel heel erg, ik zie het gewoon aan de manier van spelen. Ergerlijk dit! Al 2x verloren door dit geklooi. Verziekt echt het spel! :(

Edit: 4x kansloos verloren. FIFA 20 is dood wat mij betreft.
Wat mij betreft speelt dit al sinds die nieuwe swap tokens er zijn. Je ziet het idd al aan de manier waarop die lui spelen. Belachelijk dat ze rivals hiervoor om zeep helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:23

allstarted1

WTRFTS

Vandaag redelijke packluck gehad - Sissoko (81) en Dembelé (84) eruit gehaald. Lijken het op de markt goed te doen, maar twijfel om ze aan te houden. De prijzen zijn namelijk wel heul erg laag.

Wat denken jullie? Ik lees namelijk alleen maar berichten over Black Friday-gekte.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
waarom zouden ze stijgen? (los van een SBC)...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
De prijzen van de goedkoopste 83 t/m 86 rated spelers ligt erg hoog nu, is het verstandig om een groot deel daarvan te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Jebus4life schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:09:
Het ligt ook aan de matchmaking van FIFA. Ik kwam in D6 elke keer tegenstanders tegen met een rating van 86/87. Dat is niet leuk om tegen te spelen met je first owner 79 rated team. Ik heb mijzelf daarom laten zakken naar D8 en dan lukt het mij wel om hoog gerate teams aan te pakken.
Pagina: 1 ... 54 ... 185 Laatste