De server zijn echt weer een drama vandaag. Zit echt een enorme delay.
Ga 2-2 in me 2de WL dus ben benieuwd waar we eindigen.
Ga 2-2 in me 2de WL dus ben benieuwd waar we eindigen.
Mag toch, het is simpelweg te slecht voor woorden dat een online game-modus vrijwel onspeelbaar is terwijl de benodigde capaciteit voor EA bekend is.SlqmLqck schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:30:
Het is weer weekend hoor, wat een gejank in dit topic zeg.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is een beetje een gokje. Voor deze rating is hij het niet waard vind ik, maar mogelijk krijgt een upgrade en dan begint hij wel interessant te wordenKanters85 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:57:
Is die sbc van Joe Gomes de moeite waard?
Redelijk duur voor een 83 rated speler
Liverpool heeft nog een punt nodig om door te gaan, dan word dit een 85 rated kaartje als ik me niet vergis.038Zwolle schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:02:
[...]
Is een beetje een gokje. Voor deze rating is hij het niet waard vind ik, maar mogelijk krijgt een upgrade en dan begint hij wel interessant te worden
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Denk dat die spelers gaan zakken. Er zijn nu veel promos dus veel mensen openen packs. Ook is het spel ouder dus zitten er veel meer spelers in het spel. Dit wordt richting black friday alleen nog maar erger.Meru94 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:35:
Spelers als Mertens, Manolas, Allan... zijn fel in waarde gezakt. Gaan die blijven zakken of terug stijgen naar ongeveer hun oorspronkelijke waarde?
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ik pak vaker een WL mee, maar je vecht meer tegen de gameplay dan tegen de tegenstanders lijkt het.Jebus4life schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:12:
Pfff, eerste keer dat ik WL speel, toch wel een ander spel hoor... Ik zie echt af, zaken die in Rivals vlotjes gaan zijn nu bijna niet te doen. Mijn Dzeko is zowaar onzichtbaar
Ik had geen idee was te verwachten, maar ik had toch stiekem gehoopt dat Gold 3 niet te ver out of reach zou zijn, maar het zal al knokken worden om Silver 1 te halenIk moet echt beter worden
3-6 momenteel
[ Voor 40% gewijzigd door Wulfric92 op 09-11-2019 14:07 ]
Mwah ik heb 12 kaarten nu, maar in al die tijd dat ik fut speel heb ik nog nooit een speler gepakt van die categorie. Denk zelfs nooit een speler van boven de 200kKanters85 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 14:16:
Wat een packluck vandaag eerst Messi en daarna Zola 😱
Dat is een stuk makkelijker dan die swap spelers verZamelen 🙈
038Zwolle schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 14:27:
[...]
Mwah ik heb 12 kaarten nu, maar in al die tijd dat ik fut speel heb ik nog nooit een speler gepakt van die categorie. Denk zelfs nooit een speler van boven de 200k
In zijn geheel niet waard.Kanters85 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:57:
Is die sbc van Joe Gomes de moeite waard?
Redelijk duur voor een 83 rated speler
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
[ Voor 12% gewijzigd door Joosie200 op 09-11-2019 15:11 ]
Dit is niet het beste jaar voor CR7 in Fifa. Een van zijn sterkste wapens, koppen, is zo goed als onbruikbaar deze editie. Het zegt denk ik ook wel veel dat je de Messi's, Neymars en Mbappe's in allerlei teams in WL en Rivals ziet rondlopen, ben nog geen CR7 tegen gekomen tot dusver. Het is alsnog een prima spits, alleen voor die hoeveelheid coins zijn er betere alternatieven. Zelf zou ik voor het PL trio gaan, dat is een leuke voorhoede om te hebben.chengbondkwok schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:05:
Ik heb zo'n 1.3 miljoen coins te besteden (en alleen maar untradeable spelers over).....
Als jullie mij waren en geen WL spelen (want te stressvol / weinig tijd) zouden jullie dan voor:
- CR7 gaan en daar langzaamaan een leuk team om heen bouwen
- Gaan voor de PL trio Mane Son Salah en daarmee Division Rivals wrecken (het plan dan)
In al die jaren FIFA heb ik nog nooit met CR7 gespeeld, maar ben alleen bang dat hij een beetje tegen gaat vallen voor zoveel coins (en ik kom nog een kleine 200K tekort om hem voor de laagste BIN te kunnen kopen).
Niet helemaal mee eens. Ja, hij is duur en untradable, dus je moet wel zeker weten dat hij in je team past.simons schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:03:
[...]
In zijn geheel niet waard.
Allereerst untreadable.
Daarnaast, vorig jaar had ik Sterling en die werd in maart pas interessant toen City ver in de CL kwam.
Toen stond TOTS al bijna voor de deur.
Ik verwacht Liverpool best ver te komen alleen geen zekerheid en met een 83-er kan het best wel ff duren alvorens deze kaart OP is.... Gezien de huidige staat van de game denk ik dat je met de coins betere dingen kan doen...
mar101 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:55:
[...]
Dit is niet het beste jaar voor CR7 in Fifa. Een van zijn sterkste wapens, koppen, is zo goed als onbruikbaar deze editie. Het zegt denk ik ook wel veel dat je de Messi's, Neymars en Mbappe's in allerlei teams in WL en Rivals ziet rondlopen, ben nog geen CR7 tegen gekomen tot dusver. Het is alsnog een prima spits, alleen voor die hoeveelheid coins zijn er betere alternatieven. Zelf zou ik voor het PL trio gaan, dat is een leuke voorhoede om te hebben.
[...]
Niet helemaal mee eens. Ja, hij is duur en untradable, dus je moet wel zeker weten dat hij in je team past.
Maar als je een PL achterhoede / middenveld hebt, dan kan hij wel de coins waard zijn.
Heb je wel eens met zijn gewone 80 rated gold kaart gespeeld? Die zit op ongeveer hetzelfde niveau als Eder Militao. De kans is groot dat Liverpool doorgaat, dus dan heb je sowieso al een 85 rated Gomez. Dan heb je een verdediger die tot de beste in de game hoort tot aan TOTS. En als Liverpool ver in de CL komt, zou hij zelfs in TOTS nog kunnen meedraaien, maar dat is natuurlijk wel een gok die je neemt.
Daarnaast heeft hij green links naar Alisson, VVD, Walker, Wijnaldum IF, Fabinho IF, dus genoeg opties om hem in een hybrid team te stoppen.
Zelf ben ik aan het twijfelen om hem te halen ipv Scream Otamendi. Momenteel is Scream Otamendi nog wel beter, maar op het 85 niveau van Gomez is hij Otamendi mogelijk al voorbij gestreefd.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Misschien dat het met een aanspeelpunt beter gaatkw_nl schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:50:
Eerste weekend league ooit voor mij. Gaat echt super. 11 keer verloren en 1 keer gewonnen![]()
Ik had vrij weinig illusies, maar is toch vrij pijnlijk. Ik snap ook echt niet hoe het kan dat bij andere er wel altijd een vrije speler te vinden is. De laatste pass gaat eigenlijk altijd fout. Er is geen aanspreekpunt. Maar goed, blijven oefenen.
FidoDido schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:58:
[...]
Misschien dat het met een aanspeelpunt beter gaat![]()
![]()
Flauw maar kon het niet laten
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
PSN/Steam: Xamsix
Jij snapt hemBossie schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:16:
[...]
En dan later dit jaar, Yedder op de plek van Lucas en Mbappe in ST in je chem formatie
Heb zoveel van de traditionele potjes waarbij ik de bal met geen mogelijkheid in de goal krijg en uiteindelijk eraf ga door een counter.Hassiebassie schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 17:51:
Ga momenteel 6 om 3.
Het gaat om en om. Tegen teams met Neymar, Mbappe, Sterling, de Bruyne heb ik gevochten tot het einde maar helaas toch 3-4 het onderspit moeten delven.
Aan de andere kant weer 3 ragequits
Insigne, Dzeko en Mertens weten elkaar prima te vinden.
Heb alleen totaal geen zin meer. Het neemt zo ontzettend veel tijd in beslag....
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Morales naast Benzema? Morales bevalt mij uitstekend en is betaalbaar! Bij mij nu 69 wedstrijden gebruikt, 73 goals!Glasscar schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:54:
Oblak wordt mijn nieuwe keeper en Ramos komt op CV (als ik de coins heb). Verder nog tips voor de LM en ST? https://www.easports.com/...Id=haZvmk7WnR150:FFA20PS4
[ Voor 15% gewijzigd door Moody2204 op 09-11-2019 20:13 ]
Doelde meer op de typo aanspreekpunt IPV aanspeelpunt daarom zei ik flauw maar kon het niet latenkw_nl schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:59:
[...]
ik heb het ingesteld staan. Maar het gebeurd niet.
Ah, zie hem nu pasFidoDido schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 19:54:
[...]
Doelde meer op de typo aanspreekpunt IPV aanspeelpunt daarom zei ik flauw maar kon het niet laten
Dank, ga ik eens proberen. Morata brengt het niet zo. Heb Costa ook nog achter de hand voor de spitspositie.MadMoody schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 19:18:
⁸
[...]
Morales naast Benzema? Morales bevalt mij uitstekend en is betaalbaar! Bij mij nu 69 wedstrijden gebruikt, 73 goals!
En om een x positief te zijn: vandaag 6 WL wins op een rij waardoor ik nu ineens 9-8 sta.
[ Voor 5% gewijzigd door matthewk op 09-11-2019 21:17 ]
Consultant - Autogek
Hangt er een beetje vanaf hoe de rest van je team eruit ziet en wat voor versterkingen je er voor kan terughalen.Bossie schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 20:18:
Hmm, Scream Firmino houden als CAM of bijvoorbeeld omruilen voor KDB en twee andere versterkingen.
Gebruikte hem tot nu toe als CAM met come back on defence, heb nu KDB, Scream Alli en Walker IF gehaaldmar101 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 21:18:
[...]
Hangt er een beetje vanaf hoe de rest van je team eruit ziet en wat voor versterkingen je er voor kan terughalen.
Zelf lijkt me Scream Firmino het beste werken als box-to-box CM, aangezien hij allround goede stats heeft, die 95 stamina komt dan zeker goed van pas.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Jezus wat een team dacht dat ik een goed team had 😂😂Bean77 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 22:24:
IF Walker gehaald ipv Cancelo. Speel nu dit ingame: https://www.futbin.com/20/squad/10190640
Nog een herinnering voor mezelf dat ik altijd even mijn team check voordat ik ga spelen. Met Bergwijn als linksback is het wat lastig
Morata en Costa zijn vrij statische spitsen. Morales is veel beweeglijke en sneller met een goed schot. Gewoon proberen, je kunt je er geen buil aan vallen.Glasscar schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 20:56:
[...]
Dank, ga ik eens proberen. Morata brengt het niet zo. Heb Costa ook nog achter de hand voor de spitspositie.
Hier speel ik met La Liga team als volgt:MadMoody schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 23:00:
[...]
Morata en Costa zijn vrij statische spitsen. Morales is veel beweeglijke en sneller met een goed schot. Gewoon proberen, je kunt je er geen buil aan vallen.
Walker is bij mij een CBBean77 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 22:24:
IF Walker gehaald ipv Cancelo. Speel nu dit ingame: https://www.futbin.com/20/squad/10190640
Nog een herinnering voor mezelf dat ik altijd even mijn team check voordat ik ga spelen. Met Bergwijn als linksback is het wat lastig
Ik speel nog steeds met volle tevredenheid met de 'oude' tactics.Bossie schreef op zondag 10 november 2019 @ 10:00:
[...]
Walker is bij mij een CB, heb gisteren zelf ook aan Kante gedacht maar ben voor Scream Alli gegaan ivm zijn physiek.
Speel je nog steeds met je wingers on come back on defence ik zie ook 442 tactics langskomen waarbij deze op stay forward worden gezet om juist een 4ATB verdediging 1:1 zetten in de omschakeling?
[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 10-11-2019 13:05 ]
12-3 hier en daar kan ik prima mee leven. Wel overkomt het me veel te vaak dat ik op achterstand kom. Tijdens een pot weer 2-0 achter, vervolgens 2-2 en toen viel het kwartje verkeerd, 2-3. Ik moet zeggen dat alle 3 de verliespotjes 50/50 wedstrijden waren, die had ik ook zomaar kunnen winnen. Dat is denk ik het verschil tussen een echte topspeler en mij, haha. Die sleept die potjes er ook gewoon uit.Bean77 schreef op zondag 10 november 2019 @ 11:23:
[...]
Ik speel nog steeds met volle tevredenheid met de 'oude' tactics.
In fifa19 had ik nagenoeg nooit button delay, maar nu lijkt het met de week erger te worden. Het wordt haast onspeelbaar. 2x heeft me dat een goal gekost omdat een speler naar rechts bleef lopen terwijl ik al 2 seconden naar links aan het drukken was. Heel vreemd. Heeft me 1 loss gekost. Nu 11-3. Silver 3 is binnen dus vandaag maar eens kijken of ik nog een poging voor gold 3 wil gaan doen.
Hmm. Je noemt wel een aantal fijne spelers die mijn team ook wel kunnen versterken.Bossie schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:03:
G3 in de pocket, wel 25 games voor nodig gehad.
Halverwege tactics geswitched en Scream Firmino ingeruild en het team op andere plekken versterkt
Lenglet mag zeker blijven als LCB, Alli Scream doet het prima en KDB doet me Eriksen vergeten. Scream Bernard doet me denken aan Butra maar dan zonder de 5* WF
Echter brengt dit ook weer twijfel voor de Icon Swaps, is Ferdinand nog nodig met Lenglet, Pique en Walker op CB. Kan alsnog Carlos halen om Marcelo als LB/LM te vervangen.
btw, laggy gameplay icm tegenstanders die Vardy als supersub gebruiken is errug vervelend
[ Voor 9% gewijzigd door DeBers op 10-11-2019 14:00 ]
Salah gewoon als spits zetten en dan een playmaker, box to box type speler zoeken voor CAM ?DeBers schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:59:
[...]
Hmm. Je noemt wel een aantal fijne spelers die mijn team ook wel kunnen versterken.
Ik heb 1mil coins. Bernard + Alli + aguer zijn misschien wel mooie spelers. Ik ben eigenlijk wel nog op zoek naar een spits die ik goed als rechter aanvaller in een 4231 neer kan zetten.
Dan kan ik Salah op cam, bernard linksbuiten, aguero spits hebben. Die rechtsbuiten is no Zaha storyline. Maar eigenlijk rendeert die niet echt goed daar door zijn rechterbeen en 3 sterren wf.
[ Voor 4% gewijzigd door Jebus4life op 10-11-2019 14:30 ]
Zou leuk zijn! Hopelijk dan niet zo'n verschrikkelijke positie zoals RWJebus4life schreef op zondag 10 november 2019 @ 14:11:
2e IF Nainngolan incoming?![]()
3 assists en een goaltje tegen Fiorentina
3* wk niet echt top voor spits toch?Bossie schreef op zondag 10 november 2019 @ 14:05:
[...]
Salah gewoon als spits zetten en dan een playmaker, box to box type speler zoeken voor CAM ?
in een 2ST formatie gaat dat prima werken, als enige spits lijkt het me lastiger.DeBers schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:02:
[...]
3* wk niet echt top voor spits toch?
Ik vind hem van buiten de 16 en er in duikend wel echt fijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 10-11-2019 15:47 ]
SB geeft idd geen problemen.Bean77 schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:56:
Hebben anderen ook dat het spel door delay nagenoeg onmogelijk te spelen is? Ga weliswaar 15-4, maar wat een slechte verbinding.
Als ik SB speel dan is er niet aan de hand, maar bij WL gelijk zware drama.
Staat overal vol met klachten, het is gewoon erg slecht dit weekend.Bean77 schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:56:
Hebben anderen ook dat het spel door delay nagenoeg onmogelijk te spelen is? Ga weliswaar 15-4, maar wat een slechte verbinding.
Als ik SB speel dan is er niet aan de hand, maar bij WL gelijk zware drama.
Hoe ziet jouw team er nu uit? Veel van die spelers heb ik in mijn club zitten. Ik heb de Serie A uitgespeeld en zelfs met wat upgrades redden ze het niet meer. Dus het wordt tijd voor mij om over te stappen. Een aantal spelers die jij opnoemt heb ik in mijn club zitten dus misschien kan ik daar iets moois mee maken.mar101 schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:45:
Momenteel ga ik 15-5, is me deze Fifa nog niet eerder gelukt om zo vroeg dicht bij Goud 2 te zitten. Theoretisch gezien kan zelfs Elite nog behaald worden, al zou het voor mij al heel mooi zijn om Goud 1 binnen te slepen.
Een paar aanpassingen in mijn team maken het verschil deze WL. Het duo centraal achterin is ijzersterk. Davinson Sanchez en Scream Otamendi stappen altijd op het juiste moment in als de tegenstander de spits inspeelt, ze winnen bijna elk fysiek duel. Krijg daardoor echt een stuk minder onnodige tegendoelpunten. Op het middenveld domineren Sissoko en Allan. Sissoko vooral in verdedigend opzicht, Allan is ook verrassend goed als hij mee naar voren gaat.
Enige twijfelgeval in mijn team is Doucoure IF. Die had ik uit m'n WL player picks, dus gratis, maar hij valt een beetje tegen. Hij voelt zo klungelig aan de bal, het lijkt soms wel een uur te duren voordat hij de bal fatsoenlijk aangenomen heeft en lijdt daardoor regelmatig balverlies. Iemand suggesties voor een goede centrale middenvelder uit de BPL, liefst ook verdedigend goed? Ik zat zelf te denken aan Fabinho IF, is dat wat?
Scream Alli is behoorlijk allround, Eriksen iets meer aanvallend. KDB, Poggy etc als je iets meer te besteden hebt.Hassiebassie schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:17:
[...]
Hoe ziet jouw team er nu uit? Veel van die spelers heb ik in mijn club zitten. Ik heb de Serie A uitgespeeld en zelfs met wat upgrades redden ze het niet meer. Dus het wordt tijd voor mij om over te stappen. Een aantal spelers die jij opnoemt heb ik in mijn club zitten dus misschien kan ik daar iets moois mee maken.
Het is echt niet te doen vandaag , soms wel een seconde later dat een speler pas een pass geeft.Hassiebassie schreef op zondag 10 november 2019 @ 14:54:
[...]
Zou leuk zijn! Hopelijk dan niet zo'n verschrikkelijke positie zoals RW
Zilver 1 gehaald en ben er echt klaar mee. Zoveel button delay. Dit was de reden dat ik nooit WL deed. Enkel en alleen frustratie. Met een beetje handelen kom ik veel verder.
Zelf speel ik met de volgende hybrid: https://www.futbin.com/20/squad/10637871Hassiebassie schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:17:
[...]
Hoe ziet jouw team er nu uit? Veel van die spelers heb ik in mijn club zitten. Ik heb de Serie A uitgespeeld en zelfs met wat upgrades redden ze het niet meer. Dus het wordt tijd voor mij om over te stappen. Een aantal spelers die jij opnoemt heb ik in mijn club zitten dus misschien kan ik daar iets moois mee maken.
Heb besloten om mijn team te verkopen en te stoppen met FUT20. Toch een moeilijke keuze, maar aan de ene kant is het gewoon goed voor me. Als doel heb ik altijd eigenlijk al ooit Elite 3 te halen. In FIFA 19 één keer in de buurt geweest, maar verder vaak Gold 2 of Gold 1.Casual_T schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:58:
Van 14-6 naar 14-11 vandaag. Zag mezelf nog wel Gold 1 halen, maar dit is echt niet normaal.
In 5 potjes heb ik minimaal 10x de paal geraakt, heeft mijn tegenstander minimaal 5 rebounds gemaakt en kreeg ik een penalty tegen door dat iemand naar de buitenkant van de 16 liep en ik met L2 'contain' voorspelde waar hij heen liep.
Snap er helemaal niks meer van. Ik lijk ook alles te missen.
[ Voor 23% gewijzigd door Hassiebassie op 10-11-2019 17:26 ]
Heb vanmiddag 5 potjes Rivals gedaan geen enkel probleem, heb juist wanneer WL start met Rivals altijd vrij soepele gameplayJoosie200 schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:57:
[...]
SB geeft idd geen problemen.
DR is lagfest. WL nooit voor weten te kwalificeren maar de normale DR is bij mij al dagen achter elkaar lagfest.
"Toevallig" weer tijdens een door EA gestreamd event. Misschien heel cynisch maar wie weet knijpen ze de verbinding in de hoop dat je dan maar op twitch naar het event gaat kijken.Bossie schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:06:
[...]
Staat overal vol met klachten, het is gewoon erg slecht dit weekend.
Daar zou niemand zonder de drops naar kijken, nu zet je het gewoon aan met het geluid uit.Pompi schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:34:
[...]
"Toevallig" weer tijdens een door EA gestreamd event. Misschien heel cynisch maar wie weet knijpen ze de verbinding in de hoop dat je dan maar op twitch naar het event gaat kijken.
Mijn team (was ongeveer zo: https://www.futbin.com/20/squad/8891435) ontslagen. Frenkie OTW verkocht voor ruim 310k (ooit gekocht voor 200k). Had nog bijna 200k klaar staan. en er dit team van gemaakt: https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/10689978kw_nl schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:50:
Eerste weekend league ooit voor mij. Gaat echt super. 11 keer verloren en 1 keer gewonnen![]()
Ik had vrij weinig illusies, maar is toch vrij pijnlijk. Ik snap ook echt niet hoe het kan dat bij andere er wel altijd een vrije speler te vinden is. De laatste pass gaat eigenlijk altijd fout. Er is geen aanspreekpunt. Maar goed, blijven oefenen.
Volgende week maar ff kijken hoe het vanaf het begin gaat tochkw_nl schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:39:
[...]
Mijn team (was ongeveer zo: https://www.futbin.com/20/squad/8891435) ontslagen. Frenkie OTW verkocht voor ruim 310k (ooit gekocht voor 200k). Had nog bijna 200k klaar staan. en er dit team van gemaakt: https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/10689978
Wat een wereld van verschilAlleen de keeper maakt al een gigantisch verschil... Verder zit het achter behoorlijk dicht, merk dat de tegenstanders er bijna niet doorkomen. Fabinho ruimt 9 van de 10 keer de boel op, maar anders doet Pique het wel. Wat een beest, met shadow heeft hij een defence van 99.
Nu 20 gespeeld en 6 keer gewonnen. Dus sinds het aanpassen 9 keer gespeeld en daarvan 5 gewonnen. Dat is een stuk beter dan de eerste 11 (10 keer verlies, 1 winst).
Zondag pakketjes? Heb ik iets gemist?simons schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:26:
De 2 zondag-pakjes geopend, langzame gouden oplichtende lijn, witte/paarse lichtjes (ICON?!?), Braziliaanse vlag, UCL live Militao!
Heb geen spaans team ben dus voor de coins gegaan! Beste card ever uit die zondag pakketjes! Thx EA
zondag pakjes?simons schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:26:
De 2 zondag-pakjes geopend, langzame gouden oplichtende lijn, witte/paarse lichtjes (ICON?!?), Braziliaanse vlag, UCL live Militao!
Heb geen spaans team ben dus voor de coins gegaan! Beste card ever uit die zondag pakketjes! Thx EA
&
Ow Uhm dat zijn die pakjes die je altijd zondag krijgt als je Ultimate edition hebt.
Dat is bijzonder, aangezien de genoemde pakketjes altijd op maandag komensimons schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:14:
[...]
&
[...]
Ow Uhm dat zijn die pakjes die je altijd zondag krijgt als je Ultimate edition hebt.
Ik krijg ze ook altijd op zondagBossie schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:17:
[...]
Dat is bijzonder, aangezien de genoemde pakketjes altijd op maandag komen
Heb je je niet toevallig vergist en ze uit de store getrokken
Uhm nee 100% zijn het die 2 pakketjes die je krijgt als je utimate edition hebt. Zeldzaam goud geloof ik.Bossie schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:17:
[...]
haha ik ook. apart eigenlijk, die verschillende dagenBossie schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:17:
[...]
Bizar, ik heb ze altijd op maandag aan de reacties te zien ben ik niet de enige.simons schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:20:
[...]
Uhm nee 100% zijn het die 2 pakketjes die je krijgt als je utimate edition hebt. Zeldzaam goud geloof ik.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq