Wat kun je beter kiezen? 17.5k, 1 megapack tradeable of 2 megapack untradeable? Neig naar 17.5k want de packs heb ik weinig luck mee..
Heerlijke dribbelaar heb hem ook untradeable.Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:46:
Een scream Bernard gepakt uit een pakketje. Team begint een beetje vorm te krijgen
@Wulfric92 hij is toch niet beter ingame dan Sterling?
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 31-10-2019 21:50 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vond ter stegen zo vervelend in de WL dus nu idd team achterin om gegooid.Nieuwevolger schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:34:
[...]
Een groene link Ter Stegen is een game changer voormij, in 1 klap de beste keeper + z'n beetje de beste verdediger.
https://www.futbin.com//20/squad/8554056
Moest wel Robertson kopen maar ben tevreden kan ik voor Roberto Carlos gaan bij de volgende batch icon swaps
Packte zoveel Barcelona spelers dacht kom dan ook maar met Messi
Maar kan met dit team momenteel wel aankomen zou Firminho nog willen vervangen voor Son en Dembele voor Messi aangezien ik 4222 speel maar dan echt chemistry probleem. Nog is rustig puzzelen wie ik moet opofferen wordt lastig met zo team
Verwijderd
Uit m'n Division Rivals (rang 1), WL (goud 1) en alle SBC's van vandaag helemaal niets gepackt. Player picks Saul en Stengs.
Heb ook bijna level 30 gehaald. Twijfel nog tussen Zaha en Tolisso. Denk namelijk niet dat Zaha basisspeler gaat worden en aanvallende untradable super subs heb ik al genoeg.
Moet ook nog een Weekend League teampje maken. Heb nu als untradables o.a. Digne IF, Doucouré IF, Saúl IF, Guardiola 85, Dzeko scream, Özil scream, Pukki POTM, Bergwijn IF, Lautaro Martinez IF, Osimhen POTM, Ndombele OTW, Promes OTW, Sanchez OTW en Jorginho IF. Lijkt sowieso richting een formatie zonder wingers te gaan als je het zo bekijkt met al die spitsen en middenvelders. Ben zelf ook aan het puzzelen, je kan bijv dit als basis nemen: https://www.futbin.com/20/squad/10332311
Maar dan zit je al met 3 verdedigende middenvelders en nog een 10, dus maar twee pure aanvallers. Centrumverdediging + keeper kan je wel alle kanten mee op dan. Iemand nog suggesties? Heb nog 750K op de bank nu, maar zou daar binnen korte tijd 1,5-2 miljoen van kunnen maken.
Heb ook bijna level 30 gehaald. Twijfel nog tussen Zaha en Tolisso. Denk namelijk niet dat Zaha basisspeler gaat worden en aanvallende untradable super subs heb ik al genoeg.
Moet ook nog een Weekend League teampje maken. Heb nu als untradables o.a. Digne IF, Doucouré IF, Saúl IF, Guardiola 85, Dzeko scream, Özil scream, Pukki POTM, Bergwijn IF, Lautaro Martinez IF, Osimhen POTM, Ndombele OTW, Promes OTW, Sanchez OTW en Jorginho IF. Lijkt sowieso richting een formatie zonder wingers te gaan als je het zo bekijkt met al die spitsen en middenvelders. Ben zelf ook aan het puzzelen, je kan bijv dit als basis nemen: https://www.futbin.com/20/squad/10332311
Maar dan zit je al met 3 verdedigende middenvelders en nog een 10, dus maar twee pure aanvallers. Centrumverdediging + keeper kan je wel alle kanten mee op dan. Iemand nog suggesties? Heb nog 750K op de bank nu, maar zou daar binnen korte tijd 1,5-2 miljoen van kunnen maken.
Toch maar de tradeable megapack gekozen. Griezmann, Thiago Mendes, Rafinha naast andere gold spelers gepackt. Griezmann alleen al gaat voor 240k weg. Niet slecht. Eindelijk een klapper van 30k coins naar potentieel 275k
Einde van de story line gedaan met zaha. Leuk dat je 4 packs krijgt, maar uiteraard zat er weer niks in. Ben benieuwd of je exp meegaat naar het volgende seizoen. Aangezien nog steeds exp krijgt na lvl 30. Zaha gaat rashford niet vervangen bij mij iig heb ik gemerkt.
Zou kimpembe kunnen vervangen voor hem. Dan payet aanschaffen en alles is weer 10 chemNieuwevolger schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:01:
Pff, die screamer pique is ook een beest hoor, die linkt ook meteen met Semedo, guardiola en ter stegen.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Iemand ervaring met Scream Trippier, lijkt een goede optie om een la liga backline te linken met EPL in een 451.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb screamer pique binnen, heb alleen wel mijn handonovic met 248 wedstrijden moeten opofferen
Met de 6 sbc's die ik er vlak voor had gedaan, had ik precies genoeg coins om de sbc voor pique te halen.
Pff, ter stegen is meteen 20k duurder geworden...

Met de 6 sbc's die ik er vlak voor had gedaan, had ik precies genoeg coins om de sbc voor pique te halen.
Pff, ter stegen is meteen 20k duurder geworden...
[ Voor 11% gewijzigd door Nieuwevolger op 31-10-2019 22:40 ]
En net een Allerheiligen sbc gedaan net en Hernandez gepackt. Krijg ik meteen een paar mooie Fransoos spelers in mijn team
Als je puur naar de stats kijkt niet. Maar met een catalyst erop is hij een beest sterk en draait heel snel om zijn as. Sterling werkt vaak te makkelijk aan de kant gezet.Bossie schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:47:
[...]
Heerlijke dribbelaar heb hem ook untradeable.
@Wulfric92 hij is toch niet beter ingame dan Sterling?
Ah prima, net DDG, Reus en Gomez gepacked met de SBC's eindelijk wat geluk.
Dit is mijn team nu https://www.easports.com/...Id=iUmyFiz3nRU9R:FFA20PS4FidoDido schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 22:05:
[...]
Vond ter stegen zo vervelend in de WL dus nu idd team achterin om gegooid.
https://www.futbin.com//20/squad/8554056
Moest wel Robertson kopen maar ben tevreden kan ik voor Roberto Carlos gaan bij de volgende batch icon swapsvan dijk wel op 8 chem dan maar kan ik meeleven.
Packte zoveel Barcelona spelers dacht kom dan ook maar met Messihelaas
Maar kan met dit team momenteel wel aankomen zou Firminho nog willen vervangen voor Son en Dembele voor Messi aangezien ik 4222 speel maar dan echt chemistry probleem. Nog is rustig puzzelen wie ik moet opofferen wordt lastig met zo team
Ter stegen komt er dus ook nog bij.
heb alleen Romagnoli niet op 10 chemistry, omdat te halen, heb ik alleen weer nodig, maar die moet ik nu verkopen om ter stegen te betalen.
Costa-mertens-bale
guardiola-insigne-modric
IF hernandez-romagnoli-screamer pique-odriozola
ter stegen
Verwijderd
Pffff, ik kom er echt niet uit met m'n team... Normaal lukte dat wel maar nu heb ik teveel/te weinig opties
Qua verdediging ga ik nu ook Hernandez en Romagnoli. Griezmann, waar komt ie het beste van pas?
Kan iemand mij uitleggen waarom ik nu opeens zo’n 6 wedstrijden op rij verlies, op de meest rare manieren?
"It's in the game"SH-FR schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 23:06:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik nu opeens zo’n 6 wedstrijden op rij verlies, op de meest rare manieren?
Hoewel de patch waardeloos is blijf ik winnen. Nu bijna 1600 DR.
[ Voor 12% gewijzigd door Bean77 op 31-10-2019 23:14 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Oh dat is beter, ik was terug op bijna 1300 punten, maar inmiddels wéér 1050. Is er iets belangrijks die ik heb gemist met die patch? Speel voor t eerst vanavond sinds de nieuwe update.Bean77 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 23:13:
[...]
"It's in the game"
Hoewel de patch waardeloos is blijf ik winnen. Nu bijna 1600 DR.
Drop back werk niet meer als je rustig rond speelt kom je er makkelijk doorheen. En pasen is aangepast, wanneer je niet in de juiste richting staat en je speelt de bal. Dan is de snelheid van de pass lager.SH-FR schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 23:16:
[...]
Oh dat is beter, ik was terug op bijna 1300 punten, maar inmiddels wéér 1050. Is er iets belangrijks die ik heb gemist met die patch? Speel voor t eerst vanavond sinds de nieuwe update.
Man man, ik weet niet wie hier de tip postte om Insigne met Deadeye al CAM te gebruiken, maar ik moet hem bedanken, wat een overpowered speler...
Ik merk dat ik wel enorm moet aanpassen nu, zijn gebrek aan kracht zorgt ervoor dat ik erg moeilijk aan voetballen toekom op de helft van de tegenstander, maar jongens toch, als je hem een schietkans geeft in de 16 vliegt gewoonweg alles binnen... 9 goals op 7 wedstrijden als CAM (terwijl ik dus nog met 2 spitsen speel ook)
Ik merk dat ik wel enorm moet aanpassen nu, zijn gebrek aan kracht zorgt ervoor dat ik erg moeilijk aan voetballen toekom op de helft van de tegenstander, maar jongens toch, als je hem een schietkans geeft in de 16 vliegt gewoonweg alles binnen... 9 goals op 7 wedstrijden als CAM (terwijl ik dus nog met 2 spitsen speel ook)
[ Voor 12% gewijzigd door Jebus4life op 01-11-2019 00:37 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Bizar veel kaarten tegen gekregen . Meerdere wedstrijden uit moeten spelen met 9 of 10 man. Mijn passing is veel minder dan voorheen en afronden lijkt ook moeilijker
Scream Laxalt is 3x niks. Even in de club houden in de hoop dat hij nog wat waard wordt 
Ik stap definitief af van 4231 en ga vol voor 41212(2) dat is toch echt mijn ding dit jaar
heerlijk om met insigne zo'n steekpass te geven en dan Mertens of scream Dzeko te laten scoren. Met Allan, Nainggolan, Sergej, Matuidi en scream Medel ook genoeg opties voor het middenveld.
Scream Romagnoli en Manolas zijn mijn centrale duo, Alex Sandro op de lb positie.
Rechtsachter met Florenzi blijft mijn achilleshiel maar dat gaat El Tractor straks helemaal goedmaken
Lol, daarstraks gespeeld tegen een super team met 5 icons en scream Ibrahimovic. Maar die speler kon er geen reet van, alleen maar druk zetten. Daar speel ik simpel onderuit en het werd dan ook 7-3 met notabene mijn primera division team
Ik stap definitief af van 4231 en ga vol voor 41212(2) dat is toch echt mijn ding dit jaar
Scream Romagnoli en Manolas zijn mijn centrale duo, Alex Sandro op de lb positie.
Rechtsachter met Florenzi blijft mijn achilleshiel maar dat gaat El Tractor straks helemaal goedmaken
Lol, daarstraks gespeeld tegen een super team met 5 icons en scream Ibrahimovic. Maar die speler kon er geen reet van, alleen maar druk zetten. Daar speel ik simpel onderuit en het werd dan ook 7-3 met notabene mijn primera division team
Dit is nu mijn team en heb 90k te besteden. Wil wat upgraden of veranderen maar heb totaal geen inspiratie. Baal dat ik de Hulk scream sbc heb gemist...
https://www.mupload.nl/img/e5jtxfwmxex.jpg
Klinkt goed! Maar mis jij nu niet de buitenspelers? Is het nu niet te compact?Hassiebassie schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 05:18:
Scream Laxalt is 3x niks. Even in de club houden in de hoop dat hij nog wat waard wordt
Ik stap definitief af van 4231 en ga vol voor 41212(2) dat is toch echt mijn ding dit jaarheerlijk om met insigne zo'n steekpass te geven en dan Mertens of scream Dzeko te laten scoren. Met Allan, Nainggolan, Sergej, Matuidi en scream Medel ook genoeg opties voor het middenveld.
Moet het persé een Braziliaans team zijn?Justin92 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 07:34:
Dit is nu mijn team en heb 90k te besteden. Wil wat upgraden of veranderen maar heb totaal geen inspiratie. Baal dat ik de Hulk scream sbc heb gemist...
Thiago Silva of Fernandinho zijn de enige die even bij mij opkomen en in het prijsbudget liggen.
Niet met deze meta. Sinds koppen vrij waardeloos is heb ik ook niet echt meer spelers nodig die een voorzet geven, want wie gaat hem inkoppen? Vorig jaar had ik PM Kluivert en voor TotS kopte die echt vrijwel alles raak. Later Aubameyang TotS met FUT Richarlision en TotS Son met TotY de Bruyne er achter. Met ook prime Vieira, Fut Pogba, Tots Vvd had ik ook echt enorme lengte wat met corners voor enorm veel gevaar zorgde. Want wie ging de bal erin koppen?RR21 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 07:43:
[...]
Klinkt goed! Maar mis jij nu niet de buitenspelers? Is het nu niet te compact?
Nu is het vooral pace, passen en dribbelen wat belangrijk is. Ik ben niet iemand die het moet hebben van enorm veel truukjes en op de flank een man uitspelen maar ik kan wel redelijk tiki taka spelen en dan soms een gaatje vinden als mensen de bus parkeren. Dzeko is tweebenig en dat vind ik echt heerlijk. Waarschijnlijk wordt straks dus Son 1 van mijn spitsen. En aan het eind van het jaar misschien PM Cruyff.
Een groot gedeelte hangt er vanaf of de meta halverwege nog veranderd.
[ Voor 55% gewijzigd door Hassiebassie op 01-11-2019 08:03 ]
Nee zeker niet,kan ook een combi elftal worden. Hekelpuntjes zijn nu de rechtsback en rechtsbuiten..Hassiebassie schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 07:44:
[...]
Moet het persé een Braziliaans team zijn?
Thiago Silva of Fernandinho zijn de enige die even bij mij opkomen en in het prijsbudget liggen.
Met 41212-2 kun je vooral erg agressief/fast-build-up tegenstanders goed counteren, voor al het andere heb je toch vaak een wide formatie nodig om de verdediging uit te kunnen spreiden. Het gaat er niet alleen om dat je winger een goede actie kan maken voornamelijk dat hij ook een back uit het centrum haalt.Hassiebassie schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 07:44:
[...]
Moet het persé een Braziliaans team zijn?
[...]
Niet met deze meta. Sinds koppen vrij waardeloos is heb ik ook niet echt meer spelers nodig die een voorzet geven, want wie gaat hem inkoppen? Vorig jaar had ik PM Kluivert en voor TotS kopte die echt vrijwel alles raak. Later Aubameyang TotS met FUT Richarlision en TotS Son met TotY de Bruyne er achter. Met ook prime Vieira, Fut Pogba, Tots Vvd had ik ook echt enorme lengte wat met corners voor enorm veel gevaar zorgde. Want wie ging de bal erin koppen?
Nu is het vooral pace, passen en dribbelen wat belangrijk is. Ik ben niet iemand die het moet hebben van enorm veel truukjes en op de flank een man uitspelen maar ik kan wel redelijk tiki taka spelen en dan soms een gaatje vinden als mensen de bus parkeren. Dzeko is tweebenig en dat vind ik echt heerlijk. Waarschijnlijk wordt straks dus Son 1 van mijn spitsen. En aan het eind van het jaar misschien PM Cruyff.
Een groot gedeelte hangt er vanaf of de meta halverwege nog veranderd.
Het is vaak een effectieve formatie, maar bijzonder saai om te spelen.
Hebben meerdere mensen dat ze veel dubbele untradables packen dit jaar? Heb nu twee keer untradables gepacked om wat SBC voer in mijn club te krijgen voor wanneer ik daadwerkelijk tijd heb voor SBC's. Heb nog geen 350 spelers in de club en moet toch al vaak discarten.
Geen idee of dat gewoon toeval is of dat meer mensen daar last van hebben.
Geen idee, ik heb (sta al klaar voor verschillende league SBC's) nu 1758 spelers in de clubPaffelton schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:05:
Hebben meerdere mensen dat ze veel dubbele untradables packen dit jaar? Heb nu twee keer untradables gepacked om wat SBC voer in mijn club te krijgen voor wanneer ik daadwerkelijk tijd heb voor SBC's. Heb nog geen 350 spelers in de club en moet toch al vaak discarten.
Hmmmm... sta voor een keuze waar ik niet helemaal uitkom: Lenglet halen, of screamer Pique gaan doen... Iemand al gespeeld met Pique, en ervaringen hoe die bevalt?
Baby van Basten gekocht!! Ben nu alleen al een kwartier bezig om een jager chem style te kopen....
Ik heb hem niet maar zijn versnelling valt me wel heel erg tegen.MadMoody schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:49:
Hmmmm... sta voor een keuze waar ik niet helemaal uitkom: Lenglet halen, of screamer Pique gaan doen... Iemand al gespeeld met Pique, en ervaringen hoe die bevalt?
Het is natuurlijk een scream card dus met de volgende statswitch kan hij zomaar opeens endgame worden, vandaar dat ik er veel oppik.
Dubbelpost excuus
[ Voor 118% gewijzigd door Hassiebassie op 01-11-2019 10:09 ]
Er zijn dit jaar geen stats switches.Hassiebassie schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:06:
[...]
Ik heb hem niet maar zijn versnelling valt me wel heel erg tegen.
Het is natuurlijk een scream card dus met de volgende statswitch kan hij zomaar opeens endgame worden, vandaar dat ik er veel oppik.
Oh serieus? Hmmm thanks
Ter stegen is dankzij screamer pique 15-20k duurder geworden haha.
Ik heb hem gister getest met een paar SB wedstrijd, valt mij echt niet tegen.MadMoody schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:49:
Met een shadow erop is zijn snelheid OK en staan bijna alle defensieve stats op 99. Daarnaast heeft hij dan 98 reactions, 95 ball control, 99 composure en 85 short passing.
Momenteel is dit mijn team https://www.futbin.com//20/squad/10348506, waarmee ik standaard goud 1 haal in de WL. Nu wil ik vooral de rechterkant van mijn verdediging en Mertens vervangen. Op dit moment heb ik 1,5 miljoen coins, maar zou Son ook kunnen verkopen waardoor ik 2,2 miljoen heb. Op de één of andere manier speelt hij niet fijn voor mij. Jullie tips? (Auba houd ik sws aangezien hij 250 goals heeft gemaakt in 200 wedstrijden)
Doet het tot nu toe prima icm Scream Otamendi, heb echter nog geen shadow kaartje kunnen halen.MadMoody schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:49:
Ik vind SBC's erg leuk om te doen, maar de rewards zijn wel écht drama.. Ik ga volgende week maar eens online proberen, kijken of daar de rewards beter zijn.
OMG, eindelijk Scream Ozil binnen
Maar 15 wedstrijden moeten proberen voor die stomme laatste chip:D
Ik ga hem waarschijnlijk nooit gebruiken, maar mooi SBC fodder als ik nog ergens een high rated speler nodig hebben
Ik ga hem waarschijnlijk nooit gebruiken, maar mooi SBC fodder als ik nog ergens een high rated speler nodig hebben

[ Voor 6% gewijzigd door Jebus4life op 01-11-2019 11:34 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Het schijnt ook dat hij niet de traits heeft van zijn normale kaartJebus4life schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:31:
OMG, eindelijk Scream Ozil binnenMaar 15 wedstrijden moeten proberen voor die stomme laatste chip:D

Vanochtend toch nog maar even geprobeerd zowel rival als SB, alles nog steeds drama
. Een tackle kan ik maar beter helemaal vergeten, direct rood.
Zie gewoon mijn spelers een been intrekken als er een bal voorbij komt die ze kunnen onderscheppen
Suarez is helemaal nergens meer te bekennen, laat zich doodsimpel van de bal zetten bij het minste of geringste. Alleen met de Jong kan ik nog steeds leuk spelen.
Heb de strategie nu teruggezet naar balanced (stond op drop back, had gelezen dat dat verstandig zou zijn voor een beginner
).
Bij SB kan ik gewoon niet eens meer winnen op semi pro terwijl ik voor de patch 9 van de 10 wedstijden op world class won.
Lijkt erop dat ik opnieuw moet leren spelen oid, snap er helemaal niks meer van. Speelde vooral combinatie voetbal, de special moves heb ik totaal niet onder de knie. Liever snel passen en combineren en een gaatje vinden.
Iemand hier een tip voor settings of de manier van spelen die ik nu beter kan proberen? Was net zo blij dat ik het een beetje door begon te krijgen, kan nu wel
Huidige team

Zie gewoon mijn spelers een been intrekken als er een bal voorbij komt die ze kunnen onderscheppen
Suarez is helemaal nergens meer te bekennen, laat zich doodsimpel van de bal zetten bij het minste of geringste. Alleen met de Jong kan ik nog steeds leuk spelen.
Heb de strategie nu teruggezet naar balanced (stond op drop back, had gelezen dat dat verstandig zou zijn voor een beginner
Bij SB kan ik gewoon niet eens meer winnen op semi pro terwijl ik voor de patch 9 van de 10 wedstijden op world class won.
Lijkt erop dat ik opnieuw moet leren spelen oid, snap er helemaal niks meer van. Speelde vooral combinatie voetbal, de special moves heb ik totaal niet onder de knie. Liever snel passen en combineren en een gaatje vinden.
Iemand hier een tip voor settings of de manier van spelen die ik nu beter kan proberen? Was net zo blij dat ik het een beetje door begon te krijgen, kan nu wel
Huidige team
[ Voor 5% gewijzigd door bebopper op 01-11-2019 12:01 ]
Ik snap helemaal niks van die elite storyline challenge.
Je moet daar met storyline spelers doelen behalen en dan krijg je XP.
Maar je kan die spelers toch pas halen bij level 30 en dus max XP?
Sidenote: Ik moet nog 6k. Ik hoop met de weekly challenges die vandaag komen Zaha binnen te gaan halen.
Al zit ik wel nog te twijfelen tussen die Zaha en Tolisso.
Ik heb het gevoel dat Zaha snel achterhaald is door IF spelers etc. Tolisso past perfect in mijn Bundesliga fitness squad.
Wie zouden jullie kiezen?
Sidenote: Ik moet nog 6k. Ik hoop met de weekly challenges die vandaag komen Zaha binnen te gaan halen.
Ik heb het gevoel dat Zaha snel achterhaald is door IF spelers etc. Tolisso past perfect in mijn Bundesliga fitness squad.
Blij dat ik scream chong heb gehaald , zeer tevreden over en enorm wendbaar . Verdedigers kunnen hem amper raken. Sbc voor nog geen 5k gedaan
@bebopper Ik had na de patch hetzelfde aangezien het merendeel van mijn kansen komen uit combinatie-spel en dan door te schuiven. Mijn probleem was (is?) voornamelijk dat passing zelf veel meer random lijkt te zijn geworden en voornamelijk rondom de 16 waarbij ik dan steekballen wil doen gaat het opeens steeds mis met de pass.
Met nog trager spelen dan voorheen lijkt het een stuk beter te gaan, maar misschien dat het met possession als offensive tactic ipv balanced (bij mij dan) het nog stabieler gaat worden.
Eriksen is mijn playmaker, die heeft toch vrij leuke passing stats
@DeBers Zaha lijkt me een leuke sub in de tweede helft, zowel Vazquez en Tolisso zien er beter uit qua stats.
Misschien dat ik zelf alsnog voor LV, aangezien ik meerdere spaanse spelers heb in mijn hybrid.
Met nog trager spelen dan voorheen lijkt het een stuk beter te gaan, maar misschien dat het met possession als offensive tactic ipv balanced (bij mij dan) het nog stabieler gaat worden.
@DeBers Zaha lijkt me een leuke sub in de tweede helft, zowel Vazquez en Tolisso zien er beter uit qua stats.
Misschien dat ik zelf alsnog voor LV, aangezien ik meerdere spaanse spelers heb in mijn hybrid.
[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 01-11-2019 12:11 ]
Wel echt vreemde dribbling stats hoor. Enorm wendbaar, maar daar houdt het ook echt op.Traeces schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:07:
Blij dat ik scream chong heb gehaald , zeer tevreden over en enorm wendbaar . Verdedigers kunnen hem amper raken. Sbc voor nog geen 5k gedaan
Thanks, ga ik eens proberen (zowel de tactic als nog wat trager). Heb zelf Modric daar staan voor die steekballen en passing, heeft toch ook prima stats, dus daar zou het niet aan moeten liggen.Bossie schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:08:
@bebopper Ik had na de patch hetzelfde aangezien het merendeel van mijn kansen komen uit combinatie-spel en dan door te schuiven. Mijn probleem was (is?) voornamelijk dat passing zelf veel meer random lijkt te zijn geworden en voornamelijk rondom de 16 waarbij ik dan steekballen wil doen gaat het opeens steeds mis met de pass.
Ik heb St. Juste. 1 potje mee gespeeld, en daar was hij bagger. Stapte steeds naar voren, waarna Werner in dat gat dook. 4-0 verloren. Tóch ga ik 'm nog een paar potjes proberen.DennisCle schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:36:
De Jong op het middenveld speelt voor mij echt heerlijk.
Ik heb de 12 icon swaps gedaan en Kluivert gehaald. Overwoog om door te sparen voor een meta speler als Ferdinand, maar besloten om bij mijn NL team te blijven. Ook Virgil voor 560k gehaald.
Twijfel nu of ik voor St Juste scream ga. Iemand al ervaring mee? Heb nu OTW de Ligt.
Team: https://www.futbin.com/20/squad/10180382
Wat zouden jullie aan dit team veranderen met ongeveer 300k budget?
https://www.futbin.com/20/squad/10353478
Ik dacht misschien aan een nieuwe aanval Zaha (story) en Aguero.
En achterin Mendy er uit en Ferland Mendy er in. En Walker op rechts zetten.
Snap niet waarom je scream pique haalt als je ook gewoon tradeable lenglet kan kopen...
Zeker met zijn pace lijkt me dat niet echt slim.. Ook omdat de rest van de spelers nog sneller worden door upgrades etc...
Zeker met zijn pace lijkt me dat niet echt slim.. Ook omdat de rest van de spelers nog sneller worden door upgrades etc...
kost max 50k als je een paar untradables hebt ivm met bijvoorbeeld de prijs Ramos.sensately schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:18:
Snap niet waarom je scream pique haalt als je ook gewoon tradeable lenglet kan kopen...
De combinatie van body type, stats (zeker icm shadow) geeft je een vrij goedkope verdediger die zeker een paar maanden meekan. Vervolgens zet je daar alsnog een ander type CB naast (bijvoorbeeld een meta/pacy CB).
Heb er ingang totaal geen last van , speelt heerlijk 😋DeBers schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:09:
[...]
Wel echt vreemde dribbling stats hoor. Enorm wendbaar, maar daar houdt het ook echt op.
Klopt zeker alleen als je ook kijkt naar zijn workrates heeft ie high/medium waardoor ik wel verwacht dat ie te vaak te hoog op het veld staat. Dit kan hij ook niet compenseren met z'n pace (ook met shadow kaart)Bossie schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:21:
[...]
kost max 50k als je een paar untradables hebt ivm met bijvoorbeeld de prijs Ramos.
De combinatie van body type, stats (zeker icm shadow) geeft je een vrij goedkope verdediger die zeker een paar maanden meekan. Vervolgens zet je daar alsnog een ander type CB naast (bijvoorbeeld een meta/pacy CB).
Ik heb de SBC gedaan voor maar 30k. Tzt verkoop ik mijn Lenglet voor de hoofdprijs en trek ik het met Pique verder tot Black Friday. Kijk daarna wel weer opnieuw.sensately schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:18:
Nooit problemen met de work rates. De player instructions die overrulen dat gewoon naar mijn idee. Mijn verdedigers hebben altijd stay back while attacking.sensately schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:26:
[...]
Klopt zeker alleen als je ook kijkt naar zijn workrates heeft ie high/medium waardoor ik wel verwacht dat ie te vaak te hoog op het veld staat. Dit kan hij ook niet compenseren met z'n pace (ook met shadow kaart)
Heb overwogen om Piqué te doen, maar toch besloten om daarvan af te zien. Heb al 2 keer tegen hem gespeeld en was bepaald niet onder de indruk, veel te log. Misschien kom ik er nog op terug maar ik denk dat ik hierbij blijf. Wel snap ik dat mensen hem doen, want 100k voor een prima verdediger en nog Packs terug is een hele goede deal.
Anyway, vandaag lekker beginnen aan de WL, heel benieuwd hoe dat nu weer zal gaan. 2x 19-11 geëindigd, maar ik speel sinds de patch niet best dus Gold 2 zou ik al een prima positie vinden. Het lukt me jammer genoeg nog niet deze FIFA naar mijn hand te zetten, elke keer wanneer het goed lijkt te gaan kakt het weer helemaal in.
Anyway, vandaag lekker beginnen aan de WL, heel benieuwd hoe dat nu weer zal gaan. 2x 19-11 geëindigd, maar ik speel sinds de patch niet best dus Gold 2 zou ik al een prima positie vinden. Het lukt me jammer genoeg nog niet deze FIFA naar mijn hand te zetten, elke keer wanneer het goed lijkt te gaan kakt het weer helemaal in.
Idd, met Ramos is het ook geen probleem.Bicer schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:34:
[...]
Nooit problemen met de work rates. De player instructions die overrulen dat gewoon naar mijn idee. Mijn verdedigers hebben altijd stay back while attacking.
Concentratie problemen wellicht.SH-FR schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:42:
Heb overwogen om Piqué te doen, maar toch besloten om daarvan af te zien. Heb al 2 keer tegen hem gespeeld en was bepaald niet onder de indruk, veel te log. Misschien kom ik er nog op terug maar ik denk dat ik hierbij blijf. Wel snap ik dat mensen hem doen, want 100k voor een prima verdediger en nog Packs terug is een hele goede deal.
Ik heb ook daar het meest last van. Zodra ik een goede reeks heb moet ik eigenlijk stoppen, maar ga toch nog dat ene potje verder spelen. Dan kom je de zoveelste PTB speler tegen en begin je heel die grind opnieuw. Op een gegeven moment kan ik het niet meer opbrengen om heel die wedstrijd fully focusses af te maken.
Dat pique een link heeft met semedo en ter stegen heeft voor mij het verschil gemaakt om hem te halen.
Moet al mn potjes vandaag tot 17u doen en de rest op zondagavond, met ertussen door nog F1. Denk dat ik te weinig tijd heb om me rustig te houden, dus als ik Goud 3 haal vind ik het prima dit weekend. Na 2 weekenden Gold 2 zou dat herhalen natuurlijk ook al mooi zijn.SH-FR schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:42:
PSN/Steam: Xamsix
Geen idee, ik blijf maar gewoon die knoppen op mijn controller indrukken. Ik doe verder niks extra's/anders of bijzonders naar mijn weten. Ik heb ook niet het gevoel dat ik nu extra goed speel tov eerder ofzo. Misschien dat er in de lagere punten doorgaans wat meer betere spelers zitten die bewust zijn afgezakt, anders zou ik het niet kunnen verklaren.SH-FR schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 23:16:
[...]
Oh dat is beter, ik was terug op bijna 1300 punten, maar inmiddels wéér 1050. Is er iets belangrijks die ik heb gemist met die patch? Speel voor t eerst vanavond sinds de nieuwe update.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Exp telt door naar de 100. Ik weet niet of het zo blijft , maar tot nu telt alles mee en ij heb zaha en de objectives met zaha al gedaan.DeBers schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:05:
Ik snap helemaal niks van die elite storyline challenge.
Van zaha ben ik niet echt onder de indruk. Weak foot is slecht en hij is makkelijk van de bal te krijgen. Hij voelt wel aardig snel aan en de 5* skills zijn leuk meegenomen .
Verwijderd
Pffff, 4-3, wat een kutstart. Het is alles of niets, volgens mij zijn al m'n gewonnen potjes rage quits namelijk. M'n nieuwe team is nog wel echt wennen, en m'n middenveld is met Guardiola, Doucoure en Saul nog niet optimaal, toch 3 verdedigende spelers.
Heb 13 potjes kunnen spelen, 10 winst en 3 verlies. Wel happy mee al had ik de laatste niet moeten spelen want ik moest drna snel weg.
Op zondagavond dus nog 17 potjes voor de boeg. Goud 3 was het doel, dat lijkt me wel binnen bereik te liggen. Ben benieuwd.
Op zondagavond dus nog 17 potjes voor de boeg. Goud 3 was het doel, dat lijkt me wel binnen bereik te liggen. Ben benieuwd.
PSN/Steam: Xamsix
Echt beter gaan ze wat doen aan die extreem verdedigende spelers. Niet van eigen helft afkomen , er is niet doorheen komen.
Zelfs met alle 2 je spitsen op eigen helft , snap niet dat die mensen het zo leuk vinden om te spelen
Zelfs met alle 2 je spitsen op eigen helft , snap niet dat die mensen het zo leuk vinden om te spelen
Games zijn sowieso veel verdedigende, wanneer je met je aanvallers of middenvelders verdedigd en bijna nooit hapt met verdedigers.
Allemaal liefhebber van Mourinho voetbal
Net nog even wat sbc gedaan. Komt daar zomaar lenglet uitgelopen. Geen walkout maar ik vind het prima
Even doorsparen voor spelers als: van Dijk, Son of PogbaDeBers schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:18:
Wat zouden jullie aan dit team veranderen met ongeveer 300k budget?
wijze woorden
3 keer de paal raken, en toch verliezen. Wat is FIFA toch een leuk spel!
Kijk dat zijn toch leuke mijlpalen!
P.s. Nog nooit van ac mailand gehoord.
[ Voor 6% gewijzigd door Riemer op 01-11-2019 19:43 ]
Momenteel ga ik 11-1 in de WL ondanks, naar mijn mening, slechte servers met veel delay.... toch nog geen echte gekke dingen meegemaakt. Morgen en zondag maar de rest van de potten doen. Hoe zijn de ervaringen bij jullie?
Zo, 11-1 is een hele mooie score. 4-1 hier en hoewel dat begin niet zo heel slecht is, baal ik gigantisch van die verliespartij. 3 keer de paal geraakt en 1-2 verloren door hele, hele slechte verbinding, want m’n tegenstander was behoorlijk slecht.theman36 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:06:
Momenteel ga ik 11-1 in de WL ondanks, naar mijn mening, slechte servers met veel delay.... toch nog geen echte gekke dingen meegemaakt. Morgen en zondag maar de rest van de potten doen. Hoe zijn de ervaringen bij jullie?
Servers zijn overigens verschrikkelijk, alles gebeurd later, spelers lopen door mijn spelers heen soms het gaat nergens meer over. Wat haal je overigens zoal? Ik ging vorige week ook 12-1 en daarna ging het om en om, waardoor ik met 19-11 net G1 miste.
Zo 5 pakjes klaar staan om te openen. Zo na PEC Ajax op de PS4 in game openen. Benieuwd of ik nog maf opveren van de bank
Ik hoop is op een promes IF, heeft er nu 2 inliggen heb je ook nog is wat aan die OTW SBCSleehond schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:18:
Zo 5 pakjes klaar staan om te openen. Zo na PEC Ajax op de PS4 in game openen. Benieuwd of ik nog maf opveren van de bank
Afgelopen week heeft laten zien dat 2 goals voor een OTW te weinig is om een upgrade te krijgen, hoeplijk komt er nog wat bij.
Verwijderd
Online vriendschappelijk lange afstanden = 0,0 lag/stroperigheid
Fut champions = verstroopte stroperige stroopheid
GENIETEN
GENIETEN

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2019 20:51 ]
Heb is een online draft gestart speelt ook super. Nu ben ik niet zo goed dat ik die zomaar win dus denk dat ik er meer op verlies, maar zo af en toe leuk en lekker om te spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:50:
Online vriendschappelijk lange afstanden = 0,0 lag/stroperigheid
GENIETEN
Ook een aanrader ieder geval
Wat veel lag vandaag! Zelfs met de opstellingen haperen de icoontjes van de spelers soms.
Wl verloopt heel typisch. Won 4 meer met 4 ragwquits. Ik wilde eigenlijk 5 potjes winnen en stoppen maar verloor er gelijk 3 tegen God squads. Nu net weer een ragwquit waar ik 4-0 voorsta in 30 minuten
Wl verloopt heel typisch. Won 4 meer met 4 ragwquits. Ik wilde eigenlijk 5 potjes winnen en stoppen maar verloor er gelijk 3 tegen God squads. Nu net weer een ragwquit waar ik 4-0 voorsta in 30 minuten
Neres ook 2 goals, dus dat voor 50/50 tussen een totw voor neres en promes. (Een team heeft altijd alleen maar 1 speler in de totw)
Resultaat!Sleehond schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:18:
IF.....

Tenzij je met 9-0 wint, Perez en Chillwell zitten er allebei in deze week. Vardy met een hattrick niet.Nieuwevolger schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:59:
Neres ook 2 goals, dus dat voor 50/50 tussen een totw voor neres en promes. (Een team heeft altijd alleen maar 1 speler in de totw)
1 potje Rivals gedaan.... 5-0 verlies en 2 rode kaarten en 4 ballen op paal/lat. Tegenstander alleen maar balletjes onder de voet doorhalen en andere trucjes. Geen speler van mij die ze van de bal kan krijgen.
KRIJG DE KOLERE FIFA
Misschien maar eens stoppen met FUT en offline gaan gamen. Ik heb geen antwoord op al die online gamers die alleen maar trucjes doen constant.
Wie wil eens tegen mij op de PS4 spelen? Ik hoor graag wat ik beter kan doen...
KRIJG DE KOLERE FIFA
Misschien maar eens stoppen met FUT en offline gaan gamen. Ik heb geen antwoord op al die online gamers die alleen maar trucjes doen constant.
Wie wil eens tegen mij op de PS4 spelen? Ik hoor graag wat ik beter kan doen...
[ Voor 70% gewijzigd door Sleehond op 01-11-2019 22:45 ]
Alleen nog 5 wedstrijden in rivals en ik heb zilver objective ook gehaald. Heb dan zaha bijna binnen.
Zeer slechte WL, ga nu 11-8. Sommige wedstrijden waren echt niet normaal. Wat is er veranderd? Ik heb geen idee waarom alle keepers opeens al mijn ballen eruit halen en alle rebounds voor de tegenstander zijn?
Heel veel spelers weer lekker triest achterin tikken zodra ze 1-0 of 2-0 voor staan. Ja, de community is echt toxic..
Heel veel spelers weer lekker triest achterin tikken zodra ze 1-0 of 2-0 voor staan. Ja, de community is echt toxic..
Ik heb juist een erg goede WL start met 7-1. Weinig wedstrijden waren overigens makkelijk, had elke wedstrijd iets meer schoten dan de tegenstander en wedstrijden eindigden dus vaak, naar het spelbeeld, in 3-1 of 3-2, 4-2 etc.
Servers zijn nu prima, begin van de avond waren ze verschrikkelijk. Speel 4-4-2(2) deze WL en bevalt erg goed, alleen vreselijk aan t twijfelen wie mijn spitsen moeten worden: Zaha 85, Auba 89, Hulk 86. Verder laat ik daarnaast Insigne en Griezmann vaak staan, vooral Insigne is vreselijk goed en hou ik eigenlijk altijd in de basis.
Servers zijn nu prima, begin van de avond waren ze verschrikkelijk. Speel 4-4-2(2) deze WL en bevalt erg goed, alleen vreselijk aan t twijfelen wie mijn spitsen moeten worden: Zaha 85, Auba 89, Hulk 86. Verder laat ik daarnaast Insigne en Griezmann vaak staan, vooral Insigne is vreselijk goed en hou ik eigenlijk altijd in de basis.
Van Basten is echt verschrikkelijk goed, 9 wedstrijden 17 doelpunten en 9 assists!
Is vrij sterk voor een spits en zeer behendig, en schieten is een doelpunt
Ik stond 8-2 tot een uur of 6 vanavond. Had waarschijnlijk teveel gespeeld, achja. Het random gehalte blijft te hoog. Iemand een idee hoe al die pro's hiermee omgaan?SH-FR schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 00:13:
Ik heb juist een erg goede WL start met 7-1. Weinig wedstrijden waren overigens makkelijk, had elke wedstrijd iets meer schoten dan de tegenstander en wedstrijden eindigden dus vaak, naar het spelbeeld, in 3-1 of 3-2, 4-2 etc.
Hoe dan. Ik zit op beoordeling 83 en chem 75. Kom gewoon niet op 84 zonder aan chem in te leveren. Heb al 5k stuk geslagen op 83/84 spelers voor 700/800 psTraeces schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:07:

Sta nu ook 8-2 en stop er voor nu mee. Laatste verlies was tegen een team met Gerrard, Messi, Mane, Varane, Pogba, Kante, Griezmann, echt een niet normaal goed team. Hoewel het een behoorlijk gelijkopgaande wedstrijd was, (ieder 6 schoten op doel) waren zijn spelers zo goed dat hij er van die 6 schoten, 6 maakte: 0-6. Een totaal geflatteerde uitslag, maar in het spelbeeld was hij wel iets beter dus kon er mee leven. Zijn spelers maakten die kansen gewoon geweldig af.Casual_T schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 00:21:
[...]
Ik stond 8-2 tot een uur of 6 vanavond. Had waarschijnlijk teveel gespeeld, achja. Het random gehalte blijft te hoog. Iemand een idee hoe al die pro's hiermee omgaan?
Hoe dan ook, met matchmaking moet je t zo zien: als je 8-2 gaat, heb je een vorm van +6. Op de vrijdagavond zul je dan eerder een tegenstander tegenkomen die 6-0 gaat, dan iemand die 15-9 gaat, waardoor je als je veel speelt op vrijdag veel sneller erg goede tegenstanders krijgt.
Op zaterdag en zondag is de kans groter dat mensen al meer hebben gespeeld, waardoor je met een vorm van +6 tegenstanders zult treffen die bijvoorbeeld 17-11 gaan. Daarom is het dus altijd het beste om elke dag 10 potten te spelen, en anders het liefst later in het weekend. Heb je een goed record op vrijdag, hou er dan even mee op.
Iemand ervaring met Henry 87? Wil hem combineren met Mbappe en Messi op 10. Neymar in de spits vind ik niet goed genoeg voor wat die kost
-
[ Voor 100% gewijzigd door buurman3 op 02-11-2019 10:05 ]
Nog 2,4k xp te gaan voor story zaha.
Ik lees op Futbin ook positieve reacties over Van Basten, aangezien ik best een fan ben, gebruik je de 91 of 89? Kun je daarnaast iets meer vertellen over hoe ie speelt? Overweeg m te kopenWulfric92 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 00:20:
Van Basten is echt verschrikkelijk goed, 9 wedstrijden 17 doelpunten en 9 assists!
MVB is elk jaar een van de spelers op futbin met de hoogste Goals per game ratio.SH-FR schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 12:13:
[...]
Ik lees op Futbin ook positieve reacties over Van Basten, aangezien ik best een fan ben, gebruik je de 91 of 89? Kun je daarnaast iets meer vertellen over hoe ie speelt? Overweeg m te kopen
Vorig heb ik zijn prime getest, maar behalve finishen doet hij weinig.
Ik zag een filmpje over de nieuwe meta 352.
Ik wil het wel eens proberen.
Wat vinden jullie van deze formatie: https://www.futbin.com/20/squad/10396813
Betekend wel dat ik wat om moet gooien. Maar het lijkt me toch een best solide formatie en ben ik eindelijk af van het feit dat je veel te veel betaald voor backs tov wat ze brengen
edit: Ik zou dan zaha en griezman ingame switchen.
Ik wil het wel eens proberen.
Wat vinden jullie van deze formatie: https://www.futbin.com/20/squad/10396813
Betekend wel dat ik wat om moet gooien. Maar het lijkt me toch een best solide formatie en ben ik eindelijk af van het feit dat je veel te veel betaald voor backs tov wat ze brengen
edit: Ik zou dan zaha en griezman ingame switchen.
[ Voor 7% gewijzigd door DeBers op 02-11-2019 12:29 ]
Hebben ze schieten aangepast bij de laatste update of heb ik gewoon pech? Ballen die ik er normaal makkelijk inschiet gaan er maar niet in. Bijv. Naar binnen komen met winger op sterke been en op rand 16 ter hoogte van eerste paal krullen naar verre hoek schiet Malen opeens allemaal over en naast. Of Kluivert die van rand 16 telkens naast mikt. Ik doe niets anders dan normaal en wil er niet in.
4-2 start in de WL maar erg moeizaam allemaal. Telkens 15-20 schoten nodig voor 2/3 doelpunten. Beide potjes verloren op penalties na onterecht gelijkspel.
Edit: geen zeur post, maar wil weten of ik wat anders moet doen.
4-2 start in de WL maar erg moeizaam allemaal. Telkens 15-20 schoten nodig voor 2/3 doelpunten. Beide potjes verloren op penalties na onterecht gelijkspel.
Edit: geen zeur post, maar wil weten of ik wat anders moet doen.
[ Voor 5% gewijzigd door DennisCle op 02-11-2019 12:42 ]