Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-09 20:30
DennisCle schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 12:40:
Hebben ze schieten aangepast bij de laatste update of heb ik gewoon pech? Ballen die ik er normaal makkelijk inschiet gaan er maar niet in. Bijv. Naar binnen komen met winger op sterke been en op rand 16 ter hoogte van eerste paal krullen naar verre hoek schiet Malen opeens allemaal over en naast. Of Kluivert die van rand 16 telkens naast mikt. Ik doe niets anders dan normaal en wil er niet in.

4-2 start in de WL maar erg moeizaam allemaal. Telkens 15-20 schoten nodig voor 2/3 doelpunten. Beide potjes verloren op penalties na onterecht gelijkspel.
Het klinkt ontzettend cliché, maar ik zou goed kijken of je aanvallers hoge finishing/shooting hebben. Ik krijg steeds meer de indruk dat dat het verschil maakt dit jaar. Voorbeeld: ik heb Zaha 85. Hij heeft redelijk lage shooting en mist de meest onbegrijpelijke kansen en schiet soms gewoon 5 meter over. Hulk breng ik er vaak als supersub en die maakt zijn kansen veel, veel beter af.

Al moet ik ook zeggen dat ik gister een stream keek van ik meen Sebas de Jong, en die had ook 5/6 kansen die hij altijd maakt die op de paal vlogen, je bent dus niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 12:43:
[...]

Het klinkt ontzettend cliché, maar ik zou goed kijken of je aanvallers hoge finishing/shooting hebben. Ik krijg steeds meer de indruk dat dat het verschil maakt dit jaar. Voorbeeld: ik heb Zaha 85. Hij heeft redelijk lage shooting en mist de meest onbegrijpelijke kansen en schiet soms gewoon 5 meter over. Hulk breng ik er vaak als supersub en die maakt zijn kansen veel, veel beter af.
andere vraag, ik ben vandaag of morgen lvl30, is Zaha een goede keuze?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
SH-FR schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 12:13:
[...]

Ik lees op Futbin ook positieve reacties over Van Basten, aangezien ik best een fan ben, gebruik je de 91 of 89? Kun je daarnaast iets meer vertellen over hoe ie speelt? Overweeg m te kopen :)
Ik gebruik zijn 89 versie, heeft veel meer snelheid. En heb een catalyst chem style erop. Staat op achter de linies kruipen maar kan ook ook heel goed de bal vasthouden en dan doorspelen.

Speel nu 4e divisie, enige wat ik wel doe is zonder trucs spelen. Kan er geen één haha. Maar van Basten is zeker een aanrader, zijn prijs zal waarschijnlijk de komende weken alleen maar stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ik gebruik zijn 89 versie, heeft veel meer snelheid. En heb een catalyst chem style erop. Staat op achter de linies kruipen maar kan ook ook heel goed de bal vasthouden en dan doorspelen.

Speel nu 4e divisie, enige wat ik wel doe is zonder trucs spelen. Kan er geen één haha. Maar van Basten is zeker een aanrader, zijn prijs zal waarschijnlijk de komende weken alleen maar stijgen.

Mijn team, speel 4411
https://www.easports.com/...Id=cltS1taOnRWnP:FFA20PS4

[ Voor 11% gewijzigd door Wulfric92 op 02-11-2019 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Bossie schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 13:04:
[...]

Ik heb hem nog open staan. Durf niet te kiezen :)
Zaha of Tolisso.. twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:53
Hebben jullie ook problemen met squad kopieeren? Krijg elke keer error en in de webapp crasht heel de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Bossie schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 13:04:
[...]

Ik heb Zaha nu een tijdje kunnen testen, en is helaas géén WL materiaal. Hij is niet heel slecht, heeft snelheid en prima dribbeling, maar zijn shooting is niet goed genoeg. Je kan hem er goed bij hebben, maar kaarten als Hulk, Griezmann en Insigne werken beter voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Pfff, bijna mijn controller stukgeslagen. Moest tegen een team met CR7, Mbappe, Neymar, allemaal end-game spelers. Kwam 2-0 achter maar voelde dat ik hem kon hebben. Kwam terecht terug tot 2-2, toen raakte ik de paal. Kans daarop 2-3, waarop ik vlak voor tijd weer de paal raak en dus heel, heel zuur verlies.

Eigenlijk is dit wel m’n grootste ergenis. Van die flikkertjes die zo’n ziek team hebben en dan heel, heel geniepig onterecht winnen omdat hun spelers zoveel klasse hebben. Schijtirritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

@DennisCle

Ze hebben inderdaad het schieten aangepakt in de update.
Increased the likelihood of shots going off-target when taken from 45 feet, or further, from the target.
The impact of this change scales upwards between 45 and 55 feet, with the maximum impact capping at 55.
This means that any shot from 55 feet away, or greater, from the target will be more likely to go off target.
45 feet =13,7 meter
55 feet =16,8 meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-09 16:54
Is het schieten ook aangepakt in de patch? 17-12 geeindigd. Iets sneller er doorheen gewerkt, zat wel een Gold 1 finish in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:07
Ik heb het al eerder gelezen maar ik sta er ook van te kijken hoeveel kansen ik überhaupt nodig heb om een goal te maken :/ Zojuist een paar potjes Rivals voor de icon swap objectives waarbij ik de eerste helft 8 schoten heb gehad (weliswaar met lagere rated spelers, want first owner) maar 0-0, daarna totale omslag in 2e helft met 0-3 verlies als resultaat.. frustrerend :+

Òf het zit tussen mijn oren, of dit was voor de laatste patch anders... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:24
Voor welke Icon swaps gaan jullie? Ik zit zelf te denken aan Zanetti + Schmeichel, Keane + Guardiola of Ferdinand + Schmeichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
theman36 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 16:44:
Voor welke Icon swaps gaan jullie? Ik zit zelf te denken aan Zanetti + Schmeichel, Keane + Guardiola of Ferdinand + Schmeichel
Zanetti zou ideaal zijn, heb nu Serie A team maar de RB positie is echt een doorn in het oog :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Hehe, eindelijk klaar met de fut swap icons. Ligue 1 was de laatste. Ik had echt flutspelers in de verdediging. Helemaal afgezakt naar divisie 7 :/
Gelukkig deze week geen gekke objective dus ik kan gewoon weer rustig spelen, handelen en coins verzamelen :)
Vandaag met het laatste pakketje van de level up eindelijk een walkout gehad in de vorm van Courtois. Jammer dat ie untradabl is. Komende tijd beetje de serie A objectives doen. Gelukkig is mijn team serie A dus dat maakt het een stuk makkelijker.

Ik hoop nog steeds dat koppen eens gefixt gaat worden. Corners waren echt een wapen van mij vorig jaar, maar dit jaar is het een drama. Ik scoor soms uit corners, maar dat is meer als de bal in de kluts raakt en hij er toevallig invliegt.
Ik vind Fifa 19 echt beter dan 20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Heeft BPM'en al een beetje zin? Of moeten er dan meer lagere league SBCs live zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Ik kan geen tegenstanders meer vinden bij rivals.. wie nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Inform Werner incoming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Hoe gaat het bij iedereen met de WL? Actueel 13-5 en dus op schema voor G1, desondanks niét tevreden. Gaf een win in de laatste seconde weg door een hele domme pass en verloor vervolgens op pingels. Daarnaast veel verloren met één goal verschil en extreem veel paal of lat geraakt. Soms vallen die potjes jou kant op, de andere keer zit t meer tegen.

Ondanks dat blij dat ik nog op schema zit voor G1, maar had er echt veel beter voor kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

EA heeft Kurt ge-perma-banned.
Tja elke kritische noot moet gekraakt worden, wat een naar bedrijf is het toch.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:45

bebopper

I'm an absolute beginner...

Ik had tot voor de laatste update veel plezier in het spelletje, maar dat is nu echt helemaal weg.

Speel eigenlijk 99% offline, vooral SB.

Hoge ballen waarbij ik duidelijk voor mijn man sta, op het moment dat de bal er is staat de tegenstander opeens voor mij, niks eromheen, nee gewoon een magische switch van plaats.

Als de tegenstander het niet lukt om een goede verzet te geven doen mijn AI verdedigers het wel, hoge bal netjes opvangen en breed leggen zodat de spits van de tegenstander hem er makkelijk in kan tikken. Ondertussen sta ik gefocussed op een verdediger ernaast, heel handig.

Modric speelt als een zak hooi, geen enkele pas komt meer aan, zelf over korte afstand gaat het altijd in de voeten van de tegenstander.

Suarez is een compleet mietje, komt er iemand op hem afrennen geeft ie de bal al af bij wijze van spreken, werkelijk iedere verdediger pakt elke bal van hem af.

Bal onderscheppen, magische versnellingen bij de tegenstanders waarbij ze opeens 10-15 meter verder zijn en de bal zo oppikken.

Passing gaat bij mij totaal niet, bij mijn tegenstanders perfect, overal tussen mijn spelers door.

En dan dat gepiel, het is alleen nog maar trucjes wat die tegenstanders doen, opwippen, overhalen, links-rechts heen en weer. En een sliding doen kan ik maar beter laten, want dan heb ik gegarandeerd rood te pakken.

Voor de update won ik 9/10 op world class, nu kan ik niet meer eens meer winnen op semi-pro.

Ik geef het op, wat een ongelooflijk kut spel is dit geworden.

[moest even ranten, maar serieus, ik baal echt, ik had plezier in dit spelletje en dat is volledig weg en ik vertik het om nog lager dan semi-pro te gaan spelen om ook nog eens te kunnen winnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
SR8 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 14:09:
@DennisCle

Ze hebben inderdaad het schieten aangepakt in de update.

[...]

45 feet =13,7 meter
55 feet =16,8 meter
Shit dan moet ik die rand 16 schoten maar een beetje uit mijn systeem krijgen. Had al het gevoel dat Malen en Depay allebei schoten misten die ik voorheen als zekerheidje nam. Dank!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:40
Dacht nog even de laatste paar potjes te kunnen binnenharken in de WL om de 11 wins te halen. Maar ... 10 potjes gespeeld waarvan 8 verloren ... Ik denk dat ik in 2 potjes verdient heb verloren maar de overige games had ik veel meer kansen en schoten, maar kan ik het gewoon niet afmaken. Waar vorige week mij ben yedder er alles nog inschoot , heeft hij dit weekend 5 mogelijkheden per goal nodig. Het is echt verschrikkelijk frustrerend. De lol is er voor mij snel af wanneer ik 10 schoten meer heb de wedstrijd dominee4, maar verlies omdat een mbappe of icon de bal als een magneet voor hun voeten krijgen of de bal er van 25m invliegt. Ik snap dat de goede spelers meer kansen hebben om te scoren, maar waarom kan ik opeens niks afmaken terwijl ik vorige week nog met hetzelfde team alles erin schoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
SH-FR schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:31:
Hoe gaat het bij iedereen met de WL? Actueel 13-5 en dus op schema voor G1, desondanks niét tevreden. Gaf een win in de laatste seconde weg door een hele domme pass en verloor vervolgens op pingels. Daarnaast veel verloren met één goal verschil en extreem veel paal of lat geraakt. Soms vallen die potjes jou kant op, de andere keer zit t meer tegen.

Ondanks dat blij dat ik nog op schema zit voor G1, maar had er echt veel beter voor kunnen staan.
8-4 nu, 2x op penalties verloren terwijl ik beter was 2x terecht verloren. Ik mik op minimaal zilver 1 en als het lekker gaat gold 3 max dus zit prima op schema. Vorige keer had ik 11-3 dus gaat nu wel minder ondanks de aanwinst van Virgil en Baby Kluivert. Mis vandaag echt enorm veel kansen dus niet echt tevreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
038Zwolle schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:41:
Dacht nog even de laatste paar potjes te kunnen binnenharken in de WL om de 11 wins te halen. Maar ... 10 potjes gespeeld waarvan 8 verloren ... Ik denk dat ik in 2 potjes verdient heb verloren maar de overige games had ik veel meer kansen en schoten, maar kan ik het gewoon niet afmaken. Waar vorige week mij ben yedder er alles nog inschoot , heeft hij dit weekend 5 mogelijkheden per goal nodig. Het is echt verschrikkelijk frustrerend. De lol is er voor mij snel af wanneer ik 10 schoten meer heb de wedstrijd dominee4, maar verlies omdat een mbappe of icon de bal als een magneet voor hun voeten krijgen of de bal er van 25m invliegt. Ik snap dat de goede spelers meer kansen hebben om te scoren, maar waarom kan ik opeens niks afmaken terwijl ik vorige week nog met hetzelfde team alles erin schoot
Dan word het tijd dat je er weer wat geld in stopt vind ea 😂😂😂heb het zelfde gehad maar 11 winst 😭😭😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
Iemand zin om een potje tegen elkaar te spelen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Laatste 3 weekenden wel geluk met mijn otw kaarten, nu lukaku en hazard voor profit verkocht :)

Moet nog 4500xp voor de storyline kaart zaha, ondertussen maar even voor serie A de storyline kaart begonnen had geluk met 1 tegenstander dat we elkaar lieten scoren en gelijkspel eindigen, was ik alleen vergeten op mijn bank verschillende club spelers te plaatsen :(
in 5 Potjes 2 clubs kunnen afronden al en bij 3 nog ieder 1 goal maar zijn dan wel de goede spelers denk dat de slechte clubs nog wel een uitdaging wordt om ermee te scoren.
Vind die kaart er wel echt super uitzien zal een sub worden maar ga is kijken hoever ik kom en je krijgt er 20x 2 player packs voor terug.

Heeft iemand trouwens van week 5 gold die chipshot al gehaald? heb in die ene wedstrijd er 5 gescoord zo maar krijg hem niet :S al van alles geprobeerd de knop ingedrukt blijven houden etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Lekker, heb zo net story Zaha gehaald door een goal in de 89e minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:29
DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:14:
[...]

Ik heb St. Juste. 1 potje mee gespeeld, en daar was hij bagger. Stapte steeds naar voren, waarna Werner in dat gat dook. 4-0 verloren. Tóch ga ik 'm nog een paar potjes proberen.
Doet hij het inmiddels beter? Ik twijfel of ik hem ga kopen.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!
7 wins op een rij in rivals sinds ik naar 352 ben geswitched, weet echter hierdoor helemaal niet meer welke futswaps ik dadelijk moet nemen ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 17:10
Had al een tijdje 10 icon swaps klaar staan. Toch maar eens een Bundesliga team gemaakt. 3 potjes gestart met 3 wins!

Heerlijk dus zo maar eens RC uitproberen, ben benieuwd

@Bossie

Zie nu je bericht. Mijn 3 wins op rij waren ook met een 80 rated Bundesliga team met 352. Echter dus tóch voor Roberto Carlos gekozen.

[ Voor 30% gewijzigd door Ambianz op 02-11-2019 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:10:
7 wins op een rij in rivals sinds ik naar 352 ben geswitched, weet echter hierdoor helemaal niet meer welke futswaps ik dadelijk moet nemen ...
Robert Carlos misschien? Die kan ook nog wel als lm en lb die lijkt mij aardig multifunctioneel.
Ik ga voor hem aangezien ik Piqué nu heb wat echt een beest, is laat ik Ferdinand schieten.

Offtopic: voor degene die twijfelen over Piqué doe hem! Pace geen issue en zijn intercepties zijn echt top. Staat altijd goed en zijn Workrates zitten ook niet in de weg. Voor 100k koopje bijna of gelijkwaardig aan van dijk.

[ Voor 3% gewijzigd door FidoDido op 02-11-2019 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
FidoDido schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:22:
[...]

Robert Carlos misschien? Die kan ook nog wel als lm en lb die lijkt mij aardig multifunctioneel.
Ik ga voor hem aangezien ik Piqué nu heb wat echt een beest, is laat ik Ferdinand schieten.

Offtopic: voor degene die twijfelen over Piqué doe hem! Pace geen issue en zijn intercepties zijn echt top. Staat altijd goed en zijn Workrates zitten ook niet in de weg. Voor 100k bijna of gelijkwaardig aan van dijk.
Ik twijfel hier nog wel om Piqué te doen. Untradeble ben ik niet zo bang voor. Ik wil toch wel met Frenkie blijven spelen.

Zit nu alleen bijna op genoeg munten om Malen IF te vervangen voor Aubameyang en dat zou ik dan weer een aantal weken moeten uitstellen. Hmm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
De interceptie van screamer pique is insane, het voelt als of die een 2 meter lang been uitstrekt steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:22:
[...]

Offtopic: voor degene die twijfelen over Piqué doe hem! Pace geen issue en zijn intercepties zijn echt top. Staat altijd goed en zijn Workrates zitten ook niet in de weg. Voor 100k koopje bijna of gelijkwaardig aan van dijk.
Ferdinand/Guardiola is zeker een optie en maakt alles qua chem ook heel makkelijk, Butra lijkt me echter leuker.

@Ambianz Marcelo doet het prima als LM, Carlos is ook een optie maar dan moet ik weer in 4 ATB starten en dus ook een RB vinden die goed past.

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 02-11-2019 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Lekker hoor. Speel je een wedstrijd en opeens geen verbinding meer met de servers. Verlies je de wedstrijd. Pff...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Depay 2 goals, dat moet een totw worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
De ligt IF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

Rare wedstrijd net in Rivals. Tegenstander scoort onmiddellijk 2 owngoals. Ik vermoed dus dat die bezig is met 1 over andere challenge en dat hij wilt zeggen: Laat mij doen whatever ik nodig heb en je krijgt de win.

Dus, vriendelijke jongen die ik ben geef ik heb vrije baan en last hem scoren. Gezien ik op die manier eigenlijk niet wil winnen laat ik hem gewoon nog eens scoren en bedenk, nu staat het 2-2, we spelen het eerlijk nu. Maar née hoor, hij laat me gewoon door zijn verdediging wandelen. Keeper gaat mooi aan de kant.

Gezien zijn team zover ik zie uit serie a spelers bestaat dacht ik dat hij mss die serie a milestone aan het doen was, maar nee hoor, hij bleef de bal maar teruggeven. Vervolgens dan maar met al mijn spelers (gezien ik ook een serie a team heb) 1 voor 1 een goaltje binnengeprikt...

Geen idee wat zijn bedoeling dus was (afgezien van puur verliezen om te zakken in rating). Achja, ik heb een poging gedaan het eerlijk te spelen en dus zowaar nog beloond met een aantal goaltjes voor de milestone

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
Benieuwt waarvoor die verkocht word als die er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Throwback toen ik 5 training cards gebruikte voor een match en hij bij 0-0 na 3 minuten opgaf, dag training kaarten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SH-FR
Nou, actueel sta ik 19-8! Dit betekend dat ik nog 3 kansen heb om de veelbegeerde Goud 1 binnen te halen. Net een uitermate moeizame wedstrijd, de man speelde met 9 achterin en na 105 minuten 0-0 had ik zo’n gevoel dat ik Hulk nodig had, en wat gebeurde er? 0-2, twee keer Hulk. Heel lekker.

Zal de volgende potjes volle focus in moeten gaan, dit mag gewoon niet nog een keer verkeerd lopen. Al 2 keer eerder 19-11 en nu heb ik 3 wedstrijden om 1 keer te winnen :)

Edit; Yesss eindelijk Gold 1, had maar 1 poging nodig om de 20 wins te halen, 20-8 actueel en daarmee een uitstekend resultaat! :)

[ Voor 12% gewijzigd door SH-FR op 02-11-2019 23:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:45

bebopper

I'm an absolute beginner...

SB op profesional tegen een team dat ongeveer 10 punten lager gewaardeerd is als het mijne met een totaal belabberde chemistry, er staat daar een CM op het doel en nog weet ie 39 van de 40 (!!!) schoten op doel eruit te houden met de meest bizarre reddingen. Dan schiet ik gvd nog liever op de paal. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen voor een normale wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb nu voor het eerst twee potjes gehad die ik verloor want connection lost to the server aka forfeit aka 3-0 eraf. En het stond dan gewoon 0-0. Voor de weekly objectives ook maar swaps en long range gedaan voor het eerst. Ben nu rank III met rivals en gold 3 met SB. SB ging lekker ditmaal op prof, wederom voor het halen van de objectives. Ben nu van lvl 18 naar lvl 21 gegaan. Lvl 30 in 5 dagen bereiken zal hem niet worden maar het loopt mooi door zo.

Kwam nog een team tegen met een keeper als spits lol. En ook hier een CM op doel. Say whut?

[ Voor 9% gewijzigd door Joosie200 op 03-11-2019 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ging 6-5, kwam daarna tot 13-5 maar natuurlijk weer te lang doorgespeeld dus nu 13-7. Gold 1 wordt nu wel lastig, maar we gaan er morgen voor. Het TOTW lijkt komende week een stuk beter te zijn dus Goud 1 prolongatie zou toch mooi meegenomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Nieuwevolger schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:14:
Depay 2 goals, dat moet een totw worden.
Ik hoop het. Normale Depay begint toch een beetje tegen te vallen.

Ik twijfel nu of ik toch mijn team ga omgooien. Ik vind 600k in een verdediger (Virgil) eigenlijk niet zo leuk, maar voor NL team kan het niet echt beter.

Met Pique sbc zou ik zo'n 450k vrij spelen en met verkopen Frenkie otw zo'n 200k, dan zou ik van een compleet NL team over kunnen gaan naar zo iets:

https://www.futbin.com/20/squad/10423191

Mijn wingers hebben dan allebei 5 ster weak foot en verdediging is vrij meta (kan nog Mendy overwegen). Keeper ook significant beter dan Cillessen. Backs significant beter dan Aanholt en Dumfries. Alleen Frenkie minder.

Twijfel alleen over CAM en Spits. Kluivert doet het best goed, maar stelt soms teleur. Ik denk door lage composure. Ik overweeg hem naar CAM te verplaatsen met deadeye ipv huntsr. Zou goed uit kunnen pakken.

Mijn vraag voor de topspelers hier, wat zijn de beste spitsen en CAMs die jullie hebben gebruikt tot 500k~? Ik heb toch een voorkeur voor vlugge, behendige spelers (Depay met 5ster skills bevalt goed) daarom neig ik naar Baby Hagi. Lees goeie dingen ook over Baby Bergkamp, maar die is wat minder snel. Moet een combi vormen met Kluivert. Alvast dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:16
kw_nl schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:57:
[...]

Doet hij het inmiddels beter? Ik twijfel of ik hem ga kopen.
Ja, hij heeft mij positief verast. Hij doet het goed, en komt vaak terug na het hebben van een achterstand door z'n snelheid. Wat ik wel wil toevoegen is dat ik bijna altijd druk naar voren zet en zijn workrates daarom beter van pas komen dan wanneer je de bus parkeert.

@DennisCle je kan ook St. Juste halen wellicht?

[ Voor 7% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 03-11-2019 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
DennisCle schreef op zondag 3 november 2019 @ 01:09:
[...]

Met Pique sbc zou ik zo'n 450k vrij spelen en met verkopen Frenkie otw zo'n 200k
Frenkie OTW is ruim 300k waard btw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Laatst online: 18-01 13:27
Iemand nog tips?
Ik wil vandaag onderstaand team kopen, https://www.futbin.com/20/squad/10429886

Sissoko volgende maand vervangen door Icon Keane en beginnen met sparen voor van Dijk.
Iedereen start op volledige chem :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 00:21:
[...]

Hoe dan. Ik zit op beoordeling 83 en chem 75. Kom gewoon niet op 84 zonder aan chem in te leveren. Heb al 5k stuk geslagen op 83/84 spelers voor 700/800 ps 7(8)7
Shitload aan spelers in me club pl , daarbij ook Bernardo Silva en untradeble David Silva dus dat helpt enorm :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Traeces schreef op zondag 3 november 2019 @ 08:57:
[...]

Shitload aan spelers in me club pl , daarbij ook Bernardo Silva en untradeble David Silva dus dat helpt enorm :p
Ah, ja dan lukt het makkelijker. Qua SBC hou ik bij Pukki, maar kijken wat er uit de packs komt morgen met SB en donderdag met rivals. Ik heb geen zin om De Vrij, Wijnaldum, Depay, Cillessen allemaal op te offeren voor Chong naast een stel untradeable Brazilianen.

Dus mijn aanschaf van 700/800 per stuk staan nu voor 1 tot 1,5k per stuk op de transfermarkt. Niet elke speler verkoopt direct goed maar zo heb ik er alweer 5 verkocht.

[ Voor 14% gewijzigd door Joosie200 op 03-11-2019 09:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Kluivert, met daarachter inform Depay, bergwijn en die speciale boetius klinkt als een goeie aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:34
Even een beetje off-topic: Zijn er meer mensen die niet meer in kunnen loggen bij de internetversie van Futbin? Op de app op mijn telefoon lukt het wel gewoon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
roybr schreef op zondag 3 november 2019 @ 08:50:
Iemand nog tips?
Ik wil vandaag onderstaand team kopen, https://www.futbin.com/20/squad/10429886

Sissoko volgende maand vervangen door Icon Keane en beginnen met sparen voor van Dijk.
Iedereen start op volledige chem :-)
Ja, koop het morgen! Prijzen zijn vanwege de WL nog wat hoger dan doordeweeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 3 november 2019 @ 10:35:
Even een beetje off-topic: Zijn er meer mensen die niet meer in kunnen loggen bij de internetversie van Futbin? Op de app op mijn telefoon lukt het wel gewoon!
Gebruik je de tampermonkey plugin voor de fut web app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:34
Bossie schreef op zondag 3 november 2019 @ 11:08:
[...]

Gebruik je de tampermonkey plugin voor de fut web app ;)
Nope, maar las ergens dat het met Google Chrome te maken heeft. Lees echter nergens een oplossing. Ik krijg telkens de melding 401- an error occurred...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:23
Ik zit er aan te denken mijn elftal te verkopen. Als ik dat doe heb ik circa 250 a 270.000 coins.

Kan ik daar wat leuks van bouwen?

Heb nu een Spaans competitie team, maar die valt me enigszins tegen.

Speel nu met:

Benzema - Inaki Williams
Fekir - De Jong - Vidal - Scream Navas
Jordi Alba - Gimenez - Umtiti - Carvajal
Oblak

Het lijkt geen gelukkig huwelijk, ik kan online in Rivals geen vuist maken vaak... Kan niet goed de vinger erop leggen maar er mist iets...

Kan ik met Serie A of Duitse league een beduidend beter team bouwen voor circa 250.000 ? Of een PL team, maar die zal dan niet top van de top zijn maar er net onder.

Anders heeft het weinig nut natuurlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 03-11-2019 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 3 november 2019 @ 11:10:
[...]

Nope, maar las ergens dat het met Google Chrome te maken heeft. Lees echter nergens een oplossing. Ik krijg telkens de melding 401- an error occurred...
Tja, als het met andere browsers wel werkt is het duidelijk een lokaal probleem.

Mbt de Scream Promo, Scream Otamendi/Alli houden of Scream Firmino halen.
In 352 word hij dan de aanvaller die constant naar het middenveld zakt en bij vervolgens bij de aanval aansluit.

Met tweede ronde swap objectives worden beide posities waarschijnlijk sowieso ingevuld met Ferdinand/Guardiola, maar tzt zal Firmino wel weer behoorlijk in prijs gestegen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
@Sleehond met die spitsen win je inderdaad de oorlog niet. Sowieso heeft de serie A een paar geweldige spelers zoals mertens, insigne, allan, monolav, koulibaby, screamer ramognoli en IF hernandez die 3x zo duur zouden zijn als het premier leageu spelers waren.

[ Voor 13% gewijzigd door Nieuwevolger op 03-11-2019 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raar, kan al bijna 10m geen opponents vinden voor rivals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Is Baby kluivert trouwens een goeie spits? IF inmobile of screamer dzeko lijken mij niet veel slechter namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Jeej! Grens van de 700 rating voor het eerst doorbroken in Rivals *O*

Maar de match-ups die je krijgt zijn toch super random; gisteren 5 matchen achter elkaar echt moeilijk wedstrijden, tegenstanders waarvan werkelijk alles binnenvliegt, terwijl mijn spitsen er een kunst van maken alles op de keeper te knallen.

Vandaag gaat het dan relatief een heel stuk vlotter, rebounds vallen goed voor mij, onverwachte ballen die erin rollen. Tegenstander die z'n Aguero 2 volledig uitgespeelde kansen most...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Wat is de gameplay sinds gisteren bedroevend slecht zeg (rivals), vooral het selecteren van een speler hoe vaak ik nu al heb gehad dat gewoon compleet de verkeerde speler wordt gekozen, zelfs met de wanneer je de stick gebruikt. Wanneer je verdedigd is dat echt killing heeft me nu al wel een wedstrijd of 4 gekost.
Moet nu ook weer telkens 4x de bal verdedigen voor ik hem daadwerkelijk een keer heb en kan hooguit 1 pass geven de 2de constant fout of een speler ertussen. Week totaal geen last gehad van dit alles en zoals gezegd sinds gisteren houd maar op.

Doe ik een online draft werkelijk fantastisch alles reageert super snel loopt soepel, dan denk ik zo wil ik elke wedstrijd hebben, zou zeggen trap al die servers weg en ga lekker peer to peer doen.
Als ik battlefield speelde van EA altijd 1/2 ms ping naar de server nooit lag gehad hoe moeilijk moet het dan zijn met FIFA wat ook nog is hun hoogste inkomstenbron is.

En dan ook nog is die toxic player base die er met fifa tussen zit wat zitten er toch eikels tussen. Ben o.a met de serie a challenge bezig stond in dit geval 3-0 achter denk maak ik even eigen 2 doelpunten laat mij dan even scoren met serie a speler je mag die win hebben, nee dan gaat die telkens op pauze zitten drukken.... kan nog niet 1 doelpuntje van af.
Ze mogen van mij al die celebrations er ook uit slopen helaas zijn er mensen die altijd de boel moeten vertragen en irritant moeten zijn misschien nog wel de grootste ergernis, ken geen spel waar het gehalte zo hoog is als met fifa.

Hopelijk veranderd het loop van de dag nog wil zaha halen moet nog maar 3,5k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
FidoDido schreef op zondag 3 november 2019 @ 13:08:
Wat is de gameplay sinds gisteren bedroevend slecht zeg (rivals), vooral het selecteren van een speler hoe vaak ik nu al heb gehad dat gewoon compleet de verkeerde speler wordt gekozen, zelfs met de wanneer je de stick gebruikt. Wanneer je verdedigd is dat echt killing heeft me nu al wel een wedstrijd of 4 gekost.
Moet nu ook weer telkens 4x de bal verdedigen voor ik hem daadwerkelijk een keer heb en kan hooguit 1 pass geven de 2de constant fout of een speler ertussen. Week totaal geen last gehad van dit alles en zoals gezegd sinds gisteren houd maar op.

Doe ik een online draft werkelijk fantastisch alles reageert super snel loopt soepel, dan denk ik zo wil ik elke wedstrijd hebben, zou zeggen trap al die servers weg en ga lekker peer to peer doen.
Als ik battlefield speelde van EA altijd 1/2 ms ping naar de server nooit lag gehad hoe moeilijk moet het dan zijn met FIFA wat ook nog is hun hoogste inkomstenbron is.

En dan ook nog is die toxic player base die er met fifa tussen zit wat zitten er toch eikels tussen. Ben o.a met de serie a challenge bezig stond in dit geval 3-0 achter denk maak ik even eigen 2 doelpunten laat mij dan even scoren met serie a speler je mag die win hebben, nee dan gaat die telkens op pauze zitten drukken.... kan nog niet 1 doelpuntje van af.
Ze mogen van mij al die celebrations er ook uit slopen helaas zijn er mensen die altijd de boel moeten vertragen en irritant moeten zijn misschien nog wel de grootste ergernis, ken geen spel waar het gehalte zo hoog is als met fifa.

Hopelijk veranderd het loop van de dag nog wil zaha halen moet nog maar 3,5k
Online Draft speelt altijd geweldig. Klopt inderdaad, speel het zelf erg graag. Wanneer je dan de Draft wint en voor de zoveelste keer die kolere Rare Gold Packs krijgt word je wel ernstig gedemotiveerd. Met afstand de slechtste Packs dit jaar.

Ook wel grappige ervaringen met die Serie A gevalletjes in Rivals. Ik speel gewoon met mijn
goede team, waar Gomez, Insigne en Alex Sandro al in zitten. Kwam tegen een gassie met een enorm basic Calcio A team, die deed natuurlijk die challenges.

Dus ik dacht; als hij nou gewoon laat merken dat hij die opdrachten doet dmv een eigen goal, laat ik hem wel scoren. Won die wedstrijd overigens toch wel. Nee hoor, ging gewoon serieus spelen en scoorde daardoor maar 1 goal. Hoe stom ben je dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Is er trouwens nog een manier om wat XP te harken? Ik ben "laat" begonnen met spelen en zie dat als ik alle objectives + daily's doe de komende dagen ik zo'n 5000 xp tekort ga komen voor mijn lvl 30 reward...

Niet zo'n drama, maar wel handig voor een SBC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Wat ik las is dat Draft de enige mode is waar gebruik wordt gemaakt van dedicated servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Nieuwevolger schreef op zondag 3 november 2019 @ 13:46:
Wat ik las is dat Draft de enige mode is waar gebruik wordt gemaakt van dedicated servers.
Is het niet zo dat je bij draft niet door servers gaat maar direct connect met de andere speler? En dat daarom de verbinding beter is. Las dat ergens.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op zondag 3 november 2019 @ 13:08:
Zojuist twee potjes rivals gespeeld, vanochtend kan ik steeds geen opponent vinden tijdens het queuen.
Maar idd, het reageert allemaal bijzonder traag en onresponsief.

Wilde ff een goed begin maken aan de elite story-line vanmiddag, maar dat komt later dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet nu 4-0 halen voor Goud 1... Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:39:
[...]

Zojuist twee potjes rivals gespeeld, vanochtend kan ik steeds geen opponent vinden tijdens het queuen.
Maar idd, het reageert allemaal bijzonder traag en onresponsief.

Wilde ff een goed begin maken aan de elite story-line vanmiddag, maar dat komt later dan wel weer.
Welke divisie speel je trouwens? heb in divisie 5 geen problemen vind echt instant spelers.
Had net super geluk er zitten nog goede mensen tussen gelukkig :) die had geen serie a squad, maar die moest blijkbaar chipshot nog doen etc. Dus ik heb met 8 serie a spelers kunnen scoren en tevens chipshot etc ook kunnen doen. Gelijkspel geëindigd en had meteen 5k aan punten en zaha binnen 8)

Meteen mijn team omgegooid en even wat coins gepakt :)
https://www.futbin.com//20/squad/10439444

Robertson, Firminho en Semedo if verkocht, semedo meteen 45k profit en firminho en robertson klein verlies. Zag op futbin dat semedo gold met 10 chem betere stats heeft dan semedo if op 6 chem.
Kan ik straks roberto carlos op de plek van telles neerzetten en voor messi of son gaan. Kan son al wel kopen maar zaha voldoet ook nog wel denk ik en dembele is zeker niet slecht, denk dat ik tot black friday ermee wacht mocht er een dip komen.

[ Voor 3% gewijzigd door FidoDido op 03-11-2019 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Van wat ik ervan begreep is een spits als aubemyang beter dan story zaha. Ik ben vooral benieuwd hoe story zaha zich verhoudt tegen over rashford.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Goud 1 is binnen met moeite.. 20-10

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:00:
[...]

Welke divisie speel je trouwens? heb in divisie 5 geen problemen vind echt instant spelers.
Had net super geluk er zitten nog goede mensen tussen gelukkig :) die had geen serie a squad, maar die moest blijkbaar chipshot nog doen etc. Dus ik heb met 8 serie a spelers kunnen scoren en tevens chipshot etc ook kunnen doen. Gelijkspel geëindigd en had meteen 5k aan punten en zaha binnen 8)
D5 inmiddels, was wat teruggezakt tijdens icon swap objectives, zat een weekje terug dacht ik nog in D7 :+

Speel nu 352, en heb een paar spelers laten gaan om Firmino toe te kunnen voegen (Scream Ota/Alli).
https://www.futbin.com/20/squad/8154634

Met de volgende ronde komt Ferdinand erbij, en Lenglet misschien als LCB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Gisteren overigens nog een 50K pack geopend voor een mijlpaal, zat daar Scream Romagnoli in, toch wel lekker want probeerde al het hele weekend een scream te packen. Daarachter nog Laporte. Ik ben van plan om de 3-5-2 eens te gaan proberen met Romagnoli, Manolas en Nesta achterin.

Dit weekend dus 20-8 gehaald met 4-2-2-2 en heel af en toe 4-4-2(2). Speelde dikke prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SH-FR schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:29:
Gisteren overigens nog een 50K pack geopend voor een mijlpaal, zat daar Scream Romagnoli in, toch wel lekker want probeerde al het hele weekend een scream te packen. Daarachter nog Laporte. Ik ben van plan om de 3-5-2 eens te gaan proberen met Romagnoli, Manolas en Nesta achterin.

Dit weekend dus 20-8 gehaald met 4-2-2-2 en heel af en toe 4-4-2(2). Speelde dikke prima.
Ik speel zelf voornamelijk met deze:
YouTube: Why 3-5-2 POST PATCH is the new meta 41212(2) to give you wins (TACT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
Mischien een domme vraag maar ik loop met mijn 2 aanvallers al achter de verdedigers van de tegenstander speel over en krijg buitenspel hoe zit dat nou ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Nu al 2x achter elkaar gehad dat ik 1 goal achtersta en vanaf de 70e minuut niet meer aan de bal kom. Alles op volle aanval, team press erbij, maar als iemand gewoon rustig blijft overspelen, dan heb je 0 kans. Zonde is dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen... Ik win gewoon niks meer. Speel 90 minuten lang de tegenstander zoek, kom iedere pot op voorsprong, meestal met 2-0. Maar verlies of speel altijd gelijk. Laatste potje, 4 keer de paal\lat. Tot 2 weken geleden gingen schoten er met het grootste gemak in. Maar nu heb ik echt minimaal 8 kansen nodig voor een goal... De tegenstander heeft er geen moeite mee. Die knalt iedere kans er in.

Aan het team kan het niet liggen toch?

https://www.futbin.com/20/squad/8891435

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
kw_nl schreef op zondag 3 november 2019 @ 16:51:
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen... Ik win gewoon niks meer. Speel 90 minuten lang de tegenstander zoek, kom iedere pot op voorsprong, meestal met 2-0. Maar verlies of speel altijd gelijk. Laatste potje, 4 keer de paal\lat. Tot 2 weken geleden gingen schoten er met het grootste gemak in. Maar nu heb ik echt minimaal 8 kansen nodig voor een goal... De tegenstander heeft er geen moeite mee. Die knalt iedere kans er in.

Misschien eens de defensievere 4-2-3-1 proberen in game? Mijn ervaring is dat zonder CVM, er te veel ruimte is tussen de verdediging en middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Goud 2 gehaald. Vorige week dramatisch nog Zilver 2. Wat me wel opvalt: Ik kwam Goud 2 binnen met nog een paar wedstrijden voor Goud 1. Kwam Goud 2 binnen en dit leek er te gebeuren:

- Passen gingen met een slakkengang
- Tegenstanders hebben onbeperkte stamina (ook met 10 man na 30min)
- Verdediging is soms een gatenkaas
- Kleine zwakke aanvallers zetten mijn Kouli aan de kant alsof hij er niet staat

Natuurlijk is er ook een deel tegenstand, maar bij elk verlies, leek het wel of ik tegen een sterkere tegenstander uitkwam. ELO FTW.

Verder wel blij om weer goed in Goud te zitten.

Hoeveel RW/RM heeft Serie A trouwens nodig? Wilde misschien voor IF Nainngolan gaan, maar die Milstone-speler ziet er ook goed uit. Maar wie dan op LM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Fraaank schreef op zondag 3 november 2019 @ 17:00:
Goud 2 gehaald. Vorige week dramatisch nog Zilver 2. Wat me wel opvalt: Ik kwam Goud 2 binnen met nog een paar wedstrijden voor Goud 1. Kwam Goud 2 binnen en dit leek er te gebeuren:

- Passen gingen met een slakkengang
- Tegenstanders hebben onbeperkte stamina (ook met 10 man na 30min)
- Verdediging is soms een gatenkaas
- Kleine zwakke aanvallers zetten mijn Kouli aan de kant alsof hij er niet staat

Natuurlijk is er ook een deel tegenstand, maar bij elk verlies, leek het wel of ik tegen een sterkere tegenstander uitkwam. ELO FTW.

Verder wel blij om weer goed in Goud te zitten.

Hoeveel RW/RM heeft Serie A trouwens nodig? Wilde misschien voor IF Nainngolan gaan, maar die Milstone-speler ziet er ook goed uit. Maar wie dan op LM?
Ik denk dat insigne/mertens/gomez op links zetten met 7 chemistry is misschien wel de beste optie nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 08:33
kw_nl schreef op zondag 3 november 2019 @ 16:51:

Je hebt wel 2 cv's met high tracking. Dat gaat niet helpen in je verdediging denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:12
Die patch van donderdag, man man man zeg. Schieten is aanzienlijk minder makkelijk geworden. Snap niet dat er steeds zo veel veranderd moet worden aan de game. Ik ben dadelijk meer bezig om te oefenen wat nu weer goed is dan daadwerkelijk te spelen. Desondanks toch weer Goud 1 binnen gehaald en m'n laatste wedstrijd (die over was) gratis weg gegeven als win.

Inter speler vrij spelen heb ik de tijd niet voor 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xamsix
Booooh het is gelukt! Gold 1 voor de eerste keer ooit. Laatste weekenden zat ik er dicht bij. Alles op vrijdag en zondagnamiddag moeten doen, maar toch gelukt. Geëindigd met 20 winst en 9 losses. Behoorlijk wat pech gehad vandaag anders had ik miss nog kans op Elite 3. Maar als ik eerlijk ben, ben ik vrijdag een paar keer goed weggekomen.

Blij met dit team, en Hagi als CAM is toch best lekker eigenlijk. Jammer dat zn prima te lage stamina heeft anders was ik voor die gegaan bij de swap icons. Nu waarschijnlijk toch maar Zanetti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog een tip voor een leuke aanvallende supersub voor max 250k ongeveer?
Ik zat zelf te kijken naar scream Ibra, maar iemand anders een gouden tip? (mag ook een aanvallende vleugelspeler zijn).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SH-FR
Xamsix schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:46:
Booooh het is gelukt! Gold 1 voor de eerste keer ooit. Laatste weekenden zat ik er dicht bij. Alles op vrijdag en zondagnamiddag moeten doen, maar toch gelukt. Geëindigd met 20 winst en 9 losses. Behoorlijk wat pech gehad vandaag anders had ik miss nog kans op Elite 3. Maar als ik eerlijk ben, ben ik vrijdag een paar keer goed weggekomen.

Blij met dit team, en Hagi als CAM is toch best lekker eigenlijk. Jammer dat zn prima te lage stamina heeft anders was ik voor die gegaan bij de swap icons. Nu waarschijnlijk toch maar Zanetti.
Nice man, hier met 20-8 ook G1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
SH-FR schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:54:
[...]

Nice man, hier met 20-8 ook G1 :)
Mooi hoe iedereen toch progressie lijkt te maken. Leuk om te zien :) Benieuwd of er iemand binnenkort Elite 3 haalt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:24
Bean77 schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:47:
Iemand nog een tip voor een leuke aanvallende supersub voor max 250k ongeveer?
Ik zat zelf te kijken naar scream Ibra, maar iemand anders een gouden tip? (mag ook een aanvallende vleugelspeler zijn).
Insigne 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Insigne met deadeye, manmanman, die staat op 10 bij mij op 41212(2) maar is momenteel mijn club topscorer. Geef em geen 2 meter om uit te halen want hij ramt die bal elke keer onhoudbaar in de kruising :)
Als supersub is ie prima, zit serieus erover te denken om zijn screamspeler te halen want die is echt endgame. Vooral met die 99 stamina. Dat is het enige zwakke aan zijn basic.

Edit: dit is mijn serie A team: https://www.futbin.com/20/squad/10454986

Echt beter wordt het niet, ik heb nog ongeveer 200K aan coins. Enige wat ik nog kan bedenken zijn wat informs maar dat is het wel.

Ronaldo zou kunnen in plaats van Dzeko, inform Mertens en scream Inisgne, maar om voor die 3 spelers nou 2,7 miljoen coins uit te geven gaat me net wat te ver :/

[ Voor 26% gewijzigd door Hassiebassie op 03-11-2019 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het toch met EA????!??!!??!!? Penalty shootout. Vinger glipt als keeper zijnde van de knuppel. Kom op die kut ps-knop (dus ga naar dashboard) ga direct terug naar FIFA en dat klote spel gooit m eruit??!?!!!!

Hoe de fack durf je als bedrijf zo'n incompleet product te leveren? Zo diep en diep triest

Iemand zin om een class action tegen EA te beginnen? We worden gewoon met z'n alle keihard gescamd.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2019 21:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Scream Bernard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:23:
Wat is het toch met EA????!??!!??!!? Penalty shootout. Vinger glipt als keeper zijnde van de knuppel. Kom op die kut ps-knop (dus ga naar dashboard) ga direct terug naar FIFA en dat klote spel gooit m eruit??!?!!!!

Hoe de fack durf je als bedrijf zo'n incompleet product te leveren? Zo diep en diep triest

Iemand zin om een class action tegen EA te beginnen? We worden gewoon met z'n alle keihard gescamd.
Ook al ben je enorm gefrustreerd (geloof me ik ken het maar al te goed) tijdens FIFA probeer toch rustig te blijven. Dit is een soort golden rule tijdens online competitief FIFA. Maar ik geef wel toe dat EA soms de boel aardig verpest voor zichzelf en de community.

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Hassiebassie schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:52:
[...]

Insigne met deadeye, manmanman, die staat op 10 bij mij op 41212(2) maar is momenteel mijn club topscorer. Geef em geen 2 meter om uit te halen want hij ramt die bal elke keer onhoudbaar in de kruising :)
Als supersub is ie prima, zit serieus erover te denken om zijn screamspeler te halen want die is echt endgame. Vooral met die 99 stamina. Dat is het enige zwakke aan zijn basic.

Edit: dit is mijn serie A team: https://www.futbin.com/20/squad/10454986

Echt beter wordt het niet, ik heb nog ongeveer 200K aan coins. Enige wat ik nog kan bedenken zijn wat informs maar dat is het wel.

Ronaldo zou kunnen in plaats van Dzeko, inform Mertens en scream Inisgne, maar om voor die 3 spelers nou 2,7 miljoen coins uit te geven gaat me net wat te ver :/
Wat is de reden dat je Medel op CM hebt en MS op CDM? Medel op CDM lijkt me logischer statswise?
*Ik speel in een 5-3-2 met 2 CM's (en zonder CDM), Nainggolan en Medel, en van nature lijkt Medel me al een stuk terughoudender aan te voelen in vergelijking met Nainggolan, stoort me ook niet gezien Medel afwerkt als een natte krant

Verder akkoord met Insigne (uiteraard), maar ik vind het wel ontzettend ergerlijk om met die lage fysiek te spelen. Ook een reden waarom ik twijfel of ik IF Martinez op termijn wel wil vervangen met Mertens
*Tenzij Lukaku een IF krijgt na z'n 2 goals. Dat zou dat dilemma natuurlijk vlotjes (maar duur :|) oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Jebus4life schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:38:
[...]

Wat is de reden dat je Medel op CM hebt en MS op CDM? Medel op CDM lijkt me logischer statswise?
*Ik speel in een 5-3-2 met 2 CM's (en zonder CDM), Nainggolan en Medel, en van nature lijkt Medel me al een stuk terughoudender aan te voelen in vergelijking met Nainggolan, stoort me ook niet gezien Medel afwerkt als een natte krant

Verder akkoord met Insigne (uiteraard), maar ik vind het wel ontzettend ergerlijk om met die lage fysiek te spelen. Ook een reden waarom ik twijfel of ik IF Martinez op termijn wel wil vervangen met Mertens
*Tenzij Lukaku een IF krijgt na z'n 2 goals. Dat zou dat dilemma natuurlijk vlotjes (maar duur :|) oplossen
Medel heeft 99 short passing, met redelijke visie, maar is niet zo groot. Ik heb liever een wat grotere speler op CDM staan die ook nog ballen weg kan koppen en redelijke dribble heeft. Sergej zijn rol is bij mij gewoon de verdediging ondersteunen en de bal inleveren bij het voorste spelers.
Medel staat prima als CM en kan gewoon goed passen en dat vind ik heel belangrijk voor die positie. Als mensen voor de zoveelste keer de bus parkeren speel ik redelijk tiki taka en daar is Medel redelijk goed in :)
Lukaku OTW en De Ligt OTW heb ik ook en ik hoop dat ze beide nu eindelijk een inform pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-09 16:54
Zit te twijfelen. Heb ooit Thorgan Hazard OTW gepacked. Hij heeft dit weekend 3-0 gewonnen, met een goal en assist. Denken jullie dat hij een IF krijgt? En stijgt de prijs dan nog verder? Nu is hij al rond de 34K waard. Zijn nogal wat mensen die denken dat hij nog kan stijgen tot 50K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Lekkere pack luck weer hier hoor!

BOEM BOEM CONFETTI *O* ... CL Ozcan 76 ... -O-

BOEM BOEM CONFETTI *O* ... IF Espinosa 81 ... -O-

Lekker weer hoor voor de maandagochtend... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Nooit eerder WL gespeeld, maar gelukkig heb ik 9 overwinningen kunnen pakken afgelopen weekend. Daarmee de 12e en dus laatste swap speler binnen :)

Ik speel momenteel met Lenglet. Is scream Pique beter en is het het waard de SBC nog te doen vandaag, of kan ik het beter bij Lenglet houden?

[ Voor 33% gewijzigd door Arazogia op 04-11-2019 08:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arazogia schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:27:
Nooit eerder WL gespeeld, maar gelukkig heb ik 9 overwinningen kunnen pakken afgelopen weekend. Daarmee de 12e en dus laatste swap speler binnen :)

Ik speel momenteel met Lenglet. Is scream Pique beter en is het het waard de SBC nog te doen vandaag, of kan ik het beter bij Lenglet houden?
Ik zou Pique meepakken, zeker als je La Liga speelt. Lenglet kun je later altijd nog terughalen (ik wil hem juist halen voor naast Pique) maar de SBC is dadelijk voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
kw_nl schreef op zondag 3 november 2019 @ 07:59:
[...]

Frenkie OTW is ruim 300k waard btw. :)
Op PS4 wel zie ik inderdaad. Gek, meestal is er niet een 70k verschil tussen Xbox en PS. Jammer was een mooie boost geweest.
DeVliegendeNLer schreef op zondag 3 november 2019 @ 07:10:
[...]

Ja, hij heeft mij positief verast. Hij doet het goed, en komt vaak terug na het hebben van een achterstand door z'n snelheid. Wat ik wel wil toevoegen is dat ik bijna altijd druk naar voren zet en zijn workrates daarom beter van pas komen dan wanneer je de bus parkeert.

@DennisCle je kan ook St. Juste halen wellicht?
Ik twijfel heel erg. Pique lees ik hele goede dingen over. St. Juste gemixt, maar met Pique zet je de coins vast (je krijgt ook wel twee packs natuurlijk).

Daarnaast heb ik ook OTW de Ligt die nu in prijs aan het stijgen is. Met De Ligt ben ik in principe best tevreden dus misschien met een IV dat ik hem ook kan houden, maar dan kan ik mijn keeper weer niet upgraden naar Ter Stegen wat een voordeel is van Pique (zelfde probleem met St. Juste).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Arazogia schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:27:

Pique is echt een stuk beter qua ingame stats dan Lenglet. Daarnaast is hij spotgoedkoop om te maken als je de prijs vergelijkt met een Lenglet bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Iemand tips hoe ik goedkoop Pique Scream kan voltooien met SBC. Ik heb best wat Spaanse La Liga spelers in de club dus kan 1 van de 2 puzzels redelijk vlot afmaken. Echter, daarnaast heb ik maar 45.000 coins beschikbaar, lukt dat om daarmee de SBC te voltooien?

Of ik moet even een basis speler verkopen die veel oplevert die ik relatief makkelijk kan vervangen. Die Pique wil ik eigenlijk wel hebben voor mijn La Liga team.

Via Futbin een puzzel oplossing zoeken? Ik heb dat wel eens geprobeerd maar ze kloppen niet altijd...
Pagina: 1 ... 44 ... 185 Laatste