Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:09
Moet de PL en BL nog. De ligue 1 was mijn slechtste team, maar toch maar 3 potjes nodig gehad. (Div5 welliswaar)

Ik moet nog even kijken hoeveel kaartjes ik ga halen, maar ik probeer de base icon pack te halen. Vind de icons niet heel bijzonder en de kans om toch een goede te krijgen vind ik wel interessant. (Ookal is mijn packluck verschrikkelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpzuyd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 30-09-2020
Wl moet je proberen in de ochtend te spelen,rond uur of 9 zeg maar. Gister en vanmorgen ging het super en en gistermiddag/avond en vrijdag is het helemaal ruk omdat iedereen dan online gaat ook omdat die abc’s er dan zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 12:12:
Moet de PL en BL nog. De ligue 1 was mijn slechtste team, maar toch maar 3 potjes nodig gehad. (Div5 welliswaar)

Ik moet nog even kijken hoeveel kaartjes ik ga halen, maar ik probeer de base icon pack te halen. Vind de icons niet heel bijzonder en de kans om toch een goede te krijgen vind ik wel interessant. (Ookal is mijn packluck verschrikkelijk)
Serie A ben ik sinds gisteravond al mee bezig, inmiddels al twee divisies gedegradeerd maar krijg constant de deksel op neus (inmiddels al vaker en win in blessuretijd weggeven dan er nodig zijn voor de objective).

Blijkbaar zag EA ook dat dit niet goed voor mijn humeur is, krijg zojuist scream bernard en Frenkie De Jong uit een seasons reward pack.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Waarom stoppen de meeste eigenlijk bij Goud 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:13
De alle wegen naar Rome objectieve, ik snap voorwaarden niet.
Heb in mijn eng1 team de ligt en Schulz opgenomen en op pro gespeeld en gewonnen maar hij zegt 0/4 ipv 1/4.
Edit gevonden, wedstrijd op verkeerde niveau gespeeld. Controller flipt nog wel is en was dus niveau te laag geselecteerd ☹️

4 goals maken is inderdaad exact 4 doelpunten maken. Deze is afgevinkt bij mijn.

Zojuist afgestapt van mijn bed/eredivisie hybrid en wat eng1 spelers gehaald en team opgezet...
Iemand nog goede aanbevelingen?
https://www.easports.com/...fId=kmCSid1PbOOR:FFA20XBO

Nog 120k op dit moment over.

[ Voor 43% gewijzigd door noodel1988 op 20-10-2019 14:01 . Reden: Gevonden ]

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Is er een trucje voor het driehoekje (ps4) dat is wel het meest irritante. Bij mij gaan ze voor 90% verkeerd of te hard te zacht naar de verkeerde speler en wat opvallend vaak gebeurd als je deze breed doet maakt niet uit hoe hard je drukt hij gaat altijd naar de eerste speler die er naast staat....helaas vaak genoeg de tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 13:30:
Is er een trucje voor het driehoekje (ps4) dat is wel het meest irritante. Bij mij gaan ze voor 90% verkeerd of te hard te zacht naar de verkeerde speler en wat opvallend vaak gebeurd als je deze breed doet maakt niet uit hoe hard je drukt hij gaat altijd naar de eerste speler die er naast staat....helaas vaak genoeg de tegenstander
Niet gebruiken tenzij je er absoluut zeker van bent dat je een bal kan geven.
Om een speler weg te sturen, is vaak de lobbed through ball de beste optie, aangezien de gewone variant vaak in de lijn van de verdediger gaat.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 16:28
Bossie schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 12:15:
[...]

Serie A ben ik sinds gisteravond al mee bezig, inmiddels al twee divisies gedegradeerd maar krijg constant de deksel op neus (inmiddels al vaker en win in blessuretijd weggeven dan er nodig zijn voor de objective).

Blijkbaar zag EA ook dat dit niet goed voor mijn humeur is, krijg zojuist scream bernard en Frenkie De Jong uit een seasons reward pack.
Ik weet hoe je je voelt ;) pas toen ik op 944 zat won ik er zowaar 2 achter elkaar. Begon eerst nog met gelijkspel precies wat je zegt 2-1 voor 92ste minuut 2-2 toen knapte ik even haha
Had er 8, heb gewoon Guardiola gehaald dacht flikker maar op wil nu een icon ook :p rest gaat naar Ferdinand als mijn bloeddruk dat aan kan :p en anders Roberto Carlos.

Je Packs maken het wel beetje goed :) heb uit al die scream sbc alleen Pedro als hoogste helaas

[ Voor 5% gewijzigd door FidoDido op 20-10-2019 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
Bossie schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 13:35:
[...]

Niet gebruiken tenzij je er absoluut zeker van bent dat je een bal kan geven.
Om een speler weg te sturen, is vaak de lobbed through ball de beste optie, aangezien de gewone variant vaak in de lijn van de verdediger gaat.
Ook al niet gebruiken :'(
Ff kijken voorzetten niet gebruiken want kopballen kan niet
Driehoek niet gebruiken
Staande tackel niet gebruiken
Sliding niet gebruiken
Je zou zeggen het is er makkelijk op geworden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 13:49:
[...]

Ik weet hoe je je voelt ;) pas toen ik op 944 zat won ik er zowaar 2 achter elkaar. Begon eerst nog met gelijkspel precies wat je zegt 2-1 voor 92ste minuut 2-2 toen knapte ik even haha
Had er 8, heb gewoon Guardiola gehaald dacht flikker maar op wil nu een icon ook :p rest gaat naar Ferdinand als mijn bloeddruk dat aan kan :p en anders Roberto Carlos.

Je Packs maken het wel beetje goed :) heb uit al die scream sbc alleen Pedro als hoogste helaas
Nu ook opeens twee wins achterelkaar, had een untradable Bonuccie en De Ligt en toch maar even Koulibally gehaald om de Bonucci vrachtwagen te vervangen.

Nu verder met La Liga, daar heb ik nog een paar loans liggen.

Wat Icons betreft, het word of Carlos + Crespo of Gerrard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Bossie schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 14:01:
[...]

Nu ook opeens twee wins achterelkaar, had een untradable Bonuccie en De Ligt en toch maar even Koulibally gehaald om de Bonucci vrachtwagen te vervangen.

Ik twijfel ook tussen Gerrard of Nesta+Keane. Denk alleen niet dat ik het geduld heb om te wachten op Gerrard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben er wel uit dat het Zanetti gaat worden. Gratis endgame speler tot de tots in ieder geval. Alleen tzt testen of shadow of anchor het best op past.

Nog 2 games WL over waarbij ik 1 win moet halen voor gold 2. Ergens zou het mij niet verbazen als ik het niet zou redden met de ervaring in deze WL, maar vanuit het positieve bekeken is het een tikkie beter dan vorige week.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Uiteindelijk GOLD 1 geeindigt met nog 2 wedstrijden te gaan. Maar dit heb ik vooral te danken aan messi wat een kaart is dat :)

Verbeteringen voor onderstaand team?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iOw8fJbbYHfUsYC9kQ99UtH9/thumb.png

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Julian-Intel schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 14:39:
Uiteindelijk GOLD 1 geeindigt met nog 2 wedstrijden te gaan. Maar dit heb ik vooral te danken aan messi wat een kaart is dat :)

Verbeteringen voor onderstaand team?

[Afbeelding]
nice.

Lenglet voor Bailley komt het eerst in mij op.
Eigenlijk wil je je linkerkant flink upgrade en Promes richting supersub ipv basis.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Het is wel te merken dat iedereen door heeft hoe je moet verdedigen. Flank spelers komen bijna niet in de wedstrijd voor, wanneer hij tegenover een snelle back staat. En in het centrum is ook bijna niet door te komen, omdat de centrale verdedigers niet maar stappen.

Dat is wel wat anders dan op het begin in fifa 20, wanneer je iedereen zag klooien om de goeie speler te selecteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 14:55:
Dat is wel wat anders dan op het begin in fifa 20, wanneer je iedereen zag klooien om de goeie speler te selecteren.
Niet happen, net zoals met normaal voetbal, de juiste speler selecteren heeft verdedigend vrijwel altijd meerdere pogingen nodig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 14:01:
[...]

Dit spel is serieus kapot en je wordt serieus genaaid, sta net 2-0 voor de hele wedstrijd raak daarna nog 3x de paal hij kom op 2-1 door een zondags schot en ik zeg nog in de 89ste minuut let op uit de corner wordt het 2-2 en ja hoor... kansen verhouding ik 12/10 en hij 2/2 en heb je nog 70% balbezit ook.
Het spel wordt zodanig beïnvloed dat je gewoon niet kan en mag winnen en lijkt met die objectives nog dat het nog erger is.
Was met bundesliga bezig en je kan al raden dit moest de laatste van de 3 worden...
Je weet gewoon precies wanneer zoiets gebeurt dus het is geen eens toeval meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
De WL gaat me deze week goed af. Loop nu 14-0, weet alleen niet of ik alle potten kan spelen. Speel na de patch weer 4231 ipv 442(2). De 442 leek opeens niet meer te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 15:00:
[...]

Dit spel is serieus kapot en je wordt serieus genaaid, sta net 2-0 voor de hele wedstrijd raak daarna nog 3x de paal hij kom op 2-1 door een zondags schot en ik zeg nog in de 89ste minuut let op uit de corner wordt het 2-2 en ja hoor... kansen verhouding ik 12/10 en hij 2/2 en heb je nog 70% balbezit ook.
Het spel wordt zodanig beïnvloed dat je gewoon niet kan en mag winnen en lijkt met die objectives nog dat het nog erger is.
Was met bundesliga bezig en je kan al raden dit moest de laatste van de 3 worden...
Je weet gewoon precies wanneer zoiets gebeurt dus het is geen eens toeval meer.
Het is waarschijnljk niet het spel, maar de speelstijl.
Als er simpelweg steeds 8-10 in de zestien staan is er vrijwel geen doorkomen aan, zeker met de randomness met passes.

Je eigen team schuift steeds verder door als je rond de 16 van tegenstander staat te breien en vervolgens na een foutje gaan 2-3 99 pace aanvallers in de counter tegen een uit positie zijnde verdediging.

Zie ook steeds vaker dat spelers oude F18/17? tactieken gebruiken en steeds hard zijwaarts inschieten in de hoek een rebound te krijgen.

@jerommeke96 Driehoekje wel gebruiken, maar niet als je de zestien in gaat aangezien de keeper vrijwel altijd eerder is (altijd lobje proberen als het 50/50 met keeper is). Voor diepte passen, vooral lobbed through balls als er een verdediger de lijn afschermt (dus ook driehoekje :+)

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 20-10-2019 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lil Tjappo schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 15:03:
De WL gaat me deze week goed af. Loop nu 14-0, weet alleen niet of ik alle potten kan spelen. Speel na de patch weer 4231 ipv 442(2). De 442 leek opeens niet meer te lopen
Hier geen probleem met 442, het is alleen even kijken tegen welke formaties je speelt. Tegen 4222 is het lastig.
Maar tegen small formaties zoals 41212(2) speelt 3412 ook wel heerlijk.

1e poging van de 2 gelijk winst en Gold 2 is binnen met een wedstrijd over. Verbetering tov vorige week.
Tegenstander was wel irritant. Merkbaar minder goed dan mij, maar hij kwam steeds een doelpuntje voor. In de 69ste minuut ging hij als een malle met zijn vingertje voor de mond rondrennen. Extra motivatie om dan de 3-3 nog te maken en in de verlenging het af te maken. Dus ik als een malle rondrennen als een gek en afsluiten met een mooie 'chicken' celebration of hoe dat ook mag heten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:27
Fijn om te lezen dat bij andere mensen hier de WL aardig goed is gegaan. Om over mijne maar niet te spreken: vorige week 19 wins, deze week slechts 14.

Dat is voor mijn doen een hele slechte score. Ik probeer na te gaan waar het door komt, want vervolgens speel ik draft, kan ik heerlijk tackelen en verdedigen en zijn de problemen van de WL verdwenen en heb ik heerlijke gameplay.

Hoe dan ook, volgende week gewoon de focus weer behouden, en hopen op goede connectie en wat leukere wedstrijden, waarin ik niet steeds met 1 doelpunt verschil win (5-6 bijvoorbeeld 😂)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 15:19:
[...]

Het is waarschijnljk niet het spel, maar de speelstijl.
Als er simpelweg steeds 8-10 in de zestien staan is er vrijwel geen doorkomen aan, zeker met de randomness met passes.

Je eigen team schuift steeds verder door als je rond de 16 van tegenstander staat te breien en vervolgens na een foutje gaan 2-3 99 pace aanvallers in de counter tegen een uit positie zijnde verdediging.

Zie ook steeds vaker dat spelers oude F18/17? tactieken gebruiken en steeds hard zijwaarts inschieten in de hoek een rebound te krijgen.

@jerommeke96 Driehoekje wel gebruiken, maar niet als je de zestien in gaat aangezien de keeper vrijwel altijd eerder is (altijd lobje proberen als het 50/50 met keeper is). Voor diepte passen, vooral lobbed through balls als er een verdediger de lijn afschermt (dus ook driehoekje :+)
Ik speel op het moment alleen 4231 met de objectives merk dat ik met 41212 wordt overlopen daar heb je wel bepaalde spelers bij nodig.
Maar ben nog wel zoekende naar voor mij de beste formatie, merk dat als ik met 1 spits speel ik aardig voorspelbaar ben, maar vind een cam ook weer fijn dus kom dan gauw bij 41212 uit als je ook 2 spitsen wilt.
De 4231 is gewoon meer soort basis formatie waar je fijn op kan terug vallen.
Misschien 4222/442 is proberen en toch zonder cam en 1 spits als false 9 laten terugvallen.

Welke speel jij op het moment? Of misschien hebben andere mensen hier nog goede suggesties? zie hier voornamelijk 4231 en 41212 terugkomen.

Moet nu alleen ligue 1 nog en nog 4 first owner doelpunten. En 9 fut champs winnen ben daar inmiddels wel voor gekwalificeerd + punt :) of ik het ga doen nog even nadenken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 15:42:
[...]

Ik speel op het moment alleen 4231 met de objectives merk dat ik met 41212 wordt overlopen daar heb je wel bepaalde spelers bij nodig.
Maar ben nog wel zoekende naar voor mij de beste formatie, merk dat als ik met 1 spits speel ik aardig voorspelbaar ben, maar vind een cam ook weer fijn dus kom dan gauw bij 41212 uit als je ook 2 spitsen wilt.
De 4231 is gewoon meer soort basis formatie waar je fijn op kan terug vallen.
Misschien 4222/442 is proberen en toch zonder cam en 1 spits als false 9 laten terugvallen.

Welke speel jij op het moment? Of misschien hebben andere mensen hier nog goede suggesties? zie hier voornamelijk 4231 en 41212 terugkomen.

Moet nu alleen ligue 1 nog en nog 4 first owner doelpunten. En 9 fut champs winnen ben daar inmiddels wel voor gekwalificeerd + punt :) of ik het ga doen nog even nadenken haha.
Ben met 451 redelijk simpel naar D5 gekomen voor de objectives, dat is formatie die prima werkte mits geen issues met passing (veel kansen/goals komen van diepgaande wingers die terugsteken op de CAMs).

Met deze formatie ook redelijk eenvoudig PL gedaan, maar ook 41212 Narrow en 442 met de @Bean77 tactics een paar pagina's terug. Heb 4231 ook onder de knoppen zitten, maar heb daar simpelweg niet de juiste spelers voor met deze objectives.

Voor mijn main team wel mijn Brazilaanse verdediging (IF Thiago Silva, Maquinhos en Ederson) ingeruild voor Laporte, Ramos en Gea in een hybrid. Bizar dat de BPL eigenlijk weinig meta verdedigers heeft behalve de VVD boom.

Denk eraan om Scream Dele Alli te halen als playmaker CDM/CM, dan kan ik hem later alsnog upgraden naar naar Gerrard, of andere opties halen als deze het simpelweg goed doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:54
Met veel pijn en moeite 17-13 geeindigd in de WL. Wel een trieste bedoeling vandaag. Inputlag van hier tot Tokyo. Pure overtredingen worden niet gegeven, passes die niet aankomen of de CPU die leuk een hele andere speler aanpasst.

Ik hoopte op Goud 1 deze week, maar ben na omstandigheden nog wel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Scoren uit een kopbal blijft onmogelijk voormij. die paar keer dat een strakke voorzet op het hoofd van een speler komt, kopt hij hem wel mis of heeft de tegenstander met 89 rated keeper weer een strakke redding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 15:54:
[...]

Ben met 451 redelijk simpel naar D5 gekomen voor de objectives, dat is formatie die prima werkte mits geen issues met passing (veel kansen/goals komen van diepgaande wingers die terugsteken op de CAMs).

Met deze formatie ook redelijk eenvoudig PL gedaan, maar ook 41212 Narrow en 442 met de @Bean77 tactics een paar pagina's terug. Heb 4231 ook onder de knoppen zitten, maar heb daar simpelweg niet de juiste spelers voor met deze objectives.

Voor mijn main team wel mijn Brazilaanse verdediging (IF Thiago Silva, Maquinhos en Ederson) ingeruild voor Laporte, Ramos en Gea in een hybrid. Bizar dat de BPL eigenlijk weinig meta verdedigers heeft behalve de VVD boom.

Denk eraan om Scream Dele Alli te halen als playmaker CDM/CM, dan kan ik hem later alsnog upgraden naar naar Gerrard, of andere opties halen als deze het simpelweg goed doet.
Moet ik is kijken of ik dat kan terug vinden in al die pagina's ;) is dat van een tijd terug of nog recent?
ik ga denk is deze toevoegen
YouTube: Why 3-5-2 is the new meta 41212(2) to give you wins (TACTICS) - FIFA...

Heb altijd een 352 als het echt moet er tussen zitten namelijk, hij geeft altijd wel een goede en fijne uitleg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 16:46:
[...]

Moet ik is kijken of ik dat kan terug vinden in al die pagina's ;) is dat van een tijd terug of nog recent?
ik ga denk is deze toevoegen
YouTube: Why 3-5-2 is the new meta 41212(2) to give you wins (TACTICS) - FIFA...

Heb altijd een 352 als het echt moet er tussen zitten namelijk, hij geeft altijd wel een goede en fijne uitleg.
Bean77 in "[Multi] FIFA 20 Ultimate Team"

352 is altijd al erg goed geweest, maar ook zwak als je niet de juiste spelers hebt en tegen formaties die je CB's steeds 1:1 weten te zetten (433 etc).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Casual_T
Bah wat een nare game, gebeurt heel vaak dat een 2-0 voorsprong in de tweede helft niks meer waard is. Opeens gaat alles er van de tegenstander in. Iemand hier had het er laatst toch ook over? Nieuw vorm van momentum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
ben yedder inform incoming na 2 goals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 20:28:
Dat zou mooi zijn, als Griezmann ook een IF krijgt ben ik erg happy :)

Dat het een raar spel kan zijn bleek net weer. Na een stroperig WL wat chem styles geordend en eerste potje DR gelijk 11-0 winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Moet zeggen dat na paar weken Fifa ik steeds vaker denk om er de brui aan te geven. Misschien ben ik tegen eind van Fifa 19 te verwend geraakt omdat passes wel aankwamen?
Het is echt een drama, ik heb zelfs de indicator aangezet om af en toe te kijken maar het is echt een drama...

Pace is veel te overpowered, koppen is een drama. Ik hoop snel dat er een patch komt waardoor koppen eens normaal gaat werken. Een lange spits zoals prime moments Kluivert is waarschijnlijk waardeloos.

Verdedigen gaat vaak voor geen meter, ze blijven vaak maar een beetje staan als zoutzakken, druk geven met de Rb knop doet ook niets meer.

En de finesse shot timing is nu iets eerder merk ik ook. Daar moet ik nog aan schroeven.

En die voorzetten voor scream Dzeko blijft lastig. Moet enkel die nog en assists met aanvallers.

[ Voor 6% gewijzigd door Hassiebassie op 20-10-2019 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Toen ik vorige week division 6 speelde, kwam ik hele makkelijke tegenstanders tegen heel de tijd, maar de laatste tijd kom ik steeds weer tegenstanders tegen die het spel wel goed door te hebben en niet slechter zijn dan weekend league niveau tot silver 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Hassiebassie schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 20:47:
Moet zeggen dat na paar weken Fifa ik steeds vaker denk om er de brui aan te geven. Misschien ben ik tegen eind van Fifa 19 te verwend geraakt omdat passes wel aankwamen?
Het is echt een drama, ik heb zelfs de indicator aangezet om af en toe te kijken maar het is echt een drama...

Pace is veel te overpowered, koppen is een drama. Ik hoop snel dat er een patch komt waardoor koppen eens normaal gaat werken. Een lange spits zoals prime moments Kluivert is waarschijnlijk waardeloos.

Verdedigen gaat vaak voor geen meter, ze blijven vaak maar een beetje staan als zoutzakken, druk geven met de Rb knop doet ook niets meer.

En de finesse shot timing is nu iets eerder merk ik ook. Daar moet ik nog aam schroeven.
Koppen is inderdaad kansloos, een kopduel wint de aanvallende partij bijna nooit. Lukt het om een voorzet te geven op het hoofd van een vrije speler, dan kopt die wel mis of heeft de keeper een strakke redding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En de finesse shot timing is nu iets eerder merk ik ook. Daar moet ik nog aan schroeven.

En die voorzetten voor scream Dzeko blijft lastig. Moet enkel die nog en assists met aanvallers.
Eind fifa speelde iedereen met 99 rated spelers. Nu speel je weer met basic spelers en die zijn minder perfect. Het is dan ook niet logisch om te verwachten dat ze net zo goed als een TOTS speler spelen/passen etc.
Het is elk jaar weer ff wennen in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 08:14
Immobile 2 Goals 1 Assist
Di Maria 2 Goals
Lukaku 2 Goals
Milik 2 Goals
Taison 2 Goals
Martinez 2 goals

EA heeft er een handje van om OTW minder snel een IF te geven, just some advice....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 20:49:
[...]

Koppen is inderdaad kansloos, een kopduel wint de aanvallende partij bijna nooit. Lukt het om een voorzet te geven op het hoofd van een vrije speler, dan kopt die wel mis of heeft de keeper een strakke redding.
Ik heb nog steeds die objective van week 3 openstaan (kopgoal in 3 verschillende games):+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Bossie schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 21:06:
[...]

Ik heb nog steeds die objective van week 3 openstaan (kopgoal in 3 verschillende games):+
Ja ik ook, heb het zelfs geprobeerd tegen de computer op semi prof. Maar dan nog steeds wanneer je echt een goeie kopkans krijgt, dan kopt de speler als nog mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Vanochtend was zijn OTW nog 135k, inmiddels tikt ie bijna de 200k aan. :)
Denk dat deze inderdaad wel doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nieuwevolger schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 21:14:
[...]

Ja ik ook, heb het zelfs geprobeerd tegen de computer op semi prof. Maar dan nog steeds wanneer je echt een goeie kopkans krijgt, dan kopt de speler als nog mis.
Bij mij hielp het om voorzetten te geven met l1 zo dat je zo'n langzame extra hoge voorzet geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido

Dat verdedigen is sinds de patch voor mijn gevoel slechter geworden.
Haal alles uit de kast met contain en jockey maar krijg de bal niet afgepakt.
Andersom ben ik in no time de bal kwijt.

Had dit de eerste 2 weken totaal niet kon redelijk goed verdedigen. Idd zelfde gevoel ze staan er als een zoutzak maar andere kant wordt alles onderschept.

Dacht het onder de knie te hebben maar laatste paar dagen intens slecht geworden kan het me alleen niet voorstellen dat ik 500 Skillrating slechter ben geworden. Ben benieuwd als ik de objectives klaar heb ik met mijn eigen team een verschil merk als ik weer richting divisie 5 ga werken. Gelukkig nog 1 win te gaan dan allen de champs nog niet binnen

Uit soort wanhoop :p allerlei taktieken geprobeerd geen verschil. Heb alles gewoon weer gezet zoals ik gewend ben.

Haha kwam deze blog tegen zo goed verwoord :p we hebben er allemaal last van
https://www.pu.nl/artikel...aar-ik-ben-wel-verslaafd/

[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 20-10-2019 22:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:39
FidoDido schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 21:29:
[...]

Haha kwam deze blog tegen zo goed verwoord :p we hebben er allemaal last van
https://www.pu.nl/artikel...aar-ik-ben-wel-verslaafd/
Haha, inderdaad perfect verwoord. Ik herken dit gevoel zeker na een WL van 13-17.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Goed om te lezen allemaal die WL frustraties. Ik was gekwalificeerd en twijfelde om te spelen, maar niet gedaan uiteindelijk. Als ik dit lees weet ik precies weer waarom. Inmiddels wel alle objectives gedaan maar de 4x scoren uit een voorzet blijft op 0 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 00:17:
Goed om te lezen allemaal die WL frustraties. Ik was gekwalificeerd en twijfelde om te spelen, maar niet gedaan uiteindelijk. Als ik dit lees weet ik precies weer waarom. Inmiddels wel alle objectives gedaan maar de 4x scoren uit een voorzet blijft op 0 staan
Er is wel eentje waarbij je simpelweg 4 goals moet maken, niet meer of minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 13:16

hmr

Dit dus! Zo vaak dat mijn passes compleet de andere kant op gaan... werd er gek van deze WL😆

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
MadMoody schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 22:15:
[...]

Haha, inderdaad perfect verwoord. Ik herken dit gevoel zeker na een WL van 13-17.
Haha, mijn WL was 14-14 dus ook drama. Dit artikel is het inderdaad precies. Maar met de aantekening dat het ook gewoon niet te spelen valt. Ik ga de aankomende tijd meer FUT Draft spelen. Speelt heerlijk soepel, snel en tikken kan veel beter. Daarnaast zijn de uitslagen 99 van de 100 keer de juiste verhouding.

WL daarentegen lijkt wel een vertraagde ren-je-rot show. Verschrikkelijk. Elk potje is een loterij, of je nou beter bent of niet het slaat helemaal nergens op. 14-14 was geen juiste verhouding, denk dat 20-8 een juiste afspiegeling was. Echter zoals ik zei, één grote loterij. Ik vind vooral het verdedigen in WL ver-schrik-kelijk. Elke tackle komt te laat, zet m soms zelfs niet in t lijkt nergens op. In Draft echter gaat t verdedigen prima omdat de connectie gewoon op orde is.

En ik met m’n domme hoofd zit volgend weekend weer klaar voor de zoveelste Weekend League :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 17:55
Zozo, WL zit erop en nog net Goud 2 kunnen binnenslepen op de valreep, met nog 2 wedstrijden over. Ik hoop wel echt dat ze volgend jaar het max aantal wedstrijden in de WL omlaag schroeven naar iets van 20, anders voelt het echt teveel als een grind. De concentratie wordt ook een stuk minder als je teveel wedstrijden achter elkaar speelt, dan ga je domme fouten maken. Dan helpt het natuurlijk ook niet dat de servers regelmatig brak zijn (vanavond gelukkig geen last van gehad) en de passing inderdaad erg inconsistent is, met name de steekballen.

Nog een tip om je beter op het spel te concentreren, speel eens zonder geluid. Ik had mijn speakers nog aangesloten ipv m'n headset, had geen zin om het om te zetten, maar merkte dat zonder geluid je makkelijker op het spel kan focussen. Indirect leidt het geluid best wel veel af.

Dan vallen je opeens ook meer idiote AI momenten op. Er was bijvoorbeeld een moment in een van m'n laatste wedstrijden dat ik een driven pass gaf die geblocked werd door de tegenstander. Aangezien het een harde pass was, viel de bal in niemandsland. Mijn Goretzka was net bezig met een diepte run, hij was als dichtste bij de bal. Wat denk je dat hij doet? Hij blijft gewoon vrolijk doorrennen langs de bal. Tegen de tijd dat ik hem onder controle heb is hij al een paar meter verder en heeft de tegenstander al de bal.

Anyway, ik kijk in ieder geval wel uit naar de aankomende player picks, er zitten wel wat leuke kandidaten voor de volgende TOTW tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Het ergste is nog wel: vanavond nog een paar potjes gedaan en 4 van de 3 gewonnen en 1 gelijk gespeeld (2x paal, 1x lat, 2 keer open doep gemist..) maar had mijn team even ingesteld op pace... dsn fiets je zo langs elke verdediging heen....

Ik kan beter gewoon gaan handelen. Verdien ik veel meer coins mee en kost me minder tijd en scheelt me veel frustrstie. :(

Ik ben met die eind spelers van fifa 19 veel te verwend geraakt...

[ Voor 13% gewijzigd door Hassiebassie op 21-10-2019 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bossie schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 00:22:
[...]

Er is wel eentje waarbij je simpelweg 4 goals moet maken, niet meer of minder.
Ja die heb ik idd, vond die ook wel bijzonder. Maar bedoelde die voor de Scream kaart. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-09 00:42
De bronzen pack methode lijkt nog te werken vreemd genoeg, je hebt namelijk nergens bronzen spelers voor nodig. Wat ook wel bizar is is dat de bronzen contracten/ conditie gewoon voor low bin weggaan, iemand een idee hoe dit komt?

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:41

Jebus4life

BE User

Klojet schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 08:04:
De bronzen pack methode lijkt nog te werken vreemd genoeg, je hebt namelijk nergens bronzen spelers voor nodig. Wat ook wel bizar is is dat de bronzen contracten/ conditie gewoon voor low bin weggaan, iemand een idee hoe dit komt?
Bronzen pack methode?

Overigens gisteren gescoord op een cross :+ Nog 3 te gaan *O*

(voor die andere challenges heb ik gewoon voor 750 coins Gignac opgepikt en naast Lukaku gezet. Is niet eens zo'n slechte speler en voldoet, net als Lukaku, aan de requirements voor de andere challenges van goals/assists)

[ Voor 21% gewijzigd door Jebus4life op 21-10-2019 08:38 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
Jebus4life schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 08:35:
[...]

Bronzen pack methode?

Overigens gisteren gescoord op een cross :+ Nog 3 te gaan *O*

(voor die andere challenges heb ik gewoon voor 750 coins Gignac opgepikt en naast Lukaku gezet. Is niet eens zo'n slechte speler en voldoet, net als Lukaku, aan de requirements voor de andere challenges van goals/assists)
Bronzen packs openen en verkopen op de markt, gisteren zo een 25-30k mee gemaakt (met een uurtje werk).

Overigens iemand die weet hoe je een hard laag schot doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Klojet schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:12:
[...]

Bronzen packs openen en verkopen op de markt, gisteren zo een 25-30k mee gemaakt (met een uurtje werk).

Verkoop je alles dan, of hoe werkt dat precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Klojet schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:12:
[...]

Tnx!

Low driven bedoel je?
Das L1+R1 inhouden en schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
RoeKoe schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:15:
[...]

Verkoop je alles dan, of hoe werkt dat precies?
Spelers, contracten en conditie voornamelijk. Contracten en conditie gaan regelmatig weg voor 150/200. Zitten er al snel 4 van in een pakje. Spelers gaan over 't algemeen voor 't zelfde met uitschieters van richting de 1000, hou hier mijn transferlijst mee vol en vul 'm elke keer aan als er ruimte is. Vaak met het sluiten van de markt verkopen de conditie en contracten pas.

Badges, shirtjes en die %X items verkoop ik gewoon snel aangezien ze niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
Klojet schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:19:
[...]

Spelers, contracten en conditie voornamelijk. Contracten en conditie gaan regelmatig weg voor 150/200. Zitten er al snel 4 van in een pakje. Spelers gaan over 't algemeen voor 't zelfde met uitschieters van richting de 1000, hou hier mijn transferlijst mee vol en vul 'm elke keer aan als er ruimte is. Vaak met het sluiten van de markt verkopen de conditie en contracten pas.

Badges, shirtjes en die %X items verkoop ik gewoon snel aangezien ze niet verkopen.
Thx, ga ik het eens proberen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:35
dutchgio schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 21:17:
[...]

Vanochtend was zijn OTW nog 135k, inmiddels tikt ie bijna de 200k aan. :)
Denk dat deze inderdaad wel doorgaat.
Dan snap je het concept van OTW niet....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
contracten weet ik niet, maar conditie ivm met WL. snap nog steeds niet dat mensen 11x een speler conditie voor 200 kopen ipv daarvoor 2x team fitness

Dit weekend 60k binnengehaald met het verkopen van speler fitness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://forum.fifabenelux.com/uploads/default/original/2X/5/5a5f4db0013ba4076cfaa23a77c23973322760fd.jpeg

Bench:
Sancho - Deadeye
Coman - Deadeye
Delaney - Basis niet IF
Mbabu - Basis

Upgrades?
Budget +/- 150k (maar kan evt. nog sparen)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2019 10:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Dit weekend tijdens de WL weer zoveel onzin gezien dat ik mij soms afvraag waarom ik er elk jaar 60 euro voor betaal. Van tackles op de bal van de keeper waardoor je onterecht een penalty tegen krijgt tot de bug waar spelers gekoppeld zijn aan de bal en je niet mag weg switchen om hem met een beter geplaatste speler te pakken (wat frustrerender is dat dit jaar de bug ook komt als je kopt en de bal meer omhoog gaat en niet naar voren, de tegenstander heeft dan altijd de bal omdat je er niet bij kan).

Vervelendste van de hele WL was nog wel het potje tegen een speler die 41212 speelde op drop back/1 en dan ook nog alle spelers behalve de 2 spitsen op "come back" waardoor iedereen rond de 16 stond. De tegenstander vertikte het ook om er uit te komen en bewoog alleen maar heen en weer, probeerde dus gaatje te vinden door steeds van links naar rechts te gaan maar lukte niet dus toen maar eens niet bewogen om te kijken of hij er dan uit kwam met een speler maar zelfs dat deed hij niet. Dus meest saaie en concentratie zuigende potje, kwam uiteindelijk wel op 1-0 en daarna op 2-1 maar in beide helften kreeg hij weer een goal van EA kado in de extra tijd. Zag alweer een onterechte verliespartij aankomen maar scoorde gelukkig nog in de verlenging waarna ik alleen maar op balbezit ben gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Pompi schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:03:
Dit weekend tijdens de WL weer zoveel onzin gezien dat ik mij soms afvraag waarom ik er elk jaar 60 euro voor betaal. Van tackles op de bal van de keeper waardoor je onterecht een penalty tegen krijgt tot de bug waar spelers gekoppeld zijn aan de bal en je niet mag weg switchen om hem met een beter geplaatste speler te pakken (wat frustrerender is dat dit jaar de bug ook komt als je kopt en de bal meer omhoog gaat en niet naar voren, de tegenstander heeft dan altijd de bal omdat je er niet bij kan).

Vervelendste van de hele WL was nog wel het potje tegen een speler die 41212 speelde op drop back/1 en dan ook nog alle spelers behalve de 2 spitsen op "come back" waardoor iedereen rond de 16 stond. De tegenstander vertikte het ook om er uit te komen en bewoog alleen maar heen en weer, probeerde dus gaatje te vinden door steeds van links naar rechts te gaan maar lukte niet dus toen maar eens niet bewogen om te kijken of hij er dan uit kwam met een speler maar zelfs dat deed hij niet. Dus meest saaie en concentratie zuigende potje, kwam uiteindelijk wel op 1-0 en daarna op 2-1 maar in beide helften kreeg hij weer een goal van EA kado in de extra tijd. Zag alweer een onterechte verliespartij aankomen maar scoorde gelukkig nog in de verlenging waarna ik alleen maar op balbezit ben gaan spelen.
Dat doe ik trouwens behoorlijk vaak (maar ik suck in het algemeen ook gewoon :o ) in Rivals, als de tegenstander enkel 99 pace counters wilt spelen, tsja, dan gewoon lekker balletje rondtikken tot hij horendol is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 11:20

Ozz

Pompi schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:03:

Jeetje, zo herkenbaar. Gister exact hetzelfde gehad. Kwam gelukkig ook heel lucky op 1-0 omdat die een fout maakte met het selecteren van de juiste verdediger. Daarna op zoek naar de 2-0, maar kwam er totaal niet door. En de tegenstander had ook totaal geen intentie om druk te zetten wanneer ik de bal had. Tsja, dan ga ik niet moeilijk doen en ook maar een beetje tijd rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Jebus4life schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:06:
[...]

Dat doe ik trouwens behoorlijk vaak (maar ik suck in het algemeen ook gewoon :o ) in Rivals, als de tegenstander enkel 99 pace counters wilt spelen, tsja, dan gewoon lekker balletje rondtikken tot hij horendol is.
Ik had de aftrap dus het was al meteen van minuut 1, daarnaast speel ik niet op de counters omdat ik dat echt de meest stomme manier van dit spel spelen vind want ik speel om aan te vallen en niet om te verdedigen. Mijn defensieve custom tactics zijn Balanced 6/8, dus hoge lijn omdat genoeg mensen daar last van hebben en ik geen heen en weer geren potje wil. Hij had dus als hij gewoon eruit gekomen was ook genoeg kansen kunnen creëren maar vertikte het gewoon. Tijdens de rust van balbezit percentage volgens mij 75 om 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Als je het verdedigen beetje beheerst kun je ook 3-5-2 spelen tegen dat soort gasten. De CAM is dan belangrijk en bij elke aanval betrokken. Zodra je die aanspeelt heb je op de flanken twee spelers voor de ruimte en anders twee spitsen die je kunt wegsturen middels de L1 knop.

Je bent wel erg kwetsbaar achterin dus de LM en RM hebben hele goede conditie nodig of je moet ze in de rust wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Ben bij offensive stijl nu is possession gaan spelen. Bevalt mij erg goed omdat je spelers naar je toe komen. Kon daadwerkelijk fatsoenlijk passen, en minder fouten passen tevens.
Zag op YouTube deze regelmatig dat spelers deze offensive stijl gebruiken.
YouTube: 30-0 PRO FUT CHAMPIONS CUSTOM TACTICS AND INSTRUCTIONS
YouTube: Why 4-2-3-1 is the REAL META Formation in FIFA 20 to get MORE WINS! ...

Het is het uitproberen waard! mocht je passing game slecht gaan zoals bij mij het geval was laatste dagen.
Bij de 4231 werkt die lekker ga nog is experimenteren bij 41212

[ Voor 27% gewijzigd door FidoDido op 21-10-2019 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:26:
Ben bij offensive stijl nu is possession gaan spelen. Bevalt mij erg goed omdat je spelers naar je toe komen. Kon daadwerkelijk fatsoenlijk passen, en minder fouten passen tevens.
Zag op YouTube deze regelmatig dat spelers deze offensive stijl gebruiken.
YouTube: 30-0 PRO FUT CHAMPIONS CUSTOM TACTICS AND INSTRUCTIONS
YouTube: Why 4-2-3-1 is the REAL META Formation in FIFA 20 to get MORE WINS! ...

Het is het uitproberen waard! mocht je passing game slecht gaan zoals bij mij het geval was laatste dagen.
Bij de 4231 werkt die lekker ga nog is experimenteren bij 41212
Volgens mij heb ik deze ook ff geprobeerd in Squadbattles, ik moet iets soortgelijks nog testen met 352.
Oftwel met 4ATB gebruik je een CDM als drop between defenders en laat je je backs opkomen. Met 352 moet je hiermee simpelweg verdedigend als 4/5 ATB komen te staan.

Maandagochtend packs: 2 discard IFs, Godin, Cavani en Lukaku. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Wel lekker als je 2 sbc's kan halen met untradeble spelers. Ik had notabene 3 spelers van bolten wanders waarmee ik in klap 3 groene lijntjes had in een driehoek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoeKoe
Lol voor de 3e week op rij Dembele uit mijn SB rewards, toch weer lekker die coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:29
RoeKoe schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:03:
Lol voor de 3e week op rij Dembele uit mijn SB rewards, toch weer lekker die coins.
Ook debiel toch 3 weken op rij 7(8)7

Maar top voor jou uiteraard!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Aardig verhaaltje over mijn Weekend League;

Was een weekend in Londen en kwam gisteravond pas om 22.30 thuis. Had besloten om toch een paar potjes weekend league te doen, tot 00.00 ofzo. Vandaag toch vrij van werk. Maar het ging behoorlijk lekker. Connectie was goed en mensen quitten snel.

Helaas kwamen er toch ook potjes tussendoor, waar ik overheers, 4!! keer op paal en lat schiet en het potje met 2-1 en 1-0 verlies. Maar dit waren losse verliezen, niet achter elkaar. Voordat ik het wist was het 03.00 en stond ik op 17-8. Had dus nog 5 potjes te gaan, waarin ik 3 keer moest winnen om mijn beste prestatie dusver te halen; goud 1.

Eerste twee potjes won ik direct vrij makkelijk. Daarna twee potjes waar ik weer veel op de lat schiet en frommelgoals tegen krijg. De laatste pot was het zo laat, was ik zo moe, dat ik gewoon werd overlopen en terecht verloor. Ik ging om 05.00 nadat ik op 19 winst bleef steken. Supertevreden met Gold 2 nu, maar toch erg zuur na zo'n nacht dat het nét niet lukte om Gold 1 te halen.

Mijn main issues met deze Fifa;
- Randomness bij afwerken; je kan 10 potjes hetzelfde doen qua afwerken, waarbij 9 potjes alles erin valt, en 1 potje niets. Als je 4x in een wedstrijd de paal raakt, dan krijg je een gevoel van onmacht. Iets wat je gewoon niet wilt in een game.
- De goals die vallen wanneer jouw verdediger de bal afpakt van de tegenstander, de bal een soort ping pong doet tussen verdediger en aanvaller, de bal toch nog bij laatst genoemde komt en die heeft dan vrij baan naar de goal. Dit gebeurd best vaak.

Verder eigenlijk wel veel plezier gehad, omdat ik voor mijn doen gewoon sterk speelde.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Heb nu 4 weken elite 1 gehaald sqb. Beste speler eruit was vanochtend David Silva.
Rare mega Packs fit jaar is het hem nog niet voor mij.

Maar krijg 3 weken geleden uit een small player van dijk en icon giggs uit zo premium gold pack. Die pack waardes zeggen weinig blijkbaar :p

Klaag niet ieder geval laat dat duidelijk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
zit te twijfelen om over te gaan naar een 4-3-1-2 systeem met mertens, gomez(dybala) en insigne voorin. ik speel nu met bale, insigne en douglas costa voorin. Maar de flank spelers komen nauwelijks voor in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:39
SH-FR schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 01:12:
[...]

Haha, mijn WL was 14-14 dus ook drama. Dit artikel is het inderdaad precies. Maar met de aantekening dat het ook gewoon niet te spelen valt. Ik ga de aankomende tijd meer FUT Draft spelen. Speelt heerlijk soepel, snel en tikken kan veel beter. Daarnaast zijn de uitslagen 99 van de 100 keer de juiste verhouding.

WL daarentegen lijkt wel een vertraagde ren-je-rot show. Verschrikkelijk. Elk potje is een loterij, of je nou beter bent of niet het slaat helemaal nergens op. 14-14 was geen juiste verhouding, denk dat 20-8 een juiste afspiegeling was. Echter zoals ik zei, één grote loterij. Ik vind vooral het verdedigen in WL ver-schrik-kelijk. Elke tackle komt te laat, zet m soms zelfs niet in t lijkt nergens op. In Draft echter gaat t verdedigen prima omdat de connectie gewoon op orde is.

En ik met m’n domme hoofd zit volgend weekend weer klaar voor de zoveelste Weekend League :)
Maar Draft kost toch best veel coins? Ik speel dat zelden tot nooit eigenlijk! Misschien gezien jouw enthousiasme ook eens in verdiepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
Ik zit nog steeds in dubio over de icon swaps. Zat er aan te denken om Nesta en Keane te doen, maar aangezien Nesta 36 agility heeft begin ik steeds meer te twijfelen. Heeft er iemand ervaring met hem of een andere CV met een hele lage agility? Als het echt heel erg onprettig is zal ik door gaan sparen voor een Ferdinand of Gerrard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Ik heb dit jaar al zeker 300-400k gemaakt met de BPM. Ik gebruik alleen maar spelers omdat het bij deze methode meer gaat om het efficient gebruiken van je transferlijst. Constante stroom van nieuwe spelers is belangrijker dan het maximaal benutten van de optimale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
Iemand tips of dit beter kan? mijn budget is 250k heb nu een süper lig squad omdat dit gewoon 1 van de goedkoopste was maar wil nu toch een PL squad. https://www.futbin.com/20/squad/9865505

Bernardo als cm/cam gebruiken, lucas als rb/rv en fernandinho als cdm.

[ Voor 16% gewijzigd door Sokucho op 21-10-2019 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Nieuwevolger schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:03:
zit te twijfelen om over te gaan naar een 4-3-1-2 systeem met mertens, gomez(dybala) en insigne voorin. ik speel nu met bale, insigne en douglas costa voorin. Maar de flank spelers komen nauwelijks voor in het spel.
Dit heb ik ook, ik start met 451 en ga ingame middels de tactieken over op 352. Erg aanvallend, maar de flankspelers spelen bijna in iedere opstelling te ver van het goal af. Het geven van voorzetten is ook zo goed als nutteloos. Probeer de twee spitsen weg te sturen met de CAM.

Neymar - Mabpppe
Griezman
Alba - Sissoko - Rabiot - Bale
Varane - Lenglet - Semedo
Ter Stegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

BlackBarryNL schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:46:
Iemand tips of dit beter kan? mijn budget is 250k heb nu een süper lig squad omdat dit gewoon 1 van de goedkoopste was maar wil nu toch een PL squad. https://www.futbin.com/20/squad/9865505
Eriksen vervangen voor Sissoko.

Centrale duo vervangen voor Sokratis + Sanchez. Mocht dat niet lukken kan je het met Nathan Aké proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Was tot gisteren 00:00 u elite 3, kreeg vanochtend de packs: geen mega dus ik ben afgezakt naar gold 1. Jammer dit. Wederom geen interessante spelers uit de packs. Tot zover extra spelers verkopen, cashen en verder met handelen.

35 potjes spelen over een week is 5 per dag van 20min per potje = 100 min fifa per dag. Begint als een aardige grind te voelen atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas vrij weinig bijzonders uit de weekly en SB packs deze week.

Wel mijn club aan het opruimen aangezien veel chem kaarten en pos changers nog iets opleveren.

Overigens in de WL volgens mij het wereldrecord offside doelpunten gemaakt. Volgens mij gemiddeld 1 tot 2 offside doelpunten per game. Veel meer last van dan fifa19. Toch proberen om niet voor de extra pass te gaan en eerder proberen af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bicer schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:48:
[...]

Dit heb ik ook, ik start met 451 en ga ingame middels de tactieken over op 352. Erg aanvallend, maar de flankspelers spelen bijna in iedere opstelling te ver van het goal af. Het geven van voorzetten is ook zo goed als nutteloos. Probeer de twee spitsen weg te sturen met de CAM.

Neymar - Mabpppe
Griezman
Alba - Sissoko - Rabiot - Bale
Varane - Lenglet - Semedo
Ter Stegen
Als je 352 speelt, is scream Navas dan niet de perfecte RM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Bossie schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:03:
[...]

Als je 352 speelt, is scream Navas dan niet de perfecte RM ?
Heb ik al wel naar gekeken. Heb nu Dembele en die wissel ik af met Bale zodra die moe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bicer schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:06:
[...]

Heb ik al wel naar gekeken. Heb nu Dembele en die wissel ik af met Bale zodra die moe is.
Dat zijn aanvallers, die beter renderen dichter bij de goal.
In 352 moeten je RM/LM voornamelijk aanvallend het veld breed houden om de verdediging uit elkaar te trekken en verdedigend inzakken om de wingers op te vangen.

Wil hem sowieso zelf ook nog oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
Joosie200 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:02:
Was tot gisteren 00:00 u elite 3, kreeg vanochtend de packs: geen mega dus ik ben afgezakt naar gold 1. Jammer dit. Wederom geen interessante spelers uit de packs. Tot zover extra spelers verkopen, cashen en verder met handelen.

35 potjes spelen over een week is 5 per dag van 20min per potje = 100 min fifa per dag. Begint als een aardige grind te voelen atm.
Ik heb elite 1 gemist op zo’n 100 punten, echt heel zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
YouTube: This is Unacceptable - FIFA 20

Steltje pro's die een trader proberen te naaien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Heb zo net 3 potjes 3-5-2 geprobeerd, maar ik kon er totaal geen combinatie voetbal mee spelen. Daarnaast stonden mijn flank spelers te diep. Waardoor je extra kwetsbaar bent uit een counter en ook niet goed aanspeelbaar zijn. Wel 2x gewonnen en een keer gelijk.

Ik moet zeggen het is wel lekker als ik een tegenstander met lewandoswki of suarez tegen kom, want dan komt mijn centrale duo koulibaby en chiellini echt tot z'n recht, inplaats van al die snelle wendbare spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Trouwens wtf, de waarde van manolas en koubibaly zijn compleet ingestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
Zag ik vanochtend inderdaad, bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
RoeKoe schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:33:
[...]

Zag ik vanochtend inderdaad, bizar!
Waar gaat de video over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Stelletje pro's die een tader proberen te naaien.....heb ik er toch bij getypt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
bvbal79 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:37:
[...]

Stelletje pro's die een tader proberen te naaien.....heb ik er toch bij getypt :)
Maar op welke manier was ik benieuwd na? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Nieuwevolger schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:26:
Heb zo net 3 potjes 3-5-2 geprobeerd, maar ik kon er totaal geen combinatie voetbal mee spelen. Daarnaast stonden mijn flank spelers te diep. Waardoor je extra kwetsbaar bent uit een counter en ook niet goed aanspeelbaar zijn. Wel 2x gewonnen en een keer gelijk.

Ik moet zeggen het is wel lekker als ik een tegenstander met lewandoswki of suarez tegen kom, want dan komt mijn centrale duo koulibaby en chiellini echt tot z'n recht, inplaats van al die snelle wendbare spelers.
Je CAM is de belangrijkste speler in 352. Zodra je die inspeelt op de helft van je tegenstander kun je of de twee spitsen bedienen of de flankspelers gebruiken voor extra passing opties.

352 was enkele jaren geleden ook echt een van de betere formaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Nieuwevolger schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:38:
[...]

Maar op welke manier was ik benieuwd na? haha
ja dat staat uitgebreid in het filmpje, de moeite waard om te kijken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
Er zijn speciale discords waar professionals, esporters en top 100 spelers in zitten die tijdens WL streamers proberen te snipen door streams te bekijken en dan in een de channels te roepen wanneer ze een match zoeken.

Hiermee proberen ze te voorkomen dat o.a. hij in de top 100 komt en ze helpen elkaar de top 100 te bereiken door elkaar te vermijden zodat ze alleen 'gemakkelijke' tegenstanders tegenkomen.

Hij is daar achtergekomen en heeft er een video met bewijs van gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door RoeKoe op 21-10-2019 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:56
Iemand ervaring met Baby Rijkaard als CDM? Ik maak mij vooral zorgen om zijn lage agility/balance en stamina. En iemand ervaring met Baby Koeman (400k)?

Ik heb nu 500k, kan doorsparen voor van Dijk (600k), maar Koeman is mogelijk een 'goedkoper' alternatief.

Ik ben nu bezig met de swap voor Kluivert. Twijfel alleen een klein beetje, want dan zou ik van formatie moeten switchen (nu 4-2-3-1) naar een twee spitsen systeem om Kluivert en Malen te accommoderen. De spelers op de flanken scoren niet vaak, maar ik merk dat ik wel vloeiend speel in deze formatie. Hoe bevalt men de 4-1-2-1-2 opstelling qua veldbezetting en aanspeel mogelijkheden?

https://www.futbin.com/20/squad/9509787

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Volg hem altijd maar is idd diep triest, goed dat die het naar buiten gooit.
Is ook pure jaloezie hij is wel echt een meester in de transfermarkt.
Gewoon ook een discord met mensen die er alles aan doen om het te verzieken, kan die top 100 halen wordt je zo genaaid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
DjoCalvic schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:21:
[...]

Ik heb elite 1 gemist op zo’n 100 punten, echt heel zuur.
Ach maak je niet druk zit toch nooit wat in. Ik heb al weken elite 1 en hoogste speler 82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Inderdaad behoorlijk triest dat pro's zo proberen resultaten te behalen in weekend league.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
Nieuwevolger schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:13:
Inderdaad behoorlijk triest dat pro's zo proberen resultaten te behalen in weekend league.
Niet alleen pro's hoor, spel stikt van de trieste figuren, ga maar eens een doelstelling doen waar je elkaar kan helpen door te laten scoren, of die figuren die zich laten afzakken....oke ik begrijp het een beetje maar er zijn er die zich 4 divisies laten zakken. Dat je jezelf pro mag noemen als je zo resultaat moet halen :o . Super dat iemand dat ff laat zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Hmm inmiddels ben ik eigenlijk wel zo tevreden met mn team, dat verbeteringen eigenlijk onbetaalbaar zijn. Kan voorin wel echt een snelle bewegelijke spits gebruiken, maar mik met icon swaps op Emilio Butra, dus heeft weinig zin om nu veel coins daarvoor uit te gaan geven.

https://www.futbin.com/20/squad/9869576

Dit is goed genoeg om Gold 2 te halen in WL, misschien wel Gold 1. Als Butra binnen is kan Larsson weg, kan ik Overmars upgraden naar zijn betere versie. Daarna sparen voor icons op het middenveld.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Ik ben mijn squad opnieuw aan het opbouwen en had de volgende opstelling voor ogen: https://www.futbin.com//20/squad/9519352.

In game zou ik dan als volgt gaan spelen: https://www.futbin.com//20/squad/9869481.

Denken jullie dat dit in-game goed rendeert? Roberto Carlos is wat voorbarig en moet komen, zodra ik genoeg Icon-wissels heb :).De verdediging ga ik nog upgraden, maar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik hoop dat ik met Rashford in-game genoeg snelheid heb en hij heeft ook 5* SM, dus zou ook redelijk moeten werken.

Hoor graag tips! :)
Pagina: 1 ... 33 ... 185 Laatste