Gewoon even uurtje handelen. Dan heb je toch zo 50K binnen?Sleehond schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:53:
Iemand tips hoe ik goedkoop Pique Scream kan voltooien met SBC. Ik heb best wat Spaanse La Liga spelers in de club dus kan 1 van de 2 puzzels redelijk vlot afmaken. Echter, daarnaast heb ik maar 45.000 coins beschikbaar, lukt dat om daarmee de SBC te voltooien?
Of ik moet even een basis speler verkopen die veel oplevert die ik relatief makkelijk kan vervangen. Die Pique wil ik eigenlijk wel hebben voor mijn La Liga team.
Via Futbin een puzzel oplossing zoeken? Ik heb dat wel eens geprobeerd maar ze kloppen niet altijd...
Tip, kijk bij Futbin altijd even naar Loyalty en Position aan de rechterkant van de kolom. Je kan ook altijd klikken op de 'no loyalty & position' om zeker te weten dat de puzzel klopt.Sleehond schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:53:
Iemand tips hoe ik goedkoop Pique Scream kan voltooien met SBC. Ik heb best wat Spaanse La Liga spelers in de club dus kan 1 van de 2 puzzels redelijk vlot afmaken. Echter, daarnaast heb ik maar 45.000 coins beschikbaar, lukt dat om daarmee de SBC te voltooien?
Of ik moet even een basis speler verkopen die veel oplevert die ik relatief makkelijk kan vervangen. Die Pique wil ik eigenlijk wel hebben voor mijn La Liga team.
Via Futbin een puzzel oplossing zoeken? Ik heb dat wel eens geprobeerd maar ze kloppen niet altijd...
Ik ben nu zelf ook de Pique scream aan het doen. Helaas is het allemaal wel wat duurder dan Futbin aangeeft, misschien omdat Pique nog maar 8uur te doen is.
Die kloppen wel altijdSleehond schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:53:
idd, maar de Futbin database lijkt een tragere refresh te hebben qua prijzen dan vorig jaar.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja en nee, de automatische prijs scan van futbin voorgaande jaren werkt niet meer door EA.Bossie schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:24:
[...]
idd, maar de Futbin database lijkt een tragere refresh te hebben qua prijzen dan vorig jaar.
Gebruikers dienen nu zelf de prijzen te updaten voor Futbin.
Dit resulteert er in dat de prijzen vrijwel altijd achter lopen en inaccuraat zijn.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Tja geen official partner meer van EA...Bossie schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:24:
[...]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Weet niet wat het is met mn packluck dit jaar, maar uit de preorder rewards pack ik Griezmann (gold) en Pique.
Pack geen icons ofzo, maar wel vaak zieke gold spelers. Als ik de rest vh jaar niks pull kan ik niet zeuren.
Pack geen icons ofzo, maar wel vaak zieke gold spelers. Als ik de rest vh jaar niks pull kan ik niet zeuren.
PSN/Steam: Xamsix
@Xamsix Wanneer & hoe heb je die pre-order rewards gekregen? Heb zelf ook pre-ordered en daarbij zijn me wel packs beloofd, heb alleen never nooit niks ontvangen 

@Hassiebassie Nog tips hoe ik dat in een uurtje voor elkaar krijg? Heb er al wel meer tijd in gestoken, maar niet met zoveel resultaatXamsix schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:36:
Weet niet wat het is met mn packluck dit jaar, maar uit de preorder rewards pack ik Griezmann (gold) en Pique.
Hassiebassie schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:07:
[...]
Gewoon even uurtje handelen. Dan heb je toch zo 50K binnen?
[ Voor 24% gewijzigd door bebopper op 04-11-2019 10:40 ]
Ow dat is vreemd, ik krijg elke maandagochtend 2 packs. Die staan gewoon al klaar waar normaal je packs staan. Heb er al best aardige spelers uit gehaald.bebopper schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:38:
@Xamsix Wanneer & hoe heb je die pre-order rewards gekregen? Heb zelf ook pre-ordered en daarbij zijn me wel packs beloofd, heb alleen never nooit niks ontvangen![]()
[...]
Bij bol.com krijg je een e-mail met een code die je moet invullen in de store. Dan krijg je vervolgens wekelijks een pack.
Heb via de PS store ge-pre-ordered, maar nooit wat ontvangen helaas (laat staan wekelijks).
De standaard editie geeft enkel de eerste 3 weken 1 extra pack, daarna niet meer.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Kan het me ook van de eerste 3 weken niet herrineren, maar laten we het er maar op houden dat ik in al mijn opwinding aan het begin deze packs wel gehad heb en het gewoon alweer vergeten ben 
xavento schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:42:
De standaard editie geeft enkel de eerste 3 weken 1 extra pack, daarna niet meer.
Heuj, bedankt voor de tip. De SBC zojuist voltooid en pack Sterling uit één van de twee packs. Gratis Pique!Bossie schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:14:
[...]
Ik zou Pique meepakken, zeker als je La Liga speelt. Lenglet kun je later altijd nog terughalen (ik wil hem juist halen voor naast Pique) maar de SBC is dadelijk voorbij.

Heb je een untradeble inform kaart in je club? Die kan je gebruiken om 10k coins te besparen.Sleehond schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:53:
Is er een alternatief wat nog wel automatische prijs updates ontvangt (nog wel official partner is)? Futhead/Futwiz/...
xavento schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:28:
[...]
Ja en nee, de automatische prijs scan van futbin voorgaande jaren werkt niet meer door EA.
Gebruikers dienen nu zelf de prijzen te updaten voor Futbin.
Dit resulteert er in dat de prijzen vrijwel altijd achter lopen en inaccuraat zijn.
Ah dat is heel relaxt. Ik had helemaal niks uit de twee packs. Nu wel een duo Pique scream - VVD in het centrum.Arazogia schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:58:
[...]
Heuj, bedankt voor de tip. De SBC zojuist voltooid en pack Sterling uit één van de twee packs. Gratis Pique!
Gisteren ging de weekend league overigens echt heel kut. van 8-4 (met 2x onterecht verloren) naar 11-9. Lukte maar niet om te scoren of mijn voorsprong vast te houden. Zat ook hoog in de frustratie, maar had geen tijd meer om het even weg te leggen en wilde wel weer de volgende veiligstellen. Normaal makkelijk Gold 2 moeten kunnen halen, maar zat absoluut niet mee.
Kluivert was ook dramatisch, zoveel kansen 1op1 etc. gemist. Beetje spijt gekregen van de aankoop, maar misschien maakt hij het nog goed.
Prijs drop vandaag valt tegen overigens. Had gehoopt op Ter Stegen en Semedo cheap, maar ook voor de sbc's (nog ff die twee screams gedaan) waren de prijzen stukken hoger. En natuurlijk helemaal niks uit de packs, haha.
Piqué is waarschijnlijk ook niets mis mee. Ik denk dat het ook enigszins tussen de oren zit van de speler. Piqué is immers een goede cv irl, en St. Juste niet/minder, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb al veel situaties gehad waarbij Immobile bijvoorbeeld 1 op 1 met de keeper is, maar St. Juste nét op tijd kan onderscheppen vanwege z'n snelheid. Ook het naar voren stormen richting middenveld en vervolgens de verticale pass geven naar de SP/CAM gaat vaak goed.DennisCle schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:32:
[...]
Op PS4 wel zie ik inderdaad. Gek, meestal is er niet een 70k verschil tussen Xbox en PS. Jammer was een mooie boost geweest.
[...]
Ik twijfel heel erg. Pique lees ik hele goede dingen over. St. Juste gemixt, maar met Pique zet je de coins vast (je krijgt ook wel twee packs natuurlijk).
Daarnaast heb ik ook OTW de Ligt die nu in prijs aan het stijgen is. Met De Ligt ben ik in principe best tevreden dus misschien met een IV dat ik hem ook kan houden, maar dan kan ik mijn keeper weer niet upgraden naar Ter Stegen wat een voordeel is van Pique (zelfde probleem met St. Juste).
Heeft iemand enig idee wat ik kan upgraden aan mijn team? Pogba en kante zijn nog te duur. Lucas wordt vervangen door Butra door de icon swap. https://www.futbin.com/20/squad/10476062
Ik heb het via futbin gedaan. Maar alles bij elkaar kostte het me wel iets van 110k.
Is me tot nu toe dubbel en dwars waard. Met shadow erop heeft hij een defence van 99. Hoewel ik momenteel echt k*t speel, speelt Pique echt super lekker.
Is me tot nu toe dubbel en dwars waard. Met shadow erop heeft hij een defence van 99. Hoewel ik momenteel echt k*t speel, speelt Pique echt super lekker.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ik zal proberen binnenkort wat tips te maken over handelen op de transfer market.
Wanneer komt trouwens team of the year uit? Ik heb nog wat pakketjes staan, maar die wilde ik vanmorgen nog niet openen omdat er toch niets boeiends in de pakketjes zit momenteel. Misschien dat ik ze opspaar tot januari?
Wat is trouwens de deal met black friday?
Wanneer komt trouwens team of the year uit? Ik heb nog wat pakketjes staan, maar die wilde ik vanmorgen nog niet openen omdat er toch niets boeiends in de pakketjes zit momenteel. Misschien dat ik ze opspaar tot januari?
Wat is trouwens de deal met black friday?
[ Voor 62% gewijzigd door Hassiebassie op 04-11-2019 11:54 ]
Niet, ik zou wachten tot december als de futmas kaarten uitkomen.Legend11 schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:44:
Heeft iemand enig idee wat ik kan upgraden aan mijn team? Pogba en kante zijn nog te duur. Lucas wordt vervangen door Butra door de icon swap. https://www.futbin.com/20/squad/10476062
Heb redelijk hetzelfde team als jou, alleen dan met IF Griezzman (ut)/otw de jong/scream pique, IF semedo, Sterling, Walker.
Heb bijna 1mil op de bank staan, echter bewaar ik het. De upgrades die ik kan maken zijn zo minimaal en ben geen fan om meer dan 200k+ te investeren in een gold kaart die nogal hard kunnen dalen.
In voorgaande edities kocht ik altijd de pre-order met de wekelijks "gratis" pakketjes maar daar heb ik nog nooit iets bruikbaars uit gehad. Dit jaar besloten om de gewone disc versie bij de media markt te halen en er 100,- aan credits tegenaan te gooien. Ik kocht daar alleen speciale player pakketjes van en had daar best wat succesjes mee. in de eerste week was mijn beste Eriksen die ik voor 100K kon verkopen. voor de rest wel wat 30en 40K spelers maar niets waanzinnigs. Ik heb gewoon de spelers in mijn club opgespaard voor de SBC's en met name bij de scream SBC's had ik veel geluk. Ik had Scream Tony kroos en Guerreiro maar afgelopen weekend voor het eerst niet meegedaan aan de WL had nog wel wat SBC pakketjes te openen en kreeg daar gewoon de Bruyne uit. Met een heel klein beetje handelen en veel pack luck heb ik nu het onderstaande team.
https://photos.app.goo.gl/mxFNmDkK5ohEtZvFA
Ik heb alle Icon Swaps als binnen van dit seizoen en wil nog even wachten met ze in te ruilen tot ik de volgende challenges zie. Ik twijfel erg over welke Icon(s) ik zal halen. Ik zit zelf te denken aan Ferdinand want die kan ik in mijn team zetten. Heb in de BPL geen goeie CB's. Scream Otamendi speelt wel lekker vind ik dus daar zou hij naast komen. Maar ook Gerrard lijkt mij een prima kaart of Butragueno. keuzes keuzes.. Wanneer ik voor Ferdinand ga kan ik ook Guardiola misschien nog halen.
Ik ben geen fantastische WL speler, ik haal soms Gold3 maar meestal silver. Het verschilt bij mij ook enorm. Soms lijkt alles vanzelf te lopen en maak ik alle kansen af en een dag later mis ik alles. loopt niemand vrij en struikelen mijn spelers over de bal maar ik denk dat dit voor iedereen zo is. Het is alleen zo enorm frustrerend....Volgende week wil ik wel weer met dit team aan de WL meedoen. ik kijk nog naar Robertson op LB maar moet zeggen dat Telles ook lekker speelt maar die linkt nu niet goed tenzij ik Militao er weer in zet.
Hebben jullie nog suggesties? Momenteel nog maar 50K beschikbaar.
Zoals je kunt zien heb ik de storyline Zaha al ge-unlocked. Hij speelt best aardig maar zijn weakfoot is een probleem. Met Lucas speel ik fantastisch lekker hij is clubtopscorer.
Wat gebeurt er nu met al mijn seizoenservaringspunten? ik heb dus al rang 30 en ik krijg er geen punten meer bij voor de challenges die ik nu nog haal maar ik vind het zo vreemd dat ik nu nog punten kan scoren met Zaha terwijl ik dus al rang 30 heb maar je deze challenges alleen kunt doen als je al max punten hebt gehaald. ik snap het gewoon niet...
https://photos.app.goo.gl/mxFNmDkK5ohEtZvFA
Ik heb alle Icon Swaps als binnen van dit seizoen en wil nog even wachten met ze in te ruilen tot ik de volgende challenges zie. Ik twijfel erg over welke Icon(s) ik zal halen. Ik zit zelf te denken aan Ferdinand want die kan ik in mijn team zetten. Heb in de BPL geen goeie CB's. Scream Otamendi speelt wel lekker vind ik dus daar zou hij naast komen. Maar ook Gerrard lijkt mij een prima kaart of Butragueno. keuzes keuzes.. Wanneer ik voor Ferdinand ga kan ik ook Guardiola misschien nog halen.
Ik ben geen fantastische WL speler, ik haal soms Gold3 maar meestal silver. Het verschilt bij mij ook enorm. Soms lijkt alles vanzelf te lopen en maak ik alle kansen af en een dag later mis ik alles. loopt niemand vrij en struikelen mijn spelers over de bal maar ik denk dat dit voor iedereen zo is. Het is alleen zo enorm frustrerend....Volgende week wil ik wel weer met dit team aan de WL meedoen. ik kijk nog naar Robertson op LB maar moet zeggen dat Telles ook lekker speelt maar die linkt nu niet goed tenzij ik Militao er weer in zet.
Hebben jullie nog suggesties? Momenteel nog maar 50K beschikbaar.
Zoals je kunt zien heb ik de storyline Zaha al ge-unlocked. Hij speelt best aardig maar zijn weakfoot is een probleem. Met Lucas speel ik fantastisch lekker hij is clubtopscorer.
Wat gebeurt er nu met al mijn seizoenservaringspunten? ik heb dus al rang 30 en ik krijg er geen punten meer bij voor de challenges die ik nu nog haal maar ik vind het zo vreemd dat ik nu nog punten kan scoren met Zaha terwijl ik dus al rang 30 heb maar je deze challenges alleen kunt doen als je al max punten hebt gehaald. ik snap het gewoon niet...
[ Voor 10% gewijzigd door ZodiacBomber op 04-11-2019 12:12 . Reden: aanvullende tekst ]
Wat een packluck vanochtend! Thiago, CL Bürki en Lenglet uit één pre-order pack.
Insigne is inderdaad een heerlijke speler, sinds afgelopen weekend in mijn team en hij moest wel even inkomen, maar inmiddels scoort hij aan de lopende band.. Samen met Gomez heerlijk duo. na een eentweetje sprinten richting doel en scoren.
Vanochtend Harry Kane gepacked, is ie maar ongeveer 28.000 waard...
Je hoopt toch altijd op meer...
Vanochtend Harry Kane gepacked, is ie maar ongeveer 28.000 waard...
Je hoopt toch altijd op meer...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Roberto Carlos gehaald met met icon swaps. Volgend doelwit wordt denk ik Guardiola. Heeft prima stats en zie ik ook vaak terug komen in teams van gasten die 30-0 gaan met WL.
Twijfel of ik die basic icon pack zal nemen 😂😂😂 maja grote kans dat er iets slechts uitkomtOzz schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:29:
Roberto Carlos gehaald met met icon swaps. Volgend doelwit wordt denk ik Guardiola. Heeft prima stats en zie ik ook vaak terug komen in teams van gasten die 30-0 gaan met WL.
Speel op dit moment een 4-3-1-2 formatie met voornamelijk (voormalig) Ajax/PSV-spelers.

Rating 82 en chemistry 100. Zijn er nog kansen voor een upgrade? Heb nu ruim 121.000 credits beschikbaar. Daarnaast valt me op dat tijdens Squad Battles de stamina wel een héél grote rol speelt. Is dat nieuw na de updates? Vooral de afgelopen twee weken zijn spelers al rond de 60ste minuut in het rood.

Rating 82 en chemistry 100. Zijn er nog kansen voor een upgrade? Heb nu ruim 121.000 credits beschikbaar. Daarnaast valt me op dat tijdens Squad Battles de stamina wel een héél grote rol speelt. Is dat nieuw na de updates? Vooral de afgelopen twee weken zijn spelers al rond de 60ste minuut in het rood.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Cillisen is ook voormalig ajax speler en is denk ik beter voor jouw team. dan heeft de ligt ook een betere chem.allstarted1 schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:41:
Speel op dit moment een 4-3-1-2 formatie met voornamelijk (voormalig) Ajax/PSV-spelers.
[Afbeelding]
Zou toch leuk zijn als de Ligt een IF krijgt deze week. Ik heb zijn OTW kaartje gekocht voor 40K en is nu al ruim het dubbele waard dus kennelijk ben ik niet de enige die denkt dat hij kans maakt op een IF. Zou je nog kunnen overwegen voor dit team trouwens.
Lijkt me sterk, hij heeft alweer hands gemaakt.. hoewel hij wel gescoord heeft.ZodiacBomber schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:45:
[...]
Cillisen is ook voormalig ajax speler en is denk ik beter voor jouw team. dan heeft de ligt ook een betere chem.
Zou toch leuk zijn als de Ligt een IF krijgt deze week. Ik heb zijn OTW kaartje gekocht voor 40K en is nu al ruim het dubbele waard dus kennelijk ben ik niet de enige die denkt dat hij kans maakt op een IF. Zou je nog kunnen overwegen voor dit team trouwens.
Als je als verdediger het enige doelpunt maakt in de stadsderby denk ik toch dat hij een kans maakt. als je ziet dat zijn OTW kaartje nu in prijs is verdubbeld sinds dit weekend ben ik kennelijk niet de enige.xavento schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:46:
[...]
Lijkt me sterk, hij heeft alweer hands gemaakt.. hoewel hij wel gescoord heeft.
Ik heb ook nog OTW Promes maar ik denk dat hij met zijn 2 goals geen IF zal krijgen aangezien Neres er ook 2 in had liggen.
Ik lees iedereen hier over pack-luck, zelf nog niks gehad dus ik denk kom maar op!
Open ik net mijn twee gratis pakketjes van pre-order en krijg ik 91 Yashin!
Eerste icon die ik pack in 4 FIFA’s.
Dit is mijn team nu:
https://www.easports.com/...Id=kGWeQOPTnRXYd:FFA20PCC
Ben Yedder OTW in het begin kunnen kopen voor 100k dus daar heb ik wel lekkere winst op.
Nu is de vraag wat te doen met Yashin? Houden of verkopen. Twijfel over houden gezien het mijn eerste gepackte icon is.
Open ik net mijn twee gratis pakketjes van pre-order en krijg ik 91 Yashin!
Eerste icon die ik pack in 4 FIFA’s.
Dit is mijn team nu:
https://www.easports.com/...Id=kGWeQOPTnRXYd:FFA20PCC
Ben Yedder OTW in het begin kunnen kopen voor 100k dus daar heb ik wel lekkere winst op.
Nu is de vraag wat te doen met Yashin? Houden of verkopen. Twijfel over houden gezien het mijn eerste gepackte icon is.
[ Voor 44% gewijzigd door MrSnoww op 04-11-2019 13:02 ]
Ik twijfel daarom of ik mijn otw moet verkopen morgen. Zo'n 100 potjes geleden gekocht voor 50k (vrijwel in het begin vd game), maar nu vervangen met scream piqué. Als hij geen IF krijgt zakt het natuurlijk weer in elkaar, maar anders kan de prijs nog wel even door stijgen.xavento schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:46:
[...]
Lijkt me sterk, hij heeft alweer hands gemaakt.. hoewel hij wel gescoord heeft.
Boeiend. Gewoon verkopen zou ik zeggen. Keeper is toch niet leuk genoeg om zoveel kapitaal in te hebben zitten. Zou lekker Ter Stegen halen en je team upgraden.MrSnoww schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:00:
[ Voor 29% gewijzigd door DennisCle op 04-11-2019 13:11 ]
Frenkie de Jong!allstarted1 schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:41:
[Afbeelding]
Heerlijke speler.
Alleen doen als je achteraf niet treurt bij een Schmeichel of iets dergelijks.1987Michael1987 schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:41:
[...]
Twijfel of ik die basic icon pack zal nemen 😂😂😂 maja grote kans dat er iets slechts uitkomt
Sterke link naar Pique. Zo zijn Alba, Semedo en Lenglet ook niet gedaald.noodel1988 schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:52:
Waarom daalt de prijs van Ter stegen nog niet😋
IF Malen! Speel er al mee sinds dag 1 en hij schiet ze er nog steeds vanuit alle standen in.allstarted1 schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:41:
[Afbeelding]
@ anderen . de Ligt gaat gewoon een IF krijgen hoor. Winnende goal in een derby als verdediger. Dat kan niet mis gaan. Promes kunnen ze nu trouwens ook haast niet meer omheen. Vorige keer is hij ook al een gepasseerd.
[ Voor 13% gewijzigd door lwd-kevin op 04-11-2019 13:24 ]
Ik verkoop altijd op hype, daar maak ik ook mijn meeste winst mee.DennisCle schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:09:
[...]
Ik twijfel daarom of ik mijn otw moet verkopen morgen. Zo'n 100 potjes geleden gekocht voor 50k (vrijwel in het begin vd game), maar nu vervangen met scream piqué. Als hij geen IF krijgt zakt het natuurlijk weer in elkaar, maar anders kan de prijs nog wel even door stijgen.
[...]
Boeiend. Gewoon verkopen zou ik zeggen. Keeper is toch niet leuk genoeg om zoveel kapitaal in te hebben zitten. Zou lekker Ter Stegen halen en je team upgraden.
Normaliter volg ik via de telefoon alle wedstrijden in het weekend en als er iets speciaals gebeurd koop ik alvast die speler (ook normale gold varianten) vervolgens tijdens de "reddit/futbin" hype verkoop ik ze met winst.

Heb nu 500K voor een eventuele upgrade. Heb Neymar verkocht om Petit te kunnen financieren, maar kan hem in principe alweer terug kopen door Mané te verkopen. Echter wel heel tevreden over Mane in de spits samen met Mbappe.
En als je daarvoor gaat kijk dan of je hem gelijk met chemistry Shadow op de kop kunt tikken. Losse Shadow chemistry is erg lastig te krijgen, maar de Jong met Shadow erop kun je wel vinden voor een beetje meer (vaak minder (<5k) dan een losse Shadow zou kosten) dan de Jong zonder Shadow.
Heb zelf uiteindelijk mijn de Jong verkocht en voor 4k meer eentje met Shadow gekocht. Na heel veel snipen op een Shadow chem kaartje en daarmee geen geluk te hebben.
Heb zelf uiteindelijk mijn de Jong verkocht en voor 4k meer eentje met Shadow gekocht. Na heel veel snipen op een Shadow chem kaartje en daarmee geen geluk te hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door bebopper op 04-11-2019 13:30 ]
Ik overweeg mijn huidige team ( https://www.futbin.com/20/squad/10479233) verbeteren door Virgil en Frenkie te verkopen.
Merkte afgelopen WL echt een gebrek aan scorend vermogen, waar met name Kluivert tegenviel maar die kan ik niet lozen.
Denk nu aan zo iets:
https://www.futbin.com/20/squad/10423191
Overmars en Dembele hebben allebei 5 ster weak foot. En denk dat Hagi een goede vervanger is van Memphis (tenzij hij een iv krijgt).
Voor de hoge divisie spelers hier, wat zijn nou echt zeer goede aanvallers (ST/CAM) waar jullie mee / tegen spelen? Tot 500k max.
Ik overweeg nu Bergkamp of Hagi maar misschien zie ik wat over het hoofd?
Mertens IV of Scream Zlatan of Ben Yedder IV (al vind ik die niet zo vet)?
Gouden tips?
Merkte afgelopen WL echt een gebrek aan scorend vermogen, waar met name Kluivert tegenviel maar die kan ik niet lozen.
Denk nu aan zo iets:
Overmars en Dembele hebben allebei 5 ster weak foot. En denk dat Hagi een goede vervanger is van Memphis (tenzij hij een iv krijgt).
Voor de hoge divisie spelers hier, wat zijn nou echt zeer goede aanvallers (ST/CAM) waar jullie mee / tegen spelen? Tot 500k max.
Gouden tips?
Ik snap niet waarom je zoveel coins steekt in matige icons, persoonlijk had ik ze alle 3 verkocht en gewoon normale spelers terugkopen tot je een fatsoenlijke icon kan betalen.
Ter onderbouwing; https://www.futbin.com/20/compare/126/42987/466
Hagi had ik meteen vervangen voor Son als je toch coins wilt uitgeven.
[ Voor 29% gewijzigd door xavento op 04-11-2019 13:42 ]
IF of OTW Ben Yedder.DennisCle schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:28:
Ik overweeg mijn huidige team ( https://www.futbin.com/20/squad/10479233) verbeteren door Virgil en Frenkie te verkopen.
Denk nu aan zo iets:
Gouden tips?
Inderdaad of alles in een neymar/mbappe steken.xavento schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:36:
Ik snap niet waarom je zoveel coins steekt in matige icons, persoonlijk had ik ze alle 3 verkocht en gewoon normale spelers terugkopen tot je een fatsoenlijke icon kan betalen.
Wat me opvalt is dat bijna niemand het over swap Drogba heeft, lijkt hij jullie te log? Of willen jullie graag icons die je later in een sbc kunt drukken?
[ Voor 27% gewijzigd door peeweeherman op 04-11-2019 14:10 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Drogba in FUT19 zou een van de betere spitsen van het spel zijn geweest, maar in FUT20 lijkt het me erg frustrerend om met hem PTB spelers te verslaan. Spelers die behendig zijn en snel kunnen draaien hebben de voorkeur.peeweeherman schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:59:
Wat me opvalt is dat bijna niemand het over swap Drogba heeft, lijkt hij jullie te log? Of willen jullie graag icons die je later in een sbc kunt drukken?
Kan me niet voorstellen dat Drogba beter is als een Son bijvoorbeeld.
Mijn oorspronkelijke doel was een volledig Nederlands team (zie huidige team), daarom ook Kluivert gehaald met swaps, maar de kwaliteit viel me toch iets tegen.xavento schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:36:
Tot nu toe gespeeld met de volgende verdediging:
Aanholt - vDijk - De Ligt (otw) - Dumfries
Cillessen
Eigenlijk is elke speler best prima, maar kan zeker een stuk beter nog. Daarom de verdediging al aangepakt en naar dit gegaan:
Robertson - vDijk - Pique scream - Semedo
Ter Stegen
Is toch een stuk degelijker vermoed ik (net in de app gedaan dus nog niet gespeeld).
Gini en Frenkie OTW bevallen perfect dus daar doe ik niks aan.
Aanval sinds de swap:
Baby Kluivert
Malen IV - Memphis - Bergwijn IV
Malen beviel super in de spits, maar valt tegen op LW. Vaak wissel ik OTW Promes die daar beter bevalt. Bergwijn al het hele spel mijn zwakke plek door lage WF en composure.
Dembele leek me rechts een logische vervanger, Mané is top natuurlijk kan ik overwegen ipv Overmars al past die meer in mijn (verwaterende) NL thema.
Dan blijft CAM&ST over. Kluivert valt tegen voorlopig, maar misschien lag dat aan mijn matige optreden dit weekend. Heb ook het vermoeden dat lage composure wederom parten speelt.
Kan dus of een leuke CAM halen of een spits en dan Kluivert naar CAM met deadeye. Hagi speelde in twee drafts heel fijn dus daarom overwoog ik hem, ongeveer even duur als Son ook. Lees ook goede dingen over Baby Bergkamp.
Met verkoop Virgil speel ik zo'n 500k vrij dus daarom dacht ik aan die range. Yedder en Zlatan (omdat hij gewoon episch is) leken me ook goede opties. Misschien dat Son als aankoop inderdaad slimmer is dan Bergkamp/Hagi.
Mbappe zou ik het allerliefst hebben, maar daar ben ik dan nog 400k van verwijderd na vervanging Virgil.sensately schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:43:
[...]
Inderdaad of alles in een neymar/mbappe steken.
Zou Owen dan een betere keus zijn? Ik heb liever 1 speler die ook echt het verschil maakt, dan 2 die leuk meedoenOzz schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:13:
[...]
Drogba in FUT19 zou een van de betere spitsen van het spel zijn geweest, maar in FUT20 lijkt het me erg frustrerend om met hem PTB spelers te verslaan. Spelers die behendig zijn en snel kunnen draaien hebben de voorkeur.
Kan me niet voorstellen dat Drogba beter is als een Son bijvoorbeeld.
Daarnaast wil ik graag een icon die ik nog niet heb gehad bij eerdere edities, Costa, butra, Zanetti, Gerrard heb ik eerder al prime gehad
[ Voor 12% gewijzigd door peeweeherman op 04-11-2019 14:24 ]
Dan zou ik eerder Butra nemen of voor de Base pack gaan en hopen dat je een eusebio/R9 packt. (ps: slecht idee).peeweeherman schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:22:
[...]
Zou Owen dan een betere keus zijn? Ik heb liever 1 speler die ook echt het verschil maakt, dan 2 die leuk meedoen
Daarnaast wil ik graag een icon die ik nog niet heb gehad bij eerdere edities, Costa, zanetti, butra, Zanetti, Gerrard heb ik eerder al prime gehad
Twijfel nu tussen Drogba, RC en Ferdinand
[ Voor 16% gewijzigd door peeweeherman op 04-11-2019 14:29 ]
Ja snap ik, daarom wil hem ook hem. Want week ervoor Ramos non tradeable gepackt.Ozz schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:17:
[...]
Sterke link naar Pique. Zo zijn Alba, Semedo en Lenglet ook niet gedaald.
Nu even tijdelijk opgelost met Kepa CL. Kepa was trouwens ook gestegen 😋
De Gea bijv. Nu wel gezakt na WL. Dat had ik dus ook bij Ter Stegen verwacht...
Zit er veel verschil tussen die 2?
Ik overweeg Sterling te halen is dat goede aankoop? Heb Chong en Bernardo ook op die plek op het moment.
[ Voor 3% gewijzigd door noodel1988 op 04-11-2019 14:42 ]
Butragueno schijnt echt heeeel goed te zijn.peeweeherman schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:22:
[...]
Zou Owen dan een betere keus zijn? Ik heb liever 1 speler die ook echt het verschil maakt, dan 2 die leuk meedoen
Daarnaast wil ik graag een icon die ik nog niet heb gehad bij eerdere edities, Costa, butra, Zanetti, Gerrard heb ik eerder al prime gehad
Ter Stegen gekocht voor 50K en niet meer omgekeken. Speelt heel goed tegen en voor mij.noodel1988 schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:42:
[...]
Ja snap ik, daarom wil hem ook hem. Want week ervoor Ramos non tradeable gepackt.
Ik overweeg Sterling te halen is dat goede aankoop? Heb Chong en Bernardo ook op die plek op het moment.
Bij de XP (seizoensvooruitgang) 27 kan je kiezen tussen een TOP Spanje , Duits of Engels spelers pakket.
Wat hebben jullie gepakt?
Ik had engels: CL GomezXavi2k schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:43:
Bij de XP (seizoensvooruitgang) 27 kan je kiezen tussen een TOP Spanje , Duits of Engels spelers pakket.
PL pakket gedaan, kreeg een Alderweireld en WijnaldumXavi2k schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:43:
Pl gedaan. Had misschien beter Duits kunnen doen voor de sbc...Xavi2k schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:43:
Ter Stegen hebben mensen nodig om de Pique sbc te voltooien. Is de laatste dag vandaag dacht ik te hebben gezien, dus zal vanaf morgen wel weer zakken naar normale prijs.... zo rond de 40k.noodel1988 schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:42:
[...]
Ja snap ik, daarom wil hem ook hem. Want week ervoor Ramos non tradeable gepackt.
Ik had m ook maar vanwege die SBC tijdelijk ingeruild voor Oblak. Pakte ik 20k mee, maar ik ruil m vd week weer in voor Ter Stegen....
Ter Stegen wordt juist gebruikt om Pique te linken.LukeSpangas schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:14:
[...]
Ter Stegen hebben mensen nodig om de Pique sbc te voltooien. Is de laatste dag vandaag dacht ik te hebben gezien, dus zal vanaf morgen wel weer zakken naar normale prijs.... zo rond de 40k.
Ik had m ook maar vanwege die SBC tijdelijk ingeruild voor Oblak. Pakte ik 20k mee, maar ik ruil m vd week weer in voor Ter Stegen....
Ah serieus, dat maakt meer logisch, top bedankt! Wacht ik nog een dagjeLukeSpangas schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:14:
[...]
Ter Stegen hebben mensen nodig om de Pique sbc te voltooien. Is de laatste dag vandaag dacht ik te hebben gezien, dus zal vanaf morgen wel weer zakken naar normale prijs.... zo rond de 40k.
Gecheckt: inderdaad nu nog 2 uur dus vandaag tot 19.00.
Snel nog even Thiago Silva op de markt gegooid gezien sommige SBC oplossingen hem gebruikte en hij gestegen was hierdoor.
[ Voor 14% gewijzigd door noodel1988 op 04-11-2019 16:23 . Reden: gecheckt ]
runthefutmarket heeft korte reviews op youtube voor de iconswaps.
Butra is top, maar blijft wel een baby icon, maar zou hem eerder nemen dan Owen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ben level 30 met de objectives. Ik heb gekozen voor storyline Zaha. allemaal goed. Nu kan ik niet verder en mijn xp blijft op 100K staan. Ook als ik nu nieuwe objectives unlock. ik krijg nog wel eens het blauwe balkje bovenin met de melding "new rank" maar verder dan rank 30 en 100K xp gaat hij niet.
Op zich is dat prima maar er is iets dat ik niet snap...
Er staat nu een objective challenge in de lijst om met een storyline player (dus mijn Zaha). Er staat in de challenge gewoon letterlijk "Elite storyline challenge" reach level 30 and use that player to.....
Deze challenge loopt ook vrijdag af en kun je dus niet voor het nieuwe seizoen bewaren.
Ligt het aan mij of is deze challenge geheel nutteloos???
Op zich is dat prima maar er is iets dat ik niet snap...
Er staat nu een objective challenge in de lijst om met een storyline player (dus mijn Zaha). Er staat in de challenge gewoon letterlijk "Elite storyline challenge" reach level 30 and use that player to.....
Deze challenge loopt ook vrijdag af en kun je dus niet voor het nieuwe seizoen bewaren.
Ligt het aan mij of is deze challenge geheel nutteloos???
Ik denk dat je de challenge ook met Politano zou kunnen doen, maar de challenge was er volgens mij eerder dan Politano dus ergens is het allemaal wel vaag.
Als ik in de webapp kijk staat er bij de challenge letterlijk: "Bereik level 30 en sluit het seizoen af met een verhaallijnspeler" en daaronder staan dan dwelke objectives je met die speler moet doen.Arazogia schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:50:
Ik denk dat je de challenge ook met Politano zou kunnen doen, maar de challenge was er volgens mij eerder dan Politano dus ergens is het allemaal wel vaag.
Met andere woorden" bereik level 30 en speel vervolgens geheel nutteloos xp punten vrij die je toch niet gaat krijgen..."

Politano is geen level 30 speler dus die telt niet mee...
Er staat niet dat je hem met een level 30 speler moet halen, maar met een verhaallijnspeler. En dat is Politano wel..ZodiacBomber schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:54:
[...]
Als ik in de webapp kijk staat er bij de challenge letterlijk: "Bereik level 30 en sluit het seizoen af met een verhaallijnspeler" en daaronder staan dan dwelke objectives je met die speler moet doen.
Met andere woorden" bereik level 30 en speel vervolgens geheel nutteloos xp punten vrij die je toch niet gaat krijgen..."![]()
Politano is geen level 30 speler dus die telt niet mee...
Maar goed, erg vaag is het allemaal wel. Ik ben zelf pas level 26 dus zal het wel niet eens meer halen..
[ Voor 7% gewijzigd door Arazogia op 04-11-2019 17:00 ]
Custom Tactics uitgelegd in een video van een aantal minuten. Best wel het kijken waard om het duidelijk verschil te zien.
https://www.reddit.com/r/..._games_to_figure_out_how/
https://www.reddit.com/r/..._games_to_figure_out_how/
Nieuwe season voegt waarschijnlijk gewoon extra levels toe.ZodiacBomber schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:06:
misschien lees ik het verkeerd maar hier staat het...
https://photos.app.goo.gl/fdesaWUvN5MMPKSD7
Zo niet, dan kunnen degene die al 30 zijn ( of politano? Vrijgespeeld hebben) een paar packs hiermee grinden.
Deze wedstrijd was echt lachwekkend achteraf gezien, ben met politano objective bezig laat tegenstander 3x scoren en krijg nog geen goal dus of die snapt het niet maar denk eerder dat die dacht fuck jouw.
Kom nog 4-0 achter en score in de 91ste minuut de 4-4
die was wel even lekker hoor toch beetje leedvermaak
hij had gewoon een win kunnen krijgen van mij voor het helpen
Kom nog 4-0 achter en score in de 91ste minuut de 4-4
Helemaal klaar met dit spel, ik stop er mee!
Van 850 skills rating naar 546 afgezakt alleen maar omdat spelers het vertikken om te doen wat ik op de controller ingeef.
Trucjes geoefend afgelopen dagen door veel video's te kijken en te leren, ik probeer ze in de praktijk uit, zelfs spelers met 4 of 5 * skills rating kunnen de basis trucjes bij mij niet uitvoeren. Vreemd hoor, ik doe alles exact na uit video's.
Hoe verdedigend ik de opstelling ook maak, ik heb altijd gatenkaas achterin. Of ik nu 3, 4 of zelfs 5 verdedigers heb.
Tevens als tegenstander aanvalt heb ik het idee dat ze altijd met 6 a 7 spelers op me af komen. Ga ik aanvallen heb ik altijd alleen maar mn spits en de rest weigert mee te gaan. No matter what de instellingen.
Nog zoiets: Frenkie en Vidal als middenveld. Voer ik in dat Vidal ACHTER blijft en Frenkie neutraal.... en wie is er juist NIET achterin te vinden? Juist FUCKING VIDAL... die loopt continue verder voorin dan Frenkie.
Dit soort dingen...
Het spel ligt me niet, ik krijg de grip er niet op en ben er vermoeid van en klaar mee.
Houdeee en bedankt voor jullie tips die ik ooit gevraagd heb, ik krijg ze niet werkend.
Het zal aan mijn skills liggen. Helaas maar jammer stop ik er mee op deze manier.
Andere games speel ik vlekkeloos, ik richt me daar maar lekker op!
Succes hier
Van 850 skills rating naar 546 afgezakt alleen maar omdat spelers het vertikken om te doen wat ik op de controller ingeef.
Trucjes geoefend afgelopen dagen door veel video's te kijken en te leren, ik probeer ze in de praktijk uit, zelfs spelers met 4 of 5 * skills rating kunnen de basis trucjes bij mij niet uitvoeren. Vreemd hoor, ik doe alles exact na uit video's.
Hoe verdedigend ik de opstelling ook maak, ik heb altijd gatenkaas achterin. Of ik nu 3, 4 of zelfs 5 verdedigers heb.
Tevens als tegenstander aanvalt heb ik het idee dat ze altijd met 6 a 7 spelers op me af komen. Ga ik aanvallen heb ik altijd alleen maar mn spits en de rest weigert mee te gaan. No matter what de instellingen.
Nog zoiets: Frenkie en Vidal als middenveld. Voer ik in dat Vidal ACHTER blijft en Frenkie neutraal.... en wie is er juist NIET achterin te vinden? Juist FUCKING VIDAL... die loopt continue verder voorin dan Frenkie.
Dit soort dingen...
Het spel ligt me niet, ik krijg de grip er niet op en ben er vermoeid van en klaar mee.
Houdeee en bedankt voor jullie tips die ik ooit gevraagd heb, ik krijg ze niet werkend.
Het zal aan mijn skills liggen. Helaas maar jammer stop ik er mee op deze manier.
Succes hier
OTW de Ligt verkopen in de hype of zal hij stijgen na een IF ? Hij zit momenteel bij mij op de bank. Keuzes, keuzes..
Ik herken het helemaal
... en toch probeer ik het dan toch weer en weer en weer en gebeuren er de meeste bizarre (en helaas voor mij negatieve) dingen
Mijn hoop is vooral gevestigd op de volgende update, ik hoop dat daarmee weer een beetje balans terugkomt en ik weer wat plezier in het spelletje kan vinden. In mijn geval is het spel na de laatste update totaal en zeer negatief veranderd, voor die tijd ontwikkelde ik me door veel te oefenen (en verloor ik soms ook keihard) en was het leuk spelen. Na de laatste update is het niet leuk meer, te veel onverklaarbare gebeurtenissen.
... en toch probeer ik het dan toch weer en weer en weer en gebeuren er de meeste bizarre (en helaas voor mij negatieve) dingen
Mijn hoop is vooral gevestigd op de volgende update, ik hoop dat daarmee weer een beetje balans terugkomt en ik weer wat plezier in het spelletje kan vinden. In mijn geval is het spel na de laatste update totaal en zeer negatief veranderd, voor die tijd ontwikkelde ik me door veel te oefenen (en verloor ik soms ook keihard) en was het leuk spelen. Na de laatste update is het niet leuk meer, te veel onverklaarbare gebeurtenissen.
Sleehond schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:12:
Dit soort dingen...
Succes hier
[ Voor 7% gewijzigd door bebopper op 04-11-2019 20:38 ]
De update speelt zeker een rol, maar uiteindelijk ben jezelf de persoon aan de knoppen.bebopper schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:35:
Ik herken het helemaal
[...]
Blijf vooral rustig, zodra je frustraties zichtbaar worden ingame heb je snel een stevige losing-streak te pakken.
Blijf vooral rustig proberen, en als het een tijdje tegenzit, ga dan nog veiliger speler en pak een paar potjes op de counter.
Politano binnen hier, koste uiteindelijk 2 uurtjes
wel wat divisies gezakt door niet meewerkende tegenstanders
Zou Neymar nou echt zoveel beter zijn dan Hazard dattie het dubbele moet kosten? Kan Hazard nu kopen en inpassen, maar kan ook nog even doorsparen en voor Neymar gaan.
Ik denk dat veel mensen ook snel het spel de schuld geven van hun eigen falen. En dan hopen dat bepaalde updates hier verandering in gaan brengen, maar dat is natuurlijk niet zo. Dan komen in dit topic weer de welbekende posts dat het na de update nóg kutter is, of dat er niks verbeterd is.
Probeer vooral te kijken naar waar je wél controle over hebt, waarom bepaalde dingen misgaan. En zeker, er zitten ook potjes bij dat je 3x op de paal schiet en de pot verliest. Dat hoort er helaas bij, dat is gebeurd ook wel eens bij voetbal.
Probeer vooral te kijken naar waar je wél controle over hebt, waarom bepaalde dingen misgaan. En zeker, er zitten ook potjes bij dat je 3x op de paal schiet en de pot verliest. Dat hoort er helaas bij, dat is gebeurd ook wel eens bij voetbal.
bebopper schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:35:
Ik herken het helemaal
[...]
Heeft iemand een idee wanneer de volgende promo is en wat dat kan zijn?
Wanneer kwamen vorig jaar de ucl live kaarten?
Ik ben momenteel coins en packs aan het sparen. Ik ga niet meer spelers kopen. Team is sub par, maar ik wacht op de bf market crash. Die zet overigens nog niet echt in.
Ik heb nu 500k coins.
Ik ben momenteel coins en packs aan het sparen. Ik ga niet meer spelers kopen. Team is sub par, maar ik wacht op de bf market crash. Die zet overigens nog niet echt in.
Ik heb nu 500k coins.
Waarschijnlijk aanstaande vrijdag de RTTF kaarten. Kwamen vorig jaar ook op de 2e vrijdag van november!DeBers schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:09:
Heeft iemand een idee wanneer de volgende promo is en wat dat kan zijn?
Ik heb nu 500k coins.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik heb hetzelfde " dilemma", voorlopig laat ik maar even op de bank zitten.lwd-kevin schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:32:
OTW de Ligt verkopen in de hype of zal hij stijgen na een IF ? Hij zit momenteel bij mij op de bank. Keuzes, keuzes..
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Jeej D6 binnen
Laatste wedstrijd eentje die met een vrij zwak Serie A team speelde (82 ofzo average, maar echt zo'n 2-3 mid-70 spelers), walste daar vrij vlot over, gezien hij niet quitte met de rust heb ik hem een goaltje of 3 laten scoren.
Geen idee of hij met de challenge van de Serie A goals bezig was, maar if so heeft hij er toch weer enkele goals bij. Als hij bezig was met de 3 wins, tsja, die ging ik hem echt niet cadeau doen; ik heb zelf ook voor al die wins moeten knokken
Zit zelf op 9/20 in de Politano milestone. Met Correa & Zapata ga ik vrij vlot aan 11/20 raken. Dan toch maar overwegen om van die andere teams een spits te kopen om het plaatje vol te maken...
*Daarstraks wel een hele rare wedstrijd gehad, kerel die met De Gea als spits speelde en Kante in doel (oa), duidelijk om te trollen, maar hij ging er wel voor precies. Was wel een goede speler, want als zijn spelers deftig stonden had ik het gevoel dat ik er weinig tegen zou kunnen doen...
Laatste wedstrijd eentje die met een vrij zwak Serie A team speelde (82 ofzo average, maar echt zo'n 2-3 mid-70 spelers), walste daar vrij vlot over, gezien hij niet quitte met de rust heb ik hem een goaltje of 3 laten scoren.
Geen idee of hij met de challenge van de Serie A goals bezig was, maar if so heeft hij er toch weer enkele goals bij. Als hij bezig was met de 3 wins, tsja, die ging ik hem echt niet cadeau doen; ik heb zelf ook voor al die wins moeten knokken
Zit zelf op 9/20 in de Politano milestone. Met Correa & Zapata ga ik vrij vlot aan 11/20 raken. Dan toch maar overwegen om van die andere teams een spits te kopen om het plaatje vol te maken...
*Daarstraks wel een hele rare wedstrijd gehad, kerel die met De Gea als spits speelde en Kante in doel (oa), duidelijk om te trollen, maar hij ging er wel voor precies. Was wel een goede speler, want als zijn spelers deftig stonden had ik het gevoel dat ik er weinig tegen zou kunnen doen...
[ Voor 19% gewijzigd door Jebus4life op 04-11-2019 23:32 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Lightning round, zowat ieder uur speciale packs. Daardoor worden er meer packs geopend dan normaal wat dus resulteert in een crash. Althans dat denkt iedereen, maar de crash begint al twee weken voor black friday omdat iedereen zijn team verkoopt om die tijdens black friday goedkoper terug te kopen. Vorig jaar ging deze theorie niet helemaal op. Het is afwachten hoe het nu gaat lopen.kw_nl schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:44:
Wat is trouwens met Black Friday binnen FUT dat de prijzen dan zakken? Ik heb nooit FUT gespeeld rond deze tijd.
Verwacht niet dat een Messi, Neymar en Mbappe, Ronaldo 2/3 ton zakken.Ozz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 07:34:
[...]
Lightning round, zowat ieder uur speciale packs. Daardoor worden er meer packs geopend dan normaal wat dus resulteert in een crash. Althans dat denkt iedereen, maar de crash begint al twee weken voor black friday omdat iedereen zijn team verkoopt om die tijdens black friday goedkoper terug te kopen. Vorig jaar ging deze theorie niet helemaal op. Het is afwachten hoe het nu gaat lopen.
Tevens is mijn uitgangspunt makkelijk speel je er met plezier mee waarom moeilijk doen steeds weer verkopen en kopen uiteindelijk leveren ze coins op omdat je wint
De spelers die niet (dramatisch) zal zakken is max op twee handen te tellen. (Ronaldo, Messi, Neymar, Mbappe, Virgil, Salah, Kante, Pogba, Mane, Son)FidoDido schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 07:39:
[...]
Verwacht niet dat een Messi, Neymar en Mbappe, Ronaldo 2/3 ton zakken.
Tevens is mijn uitgangspunt makkelijk speel je er met plezier mee waarom moeilijk doen steeds weer verkopen en kopen uiteindelijk leveren ze coins op omdat je wintze zakken meestal pas echt hard 1/2 maand voor TOTS
Spelers zoals Dembele die nu voor 40/50K gaat is straks maximaal de helft waard. Kijk maar naar Sancho en Gnabry. Waren in de eerste weken 40K en nu voor 4/5K op te pikken.
Ben het helemaal met je eens dat je vooral moet kijken naar wat je zelf kunt controleren en hier op moet focussen. Het spel kan ik niet veranderen, de manier waarop ik het speel wel.
Wat ik echter wel heel jammer vind is dat een update een spel (voor sommige mensen) te veel kan veranderen. Ik denk dat het ook ligt aan je manier van spelen. Misschien gebruik ik vooral 'technieken' die zijn aangepast in de update en heb ik er daardoor heel veel last van. Anderen zullen blij worden van een update omdat dingen opeens beter lukken. Ik denk wel degelijk dat een volgende update weer een grote impact kan hebben (positief voor sommigen en negatief voor anderen). Kan natuurlijk voor mij ook opnieuw op frustratie uitdraaien
In mijn geval is het verschil tussen voor de update en erna heel erg groot en daar baal ik van omdat ik net 'lekker bezig was'. Voor de update won ik 8 van de 10 potjes SB op world class, na de update met heel veel moeite 2 van de 10 op semi pro, ik kan dat niet verklaren met mijn eigen falen (als ik online had gespeeld natuurlijk wel, maar tegen AI zou dat niet opeens heel anders moeten gaan). Nu ben ik opnieuw moeten beginnen met leren hoe te spelen en dit is heel frustrerend als je denkt dat je eindelijk een beetje doorhebt hoe het werkt. Ondertussen gaat het alweer beter en win ik 7 op de 10 potjes SB op semi pro, gewoon door blijven gaan en dan kom ik vanzelf wel weer op world class (en hoger
) uit.
Wat ik echter wel heel jammer vind is dat een update een spel (voor sommige mensen) te veel kan veranderen. Ik denk dat het ook ligt aan je manier van spelen. Misschien gebruik ik vooral 'technieken' die zijn aangepast in de update en heb ik er daardoor heel veel last van. Anderen zullen blij worden van een update omdat dingen opeens beter lukken. Ik denk wel degelijk dat een volgende update weer een grote impact kan hebben (positief voor sommigen en negatief voor anderen). Kan natuurlijk voor mij ook opnieuw op frustratie uitdraaien
In mijn geval is het verschil tussen voor de update en erna heel erg groot en daar baal ik van omdat ik net 'lekker bezig was'. Voor de update won ik 8 van de 10 potjes SB op world class, na de update met heel veel moeite 2 van de 10 op semi pro, ik kan dat niet verklaren met mijn eigen falen (als ik online had gespeeld natuurlijk wel, maar tegen AI zou dat niet opeens heel anders moeten gaan). Nu ben ik opnieuw moeten beginnen met leren hoe te spelen en dit is heel frustrerend als je denkt dat je eindelijk een beetje doorhebt hoe het werkt. Ondertussen gaat het alweer beter en win ik 7 op de 10 potjes SB op semi pro, gewoon door blijven gaan en dan kom ik vanzelf wel weer op world class (en hoger
Xamsix schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:04:
Ik denk dat veel mensen ook snel het spel de schuld geven van hun eigen falen. En dan hopen dat bepaalde updates hier verandering in gaan brengen, maar dat is natuurlijk niet zo. Dan komen in dit topic weer de welbekende posts dat het na de update nóg kutter is, of dat er niks verbeterd is.
[...]
Kan me echt niet voorstellen dat de update zo'n groot impact heeft. Of je bent écht heel slecht in FIFA of je spreekt niet helemaal de waarheid.bebopper schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 08:32:
Ben het helemaal met je eens dat je vooral moet kijken naar wat je zelf kunt controleren en hier op moet focussen. Het spel kan ik niet veranderen, de manier waarop ik het speel wel.
Wat ik echter wel heel jammer vind is dat een update een spel (voor sommige mensen) te veel kan veranderen. Ik denk dat het ook ligt aan je manier van spelen. Misschien gebruik ik vooral 'technieken' die zijn aangepast in de update en heb ik er daardoor heel veel last van. Anderen zullen blij worden van een update omdat dingen opeens beter lukken. Ik denk wel degelijk dat een volgende update weer een grote impact kan hebben (positief voor sommigen en negatief voor anderen). Kan natuurlijk voor mij ook opnieuw op frustratie uitdraaien![]()
In mijn geval is het verschil tussen voor de update en erna heel erg groot en daar baal ik van omdat ik net 'lekker bezig was'. Voor de update won ik 8 van de 10 potjes SB op world class, na de update met heel veel moeite 2 van de 10 op semi pro, ik kan dat niet verklaren met mijn eigen falen (als ik online had gespeeld natuurlijk wel, maar tegen AI zou dat niet opeens heel anders moeten gaan). Nu ben ik opnieuw moeten beginnen met leren hoe te spelen en dit is heel frustrerend als je denkt dat je eindelijk een beetje doorhebt hoe het werkt. Ondertussen gaat het alweer beter en win ik 7 op de 10 potjes SB op semi pro, gewoon door blijven gaan en dan kom ik vanzelf wel weer op world class (en hoger) uit.
[...]
Tsja, of jij me wilt geloven of niet dat kan ik niet beinvloeden. Ik heb geen reden om hierover niet de waarheid te spreken.
Ik was heel slecht in FIFA, werd beter (nog bij lange na niet goed
), daarna helaas weer heel slecht en nu langzaamaan weer wat beter. Heb het in ieder geval nog niet opgegeven.
Zoals ik al zei ik vermoed dat specifiek mijn manier van spelen heel sterk beinvloed is door de update, ik duw nogal veel knoppen continue en tegelijk in soms (verdedigend bijvoorbeeld L2+X, daar ben ik nu mee gestopt en ik merk dat het hierdoor alweer beter gaat). Misschien dat dit al niet de bedoeling was en wel goed uitpakte en dat dit nu gecorrigeerd is en werkt zoals het altijd al had moeten werken.
Echt goed zal ik sowieso niet worden (ben ik eigenlijk met geen enkel spel), maar plezier erin hoop ik toch zeker wel weer krijgen.
Ik was heel slecht in FIFA, werd beter (nog bij lange na niet goed
Zoals ik al zei ik vermoed dat specifiek mijn manier van spelen heel sterk beinvloed is door de update, ik duw nogal veel knoppen continue en tegelijk in soms (verdedigend bijvoorbeeld L2+X, daar ben ik nu mee gestopt en ik merk dat het hierdoor alweer beter gaat). Misschien dat dit al niet de bedoeling was en wel goed uitpakte en dat dit nu gecorrigeerd is en werkt zoals het altijd al had moeten werken.
Echt goed zal ik sowieso niet worden (ben ik eigenlijk met geen enkel spel), maar plezier erin hoop ik toch zeker wel weer krijgen.
Ozz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 08:41:
[...]
Kan me echt niet voorstellen dat de update zo'n groot impact heeft. Of je bent écht heel slecht in FIFA of je spreekt niet helemaal de waarheid.
Ach, ik zit al sinds het begin in divisie 9 te knoeien en elke keer als ik bijna divisie 8 ben krijg ik weer een paar verliespartijen om mijn oren en kan ik weer opnieuw beginnen..
Aan het team kan het niet liggen (serie A, 85), dus het moet wel aan mijn geweldige non-FIFA kwaliteiten liggen.

Gelukkig zijn de extreme uitslagen van meer dan 8 doelpunten elke wedstrijd er inmiddels wel een beetje uit na de verschillende updates.
Aan het team kan het niet liggen (serie A, 85), dus het moet wel aan mijn geweldige non-FIFA kwaliteiten liggen.

Gelukkig zijn de extreme uitslagen van meer dan 8 doelpunten elke wedstrijd er inmiddels wel een beetje uit na de verschillende updates.
[ Voor 23% gewijzigd door M@cer op 05-11-2019 09:17 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Serie A was mijn ook bagger, mijn Ned/Eredivisie speelde veel fijner.M@cer schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:10:
Ach, ik zit al sinds het begin in divisie 9 te knoeien en elke keer als ik bijna divisie 8 ben krijg ik weer een paar verliespartijen om mijn oren en kan ik weer opnieuw beginnen..
Aan het team kan het niet liggen (serie A, 85), dus het moet wel aan mijn geweldige non-FIFA kwaliteiten liggen.![]()
Kan ook zijn dat ik nog niet genoeg naar pace keek.
Had het bekende Italiaanse achterhoede, Bonuci, Chilinie enzo.
Je moet dit spel ook niet spelen, je bouwt nl niks op. De ea ai heeft het vnl voor het zeggen.Sleehond schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:12:
.....
Succes hier
Een spel waarin iemand de ene avond alles wint en de andere alles verliest, deugt gewoon niet. Tenzij je er van houdt genaaid te worden, dat kan.
Ik ben blij dat ik dit niet meer speel. Speel nu fallout, heerlijk, je doet je best en je wordt beloond.
En toch zit je nog steeds hier omdat je het niet los kan laten. Triest.Harribo schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:33:
[...]
Je moet dit spel ook niet spelen, je bouwt nl niks op. De ea ai heeft het vnl voor het zeggen.
Een spel waarin iemand de ene avond alles wint en de andere alles verliest, deugt gewoon niet. Tenzij je er van houdt genaaid te worden, dat kan.
Ik ben blij dat ik dit niet meer speel. Speel nu fallout, heerlijk, je doet je best en je wordt beloond.

Hij is altijd alleen maar FIFA /EA aan het bashenxavento schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:36:
[...]
En toch zit je nog steeds hier omdat je het niet los kan laten. Triest.

Sorry maar als ik verlies is het 99% altijd me eigen schuld

Iedereen heeft wel een keer die momenten, is alleen hoe je er mee omgaat. Kan me er niet druk om maken.
Kwam hier toevallig ff. Zie dat mensen nog steeds allemaal blij zijnxavento schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:36:
[...]
En toch zit je nog steeds hier omdat je het niet los kan laten. Triest.
Ik hoef geen medelijden, heb liever geld
Ik zal de sfeer hier niet verder verzieken, hoop oprecht dat jullie nog van dit spel mogen genieten!
En dat ligt dus niet aan de AI maar lekker aan jezelf. Als je je niet rustig kan houden na een (onverdiende) loss en je gaat frustreren, gehaast spelen, dan ga je idd de ene dag veel winnen en de andere dag veel verliezen.Harribo schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:33:
[...]
Je moet dit spel ook niet spelen, je bouwt nl niks op. De ea ai heeft het vnl voor het zeggen.
De gasten die elk weekend hun weekend league streamen doen dit bv niet. En halen vrij constante resultaten. Zelf ben ik ook elk weekend in Gold geeindigd. Puur een kwestie van je koppie erbij houden.
Zeker, de game heeft veel fouten. Je zal er best een keer door verliezen. Maar als jij een avond alles wint en de volgende avond alles verliest, ligt dat aan jezelf. Dat erkennen is de eerste stap naar het verbeteren van je spel.
Er zijn genoeg mensen die heel goed zijn in FIFA en elke week 28+ wins in WL halen, dus uiteindelijk bepaalt degene achter de controller toch echt wie er wint.
Tuurlijk zijn er genoeg momenten waar de AI zaken bepalen, bv of een schot in de kruising of op de paal beland. Maar dat is hoe de game werkt. Tuurlijk voelt het soms wat traag aan omdat de servers het moeilijk hebben. Maar dat heeft de tegenstander dan waarschijnlijk ook.
Het is makkelijk om de game overal de schuld van te geven maar uiteindelijk ligt het aan jezelf. Als een bepaalde speelstijl in een bepaalde patch/FIFA versie niet werkt is dat vervelend en dan moet je dus je speelstijl aanpassen of tevreden zijn dat je met je eigen speelstijl minder wint.
Dat EA heel veel dingen niet goed doet ben ik het overigens totaal mee eens en dat FIFA de meest frusterende game is die er bestaat ook. Maar of je potjes wint of verliest ligt toch echt vooral aan jezelf en niet aan de game. Soms zit het mee en soms zit het tegen natuurlijk, dat is hoe voetbal werkt. Maar op de lange termijn bepaal jij zelf hoe goed je bent in de game en niet EA. Het voelt natuurlijk alleen lekkerder om EA de schuld te geven ipv jezelf
Tuurlijk zijn er genoeg momenten waar de AI zaken bepalen, bv of een schot in de kruising of op de paal beland. Maar dat is hoe de game werkt. Tuurlijk voelt het soms wat traag aan omdat de servers het moeilijk hebben. Maar dat heeft de tegenstander dan waarschijnlijk ook.
Het is makkelijk om de game overal de schuld van te geven maar uiteindelijk ligt het aan jezelf. Als een bepaalde speelstijl in een bepaalde patch/FIFA versie niet werkt is dat vervelend en dan moet je dus je speelstijl aanpassen of tevreden zijn dat je met je eigen speelstijl minder wint.
Dat EA heel veel dingen niet goed doet ben ik het overigens totaal mee eens en dat FIFA de meest frusterende game is die er bestaat ook. Maar of je potjes wint of verliest ligt toch echt vooral aan jezelf en niet aan de game. Soms zit het mee en soms zit het tegen natuurlijk, dat is hoe voetbal werkt. Maar op de lange termijn bepaal jij zelf hoe goed je bent in de game en niet EA. Het voelt natuurlijk alleen lekkerder om EA de schuld te geven ipv jezelf
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Maar ook die mensen die klagen over de gameplay en slechte servers vind het voor de rest leuk spel maar sommige dingen kan wel beter bvb afmaken rare kansen die gemist worden en ergste van allemaal de servers update verder weinig last van zit in DIV 5 en daarvoor ookMitchell-CWD schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:00:
Er zijn genoeg mensen die heel goed zijn in FIFA en elke week 28+ wins in WL halen, dus uiteindelijk bepaalt degene achter de controller toch echt wie er wint.