Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Hmm, gisteravond heel wat potjes gespeeld in Rivals. Ging wel aardig, maar ben niet tevreden over de Ligt. Heeft iemand een goede tip om hem te vervangen in mijn huidige team? Ben wel erg tevreden over Dybala dus het zou mooi zijn als ik die kan laten staan.. Is een andere CV van Juve dan echt de enige optie? :? Eventueel een andere startformatie is geen probleem..

Startopstelling: https://www.futbin.com/20/squad/9681998
Ingame: https://www.futbin.com/20/squad/10297114

Edit: budget is ongeveer Pogba + 200k, ik ben bereid Pogba in te leveren voor een betere CV

[ Voor 9% gewijzigd door Arazogia op 31-10-2019 09:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:34
Het moment dat je een Ramos non tradable uit je Division Rivals Rewards trekt (4 mega packs) terwijl je zelf een EPL team hebt...

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:48
Hmm ik twijfel... 27.500 coins of pakketjes kiezen.

Heb ook echt maar 15.000 coins nu dus kan wel wat gebruiken. Anderzijds, team dat nu staat kan ik niet heel direct upgraden nu, alleen met een flinke upgrade. Dus moet sowieso aardig sparen... maar een gokje is ook leuk.

Lastig dit keer.... tot nu toe alleen maar coins gekozen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Sleehond schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 09:01:
Hmm ik twijfel... 27.500 coins of pakketjes kiezen.

Heb ook echt maar 15.000 coins nu dus kan wel wat gebruiken. Anderzijds, team dat nu staat kan ik niet heel direct upgraden nu, alleen met een flinke upgrade. Dus moet sowieso aardig sparen... maar een gokje is ook leuk.

Lastig dit keer.... tot nu toe alleen maar coins gekozen... :p
Coins! altijd coins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldbaggio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2024
Gisteren de nieuwe patch gespeeld.
Het geen wat mij opviel is het aantal rebound goals. Zoveel schoten die in dezelfde baan weer terug gaan de aanvaller die schot. Met als gevolg keeper uitbalans.

Herkenbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:53
WL was het waard qua player picks.... 82 rated als hoogste niet meer dan discard informs.
Meteen een reden om het niet te spelen Moeite en tijd die het kost en de beloning is gewoon ruk.
Volgende keer houd ik het op de icon token en dan klaar ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:58

Meneer iCy

swarma

Pick vandaag Stengs/Chilwell als IF uit de rewards van de WL. Playerpick nkoulou. Uit de 2e rank rewards van rivals kreeg ik enkel Wijnaldum als leuke, mooi. Want had nog geen goede PL CVM.

Krijg ook nog een Lloris, ja die blije kutbakkes Lloris. Mijn FO PL team is nu compleet, want had nog geen leuke keeper voor een volwaardig PL team.

Had hem liever willen verkopen, maar als het zoals fifa19 gaat pick ik hem nog wel een keer of 5.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 09:19:
Pick vandaag Stengs/Chilwell als IF uit de rewards van de WL. Playerpick nkoulou. Uit de 2e rank rewards van rivals kreeg ik enkel Wijnaldum als leuke, mooi. Want had nog geen goede PL CVM.
Chillwell en Vela als player picks, zou moeten mogen klagen maar had POTM Vela ook opgepikt eerder voor de MLS Objectives :)

Nkoulou uit untradeable rivals packs, wilde met deze TOTW wel een gokje wagen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-09 16:54
Bar slechte rewards hier: N'koulou en Ayoze Perez uit de Player Picks. Verdere rewards uit WL packs is één 84 rated speler die 3000 coins waard is, een UCL Tammy Abraham (niks waard zowat) en verder dus niks.

Ik heb maar voor 58K coins voor de Rivals Rewards genomen, omdat ik daar toch nooit wat pack. Of kiezen jullie juist packs bij Rivals..?

Matig iig, zo schiet ik niks op met het bouwen van m'n team ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 11:15
Hier ook al Chillwell en Nkoulou helaas. Gelukkig ruimschoots goedgemaakt door Fabinho IF uit één van de packs te trekken. Gauw verkopen om Kante te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Laatst online: 24-08 18:02
Het lukt me nooit om te wachten tot ik thuis ben van werk, dus ik ga mn pakjes etc via web app openen. Geeft alleen zóveel minder gevoel dan in de game haha.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gold 1 WL en div 3 rang 1 DR rewards.

Totaal waardeloos qua packs, maar dat wisten we eigenlijk al. TOTW zat geen enkele speler bij dat bij mij basismateriaal zou zijn. 84+ spelers zijn haast niks meer waard, dus tenzij een messi etc. gepacked werd had je geluk. Wel de nodige spelers die rond de 30k waard waren, maar helaas geen klapper. Wat dat betreft had ik meer geluk eerder deze week toen scream kroos eruit kwam lopen.

Komend weekend geen WL ivm andere verplichtingen, dus geen stress voor slechte rewards :P

P.s. Weet iemand of VD Sar 89 die in fifa19 zo OP was nu ook weer zo OP is of is dit niet meer het geval? Zou hij nog steeds de beste Icon keeper zijn? (ivm evt vervanger voor Alisson).

edit: Player picks overigens Nkoulou en Stengs (past mooi bij rode Bergwijn).

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 31-10-2019 09:36 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Pfff, is elite 1 in divisie 5 en silver 1 WL niet genoeg om een keer wat goeds te kunnen packen?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Soooow okokok. Player picks waren mwoah, Nkoulou en Toko-Ekambi. Verwachtte er ook weinig van, maar altijd prima voor de SBCs als ze beetje prima rating hebben.

Uit de division rivals rewards trek ik gewoon Sergio Ramos!! Wow. Behoorlijk happy mee. Denk dat hij wel de verkoop in gaat, ben vrij tevreden over Lenglet en Militao, maar hij zou er zo inpassen.

Verder niks speciaals. Een discard IF en een Handanovic. Al met al wel behoorlijke rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Oehhh een gokje genomen, heb voor de untradeables gekozen als Rivals Rewarsd.

Het zal mij benieuwen straks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Casual_T schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 09:31:
Bar slechte rewards hier: N'koulou en Ayoze Perez uit de Player Picks. Verdere rewards uit WL packs is één 84 rated speler die 3000 coins waard is, een UCL Tammy Abraham (niks waard zowat) en verder dus niks.

Ik heb maar voor 58K coins voor de Rivals Rewards genomen, omdat ik daar toch nooit wat pack. Of kiezen jullie juist packs bij Rivals..?

Matig iig, zo schiet ik niks op met het bouwen van m'n team ..
Ik kies packs ivm sbc's, maar deze fifa is mijn keuze helemaal op de packs ivm FO teams die soms nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Bean77 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 09:36:
Totaal waardeloos qua packs, maar dat wisten we eigenlijk al. TOTW zat geen enkele speler bij dat bij mij basismateriaal zou zijn.
edit: Player picks overigens Nkoulou
Nkoulou is voor de ITA met een Anchor wel 1 van de betere verdedigers op dit moment. Niet de beste, maar volgens mij staat die op 2 of 3.

90 rated CV met Anchor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Meneer iCy schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:07:
[...]

Nkoulou is voor de ITA met een Anchor wel 1 van de betere verdedigers op dit moment. Niet de beste, maar volgens mij staat die op 2 of 3.

90 rated CV met Anchor.
Sorry, nog steeds niet erg overtuigd :9 . Anchor versterkt snelheid en fysiek neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:07:
[...]

90 rated CV met Anchor.
Staar je niet blind op rated spelers, vaak zegt dat niet zo heel veel.
Varane is bijvoorbeeld een veel betere keus. Betere workrates, veel meer pace (belangrijk fifa 20).
Nkoulou kost ook maar 11k, dat zegt ook wel genoeg. Als het een magic gem was dat was het een veelvoud geweest. Lengte is eigenlijk ook niet helemaal wat je wilt, toch minimaal 1.87. En je wilt er een shadow op omdat je pace wilt maximaliseren. Dan drop zijn rating volgens jouw bron al naar 88.
Maar voor een goedkoop team is hij wel interessant om verder in de toekomst te upgraden.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:16
Ik weet het, raar team, maar een maat van mij heeft een voorkeur voor een ploeg met zo veel mogelijk lievelingsspelers: https://www.futbin.com/20/squad/9691054

Mijn vraag is, welke formatie kan de chem doen verhogen met deze spelers, of is dit al het maximale?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:56
raar team is nogal understatement....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Is het nog de moeite waard om te investeren in bepaalde SBC's? Ik heb bijv. net ongeveer 10 Alexis Sanchez kaarten gekocht voor 800 coins. Daarnaast spelers van Roma / Napoli, i.v.m. marquee match ups. Of stijgen de prijzen daar nauwelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb gisteren Scream Kroos gepacked. Ik heb al een paar potjes met hem gespeeld en zijn passing is fenomenaal. Toch past hij niet echt lekker in mijn team maar wel een leuk middenveld naast mijn Scream Ozil en Scream Guerreiro.

Andere jaren waren de scream kaarten alleen in de halloween en nog een paar periodes interessant maar ik heb begrepen dat ze in fifa20 het hele jaar door geboost zijn. klopt dit?

Ik wil Kroos wel verkopen, hij zal op dit moment ongeveer 270K opbrengen. Is het verstandig hem nog even te houden? zal zijn prijs nog stijgen nadat hij niet meer in packs zit of zal zijn prijs minder worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Klopt, maar voor een FO team is deze wel ideaal.

Had nog geen leuke FO verdediger in de ITA divisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaka_m4
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 04-01-2021
Bean77 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:00:
[...]

Oh maar ik heb vanavond ook al mijn potjes gewonnen (nu in divisie 3 inmiddels), maar dat is voor mij geen maatstaf. Ik heb echt een paar retard goals gemaakt, puur door de slechte gameplay. Ik moet elke keer een seconde eerder zowat mijn knoppen indrukken omdat ik anders te laat ben met de actie/schot/pass.
@Bossie en ik spelen ps4, misschien dat het op de xbox of pc nu wel beter gaat? Ik zie ook bij mijn tegenstanders dat ze er last van hebben.
Same here werd er gek van :-(. Elke keer te laat en slome gameplay irriteer mij er ook erg aan maar ja.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
Oke dus ik open net via de app mijn rewards.

WL Gold 3 (zoals altijd want geen tijd of zin om verder te gaan dan dat, dit weekend 14-4 geëindigd).
Player Picks: Chilwell en Pulisic. Kan beter maar ach...
Packs: Naast een discard IF en UCL Jesus (Toch rond de 15K) niet veel.

Divison rivals div 3 rank 2. Ik toch twijfelen, voor de coins gaan of voor packs. Wil graag Sandro kopen om Marcelo te vervangen maar die coins heb ik al bij elkaar dus ik dacht ach waarom ook niet.
50K pack: Niks...
25K pack: ....oke kreeg de zwarte confetti op de app wat verraad dat het een IF is....gewoon IF Mbappe!!! my god man....

nu rustig is naar onderstaand team werken:
https://www.futbin.com/20/squad/9140766

Koeman, carvalho en Semedo zijn nog onzeker. Daar mogen ook andere spelers voor gekocht worden.. is bij elkaar zo'n 850K waard. Ik wil echt messi hebben dus dat is wel een vereiste. Maar ben er nog niet uit of die 3 wel de juiste keuze zijn. Iemand nog suggesties?

de serie A kant, en Varane hou ik ook graag zo. Ben ik zeer over te spreken en natuurlijk first owner ronaldo hea :P

[ Voor 5% gewijzigd door Arwintju op 31-10-2019 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Arwintju schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:14:
25K pack: ....oke kreeg de zwarte confetti op de app wat verraad dat het een IF is....gewoon IF Mbappe!!! my god man....
Nice, die had zo in mijn team gepast. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
@Arwintju zo te zien heb je het packluck wel mee zitten 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T

Lekker hoor! Ik wacht nog steeds op mijn eerste 86+ player en dus walk out in FIFA 20 .. sinds release datum.
Begint wel triest te worden zo .. ik doe meestal ook op web app, dus daar kan het niet aan liggen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
Koeman, carvalho en Semedo zijn nog onzeker. Daar mogen ook andere spelers voor gekocht worden.. is bij elkaar zo'n 850K waard. Ik wil echt messi hebben dus dat is wel een vereiste. Maar ben er nog niet uit of die 3 wel de juiste keuze zijn. Iemand nog suggesties?
Heb je al met Koeman gespeeld? Hoe is hij? Ik heb nu ruim 600k en zit een beetje af te wegen welke icon CV ik ga kopen om de Ligt te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Oke dus ik open net via de app mijn rewards.

WL Gold 3 (zoals altijd want geen tijd of zin om verder te gaan dan dat, dit weekend 14-4 geëindigd).
Player Picks: Chilwell en Pulisic. Kan beter maar ach...
Packs: Naast een discard IF en UCL Jesus (Toch rond de 15K) niet veel.

Divison rivals div 3 rank 2. Ik toch twijfelen, voor de coins gaan of voor packs. Wil graag Sandro kopen om Marcelo te vervangen maar die coins heb ik al bij elkaar dus ik dacht ach waarom ook niet.
50K pack: Niks...

nu rustig is naar onderstaand team werken:
https://www.futbin.com/20/squad/9140766

de serie A kant, en Varane hou ik ook graag zo. Ben ik zeer over te spreken en natuurlijk first owner ronaldo hea :P
Lekker!! De speler waar iedereen op hoopte. Zou hem proberen in te passen in je team, echt OP speler lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Heb alleen packluck gehad bij mijn allereerste fifa 20 pakketje, daar kwam Koulibaly uitlopen xD

Verder gewoon ruk zoals gewoonlijk. Gelukkig had ik gisteren 60K verdiend met handelen. Ik heb op Ronaldo na de Serie A nu wel uitgespeeld. Alle scream cards ook binnen behalve Insigne. Misschien toch nog even IF Nainggolan oppikken en dan ga ik bouwen aan mijn PL squad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik denk dat ik ik voor inform gomez ga, ik vind zijn base kaart al geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil level spelen maar er staat met verhaallijn spelers. Waar kan ik die vinden wat zijn het eigenlijk. Kan iemand mij helpen hoe ik aan een verhaallijn speler kom in FIFA 20. Rivals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Nieuwevolger schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:59:
Ik denk dat ik ik voor inform gomez ga, ik vind zijn base kaart al geweldig.
Zou toch echt gaan voor Insigne, fractie van de prijs en zelfs 1 extra puntje voor stamina. Hij doet het goed bij mijn 41212 (2) en als je hem op stay forward zet kan ie bijna de hele wedstrijd mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 12:11:
Wil level spelen maar er staat met verhaallijn spelers. Waar kan ik die vinden wat zijn het eigenlijk. Kan iemand mij helpen hoe ik aan een verhaallijn speler kom in FIFA 20. Rivals
dat zijn de level 30 spelers van de objectives, dus de zwarte Zaha en toliso. als je die hebt gehaald kun je deze objectives dus pas doen. aangezien je dan het einde al hebt gehaald kun je deze objectives dus het beste pas doen als het nieuwe objective seizoen is begonnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
ZodiacBomber schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 12:44:
[...]

dat zijn de level 30 spelers van de objectives, dus de zwarte Zaha en toliso. als je die hebt gehaald kun je deze objectives dus pas doen. aangezien je dan het einde al hebt gehaald kun je deze objectives dus het beste pas doen als het nieuwe objective seizoen is begonnen....
Das best lastig nog...hoe had je dat gezien voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
dutchgio schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:08:
[...]

Maar je hebt dan dus niks aan de XP die je erbij krijgt, want je zit al op het maximale niveau.
Las op Reddit dat het bij UT van Madden ook zo werkt.
Waarom zit er dan een timer op...slaat ook nergens op. en als je XP verdient hoe weet het systeem dan voor welke seizoen het is. Nee denk echt dat het over is als de timer het zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Hassiebassie schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 12:28:
[...]

Zou toch echt gaan voor Insigne, fractie van de prijs en zelfs 1 extra puntje voor stamina. Hij doet het goed bij mijn 41212 (2) en als je hem op stay forward zet kan ie bijna de hele wedstrijd mee.
Insigne heb ik al, misschien dat ik mertens op het middenveld eerst ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zaka_m4 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:09:
[...]

Same here werd er gek van :-(. Elke keer te laat en slome gameplay irriteer mij er ook erg aan maar ja.
Heb drie uur nodig gehad om de Ozil objective af te ronden (moest alleen nog eentje voor de assist objective), terwijl ik eerder alle andere objectives samen in minder tijd had gedaan.

Gebruikte Eriksen voor de objective, die normaalgespoken bij 2/3 van mijn goals betrokken is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-09-2023
Iemand enig idee waarom nog niet alle spelers een face update hebben gehad ? Want bij Ajax zijn het alleen maar blind Ziyech en tadic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:16
Valandil schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:49:
raar team is nogal understatement....
Klopt. Wat ook 'raar' is, is dat hij er gewoon best goed mee presteert.

Iemand trouwens enig idee of vanavond alle uitgekomen screamcards kunnen worden gepackt?

Ik wil graag St. Juste, maar mochten alle cards te packen zijn, dan kan het zijn dat ie vanavond of morgen nog wat in prijs zakt. Wat denken jullie?

[ Voor 35% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 31-10-2019 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Nieuwevolger schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:00:
[...]

Insigne heb ik al, misschien dat ik mertens op het middenveld eerst ga proberen.
He, hoe speel jij dan? Ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 12:56:
[...]

Waarom zit er dan een timer op...slaat ook nergens op. en als je XP verdient hoe weet het systeem dan voor welke seizoen het is. Nee denk echt dat het over is als de timer het zegt
De timer zit er idd op, het lijkt voornamelijk extra packs voor degene die idd het seizoen hebben afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Hassiebassie schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:20:
[...]

He, hoe speel jij dan? Ben wel benieuwd :)
4-3-3(5) (de schaduw spits variant)

douglas costa - insigne - bale
gomez - allan - modrid
IF hernandez - screamer romagnoli - koulibaly- RB van madrid
handanovic

Op de bank heb ik guardiola en screamer ozil. Guardiola brengt m'n chemistry omlaag :') , dus heb geen plek voor hem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zaka_m4
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 04-01-2021
Ik heb net gewoon scream adame traore met een pace van 98 mijn dag kan niet meer stuk! Zag ook dat hij tegen de 380k wordt verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
Nieuwevolger schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:33:
[...]

4-3-3(5) (de schaduw spits variant)

douglas costa - insigne - bale
gomez - allan - modrid
IF hernandez - screamer romagnoli - koulibaly- RB van madrid
handanovic

Op de bank heb ik guardiola en screamer ozil. Guardiola brengt m'n chemistry omlaag :') , dus heb geen plek voor hem.
Kan je niet starten met dit team, dan kan je ingame van pos wisselen? Zo heb je wel vol chem.. Beetje jammer dat je een icon niet kan gebruiken haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Arazogia schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:06:
[...]

Kan je niet starten met dit team, dan kan je ingame van pos wisselen? Zo heb je wel vol chem.. Beetje jammer dat je een icon niet kan gebruiken haha
Holy shit, dat ik daar niet aan had gedacht, ik ben uren bezig geweest met futbin te schruiven naar de beste chemistry. Ik ben er in ieder geval uit om om mertens te halen boven inform gomez, dan kan ik mijn huidige gomez nog als wissel gebruiken. Nu vraag ik mij alleen af of Allan niet beter is dan guardiola?

Ook vraag ik me af of het het waard is om screamer laxalt beter is dan douglas costa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
Nieuwevolger schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:10:
[...]
Ook vraag ik me af of het het waard is om screamer laxalt beter is dan douglas costa.
Die ga ik ook proberen, ik kan echt helemaal niks met Costa ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Enigste wat Costa kan is vooruit rennen, maar over laxian ben ik nou ook niet echt overtuigd, die heeft maar 3 star zwakke been en een linker poot op links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
RoeKoe schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:14:
[...]

Die ga ik ook proberen, ik kan echt helemaal niks met Costa ;(
Ik heb mijn costa ook vervangen door scream bernard opzich makkelijk te linken als je allan al hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Om mijn stats van Gomez te delen, 249 games, 120 goals.

Insigne heeft 215 goals in 254 wedstrijden.

Edit; Ik heb een veel beter oplossig, ik zet insigne gewoon op links met 4 chemistry, inplaats van douglas costa.

[ Voor 36% gewijzigd door Nieuwevolger op 31-10-2019 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
sensately schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:17:
[...]

Ik heb mijn costa ook vervangen door scream bernard opzich makkelijk te linken als je allan al hebt
Bernard heb ik ook aan zitten denken. Heb nu dit team https://futbin.com/20/squad/10311791 en nog 450k op de bank.

Zat te twijfelen om Overmars een kans te geven op links of Mertens te verkopen en dan Bernard + een icon spits te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
Nieuwevolger schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:16:
Enigste wat Costa kan is vooruit rennen, maar over laxian ben ik nou ook niet echt overtuigd, die heeft maar 3 star zwakke been en een linker poot op links.
Hmm die laat ik dus ook maar links liggen, Costa heeft ook 3* WF en poot op links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
RoeKoe schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:21:
[...]

Bernard heb ik ook aan zitten denken. Heb nu dit team https://futbin.com/20/squad/10311791 en nog 450k op de bank.

Zat te twijfelen om Overmars een kans te geven op links of Mertens te verkopen en dan Bernard + een icon spits te halen.
Wauw jouw team lijkt echt sprekend op het team wat ik hiervoor heb gehad :9

Dit is mijn huidige team, als je inspiratie wilt opdoen voor je volgende upgrade: https://www.futbin.com/20/squad/10312350

[ Voor 6% gewijzigd door sensately op 31-10-2019 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik denk dat ik een goeie oplossing heb gevonden.
https://www.easports.com/...Id=bS3LDRXPnRUM4:FFA20PS4
4-3-2-1
---mertens
insigne--bale
gomez-guardiola-modric
hernandez-romagnoli-koulibaly-odriozola
-------handanovic

Dan krijg ik insigne op 7 chemistry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 19-09 08:21
Nieuwevolger schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:16:
Nou niet helemaal mee eens. Met een deadeye heeft costa toch erg goede stats. Tuurlijk 3* zwak been is niet fantastisch, maar zeker deze fifa, waar dribbelen en pace toch ertoe doen is costa echt een goede kaart wat mij betreft. en 5* skills natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Ik stel hem maar nog eens: is investeren i.v.m. League SBC's (Seria A) of bijv. Marquee wedstrijden nog verstandig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scream firmino verkocht en wat spelers uit mijn club verkocht om Vieira 86 te kunnen kopen.
In zijn eerste wedstrijd gelijk 2x geel lol. Wel uiteindelijk nog gewonnen door o.a. 2 kopgoals uit corners. De laatste tijd scoor ik er regelmatig uit.
YouTube: FIFA 20_20191031144411

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
Bean77 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:46:
Scream firmino verkocht en wat spelers uit mijn club verkocht om Vieira 86 te kunnen kopen.
In zijn eerste wedstrijd gelijk 2x geel lol. Wel uiteindelijk nog gewonnen door o.a. 2 kopgoals uit corners. De laatste tijd scoor ik er regelmatig uit.
Ik ben aan het sparen voor firminho. Is hij de coins waard? En in welke positie heb je hem gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Bean77 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:46:
En nu de vraag; hoe doe je dat bij mijn heeft de keeper hem vaak voordat ik uberhaupt kan kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-09 20:30
WL en Rivals rewards wederom het vermelden niet waard, Navas en Piqué 88, Piqué mocht ik quicksellen omdat ik m al in de club had, fijn!

Valt me op dat de Kans op een goede speler op dit moment heel, heel laag lijkt. Zal EA wel weer achter zitten gezien de debiel lage prijs van hoge rated spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
SH-FR schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 15:05:
WL en Rivals rewards wederom het vermelden niet waard, Navas en Piqué 88, Piqué mocht ik quicksellen omdat ik m al in de club had, fijn!

Valt me op dat de Kans op een goede speler op dit moment heel, heel laag lijkt. Zal EA wel weer achter zitten gezien de debiel lage prijs van hoge rated spelers.
Opvallend was, dat 2 weken geleden, iedereen hele goeie packs had hier leek het wel. Maar sinds de Screamer kaarten in het spel zitten, valt het vies tegen volgens mij.

Heb ook het gevoel dat sinds EA zoveel gratis packs uitdeelt, de kansen op een goeie speler zijn verlaagd, vergeleken met fifa 13 bijvoorbeeld. Wat er tegelijk voor zorgt, dan het kopen van packs met echt geld steeds minder gunstig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
sensately schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:29:
[...]

Wauw jouw team lijkt echt sprekend op het team wat ik hiervoor heb gehad :9

Dit is mijn huidige team, als je inspiratie wilt opdoen voor je volgende upgrade: https://www.futbin.com/20/squad/10312350
Oe mooi team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
sensately schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:50:
[...]

Ik ben aan het sparen voor firminho. Is hij de coins waard? En in welke positie heb je hem gespeeld?
Ik had hem als CM in een 442 of CDM in een 4231 formatie. Niet echt representatief om er iets van te zeggen als je hem aanvallend wilt gebruiken.
Als CM/CDM vind ik bijvoorbeeld een Sissoko/Kante veel beter.
noodel1988 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 15:01:
[...]

En nu de vraag; hoe doe je dat bij mijn heeft de keeper hem vaak voordat ik uberhaupt kan kopen. :P
Ik roep een speler naar de cornernemer toe, vervolgens druk ik 2x op pijltje naar beneden zodat spelers naar de 1e paal rennen. Dan neem ik de corner met r1 en vierkantje met ongeveer 3 a 4 bar en dan l1 en r2 (the driven kopbal :+ ) indrukken en dan rondje om dan in de goal te koppen.

Lukt uiteraard ook niet altijd maar scoor er regelmatig mee en in die match toevallig 2x. Was in divisie 3 dus tegenstander weet wel iets van fifa af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Is Rakitic nog de moeite waard om te vervangen in mijn huidige team? Raktic staat bij mij op de CAM positie en ik speel 41212.

https://www.futbin.com/20/squad/10015566

Ik zat zelf te denken aan Aspas scream, maar zijn stamina spreekt mij een beetje tegen (75) en 3 WF.

Ik wil het liefst alles op 10 chem houden en Pogba zou ook een leuke zijn, maar vind ik zelf te duur.

Kan eventueel ook over 1,5 week ballack icon ophalen en dan switchen naar 4222 of nu switchen naar 4222 en Vidal er neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

Alright, IF Pellegrini verkocht en in de plaats CAM Insigne gehaald.
Team is wel best aardig nu :)

https://www.futhead.com/20/squads/136674/

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Meneer iCy schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 15:52:
Is Rakitic nog de moeite waard om te vervangen in mijn huidige team? Raktic staat bij mij op de CAM positie en ik speel 41212.

Ik zat zelf te denken aan Aspas scream, maar zijn stamina spreekt mij een beetje tegen (75) en 3 WF.

Ik wil het liefst alles op 10 chem houden en Pogba zou ook een leuke zijn, maar vind ik zelf te duur.

Kan eventueel ook over 1,5 week ballack icon ophalen en dan switchen naar 4222 of nu switchen naar 4222 en Vidal er neer zetten.
Een spits heeft niet veel stamina nodig. Je kan ook suarez, modric, Screamer kroos, Screamer james op de plek van rakitic zetten.

Edit: Misschien is Screamer Payet nog wel de beste optie, ook kan je Malcuit laten vervangen door Semedo.

[ Voor 6% gewijzigd door Nieuwevolger op 31-10-2019 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Robertson even opgepikt als vervanger van Van Aanholt met oog op WL. Twijfel of ik Szczesny ook even op moet pikken ipv Cillessen, maar lees zeer gemixte reviews. Iemand ervaring met Szczesny?

Had gisteren en eergisteren wel zware input lag, ging mega traag en leek vaak alsof mijn spelers aan het schaatsen waren als het ware. Hoop dat dit beter is komend weekend.

Denk dat mijn volgende upgrade Baby Bergkamp gaat zijn. Tenzij er heel snel een IV Depay komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 17:54
Meneer iCy schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 15:52:

Je formatie ziet er erg aanvallend uit, ik denk dat Vidal wel goed van pas zou komen in je team. Heb zelf goede ervaringen met hem, zowel verdedigend als aanvallend echt een solide speler. Enige reden dat ik hem zelf heb vervangen is dat hij qua chem niet meer in mijn team past.

Zelf heb ik nu het volgende team: https://www.futbin.com/20/squad/10317007

Voorlopig is het team compleet, ik zie geen directe betaalbare upgrades meer voor mijn team, tenzij er een leuke player pick van de WL voorbij komt in de aankomende weken. Helaas geen Mbappe tussen m'n laatste picks, dat was wel een reden geweest om m'n team om te bouwen. Moest het helaas doen met Nkoulou en Pulisic.

Ik heb Pulisic in m'n BPL fitness team gestopt en een sniper chem erop gegooid. Best een grappig spelertje om mee langs een verdediging te dribbelen. 94 acceleration, 99 agility, 93 balance, 90 ball control en 97 dribbling is wel een leuke combi van stats. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Bean77 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 15:33:
[...]

Ik had hem als CM in een 442 of CDM in een 4231 formatie. Niet echt representatief om er iets van te zeggen als je hem aanvallend wilt gebruiken.
Als CM/CDM vind ik bijvoorbeeld een Sissoko/Kante veel beter.
[...]

Ik roep een speler naar de cornernemer toe, vervolgens druk ik 2x op pijltje naar beneden zodat spelers naar de 1e paal rennen. Dan neem ik de corner met r1 en vierkantje met ongeveer 3 a 4 bar en dan l1 en r2 (the driven kopbal :+ ) indrukken en dan rondje om dan in de goal te koppen.

Lukt uiteraard ook niet altijd maar scoor er regelmatig mee en in die match toevallig 2x. Was in divisie 3 dus tegenstander weet wel iets van fifa af.
Goeie om een keer te proberen, kop bijna niks meer binnen deze FIFA terwijl dat vorige FIFA bijna de helft van de goals waren.
Doe je die kopbal ook nog getimed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Is Lacazette echt zo goed voor zijn prijs? Mist die geen snelheid?

[ Voor 13% gewijzigd door Nieuwevolger op 31-10-2019 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zelf vind ik het extreem aanvallend spelen heerlijk, dus 41212 blijft stiekem een voorkeur. Vidal is niet duur en ik hem ook nog van mijn 4231 uitstapje van vorige week, maar 1 spits vind ik ook niet lekker spelen.
Malcuit vervangen voor semedo kan, maar ik vind het ook grappig om een 5league hybrid team te hebben vandaar Malcuit. :+

Payet Screamer is ook een leuke inderdaad, maar vind het net Depay 2 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:56
Meneer iCy schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 16:28:
[...]

[...]

Malcuit vervangen voor semedo kan, maar ik vind het ook grappig om een 5league hybrid team te hebben vandaar Malcuit. :+
en Malcuit is best wel fijne RB.
Heb hem pas na 130+ wedstrijden in de verkoop gedaan
Snel genoeg en doet wat hij moet doen.

Nu Wan Bissaka, maar dat is wel aardig vergelijkbaar.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 17:54
Nieuwevolger schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 16:25:
Is Lacazette echt zo goed voor zijn prijs? Mist die geen snelheid?
Zelf heb ik hem gekocht met een hunter erop, dan heeft hij 92 pace en accelaration, dat is prima. Verder is hij wel echt een complete spits, met die hunter kaart zijn al zijn shooting stats behalve long shots 90+. Al zijn dribbling stats, waaronder composure, zijn 85+. Hij heeft 4* weak foot en 4* skill moves, ik denk dat je weinig meer kan wensen voor 100K.
.
Meneer iCy schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 16:28:
[...]

Zelf vind ik het extreem aanvallend spelen heerlijk, dus 41212 blijft stiekem een voorkeur. Vidal is niet duur en ik hem ook nog van mijn 4231 uitstapje van vorige week, maar 1 spits vind ik ook niet lekker spelen.
Ik kan het zeker waarderen als iemand vol op de aanval speelt, een stuk beter dan spelers die zich helemaal ingraven en alleen op de counter spelen. Als ik zelf vol op de aanval speel, dan word ik altijd compleet weg gecountered, vandaar dat ik op zijn minst 2 controlerende middenvelders wil hebben die vroegtijdig de tegenaanval kunnen tegenhouden. Maar als jij kan presteren zonder, des te beter.

Je kunt alsnog met 2 spitsen spelen en dan voor 4222 gaan, met De Jong en Vidal als controleurs en Dembele en Martial op CAM. Of je kunt de narrow 41212 spelen en dan bijv. Griezmann of Ben Yedder vervangen door Kante/Sissoko/Doucoure IF. Martial kan dan in de spits en Dembele op CAM. Dan is je middenveld verdedigend een stuk beter, maar past misschien niet bij jouw stijl... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb momenteel z'n 200k om mijn elftal te upgraden. Welke advies hebben jullie voor mij ?

Digne, Laca,Eriksen en Sissoko wil ik zeker houden die vind ik namelijk geweldig spelen.

https://www.futbin.com/20/squad/10320471

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Traeces schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 17:30:
Heb momenteel z'n 200k om mijn elftal te upgraden. Welke advies hebben jullie voor mij ?

Digne, Laca,Eriksen en Sissoko wil ik zeker houden die vind ik namelijk geweldig spelen.

Misschien IF Doucoure ipv Alli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Zo, na een tentamen weer terug op FIFA. Had beter weg kunnen blijven, want waar het de ene avond prima loopt, is de ander weer drama: 3 keer verloren.

Wat is dat toch de hele tijd. PS4 meteen uitgezet, hier heb ik geen zin in.

Edit: toch nog maar een potje gedaan en die gewonnen, leek wel alsof mijn tegenstander nu last had van delay. Het is toch ernstig hoe verschillend de verbinding per wedstrijd is.

[ Voor 28% gewijzigd door SH-FR op 31-10-2019 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Jebus4life schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 15:54:
Alright, IF Pellegrini verkocht en in de plaats CAM Insigne gehaald.
Team is wel best aardig nu :)

https://www.futhead.com/20/squads/136674/
Ik vind dat Donnarumma maar rare fratsen vertoond af en toe. Ik zou altijd voor handanovic gaan. Verder prima serie A team :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Zelfs handanovic is niet even betrouwbaar zoals een ter stegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Piqué...

Ik heb nu Alex Sandro (8chem) Romagnoli (scream) Ramos en Carvajal.

Marcelo heb ik untradeble, dus kan nu naar Marcelo Ramos Piqué Carvajal switchen.

Mja is dit een verbetering.. Het geeft nu wel 70k coins bonus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:38

bebopper

I'm an absolute beginner...

Wat een K*T spel na die update :( :( . In SB met het niveau twee lager (nu op semi-pro, was op world class aan het spelen eergisteren) wordt ik nog steeds afgedroogd door teams die beduidend minder goed zijn op papier. Er lukt gewoon helemaal niets meer, mijn spelers staan als zandzakken, tegenstander loopt overal gewoon simpel voorbij, ben altijd te laat lijkt het wel. Meest bizarre broddelballetjes vliegen in mijn goal. Pasing bij mijn team is gewoon totaal afwezig, de bal vliegt alle kanten uit. En de andere spelers in mijn team lopen ook totaal niet, staan gewoon stil als ik de bal heb.

En nu begon ik er net een beetje lol in te krijgen omdat het begon te lopen en ik ook op wat hogere moeilijkheid een wedstrijd kon winnen.

Ook blijft het spel nu zo'n 30 seconden hangen na afloop van een SB, het geluid gaat wel door maar het beeld staat bevroren.

Hoop dat er snel weer een update komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 17:33:
[...]

Misschien IF Doucoure ipv Alli
Is IF doucoure echt veel beter dan Alli ? Verdedigend lijkt hij een stuk sterker , maar de rest van de statts valt mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Bean77 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 15:33:
[...]

De voorzetten komen nu fatsoenlijk aan! Wat een verademing. Nu 1x lat en een keer raak. Vergeten op te nemen.

Edit toch wel😀

Wel net ook mijn eerste vrije trap erin geschoten met nota bene Jens Toornstra!!!

Dit is trouwens wel op wereldklasse. Met Eredivisie/Ned hybrid zilver team (gelijk de zombie XP meepikken 😎😀).

[ Voor 9% gewijzigd door noodel1988 op 31-10-2019 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Chong heeft bij mij Sterling vervangen. Super fijne speler en heel goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Pff denk ik, lekkere speler gepackt met IF nkoulou, is die maar 13k waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:29
Ik heb nu dit Nederlands\Barcelona team:

https://www.futbin.com/20/squad/8891435

Ik heb met dit team al meer dan 100 potjes gespeeld en ben wel toe aan wat anders. Nu denk ik erover om Frenkie te verkopen voor +/- 300k (80k winst btw). Ik heb nu 200kop de bank staan. En kan dus een team kopen voor ongeveer 500k.

Ik dacht zelf aan zoiets: https://www.futbin.com/20/squad/10056176

Maar ja, hoe verstandig is het om Frenkie te verkopen, er is een kans dat hij alleen maar meer waard wordt. Terwijl ik met het nieuwe team het maar moet afwachten...

Wat is wijsheid?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kw_nl schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 20:46:
Ik heb nu dit Nederlands\Barcelona team:

https://www.futbin.com/20/squad/8891435

Ik heb met dit team al meer dan 100 potjes gespeeld en ben wel toe aan wat anders. Nu denk ik erover om Frenkie te verkopen voor +/- 300k (80k winst btw). Ik heb nu 200kop de bank staan. En kan dus een team kopen voor ongeveer 500k.

Ik dacht zelf aan zoiets: https://www.futbin.com/20/squad/10056176

Maar ja, hoe verstandig is het om Frenkie te verkopen, er is een kans dat hij alleen maar meer waard wordt. Terwijl ik met het nieuwe team het maar moet afwachten...

Wat is wijsheid?
Je centrale duo heeft totaal geen pace zou die vervangen voor sokratis en Sánchez . Daarbij is digne haast even goed als robertson en veel goedkoper :) ook zou ik persoonlijk Eriksen op cam zetten. Heb hem daar zelf ook spelen echt een beest op die positie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 17:10
Traeces schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 17:30:

Aubameyang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Pff, die screamer pique is ook een beest hoor, die linkt ook meteen met Semedo, guardiola en ter stegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Wulfric92 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 20:36:
Chong heeft bij mij Sterling vervangen. Super fijne speler en heel goedkoop!
Hoe speelt ie? Heb m gemaakt, oud-Feyenoorder dus weinig keus 😛, echter nog niet mee gespeeld.

Mijn packluck is nog steeds een groot drama, niets uit alle SBC’s van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Net even 4 spelers van 10-13k per stuk uit de marquese en 2 halloween sbc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Nieuwevolger schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:16:
Net even 4 spelers van 10-13k per stuk uit de marquese en 2 halloween sbc's
Gaimero scream, uit de 1ste Halloween sbc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die chong sbc ziet er goed uit , mooie pl vervanger voor dembele. Hoe zit nu met een scream kaart word deze nu weer gedowngrade of blijven dit zijn standaard statistieken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Dus die screamer pique is niet verhandelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paffelton schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 16:23:
[...]

Goeie om een keer te proberen, kop bijna niks meer binnen deze FIFA terwijl dat vorige FIFA bijna de helft van de goals waren.
Doe je die kopbal ook nog getimed?
Nee niet getimed, ook mijn schoten overigens niet. Heb dat gewoon uit gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Laatst online: 08:23
Griezman, Koulibaly, Navas, scream Trippier en nog wat andere zooi uit Gold 1 rewards. The myth is real :+ 450k ~ erbij. Felipe vervangen door Mane en volgende weekend wil ik graag Pogba in m'n team verwerken. Hopelijk dit weekend weer Goud 1 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Nieuwevolger schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:27:
Dus die screamer pique is niet verhandelbaar?
Alle sbc rewards qua groep rewards volgens mijn niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:53
Nieuwevolger schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:01:
Pff, die screamer pique is ook een beest hoor, die linkt ook meteen met Semedo, guardiola en ter stegen.
Ga hem denk ik wel doen is de eerste sbc dit jaar. Kan allemaal spelers grotendeels uit mijn club gebruiken. Pack net ter stegen, 2x pigue en busquets uit de 11 Packs die ik had staan van rewards en mm etc Barcelona tintje misschien een teken :p als ik hem vergelijk met van dijk of Ferdinand is die niet slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
FidoDido schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:32:
[...]

Ga hem denk ik wel doen is de eerste sbc dit jaar. Kan allemaal spelers grotendeels uit mijn club gebruiken. Pack net ter stegen, 2x pigue en busquets uit de 11 Packs die ik had staan van rewards en mm etc Barcelona tintje misschien een teken :p als ik hem vergelijk met van dijk of Ferdinand is die niet slechter!
Een groene link Ter Stegen is een game changer voormij, in 1 klap de beste keeper + z'n beetje de beste verdediger.
Pagina: 1 ... 42 ... 185 Laatste