Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

• sensately
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 07-01 10:27
huis-r schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:47:
Ja precies, daar zat ik dus ook aan te denken. Sissoko speelt nu bij mij CVM, dus ik zou het eens kunnen proberen.

Teampie ziet er overigens nu zo uit (in-game):https://www.futbin.com/20/squad/11681221
Ja ziet er prima uit als je sissoko en zanetti wisselt. Heel belangrijk is je RB ook weer niet..

• Arwintju
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17-01 10:44
Jamesl schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:56:
Messi gekocht vandaag, bijna geen munten meer over maar onwijs veel zin om er mee te spelen!
Ik ga 4-2-3-1 spelen, denk Messi maar in de spits hè? Of toch cam?
Absoluut als CAM. Ik heb de luxe om Neymar CR7 en Messi allen in 1 team te hebben maar Messi is veruit de beste op CAM. Neymar is daar ook wel interessant maar bracht om de een of andere manier toch niet wat Messi bracht op die CAM positie.

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 06:54
Arwintju schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 13:23:
[...]

Absoluut als CAM. Ik heb de luxe om Neymar CR7 en Messi allen in 1 team te hebben maar Messi is veruit de beste op CAM. Neymar is daar ook wel interessant maar bracht om de een of andere manier toch niet wat Messi bracht op die CAM positie.
Grappig ik prefereer hem juist als spits, samen met totgs mertens. Heb hazard 92 er achter staan als cam. Ik vind Messi als cam te ver van het doel spelen (mogelijk door med attacking workrate).

Nachtapotheker wijzigde deze reactie 10-12-2019 14:25 (3%)

Heeft iedereen tegenwoordig Messi ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• bebopper
  • Laatst online: 18-01 09:55

bebopper

I'm an absolute beginner...

Nee, ik ben volgens mij de enige zonder :-( :P , ben nog aan het sparen :*)
Bossie schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 14:25:

"Life is what happens to you while you're busy making other plans."

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 00:32
Blijkt wel een aardige speler te zijn🤔🤔
Geen Messi hier, lekker Dembele op RB. Cheapo.

PSN/Steam: Xamsix

• Nachtapotheker
Lijkt er wel op he :+ al kom ik hem bij tegenstanders niet heel vaak tegen.

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 21:31
Heb Politano, goedkoper en speelt als een grote Messi. Zeker als oooooit zijn upgrade komt, zoals EA ooit heeft aangekondigd.

• sensately
Ik vind persoonlijk neymar fijner spelen dan messi. plus ik hou weer wat coins over voor andere spelers haha

• Benny
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11-01 21:26
Ik ben voor het eerst in mijn lange FUT carrière begonnen met trading en het betaald zich meteen uit.. zootje Rugani, Romagnoli, Politano, Keita en nog aantal duurdere kaarten gekocht en doorverkocht en heb al iets van 80k winst gepakt in 1 dag.. is dit effe lekker zeg :)

• RBH
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18-01 18:51

RBH

Wazzup?

Vandaag nog even een aantal Rivals potjes gedaan, resultaat: afgezakt naar divisie 10, haha.

Ben ik nou zo slecht of zijn zij nou zo goed? >:) (Dat eerste, sowieso)

Verdedigen is echt een drama. Heb wel een opstelling gevonden waar ik mij wat meer comfortabel bij voel, maar in de box (zowel aanvallend als verdedigend) verpest ik al mijn wedstrijden.
Fraaank schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:04:
[...]

Heb Politano, goedkoper en speelt als een grote Messi. Zeker als oooooit zijn upgrade komt, zoals EA ooit heeft aangekondigd.
Er is wel een upgrade voor Politano, die 87 rated. Die kun je bij doelstellingen verdienen volgens mij. Of bedoel je een nog grotere upgrade? :)

6D | 35 1.4 ART | 70-200 L | Apple Watch 5 | PSN: Robin_NL90

• Fraaank
RBH schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:12:
Er is wel een upgrade voor Politano, die 87 rated. Die kun je bij doelstellingen verdienen volgens mij. Of bedoel je een nog grotere upgrade? :)
Die bedoelde ik inderdaad! Die 87 rated is zo'n baas! Hopen dat de upgrade-mogelijkheid beetje snel komt.

• Nachtapotheker
Fraaank schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:04:
[...]

Politano is idd ook erg fijn, dat is m’n supersub. Maar qua dribbel is Messi nog wel een klasse beter, moet ook wel om de prijs te rechtvaardigen :+

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 22:36
Fraaank schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 17:28:
[...]

Die bedoelde ik inderdaad! Die 87 rated is zo'n baas! Hopen dat de upgrade-mogelijkheid beetje snel komt.
Hoe speel je met Politano in game? En waar liggen vooral zijn kwaliteiten? Ik heb hem vaak als RCAM in 4231 kan hij tot nu toe niet echt beslissend zijn in de Rivals/WL. Rendement is bijv. niet beter dan een Gomez. Waarschijnlijk gebruik ik hem verkeerd :+

• 038Zwolle
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 01:51
Rivals 🤮 inmiddels hopeloos aan het ballen in div 5. Ij denk de laatste 5 teams vol met icons en allemaal met Messi. Drop back, sssssst emoties, alles af willen kijken, alle pauzes gebruiken etc het is nog erger dan de WL.

Ene laatste potje gaat enorm gelijk op . Uiteindelijk evenveel schoten , even veel open kansen, maar ik verlies met 7-2!

Laatste potje sta ik 2-1 voor pauzeert hij hem tijdens uittrap. Enigzins gefrustreerd stuk ik op x waardoor als het spel hervat ik de bal keurig bij zijn vardy in de voeten schuift 2-2. En uiteindelijk, verlies ik uiteraard ook nog in de 95ste minuut (2mjn blessuretijd...)

• DeeleNL
038Zwolle schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:37:
Rivals 🤮 inmiddels hopeloos aan het ballen in div 5. Ij denk de laatste 5 teams vol met icons en allemaal met Messi. Drop back, sssssst emoties, alles af willen kijken, alle pauzes gebruiken etc het is nog erger dan de WL.

Ene laatste potje gaat enorm gelijk op . Uiteindelijk evenveel schoten , even veel open kansen, maar ik verlies met 7-2!

Laatste potje sta ik 2-1 voor pauzeert hij hem tijdens uittrap. Enigzins gefrustreerd stuk ik op x waardoor als het spel hervat ik de bal keurig bij zijn vardy in de voeten schuift 2-2. En uiteindelijk, verlies ik uiteraard ook nog in de 95ste minuut (2mjn blessuretijd...)
Ik vind dat ook altijd zo zielig als tegenstanders in een nikszeggend Rival potje in divisie 7 gaan ‘shushen’ en vervolgens als jij een keer scoort bij de aftrap zo lang mogelijk niet bewegen en daarna op pauze drukken zonder te wisselen. Vraag me dan altijd af of je op zo’n moment trots op jezelf bent :') zeker als je zo’n omlaag gevallen divisie 3/4 speler bent die puur voor objectives speelt |:( dan is voor mij de lol eraf!

• 038Zwolle
sjakieman schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 17:22:
[...]

Met de gewone Messi kan je sowieso na minder dan een half jaar al spelen ook al koop je geen enkele fifa punt en speel je weinig. Als het zo makkelijk was dan speelde iedereen nu al met de 20 beste spelers van het spel en zat iedereen te klagen dat ze alleen maar dezelfde spelers tegen kwamen.

Ik ben hier misschien de enige in maar waarom geld uitgeven, wordt het spel er leuker van? Als je niks uit die extra pakjes haalt dan is het sowieso al weggegooid geld maar zelfs al heb je wel heel veel pack luck en gelijk een goed team... Gaat dat goede team ook niet snel weer vervelen omdat het toch altijd nog beter kan? En dan moet je nog meer uitgeven want de enige versterkingen zijn dan al helemaal niet meer te betalen.

Leuk dat ik vandaag Kante pack vandaag maar op de lange termijn zal ik echt niet meer potjes per maand gaan spelen omdat ik dan een beter team heb.
Nouja, als ik voor mezelf spreek. Packs kopen is erg verleidelijk. Ben inmiddels 33 en heb een andere levensstijl dan 20 jaar geleden. Een WL spelen kan ik gewoon niet opbrengen. Rivals is leuk, maar wordt aardig verziekt door de achievements.

Ik vertik het om (veel) geld uit te geven aan Fifa , maar ik investeer liever een paar tientjes , dan dat ik alles bij elkaar speel en er een soort van 2e werkplek van moet maken.

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Hij is in de bonus deze week }:O

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 17-01 11:29
Joosie200 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:14:
[...]

Hij is in de bonus deze week }:O
Alles is in de bonus deze week. Mertens TOTGS is gewoon mega goed, maar is gewoon gezakt naar 390k

• Arazogia
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 22:43
Memphis redt persoonlijk even mijn RTTF kaartje _/-\o_

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 18-01 17:09
DeeleNL schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:53:
[...]

Ik vind dat ook altijd zo zielig als tegenstanders in een nikszeggend Rival potje in divisie 7 gaan ‘shushen’ en vervolgens als jij een keer scoort bij de aftrap zo lang mogelijk niet bewegen en daarna op pauze drukken zonder te wisselen. Vraag me dan altijd af of je op zo’n moment trots op jezelf bent :') zeker als je zo’n omlaag gevallen divisie 3/4 speler bent die puur voor objectives speelt |:( dan is voor mij de lol eraf!
Die heb je zelfs in divisie 9 & 10.

zo triest.
Gisteravond ook weer zo'n potje. na 10 minuten al 1-1, maar daarna speelde de ander sterk en liep snel uit naar 3-1. Geen probleem, maar elke goal werd uitgebreid gevierd, herhaald, gepauzeerd en afgewacht. Heb daarna de score zonder wat te doen naar 5-1 laten uit lopen.

Daarna deed de ander ook niets meer, en kwamen we overeen (zonder communicatie) allebei nog flink te scoren voor de objectives :D
Het kan verkeren :X

Heb als divisie 8/9 speler nu bijna The Ox binnen, dus level 30 qua punten. Moet er nog 8K, die hark ik de komende week wel binnen O-)

PSN: Patrick_D

• DeeleNL
Iemand tips voor mijn team? Ik speel meestal 4231 of 352 in game maar het gaat niet best. Zal uiteraard ook te maken hebben met de huidige tegenstanders in Rivals.

Bij 4231 zakt Nainggolan naar CDM met Allan, Martinez als ST en Costa, Dybala en Politano als CAM. Bij 352 gaat Zanetti naar CDM en Nainggolan naar CAM. Dybala en Martinez als ST.

Iemand ervaring met 41212? Lees ik ook goede berichten over en was in FUT 19 mijn favo formatie.

1

DeeleNL wijzigde deze reactie 11-12-2019 09:20 (6%)

• sensately
Arazogia schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:41:
Memphis redt persoonlijk even mijn RTTF kaartje _/-\o_
hoeveel is hij gestegen?

• Arazogia
Geen idee, maar aangezien ik ermee speel is de +1 altijd leuk meegenomen :)

• bvbal79
Hij was gezakt naar 240, door zijn goal is hij weer zijn oude prijs

• bvbal79
Arazogia schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:02:
[...]

Geen idee, maar aangezien ik ermee speel is de +1 altijd leuk meegenomen :)
of dat de prijs rechtvaardigd is een andere vraag. Je betaald nu de prijs voor een rating ergens in februari ofzo. Kans is ook groot dat hij een TOTW vandaag krijgt en dan zie ik hem wel verder inzakken bij een slechte loting

• Arazogia
bvbal79 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:32:
[...]

of dat de prijs rechtvaardigd is een andere vraag. Je betaald nu de prijs voor een rating ergens in februari ofzo. Kans is ook groot dat hij een TOTW vandaag krijgt en dan zie ik hem wel verder inzakken bij een slechte loting
De prijs maakt me niet zoveel uit, ik vind het leuk om met hem te spelen. Als hij dan ook nog beter wordt is het altijd mooi meegenomen :9
Hoelang zou de markt nog door blijven zakken? Heeft dit echt alleen te maken met de SBC van Messi die morgen uitkomt? Kunnen we dus verwachten dat de markt zijn laagste punt vandaag bereikt?

• bvbal79
Xamsix schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:04:
Hoelang zou de markt nog door blijven zakken? Heeft dit echt alleen te maken met de SBC van Messi die morgen uitkomt? Kunnen we dus verwachten dat de markt zijn laagste punt vandaag bereikt?
Veel onzekerheden denk ik. Prime icons (zie ook icons inzakken), POTM Messi, FUTMAS (vorig jaar 33 player SBCS) Denk dat iedereen inderdaad liquid wil zijn. PC en XBOX markt ziet er zelfs slechter uit dan die van PS4

En dan is er ook nog de kans op een POTM Werner en POTM Son deze maand

Vrijdagavond weten we meer en gaat de markt zich hopelijk een beetje herstellen.

bvbal79 wijzigde deze reactie 11-12-2019 12:15 (12%)

• sensately
Xamsix schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:04:
Deze video geeft wat duidelijkheid waarom alles zo is gedaald: YouTube: Hoe hebben ze dit kunnen doen.. | FIFA 20 NEVER ENDING GLORY #72

• bvbal79
Nou helemaal EA de schuld geven is natuurlijk onzin. POTM Messi heeft een grote invloed op high rated kaarten en niet zozeer dat er meer pakketjes geven met hogere pack kans TOTGS. Die beredenering klopt ook niet, want als er meer TOTGS worden gepacked dan zijn er ook meer coins in het spel, meer coins betekent dat prijzen stijgen. Iedereen wil liquid blijven vanwege wat ik hier boven genoemd hebt.

Ben het dus niet eens met deze kerel.

• sensately
bvbal79 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:29:
[...]

Nou helemaal EA de schuld geven is natuurlijk onzin. POTM Messi heeft een grote invloed op high rated kaarten en niet zozeer dat er meer pakketjes geven met hogere pack kans TOTGS. Die beredenering klopt ook niet, want als er meer TOTGS worden gepacked dan zijn er ook meer coins in het spel, meer coins betekent dat prijzen stijgen. Iedereen wil liquid blijven vanwege wat ik hier boven genoemd hebt.

POTM messi heeft een invloed op de high rated spelers die tegen de SBC waarde aan zitten. De overige high rated spelers worden minder waard omdat er betere spelers/versies worden gereleast en zoals je al aan gaf omdat iedereen liquid wil zijn(voor futmas/toty)

Ben overigens wel benieuwd welke prijs EA in gedachten heeft voor POTM Messi..
bvbal79 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:29:
[...]

Ik heb de video niet gekeken, maar ben het oneens met de redenering. Dat er meer TOTGS kaartjes gepacked worden staat naar mijn inziens los van de hoeveelheid coins in het spel.

• Kanters85
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 14-01 10:06
Ik ben wel heel benieuwd naar de upgrades van de CL spelers zoals Son en Gomez.

Varane en Mané looking gooood.

• cubert20
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 17-01 23:00
varane upgrade is echt superminimaal

• Fraaank
Zo weer een week WL voor niets gespeeld!

@DeeleNL Ik zou Costa inruimen voor Scream Laxalt.

Fraaank wijzigde deze reactie 11-12-2019 16:57 (9%)

• Ambianz
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:52
Fraaank schreef op woensdag 11 december 2019 @ 16:57:
[...]

Zo weer een week WL voor niets gespeeld!

@DeeleNL Ik zou Costa inruimen voor Scream Laxalt.
Het is niet extreem slecht maar het was potentieel een prachtige totw met bijv nog Son, Rashford, Messi en Neymar of Mbappe

• sjakieman
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 01:57
Danny182 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:55:
[...]

Heb je dan gewoon de standaard tactiek aangepast of zelf iets bedacht?
Pressing bedoel je? Ik wijzig mijn opstelling niet maar kies die optie met die pijltjes toetsen. Kies ook wel eens voor aanvallende backs.

Mijn 4-3-3(2) is gebaseerd op https://www.reddit.com/r/...y_promised_guide_here_is/
Maar speel dus niet meer exact zo. Zo uit mijn hoofd speel ik nu balanced (ipv press after possesion loss) en staat mijn spits op get in behind. Misschien nog wel wat dingen maar dat zou ik moeten nakijken.

Bij de 4-1-2-1-2(2) is het belangrijkse dat mijn CDM tussen de centrale verdedigers komt te staan. Zou de rest moeten nakijken volgende keer.

Sinds zondag niet meer gespeeld maar toen liep het erg lekker. Eerst won ik mijn laatste 6 potjes in de WL en omdat het zo goed liep wilde ik nog even rivals spelen tot ik verloor. Maar ook daar won ik er 6 op rij (nu in divisie 5), verloor pas toen ik mijn draft token ging gebruiken en daar een andere opstelling moest spelen.
038Zwolle schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:16:
[...]

Nouja, als ik voor mezelf spreek. Packs kopen is erg verleidelijk. Ben inmiddels 33 en heb een andere levensstijl dan 20 jaar geleden. Een WL spelen kan ik gewoon niet opbrengen. Rivals is leuk, maar wordt aardig verziekt door de achievements.

Ik vertik het om (veel) geld uit te geven aan Fifa , maar ik investeer liever een paar tientjes , dan dat ik alles bij elkaar speel en er een soort van 2e werkplek van moet maken.
Dat snap ik. Lees hier soms reacties van "WL voor niks gespeeld want de rewards waren niets...". Dan kan je toch beter iets anders met je tijd gaan doen. Heb mezelf eerder ook wel eens betrapt dat ik nog een laatste win wilde halen ook al had ik geen zin meer. Na een paar keer gefrustreerd gestopt te zijn doe ik dat niet meer. Geen zin is gelijk stoppen (wel wat makkelijker met een zoon die dan meestal nog wel zin heeft in een paar potjes).

Maar het gaat mij er meer om dat Fifa volgens mij niet leuker is als je de beste spelers hebt. Vorig jaar heb ik veel gespeeld en had voor en na TOTS echt een geweldig team. Maar het was niet leuker dan de 2 10k teams waarmee ik de 1e maand speelde. Dat is misschien wat overdreven maar voor 70k heb je met uitzondering van Reus en Neuer gewoon de beste 11 van de bundesliga. Dan heb je ook niet de speciale kaarten voor de al hoge rated spelers maar dat verschil is vaak toch niet al te groot. Het verschil in wins in de WL met een team van 1 miljoen is erg klein volgens mij. Het grootste verschil is misschien zelfs dat tegenstanders sneller rage quiten tegen een 1 mil team... Maar of het nou echt zoveel beter speelt? Of dat je er meer plezier uit haalt?

• noodel1988
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23:34
Kanters85 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 16:04:
Elke ronde is +1...

Trakt | Last.fm | discogs

• Markuss
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 16-01 19:02
Kanters85 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 16:04:
Hier kan je de stappen zien per speler:

https://www.futbin.com/rttf
Bwoah ik heb 3 baby icons en die zijn echt allemaal zo ontzettend gedaald. Heel pijnlijk. Heb het gevoel dat ze meer zijn gedaald dan de rest van de market.

• bvbal79
Xamsix schreef op woensdag 11 december 2019 @ 22:05:
Bwoah ik heb 3 baby icons en die zijn echt allemaal zo ontzettend gedaald. Heel pijnlijk. Heb het gevoel dat ze meer zijn gedaald dan de rest van de market.
gaan weer stijgen vanaf volgende week uit packs

• darretje92
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 31-12-2019
bvbal79 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 00:24:
[...]

gaan weer stijgen vanaf volgende week uit packs
Ik denk het niet. EA is druk bezig om de markt (goud 85+) te verhogen dmv sbc. Benzema, die Maria en de laatste van vandaag. Een totw nodig voor een matige speler.

Of Messi wordt (redelijk) goedkoop, 1.6mil of lager. Of futmas gaat een grote impact hebben.

Heel veel mensen zijn hierdoor spelers aan het verkopen om coins te hebben voor het bovenstaande.

Hierdoor dalen baby icons heel hard. En dan komen de prime icons ook binnenkort uit + de nieuwe "season" icons...

Waar het uiteindelijk op neer komt is dat baby icons dalen en blijven op hun prijs. Middle icons, die je hebt gekocht, moet je hopen dat ze niet in de "season objectives" komen. Anders verlies nemen en verder gaan :P

darretje92 wijzigde deze reactie 12-12-2019 00:59 (14%)

• bvbal79
darretje92 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 00:53:
[...]

Ik denk het niet. EA is druk bezig om de markt (goud 85+) te verhogen dmv sbc. Benzema, die Maria en de laatste van vandaag. Een totw nodig voor een matige speler.

Of Messi wordt (redelijk) goedkoop, 1.6mil of lager. Of futmas gaat een grote impact hebben.

Heel veel mensen zijn hierdoor spelers aan het verkopen om coins te hebben voor het bovenstaande.

Hierdoor dalen baby icons heel hard. En dan komen de prime icons ook binnenkort uit + de nieuwe "season" icons...

Waar het uiteindelijk op neer komt is dat baby icons dalen en blijven op hun prijs. Middle icons, die je hebt gekocht, moet je hopen dat ze niet in de "season objectives" komen. Anders verlies nemen en verder gaan :P
het aanbod baby icons wordt gewoon kleiner, dus ze zullen vast weer stijgen...zeker een aantal baby icons beter zijn dan hun middle en de prime te duur dan is.

• Ambianz
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:52
Ambianz schreef op woensdag 11 december 2019 @ 17:08:
[...]

Het is niet extreem slecht maar het was potentieel een prachtige totw met bijv nog Son, Rashford, Messi en Neymar of Mbappe
Ik moet mezelf even rectificeren.

Zojuist WL rewards geopend, 2x player pick. Beste spelers zijn Stuani 82 en Vinicius 79...
Voorlopig weer laatste keer WL dit helaas.
Nou, ik val in herhaling, maar wederom schandalig slechte rewards. 2x een 83 Player Pick. De laatste keer dat ik een bruikbare kaart kreeg kan ik me niet eens meer herinneren.

Maar dan, 450k aan packs. 1x een 85 en voor de rest 83 of lager. Ik speel blijkbaar gewoon voor nop Division Rivals of Weekend League. Wat een schandalige beloningen.

Hier maar gewoon van leren en volgende week de coins kiezen, dan weet je tenminste zeker dat je Division Rivals in ieder geval niet voor niets hebt gespeeld.
Pffft, weer geen Varane, dat zou mijn verdedigen helemaal afmaken nadat ik eerst TOTGS Ramos had gepacked. Ik moet het helaas doen met untradable kaartes van Alisson, Casemiro, Fabinho en Ferland Mendy uit mijn rivals pakjes.

@SH-FR Je moet simpelweg niet verwachten dat je iets krijgt, alles is een extraatje als bonus na spelen van een leuke WL.

Bossie wijzigde deze reactie 12-12-2019 09:27 (22%)

Hier ook weinig goed. Kies zelf altijd voor de verhandelbare pakjes.
Playerpicks die dubravka en ook Depay. Niks bijzonders helaas, maar goed ik had ook geen verwachtingen.
Gold 1, dus 2 packs. 1e pack wat 85 en 85 rated spelers.

2e pack zie spoiler

Dadelijk eens zien wat de DR rewards zijn.
spoiler:

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

Rivals en Weekend League rewards waren wederom erg teleurstellend. Nu toch al een behoorlijke tijd geen enkele goede pull meer gehad. Jammer.

Bean77 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:37:
Playerpicks die dubravka en ook Depay. Niks bijzonders helaas, maar goed ik had ook geen verwachtingen.

2e pack zie spoiler

spoiler:
Niets mis met Son, maar de reguliere UCL walkouts zijn heerlijk flauw met TOTGS in packs :+

• Karpertjuh
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16-01 07:45
Wat een geklaag weer over de WL rewards. Denken jullie nou echt dat iedereen elke week 88+ spelers als beloning horen te krijgen? Als dat zo zou zijn dan zouden die spelers ook niks meer waard zijn op de markt.

Overigens Kroos en David Silva net gepackt :P:P

psn: Arco1981

Bossie schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:47:
[...]

Niets mis met Son, maar de reguliere UCL walkouts zijn heerlijk flauw met TOTGS in packs :+
Wat je zegt inderdaad. Elke keer denk ik aan een cr7 of messi en dan komt er zo'n waardeloze knakker uitlopen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

Karpertjuh schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:49:
Wat een geklaag weer over de WL rewards. Denken jullie nou echt dat iedereen elke week 88+ spelers als beloning horen te krijgen? Als dat zo zou zijn dan zouden die spelers ook niks meer waard zijn op de markt.

Ik klaag niet ;) :+

Nee hoor, maar je mag best even laten weten in het forum wat je krijgt. Is toch interessant. En natuurlijk ben je teleurgesteld. Weet dat bv SH-FR en ik elk weekend tot dusver WL hebben gedaan. Als je dan anderhalve maand ongeveer niks packt, dan vraag je je wel een beetje af waarom je het doet.

Maar we gaan morgen gewoon vrolijk weer van start hoor.

• 038Zwolle
Vind het juist wel leuk om te lezen dat ik niet de enige ben. Speel sinds release DR , WL doe de meeste SBC's en de beste kaart die ik gekregen is was reus

Persoonlijk vind ik het behoorlijk belachelijk dat als ik erin slaag om wekelijks G1 te halen en Rank 1\2 in Rivals, wat me ontzettend veel tijd en moeite heeft gekost (tuurlijk is het altijd wel leuk) dan vind ik persoonlijk dat het niet hoort te kunnen dat je uit 450k aan packs zoveel bagger krijgt. EA moet gewoon gaan instellen dat bij een hoe hogere rank, hoe hoger je gegarandeerde Player Pick is. Maargoed, dat is mijn bescheiden mening.

Zal me overigens niet verbazen als EA deze keer aan de pack weight heeft geknoeid, in verband met de Messi SBC. Die willen die hoge rated kaarten natuurlijk ook hoog houden. Hoop dat de anderen hier meer geluk hebben, maar na de 3e week pure bagger vind ik het wel even goed. (En natuurlijk zit ik dit weekend weer klaar 😛)

• Patrick_D_GTS
SH-FR schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:57:
[...]

Persoonlijk vind ik het behoorlijk belachelijk dat als ik erin slaag om wekelijks G1 te halen en Rank 1\2 in Rivals, wat me ontzettend veel tijd en moeite heeft gekost (tuurlijk is het altijd wel leuk) dan vind ik persoonlijk dat het niet hoort te kunnen dat je uit 450k aan packs zoveel bagger krijgt. EA moet gewoon gaan instellen dat bij een hoe hogere rank, hoe hoger je gegarandeerde Player Pick is. Maargoed, dat is mijn bescheiden mening.

Zal me overigens niet verbazen als EA deze keer aan de pack weight heeft geknoeid, in verband met de Messi SBC. Die willen die hoge rated kaarten natuurlijk ook hoog houden. Hoop dat de anderen hier meer geluk hebben, maar na de 3e week pure bagger vind ik het wel even goed.
als niet hoge rank speler ben ik dit zo erg niet met je eens O-)

Want dat zou betekenen dat voor mij de kans op een goede player pick haast nihil is ;w

SH-FR schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:57:
[...]
Hoop dat de anderen hier meer geluk hebben, maar na de 3e week pure bagger vind ik het wel even goed. (En natuurlijk zit ik dit weekend weer klaar 😛)
Snap je nu waarom ik soms Gold 3 wel prima vindt? Waarom de extra frustratie voor een g1 (had ik toevallig als uitzondering deze week ook) terwijl packluck toch een grote factor is? Daarom speel ik al tijden geen 30 WL wedstrijden, het is het niet waard.(vind ik)

• 038Zwolle
Ik vind 11 wins al genoeg. Rewards van deze week waren ook weer schandalig. Div 4 en WL rewards, untradeable gekozen en ik had 3 84 rated spelers .... ik had Alberto als player pick dus dat was nog wel okeish.

• huis-r
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2019
Hier ook wederom niks, daarbij gezegd hebbende dat ik ook ben gestopt bij Zilver 1. Vond het wel prima, de gameplay op zaterdag was zo ruk .

Had dus ook niet teveel verwacht van de rewards. Ben wel aan het twijfelen of ik Scream Alli nu zal gaan halen of nog even wacht tot na het weekend.
Patrick_D_GTS schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:00:
[...]

als niet hoge rank speler ben ik dit zo erg niet met je eens O-)

Want dat zou betekenen dat voor mij de kans op een goede player pick haast nihil is ;w
Dat is natuurlijk ook zo, de kansen horen voor iedereen natuurlijk gelijk te zijn. Echter zie je zo vaak Elite spelers die gewoon helemaal niéts packen. Vind dat ook weer een ander uiterste.

De factor geluk bepaald helaas, zoals @Bean77 hierboven aangeeft. Het heeft daar meer mee te maken dan de Rank waarin je eindigt. Ik zit er hoe dan ook wel weer klaar voor dit weekend, maar een heel eind komen met de Messi SBC zit er door deze Rewards al helemaal niet in! 😛
Bean77 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:01:
[...]

Snap je nu waarom ik soms Gold 3 wel prima vindt? Waarom de extra frustratie voor een g1 (had ik toevallig als uitzondering deze week ook) terwijl packluck toch een grote factor is? Daarom speel ik al tijden geen 30 WL wedstrijden, het is het niet waard.(vind ik)
Ik heb toch vaak 23-25 potjes nodig voor G3, doe het helaas niet in 15-18 :)

Bossie schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:33:
[...]

Ik heb toch vaak 23-25 potjes nodig voor G3, doe het helaas niet in 15-18 :)
Waar heb je het meest moeite mee? Ik ben eigenlijk een soort counter speler. Ik werk vaak met l1? met die rennende spelers. Of 1-2tjes waarbij degene die de pass verstuurd ook automatisch gaat rennen. Met rennende spelers heb ik vaak wel een optie om verder vooruit te spelen. En worst case schroom niet om een pass terug te geven en een andere kant te proberen.
Ik doe niet aan timed schieten ofzo. Heel vaak gewoon korte hoek (dus liever niet diagonaal) afwerken.

Ondertussen in dubio mbt mijn investeringen voor de Messi SBC. Liever doe ik de SBC niet (tenzij hij te goedkoop is, maar dat zal wel niet). Ze zeggen wel eens te verkopen in de hype, vanmiddag maar eens zien hoe de prijzen zich ontwikkelen.

• huis-r
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2019
@Bean77 Goeie tips, ik heb gemerkt dat die 1-2tjes afgelopen weekend in de 41212(2) opstelling ook weer werkte zoals vanouds. Dit weekend helaas weinig tijd voor de WL, dus maar wat stappen gaan maken in divisies.

Ik heb ook nog wat investeringen staan, die ga ik denk ik in de loop van de middag sellen. En vervolgens eens lekker kijken wat de markt gaat doen voor ik dure aankopen doe.

• sensately
Bean77 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:37:

2e pack zie spoiler

spoiler:
lekker!
Uit mijn goud 3 rewards had ik 85 aranguiz en 83 hinteregger. En uit div rivals beste speler was 83 trapp 8)7
Volgende week beter

• Patrick_D_GTS
Bean77 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:39:
[...]

Waar heb je het meest moeite mee? Ik ben eigenlijk een soort counter speler. Ik werk vaak met l1? met die rennende spelers. Of 1-2tjes waarbij degene die de pass verstuurd ook automatisch gaat rennen. Met rennende spelers heb ik vaak wel een optie om verder vooruit te spelen. En worst case schroom niet om een pass terug te geven en een andere kant te proberen.
Ik doe niet aan timed schieten ofzo. Heel vaak gewoon korte hoek (dus liever niet diagonaal) afwerken.

Ondertussen in dubio mbt mijn investeringen voor de Messi SBC. Liever doe ik de SBC niet (tenzij hij te goedkoop is, maar dat zal wel niet). Ze zeggen wel eens te verkopen in de hype, vanmiddag maar eens zien hoe de prijzen zich ontwikkelen.
Hoe doe je die 1-2tjes? Want dat is mij nog niet gelukt

heb voor de Messi SBC voor mijn doen flink ingekocht. Eens een keer alle coins opgemaakt aan 85/86/87 spelers.
Dat wordt of leuk cashen of voor hoop coins de deksel op mijn neus.

Bean77 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:39:
[...]

Ik heb voornamelijk moeite met de wisselende gameplay, speel vaak combinatie voetbal en dat gaat dan simpelweg heel moeizaam. Daarnaast speel ik ongeveer 1x maand WL, elke maal met andere formaties etc om het afwisselend te houden. Mijn tijd is vaak beperkt tot Zaterdag en 2-3 uurtjes op zondag, haal sowieso de beste resultaten wanneer ik de wedstrijden kan verspreiden of de luxe heb dat ik genoeg tijd heb zodat ik niet door hoef te spelen als het traag is :)

Ik weet ook dat het simpelweg beter is om directer te spelen voorin en simpelweg 1-3 vaste formaties aan te houden en daar dan meerdere WL's mee te spelen.

Maar deze manier maakt het minder eentonig, dus ga ik de komende WLwaarschijnlijk met 442(2)/4231 aan de slag.

Bossie wijzigde deze reactie 12-12-2019 12:28 (27%)

• bvbal79
tja, als het om red picks gaat kun je net zo goed maar 6 wedstrijden winnen. zie allemaal lager dan 84 spelers eruit komen bij de meeste. Ja die heb je ook bij silver 3 ;)

• Jamesl
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 20:14
Bean77 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:01:
[...]

Dit dus, ik speel lekker tot G3 en stop daarna, is mij de stress niet waard om misschien G1 te halen. Rewards blijven ruk haha
Inmiddels toch mijn baby icons van de hand aan het doen omdat ik graag met flexibelere spelers wilde spelen. Overmars en Hagi waren toch niet helemaal wat ik zocht. Maar een week geleden kon ik er nog behoorlijk wat voor terugkopen, dat gaat nu helaas enorm tegenvallen.

Edit; ik zie net óf een cointransactie, of iemand verkeerd klikken. We waren aan het bieden voor Mbappe IF (970k coins waard). Opeens vliegt het bod naar 2.900.000.

Xamsix wijzigde deze reactie 12-12-2019 13:04 (23%)

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 18-01 12:25
Pack-luck blijft me toelachen hier.. Gisteren TOTGS Lewandowski 92 uit een seizoenpakket. Helaas untradeable, maar lekker als supersub in mijn team.

Verder vandaag uit mijn Rivals Cavani 88, niet overdreven veel waard, maar toch weer voor ruim 30k verkocht. Ik hoop ook dat de PL SBC nu eens snel gaat komen, moeilijk overzicht houden met meer dan 500 spelers in je club. Wil nou wel eens van al die PL spelers af..

Had gehoopt op Rashford in de TOTW, maar helaas niet.. Nu twijfel tussen Mane ST (89) of Son ST (88) in de spits.. Het nog 600k over van mijn CR7 na aankoop van Kante en Van Dijk..

M@cer wijzigde deze reactie 12-12-2019 13:27 (15%)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:26
Iemand hier ervaring met 88 Koeman op het middenveld? Hij lijkt mij daar wel op zijn plaats qua stats maar ingame kan het toch anders aanvoelen.

Net zoals @SH-FR troep uit de rewards, G2 en picks met als hoogste rating 82 terwijl uit de packs ook 1x een 85 kwam en verder 80 of lager. Inderdaad enigszins demotiverend, was dit weekend al gestopt op 19 wins met nog 6 wedstrijden te gaan omdat hiervoor mijn G1 rewards niet veel beter waren en de kans dat ik Elite 3 zou halen waarschijnlijk toch minuscuul was.

• RBH

RBH

Wazzup?

Zijn er hier eigenlijk ook spelers die gewoon vrij goed zijn in FIFA (volgens mij iedereen hier wel :P ) die wel eens een online friendly willen doen tegen mij om te vertellen wat er mis gaat in mijn spel?

• risse
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 23:26

• bebopper

bebopper

Zo'n sessie zou ik ook wel kunnen gebruiken volgens mij :) (ik hoor dus zeker niet bij de categorie spelers die gewoon vrij goed zijn in FIFA :P)
RBH schreef op donderdag 12 december 2019 @ 14:08:
Zijn er hier eigenlijk ook spelers die gewoon vrij goed zijn in FIFA (volgens mij iedereen hier wel :P ) die wel eens een online friendly willen doen tegen mij om te vertellen wat er mis gaat in mijn spel?

• MJS_75
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 12-12-2019
bebopper schreef op donderdag 12 december 2019 @ 15:30:
Zo'n sessie zou ik ook wel kunnen gebruiken volgens mij :) (ik hoor dus zeker niet bij de categorie spelers die gewoon vrij goed zijn in FIFA :P)

[...]
Ik sluit me hier ook bij aan, zou ook graag tips krijgen.

• RBH

RBH

Wazzup?

bebopper schreef op donderdag 12 december 2019 @ 15:30:

[...]
MJS_75 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 15:44:
[...]

Ik sluit me hier ook bij aan, zou ook graag tips krijgen.
Wat is jullie PSN (Of spelen jullie op XBOX?)? Misschien als we iig al tegen elkaar spelen dat we er van leren, haha. :+

• bebopper

bebopper

Mij kun je vinden op PSN: Bebopper75

Als we al niks van elkaar kunnen leren, kunnen we misschien wel op hetzelfde crappy niveau tegen elkaar spelen :D
RBH schreef op donderdag 12 december 2019 @ 16:06:
[...]

[...]

Wat is jullie PSN (Of spelen jullie op XBOX?)? Misschien als we iig al tegen elkaar spelen dat we er van leren, haha. :+

• RBH

RBH

Wazzup?

bebopper schreef op donderdag 12 december 2019 @ 16:15:
Mij kun je vinden op PSN: Bebopper75

Als we al niks van elkaar kunnen leren, kunnen we misschien wel op hetzelfde crappy niveau tegen elkaar spelen :D

[...]
Top, zal je een dezer dagen toevoegen, wellicht idd leuk om op crappy niveau iig wat te kunnen spelen. :D

• Kanters85
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 14-01 10:06
Hepi4life
RBH schreef op donderdag 12 december 2019 @ 16:18:
[...]

Top, zal je een dezer dagen toevoegen, wellicht idd leuk om op crappy niveau iig wat te kunnen spelen. :D
Kerst vakantie etc komt er sowieso aan, misschien een goede period om weer eens toernooitje op te zetten of wat potjes onderling te spelen hier (maar niet tegen @Vissert ).

Mijn psn staat sowieso bij mijn user-name.

Bossie wijzigde deze reactie 12-12-2019 17:05 (5%)

Momenteel flink onderhoud aan het plegen aan mijn team en flink wat spelers met naam verkocht. Alles om de komst van een nieuwe vedette te financieren. Ondertussen weer leuk puzzelen.

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 00:32
Bean77 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 17:38:
Momenteel flink onderhoud aan het plegen aan mijn team en flink wat spelers met naam verkocht. Alles om de komst van een nieuwe vedette te financieren. Ondertussen weer leuk puzzelen.
Wanneer komt die SBC van Messi?

• sjakieman
RBH schreef op donderdag 12 december 2019 @ 14:08:
Ben niet bijzonder goed ofzo, goud 1 meestal, (al haalde ik vorig jaar nog de halve finale van het tweakers toernooi voordat het een stille dood stierf :P) en speel Fifa 20 pas een paar weken. Waar ik wel goed in ben is de tactiek van de tegenstander lezen en daar mijn tactiek op aanpassen. Skillmoves doe ik niet en scoren lukt me ook nooit zo goed. Tot de kerstvakantie niet veel tijd maar jullie kunnen mij toevoegen. Mijn psn is slobofzo. Zit er zelf alleen niet altijd op want mijn zoon speelt met hetzelfde account.

• BlackBarryNL
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 14-01 19:20
hoelaat komen de nieuwe mm?

• sjakieman

• mar101
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 05:32
De SBC van Messi gaat nooit binnen mijn budget vallen, ik heb mijn pijlen op een andere speler gericht waar ik een reserve team om heen wil bouwen voor de aankomende WL. Die speler is Storyline Gelson Martins, heb nog maar een paar duizend XP punten nodig. Hij ziet er prima uit met een Deadeye erop, alle stats die deze Fifa belangrijk zijn heeft hij dan op 90+. De groene link met Ben Yedder IF is ook mooi meegenomen. Het team wat ik wil gaan maken ziet er zo uit:

https://www.futbin.com/20/squad/11743949

Ingame wil ik formaties als de 4-2-2-2, 4-2-3-1 en 4-4-2 uitproberen, nog weinig mee gespeeld deze Fifa. Die formaties passen het beste bij de twee defensieve middenvelders die in het team zitten, ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.

De WL rewards vielen voor de zoveelste keer weer eens tegen, player picks waren Joaquin en Ansaldi. Tegenwoordig verwacht ik eigenlijk niks meer, dan is elke meevaller meegenomen. Zo had ik Eriksen uit 1 van de WL packs, met de aankomende Messi SBC levert hij nog best wat coins op. Ik heb nu een paar honderd duizend coins in reserve, voor als er nog leuke spelers / SBC's uitkomen met Futmas.

• darretje92
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 31-12-2019
En Messi laten we links liggen... Haha pff, 3* 89 2*88, 87 en een 86 rating team...
ze zijn helemaal maf geworden

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:26

Vind het echt zo dom en stom dat EA het een community vote heeft gemaakt want nu gaan niet de spelers die het verdienen worden maar de spelers die in de meta passen of al goed zijn in het spel.
Bijvoorbeeld waar heeft een Ramos of Modric of de Braziliaanse CV's van PSG het aan verdiend om er bij te staan, beide vroeg uitgeschakeld in de CL afgelopen jaar en Real Madrid is ook niet eens kampioen van La Liga geworden.

Heb dus maar lekker gestemd voor de spelers die ik leuk vind en niet perse wie het verdiend.

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Joosie200 schreef op maandag 9 december 2019 @ 07:44:
SB rewards geopend S1. Costill IF en Chiellini UCL. Verder weinig boeiends. Vooral Chiellini vind ik nice. Bam 50k erbij.
Costill IF voor 15k verkocht. Chiellini UCL voor 50k. Prima SB rewards voor zilver 1. _/-\o_

Qua Messi.. ik ga nog liever in 38 dagen 1.2 miljoen bij elkaar traden dan aan deze requirements moeten voldoen ;w

Joosie200 wijzigde deze reactie 12-12-2019 19:17 (15%)

Beste forumleden,
Ik beloof plechtig dat ik nooit meer klaag over mijn geluk in packs. Ik pack zojuist Gomez, Immobile, Alderweireld, Alisson en, niet normaal, Virgil van Dijk uit mijn Marquee Matchups.. Niet te geloven..

• Vestendrie
  • Laatst online: 18-01 17:03
Pffoe. En nu heb je alle packluck van de week van ons weggenomen. Geniet ervan ;)

• Vestendrie
  • Laatst online: 18-01 17:03
Al die panic-sellers van normale Messi zullen zich wel op hun kop slaan. Verkopen voor rond de miljoen, nu te koop voor 1.3 miljoen en stijgende. SBC is nu 2 miljoen dacht ik. Ze zijn helemaal gek geworden.
SH-FR schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:45:
Beste forumleden,
Ik beloof plechtig dat ik nooit meer klaag over mijn geluk in packs. Ik pack zojuist Gomez, Immobile, Alderweireld, Alisson en, niet normaal, Virgil van Dijk uit mijn Marquee Matchups.. Niet te geloven..
Damn ik doe die nooit omdat je daar zo'n matige packs krijgt. Dus wel worth it...

Xamsix schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:53:
[...]

Damn ik doe die nooit omdat je daar zo'n matige packs krijgt. Dus wel worth it...
Ik doe ze altijd standaard, met de Brons Pack Method kom je een heel eind, de kosten zijn voor mij vaak niet zo hoog. De helft valt zowat al in te vullen als je bronzen of zilveren spelers in je club hebt. Maar het is des te opvallender dit, 4 walkouts waarvan 2 uit een klein top electrum is ook wel heel bijzonder.

• Meru94
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 00:22
Ik geen enkele speler boven de 82, nooit haal ik daar iets goed uit.
SH-FR schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:55:
[...]

Ik doe ze altijd standaard, met de Brons Pack Method kom je een heel eind, de kosten zijn voor mij vaak niet zo hoog. De helft valt zowat al in te vullen als je bronzen of zilveren spelers in je club hebt. Maar het is des te opvallender dit, 4 walkouts waarvan 2 uit een klein top electrum is ook wel heel bijzonder.
Heb Real en Ajax even gedaan. Beste speler was 81 rated, yay :*)

Pagina: 1 ... 67 ... 88 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True