Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:57
Vraagje mensen, ik heb op de ps4 een fut team etc mijn broertje wil dat ook op zijn eigen account spelen. Maar moet hij dan ook weer PlayStation plus kopen voor zichzelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
jerommeke96 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:20:
[...]

Niet alleen pro's hoor, spel stikt van de trieste figuren, ga maar eens een doelstelling doen waar je elkaar kan helpen door te laten scoren, of die figuren die zich laten afzakken....oke ik begrijp het een beetje maar er zijn er die zich 4 divisies laten zakken. Dat je jezelf pro mag noemen als je zo resultaat moet halen :o . Super dat iemand dat ff laat zien.
Het komt sowieso enigsinds door het pay 2 win systeem van Fifa. Er is geen één Esport waar pay 2 win z'n prominente rol speelt. Om te presteren in de top in Fifa wordt er sowieso verwacht om er een keer 1000 euro tegen aan te gooien. EA doet er ook alles om te zorgen dat het kopen van packs interessant blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had het gelezen op Reddit, vervelend (en kinderachtig misschien) maar daar is ook alles mee gezegd.
@Xamsix ik heb in F19 bijna het hele seizoen met Butra gespeeld, waarom twee maanden grinden voor een spits die je waarschijnlijk snel daarna alweer gaat vervangen?

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 21-10-2019 14:35 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Ik had hem vanochtend ook gezien, dat naaien is erg vervelend maar vind het erger dat zij tegen de ToS er alles aan doen om maar niet tegen een andere goede speler te komen en dan doen alsof ze de beste ter wereld zijn terwijl ze niet eens serieuze tegenstand hebben gehad. Redelijk smerig wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bossie schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:33:
[...]

Had het gelezen op Reddit, vervelend (en kinderachtig misschien) maar daar is ook alles mee gezegd.
@Xamsix ik heb in F19 bijna het hele seizoen met Butra gespeeld, waarom twee maanden grinden voor een spits die je waarschijnlijk snel daarna alweer gaat vervangen?
Hmm not sure of ik je begrijp, of misschien heb ik het zelf verkeerd uitgelegd. Heb nu sowieso niet bijna een miljoen coins om Butra te halen. Vandaar dat ik hem via icon swaps ga halen, hopelijk asap. Denk dan ook dat hij mijn spits is voor de rest van deze Fifa.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Waarschijnlijk durft EA er ook niet te hard tegen te optreden, omdat ze de pro's nodig hebben voor de grote toernooien (wat eigenlijk één groot marketing event is).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:01

Ozz

Toch maar scream Jesus Navas gedaan. Met zijn stamina kan die 90 minuten lang op en neer, heeft een degelijke pass en voldoende verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bicer schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:11:
Toch maar scream Jesus Navas gedaan. Met zijn stamina kan die 90 minuten lang op en neer, heeft een degelijke pass en voldoende verdediging.
Ook een prima supersub lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:46:
[...]

Hmm not sure of ik je begrijp, of misschien heb ik het zelf verkeerd uitgelegd. Heb nu sowieso niet bijna een miljoen coins om Butra te halen. Vandaar dat ik hem via icon swaps ga halen, hopelijk asap. Denk dan ook dat hij mijn spits is voor de rest van deze Fifa.
Ik doel meer op dat spitsen vaak het snelst worden vervangen, daarom de vraag of je idd twee maanden wilt gaan grinden voor een baby icon.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:29
Nieuwevolger schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:49:
Waarschijnlijk durft EA er ook niet te hard tegen te optreden, omdat ze de pro's nodig hebben voor de grote toernooien (wat eigenlijk één groot marketing event is).
Heb je vorige jaar gespeeld? Toen wilde alle pro's alleen maar thuis spelen, maar dan ook alle pro's. Dat is nu niet meer mogelijk. Of een bepaalde kit die ze gebruiken, zodat ze weten dat ze niet tegen een andere pro spelen.

Wat zou EA volgens jou nog meer moeten doen om het tegen te gaan? Ik denk dat ze nu al goed hun best doen door je tegenstander niet te laten zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Pompi schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:36:
[...]

Ik had hem vanochtend ook gezien, dat naaien is erg vervelend maar vind het erger dat zij tegen de ToS er alles aan doen om maar niet tegen een andere goede speler te komen en dan doen alsof ze de beste ter wereld zijn terwijl ze niet eens serieuze tegenstand hebben gehad. Redelijk smerig wat mij betreft.
ja ik heb t ook gezien, dat ze hem proberen te naaien hou ik maar op kinderachtig. Dat ze elkaar ontlopen is echt heel triest, wat voor 'pro' ben je dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bossie schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:20:
[...]

Ik doel meer op dat spitsen vaak het snelst worden vervangen, daarom de vraag of je idd twee maanden wilt gaan grinden voor een baby icon.
Meestal ben ik niet in de gelegenheid om een spits van een miljoen te vervangen :P Denk dat hij qua stats ook perfect past bij deze Fifa.

Heb ook gekeken naar bijvoorbeeld een Zanetti, die zul je inderdaad nooit vervangen. Maar wil ik wel zoveel moeite doen voor een RB? Terwijl ik daar bijvoorbeeld ook gewoon een Carvajal, Semedo of Odriozola neer kan zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riemer
  • Laatst online: 21-09 10:49
Xamsix schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:40:
[...]

Meestal ben ik niet in de gelegenheid om een spits van een miljoen te vervangen :P Denk dat hij qua stats ook perfect past bij deze Fifa.

Heb ook gekeken naar bijvoorbeeld een Zanetti, die zul je inderdaad nooit vervangen. Maar wil ik wel zoveel moeite doen voor een RB? Terwijl ik daar bijvoorbeeld ook gewoon een Carvajal, Semedo of Odriozola neer kan zetten.
Mijn idee is juist dat ik niet wil vastzitten aan een onverhandelbare middenvelder of aanvaller. Ik denk er zelf over om voor Zanetti te gaan. Vrij logische keuze omdat hij momenteel de beste RB is en ik daardoor flexibeler ben op de aanvallende posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
ErnstMid schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:23:
[...]

ja ik heb t ook gezien, dat ze hem proberen te naaien hou ik maar op kinderachtig. Dat ze elkaar ontlopen is echt heel triest, wat voor 'pro' ben je dan 8)7
Als ik het goed begrepen heb, helpt hoge resultaten in de weekend league je the kwalificeren voor de esport toernooien van EA. Kan mij best voorstellen dat het mislopen van z'n toernooi een grote afknapper is als je van professioneel Fifa je werkt wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Riemer schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:43:
[...]

Mijn idee is juist dat ik niet wil vastzitten aan een onverhandelbare middenvelder of aanvaller. Ik denk er zelf over om voor Zanetti te gaan. Vrij logische keuze omdat hij momenteel de beste RB is en ik daardoor flexibeler ben op de aanvallende posities.
Hmmm ja dat klinkt ook wel weer heel logisch :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riemer
  • Laatst online: 21-09 10:49
Xamsix schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:46:
[...]

Hoop dan ook op Cruijf als één van de volgende icon swaps. Maar das ook logisch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:46:
[...]

idd, ga je voor lange termijn of gewoon voor wat nu het leukst is :)

Zanetti heb ik in vorige Fifa's mee gespeeld en doet gewoon onopvallend zijn werk waardoor hij wel de icon/wow factor mist.

Zelf denk ik bijvoorbeeld aan Gerrard als CM/Playmaker CDM, maar scream Alli doet nu ook al prima.
Alli zou ook weer tzt in de verkoop kunnen waardoor er 250/300K vrijkomt voor andere upgrades :)

De leukste optie is bijvoorbeeld Carlos + Crespo, waarmee je ook al vrij snel kunt gaan spelen.
Crespo is dan waarschijnlijk geen blijvertje, maar gebaseerd op vorige Fifa's is hij wel een erg goede finisher.

Vind het overigens nog steeds slecht dat er geen Icon SBCs komen, had graag rustig toegewerkt naar een leuke upgrade (OP Butra :+ ) waarmee je ook meteen je untradable rewards kan gebruiken om de prijs iets te drukken. Daarnaast was het altijd erg leuk om aan het einde van de cycle altijd alsnog ff Vieira, Gullit etc te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Wat is jullie ongezouten mening om te upgraden van chiellini en koulibaly achterin naar manolas en romagnoli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassonn
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
Nieuwevolger schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:14:
Wat is jullie ongezouten mening om te upgraden van chiellini en koulibaly achterin naar manolas en romagnoli?
Klinkt als een down-grade. Koulibaly is in Calcio A gewoon de plaag voor elke aanvaller die zou ik zeker houden als ik je mag adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bossie schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:56:
[...]

idd, ga je voor lange termijn of gewoon voor wat nu het leukst is :)

Zanetti heb ik in vorige Fifa's mee gespeeld en doet gewoon onopvallend zijn werk waardoor hij wel de icon/wow factor mist.

Zelf denk ik bijvoorbeeld aan Gerrard als CM/Playmaker CDM, maar scream Alli doet nu ook al prima.
Alli zou ook weer tzt in de verkoop kunnen waardoor er 250/300K vrijkomt voor andere upgrades :)

De leukste optie is bijvoorbeeld Carlos + Crespo, waarmee je ook al vrij snel kunt gaan spelen.
Crespo is dan waarschijnlijk geen blijvertje, maar gebaseerd op vorige Fifa's is hij wel een erg goede finisher.

Vind het overigens nog steeds slecht dat er geen Icon SBCs komen, had graag rustig toegewerkt naar een leuke upgrade (OP Butra :+ ) waarmee je ook meteen je untradable rewards kan gebruiken om de prijs iets te drukken. Daarnaast was het altijd erg leuk om aan het einde van de cycle altijd alsnog ff Vieira, Gullit etc te kunnen halen.
Haha ja lastig inderdaad, denk idd dat het probleem met Zanetti is dat het geen wow factor geeft. Dus dat ik dan denk; heb ik daar nou al die icon swaps voor gedaan. Spits is normaliter het duurste, dus mocht het lukken om gewoon aan baby butro vast te houden en daar mn ding mee te doen, blijven er veel coins vrij voor rest van het team.

Laten we hopen dat de tweede reeks swaps kaarten direct na afloop van reeks 1 komt en dat het niet te moeilijk is om ze te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 16:28
Moet zeggen dat ik blij met Guardiola ben, goede icon voor het aantal kaarten.
Zit overal goed tussen vind het een soort Kante. Denk dat die tot einde van dit jaar er zeker in blijft :)
Volgende Ferdinand of Roberto Carlos.
Wil toch een icon waar ik herinneringen aan heb van vroeger.
Moet eerlijk zeggen ik heb dus geen flauw idee wie butragenno of zoiets is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
bassonn schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:16:
[...]

Klinkt als een down-grade. Koulibaly is in Calcio A gewoon de plaag voor elke aanvaller die zou ik zeker houden als ik je mag adviseren.
Koulibaly is inderdaad een baksteen achterin. Dan is het misschien verstandig om alleen chiellini te vervangen door romagnoli. Die heeft naast zijn snelheid ook nog eens de bonus dat hij goed kan pasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 22:28
Nieuwevolger schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:14:
Chiellini is zo traag als dikke stront.
Manolas heb ik 100 wedstrijden mee gespeeld. Dikke prima verdediger.
Koulibaly zou ik houden om naast Manolas te zetten (als dat past in je team tenminste).

Inmiddels een achterhoede met Militao en Lenglet omdat dat beter past in mijn team en om Pogba erin te krijgen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Baby Rijkaard & Koeman of Virgil en IF Wijnaldum?

In een Nederlands team. Koeman/Virgil zou de Vrij vervangen, Rijkaard/IF Gini de gewone Wijnaldum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
FidoDido schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:17:
Moet zeggen dat ik blij met Guardiola ben, goede icon voor het aantal kaarten.
Zit overal goed tussen vind het een soort Kante. Denk dat die tot einde van dit jaar er zeker in blijft :)
Volgende Ferdinand of Roberto Carlos.
Wil toch een icon waar ik herinneringen aan heb van vroeger.
Moet eerlijk zeggen ik heb dus geen flauw idee wie butragenno of zoiets is :p
Real Madrid held. Heeft lange tijd ook nog een belangrijke rol bij de club gehad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
ik heb momenteel een la liga team echter ben ik nog aan het zoeken op mijn middenveld (RCM/VCM).
De formatie is 4-1-2-1-2(2)

--------Fekir----------
---saul-------??------
--------Vidal---------

De nieuwe middenvelder mag ongeveer rond de 20k kosten.
Ik zat te denken aan Casemiro en dan Vidal naar CM te brengen.
Of Thiago op rcm maar die linkt niet goed met Vidal en Fekir (wel met mn RB en SP)

Waar zou ik het beste voor kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Kroos?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Valandil schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:20:
[...]

Koulibaly zou ik houden om naast Manolas te zetten (als dat past in je team tenminste).

Inmiddels een achterhoede met Militao en Lenglet omdat dat beter past in mijn team en om Pogba erin te krijgen.
Ik ben voor die screamer romagnoli gegaan inplaats van manolas. Ik denk dat ik er ook goed aan doe allan te halen om inform brozovic te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Nieuwevolger schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:24:
[...]

Ik ben voor die screamer romagnoli gegaan inplaats van manolas. Ik denk dat ik er ook goed aan doe allan te halen om inform brozovic te vervangen.
Allan is een goede speler om te hebben.
Zeker als CDM. Tot vandaag hem ook gehad, maarja, als je vervolgens Pogba uit de packs haalt, dan gaat toch je team weer op de schop ten koste van oa Allan.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassonn
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
Valandil schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:20:
[...]

In mijn WL (gold 2 geworden) kwam ik die combo zo vaak tegen:

Mendy-Militao-Lenglet-Semedo

en dan Ter Stegen of Curtois of Areola

Echt een plaag om tegen te spelen voor Militao ik heb Hernandez zelf ook gepackt (untradeable) en wil misschien een combi proberen met Neuer - Langlet - Semedo en Mendy.

Alleen moet dan alles sellen etc om het team om te gooien en daar heb ik niet zoveel zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 17:55
Xamsix schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:40:
[...]

Volgens mij gebruiken de meeste spelers die voor Zanetti gaan hem ingame niet als RB, maar als CDM. Je zal dan wel een beetje creatief met je beginopstelling moeten zijn. Bijv. een RM / CDM met veel pace en defensive stats switchen met Zanetti. Of starten met een 5 mans verdediging en dan 1 van de CB's naar RB switchen. Dan heb je wel de perfecte stofzuiger op het middenveld tot het einde van het spel.

Zelf ga ik niet voor deze optie, aangezien ik Semedo untradable heb en het zonde vind hem niet te gebruiken. Hij doet het prima op die positie en er zijn nog genoeg andere posities in mijn team die een upgrade kunnen gebruiken.

Ik zit zelf ook met het dilemma of ik voor de "verstandige" optie moet gaan, Ferdinand en Pep, die defensief een behoorlijke upgrade zijn tov wat ik nu heb en nog wel een tijd meekunnen (Ferdinand in ieder geval), of voor de fun factor moet gaan en een speler als Butra neem. Misschien dat de baby variant het niet zo heel lang volhoudt, maar voor een tijdje ga je er wel veel plezier van hebben. En zoals je zegt past hij wel perfect in de huidige Fifa, dus misschien gaat hij langer mee dan je zou denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:25
Fonzerelli schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:21:
ik heb momenteel een la liga team echter ben ik nog aan het zoeken op mijn middenveld (RCM/VCM).

--------Fekir----------
---saul-------??------
--------Vidal---------

Of Thiago op rcm maar die linkt niet goed met Vidal en Fekir (wel met mn RB en SP)

Ik heb exact zelfde middenveld. En ik heb Joao Felix staan op je ontbrekende stukje.

Een andere optie die ik nog ga proberen is Vidal naar CM en dan Herrera van Atletico op de CVM. Die heeft 4 star weak foot, hoog/hoog werktempo en ik heb er een bewaker kaartje op zodat zijn verdediging en fysiek een goede boost heeft. Snelheid is 72 standaard en dus niet gek.

[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 21-10-2019 16:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fonzerelli schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:21:

--------Fekir----------
---saul-------??------
--------Vidal---------

Koke is een goedkope optie die je vervolgens naar een middenvelder positie switched.
Misschien kun je Scream Navas (alweer idd) bij elkaar grinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Meteen romagnoli en allen kunnen uittesten, tegen notabene een tegenstander met een zelfde la liga - seria a hybrid.

Allen is een blok beton op het middenveld en romagnoli laat zich er niet uitrennen door mertens. Ik ben tevreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
mar101 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:31:
[...]

Volgens mij gebruiken de meeste spelers die voor Zanetti gaan hem ingame niet als RB, maar als CDM. Je zal dan wel een beetje creatief met je beginopstelling moeten zijn. Bijv. een RM / CDM met veel pace en defensive stats switchen met Zanetti. Of starten met een 5 mans verdediging en dan 1 van de CB's naar RB switchen. Dan heb je wel de perfecte stofzuiger op het middenveld tot het einde van het spel.

Zelf ga ik niet voor deze optie, aangezien ik Semedo untradable heb en het zonde vind hem niet te gebruiken. Hij doet het prima op die positie en er zijn nog genoeg andere posities in mijn team die een upgrade kunnen gebruiken.

Ik zit zelf ook met het dilemma of ik voor de "verstandige" optie moet gaan, Ferdinand en Pep, die defensief een behoorlijke upgrade zijn tov wat ik nu heb en nog wel een tijd meekunnen (Ferdinand in ieder geval), of voor de fun factor moet gaan en een speler als Butra neem. Misschien dat de baby variant het niet zo heel lang volhoudt, maar voor een tijdje ga je er wel veel plezier van hebben. En zoals je zegt past hij wel perfect in de huidige Fifa, dus misschien gaat hij langer mee dan je zou denken.
Is Prime Keane niks? Ik zit er zelf namelijk wel aan te denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Bossie schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:51:
[...]

Koke is een goedkope optie die je vervolgens naar een middenvelder positie switched.
Misschien kun je Scream Navas (alweer idd) bij elkaar grinden ?
Ik heb Scream Navas na het lezen van jouw post maar ff geregeld voor mn La Liga team.

Ben benieuwd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpzuyd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 30-09-2020
Iemand van jullie al wel de objective voor voorzetten (dzeko) gehaald? Zo ja,hoe? Kan dat alleen met hoge voorzetten en moet het persee koppend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Jpzuyd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 17:27:
Iemand van jullie al wel de objective voor voorzetten (dzeko) gehaald? Zo ja,hoe? Kan dat alleen met hoge voorzetten en moet het persee koppend?
Ja inmiddels gehaald vandaag, nadat ik inmiddels 2 divisies was gezakt :( :(
Hoeft niet koppend, lukte mij door mn cam of 2e spits diep te sturen hopend dat de keeper komt en dan hoog naar de 2e paal. Maarja tegenstander was niet echt een topper zou maar zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
jerommeke96 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 17:36:
[...]

Ja inmiddels gehaald vandaag, nadat ik inmiddels 2 divisies was gezakt :( :(
Hoeft niet koppend, lukte mij door mn cam of 2e spits diep te sturen hopend dat de keeper komt en dan hoog naar de 2e paal. Maarja tegenstander was niet echt een topper zou maar zeggen.
Merk door al die objectives dat de tegenstand in divisie 4 gelijkwaardig is aan divisie 5 en 6 eerlijk gezegd. Opklimmen naar 4 wordt nog lastig denk dat ik maar bij 5/6 probeer te blijven zitten elke keer.
Als het hele jaar objectives als deze er zijn zal je scheve verhoudingen krijgen qua niveau verschil in wat divisies zijn voor de gemiddelde fifa spelers waar ik mezelf onderschaar

Gisteren kwam ik in 6 terecht eerst wedstrijd een team met Neymar, Mbappe, Messi en Son kom ik met mijn ligue 1 objective team aan haha
Ben je kanonnen voer ik leave dan echt gewoon die wedstrijd zonde van me tijd ben normaal van het uitspelen maar behoud liever mijn fitness dan die paar coins die je krijgt voor een game.

Objectives zijn een goed idee zeker als je icons of speciale kaarten kan verdienen ben ik zeker voor alleen wat de juiste oplossing/invulling je eraan moet geven geen idee maar zoals het nu gebeurt lijkt mij ook niet de bedoeling, je speelt tegen zulke niveau verschil tegenstanders nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 20-09 17:55
roybr schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 17:13:
[...]

Is Prime Keane niks? Ik zit er zelf namelijk wel aan te denken.
Prime Keane is zeker een interessante optie als je in eerste instantie een CDM wil hebben. Heb vorige Fifa een tijd met hem gespeeld, zeer degelijke speler, verovert veel ballen op het middenveld en kan ook aardig combineren in de opbouw.

Het enige lastige is met welke andere Icon je hem combineert, als je voor alle Icon Swap tokens gaat. Nesta is een optie, maar z'n lage snelheid en agility schrikken me wel een beetje af. Ik wil zelf in eerste instantie een upgrade voor de CB positie, dus dan heb ik liever Ferdinand dan Nesta. Pep is een leuke bijkomstigheid. Maar als je naar een CDM op zoek bent, zou je Keane kunnen nemen. Eventueel zelfs Keane en Pep samen, lijkt me wel een mooi blok op het middenveld. Al is het wel zo dat in de endgame ze waarschijnlijk niet meer meekunnen, in ieder geval Pep niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Nieuwevolger schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 17:01:
Meteen romagnoli en allen kunnen uittesten, tegen notabene een tegenstander met een zelfde la liga - seria a hybrid.

Allen is een blok beton op het middenveld en romagnoli laat zich er niet uitrennen door mertens. Ik ben tevreden.
Told ya so ;)

Zelf net Lenglet getest.... die is ook moeilijk te passeren zeg

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:18
Wederom een sbc voor een tenue 8)7. Zal EA je belonen als je de scream sbc's doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Laatst online: 20-05 16:53
Hoe erg ga je het merken dat een speler niet optimaal linkt? Dus 2x oranje en 2x rood bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Fonzerelli schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 19:32:
Hoe erg ga je het merken dat een speler niet optimaal linkt? Dus 2x oranje en 2x rood bijvoorbeeld.
even op futbin kijken hoeveel chemistry hij dan krijgt en dan kun je wel zien wat het doet met de stats.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Niet,

Door alle scripted ongein speelt elk elftal at random gigantisch kut omdat EA hoopt dat je weer geld gaat uitgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je op 8 chem speelt (evt door manager/league) dan is het verschil erg klein.
Als speler heb je zelf nog de meest inconsistente factor.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Laatst online: 23:26

Jebus4life

BE User

Man man. 3 keer gescoord op een cross in dezelfde wedstrijd. Moeten het individuele wedstrijden zijn |:(

Achja. Nog 2 te gaan dan >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Jebus4life op 21-10-2019 20:41 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:00
Rare vraag misschien, en wellicht off topic, maar hoe krijg je al die vreugdedansjes bij je fut team? Bij mij staat er maar 1 die ik kan selecteren, terwijl ik bij iemand anders zag die kon er wel 20 selecteren! Maar je kan ze niet kopen via de transfermarkt. Dus dat snap ik even niet. Op Google kon ik het ook niet vinden. Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:00
Eindelijk alle objectives gehaald. Die voorzetten vielen nog niet mee zeg! Vol vertrouwen nog even gespeeld met mijn main team en 2 keer compleet ingemaakt door FO teams. Tijd om te stoppen....enige die ik nog moet zijn de 9 wins in de WL 🤮

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 12:13
Vraagje; hoe kan je die *piep* rebounds voorkomen? Kansloos schot en mijn verdediging blijft staan en tegenstander loopt naar de bal en tikt hem erin...

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Laatst online: 16-09 22:22
Iemand die kan vertellen of de jong een upgrade is tov wijnaldum?

Twijfel een beetje. De jong betekent wel dat ik later kan overgaan van Ake naar Lenglet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
MadMoody schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:46:
Rare vraag misschien, en wellicht off topic, maar hoe krijg je al die vreugdedansjes bij je fut team? Bij mij staat er maar 1 die ik kan selecteren, terwijl ik bij iemand anders zag die kon er wel 20 selecteren! Maar je kan ze niet kopen via de transfermarkt. Dus dat snap ik even niet. Op Google kon ik het ook niet vinden. Weet iemand dit?
Volgens mijn season objectieve krijg je er 75 in een keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:00
noodel1988 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:24:
[...]

Volgens mijn season objectieve krijg je er 75 in een keer...
Oké ga ik daar eens naar kijken. Thx!

Edit: kan het toch niet vinden! Vreemd...

[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 21-10-2019 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
MadMoody schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:30:
[...]

Als het goed is kan je met knoppencombinaties al die vreugdedansjes doen maar met die 75 die je krijgt kan je dan er 1 op een bepaalde knop zetten, rondje op de PS4 en vergelijkbare knop op de XBOX. Daardoor hoef je dus niet meer een aantal knoppen tegelijk te doen of in een bepaalde volgorde. Je kan de knoppencombinaties bekijken bij de instellingen waar ook de knoppencombinaties staan voor normale voetbal acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De markt is echt vreemd. Vanmiddag scream Aguero o o o gekocht en hij is nu al ruim 100k meer waard.
Als je geluk hebt kan je leuke winsten pakken, maar ook flinke verliezen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-09-2020
dutchgio schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 21:17:
[...]

Vanochtend was zijn OTW nog 135k, inmiddels tikt ie bijna de 200k aan. :)
Denk dat deze inderdaad wel doorgaat.
IF gedoe snap ik nog niet 100%. Je koopt bv deze, maar hij komt wellicht in het nieuwe TOTW. Dan is de kaart die je hebt toch helemaal waardeloos ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bean77 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:45:
De markt is echt vreemd. Vanmiddag scream Aguero o o o gekocht en hij is nu al ruim 100k meer waard.
Als je geluk hebt kan je leuke winsten pakken, maar ook flinke verliezen.
TOTW investments zijn wel echt dood, je pakt er amper winst op alleen de top spelers. Heb Wijnaldum gekocht voor 165k twijfel erg of ik hem nu al niet weg doe met klein verlies.
Zie hem volgende week in 1x keer nog verder zakken namelijk.
Bergwijn voor 30k gekocht bijvoorbeeld normaal uit de Packs omhoog nu zakken ze nog harder... Heb nu 25 totw in mijn club maak op alle verlies gewoon. Vorig jaar was het verdubbeld geweest
Alleen op trent Arnold en mahrez heb ik echt winst gepakt.
En op otw kaarten winst gepakt met Lozano en lukaku baal dat ik yedder niet heb gekocht gewoon 80k op 1 kaart nu

[ Voor 8% gewijzigd door FidoDido op 21-10-2019 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Xavi2k schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:54:
[...]

IF gedoe snap ik nog niet 100%. Je koopt bv deze, maar hij komt wellicht in het nieuwe TOTW. Dan is de kaart die je hebt toch helemaal waardeloos ?
Klopt, die zal dan een stuk goedkoper zijn, dus als je het aan ziet komen kan het handig zijn om die daarvoor te verkopen.
Al was dat vooral vorig jaar zo, de logica is nu ver te zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
MadMoody schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:30:
[...]

Edit: kan het toch niet vinden! Vreemd...
Welk level zit je. Volgens mijn ergens bij de 10-15 regio.

Edit: kan t ook niet zo 1,2,3, vinden. Maar je krijgt ze later in ieder geval. Eerst een dan package met 75...

[ Voor 17% gewijzigd door noodel1988 op 21-10-2019 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist nagenoeg mijn hele team - maar wel mijn topspelers - verkocht. Hoewel het een gevoel blijft denk ik dat we de komende 1 a 2 weken wel een goede crash gaan krijgen.
Halloween acties, black friday, misschien wat leuke SBC's om de hoge rated kaarten uit de game te trekken.

Nu de wat goedkopere OP spelers in mijn team. Nu een flink bedrag op de bank en aan het kijken om een top icon te gaan halen.
Iemand overigens ervaring met Guardiola 87 (of 85)? Lijkt me een leuke speler voor zijn prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Bean77 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:51:
Zojuist nagenoeg mijn hele team - maar wel mijn topspelers - verkocht. Hoewel het een gevoel blijft denk ik dat we de komende 1 a 2 weken wel een goede crash gaan krijgen.
Halloween acties, black friday, misschien wat leuke SBC's om de hoge rated kaarten uit de game te trekken.

Nu de wat goedkopere OP spelers in mijn team. Nu een flink bedrag op de bank en aan het kijken om een top icon te gaan halen.
Iemand overigens ervaring met Guardiola 87 (of 85)? Lijkt me een leuke speler voor zijn prijs.
Heb de 85 versie ik ben er tevreden over als cdm. Heb er tot nu toe geen spijt van, zit er vaak goed tussen en heeft ook een goede pass alleen zegt dat momenteel niet zoveel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Vandaag Jesus Navas Scream SBC voltooid en was benieuwd hoe hij speelt. Hij komt lekker uit de verf hoor, is echt tering snel als hij goed de ruimte in duikt.

Een aanval met Inaki Williams, Guedes en Jezus Navas Scream geeft me erg veel snelheid _/-\o_

Opstelling nu 4-3-3 (4)

Guedes - Inaki Williams - Jesus Navas SCREAM
Fekir
Saul - Vidal
Gaya - Hermoso - Gimenez - Carvajal
Oblak

Lekker team wel d:)b

Scream Navas koste me wel circa 40.000 om het bin elkaar te rapen. Maar ik heb nog 30.000 over en nog voor circa 10.000 op de TL staan. Donderdag weer 39.000 coins moet lukken. Dan moet ik dus wel naar 80.000 gaan ongeveer.

Denk als eerste maar sparen voor Nelson Semedo IF als linksback en Lenglet als CV. Die plekken zijn wat mij betreft als eerste aan de beurt.

[ Voor 30% gewijzigd door Sleehond op 21-10-2019 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handmatige squad battles update hebben ze weer eruit gesloopt?

Nevermind het is er wel

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2019 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Yes! Scream Dzeko bijna binnen :) nog 2 assists en klaar dus dat komt goed. Morgen ook even de scream Navas halen en daarna division Rivals icon challenges verder afmaken. Squad battles ook al gedaan. Ik zit weer op schema :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 23:17:
Yes! Scream Dzeko bijna binnen :) nog 2 assists en klaar dus dat komt goed. Morgen ook even de scream Navas halen en daarna division Rivals icon challenges verder afmaken. Squad battles ook al gedaan. Ik zit weer op schema :)
Inmiddels 1/3 voor de Bundesliga rivals challenge, vervolgens dan alleen nog Champs voor Online.
Offline, CSL & MLS nog, maar die grind ik later wel ff bijelkaar, ff rivals afronden waardoor ik meteen een WL token krijg.

Heb Plea in mijn BL team, wat een muur is dat zeg :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20:30
Nou, even 2 potjes Rivals nog gespeeld, ik weet niet wat het toch is maar ik kan er gewoon niet mee omgaan. Het speelt traag, mijn spelers doen hélemaal niets en van een mogelijkheid om lekker te combineren is 0 sprake..

Krijg het de aankomende tijd druk dus denk dat ik WL en Rivals helemaal laat lopen en af en toe een Draftje start. Enige waar de connectie wel lekker is, ik fatsoenlijk kan verdedigen en mooi combineren kan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 23:03:
[...]

Heb de 85 versie ik ben er tevreden over als cdm. Heb er tot nu toe geen spijt van, zit er vaak goed tussen en heeft ook een goede pass alleen zegt dat momenteel niet zoveel :p
Ik ga de 87 versie proberen. Iets betere stats. Ben benieuwd.

Ben alleen ernstig aan het twijfelen geraakt tussen Zidane 94 en Eusebio 89. De eerste wil ik qua gevoel het liefst hebben, de 2e lijkt mij feitelijk de beste keuze. Nog maar eens laten bezinken welke keuze ik ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Hoe is Neymar dit jaar? ik twijfel tussen Neymar, 88 overmars of Sanè 86!

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 12:54
Gisteren toen ik Mertens wilde kopen gesniped voor 12.5K, lekker verdiend haha :+
Julian-Intel schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 01:19:
Hoe is Neymar dit jaar? ik twijfel tussen Neymar, 88 overmars of Sanè 86!
Schijnt echt belachelijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:54
Jamesl schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 07:55:
Gisteren toen ik Mertens wilde kopen gesniped voor 12.5K, lekker verdiend haha :+

[...]

Hele domme vraag: hoe snipe jij? De hele term snipen vind ik maar vaag.. Is het niet gewoon laag bieden en hopen dat niemand er overheen gaat? En welke factoren hebben invloed op de slagingskans? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Laatst online: 05-06 23:02
Weet iemand wat meer van die blauwe Champions League kaartjes af? Werken die een beetje hetzelfde als OTW kaartjes, of blijven deze kaarten dezelfde waardes houden? Ik heb net een Pjanic opgepikt voor 19k, zag ook dat dat zn max price was.. :/

@Casual_T Volgens mij is snipen gewoon continue zoeken op de transfermarkt en dan heel snel met "Buy Now" binnenhalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Zit een beetje vast wat ik nog wil/kan upgraden. Meunier/Kimpembe kan ik upgraden, maar ze voldoen aardig op dit moment.

Op het moment heb ik 260k coins over, maar heb ook nog 10x een if klaar staan om te discarden, want meer waard worden ze toch niet.

https://www.futbin.com/20/squad/9228530

Iemand anders nog tips? Speel ingame op 41212 met de jong als cdm.

Ben Yedder wil ik niet kwijt, die vind ik te lekker spelen. Lenglet is untradeable (promes ook, maar wil ik best wel vervangen voor betere tips hoor :-)).

[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 22-10-2019 08:38 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Casual_T schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:03:
[...]

Hele domme vraag: hoe snipe jij? De hele term snipen vind ik maar vaag.. Is het niet gewoon laag bieden en hopen dat niemand er overheen gaat? En welke factoren hebben invloed op de slagingskans? :)
Je kan ook constant blijven zoeken naar die ene lage prijs. Bijvoorbeeld: Pogba is nu 400K, jij wilt er max 320K voor betalen. Dan stel je dit zo in op je console:
Geboden prijs, max: 15.000.000
Koop nu prijs, max: 320K

Dan ga je vanaf die 15 miljoen iedere coin terug tellend opnieuw zoeken. Dus bij 14.999.999, 14.999.998 etc. Het kost heel wast tijd, maar het kan dus wel lonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:45
Meneer iCy schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:33:
Ben Yedder wil ik niet kwijt, die vind ik te lekker spelen. Lenglet is untradeable (promes ook, maar wil ik best wel vervangen voor betere tips hoor :-)).
Met een beetje geluk krijgt Ben Yedder deze week een IF, wordt het helemaal een monster kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

kwdtje schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:24:
[...]

Met een beetje geluk krijgt Ben Yedder deze week een IF, wordt het helemaal een monster kaart.
Klopt dat is ook de dubbele reden dat ik hem niet kwijt wil ;-) Team is flink in waarde gestegen door zijn wedstrijd afgelopen zondag. 90k +

Enige die echt zou willen veranderen is Di Maria, maar weet mijn god niet wat ik er wel voor neer zou willen zetten. Het moet iig snel zijn en fatsoenlijk kunnen pasen/voorzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:15
Jamesl schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 07:55:

[...]

Heb Neymar een tijdje als CAM gebruikt in de 4-2-3-1 met deadeye chemistry. Belachelijke kaart, veel te overpowered. Schiet alles binnen, en die rainbow flick met zn eigen animatie is niet af te stoppen. Maar goed dat mag ook wel voor een gold kaart die meer dan een miljoen kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Meneer iCy schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:26:
[...]

Klopt dat is ook de dubbele reden dat ik hem niet kwijt wil ;-) Team is flink in waarde gestegen door zijn wedstrijd afgelopen zondag. 90k +

Enige die echt zou willen veranderen is Di Maria, maar weet mijn god niet wat ik er wel voor neer zou willen zetten. Het moet iig snel zijn en fatsoenlijk kunnen pasen/voorzetten.
Ik denk dat je op RW weinig verbeteringen kan toevoegen momenteel, het zal een Icon worden of Messi denk ik. Sterling/B.Silva i.c.m. de Bruyne (link met Meunier) zou kunnen maar dan ga je er op passing/voorzetten niet op vooruit. Salah is daarin ook niet echt een wonder. Dan moet je al richting een Messi/Garrincha etc. ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Markuss schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:41:
[...]
Ik denk dat je op RW weinig verbeteringen kan toevoegen momenteel, het zal een Icon worden of Messi denk ik. Sterling/B.Silva i.c.m. de Bruyne (link met Meunier) zou kunnen maar dan ga je er op passing/voorzetten niet op vooruit. Salah is daarin ook niet echt een wonder. Dan moet je al richting een Messi/Garrincha etc. ben ik bang.
Klopt, had achteraf de Walcott SBC moeten doen en Artist er op moeten zetten. Had ik tevens nog andere alternatieven bij moeten bedenken, maar dat was dan ook vast wel goedgekomen.

Dembele met een Artist is misschien ook een optie en wel in te bouwen in het huidige team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Neem aan dat je Di Maria links heb staan ipv met zijn weakfoot, vanaf rechts kan dat idd een beperking zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Hi allen,

Ik ben een beetje in dubio wat ik met mijn opstelling moet doen.
Ik speel het liefst 4-2-2-2,maar ik struggle een beetje met scoren. Vooral de laatste pass of een vrij schot creeeren.

Ik heb nu:

Leno
Ricardo Perreira - Gomez - Socratis - Mendy
Wijnaldum IF - Sissoko
Salah - Lucas - Depay (wissel) - Felipe Anderson

Ik heb ook nog Laporte gepacked gisteren. Ik twijfel of ik die moet vervangen voor Sokratis.

Ik heb een budget van circa 150k.

Wat kan ik het best doen?
De gea en Lacazette?
Of kan ik beter investeren in mijn middenveld?

[ Voor 3% gewijzigd door DeBers op 22-10-2019 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Bossie schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:00:
[...]

Neem aan dat je Di Maria links heb staan ipv met zijn weakfoot, vanaf rechts kan dat idd een beperking zijn.
Nope en dat is ook waarschijnlijk ook het probleem. Had hiervoor bergwijn, maar mijn brein zegt ik wil 10 chem zien ipv 8 chem.

Promes wil ik juist weer niet rechts hebben, maar ik wil het uiteraard probleem. Vind hem juist zo lekker aan de linkerkant spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
[...]

Hoe speelt ie? Ook hij krijgt een IF denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

kwdtje schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:03:
[...]

Hoe speelt ie? Ook hij krijgt een IF denk ik.
Ben yedder bedoel je?

Speelt heerlijk. Hij is snel, behendig en schiet hard en is 2 benig. Uiteraard een Hunter kaartje er op zetten.

Beste spits die ik deze Fifa heb gehad. Heb uiteraard geen poen voor 500k+ spitsen, alhoewel dat nu wel mogelijk is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Meneer iCy schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:05:
[...]

Ben yedder bedoel je?

Speelt heerlijk. Hij is snel, behendig en schiet hard en is 2 benig. Uiteraard een Hunter kaartje er op zetten.

Beste spits die ik deze Fifa heb gehad. Heb uiteraard geen poen voor 500k+ spitsen, alhoewel dat nu wel mogelijk is. :+
Bedoelde di Maria, Ben Yedder OTW heb ik gelukkig al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

kwdtje schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:08:
[...]

Bedoelde di Maria, Ben Yedder OTW heb ik gelukkig al.
Speelt mwah, niet voor hetgeen wat ik ogen heb. Ga tip hieronder eens proberen door hem links op te stellen en promes naar rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Casual_T schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:03:
[...]

Wat @Markuss zei. Ik doe het altijd als ik spelers koop, Bv speler kost 15K dan probeer ik het altijd voor 13K o.i.d., meestal in 5 minuutjes heb ik hem wel dan.
En nee het is niet op open bid maar op 'nu kopen'. Je moet wel heel snel zijn, dus hoe je snel bij nu kopen komt moet echt op muscle memory want vaak is een speler in 0.5 seconde weg ofzo.

Dat ik Mertens heb gesniped voor 12.5K is ook echt praktisch onmogelijk, normaal gesproken jat een bot die wel voor je neus weg, blijkbaar had ik geluk en zat ik op goede connectie ofzo _/-\o_
Denk niet dat dit me nog een keer overkomt, het was ook toevallig dat ik op Mertens aan het zoeken was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Jamesl schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:21:
[...]

Wat @Markuss zei. Ik doe het altijd als ik spelers koop, Bv speler kost 15K dan probeer ik het altijd voor 13K o.i.d., meestal in 5 minuutjes heb ik hem wel dan.
En nee het is niet op open bid maar op 'nu kopen'. Je moet wel heel snel zijn, dus hoe je snel bij nu kopen komt moet echt op muscle memory want vaak is een speler in 0.5 seconde weg ofzo.

Dat ik Mertens heb gesniped voor 12.5K is ook echt praktisch onmogelijk, normaal gesproken jat een bot die wel voor je neus weg, blijkbaar had ik geluk en zat ik op goede connectie ofzo _/-\o_
Denk niet dat dit me nog een keer overkomt, het was ook toevallig dat ik op Mertens aan het zoeken was
En de reden dat @Markuss aftelt van zo'n hoog bedrag is vanwege de cache qua zoekopdracht. Pas je de zoekopdracht aan dan heb je een nieuwe query en direct resultaat, anders krijg je de cache met verouderde weergave van spelers die allang verkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Meneer iCy schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:23:
[...]

En de reden dat @Markuss aftelt van zo'n hoog bedrag is vanwege de cache qua zoekopdracht. Pas je de zoekopdracht aan dan heb je een nieuwe query en direct resultaat, anders krijg je de cache met verouderde weergave van spelers die allang verkocht zijn.
Ja exact, dus als het gelukt is, en ik zoek een andere speler, begin ik ook weer op een nieuw bedrag zodat de zoekopdracht uniek is zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Laatst online: 23:26

Jebus4life

BE User

SH-FR schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 19:13:
[...]

Ik heb de backs op achterblijven, CDM op achterblijven en spitsen op achter linies kruipen, daarnaast drop-back bij het verdedigen.

Ga nu aan de nieuwe WL beginnen, Icon Nesta gisteren getest en nog 0 spijt van mijn keuze. Verdedigend en positionerend zo enorm sterk. Leuk die Scream promo trouwens, vooruitgang tov vorig jaar, stats worden nu permanent geboost.

Ik zou overigens overwegen om Fekir te halen, goede speler en past precies bij de meta van de game dit jaar!
Ik overweeg ook nog om Nesta op te pikken (ik zit met een grotendeels Serie A team, en ben uitermate tevreden over Donnaruma dus Italiaanse/Serie-A verdedigers zijn wel "nodig").

Enkel z'n dramatische Agility (36) schrik me af. Maar ik kan dus nergens terugvinden wat die lage agility exact inhoudt in-game (met short passing of acceleration kan ik me praktisch iets makkelijker iets voorstellen dan wat Fifa bedoelt met agility :D )

***EDIT***
Ah, dat gaat puur over wendbaarheid (bv draaicirkel), damn, dat is wel heel erg laag...

[ Voor 4% gewijzigd door Jebus4life op 22-10-2019 10:45 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
In fifa 19 gebruikte ik FUT enhancer in de fifa web app. Voor fifa 20 lijkt hij nog niet te werken.
Hij laat te lage waardes zien bij futbin prijzen en automatisch corrigeren naar transfer waarde lukt ook niet.

Zijn er andere goede plugins te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Vorig jaar waren er de league SBC's Is er hier al iets over bekend? Ik kan nergens vinden wanneer deze SBC's vorig jaar uitkwamen.

Ik heb voor de zekerheid wat zilveren spelers uit de Liga Nos en Eredivisie gekocht. Voor 150 coins inkoop kan je er weinig verkeerd aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Jebus4life schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:44:
[...]

Ik overweeg ook nog om Nesta op te pikken (ik zit met een grotendeels Serie A team, en ben uitermate tevreden over Donnaruma dus Italiaanse/Serie-A verdedigers zijn wel "nodig").

Enkel z'n dramatische Agility (36) schrik me af. Maar ik kan dus nergens terugvinden wat die lage agility exact inhoudt in-game (met short passing of acceleration kan ik me praktisch iets makkelijker iets voorstellen dan wat Fifa bedoelt met agility :D )

***EDIT***
Ah, dat gaat puur over wendbaarheid (bv draaicirkel), damn, dat is wel heel erg laag...
Ik had hier gisteren dezelfde vraag gesteld over Nesta, zonder reactie. Heb het uiteindelijk maar gedaan en ik ben er zeker niet ontevreden over! Doordat ik redelijk ver terugzak hou je je aanvallers voor je en puur als verdediger is het echt een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier gaan we het voorlopig mee doen tot de volgende upgrades: https://www.futbin.com/20/squad/9892182
Scream bernard speelt wel erg goed voor zijn coins. Hopelijk pakt Ben Yedder zijn IF, dat helpt ook wel.
Achterste linie op Cancelo na ongewijzigd gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Bean77 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:26:
Hier gaan we het voorlopig mee doen tot de volgende upgrades: https://www.futbin.com/20/squad/9892182
Scream bernard speelt wel erg goed voor zijn coins. Hopelijk pakt Ben Yedder zijn IF, dat helpt ook wel.
3,5 mil eusebio? Wat de hell..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBers schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:41:
[...]

3,5 mil eusebio? Wat de hell..
4mln eusebio ;) de 89 is duurder dan de middle versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:45
Bean77 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:26:
Nice team. Wat is je tactiek en instructies? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:54
Jamesl schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:24:
[...]

Ja exact, dus als het gelukt is, en ik zoek een andere speler, begin ik ook weer op een nieuw bedrag zodat de zoekopdracht uniek is zegmaar.
@Markuss @Jamesl
Thanks, dit was een beetje de info waar ik op zoek naar was. Ik merkte ook dat zoeken op hetzelfde bedrag dezelfde verlopen resultaten oplevert, dus daar schiet je niks mee op. Wel héél slecht dat dit zo werkt. Zo moeilijk is het toch niet om een vers zoekresultaat op te leveren, met al die miljoenen van EA? Of zou dat een te zware belasting op de server zijn?

Het is overigens wel vrij moeilijk en net wat jullie zeggen, die spelers zijn in minder dan 1 seconde al vaak weg. Je moet gewoon geluk hebben dat je de enige bent die op een bepaald moment sniped naar één speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeVliegendeNLer schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:48:
[...]

Nice team. Wat is je tactiek en instructies? O-)
Moet je even terugzoeken in dit topic. Ik speel 442 en heb deze tactics en instructies gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
DeBers schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:02:
Hi allen,

Ik ben een beetje in dubio wat ik met mijn opstelling moet doen.
Ik speel het liefst 4-2-2-2,maar ik struggle een beetje met scoren. Vooral de laatste pass of een vrij schot creeeren.

Ik heb nu:

Leno
Ricardo Perreira - Gomez - Socratis - Mendy
Wijnaldum IF - Sissoko
Salah - Lucas - Depay (wissel) - Felipe Anderson

Ik heb ook nog Laporte gepacked gisteren. Ik twijfel of ik die moet vervangen voor Sokratis.

Ik heb een budget van circa 150k.

Wat kan ik het best doen?
De gea en Lacazette?
Of kan ik beter investeren in mijn middenveld?
Iemand? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

https://www.futbin.com/20/squad/9913951

Hier ga ik naar toe werken tips...?

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Pagina: 1 ... 34 ... 185 Laatste