Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Oke pijnlijk, verloren van een low end goud team... wel winst tegen een brons team met mn eredivisie team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:05:
Gisteravond laat besloten om Aubameyang POTM te doen, die was heel lang behoorlijk duur maar hoe laag 84,85,86 rated spelers gister waren dat was echt niet te geloven. Verratti was slechts 9K, Fernandes 85 4,5K, Navas 87 12K, sloeg helemaal nergens meer op.

Heb Auba hierdoor kunnen doen voor zo’n 250k, had nog een aantal nutteloze spelers in mijn club die ik kon gebruiken. Rede dat ik Auba deed was omdat ik inmiddels Scream Ozil en Storyline Zaha binnen heb. Dat gaat een geweldige driehoek vormen voorin, dat weet ik nu al. Zaha speelt echt buitenaards.

Gisteren overigens toch nog wat potjes Rivals gewonnen, nadat ik een gigantische losing-streak had. Daardoor weer iets opgeklommen.
Wel 250k coins vastgezet waar je nooit meer bij kunt komen.Had je afhankelijk van je team misschien scream bernard bij kunnen zetten. Hij is altijd nog te verkopen ook al is die iets minder goed dan auba.
Met zulke investeringen ben je toch kwetsbaar aan de grillen van EA. Als ze met een update het spel weer eens verkloten en pace minder een wapen is dan heb je er last van.

Ik snap dat je het gedaan hebt en heb ook heel eventjes getwijfeld, maar mijn voornemen is om fifa20 zo min mogelijk te laten paaien door EA met untradables. Tenzij er een super cheape kaart komt die op zijn minst nog goed is als supersub tot laat 2020.

Overigens ben ik momenteel veel coins aan het binnenharken met het leegmaken van mijn club mbt consumables. Zoveel items die nu nog geld opbrengen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
https://www.futbin.com/20/squad/10187119 Zo mijn team aangepast net neymar gehaald ben benieuwt hoe die speeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Valt de wi fi weg bij een 5-0 voorsprong, kan wel janken.

Pfff valt die nog een keer weg.

[ Voor 24% gewijzigd door Nieuwevolger op 28-10-2019 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Gisteravond laat besloten om Aubameyang POTM te doen, die was heel lang behoorlijk duur maar hoe laag 84,85,86 rated spelers gister waren dat was echt niet te geloven. Verratti was slechts 9K, Fernandes 85 4,5K, Navas 87 12K, sloeg helemaal nergens meer op.

Heb Auba hierdoor kunnen doen voor zo’n 250k, had nog een aantal nutteloze spelers in mijn club die ik kon gebruiken. Rede dat ik Auba deed was omdat ik inmiddels Scream Ozil en Storyline Zaha binnen heb. Dat gaat een geweldige driehoek vormen voorin, dat weet ik nu al. Zaha speelt echt buitenaards.

Gisteren overigens toch nog wat potjes Rivals gewonnen, nadat ik een gigantische losing-streak had. Daardoor weer iets opgeklommen.
Welke divisie zit je nu?

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1987Michael1987 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:45:
https://www.futbin.com/20/squad/10187119 Zo mijn team aangepast net neymar gehaald ben benieuwt hoe die speeld
Hoe bevalt Gullit? Lijkt mij erg leuk, maar volgens mij gaat die helemaal kapot qua stamina bij mij op het middenveld. Zijn middle is helemaal onbetaalbaar

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb Auba hierdoor kunnen doen voor zo’n 250k, had nog een aantal nutteloze spelers in mijn club die ik kon gebruiken.
Ik heb hem daarom vorige week gehaald en inmiddels een WL met hem gespeeld (39 played, 35 goals, app heeft assists niet). Vreemd genoeg scoort Eriksen met Hunter ook evenveel in de Bergkamp rol.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ben er nu helemaal klaar mee, valt 3 wedstrijden bij een voorsprong de wifi weg in de 60-70e minuut...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xamsix
Nieuwevolger schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:27:
Ben er nu helemaal klaar mee, valt 3 wedstrijden bij een voorsprong de wifi weg in de 60-70e minuut...
Je gamed op wifi? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Nieuwevolger schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:27:
Rule number one: Altijd bedraad gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Heb de router nou niet echt dicht bij de TV staan. Het liefst breek ik de fifa 20 disc nu doormidden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Nieuwevolger schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:37:
Heb de router nou niet echt dicht bij de TV staan. Het liefst breek ik de fifa 20 disc nu doormidden.
Doen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 18:40
Zondagavond een lose streak van 3, maar ik stond op 19 wins. Ik had nog 3 games te gaan, waardoor ik ervoor gekozen heb om 6 uur de wekker te zetten in de ochtend en wel met succes. In de laatste game wist ik de winst te pakken en Goud 1 te halen. Gelukkig vrij vandaag! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Pff als de wifi op het begin nou wegvalt kan ik ermee leven, maar 3x achter elkaar in de 70e minuut.... Ik had de objective anders nu gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 13:25
je moet ook niet via Wifi gamen.
Sluit m bedraad aan....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-09 20:30
Bossie schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:18:
[...]

Ik heb hem daarom vorige week gehaald en inmiddels een WL met hem gespeeld (39 played, 35 goals, app heeft assists niet). Vreemd genoeg scoort Eriksen met Hunter ook evenveel in de Bergkamp rol.
Eriksen heb ik altijd al een fijne speler gevonden. Vorig jaar al en dit jaar weer. Misschien dat ik die ook nog wel ga halen. Ben benieuwd naar Auba, 85 Zaha en hem nu in de spits :)
Nieuwevolger schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:41:
Pff als de wifi op het begin nou wegvalt kan ik ermee leven, maar 3x achter elkaar in de 70e minuut.... Ik had de objective anders nu gehaald...
Ik game via de elektra, bedraad dus via zo’n adapter. Het is een bekend probleem dat het internet (en dus je game) soms wegvalt met WiFi. Een vriend van mij speelt altijd boven ook zonder bekabeling, en met profclubs valt hij iedere keer weg.
Bean77 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:39:
[...]

Wel 250k coins vastgezet waar je nooit meer bij kunt komen.Had je afhankelijk van je team misschien scream bernard bij kunnen zetten. Hij is altijd nog te verkopen ook al is die iets minder goed dan auba.
Met zulke investeringen ben je toch kwetsbaar aan de grillen van EA. Als ze met een update het spel weer eens verkloten en pace minder een wapen is dan heb je er last van.

Ik snap dat je het gedaan hebt en heb ook heel eventjes getwijfeld, maar mijn voornemen is om fifa20 zo min mogelijk te laten paaien door EA met untradables. Tenzij er een super cheape kaart komt die op zijn minst nog goed is als supersub tot laat 2020.

Overigens ben ik momenteel veel coins aan het binnenharken met het leegmaken van mijn club mbt consumables. Zoveel items die nu nog geld opbrengen.
Ik heb gisteren ook veel 85 en 86 ingekocht, heb er zo’n 70 op de transfermarkt staan. Het is alleen te hopen dat ik snel kan cashen, want voorlopig blijven ze extreem laag.

Ik snap je afweging mbt Aubameyang. Echter staat bij mij het plezier ook hoog met FIFA. Naast dat ik ook handel, wil ik ook plezier hebben en SBC’s maken en met Auba spelen vind ik ook gewoon leuk om te doen. Echter is 250k erg veel, daar heb je zeker een punt. Heb overigens nog 750k ofzo over, en vind coins verdienen met handelen erg makkelijk dit jaar.
Divisie 5, was gister van 1300 naar 1050 gegaan, bizar slecht. Nu weer iets boven de 1100 door 2 winsten, maar ik merk dat voorlopig Divisie 4 een beetje mijn niveau is. Moet echt nog wennen aan de mechanics dit jaar, vorig jaar haalde ik regelmatig Goud 1, 1x Elite en 2 keer 22-8. Nu zit ik daar nog wat onder.

[ Voor 9% gewijzigd door SH-FR op 28-10-2019 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

Zoals altijd blijven we op zoek naar wins voor mijn Serie-A team.

Op het middenveld heb ik momenteel de tandem Nainggolan - IF Brozovic rondlopen, waar ik op zich wel erg tevreden over ben (en Vidal als primary substitute op het middenveld).
Nu zie ik dat er een scream Medel kaart is die wel rete-sterk lijkt, maar ik vind hem nog vrij cheap gaan (35-40k).

Vooral zijn shooting lijkt me echt wel hidden weapon te zijn:

98 - Positioning
52 - Finishing
99 - Shot Power
99 - Long Shots
98 - Volleys
98 - Penalties

Zijn lage finishing lijkt me geen probleem gezien ik hem vooral als breekijzer op het middenveld zou gebruiken, maar dat afstandschot moet toch een ziek wapen zijn vanaf een meter of 16-20?

Thoughts?

[ Voor 5% gewijzigd door Jebus4life op 28-10-2019 13:49 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Jebus4life schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:48:
Zoals altijd blijven we op zoek naar wins voor mijn Serie-A team.

Op het middenveld heb ik momenteel de tandem Nainggolan - IF Brozovic rondlopen, waar ik op zich wel erg tevreden over ben (en Vidal als primary substitute op het middenveld).
Nu zie ik dat er een scream Medel kaart is die wel rete-sterk lijkt, maar ik vind hem nog vrij cheap gaan (35-40k).

Vooral zijn shooting lijkt me echt wel hidden weapon te zijn:

98 - Positioning
52 - Finishing
99 - Shot Power
99 - Long Shots
98 - Volleys
98 - Penalties

Zijn lage finishing lijkt me geen probleem gezien ik hem vooral als breekijzer op het middenveld zou gebruiken, maar dat afstandschot moet toch een ziek wapen zijn vanaf een meter of 16-20?

Thoughts?
Bij mij komt de CVM vaak in een goeie positie om uit te halen, ik denk dat het een goeie aanwinst is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldbaggio
  • Laatst online: 17-12-2024
Hey allemaal,

Ik loop tegen een problemen en hoop dat jullie dit herkennen of een oplossing weten.
Als een tegenstander aanvalt en mijn laatste optie is het selecteren van een CB. Dan gebeurt het bijna altijd dat na het selecteren van de CB deze naar de zijkant stapt en dat de tegenstander rustig kan doorlopen.

Met als gevolg dat ik er niet bij kan om te herstellen.

Herkent iemand dit?
Of wie weet wat te doen om dit tegen te gaan.

grt,
Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
SH-FR schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:47:

Divisie 5, was gister van 1300 naar 1050 gegaan, bizar slecht. Nu weer iets boven de 1100 door 2 winsten, maar ik merk dat voorlopig Divisie 4 een beetje mijn niveau is. Moet echt nog wennen aan de mechanics dit jaar, vorig jaar haalde ik regelmatig Goud 1, 1x Elite en 2 keer 22-8. Nu zit ik daar nog wat onder.
Ik speel in Divisie 3, maar in de weekend league kom ik toch niet boven Gold 2 uit. Maar bij Rivals voel ik totaal geen druk, rewards komt toch nooit wat uit dus het maakt me niet zoveel uit. In de weekend league raak ik sneller gestressed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:50:
[...]

Bij mij komt de CVM vaak in een goeie positie om uit te halen, ik denk dat het een goeie aanwinst is.
Ik denk dat het een Kante zonder EPL tax is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-09-2020
Iemand de scream Ozil al geprobeerd ? Het 2 x boog balletje dat je moet doen met een EPL speler ..
ik kwam alleen voor de keeper met Haller en L1+O en was binnen.. niks is erbij gekomen , of zit ik mis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:53
ronaldbaggio schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:50:
Hey allemaal,

Ik loop tegen een problemen en hoop dat jullie dit herkennen of een oplossing weten.
Als een tegenstander aanvalt en mijn laatste optie is het selecteren van een CB. Dan gebeurt het bijna altijd dat na het selecteren van de CB deze naar de zijkant stapt en dat de tegenstander rustig kan doorlopen.

Met als gevolg dat ik er niet bij kan om te herstellen.

Herkent iemand dit?
Of wie weet wat te doen om dit tegen te gaan.

grt,
Ronald
Ja heel erg herkenbaar, probeer je verdedigers niet te selecteren maar je middenvelders.
En soms gaat het als nog fout, ik probeer nu met momenten de stick te gebruiken IPV r1 zodra ik moet verdedigen.
Heeft mij in de WL wel paar potjes gekost, zodra je verdediger selecteert lijkt die op dat moment in te houden en dan idd weg aanvaller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Zit te twijfelen om Matuidi te vervangen voor Pogba (huidige team: https://www.futbin.com/20/squad/9681998), die heeft dan alleen wel maar 8 chem. IG speel ik 4231 en zijn hij en Frenkie de CVM's.. Iemand een goed argument om dit wel of niet te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1987Michael1987
Bean77 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:04:
[...]

Hoe bevalt Gullit? Lijkt mij erg leuk, maar volgens mij gaat die helemaal kapot qua stamina bij mij op het middenveld. Zijn middle is helemaal onbetaalbaar
Ja opzich bevalt hij wel goed maar of die echt 1,2 miljoen waard is mha weet niet ik had hem gratis onverhandelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Xavi2k schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:59:
Iemand de scream Ozil al geprobeerd ? Het 2 x boog balletje dat je moet doen met een EPL speler ..
ik kwam alleen voor de keeper met Haller en L1+O en was binnen.. niks is erbij gekomen , of zit ik mis?
Ik heb hetzelfde probleem; blijkaar moeten er 2 dingen gebeuren:
1. Hij moet over een speler/keeper gaan (een intikkertje telt dus niet (das is mijn probleem tot nu geweest).
2. De challenge is wat geglitcht, dus ze raden aan om L1 ingedrukt te houden tot de bal effectief over de lijn is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Screamer ozil is erg technisch en wendbaar, ik had wel een paar simpele paasjes die mis gingen met hem. Na m'n eerste indruk denk ik dat het wel een goeie speler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Bossie schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:57:
[...]

Ik denk dat het een Kante zonder EPL tax is.
En zonder een enkele fatsoenlijke link helaas. Dus enkel te gebruiken in een full Serie A team imo.
(Ja ik heb OTW Sanchez, en nee, dat is geen fatsoenlijke link :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Xamsix schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:51:
[...]

Ik speel in Divisie 3, maar in de weekend league kom ik toch niet boven Gold 2 uit. Maar bij Rivals voel ik totaal geen druk, rewards komt toch nooit wat uit dus het maakt me niet zoveel uit. In de weekend league raak ik sneller gestressed :(
Ik had het vorig jaar precies zoals jij nu, in DR in de allerhoogste regionen, weet niet exact meer hoeveel punten, maar iig op het level van wekelijks Elite 3. Toch haalde ik meestal G1 en soms zelfs lager, slechts één keer Elite gehaald, wel 2 keer met 22-8 heel dichtbij.

Nu klopt mijn WL resultaat wel aardig met mijn rank in DR. Ik moet wel zeggen dat ik t gevoel heb dat ik erg veel tegen goede tegenstanders kom die absoluut niet in D4 of 5 thuishoren. Hoop in ieder geval weer wat op te klimmen naar Div 4, zat laatst in D3 ook dus moet kunnen.

Probeer dan inderdaad met de WL iets minder te stressen, ondanks dat er een paar wedstrijden waren met haperend beeld dit weekend had ik dit keer weinig tot geen last van delay. Verdeel je potten goed en blijf rustig als het niet loopt. Dan nog kan het fout gaan, want stond dit weekend zelf 18-7 en eindigde uiteindelijk op 19-11, wat dus gigantisch zuur was. Ik bleef echter wel rustig en dat helpt je te relativeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Ik zit in Div 6-7, moet wel zeggen dat ik daar meestal met minder team speel, maar in WL voel ik alsof het beter speelt :S Dit weekend Gold 2 gehaald. Zou je zeggen dat ik toch wel iets beter in Rivals ook zou moeten kunnen presteren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Arazogia schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:04:
Zit te twijfelen om Matuidi te vervangen voor Pogba (huidige team: https://www.futbin.com/20/squad/9681998), die heeft dan alleen wel maar 8 chem. IG speel ik 4231 en zijn hij en Frenkie de CVM's.. Iemand een goed argument om dit wel of niet te doen?
Ik heb hem ook naast de Jong staan.
Zou hem nu niet meer uit mijn team kunnen wegdenken. Wat een beest.
Fysiek sterk en met hunter kaart boost je net de nodige stats voor snelheid maar ook schieten.

Hij is misschien niet beslissend als CVM door eindpass of goals, maar oh zo belangrijk.

Qua instructie heb ik bij hem staan: naar voren. Daardoor is hij meer rond de 16 te vinden. Hij heeft genoeg stamina om weer mee terug te komen.

Frenkie heeft bij mij staan; voor de verdedigers laten vallen... hij is eerste aanspeelpunt.
Soort ruiteffect krijg je dan, echter is Pogba met deze instelling echt een box-to-box geworden.

Chem 8; tja het is niet ideaal maar denk niet dat je heel veel verschil merkt.
Anders beetje puzzelen bijvoorbeeld Wan Bissaka kopen als RB en daarmee linken? Moet je alleen even kijken wat je met de Jong dan weer wilt doen :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
SH-FR schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:10:
[...]

Ik had het vorig jaar precies zoals jij nu, in DR in de allerhoogste regionen, weet niet exact meer hoeveel punten, maar iig op het level van wekelijks Elite 3. Toch haalde ik meestal G1 en soms zelfs lager, slechts één keer Elite gehaald, wel 2 keer met 22-8 heel dichtbij.

Nu klopt mijn WL resultaat wel aardig met mijn rank in DR. Ik moet wel zeggen dat ik t gevoel heb dat ik erg veel tegen goede tegenstanders kom die absoluut niet in D4 of 5 thuishoren. Hoop in ieder geval weer wat op te klimmen naar Div 4, zat laatst in D3 ook dus moet kunnen.

Probeer dan inderdaad met de WL iets minder te stressen, ondanks dat er een paar wedstrijden waren met haperend beeld dit weekend had ik dit keer weinig tot geen last van delay. Verdeel je potten goed en blijf rustig als het niet loopt. Dan nog kan het fout gaan, want stond dit weekend zelf 18-7 en eindigde uiteindelijk op 19-11, wat dus gigantisch zuur was. Ik bleef echter wel rustig en dat helpt je te relativeren.
Ga inderdaad proberen wat rustiger te houden, merk dat als je paar keer verliest dat je té eager op zoek gaat naar een goal. Als ik juist de bal langer in bezit houd en uit balbezit scoor, dan voelt de tegenstander zich ook veel sneller kansloos. Volgende weekend league beter, hoewel ik alleen vrijdagmiddag en zondagavond kan spelen dus dat wordt wel beetje druk :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SH-FR schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:10:
[...]

Dit dus. UIteindelijk is het maar een spelletje. Hier uiteindelijk wel gold 1, maar had er niet minder om geslapen als het gold 3 was geweest. Ik realiseer mij dat de luck factor hoog is en ga me er - tenzij extreem - niet druk over maken.Focus op de dingen die je kunt beinvloeden (onnodige foute passes etc) ipv aspecten die je niet kunt beinvloeden (EA, gameplay, retard tegenstanders etc).

Iemand nog tips qua upgrade?
Dit speel ik ingame:
442: https://www.futbin.com/20/squad/10190640
4231: https://www.futbin.com/20/squad/10190710

Rechtsback komt tzt iconswap zanetti.
Ik zit te kijken naar guardiola of Sissoko. Laatste is wel een beast met een shadow kaart. Bijna niet te overtreffen qua stats. Guardiola zou kunnen, maar voor wie? Ik heb 700k aan coins excl. verkoop van Guardiola/Sissoko.
Iemand een gouden tip?

edit: gevonden, scream firmino met shadow ipv Guardiola. Daarnaast testen of ik de lengte van Sissoko ga missen door Kante. Firmino wel op 8 chem max. Eens gaan proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 28-10-2019 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 17:45
Gurbuh schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:12:
Ik zit in Div 6-7, moet wel zeggen dat ik daar meestal met minder team speel, maar in WL voel ik alsof het beter speelt :S Dit weekend Gold 2 gehaald. Zou je zeggen dat ik toch wel iets beter in Rivals ook zou moeten kunnen presteren...
Ik heb een beetje hetzelfde. Ik speel Divisie 5 en win en verlies om en om. Dit weekend voor het eerst WL gespeeld. 21 potjes gespeeld, 14 winst, waarbij ik met 1W/3V begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik vind veel tegenstanders in de weekend leageu ook niet echt specifiek super goed tot en met silver 1/goud 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-09 08:05
Waarom zijn die blauwe CL kaartjes duurder dan de normale versies?
of worden deze kaartjes nog geupdate ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Kanters85 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:22:
Waarom zijn die blauwe CL kaartjes duurder dan de normale versies?
of worden deze kaartjes nog geupdate ?
Heb je nodig bij speciale CL sbc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-09-2020
Jebus4life schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:05:
[...]

1. Hij moet over een speler/keeper gaan (een intikkertje telt dus niet (das is mijn probleem tot nu geweest).
2. De challenge is wat geglitcht, dus ze raden aan om L1 ingedrukt te houden tot de bal effectief over de lijn is
Haha omg, wat een lol dit. Thanks for the update anyway ! Wordt lastig , met mijn Spaanse / la Liga spelers .. Engelse spits plaatsen en hopen op wat uitkomende goalies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Xavi2k schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:07:
[...]

Haha omg, wat een lol dit. Thanks for the update anyway ! Wordt lastig , met mijn Spaanse / la Liga spelers .. Engelse spits plaatsen en hopen op wat uitkomende goalies
Identiek, ik moet vanavond ook nog aan de bak hoor, de andere challenges gingen vlot ;)
Gelukkig heb ik met mijn SB rewards vanmorgen Vardy gepacked, zowaar een deftige PL spits :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Hagi 89 gehaald ipv Suarez, ben erg benieuwd. Vond de 91 kaart van de icon rewards minder aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jebus4life schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:08:
[...]

Identiek, ik moet vanavond ook nog aan de bak hoor, de andere challenges gingen vlot ;)
Gelukkig heb ik met mijn SB rewards vanmorgen Vardy gepacked, zowaar een deftige PL spits :D
Volledig EPL team hier, chip shots gebruik ik sowieso redelijk vaak.

Ben vooral benieuwd hoe de wissel van Ramos + Marcelo naar Scream Otomendi & IF Digne gaat uitpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Oei ik kan een best mooi team neerzetten met mijn 7 First owned premier leageu spelers. Onder andere fernandinho, screamer ozil, Salah (geleend, 8 wedstrijden over). Met ook nog eens handanovic, screamer romagnoli, IF hernandez en douglas costa. Ik heb dan nog spelers als ozil, modric en bale die ik erbij kan gooien.

https://www.easports.com/...Id=jQPtDv1KnRSqU:FFA20PS4

Nog een variant, maar dan met een 75 rated keeper:

https://www.easports.com/...Id=iIF98n9wnRSrz:FFA20PS4

hmmm, als ik handanovic, koulibaly en insigne/bale erin wissen is dit team eigenlijk net zo goed als mijn huidige team.

[ Voor 24% gewijzigd door Nieuwevolger op 28-10-2019 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Gewoon beginnen!
Ik had ook met van dijk een mooie leenspeler maar had meer nodig dan 7 wedstrijden 8)7

Toen Ake gekocht en een andere speler opgeofferd voor een first owner.

Na fluitsignaal gelijk wisselen voor een topper uit het ‘vaste’ team.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is het rage quit avond? 4 potjes en allemaal voor de 25ste minuut ingame weg. Zo kan ik mijn nieuwe held nooit goed testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Om op de zaken vooruit te lopen, zo kan mijn real madrid-serie a- premier leageu hybrid eruit zien als ik guardiola heb.

https://www.futbin.com/20/squad/10204703

ingame zou dat er zo uit zien:

Sane - insigne - bale
screamer Ozil - guardiola - screamer kroos
IF hernandez - screamer romagnoli - koulibaly - odriozola
handanovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22-09 13:57
Servers zijn weer om te janken. Alles voelt zo traag aan, spelers die nauwelijks bewegen en het sprinten lijkt wel in slowmotion te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:53
Tot deel 2 van de volgende icon objectives valt er momenteel niet super veel te verbeteren aan mijn team.
Zit nog te twijfelen tussen roberto carlos of ferdinand (ligt straks ook aan welke objectives er komen natuurlijk)
Wil uiteindelijk Messi nog toevoegen op de plek van Dembele nooit verwacht dat ik zo snel al zo'n team kon maken :)
Kan helaas moeilijk ter Stegen als keeper nemen vanwege chemistry met van dijk dan moet ik robertson als linksback nemen maar vind ik echt coin verspilling ten opzichte van Telles momenteel.

Zouden jullie in dit geval roberto carlos of ferdinand nemen? Speel momenteel 4222 zou firmino liefts voor een snellere speler willen wisselen maar wederom chemistry probleem :P wil nadeel van een hybride
https://www.futbin.com//20/squad/8554056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Iemand die weet hoeveel xp er met een bronze, zilvere en gouden week objectives bij elkaar totaal te halen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Hahaha dit is toch werkelijk niet te geloven, ik speel net een wedstrijd, waarbij ik alleen op het doel af kan. Ik ben de keeper al voorbij, wanneer hij met z’n keeper een tackle inzet, terwijl ik de bal schoot die in het doel zou rollen. De scheidsrechter fluit voordat de bal over de lijn is, geen goal en een gele kaart voor de keeper.

Uit de omschakeling één diepe bal en 2-3. Ik mag hopen dat EA die vieze mietjes gaat aanpakken die de hele wedstrijd op drop-back spelen en lopen te counteren, hier is niets meer aan. PS4 meteen uit geknald.

Edit: de servers zijn ver-schrik-kelijk vandaag. Wat een ongekende klote zooi zeg, alles wat ik doe doet ie pas 2 seconden erna. Schande.

[ Voor 11% gewijzigd door SH-FR op 28-10-2019 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-09 16:54
Dat is raar .. iedereen heeft het over matige servers. Speelde net één potje Rivals en de connectie voelde zeer goed aan. Misschien zelfs iets te snel en soepel, waardoor ik even confused was. Speelde overigens in Divisie 5 tegen iemand met Scream Insigne en Ronaldo 9 Mid Icon en Griezmann 90? Dat vind ik een tikkeltje veel van het goede in D5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:20
Apart dat ik in div. 7 iemand met 3 icons tegenkom en dus ook dik verlies.

En ja in dit spel kan je in 1 ruk van 5 naar 7 gaan.....

Lag overigens niet aan de verbinding, die was prima (PS4).

[ Voor 46% gewijzigd door Moody2204 op 28-10-2019 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Casual_T schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 21:50:
Dat is raar .. iedereen heeft het over matige servers. Speelde net één potje Rivals en de connectie voelde zeer goed aan. Misschien zelfs iets te snel en soepel, waardoor ik even confused was. Speelde overigens in Divisie 5 tegen iemand met Scream Insigne en Ronaldo 9 Mid Icon en Griezmann 90? Dat vind ik een tikkeltje veel van het goede in D5...
Moet zeggen dat het per potje erg verschilt. Speelde daarna weer een potje en dat was weer een goede verbinding. Het is vooral gewoon heel, heel inconsistent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SH-FR schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:07:
[...]

Moet zeggen dat het per potje erg verschilt. Speelde daarna weer een potje en dat was weer een goede verbinding. Het is vooral gewoon heel, heel inconsistent.
Herkenbaar, heb ook na een potje rivals dat de game na het fluitsignaal ff een tijdje blijft hangen voordat je naar de afsluitende overzichten kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ik heb al zoveel lob goals gescoord met premier league spelers maar ze tellen nooit. Is er een glitch ofzo? :(

Zelfs al 2 opgenomen maar ze worden er niet bijgeteld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Hassiebassie schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:42:
Ik heb al zoveel lob goals gescoord met premier league spelers maar ze tellen nooit. Is er een glitch ofzo? :(

Jebus4life schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:05:
[...]

Inmiddels heb ik er eentje gehaald, de tweede telde niet (ondanks dat hij echt wel OK was volgens mij...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hassiebassie schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:42:

Bij mij nu eentje gelukt, LB ingedrukt gehouden. Geen stuiter voor de lijn maar nette boog zo het net in door Pucki. Telt niet mee...

Naja die 10 goals met Duutsers gaat wel lukken met 5 in mijn elftal. Walbeck en Pucki voor de chip shots met een EPL speler. Nu nog potjes achter elkaar winnen voor de assists. Blijft de chip shot alleen nog over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Eindelijk eentje gehaald. Van de 4 vanavond telde er dus 1 maar x_x
Lb ingedrukt houden en over een mannetje... lastig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1987Michael1987
Nou was weer leuk vandaag van 1100 punten naar 840 ofzo iets nog ff en ik zit weer in DIV 7 waar ik begon met een team van 3 a 4 miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-09 08:06
Nou zaha en ozil zijn binnen. De stifjes had ik binnen 3 potjes. Maar de 3 assists met spelers van min 80 passing en max 70 fys (zoiets) viel me vies tegen ik heb heel wat wins weggegeven doordat ik een assist moest proberen te geven met madissen. De laatste van de 3 stond ij zelfs met 3-0 voor in 15 minuten , waarna hij scoort met een rebound, een kopbal uit een corner en een van richting veranderd schot.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik kwam gewoon 2x achterelkaar iemand tegen die mij gunde om met een lobje te scoren en spelers weg trekte. Maak een eigen goal eerst en misschien hebben ze dan wel je intenties door.

[ Voor 3% gewijzigd door Nieuwevolger op 29-10-2019 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 19:01

Ozz

038Zwolle schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 03:10:
Nou zaha en ozil zijn binnen. De stifjes had ik binnen 3 potjes. Maar de 3 assists met spelers van min 80 passing en max 70 fys (zoiets) viel me vies tegen ik heb heel wat wins weggegeven doordat ik een assist moest proberen te geven met madissen. De laatste van de 3 stond ij zelfs met 3-0 voor in 15 minuten , waarna hij scoort met een rebound, een kopbal uit een corner en een van richting veranderd schot.. 8)7
Die drie assists gedaan met Brand op CAM en Werner met Havertz in de spits. Ook meteen de 10 goals binnen geharkt. Moet alleen de lobjes en de 10 assists in die rare gamemode. Die heb ik al twee keer gespeeld en eens gewonnen met 22-4 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bicer schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:14:
[...]

Die drie assists gedaan met Brand op CAM en Werner met Havertz in de spits. Ook meteen de 10 goals binnen geharkt. Moet alleen de lobjes en de 10 assists in die rare gamemode. Die heb ik al twee keer gespeeld en eens gewonnen met 22-4 7(8)7
Brand is idd een leuke aanvulling op de twee spelers waar ik mee begonnen ben (Werner & Gnabry).
Volgens mij voldoet Eriksen aan de criteria voor de assists objective, dus die had ik tot nu toe laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 19:01

Ozz

Moet wel zeggen dat ik games in division rivals moeilijker vind dan de weekend league. In Rivals is letterlijk iedereen aan het try harden.

Zag net ook op EA forums dat drop back wordt aangepakt en minder goed gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bicer schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:20:
Moet wel zeggen dat ik games in division rivals moeilijker vind dan de weekend league. In Rivals is letterlijk iedereen aan het try harden.

Zag net ook op EA forums dat drop back wordt aangepakt en minder goed gaat werken.
Cool, dan weten we ook meteen dat counter-attack/wingers de meta word na de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Bossie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:46:
[...]

Cool, dan weten we ook meteen dat counter-attack/wingers de meta word na de patch.
Ze moeten gewoon eens een keertje ballen hebben en passing gaan aanpassen.

Het is te belachelijk voor woorden dat verdedigers met over het algemeen slechte passing, perfecte ballen naar voren rammen terwijl goede middenvelders soms echt waardeloze ballen geven over 5 meter.

Ik ben zelfs ervoor dat alles in de zogenaamde competitieve modes (WL/Rivals) op manual of tenminste semi wordt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Kun je in FIFA 20 ook meerdere selecties maken in FUT? In 2019 wisselde ik voor de battles tussen twee selecties wanneer de conditie terug was gezakt. Nu kan ik nergens terugvinden hoe je een tweede selectie kunt bouwen. Volgens mij was het bij FIFA 19 wel zo dat je slots kon vrijspelen met ervaring. Weet niet of dat bij FIFA 20 ook zo is (ben net begonnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:38:
Vraagje: Kun je in FIFA 20 ook meerdere selecties maken in FUT? In 2019 wisselde ik voor de battles tussen twee selecties wanneer de conditie terug was gezakt. Nu kan ik nergens terugvinden hoe je een tweede selectie kunt bouwen. Volgens mij was het bij FIFA 19 wel zo dat je slots kon vrijspelen met ervaring. Weet niet of dat bij FIFA 20 ook zo is (ben net begonnen).
Via de companion app kun je meerdere squads aanmaken en daartussen switchen. Ik heb de optie om dit rechtstreeks in de game te doen nog niet gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:38:
In game via L2 -> selectie kiezen volgens mij. Op de apps via teams -> selectiemanager.

Edit: eerste optie is vanuit je opstelling-scherm.

[ Voor 4% gewijzigd door Arazogia op 29-10-2019 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
SH-FR schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 21:12:
Hahaha dit is toch werkelijk niet te geloven, ik speel net een wedstrijd, waarbij ik alleen op het doel af kan. Ik ben de keeper al voorbij, wanneer hij met z’n keeper een tackle inzet, terwijl ik de bal schoot die in het doel zou rollen. De scheidsrechter fluit voordat de bal over de lijn is, geen goal en een gele kaart voor de keeper.

Uit de omschakeling één diepe bal en 2-3. Ik mag hopen dat EA die vieze mietjes gaat aanpakken die de hele wedstrijd op drop-back spelen en lopen te counteren, hier is niets meer aan. PS4 meteen uit geknald.

Edit: de servers zijn ver-schrik-kelijk vandaag. Wat een ongekende klote zooi zeg, alles wat ik doe doet ie pas 2 seconden erna. Schande.
Vind dat soort tegenstanders ook superirritant. Het zijn moeilijke potjes, maar snap wel dat ze het doen als ze heel slecht zijn. Ik probeer dan zelf ervoor te zorgen dat ik niet met iedereen naar voren ga, en rustig opbouwen. Dan maar lekker balbezit houden en proberen erdoorheen te schaken. Opletten voor de counter. Maar soms zul je die potjes gewoon verliezen helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:52:
Is het rage quit avond? 4 potjes en allemaal voor de 25ste minuut ingame weg. Zo kan ik mijn nieuwe held nooit goed testen.
Precies hetzelfde gehad gisteravond.

Eerste potje bleef de tegenstander tot het eind en heb ik hem/haar met 9-0 weggestuurd...de potjes daarna allemaal mensen die na 1 goede actie of tegendoelpunt weg waren.

Stond na anderhalve minuut op 1-0 voorsprong, tegenstander gaat pauzemenu in en weg was ie.

Potje daarna 1 truc, tegenstander drukt op pauze en ook weer weg.

Uiteindelijk maar gestopt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Het is niet heel origineel, maar ik raad iedereen aan om de tactics van Aristote (E-sporter AZ) over te nemen. Gisteren gedaan en vervolgens heerlijk gespeeld en 3 keer op rij gewonnen.

4-4-2(2) speel ik nu, gebalanceerd, verdedigen 4 breedte en 4 diepte, je snelste spits op achter linies, backs en CVM’s op achterblijven en CVM’s daarnaast op dekking midden. Ik zou zeggen probeer het eens uit, werkte als een tierelier voor mij gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:34
Ik heb een probleem. Ik heb nu 20 games op de console gespeeld maar ik heb nog steeds geen toegang op de transfermarkt via de webapp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 20:07
SH-FR schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:20:
Het is niet heel origineel, maar ik raad iedereen aan om de tactics van Aristote (E-sporter AZ) over te nemen. Gisteren gedaan en vervolgens heerlijk gespeeld en 3 keer op rij gewonnen.

4-4-2(2) speel ik nu, gebalanceerd, verdedigen 4 breedte en 4 diepte, je snelste spits op achter linies, backs en CVM’s op achterblijven en CVM’s daarnaast op dekking midden. Ik zou zeggen probeer het eens uit, werkte als een tierelier voor mij gisteren.
Waar had je zijn settings vandaan dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xamsix
SH-FR schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:20:

Ik gebruik sinds dit jaar settings die het beste bij mijn eigen speelstijl passen, heb gewoon zelf dingen uitgeprobeerd en uitgezocht, dat werkt toch het beste.

E-Sporters zijn veel beter in het doen van trucjes, 3x draaien, fake shot cancel andere kant op en afwerken. De tactieken zijn ook toegepast op die skills. Ik zou dus iedereen eigenlijk aanraden om vooral zijn eigen tactiek en instellingen te zoeken. Heb ook gewoon wedstrijden met verdedigen op 8 diepte gespeeld, gewoon om te kijken wat het doet. Verlies je misschien paar potten, maar dan vind je uiteindelijk wel iets wat je zelf goed ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Joster schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:42:
[...]

Waar had je zijn settings vandaan dan?
Xamsix schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:45:
[...]

Ik gebruik sinds dit jaar settings die het beste bij mijn eigen speelstijl passen, heb gewoon zelf dingen uitgeprobeerd en uitgezocht, dat werkt toch het beste.

E-Sporters zijn veel beter in het doen van trucjes, 3x draaien, fake shot cancel andere kant op en afwerken. De tactieken zijn ook toegepast op die skills. Ik zou dus iedereen eigenlijk aanraden om vooral zijn eigen tactiek en instellingen te zoeken. Heb ook gewoon wedstrijden met verdedigen op 8 diepte gespeeld, gewoon om te kijken wat het doet. Verlies je misschien paar potten, maar dan vind je uiteindelijk wel iets wat je zelf goed ligt.
Heb ook niet alles overgenomen. Zijn settings stonden niet in de video, dit heb ik voor mezelf bepaald. Ik weiger drop-back te spelen, tijdje gedaan maar vind het maar sneu en zielig. Speel alles gebalanceerd, nadat druk na slechte aanname eerst goed werkte, maar ik daarna er de hele tijd uit werd gelopen.

Ben ook zelf wat bezig geweest met de ideale opstelling, maar het kan geen kwaad om ook tips van dit soort spelers te proberen. Tot nu toe bevalt de 4-4-2(2) uitstekend en veel beter dan de 4-2-2-2. Lijkt te komen omdat de LM en RM zijn verdediging naar buiten trekt waardoor er in het midden gaten en ruimtes vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
SH-FR schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:51:
[...]

[...]

Heb ook niet alles overgenomen. Zijn settings stonden niet in de video, dit heb ik voor mezelf bepaald. Ik weiger drop-back te spelen, tijdje gedaan maar vind het maar sneu en zielig. Speel alles gebalanceerd, nadat druk na slechte aanname eerst goed werkte, maar ik daarna er de hele tijd uit werd gelopen.

Ben ook zelf wat bezig geweest met de ideale opstelling, maar het kan geen kwaad om ook tips van dit soort spelers te proberen. Tot nu toe bevalt de 4-4-2(2) uitstekend en veel beter dan de 4-2-2-2. Lijkt te komen omdat de LM en RM zijn verdediging naar buiten trekt waardoor er in het midden gaten en ruimtes vallen.
Heb het ook niet over drop back hoor. Heb er geloof ik 2 wedstrijden mee gespeeld, totaal niet leuk voor jezelf om steeds maar te moeten verdedigen. Speel zelf dus ook met 4-4 levels voor verdedigen en pressure on heavy touch. Als ik merk dat de tegenstanders zich makkelijk daar onderuit voetbalt dan gaat ie naar gebalanceerd.

En zo heb ik aanvallend ook variaties per tegenstander, wat ik makkelijk kan wijzigen tijdens de match. Maar de standaard is gewoon vooral gebaseerd op hoe ik zelf het beste kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Idd, met 442 heb ik veel meer ruimte om te voetballen aangezien met narrow formaties de tegenstander simpelweg het midden vol kan houden.

4411/352 zijn dan ook goede narrow counter formaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Mmmm, Ultimate scream Giovinco ziet er wel nice uit. Alleen mist hij (natuurlijk) lengte en kracht. Ik speel overwegend wel met behoorlijk krachtige spelers deze Fifa (ik combineer graag, dus bikkelen en afschermen van de bal hoort er dan wel bij).

Als ik dus Scream Giovinco haal via de SBC haal zou het ten koste van IF Martinez zijn. Normaal niet zo'n issue (de SBC kost max 40k ofzo te doen), maar voor mij is die 40k wel behoorlijk veel, en ik zou dus IF Martinez eerst moeten verkopen om aan de coins te raken...
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:38:
Ik heb een probleem. Ik heb nu 20 games op de console gespeeld maar ik heb nog steeds geen toegang op de transfermarkt via de webapp?
Ik vermoed dat je EA account niet linked is aan je PSN? Kan je hier lezen hoe dat zou moeten

[ Voor 25% gewijzigd door Jebus4life op 29-10-2019 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Ik zit te denken om te investeren in een aantal Rashfords. Wat vinden jullie hiervan?
Er is een kans dat hij morgen in de TOTW zit. Mocht dat zo zijn, gaan die spelers nog omhoog in prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Heb al die offline icon swap objectives ook gehaald, spelen op wereldklasse tegen teams met een 80 rated teams en 80 teamgeest is goed te doen. 15 games op wereldklasse is denk ik ook goed genoeg om elite 3 te halen voor Maandag, lekkere bonus.

Morgen komt de echte hel en zien te winnen met een premier leageu team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:31:
Heb al die offline icon swap objectives ook gehaald, spelen op wereldklasse tegen teams met een 80 rated teams en 80 teamgeest is goed te doen. 15 games op wereldklasse is denk ik ook goed genoeg om elite 3 te halen voor Maandag, lekkere bonus.

Morgen komt de echte hel en zien te winnen met een premier leageu team.
Loan Salah, Loan VVD en OTW Ndombele van season milestones/objectives is een goed begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Bossie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:35:
[...]

Loan Salah, Loan VVD en OTW Ndombele van season milestones/objectives is een goed begin :)
Zou wel opletten om je loan items niet helemaal op te maken maar nog 1 te bewaren zodat je ze kan gebruiken in friendly objectives...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Bossie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:35:
[...]

Ik heb alleen nog een geleende Salah, Daarnaast heb ik wel screamer ozil en een fernandinho. Insigne en handanovic erbij wisselen en ik heb een aardig team.

https://www.easports.com/...Id=iIF98n9wnRSrz:FFA20PS4

[ Voor 10% gewijzigd door Nieuwevolger op 29-10-2019 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

[...]

Tijdje geleden ook mijn tactics en instructies gepost van 442 en 4231 die ik speel. Verdedigend kan dat prima op balanced. Misschien interessant om daar nog eens naar te kijken?

@Xamsix
Special moves ben ik een houten klaas in. Een ball rol of een fake shot zijn de weinige hoogtepunten van mijn skill database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Jebus4life schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:06:
Mmmm, Ultimate scream Giovinco ziet er wel nice uit. Alleen mist hij (natuurlijk) lengte en kracht. Ik speel overwegend wel met behoorlijk krachtige spelers deze Fifa (ik combineer graag, dus bikkelen en afschermen van de bal hoort er dan wel bij).

Als ik dus Scream Giovinco haal via de SBC haal zou het ten koste van IF Martinez zijn. Normaal niet zo'n issue (de SBC kost max 40k ofzo te doen), maar voor mij is die 40k wel behoorlijk veel, en ik zou dus IF Martinez eerst moeten verkopen om aan de coins te raken...
Ik zou zeker niet Martinez inruilen voor Giovinco, eventueel kan je Giovinco als invaller gebruiken, maar ik zou hem zeker niet vervangen. Waar ik ook pas net achterkwam is dat Giovinco uit de Abdul Latif Jameel League komt 8)7 (dus let op je chem:))

Ps. hij is wel vrije trappen specialist (98 Freek kick accurancy)

[ Voor 3% gewijzigd door silvi0 op 29-10-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Zou trouwens wel heel lekker zijn als Depay een IF krijg na zijn solo goal. Maar ik ben bang dat de voorkeur gaat naar spitsen die 2x hebben gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Wtf, blijkbaar is er een glicht in de pc versie die ervoor zorgt dat (high level) bots voor je gaan spelen in divison rivals. https://www.reddit.com/r/...twice_i_dont_know_how_my/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Vraagje, wat zijn de beste box to box players voor onder de 200k? Zijn allan en sissoko goeie opties voor die positie, of komen die beter tot hun recht als CVM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
Nieuwevolger schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:34:
Vraagje, wat zijn de beste box to box players voor onder de 200k? Zijn allan en sissoko goeie opties voor die positie, of komen die beter tot hun recht als CVM?
Wijnaldum bevalt mij erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
RoeKoe schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:37:
[...]

Wijnaldum bevalt mij erg goed
Opzich niet verkeerd, ik kan ook voor die zwarte tolliso gaan ipv dat ik voor de zwarte zaha kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
Nieuwevolger schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:50:
[...]

Opzich niet verkeerd, ik kan ook voor die zwarte tolliso gaan ipv dat ik voor de zwarte zaha kies.
Als hij goed in jou team past. Ik zou zelf voor Zaha gaan, de gouden versie speelt al buitenaards goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
RoeKoe schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:02:
[...]

Als hij goed in jou team past. Ik zou zelf voor Zaha gaan, de gouden versie speelt al buitenaards goed.
Ik heb even zitten puzzelen, Tolliso combineren met een untradeble bale en screamer ozil wordt iets te ingewikkeld.

Ik heb nu modric als box to box speler (waar ik tevreden over ben), ik wil sparen voor screamer kroos, die kan ik dan combineren met pep guardiola en screamer ozil. Dat maakt het ook mogelijk om douglas costa te laten vervangen door Sane.

Daarnaast wil ik ook nog eens mijn Serie A verdediging behouden, je merkt wel echt dat Serie A spelers 3x zo goedkoop zijn, dan als ze in la liga of de premier league speelde.

[ Voor 13% gewijzigd door Nieuwevolger op 29-10-2019 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Lekker dan gebruik ik 5 training kaarten, geeft die vent het op na 3 minuten...

Pff hoppa, met m'n laatste wedstrijd van m'n geleende Salah heb ik de 3e overwinning kunnen pakken.

Edit; Nou weet ik niet of ik gomez, allan of modric moet opofferen voor een plek voor guardiola.

[ Voor 60% gewijzigd door Nieuwevolger op 29-10-2019 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 18:40
Nieuwevolger schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:55:
Lekker dan gebruik ik 5 training kaarten, geeft die vent het op na 3 minuten...

Pff hoppa, met m'n laatste wedstrijd van m'n geleende Salah heb ik de 3e overwinning kunnen pakken.

Edit; Nou weet ik niet of ik gomez, allan of modric moet opofferen voor een plek voor guardiola.
Ik heb nog nooit iemand gezien die zo vaak z'n team wil veranderen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
SlqmLqck schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:31:
[...]

Ik heb nog nooit iemand gezien die zo vaak z'n team wil veranderen 8)7
Het is behoorlijk lastig om een la liga - seria a - premier leageu hybrid te maken haha.

Nou weet ik ook niet of ik straks voor Insigne of de zwarte Zaha in de spits moet gaan. :')

[ Voor 14% gewijzigd door Nieuwevolger op 29-10-2019 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Gaat lekker hier.

Was niet zo lekker begonnen (pas in week 3 van Fifa 20 ofzo ingestapt) en in D8 terecht gekomen (rating 440) Daarna even blijven zweven tussen 350-400 en toen kwamen de icon swaps challenges waardoor ik met best wel zwakke teams moest spelen. Afgedaald tot 230 ofzo rating op het laagste punt (Ligue 1, brrr...) maar sinds die gedaan is en ik met m'n sterkste team kan spelen gaat het vlot omhoog.

4 gespeeld vanavond, direct 4 gewonnen (al was er eentje echt wel onterecht), inmiddels met rating 469 op m'n hoogste rating tot nog toe... :) Doel is in eerste instantie D7, gezien ik morgen niet kan spelen zou het wel even lekker zijn mocht dat vandaag nog lukken, toch een net wat betere reward :+
Nieuwevolger schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:44:
[...]

Het is behoorlijk lastig om een la liga - seria a - premier leageu hybrid te maken haha.

Nou weet ik ook niet of ik straks voor Insigne of de zwarte Zaha in de spits moet gaan. :')
Naar ik lees wordt Insigne door veel mensen uitgespeeld als CAM ipv spits.
Geen idee of het klopt, maar gezien zijn stats zal dat ongetwijfeld heerlijk werken, ik heb daar nu IF Pellegrini rondlopen, dus dat zou een heerlijke upgrade zijn.
*IF Pellegrini werkt wel (verrassend) heerlijk voor mij trouwens, dat terzijde...

[ Voor 30% gewijzigd door Jebus4life op 29-10-2019 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
@Jebus4life Ik heb hem nu als schaduwspits waar hij echt een monster is. Ik kan hem ook als cam neerzetten, maar daar heb ik Gomez en Screamer Ozil ook al voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:17
Ik verlies met FIFA echt ALTIJD elk fysiek duel.....!?

Altijd als ik een duel aan ga, wint elke online tegenstander dit van mij. Ook als is mijn speler een fysiek sterke speler (Vidal etc) ik verlies ALTIJD het fysieke duel.

Als het goed is bestaat de L2 knop hier ook voor.... doet bij mij alleen helemaal NIETS.

Hoe win ik een fysiek duel...?

Begin er klaar mee te raken... Vidal werd net nog in een Rivals game de hele wedstrijd er fysiek aan de kant gezet door een kabouter.... JA SURE :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Hehe, na 12! wedstrijden lob goals doen zit de laatste er eindelijk in en is scream ozil ook binnen. Begin al aardig wat sbc meuk te verzamelen :)
Nu alleen nog League 1 en primera division 6 potjes en alles is binnen. Daarna misschien nog alle doelstellingen proberen te behalen voor eventueel Zaha.

Achterin heb ik nog steeds Alex Sandro, Manolas, Koulibaly en Handanovic staan. Florenzi is de rechtsback maar dat is echt bij gebrek aan beter.

Ik heb nog wat coins over. Iemand ervaring met de scream spelers van Romagnoli en Medel? Zit erover na te denken om die te halen. Voorlopig haal ik alles uit de serie A wat er in zit en het gaat me goed af :)

Ik zit wel weer in divisie 7 door die verschrikkelijke niet werkende lob goals van özil maargoed...

Hopelijk volgende week even geen challenge waar je gek van wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Hassiebassie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:51:
Hehe, na 12! wedstrijden lob goals doen zit de laatste er eindelijk in en is scream ozil ook binnen. Begin al aardig wat sbc meuk te verzamelen :)
Nu alleen nog League 1 en primera division 6 potjes en alles is binnen. Daarna misschien nog alle doelstellingen proberen te behalen voor eventueel Zaha.

Achterin heb ik nog steeds Alex Sandro, Manolas, Koulibaly en Handanovic staan. Florenzi is de rechtsback maar dat is echt bij gebrek aan beter.

Ik heb nog wat coins over. Iemand ervaring met de scream spelers van Romagnoli en Medel? Zit erover na te denken om die te halen. Voorlopig haal ik alles uit de serie A wat er in zit en het gaat me goed af :)

Ik zit wel weer in divisie 7 door die verschrikkelijke niet werkende lob goals van özil maargoed...

Hopelijk volgende week even geen challenge waar je gek van wordt.
Romagnoli is een monster, een verdediger met snelheid is precies wat je nodig hebt. Als het een premier leageu speler was, zou die 3x zo duur zijn.
Pagina: 1 ... 40 ... 185 Laatste