Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SlqmLqck
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18:37
Ozz schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:31:
[...]

Vorige week een video gezien waarin iemand uitleg gaf over de servers. Er zijn dus blijkbaar 30HZ servers (trage gameplay) en 60HZ servers (snelle gameplay).
Ik zie de overeenkomst niet met het wel/niet scoren.

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 08-11 16:47
Ozz schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:35:
[...]

Met dit team heb je al snel het plafond bereikt. In principe heb je de beste Nederlanders al in je team zitten (m.u.v. Virgil).
Frenkie OTW, Gini IF, vd Sar i.p.v. Jasper, Bergwijn IF, St. Juste Scream, Boëtius league SBC, andere NL icons. Mwah :)

• Ozz
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:47
Joster schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:40:
[...]

Frenkie OTW, Gini IF, vd Sar i.p.v. Jasper, Bergwijn IF, St. Juste Scream, Boëtius league SBC, andere NL icons. Mwah :)
40K budget. :X

• Joster
Hahah ja, naar budget had ik niet gekeken, meer of je met dit team al wel of niet aan je plafond zit ;)

• Ozz
SlqmLqck schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:40:
[...]

Ik zie de overeenkomst niet met het wel/niet scoren.
Was meer gericht op de lagfest waar je het over had.

• Ozz
Joster schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:44:
Hahah ja, naar budget had ik niet gekeken, meer of je met dit team al wel of niet aan je plafond zit ;)
Op een boel posities is het plafond ook snel bereikt hoor. Sowieso zijn meer dan de helft van de Nederlandse icons niet de moeite waard en kun je beter het hele team omgooien.

• N2LSWw
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 06-11 15:58
Ozz schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:32:
[...]

Ja sowieso die gasten die elke goal afkijken en een celebration doen. Scoor je dan zo weinig dat je ieder momentje moet pakken? :/
Iemand met Mbappe, Neymar en Messi zal vast wel scoren aangezien die kaarten prima shooting stats hebben. Iets te kort komen zal het wel zijn. Naast die banners moeten ze gewoon al die domme replays we uit halen dan hoef je ook geen wedstrijden van 20 minuten te spelen omdat iemand er weer eens geen zin in heeft.

• SH-FR
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 21:36
Meru94 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:13:
Scream Romagnoli of Manolas? Prijsverschil is redelijk groot en stats lijken me niet zo erg te verschillen.
Manolas is een geweldige verdediger, zeer snel, voelt soms nog sneller dan 82. Goed in tackelen en low/High, beter kan haast niet.

• Arwintju
  • Laatst online: 16:32
N2LSWw schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:52:
[...]

Iemand met Mbappe, Neymar en Messi zal vast wel scoren aangezien die kaarten prima shooting stats hebben. Iets te kort komen zal het wel zijn. Naast die banners moeten ze gewoon al die domme replays we uit halen dan hoef je ook geen wedstrijden van 20 minuten te spelen omdat iemand er weer eens geen zin in heeft.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de replays ook wel is helemaal afkijk. Maar dat is eigenlijk alleen in de WL en als ik net terug ben gekomen van een achterstand. Vaak ook bij een heel spannend potje. Reden is zodat ik even 'af kan koelen' even relaxen en dan pas weer doorgaan. Die paar seconden dat dat dan duurt helpt toch wel hoor.

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Zo spel weggegooid, ben er weer klaar mee. De enorme hoeveelheid onzin waardoor je geen enkele invloed hebt op het verloop van het spel komt mn strot uit. Paar euro ingestopt, maar zelfs dan is het niet genoeg voor die gieren.

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:15
Sleeon schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:33:
https://www.easports.com/...Id=ksM3LVeUnRZu1:FFA20PS4

Iemand nog tips om dit team te verbeteren? Wil graag de RB veranderen, maar die linkt met niemand.
Heb 40k te besteden.
Semedo.
En dan Frenkie als RCM neerzetten voor een groene link.
Gini naar centrale positie.

Als je dan toch van de NL/Eredivisie afstapt, verbouw dan gelijk je hele team.
Overigens zou ik Tadic inruilen voor van de Beek. Fijne speler, maar ook betere chemistry.

wijze woorden

• DennisCle
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 10:04
Ik zou Malen iv halen als spits, Frenkie naar plek Tadic en memphis cam. Malen is een beest met sniper. De vrij met shadow beviel mij ook goed totdat ik Virgil had, Blind lijkt me te traag. Van Aanholt met Sentinel doet het goed als Nico dan te lage chem heeft.

Ik heb heel lang dat team gehad. Inmiddels:
Kluivert
Promes - Memphis - Dembele
Wijnaldum - Frenkie OTW
Robertson - vDijk - Pique scream - Semedo
Cillissen

Liep toch niet lekker in WL sinds update dus deels van mijn NL plan afgestapt. Loopt alleen nog steeds niet top dus ligt denk ik aan mijn vorm sinds de update. Mis gewoon bizar veel kansen.

DennisCle wijzigde deze reactie 06-11-2019 14:11 (40%)

• Joster
DennisCle schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:09:
Ik zou Malen iv halen als spits, Frenkie naar plek Tadic en memphis cam. Malen is een beest met sniper. De vrij met shadow beviel mij ook goed totdat ik Virgil had, Blind lijkt me te traag. Van Aanholt met Sentinel doet het goed als Nico dan te lage chem heeft.

Ik heb heel lang dat team gehad. Inmiddels:
Kluivert
Promes - Memphis - Dembele
Wijnaldum - Frenkie OTW
Robertson - vDijk - Pique scream - Semedo
Cillissen

Liep toch niet lekker in WL sinds update dus deels van mijn NL plan afgestapt. Loopt alleen nog steeds niet top dus ligt denk ik aan mijn vorm sinds de update. Mis gewoon bizar veel kansen.
Normale Wijnaldum of zn IF?

• Jebus4life
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 21:46
Scream Romagnoli of Manolas? Prijsverschil is redelijk groot en stats lijken me niet zo erg te verschillen.
Romagnoli lijkt me duurder omdat hij zeldzaam is, linksbenig en beter kan uitvoetballen.
Voor mij was het een no-brainer om die te halen.

Twijfel zelf nog of ik Manolas ga kopen of niet. Dat uitvoetballen is echt wel zwak, en ben echt ontzettend tevreden over IF Nkoulou

• DennisCle
Joster schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:20:
[...]

Normale Wijnaldum of zn IF?
Vooralsnog normaal, bevalt heel goed.

Ik twijfel nu hoe ik mijn team verder ga verbeteren. Heb 120k en krijg straks WL rewards. Hoop dat Memphis in ieder geval een IV krijgt en hopelijk ook een boost voor Promes (al denk ik het niet). Daarna komt een verbetering van Wijnaldum wel aan bod denk ik.

• theman36
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 21:59
DennisCle schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:49:
[...]

Vooralsnog normaal, bevalt heel goed.

Ik twijfel nu hoe ik mijn team verder ga verbeteren. Heb 120k en krijg straks WL rewards. Hoop dat Memphis in ieder geval een IV krijgt en hopelijk ook een boost voor Promes (al denk ik het niet). Daarna komt een verbetering van Wijnaldum wel aan bod denk ik.
WL rewards komen morgen toch pas? 8)7

• 038Zwolle
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 20:58
Vandaag een vrije dag dus hoopte nog even wat doelpunten te kunnen maken met serie a spelers. Maar vandaag wil iedereen zijn rating natuurlijk omhoog halen dus speel tegen allemaal godsquads. Nu hoopte ik dat ik daardoor mensen makkelijk kon overhalen door de win weg te geven in de hoop te mogen scoren... Maar helaas. Mensen gaan rondtikken achterin, pauzeren etc etc alles in de hoop dat je quit.

• DennisCle
theman36 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:01:
[...]
WL rewards komen morgen toch pas? 8)7
Straks is interpretabel, haha. Vandaag speel ik toch niet meer dus keek al vooruit naar morgen.

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:19
038Zwolle schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:05:
Vandaag een vrije dag dus hoopte nog even wat doelpunten te kunnen maken met serie a spelers. Maar vandaag wil iedereen zijn rating natuurlijk omhoog halen dus speel tegen allemaal godsquads. Nu hoopte ik dat ik daardoor mensen makkelijk kon overhalen door de win weg te geven in de hoop te mogen scoren... Maar helaas. Mensen gaan rondtikken achterin, pauzeren etc etc alles in de hoop dat je quit.
Hoe speelt het? Vanochtend was het traaaaaaag, passes die normaal aan kwamen kwamen nog maar tot de helft van de te overbruggen afstand. Wil vanavond nog even Rank 1 veilig stellen, maar alleen als het een beetje goed speelt.

Pompi wijzigde deze reactie 06-11-2019 16:01 (8%)

• Arazogia
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 20:21
Geen Depay :(

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21:09
Abraham is instant discard voor mij

• Pompi
Bijna iedereen gaat dus mensen krijgen van de rechterkant van het plaatje. Hele "hoofd" team is 84+, dus best sterke TOTW.
Inderdaad raar/jammer dat Depay er niet bij zit, want was wel verdiend geweest
simons schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:02:
Wat zou je met Lodeiro doen dan?

Pompi wijzigde deze reactie 06-11-2019 16:03 (18%)

• simons
Pompi schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:02:
[...]
Wat zou je met Lodeiro doen dan?
Houden! oud Ajacied :)

• Pompi
Nu ik er zo over nadenk, zou Depay RTTF kunnen zijn en daarom niet in de TOTW? Want hij had toch minimaal op het "bank" gedeelte gehoord.

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 12:53
Romagnoli kan ook nog wat als hij de bal heeft, dat is bij Manolas toch wel heel anders :+

Bij mij gaat hij er niet meer uit, beste stopper waar ik tot nu toe mee gespeeld heb.

Nachtapotheker wijzigde deze reactie 06-11-2019 16:30 (12%)

• 038Zwolle
Pompi schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:52:
[...]

Hoe speelt het? Vanochtend was het traaaaaaag, passes die normaal aan kwamen kwamen nog maar tot de helft van de te overbruggen afstand. Wil vanavond nog even Rank 1 veilig stellen, maar alleen als het een beetje goed speelt.
Speelt prima. Geen last van lag of vertraging alleen van tegenstanders . Nu net weer met 4-0 verloren waarbij ik minimaal 3x had moeten scoren met gabbiandini , maar dat is mogelijk de slechtste speler in het spel tegenstander gebruikte weer al zijn pauzes, wachten met het uittrappen van de bal zolang als het kon, skipte niks en zelfs bij 4-0 in de 92ste minuut wachtte hij met uittrappen tot het laatste moment. Ik ga de objectives even met rust laten

• Xamsix
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 15:43
Kan echt niks met deze spelers, geen enkele nodig. Denk er sterk aan om de packs te gaan bewaren deze keer. Maar ik weet niet zeker of mezelf kan inhouden 8)7

PSN/Steam: Xamsix

• Jebus4life
Lukaku is ook maar een zwakke upgrade voor TOTW, nee?
Ik ga IF Martinez iig niet switchen voor deze Lukaku...

***EDIT***
Idem de Ligt eigenlijk...

Jebus4life wijzigde deze reactie 06-11-2019 16:57 (15%)

• Pompi
Jebus4life schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:54:
Lukaku is ook maar een zwakke upgrade voor TOTW, nee?
Ik ga IF Martinez iig niet switchen voor deze Lukaku...

***EDIT***
Idem de Ligt eigenlijk...
TOTW spelers die boven de 84 zijn gaan maar met OVR +1, dus zijn inderdaad kleine stapjes. EA wil voorkomen dat spelers snel al te sterk zijn.

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
https://www.easports.com/...fId=gKWmz6mKbSeh:FFA20XBO

Ik wil mijn huidige elftal verbouwen. Met Frenkie, Dembele, Douglas Costa en Dalbert als el cheapo LB. Nog tips voor alternatieven? 41212 blijft voor mij qua formatie het beste spelen. Heb 352 geprobeerd en 433 (4) maar ik blijf terugkomen bij 41212.
simons schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:02:
Zou ik niet doen. 84 rated is best wat waard later in SBC's etc.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• 038Zwolle
Bean77 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 18:00:
[...]

De slimme keuze, maar denk dat de keuze om hem te discarden een emotionele keuze is na gisteren ;)

• simons
Bean77 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 18:00:
[...]

En
038Zwolle schreef op woensdag 6 november 2019 @ 18:10:
[...]
De slimme keuze, maar denk dat de keuze om hem te discarden een emotionele keuze is na gisteren ;)
Dit ;)
038Zwolle schreef op woensdag 6 november 2019 @ 18:10:
[...]

Dan zit hij in het verkeerde topic te blaten 8)7

edit: ontopic, zojuist die abraham IF uit een pakje en gewoon verkocht voor 22k :+

Bean77 wijzigde deze reactie 06-11-2019 20:05 (13%)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Traeces
  • Nu online
Iemand ervaring met Victor oshimen ? Wil die sbc doen als supersub voor Lucas in me pl Squad zodat ik laca kan verkopen die te traag is .
Traeces schreef op woensdag 6 november 2019 @ 18:42:
Iemand ervaring met Victor oshimen ? Wil die sbc doen als supersub voor Lucas in me pl Squad zodat ik laca kan verkopen die te traag is .
Niet doen vind hem eigenlijk niet snel en vrij lomp en mist echt te veel goede kansen. Heb hem ook als supersub maar laatste week eruit gegooid heb hem meer voor de first owner objectives gehad

• DennisCle
FidoDido schreef op woensdag 6 november 2019 @ 19:52:
[...]

Niet doen vind hem eigenlijk niet snel en vrij lomp en mist echt te veel goede kansen. Heb hem ook als supersub maar laatste week eruit gegooid heb hem meer voor de first owner objectives gehad
Eens. Had em voor first owner gehaald en sub hem soms voor verlenging in WL, maar is een drama met afronden.

Baal wel dat Memphis geen IV heeft gekregen.

DennisCle wijzigde deze reactie 06-11-2019 20:34 (5%)

• lwd-kevin
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21:33
lwd-kevin schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:32:
OTW de Ligt verkopen in de hype of zal hij stijgen na een IF ? Hij zit momenteel bij mij op de bank. Keuzes, keuzes..
Gisteren 88K nu slechts 63K.. bizar. En ja ik heb hem gehouden...
lwd-kevin schreef op woensdag 6 november 2019 @ 20:40:
[...]

Altijd voor de hype verkopen ;) vooral otw/live kaarten.
Beste is nog tijdens de wedstrijd zelfs.
Maar herkenbaar ik ben met ben yedder de mist ingegaan was een dure les :p

• MrSnoww
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 17:59
Sinds gister Griezmann in mijn team op CAM in een 4-2-3-1 systeem. Naar mijn mening wilt hij alle ballen hebben en kan hij ze niet makkelijk wegleggen bij een medespeler.... zelf schiet hij niet goed genoeg naar mijn mening waardoor ik per wedstrijd nog maar 1 a 2 keer scoor en veel verlies.

Hoe denken jullie over Griezmann?

• mar101
  • Registratie: december 2012
  • Nu online
lwd-kevin schreef op woensdag 6 november 2019 @ 20:40:
[...]

Niet zo bizar als je kijkt naar hoe matig zijn upgrade is. Zijn grootste zwakte is zijn snelheid, slechts 1 mager puntje erbij voor sprint speed. De meeste van de upgrade punten gaan naar zijn shooting, waar je als centrale verdediger geen drol aan hebt. In de hype verkopen is meestal het beste, zeker met de kwaliteit van IF's die EA dit jaar uitbrengt, dat kun je nauwelijks upgrades noemen.
DennisCle schreef op woensdag 6 november 2019 @ 20:33:

Baal wel dat Memphis geen IV heeft gekregen.
En wat dacht je van Promes? Hoeveel doelpunten moet hij maken voordat EA hem een IF gunt?

Ik heb zelf de OTW SBC van Promes niet gedaan, maar ik zou me wel behoorlijk genaaid voelen als dat wel zo was. Had de hoop dat ik hem uit de WL player picks kon halen, maar dat zit er nu helaas niet in. Daar had ik wel een NL fitness team voor gemaakt.

• Pompi
Zo te merken is teamdruk weer helemaal terug, nog nooit zoveel tegenstanders gezien waarbij de aanvallers zo goed als geen conditiebalkje meer hebben naar 3/4 van de wedstrijd. Vervelende is nog dat een POTM Auba zonder een conditiebalkje, dus helemaal leeg(!!!!), mijn VvD met meer dan de helft conditie er uitloopt. Dat mag echt aangepakt worden, want welke speler kan in het echt even snel rennen als ze helemaal uitgeput zijn als aan het begin van een wedstrijd als ze uitgerust zijn.

Pompi wijzigde deze reactie 06-11-2019 21:24 (3%)

• MadMoody
  • Registratie: maart 2007
Ik merk hier nu ook dat woensdagavond geen lekkere FIFA avond is. Mijn god, ben al een paar x er kansloos afgetikt. Leuk spel hoor...

• 038Zwolle
MadMoody schreef op woensdag 6 november 2019 @ 22:19:
Ik merk hier nu ook dat woensdagavond geen lekkere FIFA avond is. Mijn god, ben al een paar x er kansloos afgetikt. Leuk spel hoor...
Woensdagen zijn ook het moeilijkst. Mensen die ivm objectives een x aantal divisies naar beneden zijn gegaan doen nu hun best om weer op te klimmen en punten binnen te slepen.

• MadMoody
  • Registratie: maart 2007
038Zwolle schreef op woensdag 6 november 2019 @ 22:35:
[...]

Woensdagen zijn ook het moeilijkst. Mensen die ivm objectives een x aantal divisies naar beneden zijn gegaan doen nu hun best om weer op te klimmen en punten binnen te slepen.
Echt niet leuk meer. Valt mij altijd op dat je dan ook de gekste dingen meemaakt op zo'n avond. Nu maar stoppen voor ik degradeer...

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:11
Ik speel nu voor het eerst sinds de patch, kan iemand mij vertellen hoe ik een pass over 3 meter geef? Blijkbaar komt er niets meer aan ondanks dat mijn middenvelders 80+ passing hebben.

• Ambianz
  • Laatst online: 20:20
MadMoody schreef op woensdag 6 november 2019 @ 22:39:
[...]

Echt niet leuk meer. Valt mij altijd op dat je dan ook de gekste dingen meemaakt op zo'n avond. Nu maar stoppen voor ik degradeer...
Ik irriteer me meer aan iedereen die élke animatie telkens van voor naar achter afspelen.. Prima dat ik 3-0 verlies maar kom op zeg..

Een wedstrijd kan prima in een minuut of 10 maar meestal ga je toch wel dik over de 20 minuten heen..

• Pompi
Terranova schreef op woensdag 6 november 2019 @ 22:45:
Ik speel nu voor het eerst sinds de patch, kan iemand mij vertellen hoe ik een pass over 3 meter geef? Blijkbaar komt er niets meer aan ondanks dat mijn middenvelders 80+ passing hebben.
Ik heb dit vanavond opgelost door veel R1+X te doen, dan komen ze nog tenminste met genoeg vaart aan. Gister was het helemaal niet zo sloom en traag. Het is zo apart dat het spel zelf prima is maar de passes veelte zacht zijn met genoeg balkjes en dat inputs niet geregistreerd worden, dus de snelheid van de spelers zelf is wel prima en gaan niet door modder.

• Joosie200
  • Niet online
Frenkie de Jong voor 34k en Dembele voor 24k in de pocket. Niet slecht al heb ik enkel de gold versie.

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:11
Pompi schreef op woensdag 6 november 2019 @ 23:10:
[...]

Ik heb dit vanavond opgelost door veel R1+X te doen, dan komen ze nog tenminste met genoeg vaart aan. Gister was het helemaal niet zo sloom en traag. Het is zo apart dat het spel zelf prima is maar de passes veelte zacht zijn met genoeg balkjes en dat inputs niet geregistreerd worden, dus de snelheid van de spelers zelf is wel prima en gaan niet door modder.
Oh wow, ik ben dus niet de enige. Net wilde zelfs van dijk de bal niet terugspelen naar m'n keeper toen ie tussen de verdediger en de bal kwam. Mooi dat de aanvaller de bal dan weer pakte...

• Hassiebassie
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21:04
Vanavond nog eens voor de lol 19 gespeeld. Wat een verschil. AI is veel slimmer. Je merkt het aan alles. Heb gewoon met een 84 team gespeeld, maar spelers zijn gewoon niet achterlijk. Valt er een bal dichtbij hun dan zullen ze er automatisch naartoe gaan.Spelers rennen beter naar voren. Koppen werkt (en dat is het grootste pluspunt). Ook het blauw in het menu komt veel rustiger over en de soundtrack is ook veel beter :P

Het voelt gewoon veel vertrouwder aan. Veel vloeiender. Ik mis Fifa 19 ;w

Gelukkig heb ik OTW de Ligt en OTW Lukaku in mijn 20 squad. Daar kan ik eindelijk aan verdienen. :D

Hassiebassie wijzigde deze reactie 06-11-2019 23:25 (8%)

• darretje92
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Kan je player picks bewaren? (Weekend League rewards). Of werken ze alleen met de huidige totw?

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
darretje92 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 00:20:
Kan je player picks bewaren? (Weekend League rewards). Of werken ze alleen met de huidige totw?
Nee, je krijgt dan alsnog keuze uit de IF's van deze week.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• simons
Na de repeatable sbc drop van gisteren in totaal tot nu toe 30 83-84's kunnen verkopen. Op de 83's 1000 coins gemiddeld kunnen verdienen en de 84's (tadic) 2000 coins.
Het voor het slapen gaan listen van je voorraad loont, blijkbaar schakelt het brein van de FIFA gebruiker zich dan uit en heb je figuren die gewoon te veel betalen voor spelers die nodig zijn voor sbc.
simons schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:42:
Na de repeatable sbc drop van gisteren in totaal tot nu toe 30 83-84's kunnen verkopen. Op de 83's 1000 coins gemiddeld kunnen verdienen en de 84's (tadic) 2000 coins.
Het voor het slapen gaan listen van je voorraad loont, blijkbaar schakelt het brein van de FIFA gebruiker zich dan uit en heb je figuren die gewoon te veel betalen voor spelers die nodig zijn voor sbc.
Ik had er nog wel aan gedacht, maar het verbaast me dat die SBC daadwerkelijk gedaan word.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• simons
Bossie schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:57:
[...]
Ik had er nog wel aan gedacht, maar het verbaast me dat die SBC daadwerkelijk gedaan word.
Als je weinig first owner blauwe kaarten hebt, zou ik toch overwegen er 1tje te doen.
Althans als je de icon swap 2e batch wil gaan doen, ik hoor toch stevige signalen dat er objectives gaan zijn die een stuk pittiger zullen worden en met blauwe first owners moeten worden uitgevoerd....

just saying :)

• Joosie200
  • Niet online
Vanochtend maar voor 15k aan coins gekozen qua rewards. Ga nu shoppen voor Douglas Costa en Handanovic.

• NLoldebroek
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 14:16
Dank voor de tip.

Heb nog een Tadic op voorraad.
Gebruik ik momenteel niet en al gebruikte ik die wel >:)
Zie namelijk dat die nu voor minimaal 3500 coins buy-in verkocht worden (ooit gekocht voor 1500).
Verkoop hem nu direct en koop later wel weer terug, 2000 coinst winst, voila
Dat is alleen nog maar met 1 Tadic.

De rest van me 82+ spelers, ga ik ook ff langs, als er toevallig nog wat tussen zit, die nu veel waard zijn :9~

• Pompi
Lodeiro en Ziyech als picks, prima.

Daarna 1 van mijn WL packs geopend. Walk-out > NL > CV, ik dacht toen yes VvD en zat al half te vieren en toen kwam, Piemento Calcio > de Ligt. Heb zijn OTW al dus heb er niks aan en helaas is hij minder dan 1/10 waard wat VvD waard is, dus was wel goed gefopt want zijn 85 is volgens mij geen walk-out dus had er niet aangedacht dat het de Ligt kon zijn. Ga hem denk ik even bewaren want ik heb niet perse de 40k nu nodig en hoop dat hij een beetje gaat stijgen.
Dat komt doordat s'nachts de voorraad stukken kleiner is en de mensen in de VS gewoon nog spelen en kopen. Heb in de VS gewoond en merkte dat toen het bij mij later dan 18.00 (00.00 NL) was er gewoon minstens een derde minder spelers gelist werden. Dus als je ooit s'nachts even wakker word kan het soms lonen om ze even opnieuw te listen.

Pompi wijzigde deze reactie 07-11-2019 09:16 (39%)

• 038Zwolle
Nouja een 83 rated squad met kans op Messi ed vind ik wel een gokje waard. Helaas had ik een 81 en 82 rated speler..
Van de week al aangegeven hier dat jovic 83 van RM maar 850 coins was. Heb toch zo'n 100 kaarten kunnen verkopen voor 2k

• simons
NLoldebroek schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:09:
[...]

Dank voor de tip.

Heb nog een Tadic op voorraad.
Gebruik ik momenteel niet en al gebruikte ik die wel >:)
Zie namelijk dat die nu voor minimaal 3500 coins buy-in verkocht worden (ooit gekocht voor 1500).
Verkoop hem nu direct en koop later wel weer terug, 2000 coinst winst, voila
Dat is alleen nog maar met 1 Tadic.
29 november black Friday.
Als straks de sbc van gisteren gestopt is zal je zien dat de 83-84 weer flink droppen. Hou het in de gaten, 83's kopen tussen de 800-100 coins en 84's ergens rond de 1500-2000
Black Friday sbc gaat komen, de markt met Black Friday zal overspoelt worden met die kaarten en EA wil die markt in stand houden, vandaar verwacht ik na Black Friday de traditionele repeatable otw/if SBC en dus potentieel 200-300k coins winst met een volle club 83/84.

• Traeces
  • Nu online
Vorige week maar even me team ge-upgrade voor aankomende WL. Doucoure, Walker en Chong SBC gedaan. Doucoure heerlijk verdedigend maar mag direct de bal weer inleveren want normaal overspelen kan hij niet :P

https://www.futbin.com/20/squad/10577644

Zit er aan te denken om laca te verkopen, toch net iets te traag en hij heeft nu nog waarde. Daarbij heeft hij ongeveer de zelfde stats als Pukki.

Nu twijfel ik alleen wat ik eerst moet upgraden Lucas of Anderson. Iemand ervaring met Auba of Mane ?

Wil alleen echt extreme upgrades nog gaan kopen en geen kleine upgrades. Wil uiteindelijk naar dit team toe werken :

https://www.futbin.com/20/squad/10577819

• Dani05
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 08:18
Zo inmiddels al week of 4-5 aan handelen en sparen. 1,8 mln coins. Wil eigenlijk een leuke prime icon gaan halen (of even doorsparen), zou het in principe beter kunnen stoppen in het upgraden van mijn team maar blijft een spelletje waarbij je moet doen wat je leuk vind ;)
Benieuwd naar ervaringen met icons van tussen 1,8 en 2,5 mln waarde van jullie!

• 038Zwolle
Oef , 86 sommer als hoogste met player picks en de packs waren waardeloos. Met CL Donny als beste speler..

038Zwolle wijzigde deze reactie 07-11-2019 09:37 (17%)

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 14:42
simons schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:00:
[...]

Als je weinig first owner blauwe kaarten hebt, zou ik toch overwegen er 1tje te doen.
Althans als je de icon swap 2e batch wil gaan doen, ik hoor toch stevige signalen dat er objectives gaan zijn die een stuk pittiger zullen worden en met blauwe first owners moeten worden uitgevoerd....

just saying :)
Dank voor de tip, ook maar even gedaan. Had nog oa Hamsik en Arnautovic in de club, die kunnen leuk in zo'n SBC samen _/-\o_
Kreeg Blind, das leuk voor in mijn NL team :+

PSN: Patrick_D

• NLoldebroek
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 14:16
Na de update, van eergisteren/gisteren, is het computer niveau flink gewijzigd bij Squad Battles.

Moet nu alle zeilen bij zetten, om te winnen van Professional.
Voor de update, speelde ik nog tegen World Class.
Frustrerend, want zo haal je veel minder points voor rewards. :o

• Xamsix
Kon het niet laten, heb de rewards geopend. Helaas helemaal niks deze week. DR divisie 3 rank 2 rewards en gold 1 rewards. Hoogste was 85 rated Bruno Fernandes.

• Jebus4life
Ik zit nu met 100k op de bank voor mijn Serie A team.
Enige directe upgrades die ik op het eerste zicht kan doen zijn.

IF Nkoulou vervangen door Manolas (geen prio voor mij persoonlijk, erg tevreden over Nkoulou)
Donnarumma vervangen door Handanovic (maar ik zie niet echt de added value van die switch, ondanks dat "iedereen" dat aanraadt).
CAM Insigne door Dybala (gezien ik me stoor aan de lage strength/stamina van Insigne lijkt me dit wel OK)
IF Martinez door een andere spits (Mertens; of tewoon Insigne als ik Dybala haal)

Of anders wat spelers beginnen halen met het oog op de Serie A League SBC

Jebus4life wijzigde deze reactie 07-11-2019 10:20 (3%)

• silvi0
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15:22
Jebus4life schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:20:
Ik zit nu met 100k op de bank voor mijn Serie A team.
Enige directe upgrades die ik op het eerste zicht kan doen zijn.

IF Nkoulou vervangen door Manolas (geen prio voor mij persoonlijk, erg tevreden over Nkoulou)
Donnarumma vervangen door Handanovic (maar ik zie niet echt de added value van die switch, ondanks dat "iedereen" dat aanraadt).
CAM Insigne door Dybala (gezien ik me stoor aan de lage strength/stamina van Insigne lijkt me dit wel OK)
IF Martinez door een andere spits (Mertens; of tewoon Insigne als ik Dybala haal)

Of anders wat spelers beginnen halen met het oog op de Serie A League SBC
Ik zou zeker Handanovic kopen! Voor die 18K..
Insigne zeker NIET weg doen, dat is echt een topper.. Dybala erbij misschien en Insigne doorschuiven naar de spits..?

• Ozz
Smaldini en de Ligt als player picks.

Kwam nog een Semedo uit een van de packs rollen. Toch weer een kleine 45K.

• simons
Aaaah het voelde alweer vertrouwd! De waardeloze reward-donderdag, de ultieme motivator om wederom het komend weekend aan de gang te gaan....

Player-picks 86 Luis Alberto en die 81-er Braziliaanse spits van Cagliari.... IF Kostic als hoogste en enige walk-out uit de pakjes met nog een paar 83's

Echt jammer dat je WL rewards, wat toch een behoorlijke tijdsinvestering is, zo un-rewarding zijn....

• roybr
  • Laatst online: 21:31
Net de 81+ SBC gedaan en Frenkie de Jong komt eruit. Heb ook zijn otw dus even in twijfel wat te doen. Iemand ervaring met de blauwe Frenkie? Is hij veel minder dan zijn otw?

• bebopper
  • Laatst online: 16:10

bebopper

I'm an absolute beginner...

Mijn reward pack geopend en daar kwam zowaar iets leuks uit :D

Een blauwe Mendy (LB, Real), volgens Futbin nu rond de 52k waard. Kan hem inpassen in mijn elftal, zou ter vervanging van Alex Telles zijn (in 5-3-1 of 4-4-2). Zou dan vooral zijn voor een betere chemistry want verder blij met Telles (heb een la liga elftal).

Of verkopen? Ben toch aan het sparen voor een grotere upgrade.Iemand hier die met Mendy speelt en hier iets over kan zeggen?

"Life is what happens to you while you're busy making other plans."

• Arazogia
bebopper schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:49:
Mijn reward pack geopend en daar kwam zowaar iets leuks uit :D

Een blauwe Mendy (LB, Real), volgens Futbin nu rond de 52k waard. Kan hem inpassen in mijn elftal, zou ter vervanging van Alex Telles zijn (in 5-3-1 of 4-4-2). Zou dan vooral zijn voor een betere chemistry want verder blij met Telles (heb een la liga elftal).

Of verkopen? Ben toch aan het sparen voor een grotere upgrade.Iemand hier die met Mendy speelt en hier iets over kan zeggen?
Ik heb niet met Mendy gespeeld, maar qua chem ga je er sowieso op vooruit dus zou hem zeker proberen. Hij zal ook niet voor niets 50k waard zijn :)

Hoe speelt die formatie (5-4-1)? Ziet er wel interessant uit.

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19:04
roybr schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:05:
Net de 81+ SBC gedaan en Frenkie de Jong komt eruit. Heb ook zijn otw dus even in twijfel wat te doen. Iemand ervaring met de blauwe Frenkie? Is hij veel minder dan zijn otw?
Ik zou sowieso zijn OTW houden, gezien de Frenkie hype IRL krijgt hij echt nog wel een SIF of zelfs meerdere.

• bebopper
  • Laatst online: 16:10

bebopper

I'm an absolute beginner...

Ben die formatie (5-4-1) aan het proberen omdat ik merk dat ik te makkelijk tegengoals krijg en de boel achterin meer op slot wil gooien. Maar vooral nog aan het proberen :) dus kan nog niet echt zeggen of het wat is. Speel veel op balbezit en passing en daar lijkt het om te scoren toch minder geschikt voor.

Disclaimer: ik bak er weinig van en speel op een laag niveau :9
Arazogia schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:08:
[...]

Ik heb niet met Mendy gespeeld, maar qua chem ga je er sowieso op vooruit dus zou hem zeker proberen. Hij zal ook niet voor niets 50k waard zijn :)

Hoe speelt die formatie (5-4-1)? Ziet er wel interessant uit.

"Life is what happens to you while you're busy making other plans."

• Ozz
Varane + Ter Stegen of Virgil + van der Sar (87) ?

• DjoCalvic
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 10-11 02:16
Is het handig om je packs van WL en DR even op te sparen tot eventueel RTTF morgen? TOTW is ook niet fantastisch, maar het kriebelt toch wel een beetje om ze gelijk open te maken...

• SH-FR
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 21:36
Goeiedag zeg wat een verschrikkelijk matige rewards weer, zoals elke week zowat eigenlijk. Pack-weight is echt zo extreem laag, Benzema en Kimmich uit 2 mega Packs, 2 gouden top, zeldzame
Spelers Packs en 2x een 100x pack. Niet te geloven. Krijg ook elke keer die flut walkouts die geen moer waard zijn.

Het wordt tijd dat EA de Pack weight omhoog gaat gooien want dit kan gewoon niet.

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 21:47
SH-FR schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:16:
Goeiedag zeg wat een verschrikkelijk matige rewards weer, zoals elke week zowat eigenlijk. Pack-weight is echt zo extreem laag, Benzema en Kimmich uit 2 mega Packs, 2 gouden top, zeldzame
Spelers Packs en 2x een 100x pack. Niet te geloven. Krijg ook elke keer die flut walkouts die geen moer waard zijn.

Het wordt tijd dat EA de Pack weight omhoog gaat gooien want dit kan gewoon niet.
Ach ik heb in FIFA 17, 18, 19 en 20 nog nooit een speler gepacked die meer dan 140.000 heeft opgeleverd op de TL.

Editie 15 en 16 niet gespeeld en van 13/14 weet ik het niet meer.

Al VIER edities achter elkaar dikke bagger.

Hoe vind je die.... ;(

Sleehond wijzigde deze reactie 07-11-2019 13:21 (4%)

• Soccer98
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 21:50
Wat is dit toch een achterlijke game soms. Het staat 1-1 en de tegenstander pakt vrij onterecht rood. Hij doet vervolgens zijn Xbox uit en wedstrijd voorbij. De game houdt gewoon die 1-1 stand aan, waardoor ik gewoon niet de punten krijg die ik verdien. (hij rage quit immers)

• Kanters85
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 21:28
Bedankt voor u reactie,

Dan gaat 't m niet worden ik heb pas 5 van die swap spelers.
En als die deze week alleen nog kunnen ingeruild worden dan heb ik deze voor niets verzamelt helaas.
Valandil schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:04:
[...]

Over 2 periodes (1e periode loopt deze week af) kan je een totaal van 23 icons swapkaarten verdienen.
Deze kan je ALLEEN gebruiken bij de icon swaps van dat betreffende seizoen.

Je kan ze niet het hele jaar inwisselen. De Icon swap SBC loopt nog 45 dagen, maar de eerste objectives periode loopt deze week af. Dan volgt de volgende objectives reeks behorende bij deze icons.

Kortom, wil je een beetje goede icon, dan deze week nog hard je best doen om ze te grinden. (max 12 te behalen). Gaat best wel wat tijd in zitten (en frustratie). Pas vanaf 11 wordt het interessant met bijvoorbeeld Roberto Carlos.

Vanaf volgende week zijn de andere 11 te behalen via nog onbekende objectives.

Zie ook:

https://www.gamesradar.com/fifa-20-icon-swaps-player-tokens/

• Xamsix

Op naar de volgende weekend grind, met de 2% kans op een 90+ player voor 20 uur gamen 8)7

• ZodiacBomber
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16:38
Kanters85 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:38:
Bedankt voor u reactie,

En als die deze week alleen nog kunnen ingeruild worden dan heb ik deze voor niets verzamelt helaas.

[...]
Je kunt nog deze week de icon swap spelers verdienen door de challenges van seizoen 1 te doen. daar heb jij er nu dus 5 van (van de 12). Vanaf vrijdag vervallen de challenges die nog open staan en komen er 12 nieuwe challenges dus een kans om nog eens 12 icon swaps te unlocken.

Met deze kun je de icons die nu beschikbaar zijn unlocken. Niemand kan er nu al meer dan 12 hebben dus niemand kan nu bijvoorbeeld al Drogba unlocken.

Je kunt jouw 5 incon swaps dus bewaren en bij de volgende challenges er een paar bij verzamelen om dat 1 van de icons te unlocken. als je er nu 5 hebt en er nog max 12 bij kunt verdienen kun je dus kijken naar de icons t/m 17 swap spelers.

duidelijk? 8)7

• RemkoDJ
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15:26
Ik zie net dat Luis Suarez maar 38K is... Als spits komt hij pace te kort dus dat zal de reden wel zijn maar hoe is hij op CAM?

• SlqmLqck
  • Laatst online: 18:37
Werner als player pick en Auba uit packs. Zo komt Sissoko -> Pogba.
@bebopper Mendy één weekend league gebruikt, maar ~50k voor een LB is toch wel prijzig terwijl er genoeg andere zijn voor veel minder. Ik gebruik nu Roussillon. Je merkt wel verschil, maar ik verwacht dat de prijs van hem binnekort toch zakt. Hij is immers maar 80 rating, waardoor hij veel gepackt zal worden!

• ZodiacBomber
RemkoDJ schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:55:
Ik zie net dat Luis Suarez maar 38K is... Als spits komt hij pace te kort dus dat zal de reden wel zijn maar hoe is hij op CAM?
Ik heb hem 3 weken geleden gekocht en vrij kort daarop weer van de hand gedaan. als SP en cam geprobeerd maar ik kon er niet mee uit de voeten. Hij was toen nog een stuk duurder dus ik dacht dat het aan mij zou liggen. Je verwacht ook meer van een topspeler maar ik kan bijvoorbeeld prima met Lucas Moura spelen. die is bijna net zo duur, heeft veel slechtere stats (bahalve pace) maar speelt voor mij veel beter en ramt de ene na de andere bal erin.

Suarez is het gewoon net niet. Niet snel maar voor de rest wel redelijke stats. ik denk dat het ook gewoon het gevoel is dat je van Suarez meer verwacht.

• RemkoDJ
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15:26
ZodiacBomber schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:04:
[...]

Ik heb hem 3 weken geleden gekocht en vrij kort daarop weer van de hand gedaan. als SP en cam geprobeerd maar ik kon er niet mee uit de voeten. Hij was toen nog een stuk duurder dus ik dacht dat het aan mij zou liggen. Je verwacht ook meer van een topspeler maar ik kan bijvoorbeeld prima met Lucas Moura spelen. die is bijna net zo duur, heeft veel slechtere stats (bahalve pace) maar speelt voor mij veel beter en ramt de ene na de andere bal erin.

Suarez is het gewoon net niet. Niet snel maar voor de rest wel redelijke stats. ik denk dat het ook gewoon het gevoel is dat je van Suarez meer verwacht.
Thank voor de info, ik speel nu met Fekir op CAM en dacht van hey dat zou een redelijk goede cheap upgrade zijn. Maar dan stick ik op Fekir en invest ik de munten op andere positie.

• simons

Het is dit jaar erger dan vorig jaar, en dan te bedenken dat vorig jaar zelfs de infuencers op YT steen en been klaagde over de packweight….. Nepentez die op zijn kanaal riep vooral geen geld in fifacoins te steken omdat het niets opleverde.... en dat was dan vorig jaar. Ik vind het nu nog erger, Wl doe ik voor de pakjes maar na de zoveelste belediging.... ga dit weekend denk ff de tuin bladblazen ofzo, auto wassen, bladeren uit de dakgoot halen, appeltaart bakken.... alles nuttiger dan deze rewards te krijgen

• Ozz
simons schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:40:
[...]

Het is dit jaar erger dan vorig jaar, en dan te bedenken dat vorig jaar zelfs de infuencers op YT steen en been klaagde over de packweight….. Nepentez die op zijn kanaal riep vooral geen geld in fifacoins te steken omdat het niets opleverde.... en dat was dan vorig jaar. Ik vind het nu nog erger, Wl doe ik voor de pakjes maar na de zoveelste belediging.... ga dit weekend denk ff de tuin bladblazen ofzo, auto wassen, bladeren uit de dakgoot halen, appeltaart bakken.... alles nuttiger dan deze rewards te krijgen
Vorig jaar had een Busquets of Kroos ook nog iets van waarde. Nu zijn al die SBC fodders niks waard omdat we geen icon SBC's hebben.

De lijst met spelers die daadwerkelijk nog iets waard zijn is niet bijzonder groot meer.

• Kanters85
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 21:28
Helemaal duidelijk, bedankt voor de uitleg ;)
Dan gaan we er volgende week nog een aantal proberen te unlocken!
ZodiacBomber schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:50:
[...]

Je kunt nog deze week de icon swap spelers verdienen door de challenges van seizoen 1 te doen. daar heb jij er nu dus 5 van (van de 12). Vanaf vrijdag vervallen de challenges die nog open staan en komen er 12 nieuwe challenges dus een kans om nog eens 12 icon swaps te unlocken.

Met deze kun je de icons die nu beschikbaar zijn unlocken. Niemand kan er nu al meer dan 12 hebben dus niemand kan nu bijvoorbeeld al Drogba unlocken.

Je kunt jouw 5 incon swaps dus bewaren en bij de volgende challenges er een paar bij verzamelen om dat 1 van de icons te unlocken. als je er nu 5 hebt en er nog max 12 bij kunt verdienen kun je dus kijken naar de icons t/m 17 swap spelers.

duidelijk? 8)7

• Valandil
Kanters85 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:38:
Bedankt voor u reactie,

[...]
Nee deze 5 kan je meenemen naar het volgende ronde.
Icon swap seizoen loopt ergens december af. In 2 ronden / seizoenen kan je de icon tokens verzamelen.

Dus kan je weer max 11 denk ik verdienen met dus een totaal van 16.
Rond2 1: 12 icon swaps
Ronde 2: 11 icon swaps (vermoed ik... in ieder geval niet minder).

Samen 23 icons swaps voor de maximale beloning: Drogba

Interessante Icons die je nog makkelijk kan halen als je er nu 5 hebt:
Roberto Carlos: 11 tokens
Crespo : 12 tokens (zou ik persoonlijk niet doen)
Ballack: 14 tokens (zekerheidje en prima CM)
Ferdinand: 15 tokens (en van de populairste keuzes denk ik)

wijze woorden

• Valandil
RemkoDJ schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:55:
Voordeel van Suarez is dat hij sterk is een een waanzinnige afmaker.
Nadeel is dat hij wel wat snelheid mist.

Ik heb hem lang in de spits gehad en deed het prima... maar ook niet meer dan dat.
Griezmann om hem heen voor de beweging.

Nu hem vervangen voor Werner. Hoewel Werner minder scoort (heb m net een dag), speelt hij toch fijner.
Beide zijn sterk, maar Werner is gewoon sneller echter wel minder goed in afmaken.

Op CAM heb ik nu Reus en Fekir.
Fekir is goedkoop, maar echt wel een nuttige speler, zeker voor dat geld.

wijze woorden

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20:09
Ik lees steeds meer berichten over het verkopen van je team voordat de market crash van Black Friday begint. YouTubers zeggen dat deze op zeer korte termijn verwacht wordt of zelfs al aan de gang is. Ik heb geen dure selectie, de spelers met wat waarde zijn Insigne, Romagnoli scream, Alex Sandro, Lozano OTW, Medel scream en Laxalt scream. Zou het überhaupt enige nut hebben om deze spelers te verkopen en later terug te kopen? In de tussentijd kan ik me bezig houden met de Politano objective.

Ik ben ook van plan om mijn team te versterken met Dybala, maar daarbij heb ik hetzelfde gevoel dat hij wel een in waarde kan dalen mocht hij een RTTF kaart krijgen? Huidige team waarde is zo'n 400k en heb nog 150k coins op de 'bank' staan.

Wat zouden jullie aanraden?

• Delano1992
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 07-11 16:46
DeeleNL schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:09:
Ik lees steeds meer berichten over het verkopen van je team voordat de market crash van Black Friday begint. YouTubers zeggen dat deze op zeer korte termijn verwacht wordt of zelfs al aan de gang is. Ik heb geen dure selectie, de spelers met wat waarde zijn Insigne, Romagnoli scream, Alex Sandro, Lozano OTW, Medel scream en Laxalt scream. Zou het überhaupt enige nut hebben om deze spelers te verkopen en later terug te kopen? In de tussentijd kan ik me bezig houden met de Politano objective.

Ik ben ook van plan om mijn team te versterken met Dybala, maar daarbij heb ik hetzelfde gevoel dat hij wel een in waarde kan dalen mocht hij een RTTF kaart krijgen? Huidige team waarde is zo'n 400k en heb nog 150k coins op de 'bank' staan.

Wat zouden jullie aanraden?
Merk zelf nog weinig van een crash wat betreft de betere spelers. Zelf verkoop ik morgen mijn team en wil ik zondagavond alles terug halen. Dit weekend traden en dan hopelijk henry mbappe en messi voorin

• sensately
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 20:56
Ik heb al aardig wat hoge rated spelers in geslagen voor de potm's die eraan komen. Morgen EPL en dinsdag Ligue 1.

Zelf hoop ik dat ben yedder een POTM krijgt. Hij zal wel duur zijn maar ik ook nog veel untradeables. Mocht hij vaker een IF krijgen blijft het een leuke supersub

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 12:08
Valandil schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:27:
[...]

Nee deze 5 kan je meenemen naar het volgende ronde.
Icon swap seizoen loopt ergens december af. In 2 ronden / seizoenen kan je de icon tokens verzamelen.

Dus kan je weer max 11 denk ik verdienen met dus een totaal van 16.
Rond2 1: 12 icon swaps
Ronde 2: 11 icon swaps (vermoed ik... in ieder geval niet minder).

Samen 23 icons swaps voor de maximale beloning: Drogba

Interessante Icons die je nog makkelijk kan halen als je er nu 5 hebt:
Roberto Carlos: 11 tokens
Crespo : 12 tokens (zou ik persoonlijk niet doen)
Ballack: 14 tokens (zekerheidje en prima CM)
Ferdinand: 15 tokens (en van de populairste keuzes denk ik)
Wel handig als je dan de juiste info post :9

2e ronde bestaat ook uit 12 tokens, dus je kan in totaal 24 van die icon swap players halen.
Ballack is 15 uit mn hoofd en Ferdinand is sowieso 16 swaps.

Verder zie ik nergens een eindtijd voor de huidige challenges om swaps te verdienen, dus ik denk dat deze niet verlopen.

• Arazogia
Solotov schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:45:
[...]

2e ronde bestaat ook uit 12 tokens, dus je kan in totaal 24 van die icon swap players halen.

Verder zie ik nergens een eindtijd voor de huidige challenges om swaps te verdienen, dus ik denk dat deze niet verlopen.
Wel handig als je dan de juiste info post :9 Zie onderaan:

• ZodiacBomber
Solotov schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:45:
[...]

Bij mijn huidige icon swap challenges staat op dit moment "nog 1 dag en 1 uur" dus ik denk wel dat ze morgenavond aflopen en je ze daarna niet meer kunt doen en dan alleen nog de 12 nieuwe kunt halen.

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 12:08
Arazogia schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:49:
[...]

Wel handig als je dan de juiste info post :9 Zie onderaan:

[Afbeelding]
Held! Heel scherp opgemerkt.
Ik kon deze info dus nergens vinden, maar moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik voornamelijk in de mobile app kijk en bij de challenges zelf in het overzicht.

Bedankt voor de info!
Pagina: 1 ... 47 ... 50 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True