Acties:
  • +1 Henk 'm!
De server zijn echt weer een drama vandaag. Zit echt een enorme delay.

Ga 2-2 in me 2de WL dus ben benieuwd waar we eindigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:05
Ik kijk regelmatig de pack opening van streamers die top 100 of elite eindigen en op een extreme uitzondering na krijgen ze allemaal troep.
Bewijs dat al die WL frustratie het totaal niet waard is. Ook met de huidige Gameplay als deze top was snap ik het nog had ik zelf er meer gedaan.

Me beste pack openings heb ik uit de niet reward Packs dit jaar.
Zelf besloten ze alleen nog te doen wanneer er een icon objective is, zoveel tijd over en zoveel meer rust :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
SlqmLqck schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:30:
Het is weer weekend hoor, wat een gejank in dit topic zeg.
Mag toch, het is simpelweg te slecht voor woorden dat een online game-modus vrijwel onspeelbaar is terwijl de benodigde capaciteit voor EA bekend is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:44
Is die sbc van Joe Gomes de moeite waard?
Redelijk duur voor een 83 rated speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:50
Kanters85 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:57:
Is een beetje een gokje. Voor deze rating is hij het niet waard vind ik, maar mogelijk krijgt een upgrade en dan begint hij wel interessant te worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:02:
[...]

Is een beetje een gokje. Voor deze rating is hij het niet waard vind ik, maar mogelijk krijgt een upgrade en dan begint hij wel interessant te worden
Liverpool heeft nog een punt nodig om door te gaan, dan word dit een 85 rated kaartje als ik me niet vergis.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Spelers als Mertens, Manolas, Allan... zijn fel in waarde gezakt. Gaan die blijven zakken of terug stijgen naar ongeveer hun oorspronkelijke waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Meru94 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:35:
Spelers als Mertens, Manolas, Allan... zijn fel in waarde gezakt. Gaan die blijven zakken of terug stijgen naar ongeveer hun oorspronkelijke waarde?
Denk dat die spelers gaan zakken. Er zijn nu veel promos dus veel mensen openen packs. Ook is het spel ouder dus zitten er veel meer spelers in het spel. Dit wordt richting black friday alleen nog maar erger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09 18:38

Jebus4life

BE User

Pfff, eerste keer dat ik WL speel, toch wel een ander spel hoor... Ik zie echt af, zaken die in Rivals vlotjes gaan zijn nu bijna niet te doen. Mijn Dzeko is zowaar onzichtbaar

Ik had geen idee was te verwachten, maar ik had toch stiekem gehoopt dat Gold 3 niet te ver out of reach zou zijn, maar het zal al knokken worden om Silver 1 te halen :+ Ik moet echt beter worden O-)

3-6 momenteel

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jebus4life schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:12:
Pfff, eerste keer dat ik WL speel, toch wel een ander spel hoor... Ik zie echt af, zaken die in Rivals vlotjes gaan zijn nu bijna niet te doen. Mijn Dzeko is zowaar onzichtbaar

Ik had geen idee was te verwachten, maar ik had toch stiekem gehoopt dat Gold 3 niet te ver out of reach zou zijn, maar het zal al knokken worden om Silver 1 te halen :+ Ik moet echt beter worden O-)

3-6 momenteel
Ik pak vaker een WL mee, maar je vecht meer tegen de gameplay dan tegen de tegenstanders lijkt het.
Geen idee wat er aan de hand is, maar het is bijzonder traag en zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Eder Militao is binnen! (Dit kan zo'n ongelofelijk miskoop worden :') )

Team: https://www.easports.com/...Id=j9LcysVpnR12N:FFA20PS4

[ Voor 40% gewijzigd door Wulfric92 op 09-11-2019 14:07 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kanters85
Wat een packluck vandaag eerst Messi en daarna Zola 😱
Dat is een stuk makkelijker dan die swap spelers verZamelen 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Kanters85 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 14:16:
Wat een packluck vandaag eerst Messi en daarna Zola 😱
Dat is een stuk makkelijker dan die swap spelers verZamelen 🙈
Mwah ik heb 12 kaarten nu, maar in al die tijd dat ik fut speel heb ik nog nooit een speler gepakt van die categorie. Denk zelfs nooit een speler van boven de 200k :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Ik heb dit jaar blijkbaar geluk..
Ook al eens blanc in een pakket gehad
038Zwolle schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 14:27:
[...]

Mwah ik heb 12 kaarten nu, maar in al die tijd dat ik fut speel heb ik nog nooit een speler gepakt van die categorie. Denk zelfs nooit een speler van boven de 200k :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Kanters85 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:57:
In zijn geheel niet waard.
Allereerst untreadable.
Daarnaast, vorig jaar had ik Sterling en die werd in maart pas interessant toen City ver in de CL kwam.
Toen stond TOTS al bijna voor de deur.
Ik verwacht Liverpool best ver te komen alleen geen zekerheid en met een 83-er kan het best wel ff duren alvorens deze kaart OP is.... Gezien de huidige staat van de game denk ik dat je met de coins betere dingen kan doen...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Benzema/Suarez als spits/cam of andersom? Ik ben nu van mijn Nederlands elftal naar een gemixt la liga elftal gegaan. Heb nog Bergwijn als cam, al heb ik Benzema als spits voor 12k net gescoord. Nu nog Suarez, maar die is een stukje duurder.

https://www.easports.com/...fId=gJ5Ll65qbSMG:FFA20XBO

Heb ik straks een gemixt Real Madrid/Barca/Inter/Juve team.

[ Voor 12% gewijzigd door Joosie200 op 09-11-2019 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 23-09 21:04
Oblak wordt mijn nieuwe keeper en Ramos komt op CV (als ik de coins heb). Verder nog tips voor de LM en ST? https://www.easports.com/...Id=haZvmk7WnR150:FFA20PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-09 14:58
chengbondkwok schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:05:
Ik heb zo'n 1.3 miljoen coins te besteden (en alleen maar untradeable spelers over).....

Als jullie mij waren en geen WL spelen (want te stressvol / weinig tijd) zouden jullie dan voor:
- CR7 gaan en daar langzaamaan een leuk team om heen bouwen
- Gaan voor de PL trio Mane Son Salah en daarmee Division Rivals wrecken (het plan dan)

In al die jaren FIFA heb ik nog nooit met CR7 gespeeld, maar ben alleen bang dat hij een beetje tegen gaat vallen voor zoveel coins (en ik kom nog een kleine 200K tekort om hem voor de laagste BIN te kunnen kopen).
Dit is niet het beste jaar voor CR7 in Fifa. Een van zijn sterkste wapens, koppen, is zo goed als onbruikbaar deze editie. Het zegt denk ik ook wel veel dat je de Messi's, Neymars en Mbappe's in allerlei teams in WL en Rivals ziet rondlopen, ben nog geen CR7 tegen gekomen tot dusver. Het is alsnog een prima spits, alleen voor die hoeveelheid coins zijn er betere alternatieven. Zelf zou ik voor het PL trio gaan, dat is een leuke voorhoede om te hebben.
simons schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:03:
[...]

In zijn geheel niet waard.
Allereerst untreadable.
Daarnaast, vorig jaar had ik Sterling en die werd in maart pas interessant toen City ver in de CL kwam.
Toen stond TOTS al bijna voor de deur.
Ik verwacht Liverpool best ver te komen alleen geen zekerheid en met een 83-er kan het best wel ff duren alvorens deze kaart OP is.... Gezien de huidige staat van de game denk ik dat je met de coins betere dingen kan doen...
Niet helemaal mee eens. Ja, hij is duur en untradable, dus je moet wel zeker weten dat hij in je team past.
Maar als je een PL achterhoede / middenveld hebt, dan kan hij wel de coins waard zijn.

Heb je wel eens met zijn gewone 80 rated gold kaart gespeeld? Die zit op ongeveer hetzelfde niveau als Eder Militao. De kans is groot dat Liverpool doorgaat, dus dan heb je sowieso al een 85 rated Gomez. Dan heb je een verdediger die tot de beste in de game hoort tot aan TOTS. En als Liverpool ver in de CL komt, zou hij zelfs in TOTS nog kunnen meedraaien, maar dat is natuurlijk wel een gok die je neemt.

Daarnaast heeft hij green links naar Alisson, VVD, Walker, Wijnaldum IF, Fabinho IF, dus genoeg opties om hem in een hybrid team te stoppen.

Zelf ben ik aan het twijfelen om hem te halen ipv Scream Otamendi. Momenteel is Scream Otamendi nog wel beter, maar op het 85 niveau van Gomez is hij Otamendi mogelijk al voorbij gestreefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb Fekir voor nu als el cheapo CAM meegepakt voor 4k. Kan ik IF Malen en IF Bergwijn proberen te slijten en daar Suarez van halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Ik vind zijn 80 kaartje ook al prima.
Heb door er packluck van vandaag coins gemaakt.
Waardoor ik zijn SBC toch maar gedaan heb.

En ook Zidane 91 en dalgish 90 eens uitgeprobeerd
mar101 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:55:
[...]

Dit is niet het beste jaar voor CR7 in Fifa. Een van zijn sterkste wapens, koppen, is zo goed als onbruikbaar deze editie. Het zegt denk ik ook wel veel dat je de Messi's, Neymars en Mbappe's in allerlei teams in WL en Rivals ziet rondlopen, ben nog geen CR7 tegen gekomen tot dusver. Het is alsnog een prima spits, alleen voor die hoeveelheid coins zijn er betere alternatieven. Zelf zou ik voor het PL trio gaan, dat is een leuke voorhoede om te hebben.

[...]

Niet helemaal mee eens. Ja, hij is duur en untradable, dus je moet wel zeker weten dat hij in je team past.
Maar als je een PL achterhoede / middenveld hebt, dan kan hij wel de coins waard zijn.

Heb je wel eens met zijn gewone 80 rated gold kaart gespeeld? Die zit op ongeveer hetzelfde niveau als Eder Militao. De kans is groot dat Liverpool doorgaat, dus dan heb je sowieso al een 85 rated Gomez. Dan heb je een verdediger die tot de beste in de game hoort tot aan TOTS. En als Liverpool ver in de CL komt, zou hij zelfs in TOTS nog kunnen meedraaien, maar dat is natuurlijk wel een gok die je neemt.

Daarnaast heeft hij green links naar Alisson, VVD, Walker, Wijnaldum IF, Fabinho IF, dus genoeg opties om hem in een hybrid team te stoppen.

Zelf ben ik aan het twijfelen om hem te halen ipv Scream Otamendi. Momenteel is Scream Otamendi nog wel beter, maar op het 85 niveau van Gomez is hij Otamendi mogelijk al voorbij gestreefd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:38
Het is weer om te huilen vandaag. Input delay teveel aanwezig, passes komen niet aan. Alles voelt zó slecht aan.

Ben hier wel klaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:17
Eerste weekend league ooit voor mij. Gaat echt super. 11 keer verloren en 1 keer gewonnen 8)

Ik had vrij weinig illusies, maar is toch vrij pijnlijk. Ik snap ook echt niet hoe het kan dat bij andere er wel altijd een vrije speler te vinden is. De laatste pass gaat eigenlijk altijd fout. Er is geen aanspreekpunt. Maar goed, blijven oefenen. :P

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
kw_nl schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:50:
Eerste weekend league ooit voor mij. Gaat echt super. 11 keer verloren en 1 keer gewonnen 8)

Ik had vrij weinig illusies, maar is toch vrij pijnlijk. Ik snap ook echt niet hoe het kan dat bij andere er wel altijd een vrije speler te vinden is. De laatste pass gaat eigenlijk altijd fout. Er is geen aanspreekpunt. Maar goed, blijven oefenen. :P
Misschien dat het met een aanspeelpunt beter gaat ;) :p
Flauw maar kon het niet laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
FidoDido schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:58:
[...]

Misschien dat het met een aanspeelpunt beter gaat ;) :p
Flauw maar kon het niet laten :)
d:)b ik heb het ingesteld staan. Maar het gebeurd niet. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Ga nu 16-3 mijn beste WL record tot nu toe van fifa.. zit er aan te denken om pauze te nemen haha

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Ik ga 4-2, heel matig begin maar heb een heel druk weekend. Erg moe ook. Ga voor Zilver 1 / Goud 3. Maakt ook niet veel uit, mn hoogste ranking ooit was Goud 1 en daaruit had ik mn slechtste rewards ooit hahaha.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Bossie schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:16:
[...]

En dan later dit jaar, Yedder op de plek van Lucas en Mbappe in ST in je chem formatie :+
Jij snapt hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08:46
Actueel 6 om 1, verliespotje kon ik verliezen, was een gelijkwaardige wedstrijd. Terecht 2-0 achter, daarna terecht 2-2 gemaakt en in de 90e minuut een rage-moment omdat Nesta zich fysiek liet aftroeven door fucking Dembele.

Hoe dan ook, loop flink achter met de potten maar merk gewoon dat het moeizaam speelt. Hoop wel dat er vanavond nou eens een SBC komt met leuke pakketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ga momenteel 6 om 3.
Het gaat om en om. Tegen teams met Neymar, Mbappe, Sterling, de Bruyne heb ik gevochten tot het einde maar helaas toch 3-4 het onderspit moeten delven.

Aan de andere kant weer 3 ragequits :P
Insigne, Dzeko en Mertens weten elkaar prima te vinden.

Heb alleen totaal geen zin meer. Het neemt zo ontzettend veel tijd in beslag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 17:51:
Ga momenteel 6 om 3.
Het gaat om en om. Tegen teams met Neymar, Mbappe, Sterling, de Bruyne heb ik gevochten tot het einde maar helaas toch 3-4 het onderspit moeten delven.

Aan de andere kant weer 3 ragequits :P
Insigne, Dzeko en Mertens weten elkaar prima te vinden.

Heb alleen totaal geen zin meer. Het neemt zo ontzettend veel tijd in beslag....
Heb zoveel van de traditionele potjes waarbij ik de bal met geen mogelijkheid in de goal krijg en uiteindelijk eraf ga door een counter.

Vorige potje ook de tegenstander weggespeeld maar het lukt gewoon niet om te scoren en dan vervolgens in de 85e minuut de 0-1 door POTM Vardy (uiteraard) tegen te krijgen (2 shots on target vs 10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weinig tijd dit weekend dus tussendoor her en der wat potjes. Ga nu 7-1, maar de delay is real zeg pfffff.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Dat moment dat je je laat verleiden om 80 euro aan pakjes uit te geven en het beste wat je packed is gouden Navas GK. Ben toch een nerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:57
Glasscar schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:54:
Oblak wordt mijn nieuwe keeper en Ramos komt op CV (als ik de coins heb). Verder nog tips voor de LM en ST? https://www.easports.com/...Id=haZvmk7WnR150:FFA20PS4
Morales naast Benzema? Morales bevalt mij uitstekend en is betaalbaar! Bij mij nu 69 wedstrijden gebruikt, 73 goals!

En om een x positief te zijn: vandaag 6 WL wins op een rij waardoor ik nu ineens 9-8 sta.

[ Voor 15% gewijzigd door Moody2204 op 09-11-2019 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
kw_nl schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:59:
[...]

d:)b ik heb het ingesteld staan. Maar het gebeurd niet. :S
Doelde meer op de typo aanspreekpunt IPV aanspeelpunt daarom zei ik flauw maar kon het niet laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, Scream Firmino houden als CAM of bijvoorbeeld omruilen voor KDB en twee andere versterkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
FidoDido schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 19:54:
[...]

Doelde meer op de typo aanspreekpunt IPV aanspeelpunt daarom zei ik flauw maar kon het niet laten ;)
Ah, zie hem nu pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 23-09 21:04
MadMoody schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 19:18:

[...]

Morales naast Benzema? Morales bevalt mij uitstekend en is betaalbaar! Bij mij nu 69 wedstrijden gebruikt, 73 goals!

En om een x positief te zijn: vandaag 6 WL wins op een rij waardoor ik nu ineens 9-8 sta.
Dank, ga ik eens proberen. Morata brengt het niet zo. Heb Costa ook nog achter de hand voor de spitspositie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Nieuw dieptepunt in dit absolute teringspel:

Ik scoor, en krijg daarna opeens penalty ondanks dat ik gescoord heb. Pingel belandt natuurlijk op de lat en tegenstander scoort op counter.

Ik kan me de vacature al voorstellen:

- Nul kennis van coderen of voetbal vereist.

[ Voor 5% gewijzigd door matthewk op 09-11-2019 21:17 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Bossie schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 20:18:
Hmm, Scream Firmino houden als CAM of bijvoorbeeld omruilen voor KDB en twee andere versterkingen.
Hangt er een beetje vanaf hoe de rest van je team eruit ziet en wat voor versterkingen je er voor kan terughalen.

Zelf lijkt me Scream Firmino het beste werken als box-to-box CM, aangezien hij allround goede stats heeft, die 95 stamina komt dan zeker goed van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 21:18:
[...]

Hangt er een beetje vanaf hoe de rest van je team eruit ziet en wat voor versterkingen je er voor kan terughalen.

Zelf lijkt me Scream Firmino het beste werken als box-to-box CM, aangezien hij allround goede stats heeft, die 95 stamina komt dan zeker goed van pas.
Gebruikte hem tot nu toe als CAM met come back on defence, heb nu KDB, Scream Alli en Walker IF gehaald

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Fekir is een mooie CAM. Pikt veel doelpunten mee. Meteen een paar snoeihard in het net met zijn linkervoet. Benzema is misschien naast Griezmann van de categorie lomp beest maar Griezmann geeft hem de perfecte assist en kopt vanuit voorzetten hem prima op doel. Ook Vinicius jr vind ik een blijvertje. Rent zich suf op weg naar de achterste lijn om een voorzet te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IF Walker gehaald ipv Cancelo. Speel nu dit ingame: https://www.futbin.com/20/squad/10190640

Nog een herinnering voor mezelf dat ik altijd even mijn team check voordat ik ga spelen. Met Bergwijn als linksback is het wat lastig :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Bean77 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 22:24:
IF Walker gehaald ipv Cancelo. Speel nu dit ingame: https://www.futbin.com/20/squad/10190640

Nog een herinnering voor mezelf dat ik altijd even mijn team check voordat ik ga spelen. Met Bergwijn als linksback is het wat lastig :P
Jezus wat een team dacht dat ik een goed team had 😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Nou, actueel een record van 9-1 in de WL en dat toont de juiste verhoudingen van de wedstrijden aan. De verliespartij kon, de rest van de wedstrijden was ik (veel) beter. Net ook van een monster team gewonnen met oa Mbappé, Neymar en Garrinccia.

Later op de avond spelen scheelt als het gaat om delay. Ik weet overigens echt nog niet of ik deze WL af ga maken, bijna 20 potten op één dag spelen, pfoe. Dat gaat zeer moeizaam worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:57
Glasscar schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 20:56:
[...]

Dank, ga ik eens proberen. Morata brengt het niet zo. Heb Costa ook nog achter de hand voor de spitspositie.
Morata en Costa zijn vrij statische spitsen. Morales is veel beweeglijke en sneller met een goed schot. Gewoon proberen, je kunt je er geen buil aan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
9-5 WL momenteel. Genoeg voor vandaag. Als ik morgen Goud 3 haal is het mooi geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 2 wedstrijden winnen voor Silver 1 dan is me doelstelling ieder geval bereikt. Nog 11 wedstrijden over dus dat moet "makkelijk" te doen zijn. Hoop nog op Gold 3 speel beste redelijk al het hele weekend. Zeker 4 / 5 wedstrijden verloren wat niet nodig was + nog een disconect.... Dus gaat steeds beter :)

2x echt genadeloos kapot gemaakt door spelers met bizarre teams maar dat kan gebeuren in de WL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:42
MadMoody schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 23:00:
[...]

Morata en Costa zijn vrij statische spitsen. Morales is veel beweeglijke en sneller met een goed schot. Gewoon proberen, je kunt je er geen buil aan vallen.
Hier speel ik met La Liga team als volgt:

Scream Gameiro - Inaki Williams
Guedes - Suarez - Scream Jesus Navas

Inaki achter linies kruipen en weg lanceren. Scream Gameiro aanspeelpunt en daarmee proberen weg te dribbelen. Suarez vrije rol. Scream Jesus Navas en Guedes achter linies kruipen.

Ik heb Morales en Fekir als ideale wissels.

Inaki scoort als een malle, nog meer als Morales. Daarom basis. Juiste moment wegsteken en het is praktisch gegarandeerd een doelpunt, ramt hem hard tegen de touwen.

Suarez bevalt op CAM goed. 84 dribbel, 84 fysiek en 89 schot is ideaal. Is lastig van de bal te zetten door fysiek en daarbij 4 star weak foot.

Scream Gameiro is een top aankoop, prima wendbaar en vlot in de dribbel. En weet erg goed en simpel af te ronden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Nou ik ga 9-4, wat voor mijn doen behoorlijk slecht is. Ook 4x gewoon onterecht verloren. Het zit een beetje tegen. Bal die ik wil wegkoppen, maar komt op de rug van mijn verdediger, tegenstander werkt af. Militao springt voor Mertens, vergeet de bal, de game besluit dat Militao wacht totdat Mertens is opgestaan en kan zo scoren.

Terwijl ik zelf alle moeite heb nu om de kansen af te ronden. Vaak de paal en lat geraakt.

Maar prima, verwacht wel Goud 3 te halen. Na goud 1 vorig weekend was dat het doel. Druk weekend. Moet morgen wel lukken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Sta nu 14-9. met beetje geluk haal ik Gold 2 wel. Paar keer wel echt te lelijk verloren weer maarja het is niet anders. Accepteren en doorgaan..

Wat wordt er toch lelijk gespeeld zeg.. werkelijk alles voor de win. Snap het wel, er staan rewards op het spel maar het gaat wel echt ver. En de gameplay is af en toe echt raar maar dat is ook niks nieuws haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 22:24:

Walker is bij mij een CB :), heb gisteren zelf ook aan Kante gedacht maar ben voor Scream Alli gegaan ivm zijn physiek.

Speel je nog steeds met je wingers on come back on defence ik zie ook 442 tactics langskomen waarbij deze op stay forward worden gezet om juist een 4ATB verdediging 1:1 zetten in de omschakeling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Alright. Gisteren 16 games afgewerkt en afgeklokt op 7 wins, 9 losses

Als ik WL matchmaking correct begrijp zet me dat dus op een form van - 2 waar ik algemeen genomen tegen andere spelers met dezelfde form uitkom? Ik mag dus nog dromen van G3, maar de kans is groter dat ik op S1 zal eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
2 wins en 2 losses erbij. 1 zwaarbevochte overwinning die absoluut gerechtigd was.
Telkens een goal voor maar dan scoort hij vanaf de kickoff. En dan blijft iedereen opeens statisch staan als een zoutzak. Uiteindelijk vlak voor tijd weer een geval maar door een idiote afspeel bal verknalt Romagnoli het. In de verlenging weer op voorsprong. Vervolgens scoort hij weer vanuit het niets. Dan komt het weer aan op penalties...
Van 1-0 achter uiteindelijk de reeks gewonnen. Handanovic juichte niet eens :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 10 november 2019 @ 10:00:
[...]

Walker is bij mij een CB :), heb gisteren zelf ook aan Kante gedacht maar ben voor Scream Alli gegaan ivm zijn physiek.

Speel je nog steeds met je wingers on come back on defence ik zie ook 442 tactics langskomen waarbij deze op stay forward worden gezet om juist een 4ATB verdediging 1:1 zetten in de omschakeling?
Ik speel nog steeds met volle tevredenheid met de 'oude' tactics.

In fifa19 had ik nagenoeg nooit button delay, maar nu lijkt het met de week erger te worden. Het wordt haast onspeelbaar. 2x heeft me dat een goal gekost omdat een speler naar rechts bleef lopen terwijl ik al 2 seconden naar links aan het drukken was. Heel vreemd. Heeft me 1 loss gekost. Nu 11-3. Silver 3 is binnen dus vandaag maar eens kijken of ik nog een poging voor gold 3 wil gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G3 in de pocket, wel 25 games voor nodig gehad.
Halverwege tactics geswitched en Scream Firmino ingeruild en het team op andere plekken versterkt

Lenglet mag zeker blijven als LCB, Alli Scream doet het prima en KDB doet me Eriksen vergeten. Scream Bernard doet me denken aan Butra maar dan zonder de 5* WF :+

Echter brengt dit ook weer twijfel voor de Icon Swaps, is Ferdinand nog nodig met Lenglet, Pique en Walker op CB. Kan alsnog Carlos halen om Marcelo als LB/LM te vervangen.

btw, laggy gameplay icm tegenstanders die Vardy als supersub gebruiken is errug vervelend :X

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 10-11-2019 13:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik ben gelijk weer genezen van packs. Ik dacht laat ik eens een gokje doen met een speciale 'allemaal zelfzaam' pack. Beste speler was Lingard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
De bf crash begint aardig in te kicken. Aguero nu voor 155k. Hoe ver gaat hij nog zakken denken jullie? Zal ik hem nu kopen of nog even een weekje of 1-2 wachten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Bean77 schreef op zondag 10 november 2019 @ 11:23:
[...]

Ik speel nog steeds met volle tevredenheid met de 'oude' tactics.

In fifa19 had ik nagenoeg nooit button delay, maar nu lijkt het met de week erger te worden. Het wordt haast onspeelbaar. 2x heeft me dat een goal gekost omdat een speler naar rechts bleef lopen terwijl ik al 2 seconden naar links aan het drukken was. Heel vreemd. Heeft me 1 loss gekost. Nu 11-3. Silver 3 is binnen dus vandaag maar eens kijken of ik nog een poging voor gold 3 wil gaan doen.
12-3 hier en daar kan ik prima mee leven. Wel overkomt het me veel te vaak dat ik op achterstand kom. Tijdens een pot weer 2-0 achter, vervolgens 2-2 en toen viel het kwartje verkeerd, 2-3. Ik moet zeggen dat alle 3 de verliespotjes 50/50 wedstrijden waren, die had ik ook zomaar kunnen winnen. Dat is denk ik het verschil tussen een echte topspeler en mij, haha. Die sleept die potjes er ook gewoon uit.

Anyway. Wel wat rare dingen meegemaakt. Dat switchen soms, vre-se-lijk. Ik wil Piqué selecteren, die loopt de verkeerde kant op en pas na 3 seconden kan ik hem besturen, maar inmiddels heeft mijn tegenstander vrije doortocht. Heel vreemd.

Het wordt tijd dat na deze editie er een actie komt waarbij de hele FIFA-community even met woord en gebaar laat weten dat dit soort servers écht niet meer kunnen. Als ik zie hoeveel mensen er last van hebben, juist in de WL. EA moet zich schamen. Niets geleerd van afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Van 14-6 naar 14-11 vandaag. Zag mezelf nog wel Gold 1 halen, maar dit is echt niet normaal.

In 5 potjes heb ik minimaal 10x de paal geraakt, heeft mijn tegenstander minimaal 5 rebounds gemaakt en kreeg ik een penalty tegen door dat iemand naar de buitenkant van de 16 liep en ik met L2 'contain' voorspelde waar hij heen liep.

Snap er helemaal niks meer van. Ik lijk ook alles te missen. Ik ga maar een YT tutorials kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Bossie schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:03:
G3 in de pocket, wel 25 games voor nodig gehad.
Halverwege tactics geswitched en Scream Firmino ingeruild en het team op andere plekken versterkt

Lenglet mag zeker blijven als LCB, Alli Scream doet het prima en KDB doet me Eriksen vergeten. Scream Bernard doet me denken aan Butra maar dan zonder de 5* WF :+

Echter brengt dit ook weer twijfel voor de Icon Swaps, is Ferdinand nog nodig met Lenglet, Pique en Walker op CB. Kan alsnog Carlos halen om Marcelo als LB/LM te vervangen.

btw, laggy gameplay icm tegenstanders die Vardy als supersub gebruiken is errug vervelend :X
Hmm. Je noemt wel een aantal fijne spelers die mijn team ook wel kunnen versterken.
Ik heb 1mil coins. Bernard + Alli + aguer zijn misschien wel mooie spelers. Ik ben eigenlijk wel nog op zoek naar een spits die ik goed als rechter aanvaller in een 4231 neer kan zetten.

Dan kan ik Salah op cam, bernard linksbuiten, aguero spits hebben. Die rechtsbuiten is no Zaha storyline. Maar eigenlijk rendeert die niet echt goed daar door zijn rechterbeen en 3 sterren wf.

[ Voor 9% gewijzigd door DeBers op 10-11-2019 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBers schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:59:
[...]

Hmm. Je noemt wel een aantal fijne spelers die mijn team ook wel kunnen versterken.
Ik heb 1mil coins. Bernard + Alli + aguer zijn misschien wel mooie spelers. Ik ben eigenlijk wel nog op zoek naar een spits die ik goed als rechter aanvaller in een 4231 neer kan zetten.

Dan kan ik Salah op cam, bernard linksbuiten, aguero spits hebben. Die rechtsbuiten is no Zaha storyline. Maar eigenlijk rendeert die niet echt goed daar door zijn rechterbeen en 3 sterren wf.
Salah gewoon als spits zetten en dan een playmaker, box to box type speler zoeken voor CAM ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

2e IF Nainngolan incoming? :9~
3 assists en een goaltje tegen Fiorentina

[ Voor 4% gewijzigd door Jebus4life op 10-11-2019 14:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
Jebus4life schreef op zondag 10 november 2019 @ 14:11:
2e IF Nainngolan incoming? :9~
3 assists en een goaltje tegen Fiorentina
Zou leuk zijn! Hopelijk dan niet zo'n verschrikkelijke positie zoals RW :/

Zilver 1 gehaald en ben er echt klaar mee. Zoveel button delay. Dit was de reden dat ik nooit WL deed. Enkel en alleen frustratie. Met een beetje handelen kom ik veel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Bossie schreef op zondag 10 november 2019 @ 14:05:
[...]

Salah gewoon als spits zetten en dan een playmaker, box to box type speler zoeken voor CAM ?
3* wk niet echt top voor spits toch?
Ik vind hem van buiten de 16 en er in duikend wel echt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBers schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:02:
[...]

3* wk niet echt top voor spits toch?
Ik vind hem van buiten de 16 en er in duikend wel echt fijn.
in een 2ST formatie gaat dat prima werken, als enige spits lijkt het me lastiger.
Maar als Central CAM zou ik hem in ieder geval niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Wat gaat er met die CL Mane gebeuren?
Wordt deze ook geüpgraded als Liverpool door gaat in de CL?
1.6 mil is best een investering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Momenteel ga ik 15-5, is me deze Fifa nog niet eerder gelukt om zo vroeg dicht bij Goud 2 te zitten. Theoretisch gezien kan zelfs Elite nog behaald worden, al zou het voor mij al heel mooi zijn om Goud 1 binnen te slepen.

Een paar aanpassingen in mijn team maken het verschil deze WL. Het duo centraal achterin is ijzersterk. Davinson Sanchez en Scream Otamendi stappen altijd op het juiste moment in als de tegenstander de spits inspeelt, ze winnen bijna elk fysiek duel. Krijg daardoor echt een stuk minder onnodige tegendoelpunten. Op het middenveld domineren Sissoko en Allan. Sissoko vooral in verdedigend opzicht, Allan is ook verrassend goed als hij mee naar voren gaat.

Enige twijfelgeval in mijn team is Doucoure IF. Die had ik uit m'n WL player picks, dus gratis, maar hij valt een beetje tegen. Hij voelt zo klungelig aan de bal, het lijkt soms wel een uur te duren voordat hij de bal fatsoenlijk aangenomen heeft en lijdt daardoor regelmatig balverlies. Iemand suggesties voor een goede centrale middenvelder uit de BPL, liefst ook verdedigend goed? Ik zat zelf te denken aan Fabinho IF, is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Sergi Roberto eruit voor 5k en Semedo erin voor 15k. Bergwijn / Malen beide IF ook verkocht. Linkerrijtje is nu Real Madrid met Marcelo, Vinicius jr en Benzema. Rechterrijtje Barcelona met Semedo, Dembele, Griezmann. Handanovic, De Vrij/De Ligt, Frenkie, Fekir maken het midden af.

[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 10-11-2019 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben anderen ook dat het spel door delay nagenoeg onmogelijk te spelen is? Ga weliswaar 15-4, maar wat een slechte verbinding.
Als ik SB speel dan is er niet aan de hand, maar bij WL gelijk zware drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bean77 schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:56:
Hebben anderen ook dat het spel door delay nagenoeg onmogelijk te spelen is? Ga weliswaar 15-4, maar wat een slechte verbinding.
SB geeft idd geen problemen.
DR is lagfest. WL nooit voor weten te kwalificeren maar de normale DR is bij mij al dagen achter elkaar lagfest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:56:
Staat overal vol met klachten, het is gewoon erg slecht dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Liggen de servers er uit? Had ff pauze genomen en kan bij het opstarten geen verbinding meer maken met EA servers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Hier 14-5. Het gaat allemaal maar moeizaam. 2 verliespartijtjes en 2 winsten. Een verliespartij was terecht, goede tegenstander.

De ander was zó extreem klote. Ik zit werkelijk de hele wedstrijd op zijn helft te voetballen, raak 2 keer de paal en Ter Stegen is net een octopus. Hij krijgt een bullshit penalty, die ik nog tegenhoud. Maar toen wist ik al hoe laat het was. Na een enorme kansenregen, eindelijk 2-1 voor en in de laatste 10 minuten gooit hij letterlijk 2 keer de bal diep op Bale en Messi, 2 keer raak. Zelden zo onverdiend verloren.

Verbinding, tja. Het is bijna alsof ik het zo gewend raak dat het minder op gaat vallen. Wel voelt het inderdaad zeer stroperig en is lekker combineren erg moeilijk.

Overigens nog wel een leuk verhaal; gisteren speelde ik zo’n klote pot, dat ik uit frustratie m’n controller keihard neerlegde. Toen sprong de R2 en R1 knop eruit. Ik kon dus niet meer sprinten en verschillende trucjes niet meer uitvoeren.

3 keer raden: ik speelde hem maar op goede moed uit. Het stond 2-2, en vraag niet hoe, maar ik scoorde 3 keer zonder de sprint button te gebruiken: 5-2. Hahaha ik was zo stomverbaasd. Na afloop met alle plezier de knopjes hersteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
mar101 schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:45:
Momenteel ga ik 15-5, is me deze Fifa nog niet eerder gelukt om zo vroeg dicht bij Goud 2 te zitten. Theoretisch gezien kan zelfs Elite nog behaald worden, al zou het voor mij al heel mooi zijn om Goud 1 binnen te slepen.

Een paar aanpassingen in mijn team maken het verschil deze WL. Het duo centraal achterin is ijzersterk. Davinson Sanchez en Scream Otamendi stappen altijd op het juiste moment in als de tegenstander de spits inspeelt, ze winnen bijna elk fysiek duel. Krijg daardoor echt een stuk minder onnodige tegendoelpunten. Op het middenveld domineren Sissoko en Allan. Sissoko vooral in verdedigend opzicht, Allan is ook verrassend goed als hij mee naar voren gaat.

Enige twijfelgeval in mijn team is Doucoure IF. Die had ik uit m'n WL player picks, dus gratis, maar hij valt een beetje tegen. Hij voelt zo klungelig aan de bal, het lijkt soms wel een uur te duren voordat hij de bal fatsoenlijk aangenomen heeft en lijdt daardoor regelmatig balverlies. Iemand suggesties voor een goede centrale middenvelder uit de BPL, liefst ook verdedigend goed? Ik zat zelf te denken aan Fabinho IF, is dat wat?
Hoe ziet jouw team er nu uit? Veel van die spelers heb ik in mijn club zitten. Ik heb de Serie A uitgespeeld en zelfs met wat upgrades redden ze het niet meer. Dus het wordt tijd voor mij om over te stappen. Een aantal spelers die jij opnoemt heb ik in mijn club zitten dus misschien kan ik daar iets moois mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:17:
[...]

Hoe ziet jouw team er nu uit? Veel van die spelers heb ik in mijn club zitten. Ik heb de Serie A uitgespeeld en zelfs met wat upgrades redden ze het niet meer. Dus het wordt tijd voor mij om over te stappen. Een aantal spelers die jij opnoemt heb ik in mijn club zitten dus misschien kan ik daar iets moois mee maken.
Scream Alli is behoorlijk allround, Eriksen iets meer aanvallend. KDB, Poggy etc als je iets meer te besteden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zondag 10 november 2019 @ 14:54:
[...]

Zou leuk zijn! Hopelijk dan niet zo'n verschrikkelijke positie zoals RW :/

Zilver 1 gehaald en ben er echt klaar mee. Zoveel button delay. Dit was de reden dat ik nooit WL deed. Enkel en alleen frustratie. Met een beetje handelen kom ik veel verder.
Het is echt niet te doen vandaag , soms wel een seconde later dat een speler pas een pass geeft.

Ook de meeste achterlijke dingen gebeuren weer vandaag. Echt niet te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Hassiebassie schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:17:
[...]

Zelf speel ik met de volgende hybrid: https://www.futbin.com/20/squad/10637871

Dat switch ik ingame naar 4-3-1-2 met Insigne op CAM. Ik had een gebrek aan coins, anders zou ik ook De Gea in doel hebben en Robertson op linksback. Ederson had ik toevallig nog untradable.

Serie A en dan met name Napoli draait nog goed mee in deze Fifa vind ik. Maar met de toevoeging van dat BPL middenveld + verdediging helpt me enorm qua stabiliteit. Als je een hoop coins hebt en een soortgelijk team wilt proberen, zou je ook met Scream Insigne kunnen spelen, dat lijkt me echt een Messi on steroids.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:42
Zo, 4 potjes Rivals gedaan, 4x winst :)

3-5-2 bevalt me heerlijk!

Scream Gameiro is 1 op 1 met de keeper dodelijk efficiënt en ook pegels van randje 16 of net er buiten vliegen er in. Inaki Williams probeer ik in counters weg te lanceren, dan is hij ijzersterk. Als CAM heb ik Suarez en dat werkt verbazingwekkend goed. Vleugels Scream Navas en Guedes zorgt voor voldoende snelheid en dribbel mogelijkheden. De Jong en Vidal vormen een lekker blok. Achterin Jordi Alba, Gimenez en Carvajal zijn met zn 3en somehow sterk genoeg. Oblak pakt ook echt punten voor me.

Tevreden middagje zo, nu even lekker wat anders doen :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Casual_T
Casual_T schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:58:
Van 14-6 naar 14-11 vandaag. Zag mezelf nog wel Gold 1 halen, maar dit is echt niet normaal.

In 5 potjes heb ik minimaal 10x de paal geraakt, heeft mijn tegenstander minimaal 5 rebounds gemaakt en kreeg ik een penalty tegen door dat iemand naar de buitenkant van de 16 liep en ik met L2 'contain' voorspelde waar hij heen liep.

Snap er helemaal niks meer van. Ik lijk ook alles te missen.
Heb besloten om mijn team te verkopen en te stoppen met FUT20. Toch een moeilijke keuze, maar aan de ene kant is het gewoon goed voor me. Als doel heb ik altijd eigenlijk al ooit Elite 3 te halen. In FIFA 19 één keer in de buurt geweest, maar verder vaak Gold 2 of Gold 1.

Ik merk gewoon dat ik me niet meer kan motiveren om op een bepaalde manier FIFA te spelen. In de afgelopen edities was er elke keer wel weer wat. Het helpt ook niet dat EA regelmatig patches erin gooit die het hele spel overhoop halen. De game speelt nu bijv. heel anders dan in het begin.

Daarnaast vind ik dat FIFA eigenlijk voor een casual gamer (haha, zie username) te onregelmatig is. Elke keer gebeurt er gewoon iets waar ik blijkbaar geen invloed op heb. Ik heb ook geen idee hoe de profs het doen, maar die kunnen blijkbaar wél constant presteren. Die weten dan ook alles van de game, waar ik daar tegenwoordig geen zin meer heb om uitgebreide tutorials te volgen.

Daarnaast de afweging gemaakt wat ik er mee win, omdat het plezier in de game ook niet beter werd met WL. De rewards zijn vrijwel altijd ruk, ondanks dat Gold 2 toch helemaal niet zo slecht is? Daarnaast wordt komende tijd ook persoonlijk een drukke periode, dus dan kan ik die tijd in het weekend meer dan goed gebruiken.

Wens jullie wel allemaal veel succes en zal af en toe nog wel eens hier rondkijken hoe het gaat :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Nou hoppa. Uurtje handelen en 20K winst + 8 nieuwe 85's in de club. Mooi voor de sbc.
Dit levert zo veel meer op dan die frustrerende WL |:(

Kom nog steeds niet op de EA servers en heb weer eens een market ban te pakken :F

[ Voor 23% gewijzigd door Hassiebassie op 10-11-2019 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Joosie200 schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:57:
[...]

SB geeft idd geen problemen.
DR is lagfest. WL nooit voor weten te kwalificeren maar de normale DR is bij mij al dagen achter elkaar lagfest.
Heb vanmiddag 5 potjes Rivals gedaan geen enkel probleem, heb juist wanneer WL start met Rivals altijd vrij soepele gameplay

Offtopic: die Politano objective is soms vrij pittig merk in het weekend dat die veel makkelijker gaat. Moet nog 8 clubs had net tegenstander eindelijk die hem ook deed. Denk nu 20 potjes bezig 2 tegengekomen die hem ook deden andere wedstrijden zwaar zit nog steeds in divisie 5.

Reviews van die kaart zijn wel goed hopelijk deze week binnen halen leuke sub ieder geval :) liefst nog voor icon swaps morgen maar betwijfel of dat lukt. Moet wel zeggen wanneer je met zo frikandellen elftal van een team wint met Messi etc wel voldoening geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Bossie schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:06:
[...]

Staat overal vol met klachten, het is gewoon erg slecht dit weekend.
"Toevallig" weer tijdens een door EA gestreamd event. Misschien heel cynisch maar wie weet knijpen ze de verbinding in de hoop dat je dan maar op twitch naar het event gaat kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pompi schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:34:
[...]

"Toevallig" weer tijdens een door EA gestreamd event. Misschien heel cynisch maar wie weet knijpen ze de verbinding in de hoop dat je dan maar op twitch naar het event gaat kijken.
Daar zou niemand zonder de drops naar kijken, nu zet je het gewoon aan met het geluid uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
kw_nl schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:50:

Mijn team (was ongeveer zo: https://www.futbin.com/20/squad/8891435) ontslagen. Frenkie OTW verkocht voor ruim 310k (ooit gekocht voor 200k). Had nog bijna 200k klaar staan. en er dit team van gemaakt: https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/10689978

Wat een wereld van verschil :o Alleen de keeper maakt al een gigantisch verschil... Verder zit het achter behoorlijk dicht, merk dat de tegenstanders er bijna niet doorkomen. Fabinho ruimt 9 van de 10 keer de boel op, maar anders doet Pique het wel. Wat een beest, met shadow heeft hij een defence van 99.

Nu 20 gespeeld en 6 keer gewonnen. Dus sinds het aanpassen 9 keer gespeeld en daarvan 5 gewonnen. Dat is een stuk beter dan de eerste 11 (10 keer verlies, 1 winst). 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kw_nl schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:39:
[...]

Mijn team (was ongeveer zo: https://www.futbin.com/20/squad/8891435) ontslagen. Frenkie OTW verkocht voor ruim 310k (ooit gekocht voor 200k). Had nog bijna 200k klaar staan. en er dit team van gemaakt: https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/10689978

Wat een wereld van verschil :o Alleen de keeper maakt al een gigantisch verschil... Verder zit het achter behoorlijk dicht, merk dat de tegenstanders er bijna niet doorkomen. Fabinho ruimt 9 van de 10 keer de boel op, maar anders doet Pique het wel. Wat een beest, met shadow heeft hij een defence van 99.

Nu 20 gespeeld en 6 keer gewonnen. Dus sinds het aanpassen 9 keer gespeeld en daarvan 5 gewonnen. Dat is een stuk beter dan de eerste 11 (10 keer verlies, 1 winst). 8)
Volgende week maar ff kijken hoe het vanaf het begin gaat toch ;)
Mbt Kane, kijk eens naar Lucas Moura of Gabriel Jesus als je idd klassiek 41212-2 omschakelvoetbal speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

De 2 zondag-pakjes geopend, langzame gouden oplichtende lijn, witte/paarse lichtjes (ICON?!?), Braziliaanse vlag, UCL live Militao!

Heb geen spaans team ben dus voor de coins gegaan! Beste card ever uit die zondag pakketjes! Thx EA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 20:39
simons schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:26:
De 2 zondag-pakjes geopend, langzame gouden oplichtende lijn, witte/paarse lichtjes (ICON?!?), Braziliaanse vlag, UCL live Militao!

Heb geen spaans team ben dus voor de coins gegaan! Beste card ever uit die zondag pakketjes! Thx EA :)
Zondag pakketjes? Heb ik iets gemist? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gestopt met 17 wins en 5 losses. Geen zin meer in delay. Grappig, verhoudingsgewijs beste WL, maar zeer slechtste gevoel ooit bij de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
simons schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:26:

zondag pakjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

&
DeeleNL schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:42:
[...]
Zondag pakketjes? Heb ik iets gemist? :+
Ow Uhm dat zijn die pakjes die je altijd zondag krijgt als je Ultimate edition hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:14:
[...]

&

[...]

Ow Uhm dat zijn die pakjes die je altijd zondag krijgt als je Ultimate edition hebt.
Dat is bijzonder, aangezien de genoemde pakketjes altijd op maandag komen ;)

Heb je je niet toevallig vergist en ze uit de store getrokken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:30
Bossie schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:17:
[...]

Ik krijg ze ook altijd op zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

[...]

Uhm nee 100% zijn het die 2 pakketjes die je krijgt als je utimate edition hebt. Zeldzaam goud geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:08
[...]

haha ik ook. apart eigenlijk, die verschillende dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:20:
[...]

Uhm nee 100% zijn het die 2 pakketjes die je krijgt als je utimate edition hebt. Zeldzaam goud geloof ik.
Bizar, ik heb ze altijd op maandag aan de reacties te zien ben ik niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Jaja, 13-13 gaan, 4 wedstrijden hebben voor gold 3 te pakken...

Alle 4 de eerste helft domineren, en geen enkele pass meer juist kunnen geven in de tweede... Zelfs zo erg dat ik 2 keer verlies na bij de rust 3-0 voor te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 20:39
Na de dramatische gameplay op vrijdag ben na 3 wedstrijdjes opgehouden. Gisteren een paar gespeeld en vandaag weer verder gegaan, ga nu 10-10 waarbij ik eerst 3-8 ging, dus er is verbetering. Het doel na vrijdag en gisteren was Silver 1, waar ik bij FUT 19 altijd minimaal G3 eindigde. Nog 1 winst potje en S1 is binnen, daarna maar even kijken of ik er nog tijd, energie en frustraties in wil steken om een extra player pick te krijgen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:08
Wow, net een rivals potje tegen iemand met Pele, Roberto Carlos, Gullit en later ook nog Figo.

Ik heb het nog nooit zo moeilijk gehad tegen zo'n slechte speler en dan was de EAids ook nog erger dan normaal ooit. Lijkt bijna wel alsof het bewust is...8x op de paal, open goals waar opeens mijn eigen spelers voor de bal springen en z'n enige 2 schoten van 30 meter vliegen er wel in. FML

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:10
Normaal haal ik G3, maar dit weekend G2 gehaald met 1 pot over :)

Ik speel nu 4231
————Son————
OTW Promes-Eriksen-Salah
Frenkie-Wijnaldum
Tagliafico-OTW Ligt-Chiellini-Arnold
————Szcesny——

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voorlopig mijn laatste WL me laatste pot zoveel frustratie dat ik me controller kapot heb geslagen. Ben zeker niet de beste fifa speler die er is wil ik er gelijk bij zeggen.

Maar als een bal geblokt word door de je verdediger en je keeper duikt al naar die hoek, waardoor de tegenstander zo vrij kan inschieten. Je verdediger zomaar instappen uit het niets valt niet tegen aan te spelen.

Daarbij word je volgens mij echt beloond als je met 11 man op eigen helft gaat hangen, daar heb ik zeker 5 potten van verloren. 1 kans gelijk een doelpunt voor me tegenstander. Snap niet dat je zo plezier heb in de game maarjah. Snap
Pagina: 1 ... 49 ... 185 Laatste