Koulibaly en manolas met shadow zijn ook redelijk maar met de snelle spelers worden ze er nog vierkant uitgelopen. Hopelijk krijgt de Ligt binnenkort eens een IF want zijn OTW zit nog steeds op de bankNieuwevolger schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:54:
[...]
Romagnoli is een monster, een verdediger met snelheid is precies wat je nodig hebt. Als het een premier leageu speler was, zou die 3x zo duur zijn.
Zelf heb ik Koulibaly naast romagnoli staan, maar ik zit te twijfelen om hem te vervangen door Manolas. Maar Koulibaly bevalt mij ook heel goed eigenlijk.Hassiebassie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:56:
[...]
Koulibaly en manolas met shadow zijn ook redelijk maar met de snelle spelers worden ze er nog vierkant uitgelopen. Hopelijk krijgt de Ligt binnenkort eens een IF want zijn OTW zit nog steeds op de bank
Trouwens, ik ben wel benieuwd of we een inform Depay gaan krijgen naar z'n solo goal. Zijn kaart kan wel een boost gebruiken voor Nederlandse teams.
[ Voor 13% gewijzigd door Nieuwevolger op 29-10-2019 21:59 ]
Ben ik de enige die geen verbinding kan krijgen naar EA op de PS4?
App is ook stuk, error 500. Gok dat het idd bij EA ligt.
App is ook stuk, error 500. Gok dat het idd bij EA ligt.
[ Voor 31% gewijzigd door kw_nl op 29-10-2019 22:10 ]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ik zit nu te twijfelen of ik niet voor ryan giggs had moeten gaan ipv guardiola

[ Voor 3% gewijzigd door Nieuwevolger op 29-10-2019 22:12 ]
Het kan altijd slechter. Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst überhaupt een wedstrijd heb gewonnen....Sleehond schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:18:
Ik verlies met FIFA echt ALTIJD elk fysiek duel.....!?
Altijd als ik een duel aan ga, wint elke online tegenstander dit van mij. Ook als is mijn speler een fysiek sterke speler (Vidal etc) ik verlies ALTIJD het fysieke duel.
Als het goed is bestaat de L2 knop hier ook voor.... doet bij mij alleen helemaal NIETS.
Hoe win ik een fysiek duel...?
Begin er klaar mee te raken... Vidal werd net nog in een Rivals game de hele wedstrijd er fysiek aan de kant gezet door een kabouter.... JA SURE
Met als resultaat dat ik van div. 5 rechtstreeks naar 7 ben gedegradeerd.
Scream ozil bevalt mij zeer goed, speelt als ca in 4411. 5 wedstrijden 5 doelpunten en 2 assists. Z'!n zwakke been valt wel mee met Pasen doordat hij 90+ Pasen heeft. Schieten moet je niet proberen met zijn rechterbeen haha
Hassiebassie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:51:
Hehe, na 12! wedstrijden lob goals doen zit de laatste er eindelijk in en is scream ozil ook binnen. Begin al aardig wat sbc meuk te verzamelen
Nu alleen nog League 1 en primera division 6 potjes en alles is binnen. Daarna misschien nog alle doelstellingen proberen te behalen voor eventueel Zaha.
Achterin heb ik nog steeds Alex Sandro, Manolas, Koulibaly en Handanovic staan. Florenzi is de rechtsback maar dat is echt bij gebrek aan beter.
Ik heb nog wat coins over. Iemand ervaring met de scream spelers van Romagnoli en Medel? Zit erover na te denken om die te halen. Voorlopig haal ik alles uit de serie A wat er in zit en het gaat me goed af
Ik zit wel weer in divisie 7 door die verschrikkelijke niet werkende lob goals van özil maargoed...
Hopelijk volgende week even geen challenge waar je gek van wordt.
Nieuwevolger schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:54:
[...]
Romagnoli is een monster, een verdediger met snelheid is precies wat je nodig hebt. Als het een premier leageu speler was, zou die 3x zo duur zijn.
Hierop inpikkend, ik moet me aansluiten met Nieuwevolger. Scream Romagnoli is echt een wereldspeler. Razendsnel (en ik heb er niet eens shadowop, ik speel met Anchor) en extreem wendbaar.Hassiebassie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:56:
[...]
Koulibaly en manolas met shadow zijn ook redelijk maar met de snelle spelers worden ze er nog vierkant uitgelopen. Hopelijk krijgt de Ligt binnenkort eens een IF want zijn OTW zit nog steeds op de bank
In een Serie A squad is hij naar mijn mening absoluut onmisbaar.
Hij is verdedigend erg sterk, zonder als een blok graniet te voelen, maar voelt aan als een erg elegante speler. Gezien ik vermoed (maar ik ben daar niet 100% zeker van) dat de scream spelers niet meer packable zijn na de 31e zou de prijs ook wel eens serieus kunnen stijgen, dus ik zou echt niet twijfelen!
Scream Medel heb ik ook opgepikt, omdat ik veel verwachtingen had van dat afstandsschot, maar dat komt er totaal niet aan te pas met de manier waarop ik speel. Ik vind hem wel erg solide overigens, maar ik voel weinig verschil met de IF Brozovic die ik eerder had (en die kost maar een derde).
Als je het geld hebt is hij wel het proberen waard. Maar Romagnoli zou altijd mijn prioriteit zijn
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Hetzelfde hier! Heb nu Alex Sandro (8 chem) Romanogli Ramos en Carvajal. Er zit nu zoveel snelheid in dat ik op 7 diepte speelJebus4life schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:25:
[...]
[...]
[...]
Hierop inpikkend, ik moet me aansluiten met Nieuwevolger. Scream Romagnoli is echt een wereldspeler. Razendsnel (en ik heb er niet eens shadowop, ik speel met Anchor) en extreem wendbaar.
In een Serie A squad is hij naar mijn mening absoluut onmisbaar.
Hij is verdedigend erg sterk, zonder als een blok graniet te voelen, maar voelt aan als een erg elegante speler. Gezien ik vermoed (maar ik ben daar niet 100% zeker van) dat de scream spelers niet meer packable zijn na de 31e zou de prijs ook wel eens serieus kunnen stijgen, dus ik zou echt niet twijfelen!
Scream Medel heb ik ook opgepikt, omdat ik veel verwachtingen had van dat afstandsschot, maar dat komt er totaal niet aan te pas met de manier waarop ik speel. Ik vind hem wel erg solide overigens, maar ik voel weinig verschil met de IF Brozovic die ik eerder had (en die kost maar een derde).
Als je het geld hebt is hij wel het proberen waard. Maar Romagnoli zou altijd mijn prioriteit zijn
Ik ben na mijn begin Rival potjes in div 8 geplaatst. Afgezakt naar 9 en zit nu zelfs in 10MadMoody schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:15:
[...]
Het kan altijd slechter. Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst überhaupt een wedstrijd heb gewonnen....
Met als resultaat dat ik van div. 5 rechtstreeks naar 7 ben gedegradeerd.

Hell zelfs mystery ball beviel beter. En die heb ik dus wel binnen. Idem voor SB. Gold Medalist is work in progress. Maar die Rabe en de Ozil Bounce blijven in Rivals voor mij atm driewerf waardeloos.
Heb er ook 2,5 uur rivals moeten grinden, de chip goals duurden het langst maar dat is sowieso een skill die zeer handig is. Had het geluk dat iemand opeens zeer hoog ging pressen na de 1-0 waardoor ik eenvoudig uit kon lopen naar 6-2 met Werner/Gnabry in de counter.Joosie200 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:18:
[...]
Ik ben na mijn begin Rival potjes in div 8 geplaatst. Afgezakt naar 9 en zit nu zelfs in 10Ach ja, Rivals boeit me nu niet meer. Ben enkel gebrand om die scream Ozil challenge te voltooien. Maar denk maar niet dat ik tegenstanders tref die mij die chip shots laat doen op mijn gemakje. Of assists of uberhaupt 10 doelpunten
Hell zelfs mystery ball beviel beter. En die heb ik dus wel binnen. Idem voor SB. Gold Medalist is work in progress. Maar die Rabe en de Ozil Bounce blijven in Rivals voor mij atm driewerf waardeloos.
Morgen nog ff eentje voor de assist objective en dan is Ozil ook klaar. Ben benieuwd of ik met 28,5 nu, level 30 nog kan halen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ga morgen grinden na mijn tentamen. Heb nu een Ozil CAM voor 3.7k, Brandt CAM als CVM voor 4.2k, Serdar/Gross uit packs untradable als CM op de wing. En ik heb wel de neiging flink met het middenveld te scoren. Verder nog Knoche en Schindler als CB.Bossie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:26:
[...]
Heb er ook 2,5 uur rivals moeten grinden, de chip goals duurden het langst maar dat is sowieso een skill die zeer handig is. Had het geluk dat iemand opeens zeer hoog ging pressen na de 1-0 waardoor ik eenvoudig uit kon lopen naar 6-2 met Werner/Gnabry in de counter.
Morgen nog ff eentje voor de assist objective en dan is Ozil ook klaar. Ben benieuwd of ik met 28,5 nu, level 30 nog kan halen.
Genoeg Duits om doelpunten/assists mee te geven. Nu nog oefenen voor die chip shots met Pukki. Blijft een mooie SBC speler die lekker veelzijdig is.
En oh net Gotze goud voor 750 coins meegepakt als tweede spits naast Pukki. Zelfs Ozil is een premier league speler dus met hem zou ik ook kunnen gaan chip shotten.
[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 29-10-2019 23:49 ]
Vanavond 6 wedstrijden Rivals gedaan 5W 1L, servers voelde goed aan. Lekker een ontspannen avondje FUT voor mij zonder vreemde spelwendingen of verrassingen. Zo kan het dus ook!
Speel met dit Serie A team en heb zo’n 250k te investeren. Ik zit aan Romagnoli Scream te denken en daarnaast mijn backs te upgraden.
41212 in game waarbij Medel Scream naar CAM schuift, heeft er al een aantan afstandschoten in liggen
Nainggolan is net als in FIFA 19 voor mij een absolute basisspeler, zit overal tussen die gast!
Speel met dit Serie A team en heb zo’n 250k te investeren. Ik zit aan Romagnoli Scream te denken en daarnaast mijn backs te upgraden.
41212 in game waarbij Medel Scream naar CAM schuift, heeft er al een aantan afstandschoten in liggen
Die Romagnoli is echt een beest, beste CB waar ik tot nu toe mee gespeeld heb, die wint echt wedstrijden voor je!
Romagnoli en Medel zijn beide zeer goed, kan ze alleen niet linken. Ze lijken me beide echter niet goed genoeg om mijn icon swap keuzes ervoor aan te passen (bijvoorbeeld door Nesta te halen).Nachtapotheker schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 06:32:
Die Romagnoli is echt een beest, beste CB waar ik tot nu toe mee gespeeld heb, die wint echt wedstrijden voor je!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Na gisteren de zoveelste frustrerende FIFA avond te hebben gehad heb ik besloten mijn spel te verkopen. Ik denk dat mijn vrouw er ook erg blij mee is
Ik merk dat ik er gewoon geen plezier meer aan beleef.
Alle content, SBC's, handelen etc. vind ik fantastisch dat doen ze enorm goed bij EA, maar het spel zelf is gewoon 'niet af'. Ik ga PES een kans geven.
Alle content, SBC's, handelen etc. vind ik fantastisch dat doen ze enorm goed bij EA, maar het spel zelf is gewoon 'niet af'. Ik ga PES een kans geven.
2* weak footNieuwevolger schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:12:
Ik zit nu te twijfelen of ik niet voor ryan giggs had moeten gaan ipv guardiola
3* skill moves
80 shooting
Echt links laten liggen...
wijze woorden
Heb ik ook meer dan eens aan zitten denken. Ik herken je verhaal. Maar ook PES heeft zijn minpunten. Op 1 of andere manier grijp ik toch weer naar FIFA. Vooral omdat ik daar wat andere dingen ook leuk vind. Zo vind ik dat Volta op zijn tijd ook wel ff leuk. En de carrieremodus ook. Af en toe ff lekker offline.Goelan schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:16:
Na gisteren de zoveelste frustrerende FIFA avond te hebben gehad heb ik besloten mijn spel te verkopen. Ik denk dat mijn vrouw er ook erg blij mee isIk merk dat ik er gewoon geen plezier meer aan beleef.
Ben met mijn huidige team aan het twijfelen of ik met een budget van ~75-80k nu een aankoop zal doen of nog even door zal sparen.
optie 1: LB - ben tevreden over Telles, maar qua chemistry kan het beter met bijvoorbeeld Marcelo of Jordi Alba
optie 2: RM of LM, kan hier niet zoveel echt goede middenvelders voor vinden, maar zou kunnen kijken naar een RW/LW en die van positie wijzigen
RM: Koke, Jesus Navas scream of Dembele (van RW naar RM)
LM: Oyarzabal, Marco Asensio (van LW naar LM)
Vind hier geen enkele optie echt overtuigend (geen echte meerwaarde tov mijn huidige RM/LM), maar misschien mis ik nog een goede optie?
optie 3: doorsparen voor Ramos als CB waarbij ik em in de plaats van Gimenez zou zetten
optie 4: de Jong, maar dan... ipv Modric zou ik em niet willen zetten, en Vidal bevalt me ook wel, die werkt hard
Optie 5: Suarez, maar heb Willian Jose (84) nog op de bank zitten, weet niet of dit nu al een slimme aankoop is
Op dit moment neig ik het meeste naar optie 3, nog even doorsparen voor Ramos.
Kijk nu eigenlijk alleen maar naar La Liga spelers, maar misschien moet ik dat nog loslaten?
Verder moet ik vooral nog veel oefenen met het spelletje zelf, daar ben ik nog steeds niet erg goed in
optie 1: LB - ben tevreden over Telles, maar qua chemistry kan het beter met bijvoorbeeld Marcelo of Jordi Alba
optie 2: RM of LM, kan hier niet zoveel echt goede middenvelders voor vinden, maar zou kunnen kijken naar een RW/LW en die van positie wijzigen
Vind hier geen enkele optie echt overtuigend (geen echte meerwaarde tov mijn huidige RM/LM), maar misschien mis ik nog een goede optie?
optie 3: doorsparen voor Ramos als CB waarbij ik em in de plaats van Gimenez zou zetten
optie 4: de Jong, maar dan... ipv Modric zou ik em niet willen zetten, en Vidal bevalt me ook wel, die werkt hard
Optie 5: Suarez, maar heb Willian Jose (84) nog op de bank zitten, weet niet of dit nu al een slimme aankoop is
Kijk nu eigenlijk alleen maar naar La Liga spelers, maar misschien moet ik dat nog loslaten?
Verder moet ik vooral nog veel oefenen met het spelletje zelf, daar ben ik nog steeds niet erg goed in
Gisteren 1 potje Rivals gedaan en 4-1 gewonnen en volledig gedomineerd tegen best een sterke tegenstander met een sterk Premier League team (Eriksen, Lacazette, Scream Ozil etc).
Ik speelde met een 3-4-1-2 opstelling...
Als volgt:
Morales - Inaki Williams
Fekir
Guedes - De Jong - Vidal - Scream Jesus Navas
Jordi Alba - Gimenez - Carvajal
Oblak
Verdediging van 3 was voldoende sterk tegen zijn 4-3-3 opstelling. Gimenez en Carvajal heb ik shadow kaart op en op Alba Sentinel kaart op. Snelheid voldoende opsich.
Scream Navas en Guedes probeerde ik achter de linies te lanceren. De Jong lekker combineren met Fekir. Vidal overal tussen laten komen. Morales als valse spits en Inaki proberen achter verdediging weg te steken.
Tactiek verdedigend
- Druk uitoefenen na balverlies tegenstander
- Breedte 3
- Diepte 3
Tactiek aanvallend
- Balbezit
- Breedte 6
- Spelers in 16 op 6
- Hoekschoppen 3
- Vrije trappen 3
Ik was 90 minuten heer en meester en ik denk dat hij best wat gefrustreerd was dat ik de totale controle had. Ik kon op middenveld continue een vrije man vinden.
Nu natuurlijk de hamvraag.... werkt het vanavond ook nog
P.S. afgelopen week heel veel team conditie kaarten ingekocht voor 650 of 700 (zoveel mogelijk 650 uiteraard) en ik zet ze allemaal op de lijst voor instant buy 1100 en je verkoopt ze gewoon
zeker op woensdag avond verkopen ze goed (laatste avond voor Rivals waarin iedereen nog even de laatste potjes wegbeukt) en vrijdag en zaterdagavond ivm weekend en WL dat er veel gespeeld wordt. Op maandag en dinsdag zijn ze dan vaak wel voor 650 op te pikken. Voor mij persoonlijk is dit enigszins de enige werkbare methode voor mij om wat coins te maken...
Ik speelde met een 3-4-1-2 opstelling...

Als volgt:
Morales - Inaki Williams
Fekir
Oblak
Verdediging van 3 was voldoende sterk tegen zijn 4-3-3 opstelling. Gimenez en Carvajal heb ik shadow kaart op en op Alba Sentinel kaart op. Snelheid voldoende opsich.
Scream Navas en Guedes probeerde ik achter de linies te lanceren. De Jong lekker combineren met Fekir. Vidal overal tussen laten komen. Morales als valse spits en Inaki proberen achter verdediging weg te steken.
Tactiek verdedigend
- Breedte 3
- Diepte 3
Tactiek aanvallend
- Balbezit
- Breedte 6
- Spelers in 16 op 6
- Hoekschoppen 3
- Vrije trappen 3
Ik was 90 minuten heer en meester en ik denk dat hij best wat gefrustreerd was dat ik de totale controle had. Ik kon op middenveld continue een vrije man vinden.
Nu natuurlijk de hamvraag.... werkt het vanavond ook nog
P.S. afgelopen week heel veel team conditie kaarten ingekocht voor 650 of 700 (zoveel mogelijk 650 uiteraard) en ik zet ze allemaal op de lijst voor instant buy 1100 en je verkoopt ze gewoon
Denk dat je met die laatste opmerking de spijker op zn kop slaat: "werkt dit vanavond ook nog".Sleehond schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:23:
Gisteren 1 potje Rivals gedaan en 4-1 gewonnen en volledig gedomineerd tegen best een sterke tegenstander met een sterk Premier League team (Eriksen, Lacazette, Scream Ozil etc).
Ik speelde met een 3-4-1-2 opstelling...![]()
Als volgt:
Morales - Inaki Williams
Fekir
Oblak
Tactiek verdedigend
- Breedte 3
- Diepte 3
Tactiek aanvallend
- Balbezit
- Breedte 6
- Spelers in 16 op 6
- Hoekschoppen 3
- Vrije trappen 3
Nu natuurlijk de hamvraag.... werkt het vanavond ook nog![]()
P.S. afgelopen week heel veel team conditie kaarten ingekocht voor 650 of 700 (zoveel mogelijk 650 uiteraard) en ik zet ze allemaal op de lijst voor instant buy 1100 en je verkoopt ze gewoonzeker op woensdag avond verkopen ze goed (laatste avond voor Rivals waarin iedereen nog even de laatste potjes wegbeukt) en vrijdag en zaterdagavond ivm weekend en WL dat er veel gespeeld wordt. Op maandag en dinsdag zijn ze dan vaak wel voor 650 op te pikken. Voor mij persoonlijk is dit enigszins de enige werkbare methode voor mij om wat coins te maken...
Je hebt nu 1 potje gespeeld, daar kan je helaas nog totaal geen conclusies aan verbinden.
Overigens is met 3 verdedigers spelen waarvan er 2 backs zijn ipv CB's gewoon vragen om problemen.
Vanochtend dan ook maar op aanraden van mensen hier de scream romagnoli gekocht
zal hem morgen gaan proberen. Misschien dat hij Koulibaly of Manolas gaat vervangen, maar over dat duo ben ik redelijk tevreden. 1 van de 2 gaat dan samen met de Ligt in mijn reserve team spelen waarmee ik squad battles doe en de andere spelers rust geef.
Misschien nog even szczesny als reserve doelman halen want Donnarumma heeft af en toe rare fratsen.
De Serie A heb ik redelijk uitgespeeld op Ronaldo na. Nog even Laxalt en Medel meepikken en dan ga ik richting de premier league
Nu maar hopen dat koppen eens gefixt gaat worden want ik vind het zonde om spelers als Lukaku, Dzeko etc. te laten verwaarlozen in de club
Misschien nog even szczesny als reserve doelman halen want Donnarumma heeft af en toe rare fratsen.
De Serie A heb ik redelijk uitgespeeld op Ronaldo na. Nog even Laxalt en Medel meepikken en dan ga ik richting de premier league
Nu maar hopen dat koppen eens gefixt gaat worden want ik vind het zonde om spelers als Lukaku, Dzeko etc. te laten verwaarlozen in de club
Noem je team ScreamOzilChip en hopen dat iemand het snapt.Joosie200 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:34:
[...]
Ik ga morgen grinden na mijn tentamen. Heb nu een Ozil CAM voor 3.7k, Brandt CAM als CVM voor 4.2k, Serdar/Gross uit packs untradable als CM op de wing. En ik heb wel de neiging flink met het middenveld te scoren. Verder nog Knoche en Schindler als CB.
Genoeg Duits om doelpunten/assists mee te geven. Nu nog oefenen voor die chip shots met Pukki. Blijft een mooie SBC speler die lekker veelzijdig is.
En oh net Gotze goud voor 750 coins meegepakt als tweede spits naast Pukki. Zelfs Ozil is een premier league speler dus met hem zou ik ook kunnen gaan chip shotten.
PSN: Kidjuh
Zo moeilijk zijn die chips ook weer niet. Gister in drie potjes gehaald en bijna 10 goals gemaakt door de keeper te chippen. Echter registreert hij helaas niet alles. De L1 knop moet je ingedrukt blijven houden en de bal moet in een keer over de lijn, dus niet via een stuit.
Gisteren startte ik een pot, kreeg ik een bericht binnen of hij een chip schot mocht scoren, mocht ik ook scoren. Best joh
Kreeg nog eerlijk mijn doelpunt terug ook.
Nice!Hassiebassie schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:22:
Vanochtend dan ook maar op aanraden van mensen hier de scream romagnoli gekochtzal hem morgen gaan proberen. Misschien dat hij Koulibaly of Manolas gaat vervangen, maar over dat duo ben ik redelijk tevreden. 1 van de 2 gaat dan samen met de Ligt in mijn reserve team spelen waarmee ik squad battles doe en de andere spelers rust geef.
Ik speel met 3 CB's (momenteel zijn dat Romagnoli - baby Nesta - Nkoulou), maar wil Nkoulou vervangen door oftewel Manolas of Koulibaly (in principe is Chiellini ook nog een optie, maar die zie ik zelden voorbijkomen (wss door z'n lagere basissnelheid + gebrek aan stamina?))
Ik neig eerder naar Manolas, vanwege 2 redenen:
Z'n snelheid ligt hoger waardoor zowel Shadow als Anchor een oplossing zijn
Hij is een stuk wendbaardaar dan Koulibaly/Chiellini en ik merk bv met Nesta, dat dat een force of nature is, maar dat zijn beperkte wendbaarheid minder room for error geeft. Dan lijken 2 wendbare verdedigers aanvuld met 1 brok graniet me "logischer" om te gebruiken.
Gezien jij beiden hebt, ik vermoed dat jij duidelijk een verschil merkt qua wendbaarheid en manier van spelen tussen Manolas & Koulibaly?
Ik denk dat dembele en Lenglet goeie eerste versterkingen zijn, misschien ook een optie om 1 van de 2 la liga screamer spitsen te halen?bebopper schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:14:
Ben met mijn huidige team aan het twijfelen of ik met een budget van ~75-80k nu een aankoop zal doen of nog even door zal sparen.
Geen problemen mee gehad, simpelweg chippen als de keeper uitkomt ook met through-balls die normaalgesproken voor de keeper levert een chip nog wel eens een verrassing op.Bicer schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:34:
Zo moeilijk zijn die chips ook weer niet. Gister in drie potjes gehaald en bijna 10 goals gemaakt door de keeper te chippen. Echter registreert hij helaas niet alles. De L1 knop moet je ingedrukt blijven houden en de bal moet in een keer over de lijn, dus niet via een stuit.
Ook als in de 5 meter een bal aangespeelt krijgt kun je ook vaak naar de verre hoek chippen aangezien de keeper dan vaak meteen op de bal probeert te duiken.
Ik was het van de week zo zat dat ik nu ben geswitcht naar een 41212 opstelling, good old FIFA 18 formatie. Als back-up heb ik ingame een 4231 mogelijkheid staan en ga daar denk ik nog een 4222 aan toevoegen.
Op die manier kan ik gedurende de wedstrijd testen wat wel en niet loopt, zodat ik in ieder geval een ander plan heb staan. Dat lukt tot nu toe best aardig, ben ook maar full prem gegaan. Leuke bijkomstigheid: uit een untradeable megapack kreeg ik gisteren Joao Cancelo, past er mooi bij.
Toch lukt het mij echt zelden om de 0 te houden, hebben jullier daar ook last van?
Op die manier kan ik gedurende de wedstrijd testen wat wel en niet loopt, zodat ik in ieder geval een ander plan heb staan. Dat lukt tot nu toe best aardig, ben ook maar full prem gegaan. Leuke bijkomstigheid: uit een untradeable megapack kreeg ik gisteren Joao Cancelo, past er mooi bij.
Toch lukt het mij echt zelden om de 0 te houden, hebben jullier daar ook last van?
Ik denk dat ik de eerste persoon in fifa ben die er met chemistry achteruit op gaat met een legend...
Ik moet PES ook weer opnieuw een kans geven. (Heb ze beide). Myclub dit jaar begon na een aantal weken behoorlijk eentonig en saai te worden. Het mist voor mij echt content om het leuk te houden. Daar doet FUT het toch wel beter in.Goelan schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:16:
Na gisteren de zoveelste frustrerende FIFA avond te hebben gehad heb ik besloten mijn spel te verkopen. Ik denk dat mijn vrouw er ook erg blij mee isIk merk dat ik er gewoon geen plezier meer aan beleef.
Vraag voor de fifa specialisten hier.
Wil nu voor 'gratis' special item Zaha gaan.
Ben nu level 25 en heb 72.000 punten.
Hoe kom ik z.s.m. naar de benodigde level 30 en 100.000 punten?
Of ga ik dat nooit meer halen?
Alle season objectives al bijna gehaald, hoe kom ik dan ooit nog naar de 100.000.
Tipje:
Veel season objectives heb ik makkelijk gehaald, omdat ik ff via microfoon in het Engels gelijk bij start wedstrijd, roep dat ik voor de objectives ga en de eindstand me gestolen kan worden.
Voor degene die uit het uit hadden staan, gewoon direct bij start terugspelen naar je keeper en af laten pakken en dan constant tot bijv 5 goals, en dan maar hopen, dat ze snappen, dat je er ook ff 5 wil maken en dat lukt vaak ook.
Alle season objectives al bijna gehaald, hoe kom ik dan ooit nog naar de 100.000.
Tipje:
Veel season objectives heb ik makkelijk gehaald, omdat ik ff via microfoon in het Engels gelijk bij start wedstrijd, roep dat ik voor de objectives ga en de eindstand me gestolen kan worden.
Voor degene die uit het uit hadden staan, gewoon direct bij start terugspelen naar je keeper en af laten pakken en dan constant tot bijv 5 goals, en dan maar hopen, dat ze snappen, dat je er ook ff 5 wil maken en dat lukt vaak ook.
Klinkt alsof je veel daily of weekly objectives hebt gemist.NLoldebroek schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:35:
Alle season objectives al bijna gehaald, hoe kom ik dan ooit nog naar de 100.000.![]()
Tipje:
Ik ben momenteel 28.5 en vraag me af ok ik genoeg ga krijgen voor Zaha.
Ja begin er sinds paar dagen aan, had ik het maar eerder geweten, 5 jaar geen FUT gedaan, zodoende loop je achter, met hoe en wat je het moet doen.Bossie schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:55:
[...]
Klinkt alsof je veel daily of weekly objectives hebt gemist.
Maar als ik het toch niet meer ga halen, heeft het natuurlijk geen zin, kan ik daar beter geen tijd meer aan besteden

Alsnog zou ik wel zoveel mogelijk objectives nog meepakken, wellicht krijg je nog wat andere leuke rewardsNLoldebroek schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:08:
[...]
Ja begin er sinds paar dagen aan, had ik het maar eerder geweten, 5 jaar geen FUT gedaan, zodoende loop je achter, met hoe en wat je het moet doen.
Maar als ik het toch niet meer ga halen, heeft het natuurlijk geen zin, kan ik daar beter geen tijd meer aan bestedenshit
Ik zit exact in zelfde schuitje, maar volgens mijn start vanavond of morgen avond de volgende weekly.Bossie schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:55:
[...]
Klinkt alsof je veel daily of weekly objectives hebt gemist.
Volgens mijn moeten wij t dan net redden als de objectives te doen zijn.
Ik zit ook al te kijken of ik soms voor de 40 en 60 Squad Battle wedstrijd objective ga.
Ik moet er nog 12.007
Er komt nog 1 weekly aan, z’n weekly geeft circa 13k xp totaal, dus dan kan je uitrekenen of je het kan halen.
Al die objectives halen is ook wel een onmogelijke opgave man. Ik heb een La Liga team maar ik heb niet even 123 een Engels, Duits of Italiaans team achter de hand voor objectives. Hoe doen jullie dat allemaal?
Misschien op de achtergrond buiten mijn hoofdteam om wat goedkope squads maken voor dit soort zaken?
Misschien op de achtergrond buiten mijn hoofdteam om wat goedkope squads maken voor dit soort zaken?
Ik kies non tradeable rewards (pas 2x division rewards en nog geen WL) en bewaar veel spelers uit de pakketjes.Sleehond schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:37:
Al die objectives halen is ook wel een onmogelijke opgave man. Ik heb een La Liga team maar ik heb niet even 123 een Engels, Duits of Italiaans team achter de hand voor objectives. Hoe doen jullie dat allemaal?
Nu net geen 1000 spelers in mijn club.
Soms even een cam of spits kopen en later weer verkopen.
Plus Daily nog 180 + 180 + 60 + nogiets
[ Voor 3% gewijzigd door noodel1988 op 30-10-2019 13:45 ]
Vorige week was ik voor de untradeble packs gegaan, maar nu ik al een untradeble screamer ozil en bale heb, zit ik niet te wachten op nog een untradeble Serie A of Bundesliga ster. Ik heb de laatste 2 weken weet ik niet hoeveel packs geopend uit sbc's en objectives, en er zat alleen maar troep in. Dus morgen moet mijn dag worden of ik wordt gek.
Neem alvast maar een paar kalmeringstablettenNieuwevolger schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:57:
Vorige week was ik voor de untradeble packs gegaan, maar nu ik al een untradeble screamer ozil en bale heb, zit ik niet te wachten op nog een untradeble Serie A of Bundesliga ster. Ik heb de laatste 2 weken weet ik niet hoeveel packs geopend uit sbc's en objectives, en er zat alleen maar troep in. Dus morgen moet mijn dag worden of ik wordt gek.
Moet zeggen dat mijn packluck deze Fifa best aardig is, na 3x op rij Dembele te hebben gehad uit mijn SB rewards kreeg ik Scream Adama en De Gea (untradeable) uit een pack toen ik een level omhoog ging door de objectives en gister packte ik Scream Payet uit 1 van de 2 scream SBC's.
Wat vinden we van de update?
De veranderingen wat betreft 'drop back' ben ik erg benieuwd naar.
De veranderingen wat betreft 'drop back' ben ik erg benieuwd naar.

[ Voor 39% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 30-10-2019 14:14 ]
Update? Is koppen eindelijk gefixt? De rest boeit me nietDeVliegendeNLer schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:13:
Wat vinden we van de update?
Voor de update wat betreft 'drop back' ben ik erg benieuwd naar.
Ik denk het niet... https://fifaforums.easpor...47/fifa-20-title-update-5Hassiebassie schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:14:
[...]
Update? Is koppen eindelijk gefixt? De rest boeit me niet
Ik hoop dat die patch van vandaag echt werkt qua "drop back" want heb nu al een aantal keren de PS4 na 1 potje weer uitgezet omdat ik misselijk werd van wedstrijden verliezen waar je de betere bent maar door 1 snelle counter verliest. Het is gewoon niet leuk om dan nog te spelen als 9 man en soms meer achter de bal staan en je naar een piepklein gaatje moet gaan zoeken, terwijl R-stick skillmoves de helft van de tijd niet worden geregistreerd en hetzelfde met switchen via de R-stick. EA gooit daar echt zijn eigen ruiten mee in want het zou juist een spel moeten zijn waarbij je langer wil blijven spelen.
Nou guardiola past momenteel ook niet in mijn team. Ik kan allan opofferen, maar dat gaat ten kosten van chemistry van insigne en koulibaly of ik kan gomez opefferen. Maar Gomez is één van mijn key spelers.

Geen Insigne? Die vind ik veel beter dan Gomez. Geef hem deadeye en hij strooit met passes. Jammer dat die scream Insigne onbetaalbaar is want die stamina is het grote minpunt.Nieuwevolger schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:21:
Nou guardiola past momenteel ook niet in mijn team. Ik kan allan opofferen, maar dat gaat ten kosten van chemistry van insigne en koulibaly of ik kan gomez opefferen. Maar Gomez is één van mijn key spelers.
Ik heb insigne in de CA staan in 4-3-3(5), met Modric en Gomez op het middenveld kan er lekker snel gecombineerd worden.Hassiebassie schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:22:
[...]
Geen Insigne? Die vind ik veel beter dan Gomez. Geef hem deadeye en hij strooit met passes. Jammer dat die scream Insigne onbetaalbaar is want die stamina is het grote minpunt.
Heb ook een LaLiga team en veel spelers die jij hebt heb ik ook gehad, maar weer verkocht of vervangen.bebopper schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:14:
1. modric is een fijne speler, zeker als je hem wat aanvallend wilt gebruiken. Goed passing en wendbaar. Ik heb hem verkocht toen Pogba uit de pack kwam lopen.
2. Benzema is het net niet. Ik zou hem vervangen voor Suarez. Zet daar een Hunter kaart erop en hij schiet echt alles binnen. Ik ben ook niet goed, maar Pistolero maakt echt veel goals.
3. Om Suarez heen inderdaad een beweeglijke spits en Morales is een goedkoop en goed alternatief. Heb zelf Griezmann, maar dat is een heel ander budget.
4. Vidal of de Jong; de Jong voor 100%. Met een shadow kaart gaat zijn pace naar 91 en defending naar 84. Kortom heerlijke CDM met geweldige passing.
De RM/LM posities zijn wel een dingetje met LaLiga.
Dembele gehad, maar daar kon ik echt geen potten mee breken
Messi is onbetaalbaar
Guedes is een renpaard, maar voegt totaal niks toe evenals Asensio.
Callejon was nog een in te bouwen in mijn team, en wel redelijk.
Inmiddels overgestap naar 2 CAM's. Ook daarin wel hetzelfde uitdaging, maar opgevangen door morales als linker CAM te positioneren en Fekir op rechts.
Centrale duo op het middenveld is goud.
Telles / Alba... ik denk lood om oud ijzer. Heb Alba, fijne speler, maar denk niet dat Telles onder doet.
Lenglet en Militao is een mooi duo achterin.
Van de week kwam Sergio Ramos uit de packs, maar die verkocht en gegaan voor Varane.
Was bang dat Sergio Ramos teveel uit positie zou lopen met zijn High attacking + Varane heeft flinke pace voor een CV.
Van je bank zou ik Rodrigo en William Jose dumpen. Vooral Rodrigo raakt geen pepernoot met zijn zwakke been. Je spitsen worden bijna nooit moe in deze FIFA editie, dus zou alleen een echt andere spits achter de hand houden om iets te forceren. (Heb zelf Timo Werner bijvoorbeeld achter de hand als ik op snelheid en kracht wat wil forceren. Koppen heeft geen zin in FIFA 20... werkt toch niet)
Je bank is veels te vol en heeft wel wat waarde qua coins.
Ik heb max 3 a 4 nuttige wissels in mijn team, maar gebruik dat alleen als het echt nodig is.
https://www.futbin.com/20/squad/9859843
mijn volgende grote wijziging komt pas met de icon swap; butra of Hagi... twijfels....
met Hagi los ik het probleem om de CAM op, maar Butra heeft wel geweldige stats
wijze woorden
Hagi 89 paar potjes mee gespeeld. Het is voor mij wel duidelijk dat hij niet meta is. Afwerken laat te wensen over, afstandschoten komen door zn kracht juist eerder op de lat lijkt het wel. Denk bijna dat ik Suarez fijner vind op de CAM/CF plek.
Maaaarrr, de passing van Hagi is wel echt heel ziek. Ballen die bij Suarez worden onderschept door de verdediging komen bij Hagi wel aan, waardoor Hagi veel eerder een van de 3 aanvallers voor de keeper zal zetten.
Ga hem nog even vasthouden, misschien zelfs komende weekend league mee spelen. Kijken hoe dat vergaat. Wellicht daarna verkopen met wat winst en blijven sparen voor 1mil+ speler op die plek.
Maaaarrr, de passing van Hagi is wel echt heel ziek. Ballen die bij Suarez worden onderschept door de verdediging komen bij Hagi wel aan, waardoor Hagi veel eerder een van de 3 aanvallers voor de keeper zal zetten.
Ga hem nog even vasthouden, misschien zelfs komende weekend league mee spelen. Kijken hoe dat vergaat. Wellicht daarna verkopen met wat winst en blijven sparen voor 1mil+ speler op die plek.
PSN/Steam: Xamsix
ah was dat de hit en ik maar tegen mijn vrouw roepen wat is dit dan voor een mongool kijk wat hij doet haha. Zo zie je maar weer dat ik mij ook meer moet focussen op de objectives :-).NLoldebroek schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:35:
Alle season objectives al bijna gehaald, hoe kom ik dan ooit nog naar de 100.000.![]()
Tipje:
Haha sommigen snapten het niet, maar kan ze begrijpen , wist het eerst ook nietzaka_m4 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:39:
[...]
ah was dat de hit en ik maar tegen mijn vrouw roepen wat is dit dan voor een mongool kijk wat hij doet haha. Zo zie je maar weer dat ik mij ook meer moet focussen op de objectives :-).

Met deze mbappe is de wedstrijd al over voor dat die begonnen is.
LW is wel een beetje jammer omdat je uiteindelijk vaak ook Neymar wil hebben in een team met Mbappe.Nieuwevolger schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:08:
[Afbeelding]
Met deze mbappe is de wedstrijd al over voor dat die begonnen is.
Een rode Fabinho zou mijn verwachtingen echter al overtreffen
Je kan bijvoorbeeld nu wel hem in de spits krijgen samen met bijvoorbeeld messi, als je overstapt naar een 4-3-1-2 systeem.Bossie schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:13:
[...]
LW is wel een beetje jammer omdat je uiteindelijk vaak ook Neymar wil hebben in een team met Mbappe.
Een rode Fabinho zou mijn verwachtingen echter al overtreffen
Ach,ik kan hem toch niet betalen.

Dat kon allang met een 451 als je Semedo RB en Messi RM had.Nieuwevolger schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:26:
[...]
Je kan bijvoorbeeld nu wel hem in de spits krijgen samen met bijvoorbeeld messi, als je overstapt naar een 4-3-1-2 systeem.
Ach,ik kan hem toch niet betalen.
Ja, maar dan zit je met een linker aanvaller/ links mid, die je dan maar ergens op het middenveld moet gooien.Joster schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:35:
[...]
Dat kon allang met een 451 als je Semedo RB en Messi RM had.
Die Mbappé
Ik gebruik momenteel de gewone Nkoulou en was van plan te switchen naar Manolas, misschien dat ik naar IF Nkoulou ga als die prijs wat meevalt; die is wel wat minder, maar dan heb ik wel budget om Insigne binnen te hengelen.
Ilicic vind ik heel dubbel, als spits zie ik het niet, dan lijkt IF Martinez me een stuk beter (sneller, iets betere finishing, fysiek een stuk sterker). Misschien dat hij een soort cheap Insigne kan worden met zijn geweldige passing

Ik gebruik momenteel de gewone Nkoulou en was van plan te switchen naar Manolas, misschien dat ik naar IF Nkoulou ga als die prijs wat meevalt; die is wel wat minder, maar dan heb ik wel budget om Insigne binnen te hengelen.
Ilicic vind ik heel dubbel, als spits zie ik het niet, dan lijkt IF Martinez me een stuk beter (sneller, iets betere finishing, fysiek een stuk sterker). Misschien dat hij een soort cheap Insigne kan worden met zijn geweldige passing
Die patch heeft wat mij betreft niks verbeterd, ondanks dat de verdedigers nu minder druk geven met "drop back" blijven ze wel allemaal perfect in positie staan dus het is nog steeds even rot om een gaatje te vinden. Verder zijn er nu soms een soort van force fields om aanvallers en kan je niet eens in de buurt van hem komen om een tackle te doen. De aanpassing die ze aan passen hebben gedaan zorgt er voor dat alle passen zacht rollen of als je het dan harder doet om wel de gewenste snelheid te krijgen compleet langs de speler gaat. Ook snap ik niet de noodzaak om het bod in bold weer te geven in het spel, voegt echt niks toe want er was al een balkje "huidig bod" en een balkje "startbod"
Stel je voor, Mbappé als player pick... wow.
PSN/Steam: Xamsix
Daar kan je wel mee aankomen in de weekend league.Xamsix schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 17:21:
Stel je voor, Mbappé als player pick... wow.
Screams komen weer in packs. Komen ze allemaal terug of alleen de 2e week? Misschien dat ze dan allemaal in prijs zakken en ik ze beter nog even kan sellen en morgen opnieuw kopen
Koulibaly is een stuk graniet waar je niet zonder zomaar doorheen komt. Hij keert echter als een olietanker en is trager dan manolas. Manolas is net iets wendbaarder maar veel scheelt het niet. Ik zou zelf eerder kiezen voor manolas met shadow omdat speed echt alles is deze FifaJebus4life schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:42:
[...]
Nice!
Ik speel met 3 CB's (momenteel zijn dat Romagnoli - baby Nesta - Nkoulou), maar wil Nkoulou vervangen door oftewel Manolas of Koulibaly (in principe is Chiellini ook nog een optie, maar die zie ik zelden voorbijkomen (wss door z'n lagere basissnelheid + gebrek aan stamina?))
Ik neig eerder naar Manolas, vanwege 2 redenen:
Z'n snelheid ligt hoger waardoor zowel Shadow als Anchor een oplossing zijn
Hij is een stuk wendbaardaar dan Koulibaly/Chiellini en ik merk bv met Nesta, dat dat een force of nature is, maar dat zijn beperkte wendbaarheid minder room for error geeft. Dan lijken 2 wendbare verdedigers aanvuld met 1 brok graniet me "logischer" om te gebruiken.
Gezien jij beiden hebt, ik vermoed dat jij duidelijk een verschil merkt qua wendbaarheid en manier van spelen tussen Manolas & Koulibaly?
Die 3 zwarte spelers die je krijgt bij level 30.noodel1988 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:12:
Wat is een verhaallijn speler? Salah en Hazard of is dat van Volta gebeuren?
Kak. Dacht kan ik mooi zaha sneller bereiken, helaas niet dus.Nieuwevolger schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:29:
[...]
Die 3 zwarte spelers die je krijgt bij level 30.
Bedankt voor de snelle reactie.
Nog 10.907 te gaan.🤪
[ Voor 10% gewijzigd door noodel1988 op 30-10-2019 19:57 ]
Ik dacht dus hetzelfde...noodel1988 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:31:
[...]
Kak. Dacht kan ik mooi zaha sneller bereiken, helaas niet dus.
Bedankt voor de snelle reactie.
Patch is voor mij een grote verbetering, het vreemde is dat ik betere controle heb over de verdediging en middenveld. Ben sterker in de duels en timing gaat nu ook beter.
Team versterkt met scream Otamendi, samen met Sanchez echt een super sterk duo en vooral erg snel.
De potjes die ik nu heb gespeeld voelde niet frustrerend dus dat is goed!
Team versterkt met scream Otamendi, samen met Sanchez echt een super sterk duo en vooral erg snel.
De potjes die ik nu heb gespeeld voelde niet frustrerend dus dat is goed!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
OK. Ik ben super tevreden over de gewone Nkoulou in mijn driemansdefensie, dus twijfelde over zijn IF (was vooral richting Manolas aan het sparen). Zie ik net dat zijn IF voor amper 12k gaat nadat die een dik uur packable is.
Ik heb hem direct opgepikt, discard is 10.250, dus ik verlies geeneens 2k als ik hem niet meer zo kwijtraken. Goede deal lijkt mij
Ik heb hem direct opgepikt, discard is 10.250, dus ik verlies geeneens 2k als ik hem niet meer zo kwijtraken. Goede deal lijkt mij

Net even lekker de voorbereidde CSL ingediend met de spelers waarvan ik denk dat die het goedkoopst blijven, de rest ga ik lekker op de transfermarkt gooien. Nu even wachten totdat die leeg is zodat ik dat kan doen en zodat ik de 16 pakketjes kan gaan openen.
Wel blij dat ze toch niet alleen de grote competities als SBC doen waar ik beetje bang voor was na vorige week.
Wel blij dat ze toch niet alleen de grote competities als SBC doen waar ik beetje bang voor was na vorige week.
Gaat weer lekker, nog geen potje kunnen winnen vanavond en elke keer is het hetzelfde patroon.
Ik krijg zelf vrijwel geen goals ondanks de vele kansen, tegenstanders scoren rebounds en in blessuretijd ...
De patch is leuk, maar aanvallers worden nog steeds vanachteren ondersteboven gekegeld waarna je meteen een counter tegenkrijgt ipv een vrije trap mee.
Ik krijg zelf vrijwel geen goals ondanks de vele kansen, tegenstanders scoren rebounds en in blessuretijd ...
De patch is leuk, maar aanvallers worden nog steeds vanachteren ondersteboven gekegeld waarna je meteen een counter tegenkrijgt ipv een vrije trap mee.
[ Voor 27% gewijzigd door Bossie op 30-10-2019 20:56 ]
Pulisic heeft nog geen upgrade gehad zo te zien
Ik heb een Pulisic OTW maar hij is nog niet ‘verhoogd’ terwijl hij wel in TOTW zit..?
Pff wat een waardeloze patch zeg. Je hoopt dat EA het spel beter maakt, maar je weet dat ze het meer en meer slopen. Ongekende delay zeg, ongehoord.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Goed om te horen dat ik niet de enige ben.Bean77 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:19:
Pff wat een waardeloze patch zeg. Je hoopt dat EA het spel beter maakt, maar je weet dat ze het meer en meer slopen. Ongekende delay zeg, ongehoord.
Tsja het is per definitie altijd al slecht, maar nu echt erg. Het is haast onspeelbaar.Bossie schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:22:
[...]
Goed om te horen dat ik niet de enige ben.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Haha wat grappig, hier speelt het juist eindelijk eens ZEER GOED
Speel met mijn 3-4-2-1 opstelling waarmee ik gisteren avond een lekker potje had.
Vandaag nieuwe testdag..... 4 Rivals wins achter elkaar...
Er zit dus wel iets goed voorlopig
Speel met mijn 3-4-2-1 opstelling waarmee ik gisteren avond een lekker potje had.
Oh maar ik heb vanavond ook al mijn potjes gewonnen (nu in divisie 3 inmiddels), maar dat is voor mij geen maatstaf. Ik heb echt een paar retard goals gemaakt, puur door de slechte gameplay. Ik moet elke keer een seconde eerder zowat mijn knoppen indrukken omdat ik anders te laat ben met de actie/schot/pass.Sleehond schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:52:
Haha wat grappig, hier speelt het juist eindelijk eens ZEER GOED![]()
@Bossie en ik spelen ps4, misschien dat het op de xbox of pc nu wel beter gaat? Ik zie ook bij mijn tegenstanders dat ze er last van hebben.
PS4 ook hier, en vind de gameplay naast mijn potjes namelijk ook juist heel goed hoorBean77 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:00:
[...]
Oh maar ik heb vanavond ook al mijn potjes gewonnen (nu in divisie 3 inmiddels), maar dat is voor mij geen maatstaf. Ik heb echt een paar retard goals gemaakt, puur door de slechte gameplay. Ik moet elke keer een seconde eerder zowat mijn knoppen indrukken omdat ik anders te laat ben met de actie/schot/pass.
@Bossie en ik spelen ps4, misschien dat het op de xbox of pc nu wel beter gaat? Ik zie ook bij mijn tegenstanders dat ze er last van hebben.
Wederom bevestiging dat er geen pijl op te trekken is met FIFA...
Bij mij was het erg wisselend, het ene potje liep vloeiend het andere zo traag als dikke *****. Heb niet de indruk dat het aan de patch ligt, kwam eerder ook al voor.
Voor de patch was het wisselend, vanavond is het constant slecht.Nachtapotheker schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:22:
Bij mij was het erg wisselend, het ene potje liep vloeiend het andere zo traag als dikke *****. Heb niet de indruk dat het aan de patch ligt, kwam eerder ook al voor.
Tegenstanders flitsen en ping-pongen het veld over, ik ben al lang blij dat 2-3 passen achter elkaar goed gaan.
Zulke potjes heb ik er ook tussen gehad, voornamelijk na 21:15u, daarvoor liep het prima.Bossie schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:25:
[...]
Voor de patch was het wisselend, vanavond is het constant slecht.
Tegenstanders flitsen en ping-pongen het veld over, ik ben al lang blij dat 2-3 passen achter elkaar goed gaan.
Heb ook wel het gevoel dat sommige potjes sneller gaan dan andere. Verder niet zo veel problemen gehad tot nu toe gelukkig qua performance.
Afgelopen dagen redelijk wat geluk gehad met m'n sbc packs en daardoor flink wat coins kunnen binnenharken. Ik begon met een volledig NL-team maar heb nu een mix van Serie A, PL en LaLiga. Heb wel Lacazette net gehaald voor een flink aantal coins, nog even kijken of ie het waard is.
Afgelopen dagen redelijk wat geluk gehad met m'n sbc packs en daardoor flink wat coins kunnen binnenharken. Ik begon met een volledig NL-team maar heb nu een mix van Serie A, PL en LaLiga. Heb wel Lacazette net gehaald voor een flink aantal coins, nog even kijken of ie het waard is.
Ik lees op reddit dat EA extra objectives heeft uitgebracht om lvl 30 te kunnen halen, echter hebben deze allemaal een lvl30 reward speler nodig ....
Ja dat schiet dus helaas helemaal niets opBossie schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:53:
Ik lees op reddit dat EA extra objectives heeft uitgebracht om lvl 30 te kunnen halen, echter hebben deze allemaal een lvl30 reward speler nodig ....

Tellen penals chip shotten ook? Vast niet want ik heb er in 2 potjes een penal zo ingekregen. Kreeg net Romagnoli als untradeable walkout na het halen van wat objectives. Niet slecht.
Begrijp dat het zeer waarschijnlijk is dat voor season two simpelweg de huidige cap word verhoogd.NLoldebroek schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 23:09:
[...]
Ja dat schiet dus helaas helemaal niets op
Vanavond even een uurtje gehandeld. Ruim 60K binnengeharkt. Daarmee alvast geïnvesteerd voor de serie A league sbc en laxalt scream gekocht 
Laxalt is een betere versie van douglas costa. Misschien nog de Nainggolan IF halen en met wat custom tactics en position changes een leuke 41212 (2) bouwen.
Radja kan dan mooi op CM spelen naast scream Medel en waarschijnlijk Sergej op cdm. Insigne op Cam met Mertens of Dybala in de spits met Laxalt er naast.
Laxalt is een betere versie van douglas costa. Misschien nog de Nainggolan IF halen en met wat custom tactics en position changes een leuke 41212 (2) bouwen.
Radja kan dan mooi op CM spelen naast scream Medel en waarschijnlijk Sergej op cdm. Insigne op Cam met Mertens of Dybala in de spits met Laxalt er naast.
Welke spelers heb je zoal gekocht als ik vragen mag ??Hassiebassie schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 23:36:
Vanavond even een uurtje gehandeld. Ruim 60K binnengeharkt. Daarmee alvast geïnvesteerd voor de serie A league sbc en laxalt scream gekocht
Ja die vind ik ook geweldig, moet nog 15k denk dat ik net naast de pot pis. Moet ook zeggen dat ik totaal niet bewust met die objectives bezig ben en toch dichtbij gekomen.Bossie schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:53:
Van het weekend nog maar is ff kijken of het gaat lukken.
Vinden jullie die CSL league SBC echt de moeite waard om te doen? Voor die Reward speler hoef ik het niet te doen, ik verwacht bijna niemand
Maar misschien voor sommige pakketjes die je goedkoop kan krijgen?
Ik zag ook dat de SB herhaalbaar is? Ik heb de Bundesliga helemaal gedaan en zie dat ik ze gewoon nog een keer kan doen, klopt dat?
Ik zag ook dat de SB herhaalbaar is? Ik heb de Bundesliga helemaal gedaan en zie dat ik ze gewoon nog een keer kan doen, klopt dat?
klopt je kan de league sbc steeds herhalen.
Over de nieuwe patch:
veel verschil merk ik niet qua verdegen, behalve dat het team niet gelijk overschakelt en druk zet bij tactiek "terugvallen"
Keepers zijn nog beter geworden. Voor mij een voordeel, want Ter Stegen die door zijn chemistrykaartje 99 heeft pakt werkelijk alles. Ook een nadeel, want scoren is lastiger.
De paal.... man man man... in een wedstrijd minimaal 3 a 4 keer paal is geen uitzondering.
En nee dat is niet steeds vanuit dezelfde positie en schot, maar vanuit alle hoeken en gaten gaat de bal echt TE vaak tegen de paal. Ik heb nu liever dat ze naast gaan, dan tegen de paal.
Over de nieuwe patch:
veel verschil merk ik niet qua verdegen, behalve dat het team niet gelijk overschakelt en druk zet bij tactiek "terugvallen"
Keepers zijn nog beter geworden. Voor mij een voordeel, want Ter Stegen die door zijn chemistrykaartje 99 heeft pakt werkelijk alles. Ook een nadeel, want scoren is lastiger.
De paal.... man man man... in een wedstrijd minimaal 3 a 4 keer paal is geen uitzondering.
En nee dat is niet steeds vanuit dezelfde positie en schot, maar vanuit alle hoeken en gaten gaat de bal echt TE vaak tegen de paal. Ik heb nu liever dat ze naast gaan, dan tegen de paal.
wijze woorden
Het lijkt er dus op dat seizoen 2 er aan toegevoegd wordt, en niet 1 vervangt. Zo kun je de speler altijd nog halen. Als je nu al level 30 bent kun je met die objectives al wat XP verzamelen voor het volgende seizoen.FidoDido schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 05:48:
[...]
Ja die vind ik ook geweldig, moet nog 15k denk dat ik net naast de pot pis. Moet ook zeggen dat ik totaal niet bewust met die objectives bezig ben en toch dichtbij gekomen.
Van het weekend nog maar is ff kijken of het gaat lukken.
Dat is maar een aanname denk ik? Dacht dat het meer een beloning was als je nu eerder al level 30 hebt gehaald dat je dan nog extra packs kan scoren...dutchgio schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:04:
[...]
Het lijkt er dus op dat seizoen 2 er aan toegevoegd wordt, en niet 1 vervangt. Zo kun je de speler altijd nog halen. Als je nu al level 30 bent kun je met die objectives al wat XP verzamelen voor het volgende seizoen.
Maar je hebt dan dus niks aan de XP die je erbij krijgt, want je zit al op het maximale niveau.bvbal79 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:06:
[...]
Dat is maar een aanname denk ik? Dacht dat het meer een beloning was als je nu eerder al level 30 hebt gehaald dat je dan nog extra packs kan scoren...
Las op Reddit dat het bij UT van Madden ook zo werkt.
Ah oke, vond het aantal xp punten erbij ook zo weinig, EA doet wel vaker dingen foutdutchgio schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:08:
[...]
Maar je hebt dan dus niks aan de XP die je erbij krijgt, want je zit al op het maximale niveau.
Las op Reddit dat het bij UT van Madden ook zo werkt.
Je moet even zoeken op een reddit lijst binnen dit topic. Daarin staat alles beschreven1987Michael1987 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 00:31:
[...]
Welke spelers heb je zoal gekocht als ik vragen mag ??
Sla ook alvast wat extra in die je tegen de tijd dat de league sbc uitkomt voor woekerprijzen weggaan
Deze?Hassiebassie schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:27:
[...]
Je moet even zoeken op een reddit lijst binnen dit topic. Daarin staat alles beschreven![]()
Sla ook alvast wat extra in die je tegen de tijd dat de league sbc uitkomt voor woekerprijzen weggaan
https://old.reddit.com/r/...te_a_major_league_sbc_in/