Moet zeggen dat een weekend zonder WL mij erg goed bevalt. Paar potjes DR gespeeld en wat verdiensten behaald. Heerlijk relaxed ipv die frustraties die ik lees en ook herken
Zou casimero vervangen door reguliere de Jong met shadow erop. Zo snel en sterk....kw_nl schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:39:
[...]
Mijn team (was ongeveer zo: https://www.futbin.com/20/squad/8891435) ontslagen. Frenkie OTW verkocht voor ruim 310k (ooit gekocht voor 200k). Had nog bijna 200k klaar staan. en er dit team van gemaakt: https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/10689978
Wat een wereld van verschilAlleen de keeper maakt al een gigantisch verschil... Verder zit het achter behoorlijk dicht, merk dat de tegenstanders er bijna niet doorkomen. Fabinho ruimt 9 van de 10 keer de boel op, maar anders doet Pique het wel. Wat een beest, met shadow heeft hij een defence van 99.
Nu 20 gespeeld en 6 keer gewonnen. Dus sinds het aanpassen 9 keer gespeeld en daarvan 5 gewonnen. Dat is een stuk beter dan de eerste 11 (10 keer verlies, 1 winst).
wijze woorden
Volgens mij PC op zondag en console op Maandag. Ik krijg ze ook op zondag.Bossie schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:28:
[...]
Bizar, ik heb ze altijd op maandag aan de reacties te zien ben ik niet de enige.
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Zou een verdediging met Mendy (Real) - Lenglet - Eder Militao Carvajal en Courtois als keeper een upgrade zijn ten opzichte van:
Alex Sandro - Scream Romagnoli - Manolas - Florenzi en Handanovic als keeper.
Eder kost bijna niets, Courtois en Lenglet heb ik al, dus hoef dan alleen de backs te kopen.
Eder kost bijna niets, Courtois en Lenglet heb ik al, dus hoef dan alleen de backs te kopen.
Ik heb zelf Carvajal en Oblak. Oblak wint echt wedstrijden voor mij. Carvajal met een shadow kaart erop is een prima back. Linksachter heb ik Jordi Alba met een Sentinel kaart erop, erg fijn ook!Hassiebassie schreef op zondag 10 november 2019 @ 21:11:
Zou een verdediging met Mendy (Real) - Lenglet - Eder Militao Carvajal en Courtois als keeper een upgrade zijn ten opzichte van:
Same!038Zwolle schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:17:
Moet zeggen dat een weekend zonder WL mij erg goed bevalt. Paar potjes DR gespeeld en wat verdiensten behaald. Heerlijk relaxed ipv die frustraties die ik lees en ook herken
Beetje aangeklooid, wat MW gespeeld, bevalt prima zo.
Kunnen zo een AWLS beginnen....
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Gold 2 gehaald met nog 2 wedstrijden te gaan. Ondanks de vage gameplay wel tevreden. Moet me wel eens gaan verdiepen in custom tactics want ik kan soms echt niet onder de pressie uitspelen. Soms zit de tegenstander er zo strak op en lever ik elke bal zo weer in. Dan weet ik binnen 10 min al hoe laat het is.. nu weer rustig Rivals spelen en hopelijk Divisie 4 halen deze week.
En wanneer komen de Icon Swap objectives? Heb er 11 gehaald en moet er nog 6 voor Zanetti.
En wanneer komen de Icon Swap objectives? Heb er 11 gehaald en moet er nog 6 voor Zanetti.
Die Timo Werner, wat is dat voor speler joh? Loopt de 100 meter in 4 seconden en elk schot op doel is raak.
Klopt. Werner is een nachtmerrie om tegen te spelen. Echt overpowered die gast
[ Voor 13% gewijzigd door Benny op 10-11-2019 22:26 ]
Ik merk eindelijk vooruitgang. Na een slechte start op vrijdag, toch nog Goud 3 binnengehaald vandaag! Ben tevreden met deze WL!
Het irritante is dat ik me had ingeschreven omdat een WL objective had verwacht met de nieuwe icon-swaps.038Zwolle schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:17:
Je kan skippen, maar had wat extra tijd dit weekend en had ik me later opnieuw via rivals moeten kwalificeren.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Thnx voor de suggestie. Frenkie is qua verdedigen een stuk minder sterk. Mijn tactiek is voor nu voornamelijk gericht op verdedigen en snel uitkomen.Valandil schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:44:
[...]
Zou casimero vervangen door reguliere de Jong met shadow erop. Zo snel en sterk....
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Zilver 1, totaal geen tijd gehad dit weekend. Had prima goud 2 kunnen halen, maar goed, dan maar een weekje minder rewards.
PSN/Steam: Xamsix
Vandaar de shadow kaart...kw_nl schreef op zondag 10 november 2019 @ 23:31:
[...]
Thnx voor de suggestie. Frenkie is qua verdedigen een stuk minder sterk. Mijn tactiek is voor nu voornamelijk gericht op verdedigen en snel uitkomen.
Hij wint bij mij veel duels en kan gaten dichtlopen met snelheid.
wijze woorden
Zo, sta actueel op 19-9 maar man wat moet ik mijn best doen om niet alles om me heen stuk te slaan. Deze game is totaal naar de klote soms. Ik speel 2 wedstrijden voor G1, en in allebei de wedstrijden ben ik veel en veel beter, maar scoort mijn tegenstander verdomme 4 counters en wint met 4-2. Ik word helemaal gestoord van dit soort bullshit in de game. Sorry hoor, maar ik laat me echt even gaan.
Het erge is nog dat je in de wedstrijd al weet dat het gaat gebeuren. Nog 2 kansen voor G1, dus mogelijkheden, maar ben zwaar geïrriteerd.
Edit: nou, met alle moeite 20-10 weten te behalen, maar er gebeurden me toch dingen de laatste 4 potten, niet te geloven. Zo’n 5 tegengoals gekregen nadat ik tackelde en de bal uit de kluts met mijn tegenstander mee kwam. Heeft dit met delay ofzo te maken? Lijkt me wel, het speelde voor geen ene meter.
Hoe dan ook, blij met het resultaat maar het plezier neemt zo wel fors af. Wat een geploeter zeg.
Het erge is nog dat je in de wedstrijd al weet dat het gaat gebeuren. Nog 2 kansen voor G1, dus mogelijkheden, maar ben zwaar geïrriteerd.
Edit: nou, met alle moeite 20-10 weten te behalen, maar er gebeurden me toch dingen de laatste 4 potten, niet te geloven. Zo’n 5 tegengoals gekregen nadat ik tackelde en de bal uit de kluts met mijn tegenstander mee kwam. Heeft dit met delay ofzo te maken? Lijkt me wel, het speelde voor geen ene meter.
Hoe dan ook, blij met het resultaat maar het plezier neemt zo wel fors af. Wat een geploeter zeg.
[ Voor 28% gewijzigd door SH-FR op 11-11-2019 01:56 ]
@SH-FR toch een net resultaat toch? Het is helaas alleen nooit anders geweest in FIFA 19 en 20. Wen dr maar aan...? Althans dat zeg ik ook tegen mijzelf, het is gewoon niet anders.
Squad Battle goud 1 rewards waren ook weer niks. Alleen Wijnaldum eruit, maar die is ook nog maar een schamele 6500 waard. Voor de rest meuk voor de club.
Squad Battle goud 1 rewards waren ook weer niks. Alleen Wijnaldum eruit, maar die is ook nog maar een schamele 6500 waard. Voor de rest meuk voor de club.
Goud 1 SB rewards geopend. As usual crappy zooi meteen gediscard. Zo wel 12k coins en 5k van de packs erbij. Op naar Ter Stegen als keeper. Of zal ik Handanovic blijven houden en Suarez ipv Fekir als cam kopen? Dan wel Alex Sandro ipv Marcelo?
Iemand ervaring met Walker IF? Zit te kijken naar mijn toekomstige team en eigenlijk doet Walker IF nauwelijks onder tov Zanetti prime.
Lastige keuzes.
Lastige keuzes.
Daarom hier ook gestopt bij 17-5. Geen zin meer in deze frustraties.SH-FR schreef op maandag 11 november 2019 @ 01:20:
Ik heb hem 15 potjes. Prima speler en doet de goede dingen. Hiervoor had ik cancelo, maar als ik erover nadenk heb ik niet het gevoel dat IF Walker veel meer toevoegt. Ik zal er eens op gaan letten.Hassiebassie schreef op maandag 11 november 2019 @ 07:53:
Iemand ervaring met Walker IF? Zit te kijken naar mijn toekomstige team en eigenlijk doet Walker IF nauwelijks onder tov Zanetti prime.
Lastige keuzes.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Uit me gratis packs coulibaly denk mooi dat zijn een partij Coins. Is hij nog maar 30k waard

Ik lees veel mensen die voor Ter Stegen gaan, maar bij mij pakt Oblak echt punten voor mij, waanzinnige keeper.Joosie200 schreef op maandag 11 november 2019 @ 07:44:
Goud 1 SB rewards geopend. As usual crappy zooi meteen gediscard. Zo wel 12k coins en 5k van de packs erbij. Op naar Ter Stegen als keeper. Of zal ik Handanovic blijven houden en Suarez ipv Fekir als cam kopen? Dan wel Alex Sandro ipv Marcelo?
Ik heb Suarez als CAM en werkt verrassend goed. Hij is niet de snelste, maar de hoge dribbel, fysiek en schot maakt hem een gevaarlijke CAM.
Ik heb dan 2 spitsen Scream Gameiro en Inaki Williams. Inaki puur handig voor de counter uitbraak lekker wegsteken en Gameiro is een topper.
P.S. vraagje van mijn kant aan de mensen hier:
Iemand ervaring met Scream William Carvalho als CVM? Lijkt me een beest voor die positie. Echter waarschijnlijk wel goed log en traag. Zou het een mooi duo voor mijn La Liga team zijn als compagnon CVM naast De Jong?
[ Voor 15% gewijzigd door Sleehond op 11-11-2019 09:23 ]
Uit elite 3 SB rewards 88 neuer en 2x felipe anderson. telt toch lekker aan
Lang over getwijfeld, maar heb toch Messi gekocht i.p.v. meerdere versterkingen. Nooit eerder mee gespeeld, puur gekocht omdat ik het leuk vind.. Nu nog even opzoek naar de speelwijze waarop hij het meest tot zijn recht komt, iemand tips hiervoor? Speel met vrijwel heel Barcelona inmiddels: https://www.futbin.com/20/squad/9681998
4-2-3-1 spelen? Met Griezmann als RCAM en Dembele als LCAM, Suarez op 10 en Messi in de spits?Arazogia schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:34:
Lang over getwijfeld, maar heb toch Messi gekocht i.p.v. meerdere versterkingen. Nooit eerder mee gespeeld, puur gekocht omdat ik het leuk vind.. Nu nog even opzoek naar de speelwijze waarop hij het meest tot zijn recht komt, iemand tips hiervoor? Speel met vrijwel heel Barcelona inmiddels: https://www.futbin.com/20/squad/9681998
Ik had Cavani, dat is ook niet veel voor zijn rating.Traeces schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:02:
Uit me gratis packs coulibaly denk mooi dat zijn een partij Coins. Is hij nog maar 30k waard
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik had Lukaku IF, valt ook vies tegen. Eigenlijk zijn er maar weinig spelers die nog iets waard zijn..Bossie schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:17:
[...]
Ik had Cavani, dat is ook niet veel voor zijn rating.
Als ik soms de ervaringen hier met WL en mijn eigen zie, vraag ik mij af of we niet gewoon een soort AA (Alcoholics Anonymous) maar dan voor Fifa moeten creëren zodat we het allemaal kunnen bespreken

Maar zonder grappen, het is gewoon bar en bar slecht dat een groot bedrijf als EA zijn servers niet op orde kan hebben terwijl er zat andere grote(re) spellen zijn waar er geen of stukken minder klachten zijn over de servers. Ben gelukkig nog goud 2 geeindigd, zelfs 2 spellen zonder dat ik het wist gespeeld terwijl Ziggo in heel Noord-Holland een storing had maar dat was duidelijk voelbaar terwijl er apart genoeg maar 1 balkje weg was.
Nu aan het hopen dat vandaag of de Eredivise of de Pro League (Belgie) als de SBC komt, want heb ze beide klaar en het is wel irritant om die spelers niet per ongeluk te gebruiken in andere SBC's. Geen idee wie de picks van de Eredivisie zouden worden want de meeste "goede" zijn de afgelopen jaren al gekozen of de spelers hebben al te hoge rating. Zie misschien nog wel een van de Beek de pick zijn, een Stengs zou ook kunnen maar die zou dan wel een hele grote bump krijgen om op vergelijkbaar niveau te zijn als alle andere SBC picks.
Maar zonder grappen, het is gewoon bar en bar slecht dat een groot bedrijf als EA zijn servers niet op orde kan hebben terwijl er zat andere grote(re) spellen zijn waar er geen of stukken minder klachten zijn over de servers. Ben gelukkig nog goud 2 geeindigd, zelfs 2 spellen zonder dat ik het wist gespeeld terwijl Ziggo in heel Noord-Holland een storing had maar dat was duidelijk voelbaar terwijl er apart genoeg maar 1 balkje weg was.
Nu aan het hopen dat vandaag of de Eredivise of de Pro League (Belgie) als de SBC komt, want heb ze beide klaar en het is wel irritant om die spelers niet per ongeluk te gebruiken in andere SBC's. Geen idee wie de picks van de Eredivisie zouden worden want de meeste "goede" zijn de afgelopen jaren al gekozen of de spelers hebben al te hoge rating. Zie misschien nog wel een van de Beek de pick zijn, een Stengs zou ook kunnen maar die zou dan wel een hele grote bump krijgen om op vergelijkbaar niveau te zijn als alle andere SBC picks.
Idd, alles wat meta of SBC voer is levert nog wat op.Arazogia schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:22:
[...]
Ik had Lukaku IF, valt ook vies tegen. Eigenlijk zijn er maar weinig spelers die nog iets waard zijn..
Ik heb nog een 84 IF van rewards vorige week maar die gaat voor discard, en een Ferland Mendy gaat voor 40k

@Pompi Het is vooral irritatie dat ik ondanks de ervaringen (en waarschuwingen van anderen) van afgelopen jaren, er toch weer intrap om tegen beter weten in fifa alsnog weer te kopen.
[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 11-11-2019 10:44 ]
Mendy heeft 89 pace... alles met hoge pace gaat voor een stuk meer.
Enerzijds jammer omdat er niet veel te verdienen valt, maargoed, veel spelers zijn nu wel een stuk toegankelijker geworden voor een casual gamer en niet alleen voor de die-hard spelers of mensen die veel (en goed zijn in ) handelen...
Kortom; ik vind het wel prima zo!
Bij FIFA19 had ik ergens pas in maart april een beetje redelijk team op de been... tegen die tijd ook wel uitgekeken op de game. Duurde simpelweg te lang om een leuk team op de been te krijgen. Ook FIFA heeft een houdbaarheid qua spelen.
Enerzijds jammer omdat er niet veel te verdienen valt, maargoed, veel spelers zijn nu wel een stuk toegankelijker geworden voor een casual gamer en niet alleen voor de die-hard spelers of mensen die veel (en goed zijn in ) handelen...
Kortom; ik vind het wel prima zo!
Bij FIFA19 had ik ergens pas in maart april een beetje redelijk team op de been... tegen die tijd ook wel uitgekeken op de game. Duurde simpelweg te lang om een leuk team op de been te krijgen. Ook FIFA heeft een houdbaarheid qua spelen.
wijze woorden
Ja echt bizar, heb deze week 1x 89 en 4x 88 gepackt en ze zijn echt geen drol waardBossie schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:17:
[...]
Ik had Cavani, dat is ook niet veel voor zijn rating.
Ging gisteravond 13-4. Goede hoop om weer goud 1 te halen. Maar de verbinding was gister kwalitatief uitermate telleurstellend. Uiteindelijk 17-10 geëindigd. Die laatste potjes was echt een hel met de delay. Kon helemaal niks en voor mijn gevoel vielen alle 50/50 duels in het voordeel van m'n tegenstander en had ik meer dan normaal dat m'n speler naar de verkeerde medespeler of zelfs tegenstander de ball passte. Weet niet of dit aan mij lag omdat ik gefrustreerd was of dat het delay was.
Zuur, maar niks aan te doen, iedereen heeft er mee te maken, maar voor m'n plezier heb ik gister niet gespeeld.
Zuur, maar niks aan te doen, iedereen heeft er mee te maken, maar voor m'n plezier heb ik gister niet gespeeld.
Speel momenteel met Robertson - Sanchez - Sokratis - Walker. Zit er over na te denken om Alaba - Lucas Hernandez - Laporte - Walker van te maken. Aan te raden? hoe doet Alaba het met M/M workrares? Ik heb mijn backs altijd op stay back staan. Wil dit voornamelijk om Lucas hernandez passend te krijgen in mijn team vanwege de pace en powerheader.
Ik had Bernardo Silva. Altijd bijzonder kut een walkout, Portugese vlag en dan toch teleurgesteld worden...Traeces schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:02:
Want je hoopt toch elke keer weer op Cristiano
Hunter op en gaan, hij komt bij mij altijd weer terug in de basis ondanks dat ik denk dat er betere spelers zijn.Hassiebassie schreef op maandag 11 november 2019 @ 12:39:
[...]
Ik had Bernardo Silva. Altijd bijzonder kut een walkout, Portugese vlag en dan toch teleurgesteld worden...
Want je hoopt toch elke keer weer op Cristiano
Ik heb hem naast Frenkie als cdm in een 4222 of cm in een 424. Bevalt mij uitstekend. Je moet er inderdaad niet mee weg willen draaien, maar hij voelt/is aanzienlijk sneller dan Vidal als hij eenmaal op stoom komt.Sleehond schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:17:
[...]
P.S. vraagje van mijn kant aan de mensen hier:
Iemand ervaring met Scream William Carvalho als CVM? Lijkt me een beest voor die positie. Echter waarschijnlijk wel goed log en traag. Zou het een mooi duo voor mijn La Liga team zijn als compagnon CVM naast De Jong?
Gebruik hem met go forward of balanced om aanvallen mee op te zetten of in de 16 te komen. Schieten is beter of vergelijkbaar met Vidal en z'n passing is echt opvallend strak en accuraat. Verdedigend ook top uiteraard en niet normaal sterk. Enige nadeel voor mij is geen High aanvallende WR, maar dat valt door de vingers te zien.
Ik speel op die positie nu al lang met Vidal en Kante (komen er nu in na 60min), Allan en Naingolan hebben er gestaan, en heb ook Modric geprobeerd, maar SWC takes the cake. Het zal die nachtmerrie van een snor wel zijn.
TLDR: te leuke en bijzondere kaart om niet eens te proberen.
Dit weekend op een wedstrijdje Gold 1 gemist... Belangrijkste conclusies:
i) ik heb moeite met acties op de flanken. Draai vaak terug omdat ik er anders niet langskom.
ii) Doe veel die heel flick met L2+naar voren verkeerd. Daardoor draai ik een verdediger in... daar moet ik consistenter in worden.
iii) moet nog beter worden in achterlijn tikkie terug verdedigen
iv) beter worden in uitspelen van de wedstrijd.
Overigens zeer tevreden met mijn huidige team met:
Son - Werner IF
Brandt OTW - Havertz IF
Doucoure IF - Sissoko
Mendy - Lenglet - Pique Scream - Semedo
Courtouis
Eerste vervangproject is Brandt...
i) ik heb moeite met acties op de flanken. Draai vaak terug omdat ik er anders niet langskom.
ii) Doe veel die heel flick met L2+naar voren verkeerd. Daardoor draai ik een verdediger in... daar moet ik consistenter in worden.
iii) moet nog beter worden in achterlijn tikkie terug verdedigen
iv) beter worden in uitspelen van de wedstrijd.
Overigens zeer tevreden met mijn huidige team met:
Son - Werner IF
Brandt OTW - Havertz IF
Doucoure IF - Sissoko
Mendy - Lenglet - Pique Scream - Semedo
Courtouis
Eerste vervangproject is Brandt...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
@jOnAt
Dank voor je uitgebreide visie! Ik ga hem zeker gebruiken en dan maar eens concluderen of hij me ligt. Het proberen waard. In mijn 3-5-2 linkt hij dan ook nog eens goed met de LM (Guedes).
Maar eens zien of het een verbetering voelt, ben benieuwd
Dank voor je uitgebreide visie! Ik ga hem zeker gebruiken en dan maar eens concluderen of hij me ligt. Het proberen waard. In mijn 3-5-2 linkt hij dan ook nog eens goed met de LM (Guedes).
Wat vinden jullie van die Gomez SBC? Ja hij is duur, maar je hebt in potentie een van de beste CB's toch?
Messi absoluut niet in de spits zetten trouwens. Komt echt 10x beter tot zn recht op de CAM positie. Dus op 10 en dan suarez als pure afmaken in de spits!Solotov schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:46:
[...]
4-2-3-1 spelen? Met Griezmann als RCAM en Dembele als LCAM, Suarez op 10 en Messi in de spits?
Eens, ik heb Messi (natuurlijk) niet maar Suarez wel. Ondanks dat hij niet echt snel is, blijft het een geniale afmaker!Arwintju schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:30:
[...]
Messi absoluut niet in de spits zetten trouwens. Komt echt 10x beter tot zn recht op de CAM positie. Dus op 10 en dan suarez als pure afmaken in de spits!
Vraag het me af, Liverpool zal idd ver gaan komen maar tzt zullen er wel weer andere goede promo/SBCs, icon-swaps geweest zijn.DeBers schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:28:
Wat vinden jullie van die Gomez SBC? Ja hij is duur, maar je hebt in potentie een van de beste CB's toch?
Binnenkort 85 en dan 3/4 maand voor de volgende upgrade ?
Prima kaart en als je de wedstrijd van Liverpool hebt gezien tegen City dan kunnen ze nog wel eens ver komen. De vraag is wil je een untradeable hebben die eind feb dezeflde stats heeft als varane. De 300k die je nu uitgeeft zul je nooit meer terug krijgen.DeBers schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:28:
Ik ga hem zelf niet doen, omdat ik zelf graag wat wissel in mijn team. Als je deze SBC doet zit je dus altijd vast aan een Engelsman/EPL speler.
https://www.reddit.com/r/...th_rttf_militao_and_rttf/
Hier sluit ik me dan ook bij aan.Bossie schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:38:
[...]
Vraag het me af, Liverpool zal idd ver gaan komen maar tzt zullen er wel weer andere goede promo/SBCs, icon-swaps geweest zijn.
Binnenkort 85 en dan 3/4 maand voor de volgende upgrade ?
[ Voor 19% gewijzigd door SlqmLqck op 11-11-2019 14:41 ]
Iemand een mening over Allan RTTF(86)? 280k.. Best duur maar wel een goeie
Twijfels...

Napoli zal zich wel vlot plaatsen voor de volgende ronde, maar gezien hun huidige vorm (en de hommeles bij de club rond oa Mertens) stel ik me serieuze vragen of ze ver zullen komen.silvi0 schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:43:
Iemand een mening over Allan RTTF(86)? 280k.. Best duur maar wel een goeieTwijfels...
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ik ben erg over hem te spreken!
En hij wordt nog beter zodra liverpool vordert in de CL.
En hij wordt nog beter zodra liverpool vordert in de CL.
DeBers schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:28:
Nog 200.000 coins sparen... Dan kan ik baby Maradonna halen. Weet niet precies waarom, maar heb mij gewoon als doel gesteld om hem op de CAM positie te hebben. Waarschijnlijk was het beter geweest om het team op alle posities geleidelijk aan te verbeteren, maar het lijkt me gewoon tof om 1 bekende icon te hebben.
Uiteindelijk Gold 1 bereikt gisteren. Ben wel blij met de vooruitgang, in het begin van deze Fifa haalde ik met moeite Goud 3, in deze WL reeks had Elite erin gezeten als ik net wat scherper geweest was op de cruciale momenten. Ik merk dat een aantal stappen vooruit kunnen denken veel verschil maakt in dit spel, zowel in de aanval als verdediging. Jammer genoeg ook 2 penaltyreeksen verloren, als die mijn kant op waren gevallen had ik nog een wedstrijd over om voor Elite te gaan.
Het team is op 2 posities na in orde, zal deze week de keeper en misschien linksback positie gaan upgraden. De Gea komt op doel ipv Ederson, alleen ik weet nog niet zeker wie er linksback moet komen te staan. Robertson is wel een verbetering tov Shaw, maar hij ziet er alsnog niet uit als mijn ideale linksback. Met Anchor erop mist hij snelheid, met Shadow vind ik die 65 strength er wel erg laag uit zien, of is dat geen probleem deze Fifa? Ik ben nog aan het twijfelen of ik misschien Roberto Carlos uit de Swap deals haal, dan is dat probleem opgelost, maar dan kan ik helaas geen Butra meer halen. Keuzes, keuzes...
Het team is op 2 posities na in orde, zal deze week de keeper en misschien linksback positie gaan upgraden. De Gea komt op doel ipv Ederson, alleen ik weet nog niet zeker wie er linksback moet komen te staan. Robertson is wel een verbetering tov Shaw, maar hij ziet er alsnog niet uit als mijn ideale linksback. Met Anchor erop mist hij snelheid, met Shadow vind ik die 65 strength er wel erg laag uit zien, of is dat geen probleem deze Fifa? Ik ben nog aan het twijfelen of ik misschien Roberto Carlos uit de Swap deals haal, dan is dat probleem opgelost, maar dan kan ik helaas geen Butra meer halen. Keuzes, keuzes...
Na een post van een forumlid hier, besloten om de Eredivisie volledig in te kopen. Vorig jaar kwam deze meen ik redelijk laat (later dan de Pro League). Verwacht hem dit jaar dus wat eerder. Druk mee bezig op het moment, er is nu niet iets wat ik kan doen op FIFA, buiten wat Rivals.
Vraagje over de challenges, want in zie online wat discussie, wat is een lofted cross?
Ik ging ervanuit dat dit L1+Vierkantje zou zijn, maar volgens sommigen werkt dit niet en zou het 2xvierkantje zijn. Iemand hier die het met zekerheid weet?
Ik ging ervanuit dat dit L1+Vierkantje zou zijn, maar volgens sommigen werkt dit niet en zou het 2xvierkantje zijn. Iemand hier die het met zekerheid weet?
Lofted cross is op PC 2x X, wat waarschijnlijk overeenkomt met 2x vierkantje op PS4. In het begin van Fifa 20 deed ik best vaak een lofted pass, was een goede manier om te voorkomen dat je passes onderschept werden. EA heeft het helaas vrij snel generfed, waardoor de balaanname een stuk minder werd van lofted passes, wat de snelheid uit je aanval haalt.Jebus4life schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:26:
Vraagje over de challenges, want in zie online wat discussie, wat is een lofted cross?
Heb ik net De Gea gesniped op PC voor 36K, komt hij vervolgens uit een untradable 2 player pack gelopen...
Zelf quoteSleehond schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:30:
@jOnAt
3x een Scream in mijn elftal nu!
Scream Jesus Navas
Scream Gameiro
Scream William Carvalho
Ben benieuwd
Met:
Benzema ---------- Griezmann
Vinicius jr - Fekir - Dembele
----------Frenkie de Jong----------
Marcello - De Vrij - De Ligt - Semedo
----------- Handanovic ------------
Wie zou ik op Fekir zijn plaats beter kwijt kunnen? Suarez, Modric, Casemiro, Isco?
Wie zou ik op Fekir zijn plaats beter kwijt kunnen? Suarez, Modric, Casemiro, Isco?
Nou pfff. Die nieuwe objectives zijn ook geen kattenpis 
Gelukkig veel first owner bewaard.

Nieuwe icon challenges zitten er wel 2 pittige in...
Rivals wins met 11 UCL players en met 11 first owned...
***Hassie was me net voor***
Rivals wins met 11 UCL players en met 11 first owned...
***Hassie was me net voor***
[ Voor 12% gewijzigd door Jebus4life op 11-11-2019 19:09 ]
Modric heb ik nu voor 4 wedstrijden on loan door het halen van lvl 3 oid. Suarez heb ik net voor 28k kunnen halen. Beter dat dan 45k kwijt zijn voor Modric.Ben benieuwd wie beter bevalt.
Het zijn belachelijk veel wedstrijden want alles is met winst afsluiten, zelfs squad battles zijn 24 wedstrijdenHassiebassie schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:08:
Nou pfff. Die nieuwe objectives zijn ook geen kattenpis

1 sb uitdaging is zelfs op legendarisch ipv wereldklasse
En met 11 2e divisie van Engeland. Zelfs al heb ik de beste spelers is dat bijna onmogelijk...sensately schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:16:
1 sb uitdaging is zelfs op legendarisch ipv wereldklasse
Hier:Joosie200 schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:07:
Met:
Scream Gameiro - Inaki Williams
Suarez
Guedes - Scream William Carvalho - De Jong - Scream Jesus Navas
Jordi Alba - Gimenez - Carvajal
Oblak
Hier nu sparen voor Lenglet als upgrade van Gimenez.
Ik kan dus Suarez als CAM aanbevelen. Goed in de dribbel, schot en fysiek. Wellicht niet heel wendbaar en snel maar dat lijk ik niet echt te missen. En ik heb wel wat snelheid en wendbaarheid om hem heen dus dat compenseert dat vlak
Makkie, elke update zit er een low-chem tegenstander die je probleemloos oprolt.Hassiebassie schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:23:
[...]
En met 11 2e divisie van Engeland. Zelfs al heb ik de beste spelers is dat bijna onmogelijk...
Gewoon ff een kopie van je team klaarzetten met 2e divisie team en daarmee deze oppakkken
Heb Suarez met hunter erop kunnen fixen als CAM. Ben benieuwd. Goed, tis geen Messi oid maarja die is onbetaalbaar. Heb Carvajal weg gedaan voor Semedo trouwens. Lenglet/Jordi Alba heb ik naar gekeken maar ik heb met de Vrij/De Ligt en Handanovic een mooie Italia combi. Volledig la liga heb ik geen zin in. Beetje mixen en matchen.Sleehond schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:25:
[...]
Ik kan dus Suarez als CAM aanbevelen. Goed in de dribbel, schot en fysiek. Wellicht niet heel wendbaar en snel maar dat lijk ik niet echt te missen. En ik heb wel wat snelheid en wendbaarheid om hem heen dus dat compenseert dat vlak
Achja, we lopen te klagen, maar ik moet er 5 halen en dan is zanetti binnen. Dat moet zeker te doen zijn 
Ik zou er dan nog 6 kunnen halen voor schmeichel maar die kan me gestolen worden.
Ik zou er dan nog 6 kunnen halen voor schmeichel maar die kan me gestolen worden.
Allemaal aangezien ik Ferdinand wilde, maar het zal wel Carlos wordenHassiebassie schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:47:
Achja, we lopen te klagen, maar ik moet er 5 halen en dan is zanetti binnen. Dat moet zeker te doen zijn
Haha zo denk ik er ook over, ga ook voor Zanetti. Die SB’s op wereldklasse moeten wel lukken, LaLiga ook wel met wat leenspelers. Dan zal er nog 1 lastig worden.. Ach ja, het moet ook niet zo zijn dat iedereen binnen 30 min een icon heeft, mag je best even je best voor doenHassiebassie schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:47:
Ik ga deze week lekker genieten van FIFA! Laat de iconswaps links liggen en ga met mijn standaard team spelen
Al 3 potjes gewonnen met mijn Braziliaanse team. Helpt wel als je Neymar/lucas/allan/firminho/militao/telles in je normale team hebt haha.
En veel marquinhos gekocht hebt als investering voor de Ligue 1 POTM
Een behoorlijke grind. SB is makkelijk doordat je eindeloos kunt resetten (ookal krijg je dan niet altijd punten meer) maar volgende week maandag krijg je dan toch weer packs. Ga voor de base icon pack, dus moet te doen zijn
Champions league en Brazilië moet geen probleem zijn. First owner gaat ook wel lukken
Gelukkig had ik al zo'n voorgevoel en gisteravond mn serie A team geüpgraded met CL versies
Gelukkig had ik al zo'n voorgevoel en gisteravond mn serie A team geüpgraded met CL versies
Pittige icon objectives !
Tip: Squad battles kan je oneindig resetten alleen stop de telling qua punten na 8(?) keer... maar who cares.
Gewoon tegen lage rated teams spelen.
Lukt wereldklasse niet dan is soms legendarisch beter te doen.
Pffff 8 halen... met name rivals is lastig
Hopen op een aardige tegenstander
Als ik een ucl team tegenkom krijgt hij de overwinning
Tip: Squad battles kan je oneindig resetten alleen stop de telling qua punten na 8(?) keer... maar who cares.
wijze woorden
Ik denk dat ik de icon-swaps deze maand links laat liggen. Vond de eerste set al een enorme grind en als ik een icon wil hebben, dan koop ik hem wel gewoon. Heb daar op dit moment zo’n 800k voor. Als ik wil, handel ik en dan heb je het denk ik nog sneller bij elkaar.
Als er nou een icon tussen zat waar ik echt fan van ben, zoals Koeman, Larsson of van Basten, had ik het wel gedaan. Vind het nu een veel te grote grind. Evenals die UEL rechtsback overigens.
Als er nou een icon tussen zat waar ik echt fan van ben, zoals Koeman, Larsson of van Basten, had ik het wel gedaan. Vind het nu een veel te grote grind. Evenals die UEL rechtsback overigens.
Net rivals gespeeld wat spelen de servers eng lekker. Geen vertraging geen achterlijke dingen . 3 potjes 3 rage quits
Die icon swaps laat ik voor wat ze zijn. Enorm veel moeite en heb daar geen zin in.
Die icon swaps laat ik voor wat ze zijn. Enorm veel moeite en heb daar geen zin in.
Is het eigenlijk geweten of er nog Icon Swaps komen in S3?
Oftewel neem ik Klose, of ik wacht op S3 met meer tokens die klaar staan.
(Klose lijkt wel heerlijk trouwens, maar zo'n zonde dat headers compleet waardeloos zijn, toch een reden om met Klose te spelen...)
(Klose lijkt wel heerlijk trouwens, maar zo'n zonde dat headers compleet waardeloos zijn, toch een reden om met Klose te spelen...)
Pfff in divisie 2 zijn die objectives nauwelijks te doen joh.... je speelt altijd tegen teams met neymar en mbappe die jouw verdedigers er lachend uit lopen...
Hier andersom. Servers wel goed, maar alleen maar rare dingen. 5 gespeeld 0 gewonnen. Zo'n avond dus. Een afgeketst schot zal ook nooit eens bij je verdedigers terecht komen hè?Traeces schreef op maandag 11 november 2019 @ 21:42:
Net rivals gespeeld wat spelen de servers eng lekker. Geen vertraging geen achterlijke dingen . 3 potjes 3 rage quits![]()
Dat had ik dus in de WL zondagMadMoody schreef op maandag 11 november 2019 @ 21:59:
[...]
Hier andersom. Servers wel goed, maar alleen maar rare dingen. 5 gespeeld 0 gewonnen. Zo'n avond dus. Een afgeketst schot zal ook nooit eens bij je verdedigers terecht komen hè?

Ongetwijfeld, met nieuwe swapkaartjes specifiek voor de tweede ronde.Jebus4life schreef op maandag 11 november 2019 @ 21:46:
Is het eigenlijk geweten of er nog Icon Swaps komen in S3?
Haha jeeezus speel me net een bijzonder squad battle potje...
Speelde op legendarisch tegen een niet al te sterke squad.
14 doelpogingen verder in de 87e minuut haal ik gefrustreerd uit (omdat ik echt dacht shit dit blijft 0-0 heb zelf de kansen om zeep geholpen) met R1 en rondje van een meter of circa 20-22 vol in de kruising, onderkant lat, bal achter de lijn omhoog stuitend weer tegen de lat uit de goal. Doellijn technologie, doelpunt!
Hij was ook echt ZO hard dat ik hem oprecht niet zag maar direct doorhad dat het dus wel een doelpunt was...
Dafuq, echt zelden zo'n kiezelhard schot gehad... pfff
Ik was even bang flink wat punten te hebben misgelopen maar toch een goeie 2.000 punten erbij door dit magistrale doelpunt
Heerlijk spel he.... dat FIFA
Speelde op legendarisch tegen een niet al te sterke squad.
14 doelpogingen verder in de 87e minuut haal ik gefrustreerd uit (omdat ik echt dacht shit dit blijft 0-0 heb zelf de kansen om zeep geholpen) met R1 en rondje van een meter of circa 20-22 vol in de kruising, onderkant lat, bal achter de lijn omhoog stuitend weer tegen de lat uit de goal. Doellijn technologie, doelpunt!
Hij was ook echt ZO hard dat ik hem oprecht niet zag maar direct doorhad dat het dus wel een doelpunt was...
Ik was even bang flink wat punten te hebben misgelopen maar toch een goeie 2.000 punten erbij door dit magistrale doelpunt
Heerlijk spel he.... dat FIFA

[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 11-11-2019 22:29 ]
Pfoe heb die eerste 12 icon swaps binnen gehaald, toen specifiek gewacht op wat nu komen ging. Maar deze objectives zijn wel zwaar. Even gaan kijken of ik zin heb om me weer helemaal af te laten zakken. Voor Zanetti heb ik er 5 nodig in ieder geval.
Je kan volgens mij ook gewoon de SB objectives tegen de TOTW spelen, dan kan je gewoon je refreshes sparen en daar echt de punten binnen halen.Valandil schreef op maandag 11 november 2019 @ 21:15:
Pittige icon objectives !
Hoeveel heb je ze gekocht heb er ook al een paar klaar staansensately schreef op maandag 11 november 2019 @ 20:34:
Al 3 potjes gewonnen met mijn Braziliaanse team. Helpt wel als je Neymar/lucas/allan/firminho/militao/telles in je normale team hebt haha.
Vandaag in het klassement over de 2 miljoen coins winst gegaan. Sinds ik me 3-4 weken geleden echt op handelen ben gaan storten flink wat winst gemaakt.
Helaas met de komst van POTM Vardy en het flink dalen van prijzen al een groot deel van die winst in rook opgegaan.
Ik blijf voorlopig even doorsparen voor ik een nieuw team koop. Mijn streven is 3,5 miljoen coins en dan een team met Neymar, de Bruyne, Mbappe, Van Dijk etc. te maken
Helaas met de komst van POTM Vardy en het flink dalen van prijzen al een groot deel van die winst in rook opgegaan.
Ik blijf voorlopig even doorsparen voor ik een nieuw team koop. Mijn streven is 3,5 miljoen coins en dan een team met Neymar, de Bruyne, Mbappe, Van Dijk etc. te maken
stuk of 15 voor 10k1987Michael1987 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 01:03:
[...]
Hoeveel heb je ze gekocht heb er ook al een paar klaar staan
Idem ditto gisterenavond.MadMoody schreef op maandag 11 november 2019 @ 21:59:
[...]
Hier andersom. Servers wel goed, maar alleen maar rare dingen. 5 gespeeld 0 gewonnen. Zo'n avond dus. Een afgeketst schot zal ook nooit eens bij je verdedigers terecht komen hè?
Ik ben ook wel bezig met de icon swaps (en dus behoorlijk shitty teams), maar hoeveel 100% kansen ik wel niet bleef missen... Ik denk dat ik 1 goal gescoord heb in 5 wedstrijden.
Ik wilde al voor de base icon gaan, maar als ik dit lees weet ik.het zeker.
https://fifaforums.easpor...has-middle-icons-in-it/p2
En dan lekker baby Schmeichel packen. Succes man, ik vind het risico te groot.038Zwolle schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:11:
Ik wilde al voor de base icon gaan, maar als ik dit lees weet ik.het zeker.
Serieus? Hoor wel dat door een bug ook de mid icons uit de packs gehaald kunnen worden. Maar veel plezier met je baby schmeichel038Zwolle schreef op maandag 11 november 2019 @ 20:38:
Een behoorlijke grind. SB is makkelijk doordat je eindeloos kunt resetten (ookal krijg je dan niet altijd punten meer) maar volgende week maandag krijg je dan toch weer packs. Ga voor de base icon pack, dus moet te doen zijn
Trouwens er is aardig wat te combineren he bij die swaps
--> 11 UCL/Brazilie
--> 11 Frist Owner/League
--> 7 First Owner league/11 Brazilie
en ga maar door
in 10 wins 4 swaps dus. De uber oplossing is 11 First Owners waarvan 7 uit 1 league met een braziliaanse nationaliteit en dan Allemaal UCL kaarten, heb je 4 swaps in 5 wins
Verrek, zo had ik het nog niet eens bekekenbvbal79 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:47:
[...]
Serieus? Hoor wel dat door een bug ook de mid icons uit de packs gehaald kunnen worden. Maar veel plezier met je baby schmeichel
--> 11 UCL/Brazilie
en ga maar door
in 10 wins 4 swaps dus. De uber oplossing is 11 First Owners waarvan 7 uit 1 league met een braziliaanse nationaliteit en dan Allemaal UCL kaarten, heb je 4 swaps in 5 wins

Had een CL-teampje klaar gezet, zie nu dat ik daar 7+ first owned uit LaLiga in heb zitten. Als ik die 2 dan tegelijk pak en nog 2 van de SB's (Liga NOS al gedaan) heb ik al genoeg voor Zanetti
Je kunt ook overwegen om een andere combi DR te doen, want die SB zijn 6 wedstrijden per stukArazogia schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:57:
[...]
Verrek, zo had ik het nog niet eens bekeken![]()
Had een CL-teampje klaar gezet, zie nu dat ik daar 7+ first owned uit LaLiga in heb zitten. Als ik die 2 dan tegelijk pak en nog 2 van de SB's (Liga NOS al gedaan) heb ik al genoeg voor Zanetti
Ja alleen weet ik bij de SB vrij zeker dat ik met 12 wedstrijden klaar ben. Voor die andere combi DR's heb ik niet zoveel sterke spelers dus daar moet ik dat nog maar zien.bvbal79 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:06:
[...]
Je kunt ook overwegen om een andere combi DR te doen, want die SB zijn 6 wedstrijden per stuk
Dat is wel een gepuzzel, plus dat ik dan een enorm schijtteam in het veld heb staan..bvbal79 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:47:
[...]
Serieus? Hoor wel dat door een bug ook de mid icons uit de packs gehaald kunnen worden. Maar veel plezier met je baby schmeichel
--> 11 UCL/Brazilie
en ga maar door
wel mooie tip
wijze woorden
11 first owner en Serie A heb ik tegelijk kunnen doen. Nu alleen nog 3x Squad battles voor Zanetti, maar dat vind ik zo enorm saai

Squadbattles kun je in ieder geval doen met bijvoorbeeld netflix op een tweede schermt mac schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:26:
11 first owner en Serie A heb ik tegelijk kunnen doen. Nu alleen nog 3x Squad battles voor Zanetti, maar dat vind ik zo enorm saai
Haha thnx, ik hou je op de hoogte. Een leuke midicon is voor mij de moeite waard. Al was ij het sowieso van plan. Ik vind de grind best leuk en zo geweldig vind ik de icons niet. Het merendeel kan ik evt wel kopen.Xamsix schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:34:
[...]
En dan lekker baby Schmeichel packen. Succes man, ik vind het risico te groot.
Snap ik wel inderdaad, moet zeggen dat de Icons ook niet zó geweldig zijn. Maar ik zie het bij mezelf sowieso gebeuren dat er een icon uit komt lopen waar ik he-le-maal niks mee kan.038Zwolle schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:30:
[...]
Haha thnx, ik hou je op de hoogte. Een leuke midicon is voor mij de moeite waard. Al was ij het sowieso van plan. Ik vind de grind best leuk en zo geweldig vind ik de icons niet. Het merendeel kan ik evt wel kopen.
Ben benieuwd in ieder geval!
Zanetti lijkt mij wel een RB voor de rest van de game eigenlijk.Xamsix schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:35:
[...]
Snap ik wel inderdaad, moet zeggen dat de Icons ook niet zó geweldig zijn. Maar ik zie het bij mezelf sowieso gebeuren dat er een icon uit komt lopen waar ik he-le-maal niks mee kan.
Ben benieuwd in ieder geval!
Yep, dat is ook de icon waar ik voor gaFraaank schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:37:
[...]
Zanetti lijkt mij wel een RB voor de rest van de game eigenlijk.
Waarom zitten er dan ook mid icons in die packs? Kan je dan ook baby schmeichel packen?038Zwolle schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:30:
[...]
Haha thnx, ik hou je op de hoogte. Een leuke midicon is voor mij de moeite waard. Al was ij het sowieso van plan. Ik vind de grind best leuk en zo geweldig vind ik de icons niet. Het merendeel kan ik evt wel kopen.
Maar een RB is wel een saaie speler. Het is vast de meest zekere keuze, maar het blijft toch een spel.Fraaank schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:37:
[...]
Zanetti lijkt mij wel een RB voor de rest van de game eigenlijk.