Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-09 08:44
Wat raden jullie aan als upgrade voor mij?
Ik speel 4-2-3-1 met Ndombele en Guardiola als CDM’s. De Jong bevalt mij ook wel, zijn OTW kaartje heb ik tradeable op de bank staan.
Past alleen niet in mijn team op dit moment, verkopen of houden is nu een beetje de vraag.

Heb ook nog 300k op de (geld)bank staan.
Denk zelf aan een Sissoko en de Jong behouden of zelfs Ndombele laten staan. Promes doet het ook wel goed voor mij dus daar zie ik een upgrade ook niet nodig in bijv. Hazard en Mendy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
https://www.futbin.com/20/squad/10599213

Zo, voor 17k Handanovic gekocht net. Mogelijke upgrades wanneer ik weer geld heb: Dalbert eruit, Alex Sandro erin. Malen/Bergwijn inwisselen tegen Suarez en Messi is meer het idee als ik jackpot heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
ZodiacBomber schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:04:
[...]

Ik heb hem 3 weken geleden gekocht en vrij kort daarop weer van de hand gedaan. als SP en cam geprobeerd maar ik kon er niet mee uit de voeten. Hij was toen nog een stuk duurder dus ik dacht dat het aan mij zou liggen. Je verwacht ook meer van een topspeler maar ik kan bijvoorbeeld prima met Lucas Moura spelen. die is bijna net zo duur, heeft veel slechtere stats (bahalve pace) maar speelt voor mij veel beter en ramt de ene na de andere bal erin.

Suarez is het gewoon net niet. Niet snel maar voor de rest wel redelijke stats. ik denk dat het ook gewoon het gevoel is dat je van Suarez meer verwacht.
Ja. Helaas is datgewoon de meta.. Spelers met lage agility en balance voelen log aan en komen nergens langs. Lucas scoort 90+ op deze beide en is daarom een hele fijne speler voor iedereen. Misschien dat ze dit wel weer patchen.

Vorig jaar had ik net een volledig team gebouwd op de timed finesse van buiten de 16, toen ze dat ineens keihard nerfde (januari). Misschien dat ze dat dit jaar ook doen als ze zien dat iedereen met dezelfde spelers speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
DeeleNL schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:09:
Ik lees steeds meer berichten over het verkopen van je team voordat de market crash van Black Friday begint. YouTubers zeggen dat deze op zeer korte termijn verwacht wordt of zelfs al aan de gang is. Ik heb geen dure selectie, de spelers met wat waarde zijn Insigne, Romagnoli scream, Alex Sandro, Lozano OTW, Medel scream en Laxalt scream. Zou het überhaupt enige nut hebben om deze spelers te verkopen en later terug te kopen? In de tussentijd kan ik me bezig houden met de Politano objective.

Ik ben ook van plan om mijn team te versterken met Dybala, maar daarbij heb ik hetzelfde gevoel dat hij wel een in waarde kan dalen mocht hij een RTTF kaart krijgen? Huidige team waarde is zo'n 400k en heb nog 150k coins op de 'bank' staan.

Wat zouden jullie aanraden?
Ik ga zelf niks verkopen. Ik speel lekker door met wat ik heb. Ik heb als uitschieter Salah. Zelf gepacked en hou ik dus lekker. Zal ook niet veel dalen. Als er nog first owner challenges komen, heb ik hem in ieder geval.

Ik heb wel 600k klaar staan om uit te geven aan verbeteringen zodra de markt is gecrashed en voor Futmas SBCs. Daar zitten ook altijd wel mooie spelers tussen (de bruyne vorig jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mijn enige packluck was Griezmann. Hou ik ook mooi. Week lang voor 240k aangeboden, niemand heeft interesse. Nou dan niet. Neem ik wel op in mijn team en bouw dat verder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog een Scream Firmino, maar twijfel of ik deze moet houden of misschien simpelweg moet verkopen en dan met Black Friday bijvoorbeeld andere versterkingen halen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 13:31
Ik heb een munian totws bewaren of verkopen?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-09 09:56
Black friday BS....
Als ik me niet vergis deed het vorig jaar ook bar weinig.

De markt zakt van reguliere kaarten zodra er betere op de markt komen.
Vraag stijgt naar bijzondere kaarten en minder naar reguliere kaarten

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Jebus4life schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:20:
Ik zit nu met 100k op de bank voor mijn Serie A team.
Enige directe upgrades die ik op het eerste zicht kan doen zijn.

IF Nkoulou vervangen door Manolas (geen prio voor mij persoonlijk, erg tevreden over Nkoulou)
Donnarumma vervangen door Handanovic (maar ik zie niet echt de added value van die switch, ondanks dat "iedereen" dat aanraadt).
CAM Insigne door Dybala (gezien ik me stoor aan de lage strength/stamina van Insigne lijkt me dit wel OK)
IF Martinez door een andere spits (Mertens; of tewoon Insigne als ik Dybala haal)

Of anders wat spelers beginnen halen met het oog op de Serie A League SBC
Ik heb vrijwel alle serie A players wel een beetje geprobeerd op enkele informs na. Donnarumma keept af en toe prima maar haalt ook af en toe rare fratsen uit. Persoonlijk zou ik altijd handanovic boven Donnarumma kiezen. Manolas vind ik een redelijke verdediger. Scream Romagnoli is echt de verdediger die je moet hebben. Die kan echt wedstrijden voor je winnen. Insigne heeft inderdaad geen kracht maar wel 4* SM en hoge draaisnelheid. Maak de tegenstander dus helemaal dol en niet de fysieke duels ingaan. Hij heeft inderdaad lage stamina, zijn scream card is een hele dure oplossing. Gomez is een prima sub in de 2e helft. Dybala is niet meer zo goed als vorig jaar helaas. Toen was hij gewoon beter en met finisher ramde hij er echt alles in met zijn linker voetje. Mertens is echt een spits waar je voor moet gaan. Gretig, snel uit de startblokken en een heerlijk schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:50
misschien al beschreven maar..
wat je heb je aan al die XP nu het seizoen begin van de week afgelopen is..

de teller blijft doorlopen.. maar met wat voor reden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:41
Hassiebassie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:23:
[...]

Ik heb vrijwel alle serie A players wel een beetje geprobeerd op enkele informs na. Donnarumma keept af en toe prima maar haalt ook af en toe rare fratsen uit. Persoonlijk zou ik altijd handanovic boven Donnarumma kiezen. Manolas vind ik een redelijke verdediger. Scream Romagnoli is echt de verdediger die je moet hebben. Die kan echt wedstrijden voor je winnen. Insigne heeft inderdaad geen kracht maar wel 4* SM en hoge draaisnelheid. Maak de tegenstander dus helemaal dol en niet de fysieke duels ingaan. Hij heeft inderdaad lage stamina, zijn scream card is een hele dure oplossing. Gomez is een prima sub in de 2e helft. Dybala is niet meer zo goed als vorig jaar helaas. Toen was hij gewoon beter en met finisher ramde hij er echt alles in met zijn linker voetje. Mertens is echt een spits waar je voor moet gaan. Gretig, snel uit de startblokken en een heerlijk schot.
Ik heb ook bijna alles in de serie A wel uitgeprobeerd, dit is mijn final formatie op dit moment: https://www.futbin.com/20/squad/10624855
De voorste 3 en het centrale trio achterin is echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:58
Nachtapotheker schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:44:
[...]

Ik heb ook bijna alles in de serie A wel uitgeprobeerd, dit is mijn final formatie op dit moment: https://www.futbin.com/20/squad/10624855
Sterke opstelling hoor!

Zou je niet IF Hernandez linksachterin doen? 91 snelheid en dan Sentinel kaartje erop voor fysiek en verdedigen en dan lijkt hij mij toch je ideale linksback of zie ik dat verkeerd :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Na mijn tirade van paar dagen terug.... (SORRY nog... af en toe heb ik echt een mega uitbarsting door FIFA :D ) even wat aankopen gedaan voor mijn La Liga team. Ik ga het maar weer eens proberen dit weekend, rustig squad battles en Rivals. Weekend League heb ik volgend weekend op de planning staan.

Scream Gameiro gekocht en Suarez gekocht. Ik ben zeer benieuwd naar Gameiro, maar daar lees ik hele goede reviews over en op YouTube wel lovende recensies, knalt alles er in. Suarez op CAM eens proberen. Door zijn hoge dribbel en schot kan het interessant werken.

https://www.futbin.com/20/squad/10626028

3-5-2 werkt voor mij momenteel goed. Ondanks 2 geen echte CVs, werken ze toch bijzonder goed daar. Middenveld sluit voldoende goed aan bij de verdedigende status.

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 08-11-2019 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Sleehond schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:22:
[...]

Sterke opstelling hoor!

Zou je niet IF Hernandez linksachterin doen? 91 snelheid en dan Sentinel kaartje erop voor fysiek en verdedigen en dan lijkt hij mij toch je ideale linksback of zie ik dat verkeerd :) ?
Dank je :)

Ik speel met opkomende backs en dan is Telles (qua statistiek) in aanvallend opzicht toch wel een stuk beter, zeker als je de prijs ook meeneemt in de overweging :)

https://www.futbin.com/20...&pchem=10,8&schem=100,100

[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 08-11-2019 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:10
Graag wat input, ik heb 410k coins te besteden; wat is nu het beste om te doen qua upgrades?
Huidige Team; https://www.easports.com/...fId=kAe3lGw4bSyu:FFA20XBO
Ramos, Pique en Laporte zijn non tradable (plus de 4 overduidelijke non tradeables Puki, Zaha, Ozil en Chong).

Opties:
Kante (Gold of CL)
Son
IF Alli
Sterling (Gold of CL)
Kevin
Aguero (al bevalt Kane wel, mist alleen wat snelheid in de counter)
Pogba
...?

Ik speel gewoon 433(4) heel soms last met steekpas of een tweetje dat ik eruit gelopen wordt dus cdm moet in tacktick moet ik nog toepassen. Dit weekend toch geen WL, dus komt volgende week wel.
Upgrades zal ik na WL kopen denk ik.

Persoonlijk denk ik dat CM en RV beste is om mee te beginnen qua upgrades.

@Bean77 Corners gaan nu af en toe erin en ook voorzetten >:)

[ Voor 16% gewijzigd door noodel1988 op 08-11-2019 10:12 ]

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09 18:38

Jebus4life

BE User

Hassiebassie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:23:
[...]

Tnx, dan zal ik Donnarumma misschien toch maar eens inwisselen voor Handanovic!
Romagnoli was inderdaad een instabuy, echt een game-changer.
[...]

Leuk team! Maar speelt de lage chem van Laxalt/Telles je geen enorme parten?

Mijn teampje >:)

https://www.futbin.com/20/squad/10627855
Het blijft wel hopen op een leuke rechtsback in de picks met de Serie A League SBC, Florenzi is een meer dan behoorlijke all rounder dus die 81 rating is geen enorm drama (zeker met Anchor erop is dat defensief geen liability), maar het moet toch beter.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Ga vandaag op ca 98.500 XP points komen, op 1.500 van Zaha, GRRRRRRR 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Jebus4life schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:53:
[...]

Tnx, dan zal ik Donnarumma misschien toch maar eens inwisselen voor Handanovic!
Romagnoli was inderdaad een instabuy, echt een game-changer.

[...]

Leuk team! Maar speelt de lage chem van Laxalt/Telles je geen enorme parten?
Ik start zo: https://www.futbin.com/20/squad/8787055 dan staat alles op 10 en Telles op 8 :) (met loyalty en de juiste manager :+)

Jouw team ziet er ook prima uit. Wat mij betreft kan Florenzi goed meekomen, maar die aanvallend ook vrij sterk. Puur verdedigend laat het wat te wensen over idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik vind Scream Romagnoli een bijzondere kaart en zou deze graag in mijn 352 willen hebben.
Heb echter dan wel een strong link nodig ivm chem, misschien later as Ferdinand binnen is (ga niet Nesta + Schmeichel hiervoor doen ;) ).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 22-09 09:58
Het is best wel apart om te zien dat in de FIFA 20 Esport editie het speler switchen zonder problemen gaat, net alsof dat spel beter afgewerkt is omdat ze niet willen dat de grote problemen die in de normale versie zitten voor een groot publiek te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Wat een goedkope POTM, vanavond speelt iedereen met Vardy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:16
Nachtapotheker schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:16:
Ja dat dacht ik ook al... Heb hem zelf ook direct maar gehaald met onverhandelbare spelers uit m'n cluppie. Kun je niet laten schieten lijkt me zo'n koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Nachtapotheker schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:16:
Dat moet toch haast wel een fout zijn? Want een 83 rated squad voor een 86 is best apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:18:
[...]

Dat moet toch haast wel een fout zijn? Want een 83 rated squad voor een 86 is best apart.
Dat word een vervelende avond dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Bossie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:32:
[...]

Dat word een vervelende avond dan :X
Even van Reddit gejat.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/p7wmezg33gx31.jpg?width=354&auto=webp&s=2eefa9a0fb29704ffcc7a07d858c1cc28ea82a92

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:02
Dit slaat nergens op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Shit. Hebben we niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
DeBers schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:44:
[...]

Shit. Hebben we niks aan.
Hoe bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
Niet veel beter dan alle tradeables die er nu zijn en de zaha storyline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snel gelijk de Vardy POTM gedaan, gewoon een goedkope versie van de normale versie van Auba :)

Goedkope upgrade voor Lucas en die kan nu als super sub gebruikt worden :)

* alleen jammer van ze 3* WF , die skillmoves boeien me niet gebruik ik toch nooit :P

[ Voor 20% gewijzigd door Traeces op 08-11-2019 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:02
DeBers schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:51:
[...]

Echt prima value for coins hoor: https://www.futbin.com/20/compare/43694/43688/562

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-09 19:27
Wou hem als supersub inzetten, maar aan de stats te zien gaat scream Ozil (tijdelijk) het veld ruimen en zet ik hem in de CAM met Aguero voor hem, eens kijken of dat werkt.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 15:57
[...]

Een gratis kaart ? Het is een 83 rated squad die je nodig hebt, kan me niet voorstellen dat mensen dat niet met untradables/sbc fodder kunnen doen.

heb hem net ook free gedaan. Prima spits om mijn rashford te vervangen.

Heb nog 1.05 mil over voor vanavond RTTF

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

xavento schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:59:
[...]

Een gratis kaart ? Het is een 83 rated squad die je nodig hebt, kan me niet voorstellen dat mensen dat niet met untradables/sbc fodder kunnen doen.

heb hem net ook free gedaan. Prima spits om mijn rashford te vervangen.

Heb nog 1.05 mil over voor vanavond RTTF
Ja ik heb hem ook kunnen doen met untradeable kaarten, echt topkaart voor deze 'prijs' :)

Team verder verkocht omdat ik dit weekend toch niet ga spelen en nu ook 1.1 miljoen op de bank. Volgende week maar even kijken wat voor team we verder gaan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 18:52
[...]

Heb je niks aan misschien, maar een EPL 86 rated kan in de toekomst nog van pas komen als je toch de untradeables hebt zou ik hem gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond met dit team de WL in : https://www.futbin.com/20/squad/10632934

Nu maar eens gaan sparen voor Mane i.p.v. Anderson :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaah, waarom blijf ik altijd te lang door spelen? Ik word echt gek van mezelf. Ga 4-0, allemaal terecht gewonnen, prima start. Dan heb je een uur gespeeld en is het tijd voor een pauze, maar nee hoor, ik ga door tot 4-3. Man man man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:05
Nou hier zo'n beetje de standaard start van mijn weekend league: een 7-1 verlies en 3 rode kaarten. Zit te twijfelen om nu al meteen te stoppen na 1 wedstrijd en nooit meer WL te spelen of toch maar weer doorgaan tegen beter weten in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 13:05

Ozz

POTM Vardy ook gedaan met enkel untradebles in de club. Prima kaartje om laat in de wedstrijd nog iets te forceren met een fitte snelle speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Vardy potm moet haast een fout zijn. 1 team, 83 rated, en geen totw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Heb m ook maar snel gedaan, zou normaal een stuk duurder zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

POTM vardy is qua stats vergelijkbaar met Rashford ook prijstechnisch, bovendien de 83 die je er voor inlevert kan je vanavond/nu met dikke winst verkopen.
Rashford zal waarde houden, terwijl Vardy untradable is.

Sinds gisteren ongeveer 80 84rated en 83rated verkocht. 160k daar op verdient ongeveer.
Na de UCL zal je zien dat Tadic bijvoorbeeld weer daalt naar 2k of daaronder (ik had ongeveer 10 tadics gesniped voor 1400-1500).

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Ik denk dat hij zo goedkoop is omdat vanavond RTTF start, met mogelijk een goede PL spits van dezelfde kwaliteit / rating.

Daarnaast komt de Ligue 1 POTM, wat 100% Ben Yedder wordt, ook binnen enkele dagen uit. Ik verwacht dat hij veel meer gaat kosten.

Edit: Ook houden ze op deze manier de markt voor 83 rated spelers hoog tot aan Black Friday.

[ Voor 15% gewijzigd door RoeKoe op 08-11-2019 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook Vardy gehaald met untradables en voor een leuk bedrag aan 81+ spelers verkocht, eindelijk zijn ze wat waard. Wel jammer dat er nog steeds geen IF's nodig zijn want daar heb ik er nog steeds zo'n 100 van hehe.

Heel erg benieuwd naar vanavond, nieuw seizoen, RTTF promo, de nieuwe Icon Swaps en heel misschien nog wel de Zweedse en Mexicaanse league POTM.

RTTF gaat weer twee weken duren en Sancho is al confirmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:38
Iemand een idee waarom spelers als Alexis Sanchez opeens rond de 4K weggaan? Ik heb de mijne afgelopen dagen allemaal verkocht voor ongeveer 1,5 tot 2K...

Hij is 82 rated. Allemaal voor de Vardy SBC dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-09 20:07
Casual_T schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:42:
Iemand een idee waarom spelers als Alexis Sanchez opeens rond de 4K weggaan? Ik heb de mijne afgelopen dagen allemaal verkocht voor ongeveer 1,5 tot 2K...

Hij is 82 rated. Allemaal voor de Vardy SBC dan?!
Yes, allemaal voor de Vardy SBC. Ik twijfel nog, heb zowel Auba als Zaha en zou dus 30k weggooien voor een supersub. Echter heb ik er al een heleboel.

Gisteren na de WL Rewards zo’n 50 keer Sule opgekocht voor tussen de 5,5 en 6,5K per stuk. Gelukkig stijgt hij ook, is nu in een paar uur tijd van 7,7 naar 8,3k gegaan en stijgt nog verder. Daar ga ik dus dik winst op maken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-09 14:58
Vardy ziet er wel leuk uit als supersub, maar wacht nog even met hem te halen, heb net voor de WL mijn team geupgrade. Deze keer heb ik mijn team samengesteld met zo veel mogelijk spelers erin die ik irritant vind om tegen te spelen, hopelijk dat die spelers hetzelfde effect op mijn tegenstanders hebben. Er moest in ieder geval Davinson Sanchez, Sissoko en het beruchte trio van Napoli in (Mertens, Insigne en Allan). Het team ziet er nu zo uit:

https://www.futbin.com/20/squad/10637871

Ingame switch ik naar 4-3-1-2 met Insigne op CAM. Misschien een beetje overkill om Scream Otamendi te halen als partner van Sanchez, maar ik wou graag een verdediger die net als Sanchez heel kort op de man dekt en aanvallers geen centimeter ruimte geeft. Een combinatie van hoge Aggression stat met High Defensive Workrates zorgt daarvoor denk ik. Hij is ook nog eens supersnel met een Shadow erop.

Daardoor heb ik wel moeten bezuinigen op de linksback en keeper positie. Volgende week na de rewards ga ik waarschijnlijk De Gea en Robertson halen, voor nu is untradable Ederson en Shaw een prima alternatief.

Eerste indruk van dit team is prima, precies wat ik ervan gehoopt had. Sissoko en Allan veroveren zoveel ballen op het middenveld met hun agressiviteit, hetzelfde doen Sanchez en Otamendi in de verdediging. Eerste wedstrijd in de WL stond ik 3-0 voor en toen ik nog een penal kreeg, was het ragequit time voor de tegenstander... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
7-2 gestart WL. Had 8-1 moeten zijn maar niet slecht. Tot 3 weken geleden nog nooit WL gespeeld en 2x Gold 3 gehaald. Gold 2 is nu het doel.

Heb gister scream Traore gehaald. Fijne aanwinst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Nog niet alle RTTF spelers zijn aangekondigd maar je kan alweer bijna een half team van Braziliaanse RTTF spelers maken. Wendell, Neres, Allan, Eder Militao en misschien mis ik er nog 1.

Ook een RTTF Dumfries. Had gehoopt dat er ook een van de Beek zou zijn maar kan misschien nog.

[ Voor 20% gewijzigd door Pompi op 08-11-2019 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Benny schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:40:
7-2 gestart WL. Had 8-1 moeten zijn maar niet slecht. Tot 3 weken geleden nog nooit WL gespeeld en 2x Gold 3 gehaald. Gold 2 is nu het doel.

Heb gister scream Traore gehaald. Fijne aanwinst :)
Dan doe je het heel goed. Hier is het namelijk precies andersom 2-7. Ik denk ook dat ik stop. Anders is het slecht voor mijn hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
2-0 gestart hier, beide relatief makkelijk gewonnen maar heb wel het vreemde gegeven dat beide tegenstanders als eerste op voorsprong kwamen. Nadat ik 2,3 100% kansen op de 1-0 had gemist, scoorden zij hun állereerste kans en moet ik telkens een achterstand inhalen. Is hier een verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee, ik ga 2-0 en beide wedstrijden niet langer dan 20 ingame minuten geduurd.
Overigens een erg druk weekend dus ik zal tevreden zijn met silver 1 als ik dat überhaupt haal.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RTTF

Zitten een paar zeer leuke spelers tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-09 08:44
Bossie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:29:
RTTF

[Twitter]

Zitten zeker een paar leuke spelers bij!
Voor mij Dembele, Militao en Neres.
Ik verwacht Dembele rond de 400 a 500, Militao rond de 300 en Neres 50 a 60k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
Bossie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:29:
RTTF

[Twitter]

Zoveel top spelers, wow! Kante, Allan, Militao, Mane, Son, Dembele, complimentje voor EA!

Ik had wat packs opgespaard, dit lijkt me wel een goed moment om ze te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Pfff, deze kaarten worden echt heel duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders problemen met de web app plaatsen op de transferlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:05
Begin het spel u toch zo langzamerhand echt zat te worden online.
Kom al 2 dagen alleen maar tegenstanders tegen die gewoon 90 minuten constant pressure spelen met team pressure aan.
Je kan er niet onderuit voetballen en dan na 1 helft zijn al de spelers nog op 20% dan denk je nu is het mijn kans en je rent ze er nog niet uit wat een bullshit daarna is het 9 van de 10 keer letterlijk parkeer de bus dit heeft toch totaal niets meer met tactics te maken 8)7 als een speler letterlijk door zijn stamina heen is moet dat gewoon impact lijkt gewoon niet te gebeuren momenteel.

Ze moeten die constant pressure en drop back echt is aanpakken het heeft totaal niets meer met fun gameplay te maken op deze manier zijn objectives uberhaupt al niet fatsoenlijk te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
19:00 geweest, ik zie nog geen nieuwe iconswaps ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Eindelijk eens pack luck!
Pakketjes deze week opgespaard. Eerste pakketje openen....

Rttf Mahrez van Manchester city :9~ Die blijft lekker in de club want ik verwacht dat ze wel ver gaan komen :p

Verder nog 4 boarddowns en TOTW smalling
Noooise 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:22:
Eindelijk eens pack luck!
Pakketjes deze week opgespaard. Eerste pakketje openen....

Rttf Mahrez van Manchester city :9~ Die blijft lekker in de club want ik verwacht dat ze wel ver gaan komen :p

Verder nog 4 boarddowns en TOTW smalling
Noooise 8)
Walkouts voor UCL Kaartjes (die gewone blauwe) zijn wel erg irritant.

Eerste potje WL zojuist met 3-0 verloren, alleen in Fifa verlies je terwijl je de tegenstander alle hoeken van het veld laat zien.

Eerste helft iets van 65% balbezit, maar de vele kansen gaan niet er maar niet in. Opeens een moment waarbij een reeks simpele passes mis beginnen te gaan en vervolgens de counter voor de 0-1.

Tweede helft exact hetzelfde voor de 0-2 en vervolgens de klassieke 0-3 in extra tijd...

Ik snap er niets van, waarom wint een Giminez elk sprint duel van mijn POTM Auba, waarom gaat passing opeens niet meer, waarom kom ik meermaals voor goal en doet mijn spitsen een rollertje ipv een schot..

[ Voor 41% gewijzigd door Bossie op 08-11-2019 20:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Bossie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:31:
[...]

Eerste potje WL zojuist met 3-0 verloren, alleen in Fifa verlies je terwijl je de tegenstander alle hoeken van het veld laat zien.

Eerste helft iets van 65% balbezit, maar de vele kansen gaan niet er maar niet in. Opeens een moment waarbij een reeks simpele passes mis beginnen te gaan en vervolgens de counter voor de 0-1.

Tweede helft exact hetzelfde voor de 0-2 en vervolgens de klassieke 0-3 in extra tijd...

Ik snap er niets van, waarom wint een Giminez elk sprint duel van mijn POTM Auba, waarom gaat passing opeens niet meer, waarom kom ik meermaals voor goal en doet mijn spitsen een rollertje ipv een schot..
Dat is FIFA. Af en toe wordt ik ook helemaal gek ervan. Ik ben er echt van overtuigd dat je sommige wedstrijden gewoon niet mag winnen.. te veel gekke dingen meegemaakt.. maar laat je niet kennen! Als je gefrustreerd wordt ga je slechter spelen, te gehaast, keeper uit laten komen enzo..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-09 19:27
Bossie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:31:
[...]

Valt wel mee hoor...

UCL walkout, Nederland... Denkt oké zal wel een matige zijn.. CV, fuck toch niet hea, Liverpool en daar komt VVD aan hoor.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even met potm vardy gespeeld 2 wedstrijden 5 doelpunten zijn finishing is echt geweldig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Manman wat speelt het stroperig en traag vanavond, ps4 weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:33:
Manman wat speelt het stroperig en traag vanavond, ps4 weer uit.
Dit dus

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

*O* Ik heb uit de rivals rewards een untradable Cristiano Ronaldo getrokken *O*
Hopelijk doet ie het beter dan Messi vorig jaar, die was stuk en ging vrij snel de sbc in...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Dat de servers vanavond slecht zijn dat verbaast me helemaal niets. Nieuwe promo, veel live-streams en andere gebruikers die op FUT zitten. Daarom maar 3 potjes gespeeld en daar blijft het voor vanavond bij, heel misschien later op de avond nog wat potjes.

Actueel 3 om 0 dus prima, echter net begonnen natuurlijk. 3e potje op een 2-0 voorsprong tegen een redelijk matig team, maar verrassend genoeg was het een erg goede speler en kwam hij terug tot 2-2. Kwa kansenverhouding niet terecht, maar kon wel zien dat hij de game goed begreep en beheerste. Uiteindelijk in de 118e minuut verloste Allan me van deze game: 3-2.

Vardy heb ik al 2 keer tegen gespeeld en ga hem toch completen. Erg irritante speler. Die Gomez overigens, wat een schandalige requirements. Ik weet dat hij nog beter wordt, maar kom op zeg, 150-200k is meer dan genoeg. De aankomende maanden zijn er vele betere alternatieven.

Edit: hahahahaha, wij zijn blijkbaar niet de enigen die af en toe gewond raken door een potje FIFA 20 😛

https://www.voetbalprimeu...t-zich-af-bij-jonker.html

[ Voor 11% gewijzigd door SH-FR op 08-11-2019 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Open een pack komen er 3x 88 uit WTF ederson , David Silva en godin. Daarvoor ook al Courtois. Jammer dat ze niet zoveel waard zijn alleen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:38
De servers zijn echt ongelooflijk. Stond 4-0, kom vervolgens tweemaal tegen een team met Neymar en Mbappe. Ben twee keer beter, maar verlies beide door van die sweaty gastjes die alleen maar rennen langs de lijn. Daarna unlucky verloren en net weer, na ik drie keer op de paal en mijn tegenstander die een balletje erin schiet.

Wat is er aan de hand? Spelers vertikken gewoon normaal te doen soms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
peeweeherman schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:36:
Hopelijk doet ie het beter dan Messi vorig jaar, die was stuk en ging vrij snel de sbc in...
Nice! Gefeliciteerd, die zou ik ook graag toevoegen aan mijn team :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 20:39
Ik hou de WL voor vandaag ook maar voor gezien. Ga 1 uit 3. Laatste potje tegen een matig team maar een goede speler, 4-0 verlies. Mijn spelers leken allemaal 50% pace te hebben 8)7 , lopen niet op de bal af maar blijven hangen, passen gaat erg vreemd. Ik denk dat het weer zo'n avond is, ik ga maar wat anders doen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09 18:38

Jebus4life

BE User

Zien of die Handanovic een beetje zakt binnenkort.
Ik was hier aan het klagen dat ik Donnaruma niet wou inwisselen, het lijkt nu toch geen slecht moment :+

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
FidoDido schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:58:
Begin het spel u toch zo langzamerhand echt zat te worden online.
Kom al 2 dagen alleen maar tegenstanders tegen die gewoon 90 minuten constant pressure spelen met team pressure aan.
Je kan er niet onderuit voetballen en dan na 1 helft zijn al de spelers nog op 20% dan denk je nu is het mijn kans en je rent ze er nog niet uit wat een bullshit daarna is het 9 van de 10 keer letterlijk parkeer de bus dit heeft toch totaal niets meer met tactics te maken 8)7 als een speler letterlijk door zijn stamina heen is moet dat gewoon impact lijkt gewoon niet te gebeuren momenteel.

Ze moeten die constant pressure en drop back echt is aanpakken het heeft totaal niets meer met fun gameplay te maken op deze manier zijn objectives uberhaupt al niet fatsoenlijk te halen.
Welcome to the club.
Dit zei ik woensdag:
Pompi schreef op woensdag 6 november 2019 @ 21:24:
Zo te merken is teamdruk weer helemaal terug, nog nooit zoveel tegenstanders gezien waarbij de aanvallers zo goed als geen conditiebalkje meer hebben naar 3/4 van de wedstrijd. Vervelende is nog dat een POTM Auba zonder een conditiebalkje, dus helemaal leeg(!!!!), mijn VvD met meer dan de helft conditie er uitloopt. Dat mag echt aangepakt worden, want welke speler kan in het echt even snel rennen als ze helemaal uitgeput zijn als aan het begin van een wedstrijd als ze uitgerust zijn.

Net een apart potje gespeeld. Eerste helft heb ik 1 seconden buttonlag waardoor de tegenstander steeds mijn passes kan onderscheppen terwijl hij eigenlijk helemaal niet goed was. Door de lag met een 4-1 achterstand de rust in, dit is ook meteen het punt dat EA de verbinding opnieuw beoordeeld en zorgt dat spelers gelijke verbinding hebben. Na de rust voelde het als een compleet ander spel, alles ging weer op tijd en hij was nergens te bekeken. Toen weer tot 4-3 terug gekomen maar omdat hij 4-1 voorstond speelde hij natuurlijk de hele 2de helft op dropback en kwam er ook niet meer uit. Meerdere kansen gehad op de 4-4 en dat was ook verdiend geweest, maar 4 schoten die op doel waren gingen om onverklaarbare naast want zelfs als je in de herhaling naar de pijl keek was die vol op doel gericht en niet waar de bal terug kwam. Erg zure loss partij, als de hele partij nou maar een verbinding had zoals in de 2de helft.... zucht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 10:21
peeweeherman schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:36:
Ik had hem vorig jaar gepacked, heerlijke speler die mijn spel vanaf dat moment compleet veranderde. Hij scoorde echt uit elke hoek en positie.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Het is waarschijnlijk iets wat bij de WL hoort. Je leest zo veel vergelijkbare verhalen...

Zelf ook net een zure nederlaag. Tegen een sterker team sta ik 3-1 voor. Hij komt terug tot 3-3 wat ook de ruststand is. Na rust kom weer op voorsprong. Maar dan gebeurt het onverklaarbare. Tegen het einde van de 2e helft lukt ineens niks meer en scoort hij 4-4. En zelfs nog de 4-5 in blessuretijd. Pfffff.... tijd om te stoppen vandaag met een WL die raar verloopt. 3-8 nu. Misschien maak ik 'm niet af als het zo slecht blijft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
MadMoody schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:41:
Het is waarschijnlijk iets wat bij de WL hoort. Je leest zo veel vergelijkbare verhalen...

Zelf ook net een zure nederlaag. Tegen een sterker team sta ik 3-1 voor. Hij komt terug tot 3-3 wat ook de ruststand is. Na rust kom weer op voorsprong. Maar dan gebeurt het onverklaarbare. Tegen het einde van de 2e helft lukt ineens niks meer en scoort hij 4-4. En zelfs nog de 4-5 in blessuretijd. Pfffff.... tijd om te stoppen vandaag met een WL die raar verloopt. 3-7 nu. Misschien maak ik 'm niet af als het zo slecht blijft gaan.
Tja, niets meer lukken of hij heeft zijn tactiek gewijzigd? Heb ik ook vaak, dat het de eerste helft niet lukt, maar dan gooi ik mijn tactiek volledig om en heb ik ineens de overhand in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Als ik jullie een suggestie mag doen: mocht hij in je team passen, koop onmiddelijk Lorenzo Insigne. Die man is zo heerlijk behendig en scoort vanuit alle hoeken en standen. Voor zijn prijs een absolute topspeler.

Zuur om te lezen dat de WL zo slecht gaat bij veel forumleden. Enig advies dat ik kan geven: stop er voor vanavond mee en ga morgen verder. Vanwege de promo zullen de servers erg matig zijn, ook de rede dat ik bij 3-0 gestopt ben vandaag. Morgen maar een inhaalslag maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik merk ook gewoon dat WL eigenlijk niet te doen is als je niet in de gelegenheid bent om vaak te spelen. Dan wordt het verschil zo groot met de rest zoals in mijn geval. Nu maar stoppen inderdaad. Sta nu 3-8. Ik ben het helemaal kwijt met FIFA. Bij FIFA 19 haalde ik altijd wel een 50% wins. Bij FIFA 20 dus nog maar zo'n 30%. Ik kan je verzekeren dat de lol er dan snel af gaat.

Wat mij trouwens echt opvalt deze WL is de bizarre manier waarop zeker lijkende doelpunten er toch niet in gaan. Al de gekste dingen gezien vandaag. Zoals paal, paal en er weer uit, voor een open doel valt er net nog een verdediger voor mijn schot, een keeper die nog een bal redt met zijn buik... Echt vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:08
SH-FR schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:57:
Als ik jullie een suggestie mag doen: mocht hij in je team passen, koop onmiddelijk Lorenzo Insigne. Die man is zo heerlijk behendig en scoort vanuit alle hoeken en standen. Voor zijn prijs een
Hoe gebruik je hem? Ik krijg hem maar niet aan de praat. Vooral door zijn fysiek. Heb hem al 3x gekocht en verkocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
038Zwolle schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 23:11:
[...]

Hoe gebruik je hem? Ik krijg hem maar niet aan de praat. Vooral door zijn fysiek. Heb hem al 3x gekocht en verkocht
Afwisselend als CAM of ST in een 4-2-2-2 formatie. Ik slaag er hierbij zeer goed in om uit de duels te blijven met Insigne. Ik denk omdat de CAM’s in deze opstelling wat breder staan, die trekken als het ware de CV’s naar de buitenkant waardoor Insigne wat meer ruimte krijgt. Als CAM werkt ie voor mij het beste, en ik zet er vaak wat fysiekere spelers bij in de spits (Hulk of Auba)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
[...]

Ik kan Insigne ook van harte aanbevelen, zie een link van mijn team in een post eerder vandaag. Zelf gebruik ik hem als CAM in een 4-3-1-2 met een Deadeye chemkaart om z'n passing te boosten en een +15 voor finishing en een upgrade van andere shooting attributes is ook welkom. Z'n schoten met beide voeten gaan er zo gemakkelijk in. Je moet vooral zien te voorkomen dat je fysieke duels aangaat met hem, die verliest hij 9/10 keer. Proberen een tweetjes met hem op te zetten, hij is zo snel, ook aan de bal. Het helpt ook als je een paar (simpele) skillmoves beheerst, dan stuur je de verdediging van de tegenstander zo het bos in. Mede dankzij hem sta ik nu 7-2 in WL, de losses waren super close en wat mij betreft onverdiend, maar zo gaat dat soms in Fifa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:26
SH-FR schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:57:
Als ik jullie een suggestie mag doen: mocht hij in je team passen, koop onmiddelijk Lorenzo Insigne. Die man is zo heerlijk behendig en scoort vanuit alle hoeken en standen. Voor zijn prijs een absolute topspeler.

Zuur om te lezen dat de WL zo slecht gaat bij veel forumleden. Enig advies dat ik kan geven: stop er voor vanavond mee en ga morgen verder. Vanwege de promo zullen de servers erg matig zijn, ook de rede dat ik bij 3-0 gestopt ben vandaag. Morgen maar een inhaalslag maken.
Klopt, ik heb hem als cam staan en Aubameyang in de spits in een 4231 opstelling. Geweldige combinatie: Insigne heeft er 270 gespeeld, 205 goals 290 assists en Auba 290 gespeeld, 360 goals en 147 assists.
[...]

Probeer fysieke duels te vermijden, voor de rest kan er weinig fout gaan met hem :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
Insigne is mijn topscorer, maar Driesje zit hem op de hielen.
Ga 2-0 in de WL, maar veel lag. 2x tegen betere teams maar Driesje en Insigne combineren alles kapot. Geef ze geen centimeter ruimte of hij ligt in het netje.

Dzeko, Insigne en Mertens moeten het voorin oplossen. De rest van mijn Serie A team doet het voor de verdediging en tot nu toe werkt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 10:21
Ik weet het niet met Insigne, het ging lekker maar de laatste dagen krijgt hij er geen bal meer in, wat dat betreft is Gomez een stuk constanter.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Gister veel van mijn club verkocht waardoor ik 900k te besteden had..
Met de hoop op de hype van de RTTF kaartjes iets leuks mee te pakken.

Alleen toch besloten om neymar te kopen! hij was ineens onder de 840k.. snel gekocht en heel erg blij mee.
Met hopelijk de komende ben yedder POTM zal dat duo niet te stoppen zijn!
Mijn team nu: https://www.futbin.com/20/squad/10658200
En het team waar ik naar toe wil in 1 à 2 weken: https://www.futbin.com/20/squad/10658414

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik kon stemmen op Vinicius jr of Willian en die krijg je als untradeable. Vinicius maar gekozen. Is beter dan Dalbert al staat Vinicius nu niet op de juiste plek als LM. Heb Douglas Costa maar doorgeschoven naar LB positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:08
Hahah alsof het zo moest zijn. Krijg net insigne uit een 2 player pack van de politano opdrachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Marcelo voor 12k gekocht net om Dalbert mee te vervangen. Verder Vinicius jr voor Douglas Costa die nu mijn sub is. Meteen 100 chemie en een mooie upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sensately schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 00:13:
Gister veel van mijn club verkocht waardoor ik 900k te besteden had..
Met de hoop op de hype van de RTTF kaartjes iets leuks mee te pakken.

Alleen toch besloten om neymar te kopen! hij was ineens onder de 840k.. snel gekocht en heel erg blij mee.
Met hopelijk de komende ben yedder POTM zal dat duo niet te stoppen zijn!
Mijn team nu: https://www.futbin.com/20/squad/10658200
En het team waar ik naar toe wil in 1 à 2 weken: https://www.futbin.com/20/squad/10658414
En dan later dit jaar, Yedder op de plek van Lucas en Mbappe in ST in je chem formatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Vraagje. Ik heb gattuso 87 gepacked. Zouden jullie deze speler gebruiken? Ik speel 4231 en de twee cms zijn box to box spelers. Wijnaldum if en sisoko. Ik zie gattuso deze rol niet echt invullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeBers schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:31:
Vraagje. Ik heb gattuso 87 gepacked. Zouden jullie deze speler gebruiken? Ik speel 4231 en de twee cms zijn box to box spelers. Wijnaldum if en sisoko. Ik zie gattuso deze rol niet echt invullen.
Gattuso is echt een Cdm , misschien verkopen en van dat geld Pogba halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

DeBers schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:31:
Verkopen.
Zodra de prime icons worden gereleased zijn, duiken de baby icons en de mid icons zeer stevig in prijs.
Met die coins kan je flink veel doen, als je handig bent kan je met de winst zijn prime kopen als je zou willen.
Overigens Doucoure en Sisoko zijn op dit moment voor BPL wel heel erg sterk als CDM.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:41
Ik heb zo'n 1.3 miljoen coins te besteden (en alleen maar untradeable spelers over).....

Als jullie mij waren en geen WL spelen (want te stressvol / weinig tijd) zouden jullie dan voor:
- CR7 gaan en daar langzaamaan een leuk team om heen bouwen
- Gaan voor de PL trio Mane Son Salah en daarmee Division Rivals wrecken (het plan dan)

In al die jaren FIFA heb ik nog nooit met CR7 gespeeld, maar ben alleen bang dat hij een beetje tegen gaat vallen voor zoveel coins (en ik kom nog een kleine 200K tekort om hem voor de laagste BIN te kunnen kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Traeces schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:01:
[...]

Gattuso is echt een Cdm , misschien verkopen en van dat geld Pogba halen ?
Ja. Denk dat ik hem maar ga verkopen. Jammer, want voor het eerst een icon gepacked. Wilde graag met hem spelen :p

Maar ik ga nog geen geld uitgeven. Even wachten tot de echte bf crash. Met het geld van gattuso heb ik dan 1mil te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Dit heb ik nog nooit meegemaakt: ik heb met mijn controller wat knoppen anders ingesteld. Staat plotseling tijdens een wedstrijd de instelling op standaard. Wat ik dus niet gewend ben en daardoor dus verlies. Er gebeurde sowieso gekke dingen: tegenstander krijgt een vrije trap, spel lijkt vast te lopen want alles staat stil. Ineens komt er beweging in, maar maken mijn mannetjes geen muur! Door de ineens gewijzigde controllerinstellingen veroorzaak ik een strafschop. Maar daarbij blijft het camerastandpunt hetzelfde en dus niet van vooraf. Dit was echt raar. Lijkt op cheaten, maar denk eerder dat het door de slechte server kwam. Bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
MadMoody schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:21:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt: ik heb met mijn controller wat knoppen anders ingesteld. Staat plotseling tijdens een wedstrijd de instelling op standaard. Wat ik dus niet gewend ben en daardoor dus verlies. Er gebeurde sowieso gekke dingen: tegenstander krijgt een vrije trap, spel lijkt vast te lopen want alles staat stil. Ineens komt er beweging in, maar maken mijn mannetjes geen muur! Door de ineens gewijzigde controllerinstellingen veroorzaak ik een strafschop. Maar daarbij blijft het camerastandpunt hetzelfde en dus niet van vooraf. Dit was echt raar. Lijkt op cheaten, maar denk eerder dat het door de slechte server kwam. Bizar!
Dan zet je hem toch op pauze en wijzigt je de controller settings toch weer.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Sleehond schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:22:
[...]

Dan zet je hem toch op pauze en wijzigt je de controller settings toch weer.... 8)7
Dat heb ik geprobeerd maar dat ging ook niet! Het was echt serieus heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-09 13:11
Net tijdens de pot 4 penalty's mee in de WL, 3 gemist. Uiteindelijk na verlenging de penalty serie gewonnen. Karmaaaa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 18:52
Het is weer weekend hoor, wat een gejank in dit topic zeg.

@chengbondkwok Mane en Son goeie spelers, maar vind Salah tegenvallen dit jaar. Persoonlijk zou ik voor die drie gaan. Ik denk dat je daar mee fun uit kan halen dan uit één speler.
Pagina: 1 ... 48 ... 185 Laatste