Acties:
  • +5 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 15:57
1987Michael1987 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:12:
[...]

Maar ook die mensen die klagen over de gameplay en slechte servers vind het voor de rest leuk spel maar sommige dingen kan wel beter bvb afmaken rare kansen die gemist worden en ergste van allemaal de servers update verder weinig last van zit in DIV 5 en daarvoor ook
Wikipedia: Leesteken

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Zeik niet zo πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚geen zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:43
1987Michael1987 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:12:
[...]

Maar ook die mensen die klagen over de gameplay en slechte servers vind het voor de rest leuk spel maar sommige dingen kan wel beter bvb afmaken rare kansen die gemist worden en ergste van allemaal de servers update verder weinig last van zit in DIV 5 en daarvoor ook
Nee tuurlijk zijn er dingen frusterend en slecht. Kansen die raar gemist worden is frusterend, maar daar heeft de tegenstander soms ook last van. Servers idem. Natuurlijk moeten de servers gewoon altijd goed werken en is het kwalijk dat EA dat niet voor elkaar krijgt maar wel geld blijft wegkapen met het pay2win principe. Ben ook zeker geen fan van EA maar er is helaas geen goed alternatief imo.

Mijn punt was vooral gericht op skill en winnen/verliezen. Er zijn mensen die daar EA de schuld van geven, maar ik denk dat dat toch echt aan jezelf ligt (op de lange termijn, soms zit een potje mee en soms tegen).

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
Mitchell-CWD schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:00:
Er zijn genoeg mensen die heel goed zijn in FIFA en elke week 28+ wins in WL halen, dus uiteindelijk bepaalt degene achter de controller toch echt wie er wint.

Tuurlijk zijn er genoeg momenten waar de AI zaken bepalen, bv of een schot in de kruising of op de paal beland. Maar dat is hoe de game werkt. Tuurlijk voelt het soms wat traag aan omdat de servers het moeilijk hebben. Maar dat heeft de tegenstander dan waarschijnlijk ook.

Het is makkelijk om de game overal de schuld van te geven maar uiteindelijk ligt het aan jezelf. Als een bepaalde speelstijl in een bepaalde patch/FIFA versie niet werkt is dat vervelend en dan moet je dus je speelstijl aanpassen of tevreden zijn dat je met je eigen speelstijl minder wint.

Dat EA heel veel dingen niet goed doet ben ik het overigens totaal mee eens en dat FIFA de meest frusterende game is die er bestaat ook. Maar of je potjes wint of verliest ligt toch echt vooral aan jezelf en niet aan de game. Soms zit het mee en soms zit het tegen natuurlijk, dat is hoe voetbal werkt. Maar op de lange termijn bepaal jij zelf hoe goed je bent in de game en niet EA. Het voelt natuurlijk alleen lekkerder om EA de schuld te geven ipv jezelf :)
Wanneer je zulk soort fouten herhaaldelijk ziet dan kun je toch echt niet zeggen dat het je eigen schuld is. Je bestuurt 1 poppetje op het veld en de rest is overgelaten aan de AI die EA ontwikkelt heeft. Wat pro spelers zo goed maakt is dat ze het spel goed lezen en anticiperen op wat de tegenstander doet. Ook zij kunnen herhaaldelijk tegen de paal schieten terwijl een domme speler als Rashford met het enige schot van de tegenstander hem vol in de kruising schiet.

Alles in dit spel is gemaakt aan het eind van de dag om je te frustreren om Fifa punten te kopen. Zie je dit niet dan speel je nog niet lang genoeg.

P.s. Je kunt niet EA overal de schuld van geven daar ben ik het mee eens maar er gebeuren zulke merkwaardige dingen tijdens een potje tegen iemand die er niks van kan dat het soms moeilijk te ontkennen is dat er geen sprake is van manipulatie.

[ Voor 5% gewijzigd door N2LSWw op 05-11-2019 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Sleehond schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:12:
Helemaal klaar met dit spel, ik stop er mee!

Van 850 skills rating naar 546 afgezakt alleen maar omdat spelers het vertikken om te doen wat ik op de controller ingeef.

Trucjes geoefend afgelopen dagen door veel video's te kijken en te leren, ik probeer ze in de praktijk uit, zelfs spelers met 4 of 5 * skills rating kunnen de basis trucjes bij mij niet uitvoeren. Vreemd hoor, ik doe alles exact na uit video's.

Hoe verdedigend ik de opstelling ook maak, ik heb altijd gatenkaas achterin. Of ik nu 3, 4 of zelfs 5 verdedigers heb.

Tevens als tegenstander aanvalt heb ik het idee dat ze altijd met 6 a 7 spelers op me af komen. Ga ik aanvallen heb ik altijd alleen maar mn spits en de rest weigert mee te gaan. No matter what de instellingen.

Nog zoiets: Frenkie en Vidal als middenveld. Voer ik in dat Vidal ACHTER blijft en Frenkie neutraal.... en wie is er juist NIET achterin te vinden? Juist FUCKING VIDAL... die loopt continue verder voorin dan Frenkie.

Dit soort dingen...

Het spel ligt me niet, ik krijg de grip er niet op en ben er vermoeid van en klaar mee.

Houdeee en bedankt voor jullie tips die ik ooit gevraagd heb, ik krijg ze niet werkend.

Het zal aan mijn skills liggen. Helaas maar jammer stop ik er mee op deze manier.

Andere games speel ik vlekkeloos, ik richt me daar maar lekker op!

Succes hier d:)b
Ik kan mij hier helaas wel in vinden, heb ook steeds minder plezier in Fut, en met name dankzij de gameplay. Dan zie je weer een buitenspeler op volle sprint het veld oversteken, ben je er weer kansloos achteraan aan het rennen 8)7

Ik heb nu al een aantal keer sinds release een paar dagen pauze genomen, maar dan speel ik weer een paar potjes en ben ik er alweer klaar mee.

Het principe van FUT vind ik heel erg leuk, alleen speelt het gewoon niet lekker, helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:21
Van mij mogen ze de tactics wel weer verwijderden. Ik heb het idee dat het daar ook vaak aan kan liggen . Afgelopen weekend speelde ik vreselijk slecht. Nu heb ik de sliders wat aangepast en opeens gaat het weer prima. Maar Het kan ook tussen mijn oren zitten.. Ik merk wel aan mijzelf dat als ik slecht speel of te veel potjes speel ik ga rushen en steeds voorspelbaarder ga spelen. Het enige dat dan werkt is een pauze nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
N2LSWw schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:19:
[...]
Wanneer je zulk soort fouten herhaaldelijk ziet dan kun je toch echt niet zeggen dat het je eigen schuld is. Je bestuurt 1 poppetje op het veld en de rest is overgelaten aan de AI die EA ontwikkelt heeft. Wat pro spelers zo goed maakt is dat ze het spel goed lezen en anticiperen op wat de tegenstander doet. Ook zij kunnen herhaaldelijk tegen de paal schieten terwijl een domme speler als Rashford met het enige schot van de tegenstander hem vol in de kruising schiet.

Alles in dit spel is gemaakt aan het eind van de dag om je te frustreren om Fifa punten te kopen. Zie je dit niet dan speel je nog niet lang genoeg.

P.s. Je kunt niet EA overal de schuld van geven daar ben ik het mee eens maar er gebeuren zulke merkwaardige dingen tijdens een potje tegen iemand die er niks van kan dat het soms moeilijk te ontkennen is dat er geen sprake is van manipulatie.
Dat soort acties zijn frusterend, maar het is nou niet dat dat elk potje gebeurd. Of ik speel een andere game. En op de lange termijn gebeuren dat soort rare dingen net zo vaak bij de tegenstander dan bij jezelf. En nee ik heb geen FIFA points uitgegeven.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
Je bent gefrustreerd en gaat dan points kopen?
Dan kan je het beter misschien helemaal niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
Mitchell-CWD schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:30:
[...]

Dat soort acties zijn frusterend, maar het is nou niet dat dat elk potje gebeurd. Of ik speel een andere game. En op de lange termijn gebeuren dat soort rare dingen net zo vaak bij de tegenstander dan bij jezelf. En nee ik heb geen FIFA points uitgegeven.
Nou dat soort dingen heb ik helaas ook best vaak zeker niet elk potje maar 1 op de 5 toch wel hoor al is het niet altijd meteen een doelpunt maar wel dat die voor de voeten van de aanvaller komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
Mitchell-CWD schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:30:
[...]

Ik heb een stuk of 50 van zulke onzin goals tegen gekregen tegen mensen met maximaal 2 kansen. Van 12 om 2 naar uiteindelijk 14 winst met nog 4 games over. Ik merkte gewoon dat mijn spelers niet meer zo goed waren. Dit is mijn huidige team: Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V5Yo3oj.jpg
Het is niet het best haalbare team in FUT maar er zitten genoeg goede afmakers in en dan is het vreemd als je meerdere keren tegen de paal schiet terwijl je keeper dan weer de bal teruggeeft aan de tegenpartij. Maarja je moet er mee leren leven aangezien EA toch niks gaat veranderen en ik vermoed dat ze in de toekomst nog meer gaan doen voor slechte tegenstanders om ze een zetje in de rug te geven.
Sleeon schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:42:
Je bent gefrustreerd en gaat dan points kopen?
Dan kan je het beter misschien helemaal niet spelen.
Zodat je een beter team kunt kopen waarmee je wel gaat presteren. Terwijl het resultaat vaak toch hetzelfde is. Ik heb wel eens mega teams gezien die er echt niks van konden. Het lastige is wel dat goede spelers (FUT kaarten) natuurlijk wel meer kans hebben om vanuit een gekke positie te scoren.

[ Voor 4% gewijzigd door N2LSWw op 05-11-2019 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Mitchell-CWD schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:00:
Er zijn genoeg mensen die heel goed zijn in FIFA en elke week 28+ wins in WL halen,
Wat bedoel je genoeg? 28+ is weggelegd voor de top 100, enig idee hoeveel spelers de WL doen?
dus uiteindelijk bepaalt degene achter de controller toch echt wie er wint.
Droom verder.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 13:05

Ozz

simons schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:18:
[...]

Wat bedoel je genoeg? 28+ is weggelegd voor de top 100, enig idee hoeveel spelers de WL doen?

[...]

Droom verder.
Je bent gewoon niet goed genoeg. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
simons schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:18:
[...]

[...]
Het gaat niet om die '28'. Verander het naar 5+, 18+, 24+. Het punt is: je kunt door beter in de game te worden consistent meer wins halen. Maar als jij gelooft dat EA alles bepaald prima, snap alleen niet waarom die mensen dan nog de game spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Ozz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:21:
[...]
Je bent gewoon niet goed genoeg. :)
Nu Div 3 en jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Mitchell-CWD schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:32:
[...]
Het gaat niet om die '28'. Verander het naar 5+, 18+, 24+. Het punt is: je kunt door beter in de game te worden consistent meer wins halen.
Je punt is helemaal niet gevalideerd, en al helemaal niet als EA gewoon toegeeft dat in de game suprise mechanics zitten die en passant de "spel ervaring" beinvloeden. Schijnt ook een patentje over te zijn.
Maar als jij gelooft dat EA alles bepaald prima, snap alleen niet waarom die mensen dan nog de game spelen :P
Er is geen alternatief, het werkt verslavend etc.etc. ik speel het elke dag en weet gewoon dat op momenten ik word benadeeld. Of het de servers zijn of meer, ik heb mij er bij neergelegd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Nu div 6, maar haal wel goud 1 met WL en klaag niet over het feit dat EA een wedstrijd voor je beslist. Soms zit het mee en soms tegen, net als met echt voetbal. Accepteren, incasseren en door naar de volgende pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Ozz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:40:
[...]
Nu div 6, maar haal wel goud 1 met WL en klaag niet over het feit dat EA een wedstrijd voor je beslist. Soms zit het mee en soms tegen, net als met echt voetbal. Accepteren, incasseren en door naar het volgende pot.
Ah kijk.
Anyways probeer eens wat verder te komen dan heb je wat meer ervaring met de game-mechanics en speel je structureel tegen spelers van een ander niveau. Kan je ook beter beoordelen of iemand die klaagt dat doet omdat hij/zij ervaring heeft en daadwerkelijk goed genoeg is.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

simons schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:44:
[...]

Ah kijk.
Anyways probeer eens wat verder te komen dan heb je wat meer ervaring met de game-mechanics en speel je structureel tegen spelers van een ander niveau. Kan je ook beter beoordelen of iemand die klaagt dat doet omdat hij/zij ervaring heeft en daadwerkelijk goed genoeg is.
Succes.
Want? Jij denkt dat je het beter kan beoordelen omdat je in div 3 zit? Enig idee hoeveel mensen rondhangen in div 5/6 omdat ze objectives willen doen tegen "mindere" tegenstanders. Uiteindelijk kom je van alles tegen tijdens WL en daar draait het voor mij om. Ik voel tijdens de WL perfect aan of er iets te halen valt bij een tegenstander. En ja Elite is gewoon niet voor iedereen weg gelegd, dat heeft verder niks met EA of het spelletje te maken, maar met je eigen speelstijl, tactiek, team etc etc.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ozz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:48:
[...]

Want? Jij denkt dat je het beter kan beoordelen omdat je in div 3 zit? Enig idee hoeveel mensen rondhangen in div 5/6 omdat ze objectives willen doen tegen "mindere" tegenstanders. Uiteindelijk kom je van alles tegen tijdens WL en daar draait het voor mij om. Ik voel tijdens de WL perfect aan of er iets te halen valt bij een tegenstander. En ja Elite is gewoon niet voor iedereen weg gelegd, dat heeft verder niks met EA of het spelletje te maken, maar met je eigen speelstijl, tactiek, team etc etc.
Laat je niet zo uitdagen ;)
Je haalt Gold 1 en dat is gewoon erg goed. Beter dan wat hij zou halen in WL.
De rangen in DR kloppen nu niet. Komt doordat heel veel pro's zich hebben laten afzakken naar lagere divisies voor die objectives.
Ik speel nu ook divisie 3 nadat ik weer terug ben van het afzakken en divisie 3 speelt echt als een speeltuin. Waar ik in divisie 6 of 7 nog moeite had win ik hier de meeste wedstrijden.
Dit zal binnenkort wel veranderen als alle pro's weer naar divisie 1 en 2 gaan. Maar een lange neus trekken dat iemand in div 3 speelt en een ander divisie 5/6 is de grootste onzin ever.
Wat dat betreft is WL een betere vergelijker.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1987Michael1987
Ozz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:40:
[...]

Nu div 6, maar haal wel goud 1 met WL en klaag niet over het feit dat EA een wedstrijd voor je beslist. Soms zit het mee en soms tegen, net als met echt voetbal. Accepteren, incasseren en door naar de volgende pot.
Ik zit in DIV 5 en mag dromen van goud 1 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­silver 1 goud 3 houd het op helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 12:54
Zijn er nog mensen die overwegen om te investeren in UCL Rare spelers? Ik zie dat de laagst geprijsde voor ca. 1.5k gaan terwijl ze bij de laatste SBC voor 10k de deur uit vlogen. Ik twijfel omdat er volgens mij maar 1x een SBC was met die UCL spelers als vereiste. Voor die Marquee matchups zijn geen UCL spelers nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

jOnAt schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:29:
Zijn er nog mensen die overwegen om te investeren in UCL Rare spelers? Ik zie dat de laagst geprijsde voor ca. 1.5k gaan terwijl ze bij de laatste SBC voor 10k de deur uit vlogen. Ik twijfel omdat er volgens mij maar 1x een SBC was met die UCL spelers als vereiste. Voor die Marquee matchups zijn geen UCL spelers nodig.
Nee, UCL spelers zijn dit jaar stuk minder zeldzaam. Zitten nu gewoon het hele jaar door in packs terwijl ze vorig jaar alleen in UCL Packs zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Ozz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:32:
[...]

Nee, UCL spelers zijn dit jaar stuk minder zeldzaam. Zitten nu gewoon het hele jaar door in packs terwijl ze vorig jaar alleen in UCL Packs zaten.
Wat heb je eigenlijk aan een UCL speler t.o.v. een normale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Gieter90 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:35:
[...]

Niks, alleen een ander kleurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:42
Gieter90 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:35:
[...]

Niet om te gebruiken, voor handel omdat je ze moet inleveren voor SBC's. Er nu nog in investeren lijkt me trouwens te laat, ze worden nu al voor het dubbele verkocht in de hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Ozz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:32:
[...]

Ja dat is waar. Toch moet die pack-kans wel lager zijn. Gezien het aanbod en het aantal dat ik er zelf heb gepackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

jOnAt schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:37:
[...]

Ja dat is waar. Toch moet die pack-kans wel lager zijn. Gezien het aanbod en het aantal dat ik er zelf heb gepackt.
Dat is zeker waar. De prijs van die kaarten was vorig jaar ook hoger omdat de rating ook +1 was. Dat is dit jaar ook niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

De prijs van de blauwe kaarten kan nog veranderen als voor de komende icon-swaps er uitdagingen zijn met die blauwe kaarten. Of andere sbc-achtige zaken, dan is het mogelijk wijs om te investeren.
Persoonlijk is het beter om je coins nu te investeren in de inmens goedkope 87-88-89 kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
simons schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:44:
De prijs van de blauwe kaarten kan nog veranderen als voor de komende icon-swaps er uitdagingen zijn met die blauwe kaarten. Of andere sbc-achtige zaken, dan is het mogelijk wijs om te investeren.
Persoonlijk is het beter om je coins nu te investeren in de inmens goedkope 87-88-89 kaarten.
Daar heb ik ook naar zitten kijken, maar ik kan op futbin geen prijzen zien over november-december 2018 van de fifa 19 kaarten. Geen idee dus waar 86-89 die nu voor 15k gaan op uit kunnen komen. Het valt me wel op dat de prijzen over de gehele linie (op een paar end-game kaarten na) nu al veel lager liggen dan vorig jaar deze tijd. Eriksen afgelopen week voor 60k verkocht. Ben benieuwd waar het heen gaat als de black friday crash komt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
simons schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:44:
[...]

Ah kijk.
Succes.
Weekend League is de meetgraad voor niveau, niet Rivals. Speel ook div3, maar als iemand uit div6 gold 1 haalt dan is hij gewoon van mijn niveau op dit moment.

Rivals is vooral bedoeld voor objectives, rewards en opwarmen voor de weekend league. Daar valt verder weinig waarde aan te hangen. Vandaar dat er ook relatief gezien betere rewards zijn voor de WL.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 15:57
jOnAt schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:04:
[...]

Daar heb ik ook naar zitten kijken, maar ik kan op futbin geen prijzen zien over november-december 2018 van de fifa 19 kaarten. Geen idee dus waar 86-89 die nu voor 15k gaan op uit kunnen komen. Het valt me wel op dat de prijzen over de gehele linie (op een paar end-game kaarten na) nu al veel lager liggen dan vorig jaar deze tijd. Eriksen afgelopen week voor 60k verkocht. Ben benieuwd waar het heen gaat als de black friday crash komt.
Dat zal wel mee vallen, er zijn nu zo ontzettend veel kaarten in omloop dat de "crash" in feite allang is gebeurd. Daarnaast werd vorig jaar op de Black friday crash ontzettend gehyped, uiteindelijk viel dit reuze mee.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

jOnAt schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:04:
[...]
Ik verwacht nog echt wel een sbc waar je de nodige kaarten op moet inleveren. Of het scream, totw, icon-pack is, met de hoeveelheid kaarten op de markt kan hiet niet anders dan dat EA ze er af gaat halen. En zoals met alles (zelfs de creditcard van een poster hier), als het aanbod daalt stijgt de prijs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-09 19:11
Xamsix schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:08:
[...]

Weekend League is de meetgraad voor niveau, niet Rivals. Speel ook div3, maar als iemand uit div6 gold 1 haalt dan is hij gewoon van mijn niveau op dit moment.

Rivals is vooral bedoeld voor objectives, rewards en opwarmen voor de weekend league. Daar valt verder weinig waarde aan te hangen. Vandaar dat er ook relatief gezien betere rewards zijn voor de WL.
Enige juiste reactie.
Mensen die zich verschuilen achter smoesjes zoals dat de game beslist en je zelf geen invloed hebt, komen sowieso niet verder. Wat terecht wordt opgemerkt, gewoon accepteren en doorgaan.

Speelde zelf vorig jaar division 1 rivals en elite 3 WL. Dit jaar blijf ik vooralsnog steken op divisie 5 en goud 3 maar dat komt meer omdat ik stukke minder speel. Weekend League speel ik nog maar maximaal 20 potjes van waardoor ik meestal op goud 3 of 2 eindig.
Als ik de 30 potten vol maak moet elite 3 goed te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Is er gisteravond een update geactiveerd? Ik kwam thuis en deed 2 potjes, niks aan de hand en vervolgens kom ik terug na het sporten maar lijkt het wel alsof spelers over het veld glijden.
Het doet mij nog het meest denken aan schaatsen.
Verder heb ik in mijn Serie A team toch weer ruimte gemaakt voor nainggolan en matuidi. Scream medel en allan zitten weer op de bank.
Verder heb ik flink wat coins gestopt in OTW Ben Yedder. Ik heb hem alle potjes laten invallen als supersub maar ik vind hem 3x niks. Prima stats maar met zijn high/high workrate staat hij overal waar hij niet moet staan. Geef mij maar high/low. Spitsen staan voorin maar doen verdedigend niks. Ik hoop dat Ben Yedder in combinatie met UCL genoeg coins op gaat leveren om straks wellicht C. Ronaldo te kunnen betalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Xamsix schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:08:
[...]

Als niveau in rivals geen rol speelt, waarom laten "alle spelers" (niet mijn woorden overigens) in div1,2,3 zich dan afzakken? Het speelt wel degelijk een rol, zeker als het gaat om de ervaring met de brakke game-mechanics. Sterker als je gold 1 speelt moet je die ervaring hebben, ik bedoel als zelfs de top 100 er alles aan doet om elkaar maar te mijden tijdens de WL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Nee, er was gisteravond geen update. Ik denk dat je gewoon last had van de verschrikkelijke servers.

Vanaf vandaag is patch #6 beschikbaar voor de PC. Consoles zullen komende dagen wel volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:58
Ik ben begonnen met die swap players te verzamelen.
Zijn deze spelers het hele jaar inwisselbaar ? of gaat dit in fases.
Ik heb er pas 3 ofzo, heb me nog niet verdiept in welke speler ik dan uiteindelijk wil ofzo.
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
simons schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:44:
Wat zijn goedkope 87/89ers? Ik vind 10/15k per speler niet echt goedkoop.

Verder raak ik ook wel gefrustreerd als tegenstanders de bus parkeren en als ik een kans krijg die op de paal/lat gaat of de keeper hem heeft en mijn hele verdediging een gatenkaas is na omschakeling.

Maar ik vertik het packs te kopen met geld. Dus accepteer ik het maar en doorr. Hell met rank 1 in div 9 van rivals en goud 1 bij SB pak je ook leuke resultaten mee. Dus tja, doe Rivals alleen om de objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

simons schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:33:
[...]

Als niveau in rivals geen rol speelt, waarom laten "alle spelers" (niet mijn woorden overigens) in div1,2,3 zich dan afzakken? Het speelt wel degelijk een rol, zeker als het gaat om de ervaring met de brakke game-mechanics. Sterker als je gold 1 speelt moet je die ervaring hebben, ik bedoel als zelfs de top 100 er alles aan doet om elkaar maar te mijden tijdens de WL...
Wat is jouw niveau nou in WL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:56
Kanters85 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:45:
Ik ben begonnen met die swap players te verzamelen.
Zijn deze spelers het hele jaar inwisselbaar ? of gaat dit in fases.
Ik heb er pas 3 ofzo, heb me nog niet verdiept in welke speler ik dan uiteindelijk wil ofzo.
Iemand hier ervaring mee?
Over 2 periodes (1e periode loopt deze week af) kan je een totaal van 23 icons swapkaarten verdienen.
Deze kan je ALLEEN gebruiken bij de icon swaps van dat betreffende seizoen.

Je kan ze niet het hele jaar inwisselen. De Icon swap SBC loopt nog 45 dagen, maar de eerste objectives periode loopt deze week af. Dan volgt de volgende objectives reeks behorende bij deze icons.

Kortom, wil je een beetje goede icon, dan deze week nog hard je best doen om ze te grinden. (max 12 te behalen). Gaat best wel wat tijd in zitten (en frustratie). Pas vanaf 11 wordt het interessant met bijvoorbeeld Roberto Carlos.

Vanaf volgende week zijn de andere 11 te behalen via nog onbekende objectives.

Zie ook:

https://www.gamesradar.com/fifa-20-icon-swaps-player-tokens/

[ Voor 8% gewijzigd door Valandil op 05-11-2019 15:05 ]

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:56
Volgens mij zegt hij het ook met een knipoog... ;)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-09 19:11
Valandil schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:08:
Volgens mij zegt hij het ook met een knipoog... ;)
Knip. Dit soort op de man opmerkingen mag je voor je houden. Een topic report is voldoende.

On-topic:
Vanavond nieuwe patch voor PC uitproberen. Ben benieuwd of het iets veranderd. Afgelopen weekend was t vrijdag en zondag goed te doen, maar helaas was het zaterdag weer wat buggy.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2019 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Ozz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:02:
[...]
Wat is jouw niveau nou in WL?
Wisselt als je doelt op de resultaten, beste was 24 wins. Maar dat was fifa 19, ergens in mei.
Meestal tussen de 14-17, als ik echt zin en iets wat inzet/geluk 20 wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een grappig bedoelde post en de reacties daarop zijn naar de trashcan verplaatst. Houdt het aub bij een topic report ipv ongezellige posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Hassiebassie schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:24:
Is er gisteravond een update geactiveerd? Ik kwam thuis en deed 2 potjes, niks aan de hand en vervolgens kom ik terug na het sporten maar lijkt het wel alsof spelers over het veld glijden.
Het doet mij nog het meest denken aan schaatsen.
Verder heb ik in mijn Serie A team toch weer ruimte gemaakt voor nainggolan en matuidi. Scream medel en allan zitten weer op de bank.
Verder heb ik flink wat coins gestopt in OTW Ben Yedder. Ik heb hem alle potjes laten invallen als supersub maar ik vind hem 3x niks. Prima stats maar met zijn high/high workrate staat hij overal waar hij niet moet staan. Geef mij maar high/low. Spitsen staan voorin maar doen verdedigend niks. Ik hoop dat Ben Yedder in combinatie met UCL genoeg coins op gaat leveren om straks wellicht C. Ronaldo te kunnen betalen :p
Qua Ben Yedder, heb je hem ingesteld op "stay forward"?

Ik had hem in als player pick namelijk en hij is nu mijn onbetwiste nummer een in de spits. Vind hem echt heerlijk, vooral finishing is top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:01
Joosie200 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:50:
[...]

Verder raak ik ook wel gefrustreerd als tegenstanders de bus parkeren en als ik een kans krijg die op de paal/lat gaat of de keeper hem heeft en mijn hele verdediging een gatenkaas is na omschakeling.

Maar ik vertik het packs te kopen met geld. Dus accepteer ik het maar en doorr. Hell met rank 1 in div 9 van rivals en goud 1 bij SB pak je ook leuke resultaten mee. Dus tja, doe Rivals alleen om de objectives.
Dat is echt spotgoedkoop vorig jaar mede door icons sbc gingen 89 rated voor 50k+ weg dat zie ik dit jaar niet 123 gebeuren maar busquets ging tijdens potm deze fifa voor 35k is nu rond de 27k en tijdens pack opening zou die 25k zijn. Blijft een risico twijfel zelf nog beetje aangezien gold market op meta spelers na vrij onvoorspelbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik vind 800/900 coins voor een jovic, 83 rated spits van real ook wel bizar laag. Kan haast alleen maar meer worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Joosie200 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:50:
[...]
Dat is het wel, vergelijking met vorig jaar is natuurlijk wel vertroebelt daar we vorig jaar icon sbc's hadden. Echter dit jaar, vooralsnog, geen icon sbc.
Ik verwacht nog wel het een en ander aan repeatable sbc's die de voorraad kaarten die op de markt zijn fors moeten laten dalen, EA kan niet anders, met black Friday voor de boeg zal er weer een stortvloed van kaarten op de markt komen.

Zowiezo ben ik erg benieuwd naar hun acties ten aanzien van de markt, rare goud kaarten zijn gewoon goedkoper dan de non-rare, dus er moet iets gebeuren anders dondert de gehele markt in elkaar incl. "dure" kaart handel.
Ik koop nu elke dag wel de goedkoopste maar wel handelbare (lees grootste competities) kaarten op in de range van 84-89.
David Silva bijvoorbeeld, BPL, Spaans en cam, goed te linken en dus met gemak easy coins.
Maar wel met een mits, EA moet gaan bewegen.

[ Voor 16% gewijzigd door simons op 05-11-2019 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Carvajal voor 13k gescoord, Telles voor 4k.

Kunnen Roussilion en Hector Bellerin de markt op. Ik had Kimmich en Semedo kunnen kiezen maar die kosten meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-09 11:05
Pfoe na op het begin Aguero en Rashford untradeble uit een pakket had gekregen (waardoor ik min of meer werd gedwongen om voor de PL te gaan) packte ik vandaag na lange tijd tradeble Griezmann uit een sbc pakket. Dat word verkopen en me team verder versterken.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Klojet schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:55:
Pfoe na op het begin Aguero en Rashford untradeble uit een pakket had gekregen (waardoor ik min of meer werd gedwongen om voor de PL te gaan) packte ik vandaag na lange tijd tradeble Griezmann uit een sbc pakket. Dat word verkopen en me team verder versterken.
Griezmann ook uit een untradeble pack gekregen en is aanvallend gezien m'n beste speler. Speelt op CAM met ManΓ© (tot afgelopen zondag Neymar) en Mbappe in de spits. Geweldige trap met links en scoor regelmatig first time finesses zoals dat in FUT19 erg overpowered was.

Denk niet dat ik Griezmann zo 1-2-3 vervang voor iemand anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 20:39
Het moment dat je een tegenstander treft op rivals terwijl je teamnaam β€˜objective’ bevat en hij een bericht typt: β€œlet me score with allan, medel and suso for the objective. You can have the win.” Ik was dan ook bezig met de Icon swap Serie A player objective.

3-0 achter door hem te laten scoren, nu is mijn beurt..
Er komt weer een berichtje binnen: β€œhaha loser!” :F :')

De beste persoon was wel wat verder in het spel en zeker na mijn rode kaart was ik kansloos. Maar dit is best laag of niet haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:16
Mja ik heb ook aardig wat lui getroffen die niet mee wilden helpen tijdens het politano challenge, de community zit blijkbaar vol egoΓ―sten :')

Zelfs nadat ik iemand 5 goals gegeven had mocht ik er nog geen 1 maken bijv. Triest, maja quitten en door!

[ Voor 27% gewijzigd door Nachtapotheker op 05-11-2019 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Dat is ook ook gebeurd. Ik help niemand meer. Speel nu in div 5 maar probeer het op de eerlijke manier te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Tijdens politano heb ik er ook 2 gehad die hetzelfde wilden, die potjes werden allebei netjes 14-14, het kan dus wel :+
Ook 1 kerel gehad met een bpl team die wel mee werkte, maar vergat te winnen. Ik wilde hem laten scoren (om te laten winnen) maar volgens mij had ie niet door dat ie achter stond, hij ging achterin rondtikken 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-09 20:07
Inmiddels Politano ook gehaald, wel 200 punten gezakt daardoor. Inderdaad genoeg egoΓ―sten die na een aantal eigen goals me niet lieten scoren, maar ook genoeg spelers die wel een beetje meehielpen. Erg prettig en daarvoor een bedankje gestuurd.

Nog een voordeel: Politano past prachtig in mijn Squad en heeft natuurlijk een geweldige kaart. Hem nu testen de aankomende tijd :). Ben al benieuwd naar de rewards op donderdag, na G1 2x een 100k pack, erg lekker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xamsix
Sow die wedstrijd van Ajax was nog frustrerender dan Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
Xamsix schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 23:39:
Baba of niet Fifa 21 πŸ˜‚πŸ˜‚ dit was de demo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Nachtapotheker schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:56:
Mja ik heb ook aardig wat lui getroffen die niet mee wilden helpen tijdens het politano challenge, de community zit blijkbaar vol egoΓ―sten :')

Zelfs nadat ik iemand 5 goals gegeven had mocht ik er nog geen 1 maken bijv. Triest, maja quitten en door!
Misschien wilde zij gewoon een potje voetballen en niet tegen iemand spelen die de bal in zijn egen goal ramt?
Wel hypocriet om deze mensen egoist te noemen terwijl jij in dat potje alleen met je eigen gains bezig bent.

[ Voor 10% gewijzigd door DeBers op 06-11-2019 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
DeeleNL schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:42:
Het moment dat je een tegenstander treft op rivals terwijl je teamnaam β€˜objective’ bevat en hij een bericht typt: β€œlet me score with allan, medel and suso for the objective. You can have the win.” Ik was dan ook bezig met de Icon swap Serie A player objective.

3-0 achter door hem te laten scoren, nu is mijn beurt..
Er komt weer een berichtje binnen: β€œhaha loser!” :F :')

De beste persoon was wel wat verder in het spel en zeker na mijn rode kaart was ik kansloos. Maar dit is best laag of niet haha
Kan je alleen maar medelijden mee hebben zo iemand. Je zou maar zo in elkaar steken.
Gewoon klaar en weer door gaan. Je haalt de objectives toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Xamsix schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 23:39:
Ik wou net zeggen: zo at random heb ik het in Fifa nog niet gezien. Krijg wel zonder moeite omdat mijn speler tegen een ander aanloopt rood of een penal tegen.. maar dan ook rood door hands vlak daarna? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

Mmm, dacht deze week de Carlos Vela SBC nog even mee te pikken. Is niet zo moeilijk/duur en een mooie sub op CAM voor Insigne (ik erger me sommige wedstrijden echt aan de lage fysieke stats)

Inmiddels is hij POTS geworden in de MLS dus vraag me af of er geen betere SBC zal komen in de nabije toekomst...

(ik ben een arme jongen. Dus wil geen nodeloze coins weggooien :+)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Dan moet je je coins niet in onverhandelbare spelers stoppen....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jebus4life schreef op woensdag 6 november 2019 @ 01:06:
Mmm, dacht deze week de Carlos Vela SBC nog even mee te pikken. Is niet zo moeilijk/duur en een mooie sub op CAM voor Insigne (ik erger me sommige wedstrijden echt aan de lage fysieke stats)

Inmiddels is hij POTS geworden in de MLS dus vraag me af of er geen betere SBC zal komen in de nabije toekomst...

Ik heb gedaan met untradables, leuk me een leuke manier om de MLS icon swap objective te doen.
Heb nu ook een rode vela :F

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

_/-\o_
Jebus4life schreef op woensdag 6 november 2019 @ 01:06:

Koop IF Taison gewoon als supersub. Is misschien iets duurder, maar je bent je coins niet kwijt als je hem zat bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
DeBers schreef op woensdag 6 november 2019 @ 00:14:
[...]

Misschien wilde zij gewoon een potje voetballen en niet tegen iemand spelen die de bal in zijn egen goal ramt?
Wel hypocriet om deze mensen egoist te noemen terwijl jij in dat potje alleen met je eigen gains bezig bent.
Ja dat zou kunnen, zelf zou ik in ieder geval gewoon meewerken als ik de win krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Nachtapotheker schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:28:
[...]

Ja dat zou kunnen, zelf zou ik in ieder geval gewoon meewerken als ik de win krijg.
Is winnen zo belangrijk? Ik speel om een leuk potje te spelen. En ga er ook uit als ik merk dat iemand zoiets gaat doen of bijvoorbeeld. vol op de verdediging speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Wulfric92 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:41:
[...]

Is winnen zo belangrijk? Ik speel om een leuk potje te spelen. En ga er ook uit als ik merk dat iemand zoiets gaat doen of bijvoorbeeld. vol op de verdediging speelt.
Dat laatste is herkenbaar ja. Vooral in Division Rivals snap ik het niet als mensen de bus parkeren. Dat men tijdens de WL zo speelt is ergens nog te plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:42
Nachtapotheker schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:23:
Tijdens politano heb ik er ook 2 gehad die hetzelfde wilden, die potjes werden allebei netjes 14-14, het kan dus wel :+
Ook 1 kerel gehad met een bpl team die wel mee werkte, maar vergat te winnen. Ik wilde hem laten scoren (om te laten winnen) maar volgens mij had ie niet door dat ie achter stond, hij ging achterin rondtikken 8)7
Hehe nice. Ik was met een L1 team aan het spelen (nog voor de icon token) tegen een gast vol met Serie A spelers. Hij gaf me 2 goals vrijwel meteen, uiteindelijk won ik met 16-14 en heb ik hem met iedere speler laten scoren :D

Geen idee trouwens meer hoe ik de keeper echt weg kan bewegen..
Ozz schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:52:
[...]

Dat laatste is herkenbaar ja. Vooral in Division Rivals snap ik het niet als mensen de bus parkeren. Dat men tijdens de WL zo speelt is ergens nog te plaatsen.
Voor sommige objectives moet je winnen toch.

[ Voor 18% gewijzigd door Joster op 06-11-2019 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ozz schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:52:
[...]

Denk dat het merendeel simpelweg low depth speelt, omdat je anders simpelweg constant achter through-balls aan kan rennen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Joster schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:36:
[...]

Hehe nice. Ik was met een L1 team aan het spelen (nog voor de icon token) tegen een gast vol met Serie A spelers. Hij gaf me 2 goals vrijwel meteen, uiteindelijk won ik met 16-14 en heb ik hem met iedere speler laten scoren :D

Geen idee trouwens meer hoe ik de keeper echt weg kan bewegen..

[...]

Voor sommige objectives moet je winnen toch.
Laat je mensen er gewoon door heen lopen dan? Dat vind ik eigenlijk nog lastig genoeg, AI grijpt best vaak in 8)7

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Bossie schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:37:
[...]

Denk dat het merendeel simpelweg low depth speelt, omdat je anders simpelweg constant achter through-balls aan kan rennen.
https://ibb.co/ydPJmV8

Dit is mijn tactiek, 3-5-2 met de verdediging zo ver mogelijk naar voren. Beide CDM's heb ik wel stay back while attacking met cover center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ozz schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:44:
[...]

https://ibb.co/ydPJmV8

Dit is mijn tactiek, 3-5-2 met de verdediging zo ver mogelijk naar voren. Beide CDM's heb ik wel stay back while attacking met cover center.
klinkt juist alsof je heel erg open staat zeker icm fast-build-up, met goede gameplay kun je juist daaruit onderuit voetballen maar in de WL met delays zul je wel over een leuk aantal tegenstanders kunnen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Bossie schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:55:
[...]

klinkt juist alsof je heel erg open staat zeker icm fast-build-up, met goede gameplay kun je juist daaruit onderuit voetballen maar in de WL met delays zul je wel over een leuk aantal tegenstanders kunnen lopen.
Verdediging staat echt heel stabiel. Kan de tegenstander echt halverwege mijn eigen helft al opvangen en anders wordt het rennen met Varane, Pique of Semedo. Hebben allemaal prima pace om de gaten dicht te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
Nachtapotheker schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:56:

038Zwolle schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:08:
Dat is ook ook gebeurd. Ik help niemand meer. Speel nu in div 5 maar probeer het op de eerlijke manier te halen.
Ik heb het in divisie 4 gedaan. Vooraf de tegenstander een berichtje gestuurd of hij een win wou als ik 14 keer mocht scoren. Na het halen van Politano heb ik anderen ook gewoon een berichtje gestuurd of ze hulp nodig hadden en of ik in ruil daarvoor een win mocht. Sommige dachten leuk te zijn door opeens tijdens gelijkspel try hard te gaan verdedigen maar als ze slechte verdedigers zijn dan breek je ze op een gegeven moment toch wel. Heb denk ik 8 mensen geholpen maar jullie hebben wel gelijk dat sommige mensen echt try hard spelen tegen een heel matig serie A team en dan ook nog kansloos alle herhalingen kijken. Zullen wel wat tekort komen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

N2LSWw schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:27:
[...]

[...]

Ik heb het in divisie 4 gedaan. Vooraf de tegenstander een berichtje gestuurd of hij een win wou als ik 14 keer mocht scoren. Na het halen van Politano heb ik anderen ook gewoon een berichtje gestuurd of ze hulp nodig hadden en of ik in ruil daarvoor een win mocht. Sommige dachten leuk te zijn door opeens tijdens gelijkspel try hard te gaan verdedigen maar als ze slechte verdedigers zijn dan breek je ze op een gegeven moment toch wel. Heb denk ik 8 mensen geholpen maar jullie hebben wel gelijk dat sommige mensen echt try hard spelen tegen een heel matig serie A team en dan ook nog kansloos alle herhalingen kijken. Zullen wel wat tekort komen ofzo.
Ik gaf afgelopen WL iemand aan gratis win nadat ik nog 1 wedstrijd over had en geen Elite meer kon halen. Scoorde een eigen goal en die gozer liep het heel veld over om vervolgens de celebration van Richarlison te doen (Bird walk ofzo). Meteen spijt van die actie, maar was er ook klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ozz schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:54:
[...]

Ik gaf afgelopen WL iemand aan gratis win nadat ik nog 1 wedstrijd over had en geen Elite meer kon halen. Scoorde een eigen goal en die gozer liep het heel veld over om vervolgens de celebration van Richarlison te doen (Bird walk ofzo). Meteen spijt van die actie, maar was er ook klaar mee.
Hahah dat heb ik ook wel eens gedaan met WL games. Maar als dan sssssst gevaren hele replay gaan afkijken etc ... Ik doe het uit niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
Ozz schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:54:
[...]

Had exact hetzelfde nadat ik iemand wou helpen en hij mij opeens niet meer liet scoren. Je moet dan echt 2 doelpunten verschil hebben en dan pas beginnen met mensen helpen. Er zijn gewoon teveel trieste mensen die elkaar ook nog eens aansteken om net zo onsportief te spelen. Gisteren ook nog wel tegen iemand gespeeld met een blauwe Messi, Mbappe en Neymar. Scoorde 2 goals terwijl hij totaal geen druk kon zetten. Skipte geen celebrations of andere momenten terwijl ik dat wel deed dus wat ik na de 3-2 maar heb gedaan is gewoon rondspelen net zolang totdat hij wegging aangezien ik het zo kansloos vond dat ΓΌberhaupt zo'n persoon al een team van >4 miljoen heeft en zich dan zo gaat gedragen. Dom rondspelen voelt niet goed maar hopelijk leren zulke mensen zo een lesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

N2LSWw schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:13:
[...]
Had exact hetzelfde nadat ik iemand wou helpen en hij mij opeens niet meer liet scoren. Je moet dan echt 2 doelpunten verschil hebben en dan pas beginnen met mensen helpen. Er zijn gewoon teveel trieste mensen die elkaar ook nog eens aansteken om net zo onsportief te spelen. Gisteren ook nog wel tegen iemand gespeeld met een blauwe Messi, Mbappe en Neymar. Scoorde 2 goals terwijl hij totaal geen druk kon zetten. Skipte geen celebrations of andere momenten terwijl ik dat wel deed dus wat ik na de 3-2 maar heb gedaan is gewoon rondspelen net zolang totdat hij wegging aangezien ik het zo kansloos vond dat ΓΌberhaupt zo'n persoon al een team van >4 miljoen heeft en zich dan zo gaat gedragen. Dom rondspelen voelt niet goed maar hopelijk leren zulke mensen zo een lesje.
Ja sowieso die gasten die elke goal afkijken en een celebration doen. Scoor je dan zo weinig dat je ieder momentje moet pakken? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:56
De beste "bug" uit fifa 19 was nog wel dat je celebrations en replays kon skippen, ook van je tegenstander.

Vind het toch jammer dat ze dat "opgelost" hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Wulfric92 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:41:
[...]

Tja, dat is inherent aan de wijze waarop EA de objectives samenstelt, zelfde geldt voor die icon-swap tokens. De objectives zijn zonder 'hulp' bijna niet te realiseren binnen de tijd die je ervoor hebt.

Wat mij betreft zouden objectives mogen verdwijnen uit de competitieve modussen (rivals / WL).

[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 06-11-2019 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Scream Romagnoli of Manolas? Prijsverschil is redelijk groot en stats lijken me niet zo erg te verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
https://www.futbin.com/20/squad/10548516
Momenteel is dit mijn huidige ploeg en heb 450k over. Wil gaan voor IF Hernandez, Allan, Insigne en als CV dan Scream Romagnoli of Manolas. Iemand een beter voorstel? Heb ook al de 12 icon swaps, maar nog geen speler gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Meru94 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:23:
https://www.futbin.com/20/squad/10548516
Momenteel is dit mijn huidige ploeg en heb 450k over. Wil gaan voor IF Hernandez, Allan, Insigne en als CV dan Scream Romagnoli of Manolas. Iemand een beter voorstel? Heb ook al de 12 icon swaps, maar nog geen speler gekozen.
Roberto Carlos nemen met je swaps. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Ozz schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:26:
[...]

Heb nu zelf ook 11 icon swaps. Zanetti (17 swap) zou ik voor willen gaan en tevens in mijn ogen een prima end-game kaart.

Heb nu Alex Sandro (72k) als LB maar heb vaak het gevoel van weggegooide coins bij de RB/LB positie. Theo Hernandez IF is ook nog 75k (PS4) en Roberto Carlos is 'maar' 11 ICON swaps en lijkt gezien zijn stats ook te kunnen als LM in een 352 formatie, daarbij is verdedigende taak ook een belangrijk punt. Iemand ervaring met hem?

Iemand tips voor mijn Serie A team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
Ozz schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:26:
[...]

Ben aan het twijfelen tussen Roberto Carlos & Guardiola, Ferdinand & Guardiola of Zanetti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
DeeleNL schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:46:
[...]

Heb nu zelf ook 11 icon swaps. Zanetti (17 swap) zou ik voor willen gaan en tevens in mijn ogen een prima end-game kaart.

Heb nu Alex Sandro (72k) als LB maar heb vaak het gevoel van weggegooide coins bij de RB/LB positie. Theo Hernandez IF is ook nog 75k (PS4) en Roberto Carlos is 'maar' 11 ICON swaps en lijkt gezien zijn stats ook te kunnen als LM in een 352 formatie, daarbij is verdedigende taak ook een belangrijk punt. Iemand ervaring met hem?

Welke van de 2 CV’s bevalt u het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Meru94 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:51:
[...]

Welke van de 2 CV’s bevalt u het beste?
Moet zeggen dat ik even moest wennen aan Romagnoli, maar hij is wel een echte mandekker. Het verdedigen krijg ik steeds beter onder de knie, dus dat wennen zal vooral aan mij gelegen hebben. Manolas heb ik pas net dus kan er nog niet echt een eerlijke review van geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

DeeleNL schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:46:
[...]

Ik heb hem als LM in 3-5-2. Mede dankzij zijn conditie kan hij die hele flank bestrijden. Is snel en kan afmaken als die in de buurt van de goal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovialgent
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-03 15:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
DeeleNL schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:57:
[...]

Moet zeggen dat ik even moest wennen aan Romagnoli, maar hij is wel een echte mandekker. Het verdedigen krijg ik steeds beter onder de knie, dus dat wennen zal vooral aan mij gelegen hebben. Manolas heb ik pas net dus kan er nog niet echt een eerlijke review van geven.
Koulibaly is echt een beest, dus die ga ik niet vervangen. Lees veel goede dingen over Romagnoli, maar is echt wel veel duurder dan Manolas, vandaar de twijfel tussen die 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Is volgens mij van toepassing op SB / spelen tegen AI. Was in voorgaande jaren ook al een keer "gelekt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovialgent
Ozz schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:00:
[...]

Is volgens mij van toepassing op SB / spelen tegen AI. Was in voorgaande jaren ook al een keer "gelekt".
Als je kijkt naar sommige online wedstrijden denk je toch echt dat dit ook van toepassing is online alleen is dit nog niet gelekt ? Soms kom je 2-0 3-0 voor met 70% balbezit en na een bepaalde periode raak je echt geen bal meer goed, passes die niet aankomen, schoten en bij je tegenstander lukt opeens alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Jovialgent schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:09:
[...]

Als je kijkt naar sommige online wedstrijden denk je toch echt dat dit ook van toepassing is online alleen is dit nog niet gelekt ? Soms kom je 2-0 3-0 voor met 70% balbezit en na een bepaalde periode raak je echt geen bal meer goed, passes die niet aankomen, schoten en bij je tegenstander lukt opeens alles?
Klopt, maar misschien zit dat tussen de oren. Geen idee, maar weiger te geloven dat ze het online zΓ³ erg manipuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verklaart wel waarom ik of de tegenstander direct vanaf de aftrap zo makkelijk scoor en ik of de tegenstander in Rivals / SB rond de 60e minuut de gelijkmaker in het net krijgt.

Daarnaast lagfest online omdat het dynamisch is en dus door de servers opnieuw berekend en afgesteld moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Joosie200 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:22:
[...]

Verklaart wel waarom ik of de tegenstander direct vanaf de aftrap zo makkelijk scoor en ik of de tegenstander in Rivals / SB rond de 60e minuut de gelijkmaker in het net krijgt.

Daarnaast lagfest online omdat het dynamisch is en dus door de servers opnieuw berekend en afgesteld moet worden?
Vorige week een video gezien waarin iemand uitleg gaf over de servers. Er zijn dus blijkbaar 30HZ servers (trage gameplay) en 60HZ servers (snelle gameplay).

Wanneer je in FUT bezig bent met je tactiek en opstelling kun je dus merken of je op de snelle of trage server bent aangemeld. De game een keer helemaal afsluiten zorgt ervoor dat je weer opnieuw wordt ingedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovialgent
Joosie200 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:22:
[...]

Ik kijk ook veel Inceptionxxx op youtube ivm gameplay zoals dat je speler soms weigert naar de bal te lopen echt vervelend zulke gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
https://www.easports.com/...Id=ksM3LVeUnRZu1:FFA20PS4

Iemand nog tips om dit team te verbeteren? Wil graag de RB veranderen, maar die linkt met niemand.
Heb 40k te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Sleeon schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:33:
https://www.easports.com/...Id=ksM3LVeUnRZu1:FFA20PS4

Iemand nog tips om dit team te verbeteren? Wil graag de RB veranderen, maar die linkt met niemand.
Heb 40k te besteden.
Met dit team heb je al snel het plafond bereikt. In principe heb je de beste Nederlanders al in je team zitten (m.u.v. Virgil).
Pagina: 1 ... 46 ... 185 Laatste