Het klinkt ontzettend cliché, maar ik zou goed kijken of je aanvallers hoge finishing/shooting hebben. Ik krijg steeds meer de indruk dat dat het verschil maakt dit jaar. Voorbeeld: ik heb Zaha 85. Hij heeft redelijk lage shooting en mist de meest onbegrijpelijke kansen en schiet soms gewoon 5 meter over. Hulk breng ik er vaak als supersub en die maakt zijn kansen veel, veel beter af.DennisCle schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 12:40:
Hebben ze schieten aangepast bij de laatste update of heb ik gewoon pech? Ballen die ik er normaal makkelijk inschiet gaan er maar niet in. Bijv. Naar binnen komen met winger op sterke been en op rand 16 ter hoogte van eerste paal krullen naar verre hoek schiet Malen opeens allemaal over en naast. Of Kluivert die van rand 16 telkens naast mikt. Ik doe niets anders dan normaal en wil er niet in.
4-2 start in de WL maar erg moeizaam allemaal. Telkens 15-20 schoten nodig voor 2/3 doelpunten. Beide potjes verloren op penalties na onterecht gelijkspel.
Al moet ik ook zeggen dat ik gister een stream keek van ik meen Sebas de Jong, en die had ook 5/6 kansen die hij altijd maakt die op de paal vlogen, je bent dus niet de enige.