Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Jebus4life schreef op donderdag 5 december 2019 @ 13:15:
[...]

Iemand die weet wanneer ze uit packs gaan?
Ik heb een icon of 5 waaruit ik twijfel of ik ze moet oppikken (ik zit zelf rond de 1m coins), maar het is wel de bedoeling te kiezen voor ze uit packs gaan. Dan kan ik er eentje oppikken nog voor de supply opdroogt.
Volgens mij wanneer de Icon SBC stopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Mbappe en Auba verkocht. Son en IF Mané gekocht.

Volgende aankoop wordt Scream Otamendi voor naast Virgil en dan sparen voor Kante.

1 pot gespeeld en IF Mané is zoveel beter dan Auba.. niet normaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
tukkerterror90 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 22:59:
[...]

Harde lage voorzet is 3 keer snel achter elkaar vierkantje indrukken dus niet 2 keer.
theman36 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 23:16:
[...]

Morgen ff proberen dan. Zou wel gek zijn aangezien het zelfs bij de controller instellingen staat bij fifa zelf 8)7
Het is me gisteravond eindelijk gelukt! Met 2x vierkantje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:39

Jebus4life

BE User

Aan hoeveel zitten de meesten hier eigenlijk voor de storyline speler?

Ik heb nog 25k xp te gaan (en heb nu echt niet zoveel objectives laten liggen...) en begin te vrezen dat het nog wel eens nipt zou kunnen worden? Of tel ik verkeerd?
Ik zou het wel rot vinden om Storyline Danilo te missen, gezien een goede rechtsback zowat het enige is dat mijn toch toch echt mist...

[ Voor 24% gewijzigd door Jebus4life op 05-12-2019 13:42 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
Forumleden, ik heb even jullie hulp nodig. Ik speel nu met het volgende team:

https://www.futbin.com/20/squad/11537682

Ik heb op de bank oa Politano, Nesta, Auba, Zaha en Paulinho, alleen van Politano en Nesta verwacht ik dat ze eventueel in een team kunnen.

Ik ben op zoek naar een versterking. Dit mogen alle posities zijn, welke speler waar jullie goede ervaringen mee hebben past hierin? Budget is +- 850k. Het mag ook een icon zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door SH-FR op 05-12-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

SH-FR schreef op donderdag 5 december 2019 @ 13:45:
Forumleden, ik heb even jullie hulp nodig. Ik speel nu met het volgende team:

https://www.futbin.com/20/squad/11537682

Ik heb op de bank oa Politano, Nesta, Auba, Zaha en Paulinho, alleen van Politano en Nesta verwacht ik dat ze eventueel in een team kunnen.

Ik ben op zoek naar een versterking. Dit mogen alle posities zijn, welke speler waar jullie goede ervaringen mee hebben past hierin? Budget is +- 850k. Het mag ook een icon zijn.
Mmm, je team is nogal hybrid om makkelijk te wisselen. Op het eerste zicht (je komt iets coins te kort wel) zou ik Romagnoli inwisselen voor Alberto Torres 87, dat geeft je de kans om donnarumma in te wisselen voor Ter Stegen?

Maar ik vermoed dat je wel een wat grote update verhoopt?

Alternatief kan je Tonalli proberen inwisselen voor SIF Nainggolan, maar die ga je niet zomaar op 10 Chem krijgen

[ Voor 6% gewijzigd door Jebus4life op 05-12-2019 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Jebus4life schreef op donderdag 5 december 2019 @ 13:51:
[...]

Mmm, je team is nogal hybrid om makkelijk te wisselen. Op het eerste zicht (je komt iets coins te kort wel) zou ik Romagnoli inwisselen voor Alberto Torres 87, dat geeft je de kans om donnarumma in te wisselen voor Ter Stegen?

Maar ik vermoed dat je wel een wat grote update verhoopt?

Alternatief kan je Tonalli proberen inwisselen voor SIF Nainggolan, maar die ga je niet zomaar op 10 Chem krijgen
In principe zou ik nog eerder Piqué vervangen dan Romagnoli, Romagnoli is een heerlijke verdediger. Piqué ook zeker niet slecht maar vind hem toch wat te lomp en traag. Daarnaast helpt High:Med niet mee. Daarnaast is Donnarumma een geweldige keeper, zit net onder Ter Stegen wat mij betreft,

In principe zou ik als eerst Piqué of Balotelli willen vervangen. Marco laat ik staan, ondanks die rare actie van EA. Een icon CV of een icon ST (zodat Tonelli op volle chem blijft) lijkt mij een prima optie. Cannavaro eventueel? Alle suggesties zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op donderdag 5 december 2019 @ 14:02:
[...]

In principe zou ik nog eerder Piqué vervangen dan Romagnoli, Romagnoli is een heerlijke verdediger. Piqué ook zeker niet slecht maar vind hem toch wat te lomp en traag. Daarnaast helpt High:Med niet mee. Daarnaast is Donnarumma een geweldige keeper, zit net onder Ter Stegen wat mij betreft,

In principe zou ik als eerst Piqué of Balotelli willen vervangen. Marco laat ik staan, ondanks die rare actie van EA. Een icon CV of een icon ST (zodat Tonelli op volle chem blijft) lijkt mij een prima optie. Cannavaro eventueel? Alle suggesties zijn welkom.
Ik heb een tijdje met Hierro 89 gespeeld, onzettend allround als verdediger zeker met Anchor (hoewel Shadow beter in de meta past).

Speel nog steeds met Pique, maar zodra er laggy games zijn dan is hij kansloos tegen spitsen zoals Vardy |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Bossie schreef op donderdag 5 december 2019 @ 14:07:
[...]

Ik heb een tijdje met Hierro 89 gespeeld, onzettend allround als verdediger zeker met Anchor (hoewel Shadow beter in de meta past).

Speel nog steeds met Pique, maar zodra er laggy games zijn dan is hij kansloos tegen spitsen zoals Vardy |:(
Denk je niet dat Hierro een beetje hetzelfde type speler is als Pique? Snelheid is vergelijkbaar, wel betere workrates. Ik speelde vorig jaar met hem, speelt inderdaad wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op donderdag 5 december 2019 @ 14:13:
[...]

Denk je niet dat Hierro een beetje hetzelfde type speler is als Pique? Snelheid is vergelijkbaar, wel betere workrates. Ik speelde vorig jaar met hem, speelt inderdaad wel erg goed.
Verschil zit vooral in Agi/Balance dacht ik. Pique heeft uitstekende stats maar nog altijd een draaicirkel van een containerschip.

Heb geen andere CB icons getest, aangezien ik Hierro juist gebruikte om Pique op full chem in mijn BPL team te krijgen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Helaas geen rode VVD. Wel een waardeloze Bender en Cilissen.
Packs maar even laten wachten tot morgen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie vinden jullie de beste linksback ingame? Denk eraan om roberto carlos te halen omdat Gullit upgraden een mission impossible is.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 15:42:
Wie vinden jullie de beste linksback ingame? Denk eraan om roberto carlos te halen omdat Gullit upgraden een mission impossible is.
Zie veel pro's met zambrotta spelen op LB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op donderdag 5 december 2019 @ 15:51:
[...]

Zie veel pro's met zambrotta spelen op LB :)
idd, Roberto Carlos is vooral een leuke speler maar als je zijn physiek bijvoorbeeld vergelijkt met Ferland Mendy dan zou het me verbazen als hij idd de beste keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
icons: Zambrotta
Overige: Alex Sandro en Telles

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 05-12-2019 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
SH-FR schreef op donderdag 5 december 2019 @ 14:02:
[...]

hangt van je coins af. CB icon heb ik naar gekeken en komt steeds uit op Blanc (Maldini te hoog gegrepen) gevolgd door Capita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:09

bebopper

I'm an absolute beginner...

De webapp doet het weer lekker vandaag, al tot 2 keer toe het winnende bod, teller is afgelopen, alles groen, processing etc etc. En dat processing blijft maar staan, gevolgd door: je moet opnieuw inloggen. Log ik opnieuw in, heb ik niet het winnende bod en is de speler voor een lager bod verkocht |:( Helaas 2 mooie aankopen misgelopen hierdoor. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Laat ik nou toevallig mn transferlist gevuld hebben met een stuk 40 Neuhaus en 40 Kramer van Gladbach.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
Ik vind het een hele prettige linksback. Maar ik heb hem via icon swaps en heb er niet bizar veel gehad, telles, robertson, sandro. Hij is wel erg snel waardoor je soms je fouten nog kan herstellen met hem, hij zit echt op de brommer zeg maar ;) aanvallend valt die me ook positief op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
FidoDido schreef op donderdag 5 december 2019 @ 19:56:
[...]

Ik vind het een hele prettige linksback. Maar ik heb hem via icon swaps en heb er niet bizar veel gehad, telles, robertson, sandro. Hij is wel erg snel waardoor je soms je fouten nog kan herstellen met hem, hij zit echt op de brommer zeg maar ;) aanvallend valt die me ook positief op.
Ik heb enkel Sandro, Telles en Robertson geprobeerd. Roberto Carlos lijkt me wel heel tof om te gebruiken. Vooral omdat het ook een soort jeugdsentiment is :) In 98 en 99 was hij de linksback, geen andere keuze.
In die tijd was hij gewoon geweldig. Zambrotta wordt door de pro spelers gebruikt, maar tegen Nederland in de halve finale van 2000 pakte hij in de eerste helft al rood maar toch konden we niet winnen! :(
Verdomde penalties :'( :'(

Maar ik ga denk ik later wel voor Roberto Carlos, vooral natuurlijk ook voor zijn hyperlink met Neymar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Ik speel nog niet eens 2 weken maar heb nu sinds een week al iets wat ik in de maanden spelen met Fifa 17, 18 en 19 nooit had. De meeste wedstrijden zijn zo ongelofelijk saai. Ik probeer nog zo aanvallend mogelijk te spelen maar uiteindelijk heb ik 6 schoten en de tegenstander 5 bijvoorbeeld. In Fifa 19 schoot ik toch wel gemiddeld 15 keer op doel per wedstrijd. Speelde net 2 wedstrijden maar ben er eigenlijk al weer helemaal klaar mee terwijl het qua stand best leuke wedstrijden zouden moeten zijn (2-2 en 1-2).

Het is ook niet dat ik teveel verlies want in de 1e WL haalde ik net geen goud 2 met een matig team. Had deze week wat betere spelers gehaald met de hoop dat het leuker werd...maar helaas.

Misschien ligt het er ook deels aan dat ik nooit skill moves doe en je deze tegen goede verdedigende teams wel nodig hebt om wat te creëren. Dat was eerder nooit zo. Natuurlijk kan ik ze leren maar dat is toch niet de manier waarop ik het leuk vind om te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beslissing genomen en Roberto Carlos gehaald om hem te proberen ipv if telles.
De speler ervoor (Neymar) ook vervangen door IF cr7. Ben benieuwd of ik de lenigheid/wendbaarheid van Neymar ga missen of dat het fysiek van cr7 erg prettig is in de duels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 21:02
Bean77 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 21:04:
Beslissing genomen en Roberto Carlos gehaald om hem te proberen ipv if telles.
De speler ervoor (Neymar) ook vervangen door IF cr7. Ben benieuwd of ik de lenigheid/wendbaarheid van Neymar ga missen of dat het fysiek van cr7 erg prettig is in de duels.
Ben benieuwd hoe hij jou gaat bevallen, persoonlijk bevielen de dribbeldwergen mij beter :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjakieman schreef op donderdag 5 december 2019 @ 20:51:
Ik speel nog niet eens 2 weken maar heb nu sinds een week al iets wat ik in de maanden spelen met Fifa 17, 18 en 19 nooit had. De meeste wedstrijden zijn zo ongelofelijk saai. Ik probeer nog zo aanvallend mogelijk te spelen maar uiteindelijk heb ik 6 schoten en de tegenstander 5 bijvoorbeeld. In Fifa 19 schoot ik toch wel gemiddeld 15 keer op doel per wedstrijd. Speelde net 2 wedstrijden maar ben er eigenlijk al weer helemaal klaar mee terwijl het qua stand best leuke wedstrijden zouden moeten zijn (2-2 en 1-2).

Het is ook niet dat ik teveel verlies want in de 1e WL haalde ik net geen goud 2 met een matig team. Had deze week wat betere spelers gehaald met de hoop dat het leuker werd...maar helaas.

Misschien ligt het er ook deels aan dat ik nooit skill moves doe en je deze tegen goede verdedigende teams wel nodig hebt om wat te creëren. Dat was eerder nooit zo. Natuurlijk kan ik ze leren maar dat is toch niet de manier waarop ik het leuk vind om te spelen...
De meeste wedstrijden zijn voornamelijk spannend door het scoreverloop, maar de gameplay is bijzonder eentonig door de meta of frustrerend (delay icm randomness). Voor mijn gevoel is dit met de patches alleen maar versterkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op donderdag 5 december 2019 @ 21:47:
[...]

De meeste wedstrijden zijn voornamelijk spannend door het scoreverloop, maar de gameplay is bijzonder eentonig door de meta of frustrerend (delay icm randomness). Voor mijn gevoel is dit met de patches alleen maar versterkt.
Aiii...hoopte nog ergens dat het vooral aan mij lag. De meeste wedstrijden verlopen nu zo, beide teams verdedigen geconcentreerd tot er ergens een duel komt waarbij de bal per ongeluk voor een vrije spits rolt en die schiet 'm binnen. Het blijft dan spannend als het andere team serieus blijft spelen maar als die gefrustreerd raakt is het al snel een walkover of een ragequit. Ik speel altijd een beetje tikkie takka, maar kan soms 15 ingame minuten rondspelen op de helft van de tegenstander zonder ook maar 1 gaatje te vinden. Heb allerlei opstellingen geprobeerd, custom tactics, controller instellingen en camera standpunten maar het heeft alleen maar een negatief effect lijkt het.

Jullie nog tips (opstellingen e.d.) om het spel wat levendiger te maken? Heb me nu toch al ingeschreven voor de WL dus moet nu wel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op donderdag 5 december 2019 @ 22:33:
[...]

Aiii...hoopte nog ergens dat het vooral aan mij lag. De meeste wedstrijden verlopen nu zo, beide teams verdedigen geconcentreerd tot er ergens een duel komt waarbij de bal per ongeluk voor een vrije spits rolt en die schiet 'm binnen. Het blijft dat spannend als het andere team serieus blijft spelen maar als die gefrustreerd raakt is het al snel een walkover of een ragequit. Ik speel altijd een beetje tikkie takka, maar kan soms 15 ingame minuten rondspelen op de helft van de tegenstander zonder ook maar 1 gaatje te vinden. Heb allerlei opstellingen geprobeerd, custom tactics, controller instellingen en camera standpunten maar het heeft alleen maar een negatief effect lijkt het.

Jullie nog tips (opstellingen e.d.) om het spel wat levendiger te maken? Heb me nu toch al ingeschreven voor de WL dus moet nu wel... ;)
Niet echt, zodra de bus geparkeerd staat zal je toch een verdediger moeten uitlokken.
Speel voornamelijk 4411 momenteel, voor mijn gevoel maken de narrow formaties alles nog drukker voor de goal.

Het issue is voor mijn gevoel dat passing vaak of te langzaam gaat of niet betrouwbaar genoeg om een ingezakte tegenstander uit te spelen. In de vorige Fifa was het misschien te makkelijk, maar op deze manier blijf je vastlopen tenzij je omschakelen voordat de bus staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
sjakieman schreef op donderdag 5 december 2019 @ 22:33:
[...]

Aiii...hoopte nog ergens dat het vooral aan mij lag. De meeste wedstrijden verlopen nu zo, beide teams verdedigen geconcentreerd tot er ergens een duel komt waarbij de bal per ongeluk voor een vrije spits rolt en die schiet 'm binnen. Het blijft dan spannend als het andere team serieus blijft spelen maar als die gefrustreerd raakt is het al snel een walkover of een ragequit. Ik speel altijd een beetje tikkie takka, maar kan soms 15 ingame minuten rondspelen op de helft van de tegenstander zonder ook maar 1 gaatje te vinden. Heb allerlei opstellingen geprobeerd, custom tactics, controller instellingen en camera standpunten maar het heeft alleen maar een negatief effect lijkt het.

Ik heb een 4222 taktiek waar ik o.a constant pressure mee speel. Sommige tegenstanders overloop je ermee die kunnen dat niet verdedigen, heb daar zelf ook moeite mee vandaar ik hem nu ook gebruik.
En anders gewoon heavy touch.

4222 ligt mij tot nu toe het beste merk dat ik weinig wissel naar andere taktieken, gezien het gross Moeite heeft tegen deze formatie.

Heb weken geleden de tactics keer gepost de constant pressure kan je via google denk wel vinden is een Reddit post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 06:05:
[...]

Ik heb een 4222 taktiek waar ik o.a constant pressure mee speel. Sommige tegenstanders overloop je ermee die kunnen dat niet verdedigen, heb daar zelf ook moeite mee vandaar ik hem nu ook gebruik.
En anders gewoon heavy touch.

4222 ligt mij tot nu toe het beste merk dat ik weinig wissel naar andere taktieken, gezien het gross Moeite heeft tegen deze formatie.

Heb weken geleden de tactics keer gepost de constant pressure kan je via google denk wel vinden is een Reddit post.
Na 1 helft constant pressure zijn mijn spelers wel dood. Of heb jij daar geen last van?
Kom wel eens tegenstanders tegen die zo op de bluf spelen, maar in de 2e helft kunnen ze het niet meer belopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 07:53:
[...]

Na 1 helft constant pressure zijn mijn spelers wel dood. Of heb jij daar geen last van?
Kom wel eens tegenstanders tegen die zo op de bluf spelen, maar in de 2e helft kunnen ze het niet meer belopen.
Constant pressure werkt voornamelijk met laggy gameplay, omdat je tegenstander dan sowieso al 1-2 seconden vertraging heeft en daardoor vrijwel niet kan ontsnappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 07:57:
[...]

Constant pressure werkt voornamelijk met laggy gameplay, omdat je tegenstander dan sowieso al 1-2 seconden vertraging heeft en daardoor vrijwel niet kan ontsnappen.
Met mijn 442 basisopstelling eigenlijk weinig last van omdat mijn buitenspelers altijd wel aanspeelbaar zijn. Bovendien kan ik dan heerlijk counteren als iemand constant pressure speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bean77 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 07:53:
[...]

Ik wissel dat af zeg maar, ik begin met heavy touch en als ik merk dat iemand al moeite heeft met die druk switch ik om, soms scoor ik dan snel en dan switch ik terug naar heavy touch versie als ik gat van 2 goals heb. Dus ik gebruik het niet constant, en gebruik het zoiezo de laatste 20 minuten als ik een goal nodig heb. Na een wedstrijd hebben de meeste nog 25% over. En mocht ik voorstaan merk ik ondanks spelers laag zijn de laatste 20/25 minuten ik het wel weet uit te spelen.

Het is idd bluf spelen maar het levert in rivals redelijk vaak een leave op van de tegenstander :) ik start een wedstrijd en kijk hem eerst even aan meestal tot minuut 20/25 mocht ik binnen die tijd al achter staan switch ik direct om. Ik speel deze variant niet als ik een tegenstander heb die goed is in het uitspelen onder druk want die sloopt je :+

Speel met dit team momenteel politano en promes zijn de supersubs. Meestal moet ik yedder, neymar en messi wisselen.
https://www.futbin.com//20/squad/10439444

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
FidoDido schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:46:
[...]

Ik wissel dat af zeg maar, ik begin met heavy touch en als ik merk dat iemand al moeite heeft met die druk switch ik om, soms scoor ik dan snel en dan switch ik terug naar heavy touch versie als ik gat van 2 goals heb. Dus ik gebruik het niet constant, en gebruik het zoiezo de laatste 20 minuten als ik een goal nodig heb. Na een wedstrijd hebben de meeste nog 25% over. En mocht ik voorstaan merk ik ondanks spelers laag zijn de laatste 20/25 minuten ik het wel weet uit te spelen.

Het is idd bluf spelen maar het levert in rivals redelijk vaak een leave op van de tegenstander :) ik start een wedstrijd en kijk hem eerst even aan meestal tot minuut 20/25 mocht ik binnen die tijd al achter staan switch ik direct om. Ik speel deze variant niet als ik een tegenstander heb die goed is in het uitspelen onder druk want die sloopt je :+

Speel met dit team momenteel politano en promes zijn de supersubs. Meestal moet ik yedder, neymar en messi wisselen.
https://www.futbin.com//20/squad/10439444
Maar jij redt Heavy Touch wel een hele wedstrijd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
Vandaag een klein risico genomen en de Bruyne met winst verkocht.
Waarschijnlijk krijgt hij een TOTGS kaart en wordt zijn normale kaart flink goedkoper. Daarnaast verwacht ik dat er vanavond heel veel pakketjes geopend gaan worden waardoor de prijs sowieso wel wat gaat zakken.
Vanavond is dus een goed moment om te gaan handelen!

Daarnaast zou het zo maar kunnen dat we een TOTGS sbc krijgen waarbij we champions league kaarten moeten gaan inleveren. Ik heb 155 champions league kaartjes klaarstaan. Dit is natuurlijk puur speculatie dus pin mij er niet op vast. Er gaan ongetwijfeld van die sbc's komen waarbij je champions league kaarten moet inleveren dus daar kan je na investeren flink winst mee behalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 10:37
Hassiebassie schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:18:
Waarschijnlijk krijgt hij een TOTGS kaart en wordt zijn normale kaart flink goedkoper. Daarnaast verwacht ik dat er vanavond heel veel pakketjes geopend gaan worden waardoor de prijs sowieso wel wat gaat zakken.

Daarnaast zou het zo maar kunnen dat we een TOTGS sbc krijgen waarbij we champions league kaarten moeten gaan inleveren. Ik heb 155 champions league kaartjes klaarstaan. Dit is natuurlijk puur speculatie dus pin mij er niet op vast. Er gaan ongetwijfeld van die sbc's komen waarbij je champions league kaarten moet inleveren dus daar kan je na investeren flink winst mee behalen :)
Goed idee van die UCL kaartjes, inmiddels even wat kaartjes opgehaald voor rond de 500.. Nu alleen de vraag waar je ze voor kan verkopen. Zou 1300/1500 een realistische prijs zijn?

Wat ik verder ook probeer is om zoveel mogelijk goedkope Real Madrid spelers in te slaan.. Er staan er 2 of 3 regelmatig voor 550 op en verkoop ze over het algemeen vrij snel 1500..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Hassiebassie schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:18:

Zou zijn prijs niet eerder stijgen als hij TOTGS krijgt omdat zijn normale kaart dan voorlopig niet meer in pakketjes zit? Of krijgt je TOTGS niet uit pakketjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Paffelton schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:38:
[...]

Zou zijn prijs niet eerder stijgen als hij TOTGS krijgt omdat zijn normale kaart dan voorlopig niet meer in pakketjes zit? Of krijgt je TOTGS niet uit pakketjes?
Er zijn een hoop mensen met de normale KDB hebben en deze willen upgraden.. Daarom komen er veel normale kaartjes op de markt die mensen snel willen verkopen om een deel van de nieuwe kaart te financieren, dus de prijs zak automatisch.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:46:
[...]

Ik doe hetzelfde met team-pressing. Vaak zie dat een tegenstander in het begin gas geeft (waarschijnlijk om een rage-quit te forceren). Als je in dat soort potjes snel met 1/2-0 achterkomt dan kun je zelf in later gaan pressen als zijn team leeg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Fraaank schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:06:
[...]

Maar jij redt Heavy Touch wel een hele wedstrijd?
Ja met gemak, als ik SQB speel doe ik 2 wedstrijden voor ik een fitness kaart gebruik en dit is 90 minuten met heavy touch. Alleen online gooi ik er na elke wedstrijd een fitness kaart op ligt aan de wedstrijd ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoS85
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07-12-2019
Mogelijk is het dit al eerder aangekaart maar toch hoop ik dat jullie antwoord kunnen geven.

Ben verre van een pro speler (+/-6 jaar geleden dat ik actief was hierin) maar zit op dit moment in divisie 9 (af en toe haal ik 8). Dit kan volgens mij 2 dingen betekenen of ik ben idd zo slecht, of ik heb problemen met het rivals gebeuren.

- enkele gegevens
Offline (squash battles) speel ik op wereldklasse (legendary bij teams onder de 70) ; lijkt me toch redelijk?
-offline voelt alles toch een stuk soepeler aan.
- ping is 30 (moet goed zijn toch?)
-soms vraag ik mij af hoe bepaalde tegenstanders ook in divisie 9/8 zitten.. (hoe worden teams aan elkaar gekoppeld?)

Mijn vraag dus..
speel ik online ruk?
Heb ik problemen met de connectie?
Hoe kan ik "makkelijkere " tegenstanders tegenkomen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste icon ooit in FIFA (19 en nu 20) is Hierro geworden. Kwam uit een zeldzaam mega pakket zetten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
Nee hoor Rivals is compleet aan gort geholpen door EA.. Een hoop mensen laten zich afzakken (al dan niet bewust) om de Icon challenges te halen..

Waar ik de vorige editie nog stabiel in divisie 7 zat kom ik met FIFA 20 maar niet uit divisie 9. En als ik in de buurt kom van die 350 punten krijg ik weer een paar tegenstanders die me compleet zoek spelen op een manier die niets te zoeken heeft in divisie 9 en zak ik weer richting de 200.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
MarcoS85 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:38:
Mogelijk is het dit al eerder aangekaart maar toch hoop ik dat jullie antwoord kunnen geven.

Mijn vraag dus..
speel ik online ruk?
Ik merk bij mezelf dat ik online altijd veel slechter speel als ik daarvoor een aantal potjes squad battle heb gespeeld (hekel aan dus puur voor objectives als de beloning het waard is). Beide vereisen een heel andere mindset. Online moet je veel meer beducht zijn op foutjes van je tegenstander (verkeerd instappen, foute pass, slechte truc etc.) terwijl offline naar mijn gevoel veel meer standaard is en je op andere manieren scoort. Moet het echt uit mijn systeem krijgen dan.

Wees vooral geduldig, secuur en alert op fouten online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59

Ben verre van een pro speler (+/-6 jaar geleden dat ik actief was hierin) maar zit op dit moment in divisie 9 (af en toe haal ik 8). Dit kan volgens mij 2 dingen betekenen of ik ben idd zo slecht, of ik heb problemen met het rivals gebeuren.

- enkele gegevens
Offline (squash battles) speel ik op wereldklasse (legendary bij teams onder de 70) ; lijkt me toch redelijk?
-soms vraag ik mij af hoe bepaalde tegenstanders ook in divisie 9/8 zitten.. (hoe worden teams aan elkaar gekoppeld?)

Mijn vraag dus..
speel ik online ruk?
Heeft ook te maken met dat veel goede spelers zich laten afzakken in rivals vanwege die icon doelstellingen. In de lagere divisies zitten dus heel veel hele goede spelers die met 70 rated players je gewoon zoek tikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RemkoDJ schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:18:
[...]

Heeft ook te maken met dat veel goede spelers zich laten afzakken in rivals vanwege die icon doelstellingen. In de lagere divisies zitten dus heel veel hele goede spelers die met 70 rated players je gewoon zoek tikken.
Kans is daarnaast groot dat je een niet-meta team/formatie hebt en daadwerkelijk voetbal probeert te spelen, dat word online nogal afgestraft helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido

- enkele gegevens

Mijn vraag dus..
speel ik online ruk?
Rivals is aardig verkloot door icon swap objectives in divisie 9 kunnen met gemak divisie 4 of 5 spelers zitten omdat het voor hun dan makkelijker is te behalen.
SQB en Online is anders spelen, online moet je veel sterker verdedigen en niet te snel happen.
SQB heeft het chemistry systeem dus elke potje voelt daar anders aan.
Speel zelf met SQB een vol op de aanval taktiek als ik dit online zou doen op deze manier dan ga ik er ook aan.
Wereldklasse of legendary offline zegt weinig over online niveau, speel tot 80 rated legendary en erboven wereldklasse zit zelf in divisie 5 soms 4 en soms 6 dus heel erg wisselend.

Ping zegt ook weinig aangezien ze met fifa de ping van jouw en je tegenstander gelijk trekken dus heb jij 30 tegenstander 150 dan wordt ook jij naar 150 gezet daarom speelt het online regelmatig ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoS85
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07-12-2019
Dank allen voor de posts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Ik ga straks de WL in met (nog steeds) onwetendheid over welke aanwinst ik in mijn team ga zetten.

Balotelli gaat er helaas uit. Het is geen slechte speler, zeker niet, maar hij past niet in de ‘meta’. Grootste probleem is dat hij gewoon niét beweegt. Als supersub lijkt hij me wel ideaal.

Heb wel een team waarin het lastig is om spelers in te passen, daarom neig ik ook naar 1 of 2 nieuwe icons. Omdat ik gister 3 informs en ook een paar 84’s kreeg uit de MM en aparte SBC’s, is het budget nu 900k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:55:
Ik ga straks de WL in met (nog steeds) onwetendheid over welke aanwinst ik in mijn team ga zetten.

Balotelli gaat er helaas uit. Het is geen slechte speler, zeker niet, maar hij past niet in de ‘meta’. Grootste probleem is dat hij gewoon niét beweegt. Als supersub lijkt hij me wel ideaal.

Heb wel een team waarin het lastig is om spelers in te passen, daarom neig ik ook naar 1 of 2 nieuwe icons. Omdat ik gister 3 informs en ook een paar 84’s kreeg uit de MM en aparte SBC’s, is het budget nu 900k
Ik heb Guardiola 87 gehad en die was op zich wel aardig voor de coins. Was destijds iets van 450k, geen idee wat die nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24

- enkele gegevens

Mijn vraag dus..
speel ik online ruk?
Online speelt anders dan offline.
Nadeel is dat je jezelf nu patronen hebt aangeleerd qua spelen die je moet afleren.

Bijvoorbeeld instappen met de verdediger
Constant sprint knop ingedrukt houden op middenveld
Etc

Check gewoon YouTube filmpje en oefenen.
Dwing jezelf anders te spelen.
Niet dat je ineens pro wordt , maar wel divisie 7 of 6 kan halen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Ga zelf voor het eerst in een tijdje ook weer de WL doen deze week. Heb het spel eigenlijk een week of 3 laten liggen dus ik speel nog steeds met:

Base Kluivert
Promes OTW - Depay - Dembele
Wijnaldum - Frenkie OTW
Robertson - vDijk - Pique Scream - Semedo
Ter Stegen

Team bevalt me erg goed, had graag CL Depay gehaald, maar net nu ik 260k bij elkaar heb is hij weer terug naar 300k gestegen. Hopelijk na de WL dat ik hem kan halen of misschien spaar ik meteen door naar Bergkamp 87.

Benieuwd hoe mijn team standhoudt na 3 weken afwezigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Advies van @Bean77 opgevolgd en Guardiola 87 voor 548k opgepikt. Daarnaast baby Larsson voor een erg goedkope prijs gekocht, was vorig jaar geweldig voor me dus wil hem nu wel weer testen. Iedereen nu op volledige chem en een schamele 5,5K over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Begrijp niet dat velen hier al zo geweldige ploegen hebben, veel pack luck gehad of veel coins gehaald door enkel traden? Ik speel al zo lang met die dwergen uit de Serie A en heb nog lang niet genoeg coins om ook maar iets te verbeteren. Zit in divisie 5 en hoger lukt me quasi niet met deze ploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Eerste WL potje 2-1 verloren, direct paal en lat geraakt en een onbegrijpelijke kansen gemist, we zijn weer begonnen!

Edit: 1 om 1 nu, het is duidelijk te merken dat wanneer je vroeger op vrijdag begint dat je direct tegen betere tegenstanders komt. Beide tegenstanders waren namelijk gewoon erg goed, al verloor ik de eerste pot dan wel volledig onterecht. Helaas.

Larsson meteen 2 keer gescoord, bevalt zéér goed tot nu toe. Heeft iemand een idee wanneer de Prime icons beschikbaar worden?

[ Voor 62% gewijzigd door SH-FR op 06-12-2019 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Meru94 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:06:
Begrijp niet dat velen hier al zo geweldige ploegen hebben, veel pack luck gehad of veel coins gehaald door enkel traden? Ik speel al zo lang met die dwergen uit de Serie A en heb nog lang niet genoeg coins om ook maar iets te verbeteren. Zit in divisie 5 en hoger lukt me quasi niet met deze ploeg.
Hier alleen handelen en aantal keer semi packluck met spelers als Sissoko.

Wat de laatste erg goed werkt is UCL spelers halen voor 500/750 en verkopen voor het dubbele. Dat liep echt als een malle tijdens het black friday weekend :P

nu daarmee dit team: https://www.futbin.com/20/squad/11565696
Maar om eerlijk te zijn heb ik hiervan praktisch alleen Mbappe en Yedder OTW gekocht (Lenglet / Semedo / Tagliafico ook gekocht maar zijn niet super veel waard) - de rest untradeable uit packs of sbc's :X

Maar ook altijd voor untradeable spelers gegaan en daarmee heel wat sbc's kunnen doen :)

[ Voor 11% gewijzigd door ErnstMid op 06-12-2019 14:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik ben helaas dit weekend niet in staat om verder te werken aan de trading tips guide.
Zie: Hassiebassie in "[Multi] FIFA 20 Ultimate Team"
Vorig weekend heb ik het eerste deel online gegooid met het idee dat mensen met weinig coins er wat aan hebben. Dit weekend heb ik opnieuw geen tijd omdat ik wat meer tijd spendeer met mijn vriendin (wat ze eerlijk gezegd ook wel fijn vindt).

Met alle plusjes die ik heb gekregen ben ik erg blij en ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad :)

Dit weekend ga ik ook geen weekend league doen en eerlijk gezegd raak ik ook al uitgekeken op Fifa 20 in het algemeen. Division Rivals is verziekt, koppen werkt niet en de AI is zo ontzettend dom dat spelers gewoon soms stokstijf blijven staan. Voor mij persoonlijk was 19 echt een betere game.

De Guide ga ik wel netjes afmaken. Mocht je me erg dankbaar zijn en je hebt nog spelers op de Xbox over op Fifa 19 met een hoge rating dan mag je die aan mij doorspelen. Ik ben nu de sbc voor Lothar Mattheus aan het doen en het lijkt me superleuk om gewoon nieuwe spelers te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Meru94 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:06:
Handelen, dingen uitproberen. Ik handel voornamelijk bronze pack methode, zilveren spelers en chemistry styles en hoge rated gold's inkopen met promo zoals black friday en gaan nu voor 10k meer weg. Alleen hiermee al zeker 5 miljoen transfer profit en 2x pack luck 2x een icon maar die waren beide minder dan 3 ton. Zit nu op 6,5 miljoen profit. En doe echt lage risico trading

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Hassiebassie schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:25:
Ik ben helaas dit weekend niet in staat om verder te werken aan de trading tips guide.
Zie: Hassiebassie in "[Multi] FIFA 20 Ultimate Team"
Vorig weekend heb ik het eerste deel online gegooid met het idee dat mensen met weinig coins er wat aan hebben. Dit weekend heb ik opnieuw geen tijd omdat ik wat meer tijd spendeer met mijn vriendin (wat ze eerlijk gezegd ook wel fijn vindt).

Met alle plusjes die ik heb gekregen ben ik erg blij en ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad :)

Dit weekend ga ik ook geen weekend league doen en eerlijk gezegd raak ik ook al uitgekeken op Fifa 20 in het algemeen. Division Rivals is verziekt, koppen werkt niet en de AI is zo ontzettend dom dat spelers gewoon soms stokstijf blijven staan. Voor mij persoonlijk was 19 echt een betere game.

De Guide ga ik wel netjes afmaken. Mocht je me erg dankbaar zijn en je hebt nog spelers op de Xbox over op Fifa 19 met een hoge rating dan mag je die aan mij doorspelen. Ik ben nu de sbc voor Lothar Mattheus aan het doen en het lijkt me superleuk om gewoon nieuwe spelers te proberen :)
Heb nog wel een aardig team geloof ik op 19 - die mag je wat mij betreft allemaal hebben :9 Ben dit weekend niet in de buurt van mn console maar dat kunnen we volgende week vast regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Damn, duw ik namiddag even Politano milestone erdoor (moest er nog 7 doen, en was te lui om het af te maken) om de elite storyline objectives te doen. Tellen Trossard en hij blijkbaar niet mee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Jebus4life schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 17:02:
Damn, duw ik namiddag even Politano milestone erdoor (moest er nog 7 doen, en was te lui om het af te maken) om de elite storyline objectives te doen. Tellen Trossard en hij blijkbaar niet mee 8)7
dat zijn geen story line spelers, zijn nu league spelers geworden of zo is veranderd 2 weken geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wow dik cashen met man city spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Oehh die tagliafico, Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit: fixed

[ Voor 146% gewijzigd door Bossie op 06-12-2019 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-09 22:36
Messi POTM?! die word onbetaalbaar. Waarschijnlijk 90 rated squads en je nier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 19:35:
Messi POTM?! die word onbetaalbaar. Waarschijnlijk 90 rated squads en je nier.
3x nieren, je auto en je hypotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol Salah in een pakje :P

Waarom is die Gullit 90 zo freaking duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
1 ultimate pakketje gehaald. De beste was IF shelvy en daarna Diego costa 😭 dit is echt niet mijn jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Vreemde selectie van EA, gaat ze weer puur om geld. Een Kevin de Bruyne, die net wat meer dan de helft van het aantal speelminuten (300/540 minuten) meegedaan heeft en daarin welgeteld één assist gegeven heeft, krijgt wél een TOTGS kaart. Een Hakimi van Dortmund met 4 goals als vleugelverdediger/vleugelspeler slaan ze (vooralsnog) over, net als Hee Chang Wang van RB Salzburg (3 goals + 5 assists). Zo zullen er nog wel meer keuzes zijn die wat vreemd lijken.

Vind het juist jammer dat de geijkte spelers weer een upgrade krijgen terwijl je ook mindere goden een hogere upgrade kan geven zodat zij goed genoeg worden voor de WL worden én je dus meer verschillende teams/spelers gaat zien. Dat maakte vorig jaar juist die Future Stars zo leuk, naast de standaard goede spelers kwamen er relatief onbekende spelers bij met een onwijze upgrade en zag je spontaan veel leukere teams verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Oeps, Martinez 'gesniped' voor 140k maar is nu weer zwaar dalende.... Heb mezelf laten gaan haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:33
1e pack geopend vandaag. Gelijk TOTGS Ter Stegen, helaas werd ik de greedy en heb ik em verkocht en vervolgens de coins opgemaakt aan waardeloze packs :+ Ik ben verslaafd :X

[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 06-12-2019 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:51
Lol, ziyech en Martinez in 1 megapack. Bij elkaar toch zo'n 150k op dit moment. Denk dat ik het erop gok dat ze beiden doorgaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theman36 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:15:
Lol, ziyech en Martinez in 1 megapack. Bij elkaar toch zo'n 150k op dit moment. Denk dat ik het erop gok dat ze beiden doorgaan
het zijn toch geen dynamsche kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Bossie schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:19:
[...]

het zijn toch geen dynamsche kaartjes?
Oh ik dacht dat die Champions League tott kaarten dat wel waren of sla ik hier helemaal de plank mis? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 22:33
Komen jullie ook zo vaak een Ronaldo tegen? Ik zit nu in Divisie 8(ik ben blijkbaar echt heel slechte deze FIFA, ondanks dat ik Gold 3 haal in WL). Maar ik ben in de afgelopen dagen al minimaal 10 Ronaldo's tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Toch weer verleid tot het uitgeven van wat geld. 4 mega packs geopend, Courtois in de eerste, de rest pure rommel helaas.. Mijn geluk als het gaat om packs is verschrikkelijk dit jaar.

In de WL gaat het een stuk beter met 8-1. Moet wel zeggen dat ik nu 2 potjes achter elkaar wat gelukkig ben. Bij de eerste was mijn tegenstander beter en bij de laatste kwam ik 3-1 achter en kreeg ik een rode kaart. Warempel gelijk getrokken en in de verlening gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op donderdag 5 december 2019 @ 22:46:
[...]

Niet echt, zodra de bus geparkeerd staat zal je toch een verdediger moeten uitlokken.
Speel voornamelijk 4411 momenteel, voor mijn gevoel maken de narrow formaties alles nog drukker voor de goal.

Het issue is voor mijn gevoel dat passing vaak of te langzaam gaat of niet betrouwbaar genoeg om een ingezakte tegenstander uit te spelen. In de vorige Fifa was het misschien te makkelijk, maar op deze manier blijf je vastlopen tenzij je omschakelen voordat de bus staat.
En vandaag gaat het opeens erg lekker. Het WL niveau is vreemd genoeg een stuk lager dan het in divisie 6 was afgelopen week. 8-5 nu samen met mijn zoon maar ga zelf 4-0. Heb mijn hele aanval deadeye gegeven, misschien niet de beste optie voor elke speler maar duidelijk wel voor mijn speelstijl. Het passen gaat een stuk beter nu elke aanvaller een soort (semi)Pirlo met 85 tot 95 passing is. ;)

Krijg elke wedstrijd nu weer minstens 10-15 kansen, probleem blijft wel het afmaken maar dat gaat nooit meer goed komen want dat probleem had ik in Fifa 97 al... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Oké, moet mijn woorden toch echt terugnemen: Moest de laatste 3 teams van Bundesliga nog doen, en besloot ze te completen voor extra packs. Komt uit de SBC van Leipzig even 92 Lewandowski gelopen. Prachtig. 400k in de pocket!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Net Mertens vervangen voor de totgs variant, toch te vroeg gekocht helaas. Hij schoot eerst de hoogte in, dus ik dacht snel wezen. Zo’n zelfde situatie vorig jaar gehad met een future star en die ging daarna alleen nog maar omhoog. Hier vooralsnog niet helaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ErnstMid schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:16:
[...]
Wat de laatste erg goed werkt is UCL spelers halen voor 500/750 en verkopen voor het dubbele. Dat liep echt als een malle tijdens het black friday weekend :P
Ik heb nu 30 UCL spelers variërend tussen de 500 en 1k per stuk opgepikt. Flippen x2 en letterlijk slapend rijk worden is het idee. Heb 1 UCL in mijn beide teams: Alison was goedkoper in UCL dan normaal gold kaartje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Die markt heeft een overvloed aan totgs kaarten open 6 mega Packs beste 83 alcacer. Mijn pack weight met promos is echt waardeloos. Als ik buiten promo acties wat open pack ik wel nuttige dingen, dat is geen toeval ;) zou wel is keer leuk zijn om zo speciale kaart te packen met een promo.

Heb ter stegen wel te vroeg gekocht, zag pas later bij promo hoe hoog de pack weight was, weer van geleerd altijd een dag wachten minimaal :) EA weet de markt wel echt tot in de puntjes te manipuleren. Altijd die foute price ranges, mensen kopen als een gek packs passen ze aan en alles zakt weer. Wel een echte business taktiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn packluck van gisteren volledig geinvesteerd in high rated spelers 85 t/m 91 rated. Flink mijn club aangevuld met spelers met oog op de POTM Messi SBC etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Laatst online: 00:29
Een beetje packluck gehad. Ik was De Gea wel zat, dus verkocht hem en kocht Alisson voor minder terug. Vervolgens pack ik Ederson erbij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Op dit moment zo'n vier 88 rated, tien, 87 rated, tien 86 rated en zestien 85 rated in mijn club waar ik helemaal niks mee doe. Die icon sbc wordt wel verleidelijk zo, maar ik kan ook wachten tot de Messi sbc. Twijfels.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 00:11:
Net Mertens vervangen voor de totgs variant, toch te vroeg gekocht helaas. Hij schoot eerst de hoogte in, dus ik dacht snel wezen. Zo’n zelfde situatie vorig jaar gehad met een future star en die ging daarna alleen nog maar omhoog. Hier vooralsnog niet helaas :+
Idem, maar ga hem toch niet verkopen, vind hem eigenlijk bijna net zo goed als Ronaldo en die is 1.4M. denk dat we net als scream Insigne gaan zien dat hij later gaat stijgen.

Nu dit team, voorlopig goed genoeg tot TOTY

https://www.futbin.com/20/squad/7912612 Mertens en Mbappe staan in de spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
bvbal79 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 14:07:
[...]

Idem, maar ga hem toch niet verkopen, vind hem eigenlijk bijna net zo goed als Ronaldo en die is 1.4M. denk dat we net als scream Insigne gaan zien dat hij later gaat stijgen.

Nu dit team, voorlopig goed genoeg tot TOTY

https://www.futbin.com/20/squad/7912612 Mertens en Mbappe staan in de spits
Dat denk ik ook, hij zit alweer in de lift nu de meeste promo packs opengemaakt zijn :)

Hij speelt idd heerlijk, ik speel met Mertens en Messi in de spits en 92 Hazard op CAM. Dat trio bevalt prima, als er geen lag is, zijn ze niet te stoppen :+. Hiervoor had ik de normale Mertens, die is al prima, maar deze is echt nog een klasse beter.

[ Voor 19% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-12-2019 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 14:06:
Op dit moment zo'n vier 88 rated, tien, 87 rated, tien 86 rated en zestien 85 rated in mijn club waar ik helemaal niks mee doe. Die icon sbc wordt wel verleidelijk zo, maar ik kan ook wachten tot de Messi sbc. Twijfels.....
Ergens zou mij niet verbazen als Messi POTM slechter is dat zijn huidige 96 rated kaartje.
Hoewel verleidelijk is om de potm te doen denk ik dat ik mijn investeringen gewoon ga cashen.
Na de WL (ga nu 6-0) maar eens kijken naar heel mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Na Black Friday te veel geld in packs te hebben geduwd, laat ik me niet door EA verleiden om packs te kopen. Ben ook niet zó erg onder de indruk van de meeste nieuwe kaartjes. Natuurlijk hoop je op Messi of Mbappe, maar die kans is echt 0.001%.

Sowieso bizar dat er wel een heel aantal promo packs zijn, waarbij 1 ultimate pack in principe 20-25 euro is. Black Friday is goed bevallen bij EA, dus ze blijven die promo's eruit gooien.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Bean77 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 14:29:
[...]

Ergens zou mij niet verbazen als Messi POTM slechter is dat zijn huidige 96 rated kaartje.
Hoewel verleidelijk is om de potm te doen denk ik dat ik mijn investeringen gewoon ga cashen.
Na de WL (ga nu 6-0) maar eens kijken naar heel mijn team.
Ik denk dat die POTM ook 96 rated wordt, maar dan alleen CAM. Op dit moment heb ik dit team https://www.futbin.com//20/squad/11596834, maar dat wil ik helemaal op de schop nemen. Alleen Lenglet, Alba Ter Stegen en Son mogen blijven. Heb dus naast die high rated players nog een sloot aan 84, 83 liggen en nog zo'n 1000 ander spelers in mijn club. Daarnaast 2miljoen op de bank. Wat zal handig zijn om te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Uitermate slechte WL-start met 8-4. Zeer teleurstellend, maar ik speel, eerlijk is eerlijk, beroerd. Het loopt niet, passes komen niet aan, spelers maken geen loopactie en daardoor wordt ik vaak besluiteloos. Daarnaast heb ik op tijden gespeeld (vroeg op vrijdag en dik na 12 uur) waarop het logischer is dat je betere tegenstanders treft, dat is ook gebleken.

Zoals al eerder gepost: wel Lewandowski gepackt, helaas te vroeg verkocht voor 340k, nu is hij bijna 370k. Heb veel packs geopend door de Bundesliga SBC herhaaldelijk te voltooien. Ja, je betaald als je zuinig aan doet ongeveer 70k voor Paderborn, Düsseldorf en Union Berlin maar ongeveer 12 a 13 clubs uit de Bundesliga zijn het het waard om te voltooien, zeker met deze promo.

Nu dus weer 412k in het bankje. Zit te overwegen om Koulibaly te halen voor scream Piqué, maar ook Koulibaly heeft hele lage balans, wel betere workrates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
5-1 momenteel en tijd voor een break, Ik win na de patch meer dan dat ik verlies. Speel in divisie 4 ook opeens een stuk beter en win meer. Maar dat kan ook komen doordat ik nu met een BPL team speel.

Het enige potje dat ik verloor had ik andere custom tactics geprobeerd na een paar Youtube filmpjes bekeken te hebben. Ik denk dat het misschien wel tijd is om al die custom tactics 'gewoon' uit het spel te verwijderen. Met alle formaties en player instructions heb je genoeg keuze om je spelers te laten spelen zoals je wil. Ik heb het idee dat ik soms gewoon verlies (of win) omdat mijn team een betere instelling heeft dan dat ik een betere of mindere speler ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Had een keer gekozen voor untradable rewards uit rivals maar daar kwam niks uit, net als mijn WL pakketjes...
Maar ik had een aantal dubbele untradables, dus dacht dan doe ik wel de Marque Matchups ook al zijn dat weinig boeiende pakjes, anders zonde om die dubbele untradables weg te gooien. Haal ik uit de laatste 2 pakjes van de MM Kante en Benzema! Kante is al 5x zoveel waard als mijn 1e team! ;)

Eerste keer ooit dat ik een speler pack die 300k of meer waard is geloof ik. Niet dat ik het geld echt nodig heb want ik verbaas me echt hoe goede teams ik al kan maken na 2 weken spelen (zonder die packluck). Als ik met @Bean77 's team 3 wins meer zou halen in de WL dan zou ik dat al veel vinden.
038Zwolle schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 15:17:
Ik heb het idee dat ik soms gewoon verlies (of win) omdat mijn team een betere instelling heeft dan dat ik een betere of mindere speler ben.
Dat is juist leuk toch? Ben juist blij dat ik door mijn tactiek (of tijdens de wedstrijd dingen te veranderen) betere spelers kan verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Moest net tegen iemand in de WL... zo'n team heb ik nog nooit gezien. Bizar. Heb em even nagemaakt in futbin; https://www.futbin.com/20/squad/11599072

21 miljoen coins.

Het ergste is ook nog dattie er niet veel van kon, maar toch met 2-1 wint. Tweede goal fout van mezelf, pass de bal in de voeten van Zidane.

Vraag me af hoeveel geld er in zo'n team is gaan zitten. Dat is echt niet alleen van traden.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
8-7 |:(

Ik speel echt slecht.. IF Mané raakt geen knikker. Hij is behendig en snel maar war ik nu heb gezien zeker de coins niet waard, wordt continue afgetroefd en komt totaal niet in het spel.. Wil hem alweer verkopen maar ik wacht nog ff tot na WL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Xamsix schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 16:21:
Moest net tegen iemand in de WL... zo'n team heb ik nog nooit gezien. Bizar. Heb em even nagemaakt in futbin; https://www.futbin.com/20/squad/11599072

21 miljoen coins.
Was het Bean? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
theman36 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 15:00:
[...]

Ik denk dat die POTM ook 96 rated wordt, maar dan alleen CAM. Op dit moment heb ik dit team https://www.futbin.com//20/squad/11596834, maar dat wil ik helemaal op de schop nemen. Alleen Lenglet, Alba Ter Stegen en Son mogen blijven. Heb dus naast die high rated players nog een sloot aan 84, 83 liggen en nog zo'n 1000 ander spelers in mijn club. Daarnaast 2miljoen op de bank. Wat zal handig zijn om te doen?
Zal wel weer onbetaalbaar worden voor de casual gamer...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Valandil schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 16:57:
[...]

Zal wel weer onbetaalbaar worden voor de casual gamer...
En wat is daar mis mee? Moet alles maar aan komen waaien voor iedereen? Daar is TOTS pas voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Benny schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 16:25:
8-7 |:(

Ik speel echt slecht.. IF Mané raakt geen knikker. Hij is behendig en snel maar war ik nu heb gezien zeker de coins niet waard, wordt continue afgetroefd en komt totaal niet in het spel.. Wil hem alweer verkopen maar ik wacht nog ff tot na WL.
IF's van spelers van 83+ zijn hun prijs nooit waard! Mane NIF heeft 2200 stats, de IF heeft 2225. Daarmee is hij nauwelijks 1% beter dan de NIF terwijl hij meer dan 2x zoveel kost! Dit kleine verschil zal je ingame nooit kunnen merken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Fraaank schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 16:59:
[...]

En wat is daar mis mee? Moet alles maar aan komen waaien voor iedereen? Daar is TOTS pas voor.
Omdat er voor de casual gamer zoals ik geen kans is om zulke spelers in mijn team te kunnen hebben. 90 euro betalen voor een spel, 60 euro aan fifa points.

Maar geen tijd of kennis om te traden.
Dus 150 euro verder kan je nog niet met je favo spelers online spelen.... das gek.

Edit: 170 euro.... had in het begin ook fifapoints gekocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Valandil op 07-12-2019 17:11 ]

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
Valandil schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 17:10:
[...]

Omdat er voor de casual gamer zoals ik geen kans is om zulke spelers in mijn team te kunnen hebben. 90 euro betalen voor een spel, 60 euro aan fifa points.

Maar geen tijd of kennis om te traden.
Dus 150 euro verder kan je nog niet met je favo spelers online spelen.... das gek.

Edit: 170 euro.... had in het begin ook fifapoints gekocht.
Met de gewone Messi kan je sowieso na minder dan een half jaar al spelen ook al koop je geen enkele fifa punt en speel je weinig. Als het zo makkelijk was dan speelde iedereen nu al met de 20 beste spelers van het spel en zat iedereen te klagen dat ze alleen maar dezelfde spelers tegen kwamen.

Ik ben hier misschien de enige in maar waarom geld uitgeven, wordt het spel er leuker van? Als je niks uit die extra pakjes haalt dan is het sowieso al weggegooid geld maar zelfs al heb je wel heel veel pack luck en gelijk een goed team... Gaat dat goede team ook niet snel weer vervelen omdat het toch altijd nog beter kan? En dan moet je nog meer uitgeven want de enige versterkingen zijn dan al helemaal niet meer te betalen.

Leuk dat ik vandaag Kante pack vandaag maar op de lange termijn zal ik echt niet meer potjes per maand gaan spelen omdat ik dan een beter team heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
sjakieman schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 17:01:
[...]

IF's van spelers van 83+ zijn hun prijs nooit waard! Mane NIF heeft 2200 stats, de IF heeft 2225. Daarmee is hij nauwelijks 1% beter dan de NIF terwijl hij meer dan 2x zoveel kost! Dit kleine verschil zal je ingame nooit kunnen merken!
Dat klopt, alleen moet je wellicht ook rekening houden met een positiewisseling. Wat natuurlijk ook wat waard is
Pagina: 1 ... 65 ... 185 Laatste