Ik vind dit dus niet interessant, dit spel is gewoon zo ongelofelijk op zoveel manieren....dat je 3/4 weken nodig hebt om dat fitness probleem op te lossen kan toch niet...koppen is nog steeds niet opgelost enz enz. Ik ben er na 1 maand al helemaal klaar mee. Hij gaat dit weekend op marktplaats en er komt nooit meer een fifa in huis
EA FIFA servers staan in duitsland, dus hoe verder daar vanaf hoe meer delay.038Zwolle schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:56:
[...]
Dit vind ik dus wel interessant. Het hele delay verhaal ben ik het mee eens. Maar , wie zegt dat de tegenstander er geen last van hebt? En als mensen winnen hoor je niks, maar wellicht had je daar veel minder delay dan je tegenstander en had je wel van hem verloren zonder delay?.
In Nederland zitten we nog redelijk ok, alleen tref je spelers uit duitsland dan is het verschil wel merkbaar.
Uit zich vooral in knoppen drukken wat vertraagd, verdedigende acties die te laat zijn.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ken er niets van natuurlijk maar hoor wel eens dat ze bij WoW Spell batching gebruiken. Gebruiken ze voor fifa hetzelfde systeem?simons schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:36:
[...]
EA FIFA servers staan in duitsland, dus hoe verder daar vanaf hoe meer delay.
In Nederland zitten we nog redelijk ok, alleen tref je spelers uit duitsland dan is het verschil wel merkbaar.
Uit zich vooral in knoppen drukken wat vertraagd, verdedigende acties die te laat zijn.
Oh geweldig dan ga ik Coman halen, kan nu ook naar de wat duurdere opties kijken omdat ik net uit de MM Aguero (á 275K) gepackt heb. Misschien dat ik straks over 2 weken, als de markt wat gezakt is, Reus wel ga halen.sten123 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:19:
[...]
Coman met deadeye is echt geniaal bijna elk schot gaat erin buiten de 16. En mega snel.
Akanji is wel een goed idee.
Thiago heb ik ook gehad maar verkocht.
Goretzka heb ik denk ik nog geen munten voor.
Ik wil ook toe naar 4-1-2-1-2(2) kom nu af van 4-2-3-1 (variant met 3 CAMs) wat gewoon niet altijd lekker werkt.SH-FR schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 07:44:
Gisteravond nog even een nieuw team gemaakt, nadat ik Insigne in een 2 spelers pakket kreeg. Was toe aan iets nieuws en was niet tevreden over hoe bepaalde spelers presteerden.
Stap één was mijn icon-tokens inwisselen. Mijn oog viel op Nesta, vond het weinig tokens voor zo’n behoorlijk goede verdediger. Die staat nu samen in de verdediging met Alex Sandro, Manolas en Semedo. Op het middenveld heb ik gekozen voor echte overpowerde allrounders in de personen van Vidal en Allan, terwijl Frenkie zorgt voor de balans. Voorin spelen Insigne, Griezmann en Gomez IF lekker samen.
Teampje speelt extreem lekker vooralsnog en zit heel veel beweging in het elftal. Zat te twijfelen tussen de opstellingen 4-2-2-2 en 4-1-2-1-2(2), maar laatstgenoemde is duidelijk beter en is erg goed in balans. Deze opstelling ga ik voorlopig ook aanhouden.
Ik kan als volgt mijn 4-1-2-1-2(2) opstelling maken:
Morales - Inaki Williams
IF Cazorla
Saul - Joao Felix
Vidal
Gaya - Hermoso - Gimenez - Carvajal
Oblak
Wissels > Guedes - Herrera - Fekir - Jesus Navas - Nacho Fernandez - Tello
Ik twijfel alleen of ik niet Fekir op positie van IF Carzola moet doen.
Heb jij tips voor spelersinstructies en andere instellingen van deze formatie?
Ben nu aan het sparen voor Nelson Semedo linksback IF versie.
Ik had gisteren een aantal kopgoalsjerommeke96 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:22:
Ik vind dit dus niet interessant, dit spel is gewoon zo ongelofelijk op zoveel manieren....dat je 3/4 weken nodig hebt om dat fitness probleem op te lossen kan toch niet...koppen is nog steeds niet opgelost enz enz. Ik ben er na 1 maand al helemaal klaar mee. Hij gaat dit weekend op marktplaats en er komt nooit meer een fifa in huis
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Daarnet SBC gedaan van Atletico - Valencia en eindelijk eens deftige packluck gehad met Dybala en Coman. Dybala is een goede aanvulling voor mijn serie A team maar met een verkoopprijs van 130000 coins is het aantrekkelijk om hem op de markt te zwieren. Misschien toch maar even wachten en hopen op een hogere verkoopprijs?
[ Voor 0% gewijzigd door viperkesvp op 18-10-2019 14:03 . Reden: typo ]
Speel zelf 41212 (2) met de instructies heb ik beide balanced width beide 5 depth op 3 en players in box 6 corners en vrije trappen op 2Sleehond schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:10:
[...]
Ik wil ook toe naar 4-1-2-1-2(2) kom nu af van 4-2-3-1 (variant met 3 CAMs) wat gewoon niet altijd lekker werkt.
Morales - Inaki Williams
IF Cazorla
Saul - Joao Felix
Vidal
Oblak
backs op stay back,
cdm op stayback, cut passing lanes en cover center.
cam op stay forward
sp op get in behind
Hij kan soms geweldig werken maar als ik merk dat ik overlopen wordt schakel ik toch terug naar 4231, ligt beetje aan de tegenstander zie sommige ook de 41212 met de backs op balanced spelen maar online is dat gevaarlijk SQB kan dit wel makkelijk.
Maar het is een fijne formatie om in je wapen arsenaal te hebben:)
Zijn er hier al mensen die icon swap guardiola (voor cdm)hebben gedaan? Zit erg te twijfelen om deze te halen, lees zoveel gemixte reacties erover.
Het is er wel 1 die je meteen kan gebruiken in plaats van nog weken te wachten.
Zit zelf aan guardiola + ferdinand te denken zijn beide zeer nuttig denk ik (mocht ik alle objectives halen uiteraard) en anders kan ik nog ballack kiezen of het wordt er 1tje maar dan zanetti is volgens mij wel end game rechtsback maar ja het is maar rechtsback positie voor mijn gevoel zonde.
Wil ook beetje met een icon spelen waar je herinneringen aan heb
en degelijk ingame is.
Zit zelf aan guardiola + ferdinand te denken zijn beide zeer nuttig denk ik (mocht ik alle objectives halen uiteraard) en anders kan ik nog ballack kiezen of het wordt er 1tje maar dan zanetti is volgens mij wel end game rechtsback maar ja het is maar rechtsback positie voor mijn gevoel zonde.
Wil ook beetje met een icon spelen waar je herinneringen aan heb
Ik kan me nu nog inschrijven voor de weekend league via de web app?
Normaal is deze toch altijd al gesloten..
Begint de weekend league toevallig ook later dit weekend?
Maar, dat is dus niet helemaal zo. Ik speel regelmatig tegen spelers uit Nederland en Duitsland maar de delay verschilt per potje. Het valt me alleen op dat sommigen zichzelf erg op de borst kloppen als ze winnen, maar het aan delay ligt als zij verliezen. Iets wat de tegenstander dus ook ervaart. Iets wat bijzonder vervelend is, zeker in de WL waar het meer om resultaat dan om plezier gaat.simons schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:36:
[...]
EA FIFA servers staan in duitsland, dus hoe verder daar vanaf hoe meer delay.
In eerste instantie wou ik graag voor Gerrard gaan, maar ben nu zeer tevreden over mijn box to box middenvelders (Witsel, Nainggolan en Vidal) dat ik waarschijnlijk ook voor de Ferdinand + Pep combi ga. Mijn centrale verdediging kan zeker een upgrade gebruiken en Ferdinand heeft alles wat een CB deze Fifa nodig heeft. Toch wacht ik nog even met Pep te halen, weet nog niet zeker of ik alle Icon Swaps ga bemachtigen en dan heb ik liever Ferdinand dan Pep.FidoDido schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:58:
Zijn er hier al mensen die icon swap guardiola (voor cdm)hebben gedaan? Zit erg te twijfelen om deze te halen, lees zoveel gemixte reacties erover.
Wil ook beetje met een icon spelen waar je herinneringen aan heben degelijk ingame is.
De start van de WL is prima tot dusver, ga 4-1 op dit moment waarbij de enige loss werd veroorzaakt door een DNF toen ik 2-0 voorstond. Nota bene een popup van Origin midgame, kreeg ik een DNF voor een "Alt+Tab", dankjewel EA.
In F19 hebben ze ergens het moment dat je je kan inschrijven wat uitgesteld, zodat je op vrijdag alsnog kan inschrijven.LJZ schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:06:
Ik kan me nu nog inschrijven voor de weekend league via de web app?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oke bedankt voor je reactie.Bean77 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:45:
[...]
Ik heb met hazard gespeeld. Ik weet niet of ik wel de juiste speler ben om er iets over te roepen omdat ik hem als LM heb gebruikt en dus niet op zijn beste positie. Mbappe, Neymar, Messi vind ik beter dan Hzard, maar dat wil niet zeggen dat hij misschien in jouw team het wel goed zou kunnen doen.
Voorin wil je het verschil maken dus verhoudingsgewijs zou je daar de wat duurdere (lees betere) spelers willen hebben. Als Hazard dat bij jou is dan zou ik hem zeker een kans geven.
Ik had er deadeye op.
Amine Harit Bundesliga speler van de maand geworden, SBC zal rond de 100K kosten volgens FUTbin (op dit moment). Ik laat hem links liggen, vind het geen topper en wacht dan wel op het moment dat ik Reus gewoon kan betalen.
Vraagje; Als je Singleplayer Draft doet in FUT viel mijn op dat de beloning volgens mijn hetzelfde is tussen Professional en Wereldklasse. Is dat echt zo of gewoon verkeerd gezien/onthouden?
Ik had er mooi Hazard uit (2x over) wat mooi hielp bij het verhaal van Hazard als objective te doen (onbewust). Nu proberen voor verhaal van Salah denk ik;)
Ik had er mooi Hazard uit (2x over) wat mooi hielp bij het verhaal van Hazard als objective te doen (onbewust). Nu proberen voor verhaal van Salah denk ik;)
zelfs op beginner....noodel1988 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:43:
Vraagje; Als je Singleplayer Draft doet in FUT viel mijn op dat de beloning volgens mijn hetzelfde is tussen Professional en Wereldklasse. Is dat echt zo of gewoon verkeerd gezien/onthouden?
Wat een tering gameplay vandaag zeg, je gaat steeds harder op die knoppen drukken. Begon nog met 2 Wins en in 1x vanmiddag gameplay is gewoon kut, traag,sloom verdedigen ging voor geen meter passing kwam totaal niet aan. Tegenstander danst in 1x overal doorheen Ook van 1350 naar 1130 afgezakt.... En gisteren van 1180 naar 1350 geklommen.
Dat verschil van dag tot dag is echt belachelijk bizar.
Moeten van dat geld echt is servers gaan plaatsen.
Dat verschil van dag tot dag is echt belachelijk bizar.
Moeten van dat geld echt is servers gaan plaatsen.
Zit heel erg te twijfelen of ik mijn team ga veranderen. Zijn 2 mogelijkheden of de onderstaande verandering doorbrengen. Of huidig team behouden en Sergio Ramos toevoegen...
Wat zouden jullie doen?
Huidig team:
https://www.easports.com/...Id=jrBE5KfvnRIW4:FFA20PS4
Nieuw concept team:
https://www.easports.com/...Id=gzkLIZE7nRIW7:FFA20PS4
Wat zouden jullie doen?
Huidig team:
https://www.easports.com/...Id=jrBE5KfvnRIW4:FFA20PS4
Nieuw concept team:
https://www.easports.com/...Id=gzkLIZE7nRIW7:FFA20PS4
Hoe kan je weten of je zilveren spelers omhoog gaan? Ja kan toch moeilijk elke speler blijven checken die je hebt
Je kan het idd checken in je lijst of op futbin. Er is ook een script die je kunt gebruiken.Xavi2k schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:51:
Hoe kan je weten of je zilveren spelers omhoog gaan? Ja kan toch moeilijk elke speler blijven checken die je hebt
(Staat wel ergens in dit forum) dan kan je met de webapp gelijk de BIN zien. (Al is hij met goud een stuk meer up-to-date dan met zilver en brons)
[ Voor 19% gewijzigd door 038Zwolle op 18-10-2019 18:00 ]
Depay kopte in de handen van de keeper, lekker dan. Sparen voor Messi dan maar
Hou er wel rekening mee dat zowel op futbin en de script de prijs van zilveren spelers hopeloos achterloopt op de actuele prijs. Je ontkomt er helaas niet aan om ze stuk voor stuk persoonlijk te controleren ingame.038Zwolle schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:00:
[...]
Je kan het idd checken in je lijst of op futbin. Er is ook een script die je kunt gebruiken.
(Staat wel ergens in dit forum) dan kan je met de webapp gelijk de BIN zien. (Al is hij met goud een stuk meer up-to-date dan met zilver en brons)
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Je kan met het script ook 'zoeken' op de BIN toch? Werkt bij mij echter wel een heel stuk trager dan vorig jaar . (Toen kon hij ook nog de BIN aanpassen als iets niet verkocht..() Maar idd ze lopen wel achter maar ik heb toch aardig wat spelers kunnen verkopen door de app waar ik niet van in de gaten had dat ze zoveel gestegen waren.Bean77 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:03:
[...]
Hou er wel rekening mee dat zowel op futbin en de script de prijs van zilveren spelers hopeloos achterloopt op de actuele prijs. Je ontkomt er helaas niet aan om ze stuk voor stuk persoonlijk te controleren ingame.
Moet zeggen dat de BPM toch ook wel werkt als je elk uur alles relist. Door de daily objective dat je een speler moet kopen, verkopen bijna alle bronze spelers wel en heb je af en toe een leuke gem erbij die voor 1k+ verkoopt. Team fitnesskaarten verkopen ook weer en contracts en de enkele fitnesskaarten kun je gebruiken.
[ Voor 32% gewijzigd door 038Zwolle op 18-10-2019 18:17 ]
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Ik heb de backs op achterblijven, CDM op achterblijven en spitsen op achter linies kruipen, daarnaast drop-back bij het verdedigen.Sleehond schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:10:
[...]
Ik wil ook toe naar 4-1-2-1-2(2) kom nu af van 4-2-3-1 (variant met 3 CAMs) wat gewoon niet altijd lekker werkt.
Morales - Inaki Williams
IF Cazorla
Saul - Joao Felix
Vidal
Oblak
Ga nu aan de nieuwe WL beginnen, Icon Nesta gisteren getest en nog 0 spijt van mijn keuze. Verdedigend en positionerend zo enorm sterk. Leuk die Scream promo trouwens, vooruitgang tov vorig jaar, stats worden nu permanent geboost.
Ik zou overigens overwegen om Fekir te halen, goede speler en past precies bij de meta van de game dit jaar!
[ Voor 4% gewijzigd door SH-FR op 18-10-2019 19:15 ]
Ik heb Fekir, zie postSH-FR schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 19:13:
[...]
Ik heb de backs op achterblijven, CDM op achterblijven en spitsen op achter linies kruipen, daarnaast drop-back bij het verdedigen.
Ga nu aan de nieuwe WL beginnen, Icon Nesta gisteren getest en nog 0 spijt van mijn keuze. Verdedigend en positionerend zo enorm sterk. Leuk die Scream promo trouwens, vooruitgang tov vorig jaar, stats worden nu permanent geboost.
Ik zou overigens overwegen om Fekir te halen, goede speler en past precies bij de meta van de game dit jaar!
Op de plaats van IF Cazorla?
Oh ja, jij weet natuurlijk hoe Cazorla speelt, maar mijn gevoel zegt dat Fekir een erg goede keuze is. Hoe bevalt Inaki Williams? Zat te overwegen hem te kopen.Sleehond schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 19:27:
[...]
Ik heb Fekir, zie post
Op de plaats van IF Cazorla?
Overigens even: net mijn eerste WL potje gespeeld, 3-2 gewonnen na een 2-0 achterstand. Wil t even gezegd hebben: ik raad niémand aan om nu te spelen. Wat een verschrikkelijke input lag zeg. Tempo lag zo traag als een pot stroop, ik was niet eens in staat lekker fatsoenlijk te combineren en loopacties te maken. Het lijkt wel alsof ik een hele andere game speel tov gisteren. Vreselijke servers. Niet spelen andere pak je geheit onnodige losses.
Hoe is de verbinding overigens bij de rest? Ik denk dat ik even wacht tot later vanavond, want het was bij mij absoluut geen doen..SH-FR schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 19:34:
[...]
Oh ja, jij weet natuurlijk hoe Cazorla speelt, maar mijn gevoel zegt dat Fekir een erg goede keuze is. Hoe bevalt Inaki Williams? Zat te overwegen hem te kopen.
Overigens even: net mijn eerste WL potje gespeeld, 3-2 gewonnen na een 2-0 achterstand. Wil t even gezegd hebben: ik raad niémand aan om nu te spelen. Wat een verschrikkelijke input lag zeg. Tempo lag zo traag als een pot stroop, ik was niet eens in staat lekker fatsoenlijk te combineren en loopacties te maken. Het lijkt wel alsof ik een hele andere game speel tov gisteren. Vreselijke servers. Niet spelen anders pak je geheit onnodige losses.
Moet EA wel een compliment maken dat de Scream promo er veelbelovend uit ziet, SBC’s, leuke kaarten, challenges. Erg leuk!
[ Voor 15% gewijzigd door SH-FR op 18-10-2019 19:39 ]
Verbinding hier perfect. Resultaten WL echter niet. 3x een kansloze nederlaag. Gaat nog slechter dan FIFA 19.
Cazorla is erg fijn, heerlijke pass en lekker snel in bewegingen, maar een sprint trekken bestaat niet. Daardoor dus niet optimaal eigenlijk. Ik ga Fekir weer even testen daar.SH-FR schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 19:34:
[...]
Oh ja, jij weet natuurlijk hoe Cazorla speelt, maar mijn gevoel zegt dat Fekir een erg goede keuze is. Hoe bevalt Inaki Williams? Zat te overwegen hem te kopen.
Overigens even: net mijn eerste WL potje gespeeld, 3-2 gewonnen na een 2-0 achterstand. Wil t even gezegd hebben: ik raad niémand aan om nu te spelen. Wat een verschrikkelijke input lag zeg. Tempo lag zo traag als een pot stroop, ik was niet eens in staat lekker fatsoenlijk te combineren en loopacties te maken. Het lijkt wel alsof ik een hele andere game speel tov gisteren. Vreselijke servers. Niet spelen andere pak je geheit onnodige losses.
Inaki Williams geen spijt van dat ik die gekocht heb. Heerlijk snel vooral in een omschakeling. Fysiek lekker sterk en iets langer. Alleen niet heel behendig maar ik heb Morales naast hem die wel weer behendiger is en een betere dribbel heeft. Vult dus goed aan.
Ik ga nu de 4-1-2-1-2 (2) voor het eerst testen, mij benieuwen!
@SH-FR
1e pot net gespeeld in 4-1-2-1-2 (2)
3-1 winst! Heerlijke opstelling is dat. De combinatie met Morales en Inaki voorin is erg sterk. 2 goals trouwens van Fekir
Deadeye op Fekir, open draaien op zn linker, verre hoek zoeken R1 + Schieten en je hebt praktisch 90% een doelpunt... LOL!
Ook het middenveld van Vidal, Saul en Joao Felix voelt lekker divers aan.
Ik moet nog maar ff voorzichtig zijn, maar deze opstelling voelt heel erg lekker in balans.
Het speelde net heerlijk, ook geen lag of vreemde zaken.
Maar goed, 1 wedstrijdje natuurlijk pas!
3-1 winst! Heerlijke opstelling is dat. De combinatie met Morales en Inaki voorin is erg sterk. 2 goals trouwens van Fekir
Deadeye op Fekir, open draaien op zn linker, verre hoek zoeken R1 + Schieten en je hebt praktisch 90% een doelpunt... LOL!
Ik moet nog maar ff voorzichtig zijn, maar deze opstelling voelt heel erg lekker in balans.
[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 18-10-2019 20:18 ]
Klopt, door lekker te combineren met je voorste drie laat je je tegenstander instappen, zodat je ruimte gaat krijgen. Ondertussen drie allround middenvelders en het staat heel stabiel.Sleehond schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:17:
@SH-FR
3-1 winst! Heerlijke opstelling is dat. De combinatie met Morales en Inaki voorin is erg sterk. 2 goals trouwens van Fekir![]()
Misschien dat dat potje toevallig slechte connectie was, maar was heel duidelijk te merken dat ik het tempo niet omhoog kon gooien. Kijk nu even naar de stream van Koen Weijland, die heeft in sommige wedstrijden ook slechte verbinding.
Hoe dan ook succes met je wedstrijden, post zelf later vanavond m’n record nog. Aangezien ik vorig weekend 19-11 eindigde, stel ik Goud 1 als doel dit weekend. Echter G2 ben ik ook niet ontevreden mee.
Klopt, je kan zoeken op bin, maar daar moet je ook wel wat geduld bij hebben.038Zwolle schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:11:
[...]
Je kan met het script ook 'zoeken' op de BIN toch? Werkt bij mij echter wel een heel stuk trager dan vorig jaar . (Toen kon hij ook nog de BIN aanpassen als iets niet verkocht..() Maar idd ze lopen wel achter maar ik heb toch aardig wat spelers kunnen verkopen door de app waar ik niet van in de gaten had dat ze zoveel gestegen waren.
Moet zeggen dat de BPM toch ook wel werkt als je elk uur alles relist. Door de daily objective dat je een speler moet kopen, verkopen bijna alle bronze spelers wel en heb je af en toe een leuke gem erbij die voor 1k+ verkoopt. Team fitnesskaarten verkopen ook weer en contracts en de enkele fitnesskaarten kun je gebruiken.
Doe mij maar een Aguero, dan is de spits tot TOTS ingevuld. Overigens ook de eerste maal dit seizoen dat Otamendi positief opvaltJulian-Intel schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 19:08:
[Afbeelding: Ultimate Scream]
Ultimate Scream met zieke boosts!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
@SH-FR
Haha! Nog een keer 3-1 winst, weer volledig gedomineerd!
WAT een lekkere opstelling zeg. Ik lijk aanvallend opeens zoveel sterker dan met 4-2-3-1. De verdediging wordt er niet minder door want die staat als een huis, zeker ook mijn middenvelders in de omschakeling.
Weer 2 doelpunten Fekir, die man is geniaal als CAM in deze opstelling.... echt bizar goed!
Ik geniet van Rivals
Maar voor hoe lang.....
WAT een lekkere opstelling zeg. Ik lijk aanvallend opeens zoveel sterker dan met 4-2-3-1. De verdediging wordt er niet minder door want die staat als een huis, zeker ook mijn middenvelders in de omschakeling.
Weer 2 doelpunten Fekir, die man is geniaal als CAM in deze opstelling.... echt bizar goed!
Ik geniet van Rivals
Maar voor hoe lang.....
[ Voor 25% gewijzigd door Sleehond op 18-10-2019 20:52 ]
Oke oke ik zat ook in de 4-2-3-1 en was dus van plan deze editie te verkopen, maar je bent zo enthousiast dat ik het morgen nog eens ga proberen in deze opstellingSleehond schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:50:
@SH-FR
Ik geniet van Rivals![]()
Maar voor hoe lang.....

Maar dan de Duitse variant moet ook werken toch met Reus als CAM en Lewandowski als spits en dan Gnabry maar ff als 2e spits.
Thx voor je input
Kijk aan! Fijn dat het zo goed voor je werkt.Sleehond schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:50:
@SH-FR
Ik geniet van Rivals![]()
Maar voor hoe lang.....
Bij mij in de WL een moeizame start. Ga 2-1, maar ik had de wedstrijd hiervoor een bijna controller-smash moment. Mis zo’n 5 a 6 geweldig grote kansen, zijn keeper pakte alles, wat ik ook probeerde. Mijn tegenstander heeft één, letterlijk één uitbraak en daar verlies ik m uiteindelijk op. Was echt razend na die wedstrijd want de tegenstander had he-le-maal niets te vertellen en wint m op een miezerige counter.
Daarna een moeizaam potje maar uiteindelijk wel dik gewonnen met 5-2. Het begin is erg stroperig, blijf ook vinden dat WL heel, heel anders speelt dan Rivals. Dat lekker snel combineren, tikken en aanvallen zit er in de Weekend League niet in.
Bizar, weinig Rivals nog gespeeld dus zit nog in division 6 terwijl ik vorig jaar eigenlijk altijd gold+ in WL haalde. Kom nu tegen een gozer met 2 Fut Champs spelers die mij volledig en dan ook echt volledig sloopt.
Beetje triest dat bewust degraderen om die FUT swap Icons objects te halen gewoon loont. Nou zit ik ook nog veel te laag voor waar ik normaal zit, maar iemand die blijkbaar al meer dan genoeg heeft gespeeld om de WL te halen hoort niet in divisie 6 te zitten, zeker niet die de volledige meta speelstijl onder de knie heeft en goed uit voert...
Beetje triest dat bewust degraderen om die FUT swap Icons objects te halen gewoon loont. Nou zit ik ook nog veel te laag voor waar ik normaal zit, maar iemand die blijkbaar al meer dan genoeg heeft gespeeld om de WL te halen hoort niet in divisie 6 te zitten, zeker niet die de volledige meta speelstijl onder de knie heeft en goed uit voert...
Leuke objectives wel, alleen scoren uit een voorzet met serie a spelers lijkt me weer erg lastig. Maarja ik moet toch de rivals objectives nog..
Net overval (? Waar een speler uit je selectie wordt gehaald als je scoort) laat ik de tegenstander 9 x scoren en wil vervolgens zelf een paar doelpunten maken. Haalt hij opeens alles uit de kast om mij niet te laten scoren. Ballen wegtrappen etc . Dus ik probeer het maar op de normale manier en haal uiteindelijk een gelijkspel 9-9 . In de verlenging scoor ok uiteindelijk nog 4 x en speelde de wedstrijd ook maar uit. Ik had hem zeker 10 laten scoren , maar na zijn reactie voelde het wel goed👿
Net overval (? Waar een speler uit je selectie wordt gehaald als je scoort) laat ik de tegenstander 9 x scoren en wil vervolgens zelf een paar doelpunten maken. Haalt hij opeens alles uit de kast om mij niet te laten scoren. Ballen wegtrappen etc . Dus ik probeer het maar op de normale manier en haal uiteindelijk een gelijkspel 9-9 . In de verlenging scoor ok uiteindelijk nog 4 x en speelde de wedstrijd ook maar uit. Ik had hem zeker 10 laten scoren , maar na zijn reactie voelde het wel goed👿
Give it a try!jerommeke96 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:07:
[...]
Oke oke ik zat ook in de 4-2-3-1 en was dus van plan deze editie te verkopen, maar je bent zo enthousiast dat ik het morgen nog eens ga proberen in deze opstelling![]()
Maar dan de Duitse variant moet ook werken toch met Reus als CAM en Lewandowski als spits en dan Gnabry maar ff als 2e spits.
Thx voor je input
Net weer gewonnen. Ik stop nu na 3 winst in Rivals, even een andere game doen en genieten van dit resultaat.
Ik heb tactieken o.a. voor de gebalanceerde 4-1-2-1-2 (2) opstelling
Verdedigende stijl gebalanceerd met 3 breedte en 4 diepte. Aanvallende stijl gebalanceerd en 5 breedte, spelers in zestien 6, hoekschoppen 4 en vrije trappen 4.
Daarbij spelers instructies:
- beide spitsen achter linies kruipen
- beide spitsen terugkomen bij verdedigen
- CAM op rand 16 bij voorzet
- CAM vrij spel
- CM beiden dekking vleugel
- CM beiden blijf in positie
- 1 CM aanvallende steun naar voren
- CVM agressieve onderschepping
- CVM dekking midden
- Beide backs op stay back
Geen garantie op succes bij anderen. Maar hier dus e 3 puike overwinningen op rij in Rivals. En persoonlijk voor mij beter werkend dan 4-2-3-1
Is bij jullie ook de 'doelpunten objective ' bugged? Net gewonnen met 5-1 en 7-2 en toch tellen ze niet
Oh het moeten er precies 4 zijn...
[ Voor 15% gewijzigd door 038Zwolle op 18-10-2019 22:06 ]
Weekend League inmiddels 5-1, prima. Laatste wedstrijd eindelijk de verbinding die ik gewend ben!
Wat zijn sommige spelers toch uitermate triest. Speelde overleving voor Dzeko, laat ik m’n tegenstander eerst 10x scoren. Gaat ie vervolgens iedereen achterin zetten en serieus spelen, man man triestigheid.
Wat zijn sommige spelers toch uitermate triest. Speelde overleving voor Dzeko, laat ik m’n tegenstander eerst 10x scoren. Gaat ie vervolgens iedereen achterin zetten en serieus spelen, man man triestigheid.
Bah, wat een verschrikkelijke Weekend League. Ging op een gegeven moment 4-0 en verloor toen mijn eerste pot .... op penalties.
Daarna een pot waar alle tweede ballen voor de tegenstander waren en inputdelay, stond bij rust al 4-0 achter. Uiteindelijk dan weer tegen een heel goed team gekomen en deze nipt verloren, kan ik mee leven. Nu slapen met 8-5. Hopen dat morgen wat meer geluk is, want het slaat nergens op eigenlijk.
Heel wat 'lucky' goals tegen gehad.
Hebben jullie ook dat je de keeper niet kan uitlaten met driehoekje? Als ik driehoekje druk in een 1-op-1 situatie ... dan loopt mijn keeper richting de 2e paal en laat hij zijn korte hoek geheel open ... = altijd goal. Ik doe dan ook maar niks meer tegenworodig, waardeloos systeem.
Daarna een pot waar alle tweede ballen voor de tegenstander waren en inputdelay, stond bij rust al 4-0 achter. Uiteindelijk dan weer tegen een heel goed team gekomen en deze nipt verloren, kan ik mee leven. Nu slapen met 8-5. Hopen dat morgen wat meer geluk is, want het slaat nergens op eigenlijk.
Hebben jullie ook dat je de keeper niet kan uitlaten met driehoekje? Als ik driehoekje druk in een 1-op-1 situatie ... dan loopt mijn keeper richting de 2e paal en laat hij zijn korte hoek geheel open ... = altijd goal. Ik doe dan ook maar niks meer tegenworodig, waardeloos systeem.
Hou maar op hoor.. Sta inmiddels 6-3 maar had 8-1 moeten zijn. Eentje verloor ik met penalty’s in een gelijkwaardige wedstrijd, lullig maar dat kan gebeuren. Maar dan:Casual_T schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 00:08:
Bah, wat een verschrikkelijke Weekend League. Ging op een gegeven moment 4-0 en verloor toen mijn eerste pot .... op penalties.
Mijn vorige wedstrijd domineer ik volledig. Mijn tegenstander steekt 3 keer op precies dezelfde manier de bal. 3 kansen, 3-0 achter. Ik blijf rustig en kom terug tot 3-3. In de verlenging tackelt zijn verdediger de bal van Griezmann, zodat ie bij Insigne terecht komt, die scoort. De bal komt via de verdediger (die tackelde en dus zijn been uitstak), scheidsrechter fluit toch, goal afgekeurd. Vervolgens maakt hij met zijn 4e uitbraak 3-4. Verliespartij.
Ik ben helemaal klaar met dit soort dingen. In sommige wedstrijden kun je doen wat je wilt, maar dan is er wel weer een ongelukkig moment waardoor je weer achter de feiten aan loopt..
Edit: genoeg WL voor vandaag: eindig uiteindelijk op 8-3. Gematigd tevreden, had wel wat meer in gezeten.. maar ach. Prima op koers!
[ Voor 4% gewijzigd door SH-FR op 19-10-2019 01:30 ]
Haha, I know the feeling. Ik had vandaag dat mijn tegenstander een schot deed ... daarna mijn verdediger mee schopte en hij kreeg een penaltySH-FR schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 01:00:
[...]
Hou maar op hoor.. Sta inmiddels 6-3 maar had 8-1 moeten zijn. Eentje verloor ik met penalty’s in een gelijkwaardige wedstrijd, lullig maar dat kan gebeuren. Maar dan:
Mijn vorige wedstrijd domineer ik volledig. Mijn tegenstander steekt 3 keer op precies dezelfde manier de bal. 3 kansen, 3-0 achter. Ik blijf rustig en kom terug tot 3-3. In de verlenging tackelt zijn verdediger de bal van Griezmann, zodat ie bij Insigne terecht komt, die scoort. De bal komt via de verdediger (die tackelde en dus zijn been uitstak), scheidsrechter fluit toch, goal afgekeurd. Vervolgens maakt hij met zijn 4e uitbraak 3-4. Verliespartij.
Ik ben helemaal klaar met dit soort dingen. In sommige wedstrijden kun je doen wat je wilt, maar dan is er wel weer een ongelukkig moment waardoor je weer achter de feiten aan loopt..
Edit: genoeg WL voor vandaag: eindig uiteindelijk op 8-3. Gematigd tevreden, had wel wat meer in gezeten.. maar ach. Prima op koers!
Heb jij een Sparta naam met een feyenoord shirt ?SH-FR schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 01:00:
[...]
Hou maar op hoor.. Sta inmiddels 6-3 maar had 8-1 moeten zijn. Eentje verloor ik met penalty’s in een gelijkwaardige wedstrijd, lullig maar dat kan gebeuren. Maar dan:
Rustig mensen! Het kan altijd nog slechter. Mijn WL is tot dusver 3-7.

Dit is momenteel m'n team, maar vooral Hazard is vrij ruk, twijfel of ik hem zal verkopen en scream Rodriguez halen met nog een andere CM/CAM any ideas?
Ik vond zijn loan card erg sterk, switch hem ingame eens naar CAM/RST.shoombak schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 08:57:
[Afbeelding]
Dit is momenteel m'n team, maar vooral Hazard is vrij ruk, twijfel of ik hem zal verkopen en scream Rodriguez halen met nog een andere CM/CAM any ideas?
Misschien 4321 starten en Modric erbij, vervolgens Bale/Hazard/Griezman voorste drie. Vervolgens nog ff een leuke box to box of een sloper als CDM.
Zijn die screamer packs het kopen waard?
Vermoed dat je opstelling veel te aanvallend is. Zie ook weinig verdedigende mogelijkheden op het middenveld.shoombak schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 08:57:
Zou eerder eens kijken naar een start elfal 4-3-3 waar je ingame kan switchen naar 4-1-2-1-2 (2) zet daar Hazard eens op cam en er zal een wereld voor je open gaan.
William Carvalho scream is een sterke cdm. Laat in je opstelling bij instructies de cdm terugvallen tussen de verdedigers.
Ik denk dat Hazard op linkermiddenveld ook gewoon niet lekker uit de verf komt.shoombak schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 08:57:
[Afbeelding]
De Jong op zijn positie en dan Vidal als CVM? Vidal op CVM is een monster en De Jong op positie Hazard lijkt me beter allround werken.
Bij mij werkt word deze ook niet bijgewerkt,meer mensen last van of doe ik iets niet goed?038Zwolle schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:33:
Is bij jullie ook de 'doelpunten objective ' bugged? Net gewonnen met 5-1 en 7-2 en toch tellen ze niet
Mijn eerste WL ooit. Nu 6 games gewonnen denk ik van de 15.. is ergens een manier om te zien hoeveel er nog te spelen ziijn? Vind het echt nergens
Het schijnt dat je bij het klassement kan zien hoeveel je er nog mag spelen, helaas blijft deze bij mij op nog 30 potten staan, geen idee op hoeveel ik nu dus zit.Xavi2k schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:34:
Mijn eerste WL ooit. Nu 6 games gewonnen denk ik van de 15.. is ergens een manier om te zien hoeveel er nog te spelen ziijn? Vind het echt nergens
Idd er staat ook 30, vandaarKlojet schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:57:
[...]
Het schijnt dat je bij het klassement kan zien hoeveel je er nog mag spelen, helaas blijft deze bij mij op nog 30 potten staan, geen idee op hoeveel ik nu dus zit.
Volgens mij kun je bij ‘kalender’ ofZo wel zien hoeveel je nog hebt. Is in elk geval 1 overzicht waar het staat.Klojet schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:57:
[...]
Het schijnt dat je bij het klassement kan zien hoeveel je er nog mag spelen, helaas blijft deze bij mij op nog 30 potten staan, geen idee op hoeveel ik nu dus zit.
Het moet precies 4 zijn. Ik heb een SB gespeeld waar ik met 4-0 won en toen telde hij welJpzuyd schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 10:03:
[...]
Bij mij werkt word deze ook niet bijgewerkt,meer mensen last van of doe ik iets niet goed?
Ik word toch gek van die chemistry styles. Vooraan en achteraan zijn basically enkel Hunter en Shadow echt viable. Maar ik krijg ze gewoon niet vast...
Getest via ps4, via de web app en via de mobile app... Iemand enige suggesties hoe dit aan te pakken?
Getest via ps4, via de web app en via de mobile app... Iemand enige suggesties hoe dit aan te pakken?
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Gelukkig een betere start met WL dan vorige week. Nu 7-2. Belangrijker dat ik - ondanks soms nog steeds wat 'rollertjes'- beter afwerk. Vooral Messi is een verademing. In tegenstelling tot vorige fifa's maakt hij nu echt het verschil.
Ik merk dat ik echt last heb van Insigne om tegen te spelen. Wat een verschrikkelijk irritante wendbare speler is dat zeg.
Ik merk dat ik echt last heb van Insigne om tegen te spelen. Wat een verschrikkelijk irritante wendbare speler is dat zeg.
Ik begin echt helemaal klaar met die icon objectives te raken zeg.
In 20/25 potjes rivals pas 2 kaarten binnen.... Echt alles zit tegen die schijt bal wil er gewoon niet in en krijg alles om de oren.
Als ik een gelijkwaardige tegenstander heb gaat het stroperig niet te spelen wanneer het soepel gaat krijg ik een idioot sterk team tegen.
Het geluk moet toch een keer je kant opvallen zou je zeggen
na zoveel verliezen zakt de moed je in de schoenen dat je denkt zo slecht kan ik in 1x niet zijn.
Maak de grind uit principe gewoon af maar of ik deel 2 ook de online icon swaps ga halen vraag het me af
voelt als WL frustratie onderhand.
Begin sommige wel te snappen om af te zakken van divisie nu hoor, het is op divisie 4/5 echt zo moeilijk voor mij persoonlijk. Kom onderhand toch in 6 uit maar zeker geen bewuste keuze!
In 20/25 potjes rivals pas 2 kaarten binnen.... Echt alles zit tegen die schijt bal wil er gewoon niet in en krijg alles om de oren.
Als ik een gelijkwaardige tegenstander heb gaat het stroperig niet te spelen wanneer het soepel gaat krijg ik een idioot sterk team tegen.
Het geluk moet toch een keer je kant opvallen zou je zeggen
Maak de grind uit principe gewoon af maar of ik deel 2 ook de online icon swaps ga halen vraag het me af
Begin sommige wel te snappen om af te zakken van divisie nu hoor, het is op divisie 4/5 echt zo moeilijk voor mij persoonlijk. Kom onderhand toch in 6 uit maar zeker geen bewuste keuze!
[ Voor 12% gewijzigd door FidoDido op 19-10-2019 13:50 ]
Probeer een speler te kopen op de markt die al de gewenste chem heeft....Jebus4life schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:07:
Ik word toch gek van die chemistry styles. Vooraan en achteraan zijn basically enkel Hunter en Shadow echt viable. Maar ik krijg ze gewoon niet vast...
Ik dacht slim te zijn. Moest nog winnen met serie A FO spelers en de nieuwe scream kaarten kan je bijna allemaal halen met lukaku en mandzukic. Nou nu al 5 potjes op rij verloren. Die gasten kunnen echt niks!
Ben net begonnen, maar de gameplay is idd errug stroperig. Premier League First owner is nog wel te doen door Salah en VVD loans maar de andere competities gaan zeer pijnlijk wordenFidoDido schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:47:
Het geluk moet toch een keer je kant opvallen zou je zeggenna zoveel verliezen zakt de moed je in de schoenen dat je denkt zo slecht kan ik in 1x niet zijn.
Maak de grind uit principe gewoon af maar of ik deel 2 ook de online icon swaps ga halen vraag het me afvoelt als WL frustratie onderhand.

Beetje moeilijk gezien ik die op (oa) mijn aankomende screaming Dzeko wil stekenLukeSpangas schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:10:
[...]
Probeer een speler te kopen op de markt die al de gewenste chem heeft....
Ik vind Lukaku nochtans heerlijk spelen!038Zwolle schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:54:
Ik dacht slim te zijn. Moest nog winnen met serie A FO spelers en de nieuwe scream kaarten kan je bijna allemaal halen met lukaku en mandzukic. Nou nu al 5 potjes op rij verloren. Die gasten kunnen echt niks!
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Als laatste redmiddel zou je nog gebruik kunnen maken van trainingsitems, die zijn in Rivals toegestaan.Speelde laatst tegen een Aguero met fully boosted stats, dat is geen plezier om tegen te spelen kan ik je vertellen...FidoDido schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:47:
Het geluk moet toch een keer je kant opvallen zou je zeggenna zoveel verliezen zakt de moed je in de schoenen dat je denkt zo slecht kan ik in 1x niet zijn.
Maak de grind uit principe gewoon af maar of ik deel 2 ook de online icon swaps ga halen vraag het me afvoelt als WL frustratie onderhand.
Net ook met veel moeite serie a objectieve behaald. Franse ging stuk makkelijker.
Dus dacht wat nu... Dacht laat ik met mijn zilveren eredivisie team is pakken en win gewoon met 5-1 tegen 83 rated team in Rivals😀😎😁. Tegenstander had ook nog diverse if kaartjes... Bizar.
Zoek je nog goede spits, Sam Lammers! Messi is er niets bij

https://www.easports.com/...fId=iG6aHyX9bOFd:FFA20XBO
Iemand nog goede serieuze tip voor lv? Passend in het team. Dus zilver en eredivisie.
Dus dacht wat nu... Dacht laat ik met mijn zilveren eredivisie team is pakken en win gewoon met 5-1 tegen 83 rated team in Rivals😀😎😁. Tegenstander had ook nog diverse if kaartjes... Bizar.
Zoek je nog goede spits, Sam Lammers! Messi is er niets bij
https://www.easports.com/...fId=iG6aHyX9bOFd:FFA20XBO
Iemand nog goede serieuze tip voor lv? Passend in het team. Dus zilver en eredivisie.
[ Voor 48% gewijzigd door noodel1988 op 19-10-2019 17:04 ]
Griezmann een goal en een assist. hopelijk een IF, dat is mooi voor mijn otw 
Niks moeten zeggen over WL, gelijk een loss streak naar 10-9 nu
Pfoe dat is zuur zeg, jeetje. Dat is een forse streak..Bean77 schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:55:
Griezmann een goal en een assist. hopelijk een IF, dat is mooi voor mijn otw
Bij mij gaat t vooralsnog erg goed met 10-3. Begon met 8-3. Eerste tegenstander gaf me gewoon de win haha. Tweede won ik terecht, maar wel enigszins gelukkig met een aangeraakt schot in de allerlaatste minuut.
Gold 2 blijft waar ik op mik. Ik sta er goed voor, maar nagenoeg elke wedstrijd was moeizaam. Win zelden tot nooit met 3 doelpunten verschil.
Is er een nieuwe vorm van momentum ofzo, inmiddels al meermaals gehad dat ik met 2-0 voor de rust in ga en vervolgens in de tweede helft mijn team gewoon "uit"staat en het voor de 60e minuut alweer gelijk is.
Passing etc stopt gewoon.
Hoop dat jij meer geluk heb? Net weer 5 potjes gedaan 3 verloren en 2 gelijkBossie schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 15:08:
[...]
Ben net begonnen, maar de gameplay is idd errug stroperig. Premier League First owner is nog wel te doen door Salah en VVD loans maar de andere competities gaan zeer pijnlijk worden

Zit nu onder de 1000 skillrating ben serieus 400 rating gezakt haha, merk ook nog steeds gewoon dat de input te laat wordt verwerkt misschien toch is proberen de kabel aan mijn controller te hangen of dat merkbaar is ben bang van niet.
Kijk ook met verbazing naar me tv van wat gebeurt hier in vredesnaam met stomheid geslagen
PL in 4 potjes gedaan, een nederlaag door een rebound in 92e minuut ...FidoDido schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:01:
[...]
Hoop dat jij meer geluk heb? Net weer 5 potjes gedaan 3 verloren en 2 gelijkVerlies een wedstrijd 20 schoten 15 op doel, verlies met 1-0.... hij letterlijk 1 lullig schijt kansje. Heb in 20 jaar fifa dit nog nooit meegemaakt dat ik serieus 15 wedstrijden niet weet te winnen, verlies ook elke keer met 1 doelpunt verschil of ik speel gelijk waar je dus niets aan heb.
Zit nu onder de 1000 skillrating ben serieus 400 rating gezakt haha, merk ook nog steeds gewoon dat de input te laat wordt verwerkt misschien toch is proberen de kabel aan mijn controller te hangen of dat merkbaar is ben bang van niet.
Kijk ook met verbazing naar me tv van wat gebeurt hier in vredesnaam met stomheid geslagen
L1 duurt wat langer aangezien ik het team moet aanvullen met een paar lage, die POTM ook ff meegepakt maar die komt totaal niet uit de verf in mijn elftal.
Héle, hele rare Weekend League, actueel 13-7 en het is me inmiddels 3 keer overkomen dat ik met 2 goals verschil voorsta en dat mijn verdedigers opeens geen ene moer meer doen.. heel vreemd.
Edit; krijg je bij een 2-2 stand een penalty in de laatste minuut, leaved mijn tegenstander.. niet te geloven.
Edit; krijg je bij een 2-2 stand een penalty in de laatste minuut, leaved mijn tegenstander.. niet te geloven.
[ Voor 22% gewijzigd door SH-FR op 19-10-2019 20:22 ]
Ik heb ernstig het gevoel dat de adaptive AI een tandje bijgeschakeld is deze FIFA, hoe vaak ik 2-0 voorkom en dan kansloos verlies is echt bizarSH-FR schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:06:
Héle, hele rare Weekend League, actueel 13-7 en het is me inmiddels 3 keer overkomen dat ik met 2 goals verschil voorsta en dat mijn verdedigers opeens geen ene moer meer doen.. heel vreemd.
Mijn ervaring precies zo, daarnaast meerdere potjes gehad waarbij je tegenstander helemaal zoek speelt maar de bal er simpelweg niet in kan (incl 3-4 rebounds).shoombak schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:33:
[...]
Ik heb ernstig het gevoel dat de adaptive AI een tandje bijgeschakeld is deze FIFA, hoe vaak ik 2-0 voorkom en dan kansloos verlies is echt bizar
Zojuist bijvoorbeeld 21 shots tegen 7 van de tegenstander, maar verlies met 4-1 ...
Elke tegengoal is een counter na een aantal gemiste kansen

4-2 voor mij in de 86e minuut.
Gezien het bovenstaande, het laat zich raden wat er in die 4 minuten gebeurde.... *klaar mee*
Gezien het bovenstaande, het laat zich raden wat er in die 4 minuten gebeurde.... *klaar mee*
Iemand ervaring voor de scream packs ? Of is dit niks
Tja, er zijn vast mensen die er leuke kaarten uittrekken. Zo werkt het nu eenmaal.Xavi2k schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 21:54:
Ik heb er 4 geopend, zat vrijwel niks tussen. Dus voor mij was het niks.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Heb er nu ook 4 gedaan en tot op heden kost het meer dan dat het oplevert.. Vind het maar coins/card verspilling.Xavi2k schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 21:54:
Actueel 13-8 en besloten te stoppen bij G3. Man wat was dit allemaal weer. Laatste wedstrijd kom ik 4 keer op voorsprong en verlies ik uiteindelijk met 5-6. Ik heb t er wel een beetje mee gehad. Minstens 5 van die verliespartijen waren totaal onnodig en ongelukkig.
Nagenoeg alle wedstrijden was het gewoon een loterij. Er is geen pijl op te trekken wie er domineert, wie een goal maakt want je kan dubbel zo veel schoten hebben en door 3 counters met 2-3 verliezen. Wat een geweldig frustrerend weekendje FIFA.
Nagenoeg alle wedstrijden was het gewoon een loterij. Er is geen pijl op te trekken wie er domineert, wie een goal maakt want je kan dubbel zo veel schoten hebben en door 3 counters met 2-3 verliezen. Wat een geweldig frustrerend weekendje FIFA.
Herkenbaar, ook even gestopt bij gold 3.SH-FR schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 22:20:
Actueel 13-8 en besloten te stoppen bij G3. Man wat was dit allemaal weer. Laatste wedstrijd kom ik 4 keer op voorsprong en verlies ik uiteindelijk met 5-6. Ik heb t er wel een beetje mee gehad. Minstens 5 van die verliespartijen waren totaal onnodig en ongelukkig.
Loterij gevoel is ook erg voelbaar. Fantastische wedstrijden waarbij alles goed voelt worden afgewisseld door wedstrijden waarbij niks goed voelt en alles als een kip zonder kop door elkaar heen rent.
Maar goed, doel gold 3 is binnen. Morgen kijken of we dit nog naar gold 2 kunnen brengen, ik heb er een hard hoofd in.
Zelfs maar de oude ps4 controller maar weer gepakt, gek genoeg werd mijn finishing wel beter, maar had ik ook last van wat delay. Ik probeer toch naar mezelf te kijken want zijn genoeg mensen die gewoon 30-0 ofzo gaan.
Tuurlijk zijn er mensen die 30-0 gaan, maar er gebeuren gewoon rare dingen in de WL. In Rivals heb ik 9 van de 10 keer gewoon terecht gewonnen of juist verloren. In de WL heb ik de hele tijd het idee dat 75% van de wedstrijden die ik verlies echt tegen matige tegenstanders is.Bean77 schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 22:49:
[...]
Herkenbaar, ook even gestopt bij gold 3.
Loterij gevoel is ook erg voelbaar. Fantastische wedstrijden waarbij alles goed voelt worden afgewisseld door wedstrijden waarbij niks goed voelt en alles als een kip zonder kop door elkaar heen rent.
Maar goed, doel gold 3 is binnen. Morgen kijken of we dit nog naar gold 2 kunnen brengen, ik heb er een hard hoofd in.
Zelfs maar de oude ps4 controller maar weer gepakt, gek genoeg werd mijn finishing wel beter, maar had ik ook last van wat delay. Ik probeer toch naar mezelf te kijken want zijn genoeg mensen die gewoon 30-0 ofzo gaan.
Neem nou vorig jaar, zat constant in Rivals punten in de allerhoogste regionen, maar haalde in WL zeer regelmatig niet hoger dan G2. Eigenlijk ging het precies hetzelfde toen. Wel moet ik op m’n verdedigen letten, heb t idee dat ik dat voor geen meter snap nog..
Geen idee, maar ik heb het gevoel dat ik momenteel een nog slechtere versie van Fifa speel dan vorig jaar.SH-FR schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 23:13:
[...]
Tuurlijk zijn er mensen die 30-0 gaan, maar er gebeuren gewoon rare dingen in de WL. In Rivals heb ik 9 van de 10 keer gewoon terecht gewonnen of juist verloren. In de WL heb ik de hele tijd het idee dat 75% van de wedstrijden die ik verlies echt tegen matige tegenstanders is.
Neem nou vorig jaar, zat constant in Rivals punten in de allerhoogste regionen, maar haalde in WL zeer regelmatig niet hoger dan G2. Eigenlijk ging het precies hetzelfde toen. Wel moet ik op m’n verdedigen letten, heb t idee dat ik dat voor geen meter snap nog..
Leuk dat er steeds betere content komt, maar de gameplay en dan voor online gaat alleen maar achteruit.
Haha. Eerlijk gezegd heerst er bij mij nu totale gelatenheid. Zojuist een kopie wedstrijd gespeeld van de eerdere 6-5. Geloof het of niet: weer kom ik 4 keer op voorsprong, en verlies ik in de 86e minuut de wedstrijd met 6-5. Scoreverloop exact hetzelfde als vorige keer met deze uitslag en mijn verdediging dekt op 5 meter.. ik weet het echt even niet meer hoor.Bossie schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 23:35:
[...]
Geen idee, maar ik heb het gevoel dat ik momenteel een nog slechtere versie van Fifa speel dan vorig jaar.
Leuk dat er steeds betere content komt, maar de gameplay en dan voor online gaat alleen maar achteruit.
Stond op een gegeven moment 12-4, nu is dat: 13-11!
Hmm dezelfde losstreak die ik eerder vandaag had lijkt het wel. Ene moment speel je lekker, andere moment lukt er niks meer.SH-FR schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 23:41:
[...]
Haha. Eerlijk gezegd heerst er bij mij nu totale gelatenheid. Zojuist een kopie wedstrijd gespeeld van de eerdere 6-5. Geloof het of niet: weer kom ik 4 keer op voorsprong, en verlies ik in de 86e minuut de wedstrijd met 6-5. Scoreverloop exact hetzelfde als vorige keer met deze uitslag en mijn verdediging dekt op 5 meter.. ik weet het echt even niet meer hoor.
Ik heb constant het gevoel dat er een seconde vertraging in mijn handelingen zit, vooral als een bal ff loskomt is het meteen te merken.SH-FR schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 23:41:
[...]
Haha. Eerlijk gezegd heerst er bij mij nu totale gelatenheid. Zojuist een kopie wedstrijd gespeeld van de eerdere 6-5. Geloof het of niet: weer kom ik 4 keer op voorsprong, en verlies ik in de 86e minuut de wedstrijd met 6-5. Scoreverloop exact hetzelfde als vorige keer met deze uitslag en mijn verdediging dekt op 5 meter.. ik weet het echt even niet meer hoor.
Daarnaast voornamelijk een machteloos gevoel tijdens het spelen aangezien je duels meermaals moet winnen voordat je bal daadwerkelijk hebt, passing vrijwel random is, en scoren vrijwel opeens onmogelijk is.
Tegenstanders combineren er probleemloos op los en schieten vrijwel elke kans keurig binnen.

Nou, daar komt mijn laatste depri-post van vanavond. Morgen ben ik weer wat meer on-topic hoop ik.
Ik heb zojuist mijn allerslechtste WL ooit achter de rug: 14-14. Waar ik vorig WL nog op t randje van G1 zat, zat ik nu te zweten om G3 binnen te halen. Van een record van 12-4 een losing streak van zo’n 10 wedstrijden.
In deze wedstrijden wist ik werkelijk niet wat me overkwam. Verliezen na 4x een voorsprong, een gatenkaas achterin, een keeper die niets maar dan ook niets houd en mijn tegenstanders die prima compact staan en goed verdedigen. Als absoluut dieptepunt een wedstrijd waarin ik met 1-0 voor stond met een man meer, 4-1 op mijn bek: uit, je raad het al: 4 kansen. Beschamend.
Ik ben geneigd de game de schuld te geven, en ja ik vind er héle, héle rare dingen gebeuren. Maar als dit soort dingen blijven voorkomen zal ik toch ook naar mezelf moeten kijken, ik doe zelf blijkbaar ook iets fout.. wat? Geen idee? Eerst speelde het geweldig en daarna, tsja. Dat staat hierboven.
Zo, ik liep lekker leeg, maar moest er even uit. Na dit weekend eens kijken hoe t beter kan maar op dit moment zou ik het even niet meer weten. Is er nog iemand die wel een positieve WL ervaring heeft?
Ik heb zojuist mijn allerslechtste WL ooit achter de rug: 14-14. Waar ik vorig WL nog op t randje van G1 zat, zat ik nu te zweten om G3 binnen te halen. Van een record van 12-4 een losing streak van zo’n 10 wedstrijden.
In deze wedstrijden wist ik werkelijk niet wat me overkwam. Verliezen na 4x een voorsprong, een gatenkaas achterin, een keeper die niets maar dan ook niets houd en mijn tegenstanders die prima compact staan en goed verdedigen. Als absoluut dieptepunt een wedstrijd waarin ik met 1-0 voor stond met een man meer, 4-1 op mijn bek: uit, je raad het al: 4 kansen. Beschamend.
Ik ben geneigd de game de schuld te geven, en ja ik vind er héle, héle rare dingen gebeuren. Maar als dit soort dingen blijven voorkomen zal ik toch ook naar mezelf moeten kijken, ik doe zelf blijkbaar ook iets fout.. wat? Geen idee? Eerst speelde het geweldig en daarna, tsja. Dat staat hierboven.
Zo, ik liep lekker leeg, maar moest er even uit. Na dit weekend eens kijken hoe t beter kan maar op dit moment zou ik het even niet meer weten. Is er nog iemand die wel een positieve WL ervaring heeft?
Druk bezig geweest met de icon kaartje.
De reeks met first owner teams sla ik over. Heb het al lastig genoeg met mijn normale team.
Maar die van 20 goals maken met first owner, kan dat ook met een leenspeler?
Wel Rodrigo in mijn team die perfect past, maar die mist kans op kans op kans....
4 wedstrijden scoort hij 1 goal.... een penalty (en 1 gemist)
Griezmann scoort aan de lopende band maar is geen FO.
Heb nog wel hazard en salah als leen beschikbaar, maar als dat niet telt, ga ik het niet proberen.
De reeks met first owner teams sla ik over. Heb het al lastig genoeg met mijn normale team.
Wel Rodrigo in mijn team die perfect past, maar die mist kans op kans op kans....
Heb nog wel hazard en salah als leen beschikbaar, maar als dat niet telt, ga ik het niet proberen.
wijze woorden
Tweede week op rij dat ik nu FUT speel. Tweede week op rij dat ik bij elite 3 zit qua Squad Battles. Geeft je toch weer 12k coins en met een beetje slim inkopen mis ik nu alleen Frenkie, Virgil, Wijnaldum. (regular gold ofc dus geen specials)

Ik koop nu ook vaker spelers dubbel in puur om ze direct x1.5/x2 terug te verkopen. Je moet toch wat als je in Rivals weggetikt wordt, ik vertik om packs te kopen met geld. Doe ik liever dan ze direct te verkopen voor een habbekrats.
Moet wel wennen aan Fifa20. Laatste fifa was voor mij fifa 16. En toen deed ik alleen carrière modus. Dus tja dit is wel wat anders. SBC'S snapte ik eerst maar weinig van. Dus ik heb wss veel start spelers door de mallemolen gehaald zonder echt op te letten. Wel op die manier erin geslaagd om Pukki te halen. Lewandowski is maar een loan helaas, had hem wel permanent gewild. Wie weet wat ik maandag aantref in de premium gold packs.

Ik koop nu ook vaker spelers dubbel in puur om ze direct x1.5/x2 terug te verkopen. Je moet toch wat als je in Rivals weggetikt wordt, ik vertik om packs te kopen met geld. Doe ik liever dan ze direct te verkopen voor een habbekrats.
Moet wel wennen aan Fifa20. Laatste fifa was voor mij fifa 16. En toen deed ik alleen carrière modus. Dus tja dit is wel wat anders. SBC'S snapte ik eerst maar weinig van. Dus ik heb wss veel start spelers door de mallemolen gehaald zonder echt op te letten. Wel op die manier erin geslaagd om Pukki te halen. Lewandowski is maar een loan helaas, had hem wel permanent gewild. Wie weet wat ik maandag aantref in de premium gold packs.
[ Voor 17% gewijzigd door Joosie200 op 20-10-2019 01:50 ]
Leenspelers tellen ook!Valandil schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 01:08:
Druk bezig geweest met de icon kaartje.
Ik ben toch ook maar eens aan de gang gedaan met de Icon swaps. De offline bijna binnen, csl nog even doen maar dat komt in de komende weken wel.
Verder ook een leuk first owner la liga team op de been gezet en meteen 2 uit 2 win. Morgen de derde maar eens proberen. Verder heb ik de 20/20 goals al bijna binnen en dan rest me denk ik nog de prem first owner om te doen.
Als ik het goed heb zit ik dan op 7 kaarten, met de volgende sessie erbij moet Roberto Carlos dan wel te doen zijn. Zou een upgrade zijn vanuit Haps en dus wel welkom
Verwijderd
Pfff, ben het afmaken ineens hopeloos verleerd. Tot voor deze WL lukte het me altijd wel de juiste manier van afmaken te vinden en m'n kansen af te maken, maar nu mis ik enorm veel kansen, wat ik ook probeer. Ga nu 11-9, terwijl ik 8-2 begon, erg balen.
Ja, dit heb ik ook al een paar x gehad. Inderdaad opvallend.Bossie schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:24:
Is er een nieuwe vorm van momentum ofzo, inmiddels al meermaals gehad dat ik met 2-0 voor de rust in ga en vervolgens in de tweede helft mijn team gewoon "uit"staat en het voor de 60e minuut alweer gelijk is.
Waar FUT Champions voor mij zo dramatisch speelde, speelt FUT Draft zoals altijd weer geweldig. Heerlijk snelle verbindingen, spelers doen precies wat ik wil en uitslagen precies naar het spelbeeld. Precies zoals t spel hoort te zijn.
Stuk of 5 drafjes gespeeld, 2 keer gewonnen, 2 keer de finale verloren en 1x in de halve finale eruit. Opvallend was dat elke uitslag het spelbeeld eigenlijk perfect weergaf. Ik zou iedereen aanraden om een keer Draft te spelen, wat een verademing tov die stroopservers van FUT Champs.
Stuk of 5 drafjes gespeeld, 2 keer gewonnen, 2 keer de finale verloren en 1x in de halve finale eruit. Opvallend was dat elke uitslag het spelbeeld eigenlijk perfect weergaf. Ik zou iedereen aanraden om een keer Draft te spelen, wat een verademing tov die stroopservers van FUT Champs.
Als winnaar wat krijg je dan van prijzen ?SH-FR schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 08:55:
Waar FUT Champions voor mij zo dramatisch speelde, speelt FUT Draft zoals altijd weer geweldig. Heerlijk snelle verbindingen, spelers doen precies wat ik wil en uitslagen precies naar het spelbeeld. Precies zoals t spel hoort te zijn.
Voor degenen hier die niet tevreden zijn over hun WL: bedenk dat het altijd nog slechter kan. Ik sta nu namelijk op 8-11. Maar van die 11 verliespotten, man, man, man... Het lijkt erger dan in FIFA 19, terwijl ik juist het gevoel had dat FIFA 20 mij beter lag. Ik denk dat ik eens andere tactieken moet proberen. Speel nu 4-1-2-1-2, met een snelle LM en RM, maar dat levert te weinig gevaar op vind ik. En er is veel te veel ruimte op het middenveld voor de tegenstander. Misschien maar eens proberen met een 'smallere' opstelling. Weet alleen nog niet wat. 4-2-3-1 (2) misschien? Iemand daar ervaringen mee? Tips zijn welkom!
Het is idd een leuke afwisseling om aan een icon te komen zonder dat packluck of veel geld/coins er bij komt kijken.Ambianz schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 01:21:
[...]
Leenspelers tellen ook!
Ik ben toch ook maar eens aan de gang gedaan met de Icon swaps. De offline bijna binnen, csl nog even doen maar dat komt in de komende weken wel.
Verder ook een leuk first owner la liga team op de been gezet en meteen 2 uit 2 win. Morgen de derde maar eens proberen. Verder heb ik de 20/20 goals al bijna binnen en dan rest me denk ik nog de prem first owner om te doen.
Als ik het goed heb zit ik dan op 7 kaarten, met de volgende sessie erbij moet Roberto Carlos dan wel te doen zijn. Zou een upgrade zijn vanuit Haps en dus wel welkom
CSL is verrassend goed te doen met Bakambu, Talisca, Paulinho , carrasco, Miranda etc.
Na de aftrap gelijk even 3 toppers erin en 3 prut eruit.
wijze woorden
De PL en Serie A iconswap gingen bij mij vrij soepel. Misschien de Ligue1 ook nog proberen. Dan heb ik er 10. Dan ga ik denk ik toch voor Zannetti.