Dit heb ik dus ook altijd... draft is leuk maar die onzin ben ik ook echt klaar meeFraaank schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:01:
Had een Draft-token uit m'n WL-rewards. Dus ik dacht: als warmup voor WL!
Wat een bagger is dat op PC zeg. Mensen kunnen blijkbaar MIJN game laten crashen, waardoor ik een verlies krijg. Gelukkig krijg ik uit m'n eerste ronde verlies weer een Draft-token!
Eerste twee potjes gewonnen en nu kom ik gewoon niet meer aan een wedstrijd toe in de halve finale. Alleen maar bots die direct leaven na de aftrap. Dit bestaat dus al sinds het begin van Draft en zit er nog steeds in. Hoeveel geld verdient EA ook alweer met FIFA?
btw, Sergio Ramos houden voor WL of omruilen voor Scream Otamendi.
Waarschijnlijk gaat Ramos sowieso nog droppen in prijs dus die kan later alsnog weer terug terwijl Otamendi dadelijk uit packs gaat.
Waarschijnlijk gaat Ramos sowieso nog droppen in prijs dus die kan later alsnog weer terug terwijl Otamendi dadelijk uit packs gaat.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zanetti is idd top , maar wat als er een Cafu komt volgende keer ??
Heb je daar een bron voor? Ben wel benieuwd of ea dit zelf ook onderschrijftPompi schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:52:
[...]
Als je het uitspeelt veranderd je ELO ook en als je quit niet, dus dan krijg je in WL in het volgend potje dus weer iemand van dat niveau. Bijvoorbeeld ELO van +2 gaat naar 1 als je verliest maar als je quit dan blijft hij op +2 staan terwijl je wel een loss te pakken hebt.
In Fifa 2021?Xavi2k schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:03:
Zanetti is idd top , maar wat als er een Cafu komt volgende keer ??
PSN/Steam: Xamsix
Die spelen op ps4/xbox niet op PC. Maar dat wist je al.Bean77 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:43:
[...]
Heb je al tegen grote tegenstanders gespeeld zoals tekkz, kurt etc.?
Tip: Zwaai niet te veel met je Creditcard, is zonde en het geeft je niet meer status als je een team vol met dure spelers hebt, daar houdt het matchmaking systeem geen rekening mee, evenals het en passant benoemen dat je weer een dure icon hebt gekocht.Heb je nog goede tips voor ons, altijd welkom van een divisie 1 speler.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Bij mij weten niet, er is gespeculeerd over dat EA Glicko-2 zou toepassen maar nooit erkend.Ambianz schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:18:
[...]
Heb je daar een bron voor? Ben wel benieuwd of ea dit zelf ook onderschrijft
Op zich niet heel vreemd daar dan de gebruikers misbruik zouden kunnen maken... of wacht... discord matchmaking rooms?
Wikipedia: Glicko rating system
Top! Hier zat ik al een tijd op te wachten, voegt voor mij zeker wat toe aan de spelbeleving. Er waren al een aantal Ajacieden met een echt gezicht, maar meeste van hen zijn niet echt bruikbaar in Fifa (Blind en Tadic met langzame pace, Ziyech met z'n 2* WF). Met name Promes zal een leuke toevoeging worden, en als Donnie een inform of twee meepakt, kan het ook een leuke speler worden in Fifa.DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:50:
Voor de Ajacieden onder ons is dit geweldig nieuws!
https://www.ajax.nl/strea...-headscans-in-fifa-20.htm
Ambianz schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:18:
[...]
Heb je daar een bron voor? Ben wel benieuwd of ea dit zelf ook onderschrijft
https://www.ea.com/en-au/...itch-notes-weekend-leagueMatchmaking
There has been some confusion regarding matchmaking in FUT Champions in the past, so we wanted to provide some insight into this and help explain the system.
The first important goal for FUT Champions is to ensure that every weekend is a clean slate for players to compete for wins and rewards. To do this, we use something called ‘form’ as a key driver of matchmaking in each Weekend League.
Everyone starts each weekend fresh at zero form, moving up or down with each win or loss. In football terms, match form of W/L/W/W/W would result in a +3 form. Players with similar form are then paired in matchmaking.
The result is that players that are better than average in the Weekend League (which is already a very skilled group of players) will quickly boost their form. The higher their form gets, the more challenging the competition becomes. Only the best of the best can consistently beat players with high form and attain Elite and Top 100 status.
The second key piece to matchmaking is location. Players are matched based on their location and proximity to our dedicated game servers to ensure quality matches.
Dit is wat ik officieel kon vinden, maar je leest op veel plekken eigen ervaringen van spelers dat een RQ je ELO niet reset. Op zich geen rare gedachte want het is natuurlijk geen echte loss, maar een forced loss die je ook zou krijgen als je voorstaat en je quit.
[ Voor 4% gewijzigd door Pompi op 25-10-2019 14:15 ]
Wat een klere spel zeg, zo duidelijk dat je bepaalde wedstrijden niet mag winnen. Net weer kans op kans maar zodra je een goal kan maken bewegen spelers gewoonweg niet...lege goal mijn speler (messi)is zeker een meter dichter bij de bal en met zn gezicht naar de bal en ik heb hem geselecteerd....goal dus zou je zeggen...nee hoor hij beweegt gewoon niet de verdediger met de rug naar de bal en een meter verder is er eerder....weer ik weet niet hoeveel buitenspel goals lat paal enz enz.
Lekker dom hardlopen en door de keeper schieten dat is deze fifa. Leg hem maar weer een week of wat weg pfff
Lekker dom hardlopen en door de keeper schieten dat is deze fifa. Leg hem maar weer een week of wat weg pfff
Jordi Alba kunnen oppikken voor 60.000, stond er net 1 goedkoop op meeste gaan richting 70.000 en hoger
Sentinel erop voor verdediging en fysiek boost.
Benieuwd naar hem, mooie upgrade, had er Gaya van Valencia staan.
Team nu 4-3-3 (4)
Guedes - Inaki Williams - Scream Jesus Navas
Fekir
Saul - Vidal
Jordi Alba - Hermoso - Gimenez - Carvajal
Oblak
Blij mee
Zouden jullie als Spits Inaki Williams of Morales kiezen. Ik heb ze beiden. Morales is allround beter en verfijnder. Inaki is sneller en sterker. Alleen vraag ik me af wat ik er aan heb dat hij sterker is, want bijvoorbeeld een kopduel win ik NOOIT. Letterlijk nog heel FIFA 20 geen kopgoal gemaakt uit voorzet of corner...
Team nu 4-3-3 (4)
Fekir
Saul - Vidal
Oblak
Blij mee
Zouden jullie als Spits Inaki Williams of Morales kiezen. Ik heb ze beiden. Morales is allround beter en verfijnder. Inaki is sneller en sterker. Alleen vraag ik me af wat ik er aan heb dat hij sterker is, want bijvoorbeeld een kopduel win ik NOOIT. Letterlijk nog heel FIFA 20 geen kopgoal gemaakt uit voorzet of corner...

Hmmm ik win mn eerste 5 potjes, kom ik daarna direct tegen iemand met Mbappe, Ronaldo, Rijkaard, Virgil, Neymar and so on. En hij kon er ook nog wat van. Sta met rust al 4-1 achter.
Denk dat ik maar even ga wachten tot de betere spelers hun wins hebben gepakt, en dat ik dan ergens later vandaag of morgen verder ga.
Denk dat ik maar even ga wachten tot de betere spelers hun wins hebben gepakt, en dat ik dan ergens later vandaag of morgen verder ga.
Morales vanwege 4* WF en betere composure.Sleehond schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:17:
Jordi Alba kunnen oppikken voor 60.000, stond er net 1 goedkoop op meeste gaan richting 70.000 en hoger![]()
Benieuwd naar hem, mooie upgrade, had er Gaya van Valanecia staan.
Team nu 4-3-3 (4)
Fekir
Saul - Vidal
Oblak
Blij mee![]()
Hij wil vaak mee naar voren, maar doet wat die zou moeten doen.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Waar speel je op? Op PS4 net 4 potjes gedaan maar gelijkwaardig teams tegen gekomen.Xamsix schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:18:
Hmmm ik win mn eerste 5 potjes, kom ik daarna direct tegen iemand met Mbappe, Ronaldo, Rijkaard, Virgil, Neymar and so on. En hij kon er ook nog wat van. Sta met rust al 4-1 achter.
Ga nu 2/2 waarvan 1 me eigen schuld was na 5 minuten rode kaart en hij was achteraf nog slecht ook. Dacht bij mezelf lul dat ik ben haha
Gameplay is wel goed op het moment speelt vrij lekker (niet te hard roepen
Speel op PS4, tot dusver beetje vreemd, ben echt mindere tegenstanders tegengekomen en dus eentje waarvan ik denk dat hij heel hoog gaat eindigen.FidoDido schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:49:
[...]
Waar speel je op? Op PS4 net 4 potjes gedaan maar gelijkwaardig teams tegen gekomen.
Ga nu 2/2 waarvan 1 me eigen schuld was na 5 minuten rode kaart en hij was achteraf nog slecht ook. Dacht bij mezelf lul dat ik ben haha
Gameplay is wel goed op het moment speelt vrij lekker (niet te hard roepen) jinx ik mezelf
Gameplay lijkt inderdaad best lekker, heb nog geen last gehad van vertragingen (jinx). Loop tot dusver 6-1. Maar weet dat als ik dus de echt goede spelers tegenkom dat ik eraf ga. Goud 2 blijft het doel
Spel zou toch op marktplaats en nooit weer kopen? Of was dat iemand anders?jerommeke96 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:14:
Wat een klere spel zeg, zo duidelijk dat je bepaalde wedstrijden niet mag winnen. Net weer kans op kans maar zodra je een goal kan maken bewegen spelers gewoonweg niet...lege goal mijn speler (messi)is zeker een meter dichter bij de bal en met zn gezicht naar de bal en ik heb hem geselecteerd....goal dus zou je zeggen...nee hoor hij beweegt gewoon niet de verdediger met de rug naar de bal en een meter verder is er eerder....weer ik weet niet hoeveel buitenspel goals lat paal enz enz.
Dat is een beter begin, het is pas mijn eerste dit jaar. Hoop echt gold 3 te bereiken. Heb ook besloten mijn coins gewoon om te zetten in meta spelers. Kon Neymar en Mbappe permitteren met nog 150k over fuck die market crash etc al mijn totw verkocht. Trade juist om dit soort spelers te halenXamsix schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:02:
[...]
Speel op PS4, tot dusver beetje vreemd, ben echt mindere tegenstanders tegengekomen en dus eentje waarvan ik denk dat hij heel hoog gaat eindigen.
Gameplay lijkt inderdaad best lekker, heb nog geen last gehad van vertragingen (jinx). Loop tot dusver 6-1. Maar weet dat als ik dus de echt goede spelers tegenkom dat ik eraf ga. Goud 2 blijft het doel
Haha klopt, alleen wil niemand de juiste prijs betalen he....ja voor 30 euro kan je ze wel ff bellenGurbuh schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:10:
[...]
Spel zou toch op marktplaats en nooit weer kopen? Of was dat iemand anders?
Morales heb ik op cam.Sleehond schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:17:
Jordi Alba kunnen oppikken voor 60.000, stond er net 1 goedkoop op meeste gaan richting 70.000 en hoger![]()
Team nu 4-3-3 (4)
Fekir
Saul - Vidal
Oblak
Blij mee![]()
Wow nu een paar potten met Insigne gespeeld in mijn serieA team, wat is die goed zeg! deadeye er op en gaan! links, rechts het maakt niet uit. Als Mertens nog beter is...
Inmiddels 7-3, dus mn 10 potjes voor vandaag zitten erop. Toch 2x echt hele goede spelers tegengekomen. Had even berichtje gestuurd naar eentje, die vertelde me dattie altijd minimaal Elite 2 eindigt...FidoDido schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:11:
[...]
Dat is een beter begin, het is pas mijn eerste dit jaar. Hoop echt gold 3 te bereiken. Heb ook besloten mijn coins gewoon om te zetten in meta spelers. Kon Neymar en Mbappe permitteren met nog 150k over fuck die market crash etc al mijn totw verkocht. Trade juist om dit soort spelers te halennu hopelijk ervan genieten in de WL zover het kan
Jammer dat ik ook tegen zo'n jongens moet. Verloor 3-1 dus viel nog mee.
Hopelijk morgen wat makkelijkere tegenstanders
Insigne is echt goedsimons schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:28:
Wow nu een paar potten met Insigne gespeeld in mijn serieA team, wat is die goed zeg! deadeye er op en gaan! links, rechts het maakt niet uit. Als Mertens nog beter is...
kwam dit tegen op internet dat er leaks zouden zijn dat hij vanavond een Scream kaart krijgt....
Insigne vind ik het best. Maar een team met Insigne, Mertens EN Gomez is echt vreselijk om tegen te spelen.simons schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:28:
Vrijdagavond probeer ik iets van 5 potjes te doen. Meer wordt lastig ivm de tegenstanders. Eerder dan vrijdagavond begin ik doorgaans niet. Nu toevallig 1 potje gedaan, maar dat was gelijk een taaie met verlenging. Wel gewonnen.Xamsix schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:18:
https://www.futbin.com/20/squad/9892182 Hier gaan we het voorlopig mee doen. Zanetti is het ontbrekende puzzelstukje. Wel flink wat van mijn investeringen moeten verkopen helaas.
[ Voor 18% gewijzigd door Bean77 op 25-10-2019 16:35 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Reken maar dat die een zeer behoorlijk prijskaartje krijgt...bvbal79 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:33:
[...]
Insigne is echt goed
kwam dit tegen op internet dat er leaks zouden zijn dat hij vanavond een Scream kaart krijgt....
Ja merkte het ook inderdaad. Probeer meestal 10-10-10 te doen zodat het wat minder een grind lijkt. Maar dat heeft me misschien wel 2 verliespartijen gekost. Moet wel zeggen dat de servers prima leken te werken, had echt geen inputlag oid.Bean77 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:34:
[...]
Insigne vind ik het best. Maar een team met Insigne, Mertens EN Gomez is echt vreselijk om tegen te spelen.
[...]
Vrijdagavond probeer ik iets van 5 potjes te doen. Meer wordt lastig ivm de tegenstanders. Eerder dan vrijdagavond begin ik doorgaans niet. Nu toevallig 1 potje gedaan, maar dat was gelijk een taaie met verlenging. Wel gewonnen.
https://www.futbin.com/20/squad/9892182 Hier gaan we het voorlopig mee doen. Zanetti is het ontbrekende puzzelstukje. Wel flink wat van mijn investeringen moeten verkopen helaas.
Morgenmiddag maar eens verder gaan
Qua icon swaps weet ik het totaal niet meer. Neig ook wel naar Zanetti...
Hoi, ben als complete noob ook eens met het FUT spelletje begonnen. Best leuk en laat me door het spel een beetje begeleiden to learn the ropes, maar hebben jullie tips rond sites waar alles een beetje van 0 uitgelegd wordt die echt goed zijn? 100'en Youtube videos natuurlijk maar zie door het bos de bomen niet :-)
Vanmorgen ff WL gekeken man man wat is dat triest zeg.
5 potjes en werkelijk elke spelers doet helemaal niks, rennen allemaal terug naar eigen 16 zonder ook maar 1 poging te doen om de bal te onderscheppen dan wachten ze tot ze de bal krijgen om hem vervolgens blind naar dembele te rammen wat natuurlijk altijd wel een keer lukt 3 vd 5 keer in de blessuretijd....leuke potjes zullen daar tussen zitten zeg als die lui tegen elkaar spelen.....goh wat zou dat leuk zijn om te spelen zeg
5 potjes en werkelijk elke spelers doet helemaal niks, rennen allemaal terug naar eigen 16 zonder ook maar 1 poging te doen om de bal te onderscheppen dan wachten ze tot ze de bal krijgen om hem vervolgens blind naar dembele te rammen wat natuurlijk altijd wel een keer lukt 3 vd 5 keer in de blessuretijd....leuke potjes zullen daar tussen zitten zeg als die lui tegen elkaar spelen.....goh wat zou dat leuk zijn om te spelen zeg
Waarom speel je dit spel als je er alleen maar over zit te janken ?jerommeke96 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:41:

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Zegt ook wel wat dat je tegen zulk soort spelers wordt geranked, en die potjes niet wint. Als het ze een keer lukt, dan heb je normaliter al 3 a 4 gescoord. Heerlijk als ze niet proberen de bal af te pakken, kun je zo doorlopen tot aan de 16 en uithalen.jerommeke96 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:41:
Eerlijk, probeer meer bij jezelf te zoeken wat je kan verbeteren om mensen te verslaan, daar heb je meer aan.
Wat voor mij goed werkt tegen team die achterover hangen is. 4132, met 4 op breedte en 6 diepte. Als verdedigende tactiek, druk zetten bij fout tegenstander.
Cdm op Stay back. En de spitsen op achter de linies kruipen. Voor de rest alles op standaard.
De vleugel verdedigers zijn aanvallend wel belangrijk bij deze opstelling. Ik heb Marcelo en Carvajal.
Cdm op Stay back. En de spitsen op achter de linies kruipen. Voor de rest alles op standaard.
De vleugel verdedigers zijn aanvallend wel belangrijk bij deze opstelling. Ik heb Marcelo en Carvajal.
Tuurlijk ligt het aan mij dat weet ik wel, normaliter blijf ik daarom ook weg bij WL.Xamsix schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:44:
[...]
Zegt ook wel wat dat je tegen zulk soort spelers wordt geranked, en die potjes niet wint. Als het ze een keer lukt, dan heb je normaliter al 3 a 4 gescoord. Heerlijk als ze niet proberen de bal af te pakken, kun je zo doorlopen tot aan de 16 en uithalen.
Eerlijk, probeer meer bij jezelf te zoeken wat je kan verbeteren om mensen te verslaan, daar heb je meer aan.
Snap toch al niet waarom je 30 wedstrijden in een weekend zou gaan spelen maar goed ieder zn ding.
Wou toch ff kijken voor het spel weg is, het viel mij op dat iedereen dit deed.
Dan kan je toch 0 plezier in het spel hebben, ik vind het leuk als ik na een mooie aanval scoor maar inzakken niks doen bal weg schieten en lucky doelpunt maken kan toch niet leuk zijn behalve de winst dan als dat al lukt.
Anyway veel "plezier" allemaal met dit waardeloze spel.
Oh voor de traders, zoek op gouden rm/rv/lm/lv die kan je de hele week bijna kopen voor weinig en bijna dubbel verkopen

Jouw wil ik niet tegen komenBean77 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:34:
[...]
Insigne vind ik het best. Maar een team met Insigne, Mertens EN Gomez is echt vreselijk om tegen te spelen.
[...]
Vrijdagavond probeer ik iets van 5 potjes te doen. Meer wordt lastig ivm de tegenstanders. Eerder dan vrijdagavond begin ik doorgaans niet. Nu toevallig 1 potje gedaan, maar dat was gelijk een taaie met verlenging. Wel gewonnen.
4132 werkt voor mij ook nog steeds het beste.Wulfric92 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:18:
Wat voor mij goed werkt tegen team die achterover hangen is. 4132,
Ik gebruik onderstaande tactics
YouTube: MY NEW TACTICS & FORMATION THAT HELPED ME REACH TOP 100 - FIFA 20 FU...
Tja en dit is iets wat ik juist jammer vind. Zelf uitzoeken en proberen zit er tegenwoordig niet meer in. Gewoon kopie paste...simons schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:40:
[...]
4132 werkt voor mij ook nog steeds het beste.
YouTube: MY NEW TACTICS & FORMATION THAT HELPED ME REACH TOP 100 - FIFA 20 FU...
Het is toch veel leuker om je eigen "ding" te vinden?
Even drie irritatie puntjes delen 
1. Waarom zit er een soort delay/frameskip in spelhervattingen (doeltrappen bijvoorbeeld) ipv dat de game direct naar de juiste view gaat
2. Wat bepaald of je bij een ingooi meteen gedekt staat of vrij
3. Waarom kunnen verdedigers nog steeds vanachteren door een aanvaller heengaan en zo de bal veroveren
1. Waarom zit er een soort delay/frameskip in spelhervattingen (doeltrappen bijvoorbeeld) ipv dat de game direct naar de juiste view gaat
3. Waarom kunnen verdedigers nog steeds vanachteren door een aanvaller heengaan en zo de bal veroveren
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ach staar je niet blind. Ik heb een goed team, maar ben nog geen goede speler. Het helpt wel op de kleine momenten als je zo'n speler hebt lopen of een gemiddelde speler. Maar weet dat ik door een echt goede speler met een zeer matig team nog steeds door weggetikt word. Dus een team hoeft weinig te zeggen.FidoDido schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:36:
[...]
Jouw wil ik niet tegen komenmoet wel zeggen mbappe en Neymar is toch wel categorie die je soms net die ene win geven. Ze spelen heerlijk en als je snel 2-0 voor komt pak je toch rage quite mee zo nu en dan
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Uit nieuwsgierigheid ff doorgescrolled aangezien ik nog nooit 4132 gespeeld heb, maar zie het niet terug?simons schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:40:
[...]
4132 werkt voor mij ook nog steeds het beste.
Helemaal mee eens, dat ik nu Neymar of Mbappe hebt kom ik niet in 1x een rang hogerBean77 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:55:
[...]
Ach staar je niet blind. Ik heb een goed team, maar ben nog geen goede speler. Het helpt wel op de kleine momenten als je zo'n speler hebt lopen of een gemiddelde speler. Maar weet dat ik door een echt goede speler met een zeer matig team nog steeds door weggetikt word. Dus een team hoeft weinig te zeggen.
Maar het is wel leuk dat als je de kans hebt zulke spelers in je team te hebben
1. Is een bug een sinds de patchBossie schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:45:
Even drie irritatie puntjes delen
2. Geen idee
3. Merk dit ook op, alleen aan de andere kant zie ik het dan niet gebeuren is net een loterij. Vraag me af of sommige anders verdedigen ik weet niet beter dan L2 en X en ben als de dood om een sliding te doen of O in strafschop gebied meteen rood of een penalty.
Irriteer me mateloos dat wanneer je bijv een dragback doet je gewoon aan de kant wordt gebeukt en vervolgens kan er gewoon worden door gespeeld het lijkt soms net FC Knudde hoe spelers stuntelig tegen elkaar komen.
Hoezo zou hij dat niet mogen; lees voor de grap eens een paar pagina's achter elkaar haha, het is (net als voorgaande jaren) weer een grote huilpartij in dit topic, met als wekelijks hoogtepunt; het weekendxavento schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:42:
[...]
Waarom speel je dit spel als je er alleen maar over zit te janken ?
idd, misschien is het gewoon lag, maar het lijkt vaakt dat een verdediger door je eigen speler heengaat.FidoDido schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:39:
[...]
1. Is een bug een sinds de patch
2. Geen idee
3. Merk dit ook op, alleen aan de andere kant zie ik het dan niet gebeuren is net een loterij. Vraag me af of sommige anders verdedigen ik weet niet beter dan L2 en X en ben als de dood om een sliding te doen of O in strafschop gebied meteen rood of een penalty.
Irriteer me mateloos dat wanneer je bijv een dragback doet je gewoon aan de kant wordt gebeukt en vervolgens kan er gewoon worden door gespeeld het lijkt soms net FC Knudde hoe spelers stuntelig tegen elkaar komen.
Ook omgekeerd, had een tegengoal waarbij Ramos de ball shield en de tegenstander in zijn rug schiet de bal in het doel. In de replay zie je vervolgens dat de tegenstander zijn been om de bal te kunnen schieten, door het lichaam van Ramos gaat

Pfff we zijn weer los, eerste wedstrijd WL 4-2 gewonnen na verlenging tegen een uitermate zwak team en tegenstander. Kreeg na een 2-0 voorsprong uiteraard de 2-2 in de laatste seconde tegen. Gewonnen in ieder geval.
Heeft iemand tips hoe je team wat feller speelt? M’n spelers zijn heel passief en hanteren vaak een wandeltempo. Daarnaast doen m’n verdedigers vrij weinig.
Heeft iemand tips hoe je team wat feller speelt? M’n spelers zijn heel passief en hanteren vaak een wandeltempo. Daarnaast doen m’n verdedigers vrij weinig.
Pff die firmino, traore en insigne zijn monsters.
Iago Aspas voor mijn La Liga team is best welkom hoor!
86 pace, 86 shot, 87 dribble en 87 pass.... POH
[ Voor 22% gewijzigd door Sleehond op 25-10-2019 19:51 ]
Aangezien ik morgen niet kan moest ik wel even doorgaan met WL 20 potjes op een zondag wordt teveel, 14 potjes en sta op 9 wins
token binnen ieder geval nu nog gold 3 dan ben ik tevreden 
Is kijken hoever ik zondag kom hoop dat de gameplay dan net zo goed is verloopt tot nu toe beter dan rivals eerlijk gezegd.
Wat mij ook opviel is dat een aantal tegenstander gewoon constant pressure spelen kon er niet onderuit komen, dus dacht ik ga is kwaad met kwaad bestrijden 4222 van reddit gepakt met de constant pressure en blijkt de tegenstander ook in net zoveel moeite ermee te hebben
van achterstand de wedstrijd doen kantelen hiermee.
De 4231 met possession en heavy touch is nu toch wel mijn basis geworden om mee te starten ontzettend stabiel geef niet veel weg meer op af en toe een stom moment zelf na dan
@SH-FR zie bovenstaand merkt met heavy touch en possesion dat ze feller zijn maar ook niet teveel ruimte weg geven en heb ook een constant pressure er tussen zitten voor wanneer ik achter kom of de tegenstander hetzelfde speelt, helpt mij erg veel.
Voor de 4222 https://www.reddit.com/r/...2_formation_really_is_op/
De 4231 heb ik hier paar dagen geleden gepost
Is kijken hoever ik zondag kom hoop dat de gameplay dan net zo goed is verloopt tot nu toe beter dan rivals eerlijk gezegd.
Wat mij ook opviel is dat een aantal tegenstander gewoon constant pressure spelen kon er niet onderuit komen, dus dacht ik ga is kwaad met kwaad bestrijden 4222 van reddit gepakt met de constant pressure en blijkt de tegenstander ook in net zoveel moeite ermee te hebben
De 4231 met possession en heavy touch is nu toch wel mijn basis geworden om mee te starten ontzettend stabiel geef niet veel weg meer op af en toe een stom moment zelf na dan
@SH-FR zie bovenstaand merkt met heavy touch en possesion dat ze feller zijn maar ook niet teveel ruimte weg geven en heb ook een constant pressure er tussen zitten voor wanneer ik achter kom of de tegenstander hetzelfde speelt, helpt mij erg veel.
Voor de 4222 https://www.reddit.com/r/...2_formation_really_is_op/
De 4231 heb ik hier paar dagen geleden gepost
Ik kan bevestigen dat ik dat ook tegen kom in Squad Battles offline... Om gek van te worden...Bossie schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:01:
[...]
![]()
idd, misschien is het gewoon lag, maar het lijkt vaakt dat een verdediger door je eigen speler heengaat.
Ook omgekeerd, had een tegengoal waarbij Ramos de ball shield en de tegenstander in zijn rug schiet de bal in het doel. In de replay zie je vervolgens dat de tegenstander zijn been om de bal te kunnen schieten, door het lichaam van Ramos gaat
Open net een goud pakketje vanuit Scream SBC gekregen...
Ik denk yes dit wordt een goeie!!
...... Spaans!
...... Spits!!
...... Diego costa
Wait whut....
.....
...... Spaans!
...... Spits!!
...... Diego costa

Wait whut....

die scream Ozil objective lijkt een vrij makkelijke. Die lijkt zeker de moeite waard te zijn.
Oef ben blij als ik mijn 9 wins binnen heb . Stop ik gelijk weer
Pff heb nu 4 SBC's (met een single challenge), maar de inhoud van de pakketjes blijft dramatisch.
Whaha wat blijft dit toch een uber spel ook zeg. Ik had de goal mee, maar wat verschrikkelijk van EA zeg pffff.
Ik dacht dat ik buitenspel stond en schoot de bal maar blind voor.
De goal was overigens niet het beslissende goal. Na 5-1 ging hij weg in de 1e helft.
[YouTube: FIFA 20 The best gameplay ever lol]
Ik dacht dat ik buitenspel stond en schoot de bal maar blind voor.
De goal was overigens niet het beslissende goal. Na 5-1 ging hij weg in de 1e helft.
[YouTube: FIFA 20 The best gameplay ever lol]
[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 25-10-2019 21:05 ]
Verwijderd
Van 7-1 naar 9-5, genoeg gespeeld voor vandaag. Denk dat ik toch echt m'n team moet gaan verbeteren om hogerop te komen.
HHHmmm wie zou beter zijn, screamer Gameiro of iago aspas?
Haha ja, óf Morata óf Borja Iglesias.. Sowieso een borden speler en dan de Spaanse vlag = kut met peren.Sleehond schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:04:
Open net een goud pakketje vanuit Scream SBC gekregen...
...... Spaans!
...... Spits!!
...... Diego costa![]()
Wait whut.........
14 games WL.. Ik weet niet Hoe het bij jou zit , maar als ik zoveel potjes speel ga ik ook steeds gehaaster en slechter spelenVerwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:15:
Van 7-1 naar 9-5, genoeg gespeeld voor vandaag. Denk dat ik toch echt m'n team moet gaan verbeteren om hogerop te komen.

Week 5 goud is goed te doen
2 online lange afstand wedstrijden
2 doelpunten in prof squad battle
Volley in rivals
Boogballetje
Geplaatst schot in 2 wedstrijden
En dan heb ik 85 zaha ongeveer binnen!
[ Voor 22% gewijzigd door 038Zwolle op 25-10-2019 22:30 ]
Verwijderd
Ja ik was de hele dag vrij dus heb ze aardig verdeeld. Ik moet dat inderdaad ook doen, anders word ik veel te voorspelbaar.038Zwolle schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:22:
[...]
14 games WL.. Ik weet niet Hoe het bij jou zit , maar als ik zoveel potjes speel ga ik ook steeds gehaaster en slechter spelen
Volley in rivals
Boogballetje
Ik meestal ook kramp in de duim038Zwolle schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:22:
[...]
14 games WL.. Ik weet niet Hoe het bij jou zit , maar als ik zoveel potjes speel ga ik ook steeds gehaaster en slechter spelen
Volley in rivals
Boogballetje
Moet nog 27k in 2 weken benieuwd of ik het haal. Vind dat pakje belangrijker wat ervoor zit daarna zie ik wel. Gelukkig is deel 2 sqb en online erbij gekomen die gold van de week doe ik amper zitten vervelende bij ga ik teveel daarop focussen ten koste van mijn spel.
Firmino scream ziet er belachelijk goed uit! Ik heb nu de normale versie en die is al ontzettend goed! Dat wordt sparen...
Iago Aspas lijkt mij heerlijk!Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:00:
HHHmmm wie zou beter zijn, screamer Gameiro of iago aspas?
Niet ontevreden met de start van m'n Weekend League: 9-3. De laatste wel verloren door zo'n typetje dat continue de flanken opzoekt in een slakkentempo .. en hem dan twee keer ook nog erin legt.
Erg jammer dat er mensen zijn die zo spelen. Geen enkele mooie actie ... alleen maar rennen langs de kantlijn. Wel tevreden met mijn trio Rashford - Benzema - Lacazette, zorgen voor wat mooie combinaties voorin
.
Erg jammer dat er mensen zijn die zo spelen. Geen enkele mooie actie ... alleen maar rennen langs de kantlijn. Wel tevreden met mijn trio Rashford - Benzema - Lacazette, zorgen voor wat mooie combinaties voorin
Niet Perez? Want Vardy had een penalty en Perez had hattrick via normaal spel038Zwolle schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 23:00:
9-0 leicester.. IF vardy?
Firmino komt met zijn stats in de buurt van Gullit, ik denk dat hij als een hele goeie CM uit de voeten kant.
zeker met shadow erop
Uitstekende WL-start met 7 om 1. Doorslaggevend was de wissel naar ‘Pressure at Heavy Touch.’ Precies de felheid die ik zocht, lekker vooruit verdedigen en gek genoeg kwam ik zelden in de problemen met teveel ruimte in de rug. Hulk als supersub werkt geweldig, Insigne tot nu toe de beste speler nadat hij zeer matig presteerde de weken hiervoor.
Edit: zo zeg, 9-1 en ik werk me zelfs eenvoudig door de laatste twee wedstrijden heen, wat gebeurd hier? 😁
Edit: zo zeg, 9-1 en ik werk me zelfs eenvoudig door de laatste twee wedstrijden heen, wat gebeurd hier? 😁
[ Voor 13% gewijzigd door SH-FR op 26-10-2019 00:56 ]
Voor ozil moet je 2 boogballetjes doen...
Maar dat is toch gewoon een lob schot?
Well well what we got here. Die Discord is dus helemaal niet nodig
https://twitter.com/moauba/status/1187690945195761667?s=21
Verder ga ik 11-4 waarvan 2x pingels verloren. Morgen weer een dag.

https://twitter.com/moauba/status/1187690945195761667?s=21
Verder ga ik 11-4 waarvan 2x pingels verloren. Morgen weer een dag.
Ja gewoon lobje/stifje iddHassiebassie schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 01:19:
Voor ozil moet je 2 boogballetjes doen...
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Ik kan al een half uur geen tegenstanders vinden in WL en Rivals. Anderen ook last?
Pfff alleen maar frustratie, wat kan dit toch een frustrerend spelletje zijn
Kan wel tegenstanders vinden maar geen goede verbinding. Ik geef het op.
Twijfel of ik griezmann nog wil halen of even wachten tot maandag....
Kan wel tegenstanders vinden maar geen goede verbinding. Ik geef het op.
Twijfel of ik griezmann nog wil halen of even wachten tot maandag....
Hier inmiddels 10-3 in WL. Zo'n moment waar je op basis van ervaring aanvoelt dat er een flinke loss streak aan zit te komen. Dus even pauze en vanavond maar weer eens verder spelen.
3 losses die overigens allemaal in de verlenging (2x penalties) tot stand kwamen. Alle 3 die ik evengoed had kunnen winnen. Wel heb ik 1 overwinning gestolen van een speler die een stuk beter was maar wat ongelukkig was.
Doel blijft gold 2, dat heb ik de vorige weken ook net gehaald.
3 losses die overigens allemaal in de verlenging (2x penalties) tot stand kwamen. Alle 3 die ik evengoed had kunnen winnen. Wel heb ik 1 overwinning gestolen van een speler die een stuk beter was maar wat ongelukkig was.
Heb hier ook ff pauze, 7-6 tot nu met zeer wisselende ervaringen.Bean77 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:13:
Hier inmiddels 10-3 in WL. Zo'n moment waar je op basis van ervaring aanvoelt dat er een flinke loss streak aan zit te komen. Dus even pauze en vanavond maar weer eens verder spelen.
Speel 4231/41212-2 narrow afhankelijk van de wedstrijd.
Na het middageten, wel opeens een paar "slow-motion" potjes helaas
Binnenkort ook maar eens starten. Geen Fifa meer gespeeld sinds mei ofzo toen mijn PS4 het begaf... Nu toch maar weer een nieuwe PS4 besteld want het begon toch wel te kriebelen.
En dan ik wat later begin is ook geen probleem, met Fifa 18 begon ik ook pas in november en dat bleef daarom leuk tot Fifa 19 kwam. Dit omdat je dan best goedkoop elke week je team wat kan verbeteren. Fifa 19 wel vanaf de start gespeeld maar merk dat zo'n geweldig team ook sneller begint te vervelen. Leuker om als de underdog te spelen.
Nog tips waar ik rekening mee moet houden? Speelt het heel anders dan Fifa 19?
En dan ik wat later begin is ook geen probleem, met Fifa 18 begon ik ook pas in november en dat bleef daarom leuk tot Fifa 19 kwam. Dit omdat je dan best goedkoop elke week je team wat kan verbeteren. Fifa 19 wel vanaf de start gespeeld maar merk dat zo'n geweldig team ook sneller begint te vervelen. Leuker om als de underdog te spelen.
Tragere gameplay terwijl pace juist weer belangelijker is gemaakt.sjakieman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:25:
Binnenkort ook maar eens starten. Geen Fifa meer gespeeld sinds mei ofzo toen mijn PS4 het begaf... Nu toch maar weer een nieuwe PS4 besteld want het begon toch wel te kriebelen.
3-5-2 word vaak genoemd als een van de meta-formaties, dus je kan meteen verder zoals in F19.
Daarnaast zijn seasons (incl objectives) een leuke aanvulling, je kan eigenlijk meteen beginnen met de icon swap grind
3-5-2 was idd mijn favo opstelling, ben benieuwd! Is er dit jaar niet een OP manier van scoren? Hoop het niet.Bossie schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:31:
[...]
Tragere gameplay terwijl pace juist weer belangelijker is gemaakt.
3-5-2 word vaak genoemd als een van de meta-formaties, dus je kan meteen verder zoals in F19.
Daarnaast zijn seasons (incl objectives) een leuke aanvulling, je kan eigenlijk meteen beginnen met de icon swap grind
De Bundesliga lijkt me een goede competitie om te starten. Daar is voor 15k wel een team te maken met veel stamina. Ik wil waarschijnlijk niet weten waar de gemiddelde speler nu al mee speelt...
PS4? Hoeveel verkoop je 'm? Heb er nog 1 nodig.jerommeke96 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:36:
[...]
Haha klopt, alleen wil niemand de juiste prijs betalen he....ja voor 30 euro kan je ze wel ff bellendus hij ligt er nog en ondertussen de 2 miljoen coins omgezet in spelers als messi en hazard....helaas messi of malen het maakt bar weinig uit.
Er is veel veranderd in Fifa 20. Zoals Bossie zegt, pace is weer erg belangrijk, zowel voorin als achterin. Auto defending werkt nog maar beperkt, je zult veel zelf moeten doen en daarbij niet te snel happen, veel met L2 / LT verdedigen. Hoge voorzetten en kopballen werken totaal niet meer in deze Fifa.sjakieman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:25:
Bundesliga is wel een prima plek om te starten, in ieder geval in de verdediging en middenveld genoeg goede en betaalbare opties. Als je maar een budget van 15K hebt, dan zijn spelers als Delaney en Stark wel prima spelers. Enige probleem zijn de spitsen, die zijn in de BL erg beperkt als je naar de budget opties kijkt.
Zo, mijn reguliere Malen voor 750 gekocht maar vervangen door IF Malen voor 17k. Zag menig aanbod al snel over de 20k heen gaan dus ik zat rustig af te wachten tot ik bij een veiling aan het langste eind trok.
Met Bergwijn IF op cam en Pukki erbij als spits heb ik de voorste linie geupgrade naar IF materiaal. Nu nog Depay, Wijnaldum en Blind upgraden.
Boëtius gepackt na wat potjes Rivals uitgezit te hebben door objectives te voltooien. Untradeable en niet de meest interessante maar ach prima reservespeler voor Bergwijn.
Met Bergwijn IF op cam en Pukki erbij als spits heb ik de voorste linie geupgrade naar IF materiaal. Nu nog Depay, Wijnaldum en Blind upgraden.
Boëtius gepackt na wat potjes Rivals uitgezit te hebben door objectives te voltooien. Untradeable en niet de meest interessante maar ach prima reservespeler voor Bergwijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Joosie200 op 26-10-2019 15:29 ]
Meh, begon goed met 9-3 en sta nu 14-9. Servers waren niet top, maar ook wat hele kut games gehad. Wordt er wel ziek van dat iedereen langs de lijnen rent. Is het in deze game nou goed om een brede defensie lijn te hebben en erg laag op eigen helft? Ik wil graag mensen meer naar het centrum dwingen, maar met spelers als Hazard en Reus op de flanken.. Wordt het wel moeilijk.
Hopen op een Goud-1, maar zal wel Goud 2 worden.
Hopen op een Goud-1, maar zal wel Goud 2 worden.
Die ozil objectives en de nieuwe wekelijkse objectives zijn lekker te combineren. Ben nu bezig om clubniveau level 27 te halen, zodat ik een top pakket krijg van een enkele compititie.
Wel pijnlijk hoe het mij vorige week niet lukte kopballen te scoren, maar nu wel die 2 kopballen uit een corner score. Maar de objective is ondertussen verlopen.....
Wel pijnlijk hoe het mij vorige week niet lukte kopballen te scoren, maar nu wel die 2 kopballen uit een corner score. Maar de objective is ondertussen verlopen.....
De offline kopballen vorige week waren heel makkelijk te doen op beginner niveau in een vriendschappelijke offline wedstrijd. 3 matchen spelen en alle drie de objectives waren klaar.Nieuwevolger schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:59:
Die ozil objectives en de nieuwe wekelijkse objectives zijn lekker te combineren. Ben nu bezig om clubniveau level 27 te halen, zodat ik een top pakket krijg van een enkele compititie.
Ik heb het geprobeerd, maar het lukte gewoon niet. De paar keer dat een voorzet goed aankwam, kopt de speler wel weer mis of heeft de keeper een strakke redding.viperkesvp schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:18:
[...]
De offline kopballen vorige week waren heel makkelijk te doen op beginner niveau in een vriendschappelijke offline wedstrijd. 3 matchen spelen en alle drie de objectives waren klaar.
Ik heb ze alle drie op het absolute beginner niveau gespeeld, telkens enkel op voorzetten, volleys en kopballen gespeeld en ik haalde steeds 16 tot 20 doelpunten per match. Vreemd dat dit niet lukte voor jouNieuwevolger schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:20:
[...]
Ik heb het geprobeerd, maar het lukte gewoon niet. De paar keer dat een voorzet goed aankwam, kopt de speler wel weer mis of heeft de keeper een strakke redding.
Dat gezegd te hebben, ook de gouden objectives van deze week combineren lekker met de ozil challenge. Zo moet je met beide met een boogballetje scoren en rival matches spelen.
Ik heb wat issues met die challenges van de "chip shots"
Is dat nog een andere requirement ofzo die ik mis behalve een PL speler voor Ozil?
Zonet een wedstrijd gewonnen waar ik 100% zeker met Origi een intikkertje binnen heb gelegd met een boogballetje (L1+O toch he?) maar hij telt niet in beide challenges...
***EDIT***
Nog een tweede keer gedaan. Maar opnieuw niet getriggerd bij beide... Ik doe dus iets fout ofzo...
***EDIT2***
https://answers.ea.com/t5...ing-progress/td-p/8354169
Dit zou de oorzaak dus zijn
Is dat nog een andere requirement ofzo die ik mis behalve een PL speler voor Ozil?
Zonet een wedstrijd gewonnen waar ik 100% zeker met Origi een intikkertje binnen heb gelegd met een boogballetje (L1+O toch he?) maar hij telt niet in beide challenges...
***EDIT***
Nog een tweede keer gedaan. Maar opnieuw niet getriggerd bij beide... Ik doe dus iets fout ofzo...
***EDIT2***
https://answers.ea.com/t5...ing-progress/td-p/8354169
Dit zou de oorzaak dus zijn
[ Voor 33% gewijzigd door Jebus4life op 26-10-2019 17:41 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Hmm zou een aanval met gnabry, gotze and ozil een beetjr werken voor die 10 doelpunten met duisters?
Als ze scoren wel, maar is Werner geen optie ?Nieuwevolger schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:08:
Hmm zou een aanval met gnabry, gotze and ozil een beetjr werken voor die 10 doelpunten met duisters?
Lijkt alsof ze de Draxler SBC hiermee proberen te pushen.
Ik kijk uit naar je custom tactics. In Fifa19 lang gebruikt van gemaakt....sjakieman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:25:
De tactiek vind ik nog steeds 1 van de leukste onderdelen dus daar ga ik zeker mee aan de slag. Maar verwacht pas dat ik komend weekend mijn 1e wedstrijd kan spelen. Maar voor ik dan door heb wat alle instellingen precies doen (hoorde eerder dat er veel nieuwe opties waren), hoe de betere tegenstanders normaal gesproken spelen en ik genoeg heb kunnen testen met mijn nieuwe opstelling zal alleen wel even duren.LukeSpangas schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:33:
[...]
Ik kijk uit naar je custom tactics. In Fifa19 lang gebruikt van gemaakt....
Ik denk dat ik met gnabry in de spits (in een 4/3/3) wel mijn goaltjes kan maken. Ozil en gotze zijn trouwens wel erg beperkte spelers.Bossie schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:15:
[...]
Als ze scoren wel, maar is Werner geen optie ?
Lijkt alsof ze de Draxler SBC hiermee proberen te pushen.
Edit: lekker dan, volgens mij heeft die 1 duitste goal al niet mee geteld.
[ Voor 9% gewijzigd door Nieuwevolger op 26-10-2019 18:02 ]
Dramatische Weekend League. Typisch eentje waar het niet loopt in veel wedstrijden, of als het wel loopt dan knal je de bal een paar keer op de paal en verlies je ook. Begon nog best aardig met 9-3, inmiddels op 10-8. Mag blij zijn als ik Gold 3 ga halen haha.
Ligt overigens aan mezelf, ben gewoon moe en dan gaat het niet lekker. Proberen vandaag maar af te werken want ik heb geen zin om morgen nog te spelen.
Ligt overigens aan mezelf, ben gewoon moe en dan gaat het niet lekker. Proberen vandaag maar af te werken want ik heb geen zin om morgen nog te spelen.
Momenteel ga ik 11-6 in de WL, waarvan 2 losses door vreemde DNF's zijn. Bij de eerste game na het opstarten van Fifa heb ik vaak dit probleem. Ik heb het vermoeden dat een notificatie van Origin is waardoor het spel geminimaliseerd wordt, wat op de PC leidt tot een DNF. Super irritant, voortaan maar starten met een SB game dan.
Als ik Goud 3 haal, vind ik het wel mooi geweest voor dit weekend. Vorige weekend geen denderende player picks met Goud 2, Doucoure en Grealish. En 30 wedstrijden is me net even te veel voor 1 weekend. Morgen nog een paar wedstrijden knallen, hopen dat de benodigde 3 wins snel binnen zijn.
Valt het jullie op dat high pressure z'n comeback heeft gemaakt? In Fifa 20 nog weinig last van high pressure tegenstanders gehad, maar sinds deze WL kom ik ze weer regelmatig tegen. Las in dit topic ook een paar spelers die er gebruik van maken, misschien moet ik het maar eens proberen als het goed werkt.
Als ik Goud 3 haal, vind ik het wel mooi geweest voor dit weekend. Vorige weekend geen denderende player picks met Goud 2, Doucoure en Grealish. En 30 wedstrijden is me net even te veel voor 1 weekend. Morgen nog een paar wedstrijden knallen, hopen dat de benodigde 3 wins snel binnen zijn.
Valt het jullie op dat high pressure z'n comeback heeft gemaakt? In Fifa 20 nog weinig last van high pressure tegenstanders gehad, maar sinds deze WL kom ik ze weer regelmatig tegen. Las in dit topic ook een paar spelers die er gebruik van maken, misschien moet ik het maar eens proberen als het goed werkt.
Actueel 12-2 in de WL en daarmee een van de beste WL starts die ik gehad heb vooralsnog. Laatste verlies was tegen een team met oa Garincca (ofzo) en Mbappe, Neymar en Messi. Zo goed was die tegenstander niet eens maarja, zulke spelers maken het verschil.
Verder wel wat potjes gehad waarbij het balletje mijn kant op viel maar moet mezelf niet te kort doen: sinds ik speel met druk na slechte aanname, loopt het als een tierelier en ben ik veel meer in staat het spel te maken, in plaats van dat je spelers enorm passief spelen waardoor je juist verkeerd gaat instappen.
Met zo’n record zou Elite 3 haalbaar moeten kunnen zijn, maar ik weet ook dat de potjes moeilijker gaan worden. Actueel, met dit record, zou ik blij zijn met Goud 1.
Verder wel wat potjes gehad waarbij het balletje mijn kant op viel maar moet mezelf niet te kort doen: sinds ik speel met druk na slechte aanname, loopt het als een tierelier en ben ik veel meer in staat het spel te maken, in plaats van dat je spelers enorm passief spelen waardoor je juist verkeerd gaat instappen.
Met zo’n record zou Elite 3 haalbaar moeten kunnen zijn, maar ik weet ook dat de potjes moeilijker gaan worden. Actueel, met dit record, zou ik blij zijn met Goud 1.
Toch ook maar Werner erbij halen, beter dat ik niks aan het geluk over laat. Wordt er wel gek van dat iedereen tegenwoordig een verdediging duo heeft met meer dan 80 pace. Dan hebben ze daar ook nog eens 3 bakbeesten op het middenveld staan. Het is echt zeldzaam voordat je een tegenstander tegenkomt waar je lekker doorheen kan spelen...
Even uit nieuwsgierigheid maar hoe speel je dan?SH-FR schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:11:
Actueel 12-2 in de WL en daarmee een van de beste WL starts die ik gehad heb vooralsnog. Laatste verlies was tegen een team met oa Garincca (ofzo) en Mbappe, Neymar en Messi. Zo goed was die tegenstander niet eens maarja, zulke spelers maken het verschil.
Ik merk dat ik zelf erg veel moeite heb tegen agressief spelende tegenstanders, voornamelijk omdat je constant in duel bent en dan vaak de 2e of 3e bal gewoon niet haalt. Vaak als je moet switchen, dan is het duel al verloren.
Zojuist 4a5 maal op rij verloren, er was een potje bij waar ik binnen 20 minuten met 3-0 achterstond omdat de tegenstander 3 rebounds op rij in een leeg doel mag binnentikken (eindstand 6-3).
Probeer de taktiek die ik gister neerzette in je gameplans te zetten. 4222 met constant pressure. Heb mijn laatste 7 wedstrijden ermee gespeeld en het heeft me 6 wins opgeleverd. Ik start gewoon met 4231 heavy touch kom ik achter of ik als ik merk dat ik tegen iemand speel die moeite met druk heeft of ook deze taktiek gebruikt schakel ik in. Zodra ik een gat van 2 goals heb schakel ik weer terug.Bossie schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:24:
[...]
Even uit nieuwsgierigheid maar hoe speel je dan?
Ik merk dat ik zelf erg veel moeite heb tegen agressief spelende tegenstanders, voornamelijk omdat je constant in duel bent en dan vaak de 2e of 3e bal gewoon niet haalt. Vaak als je moet switchen, dan is het duel al verloren.
Zojuist 4a5 maal op rij verloren, er was een potje bij waar ik binnen 20 minuten met 3-0 achterstond omdat de tegenstander 3 rebounds op rij in een leeg doel mag binnentikken (eindstand 6-3).
Over een hele wedstrijd valt het me op dat je ongeveer 60/70 minuten dit kan spelen dat is bijna 3 kwart van de wedstrijd! ik bekijk het maar zo penaltys verlies ik altijd en verlenging geen zin in dus gas erop
Denk dat wij rond het zelfde niveau spelen en ik heb ook moeite met druk dus 80 a 90% van je tegenstanders ook
Ik speel net als bovenstaande reactie 4-2-2-2. Echter niet met constant pressure maar met pressure after heavy touch. Verder 4 breedte en 4 diepte bij verdedigen, backs op achterblijven, CVM’s op achterblijven en spitsen op achter linies kruipen.Bossie schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:24:
[...]
Even uit nieuwsgierigheid maar hoe speel je dan?
Constant pressure durf ik niet aan omdat ik merk dat wanneer je teveel en te vaak druk zet er toch veel ruimte komt te liggen, het druk zetten van de verdedigers en middenvelders vind ik extreem fijn, liep eerder tegen het probleem aan dat mijn spelers veel te passief waren en dus ga je uiteindelijk fouten maken, omdat je te afwachtend speelt.