Ik zou sowieso de Gea halen. Felipe Anderson heb ik ook een tijdje mee gespeeld, maar die bracht voor mij veel te weinig. Daarom speel ik nu met Sane. Zijn enige nadeel is z’n uithoudingsvermogen. Middenveld met sissoko en Wijnaldum IF is prima. Ik speel ook met sissoko en normale Wijnaldum
Wie is je CAM?
Ben zelf niet zo fan van lacazette en als je firminho kan kopen zou ik dat doen..
Dan switch je via gameplansMeneer iCy schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:02:
[...]
Nope en dat is ook waarschijnlijk ook het probleem. Had hiervoor bergwijn, maar mijn brein zegt ik wil 10 chem zien ipv 8 chem.
Promes wil ik juist weer niet rechts hebben, maar ik wil het uiteraard probleem. Vind hem juist zo lekker aan de linkerkant spelen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Volgens vele Twitteraars heeft EA aangegeven dat er dit jaar géén League SBC's komen. Ik had in het begin ook veel zilveren Eredivisie spelers voor 150 coins opgepikt, allemaal verkocht met die eerste Scream SBC waarbij je een vast aantal zilveren moest gebruiken. Kon ze toen voor 1600 per stuk kwijtraken en totaal toch weer 85 spelers verkocht.Goelan schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:06:
Vorig jaar waren er de league SBC's Is er hier al iets over bekend? Ik kan nergens vinden wanneer deze SBC's vorig jaar uitkwamen.
Ik heb voor de zekerheid wat zilveren spelers uit de Liga Nos en Eredivisie gekocht. Voor 150 coins inkoop kan je er weinig verkeerd aan doen.
Ga ze binnenkort toch weer binnenharken want met nog zo'n SBC of een MM met Eredivisie-spelers (of andere League's) haal je zo een zilvervloot binnen.
Doelde op promes ingame. Dat van de gameplan doe ik nu al, want ik speel geen 433. Gebruik 433 alleen voor de links.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik heb momenteel 150k op de bank staan. Ben aan het kijken om een degelijk team te bouwen maar kom er niet echt uit. Heb zelf Martial nog in de club. Zoek natuurlijk meta spelers. Zelf zie ik vaak spelers als Militao , Mendy , Dombele voorbijkomen iemand die me kan helpen om een degelijk team te maken? Speel voornamelijk 4-1-2-1-2 (2).
Iemand al gespeeld met Dybala IF en Gomez IF voorin? Twijfel erover om hun als aanvallende combo voorin te hebben. Wordt wel lastig met de bal vasthouden, heb nu Suarez en Larsson die wel nog af en toe tegen een stootje kunnen.
Edit; Nvm, vind hun afwerkstats eigenlijk al te laag.
[ Voor 11% gewijzigd door Xamsix op 22-10-2019 13:02 ]
PSN/Steam: Xamsix
41212 hoef je niet specifiek te gebruiken qua start team. Start zelf 433 om daarna 41212 te spelen via de gameplan.Jovialgent schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:47:
Ik heb momenteel 150k op de bank staan. Ben aan het kijken om een degelijk team te bouwen maar kom er niet echt uit. Heb zelf Martial nog in de club. Zoek natuurlijk meta spelers. Zelf zie ik vaak spelers als Militao , Mendy , Dombele voorbijkomen iemand die me kan helpen om een degelijk team te maken? Speel voornamelijk 4-1-2-1-2 (2).
Misschien handig om je huidige team even op futbin in te vullen en je team hier te delen met je wensen?
Het is niet heel raar dat Drafts beter aanvoelen want dat is de enigste speelmodus in FUT waar het P2P is en niet eerst via de servers van EA gaat. Daarom is het daar ook belangrijk om goed op de aantal balkjes te letten in de lounge.SH-FR schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 00:07:
Nou, even 2 potjes Rivals nog gespeeld, ik weet niet wat het toch is maar ik kan er gewoon niet mee omgaan. Het speelt traag, mijn spelers doen hélemaal niets en van een mogelijkheid om lekker te combineren is 0 sprake..
Krijg het de aankomende tijd druk dus denk dat ik WL en Rivals helemaal laat lopen en af en toe een Draftje start. Enige waar de connectie wel lekker is, ik fatsoenlijk kan verdedigen en mooi combineren kan..
Die blauwe kaartjes zijn waardeloos. Vorig jaar hadden ze nog een +1 maar dit jaar niet meer en zijn geen dynamische kaarten die aangepast gaan worden maar ze zijn wel stuk duurder dan de normale. Het enigste geluk wat je nu nog hebt is dat ze officieel niet in de packs zaten en daarom nu nog prijzig zijn en je mogelijk je coins weer terug kan krijgen door hem te listen, dat zou ik dan wel snel doen want wie weet komen ze vanavond officieel uit en dan zakt de prijs.silvi0 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:30:
Weet iemand wat meer van die blauwe Champions League kaartjes af? Werken die een beetje hetzelfde als OTW kaartjes, of blijven deze kaarten dezelfde waardes houden? Ik heb net een Pjanic opgepikt voor 19k, zag ook dat dat zn max price was..
Ik heb IF Gomez en hoewel hij snel is, is hij zoals je al zegt, geen echte goalgetter. Komt zelden in positie om te scoren. Had Lukaku gekocht om die Challenge te halen van Dzeko, die deed het veel beter.Xamsix schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:50:
Iemand al gespeeld met Dybala IF en Gomez IF voorin? Twijfel erover om hun als aanvallende combo voorin te hebben. Wordt wel lastig met de bal vasthouden, heb nu Suarez en Larsson die wel nog af en toe tegen een stootje kunnen.
Je zegt dat je Larsson hebt, hoe speelt die? Had vorig jaar z’n prime en die was goddelijk. Ga daar nu weer voor.
Thanks voor je reactie.. Blijf het toch vreemd vinden, kan er echt bar weinig over vinden, ik kan hem niet eens meer verkopen via de Fut app op mijn telefoon..Pompi schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:01:
Die blauwe kaartjes zijn waardeloos. Vorig jaar hadden ze nog een +1 maar dit jaar niet meer en zijn geen dynamische kaarten die aangepast gaan worden maar ze zijn wel stuk duurder dan de normale. Het enigste geluk wat je nu nog hebt is dat ze officieel niet in de packs zaten en daarom nu nog prijzig zijn en je mogelijk je coins weer terug kan krijgen door hem te listen, dat zou ik dan wel snel doen want wie weet komen ze vanavond officieel uit en dan zakt de prijs.

Update.. via de webapp ook niet..

[ Voor 6% gewijzigd door silvi0 op 22-10-2019 13:15 ]
Heb Larsson mid icon. Opzicht is hij wel een killer en heeft hij goede positionering; loopt echt weg van zn verdediger. Maar de matige snelheid en handelingssnelheid is wel een ding. Vooral de combinatie met Suarez is te veel van hetzelfde voor mijn gevoel. Maar hij en Overmars kunnen wel echt wedstrijden beslissen met insane shots.SH-FR schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:07:
[...]
Ik heb IF Gomez en hoewel hij snel is, is hij zoals je al zegt, geen echte goalgetter. Komt zelden in positie om te scoren. Had Lukaku gekocht om die Challenge te halen van Dzeko, die deed het veel beter.
Je zegt dat je Larsson hebt, hoe speelt die? Had vorig jaar z’n prime en die was goddelijk. Ga daar nu weer voor.
Edit; als ik dat prima kaartje van Larsson zie, dan is dat wel echt een zieeeeeke guy hahaha.
[ Voor 5% gewijzigd door Xamsix op 22-10-2019 13:11 ]
Ja, gevonden. Ik plaats het hier voor als anderen ook interesse hebben:Bean77 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:52:
[...]
Moet je even terugzoeken in dit topic. Ik speel 442 en heb deze tactics en instructies gedeeld.
442 - Bal, 5,3; BAL 6,6,3,3; st - get in beh, stay forw; L+RM - come back, get in beh, get into box; back - stay back, overlap; cm - stay back, cov center.
4231 - BAL 5,3; Bal 5,6,3,3; ST - zie boven, CAMS - get into box allen; back, zie boven, cdm - cut passing, cov center, stay back.
Dit is mijn team overigens: https://www.futbin.com/20/squad/8745447
https://www.futbin.com/20/squad/9916178Meneer iCy schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:00:
[...]
41212 hoef je niet specifiek te gebruiken qua start team. Start zelf 433 om daarna 41212 te spelen via de gameplan.
Misschien handig om je huidige team even op futbin in te vullen en je team hier te delen met je wensen?
Dit team heb ik momenteel met dan nog een NOG slechter fitness team budget 10k van dit team.
Ik heb ongeveer 150k om een nieuw team te bouwen zonder mijn huidige 2 teams.
Zat aan deze opstelling te denken
Rashford
Martial Dombélé Sissoko Dembélé
x
Mendy Militao x x ( Sémedo ? )
Areola
4-5-1 en dan wisselen ingame alleen de X'en zou ik nog moeten invullen alleen heb ik geen idee wie ik hiervoor zou kunnen gebruiken
[ Voor 21% gewijzigd door Jovialgent op 22-10-2019 13:21 ]
Ik zou wel richting 41212 kijken en iemand naast pukki te zetten, gezien je pukki al hebt. Volgens mij is Rashford niet veel beter als Vardy, maar Rashford is inderdaad wel grappig. Heb zelf op het moment niet echt ervaring met PL spelers behalve van de tegenstanders.Jovialgent schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:12:
[...]
https://www.futbin.com/20/squad/9916178
Dit team heb ik momenteel met dan nog een NOG slechter fitness team budget 10k van dit team.
Rashford
x
Mendy Militao x x
4-5-1 en dan wisselen ingame alleen de X'en zou ik nog moeten invullen alleen heb ik geen idee wie ik hiervoor zou kunnen gebruiken
Areola
Al je keuzes zijn inderdaad wel meta keuzes. Je zou kunnen kijken qua verdediging naar een andere league met green links ivm chem. Wellicht dat deze goedkoper zijn.
Ik zou eerder je team stapsgewijs veranderen dan alles in 1 keer.Jovialgent schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:12:
[...]
https://www.futbin.com/20/squad/9916178
Rashford
x
Mendy Militao x x ( Sémedo ? )
Areola
Rashford is inderdaad wel een plaag om tegen je te hebben.
Wellicht is onderstaand wel interessant?
https://www.futbin.com/20/squad/9916881
Vervolgens stapsgewijs een speler vervangen. Of 2 om chemistry goed te houden.
Militao is een fijne CB, Firpo goedekope back evenals Malcuit. Ze zijn zijn genoeg om een winger bij te houden en verder maakt het niet zoveel uit. Er voor blijven is genoeg om de pass af te stoppen of voorzet te blokken. Mee opkomen hoeven ze toch niet, want dan ligt je verdediging weer open bij een counter.
Allan is een hele fijne speler als CDM om te hebben en kan je gebruiken om te linken omdat veel competities vaak wel een goede braziliaanse speler hebben om mee te linken.
wijze woorden
Ik zie mensen wel eens met de term meta speler voorbij komen....
Wie kan me vertellen wat een meta speler is.... LOL
Spelers met een lage rating die relatief erg goed zijn. Zoals een Semedo, Mendy, Militao, Sissoko etc.Sleehond schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:14:
Ik zie mensen wel eens met de term meta speler voorbij komen....
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Packluck is wel een beetje over al een tijdje zeg. Haal echt complete bagger uit de SBC reward packs/SB reward packs..
Maar goed, door wat spelers te verkopen heb ik nu wel Reus kunnen kopen, wat een held is dat.
Maar goed, door wat spelers te verkopen heb ik nu wel Reus kunnen kopen, wat een held is dat.
Neymar, Mbappe etc zijn ook meta. Het is alleen dat je het daar ook wel van verwacht.Bean77 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:22:
[...]
Spelers met een lage rating die relatief erg goed zijn. Zoals een Semedo, Mendy, Militao, Sissoko etc.
Meta is toch, in geval van FIFA, dat je spelers haalt die dusdanige stats hebben waarbij je inspeelt op de zwaktes (qua gameplay) van het spel. In geval van FIFA vooral pacey, sterke spelers. Of zit ik er nou helemaal naast?Bean77 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:22:
[...]
Spelers met een lage rating die relatief erg goed zijn. Zoals een Semedo, Mendy, Militao, Sissoko etc.
Same story.. Ik had gisteren met Semedo en Coutinho eindelijk weer wat aan waarde binnen gehaald.RBH schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:29:
Packluck is wel een beetje over al een tijdje zeg. Haal echt complete bagger uit de SBC reward packs/SB reward packs..
Deze kwamen uit de Ultimate Scream en Marquee Matchup SBC's. Wat zou het mooi zijn om eens een grote naam of zelfs een Icon te packen
Daar doelde ik met meta wel op ja. Niet op de prijs.DeVliegendeNLer schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:39:
[...]
Meta is toch, in geval van FIFA, dat je spelers haalt die dusdanige stats hebben waarbij je inspeelt op de zwaktes (qua gameplay) van het spel. In geval van FIFA vooral pacey, sterke spelers. Of zit ik er nou helemaal naast?
De spelers die Bean noemt zijn wel goede spelers in een betaalbare prijsklasse. Als in, ze zijn beter dan hun rating zou doen vermoeden omdat ze voldoen aan de META.Meneer iCy schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:42:
[...]
Daar doelde ik met meta wel op ja. Niet op de prijs.
Wat is jullie formatie en tactiek? Ik ben wel benieuwd naar jullie speelstijlen.
Ik zelf speel 4231.
Backs mee aanvallen
RCVM naar voren
LAM vrije rol
CAM en RAM vrije rol en naar de 16
SP: valse spits
Druk na balverlies
6
8
Balbezit
7
8
3
3
Ik zelf speel 4231.
Backs mee aanvallen
RCVM naar voren
LAM vrije rol
Druk na balverlies
6
8
Balbezit
7
8
3
3
[ Voor 6% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 22-10-2019 14:57 ]
Als ik Messi, Neymar, Mbappe noem dan krijg ik weer mensen over me heen die me verwijten dat ik alleen die spelers kan betalenGurbuh schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:46:
[...]
De spelers die Bean noemt zijn wel goede spelers in een betaalbare prijsklasse. Als in, ze zijn beter dan hun rating zou doen vermoeden omdat ze voldoen aan de META.
Overigens zijn Lucas Moura en Dembele ook leuke spelers.
[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 22-10-2019 14:58 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Meta spelers hoeven niet eens perse een lage rating te hebben, Messi is meta, Mbappe is meta, Neymar is meta. Het gaat er vooral om dat de speler een combinatie van eigenschappen heeft die goed werkt in deze Fifa. Het komt er eigenlijk op neer dat pace weer king is en voorin zie je vooral kleine, wendbare dribbelaars rond lopen.Bean77 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:22:
[...]
In deze Fifa zijn (hoge) voorzetten totaal nutteloos, je kunt nauwelijks richting geven aan je kopballen, dus zie je bijna nooit lange sterke spelers voorin. Want als je over de grond speelt, hebben de Kane's, Lukaku's, etc. een groot nadeel dat ze de draaicirkel van een olifant hebben en heel matig kunnen dribbelen. Daar passer je geen verdedigers mee helaas.
Probeer voor de grap maar eens met Pablo Cuadra te spelen met een sniper chem erop. Het is een 70 rated zilveren speler, maar voldoet aan alle eigenschappen van een meta speler. Hoge snelheid, hoge agility, balance, dribbling, 5* WF, 4* skill moves. Zijn afronding laat te wensen over, maar hij is wel in staat om telkens voorbij z'n directe tegenstander te komen (zelfs tegen verdedigers als VVD) en grote kansen te creëren, uiteindelijk gaat er wel eentje in dan.
Zie mijn bericht boven die van joumar101 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:09:
[...]
Meta spelers hoeven niet eens perse een lage rating te hebben, Messi is meta, Mbappe is meta, Neymar is meta. Het gaat er vooral om dat de speler een combinatie van eigenschappen heeft die goed werkt in deze Fifa. Het komt er eigenlijk op neer dat pace weer king is en voorin zie je vooral kleine, wendbare dribbelaars rond lopen.
In deze Fifa zijn (hoge) voorzetten totaal nutteloos, je kunt nauwelijks richting geven aan je kopballen, dus zie je bijna nooit lange sterke spelers voorin. Want als je over de grond speelt, hebben de Kane's, Lukaku's, etc. een groot nadeel dat ze de draaicirkel van een olifant hebben en heel matig kunnen dribbelen. Daar passer je geen verdedigers mee helaas.
Probeer voor de grap maar eens met Pablo Cuadra te spelen met een sniper chem erop. Het is een 70 rated zilveren speler, maar voldoet aan alle eigenschappen van een meta speler. Hoge snelheid, hoge agility, balance, dribbling, 5* WF, 4* skill moves. Zijn afronding laat te wensen over, maar hij is wel in staat om telkens voorbij z'n directe tegenstander te komen (zelfs tegen verdedigers als VVD) en grote kansen te creëren, uiteindelijk gaat er wel eentje in dan.
Speel zelf met dit team. Meestal in 4231 of 41212 , maar ga vanavond eens dr 442 of 4222 proberen. Ik zit alleen nog te twijfelen over de teamgeest kaarten. Welke gebruiken jullie? Of zouden jullie gebruiken?
https://www.futbin.com/20/squad/9921200
[ Voor 29% gewijzigd door 038Zwolle op 22-10-2019 15:34 ]
Hunter op Ben Yedder038Zwolle schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:29:
Speel zelf met dit team. Meestal in 4231 of 41212 , maar ga vanavond eens dr 442 of 4222 proberen. Ik zit alleen nog te twijfelen over de teamgeest kaarten. Welke gebruiken jullie? Of zouden jullie gebruiken?
Als je Witzel en Goretzka omdraait heb je meer chem, daarnaast als je Tolisso ipv Witzel opstelt heb je nog meer chem, maar goed dan moet je wel Witzel willen en kunnen missen.
[ Voor 18% gewijzigd door Meneer iCy op 22-10-2019 16:05 ]
Speel 4-2-2-2DeVliegendeNLer schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:56:
Wat is jullie formatie en tactiek? Ik ben wel benieuwd naar jullie speelstijlen.
Ik zelf speel 4231.
Backs mee aanvallen
RCVM naar voren
LAM vrije rol
Druk na balverlies
6
8
Balbezit
7
8
3
3
verdedigen:
terugvallen
4
4
aanval:
snelle opbouw
5
6
4
4
Back: achterin blijven + overlappen
Centraal verd: standaard
CDM links: mee naar voren, dekking midden
CDM rechts: tussen verdedigers laten vallen
CAM's: terugkomen bij verdedigen, vrije rol
SP's : standaard instellingen
ingame:
https://www.futbin.com/20/squad/9859843
wijze woorden
Het is duidelijk wat de meta is, maar heb gisteren een paar potjes met Plea en Lewandowski gescoord en physiek is in ieder geval ook een duidelijk wapen.mar101 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:09:
[...]
Meta spelers hoeven niet eens perse een lage rating te hebben, Messi is meta, Mbappe is meta, Neymar is meta. Het gaat er vooral om dat de speler een combinatie van eigenschappen heeft die goed werkt in deze Fifa. Het komt er eigenlijk op neer dat pace weer king is en voorin zie je vooral kleine, wendbare dribbelaars rond lopen.
Rashford combineert sowieso beide en doet het prima als 83 rated kaartje tot nu toe
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Thnx! Hunter moet ik vanavond even proberen. Het lukt me niet via de appMeneer iCy schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:44:
[...]
Hunter op Ben Yedder
Als je Witzel en Goretzka omdraait heb je meer chem, daarnaast als je Tolisso ipv Witzel opstelt heb je nog meer chem, maar goed dan moet je wel Witzel willen en kunnen missen.
Er zijn 7 online objectives (6 division rivals en 1 WL) voor icon seap items en 4 (?) voor squad battles. Maar sommige icons vragen om meer swap items. Kan iemand mij dit uitleggen?
Heeft iemand tips voor skillmove's op Xbox controller? ik weet de controls maar het lukt me vaak niet op de juiste manier of in de juiste situatie.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Klopt, spelers als Plea en Lewandowski kunnen zeker werken in Fifa als je ze op de juiste manier gebruikt. Ik had voor die scream objectives voor een aantal wedstrijden een team in elkaar gezet met Mandzukic en Balotelli voorin, dan ga je meer de bal afschermen en dan een steekbal geven op inlopende spelers, of na het afschermen wegdraaien. De shooting stats van dat soort spelers zijn meestal wel prima dus je hebt vaak maar een klein gaatje nodig.Bossie schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:49:
[...]
Het is duidelijk wat de meta is, maar heb gisteren een paar potjes met Plea en Lewandowski gescoord en physiek is in ieder geval ook een duidelijk wapen.
Rashford combineert sowieso beide en doet het prima als 83 rated kaartje tot nu toe
Alleen op het hoogste niveau kom je er helaas niet mee weg, daar wordt beter verdedigd. Maar dat maakt voor de meeste van ons hier niet uit, ik denk dat de meerderheid ergens in het midden of in de lagere divisies van Rivals bivakkeert.
Er komt nog een tweede periode waarin je 12 Icon Swap Items kan verdienen, 24 dus in totaal. Wanneer deze periode start weet ik niet precies, zal vast wel te googlen zijn.mr.JamesBond schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:02:
Er zijn 7 online objectives (6 division rivals en 1 WL) voor icon seap items en 4 (?) voor squad battles. Maar sommige icons vragen om meer swap items. Kan iemand mij dit uitleggen?
De huidige icon swap challenges lopen nog 17 dagen, dus vermoedelijk daarop aansluitend.
Ik vroeg mij af. Is het voor sommgie spelers echt beter om de chem styles op basic te houden (en dus niks toe te passen?).
Zoals de Gea.
Het lijkt er op dat de boosts beter zijn als je helemaal niks doet.
Zoals de Gea.
Het lijkt er op dat de boosts beter zijn als je helemaal niks doet.
Voor keepers met een goede rating is basic inderdaad beter.
Voor andere spelers kun je beter wel een chem style gebruiken, anders doet het een +5 op stats wat je niet merkt of die voor die positie niet nodig zijn.
Voor andere spelers kun je beter wel een chem style gebruiken, anders doet het een +5 op stats wat je niet merkt of die voor die positie niet nodig zijn.
Open net een SBC pack en daar zit 84 CL Mahrez in. Nog geen idee of ik daar iets aan ga hebben. Eens bewaren voor een SBC ofzo.
Ja open die andere en er zit er weer 1 in, die 2 heb je toevallig nodig voor de volgende sbcXamsix schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:01:
Open net een SBC pack en daar zit 84 CL Mahrez in. Nog geen idee of ik daar iets aan ga hebben. Eens bewaren voor een SBC ofzo.
Die zou ik dus ff niet doen.
Nu krijg ik de melding dat ik te veel gebruik heb gemaakt van de bied knop. Wtf...noodel1988 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:49:
Ik was net ff wat eredivisie spelers aan het inslaan... dacht nou wat een bizarre prijzen Maja niet zo raar met sbc nu🤪
Nesta is een prima verdediger. Van zijn lage wendbaarheid merk je weinig tot zelfs helemaal niets. Gewoon niet dom gaan lopen draaien maar gewoon bal veroveren en inleveren. Koulibaly heeft ook hele lage agility en is een geweldig goede verdediger.Jebus4life schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:44:
[...]
Ik overweeg ook nog om Nesta op te pikken (ik zit met een grotendeels Serie A team, en ben uitermate tevreden over Donnaruma dus Italiaanse/Serie-A verdedigers zijn wel "nodig").
Enkel z'n dramatische Agility (36) schrik me af. Maar ik kan dus nergens terugvinden wat die lage agility exact inhoudt in-game (met short passing of acceleration kan ik me praktisch iets makkelijker iets voorstellen dan wat Fifa bedoelt met agility)
***EDIT***
Ah, dat gaat puur over wendbaarheid (bv draaicirkel), damn, dat is wel heel erg laag...
Gister nog wat later op de avond Rivals gespeeld en Dzeko zeer snel binnengehengeld met Lukaku. Servers waren toen ook soepeler. Wel nog een leuke wedstrijd waarin ik 1-4 achter stond, terugkwam tot 4-4, vervolgens 2 gigantische kansen miste op 5-4 en uiteindelijk m in de 3e minuut extra tijd nog verloor met 4-5. Leuk 😁
Verwijderd
Al hoewel ik zelf gestopt ben met fifa te spelen op te ps4 hebben mijn kids nu dit spel gekocht voor de nintendo switch. Is iemand misschien bekend hoe ik een ea account kan koppelen op de switch.
Ik krijg steeds maar een melding dat ik mijn nintendo account of mijn ea account moet inloggen. Op beide ben ik ingelogd. Het nieuw aangemaakt ea account heeft nog geen gekoppelde accounts als ik hier op inlog via de pc, maar weet niet hoe dit werkt.
Bedankt alvast
Ik krijg steeds maar een melding dat ik mijn nintendo account of mijn ea account moet inloggen. Op beide ben ik ingelogd. Het nieuw aangemaakt ea account heeft nog geen gekoppelde accounts als ik hier op inlog via de pc, maar weet niet hoe dit werkt.
Bedankt alvast
Ik heb het gevonden: je moet 1 online vriendschappelijke wedstrijd spelen.noodel1988 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:35:
[...]
Welk level zit je. Volgens mijn ergens bij de 10-15 regio.
Edit: kan t ook niet zo 1,2,3, vinden. Maar je krijgt ze later in ieder geval. Eerst een dan package met 75...
Wat kan ik me soms dood ergeren aan fifa.
Soms heb ik een aantal potjes achter elkaar dat ik finaal ingemaakt wordt.....
Speel in divisie 6/5 maar heb soms wel het idee dat er tegenstanders van 2 erin zitten man man man....
Ik speel verder 443(4) of 442 maar kom dr af en toe niet meer uit...
Zo dat moest ik even kwijt🤣
Soms heb ik een aantal potjes achter elkaar dat ik finaal ingemaakt wordt.....
Speel in divisie 6/5 maar heb soms wel het idee dat er tegenstanders van 2 erin zitten man man man....
Ik speel verder 443(4) of 442 maar kom dr af en toe niet meer uit...
Zo dat moest ik even kwijt🤣
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Mis ik iets met de UCL objectives, maar waar moet ik die blauwe kaartjes vandaan halen ?
Ik denk dat je de CL kaartjes bedoeld. Die zitten nu in packs, en zijn op de markt te verkrijgen. Zijn wel zo’n 8k per stuk.Bossie schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:17:
Mis ik iets met de UCL objectives, maar waar moet ik die blauwe kaartjes vandaan halen ?
6 Goals in rivals geeft ook een UCL 2 player packSH-FR schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:20:
[...]
Ik denk dat je de CL kaartjes bedoeld. Die zitten nu in packs, en zijn op de markt te verkrijgen. Zijn wel zo’n 8k per stuk.
Is het waard om in dybala te investeren met het oog op mogelijke TOTW + lage prijs door UCL Gekte? scoorde 2x in de wedstrijd van vandaag tegen lokomotiv
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
CL wordt niet meegeteld voor totw.Julian-Intel schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:47:
Is het waard om in dybala te investeren met het oog op mogelijke TOTW + lage prijs door UCL Gekte? scoorde 2x in de wedstrijd van vandaag tegen lokomotiv
Ben ik de enige die op de console nog nooit iets heeft gepacked boven de 85 rating (Ziyech) dit jaar?
Ik heb dus nog geen walkout gezien .. al die SBC's geven ook vaak niet eens borders. Volgens mij zit ik in de verkeerde hoek van de packluck nu
.
Ik heb dus nog geen walkout gezien .. al die SBC's geven ook vaak niet eens borders. Volgens mij zit ik in de verkeerde hoek van de packluck nu
Onder de 20k per stuk nu Bergwijn als CAM special en Wijnaldum CM gold kunnen halen. Depay gold voor 4.5k is mijn andere CM. Nu nog een 80+er zoeken voor Haps en Dumfries als mijn nieuwe LA/RA. Lewandowski, Pukki, Cillessen, Deligt en de Vrij maken het team af.
Virgil, Frenkie, Depay/Wijnaldum special gaan qua prijzen mijn besteedbare fut coins ruim te boven. Maar wie weet ooit dat ik ze voor lage prijzen kan snipen.
Virgil, Frenkie, Depay/Wijnaldum special gaan qua prijzen mijn besteedbare fut coins ruim te boven. Maar wie weet ooit dat ik ze voor lage prijzen kan snipen.
Nope, krijg crap spul uit de packs. Kreeg maandag wel een of andere special Jap SP 75 die ik voor 10k kon inwisselen. Dus ach het loont soms de moeite. Verder gooi ik het leeuwendeel meteen door de grinder heen door sell now te benutten.Casual_T schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 23:18:
Ben ik de enige die op de console nog nooit iets heeft gepacked boven de 85 rating (Ziyech) dit jaar?
Ik heb dus nog geen walkout gezien .. al die SBC's geven ook vaak niet eens borders. Volgens mij zit ik in de verkeerde hoek van de packluck nu.
[ Voor 41% gewijzigd door Joosie200 op 22-10-2019 23:30 ]
Als je bij Ravels in rang 1 eindig is dit voldoende meer de maximum coins / packs ? Of krijg je bv meer als je divisie 5 zit ipv divisie 8?
Dat is niet zo vreemd. Hogere divisie players laten zich degraderen om de objectives te halen om zich daarna omhoog te wurmen.Op de dinsdag heb eigenlijk de meeste kans om zulke spelers tegen te komen gezien ze na de weekend league weer omhoog willen wurmen.sten123 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:44:
De patch heeft zijn werk weer gedaan zie ik. Spelers gaan opeens hun eigen gang of ik kan niet de meest voor de hand liggende speler selecteren, waardoor de tegenstander zo door mijn verdediging heen kan. Ik zie een Virgil van Dijk ook de meest achterlijke en omslachtige bewegingen maken, terwijl hij zo een bal aan kan nemen.
Dan weet ik wel dat ik op dinsdag avond geen FIFA meer aanraak...Meneer iCy schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 07:33:
[...]
Dat is niet zo vreemd. Hogere divisie players laten zich degraderen om de objectives te halen om zich daarna omhoog te wurmen.Op de dinsdag heb eigenlijk de meeste kans om zulke spelers tegen te komen gezien ze na de weekend league weer omhoog willen wurmen.

FUT 19 speelde ik vrij stabiel in div. 4, natuurlijk met een betere selectie, maar ook tegen betere selecties.sten123 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:48:
[...]
Dan weet ik wel dat ik op dinsdag avond geen FIFA meer aanraak...
FUT 20 in div. 6 ingestroomd en daar zit ik voorlopig nog wel in, gisteren 4 potjes Rivals, 1W en 3L. Wedstrijden vol verrassingen, selecteren van verkeerde spelers, kopballen die onverklaarbaar uit de richting gaan en falende verdedigers.
Misschien is het vanavond wel mijn avond..
bwoah, dan zat je vast op anders servers dan ik. Vond het echt een drama gisteravond, niet te spelen. Gelukkig maakte ik 6 goals in het tweede potje, waardoor de UCL objective binnen was, maar verder was het echt een drama.SH-FR schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:13:
[...]
Gister nog wat later op de avond Rivals gespeeld en Dzeko zeer snel binnengehengeld met Lukaku. Servers waren toen ook soepeler. Wel nog een leuke wedstrijd waarin ik 1-4 achter stond, terugkwam tot 4-4, vervolgens 2 gigantische kansen miste op 5-4 en uiteindelijk m in de 3e minuut extra tijd nog verloor met 4-5. Leuk 😁
Heb het sowieso nog niet met deze Fifa, ben een passer, vind het heerlijk om (mijn versie) van tiki-taka te spelen, maar dat wil nog niet echt lukken. En zo gauw ik de bal verlies, gaat de sprint wedstrijd weer beginnen

PSN: Patrick_D
Deel zelfde maar ik had nog wel Benzema en Laporte (Non tradeable).Casual_T schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 23:18:
Ik heb dus nog geen walkout gezien .. al die SBC's geven ook vaak niet eens borders. Volgens mij zit ik in de verkeerde hoek van de packluck nu.
Had maandag Cavani, Godin, Lukaku en Schmeigel IF, zondag Scream Bernard uit een ibjectives reward pack.noodel1988 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:03:
[...]
Deel zelfde maar ik had nog wel Benzema en Laporte (Non tradeable).
Zo te horen hoef ik de komende periode geen pakjes meer te openen
Is nu 3de keer op een dag of 4 dat ik met 2 doelpunten voor sta (diep 2de helft) volledig domineer en zelf niet voor de aanval nog kies maar rustig controleer. Ik ben 2x nog verloren en 1x draw. Een penalty (die ik toch we goed kan trappen) schiet ik Met een afstand van de paal weg, en jawel paal.. mijn defensie gaat gewoon open als die er tussen komt en vorige 70 min passeert die er gewoon niet.. is dit een script ofzo??
Ik heb deze editie niet normaal veel geluk met packs. Al meer dan in FIFA 18 en 19 samen. Ik heb het spel iets meer dan twee weken, maar heb ik die tijd al drie IF's, Gnabry, De Ligt, twee keer Lucas Hernandez, David Silva, Ederson, Wijnaldum en als kers op de taart Neymar gepackt. En dat terwijl ik enkel de Champions Edition heb en geen cent in packs heb gestoken. Ik had na twee weken al genoeg coins om OTW De Ligt, OTW De Jong, IF Malen, IF Tagliafico, mid Litmanen en Van Dijk te halen.
Dat is natuurlijk wel heel vet, maar eigenlijk is het doel na twee weken al weg voor mij. Nu probeer ik de krenten uit de pap te vissen.
Dat is natuurlijk wel heel vet, maar eigenlijk is het doel na twee weken al weg voor mij. Nu probeer ik de krenten uit de pap te vissen.
Goedemorgen mannen,
Ik ben een verdomd lange tijd niet op dit forum geweest! Maar zo de afgelopen weken toch steeds weer een beetje meer in FIFA 20 gerold, as usual kunnen we wel stellen.. Momenteel speel ik in divisie 6 met best een leuk teampje: https://www.futbin.com/20/squad/9950704
Waar ik erg mee struggle is mijn opstelling, ik speel in-game nu 4231 maar ik begin toch te twijfelen of dat mijn stijl is. Ik hoor en lees veel over 4222, of misschien 41212. Wat zijn jullie ervaringen hier in? Ik merk dat ik voorin soms te weinig over heb om te combineren en het veld daardoor heel lang wordt waardoor ik eigenlijk een soort 'pingpong' potjes speel.
Ik ben een verdomd lange tijd niet op dit forum geweest! Maar zo de afgelopen weken toch steeds weer een beetje meer in FIFA 20 gerold, as usual kunnen we wel stellen.. Momenteel speel ik in divisie 6 met best een leuk teampje: https://www.futbin.com/20/squad/9950704
Waar ik erg mee struggle is mijn opstelling, ik speel in-game nu 4231 maar ik begin toch te twijfelen of dat mijn stijl is. Ik hoor en lees veel over 4222, of misschien 41212. Wat zijn jullie ervaringen hier in? Ik merk dat ik voorin soms te weinig over heb om te combineren en het veld daardoor heel lang wordt waardoor ik eigenlijk een soort 'pingpong' potjes speel.
Ik zelf speelde voorheen altijd 443(4) wat altijd mooi werkte.huis-r schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:25:
Goedemorgen mannen,
Maar Fifa20 speel ik 442 of 41212 maar meestal 442.
Hoe speelt Gnabry bij jou? ik heb op die plek Bellarabi maar die is niet altijd succesvol.
Jeetje, de companion app is 'controle vereist' maar die plaatjes zijn zo onduidelijk dat ik er niet meer in kom..
Ik snap soms echt helemaal niks van dit spel. Ik zat hoog in divisie 6 op 1 win na zelfs divisie 5.
Nu ben ik binnen een paar dagen terug gezakt naar halverwege divisie 8 ..... Er gaat geen bal meer in en ik krijg de meeste bizarre doelpunten tegen. ( kom soms ook echt bizar goede tegenstanders tegen .... )
Ik speel momenteel 4-1-2-1-2 ( 2 ) maar merk dat ik daar niet zo makkelijk kansen meer mee creëer. Daarbij krijg ik redelijk wat kansen tegen. Nu wil overstappen op de 4-2-3-1 ( 2 ) , iemand hier ervaring mee hoe dit speelt ten opzichte van de 4-1-2-1-2 ( 2 ) ?
Nu ben ik binnen een paar dagen terug gezakt naar halverwege divisie 8 ..... Er gaat geen bal meer in en ik krijg de meeste bizarre doelpunten tegen. ( kom soms ook echt bizar goede tegenstanders tegen .... )
Ik speel momenteel 4-1-2-1-2 ( 2 ) maar merk dat ik daar niet zo makkelijk kansen meer mee creëer. Daarbij krijg ik redelijk wat kansen tegen. Nu wil overstappen op de 4-2-3-1 ( 2 ) , iemand hier ervaring mee hoe dit speelt ten opzichte van de 4-1-2-1-2 ( 2 ) ?
Hoe ziet je team eruit? En eventueel budgetTraeces schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:59:
Ik snap soms echt helemaal niks van dit spel. Ik zat hoog in divisie 6 op 1 win na zelfs divisie 5.
Dat heb ik ook... het zijn er ook 5 ipv 1 à 2Arazogia schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:53:
Jeetje, de companion app is 'controle vereist' maar die plaatjes zijn zo onduidelijk dat ik er niet meer in kom..
Nou, ik heb hem een paar keer fout gedaan en dan worden het er zelfs 10-15..sensately schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:01:
[...]
Dat heb ik ook... het zijn er ook 5 ipv 1 à 2

Gister 86 Gullit in me pack zitten helaas niet verhandelbaar jammer dat het niet de 90 Gullit is 😂😂
Gullit packen en klagen dat ie niet verhandelbaar is en niet zijn prime, man man man =)1987Michael1987 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:10:
Gister 86 Gullit in me pack zitten helaas niet verhandelbaar jammer dat het niet de 90 Gullit is 😂😂
ben er ook wel tevreden mee maar ja kan altijd beter he 😂😂Paffelton schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:13:
[...]
Gullit packen en klagen dat ie niet verhandelbaar is en niet zijn prime, man man man =)
Nvm
[ Voor 96% gewijzigd door Sleehond op 23-10-2019 10:16 ]
Ik heb het volgende team: https://www.futbin.com/20/squad/9951961
Tagliafico valt een beetje buiten de toon qua chemistry, maar speelt wel fijn. Maakt wat mij betreft niks uit. Weet verder niet echt hoe ik dit succesvol kan upgraden. Iemand tips?
Tagliafico valt een beetje buiten de toon qua chemistry, maar speelt wel fijn. Maakt wat mij betreft niks uit. Weet verder niet echt hoe ik dit succesvol kan upgraden. Iemand tips?
haha die gullit is 1.2m coins waard.
Het wordt eens tijd dat ik een klapper maak, ik zit nu al weet ik niet hoelang opgescheept met een untradeble bale, die als rechtsvoor te weinig in het spel voorkomt. Hij is vooral nuttig in een 2 spitsen systeem.
Het wordt eens tijd dat ik een klapper maak, ik zit nu al weet ik niet hoelang opgescheept met een untradeble bale, die als rechtsvoor te weinig in het spel voorkomt. Hij is vooral nuttig in een 2 spitsen systeem.
Gezien het instagram bericht van Ben Yedder, denk dat het nu wel confirmed is dat die in de totw zit. Waarom zou hij anders op 22 oktober een "OTW" cadeautje van EA ontvangen.

[ Voor 50% gewijzigd door Meneer iCy op 23-10-2019 10:22 ]
Misschien 4-2-3-1, met inform bergwijn en depay op de flanken?Soccer98 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:19:
@sten123 Gnabry speelt wel stabiel, heb hem vanaf het begin al. Valt niet bijzonder op, daarom heb ik ook af en toe het idee dat ik hem niet op de juiste manier gebruik.
Misschien dan toch ook maar eens 442 proberen. Heb je nog specifieke instructies in je 442 systeem?
Misschien dan toch ook maar eens 442 proberen. Heb je nog specifieke instructies in je 442 systeem?
Ik speel 4231, maar zijn het voornamelijk niet objective grinders die zich hebben laten droppen?chengbondkwok schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:00:
[...]
Hoe ziet je team eruit? En eventueel budget
In het weekend heb ik merkbaar minder weerstand in Rivals, aangezien vrijwel iedereen dan WL speelt.
Btw, iemand tips mbt de LCAM in een EPL 4231, heb nu Bernardo Silva maar heb bijna de coins voor Salah die simpelweg iets maar schade doet in de omschakeling.
Volgende target zou dan Rashford -> Son worden.
https://www.futbin.com/20/squad/9952124chengbondkwok schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:00:
[...]
Hoe ziet je team eruit? En eventueel budget
Dit is momenteel mijn team
Budget is maar 20k maar daar komt morgen nog zon 27k bij van rivals.
Daarbij heb ik er geen problemen mee laca te verkopen , voor het doel geweldig maar maakt geen geweldige loop acties zoals lucas
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/9952133Soccer98 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:19:
Als je zo start heb je minder Chemistry penalty.
Wil je De Ligt op full chem hebben, dan kan je Szcesny overwegen.
Thanks! En Nieuwevolger ook! Ik ga er eens naar kijken.chengbondkwok schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:26:
[...]
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/9952133
Als je zo start heb je minder Chemistry penalty.
Wil je De Ligt op full chem hebben, dan kan je Szcesny overwegen.
Wat zijn goeie linker vleugel aanvallers die ook goed in de spits zouden passen?
Man man, die Scream Hulk ziet er zo'n monster uit... Maar die 87 rating SBC, niets voor een casual spelende Belg
Ik heb maar 2 spelers die die 87 rating halen zelfs
Als ik nu wat meer dan 30.000 coins had zou het misschien nog gekund hebben

Ik heb maar 2 spelers die die 87 rating halen zelfs

Jullie vriendelijkste zuiderbuur
@Bossie Begin jij met CAM's of wissel je in-game naar een formatie waarin je LM/RM op de CAM positie gaan staan? Misschien dat dat wel effect heeft op mijn speelstijl.
Heb je ook andere opstellingen geprobeerd deze editie?
Heb je ook andere opstellingen geprobeerd deze editie?
Scream bernardBossie schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:25:
[...]
Ik speel 4231, maar zijn het voornamelijk niet objective grinders die zich hebben laten droppen?
In het weekend heb ik merkbaar minder weerstand in Rivals, aangezien vrijwel iedereen dan WL speelt.
Btw, iemand tips mbt de LCAM in een EPL 4231, heb nu Bernardo Silva maar heb bijna de coins voor Salah die simpelweg iets maar schade doet in de omschakeling.
Volgende target zou dan Rashford -> Son worden.
Je verdediging heeft weinig chemie. Dat kan wel een rol gaan spelen in net wel net niet duels winnen. Davinson Sanchez halen lost denk ik wel een boel op, ipv Militao. Eventueel kijken of je Gundogan / Ndombele kan vervangen. Ndombele vind ik zelf geen geweldige CDM.Traeces schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:26:
[...]
https://www.futbin.com/20/squad/9952124
Dit is momenteel mijn team
Budget is maar 20k maar daar komt morgen nog zon 27k bij van rivals.
Daarbij heb ik er geen problemen mee laca te verkopen , voor het doel geweldig maar maakt geen geweldige loop acties zoals lucasEventueel Digne verkopen voor een beter link met Militao is ook mogelijk.
Misschien dat dit ook wel een leuk team is voor mij, dan begin ik 4-3-3 voor max chemistry voor elke speler en switch ik naar dit:
https://www.futbin.com/20/squad/9952988
Een bundesliga centrum en linkerkant en een la liga rechterkant.
https://www.futbin.com/20/squad/9952988
Een bundesliga centrum en linkerkant en een la liga rechterkant.
Wat voegen die UCL kaarten toe? De rating voor de speler is exact gelijk. Behalve een blauw kaartje zie ik geen verschil.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Dus nu maw zijn normale kaart kopen?Meneer iCy schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:20:
Gezien het instagram bericht van Ben Yedder, denk dat het nu wel confirmed is dat die in de totw zit. Waarom zou hij anders op 22 oktober een "OTW" cadeautje van EA ontvangen.
[Afbeelding]
Ik zou Bergwijn vervangen voor salah, die heb je dan ook gewoon op 10 chemSoccer98 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:19:
Bijvoorbeeld bij een corner wil ik mijn ‘spits’ kunnen kiezen en het aantal . Meestal staat een links back dan als spits. Waar kan ik dit veranderen ? Vind het nergens
Wat denken jullie hiervan, deze opstelling switchen naar 4-1-2-1-2, waarbij dybala op 10 komt, insigne linker spits en bale rechterspits. Alleen heeft insigne maar 4 chemistry en dybala 8. Douglas costa zou ook in de spits kunnen starten, maar ik denk dat dat niet zo goed werkt.
https://www.futbin.com/20/squad/9953298
https://www.futbin.com/20/squad/9953298
[ Voor 7% gewijzigd door Nieuwevolger op 23-10-2019 11:08 ]
Die staat nog laag, dus het is een gokje die je kan wagen. Als het bericht gehyped en het is waar zal die misschien wel stijgen.
Zijn OTW is allang gestegen, dus die zou ik niet gokken.
Edit: Heb zelf wel de gok gewaagd. 5x gekocht voor 14k.
[ Voor 16% gewijzigd door Meneer iCy op 23-10-2019 11:27 ]
Weet je toevallig hoe je chem style voor een doelman weer terug op Basic kan krijgen?dutchgio schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:33:
Voor keepers met een goede rating is basic inderdaad beter.
Mijn doelman heeft Shield, dus ik heb een Basic consumable gekocht, maar deze staat niet in het lijstje als je de te applyen chem style voor de doelman
Die heet ook GK Basic. En niet BasicMaverick! schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:29:
[...]
Weet je toevallig hoe je chem style voor een doelman weer terug op Basic kan krijgen?
Mijn doelman heeft Shield, dus ik heb een Basic consumable gekocht, maar deze staat niet in het lijstje als je de te applyen chem style voor de doelmanJe kan hem alleen aan veldspelers toekennen. Vreemd...
Mooi, staat al rond de 18K nuMeneer iCy schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:09:
[...]
Die staat nog laag, dus het is een gokje die je kan wagen. Als het bericht gehyped en het is waar zal die misschien wel stijgen.
Zijn OTW is allang gestegen, dus die zou ik niet gokken.
Edit: Heb zelf wel de gok gewaagd. 5x gekocht voor 14k.
Xbox is op het moment nog laag.