Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
theman36 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 17:23:
[...]

Dat klopt, alleen moet je wellicht ook rekening houden met een positiewisseling. Wat natuurlijk ook wat waard is
Ohh ja mijn fout, dat had ik niet gezien. Dan zou het inderdaad in sommige gevallen de hogere prijs waard kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:02
Volgens mij kun als casual gamer in deze editie prima een leuk team bouwen met wat basic handelen sbc’s en wedstrijd gages.
Ik heb zelf geen euro uitgegeven aan fifa points, heb de normale editie. De duurste speler die ik gepacked heb was rashford (destijds 40k) en toch een heel behoorlijk team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 17:37:
Volgens mij kun als casual gamer in deze editie prima een leuk team bouwen met wat basic handelen sbc’s en wedstrijd gages.
Ik heb zelf geen euro uitgegeven aan fifa points, heb de normale editie. De duurste speler die ik gepacked heb was rashford (destijds 40k) en toch een heel behoorlijk team.
Eens! Na 2 weken spelen heb ik deze 2 teams. Kost bij elkaar nog geen 170k en heb op elke speler mijn favo chem style (ook spelers met shadow kan je vaak voor dezelfde prijs kopen (of 1-2k meer)). Zoveel slechter dan een team van 1-2 miljoen (of meer) speelt dit volgens mij toch niet:

https://www.futbin.com/20/squad/11601183
https://www.futbin.com/20/squad/11601242

Acties:
  • +2 Henk 'm!
damn wat een ziek team zeg.
Nee, ik heb een relatief bescheiden team https://www.futbin.com/20/squad/9892182 :P

IF Cr7 gaat er denk ik wel uit.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 17:23:
[...]

Dat klopt, alleen moet je wellicht ook rekening houden met een positiewisseling. Wat natuurlijk ook wat waard is
Dat is de enige redenen waarom ik bijvoorbeeld Griezman IF heb.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 19:39
Eerste potje WL vandaag met 5-4 gewonnen, na een scoreverloop van 0-3, 2-3, 2-4 en in de laatste minuut de winnende 5-4. Ik vind het zeer opvallend hoe veel gaten er in mijn verdediging vallen, ik ben niet meer in staat om op de juiste momenten in te grijpen en het is allemaal veel te passief.

Toen overgeschakeld naar hoge druk en opeens verdedigde ik heerlijk, waren de tackles weer prima en scoorde ik er op los. Het blijft een raar fenomeen. Lijkt alsof er sinds de nieuwe patch het een en ander veranderd is. Ik vind het in ieder geval niet prettig.

Heb CL Martinez gekocht, voor 80k lijkt me dat echt een geweldige speler. Daarnaast Piqué eruit gehaald en normale Manolas opgesteld. Wat hoop ik nog op een special card van hem, want hij is een erg goede verdediger. Zolang je maar niet teveel past of schiet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:55
Dit had ik dus ook.
In heb die sbc vandaag gedaan.
Zambrotta eruit, niet echt slecht
theman36 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 14:06:
Op dit moment zo'n vier 88 rated, tien, 87 rated, tien 86 rated en zestien 85 rated in mijn club waar ik helemaal niks mee doe. Die icon sbc wordt wel verleidelijk zo, maar ik kan ook wachten tot de Messi sbc. Twijfels.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-09 19:52
Eindelijk heb ik een team wat naar mijn gevoel goed in balans is, wat ook heeft geleid tot goede resultaten in de WL tot dusver. Op dit moment ga ik 9-1, waarbij de ene loss onnodig was, een 2-0 voorsprong weg gegeven en op penals verloren. Het team ziet er nu zo uit, ingame switch ik naar 4-3-1-2 met Butra en Villa in de spits en Insigne op CAM:

https://www.futbin.com/20/squad/11447667

Vorige week had ik de Icon SBC voltooid, de uitkomst was helaas een grote deceptie met Klose die eruit kwam. De meerderheid van Base Icons had ik wel in mijn team kunnen inpassen, maar Klose verdient niet meer dan een plek in m'n reserve Bundesliga team. Toch wou ik nog graag een leuke versterking voor mijn team hebben, toen kwam ik uit bij de David Villa SBC. Erg complete stats voor een spits en de positieve verhalen van o.a. Bossie hadden me over de streep getrokken. Hij blijkt de perfecte tegenhanger van Butra in de spits te zijn.

Het La Liga gedeelte wat ik in mijn team heb ingebouwd doet het ook boven verwachting goed. Ramos is net als voorgaande edities een super solide verdediger. In eerdere Fifa's vond ik Ramos te duur of paste hij niet in m'n team, maar nu komt zijn Spaanse nationaliteit goed van pas en voor ruim 100K een koopje. Heb geen last van z'n high attacking work rates, in tegenstelling tot wat je zou verwachten bij dat soort workrates, staat hij juist altijd op de goede plek. Capa zit wat mij betreft op een vergelijkbaar niveau als Walker, heeft alles wat je nodig hebt voor een RB. Areola is de Jack Butland van een paar Fifa's geleden, een low rated keeper die op hetzelfde niveau keept als de beste keepers in het spel. Casemiro had ik nodig om het team op full chem te krijgen. Mijn verwachtingen waren niet al te hoog, omdat ik meestal niet zo'n fan ben van die logge CDM's, maar hij valt me reuze mee. Met een Shadow en op Stay back centraal op het middenveld is hij echt een rots, zit er continu tussen als de tegenstander door het midden probeert te combineren. Aan de bal is hij zwak, maar doe ook niks met hem behalve direct een simpele pass geven aan de dichtstbijzijnde medespeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 18:37:
[...]

damn wat een ziek team zeg.
Nee, ik heb een relatief bescheiden team https://www.futbin.com/20/squad/9892182 :P

IF Cr7 gaat er denk ik wel uit.
Toch liever een dribbeldwerg? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Helaas weer Goud 3.. Ik denk dat ik me hele team ga omgooien. Iedereen verkopen behalve VVD en misschien scream Traoré. Zanetti op rechtsback en helemaal opnieuw beginnen. Ben echt klaar met dit team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-09 22:36
Ga inmiddels 10-5. Speel wat met mijn fitness team en uiteraard gaat dat beter dan met mijn PL team wat juist in rivals weer goed ging.

Laatste 2 potjes verloren waarbij de 1ste tegen een bizar sick team. 3x paal en verlies uiteindelijk met 3-0 waarbij hik scoort in de 88ste 90ste en 91ste minuut.

Laatste potjes ben ik heer en meester sta 2-0 voor en verlies uiteindelijk met 2-3 dmv een penalty, counter goal en een schot van de 90ste minuut vanaf een meter op 30.

Ik heb wel moeite met de crosses die langs de lijn gegeven worden en de snelle spelers vanaf de kickoff. 9 van de 10 keer hebben ze gelijk een schot, vrije trap of corner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Helaas is dit echt niet mijn weekend. 10-5 inmiddels en hoewel ik slecht speel, gebeuren er ook hele vreemde dingen. Alles lijkt later of verkeerd te registeren. Ik sta 0-0, wil een bal aannemen en opeens floept de bal 10 meter vooruit, hij onderschept en scoort zo de 1-0. Daarna een verloren wedstrijd omdat mijn tegenstander elke kans erin schiet. Elke aanval tegen lijkt elke pot wel een doelpunt.

Zo, zeurmodus maar weer uit. Die Di Maria ziet eruit als een zeer goede en betaalbare kaart, alleen dan heb je die 2 sterren weak foot. Ga hem ook niet doen, past niet in mijn team helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha ja ;)
Eerlijk is eerlijk en CR7 is ook geen LM. Een Neymar/ scream bernard achtige speler bevalt mij beter op zo'n positie. Daarom na de WL maar eens cr7 verkopen en kijken hoe het team verder vorm te geven.

Inmiddels 11-1 WL. Niet het gevoel dat ik erg goed speel.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
Benny schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 20:40:
Helaas weer Goud 3.. Ik denk dat ik me hele team ga omgooien. Iedereen verkopen behalve VVD en misschien scream Traoré. Zanetti op rechtsback en helemaal opnieuw beginnen. Ben echt klaar met dit team
Heb mijn team ook veranderd is keer wat andere spelers proberen houd het ook leuker. Neymar en yedder otw verkocht nu rttgs Son en Kane ervoor in de plaats. Denk dat deze Son niet slechter is dan Neymar.
Zag je eerdere post Mane IF is voor mij echt een beest.

Offtopic:
Messi twijfel om te verkopen met zijn potm op komst zie EA ervoor aan dat zijn kaart vereist is :p heb al mijn hele club vol met 85 tot 89 rated van elk 1 of cashen of zelf doen als die uitkomt.

[ Voor 3% gewijzigd door FidoDido op 07-12-2019 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Kan iemand mij uitleggen waarom verdedigers NOOIT een poot uitsteken op de achterlijn? Ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Di Maria sbc gedaan, zat heel erg te twijfelen vanwege 2* wf. Maar de prijs valt reuze mee. (En heel veel untradebles).

Hij is echt heel goed! Super behendig, misschien wel de meest behendige speler ik heb gehad! En zo verschrikkelijk snel op de eerste meters. Heb er een engine op gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Wulfric92 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 22:32:
Di Maria sbc gedaan, zat heel erg te twijfelen vanwege 2* wf. Maar de prijs valt reuze mee. (En heel veel untradebles).

Hij is echt heel goed! Super behendig, misschien wel de meest behendige speler ik heb gehad! En zo verschrikkelijk snel op de eerste meters. Heb er een engine op gezet.
Is hij vergelijkbaar met Politano? Die man speelt deze Weekend League weer ge-wel-dig voor mij. Verreweg de beste speler waar ik mee heb gespeeld. Zal, mocht ik Di Maria toch doen, lastig worden om hem te linken.

Inmiddels 13-5 in de WL en heb dus toch een behoorlijke inhaalslag kunnen maken, lekker gevoel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
SH-FR schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 23:37:
[...]

Is hij vergelijkbaar met Politano? Die man speelt deze Weekend League weer ge-wel-dig voor mij. Verreweg de beste speler waar ik mee heb gespeeld. Zal, mocht ik Di Maria toch doen, lastig worden om hem te linken.

Inmiddels 13-5 in de WL en heb dus toch een behoorlijke inhaalslag kunnen maken, lekker gevoel!
TOTGS Lautaro er tussen en je bent er ;)

De weekend league gaat niet zo best hier, maar 5 van de 12 gewonnen. Had zeker de helft van de verliespartijen kunnen moeten winnen. Verloren met pingels, 2x een goal in de 90e min, een 4-2 voorsprong 5min voor tijd en toch verliezen in de verlenging. Kortom niet mijn avond :+ ben ook niet helemaal fit, dat zal ook mee spelen.

[ Voor 26% gewijzigd door Nachtapotheker op 08-12-2019 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Lautaro valt me toch wel tegen. Had gehoopt op een iets fysiekere spits in de serie A, maar ik vind hem niet heel bijzonder. Had hem voor mijn fitness team gehaald, maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:44
Net mn team verkocht en mn club opgeschoond omdat ik wel klaar met FUT ben.

Opbrengst ongeveer 800.000 coins.
Daarvan pakjes gekocht.
5x 125k pakjes
Opbrengst 1x koulibaly 90 van 100k
De rest troep
Ook uit de overige prem.goud pakketten troep
Dit is ook de reden waarom ik stop met FUT.
De packweight is zo laag dat het gewoon ik niet eens meer warm of koud wordt van een pakket.
Er zit toch bijna nooit wat in.
Ga niemand overtuigen om FUT niet te spelen, dat moet iedereen zelf weten.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 10:37
Niets te klagen over pack luck.

Vorig jaar CR7 niet verhandelbaar waar ik lekker mee gespeeld heb in FIFA 19. Dit jaar had ik mijn eerste ICON Larsson 87 al binnen gehaald via SBC.

Vanmorgen doe ik de nieuwe over de doellijn SBC voor 6000 muntjes met geen enkele verwachting.

Ik open het pakketje en zie blauw van de UCL kaart en wederom CR7, maar nu wel verhandelbaar a 1,2 miljoen. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ZLNFds4/3-EA8-F5-B5-FE69-4-CAB-B2-F9-CFDC04-FDB865.png

Jammer dat ik er verder wat betreft spel zo weinig van bak

[ Voor 15% gewijzigd door M@cer op 08-12-2019 10:54 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
M@cer schreef op zondag 8 december 2019 @ 10:09:

Vorig jaar CR7 niet verhandelbaar waar ik lekker mee gespeeld heb in FIFA 19. Dit jaar had ik mijn eerste ICON Larsson 87 al binnen gehaald via SBC.

Vanmorgen doe ik de nieuwe over de doellijn SBC voor 6000 muntjes met geen enkele verwachting.

Ik open het pakketje en zie blauw van de UCL kaart en wederom CR7, maar nu wel verhandelbaar a 1,2 miljoen. :)

[Afbeelding]

Netjes! Heb helaas wat minder packluck. Uit de nieuwe SBCs haalde ik Prato 80 als hoogste. Maar mn packluck is al maanden verdwenen :P

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:44
M@cer schreef op zondag 8 december 2019 @ 10:09:

[Afbeelding]

lekker man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Best trots op mijn team:
https://www.easports.com/...Id=gsVAUzownSk7I:FFA20PS4

Frankie Rijkaard kostte me 680k, dus 100k meer dan een Virgil van Dijk, maar met een betere dribbel, pass en 4 sters zwakke voet. Zijn verdediging en kracht zijn wel minder dan Virgil, maar met een shadow-kaart scheelt het niet veel. Daarnaast vind ik het ook fijn om geen speler te hebben die iedereen heeft/ kent.

Son is ook een grote aanwinst gebleken. Met een extra diepe dieptepass (threaded through ball = R1 + driehoek) ontstaat uit het niets een dodelijk gevaarlijke situatie.

Mijn volgende doelwitten zijn Lev Yashin en een centrale middenvelder. Ruud Gullit zit helaas boven mijn budget. Maar voorlopig ben ik enorm blij met het team. Met de weekend league won ik 11 uit 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-09 14:05
Die totgs kaarten die vrijdag online zijn gekomen hé, stijgen ze in stats als hun club een ronde doorkomen of zijn dit vaste stats? Zoals met die ucl/El live kaarten zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vestendrie schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:12:
Die totgs kaarten die vrijdag online zijn gekomen hé, stijgen ze in stats als hun club een ronde doorkomen of zijn dit vaste stats? Zoals met die ucl/El live kaarten zeg maar.
nope

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:01
Vestendrie schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:12:
Nee totgs update niet mee.

Zo het duo umtiti - Lenglet maar eens ingewisseld voor Militao - Ramos. Ben benieuwd of het een verbetering is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:54
Ooit weleens iemand van div. 6 (bijna 5) in 1 ruk naar div. 8 gedegradeerd? Ongelooflijk hoe ik weer wedstrijden verlies. Ik heb dat nog nooit zo erg gehad dan in deze editie van FIFA. Het moment dat ik nooit meer online zal gaan spelen komt steeds dichterbij.

[ Voor 20% gewijzigd door Moody2204 op 08-12-2019 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
IPV een black Friday crash hebben we een totgs crash. Meestal zaterdag is laagste punt en nu zakken ze nog verder en verder. EA verkloot heel de markt.... Kunnen ze met futmis weer Packs verkopen. Nepenthez heeft hier gisteren een goede video over gemaakt die de spijker op ze kop slaat

Mijn team zakt in een nacht 2 ton in waarde wtf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
FidoDido schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:55:
IPV een black Friday crash hebben we een totgs crash. Meestal zaterdag is laagste punt en nu zakken ze nog verder en verder. EA verkloot heel de markt.... Kunnen ze met futmis weer Packs verkopen. Nepenthez heeft hier gisteren een goede video over gemaakt die de spijker op ze kop slaat

Gun die EA medewerkers ook eens een leuk kerstpakket ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 038Zwolle
FidoDido schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:55:

Ik persoonlijk kijk niet echt naar de waarde en hoeveel hij zakt. Als spelers zakken kan ik ook goedkoper nieuwe spelers halen dus heb hier ook profijt van. Ik heb ook geen zin om mijn team met elke (mogelijke) crash te verkopen. Ik merk wel dat ik meer moeite krijg met de hoeveelheid tijd die je nodig bent om een beetje mee te komen in FUT. 30 potjes WL is voor mij te veel. Inkopen en verkopen van je team, handelen enzo kost zo enorm veel tijd. DR wordt constant verpest door objectives en spelers die zich bewust laten zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:01
038Zwolle schreef op zondag 8 december 2019 @ 14:45:
[...]
DR wordt constant verpest door objectives en spelers die zich bewust laten zakken.
Ben het met heel je post eens maar wat je hier noemt nog wel het meest frustrerend wat ik deze fifa tegen kom.

Vorig jaar speelde ik meestal rond divisie 3. Soms uitschieter naar div 2 en 4.

Deze fifa is het kansloos, zojuist weer gezakt naar divisie 6. Ontzettend goede 5 icon teams aangevuld met vaak 88 paulinho, 90 Piqué. WL gaat me beter af dan Rivals overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Qua gevoel mn slechtste WL, qua resultaat gemiddeld. Met moeite Gold 2 geeindigd, waar ik laatste weken toch vrij makkelijk in Gold 1 kwam. Alles zat gewoon tegen, vooral vandaag. Vermoei jullie verder niet met de zeurderige details, maar ik heb bizarre situaties meegemaakt.

Overigens wel besloten om het team wat om te gaan gooien. Hagi gaat eruit, baby Overmars ook. Alleen is laatst genoemde ontzettend gedaald in waarde :( Verkoop ook Desailly, vind hem goed spelen, maar heb de coins nodig om de aanval te versterken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
038Zwolle schreef op zondag 8 december 2019 @ 14:45:
[...]

Ik persoonlijk kijk niet echt naar de waarde en hoeveel hij zakt. Als spelers zakken kan ik ook goedkoper nieuwe spelers halen dus heb hier ook profijt van. Ik heb ook geen zin om mijn team met elke (mogelijke) crash te verkopen. Ik merk wel dat ik meer moeite krijg met de hoeveelheid tijd die je nodig bent om een beetje mee te komen in FUT. 30 potjes WL is voor mij te veel. Inkopen en verkopen van je team, handelen enzo kost zo enorm veel tijd. DR wordt constant verpest door objectives en spelers die zich bewust laten zakken.
Ik verkoop mijn team er ook niet om hoor, als ik op het moment met een speler wil spelen koop ik hem en degene in me team gaat gewoon weg verlies of niet.

Maar zakt nu wel extreem hard redelijk onverwachts

@Bean77 daar hoeven we ons geen zorgen om te maken ;) die krijgen een dikke bonus, als je 0,1% van de black friday als Bonus krijgt loop je al binnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Dubbel post

[ Voor 97% gewijzigd door FidoDido op 08-12-2019 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Xamsix schreef op zondag 8 december 2019 @ 17:00:
Qua gevoel mn slechtste WL, qua resultaat gemiddeld. Met moeite Gold 2 geeindigd, waar ik laatste weken toch vrij makkelijk in Gold 1 kwam. Alles zat gewoon tegen, vooral vandaag. Vermoei jullie verder niet met de zeurderige details, maar ik heb bizarre situaties meegemaakt.

Overigens wel besloten om het team wat om te gaan gooien. Hagi gaat eruit, baby Overmars ook. Alleen is laatst genoemde ontzettend gedaald in waarde :( Verkoop ook Desailly, vind hem goed spelen, maar heb de coins nodig om de aanval te versterken.
Fijn om hier wat herkenning te lezen. Zelf nu 18-10 dus nog een kleine kans op G1. Vanochtend even gespeeld, toen speelde het heerlijk, nu zoals gewoonlijk weer totaal zaad.

Heb niet sterk gespeeld, maar wat ik wel weet is dat net als jij alles verkeerd valt dit weekend. Elke tegenaanval is een goal en een wedstrijd waarin ik alles onder controle heb kantelt soms volledig uit het niets. Jammer, maar is niet anders. Proberen nog G1 te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Bij mij speelde het juist heerlijk vandaag. Stond vrijdag al op 10 wins en dacht zaterdagavond/nacht even naar 14 te gaan. Het liep alleen totaal niet, op de 11 maar gestopt en eigenlijk niet echt van plan vandaag meer te spelen. Maar vanochtend wat wezen puzzelen op futbin en ben nu met 1 team ook over op de Serie A dribbeldwergen Mertens en Insigne. Heb in de 3 voorgaande Fifa's nooit veel gehad met zulke dribbeldwergen maar dit speelt fantastisch. Won vandaag alles (ook met mijn full BL team) en eindig op goud 2 met nog 2 wedstrijden over! Mijn 1e WL was vorige week nog goud 3 dus gelijk al een aardige verbetering!

Wat dingen die opvielen:
- Firmino was 3 Fifa's op rij maandenlang 1 van mijn favoriete spelers maar in deze Fifa kon ik er echt niets mee. Was helaas in een paar dagen van 30k naar 20k gezakt maar heb mijn verlies maar snel genomen.
- Waarom kost McGinn SIF zo weinig als PL speler?? Met shadow heeft hij 98 acceleration, 86 def, 95 stamina, 84 dribbling, 4wf en shooting (79) en passing (81) kan hij ook nog aardig. Speelt geweldig!
- Het af en toe aanzetten van team press tijdens de wedstrijd werkt erg fijn. Doe het vaak direct nadat ik zelf gescoord heb en de tegenstander verwacht het dan totaal niet zodat de 2e er vaak ook snel in ligt.
- Heb veel formaties geprobeerd maar heb alleen succes met de 4-3-3 (2) en 4-1-2-1-2 (2). Opstellingen die me de laatste 3 Fifa's juist nooit lagen.
- Shadow op bijna alle verdedigende spelers en Deadeye op alle aanvallende spelers werkt erg goed! Veel beter dan Hunter bijvoorbeeld waarmee ik de spelers kocht.

Denk dat ik volgend weekend wel over sla (weinig tijd). Over de 2 weken hoop ik op hetzelfde resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
G1 toch binnengehaald met 20-10. Moeizaam weekend, met totaal verschillende verbindingen. Soms heel goed, op andere momenten erg veel delay. Ben overgeschakeld naar 4-2-3-1 met van Basten, Di Maria, Villa en Politano voorin. Dat maakte wel verschil zeg, speelde erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
SH-FR schreef op zondag 8 december 2019 @ 17:31:
[...]

Fijn om hier wat herkenning te lezen. Zelf nu 18-10 dus nog een kleine kans op G1. Vanochtend even gespeeld, toen speelde het heerlijk, nu zoals gewoonlijk weer totaal zaad.

Heb niet sterk gespeeld, maar wat ik wel weet is dat net als jij alles verkeerd valt dit weekend. Elke tegenaanval is een goal en een wedstrijd waarin ik alles onder controle heb kantelt soms volledig uit het niets. Jammer, maar is niet anders. Proberen nog G1 te halen.
Zag dat je G1 hebt gehaald, in ieder geval prima resultaat dan nog. Soms zit het gewoon tegen. Normaal gesproken weet ik me ook rustig te houden, maar ik was behoorlijk moe door tweede late avonden met wat drank. Merkte dat ik me dan toch niet echt kan inhouden, paar wedstrijden daardoor ook heel slecht gespeeld, vol met frustratie.

Ik weet niet of ik er goed aan ga doen om mn team beetje om te gooien, maar speel nu al een paar WLs met dit team. Misschien juist leuk om weer vers bloed te hebben. Mbappe IF komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Xamsix schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:04:
[...]

Zag dat je G1 hebt gehaald, in ieder geval prima resultaat dan nog. Soms zit het gewoon tegen. Normaal gesproken weet ik me ook rustig te houden, maar ik was behoorlijk moe door tweede late avonden met wat drank. Merkte dat ik me dan toch niet echt kan inhouden, paar wedstrijden daardoor ook heel slecht gespeeld, vol met frustratie.

Ik weet niet of ik er goed aan ga doen om mn team beetje om te gooien, maar speel nu al een paar WLs met dit team. Misschien juist leuk om weer vers bloed te hebben. Mbappe IF komt eraan!
Beetje afwisseling is wel goed en leuk vind ik persoonlijk. Heb mijn voorhoede met Neymar, Messi en Mbappe verkocht.
Messi meer vanwege zijn potm als die 1,5 miljoen is doe ik hem die moet terug beste speler voor mij deze fifa. Ligt eraan hoe de stats zich gaan verhouden met een tradable versie.

Heb best veel plezier met mijn totgs Son en Kane, kane is wel vrij lomp maar zijn schoten zijn waanzin :) Mane IF is eigenlijk een verkapte Mbappe. Na futmis en toty maar weer is kijken hoe de selectie eruit ziet ;)
Merk wel dat mijn middenveld en verdediging totaal niet verander puur de aanvallers waarin ik wissel.
Duo van dijk, pigue Halloween en ter stegen gaat niet weg zo sterk zijn die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012

Jebus4life

BE User

Ik had ergens gelezen (of gehoord) een tijdje terug dat een speler die je koopt op de markt en die nog 0 wedstrijden op de teller heeft, na x aantal tijd (10 dagen? ) een first owner wordt, klopt dat eigenlijk?

(ik zou het maar vreemd vinden, maar, ik meen dat echt ergens gezien te hebben. Nuja, gezien een snelle Google opdracht me niet bepaald wijzer maakt. Lijkt de kans me wel eerder klein :o)

[ Voor 4% gewijzigd door Jebus4life op 08-12-2019 19:25 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:01
Jebus4life schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:24:
Ik had ergens gelezen (of gehoord) een tijdje terug dat een speler die je koopt op de markt en die nog 0 wedstrijden op de teller heeft, na x aantal tijd (10 dagen? ) een first owner wordt, klopt dat eigenlijk?

(ik zou het maar vreemd vinden, maar, ik meen dat echt ergens gezien te hebben. Nuja, gezien een snelle Google opdracht me niet bepaald wijzer maakt. Lijkt de kans me wel eerder klein :o)
Nee dat klopt niet inderdaad haha.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:28
Waarom zijn ze dan veel duurder dan de reguliere versie? Bij Ramos is het bijvoorbeeld het dubbele. Enige verschil is 0,1 punt hoger.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gold 1 is binnen, resterende potjes geloof ik wel.

Ondertussen if cr7 verkocht en neymar gehaald en VVD verkocht en Blanc 89 gehaald.
Verder veel geinvesteerd in high rated spelers. Dus met een leuke boost is het cashen en dan hopelijk kijken voor een andere versterking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Welke tactieken gebruiken jullie wanneer het spel wat stroperiger wordt?

In mijn ervaring wil het wel eens helpen om je backs mee op te laten komen, zodat je meer afspeelmogelijkheden krijgt en makkelijker de bal kan rond spelen totdat je een gaatje vindt.

Een andere effectieve tactiek is hoge druk (verdediging op 7 diepte) en pressen bij een fout. Dan is het juist verstandiger om de backs niet te laten aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op zondag 8 december 2019 @ 20:11:
Gold 1 is binnen, resterende potjes geloof ik wel.

Ondertussen if cr7 verkocht en neymar gehaald en VVD verkocht en Blanc 89 gehaald.
Verder veel geinvesteerd in high rated spelers. Dus met een leuke boost is het cashen en dan hopelijk kijken voor een andere versterking.
High rated players voor de Messi SBC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bizar btw hoe hard de icons zakken in prijzen. Nu zit ik een beetje vast, want voor een paar honderd duizend aan verlies icons te verkopen, daar heb ik niet veel zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xamsix schreef op zondag 8 december 2019 @ 20:46:
[...]

High rated players voor de Messi SBC?
Jup, hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Ik ga eens azen op Sergi Roberto en Arthur. Lijkt me dat er een Barca opdracht bij zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kw_nl schreef op zondag 8 december 2019 @ 20:01:
[...]

Waarom zijn ze dan veel duurder dan de reguliere versie? Bij Ramos is het bijvoorbeeld het dubbele. Enige verschil is 0,1 punt hoger.
Omdat er mensen zijn die deze kaarten alsnog kopen.

@Bean77
Denk je dat er idd veel mensen voor Messi zullen gaan ondanks zijn verwachte prijs en tradeable alternatieven? Verwacht dat EA wel een position change gaat doen om te compenseren.

Meteen na de aankondiging gingen de high rated la liga kaartjes ook omhoog, twijfel of alsnog inkopen zin heeft.

[ Voor 33% gewijzigd door Bossie op 08-12-2019 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
voorgaande WL: 11-2, 14-4,11-4

en nu 8-7, liep voor geen meter. Daarnaast ook bijna elke pot lag, maar daar wil ik het niet aan ophangen (al komt het mijn speltype niet ten goede). Normaal wil ik niet stoppen voor 11, maar zo weinig zin vandaag, ben er om 16:00 mee gestopt. Volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Alsof EA het wist. Ik had met de icon base sbc al een team geruild en daarna kwam er de patch dat er alleen maar baby icons uitkwamen. En het werd base okocho... Nu heb ik in het begin net danilo gekozen , en komen ze met een cuadrado sbc

[ Voor 6% gewijzigd door 038Zwolle op 08-12-2019 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
038Zwolle schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:04:
Alsof EA het wist. Ik had met de icon base sbc al een team geruild en daarna kwam er de patch dat er alleen maar baby icons uitkwamen. En het werd base okocho... Nu heb ik in het begin net danilo gekozen , en komen ze met een cuadrado sbc
Wat is het goede aan die Cuardrado kaart dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
In de aanloop naar de Messi hype heb ik vanmiddag al flink ingekocht.
Vanmiddag voor 300K aan Matuidi gekocht voor ongeveer 10K per stuk.
Gaan nu al voor 15K. 15K is zijn max verkoopprijs.
Eventjes 150K extra gecasht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012

Jebus4life

BE User

Xamsix schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:08:
[...]

038Zwolle schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:04:
Ik heb de Cuadrado SBC ook gegaan (want hij is toch behoorlijk goedkoop), maar op zich zijn zowel Cuadrado als Danilo echt beperkte upgrades tegenover Florenzi.

IGS is aan elkaar gewaagd. Danilo is defensief iets beter dan Florenzi (die super all round is) en Cuadrado is dan door zijn snelheid/dribbel wel nuttiger in de aanval (3 CB's en dan Roberto Carlos/Cuadrado is wel een leuk experiment om te doen lijkt me nu).

Hier even een vergelijking van de 3 met een courante chem op als voorbeeld

[ Voor 24% gewijzigd door Jebus4life op 08-12-2019 22:39 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
[...]

Had met mijn fitness team een rechtsback nodig. Cuadrado was een prima oplossing en dan had ik 1 van de andere 2 gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 8 december 2019 @ 20:59:
[...]

Omdat er mensen zijn die deze kaarten alsnog kopen.

@Bean77
Denk je dat er idd veel mensen voor Messi zullen gaan ondanks zijn verwachte prijs en tradeable alternatieven? Verwacht dat EA wel een position change gaat doen om te compenseren.

Meteen na de aankondiging gingen de high rated la liga kaartjes ook omhoog, twijfel of alsnog inkopen zin heeft.
Geen idee, ik gok er op. Zal mogelijk idd een cam kaart zijn die denk ik iets slechter is dan zijn laatste kaart. Dat hebben ze in het verleden ook al eens gedaan in fifa 19 geloof ik. Blijft speculeren. Denk dat er de nodige spelers zijn die al enkele kaarten hebben waardoor het verleidelijk is de sbc te gaan doen. De vraag is of EA het een hele sbc van gaat maken of niet. Dat is wel bepalend of dat het een succes is. Anders droppen de high rated spelers ook als een malle.
De markt blijft raar.

En misschien dat we dit jaar weer futmas krijgen. Dus ik denk dat high rated altijd wel van pas kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Lijkt vooral een speler die je als RM kan gebruiken in een 3 ATB formatie.

Blijf het armoedig vinden dat een club als Juventus niet eens een degelijke back kan halen.

Edit: TOTGS Ramos uit draft rewards van een gratis token een tijdje terug. Speel La Liga dus hou EM waarschijnlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 08-12-2019 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
SB rewards geopend S1. Costill IF en Chiellini UCL. Verder weinig boeiends. Vooral Chiellini vind ik nice. Bam 50k erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Twijfel of ik mijn Ter Stegen zal upgraden voor zijn TOTGS-versie, zal die merkbaar beter zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Arazogia schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:01:
Twijfel of ik mijn Ter Stegen zal upgraden voor zijn TOTGS-versie, zal die merkbaar beter zijn?
Ik heb het net gedaan, de gold card kun je voor 57 - 60k verkopen. Dus uiteindelijk kost de TOTGS versie je iets meer dan 60k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen pre-order packs vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Ik heb de mijne gekregen. Niet dat er veel in zat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Bean77 schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:53:
[...]

Geen idee, ik gok er op. Zal mogelijk idd een cam kaart zijn die denk ik iets slechter is dan zijn laatste kaart. Dat hebben ze in het verleden ook al eens gedaan in fifa 19 geloof ik. Blijft speculeren. Denk dat er de nodige spelers zijn die al enkele kaarten hebben waardoor het verleidelijk is de sbc te gaan doen. De vraag is of EA het een hele sbc van gaat maken of niet. Dat is wel bepalend of dat het een succes is. Anders droppen de high rated spelers ook als een malle.
De markt blijft raar.

En misschien dat we dit jaar weer futmas krijgen. Dus ik denk dat high rated altijd wel van pas kunnen komen.
EA heeft getwitterd dat hij 96 rated wordt, daarnaast is deze SBC een maand lang aanwezig, dus ik denk dat aardig wat mensen hem toch willen gaan doen en er de nodige packs weer geopend gaan worden met kerst om deze SBC te financieren.

Als FUTMAS net als vorig jaar wordt, dan gaat het leuk worden, 12 dagen lang 3 x een FUTMAS speler.
Sandro speelt met 12, dus hopelijk gooit EA hem vrijdag er gelijk in :)

WL was weer erg weird. Meestal probeer ik elke week 6 te winnen for een red player pick, zodat ik er genoeg heb met TOTS om te upgraden. Vrijdag ging ik 5-8 met de meest kut gameplay ooit. Gisteravond dacht ik ga door tot ik verlies, toen was het ondertussen al 11-8. Ben er toen mee gestopt, maar wat was de gameplay veel beter en wat is TOTGS Mertens goed (20 goals in WL), voor 460k een no brainer nu denk ik. Zeker als je Scream Insigne hebt.

Daarnaast eindelijk packluck deze FIFA: SB rewards gold 2 TOTGS ter Stegen uit een kut gemengd pakje met maar 1 rare en uit een andere pakje Griezmann, toch weer 230k erbij,

[ Voor 21% gewijzigd door bvbal79 op 09-12-2019 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
EA access gedaan in het begin? Ik heb toen eerste week 4 pakjes gehad namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Hey guys,

Na de enorme miskoop van Martinez, ben ik achteraf wel blij met de kaart zelf. Presteerde prima deze WL. Denken jullie dat het nog zin heeft om wat high rated kaarten in te slaan voor donderdag? Of is dat inmiddels al te laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ook niet btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Ben benieuwd hoe laag de market gaat, alles zakt goed. Straks komt Messi en nog de futmas cards. Vroeg in januari Team of the Year. Dus wellicht blijven de Gold cards alsmaar zakken. Best zin om een Mbappe en/of Neymar op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 09:30
Hoe groot denken jullie dat de kans is dat je voor die Messi SBC gewoon Messi zelf moet inleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Arwintju schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:03:
Hoe groot denken jullie dat de kans is dat je voor die Messi SBC gewoon Messi zelf moet inleveren?
Niet, hoeveel Messi kaarten zijn er op de markt ,zijn lang niet zoveel als mensen die de sbc doen.
Ik denk wat @Bean77 zegt ze doen hem tijdens futmas zodat er veel Packs worden geopend voor high rated kaarten. Business strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemiddag,

Ik ben sinds vorige week gestart met traden en dat lukt vrij goed. Ik doe dit voornamelijk met de webapp. Sinds gisteren avond lukt het mij jammer genoeg niet meer om op een speler te bieden. Ik krijg telkens de melding: "er is teveel gebruik gemaakt van deze funcite en derhalve is deze tijdelijk uitgeschakeld." Heeft er nog iemand dit problem? valt dit op te lossen?
Vorige dagen kreeg ik soms dezelfde melding, maar verdween deze na een paar minuten.

Zeer vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Ben inderdaad ook zeer benieuwd naar die Messi SBC, verwacht zelf echter dat hij niet goedkoper zal zijn dan 1,8 miljoen, met natuurlijk wel wat goede packs terug. EA heeft vaker zieke kaarten uitgebracht die vervolgens gewoon dik boven de miljoen kosten, denk aan een Aguero. Messi is nog een stapje hoger dus ik verwacht 1.8 miljoen.

Ik zou EA niet eens ongelijk geven hoor. Het is niet de bedoeling dat iedereen opeens met Messi kan spelen, met packs en spelers in je club kost de SBC netto wellicht zo’n 1,2 tot 1,4 miljoen en dat is gewoon degelijk. Wie weet wordt ie wat goedkoper, we gaan het wel zien.

Mijn team kan ik op dit moment nauwelijks verbeteren. Heb Politano, Di Maria, Van Basten en David Villa op de CAM’s en ST, Guardiola en 84 Serie A League CVM, en Hernandez IF, Manolas, Romagnoli Scream en Cuadrado. Tips zijn nog steeds altijd welkom, budget is 500k ruim,

Heb lekker vrij de rest van de dag en morgen dus ga me weer richten op het completen van de Bundesliga SBC, hopelijk pack ik weer iets goeds, heb hem nu 2 keer gedaan en de eerste keer Lewa en de tweede keer Kane, flink winst op gemaakt dus.
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:19:
Goeiemiddag,

Ik ben sinds vorige week gestart met traden en dat lukt vrij goed. Ik doe dit voornamelijk met de webapp. Sinds gisteren avond lukt het mij jammer genoeg niet meer om op een speler te bieden. Ik krijg telkens de melding: "er is teveel gebruik gemaakt van deze funcite en derhalve is deze tijdelijk uitgeschakeld." Heeft er nog iemand dit problem? valt dit op te lossen?
Vorige dagen kreeg ik soms dezelfde melding, maar verdween deze na een paar minuten.

Zeer vervelend!
Je hebt een tijdelijke market ban en het lijkt erop dat dit nu een 24 uurs ban is. Dit krijg je als je veel bied op spelers. Soms duurt de ban heel kort, een andere keer een hele dag. Geduld dus!

[ Voor 26% gewijzigd door SH-FR op 09-12-2019 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

SH-FR schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:39:
Ben inderdaad ook zeer benieuwd naar die Messi SBC, verwacht zelf echter dat hij niet goedkoper zal zijn dan 1,8 miljoen, met natuurlijk wel wat goede packs terug. EA heeft vaker zieke kaarten uitgebracht die vervolgens gewoon dik boven de miljoen kosten, denk aan een Aguero. Messi is nog een stapje hoger dus ik verwacht 1.8 miljoen.

Ik zou EA niet eens ongelijk geven hoor. Het is niet de bedoeling dat iedereen opeens met Messi kan spelen, met packs en spelers in je club kost de SBC netto wellicht zo’n 1,2 tot 1,4 miljoen en dat is gewoon degelijk. Wie weet wordt ie wat goedkoper, we gaan het wel zien.

Mijn team kan ik op dit moment nauwelijks verbeteren. Heb Politano, Di Maria, Van Basten en David Villa op de CAM’s en ST, Guardiola en 84 Serie A League CVM, en Hernandez IF, Manolas, Romagnoli Scream en Cuadrado. Tips zijn nog steeds altijd welkom, budget is 500k ruim,

Heb lekker vrij de rest van de dag en morgen dus ga me weer richten op het completen van de Bundesliga SBC, hopelijk pack ik weer iets goeds, heb hem nu 2 keer gedaan en de eerste keer Lewa en de tweede keer Kane, flink winst op gemaakt dus.
SBC di Maria? Ben wel benieuwd of het wat is - heb hem wel gedaan maar nog niet mee gespeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:19:
Goeiemiddag,

Zeer vervelend!
Kun je oplossen door even een fifa potje te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
ErnstMid schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:41:
[...]

SBC di Maria? Ben wel benieuwd of het wat is - heb hem wel gedaan maar nog niet mee gespeeld :+
Speelt erg goed! Zijn WF weet ik meestal wel mee om te gaan, voor mij is het geen probleem zolang de rest van mijn spelers minimaal 4* hebben. Zijn versnelling is geniaal en balcontrole erg goed. Voor de prijs een absolute must-have wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand overigens die Benz gehaald heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Volgens mij hebben alle EA access mensen al 24 gehad. Kan me nog herinneren dat ik de eerste week 2x die packs kreeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:44:
Benzema eigenlijk altijd waardeloos gevonden dus overgeslagen.. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:51

RBH

Ook voor het eerst ooit eens online aan het spelen om Tagliafico binnen te slepen, wat een drama zeg. Divisie 9 en nog elke wedstrijd verliezen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:32
RBH schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:28:
Ook voor het eerst ooit eens online aan het spelen om Tagliafico binnen te slepen, wat een drama zeg. Divisie 9 en nog elke wedstrijd verliezen. :X
Van offline spelen leer je ook niks, computer speelt altijd op dezelfde manier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:33
tukkerterror90 schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:44:
[...]

Van offline spelen leer je ook niks, computer speelt altijd op dezelfde manier
Dan heb jij nog nooit squad battles gespeeld :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:44:
Ik heb hem drie weken terug voor weinig op de kop getikt. Icm Griezmann een ideale tandem. Benz is traag, lomp, maar een goalgetter. Pakt volley op de voet en ramt hem in het doel. Gezien zijn dribbel en fysiek gaat ie niet makkelijk neer. Griezmann is het andere uiterste. Sierlijk, bewegelijk, snel.

Samen met Suarez/Fekir als CAM mijn ideale la liga trio voor. Met snelle spelers op de flanken zoals Dembele en Vinicius jr en voorzetten op de achterlijn weet Benz wel raad. Of het nu gaat om kopballen, omhalen of anderszins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:03:
[...]

Ik heb hem drie weken terug voor weinig op de kop getikt. Icm Griezmann een ideale tandem. Benz is traag, lomp, maar een goalgetter. Pakt volley op de voet en ramt hem in het doel. Gezien zijn dribbel en fysiek gaat ie niet makkelijk neer. Griezmann is het andere uiterste. Sierlijk, bewegelijk, snel.

Samen met Suarez/Fekir als CAM mijn ideale la liga trio voor. Met snelle spelers op de flanken zoals Dembele en Vinicius jr en voorzetten op de achterlijn weet Benz wel raad. Of het nu gaat om kopballen, omhalen of anderszins.
Iets van 50k nu met untradeables, misschien goed om in de pocket te hebben als POTM Messi goedkoper word dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:53:
[...]

Iets van 50k nu met untradeables, misschien goed om in de pocket te hebben als POTM Messi goedkoper word dan verwacht.
Ik heb de gouden Benz voor 13.5k gehaald. Geen zin om een speciale Benz voor 50k te halen via de SBC. Voor het prijsverschil kan ik mijn EPL squad uitbreiden met Walker als RB. Al heb ik nu Cancelo.

[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 09-12-2019 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:32
Terranova schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:57:
[...]

Dan heb jij nog nooit squad battles gespeeld :+
Jawel hoor, squad battles vind is zo vreselijk saai, alleen als je op wereldklasse of legendarisch speelt heb je tegenstand, en als de CPU wil scoren kan jij alleen maar toekijken dan worden er opeens schoten van 40 meter in de kruising geschoten, lekker scripted🙈🙈😅😅😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

RBH schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:28:
Het speelt voor mij online ook echt dramatisch. Allemachtig zeg, nieuw dieptepunt voor mij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Mag vanavond niet klagen qua pack luck. Pak eerst Pique en daarna Suarez :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:33
tukkerterror90 schreef op maandag 9 december 2019 @ 19:47:
[...]

Jawel hoor, squad battles vind is zo vreselijk saai, alleen als je op wereldklasse of legendarisch speelt heb je tegenstand, en als de CPU wil scoren kan jij alleen maar toekijken dan worden er opeens schoten van 40 meter in de kruising geschoten, lekker scripted🙈🙈😅😅😅
Haha inderdaad, speel je op semi-pro puur voor de objectives, is het 60 rated team opeens beter dan een team vol met icons _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:11:
Mag vanavond niet klagen qua pack luck. Pak eerst Pique en daarna Suarez :+
Gisteren TOTGS Ramos, nu weer TOTGS Martinez.
Die tweede is helaas untradeable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Hahaha, kom er net achter dat die Colombiaanse aanvaller van Rangers een TOTT kaart heeft. Lekker dan, met z’n irritante vingertje tegen Feyenoord. Laat dat nou net z’n dynamische afbeelding zijn (:

Hahaha, hoe dan ook. Ik ben voorlopig wel zoet met mijn team. De switch van 4-2-2-2 naar 4-2-3-1 pakt voorlopig uitstekend uit, wat ik niet had verwacht. Altijd nog even afwachten of het zo blijft, maar sta nu op 1410 in Rivals en dat is vooralsnog het hoogste van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:51

RBH

ErnstMid schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:15:
[...]

Het speelt voor mij online ook echt dramatisch. Allemachtig zeg, nieuw dieptepunt voor mij :')
Inmiddels toch wel een wedstrijd weten te winnen en een gelijk, ik zie progressie. :)

Ik moet vooral aan de opstelling en spelerstactics nog even sleutelen. Je merkt dat dat online wel echt veel meer een ding is.

Mijn verdedigers worden overlopen alsof ze stilstaan, dus ik zat te denken aan wat meer terughangender (is dat een woord?) spelen en wellicht narrow achterin. (Laat ze maar komen met die voorzetten vanaf de flanken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Gaat bij mij ook erg slecht. Zit normaal rond de 1300-1400 skillpoints maar inmiddels net iets boven de 1000 en weer in divisie 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
Voor mij is gebleken dat afgelopen weekend toch 41212(2) weer als goede speelstijl bevalt. Daarom zit ik te twijfelen om naast Naingollan PP, Dele Alli Scream als rcm in te passen. Staan er 2 tanks op het middenveld die box to box kunnen spelen.

Iemand ervaring met zijn kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huis-r schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:14:
Voor mij is gebleken dat afgelopen weekend toch 41212(2) weer als goede speelstijl bevalt. Daarom zit ik te twijfelen om naast Naingollan PP, Dele Alli Scream als rcm in te passen. Staan er 2 tanks op het middenveld die box to box kunnen spelen.

Ik heb vrij lang met hem gespeeld, prima als box to box CM en zijn physiek helpt zeker op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
huis-r schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:14:

Speel al heel het seizoen ongeveer 41212(2) , ging een paar weken terug echt voor geen meter, sinds vorige week loopt het weer als een tierelier. Geen idee of het toeval is of dat er iets in een update veranderd is wat er voor zorgt dat die opstelling beter werkt.

Iets heel anders. Ik heb het idee dat team fitness kaartjes minder droppen uit 400g bronze packs. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny182
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-03 19:57
sjakieman schreef op zondag 8 december 2019 @ 18:47:

- Het af en toe aanzetten van team press tijdens de wedstrijd werkt erg fijn. Doe het vaak direct nadat ik zelf gescoord heb en de tegenstander verwacht het dan totaal niet zodat de 2e er vaak ook snel in ligt.
Heb je dan gewoon de standaard tactiek aangepast of zelf iets bedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
@Paffelton Helemaal mee eens, sinds afgelopen weekend loopt dat als vanouds. Dat heeft me ook doen beslissen om die lijn even door te trekken. Wat betreft je vraag bronze packs: ik open die zelden, dus weinig gevoel bij

Ik ga Dele sowieso maar aanschaffen deze week. Ik lees daarnaast wel eens dat mensen Zanetti in-game op CVM positie plaatsen. Doet iemand dat hier? En wie vult dan de RB positie in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
huis-r schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:15:
@Paffelton Helemaal mee eens, sinds afgelopen weekend loopt dat als vanouds. Dat heeft me ook doen beslissen om die lijn even door te trekken. Wat betreft je vraag bronze packs: ik open die zelden, dus weinig gevoel bij

Ik ga Dele sowieso maar aanschaffen deze week. Ik lees daarnaast wel eens dat mensen Zanetti in-game op CVM positie plaatsen. Doet iemand dat hier? En wie vult dan de RB positie in?
Ligt aan je team.. of je budget.
Ik heb verschillende mensen sissoko zien gebruiken op de RB positie. Vooral snelheid en verdedigende stats zijn belangrijk (fysiek is leuk mee genomen maar niet essentieel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
Ja precies, daar zat ik dus ook aan te denken. Sissoko speelt nu bij mij CVM, dus ik zou het eens kunnen proberen.

Teampie ziet er overigens nu zo uit (in-game):https://www.futbin.com/20/squad/11681221

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 07:52
Messi gekocht vandaag, bijna geen munten meer over maar onwijs veel zin om er mee te spelen!
Ik ga 4-2-3-1 spelen, denk Messi maar in de spits hè? Of toch cam?
Pagina: 1 ... 66 ... 185 Laatste