Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:23:
[...]

Tot nu toe gaat iedereen uit van vorig jaar....maar dit jaar is alles anders :)
Klopt. Vorig jaar moest je eigenlijk al wegblijven van 83 rated kaarten. ik zou absoluut niet adviseren om die 83 rated kaarten nu te kopen. Ik zou eerder mikken op 84+ cheap kaarten. Maar investeer ook met de coins die je kunt missen.
Bossie schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:53:
[...]

Ik denk dat Scream Aguero relevant blijft tot TOTS, en zelfs dan nog bovengemiddeld. Bizar goede kaart zeker met de huidige “meta”.
Helemaal eens. Aantal potjes met scream Aguero gespeeld en die kaart is echt bizar goed. Wel erg duur. Maar die zal zeker niet 'snel' worden ingehaald door betere kaarten. Hij kan denk ik prima mee tot februari.

Eusebio 89 is overigens ook bizar goed. Wat een goals die maakt zeg....

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 24-10-2019 11:37 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Bean77 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:35:

Eusebio 89 is overigens ook bizar goed. Wat een goals die maakt zeg....
Mag ook wel voor die 4 mil.. :P _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
silvi0 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:59:
[...]

Gelukkig wel ja. Maar ik had hem ook in fifa19 omstreeks deze tijd en ik vind hem nu echt stukken beter. Waarschijnlijk door de huidige game mechanics, maar toch, het verschil is wel opmerkelijk.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
silvi0 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:59:
[...]

Had em vorig jaar untradeable uit een van de icon SBCs, het enige issue is dat je niet weet waar je hem moet heenzetten want hij speelt overal goed.

Heb je die nieuwe Braziliaanse CB en Aanvaller al geprobeerd (Garrincha/Capita ofzo( ?

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 24-10-2019 12:03 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:02:
[...]

Had em vorig jaar untradeable uit een van de icon SBCs, het enige issue is dat je niet weet waar je hem moet heenzetten want hij speelt overal goed.

Heb je die nieuwe Braziliaanse CB en Aanvaller al geprobeerd (Garrincha/Capita ofzo( ?
Ik heb hem nu als spits en daar doet hij het heel goed, maar zou ook prima als cam kunnen.
Scream Bernard is wel een dribbel koning hoor en onvermoeibaar. Jammer dat hij wat minder betrouwbaar is qua finishen, maar daar heb ik andere spelers voor.

edit: garrincha wel op het oog als toekomstige upgrade voor Dembele.

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 24-10-2019 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Bale is zoveel beter als een spits in een twee spitsen systeem ipv als rechter aanvaller, nu komt die echt in posities dat hij hard kan uithalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:12:
[...]

Ik heb hem nu als spits en daar doet hij het heel goed, maar zou ook prima als cam kunnen.
Scream Bernard is wel een dribbel koning hoor en onvermoeibaar. Jammer dat hij wat minder betrouwbaar is qua finishen, maar daar heb ik andere spelers voor.

edit: garrincha wel op het oog als toekomstige upgrade voor Dembele.
Deze CB dus (met shadow): https://www.futbin.com/20/player/13239/carlos-alberto-torres

Meer meta word het niet

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er goed ook, goede balance en agility en ok composure. Ziet er beter uit dan Ferdinand/blanc ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:21:
[...]

Ziet er goed ook, goede balance en agility en ok composure. Ziet er beter uit dan Ferdinand/blanc ofzo.
idd, snelle backs zijn er zat maar de baby als CB ziet er prima uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/rfdoqqc1ogu31.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bean77 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:21:
[...]

Goedkoper en wellicht ook een goede optie is Cannavaro;
https://www.futbin.com/20/player/13140/fabio-cannavaro

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 22:28

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik hap wel ff, maar wat zijn nu de echte alternatieven?
La Liga is misschien nog een optie en eventueel een Frans of Braziliaans team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:23

Jebus4life

BE User

Hoelang blijven de scream kaartjes nog in packs overigens? Ik vermoed 31 oktober?
Ik wil Romagnoli oppikken, maar ik vermoed dat die prijzen gaan blijven dalen (of stabiel blijven iig) tot ze niet meer te packen zijn.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
bvbal79 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:30:
[...]

ja BPM gaat goed... ik bewaar altijd de grote leagues en kans op league SBC leagues en de 3 kleine engelse leagues (voor MM en SBC die bronzen spelers nodig hebben), rest verkoop ik
Ik doe alle spelers weg. Heb liever nu de coins dan weet ik het hoe lang wachten tot er een SBC komt.

maar ik heb de coins dan ook 'hard' nodig, heb nog geen top spelers of top team (Wesley IF / Bergwijn IF, Iago Aspas zijn de beste spelers, dan weet je het wel :+ )

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Bossie schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:56:
[...]

Serie A heeft een behoorlijk goeie aanval en verdedigers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
https://twitter.com/EASPO.../1187051060247973888?s=20

Oei, die boetius uit sbc is een een goeie aanwinst voor een nederlands team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:25
Serie A heeft inderdaad leuke spelers.. Er zijn 2, voor zover mogelijk in FIFA, betrouwbare keepers, goede verdedigers (RA valt wat tegen dit jaar). Middenveld en aanval heeft ook redelijk wat keuze..

En natuurlijk Gomez, heerlijke speler :-)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-09 20:30
Zo, een paar daagjes weg dus de G3 Player Picks via telefoon geopend, Packs laat ik staan tot morgen (zo’n 10 erg lekkere Packs). Kreeg Hummels 88, niet eentje die heel erg bruikbaar is maar toch zeer goed, heb al Plea 84, Lewandowski en Hernandez 84 (onverhandelbaar) dus als t zo doorgaat kan ik een extra Bundesliga team gaan maken :).

Waren dus G3 Rewards, erg teleurstellend. Eerste week 16-14, tweede week 19-11 en vorige week 14-14 en dramatisch gespeeld. Inmiddels wel dik in Divisie 4 dus G2 moet dit weekend prima te doen zijn. Moet echt nog beter worden in FIFA 20, 19 lag me vooralsnog beter. Wel gemerkt dat ik al snel een stuk lekkerder speel met goede servers.

Edit: toch erg fijn dat EA alsnog League SBC’s heeft uitgebracht. Pakketjes zijn leuk en t is een behoorlijke uitdaging om die te voltooien.

[ Voor 9% gewijzigd door SH-FR op 24-10-2019 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:39
Nieuwevolger schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:25:

Zeker waar, ik vind zijn gewone kaart ook al best aardig! Maar om daar nou 225k tegenaan te gooien vind ik weer wel veel van 't goeie. Tevens zijn de rewards uit de SBC's niet groots als ik diverse spelers mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Aangezien de gold markt zwaar aan het kelderen is met alle content die EA erop gooit, zit ik te twijfelen om mijn high rated en relatief dure spelers zoals Mertens te verkopen en de coins in een Icon te steken die wel stabiel blijft tot aan black friday.

Hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Ik heb nu 600k, wilde het eigenlijk in Van Dijk stoppen, maar ik heb dezelfde overwegingen. Misschien hou ik het geld nog even vast. Kan mijn team toch pas volgend weekend echt weer gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-09 07:23
DeeleNL schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:27:
[...]

Zeker waar, ik vind zijn gewone kaart ook al best aardig! Maar om daar nou 225k tegenaan te gooien vind ik weer wel veel van 't goeie. Tevens zijn de rewards uit de SBC's niet groots als ik diverse spelers mag geloven.
Ik heb er voorlopig 1 gedaan. Eintracht Frankfurt en daar kwam scream romagnoli en Forsberg CL kaart uitlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08:32
Dacht toch is even kijken wat mijn spelers doen, lees overal dat de prijzen flink dalen.
En nu zie ik dat VVD gemiddeld 70k duurder weggaat dan toen ik hem 3 weken geleden heb gekocht. Snap er niet veel meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Dani05 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:36:
Dacht toch is even kijken wat mijn spelers doen, lees overal dat de prijzen flink dalen.
En nu zie ik dat VVD gemiddeld 70k duurder weggaat dan toen ik hem 3 weken geleden heb gekocht. Snap er niet veel meer van :)
De endgame spelers (zoals VVD) stijgen alleen maar omdat iedereen haar speler upgrade en daarom de vraag groter is. Waardoor die middenklasse spelers (zoals mertens) juist flink dalen omdat iedereen er vanaf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
DeeleNL schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:27:
[...]

Aah wist niet dat ze zo duur waren, het wordt tijd dat depay in totw een keer komt, hij kan wel een kleine boost gebruiken om bruikbaar te blijven. Het zelfde geldt voor een 2e IF voor Malen. Want een Nederlands only elftal loopt behoorlijk achterop vergeleken met een bundesliga, Frans, premier leageu en serie A team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:39
Laan1988 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:35:
[...]

Ik heb er voorlopig 1 gedaan. Eintracht Frankfurt en daar kwam scream romagnoli en Forsberg CL kaart uitlopen.
Scream Romagnoli lijkt me een erg degelijke CB. De SBC's zijn sowieso altijd leuk om te doen, dus ik ga ze zeker voltooien maar nu is het nog zaak om coins te sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:50
Voor mijn wel, eerste keer, maar leuk plaatje :+

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Goelan schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:23:
[...]
Zoals er ook geen League SBC's kwamen? ;)
Haha ja inderdaad, het feest is compleet indien er toch icon sbc's komen.
Aan de andere kant balen daar ik een aantal weken geleden de schmeichel baby icons nog heb verkocht.
Edit: het inslaan van 83/84 rated spelers voor +/- 1000 coins is altijd goed. In ieder geval als ze uit een goede competitie/land komen. Een Visca heeft bijvoorbeeld weinig zin. Hoewel het een fijne super sub is.
Elke dag zijn er lazy buyers die gewoon jou extra coins geven.
Is list al mijn 83/84 voor de gewenste prijs, elke dag.
En ook mijn Hamsiks/Visca/Tadics verkopen gewoon, laatst nog 10x Hamsik
Ik hou het bij in excell wat ik aan 83/84 verkoop/winst en ik zit nu rond de 400k

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
SH-FR schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:25:
Zo, een paar daagjes weg dus de G3 Player Picks via telefoon geopend, Packs laat ik staan tot morgen (zo’n 10 erg lekkere Packs). Kreeg Hummels 88, niet eentje die heel erg bruikbaar is maar toch zeer goed, heb al Plea 84, Lewandowski en Hernandez 84 (onverhandelbaar) dus als t zo doorgaat kan ik een extra Bundesliga team gaan maken :).

Waren dus G3 Rewards, erg teleurstellend. Eerste week 16-14, tweede week 19-11 en vorige week 14-14 en dramatisch gespeeld. Inmiddels wel dik in Divisie 4 dus G2 moet dit weekend prima te doen zijn. Moet echt nog beter worden in FIFA 20, 19 lag me vooralsnog beter. Wel gemerkt dat ik al snel een stuk lekkerder speel met goede servers.

Edit: toch erg fijn dat EA alsnog League SBC’s heeft uitgebracht. Pakketjes zijn leuk en t is een behoorlijke uitdaging om die te voltooien.
Haha ik heb precies ditzelfde gevoel. Zit hoog in Divisie 4, en merk dat ik beter word maar dat ik nog echt wel beter kan ook. Verdedigend ist prima, aanvallend nog matig soms.

Ga komende weekend league ook voor G2. Alles extra is meegenomen. Lager dan G3 is teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 16:28
sensately schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:40:
[...]

De endgame spelers (zoals VVD) stijgen alleen maar omdat iedereen haar speler upgrade en daarom de vraag groter is. Waardoor die middenklasse spelers (zoals mertens) juist flink dalen omdat iedereen er vanaf wil.
Ook nog voor een kleine maand daarna gaan ook die eraan.
van dijk houd ik ook gewoon is een first owner.
Neymar al weg gedaan als het spel het wil schiet ook hij over :p koop mijn droom voorhoede over een maandje wel :) kan ik nu even doorsparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:23

Jebus4life

BE User

Ik vermoed dat ik next mijn achterlijn ga vernieuwen, want ik kom daar toch kwaliteit tekort.

Ik speel met 3 CB en 2 WB's
IF Kolarov - Murillo - Rugani - Nkoulou - Florenzi

Vooral centraal zit ik dus echt met issues. Murillo is snel maar verdedigend te zwak. Rugani is vrij traag en lage stamina. Nkoulou ben ik eigenlijk wel verrassend tevreden van maar moet ook geupgrade worden.

Ik vermoed dat ik ga mikken op een centrale achterlijn Romagnoli - Baby Nesta - Koulibaly

Gezien ik nu 75k heb zit ik dicht tegen Romagnoli maar hoop dat hij nog wat zakt zolang hij packable is. Koulibaly valt eigenlijk goed mee qua prijs (die is wel te vinden voor 30k ofzo) en baby Nesta haal ik vanavond (of desnoods in het weekend wel binnen)

Jammer dat ik zo arm ben ingame :o :+

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:11:
[...]

Serie A heeft een behoorlijk goeie aanval en verdedigers.
Wat heeft Serie A behalve Ronaldo dan behalve een paar high rated maar vooral logge verdedigers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Bossie schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:09:
[...]

Wat heeft Serie A behalve Ronaldo dan behalve een paar high rated maar vooral logge verdedigers?
Mertens en Insigne zijn echt top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:39:
[...]

Ben Yedder is prima basismateriaal hoor. Scoort vaak bij mij. 5* WF ook. Hunter erop en knallen.
Tot dusver bevalt hij (IF) wel. Wordt soms wat makkelijk van de bal gezet, maar zn finishen is wel heel erg nice. Vraag me af of ik Butra baby dan nog wel nodig heb, want die zal net zo goed van de bal worden gezet lol. Qua stats is het verder niet zo goed verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:41:
[...]

Tot dusver bevalt hij (IF) wel. Wordt soms wat makkelijk van de bal gezet, maar zn finishen is wel heel erg nice. Vraag me af of ik Butra baby dan nog wel nodig heb, want die zal net zo goed van de bal worden gezet lol. Qua stats is het verder niet zo goed verschillend.
Heb ze beide gebruikt vorig jaar, Yedder is het best als CAM maar Butra is een pure get-in-behind spits en heeft een bizar goed schot. Ondanks zijn stats/work-rates speelde de prime in ieder geval erg agressief.

@RoeKoe idd, maar je wilt ze toch niet beide hebben (of drie inclusief Dybala), ondanks hun snelheid zijn in WL door de bijbehorende delayed gameplay toch vaak kwetsbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 24-10-2019 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Bossie schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:50:
[...]

Heb ze beide gebruikt vorig jaar, Yedder is het best als CAM maar Butra is een pure get-in-behind spits en heeft een bizar goed schot. Ondanks zijn stats/work-rates speelde de prime in ieder geval erg agressief.

@RoeKoe idd, maar je wilt ze toch niet beide hebben (of drie inclusief Dybala), ondanks hun snelheid zijn in WL door de bijbehorende delayed gameplay toch vaak kwetsbaar.
Insigne heb ik in het begin gehad, die is echt gewoon goed te noemen. Scream Dzeko doet ook beter zijn werk dan zijn stats doen vermoeden. Mertens heb ik zelf niet mee gespeeld nog, maar dat is een kwelling om tegen te spelen. Immobile heeft ook een mega goed schot.

Verder moet je inderdaad geen Juventus verdedigers hebben maar met Manolas en Koulibaly kom je beter uit de voeten en die nieuwe scream Romagnoli ziet er goed uit. Handanovic op goal en het doet echt niet onder dan de andere leagues....

Stats en Work rates zeggen gelukkig niet alles in FIFA 20

[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 24-10-2019 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
bvbal79 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:05:
[...]

Verder moet je inderdaad geen Juventus verdedigers hebben....
Geldt dit alleen voor de CV's, of ook voor Alex Sandro? Was van plan hem te gaan kopen als LB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Arazogia schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:08:
[...]

Geldt dit alleen voor de CV's, of ook voor Alex Sandro? Was van plan hem te gaan kopen als LB
Alex Sandro is goed maar wel redelijk duur.. Telles was voor mij even goed en is vele malen goedkoper. Moet je hem wel kunnen linken natuurlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:01
Bossie schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:09:
[...]

Bij gebrek aan big bucks ben ik best tevreden met mijn Serie A teampje hoor :)

GK - Handanovic
LB - Hernandez
CB - Manolas
CB - Koulibaly
RB - Florenzi
LM - Costa
CDM - Matuidi
RM - Lozano (OTW)
CAM - Dybala
ST - Gomez (TOTW)
ST - Insigne

Bankwarmers die ik steeds wissel:
Cuadrado
Pjanic
Immobile

Wil nog graag Mertens op de kop zien te tikken.

Verder nog tips anyone?

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Arazogia schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:08:
[...]

ah ja CV's ik speel 3-5-2 met mijn serie A team. backs is Alex Sandro denk ik inderdaad een van de beste backs in het spel, maar heb hem zelf niet. Ik heb daarintegen Allan als CDM met dropback

Alleen de rechtervleugel is kwetsbaar in de serie A, achter heb ik nu Florenzi met daarvoor Lozano

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 14:03
Nieuwevolger schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:25:

En daar gaan de silver prijzen voor de Bundesliga :)

Had iets van 50k geïnvesteerd in silver kaartjes, zie nu al kaartjes die ik voor 550 heb gekocht, te koop staan voor dik 2000.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Maverick! schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:15:
[...]

GK - Handanovic
LB - Hernandez
CB - Manolas
CB - Koulibaly
RB - Florenzi
LM - Costa
CDM - Matuidi
RM - Lozano (OTW)
CAM - Dybala
ST - Gomez (TOTW)
ST - Insigne

Cuadrado
Pjanic
Immobile

Verder nog tips anyone?
Ik zou eens naar die IF Martinez kijken van Inter, ik ga hem zelf denk ik wel even proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maverick! schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:15:
[...]

GK - Handanovic
LB - Hernandez
CB - Manolas
CB - Koulibaly
RB - Florenzi
LM - Costa
CDM - Matuidi
RM - Lozano (OTW)
CAM - Dybala
ST - Gomez (TOTW)
ST - Insigne

Cuadrado
Pjanic
Immobile

Verder nog tips anyone?
Die Scream CB ziet er OP uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
bvbal79 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:17:
[...]

Ik zou eens naar die IF Martinez kijken van Inter, ik ga hem zelf denk ik wel even proberen
Thanks, ga ik ook maar eens proberen. Heeft een goede shot stat en is niet duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Maverick! schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:24:
[...]

Thanks, ga ik ook maar eens proberen. Heeft een goede shot stat en is niet duur.
Nee daarom, zitten toch altijd wat IF pareltjes in het spel. In Mijn Bundesliga team speelt IF Thuram beter dan een Lewandowski bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Bossie schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:56:
[...]

Serie A is prima. Alleen RB is wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Fraaank schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:33:
[...]

Serie A is prima. Alleen RB is wat minder.
Klopt, die heb ik puur op pace geselecteerd.

Martinez net voor 20k op de kop getikt. Vanavond eens proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik ga denk ik voor dybala of mertens sparen, dan kan ik zo spelen:

insigne - bale
mertens/dybala
gomez-allan-modric
IF hernandez-CB van ac milan- koulibaly- RB van real madrid
keeper van inter

Ik heb nu gomez op 10, en dan staat douglas costa maar op lcm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bossie schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:50:
[...]

Bwoah dunno, Yedder heeft me net naar divisie 3 geloodst. Vind hem echt heel erg nice spelen, prima loopacties ook. Als CAM lijkt hij me juist wat minder, long shots 71 en passing ook niet heel top.

Ga deze weekend league iig 4-2-3-1 aanhouden, Yedder in de punt, Suarez erachter, baby Overmars links en Dembele rechts. Dan heb ik nog 700.000 coins om wat leuks mee te doen. Kan bijvoorbeeld Overmars upgraden, of kijken naar een betere CAM/CF dan Suarez (hoewel die gewoon ontzettend bevalt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-09-2020
Die sbc Bundesliga, is dat de moeite om echt alles te doen ? Of zonde van de coins ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:05:
[...]

Bwoah dunno, Yedder heeft me net naar divisie 3 geloodst. Vind hem echt heel erg nice spelen, prima loopacties ook. Als CAM lijkt hij me juist wat minder, long shots 71 en passing ook niet heel top.

Ga deze weekend league iig 4-2-3-1 aanhouden, Yedder in de punt, Suarez erachter, baby Overmars links en Dembele rechts. Dan heb ik nog 700.000 coins om wat leuks mee te doen. Kan bijvoorbeeld Overmars upgraden, of kijken naar een betere CAM/CF dan Suarez (hoewel die gewoon ontzettend bevalt).
Wissel Yedder en Suarez eens om, zodra Suarez de bal even kan vasthouden zul je zien dat Yedder de ruimtes opzoekt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:58
Altijd leuk zo'n verplichte loss streak, in 3 potjes heb ik in totaal 15 (!) keer op paal geschoten en 1 daarvan was dat beide werden geraakt. Echt elk schot was op de paal en de tegenstander heeft natuurlijk 1 schot op doel en meteen raak.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
niemand hier die last heeft van de servers? zelfs een sbc invullen op de ps4 zelf gaat traag en krijg om de zoveel tijd communicatieprobleem met de servers probeer het later nog eens..
Gisteren is het begonnen en sindsdien heb ik het nog steeds.
Spelers listen op de transfermarkt duurt uren zo.. En dan knalt ie mij er weer ui..

Ligt toch echt aan hun neem ik aan? Maar lees er online niks over, ben ik dan wel de enige met dit gekut op moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
7000 coins betaald voor een rare CL card, omdat sbc over 20 minutjes verloopt en ik hem nodig had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer is de beste tijd om een schaduw kaartje te kopen ? Probeer nu al een week een kaartje voor me if digne te krijgen maar het is gewoon niet te doen. Continu verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
mijn pack luck houdt echt niet over de laatste tijd. Ik maak nooit een klapper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
Als je nog teveel spelers in je item map zitten hebt + 100/100 transfermap. Dan kan je geen packs meer openen ofzo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Laatst online: 29-08-2023
Xavi2k schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:15:
Als je nog teveel spelers in je item map zitten hebt + 100/100 transfermap. Dan kan je geen packs meer openen ofzo ??
Jawel alleen je kan je dubbele niet meer kwijt op de transfermarkt en niet in je club.
Dus of je moet wachten tot je de dubbele op de transfermarkt kwijt kan of ze snel verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Ben zo gek geweest om mijn eerste WL inschrijving te doen, ben benieuwd :P
Ga het met dit team proberen:
https://www.futbin.com//20/squad/8554056

Moet hiermee toch wel wat potjes kunnen winnen, wil in ieder geval die 9 voor de token bemachtigen en hoop zoals vorig jaar gold 3/2 mogelijk is.
Doe het puur en alleen voor die token aangezien ik de frustratie van de WL niet meer wil, maar ja ook weer zo competitief ingesteld dat als ik mee doe ik gold wil halen ook haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
jerommeke96 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:22:
[...]

Jawel alleen je kan je dubbele niet meer kwijt op de transfermarkt en niet in je club.
Dus of je moet wachten tot je de dubbele op de transfermarkt kwijt kan of ze snel verkopen
Ok thanks, maar de packs blijven sowieso dagen ‘wachten’ tot er plaats is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Heb mij ook ingeschreven voor de WL, hopelijk kan ik genoeg potjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Xavi2k schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:30:
[...]

Ok thanks, maar de packs blijven sowieso dagen ‘wachten’ tot er plaats is?
Jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Wtf ben even lekker zilveren spelers aan het traden. Mag ik niet meer bieden.
Heeft EA deze functie tijdelijk uitgeschakeld moet niet gekker worden...
Pak die fucking bots is aan ipv van een persoon die het eerlijk speelt en geen regels overtreedt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:21:
Pak die fucking bots is aan ipv van een persoon die het eerlijk speelt en geen regels overtreedt
Lees het topic terug. Deze vraag is al meerdere keer beantwoord.
Het is irritant, maar ergens begrijp ik het wel. Heb er ook regelmatig last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:38
Hele rechter flank vernieuwd. Ik wacht nog tot Semedo wat minder word want dat slaat alles voor een RB. Ingame 4222 met Ben op rechtse CAM. Haal gemakkelijk winsten in Divisie 4. Ga voor Goud 1 dit weekend.Kom niet vaak Sterling tegen dus ben benieuwd of dit een upgrade is ten aanzien van gnabry

https://www.easports.com/...Id=uWcvFkiBnRO3S:FFA20PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
FidoDido schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:21:
Haha iets minder fanatiek over bieden ofwel gun een ander ook wat :+
Beter 1x je max prijs bieden ipv steeds erover heen anders blijf je dit krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na het afzakken inmiddels weer in divisie 4. Vooralsnog merk ik het verschil niet met divisie 5, maar dat zal nog wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bean77 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:31:
[...]

Lees het topic terug. Deze vraag is al meerdere keer beantwoord.
Het is irritant, maar ergens begrijp ik het wel. Heb er ook regelmatig last van.
Was ook geen vraag ;) meer een constatering en dat het idd irritant is. Was ook in volume aan het bieden :p waarschijnlijk gaan we dan te snel net geen bot snelheid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 22:35:
Na het afzakken inmiddels weer in divisie 4. Vooralsnog merk ik het verschil niet met divisie 5, maar dat zal nog wel komen.
Volgens mij is qua matchmaking gelijk met seasons etc in f18, dus brackets van 1-3, 4-6 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:02:
[...]

Volgens mij is qua matchmaking gelijk met seasons etc in f18, dus brackets van 1-3, 4-6 etc
Ah vandaar, dan moet ik zorgen dat ik in 4 blijf :+

Ik heb middle Garrincha zojuist gehaald btw. Morgen in WL eens zien hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Bean77 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:16:
[...]

Ik heb middle Garrincha zojuist gehaald btw. Morgen in WL eens zien hoe dat gaat.
Ben benieuwd of hij dan ook een eigen sprint animatie heeft, want hij had toch iets aan zijn benen? Weet niet meer of het was dat 1 van zijn benen langer was dan de ander of dat hij O-benen had. De Bureau Sport aflevering over hem een aantal jaar geleden was wel interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:16:
[...]

Haha die kan bijna niet tegenvallen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 10:49
Pompi schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:25:
[...]

Ben benieuwd of hij dan ook een eigen sprint animatie heeft, want hij had toch iets aan zijn benen? Weet niet meer of het was dat 1 van zijn benen langer was dan de ander of dat hij O-benen had. De Bureau Sport aflevering over hem een aantal jaar geleden was wel interessant
Bij zijn geboorte bleek dat zijn rechterbeen naar buiten gedraaid stond en dat zijn linkerbeen zes centimeter korter was en naar binnen gedraaid stond. Desondanks, of misschien juist dankzij deze handicap groeide Garrincha uit tot een zeer technische voetballer en een van de grootste dribbelaars aller tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riemer schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:10:
[...]

Bij zijn geboorte bleek dat zijn rechterbeen naar buiten gedraaid stond en dat zijn linkerbeen zes centimeter korter was en naar binnen gedraaid stond. Desondanks, of misschien juist dankzij deze handicap groeide Garrincha uit tot een zeer technische voetballer en een van de grootste dribbelaars aller tijden.
Dacht dat Nedved ook een afwijking had aan een knie, waardoor hij als voetballer juist een voordeel had

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 10:49
Bossie schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:12:
[...]

Dacht dat Nedved ook een afwijking had aan een knie, waardoor hij als voetballer juist een voordeel had
Pavel Nedvěd heeft unieke knieschijven. Volgens bondsarts Petr Krejčí is hij de enige man met knieschijven die uit drie delen bestaan, een zogenaamde patella-tri-partitia. De bijzonderheid werd ontdekt toen Nedvěd in 1996 van Sparta Praag naar Lazio Roma verhuisde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:02:
[...]

Het zoekt ongeveer de persoon met de dichtsbijzijnde rating op. Dus als je net in 4 zit, kun je makkelijk met iemand van 5 matchen, maar 6 wordt al lastiger.

Vorig jaar werd er aan het eind zo wenig gespeeld dat ik vanuit div5 toen zelfs gematched werd aan iemand van divisie 3.... heeft dus ook met aanbod te maken van spelers op dat moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:09:
[...]

Het zoekt ongeveer de persoon met de dichtsbijzijnde rating op. Dus als je net in 4 zit, kun je makkelijk met iemand van 5 matchen, maar 6 wordt al lastiger.

Vorig jaar werd er aan het eind zo wenig gespeeld dat ik vanuit div5 toen zelfs gematched werd aan iemand van divisie 3.... heeft dus ook met aanbod te maken van spelers op dat moment
uiteraard, je word niet gematched aan iemand die niet aan het queuen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:20:
[...]

uiteraard, je word niet gematched aan iemand die niet aan het queuen is ;)
Ik geef aan dat er niet met brackets gewerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
bvbal79 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:09:
[...]

Het is daarom ook bij WL ook aan te raden om als je langer dan normaal moet wachten het matchen te stoppen en daarna opnieuw te proberen, want je kan dan ook spelers met veel betere ELO krijgen. Hoe langer je wacht hoe "extremere" matching EA probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Pompi schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:24:
[...]
Het is daarom ook bij WL ook aan te raden om als je langer dan normaal moet wachten het matchen te stoppen en daarna opnieuw te proberen, want je kan dan ook spelers met veel betere ELO krijgen. Hoe langer je wacht hoe "extremere" matching EA probeert.
Of ik nou div 7 of 1 speel, de eerste WL wedstrijden tot aan zilver zijn goed te doen qua tegenstand daarna krijg ik het zwaar. Dan kost het veel concentratie, doorzettingsvermogen etc. en wordt het een struggle en weinig leuk maar eerder een verplichting (tja je wil toch niet die pakjes missen en die playerpicks! misschien zit er wel een Griezman bij?).
En toch elk jaar weer de nieuwe FIFA ;)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:35:
[...]

Of ik nou div 7 of 1 speel, de eerste WL wedstrijden tot aan zilver zijn goed te doen qua tegenstand daarna krijg ik het zwaar. Dan kost het veel concentratie, doorzettingsvermogen etc. en wordt het een struggle en weinig leuk maar eerder een verplichting (tja je wil toch niet die pakjes missen en die playerpicks! misschien zit er wel een Griezman bij?).
Al divisie 1 gespeeld? Dat is erg netjes. Kan je ons vertellen hoe het bevalt in divisie 1? Heb je al tegen grote tegenstanders gespeeld zoals tekkz, kurt etc.?
Heb je nog goede tips voor ons, altijd welkom van een divisie 1 speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
simons schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:35:
[...]

Afhankelijk van je losses begint de ELO dan je natuurlijk problemen te geven, zeker dan wil je niet tegen iemand komen die er een stuk beter voor staat. Zeg dat jij bijvoorbeeld 6 verliezen hebt en EA geen vergelijkbare speler op dat moment kan vinden en je iemand geeft die nog lekker 15-0 gaat omdat die wel beschikbaar is. De matchmaking is namelijk zo dat ze gewoon steeds verder van jouw ELO af gaan zoeken voor een beschikbare tegenstander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Had een Draft-token uit m'n WL-rewards. Dus ik dacht: als warmup voor WL!

Wat een bagger is dat op PC zeg. Mensen kunnen blijkbaar MIJN game laten crashen, waardoor ik een verlies krijg. Gelukkig krijg ik uit m'n eerste ronde verlies weer een Draft-token!

Eerste twee potjes gewonnen en nu kom ik gewoon niet meer aan een wedstrijd toe in de halve finale. Alleen maar bots die direct leaven na de aftrap. Dit bestaat dus al sinds het begin van Draft en zit er nog steeds in. Hoeveel geld verdient EA ook alweer met FIFA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-09 16:54
Hebben hier al veel mensen hun Icon swaps gebruikt? Ik heb na een tijdje nu dan echt alle online icon swap objectives behaald en heb er dus 8 (had niet verwacht dat ik dit zou doen, maargoed).

De Squad Battles objectives zijn wel rot ... maar dan kan je dus op 12 komen. Misschien dat ik er daar 2 of 3 van ga doen. Dan zat ik te kijken dus naar bijv. Roberto Carlos, of een Ballack. Iemand tips om wel of niet voor bepaalde spelers te gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Casual_T schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:02:
Hebben hier al veel mensen hun Icon swaps gebruikt? Ik heb na een tijdje nu dan echt alle online icon swap objectives behaald en heb er dus 8 (had niet verwacht dat ik dit zou doen, maargoed).

De Squad Battles objectives zijn wel rot ... maar dan kan je dus op 12 komen. Misschien dat ik er daar 2 of 3 van ga doen. Dan zat ik te kijken dus naar bijv. Roberto Carlos, of een Ballack. Iemand tips om wel of niet voor bepaalde spelers te gaan? :)
Ik heb de icon swaps nog niet gebruikt. Ik wacht totdat ik er genoeg heb voor Zanetti. Die past perfect in mijn team en is ook een van de weinige - zo niet enige - echte endgame speler.

Garrincha verkocht na paar DR potten. Geen slechte speler maar zijn afwerking vind ik toch wel erg matig. Misschien wel gewoon pech, maar ik ga bouwen aan een nieuw team waar ik voorlopig geen veranderingen aan ga brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Casual_T schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:02:

Ik vond de SB-objectives makkelijker dan die van de Rivals. Je kan redelijke teams bij elkaar kopen en de tegenstanders van SB's tegenwoordig gewoon verversen. Het kost alleen even tijd..

Moet zelf alleen het token van de WL (9x winnen) nog, maar ik denk dat ik die niet ga halen. Net als de comment hierboven spaar ik door tot Zanetti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Grappig dat ik de meeste mensen over Zanetti hoor. Ben zelf geïnteresseerd in Wright!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-09 16:54
Bean77 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:09:
[...]

Ik heb de icon swaps nog niet gebruikt. Ik wacht totdat ik er genoeg heb voor Zanetti. Die past perfect in mijn team en is ook een van de weinige - zo niet enige - echte endgame speler.
Zanetti had ik helemaal nog niet bekeken, thanks voor de tip. Ziet er idd behoorlijk ziek uit, voor deze fase van de game. Maar die kan je dus op z'n vroegst pas ergens half november krijgen, mits de volgende objectives goed te doen zijn.

@Arazogia Thanks!

Ik vind Gerard er trouwens ook wel behoorlijk goed uitzien qua stats .. met de juiste chem style dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Mensen die quiten zodra ze met twee doelpunten achter komen... Is daar een speciaal plekje voor in de hel? Ik zit mijn game altijd uit, hoe pijnlijk het soms ook kan zijn (2-8 pas nog gehad). Zo irritant als je een keer een lekker potje hebt, de ander ermee kapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassonn
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
kw_nl schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:19:
Mensen die quiten zodra ze met twee doelpunten achter komen... Is daar een speciaal plekje voor in de hel? Ik zit mijn game altijd uit, hoe pijnlijk het soms ook kan zijn (2-8 pas nog gehad). Zo irritant als je een keer een lekker potje hebt, de ander ermee kapt.
In WL kan ik het nog begrijpen, vind ik het zelf ook fijn als mensen weg gaan. In Rivals zing ik het ook altijd uit, gister 4-1 om de oren gehad vind het dan juist wel goed om het verdedigen een beetje te oefenen tegen betere gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Met WL kan ik me het ook nog voorstellen, al heb ik het zelf nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel altijd al mijn potjes uit. Elk potje krijg je toch wat xp en volgens mij krijg je dat niet als je quit.
Maar ik kom het zelf ongelooflijk vaak mee dat tegenstanders quitten. Eigenlijk ook wel weer fijn zodat ik aan een volgend potje kan beginnen.
Fraaank schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:16:
Grappig dat ik de meeste mensen over Zanetti hoor. Ben zelf geïnteresseerd in Wright!
Wright kan mij niet echt bekoren. Denk dat hij rond toty al ingehaald kan zijn door betere spelers in de game. Dan is het nog een leuke sub, maar ik focus mij het liefst op een endgame achtige speler.
Gooi een shadow op Zanetti en je bent klaar. Hij kan zelfs als wingback of als cdm spelen als je met 3 achterin gaat spelen.
Bij Wright zou ik er een hawk opgeven, maar zijn passing blijft dan slecht. Dribbelen gaat wel en composure vind ik randje voor een spits.
Maar is het altijd leuk om met helden vanuit het verleden te kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassonn
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
Ik ga voor Gerrard, naast Liverpool fan te zijn is het een heerlijk kaartje. Zanetti heb ik echt 0 gevoel bij niet echt een vette icon ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bassonn schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:27:
Ik ga voor Gerrard, naast Liverpool fan te zijn is het een heerlijk kaartje. Zanetti heb ik echt 0 gevoel bij niet echt een vette icon ofzo.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/qqitfzk2uyr31.png

Dat is ook mijn plan, maar ben er nog niet helemaal uit, zal hem voornamelijk als playmaker CDM gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Nou voor mij niks lekkerde dan wanneer je voorstaat en de tegenstander quite, zodat je meteen de winst pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:24:
Wright kan mij niet echt bekoren. Denk dat hij rond toty al ingehaald kan zijn door betere spelers in de game. Dan is het nog een leuke sub, maar ik focus mij het liefst op een endgame achtige speler.
Gooi een shadow op Zanetti en je bent klaar. Hij kan zelfs als wingback of als cdm spelen als je met 3 achterin gaat spelen.
Bij Wright zou ik er een hawk opgeven, maar zijn passing blijft dan slecht. Dribbelen gaat wel en composure vind ik randje voor een spits.
Maar is het altijd leuk om met helden vanuit het verleden te kunnen spelen :)
Zo had ik er nog niet naar gekeken, thanks! Misschien nu ook Zanetti dan inderdaad, aangezien er geen goede RB in de Calcio A zit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:43:
[...]

Zo had ik er nog niet naar gekeken, thanks! Misschien nu ook Zanetti dan inderdaad, aangezien er geen goede RB in de Calcio A zit!
Kies vooral wat jezelf leuk vindt, de fun factor is ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 17:45
Voor de Ajacieden onder ons is dit geweldig nieuws!
https://www.ajax.nl/strea...-headscans-in-fifa-20.htm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Bean77 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:24:
[...]

Ik speel altijd al mijn potjes uit. Elk potje krijg je toch wat xp en volgens mij krijg je dat niet als je quit.
Maar ik kom het zelf ongelooflijk vaak mee dat tegenstanders quitten. Eigenlijk ook wel weer fijn zodat ik aan een volgend potje kan beginnen.
Als je het uitspeelt veranderd je ELO ook en als je quit niet, dus dan krijg je in WL in het volgend potje dus weer iemand van dat niveau. Bijvoorbeeld ELO van +2 gaat naar 1 als je verliest maar als je quit dan blijft hij op +2 staan terwijl je wel een loss te pakken hebt.
Pagina: 1 ... 37 ... 185 Laatste