Acties:
  • +3 Henk 'm!
Poeh, heb het gevoel worstelwedstrijden te spelen ipv fifa. Ik ga nu 15-3 en heb nu flink wat goede tegenstanders gehad. Op de een of andere wijze trek ik toch vaak aan het langste eind in de laatste 10 minuten. Beste WL start ooit, maar ik wil vandaag nog wel 2 potjes doen, maar die zie ik niet winnen met dit niveau tegenstanders.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
11-11 inmiddels, na 19 wins vorig weekend was ik vol vertrouwen, maar dit gaat mn slechtste weekend league in tijden worden. Jammer. Wel 2 unieke situaties mogen meemaken;

Een bal schiet ik op de paal, kaatst tegen de andere paal, rebound via de lat over.

Andere bal gaat op de paal, tegen zijn keeper krijgt de bal een vreemde draai, stuit op de lijn en draait/stuit weg van de goal.

Ben ook inmiddels al 5 a 6 keer tegen mbappe, neymar, ronaldo etc gekomen helaas.

Volgend weekend beter, misschien hoopte EA gewoon dat ik nog wat pakjes kocht.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:50:
[...]
liep eerder tegen het probleem aan dat mijn spelers veel te passief waren en dus ga je uiteindelijk fouten maken, omdat je te afwachtend speelt.
Dit dus :)
@Bean77 Die 442 werkt echt prima tegen pressende tegenstanders, er zijn steeds 1-2 aanspeelpunten terwijl het met 41212-2/4231 de spelers vaak te kort op elkaar staan.

[ Voor 23% gewijzigd door Bossie op 26-10-2019 20:11 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-09 20:30
Bean77 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:05:
Poeh, heb het gevoel worstelwedstrijden te spelen ipv fifa. Ik ga nu 15-3 en heb nu flink wat goede tegenstanders gehad. Op de een of andere wijze trek ik toch vaak aan het langste eind in de laatste 10 minuten. Beste WL start ooit, maar ik wil vandaag nog wel 2 potjes doen, maar die zie ik niet winnen met dit niveau tegenstanders.
Hoe maakt niet uit, zolang je ze maar wint. Met zo’n record krijg je gewoon erg goede tegenstanders, daar ga ik nu ook tegenaan lopen en daar kijk ik zeker niet naar uit 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:08:
[...]

Dit dus :)
@Bean77 Die 442 werkt echt prima tegen pressende tegenstanders, er zijn steeds 1-2 aanspeelpunten terwijl het met 41212-2/4231 de spelers vaak te kort op elkaar staan.
En je hebt aan de zijkant altijd wel afspeelmogelijkheden voor een counter. Dat is ook wel prettig. Wel altijd met je cm's erg terughoudend zijn anders loop je achter de feiten aan. Beetje jocky'en is het beste wat je dan kunt doen.
SH-FR schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:11:
[...]

Hoe maakt niet uit, zolang je ze maar wint. Met zo’n record krijg je gewoon erg goede tegenstanders, daar ga ik nu ook tegenaan lopen en daar kijk ik zeker niet naar uit 😂
Klopt, het zou mij niet verbazen als ik gewoon gold 2 eindig haha. Tegen erg goede tegenstanders probeer ik meer opportunistischer te spelen. Steeds zo snel mogelijk het spel verplaatsen en hopen dat die dan ergens een fout maak dat ik kan afstraffen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
OTW pulisic ging voor zijn 2 goals voor 18k, nu wordt hij verkocht voor 60-80k...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 16:28
Nieuwevolger schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:33:
OTW pulisic ging voor zijn 2 goals voor 18k, nu wordt hij verkocht voor 60-80k...
Serieus heb er 1 in me club tnx die gaat weg haha voor 12k gekocht dikke profit keer geluk :) 75k gaat die instant weg waanzin die zakt woensdag als een baksteen met yedder al gezien.

[ Voor 21% gewijzigd door FidoDido op 26-10-2019 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:44:
[...]

Serieus heb er 1 in me club tnx die gaat weg haha voor 12k gekocht dikke profit keer geluk :) 75k gaat die instant weg waanzin die zakt woensdag als een baksteen met yedder al gezien.
Zekerheidje met een hattrick idd.

@Bean77 Wat voor spelers heb jij als CM's, speel momenteel met Rodri (CDM type) en Scream Alli (box to box).

Eventueel kan Eriksen voor Rodri naar het middenveld ipv in de spits :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:06:
[...]

Zekerheidje met een hattrick idd.

@Bean77 Wat voor spelers heb jij als CM's, speel momenteel met Rodri (CDM type) en Scream Alli (box to box).

Eventueel kan Eriksen voor Rodri naar het middenveld ipv in de spits :+
Heb nu Guardiola 87 en Sissoko als CM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Dat moment dat je met die "10 goals met een duitse speler" objective bezig bent, maar vervolgens een penalty mist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2020 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Van 15-3 naar 15-7, waar herken ik dit van ..

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Doel gold 2 is binnen. Ga nu 17-5 waarbij elke wedstrijd een finale is. Tegenstanders zijn nu dermate goed dat het een kwestie is van een kwartje opgooien is en kijken welke kant er wint. Alles zit in de kleine nuances.
Positief is dat het 22 wedstrijden zijn waarbij ik geen enkele keer weggespeeld ben. 3 van de 5 losses waren in de extra tijd waarvan 2 penalties. En slechts 1 loss met 2 doelpunten verschil.
Al is ook wel duidelijk geworden dat ik geen competitief speler ben. Ik wil teveel fun hebben en niet gedwongen worden om de wetten van het spel te volgen op de wijze waarop je het moet spelen. Het zou mooi zijn als het spel gemaakt wordt dat er meerdere wegen zijn waarop je gewoon kunt winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Bean77 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:01:
Doel gold 2 is binnen. Ga nu 17-5 waarbij elke wedstrijd een finale is. Tegenstanders zijn nu dermate goed dat het een kwestie is van een kwartje opgooien is en kijken welke kant er wint. Alles zit in de kleine nuances.
Positief is dat het 22 wedstrijden zijn waarbij ik geen enkele keer weggespeeld ben. 3 van de 5 losses waren in de extra tijd waarvan 2 penalties. En slechts 1 loss met 2 doelpunten verschil.
Al is ook wel duidelijk geworden dat ik geen competitief speler ben. Ik wil teveel fun hebben en niet gedwongen worden om de wetten van het spel te volgen op de wijze waarop je het moet spelen. Het zou mooi zijn als het spel gemaakt wordt dat er meerdere wegen zijn waarop je gewoon kunt winnen.
Lekker record man! Goed bezig. 16-7 hier, niet per definitie ontevreden over maar als je ziet dat het ineens allemaal niet meer je kant op valt dan ga je toch in scripting geloven. Laatste minuut gigantische kans mis, verlies op penalty’s. Wedstrijd erop veel en veel beter, verlies m letterlijk op 2 counters, 1-2. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Het lijkt wel alsof er een moment in de gameplay zit waardoor alles verkeerd valt, niet meer lukt wat je daarvoor deed en kansen er opeens niet meer in gaan. En niet perse omdat de tegenstanders veel beter waren, had voor mijn gevoel 3 potjes terecht verloren. Achja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SH-FR schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:10:
[...]

Lekker record man! Goed bezig. 16-7 hier, niet per definitie ontevreden over maar als je ziet dat het ineens allemaal niet meer je kant op valt dan ga je toch in scripting geloven. Laatste minuut gigantische kans mis, verlies op penalty’s. Wedstrijd erop veel en veel beter, verlies m letterlijk op 2 counters, 1-2. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Het lijkt wel alsof er een moment in de gameplay zit waardoor alles verkeerd valt, niet meer lukt wat je daarvoor deed en kansen er opeens niet meer in gaan. En niet perse omdat de tegenstanders veel beter waren, had voor mijn gevoel 3 potjes terecht verloren. Achja.
Het zijn echt de nuances, ook erg zuur als je net een kluts balletje tegen krijgt waardoor de tegenstander onterecht scoort.
Gameplay is echt vreemd. Ik ga er niet over klagen omdat ik de indruk heb dat de tegenstanders er even goed last van hebben. Maar soms rent de ai van de bal af ipv naar de bal toe waardoor de tegenstander (of ik) de bal met een andere speler die veel verder van de bal af staat simpel kan oppikken. Heel raar. Vorig weekend nog niet gemerkt en ook in DR niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xamsix
Vraag me toch af hoe spelers als Seedorf 85 of Veron 88 spelen. Jammer dat alleen al de EA tax zo hoog is als je het wilt uitproberen :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SH-FR
Net als @Bean77 inmiddels Gold 2 behaald met een actueel record van 17-7. Met nog 6 wedstrijden te gaan nog in de race voor G1, maar heb het eigenlijk behoorlijk verprutst zo vanaf 15-3. Toen kreeg ik een fase waarin de 50/50 tig keer verkeerde kant op vielen, waaronder twee zeer ongelukkige wedstrijden met een giga-kans in de laatste minuut en een wedstrijd met extreem veel mogelijkheden mis en na 2 counters een 1-2 verlies.

Hoe dan ook, de laatste wedstrijden wel slechte verbinding, beeld hapert echt enorm soms. Inmiddels overigens besloten dat na dit weekend er een ster aanwinst gaat komen, budget ongeveer 1 miljoen. Iemand aanraders?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, ik heb zojuist de ziekste FUT Champs reeks ooit achter de rug (van mij persoonlijk dan he). Nadat ik m'n goede record weer eens verprutst had, had ik me al neergelegd bij max Goud 2 (ik ging iets van 13-9). Wilde vanavond nog ff een paar potjes spelen maar terwijl ik bezig was, merkte ik dat ik moe was en ik begon mezelf al uit te schelden dat het dom was om te spelen terwijl ik zo moe was. Maar ik won, en dan ga je toch door hè. Zo belandde ik in een winstreak en had ik ineens nog 3 wins uit 4 wedstrijden voor Goud 1. Normaal haal haal ik dat winstpercentage vrijwel nooit in de laatste 12 wedstrijden, maar ik zat in en flow en ging ervoor, hoewel ik mezelf steeds moeër en moeër voelde worden. Ik won twee keer en hoefde dus maar 1 keer te winnen uit twee wedstrijden. Je raadt het al, de eerste wedstrijd verlies ik en dus kwam het op de laatste wedstrijd aan. Ik had met mezelf afgesproken dat als ik verloor, ik de laatste wedstrijd sowieso morgen in fitte staat zou spelen. Maar aan die beloftes kan ik mezelf nooit houden, dus gingen we ook het laatste potje maar in. Ik matchte tegen een veel beter team met o.a. Suarez en kwam na 30 in-game minuten 1-0 achter. Nadat ik in de 65e minuut m'n vaste drietal wissels had ingebracht (POTM Pukki, Scream Dzeko en FUT Champs Lautaro Martinez voor Bruma, Bergwijn en Promes), scoorde ik al snel de gelijkmaker via Pukki. Uiteindelijk scoorde Pukki ook de 2-1 in de 89e minuut en won ik zo mijn 20e wedstrijd, die mij voor het eerst in drie jaar WL naar Goud 1 hielp (al moet ik wel zeggen dat ik max 12 volledige WL's gespeeld heb over die drie jaar). Ben er oprecht heel blij mee hahaha, hoe weinig je ook aan zo'n prestatie in een computerspel hebt.

Het team waarmee ik de WL gespeeld heb (in-game, 4-3-2-1):

Forster
Dumfries - Joe Gomez - Aké - Digne FUT Champs
85 Guardiola - Bruma - Ndombele OTW
Bergwijn FUT Champs - Malen IF - Promes OTW

Geen best team dus, moet binnenkort dus echt gaan investeren maar vind alles nog steeds vrij duur, haha. Heb nu 500K op de bank en zo'n 700K geïnvesteerd in IF's, maar die zijn helaas nog niet echt aan het stijgen.

Nu zin om teleurgesteld te worden bij de rewards donderdag. Al zijn die twee 100K packs wel leuk, dat zijn voor mij toch packs die ik maar heeeel zeldzaam kan openen als Goud 3/Goud 2 speler.

Sorry voor het uitgebreide epistel maar moet even mijn vreugde kwijt om 2:00 's nachts haha

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2019 02:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FidoDido
Dacht vanochtend even 1 potje wat er 3 werden kwam in een heerlijke flow meteen ging 11/7 dus nog 3 winst voor gold 3 en win ze meteen alle 3 met 2 rage quits niks is lekkerder dan dat zeg :) nu kan ik nog 9 potjes relax spelen wie weet pak ik gold 2 nog mee :)
Ik blijf nu echt 4222 spelen heb nu ook met heavy touch erbij. Vorige fifa's vond ik het niets maar deze fifa hij speelt echt fantastisch voor mij had ik nooit verwacht. Moet altijd cam hebben maar mis hem niet kan altijd Neymar nog als false 9 laten spelen als uit probeersel

Speel hem als volgt voor de geïnteresseerden.
Heavy touch of constant pressure
W 4
D 4
Balanced
W 4
Players box 6/7

Instructies
Spitsen get in behind
Cams back on defense en get into box crosses
Cdm cut passing lane, cover center en Stay back
Backs stay back

En Neymar en Mbappe verdwijnen echt niet meer uit mijn team al zakken ze 200k :p met de zogenaamde black Friday crash. Tenzij ik er 1 Pack als First owner ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Holy shit, kom net in rivals iemand tegen die mij 10 goals met een duister speler gunt, heb ook meteen met een lobje kunnen scoren met ozil. Bless him.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Hoppa, screamer ozil is binnen, samen met een icon swap challenge en de goud objective in 1 klap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09 12:50
Waar kan je het meeste/snelste de ervaringspunten binnen hingelen naast de objectives te doen (meeste wel gedaan die in het bereik liggen).
Volgens mijn squad batles erg beperkt of helemaal niet. Rivals wel.

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 10:35:
Hoppa, screamer ozil is binnen, samen met een icon swap challenge en de goud objective in 1 klap.
Ben benieuwd naar de review, maar heb het gevoel dat het voornamelijk SBC voer is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

Jebus4life schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:45:
Ik heb wat issues met die challenges van de "chip shots"
Is dat nog een andere requirement ofzo die ik mis behalve een PL speler voor Ozil?

Zonet een wedstrijd gewonnen waar ik 100% zeker met Origi een intikkertje binnen heb gelegd met een boogballetje (L1+O toch he?) maar hij telt niet in beide challenges... :(

***EDIT***
Nog een tweede keer gedaan. Maar opnieuw niet getriggerd bij beide... Ik doe dus iets fout ofzo...

***EDIT2***
https://answers.ea.com/t5...ing-progress/td-p/8354169

Dit zou de oorzaak dus zijn
Zelfs L1 inhouden tot de bal echt in doel ligt helpt dus niet. Wtf... Nog iemand met een dergelijk issue, want ik word er helemaal krankzinnig van...

Speel ik met mijn shitty Frans team met 2 PL aanvallers (moet nog eentje winnen voor de laatste icon ook), doe je alles voor die stomme chip shot en telt het keer op keer niet...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Op reddit las ik dat intikkertjes niet telde, en de bal over een speler moest gaan.

Momenteel ben ik van plan om ozil als een super sub te gebruiken voor gomez die snel moe raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-09 11:05
Ik heb laatst de Witsel champions league kaart gepacked, nu gaat de normale kaart voor 25k maar staat de Max bin voor de CL op 10k. Even gekeken maar zo is het dus bij meer kaarten, EA waarom...

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Nieuwevolger schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:23:
Op reddit las ik dat intikkertjes niet telde, en de bal over een speler moest gaan.

Momenteel ben ik van plan om ozil als een super sub te gebruiken voor gomez die snel moe raakt.
Klopt. Ik heb zit zelf ook ervaren. Intikkers lobben telt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Ben ik gek of kan ik nergens op xbox zien hoeveel weekend league wedstrijden ik nog over heb? Ik kan mijn rank zien, maar nergens hoeveel ik heb gespeeld of nog over heb. In mijn vrienden ranking staat iedereen op nog 30 over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Denken jullie dat Virgil de komende dagen nog daalt in prijs? Zit nu rond de 570k.

Hebben jullie trouwens ook weleens dat je opje telefoon in een bid strijd zit met iemand in de laatste 30seconde en dat je dan opeens een error 'bid status changed' krijgt en niet meer kan bieden terwijl het huidige bod opeens afloopt? Super frustrerend, zat in een hele cheape bid strijd over Virgil net, prijs zat nog onder de 560k en kon opeens niet verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
DeBers schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:27:
Ben ik gek of kan ik nergens op xbox zien hoeveel weekend league wedstrijden ik nog over heb? Ik kan mijn rank zien, maar nergens hoeveel ik heb gespeeld of nog over heb. In mijn vrienden ranking staat iedereen op nog 30 over.
Je moet bij schema kijken, dat doe je met de Y knop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
DennisCle schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:38:
Hebben jullie trouwens ook weleens dat je opje telefoon in een bid strijd zit met iemand in de laatste 30seconde en dat je dan opeens een error 'bid status changed' krijgt en niet meer kan bieden terwijl het huidige bod opeens afloopt? Super frustrerend, zat in een hele cheape bid strijd over Virgil net, prijs zat nog onder de 560k en kon opeens niet verder
Continu. Zie ik een el cheapo Semedo, dus ik wachten tot <5 sec en dan bieden maar. Bid status changed, maar niet in mijn voordeel want mijn bod wordt nooit geregistreerd. Idem met een goedkope Hernandez.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:20
Ik dacht mijzelf de WL frustratie te besparen, zit ik net in de losing streak met Rivals. :(

Dan maar flauwe potjes offline squad battles spelen voordat mijn controller door het raam gaat.

Wat blijft dat toch irritant dat je sommige wedstrijden onmogelijk kunt winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MadMoody schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:48:
Ik dacht mijzelf de WL frustratie te besparen, zit ik net in de losing streak met Rivals. :(

Dan maar flauwe potjes offline squad battles spelen voordat mijn controller door het raam gaat.

Wat blijft dat toch irritant dat je sommige wedstrijden onmogelijk kunt winnen.
Geregeld verlies ik potjes in rivals terwijl de eerste helft dan goed loopt. Druk zetten, goed verdedigen maar aan de bal nauwelijks vooruit kunnen door de tegenstander. Zit je in de tweede helft: fietst de tegenstander door je middenveld en verdediging heen alsof het een slalom opdracht is en het niks voorstelt. En ook mijn keeper (Cillessen) is dan kansloos.

Ik zat me er in het begin enorm aan te ergeren. Zelfs dat het tot 90 min 0-0 staat en bam op zijn Duits ga je eraf met 0-2 in de blessuretijd. Toch nooit geragequit, het werkt nu nog enkel op mijn lachspieren :') SB werkt tenminste wel normaal. Geen 4/5 pogingen die bij mij op de lat/paal of wonderbaarlijk voor de lijn worden gestopt maar gewoon met finesse doelpunten erin rammen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
19-8, 3 potjes voor 1 overwinning. Het is meer schaken deze potjes dan dat ik voetbal speel. Tegenstanders zijn nu helemaal geautomatiseerde robots die via vaste patronen/tactics op mijn verdediging aan het beuken zijn. Vanavond maar eens de laatste proberen binnen te halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
DennisCle schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:38:
https://www.reddit.com/r/...um=&utm_content=post_body

Er is kennelijk een workaround want een bekende bug in het systeem. Kennelijk blokt Fifa je zodra je bods te snel achter elkaar plaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:53:
[...]

Geregeld verlies ik potjes in rivals terwijl de eerste helft dan goed loopt. Druk zetten, goed verdedigen maar aan de bal nauwelijks vooruit kunnen door de tegenstander. Zit je in de tweede helft: fietst de tegenstander door je middenveld en verdediging heen alsof het een slalom opdracht is en het niks voorstelt. En ook mijn keeper (Cillessen) is dan kansloos.

Ik zat me er in het begin enorm aan te ergeren. Zelfs dat het tot 90 min 0-0 staat en bam op zijn Duits ga je eraf met 0-2 in de blessuretijd. Toch nooit geragequit, het werkt nu nog enkel op mijn lachspieren :') SB werkt tenminste wel normaal. Geen 4/5 pogingen die bij mij op de lat/paal of wonderbaarlijk voor de lijn worden gestopt maar gewoon met finesse doelpunten erin rammen.
Squad battles is altijd erg zwart/wit, of je fietst er doorheen of je het is overduidelijk dat je kansloze pot speelt.
Had vanochtend een potje voor de CSL Swap objective waarbij ik 10 de helft van de tegenstander kon dribbelen voordat ik een tegenstander tegen kwam (4141 - drop back, low depth) en vervolgens twee rijtjes van 5 staan te wachten.

Vervolgens brengt de AI mid-Fat-Ronaldo in als spits :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Wat een weekend league. Ups and downs. Begonnen met 9-3, toen frustraties, slecht spelen, pech, stond ik opeens 11-11. Rust genomen, tactiek aangepast, wat Rivals gespeeld om eea uit te proberen. Daarna gewoon 6 potjes op rij gewonnen, dus ik eindig met 17-11 in Gold 2. Heb nog 2 potjes over, maar dat heeft geen zin meer.

Gezien de 11-11 toch tevreden met het resultaat. En denk dat ik wel redelijk wat geleerd heb deze WL met hoe ik wil spelen. Merk als ik gefrustreerd ben dat ik te hoopvol speel, te eager, te snel naar voren. Controle houden, schaken, passen en rustig naar voren schuiven past beter bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
DeBers schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:27:
Schedule. Even googlen en je hebt het antwoord zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
11 winst uit 21 matches. Ben er tevreden mee, kap er ook mee omdat ik al veelste veel fifa heb gespeeld voor de Ozil objective.

Ik heb ook clubniveau level 28 gehaald, dat is nog circa 15k voor die zwarte zaha (level 30).

Je tegenstanders in de WL zijn ook geen pijl op te houden, de ene keer kom je iemand tegen met de beste premier league spelers en de andere keer een miezerig beginners elftal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 12:10:
[...]

Squad battles is altijd erg zwart/wit, of je fietst er doorheen of je het is overduidelijk dat je kansloze pot speelt.
Had vanochtend een potje voor de CSL Swap objective waarbij ik 10 de helft van de tegenstander kon dribbelen voordat ik een tegenstander tegen kwam (4141 - drop back, low depth) en vervolgens twee rijtjes van 5 staan te wachten.

Vervolgens brengt de AI mid-Fat-Ronaldo in als spits :o
Bij Squad Battles is het heel belangrijk dat je in ieder geval niet de eerste goal tegen krijgt. Zodra je voor staat en de AI gaat aanvallen fiets je er idd zo doorheen, als je hem tegen krijgt en ze gaan verdedigen wordt het erg lastig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SH-FR
Pff het gezweet is begonnen, 17-7 dus 3-3 nodig om G1 te halen, de eerste wedstrijd: hij heeft 3 schoten, ik 18. En uiteindelijk win ik op een heel gelukkig rebound goaltje met 2-1. Die Ter Stegen man, geweldige keeper.

18-7 dus, 2 winsten in 5 wedstrijden nodig om G1 te halen!

[ Voor 5% gewijzigd door SH-FR op 27-10-2019 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb een PL team gebouwd.

https://www.futbin.com/20/squad/10144704

Zit te zoeken naar goede upgrades of spelers om erbij te hebben.

Heb nu rond de 20k, is niet heel veel.

Zat zelf te denken om de volgende spelers de komende tijd te kopen.

Alisson of Ederson als keeper.
Fernandinho
Aymeric Laporte of Toby Alderweireld
Andrew Robertson
João Cancelo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik weet nog niet wat ik moet vinden van 4-1-2-1-2 narrow. Verdedigend ben je erg stabiel en het is de ultieme counter opstelling, maar je kan totaal geen combinatie voetbal er mee spelen, er is namelijk totaal geen beweging op het middenveld. Wat tot saaie potjes leidt.

Gomez was trouwens een beest mijn laatste paar potjes, volgens mij heeft die 4 van de 5 matches gescoord in de eerste helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
SH-FR schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 13:31:
Pff het gezweet is begonnen, 17-7 dus 3-3 nodig om G1 te halen, de eerste wedstrijd: hij heeft 3 schoten, ik 18. En uiteindelijk win ik op een heel gelukkig rebound goaltje met 2-1. Die Ter Stegen man, geweldige keeper.

18-7 dus, 2 winsten in 5 wedstrijden nodig om G1 te halen!
Ter stegen tegen is een nachtmerrie idd die valt als ik hem tegen heb op in bizar goede reddingen, kan hem nog niet in mijn team vanwege chemistry moet allison hebben.
Maar ben bang dat als ik ter stegen pak dat die als een drol keept :P Moet ook zeggen Allison doet het prima daar snap ik dan de negatieve reacties niet op ;)
Wat ik meestal ook hoor en lees voor een ieder is een keeper verschillend wie die goed vind.
Lloris is voor mij een draak van een keeper terwijl een ander hem top vind dus ja...
Volgens mij maakt het in jaren fifa niet echt uit je hebt een top 5 aan keepers just pick one :) is echt eigen ervaring.

Heb nog 2 wins voor gold 2 nodig met 7 te gaan, hoewel ik mij afvraag of het de moeite waard is, de packs zijn niet bizar veel beter en je hebt 1 keuze meer in je player picks. Mijn beste player picks vorig jaar kwamen altijd uit gold 3 :+ speel het meer om te kijken hoe hoog ik kan komen.
De volgende WL zal pas zijn als er weer icon swaps tussen zitten waarschijnlijk, vind het teveel wedstrijden in 3 dagen in feite 2 normaal werk je vrijdags daarna heb je de focus ook niet echt.

[ Voor 18% gewijzigd door FidoDido op 27-10-2019 14:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SH-FR
Ik overweeg toch serieus om te stoppen met dit klote spel. Waarom blijf ik dit in vredesnaam spelen. Ik sta 18-9 en heb een zeer belangrijke wedstrijd voor G1. Ik raak 2 keer uit een ideale positie de paal met Griezmann, normaal gaan die er áltijd in. Ik schiet een voorzet van 5 meter tegen de keeper aan en aan de andere kant scoort mijn tegenstander een sweaty na één hele fucking helft niet van zijn eigen 16 af te komen.

En ik weet het, ‘dan moet je je kansen maar beter afmaken’ of ‘zo is FIFA’ maar élke keer maak ik dit soort kansen, behalve als het een zéér belangrijke wedstrijd is. Ik word er helemaal gestoord van. De twee wedstrijden ervoor verloor ik ook, maar die kon ik verliezen, eerlijk is eerlijk.

Stond 18-7, nu 18-10 en moét er dus twee winnen voor G1. Had eigenlijk al kunnen weten dat dit zo zou gaan lopen, zo gaat het namelijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:22:
Ik overweeg toch serieus om te stoppen met dit klote spel. Waarom blijf ik dit in vredesnaam spelen. Ik sta 18-9 en heb een zeer belangrijke wedstrijd voor G1. Ik raak 2 keer uit een ideale positie de paal met Griezmann, normaal gaan die er áltijd in. Ik schiet een voorzet van 5 meter tegen de keeper aan en aan de andere kant scoort mijn tegenstander een sweaty na één hele fucking helft niet van zijn eigen 16 af te komen.

En ik weet het, ‘dan moet je je kansen maar beter afmaken’ of ‘zo is FIFA’ maar élke keer maak ik dit soort kansen, behalve als het een zéér belangrijke wedstrijd is. Ik word er helemaal gestoord van. De twee wedstrijden ervoor verloor ik ook, maar die kon ik verliezen, eerlijk is eerlijk.

Stond 18-7, nu 18-10 en moét er dus twee winnen voor G1. Had eigenlijk al kunnen weten dat dit zo zou gaan lopen, zo gaat het namelijk altijd.
Wat zuur zeg. Ook wel de reden dat ik nog even wacht met mijn laatste 3 potjes. Ik zie het mij ook al overkomen. Of de een of andere wijze valt het dubbeltje altijd de andere kant op als je rond gold2/gold 1 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:54
FidoDido schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 13:59:
[...]

Ter stegen tegen is een nachtmerrie idd die valt als ik hem tegen heb op in bizar goede reddingen, kan hem nog niet in mijn team vanwege chemistry moet allison hebben.
Maar ben bang dat als ik ter stegen pak dat die als een drol keept :P Moet ook zeggen Allison doet het prima daar snap ik dan de negatieve reacties niet op ;)
Wat ik meestal ook hoor en lees voor een ieder is een keeper verschillend wie die goed vind.
Lloris is voor mij een draak van een keeper terwijl een ander hem top vind dus ja...
Volgens mij maakt het in jaren fifa niet echt uit je hebt een top 5 aan keepers just pick one :) is echt eigen ervaring.

Heb nog 2 wins voor gold 2 nodig met 7 te gaan, hoewel ik mij afvraag of het de moeite waard is, de packs zijn niet bizar veel beter en je hebt 1 keuze meer in je player picks. Mijn beste player picks vorig jaar kwamen altijd uit gold 3 :+ speel het meer om te kijken hoe hoog ik kan komen.
De volgende WL zal pas zijn als er weer icon swaps tussen zitten waarschijnlijk, vind het teveel wedstrijden in 3 dagen in feite 2 normaal werk je vrijdags daarna heb je de focus ook niet echt.
Volgens mij is lengte bij keepers nog altijd een belangrijke factor, relatief kleine keepers zijn beter in het stoppen van schoten laag op doel (ze zijn eerder bij de grond) en de lange keepers zijn beter in het stoppen van de hoge ballen. In deze Fifa wordt er een stuk minder van afstand geschoten, daarom zie je in deze Fifa vaker kleinere keepers als Ter Stegen, Burki en Navas in het goal.

Maar ik had net bijv. een situatie waarbij de tegenstander van best wel grote afstand met Mertens een finesse shot in de bovenhoek schiet, ik weet zeker dat een keeper als Areola die bal had gestopt, maar mijn Ter Stegen kon er niet bij. Schoten van dichtbij is Ter Stegen wel echt koning. Mede door zijn "Saves with feet" trait, zo vaak dat hij ballen met zijn uitschuifbare benen weet te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Nou, wederom Goud 1 niét gehaald. Als ik mezelf verwijten kon maken, had ik dat echt gedaan. Na 18 winsten viel alles de verkeerde kant op: schoten op paal en lat, slechte afrondingen, en álles aan de andere kant vloog er opeens in. Geloof dat mijn laatste tegenstander wéér 2 goals uit 3 schoten maakte.

Ik weet gewoon niet wat het is. Ik speel prima het hele weekend, krijg veel kansen, en dan opeens is het weg, net wanneer het erom gaat. Ik verlies op de meest belachelijke manieren wedstrijden en heb in de laatste 3 matches denk ik 6 keer de paal of lat geraakt, uit posities waaruit ik ze normaal áltijd scoor.

Wat ongelofelijk zuur zeg, ben hier echt heel ziek van als je er zo goed voor staat. Dit gebeurd echter elke keer. En dan speel je de laatste wedstrijd bij 18-11, loopt alles weer als een tierelier en gaan dezelfde kansen er opeens wel in. Jahoor.

[ Voor 8% gewijzigd door SH-FR op 27-10-2019 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
SH-FR schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:48:
Nou, wederom Goud 1 niét gehaald.
Klinkt alsof er meer is dan pack luck, ook game luck. Gelijk geschakeld aan waar je om speelt. Hoe dichterbij een nieuwe rank, hoe moeilijker. Tenzij laatste potje.

En dat komt veel terug in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Joosie200 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:59:
[...]

Klinkt alsof er meer is dan pack luck, ook game luck. Gelijk geschakeld aan waar je om speelt. Hoe dichterbij een nieuwe rank, hoe moeilijker. Tenzij laatste potje.

En dat komt veel terug in dit topic.
Ik probeer ook bij mezelf na te gaan of ik dan krampachtig speel ofzo, maar dat is niet het geval. Speel gewoon zoals ik ook aan het begin van de WL speelde en ondanks mijn tirade hier bleef ik gewoon heel erg rustig.

19-11 uiteindelijk, net als 2 weken terug. Ja, 18-12, maar dat kwam omdat ik in de laatste minuten mijn tegenstander de win gaf door eigen goals te maken. Kreeg daar overigens geen bedankje voor. Geeft wel aan wat voor idioten er zitten op FIFA soms. Baal echt geweldig, want stond dus 18-7 en moest 2 winsten in 5 wedstrijden behalen voor G1. Uiteindelijk dus vrijwel allemaal verloren, het aantal schoten op het aleminium was niet meer te tellen en écht álle kansen van mijn tegenstanders gingen er opeens in.

Om positief te eindigen: vorig weekend was het 14-14 en dus is dit dan wel een stuk beter, maar het gevoel dat G1 écht makkelijk te behalen was geweest, maakt het wel veel, veel vervelender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik zit te kijken om mijn LCM positie te verbetern waar nu Gomez staat, ik kan kiezen tussen insigne, mertens dybala en inform Gomez op die positie. Ik ben eigenlijk wel te spreken over Gomez op die positie. Dybala heeft ook wel goeie stats, alleen is die net iets minder snel.

Daarnaast zit ik te kijken of screamer Laxalt de moeite waard is boven douglas costa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
SH-FR schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:22:

Bij mij is het plezier ook weer weg. Kom niet eens tot G3. Ik speel keurig al mijn wedstrijdjes uit, maar bij verlies wordt ELO blijkbaar toch niet aangepast. Alleen topteams of van die verschrikkelijke kneusjes die alleen met de bal gaan dribbelen, steeds naar achter dribbelen en weer door gaan. Skillen achter elkaar zou toch generfed worden dit jaar? Geloof er geen drol van. Tegenstanders die dit 90 minuten lang volhouden en dan toch als teamnaam iets van LOL hebben...sure. Heel veel mensen spelen dit SPEL niet meer voor hun plezier heb ik door. Misschien van de week wat rivals doen, maar of ik weer WL ga doen...voorlopig denk ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SH-FR schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:48:
Nou, wederom Goud 1 niét gehaald. Als ik mezelf verwijten kon maken, had ik dat echt gedaan. Na 18 winsten viel alles de verkeerde kant op: schoten op paal en lat, slechte afrondingen, en álles aan de andere kant vloog er opeens in. Geloof dat mijn laatste tegenstander wéér 2 goals uit 3 schoten maakte.

Ik weet gewoon niet wat het is. Ik speel prima het hele weekend, krijg veel kansen, en dan opeens is het weg, net wanneer het erom gaat. Ik verlies op de meest belachelijke manieren wedstrijden en heb in de laatste 3 matches denk ik 6 keer de paal of lat geraakt, uit posities waaruit ik ze normaal áltijd scoor.

Wat ongelofelijk zuur zeg, ben hier echt heel ziek van als je er zo goed voor staat. Dit gebeurd echter elke keer. En dan speel je de laatste wedstrijd bij 18-11, loopt alles weer als een tierelier en gaan dezelfde kansen er opeens wel in. Jahoor.
Wat zuur. Ik herken het ook wel hoor. Heb het laatste gedeelte ook erg veel verloren op nuances. Daarnaast was het voetbal echt boring. Tegenstanders die de bal gewoon doelloos rondtikken. Je wordt er moe van.
Uiteindelijk heb ik wel net gold 1 ingehaald. Had nog 1 potje over die ik cadeau heb gedaan aan een tegenstander. Daarnaast nog ff DR div 4 gespeeld en dat voelde weer heerlijk aan. Hoe hoger/beter hoe meer antivoetbal lijkt het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
SH-FR schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:09:
[...]

Ik probeer ook bij mezelf na te gaan of ik dan krampachtig speel ofzo, maar dat is niet het geval. Speel gewoon zoals ik ook aan het begin van de WL speelde en ondanks mijn tirade hier bleef ik gewoon heel erg rustig.

19-11 uiteindelijk, net als 2 weken terug. Ja, 18-12, maar dat kwam omdat ik in de laatste minuten mijn tegenstander de win gaf door eigen goals te maken. Kreeg daar overigens geen bedankje voor. Geeft wel aan wat voor idioten er zitten op FIFA soms. Baal echt geweldig, want stond dus 18-7 en moest 2 winsten in 5 wedstrijden behalen voor G1. Uiteindelijk dus vrijwel allemaal verloren, het aantal schoten op het aleminium was niet meer te tellen en écht álle kansen van mijn tegenstanders gingen er opeens in.

Om positief te eindigen: vorig weekend was het 14-14 en dus is dit dan wel een stuk beter, maar het gevoel dat G1 écht makkelijk te behalen was geweest, maakt het wel veel, veel vervelender.
Snap jouw frustratie compleet vooral gold 1 dat is toch wel speciaal, net zelf gold 2 gehaald met 2 games over maar die eerste 2 wedstrijden van de 6 resterend je domineert je raakt 3x de paal keeper pakt alles (zelfs zijn lloris :P ) en ja hoor 1 kans in de 88ste minuut verloren.
Als ik gold 3 haal vanaf dat moment zal het me een worst zijn zeg maar.

Moet zeggen ben deze hele WL met een compleet andere mindset in gegaan dan vorig jaar, ben maar 1 potje echt pissig geworden dat is een record ;) ik blijf maar zeggen het is maar en spel en als ze je willen naaien dan gebeurt dat en verder naar de volgende :) ik heb ook momenten gehad dat ik dacht ik win deze door geluk en hoe de game soms werkt.
Heb in totaal toch 4 ragequits meegepakt :P dat geeft toch wel het lekkerste gevoel hoor haha

Positieve side note, bijna al mijn potten zonder lag of delay gespeeld. van de 28 denk ik 3 waarvan 1 frames miste die was wel vervelend, en 2x dat ik merkte dat er button delay was. Vreemde is wel sommige wedstrijd merk je dan is het snelheid formule 1 en daarna is het een leuke sportauto qua snelheid passen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
SH-FR schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:09:
[...]

Jammer man, had het vorig weekend ook. 19-11 is echt zuur. Gelukkig komen er nog genoeg weekenden, misschien eentje waar er wat meer geluk bij komt kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik heb ook vaak dat ik in de eerste helft de gene domineer en dan de tweede helft lijken de spelers simpele balletjes niet meer te kunnen passen. Ik denk dat het dan het beste is om te switchen naar een verdedigende opstelling en en je voorsprong maar te verdedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 13:25
Moet zeggen dat ik lang geen WL heb gespeeld. Niet in de laatste maanden van FIFA 19 en ook nog niet met FIFA 20. Dat bevalt me dikke prima.

Bezig met wat objectives te halen, wat rivals en wat Squad battles. Krijg genoeg packs daardoor maar een stuk minder frustratie.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Zou de matchmaking in de weekend league trouwens ook deels gebaseerd zijn op je niveau in Rivals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
James Rodriguez (scream) voor Firmino (goud). Zit te twijfelen of ik dit zal doen. Hij zal dan als cam of 2e spits gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:34
Ik heb nu 17 games op mijn account gespeeld maar ik kan nog steeds niet in de webapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Nou dat beloofd een inform Ajax speler te worden komend totw.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SH-FR
Nieuwevolger schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:36:
Nou dat beloofd een inform Ajax speler te worden komend totw.
Ik sla komende TOTW even over 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Trouwens die 85 zaha wil ik nu wel graag hebben, dan heb ik met bale, zaha en ozil een mooie combo aan undtradeble spelers. Moet ze nu alleen dan nog in mijn team zien te proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:49:
[...]

Ik sla komende TOTW even over 😁
Rashford heeft er al eentje in liggen, die mag wel een hattrickje meepakken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:15:
[...]

Rashford heeft er al eentje in liggen, die mag wel een hattrickje meepakken
Laat Mbappe of Neymar vanavond maar een hattrick maken, heb ik die graag in mijn gold 2 rewards :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
FidoDido schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:17:
[...]

Laat Mbappe of Neymar vanavond maar een hattrick maken, heb ik die graag in mijn gold 2 rewards :+ O-)
Icardi en mbappe staan beide op twee goals. Volgens mij betekend dit dat nu icardi player of the month in ligue 1 wordt ipv van ben yedder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Nieuwevolger schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:53:
[...]

Icardi en mbappe staan beide op twee goals. Volgens mij betekend dit dat nu icardi player of the month in ligue 1 wordt ipv van ben yedder.
Hmm icardi zijn otw heb ik ook nog in mijn club die gaat straks nog even de verkoop in :) die staat nu al op 98k omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
FidoDido schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:01:
[...]

Hmm icardi zijn otw heb ik ook nog in mijn club die gaat straks nog even de verkoop in :) die staat nu al op 98k omg
Zat er nog aan te denken om otw icardi's voor de wedstrijd te halen, maar toch niet gedaan. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Nieuwevolger schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:06:
[...]

Zat er nog aan te denken om otw icardi's voor de wedstrijd te halen, maar toch niet gedaan. :F
Had tijdens otw promo van alle onder 50k een otw in mijn club in geval dit ze keer omhoog gaan. Dit weekend prijs pulisic en nu icardi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Pulisic IF? Heeft 3x gescoord voor Chelsea..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Lekker, in één avond van 1320 naar 1150 Rivals skillrating, knappe prestatie wel :)

Geen idee wat t is, bak er gewoon helemaal niets van en lijkt wel alsof er allerlei Div 1/2 spelers in Div 4 zaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:54:
Lekker, in één avond van 1320 naar 1150 Rivals skillrating, knappe prestatie wel :)

Geen idee wat t is, bak er gewoon helemaal niets van en lijkt wel alsof er allerlei Div 1/2 spelers in Div 4 zaten..
Ik speel ook div 4 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Hopelijk gaat het bij jou iets beter? Denk dat ik van de 10 potjes er 9 heb verloren, loopt voor géén meter, Div 5 inmiddels, terwijl ik n week geleden tegen 3 aan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
SH-FR schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:54:

Herkenbaar, vandaag verloor ik werkelijk IEDERE bal die ik naar voren speelde. Ben in de laatste 3 potjes niet over de middellijn geweest geloof ik. Voel me nu net het Feyenoord van Fifa 20 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:05:
[...]

Hopelijk gaat het bij jou iets beter? Denk dat ik van de 10 potjes er 9 heb verloren, loopt voor géén meter, Div 5 inmiddels, terwijl ik n week geleden tegen 3 aan zat.
Jawel, was eerst afgezakt ivm de icon swaps en nu rustig aan weer aan het groeien. Moet ook zeggen dat ik ook genoeg potjes gewoon wat dingen probeer en niet in full focus mode zit om te winnen.

Jij hebt wel een flinke loss streak te pakken zeg in DR. Zo extreem heb ik het nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermaak me juist prima, maar doe de MLS objective met Martinez en POTM Vela.
Na de vertraagde gameplay in WL is pacewhoring offline toch wel ff heel vermakelijk.

12 goals in de eerste potjes tot nu toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:54
Eerst was ik van plan te stoppen bij Goud 3. Toen ik nog 8 games over had, kon ik het toch niet laten om voor Goud 2 te gaan. Uiteindelijk is dat gelukt, maar die laatste games waren wel lastig, had er 7 voor nodig om het te halen.

Een paar irritatiepuntjes van dit weekend:

- Het lijkt erop alsof iedereen is overgeschakeld op een van de pressure varianten, waarschijnlijk vooral pressure on heavy touch. Dit helpt echt mijn hele combinatie voetbal om zeep. Het is niet eens de speler zelf die de ballen dan onderschept, het is de AI die random supersnel instapt en mijn passes onderschept. Ik dacht dat ze in deze Fifa eindelijk verdedigen veranderd hadden zodat het meer skill vereist van de speler zelf, maar met deze custom tactics is het toch weer de AI die het meeste werk opknapt.

- Het viel me op dat 9 van de 10 keer dat ik tegen een Portugees moet spelen (tenminste ik neem aan dat het Portugezen zijn met een Benfica of Porto logo) het super irritante wedstrijden oplevert. Het lijkt wel alsof ze allemaal bij Jose Mourinho in de leer zijn geweest om het ultieme anti-voetbal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Avondje SB gedaan en vanaf brons I naar gold 3 gegaan. Goed het is geen elite 3 maar ach /care. Denk dat ik zondag bewaar voor SB doen en woensdag voor rivals verder finishen. Sta daar nu in rank 3 van whopping divisie 9 _O- Maar ja eerste week Rivals en SB begin ik aardig mee te komen maar zoals gezegd in Rivals verre van. Echt goede spelers die zich laten afzakken naar onder helpt dan ook niet echt.

Buffon net gekregen uit de packs. Verder crap spul wat meteen de transfermarkt op kan.

[ Voor 10% gewijzigd door Joosie200 op 28-10-2019 07:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xavi2k
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-09-2020
In heb nu al 4 weken die rotte SB erbij gespeeld tijdens de WL , dus dat pakt enorm veel tijd ! 4 weken haal ik elite 1.
4 weken na elkaar kut spelers (onana en tadic) zijn het daar gewone slechte packs ofzo ? Of ligt het weer aan de luck factor ? Anders kap ik met die SB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:14
Xavi2k schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 07:19:
In heb nu al 4 weken die rotte SB erbij gespeeld tijdens de WL , dus dat pakt enorm veel tijd ! 4 weken haal ik elite 1.
4 weken na elkaar kut spelers (onana en tadic) zijn het daar gewone slechte packs ofzo ? Of ligt het weer aan de luck factor ? Anders kap ik met die SB
Gewoon luck. Tijdens EA Access kreeg ik uit SB Salah en heb ik nog een paar keer leuke spelers gepacked. Nu is het al een tijdje matig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 08:18:
[...]

Gewoon luck. Tijdens EA Access kreeg ik uit SB Salah en heb ik nog een paar keer leuke spelers gepacked. Nu is het al een tijdje matig.
yep, maar de rewards zijn prima voor de 6-8 potjes die je er vaak voor speelt zeker ivm seasons in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik heb nu ook al bijna twee weken lang troep in mn packs, terwijl ik weet niet hoeveel (dure) packs heb geopened.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:17
Heb even aankoop advies nodig...

Speel nu als volgt!

Guedes - Inaki Williams - Scream Navas
Saul - Fekir - Vidal
Jordi Alba - Hermoso - Gimenez - Carvajal
Oblak

Bank: Morales, Diego Costa, Joao Felix, Herrera, Tello en Nacho Fernandez

Ik wil donderdag mogelijk een nieuwe aankoop doen, even Rivals rewards afwachten. Ik verwacht dan ongeveer 85.000 coins te hebben.

Ik kan volgende spelers aantrekken onder andere maar weet echt niet wie...

De Jong, Suárez, Busquets, Pique, Casemiro, Militao, Kroos, IF Parejo, Isco, Dembélé, Benzema, Umtiti

Van bovenstaande klinkt Pique, Busquets en Suárez heel leuk, maar ze zijn flink traag. De Jong lijkt me wel lekker allround. Kroos super traag. Demebele wel top maar heb scream navas... |:(

Zoals je ziet veel keus al tot dit bedrag...

1 van bovenstaande een absolute aanrader voor mijn team of nog maar even een weekje doorsparen met extra Rivals en SB rewards?

7(8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Sleehond op 28-10-2019 09:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
@Sleehond Ik speel met Frenkie en vind hem echt wel een aanrader, zit echt overal tussen en super in de passing. Heb ook een tijdje met Militao gespeeld, prima CV met goede snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Arazogia

Ik neig ook heel erg naar De Jong. Alleen voor wie komt hij op middenveld, Saul of Fekir? Vidal laat ik liever staan. Saul is overigens ook best een lekkere speler en vrij allround en scoort ook zelfs regelmatig.

Umtiti kan ook interessant zijn als vervanger van Hermoso. Met een shadow kaartje erop naast Alba, Gimenez en Carvajal dan best een behoorlijke verdediging.

Lenglet is 115.000 .... of doorsparen dus...

[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 28-10-2019 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
De Jong op het middenveld speelt voor mij echt heerlijk.

Ik heb de 12 icon swaps gedaan en Kluivert gehaald. Overwoog om door te sparen voor een meta speler als Ferdinand, maar besloten om bij mijn NL team te blijven. Ook Virgil voor 560k gehaald.

Twijfel nu of ik voor St Juste scream ga. Iemand al ervaring mee? Heb nu OTW de Ligt.

Team: https://www.futbin.com/20/squad/10180382

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Sleehond schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:21:
Heb even aankoop advies nodig...

Speel nu als volgt!

Guedes - Inaki Williams - Scream Navas
Saul - Fekir - Vidal
Jordi Alba - Hermoso - Gimenez - Carvajal
Oblak

Bank: Morales, Diego Costa, Joao Felix, Herrera, Tello en Nacho Fernandez

Ik wil donderdag mogelijk een nieuwe aankoop doen, even Rivals rewards afwachten. Ik verwacht dan ongeveer 85.000 coins te hebben.

Ik kan volgende spelers aantrekken onder andere maar weet echt niet wie...

De Jong, Suárez, Busquets, Pique, Casemiro, Militao, Kroos, IF Parejo, Isco, Dembélé, Benzema, Umtiti

Van bovenstaande klinkt Pique, Busquets en Suárez heel leuk, maar ze zijn flink traag. De Jong lijkt me wel lekker allround. Kroos super traag. Demebele wel top maar heb scream navas... |:(

Zoals je ziet veel keus al tot dit bedrag...

1 van bovenstaande een absolute aanrader voor mijn team of nog maar even een weekje doorsparen met extra Rivals en SB rewards?

7(8)7
De jong geen twijfel over. Speel dan met zijn otw buiten dat super middenvelder.
En militao ook geen miskoop echt een koopje voor wat die brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Vandaag een dagje vrij; zit erover na te denken om te grinden en scream Ozil vrij te spelen.

Iemand dat al gedaan én gespeeld met dat kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Thanks voor de tips! De Jong gekocht!

Middenveld met De Jong - Fekir - Vidal maar eens uittesten, ben benieuwd!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Afgelopen vrijdag mijn eigen team totaal veranderd. Ik merkte dat ik toch te veel geld had gestoken in mijn verdediging en dit beter in mijn aanval kan stoppen.

Dit was mijn oude team: https://www.futbin.com/20/squad/10181619
Dit is mijn nieuwe team: https://www.futbin.com/20/squad/10181554

Die scream bernard voelt echt heel soepel aan. Hij voelt sneller aan dan zijn kaart suggereert. Ik ben voor Son nog de juist plek aan het vinden (SP/CAM), hij komt nog niet helemaal uit de verf maar dat is wss een kwestie van tijd. Opvallend genoeg is Lucas Moura in de spits mijn uitblinker...

Mijn volgende upgrade gaat die scream Firminho zijn. Vorig jaar al een van mijn favoriete spelers, iemand al ervaring met hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
sensately schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:53:
Afgelopen vrijdag mijn eigen team totaal veranderd. Ik merkte dat ik toch te veel geld had gestoken in mijn verdediging en dit beter in mijn aanval kan stoppen.

Dit was mijn oude team: https://www.futbin.com/20/squad/10181619
Dit is mijn nieuwe team: https://www.futbin.com/20/squad/10181554

Die scream bernard voelt echt heel soepel aan. Hij voelt sneller aan dan zijn kaart suggereert. Ik ben voor Son nog de juist plek aan het vinden (SP/CAM), hij komt nog niet helemaal uit de verf maar dat is wss een kwestie van tijd. Opvallend genoeg is Lucas Moura in de spits mijn uitblinker...

Mijn volgende upgrade gaat die scream Firminho zijn. Vorig jaar al een van mijn favoriete spelers, iemand al ervaring met hem?
Is het niet zo dat spelers met een hoog dribbelen sowieso net wat sneller aanvoelen, doordat ze meer controle over de bal hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Nieuwevolger schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:09:
[...]

Is het niet zo dat spelers met een hoog dribbelen sowieso net wat sneller aanvoelen, doordat ze meer controle over de bal hebben?
Ja klopt, zijn agility en balance zijn echt 97 en 98 ofzo plus zijn acceleration is 92 daarom voelt hij heel snel aan. Ik had hem gekocht met een hunter kaartje en toen merkte ik al gelijk dat dat niet echt nodig is. Nu met een deadeye kaartje is zn schieten en passing weer goed geboost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Pff zit te twijfelen om nou wel of niet die squad battle legend objectives te doen. Heb z'n gevoel dat ik er spijt van krijg als ik het laat lopen. Ze lijken mij ook relatief goed te doen. Ik kan sowieso een legend CM gebruiken om mijn hybrid team te linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Iemand ervaring met Hagi 89? De kaart ziet er lekker uit, maar ik twijfel over zijn strength en agression.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09 12:50
Nieuwevolger schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:21:
Pff zit te twijfelen om nou wel of niet die squad battle legend objectives te doen. Heb z'n gevoel dat ik er spijt van krijg als ik het laat lopen. Ze lijken mij ook relatief goed te doen. Ik kan sowieso een legend CM gebruiken om mijn hybrid team te linken.
Waar staan die gedefinieerd dan? Ik zie ze niet in mijn lijstje... :P

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:52
Ik neem aan dat je de uitdagingen voor de icon swaps bedoelt. Ik zou deze zeker doen. Ik vond ze vrij makkelijk te halen en het geeft je de kans om een leuke icon te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Riemer schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:44:
[...]

Ik neem aan dat je de uitdagingen voor de icon swaps bedoelt. Ik zou deze zeker doen. Ik vond ze vrij makkelijk te halen en het geeft je de kans om een leuke icon te halen.
Ik ga er toch maar beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Die zijn echt makkelijk te doen, stukken makkelijker dan Rivals. Je hebt 10x refresh soms heb je zelfs 2x een team met lager dan 70 rating op legendary win je daar al 5-0 van of hoger. Gewoon de teams onder 80 rating spelen zijn ze zo binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sensately schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:16:
[...]

Ja klopt, zijn agility en balance zijn echt 97 en 98 ofzo plus zijn acceleration is 92 daarom voelt hij heel snel aan. Ik had hem gekocht met een hunter kaartje en toen merkte ik al gelijk dat dat niet echt nodig is. Nu met een deadeye kaartje is zn schieten en passing weer goed geboost :)
idd, die kaart is echt bizar snel, heb hem zelf untradeable en ben zeer schulding aan lobbed through balls de hoek in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Gisteravond laat besloten om Aubameyang POTM te doen, die was heel lang behoorlijk duur maar hoe laag 84,85,86 rated spelers gister waren dat was echt niet te geloven. Verratti was slechts 9K, Fernandes 85 4,5K, Navas 87 12K, sloeg helemaal nergens meer op.

Heb Auba hierdoor kunnen doen voor zo’n 250k, had nog een aantal nutteloze spelers in mijn club die ik kon gebruiken. Rede dat ik Auba deed was omdat ik inmiddels Scream Ozil en Storyline Zaha binnen heb. Dat gaat een geweldige driehoek vormen voorin, dat weet ik nu al. Zaha speelt echt buitenaards.

Gisteren overigens toch nog wat potjes Rivals gewonnen, nadat ik een gigantische losing-streak had. Daardoor weer iets opgeklommen.
Pagina: 1 ... 39 ... 185 Laatste