Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 038Zwolle
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 01:59
Beavbusi schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:03:
[...]

Waarom zitten er dan ook mid icons in die packs? Kan je dan ook baby schmeichel packen?
Dat zou moeten kunnen. Mid icons is een foutje can EA denk ik. Maar we gaan het zien. Ik moet nog 4 tokens

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12-12 21:40
038Zwolle schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:31:
[...]

Maar een RB is wel een saaie speler. Het is vast de meest zekere keuze, maar het blijft toch een spel.
Welke "fun"speler zou je dan kiezen uit alle Icons die daar tussen staan die geen saaie speler is? Zijn allemaal net-niet icons namelijk.

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:33
Fraaank schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:56:
[...]

Welke "fun"speler zou je dan kiezen uit alle Icons die daar tussen staan die geen saaie speler is? Zijn allemaal net-niet icons namelijk.
Ferdinand is een goed zekerheidje achterin.
Ballack is een prima CDM met goede stats
Hetzelfde geldt voor Gerard
Butragueno is pijlsnel met 5* weakfoot
Hagi goede stats, maar hoor ik niemand over

Zanetti is gewoon een RB die je tot het eind van FIFA20 houdt. Dus ook een prima keuze.

wijze woorden

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18:30
Valandil schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:02:
[...]

Ballack is een prima CDM met goede stats
Obama Ballack gaat het voor mij worden. Ga vanavond maar eens beginnen met objectives.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

[...]

Carlos voor mij waarschijnlijk, Butra/Drogba lijken ook leuke spelers.

Van deze drie heb ik alleen nog niet met Drogba gespeeld, weet ook niet hoe groot het verschil is tussen Prime RC en baby RC behalve de kale kop :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Valandil
bvbal79 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:47:
[...]

Serieus? Hoor wel dat door een bug ook de mid icons uit de packs gehaald kunnen worden. Maar veel plezier met je baby schmeichel :)

Trouwens er is aardig wat te combineren he bij die swaps

--> 11 UCL/Brazilie
--> 11 Frist Owner/League
--> 7 First Owner league/11 Brazilie

en ga maar door

in 10 wins 4 swaps dus. De uber oplossing is 11 First Owners waarvan 7 uit 1 league met een braziliaanse nationaliteit en dan Allemaal UCL kaarten, heb je 4 swaps in 5 wins :)
Heb Serie A kunnen opstellen met 11 first owners. Niet heel sterk team. 82 gemiddeld en dat is inclusief een sterke bank met Pique, Griezman, Scream Kroos, de Jong, Osimhen. Met een beetje mazzel moet 4 wins haalbaar zijn in een game of 8 :) en pak ik 2 icon swaps.

wijze woorden

• Jebus4life
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 00:16
Ik twijfel dus nog steeds ivm die Icon Swaps.
Kan nog maximaal tot 14 raken als ik alles doe.

Nutteloos voor mij:
Peter Schmeichel: Nutteloos voor mij
Jay-Jay Okocha: Meh
Pep Guardiola: Ballack is completer
Ryan Giggs: Ziet er goed uit, maar ik speel met Wingbacks & geen wingers.
Alessandro Nesta: Heb ik
Patrick Kluivert: Ik neig persoonlijk eerder naar Crespo, maar op zich kan deze perfect.
Miroslav Klose: Headers spelen geen grote rol, dus hij is niet echt meta
Andrea Pirlo: Mistveelzijdigheid (oftewel ben ik dat gewoon die van all-round spelers houdt).

Blijven over:
Roberto Carlos: Zeer goed, enkel dat kleine gestalte + lage strength lijken mij een issue te zijn.
Hernan Crespo: Goede, mobiele spits voor naast mijn Scream Dzeko.
Michael Ballack: Super all-round, maar mist nét een tikkeltje tegenover een pure CDM, en ook weer nét een tikje tegenover een pure CAM. Nog aan het twijfelen, maar als pure all-rounder eigenlijk een no-brainer...

• 038Zwolle
[...]

Vandaar de base icon pack 😉

• Valandil
Jebus4life schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:42:
Ik twijfel dus nog steeds ivm die Icon Swaps.
Kan nog maximaal tot 14 raken als ik alles doe.

Nutteloos voor mij:
Peter Schmeichel: Nutteloos voor mij
Jay-Jay Okocha: Meh
Pep Guardiola: Ballack is completer
Ryan Giggs: Ziet er goed uit, maar ik speel met Wingbacks & geen wingers.
Alessandro Nesta: Heb ik
Patrick Kluivert: Ik neig persoonlijk eerder naar Crespo, maar op zich kan deze perfect.
Miroslav Klose: Headers spelen geen grote rol, dus hij is niet echt meta
Andrea Pirlo: Mistveelzijdigheid (oftewel ben ik dat gewoon die van all-round spelers houdt).

Blijven over:
Roberto Carlos: Zeer goed, enkel dat kleine gestalte + lage strength lijken mij een issue te zijn.
Hernan Crespo: Goede, mobiele spits voor naast mijn Scream Dzeko.
Michael Ballack: Super all-round, maar mist nét een tikkeltje tegenover een pure CDM, en ook weer nét een tikje tegenover een pure CAM. Nog aan het twijfelen, maar als pure all-rounder eigenlijk een no-brainer...
Giggs is een slechte keus: kan niet schieten, 2* weak foot en net niet snel genoeg voor een winger.
Als ik je keuzes bekijk:

Hernan Crespo; prima spits, maar er zijn ook betere (non-icon) alternatieven. Leuke nice to have, maar gaat op den duur naar je bank en verdwijnt in je club.

Ballack: hele stabiele keuze. Weinig op aan te merken, maar blinkt inderdaad ook niet uit. Inderdaad super allround, maar wellicht met een teamgeest kaartje net lekker te boosten naar wat je zoekt.

Roberto Carlos ; Prima LA. Zal je hele FIFA houden; snel en sterk genoeg. Groot voordeel is dat je hierdoor wat makkelijker kan linken met achterhoede en middenveld en dus wat minder loopt te kloten met je backs. Echt veel goede backs zijn er niet in deze Pace editie: Walker, Semedo, Jordi Alba, ... kortom R. Carlos lost dit probleem voor je op ongeacht wat voor team je hebt.

wijze woorden

Valandil schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:58:
[...]

Giggs is een slechte keus: kan niet schieten, 2* weak foot en net niet snel genoeg voor een winger.
Als ik je keuzes bekijk:

Hernan Crespo; prima spits, maar er zijn ook betere (non-icon) alternatieven. Leuke nice to have, maar gaat op den duur naar je bank en verdwijnt in je club.

Ballack: hele stabiele keuze. Weinig op aan te merken, maar blinkt inderdaad ook niet uit. Inderdaad super allround, maar wellicht met een teamgeest kaartje net lekker te boosten naar wat je zoekt.

Roberto Carlos ; Prima LA. Zal je hele FIFA houden; snel en sterk genoeg. Groot voordeel is dat je hierdoor wat makkelijker kan linken met achterhoede en middenveld en dus wat minder loopt te kloten met je backs. Echt veel goede backs zijn er niet in deze Pace editie: Walker, Semedo, Jordi Alba, ... kortom R. Carlos lost dit probleem voor je op ongeacht wat voor team je hebt.
Meerwaarde van Carlos is vooral aanvallend, dus als je je backs op stay back hebt dan zul je hem alleen maar zien met vrije trappen.

In 352, zal hij bij mij LM worden en dan worden zowel zijn aanvallende en verdedigende kwaliteiten volop benut.

Aldus Bossie die zijn eigen keuze probeert te rechtvaardigen :+

• mar101
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 04:00
[...]

Icons in de aanval of aanvallende middenvelders hebben meer de fun factor dan de verdedigende spelers. Het zijn misschien niet de echte top Icons waar je uit kan kiezen voor die posities, maar spelers als Butra, Owen, Gerrard, Hagi en Rui Costa zijn voor de meeste teams wel van toegevoegde waarde. Dan heb ik het niet over de spelers die een team van een paar miljoen coins hebben, dan is het wel logisch dat je voor een speler als Zanetti gaat.

Zelf ben ik van plan Butra te nemen, erg benieuwd hoe hij speelt. Nog nooit eerder in Fifa bij hem uitgekomen, maar in Fifa 20 lijkt hij wel de ideale spits te zijn. Heb 3 Icon Swaps voor Rivals al binnen, nog maar 1 wedstrijd voor de Bundesliga te gaan, en dan alleen nog wat SB wedstrijdjes doen. Kan aankomende WL niet spelen, dus ga de SB wedstrijden rustig spreiden. Hopelijk kan ik dan ergens volgende week Butra in mijn team verwelkomen. >:)

• Jebus4life
Bossie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:04:
[...]

Meerwaarde van Carlos is vooral aanvallend, dus als je je backs op stay back hebt dan zul je hem alleen maar zien met vrije trappen.

In 352, zal hij bij mij LM worden en dan worden zowel zijn aanvallende en verdedigende kwaliteiten volop benut.

Aldus Bossie die zijn eigen keuze probeert te rechtvaardigen :+
Correct, daarom dat ik twijfel over Roberto Carlos, ik heb daar nu IF Kolarov met Anchor, die is defensief erg sterk, draagt offensief relatief goed z'n steentje bij. Ik neig dus toch eerder naar naar Ballack momenteel. Die blijft door z'n all-roundness sowieso oftewel in de ploeg oftewel kan ik hem op termijn als supersub gebruiken, hij kan toch overal uit de voeten...

Momenteel speel ik met Scream Medel - Nainggolan als CM's met daar Insigne voor als CAM.
Dit kan ik in principe herwerken naar Scream Medel - Ballack met daar IF Nainggolan (de nieuwe, die er waarschijnlijk deze week aankomt) voor als CAM; en schuif ik Insigne door naar de spits naast Scream Dzeko.

Dat klinkt wel als een beestig middenveld als ik eerlijk ben. Ik ben eruit denk ik 8)
mar101 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:17:
[...]

Icons in de aanval of aanvallende middenvelders hebben meer de fun factor dan de verdedigende spelers. Het zijn misschien niet de echte top Icons waar je uit kan kiezen voor die posities, maar spelers als Butra, Owen, Gerrard, Hagi en Rui Costa zijn voor de meeste teams wel van toegevoegde waarde. Dan heb ik het niet over de spelers die een team van een paar miljoen coins hebben, dan is het wel logisch dat je voor een speler als Zanetti gaat.

Zelf ben ik van plan Butra te nemen, erg benieuwd hoe hij speelt. Nog nooit eerder in Fifa bij hem uitgekomen, maar in Fifa 20 lijkt hij wel de ideale spits te zijn. Heb 3 Icon Swaps voor Rivals al binnen, nog maar 1 wedstrijd voor de Bundesliga te gaan, en dan alleen nog wat SB wedstrijdjes doen. Kan aankomende WL niet spelen, dus ga de SB wedstrijden rustig spreiden. Hopelijk kan ik dan ergens volgende week Butra in mijn team verwelkomen. >:)
Ik vorig jaar zowel met zijn baby als later met zijn prime gespeeld. Je kan hem vergelijken met scream Bernard maar dan dodelijk met beide benen, heeft een Ibra achtig schot en is bijzonder agressief.

Het grote nadeel is natuurlijk dat dit in een erg klein dribbel dwergje zit, die je vooral de ruimtes moet laten benutten en niet in duel met CB's moet laten komen.

Speelt vaak het beste naast een sterke/kaatsende spits.

• mar101
Bossie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:24:
[...]

Ik vorig jaar zowel met zijn baby als later met zijn prime gespeeld. Je kan hem vergelijken met scream Bernard maar dan dodelijk met beide benen, heeft een Ibra achtig schot en is bijzonder agressief.

Het grote nadeel is natuurlijk dat dit in een erg klein dribbel dwergje zit, die je vooral de ruimtes moet laten benutten en niet in duel met CB's moet laten komen.

Speelt vaak het beste naast een sterke/kaatsende spits.
Dat is echt de perfecte combinatie van eigenschappen. Die 5* WF helpt enorm tegen betere spelers, omdat die altijd proberen je aanvallende spelers naar hun WF te forceren, maar voor Butra heeft dat geen zin.

Ik snap je punt wat betreft een sterke/kaatsende spits, maar ik ga hem eerst eens uitproberen in mijn huidige team gevuld met kleine dribbeldwergjes voorin. Een voorhoede met Butra, Mertens en Insigne, zou graag de reactie van mijn tegenstanders willen zien. >:)

Als dat niet werkt, dan ga ik waarschijnlijk Storyline Tolisso en Goretzka terughalen in mijn main team, dan kan Lewa in de spits op full chem, dat lijkt me wel een goede tegenhanger van Butra.
mar101 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:46:
[...]

Dat is echt de perfecte combinatie van eigenschappen. Die 5* WF helpt enorm tegen betere spelers, omdat die altijd proberen je aanvallende spelers naar hun WF te forceren, maar voor Butra heeft dat geen zin.

Ik snap je punt wat betreft een sterke/kaatsende spits, maar ik ga hem eerst eens uitproberen in mijn huidige team gevuld met kleine dribbeldwergjes voorin. Een voorhoede met Butra, Mertens en Insigne, zou graag de reactie van mijn tegenstanders willen zien. >:)

Als dat niet werkt, dan ga ik waarschijnlijk Storyline Tolisso en Goretzka terughalen in mijn main team, dan kan Lewa in de spits op full chem, dat lijkt me wel een goede tegenhanger van Butra.
idd, gebruik hem vooral als spits en bijvoorbeeld niet als CAM in 433/4 of 4231.
Heb bewust niet voor hem gekozen aangezien ik uiteindelijk weer zijn Prime of misschien zijn OP wil hebben

Gisteren maar weer eens een aantal Draftjes gespeeld; kan DR nu echt niet opbrengen helaas. Al die teams die die icons willen halen. Ik begrijp het goed hoor, maar het zorgt voor enorme verdeeldheid onder de spelers; moet ik hem de win gunnen, voelt het wel lekker als ik tegen zo’n matig team win en meer vaardigheidspunten krijg?

Had een speciale competitie of iets aangemaakt voor dit soort challenges, zodat in Rivals je je beste team kunt gebruiken en de andere modes om tegen (meer gelijkwaardige teams) de challenges te halen.

Ik vind het spijtig om te moeten zeggen, maar van mij hadden de Icon-SBC’s mogen blijven. De packs daarbij openen was leuk, daarnaast het traden naar genoeg coins voor zo’n SBC vond ik geweldig. Ik snap dat dit voor veel mensen ook een voordeel is, maar ik mis de echte motivatie om in Rivals nu lekker aan de slag te gaan. Het spannende en uitdagende is er voor mij af. Daarnaast gaat er in al die wedstrijden (en Squad Battles, bleh) ook nog steeds gigantisch veel tijd zitten.

Het is wel het moment nu om mijn team te gaan versterken, en daarvoor is denk ik een icon nodig, anders krijg ik mijn teamgeest niet op 100. Allan, Insigne en Gomez ben ik zo tevreden over dat ik die laat staan. Vidal wil ik gaan vervangen, al speelde die echt dikke prima. Een lekkere nieuwe CAM is wel welkom, uit La Liga denk ik. Even puzzelen. Wel genoeg subersubs: Hulk, Politano, Zaha, Auba, echt van alles. Best een uitdaging om er een mooi geheel van te maken :)

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23:06
SH-FR schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:12:
voelt het wel lekker als ik tegen zo’n matig team win en meer vaardigheidspunten krijg?
Ik moest tegen echt zo'n beginnersteam voor de icon swap, dus laat hem scoren en dan zou ik quitten….. gaat-ie sussen en dabben..... het werd 6-1 voor mij toen die rage-quitte
Community is best wel gaar bij fifa
rttf dembele uit een bundesliga sbc pakje :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

SH-FR schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:12:
Gisteren maar weer eens een aantal Draftjes gespeeld; kan DR nu echt niet opbrengen helaas. Al die teams die die icons willen halen. Ik begrijp het goed hoor, maar het zorgt voor enorme verdeeldheid onder de spelers; moet ik hem de win gunnen, voelt het wel lekker als ik tegen zo’n matig team win en meer vaardigheidspunten krijg?

Had een speciale competitie of iets aangemaakt voor dit soort challenges, zodat in Rivals je je beste team kunt gebruiken en de andere modes om tegen (meer gelijkwaardige teams) de challenges te halen.

Ik vind het spijtig om te moeten zeggen, maar van mij hadden de Icon-SBC’s mogen blijven. De packs daarbij openen was leuk, daarnaast het traden naar genoeg coins voor zo’n SBC vond ik geweldig. Ik snap dat dit voor veel mensen ook een voordeel is, maar ik mis de echte motivatie om in Rivals nu lekker aan de slag te gaan. Het spannende en uitdagende is er voor mij af. Daarnaast gaat er in al die wedstrijden (en Squad Battles, bleh) ook nog steeds gigantisch veel tijd zitten.

Het is wel het moment nu om mijn team te gaan versterken, en daarvoor is denk ik een icon nodig, anders krijg ik mijn teamgeest niet op 100. Allan, Insigne en Gomez ben ik zo tevreden over dat ik die laat staan. Vidal wil ik gaan vervangen, al speelde die echt dikke prima. Een lekkere nieuwe CAM is wel welkom, uit La Liga denk ik. Even puzzelen. Wel genoeg subersubs: Hulk, Politano, Zaha, Auba, echt van alles. Best een uitdaging om er een mooi geheel van te maken :)
Ben er zelf aan begonnen wil toch die 7 kaarten halen maar een soort objective competitie is nog niet eens zo slecht idee.

Je krijgt in Rivals nu idd een allegaatje aan teams, divisies zegt met deze objectives niet erg veel op de top 3 na misschien denk dat van 4 naar 6 een groot verschil zit qua spelers niveau ene wedstrijd win ik 2 vingers in de neus de volgende compleet kansloos weg gespeeld

Vind de hoeveelheid wedstrijden nu extreem vind deel 1 goed behapbaar nu overdrijven ze naar mijn mening.

• mar101
Bean77 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:02:
rttf dembele uit een bundesliga sbc pakje :)
Damn, kun je niet wat packluck delen met de arme sloebers onder ons? :+

Deze Fifa pack ik voortdurend dezelfde spelers, met name 82 rated spelers. Al iets van 5 keer Ruben Neves gepacked, nu net voor de 3e keer Semedo. Die laatste is zeker geen slechte pick, maar nu wel voor de 2e keer untradable... :(

Iemand een idee wat ik ermee kan doen? Heb al de Jamy Vardy SBC gedaan, misschien dan maar de Jesus Corona SBC? Met z'n 5* skillmoves en 5* WF best een grappige supersub lijkt me.
William is een beetje overpriced niet?

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 23:23
Bossie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:49:
William Carvalho of Willian, wie bedoel je nu?

• johhnny
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:58
Sleehond schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 20:36:
[...]

William Carvalho of Willian, wie bedoel je nu?
De nieuwe SBC denk ik
Bossie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:49:
Hoe die het is geworden boven vin junior snap ik niets van. Is al de zoveelste rw speler.
Volgens mij heeft EA de vote niet aangehouden gezien de reacties en thumb downs op futbin.

Offtopic: kreeg een Jumbo player pack van 1 van die Milestones beste speler Tadic wtf!! Daar verwacht je op ze minst een walk out het hele pakket was hooguit 10k waard....

Collega van me opent een Jumbo premium gold pack Kante rttf serieus, vorig jaar had die in 2 maand tijd 2x Messi, icon Ballack en tots Ronaldo speelt nooit WL en af en toe een potje Rivals. Sommige accounts zit volgens mij zo hoge luck factor :p

FidoDido wijzigde deze reactie 12-11-2019 20:41 (19%)

mar101 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:36:
[...]

Damn, kun je niet wat packluck delen met de arme sloebers onder ons? :+

Deze Fifa pack ik voortdurend dezelfde spelers, met name 82 rated spelers. Al iets van 5 keer Ruben Neves gepacked, nu net voor de 3e keer Semedo. Die laatste is zeker geen slechte pick, maar nu wel voor de 2e keer untradable... :(

Iemand een idee wat ik ermee kan doen? Heb al de Jamy Vardy SBC gedaan, misschien dan maar de Jesus Corona SBC? Met z'n 5* skillmoves en 5* WF best een grappige supersub lijkt me.
Dan moet je een DM sturen naar @simons. Hij kan de EA packluck voor je aanzetten :+
Ik zou verder niet teveel onzin SBC's doen. Lekker hamsteren voor SBC's later die wel de moeite waard zijn.

1e icon swap speler ook binnen met SB/Liga nos. Nog 5 swap spelers te gaan voor Zanetti. _/-\o_

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Traeces
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 23:05
simons schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:27:
[...]

Ik moest tegen echt zo'n beginnersteam voor de icon swap, dus laat hem scoren en dan zou ik quitten….. gaat-ie sussen en dabben..... het werd 6-1 voor mij toen die rage-quitte
Community is best wel gaar bij fifa
Ik weiger die gasten een win te geven omdat ze icon swap dingen doen :) ik speel gewoon voor me ranking dus geef geen gratis wins weg 😋

In de WL ook zo’n triest figuur tegen gekomen zaterdag. Paar miljoen team met o.a Messi , Ronaldo , Mbappé en Virgil. Scoort hij eindelijk na 70min tegen me zielig team en gaan sussen hoor wat een figuur :r

• MadMoody
  • Registratie: maart 2007
Rivals is echt niet leuk meer nu. Win al 2 avonden GEEN ENKELE wedstrijd...

• Traeces
MadMoody schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:57:
Rivals is echt niet leuk meer nu. Win al 2 avonden GEEN ENKELE wedstrijd...
Hier juist het omgekeerde win echt alles >:)

Maar ik heb ook eindelijk geleerd om geduldig te spelen en me kansen goed af te wachten. Krijg amper doelpunten tegen en scoor en nu veel al 2 avonden lang :)

• MadMoody
Traeces schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:06:
[...]

Maar ik heb ook eindelijk geleerd om geduldig te spelen en me kansen goed af te wachten. Krijg amper doelpunten tegen en scoor en nu veel al 2 avonden lang :)
Raar hoe het kan lopen,n in dit spel. Normaal heb ik het hartstikke moeilijk met de WL, maar dat ging nu hartstikke goed, maar nu in Rivals alleen maar pech. Zelfs 2 wedstrijden verloren door Oblak, wat normaal echt een goeie keeper is!

Ik speel nu overigens 4-3-3 de verdedigende variant, met dit team:

Vinicius - Morales - Dembélé

Modric - Vidal - F. de Jong

Alba - Lenglet - Militao - Semedo

Oblak

Nu twijfel ik wat ik zal doen: Morales vervangen door screamer Gameiro of eerst Militao vervangen voor Ramos. Wie kan mij adviseren? Heb niet heel veel coins voor versterkingen.

• sensately
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 12-12 10:56
MadMoody schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:27:
[...]

Raar hoe het kan lopen,n in dit spel. Normaal heb ik het hartstikke moeilijk met de WL, maar dat ging nu hartstikke goed, maar nu in Rivals alleen maar pech. Zelfs 2 wedstrijden verloren door Oblak, wat normaal echt een goeie keeper is!

Ik speel nu overigens 4-3-3 de verdedigende variant, met dit team:

Vinicius - Morales - Dembélé

Modric - Vidal - F. de Jong

Alba - Lenglet - Militao - Semedo

Oblak

Nu twijfel ik wat ik zal doen: Morales vervangen door screamer Gameiro of eerst Militao vervangen voor Ramos. Wie kan mij adviseren? Heb niet heel veel coins voor versterkingen.
Steek je coins in een aanvaller. Militao is nog een zeer goede verdediger

• Sleehond
@MadMoody ik kan Scream Gameiro aanbevelen, hij rost alles er lekker in bij mij. Staat samen met Morales voorin, wat een heerlijk snel en bewegelijk duo. Lekker combineren en 1 schiet kans en je knalt hem met Gameiro er zo in. Ga er AUB voor d:)b

Ik denk dat je daarmee een hele lekker voelbare upgrade zal hebben!

Ik ga zelf voor Lenglet, bevalt jou die?
Lijkt mij een ideale laatste man en beter dan Gimenez (snelheid en weak foot).

Overigens Oblak pakt hier juist erg veel punten, wat een bazen keeper!

Speel nu: 3-5-2

SCR Gameiro - Morales
UCL Guedes - Suarez - SCR Jesus Navas
SCR William Carvalho - De Jong
Jordi Alba - Gimenez - Carvajal
Oblak

Overigens vanavond update 1.07 op PS4 geïnstalleerd en even 1 potje Rivals gedaan, eerlijk is eerlijk het speelde heerlijk zojuist! 2-0 winst, maar oprecht ook een potje wat heel lekker aanvoelde en geen delay of rare fratsen. Hopelijk betekend dit veel goed voor 1.07 update komende tijd... zal mij benieuwen :) !

P.S. ik ben zelf meer 2 "trucjes" gaan oefenen en toepassen. Passen met L2 en X, op het juiste moment werkt dat heel bizar goed en verras je vaak de tegenstander. Daarnaast de drag back R1 en pookje terug. Door veel te oefenen beheers ik die beter. Nu gebruik ik bovenstaande 2 en daarnaast veel de 1-2 pass en de steekbal door de lucht. Dit allen beheer ik nu goed en daardoor ben ik merkbaar een stap beter geworden. Dit gecombineerd met rustig rond spelen en juiste moment afwachten zorgt voorlopig voor een rustiger koppie hier.... :p

Sleehond wijzigde deze reactie 12-11-2019 22:48 (21%)

• Traeces
Zou ook je aanval upgraden, je verdediging is totaal niks mis mee :)
Leuk die squadbattles potjes waarbij je niet kan scoren om vervolgens te verliezen omdat de ai een paar topspelers aan het einde inbrengt.

Zal nog wel een paar maal gaan gebeuren helaas :)

Bossie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:52:
Leuk die squadbattles potjes waarbij je niet kan scoren om vervolgens te verliezen omdat de ai een paar topspelers aan het einde inbrengt.

4321 ftw!

De counter kerstboom is weer terug?

• Hassiebassie
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13-12 16:52
Pfff, wat is er toch met de markt? Ik ben blij dat ik nog geen nieuwe spelers heb gekocht. Zelfs hazard gold is al minder dan 300K op xbox.
Bossie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:11:
[...]

De counter kerstboom is weer terug?
In SB speel ik puur 4321 en dat werkt heel goed voor mij. Heerlijk eng counteren tegen de AI met steekballetjes op mijn 3 sub aanvallers (eusebio, neymar, messi) voor de icon swap spelers.
8 potjes, 8 wins. Van de reeks van 4 speel ik er 3. De moeilijkste skip ik.

Bean77 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:33:
[...]

In SB speel ik puur 4321 en dat werkt heel goed voor mij. Heerlijk eng counteren tegen de AI met steekballetjes op mijn 3 sub aanvallers (eusebio, neymar, messi) voor de icon swap spelers.
8 potjes, 8 wins. Van de reeks van 4 speel ik er 3. De moeilijkste skip ik.
Ik moet het met RTTF Corona doen helaas 👍

• 1987Michael1987
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 10-12 12:32
Zo zanetti is ook weer binnen. https://www.futbin.com/20/squad/10805340 Nu maar sparen voor Messi denk ik

• 038Zwolle
Alle online swap kaarten gehaald die ik wilde. Nog 1 SB reeks en dan de base icon. Maar dat wordt hem niet meer vandaag
Bossie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:52:

352 werkt ook prima alleen minder verdedigend zetten dan tegen online tegenstanders.

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Hassiebassie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:25:
Pfff, wat is er toch met de markt? Ik ben blij dat ik nog geen nieuwe spelers heb gekocht. Zelfs hazard gold is al minder dan 300K op xbox.
Black Friday crash happening?

Griezmann is ook flink gedaald. Blij toe dat ik rond hem mijn nieuwe elftal heb gebouwd. Die doe ik niet <200k weg.
Bossie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:53:
[...]

Ik moet het met RTTF Corona doen helaas 👍
Ik scoor ook vrij regelmatig met mijn basis 11 voordat de wissels erin komen.
3 aanvallers allemaal op stay forward en get in behind. Zorg voor lopende spelers en zo nu en dan gelegenheid om een speler weg te steken en te scoren.
Het is alleen jammer dat mijn middenvelders dus slechte spelers zijn en soms ook bewegen als een dubbele vrachtwagen aha

038Zwolle schreef op woensdag 13 november 2019 @ 01:56:
Alle online swap kaarten gehaald die ik wilde. Nog 1 SB reeks en dan de base icon. Maar dat wordt hem niet meer vandaag
Ben benieuwd, ergens twijfel ik tussen de base icon en zanetti. Denk dat ik toch voor de laatste ga, hoewel het verleidelijk is om te dromen om een Pele, Ronaldo etc te packen.

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:50
Leuk hoor al die gasten die zich naar een lagere divisie laten afzakken om de ICON objectives te halen, er is geen moer meer aan. Gisteren in divisie 9 alleen maar extreem goede spelers tegengekomen die met hun spelers bewegen zoals het normaal nooit gebeurd..

Ga wel weer SB spelen..

M@cer wijzigde deze reactie 13-11-2019 09:06 (5%)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Amelandbor
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13-12 17:14
Of gewoon 3 keer achter elkaar een wedstrijd starten en een tegenstander die direct stopt zonder dan in elk geval een eigen doelpunt te scoren.

Dat gecombineerd met constante delay, AI defense die weer beter is gemaakt dan bij de start en mensen die alleen maar counteren en het is bijna nog meer frustrerend dan FIFA19.

Ik ben in elk geval blij dat ik dit spel dit jaar niet gekocht heb en ik ga er nog maar eens over nadenken of ik dit jaar überhaupt wel voor een goed team ga. Ik vermaak me nog het meeste met drafts.

• Xavi2k
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 27-11 16:36
Wat denken jullie over Icon Wright ?

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23:49
M@cer schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:59:
Leuk hoor al die gasten die zich naar een lagere divisie laten afzakken om de ICON objectives te halen, er is geen moer meer aan. Gisteren in divisie 9 alleen maar extreem goede spelers tegengekomen die met hun spelers bewegen zoals het normaal nooit gebeurd..

Ga wel weer SB spelen..
Daar moet echt wat aan gedaan worden, ik ben in Div. 6 ingestroomd maar sta ondertussen weer lekker laag in Div. 7. De ene pot speel je tegen een tegenstander die je 5-0 weg tikt, de andere word je compleet overlopen :/

• sten123
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 13-12 13:45

sten123

PSN: MisterxBee

Iemand die mij beetje vooruit kan helpen qua spelers.
Iemand nog tips voor betere spelers. Depay en Draxler zijn echt een top duo trouwens
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/8102842

PSN: MisterxBee

• Paffelton
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 13-12 16:34
Traeces schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:06:
[...]

Heb het zelfde. Lijkt wel of iedereen die zich heeft laten afzakken weer in zijn normale divisie zit of zo. Van divisie 7 naar 5 gestegen deze week =).

• Traeces
Paffelton schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:51:
[...]

Heb het zelfde. Lijkt wel of iedereen die zich heeft laten afzakken weer in zijn normale divisie zit of zo. Van divisie 7 naar 5 gestegen deze week =).
Daar lijkt het inderdaad wel op, want heb momenteel totaal geen moeite met me divisie 6 tegenstanders. Waar ik een 2 weken geleden haast in divisie 8 zat. Nu zit ik tegen promotie naar divisie 5.

Vond zelfs eigenlijk al bizar dat ik in de WL met de meeste tegenstanders minder moeite had dan me Rivals tegenstanders. 8)7

• Valandil
Ze hadden alle objectives offline moeten maken.
Ik speel nu divisie 6, maar moet nog aan mijn rivals objectives beginnen.
Met een sterk team houd ik me net aan staande, met de rivals verwacht ik degradatie tot minimaal divisie 8.

Ga er simpel inzitten; IF "het lukt niet en sta te ver achter" -> THEN "rage quit"
Scheelt toch weer conditie, tijd en frustratie.

Voor nu eerst de squad battles objectives. 1 down, 3 to go....

wijze woorden

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:17
Valandil schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:08:
Met een sterk team houd ik me net aan staande, met de rivals verwacht ik degradatie tot minimaal divisie 8.

Ga er simpel inzitten; IF "het lukt niet en sta te ver achter" -> THEN "rage quit"

Ik laat die icons swap kaarten lekker voor wat het is, geeft mij geen speelvreugde. Maar ik merk idd wel dat hogere divisie spelers zich laten afzakken om de objectives te halen. Het niveau is 2, 3 klassen hoger in div 5/6 dan een week geleden.

• N2LSWw
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 01-12 22:26
M@cer schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:59:

Ga wel weer SB spelen..
Ben door al die specifieke leagues afgezakt (door te spelen) naar div 6. Kwam daar iemand tegen met middel Gullit, Mbappe, Salah, Kante en nog meer spelers. Hij was volgens mij net als mij op dat moment bezig met de Serie A objective. Heb mij echt kapot gelachen toen hij na 2-0 weg ging. Of het nou een credit card team was of iemand die zich bewust heeft laten zaken, het blijft triest om zulke teams te zien.

Maar het lijkt mij echt wel kloten om in een lage divisie te zitten met al die trieste lui die zich hebben laten zakken voor "makkelijke" wins. En nu spelen ze telkens tegen elkaar + een paar mensen die er echt thuis horen die ook steeds minder zin krijgen om Rivals aan te raken.
Valandil schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:08:

Eigenlijks moet je de Rivals objectives meteen oppakken, aangezien het merendeel van de tegenstanders nu voornamelijk ook de objectives doen.

• Valandil
misschien ook wel, maar heb beperkte tijd om FIFA te spelen.....

Bij seizoen 1 was ik heeeel veel tijd kwijt aan rivals, dus dacht eerst even voor de quick wins te gaan via Squad Battles.

Moet er nog 7 behalen; 3 via SB's en 4 via rivals.
Vanavond maar eens wat rivals proberen....

Mijn win/lose ratio kan me echt niets boeien.

wijze woorden

Valandil schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:17:
misschien ook wel, maar heb beperkte tijd om FIFA te spelen.....

Bij seizoen 1 was ik heeeel veel tijd kwijt aan rivals, dus dacht eerst even voor de quick wins te gaan via Squad Battles.

Moet er nog 7 behalen; 3 via SB's en 4 via rivals.
Vanavond maar eens wat rivals proberen....

Mijn win/lose ratio kan me echt niets boeien.
Vanavond is vaak wel de try-hard avond helaas voor Rivals aangezien iedereen nog ff zijn rank wil veiligspelen.

Edit: David Villa stopt volgende maand, gezien het aantal specials die hij elk jaar krijgt lijkt me dat een gegarandeerde EoaE kaart :)

Bossie wijzigde deze reactie 13-11-2019 10:33 (10%)

• Joosie200
  • Niet online
N2LSWw schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:13:
[...]
En een paar mensen die er echt thuis horen die ook steeds minder zin krijgen om Rivals aan te raken.
Dat geldt voor mij. Zit in div 10 met 0 skill want verlies tegen teams met allemaal OTW/IF/Rttf spelers. Teams die makkelijk in div 2/3 zouden zitten qua spel en samenstelling. Maar die gaan voor quick wins voor objectives. Rivals doe ik dus voor de rewards want de objectives halen lukt me zo nooit.

Maar ach inmiddels heb ik een loose/loose streak te pakken of op zijn best een gelijkspel op zijn Duits. Boeit me nu niks meer. Ik haal meer lol uit SB. En toch scoorde ik met DR rewards een tradeable Griezmann 2 weken terug. Rank III van div 10 :+ It's something }:O

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 13-12 16:51
Bossie schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:28:
[...]

Vanavond is vaak wel de try-hard avond helaas voor Rivals aangezien iedereen nog ff zijn rank wil veiligspelen.

Edit: David Villa stopt volgende maand, gezien het aantal specials die hij elk jaar krijgt lijkt me dat een gegarandeerde EoaE kaart :)
We kunnen niet meer ergens zien wat de rank scores zijn net als vorig jaar denk ik? Inderdaad geen zin om vanavond mijn PS4 aan te zetten om te spelen.

• 038Zwolle
Hmm ea heeft de base icon gepatched zie ik... geen mid icons meer vanaf nu 😭.
Maarja , zal vandaag wel zien wat het wordt

• Hassiebassie
038Zwolle schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:48:
Toch eigenlijk wel een blunder van jewelste dat zo'n bedrijf als EA dat verprutst. Hoe moeilijk kan het zijn?

• Valandil
Bossie schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:28:
[...]

Thx voor de tip!

Wellicht dat ik Rivals uitstel totdat Weekend League is begonnen. De meeste zijn dan meer daar mee bezig dan Rivals.

Focus ik me eerst nog wel op de objectives voor SB.

wijze woorden

Een team zegt niets over de kwaliteit van een speler omdat ik Neymar en Mbappe heb zou ik in divisie 3 of hoger moeten zitten. Die vlieger gaat niet op natuurlijk kom max tot divisie 4. Het is meer wat kan jij met die spelers. Win soms met gemak van teams die 5 miljoen + zijn en verlies van een 100k team
Hassiebassie schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:12:
[...]

Toch eigenlijk wel een blunder van jewelste dat zo'n bedrijf als EA dat verprutst. Hoe moeilijk kan het zijn?
Vraag me vooral af hoe belangrijk het is voor EA, het veroorzaakt wat ruis maar impact heeft het niet en een paar gamers hebben een gratis (want digitaal) extraatje gekregen.

Wat me vooral verbaast is de regelmaat waarmee dit soort fouten worden gemaakt.

• Valandil
FidoDido schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:13:
Een team zegt niets over de kwaliteit van een speler omdat ik Neymar en Mbappe heb zou ik in divisie 3 of hoger moeten zitten. Die vlieger gaat niet op natuurlijk kom max tot divisie 4. Het is meer wat kan jij met die spelers. Win soms met gemak van teams die 5 miljoen + zijn en verlies van een 100k team
Klopt!

Zie deze gast: 27 wins met een 150k team: YouTube: I PLAYED 30 GAMES IN WEEKEND LEAGUE WITH MY 150K TEAM - FIFA 20 FUT ...

wijze woorden

idd, maar met een wedstrijd tussen redelijk gelijkwaardige tegenstanders is het betere team vaak wel beslissend.

Joosie200 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:45:
[...]

Dat geldt voor mij. Zit in div 10 met 0 skill want verlies tegen teams met allemaal OTW/IF/Rttf spelers. Teams die makkelijk in div 2/3 zouden zitten qua spel en samenstelling. Maar die gaan voor quick wins voor objectives. Rivals doe ik dus voor de rewards want de objectives halen lukt me zo nooit.

Maar ach inmiddels heb ik een loose/loose streak te pakken of op zijn best een gelijkspel op zijn Duits. Boeit me nu niks meer. Ik haal meer lol uit SB. En toch scoorde ik met DR rewards een tradeable Griezmann 2 weken terug. Rank III van div 10 :+ It's something }:O
Vraag me af of teams die normaal Divisie 2/3 spelen, zich laten afzakken naar divisie 10. Meestal is 2 divisies zakken genoeg kwaliteitsverschil om de objectives te halen. 7-8 divisies zakken is behoorlijk tijdrovend.

PSN/Steam: Xamsix

• Karpertjuh
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12-12 10:55
038Zwolle schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:48:
Wat houdt die base icon in? Waarom zou je voor die gaan terwijl je ook gewoon de ICON kan kiezen die je wilt hebben?

psn: Arco1981

• 038Zwolle
8)7 Gegokt en verloren... 85 okocha

• 038Zwolle
Karpertjuh schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:29:
[...]

Wat houdt die base icon in? Waarom zou je voor die gaan terwijl je ook gewoon de ICON kan kiezen die je wilt hebben?
Was er geen 1 die ik echt wilde hebben. Maar achteraf een slechte keuze.

• Gurbuh
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 06-12 10:49
Hassiebassie schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:12:
[...]

Is dit je eerste FIFA? :D

• Hassiebassie
2e :+ maar 19 heb ik maar een half jaar gespeeld (maar vond ik qua gameplay eigenlijk nog beter...).

• Gurbuh
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 06-12 10:49
Hassiebassie schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:46:
[...]

2e :+ maar 19 heb ik maar een half jaar gespeeld (maar vond ik qua gameplay eigenlijk nog beter...).
Ok dan is het wel iets logischer. Ja, je zou van bedrijven op zo'n schaal wat meer verwachten maar dit soort blunders zijn bij EA Sports meer regel danuitzondering...

• Traeces
Joosie200 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:45:
[...]

Bepaalde spelers in een elftal zeggen helemaal niks :) Ik heb teams tegen gehad met Icons / Ronaldo / Messi die er echt helemaal niks van konden. Om daarna weg gespeeld te worden door een tegenstander met een 81 rated team 8)7

De gene aan de controller maakt 90% het verschil :*) Ik geloof graag dat mensen zich laten afzakken maar, zulke hoge divisie spelers zal je niet in divisie 10 zien denk ik :)

• Joosie200
  • Niet online
Traeces schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:59:
[...]

Bepaalde spelers in een elftal zeggen helemaal niks :) Ik heb teams tegen gehad met Icons / Ronaldo / Messi die er echt helemaal niks van konden. Om daarna weg gespeeld te worden door een tegenstander met een 81 rated team 8)7

De gene aan de controller maakt 90% het verschil :*) Ik geloof graag dat mensen zich laten afzakken maar, zulke hoge divisie spelers zal je niet in divisie 10 zien denk ik :)
True, true.
Maar DR wat bij tijd en wijlen de gehele avond een lagfest is helpt ook niet mee. Is dus een combinatie van factoren.

• simons
Traeces schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:59:
Bepaalde spelers in een elftal zeggen helemaal niks :) Ik heb creditcard-teams tegen gehad met Icons / Ronaldo / Messi die er echt helemaal niks van konden.
Leuk! je hebt tegen Bean gespeeld?

Jammer dat ik weinig tijd had vorig weekend, dus krijg geloof ik maar 1 player pick met 3 spelers. Heeeeel klein kansje voor die Messi.

PSN/Steam: Xamsix

• Sleehond
Voor mijn La Liga weinig interessant. Vind die Capa nou niet echt beter dan Carvajal.

• Traeces
Joosie200 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:06:
[...]

True, true.
Maar DR wat bij tijd en wijlen de gehele avond een lagfest is helpt ook niet mee. Is dus een combinatie van factoren.
Delay / Lag is soms zeker wel een dingetje |:(

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13-12 11:15
Xamsix schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:08:
[Afbeelding]

Jammer dat ik weinig tijd had vorig weekend, dus krijg geloof ik maar 1 player pick met 3 spelers. Heeeeel klein kansje voor die Messi.
Leuk, die CDM vd Beek, kan prima in NL team

en Dessers _O- _O-

PSN: Patrick_D

simons schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:15:
[...]

Leuk! je hebt tegen Bean gespeeld?
Zullen wij eens een potje doen? Altijd goed voor jouw zelfvertrouwen denk ik :+

Gelijk maar Vieira 86 geupgrade naar zijn 88 versie. Moet wel goed voor de dag komen tegen jou 8)

• Xavi2k
Wright of Emilio butragueno ?

• Hassiebassie
4 spelers die ik wel wil hebben. Jammer dat Eder en Alex Telles niet meer in dezelfde team zitten anders was mijn achterhoede al gekozen. Misschien toch voor Roberto Carlos gaan :+

• t mac
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 22:56
Ik hoop op een rode vd Beek, al zou Messi ook prima zijn :)
t mac schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:41:
Ik hoop op een rode vd Beek, al zou Messi ook prima zijn :)
Ik heb nog nooit wat bruikbaars gehad uit de player picks, dus ik eis een Messi >:)

• Joosie200
  • Niet online
Hassiebassie schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:33:
4 spelers die ik wel wil hebben. Jammer dat Eder en Alex Telles niet meer in dezelfde team zitten anders was mijn achterhoede al gekozen. Misschien toch voor Roberto Carlos gaan :+
Heb Telles juist verkocht voor Marcelo _O-

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 13-12 16:51
Bean77 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:50:
[...]

Ik heb nog nooit wat bruikbaars gehad uit de player picks, dus ik eis een Messi >:)
Die heb je al.....
hmm touche ;)
Maar geen rode :)

Met alle lag frustraties zouden we allemaal een rode Messi moeten krijgen.

• MadMoody
Sleehond schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:44:
@MadMoody ik kan Scream Gameiro aanbevelen, hij rost alles er lekker in bij mij. Staat samen met Morales voorin, wat een heerlijk snel en bewegelijk duo. Lekker combineren en 1 schiet kans en je knalt hem met Gameiro er zo in. Ga er AUB voor d:)b

Ik denk dat je daarmee een hele lekker voelbare upgrade zal hebben!

Ik ga zelf voor Lenglet, bevalt jou die?
Lijkt mij een ideale laatste man en beter dan Gimenez (snelheid en weak foot).

Overigens Oblak pakt hier juist erg veel punten, wat een bazen keeper!

Speel nu: 3-5-2

SCR Gameiro - Morales
UCL Guedes - Suarez - SCR Jesus Navas
SCR William Carvalho - De Jong
Jordi Alba - Gimenez - Carvajal
Oblak

Overigens vanavond update 1.07 op PS4 geïnstalleerd en even 1 potje Rivals gedaan, eerlijk is eerlijk het speelde heerlijk zojuist! 2-0 winst, maar oprecht ook een potje wat heel lekker aanvoelde en geen delay of rare fratsen. Hopelijk betekend dit veel goed voor 1.07 update komende tijd... zal mij benieuwen :) !

P.S. ik ben zelf meer 2 "trucjes" gaan oefenen en toepassen. Passen met L2 en X, op het juiste moment werkt dat heel bizar goed en verras je vaak de tegenstander. Daarnaast de drag back R1 en pookje terug. Door veel te oefenen beheers ik die beter. Nu gebruik ik bovenstaande 2 en daarnaast veel de 1-2 pass en de steekbal door de lucht. Dit allen beheer ik nu goed en daardoor ben ik merkbaar een stap beter geworden. Dit gecombineerd met rustig rond spelen en juiste moment afwachten zorgt voorlopig voor een rustiger koppie hier.... :p
Gimenez is niet slecht, maar Lenglet is gewoon beter. Eigenlijk precies om wat jij al zegt. Maar voor mij was snelheid het belangrijkste.

• Valandil
Je hoopt op messi maar eindigt met desser...

wijze woorden

Emilio, Wright lijkt me het type Shearer helaas.
Check ff op youtube (runthefutmarket2) voor reviews voor het merendeel van icons beschikbaar via swaps.

Zo, aangezien de Packluck op mijn account verschrikkelijk is, ging ik maar eens SBC’s maken op mijn tweede account. Wat denk je? Marquee Matchups, klein zeldzaam gemengde spelers, meteen Sancho RTTF van 245k. Koekoek.

Mag overigens helemaal niets zeggen, want vorig jaar echt belachelijk veel packluck gehad: een paar icons, waaronder R9 94 O.o daarnaast vele dure spelers zoals Mbappé. Was echt bizar toen. Wel grappig dat ik op mijn 2e account meteen zo’n dure speler krijg.

Geweldig TOTW trouwens, met heel veel goede spelers. G1 gehaald dus wie weet wel een leuke verrassing, maar de Player Picks zijn vooralsnog vreselijk. Mocht t weer niets zijn heb ik 11 rode bij elkaar, gaan meteen de Champions Upgrade in.

• 038Zwolle
Slechte dag om rivals te spelen. Heb enorm veel delay, speel tegen objective teams. (NIks mis mee, maar merk gewoon dat ze het proberen , na 20 minuten merken dat ze niet makkelijk winnen en weer leaven waardoor het eindigt in een gelijkspel... OF switchen ze na 1 minuut opeens een neymar,messi etc in en wordt je weggespeeld).

Wel jammer. Nu kan ik niet echt mijn nieuwe 18 tokens, base icon ,85 okocha proberen...

• simons
Bean77 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:24:
Zullen wij eens een potje doen? Altijd goed voor jouw zelfvertrouwen denk ik :+
Als jij op de pc een accountje aanmaakt...
Gelijk maar Vieira 86 geupgrade naar zijn 88 versie. Moet wel goed voor de dag komen tegen jou 8)
Ik zie reikhalzend uit naar het VICE item van volgend jaar, hoeveel frikandellen je voor die Vieira heb moeten verkopen. :>

• Xavi2k
Bossie schreef op woensdag 13 november 2019 @ 17:38:
[...]

Emilio, Wright lijkt me het type Shearer helaas.
Check ff op youtube (runthefutmarket2) voor reviews voor het merendeel van icons beschikbaar via swaps.
Tnx !
De verrassing kan mss ook wel wat worden, wel 18 ervoor nodig .. heb mensen een 95 Pelé zien krijgen.. maar hoe pijn moet het doen als je dan een guardiola ofzo krijgt lol
simons schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:02:
[...]

Als jij op de pc een accountje aanmaakt...
Echte spelers spelen op een console ;)
simons schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:02:

Ik zie reikhalzend uit naar het VICE item van volgend jaar, hoeveel frikandellen je voor die Vieira heb moeten verkopen. :>
Dat aantal kan ik je alvast geven. Dat zijn er precies 0.
Als je beter je best doet en wat tijd investeert in handelen kan je ook heel ver komen. Over het algemeen helpt het als je het spelletje - buiten alleen tegen een balletje aanschoppen - ook begrijpt :>

• Xavi2k
Kan je de icon die je kiest trouwens verhandelen ?

• Jebus4life
Xavi2k schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:50:
Kan je de icon die je kiest trouwens verhandelen ?
Nee, untradable

De nieuwe CAM Nainggolan gaat voor 350k, helaas serieus buiten reach dan :'( Hopen dat de EA goden me gunstig gezind zijn en ik hem kan picken, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn...
Jebus4life schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:10:
[...]

Nee, untradable

De nieuwe CAM Nainggolan gaat voor 350k, helaas serieus buiten reach dan :'( Hopen dat de EA goden me gunstig gezind zijn en ik hem kan picken, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn...
Die gaat wel zakken je kijkt op het duurste moment nu. Weekend kijken dan heb je een wat realistischer prijs hoewel je het deze fifa met de markt nooit weet

• SlqmLqck
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:56
Aantal goede IF's deze week! Iemand die mij op viel is Orsic. Niet zijn kaart zelf, maar zijn stats. Ik ga hem zeker een keer testen als supersub als ik hem niet krijg.

https://www.futbin.com/20/player/43725/Mislav%20Or%C5%A1ic
Pagina: 1 ... 51 ... 68 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True