Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-09-2020
peeweeherman schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:44:
Ik heb mijn swap ook gemaakt, het is Rui Costa geworden, ook in verband met zijn link met Ronaldo.
Tot nu toe speelt het lekker, ben er blij mee. Nu maar verder grinden voor een Schmeichel voor in een sbc
Hoezo link ? Met een icon heb je toch altijd perfecte chemistry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:13
Gisteravond CR7 toegevoegd na een goede handelavond :)
Nu op naar 2nd IF Nainggolan!

[ Voor 22% gewijzigd door Nachtapotheker op 15-11-2019 06:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Ook maar eens begonnen met het spelen van Fifa 20. Wegens gebrek aan tijd niet eerder aan kunnen beginnen en de honger was ook wel een beetje weg. Zolang ik van mezelf weet dat ik het alleen doe om het plezier hebben en zo leuk (origineel) team te bouwen zonder stress van WL en Division Rivals kan het nog leuk worden. Als ik zo die SBS's van dit jaar zie, of die ICON swaps dan is dat duidelijk gericht voor mensen die dagelijks FUT20 spelen. Dat is wel jammer voor de mensen die niet zoveel tijd hebben om te gamen maar wel gewoon leuk een team willen bouwen. En geld uitgeven doe ik al helemaal niet voor deze gokverslaving.

Goed, genoeg gezeurd. Tijd voor het bouwen van een team.
Iemand nog tips voor een leuke startersteam? Heb nu een team dat bestaat uit onder andere leenspitsen als Auba etc. Met deze wedstrijdpremies wil ik dan sparen om een leuk startersteam te krijgen. SB ben ik ook mee begonnen om een beetje feeling in de gameplay te krijgen. Probeer een beetje te spelen in de geest van Liverpool. Dus de backs opkomen en belangrijk maken in het spel en de verdedigende middenvelders moeten de verdediging ondersteunen. + een valse spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10:32
Zo, na een héél kort schooldagje (08:30/10:00) vanmiddag weer beginnen aan de Weekend League. De Rewards van de afgelopen weken hebben me wel ontzettend gedemotiveerd hoor, echt vrijwel niets weten te packen. Ja, heb inmiddels al zo’n 3 keer Piqué of Navas gepackt. Beide nog geen 20k, joepie.

Wel 2 keer achter elkaar G1 gehaald in de WL, dat voelt wel lekker. Echter wil ik graag versterkingen. Ik heb maar liefst 1 miljoen coins, echter kom ik er maar niet uit welke upgrades ik wil doen. Mijn startelftal (4-2-2-2) is nu als volgt:

Insigne - Griezmann
Gomez - de Jong (instant wissel Politano)
Allan - Vidal
Sandro - Romagnoli Scream - Nesta - Semedo
Handanovic UCL.

Om op volle chem te komen, wil ik best de hele formatie omgooien. Ook een icon is prima, alle tips zijn welkom. Ben zelf al dagen aan het twijfelen, vandaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Vestendrie schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 07:40:
Ook maar eens begonnen met het spelen van Fifa 20. Wegens gebrek aan tijd niet eerder aan kunnen beginnen en de honger was ook wel een beetje weg. Zolang ik van mezelf weet dat ik het alleen doe om het plezier hebben en zo leuk (origineel) team te bouwen zonder stress van WL en Division Rivals kan het nog leuk worden. Als ik zo die SBS's van dit jaar zie, of die ICON swaps dan is dat duidelijk gericht voor mensen die dagelijks FUT20 spelen. Dat is wel jammer voor de mensen die niet zoveel tijd hebben om te gamen maar wel gewoon leuk een team willen bouwen. En geld uitgeven doe ik al helemaal niet voor deze gokverslaving.

Goed, genoeg gezeurd. Tijd voor het bouwen van een team.
Iemand nog tips voor een leuke startersteam? Heb nu een team dat bestaat uit onder andere leenspitsen als Auba etc. Met deze wedstrijdpremies wil ik dan sparen om een leuk startersteam te krijgen. SB ben ik ook mee begonnen om een beetje feeling in de gameplay te krijgen. Probeer een beetje te spelen in de geest van Liverpool. Dus de backs opkomen en belangrijk maken in het spel en de verdedigende middenvelders moeten de verdediging ondersteunen. + een valse spits.
Met serie A kan je goed beginnen. Voor 250K heb je het beste er wel uit met standaard gouden spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Ik wil maar is beginnen met icon swap battles. Is dit nu te laat of kan het nog? Kan ik deze tweede ronde dan nog een redelijke speler halen of moet ik nog geduld hebben en ook de volgende ronde alles halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Delano1992 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:45:
Ik wil maar is beginnen met icon swap battles. Is dit nu te laat of kan het nog? Kan ik deze tweede ronde dan nog een redelijke speler halen of moet ik nog geduld hebben en ook de volgende ronde alles halen?
Je kan er nog 12 halen, dus bijv. Roberto Carlos kan nog. Lijkt me zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 07:51:
Zo, na een héél kort schooldagje (08:30/10:00) vanmiddag weer beginnen aan de Weekend League. De Rewards van de afgelopen weken hebben me wel ontzettend gedemotiveerd hoor, echt vrijwel niets weten te packen. Ja, heb inmiddels al zo’n 3 keer Piqué of Navas gepackt. Beide nog geen 20k, joepie.

Wel 2 keer achter elkaar G1 gehaald in de WL, dat voelt wel lekker. Echter wil ik graag versterkingen. Ik heb maar liefst 1 miljoen coins, echter kom ik er maar niet uit welke upgrades ik wil doen. Mijn startelftal (4-2-2-2) is nu als volgt:

Insigne - Griezmann
Gomez - de Jong (instant wissel Politano)
Allan - Vidal
Sandro - Romagnoli Scream - Nesta - Semedo
Handanovic UCL.

Om op volle chem te komen, wil ik best de hele formatie omgooien. Ook een icon is prima, alle tips zijn welkom. Ben zelf al dagen aan het twijfelen, vandaar!
Dat je er nog naar uit kijkt ;) :P
Bij mij komt de angst alweer dat we weer kunnen beginnen en het weer 1 groot delay/lag feest wordt ;w

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:32:
[...]

Dat je er nog naar uit kijkt ;) :P
Bij mij komt de angst alweer dat we weer kunnen beginnen en het weer 1 groot delay/lag feest wordt ;w
Ik laat het lekker gaan, pak wel een paar rivals objectives mee voor de swaps terwijl al de try-hards aan het sweaten in de WL zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
ik speel tegenwoordig maar voor 6 wins in de WL, gezien ik er toch geen lol in beleef en nooit wat nuttigs pak meestal lukt dat wel in 10-12 potjes. krijg je een rode kaart wat pakjes en 15k coins. spaar ik toch nog wat rode kaarten en die kunnen dan in de upgrade als ook de TOTS kaarten erin zitten eind dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:52:
[...]

Ik laat het lekker gaan, pak wel een paar rivals objectives mee voor de swaps terwijl al de try-hards aan het sweaten in de WL zijn.
Kan het mij voorstellen. Mijn doel wordt silver 1 aangezien ik weinig tijd heb en het vooral potjes tussendoor worden.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:30
Bossie schreef op donderdag 14 november 2019 @ 19:13:
[...]

Ah, deze is van Neilguides idd, die heb ik idd regelmatig gebruikt en tijdens afgelopen WL geswitched naar de laatste 352 van runthefutmarket,

Waarschijnlijk kwam het door de laggy gameplay, maar met de 352 van runthefutmarket had ik juist door pressure on heavy touch veel betere resultaten. Waarschijnlijk omdat mijn spelers meteen zelf druk zetten ipv op mijn vertraagde input te wachten :X

Ondanks een 2-6 begin op vrijdag, met de meer agressievere tactics toch eenvouding G3 gehaald met een positive win/loss ratio.
Hmm leuk, ga die van rtfm ook maar eens zoeken dan :) Kan die mooi onder een aanvallende tactiek. Heb je die van Neilguides nog gehanteerd van voor en / of na de patch? Ik vond die van voor de patch ook na de patch nog best goed werken O-)

Edit; is dat deze: YouTube: HOW TO BEAT DROP BACK IN FIFA 20! FIFA 20 Ultimate Team ?

[ Voor 7% gewijzigd door Joster op 15-11-2019 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJZ
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-09 18:55

LJZ

Helaas krijg ik het dit jaar nog niet voor elkaar om structureel goud 1/2 te halen..
Momenteel moet ik echt genoegen nemen met goud 3 en zelfs afgelopen weekend met zilver 1.

Ik heb nog altijd het gevoel dat soms de bal er gewoonweg niet in mag, maar goed weten jullie toevallig of er vanavond nog SBCs of lightning rounds komen met de RTTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
LJZ schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:24:
Helaas krijg ik het dit jaar nog niet voor elkaar om structureel goud 1/2 te halen..
Momenteel moet ik echt genoegen nemen met goud 3 en zelfs afgelopen weekend met zilver 1.

Ik heb nog altijd het gevoel dat soms de bal er gewoonweg niet in mag, maar goed weten jullie toevallig of er vanavond nog SBCs of lightning rounds komen met de RTTF?
lightning rounds denk ik niet (eerste komen meestal rond black friday)...SBC's vast en zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJZ
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-09 18:55

LJZ

bvbal79 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:28:
[...]

lightning rounds denk ik niet (eerste komen meestal rond black friday)...SBC's vast en zeker
Thanks! Dan wachten we die even af.. Moet op de een of andere manier toch een impuls aan m'n team gaan geven. Van de packs krijg ik het helaas dit jaar niet en qua WL rewards blijft het ook mager i.v.m. de slechtere scores.

Nu moet ik zeggen dat qua aankopen ik het ook niet goed heb aangepakt.
Griezman is in een week ook behoorlijk gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
Nachtapotheker schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 06:23:
Gisteravond CR7 toegevoegd na een goede handelavond :)
Nu op naar 2nd IF Nainggolan!
Heb je italiaanse squad of hybrid? Ik wil hem namelijk ook halen maar wil Messi en Virgil absoluut niet kwijt. Lukt mij gewoon niet om een team daarom heen van ong 500k te bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Gisteren Naingollan uit de PP gekregen, erg tevreden mee! Iemand al met hem gespeeld?

Ik zit erover na te denken om hem als een CM te gebruiken in een 41212(2) formatie, vanuit die formatie speel ik toch het lekkerst. Dan zou ik zo moeten beginnen: https://www.futbin.com/20/squad/10896105

Kom nu uit een volledige BPL squad, dus twijfel om nog voor deze WL om te gooien. Misschien toch niet zo handig. Hoe speelt Mertens? Echt nog nooit met een Serie A gespeeld, maar ziet er qua kaarten zo wel erg goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joster schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:36:
[...]

Hmm leuk, ga die van rtfm ook maar eens zoeken dan :) Kan die mooi onder een aanvallende tactiek. Heb je die van Neilguides nog gehanteerd van voor en / of na de patch? Ik vond die van voor de patch ook na de patch nog best goed werken O-)

Edit; is dat deze: YouTube: HOW TO BEAT DROP BACK IN FIFA 20! FIFA 20 Ultimate Team ?
idd, niet meer mee gespeeld maar dat ik sowieso weinig doordeweeks.
Het is idd een goed idee om ze beide onder de knoppen te hebben, speel vrijwel alleen nog maar 352 online.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:03

Jebus4life

BE User

huis-r schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:05:
Gisteren Naingollan uit de PP gekregen, erg tevreden mee! Iemand al met hem gespeeld?

Ik zit erover na te denken om hem als een CM te gebruiken in een 41212(2) formatie, vanuit die formatie speel ik toch het lekkerst. Dan zou ik zo moeten beginnen: https://www.futbin.com/20/squad/10896105

Kom nu uit een volledige BPL squad, dus twijfel om nog voor deze WL om te gooien. Misschien toch niet zo handig. Hoe speelt Mertens? Echt nog nooit met een Serie A gespeeld, maar ziet er qua kaarten zo wel erg goed uit.
Lucky duck!
De gewone Nainggolan (83) is echt een beest. Inmiddels zijn we dus 2 IF's verder dus het is alleen maar beter geworden!
*Hij heeft nu ook de hoogste IGS van alle non-icon spelers, dus hij is ook gewoon belachelijk veelzijdig.

Mertens zou een betere versie van Insigne zijn. Insigne bevalt erg goed (en scoort uit zowat elke hoek), enkel de lage strength kan vervelend zijn).

Ik speel zelf serie a, enige nadeel vind ik dat de topverdedigers relatief traag zijn (maar sinds scream Romagnoli is dat niet echt een issue meer) en dat er geen goede rechtsachter is. Story line heeft nu wel Danilo 86 op de rechtsback.

[ Voor 15% gewijzigd door Jebus4life op 15-11-2019 13:23 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Ik zit er over na te denken om het e.e.a. aan te passen qua team. Ik wil sowieso naar een 4 2 2 2 of 4 4 2 opstellen met 2 cdm's en ga van het weekend de rivals klaar maken om de swaps voor Obama Ballack in te leveren. Ik merk dat ik met FO PL team veel leuker speel, dit is een 442 opstelling en ik wissel dan Ben Ketser er in om naast Rashford te spelen.

Dit is mijn huidige team (speel 41212)
https://www.futbin.com/20/squad/10015566

Dit is het team waar ik naar toe wil:
Griezman gaat dan naar de CAM positie ingame, de rest staat goed.
https://www.futbin.com/20/squad/10896383

Let op, alle ideeen zijn welkom, maar de 2 CV zijn untradeable en ik wil Ben Yedder niet kwijt. Heb 4 ton op de bank.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:26:
Ik zit er over na te denken om het e.e.a. aan te passen qua team. Ik wil sowieso naar een 4 2 2 2 of 4 4 2 opstellen met 2 cdm's en ga van het weekend de rivals klaar maken om de swaps voor Obama Ballack in te leveren. Ik merk dat ik met FO PL team veel leuker speel, dit is een 442 opstelling en ik wissel dan Ben Ketser er in om naast Rashford te spelen.

Let op, alle ideeen zijn welkom, maar de 2 CV zijn untradeable en ik wil Ben Yedder niet kwijt. Heb 4 ton op de bank.
Ziet er goed uit, backs evt nog tzt upgraden evenals lenglet. Heb je nog icon swaps over? Misschien dat ferdinand ipv lenglet voor jou nog interessant kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Gister Aguero uit marquee matchups gekregen!
Mensen nog tips om mijn team te verbeteren voor 500k?
https://www.futbin.com/20/squad/10897375

Frenkie en neymar zijn wel een must in mijn team..
Plus ik vind de verdeging ook vrij stabiel momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8)7 :+ Dacht ik de SB efl icon swap speler binnen te hebben had ik de tegenstand nog op wereldklasse staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huis-r
Bean77 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 14:01:
8)7 :+ Dacht ik de SB efl icon swap speler binnen te hebben had ik de tegenstand nog op wereldklasse staan
Herkenbaar... Succes met de laatste!

@Jebus4life
Ja, ik heb behoorlijk geluk gehad. Ben benieuwd hoe zijn kaartje dit weekend gaat bevallen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Bean77 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:50:
[...]

Ziet er goed uit, backs evt nog tzt upgraden evenals lenglet. Heb je nog icon swaps over? Misschien dat ferdinand ipv lenglet voor jou nog interessant kan zijn.
Ga ik niet redden qua objectives, want zit nu op de 12 en heb de vorige keer geen squad battles gedaan gezien ik SB dodelijk saai vind, daarnaast lenglet is untradeable en voldoet nog wel.

Ballack haal ik van de swaps namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huis-r schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 14:15:
[...]

Herkenbaar... Succes met de laatste!

@Jebus4life
Ja, ik heb behoorlijk geluk gehad. Ben benieuwd hoe zijn kaartje dit weekend gaat bevallen!
thanks, moet er nog 3 en daarna WL. De 2 online icon swaps zodat ik er genoeg heb voor Zanetti doe ik na de WL wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
@Bean77
Nadat ik gisteren Naingollan uit de PP heb gekregen, zit ik er ook zwaar over te twijfelen om Zanetti te halen i.p.v. Keane. Heb jij eerder met hem gespeeld? Had hem vorige week even tijdens een draft, maar dat was echt genieten zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Heb doorgekregen dat Griezman als CAM niet zo handig is dus ik denk nu aan Scream Draxler en heb ook Scream Muller ipv Reus gekozen. De jong komt dan op 8 chem, maar dat is te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59

Haha kuddo's voor de Verbeek als trainert _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
huis-r schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 14:49:
@Bean77
Nadat ik gisteren Naingollan uit de PP heb gekregen, zit ik er ook zwaar over te twijfelen om Zanetti te halen i.p.v. Keane. Heb jij eerder met hem gespeeld? Had hem vorige week even tijdens een draft, maar dat was echt genieten zeg.
Heb niet eerder met hem gespeeld (behalve fifa19 en toen vond ik hem erg prettig).
Ik vind hem persoonlijk de beste kaart. Kan zo mee tot TOTS volgend jaar. Erg goede rechtsback, ook als wingback te gebruiken en desnoods ook prima als cdm/cm. Mocht hij ingehaald worden door betere spelers dan is hij nog steeds een erg goede sub tot endgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Xavi2k schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 04:38:
[...]

Hoezo link ? Met een icon heb je toch altijd perfecte chemistry?
Nee, alleen competitie is bij Icon automatisch goed, met dezelfde nationaliteit wordt de link echt goed

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vardy voor 20k aan spelers als supersub naast Pukki erbij gehaald. Komt nog wel van pas zodra ik een PL squad ga samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legend11
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2020
Ik zit met een probleem... Nadat ik via de icon swaps Butragueno heb toegevoegd aan mijn team loopt het niet meer. Ik denk dat ik hem verkeerd gebruik ( bijvoorbeeld een verkeerde formatie of instructies). Ik heb in zijn instructies dat hij voorin moet blijven en dat hij achter de linies moet kruipen. Mijn team mag qua opstelling veranderd worden. Ik wil wel het liefst met dezelfde spelers blijven spelen. Alleen Bergkamp zou veranderd mogen worden. Zou iemand mij kunnen helpen?

https://www.futbin.com/20/squad/10900218

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Bean77 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 14:01:
Dat is de reden dat ik altijd na de eerste pot controleer of hij telt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Legend11 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:44:
Ik zit met een probleem... Nadat ik via de icon swaps Butragueno heb toegevoegd aan mijn team loopt het niet meer. Ik denk dat ik hem verkeerd gebruik ( bijvoorbeeld een verkeerde formatie of instructies). Ik heb in zijn instructies dat hij voorin moet blijven en dat hij achter de linies moet kruipen. Mijn team mag qua opstelling veranderd worden. Ik wil wel het liefst met dezelfde spelers blijven spelen. Alleen Bergkamp zou veranderd mogen worden. Zou iemand mij kunnen helpen?

https://www.futbin.com/20/squad/10900218
Wie had je hiervoor in de spits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legend11
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2020
peeweeherman schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:57:
[...]

Wie had je hiervoor in de spits?
Hiervoor had ik de goedkope optie Inaki Williams, maar hij deed het zelfs nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Na wat wikken en wegen ga ik toch voor het minste effort, ik vervang martial voor coman en de linksback de totw lb van ita, om hem zo 5 league hybrid te maken. keek naar boven zonder na te denken, tis 4 league

Bayern gaat geheid door dus hoop dat Coman gaat stijgen zodat ik door kan sparen voor Neymar. Neymar gaat dan op de plek van LCAM functioneren in de toekomst. Ik hou Yedder/Griezman gewoon in de spits. RCAM Dembele bevalt me wel dus die blijft gewoon.

En sjah, wie hou er niet van een gekleurd team.
Joosie200 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:25:
Vardy voor 20k aan spelers als supersub naast Pukki erbij gehaald. Komt nog wel van pas zodra ik een PL squad ga samenstellen.
Zo super vind ik hem niet. Wil mijn spelers en mijn 5k terug :9

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 15-11-2019 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Meneer iCy schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:03:

[...]

Zo super vind ik hem niet. Wil mijn spelers en mijn 5k terug :9
Ik had vooral veel spelers over. Moest er 5 82+ bij halen voor 10k. Mis alleen Cillessen als reserve goalie in mijn reguliere elftal. Maar ach dat maakt me minder uit met een Handanovic die de nummer 1 is onder de lat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:56:
[...]

Dat is de reden dat ik altijd na de eerste pot controleer of hij telt :)
Ik had alle andere al gedaan dus dacht niet beter te weten dat.... Maar goed, gelijk een goede les ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bean77 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:12:
[...]

Ik had alle andere al gedaan dus dacht niet beter te weten dat.... Maar goed, gelijk een goede les ;)
je weet dat EA altijd addertjes onder het gras legt dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Delano1992 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:42:
[...]

Heb je italiaanse squad of hybrid? Ik wil hem namelijk ook halen maar wil Messi en Virgil absoluut niet kwijt. Lukt mij gewoon niet om een team daarom heen van ong 500k te bouwen
Ik heb een Serie A squad met een paar toevoegingen (op 8 chem). Ik start zo: https://www.futbin.com/20/squad/8787055

en dan speel ik zo in game: https://www.futbin.com/20/squad/10624855

Coins voor Nainggolan liggen klaar, hopelijk zakt die nog wat vanavond bij het nieuwe team.

[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 15-11-2019 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bweh mijn weekend league niet. Het hele passes-komen-niet-aan is bij me toegeslagen. Alsof ze steeds achter hun man gaan staan, of te ver doorlopen, of simpelweg gewoon de bal niet goed spelen. Kan ook beetje aan het stoperige gevoel liggen.

Gold 3 is gewoon weer het doel. Weet ook dat je eigenlijk niet te veel op vrijdag moet spelen, maar vind het wel fijn om op zondag niks meer te hoeven doen.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:14:
[...]

je weet dat EA altijd addertjes onder het gras legt dit jaar :)
Ja ik had het kunnen weten ;) haha.

Inmiddels alle SB icon swaps spelers in the pocket (Alle SB wedstrijden overigens gewonnen)
Nu nog 2 van de online varianten. Die Braziliaanse hoeven niet 1st owner te zijn. Dus nog ff kijken welke 2 het gaan worden (en hoeveel losses het me dat gaat kosten in div 3 lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Jebus4life schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:21:
[...]

Lucky duck!
De gewone Nainggolan (83) is echt een beest. Inmiddels zijn we dus 2 IF's verder dus het is alleen maar beter geworden!
*Hij heeft nu ook de hoogste IGS van alle non-icon spelers, dus hij is ook gewoon belachelijk veelzijdig.

Mertens zou een betere versie van Insigne zijn. Insigne bevalt erg goed (en scoort uit zowat elke hoek), enkel de lage strength kan vervelend zijn).

Ik speel zelf serie a, enige nadeel vind ik dat de topverdedigers relatief traag zijn (maar sinds scream Romagnoli is dat niet echt een issue meer) en dat er geen goede rechtsachter is. Story line heeft nu wel Danilo 86 op de rechtsback.
Wil je daarnaast adviseren om Manolas eens te proberen, heeft behoorlijk lekker gespeeld in mijn G1 WL’s, is snel, heeft low/high en erg goede defending stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-09-2020
Gaan de prijzen van de top meta’s nog steeds dagen met Black Friday coming ? Of hebben ze hun piek gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

de angst voor het dalen heeft vaak meer impact dan black friday zelf.
ik ga vandaag hopelijk al mijn informs verkopen die ik voor quicksell waarde heb gekocht en daarna 84's inslaan voor futmas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Inslaan heb ik al gedaan tijdens het handelen :) heb de club al volgepropt met redelijk veel link spelers tot en met 85.
Heb nu 7 spelers van 86 opgeslagen (wel de goedkoopste). Nog een paar goedkope spelers inslaan en dan is het vollop sparen :p
Vandaag tijdens werk nog rustig 30K verdient maar daarvan is 16K opgegaan aan marquee en die Spaanse POTM. Dit weekend Zanetti binnenhalen en dan gewoon spelen.

Eerlijk gezegd vind ik die objectives niks. Iedereen laat zich expres zakken om maar zo snel mogelijk die spelers binnen te halen. Schmeichel of een andere goedkope icon haal ik wel met coins want die Squad battles met die kutspelers wordt lastig. Dan ga ik liever handelen. Volgens het klassement heb ik deze week 650K winst gemaakt maar ik zie dat echt niet terug :p
Het team wat ik wil gaan bouwen zit in mijn hoofd en ik hoop dat er nog een leuke cb voor de PL komt anders moet ik daar maar Maldini zetten :+

[ Voor 38% gewijzigd door Hassiebassie op 15-11-2019 17:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 25-09 22:10
DIt spel... is werkelijk waar gemaakt om mij te zieken..
Base icon pakket... waardeloos. Afijn eigen schuld.

Gisteren sloop ik bijna elke tegenstander met een 4222 opstelling en speelt Wright geweldig..
Vandaag...
1e potje 15 schoten vs 4 .. verloren met penaltys
2e potje 20 schoten vs 5.. verloren met penaltys
3e weggespeeld door een geweldige speler en een stukje frustratie.
4e geswitched naar 4231, gewonnen
5e gewonnen
6e gewonnen
7e verloren tegen een bizar slechte speler
8e verloren puur uit frustratie
9e 30! schoten tegen 6 van hem. 2-3 verloren in de 119ste minuut.

En je raad natuurlijk al wie geen goal gescoord heeft... juist, Wright!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hassiebassie schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 17:42:
Volgens het klassement heb ik deze week 650K winst gemaakt maar ik zie dat echt niet terug :p
Hoe dat klassement werkt is mij inderdaad ook een raadsel. Zou 1,2 miljoen moeten hebben verdiend, maar geen idee waar dat dan gebleven zou moeten zijn wanneer dit verkoop minus inkoop - 5% zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Zo, eerste wedstrijd verloren en bijna een controller stukgeslagen, wat een enorm trieste, stroperige bedoeling zeg, schandalig.

Het lijkt verdorie wel alsof mijn spelers niets kunnen; spelers staan stil, spelen de bal 3 meter voor zich uit en maken geen loopacties. Slaat echt helemaal nergens op.

Servers voelen verschrikkelijk aan, zoals elk weekend eigenlijk. Hoog tijd om WL een tijdje links te laten liggen. Tweede wedstrijd gewonnen maar het speelt zo dramatisch dat ik even wacht met verder spelen.

Hoe gaat het bij de rest?

[ Voor 65% gewijzigd door SH-FR op 15-11-2019 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
RTTF Lloris uit een tradeable pack gehaald :) de eerste boven de 100k sinds deze FIFA. Tot nu toe niet echt geluk gehad dus deze is welkom! Helaas wel een keeper, maar coins zijn coins.

Hij is nu zo’n 140k op PS4, wat raden jullie aan?

Eerder dit jaar al een untradeable Ter Stegen gehad, leuk maar past (nu nog) niet in mijn team. Net toch maar meteen 1x de TOTW upgrade gedaan, kreeg Sels, wederom een keeper...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
3-0, 2x verlengen en 1x penalties. Alle partijen makkelijk met 4-0 in reguliere tijd moeten winnen, maar wat een moeite zeg. Delay valt me nog mee, maar mijn spelers rennen voor geen meter.
Hoogtepunt tot nu toe was in de 92ste minuut de gelijkmaker te scoren en in verlenging met nota bene Lewandowski de winnende te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-09 06:05
Bij mij zat het is mee vanavond 5 rivals potjes objective 5 wins. Nog 3 wins rivals en 5 wins sqb en roberto carlos is binnen gelukkig :)
Helaas kwam mijn nieuwe game niet binnen vandaag dus even de knop om gezet achteraf de juiste keuze. Had wel 1 bizar potje rivals 20 schoten van mij 3 tegenstander en tot de 88ste minuut 2-2 waarin ik ook 5x de paal raak toen ging de bloeddruk toch wel weer even omhoog het zal toch niet zo zijn, dit keer niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Hoppa, Zanetti eindelijk binnen. Heeft me vnv 3uur gekost om 5x te winnen met mn CL-LaLiga squad. Nu eindelijk weer ‘normaal’ spelen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Haha die Gomez sbc…. Zoals Admiral Ackbar zou zeggen Its a trap!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Hmmm, lastig. All die sbc's. Heb veel spelers in mijn club die ik er voor kan verkopen. Eventjes een nachtje er over slapen of ik ga sellen en flink cashen of dit ik ze zelf houd voor een sbc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bizar. 4 potjes in div 4 en 4 dik gewonnen tegen vrij goede squads..... Nu lukt het opeens wél...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Hassiebassie schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 21:07:
Hmmm, lastig. All die sbc's. Heb veel spelers in mijn club die ik er voor kan verkopen. Eventjes een nachtje er over slapen of ik ga sellen en flink cashen of dit ik ze zelf houd voor een sbc :)
Normaal ben ik wel van sbc's doen maar tot nu toe alleen Piqué gedaan die ik het echt waard vond kijkend naar de prijs en wat je er voor krijgt. Heb vardy, corona en die ligue 1 spits dan wel gedaan maar die waren echt cheap zijn voor nu leuke subs en met name voor first owner objectives.
Heb ze wel allemaal voor niets kunnen doen met de untreadables.
Had gehoopt met rttf dat ze echt een dikke kaart zouden doen maar voor mij persoonlijk is het allemaal net niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Arazogia schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 21:01:
Hoppa, Zanetti eindelijk binnen. Heeft me vnv 3uur gekost om 5x te winnen met mn CL-LaLiga squad. Nu eindelijk weer ‘normaal’ spelen..
Mooi man, lekker dat je dat gedoe achter de rug hebt en nu lekker weer normaal kan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
FidoDido schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 21:16:
[...]

Normaal ben ik wel van sbc's doen maar tot nu toe alleen Piqué gedaan die ik het echt waard vond kijkend naar de prijs en wat je er voor krijgt. Heb vardy, corona en die ligue 1 spits dan wel gedaan maar die waren echt cheap zijn voor nu leuke subs en met name voor first owner objectives.
Had gehoopt met rttf dat ze echt een dikke kaart zouden doen maar voor mij persoonlijk is het allemaal net niet.
Als ik heel eerlijk ben mij ook niet. De RTTF kaarten sbc zijn gewoon het net niet. Die van de Ligue 1 wordt pas het niveau van Kante als PSG in de finale komt en dat zie ik echt niet gebeuren.
Angelino, als city doorkomt kan hij wel aardig worden, maar hij heeft geen High defense rate. Robertsen IF lijkt me dan een prima alternatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-09 21:44
Legend11 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:03:
[...]

Hiervoor had ik de goedkope optie Inaki Williams, maar hij deed het zelfs nog beter.
Ik denk dat dat komt door de workrates...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 21:16:
[...]

Idd, vind het allemaal weinig spannend tot nu toe maar de kaarten die wel potentie hebben zijn ook simpelweg te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nog even 2 potjes WL.. Eerst tegen een bizar icon team die mij compleet slacht maar uiteindelijk met penaltys pas wint. Daarna gewonnen met 7-2 tegen een speler die gelijkwaardig was maar ik 8 schoten had en 7 goals maakte. Het lijkt of ea me opeens wil matsen, maar word er niet echt blijer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Martial 700k... Volgens mij is dit de meest belachelijke prijs ooit. Zelfs met upgrades komt hij nog niet in de buurt van Sane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
SH-FR schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 20:09:
Zo, eerste wedstrijd verloren en bijna een controller stukgeslagen, wat een enorm trieste, stroperige bedoeling zeg, schandalig.

Het lijkt verdorie wel alsof mijn spelers niets kunnen; spelers staan stil, spelen de bal 3 meter voor zich uit en maken geen loopacties. Slaat echt helemaal nergens op.

Servers voelen verschrikkelijk aan, zoals elk weekend eigenlijk. Hoog tijd om WL een tijdje links te laten liggen. Tweede wedstrijd gewonnen maar het speelt zo dramatisch dat ik even wacht met verder spelen.

Hoe gaat het bij de rest?
Is het handig om nu in te slaan of even te wachten tot black friday? Hoeveel zullen spelers dan ongeveer in percentage dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Gezien ik niet kan spelen dit weekend even de marquee matchups en get your kicks SBC's gedaan. Uiteraard alleen maar rommel :o

Twijfel nog over de TOTW upgrade player. Door de lage chemistry is die nog niet zo enorm moeilijk/duur, maar een random untradable IF... Veel te veel risico op een Troost Ekong of consoorten... Als het nu nog tradeable was voorloor je max 10k ofzo, maar nu... (wss doe ik het morgen toch en kom ik hier erover klagen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
DjoCalvic schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 00:41:
[...]

Is het handig om nu in te slaan of even te wachten tot black friday? Hoeveel zullen spelers dan ongeveer in percentage dalen?
De ervaring leert dat de crash vóór BF het grootst is en dat juist tijdens BF de prijs weer stijgt. Echter, mensen zal dit vorig jaar zijn opgevallen, misschien dat spelers hiervan hebben geleerd en hun team nu eerder kopen, waardoor de lage piek op een ander moment komt. Dit is niet exact te zeggen. Dit lijkt me echter wel een prima moment om een team in te kopen.

Actueel 6-2 in de WL. 2 verschrikkelijk onnodige verliespartijen, had 8-0 moéten zijn. 2 wedstrijden geleden kwam ik uit 2 counters 2-0 achter, vocht me echter knap (en terecht) terug tot 2-2. En je raadt het al, tegenstander scoort uit een 3e counter een rebound in de 89e minuut: 2-3. Dit scoreverloop heb ik vaker meegemaakt, alsof je dan niet mag winnen. Moet echt dat soort potjes over de streep gaan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Heel jammer dat ik niet alle ICONswaps ga kunnen halen. Die eisen om x-aantal first owner spelers in je team te hebben is eigenlijk een soort truc om ervoor te zorgen dat je geld (packs) aan dit principe gaat uitgeven.

Natuurlijk kun je de first owner spelers meteen wisselen, maar je mist er altijd wel 1 of 2. Zeker als ik net 2 dagen geleden ben begonnen en nog maar 130 spelers in mijn club heb..

En owja. Gisteravond voor het eerst rivals gespeeld en gelijk 3 keer verloren in 3 potjes. Maar weer terug naar SB dat zooo saai is. Die ICON-objectives verkloot het echt voor Rivals/ "spelers die alleen voor de fun spelen"

[ Voor 21% gewijzigd door Vestendrie op 16-11-2019 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
Nachtapotheker schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:17:
[...]

Ik heb een Serie A squad met een paar toevoegingen (op 8 chem). Ik start zo: https://www.futbin.com/20/squad/8787055

en dan speel ik zo in game: https://www.futbin.com/20/squad/10624855

Coins voor Nainggolan liggen klaar, hopelijk zakt die nog wat vanavond bij het nieuwe team.
Ziet er goed uit!
Iemand enig idee hoe je kan zien hoelang je transferban is? Gister 300k winst gemaakt maar sinds gisteravond kan ik niks meer doen op de transfermarkt. Misgunners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Delano1992 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 08:03:
[...]

Ziet er goed uit!
Iemand enig idee hoe je kan zien hoelang je transferban is? Gister 300k winst gemaakt maar sinds gisteravond kan ik niks meer doen op de transfermarkt. Misgunners
Volgens mij kan dat 12 of 24 uur zijn.

Waar investeer jij in dan? 300k winst wil ik ook wel. Nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Die Depay wil ik graag. Snap alleen niet dat deze 400k is. Zit in de verkeerde league, niet eens zo'n heel populair land (alleen Frenkie en Wijnaldum zie ik vaak). Hoop dat ie nog halveert ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vestendrie schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 07:09:
Heel jammer dat ik niet alle ICONswaps ga kunnen halen. Die eisen om x-aantal first owner spelers in je team te hebben is eigenlijk een soort truc om ervoor te zorgen dat je geld (packs) aan dit principe gaat uitgeven.

Natuurlijk kun je de first owner spelers meteen wisselen, maar je mist er altijd wel 1 of 2. Zeker als ik net 2 dagen geleden ben begonnen en nog maar 130 spelers in mijn club heb..

En owja. Gisteravond voor het eerst rivals gespeeld en gelijk 3 keer verloren in 3 potjes. Maar weer terug naar SB dat zooo saai is. Die ICON-objectives verkloot het echt voor Rivals/ "spelers die alleen voor de fun spelen"
Er was een artikel op reddit eerder deze week waarin aangetoond werd dat als je spelers koopt waarmee nog niet gespeeld is, deze na 10 wedstrijden in jouw team (loyalty bonus vrijgespeeld) ook als first owner geteld werden.

Misschien dat je dat eens moet doorlezen en uitbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Delano1992 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 08:03:
[...]

Ziet er goed uit!
Dank je :) helaas is degene die de controller vast heeft niet zo goed :+
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad, ik heb gister ook 2 ton gepakt en de avond daarvoor 3. Heerlijk die sbc’s :D
Heb je zitten snipen of mass bieden?

[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 16-11-2019 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 21:11
POTM Toko Ekambi vanochtend maar even de SBC van gedaan. Benieuwd hoe hij speelt. Toch best aardige stats en daarbij high attack rating en 4 star weak foot. Hiervoor wisselde ik daar Inaki Williams met Morales af, eens kijken of het een verbetering is.

Volgend project is Gimenez voor Lenglet vervangen. Niet veel verschillend qua stats maar vooral net een tikkie sneller.

3-5-2 bevalt vooralsnog prima, zelfs met een RA en een LA in het centrum gaat het goed, mede door hun snelheid.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/9qn975L/20191116-081428.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:27
sensately schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:29:
[...]

Laat even weten als je met hem hebt gespeeld
Prima supersub!
17 gespeeld 22 doelpunten

Is snel, goed schot maar meest opvallende is dat hij 80% van de 50/50 duels wint.

Snap wel dat hij zoveel waard is. Vind hem fijner voetballen dan bijvoorbeeld Griezman

Maargoed voor een sub is hij niet goedkoop om aan te schaffen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
dit is mijn team, ik zit nu op 14 Icon swaps met nog 1 single player objective over. Ik ben ook begonnen met de online swap, Serie A zit ik op 2/4 en ik denk dat ik de EPL ook nog mee pak. Dan zit ik op 17 swaps, zouden jullie voor mijn team ook Zanetti aanraden? Ik denk dat hij de beste optie voor mij is gezien het gebrek aan een goede RB in de Serie A.

Andere tips zijn ook welkom :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeeleNL schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 12:13:
dit is mijn team, ik zit nu op 14 Icon swaps met nog 1 single player objective over. Ik ben ook begonnen met de online swap, Serie A zit ik op 2/4 en ik denk dat ik de EPL ook nog mee pak. Dan zit ik op 17 swaps, zouden jullie voor mijn team ook Zanetti aanraden? Ik denk dat hij de beste optie voor mij is gezien het gebrek aan een goede RB in de Serie A.

Er zit een serie A RB in season rewards, niet van hetzelfde niveau als zanetti maar het geeft wel meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-09 13:32

Met zo'n team zou ik echt geen rechtsback nemen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 23:24
https://www.reddit.com/r/...ysis_lag_compensation_is/

Interessant stukje op Reddit over delays enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:27

Zanetti is een van de beste keuzes. Blijf je heel fifa gebruiken. En veel goede RB zijn er niet.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Wat is jullie mening over Prime Keane? Hoor hem niet vaak voorbij komen. Ik speel vaak met twee cdm's waarbij èèn meegaat in de aanval (Frenkie otw) en èèn achterblijft. Denk een leuk koppel Keane en Frenkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Dit verklaard zoveel van alle problemen die niet alleen ik hier heb. Is er toevallig iemand hier die de technische know how heeft om te kijken of het klopt wat diegene allemaal geschreven heeft?
We zijn als Nederlanders dus een beetje genaaid doordat er 1) hier een server staat en 2) bijna iedereen hier goed bedraad internet heeft. Waar in andere landen mensen via de 4g hotspot van hun telefoon spelen of zoals ik wel eens heb gelezen mensen in Spanje blijkbaar via de wifi van de McDonalds spelen omdat hun eigen internetproviders niet goed genoeg internet aanbieden. Vergeleken met hun wordt onze verbinding dus vertraagd terwijl zij nergens last van hebben omdat het spel de verbinding gelijk trekt aan de slechtste verbinding in plaats je niet aan elkaar te matchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
roybr schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 15:02:
Wat is jullie mening over Prime Keane? Hoor hem niet vaak voorbij komen. Ik speel vaak met twee cdm's waarbij èèn meegaat in de aanval (Frenkie otw) en èèn achterblijft. Denk een leuk koppel Keane en Frenkie.
Vorig jaar mee gespeeld, zeer degelijke icon. Snap zelf ook niet waarom hij weinig wordt genoemd, speelt gewoon erg fijn.

Gisteren de knoop doorgehakt en 1 miljoen uitgegeven: Nainggolan SIF, Mertens en van Basten 91 gekocht. Laatstgenoemde is misschien een verrassing voor velen, maar blijft toch een Nederlandse legende waar ik graag in FIFA mee ga spelen. 4-2-3-1 met Basten in de spits, Griezmann erachter en Insigne en Mertens aan de zijkanten. Nu wil ik nog wel graag Vidal vervangen, hij speelt geweldig voor mij, logisch ook gezien zijn hoge in-game stats. Denken jullie dat de Jong een verbetering zal zijn?

Actueel 8-2 in de WL maar gezien ik wat nieuwe spelers heb en een nieuwe formatie test, vind ik G2 een prima resultaat dit weekend. Vorige weekenden G1 gehaald maar merk dat het dit weekend allemaal wat moeizamer gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Hoe komt het trouwens dat sommige spelers zoveel duurder buy now gaan dan via auction.

Ik heb op een kwartiertje nu 20k ofzo verdient met 2 ligue 1 spelers te kopen voor 500-1000, en te verkopen met ene buy now prijs van 1800 (dat is het laagste dat die buy now staat). Die worden stuk voor stuk gewoon verkocht... Zijn dat gewoon bots die dat opkopen, of spelers die zo waanzinnig lui zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Jebus4life op 16-11-2019 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik deed even de rare UCL speler...

Walkout...

Nederlandse vlag....

Cv.....

De vrij :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 23:24
Hassiebassie schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 18:38:
Ik deed even de rare UCL speler...

Walkout...

Nederlandse vlag....

Cv.....

De vrij :F
Het is een "special card" ondanks dat hij identiek is aan de normale kaart en special cards krijgen bij 84 rated al een walkout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
SH-FR schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 16:43:
[...]

Vorig jaar mee gespeeld, zeer degelijke icon. Snap zelf ook niet waarom hij weinig wordt genoemd, speelt gewoon erg fijn.

Gisteren de knoop doorgehakt en 1 miljoen uitgegeven: Nainggolan SIF, Mertens en van Basten 91 gekocht. Laatstgenoemde is misschien een verrassing voor velen, maar blijft toch een Nederlandse legende waar ik graag in FIFA mee ga spelen. 4-2-3-1 met Basten in de spits, Griezmann erachter en Insigne en Mertens aan de zijkanten. Nu wil ik nog wel graag Vidal vervangen, hij speelt geweldig voor mij, logisch ook gezien zijn hoge in-game stats. Denken jullie dat de Jong een verbetering zal zijn?

Actueel 8-2 in de WL maar gezien ik wat nieuwe spelers heb en een nieuwe formatie test, vind ik G2 een prima resultaat dit weekend. Vorige weekenden G1 gehaald maar merk dat het dit weekend allemaal wat moeizamer gaat.
Ik zou van Basten 91 wisselen voor zijn 89 versie. Is sneller en veel behendiger. Met een engine chem style is het een beest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Wulfric92 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 18:47:
[...]

Ik zou van Basten 91 wisselen voor zijn 89 versie. Is sneller en veel behendiger. Met een engine chem style is het een beest!
Ik zat er al tussen te twijfelen, maar jij denkt dus dat de 89 signifant beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
SH-FR schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:08:
[...]

Ik zat er al tussen te twijfelen, maar jij denkt dus dat de 89 signifant beter is?
Ja, ik heb zijn 89 versie. Dribbelen en snelheid is heel belangrijk in deze FIFA. En 90+ schieten is al goed genoeg, daar hoef je verder niets aan te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Wulfric92 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:15:
[...]

Ja, ik heb zijn 89 versie. Dribbelen en snelheid is heel belangrijk in deze FIFA. En 90+ schieten is al goed genoeg, daar hoef je verder niets aan te doen.
Heb je advies opgevolgd, we gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 20:31
Klinkt wel logisch zijn theorie, heb zelf ook de ervaring dat wanneer ik tegen bijv. Oost Europese tegenstanders speel, wat je aan de club badge en naam vaak wel kan achterhalen, er veel delay aan mijn kant zit en de tegenstander er weinig last van lijkt te hebben. Zelf had ik ook een keer tijdens een storing van Ziggo Fifa gespeeld via mijn mobiel als hotspot. Dat ging verrassend soepel, wat dus ook bevestigd wordt door deze theorie.

Wel kwalijk van EA als ze dit probleem zelf al achterhaald hebben en een oplossing ervoor hebben, maar het bewust niet patchen. De beste oplossing zou zijn als spelers zelf kunnen kiezen om langer te wachten voor een betere match qua verbinding, ik wacht liever een minuut of twee voor een lagvrije game, dan direct een tegenstander te hebben en maar hopen dat de verbinding ok is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Jebus4life schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 18:09:
Hoe komt het trouwens dat sommige spelers zoveel duurder buy now gaan dan via auction.

Ik heb op een kwartiertje nu 20k ofzo verdient met 2 ligue 1 spelers te kopen voor 500-1000, en te verkopen met ene buy now prijs van 1800 (dat is het laagste dat die buy now staat). Die worden stuk voor stuk gewoon verkocht... Zijn dat gewoon bots die dat opkopen, of spelers die zo waanzinnig lui zijn?
Omdat mensen lui zijn :) in de fifa market worden ze de lazy buyers genoemd. Velen kopen een speler als ze de sbc doen IPV eerst naar de transfermarkt gaan en dan de laagste zoeken.

Verkoop vandaag een Dumfries voor 37,5 k terwijl die voor 31k ging dat moment bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

De nieuwe SBC's voor RTTF zijn er heb ik gezien (misschien waren ze er al enkele dagen? Ze zijn mij nu pas opgevallen).

Konate is behoorlijk haalbaar, zelfs als je alles moet kopen zit je rond de 100k, en ik zie Leipzig op zich nog wel verrassen, leuk team.

Gomez daarintegen is dan weer belachelijk duur... 150k voor een enorm risico, want zelfs de derde plek is ver weg voor Atalanta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:06
Depay zakt gelukkig wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Voor degene die nog een leuke rechtsbuiten zoeken, Mahrez UCL! Redelijk goedkoop en minimaal 1 upgrade! Zijn prijs zal dan ook niet lager worden maar alleen maar stijgen :)

Ik heb er een Hunter chem style op gezet, Pasen is redelijk/goed, 4 weakfoot. En dribbelen is heel erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:53
Ben er klaar mee met deweekend league
Allemaal potjes waarin je vanaf de 80e minuut 2 a 3 doelpunten om je oren krijgt terwijl de hele wedstrijd gelijk op gaat of zelfs voorstaat.

Gaat nergens meer over.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
sten123 schreef op zondag 17 november 2019 @ 00:09:
Ben er klaar mee met deweekend league
Allemaal potjes waarin je vanaf de 80e minuut 2 a 3 doelpunten om je oren krijgt terwijl de hele wedstrijd gelijk op gaat of zelfs voorstaat.

Gaat nergens meer over.
Je moet er rekening mee houden dat tegenstanders vaak vol op de aanval gaan in de laatste paar minuten. En daar op anticiperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wulfric92 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 23:35:
Voor degene die nog een leuke rechtsbuiten zoeken, Mahrez UCL! Redelijk goedkoop en minimaal 1 upgrade! Zijn prijs zal dan ook niet lager worden maar alleen maar stijgen :)

Ik heb er een Hunter chem style op gezet, Pasen is redelijk/goed, 4 weakfoot. En dribbelen is heel erg goed!
Vergeet niet 5* SM ;)

Ik had de mazzel hem te pakken. Hij komt in mijn toekomstige aanval met Neymar, Mbappe en de Bruyne er achter.

Ik heb de Gomez sbc (verdediger) niet gedaan, maar ergens denk ik dat ik er misschien wel spijt van ga krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Hassiebassie schreef op zondag 17 november 2019 @ 00:14:
[...]

Vergeet niet 5* SM ;)

Ik had de mazzel hem te pakken. Hij komt in mijn toekomstige aanval met Neymar, Mbappe en de Bruyne er achter.

Ik heb de Gomez sbc (verdediger) niet gedaan, maar ergens denk ik dat ik er misschien wel spijt van ga krijgen....
Je kan beter dan voor Eder Militao gaan, beter, (iets) duurder en tradeble!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wulfric92 schreef op zondag 17 november 2019 @ 00:16:
[...]

Je kan beter dan voor Eder Militao gaan, beter, (iets) duurder en tradeble!
Helaas past Eder niet in mijn team :(
De enige optie die ik hem om hem full chem te krijgen is om Roberto Carlos te kopen. Met de Icons ga ik voor Zanetti (als ik eventueel ooit Messi in mijn team wil).
Real Madrid is nog erg wisselvallig. Ik durf niet te zeggen hoe ver ze gaan komen. City vind ik echt een zekerheidje.
Pagina: 1 ... 53 ... 185 Laatste