Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:01
chengbondkwok schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:30:
[...]

Die heet ook GK Basic. En niet Basic
Nondeju... thanks :+

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 16:28
Meneer iCy schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:09:
[...]

Die staat nog laag, dus het is een gokje die je kan wagen. Als het bericht gehyped en het is waar zal die misschien wel stijgen.

Zijn OTW is allang gestegen, dus die zou ik niet gokken.

Edit: Heb zelf wel de gok gewaagd. 5x gekocht voor 14k.
Om 4 uur zijn otw kopen dan verkoopt iedereen hem als die if krijgt. Denk dat die morgen dan nog hoger is richting frenkie zijn prijs is een populaire meta speler voor WL.
Misschien dat ik die gok waag met 1 kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:32

Meneer iCy

swarma

Ik wil ingame naar 4231 om te proberen, maar ben er nog niet over uit wie ik als CDM ga neerzetten.

Zat te denken aan IF Veratti, wel traag maar de verdediging zou de speler die wel langs veratti komt op kunnen vangen.

Ik ben niet gehecht aan Meunier/Kimpembe en Di Maria

Pablo Sarabia gaat dan vervangen worden
Huidige start opstelling:
https://www.futbin.com/20/squad/9228530

Waar ik naar toe wil ingame:
https://www.futbin.com/20/squad/9954596

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovialgent
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-03 15:34
Heb al vaker last gehad van extreme lag tijdens Division Rivals etc nu kwam ik dit topic tegen op reddit:

https://www.reddit.com/r/...nd_button_delay/?sort=top

Zijn er hier al oplossingen voor gevonden om toch een degelijke server te hebben ingame en niet te moeten spelen met spelers die draaien als vrachtwagens etc ? Maar een responsive game te kunnen hebben ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
huis-r schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:41:
@Bossie Begin jij met CAM's of wissel je in-game naar een formatie waarin je LM/RM op de CAM positie gaan staan? Misschien dat dat wel effect heeft op mijn speelstijl.

Heb je ook andere opstellingen geprobeerd deze editie?
Ik begin met 442 voor chem, maar kan ook prima 442/41212-2 spelen (352 nog niet geprobeerd, maar is wel een favoriet).

Momenteel is dit mijn team ingame (@Bean77 Bernard heb ik dus al als RCAM).
https://www.futbin.com/20/squad/8154634

Upgrade plans:
-> Bernardo Silva -> Salah
-> Rashford -> Son
-> Swaps ben ik nog niet uit

En gebruik ik nu deze tactics, maar ik probeer altijd een paar varianten om vervolgens aan te passen:
YouTube: BEST PRO 4231 CUSTOM TACTICS POST PATCH - BEAT DROP BACK - FIFA 20

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassonn
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
Bossie schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:25:
[...]

Ik speel 4231, maar zijn het voornamelijk niet objective grinders die zich hebben laten droppen?
In het weekend heb ik merkbaar minder weerstand in Rivals, aangezien vrijwel iedereen dan WL speelt.

Btw, iemand tips mbt de LCAM in een EPL 4231, heb nu Bernardo Silva maar heb bijna de coins voor Salah die simpelweg iets maar schade doet in de omschakeling.

Volgende target zou dan Rashford -> Son worden.
Heb je Pepe wel eens geprobeerd? Heb zijn otw kaart vind hem heerlijk spelen. Dodelijk schot met zijn linker, Maar Mo is natuurlijk een ander kaliber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassonn
Bossie schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 12:22:
[...]

Ik begin met 442 voor chem, maar kan ook prima 442/41212-2 spelen (352 nog niet geprobeerd, maar is wel een favoriet).

Upgrade plans:
-> Rashford -> Son

En gebruik ik nu deze tactics, maar ik probeer altijd een paar varianten om vervolgens aan te passen:
Heb je dan wel 10 chem voordat je switcht naar dit? Lekker team wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassonn schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 12:45:
[...]

Heb je dan wel 10 chem voordat je switcht naar dit? Lekker team wel.
yep, in 442 start formatie heeft hij alleen maar links met EPL spelers.
Pepe niet geprobeerd, wel gespeeld met Salah loan.

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 23-10-2019 12:54 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Lekker teampje hoor @Bossie!

Hoe bevalt Scream Alli? Ziet er wel als een heel degelijk kaartje uit. Had in 18 zijn POTM, speelde ook altijd lekker. Zelf ga ik Roy Keane pakken als swap, lijkt me een zeer stabiele CVM die ik waarschijnlijk de hele game nog wel ga gebruiken.

Note to myself: 442 en 41212(2) verwerken in mijn aanvalsplannen en is gaan uitproberen in de komende potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 12:22:
[...]

Upgrade plans:
-> Rashford -> Son

Speel nu sinds paar dagen de 4231 met pressure on heavy touch en possesion. Dit werkt voor mij dus echt goed. Nu eindelijk is 5 potjes niet verloren op rij :)
Merk hiermee dat ik de passing error echt verminder en kan nu veel beter het balbezit spel spelen.
Nu blijft het fifa het lot kan nautuurlijk in 1x omslaan maar ben voorzichtig positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huis-r schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:16:
Lekker teampje hoor @Bossie!

Hoe bevalt Scream Alli? Ziet er wel als een heel degelijk kaartje uit. Had in 18 zijn POTM, speelde ook altijd lekker. Zelf ga ik Roy Keane pakken als swap, lijkt me een zeer stabiele CVM die ik waarschijnlijk de hele game nog wel ga gebruiken.

Note to myself: 442 en 41212(2) verwerken in mijn aanvalsplannen en is gaan uitproberen in de komende potjes.
Voor 442, de custom tactics gespost door Bean spelen erg leuk en met 41212-2 zijn er simpelweg erg veel varianten mogelijk.

Ik heb zelf toen ook met POTM Alli gespeeld (had hij toen ook net een YPOTY?), ik gebruik hem als CDM/Playermaker met Shadow.

@FidoDido Die combinatie nog niet geprobeerd, maar passing is uiteraard beter met possesion en het slechts met fast build-up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Ik ga echt stoppen met totw investeringen dacht gister wijnaldum goedkoop op te pikken voor 155k is die nu 143k.... verlies er echt te veel coins op laatste weken.
Ik ga anders wel brons pack methode doen is traag maar levert nog wat op tenminste of zilveren spelers verhandelen in volume :P
Merk echt dat EA de markt verzadigd zodat traden voor de gewone man hele lastig is geworden, benieuwd of andere ook ervaren dat handelen toch wel lastig is geworden?
Dacht het na vorig jaar onder de knie te hebben maar heb er veel meer moeite mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:32

Meneer iCy

swarma

FidoDido schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:57:
Ik ga echt stoppen met totw investeringen dacht gister wijnaldum goedkoop op te pikken voor 155k is die nu 143k.... verlies er echt te veel coins op laatste weken.
Hoop voor je dat die stijgt aankomend weekend door de WL.

Had net Ben Yedder voor 230k verkocht (toendertijd ingekocht voor 115K) en nu weer teruggekocht voor 212K mocht die wel in de TOTW zitten. (nouja, uurtje geleden
gedaan).

Was een snelle 6,5k winst. :+

Als die er wel in zit ga mijn huidige otw in de verkoop voor iets hoger dan de 230k en koop ik hem wel weer terug na de hype volgende week.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
FidoDido schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:57:
Ik ga anders wel brons pack methode doen is traag maar levert nog wat op tenminste of zilveren spelers verhandelen in volume :P
Merk echt dat EA de markt verzadigd zodat traden voor de gewone man hele lastig is geworden, benieuwd of andere ook ervaren dat handelen toch wel lastig is geworden?
Dacht het na vorig jaar onder de knie te hebben maar heb er veel meer moeite mee
De markt is gisteren op zijn gat gegaan, volgens mij had niemand dit zien aankomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:26:
[...]

De markt is gisteren op zijn gat gegaan, volgens mij had niemand dit zien aankomen....
Dit kon je jaren geleden al zien aan komen. Kijk maar naar de marktontwikkeling in eerdere fifa's. Het is de periode van onzekerheid over de komende acties vanuit EA. Halloween, black friday, komst van promo packs etc.
Belangrijkste reden waarom ik een paar dagen geleden mijn team grotendeels verkocht heb en geïnvesteerd heb in een goede icon.

Hopelijk komende dagen echte goede sbc's waar je hoge rated spelers moet inleveren.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:58
bvbal79 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:26:
[...]

En hij gaat misschien nog wel lager nu er vrijdag weer een selectie scream kaarten komt dus mensen blijven promo packs kopen. Zag dat Rashford van 80-90k naar rond de 40 was gegaan, maar vind het te riskant met wat vrijdag kan gebeuren om nu al te hopen dat zo'n kaart weer gaat stijgen. Enigste wat misschien enigszins slimme investering kan zijn zijn de high rated spelers waar niemand mee speelt, voor als er ooit een high rated SBC komt.

Een 88 David Silva moet toch wel bijna gaat stijgen van zijn huidige 22k prijs, maar durf nu echt niks te voorspellen met mogelijk nog een crash op vrijdag.

[ Voor 10% gewijzigd door Pompi op 23-10-2019 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Ik ben van plan VVD te kopen, is dit een goed moment of gaat die nog zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bean77 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:29:
[...]

Dit kon je jaren geleden al zien aan komen. Kijk maar naar de marktontwikkeling in eerdere fifa's. Het is de periode van onzekerheid over de komende acties vanuit EA. Halloween, black friday, komst van promo packs etc.
Belangrijkste reden waarom ik een paar dagen geleden mijn team grotendeels verkocht heb en geïnvesteerd heb in een goede icon.

Hopelijk komende dagen echte goede sbc's waar je hoge rated spelers moet inleveren.
Volgens mij is hij dit jaar toch weer vroeger. ....de eerste crash was vorig jaar begin november na de weekend league toen, pre- black friday crash. Dit is gewoon op een blue tuesday zonder duidelijke correlatie.

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 23-10-2019 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:34:
[...]

Volgens mij is hij dit jaar toch weer vroeger. ....de eerste crash was vorig jaar begin november na de weekend league toen, pre- black friday crash. Dit is gewoon op een blue tuesday zonder duidelijke correlatie.
Was eind oktober. Vraag was of het rond komend weekend zou zijn of de weekend er op. Veel spelers zijn zich meer bewust van het handelen door alle youtubers en je zag in fifa 19 al dat ze tijdig hun eieren voor hun geld kozen.

Wat nog wel handig is om je club uit te pluizen. Premier league trainer kaarten verkopen nog best goed (500-550 op ps4), genoeg positiekaarten die je nu nog kunt verkopen evenals chemistry styles zoals sniper en deadeye. Verwachting is dat ze snel niks meer waar zijn dus ik ben druk bezig om alle overbodige items te verkopen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Bean77 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:29:
[...]

Maar totw is nooit zo gigantisch hard gezakt als dit jaar. Was normaal een stabiele investering, deze fifa nog totaal niet. Uit Packs worden spelers nog goedkoper dan in packs.
Wordt tijd voor echte goede sbc's ik wacht met mijn investering tot de WL en anders dan maar verlies pakken.
Denk dat otw en de scream kaarten nog de beste zijn.

Vorig jaar begon black Friday panic Pas 2 weken daarvoor. Maar ik ga mijn Neymar ook verkopen morgen en haal tijdelijk wel even Bernard ervoor terug. Koop mijn top spelers wel met black friday tot die tijd lekker coins ophopen :) komen Neymar en mbappe vanzelf wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Verbaas mij nu ook steeds dat sommige bronzen spelers nog voor 2500+ gaan en andere voor 800 - 1600, terwijl er nog steeds niet bekend is of er League SBC's komen en het dus steeds logischer wordt dat ze niet gaan komen. Waren dan ook vaak nog spelers uit de "kleinere" competities.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:41:
[...]
Wat nog wel handig is om je club uit te pluizen. Premier league trainer kaarten verkopen nog best goed (500-550 op ps4), genoeg positiekaarten die je nu nog kunt verkopen evenals chemistry styles zoals sniper en deadeye. Verwachting is dat ze snel niks meer waar zijn dus ik ben druk bezig om alle overbodige items te verkopen.
Ik heb hier ook veel van verkocht voor leuke prijzen, ik vermoed dat iedereen zijn kaartjes voor de Icon Swap objectives nog een beetje wilde boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08:32
Is er de voorgaande jaren erg veel van de prijzen van topspelers afgegaan rond Black Friday?
Speel op dit moment met mijn Premier league team in een 4231 formatie.(Loopt lekker, nederlagen liggen vooral aan mezelf en niet aan de servers o.i.d :P ) Heb aubameyang in de spits, en Eriksen daarachter.
Eriksen kan mij echter totaal niet bekoren, en heb met eventuele coins na zijn verkoop 350k. Iemand aanbevelingen? Hou het wel graag in de premier league

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassonn
Dani05 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:08:
Is er de voorgaande jaren erg veel van de prijzen van topspelers afgegaan rond Black Friday?
Speel op dit moment met mijn Premier league team in een 4231 formatie.(Loopt lekker, nederlagen liggen vooral aan mezelf en niet aan de servers o.i.d :P ) Heb aubameyang in de spits, en Eriksen daarachter.
Eriksen kan mij echter totaal niet bekoren, en heb met eventuele coins na zijn verkoop 350k. Iemand aanbevelingen? Hou het wel graag in de premier league
Firmino is echt geweldig, probeer hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EHhW_Y6U4AAvSHS?format=png&name=900x900

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Dus OTW Griezman en Ben Yedder maar geen Lukaku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Pompi schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:36:
[...]

Dus OTW Griezman en Ben Yedder maar geen Lukaku
Yeps klopt. Ben blij dat ik hele zondagnacht nog heb gespeeld. Niet dat ik wat zal packen, maar het zijn wel mooie spelers om kans op te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Xamsix schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:39:
[...]

Yeps klopt. Ben blij dat ik hele zondagnacht nog heb gespeeld. Niet dat ik wat zal packen, maar het zijn wel mooie spelers om kans op te maken.
Weer veel high rated kaarten maar dus ook een 0.00000000001% kans om iets te packen wat hoger dan 81 is. Volgens mij heb je meer kans als de maximale hoogte rond de 86 is en meerdere 82-86 spelers in de TOTW zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Pompi schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:44:
[...]

Weer veel high rated kaarten maar dus ook een 0.00000000001% kans om iets te packen wat hoger dan 81 is. Volgens mij heb je meer kans als de maximale hoogte rond de 86 is en meerdere 82-86 spelers in de TOTW zitten.
Kans wordt heel klein idd, lekker hopen/bidden maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:58:
[...]

Kans wordt heel klein idd, lekker hopen/bidden maar.
Heb je dadelijk een rode 79IF en Aguero 91 in je Rivals rewards :9
Van het minimale uitgaan, dan raak je ook niet teleurgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Bossie schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 17:02:
[...]

Heb je dadelijk een rode 79IF en Aguero 91 in je Rivals rewards :9
Van het minimale uitgaan, dan raak je ook niet teleurgesteld
Van mij mag op zich wel weer terug komen dat je van Goud 2 minimaal 81 of 83+ hebt en daar onder is het random, zoals het ook met TOTS zoals vorig jaar was want dan speel je tenminste ook nog echt ergens voor.
Hoeft dan niet allemaal van die waarde te zijn maar tenminste 1 speler van al je keuzes ofzo om niet iedereen meteen de beste te geven. Want heb tot nu steeds Goud 2 gehaald en hoogste speler tot nu toe was 79 dus niet heel motiverend.

[ Voor 20% gewijzigd door Pompi op 23-10-2019 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
By the way; raar idee misschien. Heeft iemand al eens gekeken naar de baby icon Petit? Is een LB, maar zou een ongelofelijke CDM zijn. Wat als je die erin wisselt aan start of the game?

https://www.futbin.com/20/player/141/emmanuel-petit

Check stats met shadow. Lage prijs ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:01

Jebus4life

BE User

Man, Nainggolan als RW, serieus?
Ik vind die zo heerlijk spelen, en de upgrade is gewoon beestachtig, maar dus totaal niet bruikbaar (tenzij je elke wedstrijd je opstelling wilt omgooien, maar daar heb ik geen zin in).

Als je hem omvort tot RM, is hij wel een beestige alrounder, maar hij mist echt snelheid voor die positie

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 17:04:
[...]

Van mij mag op zich wel weer terug komen dat je van Goud 2 minimaal 81 of 83+ hebt en daar onder is het random, zoals het ook met TOTS zoals vorig jaar was want dan speel je tenminste ook nog echt ergens voor.
Ik heb dit weekend mijn eerste WL, ik speel voor 9 wins voor de futswap objective :)
Kaartje is bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:03
Jebus4life schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 17:06:
Man, Nainggolan als RW, serieus?
Ik vind die zo heerlijk spelen, en de upgrade is gewoon beestachtig, maar dus totaal niet bruikbaar (tenzij je elke wedstrijd je opstelling wilt omgooien, maar daar heb ik geen zin in).

Als je hem omvort tot RM, is hij wel een beestige alrounder, maar hij mist echt snelheid voor die positie
Hij stond afgelopen wedstrijd bij Cagliari rechts buiten, dan krijgt hij die kaart ook. Als hij volgende keer een IF krijgt en hij staat CAM of CM krijgt ie die kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:01

Jebus4life

BE User

SlqmLqck schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 17:15:
[...]

Hij stond afgelopen wedstrijd bij Cagliari rechts buiten, dan krijgt hij die kaart ook. Als hij volgende keer een IF krijgt en hij staat CAM of CM krijgt ie die kaart.
Ja, ik had dat inderdaad wel zo verwacht, maar je snapt wat ik bedoel :+
Nog steeds een heerlijke kaart natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Jebus4life op 23-10-2019 17:19 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pompi
Ik ga hier stuk. Heb een bronzen speler gevonden waar een price fixer al zijn spelers voor 150 min prijs en 1700 BIN heeft gedaan, maar niemand kocht ze dus heb er veel voor 150 verkocht en ze vliegen nu voor 900 min en 1200 BIN van mijn transferlijst. Nog nooit zo gemakkelijk coins gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer van Griezmann. Heeft die het toch gered met een goal en een wel erg simpele assist. OTW te vroeg verkocht, ach sometimes you win, sometimes you loose.
Ben Yedder wel een IF, dat komt wel uit omdat zijn OTW hier in de basis staat.

IF voor Troost-Ekong is ook wel grappig. Ooit jaren geleden raakte hij geen pepernoot bij mijn plaatselijke FC (net overigens als Robin Gosens die nu bij Atalanta speelt). Zo zie je maar weer lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 17:29:
Jammer van Griezmann. Heeft die het toch gered met een goal en een wel erg simpele assist. OTW te vroeg verkocht, ach sometimes you win, sometimes you loose.

IF voor Troost-Ekong is ook wel grappig. Ooit jaren geleden raakte hij geen pepernoot bij mijn plaatselijke FC (net overigens als Robin Gosens die nu bij Atalanta speelt). Zo zie je maar weer lol.
Ipv van Yedders heb ik 17 discard IF's gekocht, had niet verwacht dat hij een IF zou pakken bij het modderende Monaco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:26
Bean77 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 17:29:

Voor mij komt dat perfect uit heb vorige week mijn normale Griezman ingeruild voor Griezman OTW, heb hem vorige week voor 610k gekocht en hij loopt nu al richting de 800k😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:10
Ajax - Chelsea, lijkt net FIFA... Zulke goals krijg ik dus ook vaak tegen. Blijkbaar toch wel realistisch...

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 17:06:
[...]

Ik heb dit weekend mijn eerste WL, ik speel voor 9 wins voor de futswap objective :)
Kaartje is bonus.
Zit met dezelfde gedachte om dit te gaan doen, eigenlijk puur en alleen voor die objective. Maar als ik hier de WL ervaringen lees wordt het dan wel 1 met genoeg frustratie vermoed ik :P

Moet zeggen vandaag 8 potjes rivals gespeeld voor het eerste alle 8 zonder rare problemen :) heb een keer heerlijk gespeeld alles gebeurde zoals ik het uit wilde voeren, passen, schieten, verdedigen trucjes flawless heb er zelfs 0 verloren, 1x gelijk spel ben weer van 880 naar 1096 rival punten geklommen 8)
Dus het kan wel degelijk een fijne game zijn als lichtpuntje

Er komen dus toch league sbc's wordt dus in zilveren en bronze spelers investeren voor de komende competities haha:
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1187051060247973888

[ Voor 10% gewijzigd door FidoDido op 23-10-2019 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Inmiddels maak ik mij klaar voor weer een nieuwe Weekendleague zit nu op een slordige 1535 rivals punten. Hopen op LW Griezmann in mijn rewards (gaat not gebeuren ":))

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie morgen alweer gebeuren dat ik opgescheept ga worden met een rode Ben Yedder. EA flikt me zulke dingen altijd.....

@Bossie , die 4231 van rannerz speelt echt super relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:49:
Ik zie morgen alweer gebeuren dat ik opgescheept ga worden met een rode Ben Yedder. EA flikt me zulke dingen altijd.....

@Bossie , die 4231 van rannerz speelt echt super relaxed.
idd, een CDM die tussen je CB's inzakt waardoor je backs hoger op gaan staan, en dan de tweede die meeschuift met de aanval en eigenlijk een soort deep lying playmaker is.

Wat niet relaxed speelt is die bizarre 1-2 seconde lag op input

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ligt het aan mijn controller of is speler selectie wisselknop gewoon bugged? Zo vaak dat ik op LB druk en er niets gebeurt, ook geen andere speler wordt geselecteerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:26
noodel1988 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:32:
Ajax - Chelsea, lijkt net FIFA... Zulke goals krijg ik dus ook vaak tegen. Blijkbaar toch wel realistisch...
Welke goals? Staat nog 0-0 hoor😊

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jpzuyd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 30-09-2020
Weet niet of jullie veel spelers in je club hebben maar zou maar is ff prijzen checken. Aantal non rare uit elke grote comp gaan voor een vermogen weg momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Toch maar een nieuwe RB/LB gescoord in de vorm van Russilon en Bellerin. Beide goede pace en beide all round hogere classificatie dan Haps en Dumfries.

Beetje de poor mans Semedo en Theo Hernandez. Daar kom ik geld voor tekort.

[ Voor 20% gewijzigd door Joosie200 op 23-10-2019 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:06
Hmmmm heel bizar laatste potje. Ik moest nog wat punten halen om we te kwalificeren voor de WL. (Voor de 9 wins )
Sta 4-1 voor , niks aan de hand. Mis kans op kans en hij maakt uiteindelijk via een corner de 4-3.
In de laatste minuut dat mijn keeper de bal moet uittrappen blijft het spel stil staan alsof ik Disconnect.
Een paar seconden later hapert het beeld en je raad het al ligt de bal in mijn doel. 4-4 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:00
Pfff.... ben er ook weer ff zo klaar mee. Ineens verlies ik alles kansloos in mijn divisie! Raar..

Edit: en ook tot grote ergernis stond ik gisteren riant rang 1, zijn ineens die punten zo hoog dat ik rang 2 sta! WTF!?!?!

[ Voor 39% gewijzigd door Moody2204 op 23-10-2019 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 22:01:
Pfff.... ben er ook weer ff zo klaar mee. Ineens verlies ik alles kansloos in mijn divisie! Raar..

Edit: en ook tot grote ergernis stond ik gisteren riant rang 1, zijn ineens die punten zo hoog dat ik rang 2 sta! WTF!?!?!
Niet kansloos hier, maar de kansen gaan er steeds simpelweg niet in. Aanvallers zijn misschien snel, maar keepers zijn nog veel sneller :/

Het voelt constant alsof mijn team een vertraging heeft, in de modder zit of simpelweg niet op snelheid kan komen. Alsof de game compensatie toepast tegen al die low-rated objective teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Eindig niveau 1 in divisie 4, worden prima rewards. Heb behoorlijk veel gespeeld laatste tijd, merk dat als ik een beetje focus dat divisie 3 zeker mogelijk moet zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Hier 6x op rij verloren. Kennelijk ben ik niet goed genoeg meer voor deze divisie terwijl ik gisteren nog bijna promoveerde. Kennelijk zit FIFA 20 zo rot in elkaar dat je de ene avond alles kan en de avond er na er niks meer van kan. Wat natuurlijk niet zo is. Maar in dit spel gebeurt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 22:55:
Hier 6x op rij verloren. Kennelijk ben ik niet goed genoeg meer voor deze divisie terwijl ik gisteren nog bijna promoveerde. Kennelijk zit FIFA 20 zo rot in elkaar dat je de ene avond alles kan en de avond er na er niks meer van kan. Wat natuurlijk niet zo is. Maar in dit spel gebeurt het gewoon.
Op woensdagavond word er simpelweg door veel fanatieke spelers gespeeld, die willen nog even de 12000 punten uit de WL doortrekken naar rank 1/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Oke, woensdagavond slechte avond dus... benieuwd hoe het dan morgen weer gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
  • Registratie: September 2019
Al 6 ploegen van de duitse comp SBC gedaan , en allemaal rotte packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 22:28
Gister avond echt weer een top avond 1x gelijk 7x winst.
Wel mijn opstellen veranderd naar 433(4) allemaal gewonnen met 3-1 enz.
Misschien dat dit dan toch de meest beste speelwijze voor mij is.

Opstelling

Coman-Paco alcacer-bellerabi
Tollisso-muller-Brandt
Schulz-Boateng-Akanji-Piszcek
Burki

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:05
Die Drogba (89) is echt een aanrader.
Ik zag dat je hem kon verdienen bij icon swap.
Dus voor iedereen voor wie dat weg gelegd is, ik ben echt tevreden over hem.
Zelf heb ik veel moeite met de opdrachten om swap spelers te verdienen 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Xavi2k schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 02:39:
Al 6 ploegen van de duitse comp SBC gedaan , en allemaal rotte packs
Ik laat die SBC links liggen. Ik vind de spelers niet erg interessant. Ik verkoop nu al mijn bronzen bundesliga spelers (van de BPM methode) voor leuke prijzen

Ik speel nu ingame 4-2-2-2:

Mane - Auba
Dembele - Son
Frenkie de Jong (OTW) - Sissoko
Robert Carlos - Lenglet - Militao - Semedo (CL kaart)
Ter Stegen

Ik moet wel zeggen dat ik vrij veel pack luck heb dit jaar (o.a. Son, Semedo (beide tradable) en Auba (untradable) gepackt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
Damn packs weer geopend en geen shit! Is zo Frustrerend !!! Ik speel elke SB en rival tot rang 1, weekend league toch mijn 11 wins etc. En nooit 1 deftige speler in de packs. Van wat hangt pack luck af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:39
Ik speel nu al een tijdje met dit Nederlandse team en het speelt best aardig. In game switch ik naar 4231 of 41212. Doordat er geen tot weinig keuze is op verschillende posities ben ik aan het kijken naar een 2e team om mee af te wisselen. Vorig jaar had ik een Serie A team en dat beviel erg goed.

Hebben jullie tips voor leuke (betaalbare) sterke competities? Ik ben nu in het bezit van Sanchez OTW, Lukaku OTW en De Ligt OTW, dus Serie A ligt voor de hand maar het lijkt me ook leuk om ergens anders te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 22:28
Hele week gedacht ik moet voor de coins gaan voor Division Rewards.
Toch weer de verleiding gedaan voor pakketten en Bergwijn gepackt again.....

Helaas volgende week beter

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Goelan
Geluk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 10:49
Xavi2k schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:01:
Damn packs weer geopend en geen shit! Is zo Frustrerend !!! Ik speel elke SB en rival tot rang 1, weekend league toch mijn 11 wins etc. En nooit 1 deftige speler in de packs. Van wat hangt pack luck af ?
Volgens mij geef je zelf het antwoord al op je vraag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Hoe diep je zakken zijn, er is hier wel iemand die daar tips over heeft :X
:>

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Mijn packluck is zeker aanwezig! Scream Ibrahimovic gepackt!

Nu de vraag houden of cashen? 8) 8)

[ Voor 25% gewijzigd door silvi0 op 24-10-2019 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
Haha my bad :P
Maar bedoel, als je veel geld stort voor packs te kopen, kan je dan rapper pack luck ofzo hebben ? Want is echt wenen dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11:05
Waar kan je de WL rewards claimen? Ik zie alleen de SB rewards, of komt de WL pas om 10:00?

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:06
Untradeable gekozen .... helemaal niets!
Speel elke dag wel, doe rivals , squad battles , veel sbc 's en heb nog maar 1 walkout gehad (87 rated , weet niet eens meer wie...)

Ik heb wel , op de weekend league swap na, alle kaarten en ben goed op weg naar de 85 zaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
Xavi2k schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:27:
Haha my bad :P
Maar bedoel, als je veel geld stort voor packs te kopen, kan je dan rapper pack luck ofzo hebben ? Want is echt wenen dit
Hoe meer packs je opent, hoe meer kans je hebt om iets leuks te packen. Maar het is en blijft een kwestie van geluk.

Als jij en ik allebei 100 packs openen wil het niet zeggen dat we beide precies hetzelfde qua waarde krijgen.

[ Voor 52% gewijzigd door Goelan op 24-10-2019 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silvi0
Klojet schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:31:
Waar kan je de WL rewards claimen? Ik zie alleen de SB rewards, of komt de WL pas om 10:00?
Ja 10 uur..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
MadMoody schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 22:55:
Het kan altijd nog erger, gisteren 10x verloren en 1x gelijk. Wel met mijn first-owned Bundesliga team, maar toch. Zoveel wedstrijden pech. Input-lag leek ook heel hoog. In een wedstrijd 2x penalty weggegeven terwijl ik alleen LT/L2 ingedrukt had. Een wedstrijd zelf twee penalties gemist (gestopt). Een wedstrijd 90 minuten beter, 16 om 3 schoten en hij maakt de gelijkmaker (met Ronaldo en Mbappe in de spits) in de 84e minuut. Een wedstrijd leg ik de bal breed binnen de 16 op mijn spits voor open doel krijg ik een penalty omdat de passer omver wordt getrapt, bal lag al in het doel. Vreselijk. Nog nooit zo boos geworden tijdens fifa. Meestal kan ik een verliespot wel relativeren, maar nu was het zóó erg.

Waarom hebben jullie het trouwens over Black Friday, dat is toch pas eind november? Merk wel dat spelers waarde verliezen.

[ Voor 5% gewijzigd door DennisCle op 24-10-2019 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ga ik voor untradeble packs om m’n kansen te verhogen, is mijn beste speler nog steeds fernandinho....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crab-
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08 18:35
Zo herkenbaar :-(
DennisCle schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:44:
[...]

Het kan altijd nog erger, gisteren 10x verloren en 1x gelijk. Wel met mijn first-owned Bundesliga team, maar toch. Zoveel wedstrijden pech. Input-lag leek ook heel hoog. In een wedstrijd 2x penalty weggegeven terwijl ik alleen LT/L2 ingedrukt had. Een wedstrijd zelf twee penalties gemist (gestopt). Een wedstrijd 90 minuten beter, 16 om 3 schoten en hij maakt de gelijkmaker (met Ronaldo en Mbappe in de spits) in de 84e minuut. Een wedstrijd leg ik de bal breed binnen de 16 op mijn spits voor open doel krijg ik een penalty omdat de passer omver wordt getrapt, bal lag al in het doel. Vreselijk. Nog nooit zo boos geworden tijdens fifa. Meestal kan ik een verliespot wel relativeren, maar nu was het zóó erg.

Waarom hebben jullie het trouwens over Black Friday, dat is toch pas eind november? Merk wel dat spelers waarde verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
[...]

Pak je het wel goed aan ? Normaal vallen deze echt goed mee ..
Je kan direct 4 van de beste spelers inzetten, dan van minuut 1 kan je 3 wissels doen. Heb je toch al 7 sterke spelers op het veld.. normaal moet je toch 2a4 zeer goeie first owned spelers hebben, beetje puzzelen en komt goed! Succes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

[...]
De tijd rond BF is meestal het moment dat de dure gouden spelers hun grootste prijsdrop in het seizoen maken. Let wel die drop is vaak veel eerder en meestal als bepaalde YT influencers roepen dat de markt aan het crashen is. De grote meute biedt dan massaal hun kaarten aan, under-cutten als een malle etc.etc.
Meestal met BF als er weer heel veel coins op de markt komen is er een kortdurige rebound, EA helpt dan vaak een handje met TOTW sbc (83 rated spelers nodig om die te doen) en de goude kaarten markt is dan daarna failliet.

Advies: koop nu die 83/84 kaarten in, je kan nu 83 krijgen voor 800-900, rond de BF sbc gaan ze tussen de 2900-3900 weg. Tel uit je winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mina en Parejo uit de speler picks. Qua ratings mag ik niet klagen. Had meer luck mogen hebben op een betere speler, maar zie ook genoeg voorbeelden van veel slechtere picks.
Op naar de volgende WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Het effect van BF ken ik inderdaad, maar het verbaast me dat het nu al is aangezien het nog meer dan een maand weg is
Xavi2k schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:53:
[...]

Pak je het wel goed aan ? Normaal vallen deze echt goed mee ..
Je kan direct 4 van de beste spelers inzetten, dan van minuut 1 kan je 3 wissels doen. Heb je toch al 7 sterke spelers op het veld.. normaal moet je toch 2a4 zeer goeie first owned spelers hebben, beetje puzzelen en komt goed! Succes
Ja ik heb het bij 4 andere probleemloos gedaan en de eerste twee wins van de BL gingen ook probleemloos. Wissel altijd 3 sterke spelers erin. Zelfs van divisie 5 naar 4 gepromoveerd op deze manier, maar gisteren lukte het gewoon niet. Alles op de paal etc. Heb bij de Bundesliga zelfs mijn sterkste first owned met Pavlenka en Boaten en Forsberg. Ongelooflijk gewoon. Nu zelfs tot div6 gezakt. Drama. 10x verlies voor 1 win potje, had ook gewoon moeten stoppen, maar wilde van het gezeik af zijn met de laatste win voor deze objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-09 16:54
Niet ontevreden met de rewards. Rivals = coins (44K) en WL player picks, Ruffier (86) en Doucoure (84). Wilde eigenlijk Ndidi IF halen, dus misschien dat ik Doucoure wel even uit probeer.

Verder werkelijk niets uit de WL packs gepackt. Hoogste was João Moutinho (84).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Traditioneel k+peren rewards, afgelopen wl buffelen naar goud 2.... 2x 81 rated player picks en uit de pakjes paar 83 en 84 als hoogste. Lekker rewarding EA! nee dat nodigt mij echt uit voor komende wl *not*

Gelukkig gisteren blauwe Erikssen uit bundeliga pakje dus dat was wel ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Bij de eerste van mijn 2 WL picks kon ik kiezen tussen Martinez en Alonso, maar voor de spits gegaan aangezien ze toch beide 84 zijn. 2de pick was helaas max 81 dus Grealish gekozen. Verder nog een paar UCL spelers uit mijn rewards gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silvi0
Mijn geluk kan niet meer op vandaag.. Eerst pack ik Ibra Scream en daarna Dybala..

Dybala is ook flink gezakt in prijs zie ik! Ik speel tot nu toe nog met een nederlands team maar denk toch ook een Serie A team te bouwen..

Iemand nog advies over Ibra?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Ja.
Verkopen, coins investeren en traden. Wanneer de kaarten dan echt interessant worden dan heb je voldoende coins om toe te slaan.
Bedoel, 91 scream Aguero wordt echt wel snel getopt door een echt goede kaart. Dat mensen daar nu 2m voor neertellen.... *facepalm*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goelan
silvi0 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:22:

Dybala is ook flink gezakt in prijs zie ik!
Heel veel spelers zijn flink in prijs gezakt.. Sissoko, Dembele, Militao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:10
silvi0 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:22:
Mijn geluk kan niet meer op vandaag.. Eerst pack ik Ibra Scream en daarna Dybala..

Dybala is ook flink gezakt in prijs zie ik! Ik speel tot nu toe nog met een nederlands team maar denk toch ook een Serie A team te bouwen..

Iemand nog advies over Ibra?
Ik Veltman en blind en houdt het op... :(

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Pfoe Division Rivals had ik Rank 1 Divisie 4 en Weekend League de hele nacht gegrind om Gold 2 te halen.

Beste speler die ik pack was Douglas Costa. Wel teleurstellend, maar had ook niet heel veel verwacht.

However, de player picks zaten wel mee! Heb een rode Ben Yedder kunnen oppikken, wordt mijn supersub. Ook een rode Di Maria. Not bad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:38:
Pfoe Division Rivals had ik Rank 1 Divisie 4 en Weekend League de hele nacht gegrind om Gold 2 te halen.

Beste speler die ik pack was Douglas Costa. Wel teleurstellend, maar had ook niet heel veel verwacht.

However, de player picks zaten wel mee! Heb een rode Ben Yedder kunnen oppikken, wordt mijn supersub. Ook een rode Di Maria. Not bad :)
Ben Yedder is prima basismateriaal hoor. Scoort vaak bij mij. 5* WF ook. Hunter erop en knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:39:
[...]

Ben Yedder is prima basismateriaal hoor. Scoort vaak bij mij. 5* WF ook. Hunter erop en knallen.
Ja heb zijn gewone kaart paar keer geprobeerd, maar moest er nog aan wennen. Ga hem wat vaker uitproberen dit weekend, wie weet verovert ie wel een basisplek :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
simons schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:25:
[...]

Ja.
Verkopen, coins investeren en traden. Wanneer de kaarten dan echt interessant worden dan heb je voldoende coins om toe te slaan.
Bedoel, 91 scream Aguero wordt echt wel snel getopt door een echt goede kaart. Dat mensen daar nu 2m voor neertellen.... *facepalm*
Ik denk dat Scream Aguero relevant blijft tot TOTS, en zelfs dan nog bovengemiddeld. Bizar goede kaart zeker met de huidige “meta”.

Gisteren POTM Auba gedaan, met pack value en untradeables was hij toch wat goedkoper dan de NIF.
Op naar de volgende upgrade :)

Mbt yedder, zijn 83 zonder chem kaart heeft mij door de L1 objective gesleept, meer goals dan Rashford en meer assists dan Eriksen _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 24-10-2019 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
simons schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:57:
[...]

Advies: koop nu die 83/84 kaarten in, je kan nu 83 krijgen voor 800-900, rond de BF sbc gaan ze tussen de 2900-3900 weg. Tel uit je winst.
Goede tip dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Wellicht dat ik voorin ga spelen met Rivaldo - Ben Yedder IF, in plaats van nu Larsson en Suarez. Dan heb ik wat meer beweging beschikbaar, alleen jammer van Rivaldos weak foot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-09 16:54
Que, BF SBC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Tot nu toe gaat iedereen uit van vorig jaar....maar dit jaar is alles anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Nieuwevolger schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:46:
Ga ik voor untradeble packs om m’n kansen te verhogen, is mijn beste speler nog steeds fernandinho....
Had dezelfde gedacht kreeg Sancho. Rank 2 divisie 4 rewards denk grind hem door doe ik dus ook niet meer tijd niet waard rank 3 is prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goelan
bvbal79 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:23:
[...]

Zoals er ook geen League SBC's kwamen? ;)

Edit: het inslaan van 83/84 rated spelers voor +/- 1000 coins is altijd goed. In ieder geval als ze uit een goede competitie/land komen. Een Visca heeft bijvoorbeeld weinig zin. Hoewel het een fijne super sub is.

[ Voor 30% gewijzigd door Goelan op 24-10-2019 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Goelan schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:23:
[...]

Zoals er ook geen League SBC's kwamen? ;)

Edit: het inslaan van 83/84 rated spelers voor +/- 1000 coins is altijd goed. In ieder geval als ze uit een goede competitie/land komen. Een Visca heeft bijvoorbeeld weinig zin. Hoewel het een fijne super sub is.
ook die league SBC's gaan anders...ze zijn er wel, maar toch nog anders. Ik ben benieuwd of we kleine leagues krijgen. Vorig jaar kreeg je 2 leagues per keer nu alleen bundesliga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
bvbal79 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:23:
[...]

Helemaal mee eens! Gisteren nog video van runthefutmarket gekeken ook hij geeft aan dat de markt bizar is dit jaar en nog niet eerder is voorgekomen.
Alleen top tear meta spelers zoals Neymar etc houden hun waarde nog beetje vast.
Rest blijft zakken.
Handelen is pittig nu, ik ga de komende weken alleen in de gaten houden hoe de markt gaat en ga tussen tijd wel brons pack methode is doen, nooit gedaan maar verloopt redelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
FidoDido schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:28:
[...]

Helemaal mee eens! Gisteren nog video van runthefutmarket gekeken ook hij geeft aan dat de markt bizar is dit jaar en nog niet eerder is voorgekomen.
Alleen top tear meta spelers zoals Neymar etc houden hun waarde nog beetje vast.
Rest blijft zakken.
Handelen is pittig nu, ik ga de komende weken alleen in de gaten houden hoe de markt gaat en ga tussen tijd wel brons pack methode is doen, nooit gedaan maar verloopt redelijk :)
ja BPM gaat goed... ik bewaar altijd de grote leagues en kans op league SBC leagues en de 3 kleine engelse leagues (voor MM en SBC die bronzen spelers nodig hebben), rest verkoop ik
Pagina: 1 ... 36 ... 185 Laatste