Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 22:22
Gister om 12 uur s'avonds op 1000 punten boven rang 2, dacht dat moet wel genoeg zijn. Deze fifa wordt echt enorm veel gespeeld, uiteindelijk nog afgezakt naar rang 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10:41
Zo, mijn Rivals rewards waren écht drama, 84 Viska als beste speler, verschrikkelijk.

WL Player Picks ga ik het niet eens over hebben, uit mijn 19-11 (G2) Packs wel Firmino, dus uiteindelijk prima. Echter had ik uit 11 goede Packs wel iets meer gehoopt.

Inmiddels toch begonnen aan de icon-swaps. Ik moet zeggen, ik keek er enorm tegenop maar ik ga er werkelijk in recordtempo doorheen. Bundesliga en PL in 8 wedstrijdjes binnengeharkt en sta nu alweer op de eerste win na 1 potje La Liga. Ben gek genoeg, met een veel minder team, gestegen van 1250 naar 1450 vaardigheidsrating. Bizar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Sleehond schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:24:
[...]

En dat is neem ik aan dan vanaf volgende maand nieuwe tijd voor altijd zeg maar?
Tot de klok weer aangepast wordt.....of had je dat niet door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
SH-FR schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:46:
Zo, mijn Rivals rewards waren écht drama, 84 Viska als beste speler, verschrikkelijk.

WL Player Picks ga ik het niet eens over hebben, uit mijn 19-11 (G2) Packs wel Firmino, dus uiteindelijk prima. Echter had ik uit 11 goede Packs wel iets meer gehoopt.

Inmiddels toch begonnen aan de icon-swaps. Ik moet zeggen, ik keek er enorm tegenop maar ik ga er werkelijk in recordtempo doorheen. Bundesliga en PL in 8 wedstrijdjes binnengeharkt en sta nu alweer op de eerste win na 1 potje La Liga. Ben gek genoeg, met een veel minder team, gestegen van 1250 naar 1450 vaardigheidsrating. Bizar..
Ja gaat op zich wel redelijk en je kunt natuurlijk er voor kiezen om potjes gewoon voor lief te nemen als verlies en een RQ doen, ik heb in 2 dagen Premier League, Ligue 1 en La Liga gedaan.

Ik snap ook niet zo goed waarom iedereen het een grind vind....in 23 dagen moet het in principe goed te doen zijn...we zitten pas op dag 6....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Mijn beste spelers uit WL + rivals was vinicius...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit m'n Rivals rewards Neuer en Bernardo Silva, m'n WL rewards waren helemaal kut qua packs en aan Digne en Duffe heb ik ook weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
Zeur niet dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Icardi uit de packs, maar eens kijken of de beste man mij aan zo'n icon swap speler kan helpen :)

Is het nog mogelijk om op vrijdag overdag je WL te redeemen of moet het sowieso voor 9 uur 's ochtends?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:56
Voor 9uur werd mij hier verteld.

Had Gold3, beste player pick was Duffy en meest waardevolle speler was 3.5k uit zowel Rivals en Champions. Helemaal kut.

Had gehoopt op een rode Gini. Nu maar 150k voor aftikken dan. Denken jullie dat hij nog gaat dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennisCle schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:05:
Voor 9uur werd mij hier verteld.

Had Gold3, beste player pick was Duffy en meest waardevolle speler was 3.5k uit zowel Rivals en Champions. Helemaal kut.

Had gehoopt op een rode Gini. Nu maar 150k voor aftikken dan. Denken jullie dat hij nog gaat dalen?
Voor 150k wil ik gini ook wel 8)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 16:28
Zou het nog nut hebben meta spelers te verkopen met scream promo op komst?? Vraag me af of ze echt gaan zakken vorig jaar was het ook matig kan ik me herinneren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Bean77 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:12:
[...]

Vind je hem dat echt waard? Deze kaart is gewoon 120k duurder.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silvi0 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:23:
[...]

Vind je hem dat echt waard? Deze kaart is gewoon 120k duurder.. :/
Het is meer dat hij voor 150k niet te krijgen is ;) :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
Bean77 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:25:
[...]

Het is meer dat hij voor 150k niet te krijgen is ;) :P
Ik zie het inderdaad, absurd dat mensen zoveel betalen voor die +2 die hij heeft.. ;( Ik wilde hem ook aanschaffen als upgrade op me huidige kaart, maar dit vind ik toch ff te gek..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05:15
ErnstMid schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:02:
Icardi uit de packs, maar eens kijken of de beste man mij aan zo'n icon swap speler kan helpen :)

Is het nog mogelijk om op vrijdag overdag je WL te redeemen of moet het sowieso voor 9 uur 's ochtends?
Het is nog mogelijk om je WL vrijdagmiddag / avond te redeemen.
Vorige week vrijdag had ik vrijdagavond mijn WL pas geredeemed namelijk (toen pas de 2K aan punten bij elkaar). :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Bean77 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:12:
[...]

Haha, vanochtend was dat nog de max bin toch? Twijfel nu of ik mijn 300k in vdSar stop, doorspaar voor Virgil of gewoon in Gini investeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
DennisCle schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:24:
[...]

Haha, vanochtend was dat nog de max bin toch? Twijfel nu of ik mijn 300k in vdSar stop, doorspaar voor Virgil of gewoon in Gini investeer.
Zonde om 300k nu in een keeper te stoppen. Als je per se een NL team wil dan zou ik doorsparen voor Big Virg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
Vind ik eigenlijk ook altijd, daarom twijfel ik, maar Cillessen viel in de WL redelijk door de mand. En Virgil is met mijn pack luck ook nog ver weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sensately
DennisCle schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:30:
Vind ik eigenlijk ook altijd, daarom twijfel ik, maar Cillessen viel in de WL redelijk door de mand. En Virgil is met mijn pack luck ook nog ver weg
Je limiteert jezelf door met een NL team te spelen. Ik vind het altijd leuk om tijdens tots met NL spelers te spelen. Voor die tijd zijn er te weinig Nederlanders die goed genoeg zijn om te kunnen draaien.

Maarja dat is een beetje spelplezier vs competitief discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hazard verkocht. Vond dat hij iets te weinig bracht in vergelijking met mijn andere top aanvallers. Als vervanger Rivaldo 90 gehaald. Jammer van zijn WF, maar ik ga hem eens proberen met een hunter kaartje in de spits (442) of als cam (4231).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

AntraXxX schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:22:
[...]

Het is nog mogelijk om je WL vrijdagmiddag / avond te redeemen.
Vorige week vrijdag had ik vrijdagavond mijn WL pas geredeemed namelijk (toen pas de 2K aan punten bij elkaar). :)
ja precies, dan hoef ik niet per se vanavond alles bij elkaar te spelen nog :)
sensately schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:39:
[...]

Je limiteert jezelf door met een NL team te spelen. Ik vind het altijd leuk om tijdens tots met NL spelers te spelen. Voor die tijd zijn er te weinig Nederlanders die goed genoeg zijn om te kunnen draaien.

Ja er zijn nu een aantal posities waarop je niet echt uit de voeten kan met goede nederlanders. Maar je kunt toch best een aardig team maken; het kan niet op tegen types als Mbappe maar goed, daar heb ik sowieso t geld niet voor. Met Depay, Wijnaldum, de Jong, de Vrij, Dumfries, Promes, Malen heb je toch wel een sloot aardig leuke spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Na heel lang wikken en wegen toch besloten voor Prime Zanetti te gaan in de icon swaps :p moet nog wel even doorgaan, maar ik verwacht het wel te halen. Goede rightbacks zijn schaars dit jaar en hij heeft een goede link met Messi mocht ik die ooit halen.

Ik vraag me af of de meta nog veranderd wordt. Grote spelers zijn niet meer zo overpowered als vorig jaar en ik moet zeggen dat mijn voorhoede met Dybala, Mertens en Insigne gewoon goed werkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Hassiebassie op 17-10-2019 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Bean77 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 16:13:
[...]

En ik was zo die 1st time schoten gewend. Alles vloog er altijd in en nu maar zo'n 10%. Moet heel mijn schiet techniek opnieuw aanleren.

Welke L1/2 R1/2 (PS4) knoppen gebruiken jullie om te schieten?
Oh nu moet je richten, zonde...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 18:02
DennisCle schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:30:
De Ligt-De Vrij en daarachter een Serie A keeper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Ben begonnen met de rival objectives, zit inmiddels al weer in divisie 5 na mijn promotie gisteren naar 4 haha 5 wedstrijden in alle 5 kom ik als aanvallers messie, neymay en mbappe tegen gewoon totaal kansloos afgemaakt.
Kom gewoon niet in de buurt van het goal, werkt niet echt motiveren die objectives op het moment voor ik überhaupt een wedstrijd win zit ik in divisie 6/7 geloof ik maar even door de zure appel heen bijten vermoed ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 18:02
[...]

Ik ga dan voor spelplezier.
Met mijn 35ste en een gezin niet meer de illusie om de beste van de wereld te worden ;)

Maar je heb wel gelijk. Daardoor wel leuker om met mijn NL elftal teams te verslaan met een icon(s) of topspelers als Messi >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Heeft iemand nog tips voor mijn huidige team? Heb momenteel zo'n 100k en ben ook druk bezig de iconswap-spelers binnen te harken. Zou nog niet weten welk icon ik ga kiezen.. Kluivert is leuk bij het NL's team, maar de aanval is juist wel aardig bezet (Lewandowski is untradeable, vandaar de BL-linkerkant).

Huidige team (ig gaan Malen en Bergwijn naar de flanken en speel ik met 1 spits): https://www.futbin.com/20/squad/9681998

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gurbuh schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:03:
[...]

Oh nu moet je richten, zonde...
Heb het inmiddels meer onder de knie. Mbappe, Messi en Neymar knallen ze er nu veel makkelijker in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
Arazogia schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:20:
Heeft iemand nog tips voor mijn huidige team? Heb momenteel zo'n 100k en ben ook druk bezig de iconswap-spelers binnen te harken. Zou nog niet weten welk icon ik ga kiezen.. Kluivert is leuk bij het NL's team, maar de aanval is juist wel aardig bezet (Lewandowski is untradeable, vandaar de BL-linkerkant).

Huidige team (ig gaan Malen en Bergwijn naar de flanken en speel ik met 1 spits): https://www.futbin.com/20/squad/9681998
Ik zou Ake misschien vervangen voor de Vrij? Verder worden de verbeteringen denk ik duurder dan 100k, van Dijk bijv.?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-09 13:22
7 jaar fut, en vandaag dan eindelijk échte packluck.

VvD!
keep or sell?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 14:22

RBH

Leoleo schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:31:
7 jaar fut, en vandaag dan eindelijk échte packluck.

VvD!
keep or sell?
Dat ligt aan de rest van je team denk ik? In mijn situatie zou ik hem verkopen, vooral omdat ik die 600k prima ergens anders in kan investeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
silvi0 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:30:
[...]

Ik zou Ake misschien vervangen voor de Vrij? Verder worden de verbeteringen denk ik duurder dan 100k, van Dijk bijv.?
Hmm, de Vrij heb ik nog niet overwogen (waarschijnlijk door zijn lagere snelheid). Wellicht eens mee proberen want zo duur is hij niet, dan kan ik ook Cillessen evt. vervangen voor een betere Serie A keeper zoals iemand hierboven opperde. VVD staat uiteraard op de toekomstige wishlist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Afgezakt naar divisie 6, daar de rivals objectives gaan doen. Bijna alles gedaan nu, alleen nog de Italiaanse. Inmiddels zit ik weer hoog in divisie 5, dus hoop dat het daar lukt. Moet ook nog 2 FUT Champions wedstrijdjes winnen voor die objective, maar dat mag geen probleem zijn.

Ben erg benieuwd over zo'n 3 weken wat de nieuwe objectives zijn voor de icon swap cards, of wellicht zijn het SCBs, who knows.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Xamsix schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:49:
Afgezakt naar divisie 6, daar de rivals objectives gaan doen. Bijna alles gedaan nu, alleen nog de Italiaanse. Inmiddels zit ik weer hoog in divisie 5, dus hoop dat het daar lukt. Moet ook nog 2 FUT Champions wedstrijdjes winnen voor die objective, maar dat mag geen probleem zijn.

Ben erg benieuwd over zo'n 3 weken wat de nieuwe objectives zijn voor de icon swap cards, of wellicht zijn het SCBs, who knows.
Doe je netjes zit nu net op een 8 loss streak, die objectives zijn voor de gemiddelde speler echt moeilijk pfff, ik kom alleen maar teams tegen die weer bezig zijn om weer omhoog te gaan.
Zijn allemaal teams van 3/4 miljoen minimaal kwam deze amper tegen in divisie 5 en 4 en nu achter elkaar komt geen end aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
[...]

Klopt, ik merk dat ik meer plezier heb van een NL team en scoren met spelers als Malen dan met een meta PL / La Liga team. Enige echte minpunt is Bergwijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
FidoDido schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:59:
[...]

Doe je netjes zit nu net op een 8 loss streak, die objectives zijn voor de gemiddelde speler echt moeilijk pfff, ik kom alleen maar teams tegen die weer bezig zijn om weer omhoog te gaan.
Zijn allemaal teams van 3/4 miljoen minimaal kwam deze amper tegen in divisie 5 en 4 en nu achter elkaar komt geen end aan 8)7
Hmm die ben ik gelukkig allemaal niet tegengekomen. Wellicht omdat ik 3 wissels op de bank zet en de rest bronzen spelers op de bank? Not sure. Maar ben geen enkele mbappe, neymar oid tegen gekomen, wel een paar icons maar geen toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:49:

SBC'S zouden een beter idee zijn. Ook goed voor mijn investeringen :P

Ik heb 11 van die gasten. Volgende keer 6 nodig voor Zanetti. Dikke prima dus.

En Rivaldo in de verkoop, speelde nog anoniemer dan Hazard. Nu maar OTW Griezmann halen. Ik heb een (centrale) speler nodig die als CAM kan spelen in 4231 en met name RM/LM in een 442 formatie. Griezmann zou wel een buitenspeler kunnen zijn met zijn workrates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Doe maar een lekkere grindy speler reward, als bij Ndombele :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 16:12:
[...]

En Rivaldo in de verkoop, speelde nog anoniemer dan Hazard. Nu maar OTW Griezmann halen. Ik heb een (centrale) speler nodig die als CAM kan spelen in 4231 en met name RM/LM in een 442 formatie. Griezmann zou wel een buitenspeler kunnen zijn met zijn workrates.
Ja afhankelijk of die SBCs beetje haalbaar zijn hahah. Aangezien ik nu tegen mn eigen verwachting in voor alle swaps ben gegaan, wil ik ook graag Emilio Butragueño als reward. Betekent nog 7 icon swaps van de 12 halen dan.

Griezmann mee gespeeld laatst in seizoenen als Barca. Speelt verdorie wel heel erg lekker zeg. Wel altijd met links schieten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Moet zeggen dat ik stomverbaasd ben over hoe makkelijk die Rivals Challenges gaan. Speel met matige teams en heb van de 19 wedstrijden die ik vooralsnog heb gespeeld er maar liefst 15 gewonnen. Ben heel Divisie 4 door geracet, terwijl ik begon in Div 5. Tik nu zelfs bijna 3 aan.

Best bijzonder, deze teams speelden gewoon beter dan mijn Squad met Griezmann, Suarez etc. Nog wel even kijken voor welke icon ik ga. Heb inmiddels 780k coins, maar houd deze nog even vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 16:16:
[...]

Ja afhankelijk of die SBCs beetje haalbaar zijn hahah. Aangezien ik nu tegen mn eigen verwachting in voor alle swaps ben gegaan, wil ik ook graag Emilio Butragueño als reward. Betekent nog 7 icon swaps van de 12 halen dan.

Griezmann mee gespeeld laatst in seizoenen als Barca. Speelt verdorie wel heel erg lekker zeg. Wel altijd met links schieten :9
Ik had hem in het begin ook en hij speelde prima. Lijkt mij voorlopig wel een optie totdat ik mijn investeringen kan cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-09 12:48

Jebus4life

BE User

Wat is dit voor onzin, ik koop een speler (buy now) via de web app, m'n coins zijn weg, maar de speler is nergens te bekennen, niet in de transfers, niet in my club, gewoon nergens :o :'( 8)7

***EDIT***
Ik heb net een search gedaan op "most recent" players (dat ik niet op 1 of andere manier een andere speler gekocht had door iets fout te doen), daar staat dus een andere speler (die ik eerste gekocht had) op nummer 1. Coins gewoon weg dus... ;w 7(8)7
Eerste wat ik deed.
Paffelton schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 16:50:
[...]

Ga eens naar je homescreen, of naar de winkel, zou je moeten zien dat je nog 1 item hebt waar iets mee moet gebeuren.
Ahaaaa, daar zat die dus, als unassigned item in m'n homescreen, duidelijk dat ik niet vaak buy now doe :+ Tnx!!

[ Voor 81% gewijzigd door Jebus4life op 17-10-2019 16:52 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:52
SH-FR schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 16:26:
Moet zeggen dat ik stomverbaasd ben over hoe makkelijk die Rivals Challenges gaan. Speel met matige teams en heb van de 19 wedstrijden die ik vooralsnog heb gespeeld er maar liefst 15 gewonnen. Ben heel Divisie 4 door geracet, terwijl ik begon in Div 5. Tik nu zelfs bijna 3 aan.

Best bijzonder, deze teams speelden gewoon beter dan mijn Squad met Griezmann, Suarez etc. Nog wel even kijken voor welke icon ik ga. Heb inmiddels 780k coins, maar houd deze nog even vast.
Komt vast omdat iedereen zich af heeft laten zakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Kan je dan niet beter in 442 starten en dan LM/RM halen die ook naar CAM posities kunnen in 4231?
Met BPL speelt Bernardo Silva door zijn high/high ook prima als CM.

Hoe speel je beide formaties overigens, merk dat ik met 41212 Narrow na een paar promoties voornamelijk met vastloop tegen dropback/low depth tegenstanders in Rivals terwijl ik verwacht dat ze in WL allemaal zo spelen :x

Heb overigens in vorige's edites met Zanetti gespeeld en behalve zijn stats is het een bijzonder saaie en onopvallende speler.

@Jebus4life
CTRL+F5 ftw

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Jebus4life schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 16:48:
Wat is dit voor onzin, ik koop een speler (buy now) via de web app, m'n coins zijn weg, maar de speler is nergens te bekennen, niet in de transfers, niet in my club, gewoon nergens :o :'( 8)7
Ga eens naar je homescreen, of naar de winkel, zou je moeten zien dat je nog 1 item hebt waar iets mee moet gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
Arazogia schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:44:
[...]

Hmm, de Vrij heb ik nog niet overwogen (waarschijnlijk door zijn lagere snelheid). Wellicht eens mee proberen want zo duur is hij niet, dan kan ik ook Cillessen evt. vervangen voor een betere Serie A keeper zoals iemand hierboven opperde. VVD staat uiteraard op de toekomstige wishlist :)
Ik heb een tijdje geleden Handanovic gepackt, echt een heerlijke keeper en connect goed met de Ligt en de Vrij. Mocht je dus opzoek zijn naar een keeper...

[ Voor 4% gewijzigd door tomolino op 17-10-2019 16:53 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 16:48:
[...]

Kan je dan niet beter in 442 starten en dan LM/RM halen die ook naar CAM posities kunnen in 4231?
Met BPL speelt Bernardo Silva door zijn high/high ook prima als CM.

Hoe speel je beide formaties overigens, merk dat ik met 41212 Narrow na een paar promoties voornamelijk met vastloop tegen dropback/low depth tegenstanders in Rivals terwijl ik verwacht dat ze in WL allemaal zo spelen :x

Heb overigens in vorige's edites met Zanetti gespeeld en behalve zijn stats is het een bijzonder saaie en onopvallende speler.

@Jebus4life
CTRL+F5 ftw
Nee want dan zit ik met chem (https://www.futbin.com/20/squad/9336682). Bovendien heb ik al 2 buitenspelers. Ik hou Griezmann denk ik even voor de WL, misschien pakt die nog wel een IF als het meezit.

442 - Bal, 5,3; BAL 6,6,3,3; st - get in beh, stay forw; L+RM - come back, get in beh, get into box; back - stay back, overlap; cm - stay back, cov center.

4231 - BAL 5,3; Bal 5,6,3,3; ST - zie boven, CAMS - get into box allen; back, zie boven, cdm - cut passing, cov center, stay back.

Ik speel eigenlijk altijd 442, tenzij ik echt spaak loop dan 4231 of mijn ultra attacking tactic

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 17-10-2019 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 20-09 17:55
[...]

Aangezien de kleine spelers voorin momenteel zo OP zijn in Fifa, denk aan Messi, Mertens e.d., zou je ook misschien Baby Zola of Del Piero op CAM kunnen uitproberen. Het is zo moeilijk om die kleine, snelle dribbelaars te verdedigen. Ik merk het met de aanschaf van Mertens wat een problemen het vaak geeft voor de verdediging van de tegenstander.

Zelf hoop ik op een gegeven moment Baby Maradona te kunnen betalen, die past echt perfect in deze Fifa, een soort Messi on steroids. Vorige Fifa had ik hem aan het eind uitgeprobeerd toen TOTS uit was, hij was super balvast, de beste TOTS verdedigers konden hem niet van de bal zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Alle icon swaps voltooid, nu lang geduld hebben op de volgende set. Viel nog mee, denk dat ik er een dagje aan kwijt ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 17:48:
Alle icon swaps voltooid, nu lang geduld hebben op de volgende set. Viel nog mee, denk dat ik er een dagje aan kwijt ben geweest.
Klopt, zoveel moeite was het niet, ff afzakken en dan alles binnen harken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Lijkt net alsof de patch helemaal niks heeft gedaan of erge button delay op het moment want ik kan weer 2 seconden tellen voordat hij iets doet of dat spelers joggen terwijl ik de sprintknop volledig ingedrukt houd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Pompi schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 18:11:
Lijkt net alsof de patch helemaal niks heeft gedaan of erge button delay op het moment want ik kan weer 2 seconden tellen voordat hij iets doet of dat spelers joggen terwijl ik de sprintknop volledig ingedrukt houd.
Klopt, heb er op dit moment ook verschrikkelijk veel last van, vanmiddag waren de servers beter. Wisselt sowieso enorm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Bean77 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 18:02:
[...]

Klopt, zoveel moeite was het niet, ff afzakken en dan alles binnen harken.
Die mening deel ik niet haha, net na 10 potjes BPL gehaald, de eerste won ik daarna dus letterlijk god squads. En de laatste 2 zat het eindelijk mee, voor deze swap kaart heb ik letterlijk moeten grinden en op mijn tanden zitten bijten, had ook de bekende fifa luck tegen me, waar gister alles soepel verliep vandaag is weer bagger 8)7
Wat mij wel opviel dat nu in de avond het stukken makkelijker ging dan vanmiddag, denk dat ik de middag maar even skip op het weekend na dan :)

Mag hopen dat dit niet voor elke icon swap kaart is :P wel meteen maar auba en mane verkocht die rijzen de pan uit, zit nu aan neymar te denken heb 1,2 miljoen beschikbaar is deze het waard? Volgens mij speel jij met hem toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
sten123 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:17:
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/8102842

Iemand ervaring met Sancho als RM? ik zoek nog een verbetering qua verdedigen en op de RM positie.

Iemand aanbevelingen.
Geinig, speel zelf ook met een redelijk vergelijkbaar Buli elftal. Ik heb iets meer coins besteed alleen. Hoe doet Coman het bij jou? Aanrader?

Sancho speelt wel goed bij mij, speel om en om met hem of Gnabry. Op het middenveld zou je in plaats van Götze misschien beter Delaney kunnen neerzetten of als je meer centen hebt Witsel/Goretzka. Ben zelf niet zo'n fan van Thiago.
Achterin zou ik Akanji opstellen ten faveure van Konate hoor.

Dit zijn mijn teams:

Hoofdteam: https://www.futbin.com/20/squad/9693843

2de team: https://www.futbin.com/20/squad-builder/9693978

Heb jij nog wat tips voor mij, of iemand anders? Zit nog te denken aan Neuer of Ter Stegen (CB's Sule + Tah dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:09
Ik probeer de swaps volgende week wel. Ben al van 4 naar 3 gegaan (niet eens bewust) maar het lukt niet echt . Gelukkig wel de offline variant klaar. Sb is echt wel bizar frustrerend hoor. Verloor de op 1 na laatste doordat de CPU met een 76 rated cdm even een balletje erin knalt vanaf een meter of 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 22:28
Markuss schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 18:54:
[...]

Geinig, speel zelf ook met een redelijk vergelijkbaar Buli elftal. Ik heb iets meer coins besteed alleen. Hoe doet Coman het bij jou? Aanrader?

Sancho speelt wel goed bij mij, speel om en om met hem of Gnabry. Op het middenveld zou je in plaats van Götze misschien beter Delaney kunnen neerzetten of als je meer centen hebt Witsel/Goretzka. Ben zelf niet zo'n fan van Thiago.
Achterin zou ik Akanji opstellen ten faveure van Konate hoor.

Dit zijn mijn teams:

Hoofdteam: https://www.futbin.com/20/squad/9693843

2de team: https://www.futbin.com/20/squad-builder/9693978

Heb jij nog wat tips voor mij, of iemand anders? Zit nog te denken aan Neuer of Ter Stegen (CB's Sule + Tah dan).
Coman met deadeye is echt geniaal bijna elk schot gaat erin buiten de 16. En mega snel.

Akanji is wel een goed idee.

Thiago heb ik ook gehad maar verkocht.
Goretzka heb ik denk ik nog geen munten voor.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Maandag stuk of 30 Juan Mata's 30 Daniel Wass en 30 Gotzes gekocht als investering voor de huidige MM SBC. Ik helemaal blij dat die wedstrijden het geworden zijn, gaan ze evengoed voor bodemprijzen weg. 😥

En zelf uiteraard ff gauw de SBC voltooid, helemaal nakkes eruit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
LukeSpangas schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:41:
Maandag stuk of 30 Juan Mata's 30 Daniel Wass en 30 Gotzes gekocht als investering voor de huidige MM SBC. Ik helemaal blij dat die wedstrijden het geworden zijn, gaan ze evengoed voor bodemprijzen weg. 😥

En zelf uiteraard ff gauw de SBC voltooid, helemaal nakkes eruit....
Ik had 80 zilveren Engelsen spelers op mijn lijst staan in 2 minuten lijst leeg... 8)7 2 weken terug ook al alleen achteraf te goedkoop erop gezet maar ja profit is profit :) vanochtend voor 250 ingeslagen en nu voor 550/600 en sommige 900 verkocht.
Gelukstreffer zeg maar en de Man UTD had ik er 20 en die gaan amper weg, MM investeringen doe ik niet meer aan 8 van de 10 keer is het een flop denk dat heel veel mensen in die wedstrijden investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Nicolas Pepe uit de MM, toch weer 50k erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
FidoDido schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 20:18:
[...]

Ik had 80 zilveren Engelsen spelers op mijn lijst staan in 2 minuten lijst leeg... 8)7 2 weken terug ook al alleen achteraf te goedkoop erop gezet maar ja profit is profit :) vanochtend voor 250 ingeslagen en nu voor 550/600 en sommige 900 verkocht.
Gelukstreffer zeg maar en de Man UTD had ik er 20 en die gaan amper weg, MM investeringen doe ik niet meer aan 8 van de 10 keer is het een flop denk dat heel veel mensen in die wedstrijden investeren.
Het maakt niet uit wat je koopt op donderdag, vanaf 19:00 uur is er altijd winst.
Op donderdag moet je niet spelen maar handelen :9 :9 elke donderdag zit mn lijst bomvol en kwart over zeven is hij helemaal leeg. Vandaag zeker 200k verdiend.
MM investeringen doe ik ook niet aan, zit je goed gegokt met de wedstrijden en dan vragen ze alleen van die competitie ofzo, ik verkoop bijna nooit spelers uit de packs dus heb altijd wel wat passendst :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is dat toch steeds met mensen die spelers met een max bin kopen. Ik heb al mijn high rated spelers op de transfermarkt tegen max bin gelist en bied ze elke keer opnieuw aan. Regelmatig wordt er eentje gekocht terwijl de echte prijs de helft is. Zijn er dan echt zoveel luie mensen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
Bean77 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 21:04:
Wat is dat toch steeds met mensen die spelers met een max bin kopen. Ik heb al mijn high rated spelers op de transfermarkt tegen max bin gelist en bied ze elke keer opnieuw aan. Regelmatig wordt er eentje gekocht terwijl de echte prijs de helft is. Zijn er dan echt zoveel luie mensen?
Lekker toch :)
Doen ze om jou een beetje te helpen een beter team te krijgen, dat is nog een beetje zwakjes toch :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
jerommeke96 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 20:59:
[...]

Het maakt niet uit wat je koopt op donderdag, vanaf 19:00 uur is er altijd winst.
Op donderdag moet je niet spelen maar handelen :9 :9 elke donderdag zit mn lijst bomvol en kwart over zeven is hij helemaal leeg. Vandaag zeker 200k verdiend.
MM investeringen doe ik ook niet aan, zit je goed gegokt met de wedstrijden en dan vragen ze alleen van die competitie ofzo, ik verkoop bijna nooit spelers uit de packs dus heb altijd wel wat passendst :o
Zilveren spelers leveren me meer op dan totw, heb me club vol ermee stijgen voor geen meter. Kan de coins missen maar als na een maand nog niet omhoog gaan dan dump ik ze wel.
Was normaal altijd goede investering op een enkele totw na is dat hem deze fifa ook nog niet te weinig goede sbc's helaas.

Maar ea heeft nog wel is rare fratsen dus wie weet worden ze nog booming ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
FidoDido schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 21:29:
[...]

Zilveren spelers leveren me meer op dan totw, heb me club vol ermee stijgen voor geen meter. Kan de coins missen maar als na een maand nog niet omhoog gaan dan dump ik ze wel.
Was normaal altijd goede investering op een enkele totw na is dat hem deze fifa ook nog niet te weinig goede sbc's helaas.

Maar ea heeft nog wel is rare fratsen dus wie weet worden ze nog booming ;)
Ik heb nog 20-25 IFs ...., en twee PL OTW, die zullen ooit toch wel iets opleveren :+
Team staat voorlopig, dus wacht rustig af.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
-Mike84- schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:04:
[...]

De Ligt-De Vrij en daarachter een Serie A keeper?
Kan ik overwegen voor de WL in ieder geval. Dat is wel mijn huidige centrum en ik vind ze (allebei met schaduw) erg fijn spelen. Mid Koeman en Van Dijk zijn wel duidelijk 4 stappen omhoog (allebei gehad als leenspeler), maar daar kom ik voorlopig niet.

Net met een La Liga en Premier League team de objectives gehaald. Ik vond het wel een leuke uitdaging met een minder team (aangevuld met een top leenspeler). Ik zie het ook niet als een grind. Snap niet dat mensen tegen hun zin dat soort dingen gaan doen.

Ik schipper zelf tussen div4 en 5 (nu 5 door slechte vorm laatst) en daar is het goed te doen. Netto positief resultaat (denk 6-2-2). Voor mijn Franse en Italiaanse team moet ik nog wel ff geduld hebben. Die zijn vrij dramatisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:39
Iemand tactische tips? Hoe kan het dat als mijn keeper uitschiet mijn spelers niet eens de kans krijgen om de bal überhaupt aan te nemen en dat als de keeper van mijn tegenstander uitschiet zijn spelers makkelijk aan kunnen nemen en zo er doorheen snijden bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ik weet niet wat het is maar sinds de laatste patch is handmatig verdedigen niet te doen... Vorig jaar in divisie 1 maar nu divisie 4 met een sterk team.

En ligt het aan mij of heeft tegenwoordig iedereen een tactiek op terugvallen met verdedigen op 1 staan? Haalt de lol er wel een beetje af.

Kan iemand mij het verdedigen uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:20
Heb even een vraag, Kan iemand mij uitleggen wat het nut is om naast 3 goede wissels allemaal bronzen spelers bij je wissels te plaatsen? Word je dan tegen een slechter team gezet als tegenstander omdat het je team rating omlaag haalt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:09
tukkerterror90 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 23:26:
Heb even een vraag, Kan iemand mij uitleggen wat het nut is om naast 3 goede wissels allemaal bronzen spelers bij je wissels te plaatsen? Word je dan tegen een slechter team gezet als tegenstander omdat het je team rating omlaag haalt ofzo?
Voor de kwalificatie wedstrijden van EA mag je squadrating maar max 184 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
joostmakaay schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 23:33:
[...]

Voor de kwalificatie wedstrijden van EA mag je squadrating maar max 184 zijn.
Nee, de reden is dat je dan lagere rating teams tegenkomt. Tenminste dat is het idee.

Maar dit werkt niet

Edit: volgens mij was het in fifa 17 en lager een ding.

[ Voor 8% gewijzigd door Wulfric92 op 17-10-2019 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Laatst online: 08:59
Wulfric92 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 23:56:
[...]

Nee, de reden is dat je dan lagere rating teams tegenkomt. Tenminste dat is het idee.

Maar dit werkt niet

Edit: volgens mij was het in fifa 17 en lager een ding.
En als iedereen dit doet, krijg je alsnog hetzelfde :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Bossie schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 21:57:
[...]

Ik heb nog 20-25 IFs ...., en twee PL OTW, die zullen ooit toch wel iets opleveren :+
Team staat voorlopig, dus wacht rustig af.
. Ik heb inmiddels 946 teamfitniskaartjes gekocht voor 650-750
Als ze nou is voor 15 a 1600 weg gaan klaag ik niet 😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1987Michael1987 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 00:29:
[...]
. Ik heb inmiddels 946 teamfitniskaartjes gekocht voor 650-750
Als ze nou is voor 15 a 1600 weg gaan klaag ik niet 😂😂
Dan heb je ze wel duur ingekocht want ik heb er zo'n 700 en heb ze voor 450-500 ingekocht afgelopen periode (voor nieuws dat het gepatched werd, maar iedereen wist dat dat zou gaan gebeuren).
1500 is wel een mooie verkoopprijs, maar dat is wel van het lange geduld hebben vrees ik. Eerste periode natuurlijk nauwelijks kaarten gebruikt, dus iedereen zal nog wel wat hebben in de club. Een paar weken en dan komt het wel goed denk/hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Gisteravond nog even een nieuw team gemaakt, nadat ik Insigne in een 2 spelers pakket kreeg. Was toe aan iets nieuws en was niet tevreden over hoe bepaalde spelers presteerden.

Stap één was mijn icon-tokens inwisselen. Mijn oog viel op Nesta, vond het weinig tokens voor zo’n behoorlijk goede verdediger. Die staat nu samen in de verdediging met Alex Sandro, Manolas en Semedo. Op het middenveld heb ik gekozen voor echte overpowerde allrounders in de personen van Vidal en Allan, terwijl Frenkie zorgt voor de balans. Voorin spelen Insigne, Griezmann en Gomez IF lekker samen.

Teampje speelt extreem lekker vooralsnog en zit heel veel beweging in het elftal. Zat te twijfelen tussen de opstellingen 4-2-2-2 en 4-1-2-1-2(2), maar laatstgenoemde is duidelijk beter en is erg goed in balans. Deze opstelling ga ik voorlopig ook aanhouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Ik heb besloten om voor Roberto Carlos als LB te gaan. Vind hem gewoon leuk om erbij te hebben. Held van vroeger die ik nu, hopelijk, vrij eenvoudig kan oppikken. Ik moet nog 5 wedstrijden winnen met CSL spelers, 1 met ligue 1 en 2 met serie a. Ik moet zeggen dat het mij best mee valt tot nu toe.

Als ik heel eerlijk ben vind ik dit één van de slechtste FIFA's die ik de laatste jaren heb gespeeld. Er gebeuren zoveel rare dingen die werkelijk nergens op slaan. Ik kan hier filmpjes neer zetten die niets te maken hebben met afmaken of dingen die je zelf verkeerd doet, maar simpelweg met rariteiten. Gisteren ook weer... ik geef een voorzet op een speler voor open goal. Ik schiet... maar de speler die doet niets.. loopt min of meer heen en weer over de bal (dit duurt 2 a 3 seconden). Vervolgens komt de verdediger er aan en schiet de bal weg. Toch blijft het een spel waar ik graag mee bezig ben, haha.

Heeft iemand ervaring met Leroy Sane? Dat moet mijn nieuwe aanwinst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Fifa 19 vind ik byfar de slechtste ooit. Balletje opwippen voorzet en klaar. Eerste paal corner was ook garantie voor goals.

Heb ze deze fifa niet gevonden , ja er zijn nog verbeter punten maar de gameplay
aanzich is veel beter. Verbaas me erover dat mensen dit de slechtste vinden, kom aanzienlijk minder rare fratsen tegen vergelijk met 19.
Mijn keeper blundert minder, hoef niet telkens 5x te verdedigen voor een bal weg is.

Grootste verbeter punten nu zijn, passing, schieten doet die niet altijd in 1x en drop back aanpakken.

Frustreer mij veel en veel minder deze fifa ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
Goelan schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 08:51:

...
Als ik heel eerlijk ben vind ik dit één van de slechtste FIFA's die ik de laatste jaren heb gespeeld. Er gebeuren zoveel rare dingen die werkelijk nergens op slaan. Ik kan hier filmpjes neer zetten die niets te maken hebben met afmaken of dingen die je zelf verkeerd doet, maar simpelweg met rariteiten. Gisteren ook weer... ik geef een voorzet op een speler voor open goal. Ik schiet... maar de speler die doet niets.. loopt min of meer heen en weer over de bal (dit duurt 2 a 3 seconden). Vervolgens komt de verdediger er aan en schiet de bal weg. Toch blijft het een spel waar ik graag mee bezig ben, haha.
...
Het probleem is niet ge game zelf imo. Ik denk dat dit qua gameplay & mechanics één van de betere fifa's is van de laatste jaren. Waar het verschrikkelijk mis gaat zijn de servers. Daar zit op de een of andere manier zoveel delay op, samen met het feit dat je tegenstander er bijvoorbeeld helemaal geen last van hoeft te hebben maar jij wel en dat maakt het sommige wedstrijden gewoon onspeelbaar. Ik weet zeker dat als ze nu is fors investeren in betere servers (of iets in die richting, want misschien zijn het niet zozeer de servers zelf maar de routing die van geen kant klopt) dan denk ik dat echt 90% van alle frustraties die men nu heeft verholpen zijn.

Ik heb wel is snachts WL gespeeld. Dat was echt geweldig! Niet omdat de gameplay anders werkte of was, maar omdat de servers gewoon top waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
FidoDido schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:07:
Fifa 19 vind ik byfar de slechtste ooit. Balletje opwippen voorzet en klaar. Eerste paal corner was ook garantie voor goals.

Heb ze deze fifa niet gevonden , ja er zijn nog verbeter punten maar de gameplay
aanzich is veel beter. Verbaas me erover dat mensen dit de slechtste vinden, kom aanzienlijk minder rare fratsen tegen vergelijk met 19.
Mijn keeper blundert minder, hoef niet telkens 5x te verdedigen voor een bal weg is.

Grootste verbeter punten nu zijn, passing, schieten doet die niet altijd in 1x en drop back aanpakken.

Frustreer mij veel en veel minder deze fifa ieder geval.
Kwestie van tijd voordat mensen de exploit van deze FIFA gaan vinden. Die hoge voorzet die jij noemt gebruikte mensen ook niet in het begin van FIFA 19. Iedere FIFA is er één ding overpowered wat mensen extreem gaan abusen.
(FIFA 10: Lobje, FIFA12: korte hoek rechtdoor schieten ... FIFA 18: low driven, FIFA 19: In het begin: geplaatst getimed schieten. Daarna, bal op wippen en hoog voor zetten)
Dat je het nu niet tegen komt betekend enkel dat het nog niet gevonden is.

Merken andere mensen ook dat er sinds de laatste updates weer low drives binnen geschoten worden? Of is dat gewoon toeval en had ik veel geluk gisteren?

[ Voor 6% gewijzigd door Paffelton op 18-10-2019 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Laatst online: 08:20
Mensen toevallig al ervaring met Hazard? Heb er sinds gisteren 1 maar twijfel wat voor teamgeest kaartje ik erop moet zetten, iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goelan
Het feit dat spelers soms niet schieten als jij dat wel doet heeft niet te maken met delay oid. Het was gewoon serieus een bug die ze, zouden, hebben opgelost in de patch: bron: https://www.express.co.uk...tle-update-4-PS4-Xbox-One
Sometimes it was taking too long for the user controlled player to perform a shot or pass following the user’s input.
Laat dat 'sometimes' maar weg trouwens...
Rarely, in situations where an opposing player was very close to the user controlled player, attempting to make a pass would not register.
En nog triester... er was gewoon een fout, die ik zelf ook heb ervaren, waarbij een speler bij een aftrap vanaf de achterlijn het veld in kwam. Of bij een wissel vanaf de achterlijn er in kwam in plaats van de zijlijn (en nee dit ging niet volgens de nieuwe regels ;)). Edit: gevonden:
When playing with 4-3-2-1, one of the attacking players would be incorrectly positioned at a corner flag during a kick-off.
Deze heb ik ook meegemaakt, maar dan met mijn eigen speler die locked was op de bal. Die ging vervolgens achter de keeper van de tegenstander aan... nog een filmpje van 8)7
When a goalkeeper was throwing the ball to a player, sometimes an unintended player would get selected by Player Switching and would then need to chase after the ball.

[ Voor 13% gewijzigd door Goelan op 18-10-2019 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tukkerterror90 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:39:
Mensen toevallig al ervaring met Hazard? Heb er sinds gisteren 1 maar twijfel wat voor teamgeest kaartje ik erop moet zetten, iemand tips?
Ik heb met hazard gespeeld. Ik weet niet of ik wel de juiste speler ben om er iets over te roepen omdat ik hem als LM heb gebruikt en dus niet op zijn beste positie. Mbappe, Neymar, Messi vind ik beter dan Hzard, maar dat wil niet zeggen dat hij misschien in jouw team het wel goed zou kunnen doen.
Voorin wil je het verschil maken dus verhoudingsgewijs zou je daar de wat duurdere (lees betere) spelers willen hebben. Als Hazard dat bij jou is dan zou ik hem zeker een kans geven.
Ik had er deadeye op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
Gister Rashford gepackt uit de MM :)

Iemand die de Victor Osimhen SBC heeft gedaan? Leuk spelertje voor vrij weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
sensately schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:59:

Ja altijd leuk voor erbij, had hem gedaan met spelers uit mijn club 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sensately schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:59:

Lijkt mij dat elke coin die je investeert er eentje direct door de plee is ;)

Ik zou in het algemeen ver weg blijven van dergelijke SBC spelers. EA ziet dit gewoon om coins uit de markt te halen. Je speelt er een paar weken misschien mee en dan zit je met een untradable speler rest van fifa20. Dan had je beter de coins kunnen besteden aan een speler die je kunt verkopen. Zelfs met verlies heb je meer coins dan met een untradable.

Maar iedereen uiteraard zijn eigen keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
Bean77 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:32:
[...]

Ik zou in het algemeen ver weg blijven van dergelijke SBC spelers. EA ziet dit gewoon om coins uit de markt te halen. Je speelt er een paar weken misschien mee en dan zit je met een untradable speler rest van fifa20. Dan had je beter de coins kunnen besteden aan een speler die je kunt verkopen. Zelfs met verlies heb je meer coins dan met een untradable.

Het is meer dat ik uit verveling die SBC's ga doen 8)7
Mijn basis 11 staat al redelijk vast totdat ik spelers als mbappe en neymar kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
[...]

Ligt maar net aan je team, voor de gemiddelde spelers een leuke speler. Zijn zat mensen die Neymar, mbappe en Messi als voorhoede niet kunnen permitteren :)
Wacht dit weekend even af wat neymar qua prijs doet kan ik alvast 1 van de 3 permitteren :)
Als totw kaarten nu is wat gaan doen komt mbappe ook sneller in het zicht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sensately schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:37:
[...]

Het is meer dat ik uit verveling die SBC's ga doen 8)7
Mijn basis 11 staat al redelijk vast totdat ik spelers als mbappe en neymar kan kopen
Dan ga je maar lekker the sims spelen :+

Ik heb mij dit jaar voorgenomen om nagenoeg alle untradable spelers links te laten liggen. Hoewel het soms erg aanlokkelijk is zoals bijv icon sbc's etc. Blokkeer je heel veel coins in spelers. In mijn endgame team van fifa 19 zaten er geen seedorf, ballack etc icons meer in. Enorme coin verspilling.
Ja, vaak zijn die sbc's goedkoper dan wanneer je ze koopt, maar op de lange termijn was het - in mijn geval - een verspilling.

Ik zou alleen een SBC overwegen als er een speler relatief goedkoop zou zijn die op zijn minst heel erg lang meegaat als supersub. Maar die zou dan echt flink OP moeten zijn .

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:41:
[...]

Ligt maar net aan je team, voor de gemiddelde spelers een leuke speler. Zijn zat mensen die Neymar, mbappe en Messi als voorhoede niet kunnen permitteren :)
Wacht dit weekend even af wat neymar qua prijs doet kan ik alvast 1 van de 3 permitteren :)
Als totw kaarten nu is wat gaan doen komt mbappe ook sneller in het zicht :p
Is ook helemaal zo, daarom benadruk dat iedereen ook zijn eigen keuze moet maken hierin. Ik realiseer mij dat ik niet maatgevend ben, maar probeer toch tips te geven over hoe ik het zou doen op basis van mijn ervaringen in vorige fifa's.

Maar niemand is verplicht mijn advies op te volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
Bean77 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:42:
[...]

Dan ga je maar lekker the sims spelen :+

Ik heb mij dit jaar voorgenomen om nagenoeg alle untradable spelers links te laten liggen. Hoewel het soms erg aanlokkelijk is zoals bijv icon sbc's etc. Blokkeer je heel veel coins in spelers. In mijn endgame team van fifa 19 zaten er geen seedorf, ballack etc icons meer in. Enorme coin verspilling.
Ja, vaak zijn die sbc's goedkoper dan wanneer je ze koopt, maar op de lange termijn was het - in mijn geval - een verspilling.

Ik zou alleen een SBC overwegen als er een speler relatief goedkoop zou zijn die op zijn minst heel erg lang meegaat als supersub. Maar die zou dan echt flink OP moeten zijn .
Kan me hier wel in vinden, maar wat sensately zegt heb ik ook wel.. Die SBC's knagen gewoon aan je om uitgevoerd te worden.. Doe jij wel de SBC's die packs geven als beloning of dat ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
Even iets heel anders.. Zie in de agenda staan dat "Ultimate Scream" vandaag van start gaat.. Heeft er iemand hier al iets over gelezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sensately
silvi0 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:45:
[...]

Kan me hier wel in vinden, maar wat sensately zegt heb ik ook wel.. Die SBC's knagen gewoon aan je om uitgevoerd te worden.. Doe jij wel de SBC's die packs geven als beloning of dat ook niet?
Zeker als je elke week untradeable rewards kiest om de club maar te stacken. Dan wil je gewoon je spelers gebruiken die je hebt.

Ik hoop dat ze dit jaar weer met die herhaaldelijke league sbc's komen. Vorig jaar veel winst op gemaakt. Een beetje jammer dat je dit jaar je untradeables kan inleveren voor Icon SBC's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
silvi0 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:45:
[...]

Dat knagen is waar EA op stuurt ;)

Ik doe sommige SBC's wel. Ook omdat het leuk is om te doen, maar ik kijk wel altijd naar de pack rewards. Dat is zeker bepalend of ik een sbc doe of niet. Soms heb je echt bagger packs waarbij je zelf al kunt zien dat de kans vrijwijl nihil is dat je uberhaupt een 40k speler packed. Het is een kans inschatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:44:
[...]

Is ook helemaal zo, daarom benadruk dat iedereen ook zijn eigen keuze moet maken hierin. Ik realiseer mij dat ik niet maatgevend ben, maar probeer toch tips te geven over hoe ik het zou doen op basis van mijn ervaringen in vorige fifa's.

Maar niemand is verplicht mijn advies op te volgen ;)
Ik kies vaak voor de veilige opties, SBCs zoals MM etc sla ik altijd over maar check wel ff of er een paar spelers uit mijn stapel hierdoor in prijs zijn gestegen. Heb wel regelmatig een POTM meegepakt, maar dat is vrijwel altijd een speler die meerdere maanden in mijn team kan blijven.

Nu met de first-owner objectives, zal ik bijvoorbeeld een MLS/L1 POTM voor 10-20k toch wel mee gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

[...]

Uhm correct maar dat jij dat zegt...
Ik bedoel, je hebt een team met goude spelers, die bij wijze elke week dalen in prijs. En dat is meer dan een sbc untradable spelertje dat 15k kost.
Het model is dat je met je coins meer maakt dan dat je uitgeeft, je ontkomt er niet aan om verantwoord je team sterker te maken.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goelan
Je zal altijd coins verliezen. Of je moet iedere week je team verkopen en weer kopen op het juiste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Iemand enig idee hoe ik concept selectie in mijn selecties krijg? Ik heb mn team geselecteerd maar als ik online wil spelen krijg ik je kan niet spelen met conceptselectie....
Ik heb toch niet gevraagd of dit een conceptselectie is....ook dit weer waardeloos 😡😡

[ Voor 20% gewijzigd door jerommeke96 op 18-10-2019 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Goelan schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:45:
Je zal altijd coins verliezen. Of je moet iedere week je team verkopen en weer kopen op het juiste moment.
Correct, in het begin is het verstandiger om alles wat je binnen harkt te investeren.
Bedoel, 83-84's zijn mad cheap op dit moment, de eerste de beste gunstige sbc verkoop je die voor het dubbele.
Met ToTY is eigenlijk de eerste echte gelegenheid om te investeren in end-game kaarten.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
jerommeke96 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:52:
Iemand enig idee hoe ik concept selectie in mijn selecties krijg? Ik heb mn team geselecteerd maar als ik online wil spelen krijg ik je kan niet spelen met conceptselectie.....
Bij je wissels of reserves waarschijnlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
silvi0 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:54:
[...]

Bij je wissels of reserves waarschijnlijk..
Oh thx bij reserve stond een verkochte speler....geef dat dan aan denk ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:09
Arwintju schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:08:
[...]

delay op, samen met het feit dat je tegenstander er bijvoorbeeld helemaal geen last van hoeft te hebben maar jij wel en dat maakt het sommige wedstrijden gewoon onspeelbaar.
Dit vind ik dus wel interessant. Het hele delay verhaal ben ik het mee eens. Maar , wie zegt dat de tegenstander er geen last van hebt? En als mensen winnen hoor je niks, maar wellicht had je daar veel minder delay dan je tegenstander en had je wel van hem verloren zonder delay?.

Ik vind het spel opzich goed. Alleen kan de delay in je voordeel en tegendeel werken en daardoor heb ik toch een stuk minder plezier met fut WL. Waar ze ook nog eens alles uit de kast halen om je te frustreren. ik wilde het dit jaar alleen houden bij DR en SB maar DR is aardig verpest sinds de icon swaps (hopelijk beter volgende week) en SB blijft bizar. De ene keer schiet je alles erin en de andere keer gaat alles op de keeper/paal/lat en schiet een 70 rated CB de bal in de kruising vanaf een meter of 30.
Pagina: 1 ... 31 ... 185 Laatste