Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Bean77 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 23:45:
SB eredivisie en MLS in the pocket. Alleen nog CSL en max 83 rated. Gaat me de komende dagen wel lukken.

Naar welke icon kijken jullie? Mij lijkt Roberto Carlos of Ferdinand wel geinig.
Heb de Rival icon allemaal binnen, nu de SquadBat nog maar moet mij daar echt toe zetten, vind dat zooooo saai.

Denk wel dat ik ze allemaal ga halen, geen idee welke ik graag wil.

Roberto Carlos lijkt mij ook wel top, alleen Alba bevalt ook prima.

Als je ze nu allemaal haalt, komt er in December weer nieuwe toch? kun je die dan bij elkaar optellen of hoe werkt dat?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 16:28
Zat misschien nog aan Guardiola te denken als cdm en anders Roberto Carlos. Verder dan de sqb icon swap kaarten kom ik denk ik niet.
Heel misschien van weekend de Rivals proberen moet toch nog WL punten binnen halen. Heb echt alleen geen enkele fatsoenlijk first owner in de aanval ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
FidoDido schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:02:
Zat misschien nog aan Guardiola te denken als cdm en anders Roberto Carlos. Verder dan de sqb icon swap kaarten kom ik denk ik niet.
Heel misschien van weekend de Rivals proberen moet toch nog WL punten binnen halen. Heb echt alleen geen enkele fatsoenlijk first owner in de aanval ;p
Geen loan over dan?

Daarbij moeten het er 7 zijn he, dus 4 posities om betere speler te plaatsen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ricloo86 op 16-10-2019 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bean77 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 23:45:
SB eredivisie en MLS in the pocket. Alleen nog CSL en max 83 rated. Gaat me de komende dagen wel lukken.

Naar welke icon kijken jullie? Mij lijkt Roberto Carlos of Ferdinand wel geinig.
Die max 83 rated voor SB had je tegelijkertijd kunnen doen toch?

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Xamsix schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:03:
[...]

probeer jij maar een volledige gouden MLS of CSL team bij elkaar te krijgen... haast onmogelijk. Dus 5x eredivisie lukt wel, maar dan moet je dus nog 1 pot en dat lukt dus niet met MLS of CSL in ieder geval.

[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 16-10-2019 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
bvbal79 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:04:
[...]

probeer jij maar een volledige gouden MLS of CSL team bij elkaar te krijgen... haast onmogelijk. Dus 5x eredivisie lukt wel, maar dan moet je dus nog 1 pot en dat lukt dus niet met MLS of CSL in ieder geval.
Hmm ik heb een volledig gouden MLS.

https://www.easports.com/...Id=kgVq3DoFnRGcF:FFA20PS4

Zo duur/moeilijk wast niet. Besides, zodra ik klaar ben verkoop ik ze weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bvbal79 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:04:
[...]

Het hoeft geen first owner kaart te zijn he, dus is prima mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:03:
[...]

Haha wat stom van me, niet eens aan gedacht. MLS was niet gold, maar eredivisie wel. Maar ja als je een bank hebt met mbappe, neymar, messi, VVD, Kante etc dan vrees ik dat ik daar wel boven zat :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Ricloo86 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:09:
[...]

Het hoeft geen first owner kaart te zijn he, dus is prima mogelijk.
daar heb ik het toch ook niet over? Het moet volledig goud zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Bean77 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:09:
[...]

Haha wat stom van me, niet eens aan gedacht. MLS was niet gold, maar eredivisie wel. Maar ja als je een bank hebt met mbappe, neymar, messi, VVD, Kante etc dan vrees ik dat ik daar wel boven zat :P
Low rated bronze dropt hij hard :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:10:
[...]

Low rated bronze dropt hij hard :P
Klopt, alleen had ik mij niet gerealiseerd dat het evt dubbel zou tellen (als dit het geval is).
Normaal team wel full 48 bank (op 3 subs na).
Ricloo86 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:53:
[...]

Heb de Rival icon allemaal binnen, nu de SquadBat nog maar moet mij daar echt toe zetten, vind dat zooooo saai.

Denk wel dat ik ze allemaal ga halen, geen idee welke ik graag wil.

Roberto Carlos lijkt mij ook wel top, alleen Alba bevalt ook prima.

Als je ze nu allemaal haalt, komt er in December weer nieuwe toch? kun je die dan bij elkaar optellen of hoe werkt dat?
Als alba goed bevalt zou je nog naar ferdinand kunnen kijken. Dat kaartje vind ik veel beter dan zijn middle kaart bijv. Best onderschat.

[ Voor 19% gewijzigd door Bean77 op 16-10-2019 10:11 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bvbal79 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:10:
[...]

daar heb ik het toch ook niet over? Het moet volledig goud zijn....
Dan nog prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:09:
[...]

Haha ja zie bovenstaande link, dan had je low rated gold. Ik heb op de bank geloof ik Suarez, Dembele en Werner. Daar heb ik voldoende aan voor SB wereldklasse. Gewoon zorgen dat je voorin genoeg scoort zodat het achterin niet te veel uitmaakt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Lees je nu wel wat er staat?

je moet 6xgoud 83 rated hebben... dat kan met Eredivisie. Maar met MLS en CSL niet...CSL heeft maar 1 gouden verdediger en 1 gouden keeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Bean77 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:10:
[...]

Als alba goed bevalt zou je nog naar ferdinand kunnen kijken. Dat kaartje vind ik veel beter dan zijn middle kaart bijv. Best onderschat.
Ja is ook optie, als speelt Varane en Militao prima in het centrum....keuzes keuzes keuzes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
bvbal79 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:11:
[...]

je moet 6xgoud 83 rated hebben... dat kan met Eredivisie. Maar met MLS en CSL niet...CSL heeft maar 1 gouden verdediger en 1 gouden keeper
Heb je even mn link gechecked? Heb met MLS volledig gouden squad. Tis prima mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xamsix schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:11:
[...]

Haha ja zie bovenstaande link, dan had je low rated gold. Ik heb op de bank geloof ik Suarez, Dembele en Werner. Daar heb ik voldoende aan voor SB wereldklasse. Gewoon zorgen dat je voorin genoeg scoort zodat het achterin niet te veel uitmaakt :9
Ik ben er wel uit dat 4321 voor mij het prettigst werkt in SB. En alle 3 de aanvallers op stay forward. Wel flink counteren, maar als de AI teruggezakt is dan heb ik er helemaal moeite mee om er doorheen te komen.
Ricloo86 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:11:
[...]

Ja is ook optie, als speelt Varane en Militao prima in het centrum....keuzes keuzes keuzes :9
Haal gewoon Ferdinand. Verkoop de andere speler en investeer dat weer :)
Ferdinand heeft de pace. Anchor er op en het is een hele leuke kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Xamsix schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:13:
[...]

Heb je even mn link gechecked? Heb met MLS volledig gouden squad. Tis prima mogelijk.
Ik speel wel een extra wedstrijd ip zoveel te betalen voor een gouden keeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bvbal79 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:11:
[...]

Waar heb je het over?

Je selectie mag niet hoger dan 83 rated zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Ricloo86 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:14:
[...]

Waar heb je het over?

Je selectie mag niet hoger dan 83 rated zijn.
Hij moet volledig goud zijn inclusief wissels

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 16-10-2019 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bvbal79 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:15:
[...]

Hij moet volledig goud zijn inclusief wissels
Zoals eerder gestuurd is dit geen probleem:
https://www.easports.com/...Id=kgVq3DoFnRGcF:FFA20PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Ricloo86 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:02:
[...]

Geen loan over dan?

Daarbij moeten het er 7 zijn he, dus 4 posities om betere speler te plaatsen.
Nog een paar had ze in het begin gebruikt.. nu bewaar ik ze idd maar gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
bvbal79 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:14:
[...]

Ik speel wel een extra wedstrijd ip zoveel te betalen voor een gouden keeper
Het mooie is dat ik em weer verkoop na de benodigde winsten. Dus uiteindelijk kost het me alleen de transferfee van EA. Dus 400 coins ofzo, nou poe poe ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xamsix schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:19:
[...]

Het mooie is dat ik em weer verkoop na de benodigde winsten. Dus uiteindelijk kost het me alleen de transferfee van EA. Dus 400 coins ofzo, nou poe poe ;)
Of je houdt hem in de club en verkoopt de kaart als je de league sbcs (als we die dit jaar krijgen) komen ofzo. Vaak piekt zo'n kaart nog wel ergens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:51
De link doet het niet. Ik heb voor de MLS gewoon een spits op LA en in het doel.
Gaat prima moet ik zeggen op Wereldklasse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 10:59
[quote]Bean77 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:45:
[...]

Als je slechte FO hebt laat je je nog steeds afzakken.
De gehele opzet is onvoldoende door EA over nagedacht. Ook in de toekomst zal dit problemen blijven geven tenzij ze er heel anders mee omgaan.

[...]

Maar Ik denk wel dat het een stuk minder word. Als je wel moet scoren, maar niet hoeft te winnen perse zullen minder mensen proberen af te zakken denk ik? Niks is frustrerender als je het eenmaal haalt en alsnog verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
FidoDido schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:17:
[...]

Nog een paar had ze in het begin gebruikt.. nu bewaar ik ze idd maar gewoon
Je kunt loans beter gebruiken voor objectives in friendly online modes...kun je je unlimited gebruiken. Dus niet het laatste potje van een loan opmaken in SB of Rivals, maar bewaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
bvbal79 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 12:50:
[...]

Je kunt loans beter gebruiken voor objectives in friendly online modes...kun je je unlimited gebruiken. Dus niet het laatste potje van een loan opmaken in SB of Rivals, maar bewaren
Die had ik laatst vernomen ja dus laat ze nu op 1 staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
wat een spel, sinds die patch is het alleen maar slechter geworden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-09 13:49
Ik moet toch zeggen dat ik het systeem met de icon swaps best leuk bedacht vind, maar extreem beroerd uitgevoerd. Ikzelf ga absoluut niet voor alle Icon swaps, vanwege een examenperiode eind deze maand. Daarnaast zit er geen enkele icon tussen die een behoorlijke toevoeging is voor het team wat ik nu al heb. Vind het het grinden niet waard.

Ik kom bijna alleen maar spelers tegen die wel met zulke teams spelen en lekker op drop back hopen op een countertje. Ik geef ze geen ongelijk, maar het is funest voor het plezier in potjes als het om Rivals gaat. Echt verschrikkelijk irritant.

Ben overigens wel flink opgeklommen in Rivals, ook tegen spelers die wel met hun ‘echte team’ speelden. Nu in DIV 4 met 1320 vaardigheidspunten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
shoombak schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 13:28:
wat een spel, sinds die patch is het alleen maar slechter geworden
Patch is op console nog geen uur uit, wel een snel oordeel ;) wat is slechter geworden dan uit nieuwsgierigheid?
Kan er nog niet echt over oordelen na 2 potjes, behalve dat passing niet echt beter lijkt te zijn geworden.

Wordt wel weer fitness kaarten gebruiken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 14:25:
Daarnaast zit er geen enkele icon tussen die een behoorlijke toevoeging is voor het team wat ik nu al heb. Vind het het grinden niet waard.
Ik schaar mij onder de spelers die een vrij leuk team heeft, maar een Roberto Carlos of een Zanetti of een Ferdinand zou ik prima in mijn team willen toevoegen. Zanetti heeft vandaag mijn aandacht getrokken. Lijkt mij toch houdbaar in elk team tot ca februari 2020.

Ik ben wel erg benieuwd naar je team als geen enkele icon een behoorlijke toevoeging is.
Ik was ook eerst in de veronderstelling dat het de moeite niet was, ben er toch op terug gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Bean77 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 14:41:
[...]

Ik schaar mij onder de spelers die een vrij leuk team heeft, maar een Roberto Carlos of een Zanetti of een Ferdinand zou ik prima in mijn team willen toevoegen. Zanetti heeft vandaag mijn aandacht getrokken. Lijkt mij toch houdbaar in elk team tot ca februari 2020.

Ik ben wel erg benieuwd naar je team als geen enkele icon een behoorlijke toevoeging is.
Ik was ook eerst in de veronderstelling dat het de moeite niet was, ben er toch op terug gekomen.
Oké, ik formuleerde het niet helemaal handig. Bepaalde icons kunnen zeker wel een toevoeging zijn, Zanetti of Owen lijken me wel wat. Echter, ik weet ook dat het met deze FIFA, net als voorgaande jaren prima mogelijk is om over een paar maanden een écht goed team te hebben. Zolang je maar slim omgaat met coins. Heb nu al bijna 600k op de bank.

Misschien kom ik er net als jou nog op terug; maar op dit moment lijkt het me erg veel werk, en vind ik de icons niet al te interessant. Enige die inderdaad een flinke tijd meekan, lijkt Zanetti te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
[Embed: NEW PATCH]
HAHAHAHAHAHAHHA Kurt's zijn reactie op de patch, het zegt wel veel als hij en vele andere "pro's" de afgelopen weken al zoveel schelden op het spel dan wel erg negatief zijn over de gameplay

Edit:
Hij speelt trouwens tegen Feyenoord Lars dit eerder deze week bekend werd door dit:

Blijkbaar zoveel abuse gehad dat Lars zijn twitter account nu afgeschermd is en je zijn reacties niet meer kan zien op die tweet.

[ Voor 35% gewijzigd door Pompi op 16-10-2019 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 14:50:
[...]

Oké, ik formuleerde het niet helemaal handig. Bepaalde icons kunnen zeker wel een toevoeging zijn, Zanetti of Owen lijken me wel wat. Echter, ik weet ook dat het met deze FIFA, net als voorgaande jaren prima mogelijk is om over een paar maanden een écht goed team te hebben. Zolang je maar slim omgaat met coins. Heb nu al bijna 600k op de bank.

Misschien kom ik er net als jou nog op terug; maar op dit moment lijkt het me erg veel werk, en vind ik de icons niet al te interessant. Enige die inderdaad een flinke tijd meekan, lijkt Zanetti te zijn.
Zoals je het nu zegt heb je wel gelijk in.
Maar het is ook een afweging wat je moet maken want het kost wel wat tijd. Ik heb er nu 9, daar komen er vanavond nog 2 bij hopelijk. Ondertussen heb ik rivals punten en SB punten bij elkaar geharkt wat ook weer packs oplevert. En eerlijk gezegd vind ik het minder frustrerend als divisie 4 spelen in DR. Goed muziekje op en knallen :)

Maar Zanetti met shadow is echt 8) En als snelheid beperkt wordt dan gooi ik er een anchor op en is het ook een beest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:01:
[...]

Maar het is ook een afweging wat je moet maken want het kost wel wat tijd. Ik heb er nu 9, daar komen er vanavond nog 2 bij hopelijk. Ondertussen heb ik rivals punten en SB punten bij elkaar geharkt wat ook weer packs oplevert. En eerlijk gezegd vind ik het minder frustrerend als divisie 4 spelen in DR. Goed muziekje op en knallen :)

Maar Zanetti met shadow is echt 8) En als snelheid beperkt wordt dan gooi ik er een anchor op en is het ook een beest.
Als je een shadow kaartje kan vinden. Volgens mij al bijna net zo schaars als hunter kaartjes (die ik al 2 dagen probeer te bemachtigen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:09:
[...]

Als je een shadow kaartje kan vinden. Volgens mij al bijna net zo schaars als hunter kaartjes (die ik al 2 dagen probeer te bemachtigen).
Gewoon snipen op de webapp, easy genoeg :P

edit: binnen 30 seconden op de webapp met dubbel klik een shadow kaart gekocht ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Bean77 op 16-10-2019 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:12:
[...]

Gewoon snipen op de webapp, easy genoeg :P

edit: binnen 30 seconden op de webapp met dubbel klik een shadow kaart gekocht ;)
Nja wtf. Ik probeer het echt de hele tijd, maar het lukt me nooit. Daarnaast is er ook een soort caching, waardoor ik voor langere tijd dezelfde kaartjes zie terwijl die al verkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:17:
[...]

Nja wtf. Ik probeer het echt de hele tijd, maar het lukt me nooit. Daarnaast is er ook een soort caching, waardoor ik voor langere tijd dezelfde kaartjes zie terwijl die al verkocht zijn.
caching klopt. Los je op door de prijs te veranderen, dan 'refresh' hij altijd en dan moet je snel zijn als er iets tevoorschijn komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:19:
[...]

caching klopt. Los je op door de prijs te veranderen, dan 'refresh' hij altijd en dan moet je snel zijn als er iets tevoorschijn komt ;)
Ah top, thanks, heb er direct 3 ingeslagen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:55
Nu de Icon Swaps objectives binnen zijn, heb ik nog een beetje aan m'n team gesleuteld voor de aankomende WL, ziet er nu zo uit:

https://www.futbin.com/20/squad/9634917

En ingame switch ik het naar dit:

https://www.futbin.com/20/squad/9634922

Wel een nostalgisch gevoel om Nainggolan en Vidal weer samen in een hybrid team te hebben, in Fifa 17 en 18 probeerde ik ze altijd samen op een middenveld te krijgen. Gelukkig kan Vidal dit jaar weer meekomen, hij heeft de hoogste IGS van alle non-Icon spelers.

Uiteindelijk wil ik m'n verdediging nog upgraden met Ter Stegen en Lenglet en vervolgens Suarez vervangen door Griezmann, als ik het lang genoeg met dit team volhoud tenminste. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-09 12:48

Jebus4life

BE User

Van die icons had ik in eerste instantie erg veel interesse in Nesta, maar ik vind hem toch maar tegenvallen (laat mijn geheugen me nu zo in de steek? Nesta was behoorlijk snel/wendbaar? Hadden ze schrik in het vaarwater van Maldini te kruipen >:)

Zanetti, Hagi & Rivaldo lijken me op het eerste zicht de enige echt goede keuzes

(nuja, een 5-mans achterlijn met Maldini - Nesta - Baresi - Cannavaro - Zambrotta is misschien wel iets leuk om voor te sparen :+ )
mar101 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:53:

Wel een nostalgisch gevoel om Nainggolan en Vidal weer samen in een hybrid team te hebben, in Fifa 17 en 18 probeerde ik ze altijd samen op een middenveld te krijgen. Gelukkig kan Vidal dit jaar weer meekomen, hij heeft de hoogste IGS van alle non-Icon spelers.
Was me nog niet opgevallen dat Vidal zo hoog zat inderdaad, das ook de reden waarom ik Nainggolan in mijn team heb opgenomen, zo'n sterke all-round speler voor op m'n middenveld. Jammer dat Vidal er niet echt bij zou inpassen bij mij. Misschien de moeite om hem op te pikken (gezien z'n prijs) als wisselspeler, toch een serieuze upgrade in vergelijking met Kessié (y)

[ Voor 43% gewijzigd door Jebus4life op 16-10-2019 16:05 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
FidoDido schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 13:23:
[...]

Die had ik laatst vernomen ja dus laat ze nu op 1 staan :)
Als ze op 0 staan kan je ze in friendly's ook niet meer gebruiken of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:35
TOTW5 geen Depay:( wel Gini!
Afbeeldingslocatie: https://i2-prod.dailystar.co.uk/incoming/article20629804.ece/ALTERNATES/s615b/0_FUT20-TOTW-IG-9x16-1.jpg
https://www.futbin.com/20/totw/TOTW5

Hopelijk straks niet al te duur. >:)

[ Voor 25% gewijzigd door noodel1988 op 16-10-2019 16:18 . Reden: aanvullende info ]

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Bean77 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:01:
[...]

Heb in ieder geval voor mezelf besloten dat ik Squad Battles sowieso wel ga doen. Division Rivals vind ik iets vervelender omdat ik me niet wil laten afzakken en ook no way in de buurt kom van 7 loyalty per competitie.

Morgen kies ik overigens voor de onverhandelbare Packs, leverde me vorige week Griezmann op. Daarnaast kan ik na morgen eventueel wel er een aantal doen, maar of ik het de tijd en moeite waard vind moet ik nog even uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
noodel1988 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:10:
[Afbeelding]

Ben ik blij dat ik lozano en lukaku voor de hype heb verkocht ;) die waren aardig gestegen de OTW.
Toch een aardig kaartje voor wijnaldum, denk dat digne voor BPL aardige investering is.

Wel weer vervelend voor Hernandez had er in geïnvesteerd dus die zal wel weer zakken, de zoveelste franse linksback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 14:22

RBH

Oeh, die Lewandowski wil ik wel packen, past goed in mijn team. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Hmmms weekendje London komt eraan voor mij. Ben waarschijnlijk pas weer zondag om 22.00 thuis. Dag erna vrij dus ik kan nog doorspelen in de nacht. Maar de vraag is of het het waard is. Zal behoorlijk moe zijn, en dan lever ik mn 2000 WL punten in. Van de andere kant, elke reward die ik nog kan oppikken is meegenomen. Zal dan doordeweek wat meer moeten spelen om de volgende WL te kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Xamsix schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:26:
Hmmms weekendje London komt eraan voor mij. Ben waarschijnlijk pas weer zondag om 22.00 thuis. Dag erna vrij dus ik kan nog doorspelen in de nacht. Maar de vraag is of het het waard is. Zal behoorlijk moe zijn, en dan lever ik mn 2000 WL punten in. Van de andere kant, elke reward die ik nog kan oppikken is meegenomen. Zal dan doordeweek wat meer moeten spelen om de volgende WL te kunnen doen.
Skippen overleef je toch ook wel keertje;) :p komen genoeg weekenden aan.
Moet zelf nog 800 punten halen om deze fifa WL te spelen eerste keer.
En dan begin ik en denk ik waarom elke keer haha hoop volgende week wil toch proberen die swap coin te halen als vorig jaar altijd wel gold 2/3. Probleem meestal na WL heb geen duimen meer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

noodel1988 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:10:
Matige totw ….
Geen aansprekende spelers, ook geen directe versterkingen voor mijn teams.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJZ
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-09 18:55

LJZ

Wat vinden jullie trouwens van de Nederlandse voorhoede spelers, wanneer je dit vergelijkt met bijvoorbeeld de Premier League spelers? Persoonlijk ben ik echt verbaast over hoe goed ze meekunnen.

Ik ben verrast door Malen eigenlijk hij loopt nu 55 wed op 48 doelpunten, enige waarbij ik echt mijn twijfels heb is Promes.. komt naar mijn idee in de afronding vaak net te kort, vooral met het gecontroleerd afmaken. Altijd net naast de paal.

Momenteel is dit mijn team
Waarbij Chong eruit gaat en Fernandinho erin op een 4-2-3-1 en de Jong op 10.
Hebben jullie nog tips?

[ Voor 54% gewijzigd door LJZ op 16-10-2019 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 17:55
Jebus4life schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:53:
Van die icons had ik in eerste instantie erg veel interesse in Nesta, maar ik vind hem toch maar tegenvallen (laat mijn geheugen me nu zo in de steek? Nesta was behoorlijk snel/wendbaar? Hadden ze schrik in het vaarwater van Maldini te kruipen >:)

Zanetti, Hagi & Rivaldo lijken me op het eerste zicht de enige echt goede keuzes

(nuja, een 5-mans achterlijn met Maldini - Nesta - Baresi - Cannavaro - Zambrotta is misschien wel iets leuk om voor te sparen :+ )

[...]

Was me nog niet opgevallen dat Vidal zo hoog zat inderdaad, das ook de reden waarom ik Nainggolan in mijn team heb opgenomen, zo'n sterke all-round speler voor op m'n middenveld. Jammer dat Vidal er niet echt bij zou inpassen bij mij. Misschien de moeite om hem op te pikken (gezien z'n prijs) als wisselspeler, toch een serieuze upgrade in vergelijking met Kessié (y)
Ja, beetje jammer van Nesta inderdaad, z'n lage snelheid en agility maken hem als Icon niet de moeite waard. Kun je beter voor Ferdinand gaan als je een CB nodig hebt.

Rivaldo is vanwege z'n 2* WF ook geen goede keuze trouwens. Hagi en Zanetti zijn wel prima picks.

Vidal is zeker de moeite waard. Vanwege de green link met mijn Untradable Frenkie de Jong zat hij al vroeg in mijn team. Hij onderschept zoveel ballen, en ik heb niet eens een defensieve chem kaart op hem. Gebruik hem zelf als box to box middenvelder met Engine, maar met Shadow lijkt het me een heerlijke CDM. Z'n relatief lage snelheid is me nog niet echt opgevallen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de fitness glitch al verholpen of voelen m'n spelers gewoon traag aan (oprechte vraag)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:41:
Is de fitness glitch al verholpen of voelen m'n spelers gewoon traag aan (oprechte vraag)?
Beide.
Je moet nu fitness kaarten gebruiken, maar de spelers voelen vandaag echt mega sloom aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bean77 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:48:
[...]

Beide.
Je moet nu fitness kaarten gebruiken, maar de spelers voelen vandaag echt mega sloom aan.
Bij mij andersom juist gisteren dikke stront door een trechter en nu speelt het soepel en fijn. Maar heb dit ook al meerdere keren gelezen lijkt net muntje wisselen 8)7 zal ik morgen weer sloom hebben en loopt het bij jouw weer soepel ;)
Zelfs zo soepel dat ik met mijn first owner bpl team in divisie 4 een team met neymar, griezmann en mbappe met 3-0 won en hij nog rage quitte ook 8)

[ Voor 14% gewijzigd door FidoDido op 16-10-2019 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Zoo heb alle Squad Battles gedaan voor de icon rewards. Zit nu op 6 kaartjes. Afhankelijk van wat ik pack ga ik volgende week wat Rivals objectives proberen voor de icon rewards. Maar dan moet ik wel wat geluk hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Eerste indruk na de patch: zijn keepers nou opeens slechter geworden? Mijn Kepa heeft me toch wat houdbare ballen doorgelaten zojuist...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 22:22
Wat een akelige dag om paar potjes Rivals te spelen zeg. Iedereen moet na een goal de camera in lopen, alle animaties afspelen puur om het irriteren. Vervolgens 3x per game volledige tijd op pauze zetten.

Ongelooflijk wat een community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:48:
[...]

Beide.
Ah vandaar dat Malen niet vooruit te branden is, hij had 18 fitness :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zucht, wat is er toch mis met passing, het lijkt alsof constant tegen mezelf en de tegenstander speel.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 22:22
Hoop IF Wijnaldum te kunnen kopen. Max bin op 150.000. Is nu nog niet te krijgen helaas... Of misschien packen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Heerlijke laatste wedstrijd en hopelijk hiermee rang 2 binnengesleept.

2-1 achter in minuut 84
Ndombele en Morales in voor Depay en Rodri
88' Goal Morales
93' Goal Ndombele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Is Rang I uberhaupt nog te halen? Ik heb toch ongeveer 23K punten en kom niet aan Rang I in Divisie 4.
Vandaag was het team niet vooruit te branden .. aanvallend was ik echt helemaal nergens en leek alsof ik steeds maar 2 man voorin had die aanspeelbaar waren.

Iemand ideeën om meer inspiratie op te doen in tijden dat het aanvallend minder gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Casual_T schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 23:02:
Is Rang I uberhaupt nog te halen? Ik heb toch ongeveer 23K punten en kom niet aan Rang I in Divisie 4.
Vandaag was het team niet vooruit te branden .. aanvallend was ik echt helemaal nergens en leek alsof ik steeds maar 2 man voorin had die aanspeelbaar waren.

Iemand ideeën om meer inspiratie op te doen in tijden dat het aanvallend minder gaat?
Volgens mij zijn de servers gewoon stuk, nu 3 potjes gespeeld en het is alsof mijn team idd in slowmotion gaat, het is gewoon bagger.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-09 13:22
vanavond maar eens frenkie gekocht. en heb er geen spijt van, wát een speler zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Bossie schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 22:35:
Zucht, wat is er toch mis met passing, het lijkt alsof constant tegen mezelf en de tegenstander speel.
Online of sb?
Vandaag alleen wat sb gedaan dat ging schandalig. Balletjes breed over de zijnlijn, dieptebal achter de speler tot een bal breed leggen die gewoon helemaal terug naar de verdediging gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even de Hybrid Nations afgerond en pack Pique en Skirniar, prima! Nu de 50K pack nog, hopelijk zit daar ook nog wat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Bossie schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 23:10:
[...]

Volgens mij zijn de servers gewoon stuk, nu 3 potjes gespeeld en het is alsof mijn team idd in slowmotion gaat, het is gewoon bagger.
Haha, hier kan ik nog wel om lachen. Laten we het hopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 23:23:
[...]

Online of sb?
Vandaag alleen wat sb gedaan dat ging schandalig. Balletjes breed over de zijnlijn, dieptebal achter de speler tot een bal breed leggen die gewoon helemaal terug naar de verdediging gaat.
Rivals, maar het voelde als die onzin die je ook standaard hebt op legendary SB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Laatst online: 29-08-2023
Bossie schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 23:45:
[...]

Rivals, maar het voelde als die onzin die je ook standaard hebt op legendary SB
Haha doe maar geen sb dan dat is echt schandalig slecht vandaag
Spelers staan helemaal vast, ze zijn werkelijk niet te bewegen, en als je dan voor de keeper komt heeft die bronze prutser alles of die bronze van dijk komt weer aanvliegen

[ Voor 5% gewijzigd door jerommeke96 op 16-10-2019 23:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 13:16

hmr

Zoooo de hel die Squad battles heet overleeft vandaag en mijn “gratis” Crespo is binnen! Hopen op wat leuks morgen in de rewards :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:42
Grappig om reacties hierboven te lezen. Daar bedoel ik mee, ik ben zeer kritisch geweest afgelopen dagen op het spel dat het allemaal maar vreemd was.

Gisteravond vond ik het voor het eerst juist top spelen... 7(8)7 het spel ging heerlijk soepel qua sprints en bewegingen, ik kon lekker combineren. 4 potjes gespeeld waarvan 2 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren en vreemd genoeg klopten die uitslagen allemaal met het spelbeeld, nouja zeg FIFA :P

Dat geeft me dus steeds meer een bevestigend oordeel dat FIFA echt gewoon complete willekeur is.

We moeten het er maar mee doen denk ik. De ene avond vind ik het ruk spelen, de andere avond iemand anders. Het is niet anders verwacht ik.... :Y

Straks coins pakken en zit ik alweer op 50.000 coins. Ga sparen voor Nelson Semedo IF als linksback. Carvajal met Shadow heb ik al op rechtsback en dan zijn mijn back posities wel prima voor nu.

[ Voor 68% gewijzigd door Sleehond op 17-10-2019 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Laatst online: 05-06 23:02
Weet iemand hoelaat we de rewards ontvangen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
  • Laatst online: 04-04-2021
zoek een cm
voor wie zouden jullie gaan?
ballack,keane of gerrard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambianz
Iemand ervaring met bergwijn IF? Ik zit er aan te denken om Depay op de rm positie te vervangen door bergwijn.

Malen if

Promes otw - Bernardo Silva - Bergwijn IF

Wijnaldum - Rodri

Haps - Ake - Stones - Sidibe

Cillessen

Dit gaat hem dan worden.

@silvi0 zou 9 uur moeten zijn

[ Voor 6% gewijzigd door Ambianz op 17-10-2019 08:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silvi0
Ambianz schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:21:
Iemand ervaring met bergwijn IF? Ik zit er aan te denken om Depay op de rm positie te vervangen door bergwijn.

Malen if

Wijnaldum - Rodri

Cillessen

Dit gaat hem dan worden.

Thanks!

Ik heb de gewone Bergwijn, op de CAM heb ik Wijnaldum, daar ben ik erg tevreden mee.

Dit is mijn team: https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/9172280

[ Voor 6% gewijzigd door silvi0 op 17-10-2019 08:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Ambianz schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:21:

Malen if

Wijnaldum - Rodri

Cillessen

Dit gaat hem dan worden.

Bergwijn IF valt bij standaard in de 60e minuut in. Heerlijke speler. Overtuigd mij momenteel meer dan Malen IF als inval speler. Moet alleen zorgen dat je niet met zijn zwakke been schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
Vraagje aan de ervaren spelers, voor welke prijs gingen de gouden fitness kaarten ongeveer weg vorig jaar? Nu die glitch is opgelost verwacht ik dat de kaartjes weer duurder gaan worden..?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Ik denk 1200 in het weekend?
Maar zowel investeerders als gewone spelers hebben voorraad, waarschijnlijk duurt het nog wel even voordat we weer op die prijs zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 18:02
silvi0 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:28:
[...]

Thanks!

Ik heb de gewone Bergwijn, op de CAM heb ik Wijnaldum, daar ben ik erg tevreden mee.

Dit is mijn team: https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/9172280
Precies hetzelfde team gehad :)
Ben nu alleen overgestapt naar 41212 narrow.

Malen IF - Depay
Bergwijn IF
Wijnaldum-v.d. Beek
De Jong
Aanholt-De Ligt-De Vrij-Dumfries
Cilessen

Nu aan sparen voor van Dijk.
Maar nu ik zo kijk kan ik ook Blind op cvm zetten en De Jong voor v.d. Beek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
silvi0 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:18:
Weet iemand hoelaat we de rewards ontvangen? :)
9uur altijd!

Edit: sorry is al beantwoord zie ik, was nog niet verder gerefreshed hier!

[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 17-10-2019 08:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xavi2k
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-09-2020
Rank 1 en 3 shit packs. Beste is kramaric echt Wenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Hoe laat komen de WL rewards? Normaal gesproken kwamen deze altijd tegelijk met de Rivals rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DDG en Lucas Moura uit div 6 rank 1 DR rewards, niet slecht.
Dadelijk eens zien wat de WL gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Casual_T schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:10:
Hoe laat komen de WL rewards? Normaal gesproken kwamen deze altijd tegelijk met de Rivals rewards?
Ik had hier wel eens gelezen dat die dan om 10uur volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
Casual_T schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:10:
9 uur DR rewards
10 uur WL rewards

volgende maand
8 uur DR rewards
9 uur WL rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
harrybeuker schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:17:
[...]

9 uur DR rewards
10 uur WL rewards

volgende maand
8 uur DR rewards
9 uur WL rewards
En dat is neem ik aan dan vanaf volgende maand nieuwe tijd voor altijd zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Gisteravond speelde het spel voor mij prima eigenlijk. Ben aan de slag gegaan met de Rivals icon swap items, heb me laten zaken van hoog in divisie 4 naar divisie 6 (sorry guys). De Bundlesliga voltooid. Vandaag wil ik de Spaanse proberen. In de Italiaanse en Engelse heb ik minder vertrouwen omdat mn fist owner players behoorlijk matig zijn. Tenzij er dadelijk wat uit de packs loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
Xamsix schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:26:
Gisteravond speelde het spel voor mij prima eigenlijk. Ben aan de slag gegaan met de Rivals icon swap items, heb me laten zaken van hoog in divisie 4 naar divisie 6 (sorry guys). De Bundlesliga voltooid. Vandaag wil ik de Spaanse proberen. In de Italiaanse en Engelse heb ik minder vertrouwen omdat mn fist owner players behoorlijk matig zijn. Tenzij er dadelijk wat uit de packs loopt.
Ik ben nog steeds van mening dat mensen als jij (en ik snap echt waarom je het doet) moeten worden gestraft in de rewards. Bewust zover laten afzakken zou in mijn ogen "beloont" moeten worden met geen rewards. Zomaar 2 divisies zakken door alles te verliezen, zou moeten opvallen van EA. Dat je dit doet om objectives te halen zou al genoeg reward moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Ineens komen mijn passes niet echt lekker meer aan, en voelt het minder lekker spelen.

Ik wil niet gelijk zeggen dat de patch kut is, maar gevoel is dat het mij niet gaat helpen helaas.
Moet zeggen dat het mij ieder jaar gebeurd dat ik vanaf de release best mijn draai vindt en na iedere patch het minder lekker gaat.

Rival awards waren echt om te huilen, maar ach daar ga ik al vanuit haha

Nog even met die chineesjes SB halen en dan alle icon swap spelers binnen!

Zometeen de WL rewards, daar komt natuurlijk een heeeeleee dikke kaart uit hee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
Fraaank schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:29:
[...]

Ik ben nog steeds van mening dat mensen als jij (en ik snap echt waarom je het doet) moeten worden gestraft in de rewards. Bewust zover laten afzakken zou in mijn ogen "beloont" moeten worden met geen rewards. Zomaar 2 divisies zakken door alles te verliezen, zou moeten opvallen van EA. Dat je dit doet om objectives te halen zou al genoeg reward moeten zijn.
Ach schei toch uit, iedereen moet toch lekker zelf weten hoe je het haalt.

Ik leave het potje ook hoor als ik met mijn matige first owner team tegen een grootmacht met een kwartier 2-0 achter sta, het moet niet op werken gaan lijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Fraaank schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:29:
[...]

Heb niet diezelfde mening. Ben eerder van mening dat EA dat handiger had moeten aanpakken. Maar als ik met een matig first owner team in divisie 4 moet gaan spelen tegen icon teams, dan heeft dat niet heel veel zin tbh. Don't hate the player, hate the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn IF Acuna met shadow ziet er echt uber uit. Eentje gehaald voor als supersub. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
Ricloo86 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:34:
[...]

Ach schei toch uit, iedereen moet toch lekker zelf weten hoe je het haalt.

Ik leave het potje ook hoor als ik met mijn matige first owner team tegen een grootmacht met een kwartier 2-0 achter sta, het moet niet op werken gaan lijken.
Leaven als je 2-0 achterstaat is iets anders dan bewust leaven na 1 minuut en maar een loss te pakken, jij doet nog tenminste een poging. Ik heb het over een stukje "sportiviteit", maar een deel van de community is gewoon triest geworden (heb het hier niet direct over jou of @Xamsix). Ik speel een voetbalspel om te voetballen. Een deel speelt het om mensen te irriteren (bij 3-0 toch de complete animatie laten afspelen + replay van een klote goaltje) of gaat 30 minuten lang de bal alleen rondtikken. Dat zijn voor MIJ irritatiepuntjes. Dat iemand anders een andere mening toebedeelt is, ook prima natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Fraaank schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:42:
[...]

Leaven als je 2-0 achterstaat is iets anders dan bewust leaven na 1 minuut en maar een loss te pakken, jij doet nog tenminste een poging. Ik heb het over een stukje "sportiviteit", maar een deel van de community is gewoon triest geworden (heb het hier niet direct over jou of @Xamsix). Ik speel een voetbalspel om te voetballen. Een deel speelt het om mensen te irriteren (bij 3-0 toch de complete animatie laten afspelen + replay van een klote goaltje) of gaat 30 minuten lang de bal alleen rondtikken. Dat zijn voor MIJ irritatiepuntjes. Dat iemand anders een andere mening toebedeelt is, ook prima natuurlijk.
Ben het met je eens dat het extreem competitief is en niet altijd het spel ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Fraaank schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:42:
[...]

Nee klopt inderdaad, kom helaas dat soort spelers ook tegen, vooral in de Weekend League. Ik verzeker mezelf er maar van dat het kinderen zijn die dat soort gedrag vertonen. Probeer mezelf er verder niet aan te irriteren.

Helaas hoort dat er tegenwoordig bij, bij bijna elke online game. Speel nog veel Rocket League, daar kom je dat gedrag ook wel eens tegen. Net als bij andere games die populair zijn onder een jong publiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Gisteravond speelde fifa echt als een zoutzak...
Trage gameplay, slechte passes. Je kent het wel...

Enige positieve was dat ik mn team wel aardig heb verbeterd: https://www.futbin.com/20/squad/9665246
Nu alleen nog ff alba kopen en dan ben ik aardig set en kan ik voor leuke sbc spelers gaan kijken.
Vind de huidige sbc content wel aardig overpriced...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
LA Digne als player pick, ik heb geen PL team, maar dit lijkt me niet slecht! Verder nog uit de packs Ziyech en een discard IF. Al met al niet heel ontevreden uit mijn miezerige Gold 3 rewards .. :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Laatst online: 19-09 22:28
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/8102842

Iemand ervaring met Sancho als RM? ik zoek nog een verbetering qua verdedigen en op de RM positie.

Iemand aanbevelingen.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Helaas, allemaal slechte rewards deze week, maar mag niet klagen na vorige week. Wel wat spelers gekregen die ik wellicht kan gebruiken voor de icon swaps.

Pagina: 1 ... 30 ... 185 Laatste