Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Yellinho
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 22:32
Ik heb jullie tips nodig ik heb 600 k te investeren, ik had een gedachte om sarabia otw te halen en daar 600 k mee in te investeren in de hoop dat die if haalt komende donderdag, na 1 goal en 2 assist is die kans wel vrij groot zijn kaartje gaat nu voor 30/35 k dus zal toch wel sowieso gaan stijgen ? Wat denken jullie erover tips zijn welkom­čśü

• FidoDido
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:17
Yellinho schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 21:22:
Ik heb jullie tips nodig ik heb 600 k te investeren, ik had een gedachte om sarabia otw te halen en daar 600 k mee in te investeren in de hoop dat die if haalt komende donderdag, na 1 goal en 2 assist is die kans wel vrij groot zijn kaartje gaat nu voor 30/35 k dus zal toch wel sowieso gaan stijgen ? Wat denken jullie erover tips zijn welkom­čśü
Otw ervaring vorig jaar is juist voor if release is de kaart op zijn hoogtepunt en daarna zakken ze weer in prijs.
Ik pak de coins morgenavond of woensdag voor 4 uur.

• noodel1988
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23:15
Bij mijn doet Fut web app niet, zowel op browser als de app zelf 500 internal server error. Meer mensen last van?

Trakt | Last.fm | discogs

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:06
Yellinho schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 21:22:
Ik denk dat je die kaarten tijdens de wedstrijd had moeten halen, inmiddels zijn ze al ruim 20k gestegen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 11-10 11:17
noodel1988 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 21:33:
Bij mijn doet Fut web app niet, zowel op browser als de app zelf 500 internal server error. Meer mensen last van?
Jep, ik kom niet in de game op de PS4.. :|

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21:18

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
DeeleNL schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 21:40:
[...]

Jep, ik kom niet in de game op de PS4.. :|
Pfoe, op tijd gestopt met spelen dus :p

• SnowRide
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 07-10 23:09
Op de Xbox kan ik ook niet meer in FUT. |:(

• noodel1988

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23:58
FUT ligt plat, maar kan dus ook geen Volta spelen... slecht geregeld, zou toch gewoon offline moeten kunnen?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

• theman36
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 23:57
Had net 70k als hoogste bod op mane. Laten we hopen dat niemand daar overheen heeft kunnen bieden :P

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22:48
10 minuten en dan is 91 zidane voor min buy binnen

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 18:19
theman36 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:15:
Had net 70k als hoogste bod op mane. Laten we hopen dat niemand daar overheen heeft kunnen bieden :P
simons schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:23:
Type F to pay respect.

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20:01

Oxigeon

En zo is dat!

Lekker dan. Mijn game avondje lekker verklooit omdat de servers eruit vlogen.

Ben na de rivals matches welke ik 4 van de 5 dik verloren heb ingedeeld in divisie 7. Hier had ik een stuk of 5 matches gespeeld welke ik allemaal kansloos verloren heb.

Nu gedegradeerd naar divisie 8. Werkelijk de eerste pot die ik speel sta ik met 2-0 voor. Tot die servers eruit klappen. Ben benieuwd hoe deze geteld wordt. Haha

Sta ik een keertje goed voor gebeurd me dit haha.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• SH-FR
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 00:07
Blijf FIFA 20 vooralsnog maar een erg raar spel vinden. De ene avond loopt het prima, de andere spelen al mijn spelers als een natte krant. Er is geen enkele regelmaat in terug te vinden. Speel ik 4-2-3-1 gaat het goed, na een paar dagen speelt het weer verschrikkelijk klote.

Nee, ik kan nog totaal geen lijn in dit spel ontdekken. Het lukt me niet automatismes te ontwikkelen en beter te worden helaas. Vooralsnog begrijp ik er weinig van. Soms win ik er een paar, dan opeens verlies ik weer alles. Heel vreemd.

• Xavi2k
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 16:49
Ik ben bezig met die SBC multi comp en land..
Ik raak er echt niet aan uit, en pakt al mijn moed weg.. mijn ploeggeest steeds 47 lol.. ik zie genoeg voorbeelden via Futbin, maar nog steeds ..
Ik zet 2 DEF zelfde land, aanvallers ook, en midden pak ik verschillende nationaliteit waarvan 1 CM zelfde competitie spelend als de verdediger ..

Ik ben nieuw in FUT, maar klinkt super logisch en zit al een uur vast .. HELP aub

Xavi2k wijzigde deze reactie 08-10-2019 02:25 (3%)

• FidoDido
Xavi2k schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 02:24:
Ik raak er echt niet aan uit, en pakt al mijn moed weg.. mijn ploeggeest steeds 47 lol.. ik zie genoeg voorbeelden via Futbin, maar nog steeds ..
Ik zet 2 DEF zelfde land, aanvallers ook, en midden pak ik verschillende nationaliteit waarvan 1 CM zelfde competitie spelend als de verdediger ..

Ik ben nieuw in FUT, maar klinkt super logisch en zit al een uur vast .. HELP aub
Futbin of futhead staan alle oplossingen. Google geeft ook antwoorden ;) als je waarschijnlijk zoekt op squad battle solutions fifa 20 krijg je deze sites te zien

FidoDido wijzigde deze reactie 08-10-2019 07:09 (9%)

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 14-10 08:05

Het kan Ik dat je loyalty mis, te herkennen aan het groene schildje bij je spelers.

• joenes30
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 22:33

waarschijnlijk loyalty.10 wedstrijden moeten ze voor jou team spelen om 1 punt per speler meer chemistry te hebben waardoor de teamchemistry omhoog gaat.
Met dat team wat je gaat inwisselen in de SBC ga je het TOTW uitdagen.Dat houdt in wedstrijd opstarten en na de aftrap meteen opgeven.En dat doe je 10x.
Succes!

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Nu online
Ja maar dat is max 10. Laat je die jongen 10x verliezen heeft ie alsnog 57 :')

• Casual_T
  • Laatst online: 23:22
Ook dit jaar toch weer begonnen aan FUT20. Weet niet hoe lang ik het ga volhouden, but we'll see.

Nu een leuk La Liga / Spanje teampje opgebouwd. In het begin wel een paar leuke spelers gepacked.

Gister marquee krachtmetingen gedaan en uit de laatste pack kwam Zaha lopen. Ik wist niet dat hij zo rap was en 5 star stricks had.. Dus voor een 83 rated speler dan ruim 35K waard te zijn voelt als een 'snel verkopen nu die nog hoog is'.

Iemand advies hierin? Ik ga niet nu ombouwen naar een PL team namelijk :).

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 14-10 11:54
Casual_T schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 08:57:
Ook dit jaar toch weer begonnen aan FUT20. Weet niet hoe lang ik het ga volhouden, but we'll see.

Nu een leuk La Liga / Spanje teampje opgebouwd. In het begin wel een paar leuke spelers gepacked.

Gister marquee krachtmetingen gedaan en uit de laatste pack kwam Zaha lopen. Ik wist niet dat hij zo rap was en 5 star stricks had.. Dus voor een 83 rated speler dan ruim 35K waard te zijn voelt als een 'snel verkopen nu die nog hoog is'.

Iemand advies hierin? Ik ga niet nu ombouwen naar een PL team namelijk :).
Zaha kan je gratis krijgen als monthly XP reward, kan me dus voorstellen dat ie eind van dit seizoen (over 3 dagen) dus heel hard zal dalen.

Zie dit:

https://www.futbin.com/20/player/42167/zaha

PSN: Maichel

• Nieuwevolger
Maichel schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:05:
[...]

Zaha kan je gratis krijgen als monthly XP reward, kan me dus voorstellen dat ie eind van dit seizoen (over 3 dagen) dus heel hard zal dalen.

Zie dit:

https://www.futbin.com/20/player/42167/zaha
Begint het nieuwe seizoen niet over 30 dagen? Daarnaast moet je echt voor de objectives spelen wil je level 30 dagen in de tijd. Denk ik.

• Maichel
Nieuwevolger schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:32:
[...]

Begint het nieuwe seizoen niet over 30 dagen? Daarnaast moet je echt voor de objectives spelen wil je level 30 dagen in de tijd. Denk ik.
Ja, maar deze zit in het huidige seizoen...loopt nog ongeveer 30 dagen ofzo, weet niet precies. Inderdaad, je moet dan dik XP farmen, beetje waardeloos en saai.

• Casual_T
Maichel schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:32:
[...]

Ja, maar deze zit in het huidige seizoen...loopt nog ongeveer 30 dagen ofzo, weet niet precies. Inderdaad, je moet dan dik XP farmen, beetje waardeloos en saai.
Ik dacht ook dat die nog 30 dagen liep. Daarnaast speel ik toch niet heel weinig en ben ik niet eens in de buurt van het level waar je zo'n player pick als Zaha mag doen. Maar opzich wel een goed punt.

Ik denk daarnaast dat die toch niet heel hard meer gaat stijgen, vaak zakken dit soort spelers alleen maar naar mate er meer (betere) kaarten worden uitgebracht. Zelfde heb ik een beetje met Thorgan Hazard OTW. Al denk ik dat die nog wel gaat stijgen. Zit er ├╝berhaupt nog wel OTW in packs?

• Maichel
Casual_T schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:56:
[...]

Ik dacht ook dat die nog 30 dagen liep. Daarnaast speel ik toch niet heel weinig en ben ik niet eens in de buurt van het level waar je zo'n player pick als Zaha mag doen. Maar opzich wel een goed punt.

Ik denk daarnaast dat die toch niet heel hard meer gaat stijgen, vaak zakken dit soort spelers alleen maar naar mate er meer (betere) kaarten worden uitgebracht. Zelfde heb ik een beetje met Thorgan Hazard OTW. Al denk ik dat die nog wel gaat stijgen. Zit er ├╝berhaupt nog wel OTW in packs?
Tot gisteren geloof ik.

• Beavbusi
  • Nu online
Die Tolisso player pick is wel aardig.

• Ninodebest
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16:39
SH-FR schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 01:18:
Blijf FIFA 20 vooralsnog maar een erg raar spel vinden. De ene avond loopt het prima, de andere spelen al mijn spelers als een natte krant. Er is geen enkele regelmaat in terug te vinden. Speel ik 4-2-3-1 gaat het goed, na een paar dagen speelt het weer verschrikkelijk klote.

Nee, ik kan nog totaal geen lijn in dit spel ontdekken. Het lukt me niet automatismes te ontwikkelen en beter te worden helaas. Vooralsnog begrijp ik er weinig van. Soms win ik er een paar, dan opeens verlies ik weer alles. Heel vreemd.
Heb ik ook man. Ik heb daarom besloten het eerst defensief op orde te krijgen. Vervolgens ben ik begonnen automatismen in mijn spel toe te voegen. Toe nu toe loopt dit aardig.

• Xavi2k
FidoDido schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 07:07:
[...]

Futbin of futhead staan alle oplossingen. Google geeft ook antwoorden ;) als je waarschijnlijk zoekt op squad battle solutions fifa 20 krijg je deze sites te zien
Yes, maar de prijzen van die spelers zijn extreme hoog geworden vandaag.

Thanks for the help Guys ! Zal idd de loyality zijn

• ronaldbaggio
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 10-10 16:14
Iemand een alternatief voor de club import van Futbin.
ik krijg nog steeds in 404 error.

• Xavi2k
Fraaank schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 07:22:
[...]

Het kan Ik dat je loyalty mis, te herkennen aan het groene schildje bij je spelers.
Ik heb gelijk heel veel groene schildjes en raak er niet.. snap er niks van..
Als ik via Futbin kijk, en ik kopieer een team dan gaat er toch ook geen loyality zijn ? En er weer niet raken ..

• Bossie
Xavi2k schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:48:
[...]

Ik heb gelijk heel veel groene schildjes en raak er niet.. snap er niks van..
Als ik via Futbin kijk, en ik kopieer een team dan gaat er toch ook geen loyality zijn ? En er weer niet raken ..
Bij futbin staat het er gewoon bij als je loyalty nodig hebt en word het nogmaals geprompt met een pop-up als je een oplossing hebt geladen die loyalty nodig heeft.

Hetzelfde voor position changes.

• Nieuwevolger
Volgens mij heb ik zo net de connectie verloren tijdens een wedstrijd, doordat de ps4 een systeem update heeft...

Ik stond gelukkig achter haha.

Nieuwevolger wijzigde deze reactie 08-10-2019 11:07 (13%)

• Nieuwevolger
Interessant, als je alle objectives heb gedaan, zou je op level 22 zitten. En mis je nog steeds 47k xp voor level 30.

https://www.reddit.com/r/...llenge_so_far_brings_you/

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 14-10 21:07
simons schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:23:
Paar uur later...is hij al binnen?

• bvbal79
Nieuwevolger schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:03:
Interessant, als je alle objectives heb gedaan, zou je op level 22 zitten. En mis je nog steeds 47k xp voor level 30.

https://www.reddit.com/r/...llenge_so_far_brings_you/
spel is 2 weken oud en je hebt nog 4 weken te gaan...waarom zou je meer moeten hebben nu?

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20:01

Oxigeon

En zo is dat!

Ik speel.met een volledig dutch elftal. Maar is er ook een mogelijk bij een corner om bepaalde spelers mee naar voren te sturen en iemand anders dan terug?

Ik had namelijk graag een De Ligt bij een corner gehad.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Xamsix
  • Laatst online: 20:00
Kan niet wachten tot donderdag, in totaal deze pakjes aan rewards (speel geen Squad Battles);

- 3x Mega Pack
- 2x Rare Players Pack
- 2x Jumbo Premium Gold Pack

Om dan uiteindelijk 83 rated goalkeepers eruit te halen :P

PSN/Steam: Xamsix

• bvbal79
Xamsix schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:49:
Kan niet wachten tot donderdag, in totaal deze pakjes aan rewards (speel geen Squad Battles);

- 3x Mega Pack
- 2x Rare Players Pack
- 2x Jumbo Premium Gold Pack

Om dan uiteindelijk 83 rated goalkeepers eruit te halen :P
Daarom neem ik altijd coins

• Bossie
bvbal79 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:39:
[...]

spel is 2 weken oud en je hebt nog 4 weken te gaan...waarom zou je meer moeten hebben nu?
omdat je vaak met seasons etc in andere games, alle content meteen beschikbaar is zodat je op je eigen manier dit binnen de beschikbare tijd kan gaan doen.

EA heeft weer eens besloten om alles "gated" te doen, waarbij je dus in de laatste 1-2 week weer opeens geforceerd moet gaan spelen om alsnog alles vrij te spelen.

• Nieuwevolger
bvbal79 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:39:
[...]

Nou als je ziet hoeveel tijd je wel niet erin moet stoppen om alle objectives te hebben gehaald, is het ook wel een beetje pijnlijk als je pas net over de helft bent. Zal mij ook niks verbazen Als je uiteindelijk 99 procent van de objectives moet hebben gehaald over 6 weken om die speciale zaha te krijgen.

• Xamsix
bvbal79 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:52:
[...]

Daarom neem ik altijd coins
Ja snap ik wel, maar ben wel happy met mijn huidige team. Dus denk dat ik gewoon ga voor dat gokgevoel van de pakjes :) Krijg wat coins van de weekend league.

• bvbal79
Nieuwevolger schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:57:
[...]

Nou als je ziet hoeveel tijd je wel niet erin moet stoppen om alle objectives te hebben gehaald, is het ook wel een beetje pijnlijk als je pas net over de helft bent. Zal mij ook niks verbazen Als je uiteindelijk 99 procent van de objectives moet hebben gehaald over 6 weken om die speciale zaha te krijgen.
Ja dat denk ik ook, daarom vind ik het ook niet de moeite waard om te doen.

Even afwachten wat ICON swaps zal zijn. Hopelijk zitten daar ook naast tokens XP aan vast en hebben we nu nog niet veel punten, anders moet je dubbel grinden.

• Beavbusi
  • Nu online
Ik vind het reuze meevallen die tijd, vooral als je je lekker laat afzakken. Kan je die rivals dingen gewoon in een wedstrijd doen hoor
Laat je niet gekmaken door EA. Ze willen je beinvloeden wat je moet doen in het spel.
Doe vooral wat je zelf wilt en vooral niet wat je niet wilt. Als objectives te lastig/moeilijk of als je teveel moeite ervoor moet doen, doe het dan ook gewoon niet.
Ik doe het - buiten 30 wedstrijden WL (voor zolang ik dat volhou) - niet.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Nieuwevolger
Iemand ervaring met benzema (IF) of suarez, zit te denken aan een spaans team, maar ben bang dat beide spelers insigne niet kunnen overtreffen.
Nieuwevolger schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:48:
Iemand ervaring met benzema (IF) of suarez, zit te denken aan een spaans team, maar ben bang dat beide spelers insigne niet kunnen overtreffen.
Persoonlijk zie ik Insigne als een zeer vervelende tegenstander. Maar Suarez heb ik ook veel last tegen. Raar want eigenlijk op papier vind ik hem vrij zwak. Benzema (IF) word ik niet bang van.

Het is afhankelijk van je team, maar zou insigne niet snel weg doen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• RBH
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 23:28

RBH

Wazzup?

Zojuist voor de tweede keer (!) Rashford gepackt. Daarnaast ook Joao Felix.. Wat denken jullie van die laatste? Ik verwacht eigenlijk nog wel dat die in prijs zal stijgen..

Canon 7D + 10-18 te koop | Apple Watch 5 | PSN: Robin_NL90

RBH schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:55:
Zojuist voor de tweede keer (!) Rashford gepackt. Daarnaast ook Joao Felix.. Wat denken jullie van die laatste? Ik verwacht eigenlijk nog wel dat die in prijs zal stijgen..
Niet verkeerd Rashford.

Op futbin zie je het prijsverloop van Joao Felix voor je console. Omdat hij maar 80 rated is en daarom regelmatig gepacked wordt vermoed ik dat zijn prijs alleen maar gaat dalen. Zeker nu er steeds meer packs geopend worden door rewards SB en DR.
Ik (mijn mening) zou hem direct verkopen als hij niet in je 1e team staat.

• Nieuwevolger
Ik kom eigenlijk nooit insigne tegen, het is altijd la liga of premier league teams. Met de reward van donerdag, heb ik 100k+ coins hopelijk. Maar zit nog steeds te twijfelen om voor modric te gaan of bale op de bank en een twee spitsen systeem met mertens en insigne.
Nieuwevolger schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:04:
Ik kom eigenlijk nooit insigne tegen, het is altijd la liga of premier league teams. Met de reward van donerdag, heb ik 100k+ coins hopelijk. Maar zit nog steeds te twijfelen om voor modric te gaan of bale op de bank en een twee spitsen systeem met mertens en insigne.
Je hebt van die teams met insigne, mertens, Gomez. Vreselijk irritant ivm snelheid en wendbaarheid.
Voor op de bank zou ik cheap OP spelers doen.

• Xamsix
Bean77 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:51:
[...]

Persoonlijk zie ik Insigne als een zeer vervelende tegenstander. Maar Suarez heb ik ook veel last tegen. Raar want eigenlijk op papier vind ik hem vrij zwak. Benzema (IF) word ik niet bang van.

Het is afhankelijk van je team, maar zou insigne niet snel weg doen.
Suarez speel ik mee sinds 2 dagen. Gaat natuurlijk niet in de diepte wegbreken door zijn matige snelheid. Maar jezus, wat kan die man afwerken. Heb Malen IF ernaast voor de snelheid, en 2 snelle vleugelspelers. Die moeten ruimte maken zodat de bal naar Suarez kan. Bam, goal :)

• sensately
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 15-10 09:14
Nieuwevolger schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:04:
Ik heb heel even insigne gehad maar werkte niet echt voor mij..
Ik heb nu dybala op cam en mertens in de spits en dat is een heerlijk duo

• RBH

RBH

Wazzup?

Bean77 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:04:
[...]

Niet verkeerd Rashford.

Op futbin zie je het prijsverloop van Joao Felix voor je console. Omdat hij maar 80 rated is en daarom regelmatig gepacked wordt vermoed ik dat zijn prijs alleen maar gaat dalen. Zeker nu er steeds meer packs geopend worden door rewards SB en DR.
Ik (mijn mening) zou hem direct verkopen als hij niet in je 1e team staat.
Fair enough, op de markt gezet maar. :)

Xamsix schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:08:
[...]

Suarez speel ik mee sinds 2 dagen. Gaat natuurlijk niet in de diepte wegbreken door zijn matige snelheid. Maar jezus, wat kan die man afwerken. Heb Malen IF ernaast voor de snelheid, en 2 snelle vleugelspelers. Die moeten ruimte maken zodat de bal naar Suarez kan. Bam, goal :)
Dat dus. Die Suarez scoort dus regelmatig. Maar op basis van zijn kaart zou je dat niet zeggen. Aan de andere kant zal zijn effect kleiner worden nu teams langzaam maar zeker beter/sterker worden.

• Xamsix
Bean77 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:14:
[...]

Dat dus. Die Suarez scoort dus regelmatig. Maar op basis van zijn kaart zou je dat niet zeggen. Aan de andere kant zal zijn effect kleiner worden nu teams langzaam maar zeker beter/sterker worden.
Jazeker, maar denk dat hij nog wel wat IF kaartjes gaat krijgen. Laatste tijd weer goed bezig (helaas, ben Real fan).

• RBH

RBH

Wazzup?

Ik denk dat dit mijn geluksdag is oid?

Zojuist Griezmann gepackt....

Tsja. Houden? Verkopen?

Sorry ik ben echt nieuw met dit hele spelletje van verkopen en kopen van spelers. :>

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 23:02
RBH schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:59:
Ik denk dat dit mijn geluksdag is oid?

Zojuist Griezmann gepackt....

Tsja. Houden? Verkopen?

Sorry ik ben echt nieuw met dit hele spelletje van verkopen en kopen van spelers. :>
Nu moet je ophouden hoor met je packluck.... >:) :P

• Xavi2k
Als ik een speler 10x laat invallen alleen , krijgt die ook loyality ? Of moet hele match zijn?

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
Ik wil Varane graag kopen, kan hem wel betalen maar hij kost op dit moment bijna 270 K, denken jullie dat hij snel zal zakken wat prijs betreft?

• Markuss
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 21:35
tukkerterror90 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:58:
Ik wil Varane graag kopen, kan hem wel betalen maar hij kost op dit moment bijna 270 K, denken jullie dat hij snel zal zakken wat prijs betreft?
Ik heb even bekeken hoe dat in FIFA19 gegaan is: toen bleef hij door stijgen tot bijna eind oktober. Daarna nog een flinke tijd stabiel, ik denk dat je het beste daarnaar kan kijken omdat zijn kaart volgens mij relatief weinig veranderd is.

https://www.futbin.com/19/player/609/Rapha%C3%ABl%20Varane

EDIT: M'n laatste zin klopt niet helemaal zie ik, hij is -1 gegaan. Lastig te zeggen dus wat dat voor invloed zal hebben. Je zou zeggen dat hij dan makkelijker te packen is, echter is hij zo goed dat hij flink gebruikt zal worden.

Markuss wijzigde deze reactie 08-10-2019 17:26 (17%)

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
Markuss schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 17:24:
[...]

Ik heb even bekeken hoe dat in FIFA19 gegaan is: toen bleef hij door stijgen tot bijna eind oktober. Daarna nog een flinke tijd stabiel, ik denk dat je het beste daarnaar kan kijken omdat zijn kaart volgens mij relatief weinig veranderd is.

https://www.futbin.com/19/player/609/Rapha%C3%ABl%20Varane

EDIT: M'n laatste zin klopt niet helemaal zie ik, hij is -1 gegaan. Lastig te zeggen dus wat dat voor invloed zal hebben. Je zou zeggen dat hij dan makkelijker te packen is, echter is hij zo goed dat hij flink gebruikt zal worden.
Oke dan zit er weinig anders op en zal ik de hoofdprijs moeten betalen haha

• llovesoccerx7
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 13-10 15:35
Hij was toen ik hem uit een pakketje haalde net 200k. Dus we zijn nu een week verder ik denk dat hij nog wel even gaat stijgen.

• gaizka
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-10 19:08
Vanmiddag alsnog MM sbc gedaan, en daar kwam Lewandowski uit, toch weer 100k.

Ik heb momenteel Lucas Moura als spits en zat te kijken naar een upgrade, heeft iemand ervaring met Lacazette?

• Bossie
gaizka schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:41:
Vanmiddag alsnog MM sbc gedaan, en daar kwam Lewandowski uit, toch weer 100k.

Ik heb momenteel Lucas Moura als spits en zat te kijken naar een upgrade, heeft iemand ervaring met Lacazette?
Staat een review van hem samen met firmino op futbin

• Sleehond
Lijkt het maar zo of gaat het punten verzamelen in Rivals zoveel langzamer? Vraag me af of ik rang 2 wel haal dan moet ik vanavond en morgen avond nog aardig los....

• Xavi2k
Als er een speler is, die in real voetbal top ga presteren (vermoed ik) gaat die waarde echt naar omhoog gaan ? Is nu 500 waard en goud.

Bv als die in TOTW komt ..

Xavi2k wijzigde deze reactie 08-10-2019 22:44 (9%)

• FidoDido
Xavi2k schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:15:
Als er een speler is, die in real voetbal top ga presteren (vermoed ik) gaat die waarde echt naar omhoog gaan ? Is nu 500 waard en goud.

Heb je die video's al is gekeken die ik dagen eerder heb gepost, lijkt er niet echt op namelijk. Elke vraag die je hebt gesteld wordt daarin beantwoord ;)

Wat denk je dat er gebeurt met een kaart die een week niet in packs zit.
Kijk is op futbin naar een populaire gold speler die in de vorige weken een totw had, antwoordt op je vraag :)

• Casual_T
Xavi2k schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:15:

Nope. Dit is wel het geval met Ones To Watch kaarten (OTW), die worden geupdated als ze in een TOTW komen naar de waarde die de nieuwe kaart krijgt.

Een speler kan wel schaarser worden als deze in het TOTW komt, omdat hij dan uit packs verdwijnt voor een week. Stel Aguero zit in een TOTW, dan is dus zijn normale kaart niet meer te krijgen in packs, maar natuurlijk wel op de transfermarkt. Dan kan het zijn dat de prijs dus omhoog gaat. Wordt graag gecorrigeerd als ik het niet goed zeg :).

• Xavi2k
Ok bedankt ! En ga je video NU bekijken :)
Sleehond schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:51:
Lijkt het maar zo of gaat het punten verzamelen in Rivals zoveel langzamer? Vraag me af of ik rang 2 wel haal dan moet ik vanavond en morgen avond nog aardig los....
Gaat vrij langzaam. Degene die WL spelen hebben een voordeel omdat hun 30 wedstrijden meetellen voor DR en zij daarom snel een flinke voorsprong hebben op anderen. Dat is lastig inhalen als je geen WL speelt.

• Sleehond
Bean77 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:21:
[...]

Gaat vrij langzaam. Degene die WL spelen hebben een voordeel omdat hun 30 wedstrijden meetellen voor DR en zij daarom snel een flinke voorsprong hebben op anderen. Dat is lastig inhalen als je geen WL speelt.
Helder. Echter, het voelt beduidend langzamer qua punten vergeleken met 19. Of is dit iets wat tussen mijn oren zit en is daar niks in gewijzigd? Het voelt dus van wel...
Sleehond schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:23:
[...]

Helder. Echter, het voelt beduidend langzamer qua punten vergeleken met 19. Of is dit iets wat tussen mijn oren zit en is daar niks in gewijzigd? Het voelt dus van wel...
In het begin is iedereen nog enthousiast en wordt er meer gespeeld dan verder in de game.

• Leoleo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 16:25
In mei werd ik gestoord van lucas moura en de afgelopen dagen heb ik steeds flashbacks...

• Goelan
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 16:13
Heeft iemand ervaring met Sergio Ramos, Goretzka, Gnabry en/of Werner? Persoonlijk vind ik Werner erg duur voor een 83 rated speler alleen is er niet echt een andere optie in de Bundesliga (naast Lewandowski welke dan ook nog eens een stuk trager is)

Ik moet zeggen dat de 84 rated spelers flink omhoog gegaan zijn qua prijs. Daar valt weinig meer te behalen.

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 14-10 08:05
Bean77 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:21:
[...]

Ja en nee. Volgens mij haal je 400 DR-punten per WL wedstrijd als ik het goed heb? Als je dus veel win in DR, haal je meer punten binnne. Ik haal momenteel 600+ punten binnen per gewonnen wedstrijd. Let wel: Dat is dus bij een gewonnen wedstrijd. Bij een verloren wedstrijd is dat een stuk minder. Bij WL is het volgens mij ALTIJD 400 DR punten.

• ErnstMid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 16:55
Fraaank schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:56:
[...]

Ja en nee. Volgens mij haal je 400 DR-punten per WL wedstrijd als ik het goed heb? Als je dus veel win in DR, haal je meer punten binnne. Ik haal momenteel 600+ punten binnen per gewonnen wedstrijd. Let wel: Dat is dus bij een gewonnen wedstrijd. Bij een verloren wedstrijd is dat een stuk minder. Bij WL is het volgens mij ALTIJD 400 DR punten.
Jup :) Zelf heb ik alleen altijd dat als ik WL speel ik vrij veel potten speel...als ik geen WL speel dan haal ik de 20 potten rivals in een weekend al lang niet :9

• gaizka
  • Laatst online: 14-10 19:08
Leoleo schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:29:
In mei werd ik gestoord van lucas moura en de afgelopen dagen heb ik steeds flashbacks...
Ik gebruik hem ook, eigenlijk tegen mijn principe in ;)

• RBH

RBH

Wazzup?

Sleehond schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:20:
[...]

Nu moet je ophouden hoor met je packluck.... >:) :P
Je hebt het gejinxd, krijg echt helemaal niks meer nu. ;)

• Bossie
Meta en Frans, Varane gaat waarschijnlijk alleen snel dalen als er special card voor hem komt.

• Casual_T
[...]

Dat zou een logische verklaring zijn. Ik won gister en kreeg 750 DR punten. Bij een verlies kreeg ik er maar 250.

Then again ... 2 wedstrijden = 1000 punten bij winst en verlies. Dus opzich zit je dan nog boven het gemiddelde van 400 per WL game. Maar dan moet je natuurlijk wel winnen. :+

• noodel1988
Weten jullie wanneer normaal de competitie sbc's weer beginnen?

Kopen jullie vaak packages van je coins of juist helemaal niet (ik behoor vooralsnog tot laatste categorie)?.
In eerdere edities heb ik vaak weinig geluk en eindig met een hoop onbruikbaars en weinig coins over...

• Bossie
Casual_T schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:26:
[...]

Dat zou een logische verklaring zijn. Ik won gister en kreeg 750 DR punten. Bij een verlies kreeg ik er maar 250.

Then again ... 2 wedstrijden = 1000 punten bij winst en verlies. Dus opzich zit je dan nog boven het gemiddelde van 400 per WL game. Maar dan moet je natuurlijk wel winnen. :+
Hierdoor moet je simpelweg meer punten binnenhalen voor dezelfde ranking dan vorige week. Vorige weken waren de uitzondering omdat er nog geen WL was.

• Sleehond
Gisteravond wat SBCs voltooid en wat doelstellingen gehaald. Ik had 5 diverse pakjes gekregen.

Alle 5 geopend en dan trek je Banega 83 als hoogste kaart eruit en de rest allemaal kaarten van speler van eind 70 rating...

Man man man.... :'(

• sten123
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23:23

sten123

PSN: MisterxBee

Welke opstelling vinden jullie het fijnst spelen?
Ik zelf ben van 4-4-3(4) of 4-3-1-2.

PSN: MisterxBee

• Casual_T
Bossie schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:37:
[...]

Hierdoor moet je simpelweg meer punten binnenhalen voor dezelfde ranking dan vorige week. Vorige weken waren de uitzondering omdat er nog geen WL was.
Nou is sowieso Rank I ofzo niet gezond elke week. Ik heb me nu bijna gekwalificeerd voor de WL en ga daarna waarschijnlijk alleen nog WL spelen (behalve als ik gewoon eens een potje wil spelen doordeweeks).

Uiteindelijk is FUT gewoon t├ę time consuming. Tenzij je echt een FIFA weekend-life wilt hebben, raad ik mensen aan om toch ook normale dingen te blijven doen :9.

EDIT: Lijkt trouwens wel alsof ze iets aan mijn packluck hebben gedaan. Gister de competitie/landen sbc gedaan en met nog 10K coins over packte ik Rashford, die nu voor een belachelijke 89K gaat!

Meteen mijn team geupgrade >:) > hier speel ik nu mee https://www.futbin.com//20/squad/8934845.

Casual_T wijzigde deze reactie 09-10-2019 10:23 (18%)

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 11-10 11:17
sten123 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:51:
Welke opstelling vinden jullie het fijnst spelen?
Ik zelf ben van 4-4-3(4) of 4-3-1-2.
Ik ben zelf begonnen met 433-4 maar vind deze toch te aanvallend, ook als ik de player instructions van de CM's op stay back zet. Ik ben nog steeds zoekende naar de ideale formatie, ben nu 41212 (wide) en 4222 aan het uitproberen. 41212 bevalt voor mij tot nu toe wel fijn, ik speel dan ook graag met een CAM.

Nou moet ik zeggen dat ik heel erg moet wennen aan het verdedigen, het voelt allemaal een stuk lastiger dan met FIFA 19, vooral het concentreren op niet instappen en gebruik te maken van L2 (PS4) geeft verbetering.

Speel nu met deze selectie, leek me eens leuk om een full Dutch team te bouwen, maar ben nog zoekende. Ga misschien een Serie A of BPL team maken om DR wedstrijden mee te spelen, daar is simpelweg meer keuze uit spelers voor alle posities :+

• ErnstMid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 16:55
DeeleNL schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:24:
[...]

Ik ben zelf begonnen met 433-4 maar vind deze toch te aanvallend, ook als ik de player instructions van de CM's op stay back zet. Ik ben nog steeds zoekende naar de ideale formatie, ben nu 41212 (wide) en 4222 aan het uitproberen. 41212 bevalt voor mij tot nu toe wel fijn, ik speel dan ook graag met een CAM.

Nou moet ik zeggen dat ik heel erg moet wennen aan het verdedigen, het voelt allemaal een stuk lastiger dan met FIFA 19, vooral het concentreren op niet instappen en gebruik te maken van L2 (PS4) geeft verbetering.

Speel nu met deze selectie, leek me eens leuk om een full Dutch team te bouwen, maar ben nog zoekende. Ga misschien een Serie A of BPL team maken om DR wedstrijden mee te spelen, daar is simpelweg meer keuze uit spelers voor alle posities :+
Ah leuk team, zo ben ik ook begonnen... maar toch maar een overstap gemaakt naar een hybrid precies om de reden die je aangeeft.

Mn squad ziet er nu zo uit: https://www.futbin.com/20/squad/9272660

Ben nog aan het zoeken naar mn ideale ingame opstelling - gisteravond begonnen met 4231 maar daar kon ik mn draai nog niet echt in vinden. 433 blijft altijd wel een opstelling waarop ik terugval - Willian op CAM en de rappe boys voorin.

Blind mist wel wat snelheid om echt als CV te spelen dus die gaat naar een CDM positie en Ndidi dan naar CB :)

• Pompi
  • Laatst online: 20:40
Vorige week woensdag van Div 6 naar 4 gegaan om donderdag na 2 verliespartijen op rij meteen weer in 5 te zitten, daar de hele week rond het promotiepunt gejojood. 2 winst en dan een verlies etc., met veel rare verliespartijen er tussen maar het zij zo. Speelde eerst 433 met een CAM met mijn NL team maar merkte dat je dan te weinig aanspeelpunten had rond de 16 tegen spelers die dropback spelen en als je dan je CM's naar voren riep om dat op te lossen dat er dan enorme gaten vielen in je restverdediging, dus maar geswitched naar 433 met CVM en 2 CM's (jammer dat er geen opstelling is met CM en 2 CAM's) en dan heb je wel de benodigde afspeelpunten in de aanval en ook genoeg restverdediging. Verder merkte ik toen dat de V vorm van het middenveld er voor zorgt dat je veel sneller de bal in het driehoekje rond kan spelen dan de ^ rond de 16, al helemaal als de spits ook nog beweegt. Dus nu maar eens kijken hoe lang ik het deze keer in DIV 4 uithoud.

Wat vinden jullie eigenlijk van de "verbeterede" verdedigings-dingen? Want ik merk er echt niks van, er zijn 3 situaties mogelijk in mij mening: 1) je zit totaal mis met de stap en je bent gezien, 2) je pakt hem af maar hij stuitert net zoals in 19 weer direct naar aanvaller/je pakt hem af en 1 seconde later ben je hem weer kwijt omdat de aanvaller zonder iets te doen langs je loopt en de bal van je voet pakt en 3) met een bijna onmogelijk slagingspercentage pak je de bal goed af. Of te wel net als in 19 kan je nog steeds de bal eigenlijk alleen afpakken met L2+R2/LB+RB.

Een ander "vernieuwingspunt" waar tijdens de presentatie een groot iets van werd gemaakt is dat je de bal klaar kan leggen, maar heb echt nog niemand dat zien doen of proberen. De paar keer dat ik de juiste knoppencombinatie deed gebeurde er niks zichtbaars, dus het is mij ook nog niet gelukt om het te doen in het echte spel waar het in de demo wel lukte.

Of hebben jullie andere ervaringen met deze nieuwe dingen die in Fifa zouden zitten?

• Nieuwevolger
Sleehond schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:42:
Gisteravond wat SBCs voltooid en wat doelstellingen gehaald. Ik had 5 diverse pakjes gekregen.

Alle 5 geopend en dan trek je Banega 83 als hoogste kaart eruit en de rest allemaal kaarten van speler van eind 70 rating...

Man man man.... :'(
Welkom bij de club, ik had 42 squad battles gespeeld, voor 2 mega packs (elite 1 reward). mijn beste speler was mata.

• Bossie
Nieuwevolger schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:47:
[...]

Welkom bij de club, ik had 42 squad battles gespeeld, voor 2 mega packs (elite 1 reward). mijn beste speler was mata.
Als iedereen Ronaldo's etc krijgt dan is ook iedereen na 2-3 weken klaar met speel, dat heeft de laatste World Cup add-on wel aangetoond.

• Nieuwevolger
Bossie schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 12:24:
[...]

Als iedereen Ronaldo's etc krijgt dan is ook iedereen na 2-3 weken klaar met speel, dat heeft de laatste World Cup add-on wel aangetoond.
Snap ik, maar ik vond het gewoon pijnlijk na 42 wedstrijden (15 minuten per stuk)

• Beavbusi
  • Nu online
Komt omdat EA mensen die Squad Battles spelen echt superdom vindt helaas

• jerommeke96
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13:13
Beavbusi schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 12:39:
Komt omdat EA mensen die Squad Battles spelen echt superdom vindt helaas
Dat gevoel heb ik al vaak als ik ze speel |:( waar in fifa 19 de SB heel goed te doen waren zonder hele gekke dingen is het bij deze fifa heel vaak hopeloos je kan vaak spelen wat je wil maar ze zorgen er wel voor dat je geen doelpunt maakt....al paar keer gehad lekker spelen tot de 16 en daarna gebeurt er van alles maar die bal gaat er echt niet in hoor, verlenging en eindstand 4-0 8)7 en dat is het positieve scenario.
Dus ik snap wel dat je behoorlijk teleurgesteld bent als er vervolgens helemaal niks uit de pakketten komt..
[...]

Dat klopt wat je zegt, maar de punten uit de WL zijn een soort bonuspunten. De speelt de wedstrijden toch al vanwege de rewards en ondertussen tellen ze - in tegenstelling tot bijv. SB - ook mee voor DR.
Zo hark je al 12k punten 'onbewust' binnen.

• Nieuwevolger
Je hebt er inderdaad wedstrijden tussen zitten dat de ai het helemaal dicht heeft getimmerd achterin. Dan krijg je ik weet niet hoeveel corners, die onmogelijk zijn om te scoren.

Zag op reddit ook dat de ai soms ook vanaf de middenlijn vrije trappen erin schiet haha.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 15:11
Bean77 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:20:
[...]

Dat klopt wat je zegt, maar de punten uit de WL zijn een soort bonuspunten. De speelt de wedstrijden toch al vanwege de rewards en ondertussen tellen ze - in tegenstelling tot bijv. SB - ook mee voor DR.
Zo hark je al 12k punten 'onbewust' binnen.
Klopt het is alleen machtig vervelend dat je niet kan zien hoeveel punten je nodig hebt voor een bepaalde rank.Dit is toch wel iets wat superhandig was in FIFA 19.
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:41:
[...]

Klopt het is alleen machtig vervelend dat je niet kan zien hoeveel punten je nodig hebt voor een bepaalde rank.Dit is toch wel iets wat superhandig was in FIFA 19.
Die grenzen zijn toch altijd dynamisch geweest? Lastige is dat wanneer we hier stoppen ivm avond/nacht er op andere delen nog gespeeld wordt en zij dus nog een flinke inhaalslag kunnen maken. Meestal probeern ik 2 a 3000 punten boven de grens te zitten. Maar idd soms word je negatief verrast als je 's ochtends weer kijkt.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 15:11
Bean77 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:44:
[...]

Die grenzen zijn toch altijd dynamisch geweest? Lastige is dat wanneer we hier stoppen ivm avond/nacht er op andere delen nog gespeeld wordt en zij dus nog een flinke inhaalslag kunnen maken. Meestal probeern ik 2 a 3000 punten boven de grens te zitten. Maar idd soms word je negatief verrast als je 's ochtends weer kijkt.
Klopt maar wat zijn de grenzen dan? hoeveel punten moet ik spelen om van een Rank 2 naar Rank 1 te gaan?

• DennisCle
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 18:15
Je kan altijd terugkijken wat het de week ervoor was. Dat geeft een goede indicatie. Het werkt met % van spelers.

Dus de ene week kan je met 10.000 punten net in rang2 zitten als top 20% vd spelers. Als er de week erop door spelers bovengemiddeld veel gespeeld wordt heb je meer punten nodig omdat er meer spelers zijn met meer dan 10.000 punten die de ondergrens omhoog trekken.

• jerommeke96
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13:13
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:45:
[...]

Klopt maar wat zijn de grenzen dan? hoeveel punten moet ik spelen om van een Rank 2 naar Rank 1 te gaan?
De grenzen verschillen, Rang 2 is bijvoorbeeld de beste 10% van de spelers dus ja vandaag zit je bijvoorbeeld bij de 10% waaronder rang 2 valt en s'nachts wordt je ingehaald en zit je pas bij de beste 14% dus een rang lager. Allemaal afhankelijk dus van hoeveel spelers je inhalen, hoe verder in het seizoen hoe minder actieve spelers hoe beter in te schatten hoeveel punten je nodig hebt, doordat er nu zoveel actief zijn is het lastig in te schatten
Pagina: 1 ... 24 ... 29 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True