Pfff... net een 'fijn' potje: 20 schoten op doel, mijn tegenstander 5. Uitslag 3-2 verlies.
Welkom bij FIFAMadMoody schreef op woensdag 13 november 2019 @ 21:23:
Pfff... net een 'fijn' potje: 20 schoten op doel, mijn tegenstander 5. Uitslag 3-2 verlies.
Echt hè?
Je weet het, en toch blijf je je verbazen.
Ik ging richting div. 5, nu richting 8.

[ Voor 12% gewijzigd door Moody2204 op 13-11-2019 21:44 ]
Hahah mooie streaks zijn datMadMoody schreef op woensdag 13 november 2019 @ 21:42:
[...]
Echt hè?
Je weet het, en toch blijf je je verbazen.
Ik ging richting div. 5, nu richting 8.![]()
![]()

Gewoon doorgaan kom je vanzelf weer terug in 6
Wat zijn sommige mensen in FIFA toch zo triest, geen replays skippen, shushen als ze scoren enzo.
Veel plezier met je wedstrijd die 15 minuten langer duurt dan normaal. Als iemand gaat tijdrekken dan kan hij ook echt het maximale terug verwachten.
In WL of hogere divisie in Rivals kan ik het nog begrijpen als je bewust je tegenstander wil opnaaien. Maar in divisie fucking 6? Dan zit er toch ergens wel een steekje los.
Ze hebben ook allemaal de skillrating van iemand die net een controller kan vast houden(helaas hoor ik daar deze FIFA ook bij), maar wel proberen te spelen als de pro's...
Veel plezier met je wedstrijd die 15 minuten langer duurt dan normaal. Als iemand gaat tijdrekken dan kan hij ook echt het maximale terug verwachten.
In WL of hogere divisie in Rivals kan ik het nog begrijpen als je bewust je tegenstander wil opnaaien. Maar in divisie fucking 6? Dan zit er toch ergens wel een steekje los.
Ze hebben ook allemaal de skillrating van iemand die net een controller kan vast houden(helaas hoor ik daar deze FIFA ook bij), maar wel proberen te spelen als de pro's...
Verwijderd
En dan met mislukte trucjes door je verdediging heen struikelen. Pay2win > skill2win. Iedereen moet van iedereen kunnen winnen...Terranova schreef op woensdag 13 november 2019 @ 22:45:
Wat zijn sommige mensen in FIFA toch zo triest, geen replays skippen, shushen als ze scoren enzo.
Haha ja inderdaad, vanaf 4 potjes gespeeld. 4 tegenstanders die alle replays bekeken. Gelukkig is Rank 1 allang binnen. Dus ik was alleen bezig om die Lobbed Cross objective te halen(echt compleet onmogelijk overigens...), dan boeit het mij ook niet dat ik verlies.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 23:21:
[...]
En dan met mislukte trucjes door je verdediging heen struikelen. Pay2win > skill2win. Iedereen moet van iedereen kunnen winnen...
Hmm jammer thiago Silva ipv ben yedder player of the month
Nog 5 objectives voor butra!
De lastigste gehad, namelijk 4 potjes first owner in combi met serie a (2 in 1 objective)
Nu met mijn sambateam (11 Brazilianen en niet first owner) , La Liga (heb al Piqué en de Jong) en nog 3 via Squad Battles....
Heb er vertrouwen in. Wel al een divisie gezakt maargoed , promotie dwingen we daarna wel weer af.
De lastigste gehad, namelijk 4 potjes first owner in combi met serie a (2 in 1 objective)
Nu met mijn sambateam (11 Brazilianen en niet first owner) , La Liga (heb al Piqué en de Jong) en nog 3 via Squad Battles....
Heb er vertrouwen in. Wel al een divisie gezakt maargoed , promotie dwingen we daarna wel weer af.
wijze woorden
Ik Ben er 100% uit.. ik heb nu 15 tokens , dus tegen morgen heb ik er 18 en ga ik voor de surprise icon..
Denken jullie een goed idee ? Of kan het echt shit worden ?
Heel slecht idee.Xavi2k schreef op donderdag 14 november 2019 @ 07:13:
Ik Ben er 100% uit.. ik heb nu 15 tokens , dus tegen morgen heb ik er 18 en ga ik voor de surprise icon..
Persoonlijk een minder idee, weet niet wat je nu hebt qua team maar als je al een messi/ronaldo en andere goede spelers hebt zou je de gok altijd kunnen wagen. Mocht je en team tegen de 1 miljoen totaal hebben, kies dan even een speler waar je zeker van weet waar je wat aan hebt.Xavi2k schreef op donderdag 14 november 2019 @ 07:13:
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Het is niet zo dat divisie 2/3 zich laten zover laten afzakken, maar als veel spelers zich 3 divisies laten zakken is het in de onderste divisies opeens overbevolkt met te goede spelers uit divisie 6/7... De spelers van Divisie 10 kunnen niet verder meer zakken en komen dus te veel vaker tegen te goede spelers te spelen...Xamsix schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:11:
[...]
Vraag me af of teams die normaal Divisie 2/3 spelen, zich laten afzakken naar divisie 10. Meestal is 2 divisies zakken genoeg kwaliteitsverschil om de objectives te halen. 7-8 divisies zakken is behoorlijk tijdrovend.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik vind het een goed idee. Maar je hebt kunnen lezen welke reward ik kreeg dus succes!Xavi2k schreef op donderdag 14 november 2019 @ 07:13:
DR rewards waren weer vreselijk... untradeables gekozen en de beste speler was Tadic..
Ik ben dit keer ook voor de untradeable packs gegaan. Eerste 3 packs helemaal niets, laatste kwam er een totw Telles uit rollen. Niet slecht 😊.038Zwolle schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:13:
[...]
Ik vind het een goed idee. Maar je hebt kunnen lezen welke reward ik kreeg dus succes!
DR rewards waren weer vreselijk... untradeables gekozen en de beste speler was Tadic..
Wanneer komen de Weekend League-beloningen eigenlijk? Op Google zag ik dat dat op donderdag om 7.00 uur is (is dus al geweest), maar ik zie nergens mijn beloningen.
Om 09.00 komen die.Soccer98 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:18:
Wanneer komen de Weekend League-beloningen eigenlijk? Op Google zag ik dat dat op donderdag om 7.00 uur is (is dus al geweest), maar ik zie nergens mijn beloningen.
Oké, bedankt! Dan had ik niet helemaal goed gekeken.
Betekend dat dat je dit jaar geen honderden euro's in FIFA gestoken hebt bij de start? Of bedoel je dat je niks extra uit gegeven hebt voor Vierra?Bean77 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:13:
[...]
Dat aantal kan ik je alvast geven. Dat zijn er precies 0.
Klopt, maar handelen op het moment is best wel kut. Het is nu meer habbekratsen en veel geluk hebben. In het begin kon je nog wel goed handelen, maar nu is het meh.Bean77 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:13:
[...]
Echte spelers spelen op een console
[...]
Dat aantal kan ik je alvast geven. Dat zijn er precies 0.
Als je beter je best doet en wat tijd investeert in handelen kan je ook heel ver komen. Over het algemeen helpt het als je het spelletje - buiten alleen tegen een balletje aanschoppen - ook begrijpt
Heb zelf 0 euro uitgegeven, heb een team van 1 miljoen, nog wat waardevolle spelers wat bij elkaar ook een half miljoentje zou kunnen opleveren bij verkoop en nog een half miljoentje op de bank.
Met meer moeite zou dat bedrag veel hoger liggen, maar met de huidige markt doe ik er niet eens de moeite voor. Team functioneert goed en handelen is nu gewoonweg niet leuk meer.
Handelen is voor mij ook een drama en daar verdien ik toch het grootste gedeelte van mijn coins mee. Dit weekend wel even een goed slagje geslagen door flink wat 85 spelers in te slaan voor lage prijzen. Deze week stegen ze weer vanwege de sbc en heb nog wat kunnen cashen maar 30K winst vind ik wat magertjes. Maargoed, gisteravond ging het opeens weer hard en toen weer 50K gepakt.Meneer iCy schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:46:
[...]
Klopt, maar handelen op het moment is best wel kut. Het is nu meer habbekratsen en veel geluk hebben. In het begin kon je nog wel goed handelen, maar nu is het meh.
Heb zelf 0 euro uitgegeven, heb een team van 1 miljoen, nog wat waardevolle spelers wat bij elkaar ook een half miljoentje zou kunnen opleveren bij verkoop en nog een half miljoentje op de bank.
Met meer moeite zou dat bedrag veel hoger liggen, maar met de huidige markt doe ik er niet eens de moeite voor. Team functioneert goed en handelen is nu gewoonweg niet leuk meer.
Inmiddels kan ik al deels van mijn dream team kopen maar de Bruyne blijft maar zakken dus ik ga nog niet kopen
Wat een trol die blauw flares denk yes een rrttf kaart is het ucl tah..... Die teleurstelling
kreeg nog wel Alex Sandro uit mijn Rivals Packs Had wel untreadable gekozen maar leuke first owner erbij
Uiteraard zakt de Bruyne, die heb ik afgelopen weekend gehaaldHassiebassie schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:56:
[...]
Handelen is voor mij ook een drama en daar verdien ik toch het grootste gedeelte van mijn coins mee. Dit weekend wel even een goed slagje geslagen door flink wat 85 spelers in te slaan voor lage prijzen. Deze week stegen ze weer vanwege de sbc en heb nog wat kunnen cashen maar 30K winst vind ik wat magertjes. Maargoed, gisteravond ging het opeens weer hard en toen weer 50K gepakt.
Inmiddels kan ik al deels van mijn dream team kopen maar de Bruyne blijft maar zakken dus ik ga nog niet kopeneerst even de objectives doen en dan Zanetti binnenhalen. 3 gehaald en nog 3 te gaan.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb er geen frikandellen voor hoeven te verkopenPaffelton schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:41:
[...]
Betekend dat dat je dit jaar geen honderden euro's in FIFA gestoken hebt bij de start? Of bedoel je dat je niks extra uit gegeven hebt voor Vierra?
Maar bij het start wel paar honderd euro ingestoken. Daarna veel trade en ook wel wat beetje luck met deze week nog rttf Dembele in een pack.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Weghorst als beste uit de rewards. Best heftig hahaha.
PSN/Steam: Xamsix
Netjes, ik heb volgens de klassements pagina in de app nu 800.000 coins verdiend met transfers, maar dat heb ik nog niet bijna op het veld staan. Heb een selectie van 400.000 op het veld staan, denk eerlijk gezegd niet dat ik nog 400.000 in investeringen heb staan, maar wie weet xD.Meneer iCy schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:46:
[...]
Je moet dat ook met een korreltje zout nemen. Geeft wel een indicatie hoeveel je hebt verdiend maar alle spelers worden na verloop van tijd ook minder waard. Daar houdt die teller geen rekening meePaffelton schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:34:
[...]
Netjes, ik heb volgens de klassements pagina in de app nu 800.000 coins verdiend met transfers, maar dat heb ik nog niet bijna op het veld staan. Heb een selectie van 400.000 op het veld staan, denk eerlijk gezegd niet dat ik nog 400.000 in investeringen heb staan, maar wie weet xD.
WL geopend en natuurlijk weer geen rode messi. Was natuurlijk te voorspellen want ik heb er nog nooit wat bruikbaars uit gehad.
Met gold 2 heb ik er nu forster en lewandowski uit. Laatste kan op de bank als pinchhitter hoewel die niet echt in mijn speelstijl past.
Rest van de packs, ook DR, was niks. Tenminste in fifa 19 waren het normale packs, alleen nu in fifa20 zijn alleen de toppers nog wat waard. Dus ik ga hier niet over klagen. Ligt niet aan de packs, maar aan hoe EA de markt (in dit geval niet) interessant houdt.
Met gold 2 heb ik er nu forster en lewandowski uit. Laatste kan op de bank als pinchhitter hoewel die niet echt in mijn speelstijl past.
Rest van de packs, ook DR, was niks. Tenminste in fifa 19 waren het normale packs, alleen nu in fifa20 zijn alleen de toppers nog wat waard. Dus ik ga hier niet over klagen. Ligt niet aan de packs, maar aan hoe EA de markt (in dit geval niet) interessant houdt.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Welke heb je gehad ? Voor ik ver moet terug zoeken038Zwolle schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:13:
[...]
Ik vind het een goed idee. Maar je hebt kunnen lezen welke reward ik kreeg dus succes!
"Lewandowski" en "nog nooit wat bruikbaars uit gehad" in 1 postBean77 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:59:
WL geopend en natuurlijk weer geen rode messi. Was natuurlijk te voorspellen want ik heb er nog nooit wat bruikbaars uit gehad.![]()

Hier DR packs geopend. Voor eerste keer dit jaar voor packs gegaan in plaats van coins. Dacht, even deze week het gokje wagen. Ingecalculeerd dat er niks bijzonders uit zo komen.......
En dat was ook zo!
Dembélé spits van Lyon als beste speler eruit. Verder wel prima voer voor de club voor SBCs.
Op naar de volgende ronde haha.
En dat was ook zo!
Dembélé spits van Lyon als beste speler eruit. Verder wel prima voer voor de club voor SBCs.
Op naar de volgende ronde haha.
[ Voor 24% gewijzigd door Sleehond op 14-11-2019 10:21 ]
Ik heb ruim 2 miljoen winst gemaakt, maar dat zie ik echt niet terug. Sowieso is een groot deel in rook op gegaan vanwege de crash. Mijn Serie A team is praktisch niets meer waard. Vardy heeft ook voor een dieptepunt gezorgd. Ik heb wel her en der wat coins geïnvesteerd en zodra er lekkere sbc's uitkomen dan kan ik flink gaan cashen.... hoop ik.Paffelton schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:34:
[...]
Netjes, ik heb volgens de klassements pagina in de app nu 800.000 coins verdiend met transfers, maar dat heb ik nog niet bijna op het veld staan. Heb een selectie van 400.000 op het veld staan, denk eerlijk gezegd niet dat ik nog 400.000 in investeringen heb staan, maar wie weet xD.
FUT lijkt nu al dood en ik hoop toch echt dat ze headers weer eens beter gaan maken.
Gisteren nog even met een vriend 19 gedaan en dat was toch echt beter vind ik.
Ik wou het al niet zeggenJoster schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:12:
[...]
"Lewandowski" en "nog nooit wat bruikbaars uit gehad" in 1 post

Hier is het Barella geworden; niet echt bruikbaar, maar ach, voor de Serie A first owned players challenge een leuke extra dus ik klaag niet (te hard
Vraagje over de RTTF kaarten, ik twijfel om Handanovic op te pikken.
Indien Inter zich niet plaatst voor de volgende ronde, maar naar de EL gaat, wordt deze kaart dan automatisch aangepast naar een EL RTTF kaart, waar vervolgens die regels gaan gelden. Of blijft hij dan op zijn huidige rating?
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ja, maar hij krijgt dan geen upgrade, pas in feb als ze dan de knock out stage winnen. Dus tot feb blijft hij gewoon 89 rated, en daar vind ik hem dan te duur voor.Jebus4life schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:26:
[...]
Ik wou het al niet zeggen
Hier is het Barella geworden; niet echt bruikbaar, maar ach, voor de Serie A first owned players challenge een leuke extra dus ik klaag niet (te hard)
Vraagje over de RTTF kaarten, ik twijfel om Handanovic op te pikken.
Indien Inter zich niet plaatst voor de volgende ronde, maar naar de EL gaat, wordt deze kaart dan automatisch aangepast naar een EL RTTF kaart, waar vervolgens die regels gaan gelden. Of blijft hij dan op zijn huidige rating?
Die 82 Orsic ziet er erg interessant uit als super sub
95 pace 88 shooting en hoge agility en balance
Ok, zoals ik had verwacht dus...bvbal79 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:27:
[...]
Ja, maar hij krijgt dan geen upgrade, pas in feb als ze dan de knock out stage winnen. Dus tot feb blijft hij gewoon 89 rated, en daar vind ik hem dan te duur voor.
Gezien plaatsing voor de volgende ronde nogal onwaarschijnlijk is, nog even afwachten dan maar
Ik ben blij dat ik even heb gewacht met investeren in mijn team. De prijzen zijn, zoals elk jaar aan het kelderen.
Aguero is nu nog maar 150k.
Ik heb 1mil op de bank.
Ik zat te denken aan: Aguero en Scream Bernard om aanval compleet te maken.
Maar wat voor team zal ik daar omheen bouwen?
Mijn verdediging is echt magertjes met Laporte, Gomez en de Gea.
Heeft iemand een mooi voorbeeld team waar ik naar toe kan bouwen?
Ik heb 1mil op de bank.
Bruikbaar is natuurlijk relatief. Denk dat niemand met het team van @Bean77 Lewandowski zou opstellen. Veel te traag.Joster schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:12:
[...]
"Lewandowski" en "nog nooit wat bruikbaars uit gehad" in 1 post
Zo, vanochtend even de Marque krachtmeting SBC alle 4 puzzels gedaan en de groepsbeloning erbij.
Alle pakketjes geopend. Resultaat 1x Brandt en 1x een CL blauw kaartje van een 75 RA van Inter.
Thats all, rest allemaal zelfs onder 80 score geloof ik.
Heeft me weinig gekost, maar wederom bagger als resultaat.
Maar goed, wie niet waagt wie niet wint....
Alle pakketjes geopend. Resultaat 1x Brandt en 1x een CL blauw kaartje van een 75 RA van Inter.
Thats all, rest allemaal zelfs onder 80 score geloof ik.
Heeft me weinig gekost, maar wederom bagger als resultaat.
Maar goed, wie niet waagt wie niet wint....
2x83, weinig spannend dus.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Opmerkingen waren ook natuurlijk enigszins sarcastischPaffelton schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:55:
[...]
Bruikbaar is natuurlijk relatief. Denk dat niemand met het team van @Bean77 Lewandowski zou opstellen. Veel te traag.
Hoewel als een Lewa in je speelstijl past kan hij wel dodelijk effectief zijn.
Had hem uit mijn playerpicks.sensately schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:28:
Die 82 Orsic ziet er erg interessant uit als super sub
Is compleet niet te linken in elk team, maar ik ga hem inderdaad gebruiken als supersub.
wijze woorden
Laat even weten als je met hem hebt gespeeldValandil schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:24:
[...]
Had hem uit mijn playerpicks.
Is compleet niet te linken in elk team, maar ik ga hem inderdaad gebruiken als supersub.
ja, maar dat duurt nog wel even.. moet eerst mijn objectives nog doen.
Wellicht zet ik hem daar dan even als sub tussen...
Hopelijk heb ik vanavond even tijd om hem uit te testen
Wellicht zet ik hem daar dan even als sub tussen...
Hopelijk heb ik vanavond even tijd om hem uit te testen
wijze woorden
Scream Aguero al bekeken?DeBers schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:54:
Ik ben blij dat ik even heb gewacht met investeren in mijn team. De prijzen zijn, zoals elk jaar aan het kelderen.
Ik heb 1mil op de bank.
Met hem gespeeld tijdens een draft reeks.. hele fijne speler zeg.
wijze woorden
Ja, maar die is dan weer 1.1mil. Is hij het prijsverschil waard als de rest van je team max 600km bij elkaar is?Valandil schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:33:
[...]
Scream Aguero al bekeken?
Met hem gespeeld tijdens een draft reeks.. hele fijne speler zeg.
Daarnaast is Lewandowski door zijn land natuurlijk alleen een optie voor Bundesliga teams.Paffelton schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:55:
[...]
Bruikbaar is natuurlijk relatief. Denk dat niemand met het team van @Bean77 Lewandowski zou opstellen. Veel te traag.
Denk dat er weinig zijn die hun team volledig gaan omgooien voor een speler, het is natuurlijk nog geen steeds geen rode Messi, ronaldo of Neymar.
wel op een hele beslissende plek in het veld.DeBers schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:41:
[...]
Ja, maar die is dan weer 1.1mil. Is hij het prijsverschil waard als de rest van je team max 600km bij elkaar is?
Plus Scream houdt denk ik langer zijn waarde vast dan de normale...
Maar toegegeven, 1,1 mil is een hoop
wijze woorden
Verwijderd
Weer Goud 1 gehaald dit weekend, maar de rewards zijn drama. Van de Beek en Forster als player picks en twee keer Ruffier als beste uit de 100K packs. Toen maar untradable packs uit divison rivals gekozen en daar kwam RTTF Mahrez uitgelopen, toch nog iets. De andere 7 packs en nog gouden upgrades die ik met dubbele untradables gedaan heb waren ook drama haha.
Ik heb ruim 150 wedstrijden in een hybrid met Lewan en Coman gespeeld, door de nationaliteit van Coman en de vracht aan Franse topspelers is deze vrij makkelijk in te passen hoorBossie schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:09:
[...]
Daarnaast is Lewandowski door zijn land natuurlijk alleen een optie voor Bundesliga teams.
Denk dat er weinig zijn die hun team volledig gaan omgooien voor een speler, het is natuurlijk nog geen steeds geen rode Messi, ronaldo of Neymar.
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat spitsen en vleugelaanvallers betere verdedigende middenvelders zijn dan echte CM of CVM's? Heb deze week onder andere al tegen teams gespeeld waar een Griezman, Werner en Vinicius Junior op CVM speelde en betere balafpakkers waren dan echte defensief ingestelde middenvelders. Het gaat echt nergens over in mijn optiek
Ik merk echt wel verschil of Griezmann de bal moet afpakken of de Jong of Scream Kroos.
Laatste 2 doen het veel gemakkelijker dan Griezmann. Wel heeft hij als voordeel dat hij wat sneller en wendbaarder is, dus makkelijker om de speler heen komt.
De twee CM's pakken echt de bal af en hebben deze.
Griezmann onderschept de bal, maar meestal heeft hij m niet, maar springt de bal een paar meter van zich af na het duel.
Laatste 2 doen het veel gemakkelijker dan Griezmann. Wel heeft hij als voordeel dat hij wat sneller en wendbaarder is, dus makkelijker om de speler heen komt.
Griezmann onderschept de bal, maar meestal heeft hij m niet, maar springt de bal een paar meter van zich af na het duel.
[ Voor 26% gewijzigd door Valandil op 14-11-2019 12:34 ]
wijze woorden
Snap geen drol van dit spel. 2 potjes SB op hetzelfde niveau, eerste tegenstander was ongeveer gelijkwaardig (qua team score), speelt allemaal redelijk soepel, leuk passen, leuke wedstrijd en zelfs nipt gewonnen (2-1).
Daarna potje op hetzelfde niveau tegen veel lager team (qua score), totaal drama, passes die nog net 1 meter vooruit komen voordat ze stil liggen voor de tegenstander om op te pakken (en ja, ik stond de juiste richting toen ik de passes gaf), CDM met score 54 die tot twee keer toe Ramos (met Shadow) passeert met de meest bizarre technische moves (wel mooi om te zien, toegegeven, maar waar haalt ie ze vandaan).
Heb maar even wat lelijke dingen geroepen tegen mijn console
(heel nuttig ja
)
Toch lastig om rustig te blijven, tempo omlaag te halen en te blijven proberen. Volgende keer weer beter
Daarna potje op hetzelfde niveau tegen veel lager team (qua score), totaal drama, passes die nog net 1 meter vooruit komen voordat ze stil liggen voor de tegenstander om op te pakken (en ja, ik stond de juiste richting toen ik de passes gaf), CDM met score 54 die tot twee keer toe Ramos (met Shadow) passeert met de meest bizarre technische moves (wel mooi om te zien, toegegeven, maar waar haalt ie ze vandaan).
Heb maar even wat lelijke dingen geroepen tegen mijn console

Toch lastig om rustig te blijven, tempo omlaag te halen en te blijven proberen. Volgende keer weer beter
Hmm mijn tegenstanders hadden daar geen last van en zaten met die spelers ook vaak overal tussen, erg irritantValandil schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:34:
Ik merk echt wel verschil of Griezmann de bal moet afpakken of de Jong of Scream Kroos.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een Shadow kaartje kan kopen. Ze zijn constant niet beschikbaar.
Is dit een bug ofzo?
Dank!
Is dit een bug ofzo?
Dank!
Deze zijn zeer gewild en het aanbod is niet al te groot. Op 5000 snipen is de enige oplossing volgens mij.
RouwersJ schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:20:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een Shadow kaartje kan kopen. Ze zijn constant niet beschikbaar.
Is dit een bug ofzo?
Dank!
Shadow en Hunter zijn echt bijna niet te krijgen, je moet mazzel hebben om ze voor 5000 te kopen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
idd, gelukkig kun je regelmatig eentje meepakken van de themed objectives.M@cer schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:33:
Shadow en Hunter zijn echt bijna niet te krijgen, je moet mazzel hebben om ze voor 5000 te kopen.
Misschien iets meer van deze en minder tifo/themes in season rewards.
Man man, nog 4 uurtjes te gaan dus dacht, ik koop gewoon eens Gold Players Premium pack met de RTTF kaarten erin nu het nog kan. Had 125k met niets om echt te kopen.
Beste speler UCL Dewast die 800 coins waard was. Collega had iets meer geluk, die packte (de normale) Frenkie DJ...
Beste speler UCL Dewast die 800 coins waard was. Collega had iets meer geluk, die packte (de normale) Frenkie DJ...
Nooit slim om met coins packs te openen..Jebus4life schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:37:
Man man, nog 4 uurtjes te gaan dus dacht, ik koop gewoon eens Gold Players Premium pack met de RTTF kaarten erin nu het nog kan. Had 125k met niets om echt te kopen.
Die RTTF kaarten zitten nog tot morgen 19:00 in packs en dan komt er weer een nieuw team
BE, dus Fifa points zijn niet echt een optiesensately schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:40:
[...]
Nooit slim om met coins packs te openen..
Die RTTF kaarten zitten nog tot morgen 19:00 in packs en dan komt er weer een nieuw team
Haha, wauw. Had ik vorige week slechte rewards, deze week slaat alles; 82 en 83 Player Pick, vervolgens de FUT Champions Upgrade gedaan: 87 Pjanic als beste.
Vervolgens dus de Packs: eerste pakketje walkout, en ja hoor, weer zo’n goedkope flut kaart, 10k waard. Maargoed, de Packs begonnen dus aardig. Vervolgens: 2x een 50k pack, 1 mega pakket en 2x een 100k pack. Geen één walkout. Wat zijn dit voor flut rewards de hele tijd? Heb al heel veel Packs geopend en al minimaal een maand niets gepackt dat meer waarde heeft als 15k. Sjonge jonge.
Nog wel goed kijken hoe ik m’n team wil versterken. 900k beschikbaar, maar moet puzzelen om iedereen op volle teamgeest te krijgen.
Vervolgens dus de Packs: eerste pakketje walkout, en ja hoor, weer zo’n goedkope flut kaart, 10k waard. Maargoed, de Packs begonnen dus aardig. Vervolgens: 2x een 50k pack, 1 mega pakket en 2x een 100k pack. Geen één walkout. Wat zijn dit voor flut rewards de hele tijd? Heb al heel veel Packs geopend en al minimaal een maand niets gepackt dat meer waarde heeft als 15k. Sjonge jonge.
Nog wel goed kijken hoe ik m’n team wil versterken. 900k beschikbaar, maar moet puzzelen om iedereen op volle teamgeest te krijgen.
Heb je die post patch aanpassingen ook als zodanig ervaren? Ikzelf vond de oude 3-5-2 ook nog steeds erg fijn werken, speel er mijn beste spel mee.Bossie schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:32:
[...]
Ik speel zelf voornamelijk met deze:
YouTube: Why 3-5-2 POST PATCH is the new meta 41212(2) to give you wins (TACT...
Zou eigenlijk graag een verdedigende 4-2-3-1 onder ultra defensive, deze 3-5-2 onder defensive, een 4-4-2 onder balanced of attacking (afhankelijk van mijn startopstelling wat een 4-4-2 of een 4-2-3-1 is) en een 4-2-2-2 / 4-2-4 onder ultra attacking, maar het is nu een beetje een zooitje
Telles en Pereira player pick. Verder ben ik afgelopen week mezelf gaan verdiepen in icon flipping. Iemand tips/ervaringen op dit gebied of hoe heb je dit geleerd?
Ik denk dat deze simpelweg beter werkt dan de vorige die gebruikte door de lag afgelopen weekend.Joster schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:59:
[...]
Heb je die post patch aanpassingen ook als zodanig ervaren? Ikzelf vond de oude 3-5-2 ook nog steeds erg fijn werken, speel er mijn beste spel mee.
Zou eigenlijk graag een verdedigende 4-2-3-1 onder ultra defensive, deze 3-5-2 onder defensive, een 4-4-2 onder balanced of attacking (afhankelijk van mijn startopstelling wat een 4-4-2 of een 4-2-3-1 is) en een 4-2-2-2 / 4-2-4 onder ultra attacking, maar het is nu een beetje een zooitje
Met pressure on heavy touch zetten mijn spelers tenminste uit zichzelf druk ipv steeds op mijn input te wachten met drop back of balanced.
Bizar spel is het ook. Speel al een tijdje 4231 en vandaag ging het heel slecht . Probeer nog eens een oude 4222 opstelling waarvan ik de custom tactics nog had staan (en waar ik totaal niet mee kon). Win ik 5x en sloop de tegenstanders compleet. Zelfs met God squads inclusief rode kaartjes
Maar hij adviseert toch juist balanced ipv pressure on heavy touch?Bossie schreef op donderdag 14 november 2019 @ 16:10:
[...]
Ik denk dat deze simpelweg beter werkt dan de vorige die gebruikte door de lag afgelopen weekend.
Met pressure on heavy touch zetten mijn spelers tenminste uit zichzelf druk ipv steeds op mijn input te wachten met drop back of balanced.
Gold 2. Player picks had ik Foster en Ricardo Pereira. Die kan zo in m’n BPL squad wisselend met Walker.
Verder 3x niks, alleen Gomez 85 is wel aardig maar niet veel waard.
Wel een 100 chem first owner team klaar nu en een 7 first owner Bundesliga team ook 100 chem. Zijn weer 2 tokens voor Icon Swaps en dan nog 3 nodig voor Zanetti. Die haal ik wel met Squad Battles. Wordt een vervelende grind maar ik wil echt 92 Zanetti in m’n team.
Verder voor de 58.000 coins gegaan DR Rewards Divisie 5 rank 1.
Wel een 100 chem first owner team klaar nu en een 7 first owner Bundesliga team ook 100 chem. Zijn weer 2 tokens voor Icon Swaps en dan nog 3 nodig voor Zanetti. Die haal ik wel met Squad Battles. Wordt een vervelende grind maar ik wil echt 92 Zanetti in m’n team.
Vandaag wat gespeeld met Wright maar wat een beest is dat zeg. 5 games 8 goals en 4 assists. Had ik mijn swap kaarten daar maar voor gehouden .
Ben benieuwd hoe ricardo pereira bij je gevalt, lijkt me een leuke speler.Benny schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:36:
Gold 2. Player picks had ik Foster en Ricardo Pereira. Die kan zo in m’n BPL squad wisselend met Walker.
Wat was de teamgeest van de squads? Deze heeft namelijk impact op die van jouw.bebopper schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:35:
Snap geen drol van dit spel. 2 potjes SB op hetzelfde niveau, eerste tegenstander was ongeveer gelijkwaardig (qua team score), speelt allemaal redelijk soepel, leuk passen, leuke wedstrijd en zelfs nipt gewonnen (2-1).
Heb maar even wat lelijke dingen geroepen tegen mijn console![]()
(heel nuttig ja
)
Ah, deze is van Neilguides idd, die heb ik idd regelmatig gebruikt en tijdens afgelopen WL geswitched naar de laatste 352 van runthefutmarket,Joster schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:00:
[...]
Maar hij adviseert toch juist balanced ipv pressure on heavy touch?
Waarschijnlijk kwam het door de laggy gameplay, maar met de 352 van runthefutmarket had ik juist door pressure on heavy touch veel betere resultaten. Waarschijnlijk omdat mijn spelers meteen zelf druk zetten ipv op mijn vertraagde input te wachten

Ondanks een 2-6 begin op vrijdag, met de meer agressievere tactics toch eenvouding G3 gehaald met een positive win/loss ratio.
Beste tweakers. Wat vinden jullie van deze formatie om het weekend mee in te gaan? In een 4-2-2-2 of een 4231 met Son op de cam.
https://imgshare.io/image/UWYD4
Ik ga met de SBC wel even die Toko Ekambi meepakken. Lijkt makkelijk te doen. 86 snelheid, dribbel en shot is wel lekker als spits. Daarbij 4 star weak foot is wel lekker.
Denk dat ie goed past naast Scream Gameiro en Suarez erachter
Meer mensen die hem gaan doen voor La Liga team?
Denk dat ie goed past naast Scream Gameiro en Suarez erachter
Meer mensen die hem gaan doen voor La Liga team?
[ Voor 38% gewijzigd door Sleehond op 14-11-2019 19:41 ]
Son is veelzijdig. Kijk gewoon hoe de rest van je team uitkomt of je hem spits of cam zet.DeBers schreef op donderdag 14 november 2019 @ 19:39:
Beste tweakers. Wat vinden jullie van deze formatie om het weekend mee in te gaan? In een 4-2-2-2 of een 4231 met Son op de cam.
Nog 1 icon swap SB te gaan (EFL championship). Het is wel geestdodend werk zeg...... Daarna nog 2 online swaps en dan kan ik Zanetti halen.
Met zo'n mooie TOTW als deze en dan uit je Gold 1 player picks Haland en Foster halen...
Dan had ik op z'n minst wel een rooie Donnie verwacht als een doekje tegen het bloeden.
In de packs zat ook weinig bruikbaars, had zelfs voor de eerste keer deze Fifa voor packs ipv coins gekozen, waarschijnlijk ook gelijk de laatste keer (misschien dat ik voor TOY een uitzondering maak). Enige speler uit de packs die ik misschien een kans ga geven is RTTF Juan Jesus. Zijn stats passen perfect bij de huidige meta van Fifa wat centrale verdedigers betreft. Veel snelheid, hoge aggression, hoge def work rates, met Shadow nog meer snelheid en prima defensieve stats. Als Roma de groepsfase overleeft, wordt het al helemaal een interessante kaart, al is het wel maar de vraag of ze dat gaat lukken.
Hij heeft ook een groene link naar Allan en Alex Sandro, dan heb ik gelijk een goede oplossing voor m'n linksback positie. Alleen krijg ik m'n untradable De Gea dan niet meer op full chem in doel. Wie denken jullie dat beter is? De Gea op 8 chem of Ederson (die ik ook untradable heb) op full chem?

Dan had ik op z'n minst wel een rooie Donnie verwacht als een doekje tegen het bloeden.
In de packs zat ook weinig bruikbaars, had zelfs voor de eerste keer deze Fifa voor packs ipv coins gekozen, waarschijnlijk ook gelijk de laatste keer (misschien dat ik voor TOY een uitzondering maak). Enige speler uit de packs die ik misschien een kans ga geven is RTTF Juan Jesus. Zijn stats passen perfect bij de huidige meta van Fifa wat centrale verdedigers betreft. Veel snelheid, hoge aggression, hoge def work rates, met Shadow nog meer snelheid en prima defensieve stats. Als Roma de groepsfase overleeft, wordt het al helemaal een interessante kaart, al is het wel maar de vraag of ze dat gaat lukken.
Hij heeft ook een groene link naar Allan en Alex Sandro, dan heb ik gelijk een goede oplossing voor m'n linksback positie. Alleen krijg ik m'n untradable De Gea dan niet meer op full chem in doel. Wie denken jullie dat beter is? De Gea op 8 chem of Ederson (die ik ook untradable heb) op full chem?
Waar is die TOTW upgrade? Ik zie hem niet
Verwijderd
Was na een kwartier al expiredHassiebassie schreef op donderdag 14 november 2019 @ 20:00:
Waar is die TOTW upgrade? Ik zie hem niet
Hmm, IF Walker houden als RCB in 352 of Gomez pakken?
Deze week bewijst maar is dat EA zoveel invloed uitoefent op het spel. Speel squad battles elke week op wereld klasse en legendary met 2 vingers in de neus. Die icon swaps zijn uitgekomen en er is daadwerkelijk niet doorheen te harken!
Lijkt wel alsof het spel herkend dat je met een objective squad speelt en boem we maken het spel nog kutter dan het is. Rival objectives idem dito.
Wil graag roberto carlos nog halen maar begin steeds meer zo iets te hebben flikker maar op zo is het geen zak meer aan, het zuigt echt alle plezier uit het spel.
Normaal vind ik traden nog leuk om te doen maar dat vind ik deze fifa ook veel minder.
De slogan for the players gaat echt niet op, fifa 19 was slecht maar nu ik fifa 20 weken speel kom ik op me woorden terug dat die veel beter is.
De grind voelt aan alsof ik een diablo spel speel alleen + de factor dat de game je ook nog is tegenwerkt op de meest wonderbaarlijke manieren.
Morgen gelukkig een ander spel binnen maar is even wat minder fifa de komende weken misschien komt dat de packs nog is ten goede
Als ik uit me werk kom wil ik even relax een game kunnen spelen maar dat lukt me met fifa echt niet meer.
Lijkt wel alsof het spel herkend dat je met een objective squad speelt en boem we maken het spel nog kutter dan het is. Rival objectives idem dito.
Wil graag roberto carlos nog halen maar begin steeds meer zo iets te hebben flikker maar op zo is het geen zak meer aan, het zuigt echt alle plezier uit het spel.
Normaal vind ik traden nog leuk om te doen maar dat vind ik deze fifa ook veel minder.
De slogan for the players gaat echt niet op, fifa 19 was slecht maar nu ik fifa 20 weken speel kom ik op me woorden terug dat die veel beter is.
De grind voelt aan alsof ik een diablo spel speel alleen + de factor dat de game je ook nog is tegenwerkt op de meest wonderbaarlijke manieren.
Morgen gelukkig een ander spel binnen maar is even wat minder fifa de komende weken misschien komt dat de packs nog is ten goede
Als ik uit me werk kom wil ik even relax een game kunnen spelen maar dat lukt me met fifa echt niet meer.
Is die SBC waar je een POTW kon winnen eraf gehaald ? Vind die nergens nog?
Herkenbaar met SB. Lijkt stroperiger dan normaal. Opeens super tiki taka voetbal. klutsballen mee etc.FidoDido schreef op donderdag 14 november 2019 @ 20:21:
Deze week bewijst maar is dat EA zoveel invloed uitoefent op het spel. Speel squad battles elke week op wereld klasse en legendary met 2 vingers in de neus. Die icon swaps zijn uitgekomen en er is daadwerkelijk niet doorheen te harken!
Morgen gelukkig een ander spel binnen maar is even wat minder fifa de komende weken misschien komt dat de packs nog is ten goede![]()
Verwijderd
Ik heb gelukkig geen enkele moeite met squad battles, de Championship is al voltooid dus kan nu relaxed op world class de rest afmaken. Moet wel nog veel rival potjes, maar hopelijk is Ferdinand het waard.
Dat is het altijd, alleen speel je normaal met een sterker squad.Bean77 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 20:34:
[...]
Herkenbaar met SB. Lijkt stroperiger dan normaal. Opeens super tiki taka voetbal. klutsballen mee etc.
Championship is toch niet zo moeilijk? Heb 8 redelijk goede spelers en de 3 aanvallers wissel ik voor mijn topaanvallers. Dus kwestie van lekker counterenVerwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 20:35:
Ik heb gelukkig geen enkele moeite met squad battles, de Championship is al voltooid dus kan nu relaxed op world class de rest afmaken. Moet wel nog veel rival potjes, maar hopelijk is Ferdinand het waard.
Verwijderd
Nee ik had er idd geen moeite mee, tegen Legendary win ik minder vaak met monsterscores dan op world class, maar verdedigend heb hoef ik haast niets te doen eigenlijk. Op world class is het vooral zaak snel op voorsprong te komen, daarna kan je makkelijk uitlopen. Kom je op achterstand moet je wel echt geconcentreerd gaan spelen in mijn ervaring.Bean77 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 20:47:
[...]
Championship is toch niet zo moeilijk? Heb 8 redelijk goede spelers en de 3 aanvallers wissel ik voor mijn topaanvallers. Dus kwestie van lekker counteren
Dat is ook de makkelijkste die pak ik tegen 70 en lagere rating. Alleen de andere zijn echt drama deze week. Schiet net potje 7x op de paal en verlies 1-0 wel erg extreem en dat is 1 voorbeeldVerwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 20:35:
Niet als CDM maar als CAM met come back on defence.Dani05 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 20:57:
Iemand ervaring met scream firmino als cvm in 4231? Stats lijken perfect.
Prima speler, maar kon door hem te verkopen drie andere upgrades halen voor mijn team.
Scream Alli met Shadow is ook erg goed voor minder dan de helft.
Verwijderd
Oh, de anderen lukken gelukkig ook prima tot dusver, ben net iets over de helft.FidoDido schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:00:
[...]
Dat is ook de makkelijkste die pak ik tegen 70 en lagere rating. Alleen de andere zijn echt drama deze week. Schiet net potje 7x op de paal en verlies 1-0 wel erg extreem en dat is 1 voorbeeld
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1195068854663204864
Klopt ook wel. Daarom speel ik 4321. Snel voorsprong komen en dan kansen pakken om verder uit te bouwen, maar vooral niet meer over ijverig worden met instappen etc. 1 fout en de bal kan er zomaar bij je in liggen.Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 20:53:
[...]
Nee ik had er idd geen moeite mee, tegen Legendary win ik minder vaak met monsterscores dan op world class, maar verdedigend heb hoef ik haast niets te doen eigenlijk. Op world class is het vooral zaak snel op voorsprong te komen, daarna kan je makkelijk uitlopen. Kom je op achterstand moet je wel echt geconcentreerd gaan spelen in mijn ervaring.
Verwijderd
Ja, ik speel dat ook inderdaad, al is dat niet per se daarom, maar het werkt zeker goed.Bean77 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:19:
[...]
Klopt ook wel. Daarom speel ik 4321. Snel voorsprong komen en dan kansen pakken om verder uit te bouwen, maar vooral niet meer over ijverig worden met instappen etc. 1 fout en de bal kan er zomaar bij je in liggen.
Overigens ben ik nu volle bak aan het investeren in de TOTW SBC die hopelijk weer snel terugkomt, ongekend hoe makkelijk spelers je nu nog voor discard kan halen die minimaal gaan verdubbelen in prijs als die SBC uitkomt en misschien wel tot 500% stijgen. Ze mogen nog wel even een paar uurtjes tot ik m'n 1 miljoen coins die ik nog op de bank heb staan in die spelers gestopt heb.
Edit: oh, nog geen 200K uitgegeven en heb al een verbod op bieden, helaas.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2019 21:33 ]
Dat is makkelijk coins verdienen.Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:23:
[...]
Ja, ik speel dat ook inderdaad, al is dat niet per se daarom, maar het werkt zeker goed.
Overigens ben ik nu volle bak aan het investeren in de TOTW SBC die hopelijk weer snel terugkomt, ongekend hoe makkelijk spelers je nu nog voor discard kan halen die minimaal gaan verdubbelen in prijs als die SBC uitkomt en misschien wel tot 500% stijgen. Ze mogen nog wel even een paar uurtjes tot ik m'n 1 miljoen coins die ik nog op de bank heb staan in die spelers gestopt heb
Maar EA laat de markt echt wel heel ver zakken. Het is bizar dat 84+ zo weinig waard zijn als er geen actie is. Dat is echt zwaar ongezond.
Verwijderd
Ja, erg makkelijk, jammer dat ik nu een bidding ban heb hehe. Inderdaad bijzonder hoe laag prijzen soms zijn van spelers waarvan je weet dat ze weer gaan stijgen, maar ik vind het zeker geen probleem haha. Wat ik wel een probleem vind is dat er geen IF's meer nodig zijn voor de TOTW SBC en ik ze dus nog steeds niet kan lozen, hopelijk komt er nog een tradable SBC binnenkort.Bean77 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:33:
[...]
Dat is makkelijk coins verdienen.
Maar EA laat de markt echt wel heel ver zakken. Het is bizar dat 84+ zo weinig waard zijn als er geen actie is. Dat is echt zwaar ongezond.
Kreeg net echt meeste bizarre team tegen wat ik tot nu toe heb gezien ingame
https://www.futbin.com/20/squad/10875308
Met zon team in divisie 6 spelen. Hij kreeg nog met een pis geluk de 2-1 mee, maar helaas voor hem werd het in de 88ste minuut gelukkig nog 2-2
Ook dat irritante juichen van die gasten en alle filmpjes afspelen gedraag je hoor
Ik speel ineens wel heel erg goed heb nu echt al 10 potten achter elkaar niet verloren. Vooral omdat ik heel geduldig speel en me kansen afwacht.
https://www.futbin.com/20/squad/10875308
Met zon team in divisie 6 spelen. Hij kreeg nog met een pis geluk de 2-1 mee, maar helaas voor hem werd het in de 88ste minuut gelukkig nog 2-2

Ik speel ineens wel heel erg goed heb nu echt al 10 potten achter elkaar niet verloren. Vooral omdat ik heel geduldig speel en me kansen afwacht.
Ik had in het begin ook heel veel TOTW's gehamsterd. Maar die heb ik in tijd weer verkocht met een klein beetje winst. EA zal nog wel de nodige acties inplannen, dus altijd goed om de populaire spelers goedkoop op te halen en in je club te bewaren.Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:38:
[...]
Ja, erg makkelijk, jammer dat ik nu een bidding ban heb hehe. Inderdaad bijzonder hoe laag prijzen soms zijn van spelers waarvan je weet dat ze weer gaan stijgen, maar ik vind het zeker geen probleem haha. Wat ik wel een probleem vind is dat er geen IF's meer nodig zijn voor de TOTW SBC en ik ze dus nog steeds niet kan lozen, hopelijk komt er nog een tradable SBC binnenkort.
Nou, dit heb ik ook nog nooit meegemaakt: 3x op rij verliezen in de 89e minuut. Koste me bijna mijn controller. Dat het 1x gebeurt a la, maar 3x?!?!?!
Ik heb mijn swap ook gemaakt, het is Rui Costa geworden, ook in verband met zijn link met Ronaldo.
Tot nu toe speelt het lekker, ben er blij mee. Nu maar verder grinden voor een Schmeichel voor in een sbc
Tot nu toe speelt het lekker, ben er blij mee. Nu maar verder grinden voor een Schmeichel voor in een sbc
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Mijn eerste is er ook aan gegaan vandaagMadMoody schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:42:
Nou, dit heb ik ook nog nooit meegemaakt: 3x op rij verliezen in de 89e minuut. Koste me bijna mijn controller. Dat het 1x gebeurt a la, maar 3x?!?!?!