Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:38
Bossie schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:12:
Voor de WL spelers, hoe is het gegaan qua speelstijlen, formaties en opvallende OP spelers?
Heel veel EPL teams en een handje vol Serie A en LaLiga. Vrijwel geen hybrids tegen gekomen. Ik heb zelf 4222 en 4321 (3 CAM's). Bij 4222 vind ik vrijwel altijd de vrije man, maar is het in de 4321 nog wel eens lastig. Twee spitsen is geen overbodig luxe met al die rebounds die mogelijk zijn. Sissoko was een pain in the ass om langs te komen. Verder finess net buiten de zestien met juiste power gaat er ook regelmatig in. Veel skills zie je aan komen, omdat de speler iets trager gaat lopen bij een bijna uitvoering. Lage voorzetten richting de zestien is nog steeds aanwezig.

Goud 3 geworden en dat was ook het doel. Heb nog 5 games over, maar ik vind het wel goed geweest zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:12:
Voor de WL spelers, hoe is het gegaan qua speelstijlen, formaties en opvallende OP spelers?
De vitality rocky 442 bevalt mij erg goed. Lijkt een beetje dun met 2 centrale middenvelders, maar dat valt reuze mee als ze stay back/cover center staan. Ook 4222 speelt erg fijn aanvallend.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:37
Wow wat disconnect je snel als je niks doet zeg. Ik sta 2-0 voor en ik kreeg al berichtjes van mijn tegenstander, scoor ik 3-0 in de 90ste minuut, trapt die niet af en gaat die weer een berichtje sturen dus ik denk ja boeie sta toch 3-0 voor ik stuur even 1 klein berichtje, was echt 20 seconden weg uit de game ofzo en ik ben gedisconnect wegens inactiviteit, game verloren.
Maargoed, wel gelachen vanwege zijn rage haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17:36
WL gaat verassend goed. Loop nu 15-3, maar ga de potjes lang niet allemaal uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 19:22:
[...]

De vitality rocky 442 bevalt mij erg goed. Lijkt een beetje dun met 2 centrale middenvelders, maar dat valt reuze mee als ze stay back/cover center staan. Ook 4222 speelt erg fijn aanvallend.
Kun je die eens posten, ik zie geen guides etc terugkomen in zijn videos

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Misschien een domme vraag, maar bij de 2 varianten van 4-2-3-1, staan de LCAM en RCAM meer naar binnen dan bij de andere variant met LM en RM?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 17:17

RBH

Sinds dit weekend ook flink met FUT bezig voor het eerst (nog nooit gedaan). Erg leuk en verslavend allemaal, maar ik vind het wel ernstig lastig om een beetje vooruit te komen.

Ook valt me op dat de potjes bij de Squad battles nogal verschillen. Ik ben niet zo heel goed in FIFA, maar een wedstrijd op semi-pro win ik met 5-1 en vervolgens hetzelfde team (twee keer TOTW gespeeld) verlies ik met 1-0. Zelfde al een keer meegemaakt op Amateur niveau (11-1 winst en 2-1 winst)..

Hopelijk pack ik morgen wat leuks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:15
Redelijk weinig FIFA kunnen doen deze week. Toch in Squad Battles nog even goud 2 gehaald voor morgen. Wie weet toch een kleine verassing erin. Vanavond misschien nog paar potjes Rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Ik heb een budget van 425k voor een nieuw team, Bundesliga lijkt mij wel interessant, ben tot dit elftal gekomen:

https://www.futbin.com//20/squad/8881719

Iemand suggesties? Misschien kan ik er nog spelers van andere competities in 'linken'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Hoe doe je een ingestelde vreugdedans ?

Ik ram altijd maar wat op knoppen, geen idee hoe dat werkt.

Maar nu je er zelf één kan kiezen moet je dat toch ook makkelijk kunnen uitvoeren lijkt me.

(Kon het op dit forum en Google niet vinden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jamesl schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 19:25:
Wow wat disconnect je snel als je niks doet zeg. Ik sta 2-0 voor en ik kreeg al berichtjes van mijn tegenstander, scoor ik 3-0 in de 90ste minuut, trapt die niet af en gaat die weer een berichtje sturen dus ik denk ja boeie sta toch 3-0 voor ik stuur even 1 klein berichtje, was echt 20 seconden weg uit de game ofzo en ik ben gedisconnect wegens inactiviteit, game verloren.
Ik denk dat hij het hardst heeft gelachen ;)
Bossie schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 19:35:
[...]

Kun je die eens posten, ik zie geen guides etc terugkomen in zijn videos
Hij speelt standaard 442
bal - 4 - 4
bal - 6 -4 -2 -2

ST op get in behind. CM op stay back en cov center en backs op stay back. LM/RM standaard.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Twee weken geleden ook begonnen met een team te bouwen en mijn rival matches gespeeld. Ben uiteindelijk in divisie 5 terecht gekomen. Na wat packs geopend te hebben, heb ik onderstaand team gemaakt.

https://www.easports.com/...fId=biVb6T0QbLbA:FFA20XBO

In-game switch ik vaak naar 4-2-2-2 of 4-1-2-1-2.

Ik zit nu in Griekenland dus heb geen mogelijkheid gehad om te spelen. As woensdag ben ik weer thuis en ga ik proberen hogerop te komen in Rivals.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:45
Welke dribbel "soort" gebruiken jullie het meest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:21
Jamesl schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 19:25:
Om heel eerlijk te zijn, volledig terecht.

Het is echt heel irritant als je telkens moet wachten op de ander. En na 20 seconden ben je nog niet disconnected. Dat is een stukje langer.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 21:25
llovesoccerx7 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 21:26:
Welke dribbel "soort" gebruiken jullie het meest?
De normale me L1 en de dragback met r1. Af en toe fakeshot met L2. Vind de dragback best efficiënt. Al de andere gaan vaker fout dan goed :p kan ik beter passen :) ben niet goed erin dan doe ik heel to heel druk ik die stick net weer in wipt die hem omhoog :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 08:21
Hier gestopt bij 14-1 helaas verder geen tijd meer om het af te maken.

Meest OP spelers die ik heb zijn toch wel militao en telles. Costa (juve winger) bevalt me om de een of andere reden ook heel goed.

Team: https://www.futbin.com/20/squad/9140766

[ Voor 10% gewijzigd door Arwintju op 06-10-2019 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 13:50
14-1 ?? dat is wel aardig.

Wat haal je normaal dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:13
Vandaag geëindigd in gold 1 (21-9). Heb een aantal potjes echt onterecht verloren door het geklungel van Ter Stegen met de hoge ballen... natuurlijk hebben de bokbiertjes in de kantine ook niet mee geholpen :P maar er zat meer in. Maar toch niet geheel ontevreden voor de 1e WL. Servers vond ik ook prima en heb daar nauwelijks tot geen last van gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik moest hier wel om lachen, van reddit.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/au5rlv6yezq31.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=e1f7e03ada128c4eeb55f9153b1fe97ec5240c61

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Beavbusi schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 23:12:
14-1 ?? dat is wel aardig.

Wat haal je normaal dan?
Ja het ging wel lekker haha. Natuurlijk helpt het wel dat je ook een goed team hebt maar toch. Fifa 19 speelde ik vaak slecht. Die lag me niet zo. Moest vaak mn best doen voor goud 2. 18 vaak goud 1 of Tegen elite aan en 17 was tot nu toe de beste voor mij. Daar heb ik zelfs 1 keer dicht tegen top 100 aan gezeten (102 ofzo op skillpoints dus dat was wel zuur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 14:37
kw_nl schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 21:46:
[...]

Om heel eerlijk te zijn, volledig terecht.

Het is echt heel irritant als je telkens moet wachten op de ander. En na 20 seconden ben je nog niet disconnected. Dat is een stukje langer.
Ik ben het er ook mee eens dat dat systeem erin zit, aan de andere kant, maakt het geen hol uit want filmpjes kan je toch al doorklikken.
Overigens hoorde ik van een vriend dat ik 'erin geluisd ben' want als je op het menu klikt op PS4 en dan naar messages gaat dan wordt je heel snel gedisconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Helaas geen leuke kaart uit de pakjes van Squad Battle. Niet anders verwacht maar toch jammer. Donderdag met Rivals ga ik sowieso voor de coins. Dan moet ik rond 65.000 a 70.000 coins zitten. Eens kijken of we daarmee wat leuks kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 23:05:
Hier gestopt bij 14-1 helaas verder geen tijd meer om het af te maken.

Meest OP spelers die ik heb zijn toch wel militao en telles. Costa (juve winger) bevalt me om de een of andere reden ook heel goed.

Team: https://www.futbin.com/20/squad/9140766
Ronaldo niet OP?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Als beste Illaremendi gepackt, yay..

Maar wel leuk om een paar packs tegelijk te openen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Elite 3 gehaald met squad battles en haal net Firmino, Rashford en Cazorla IF uit de pakjes :-).

Nu was het plan om een serie A team te gaan bouwen maar nu ik Firmino en Rashford heb twijfel ik.
Wat te doen? Verkopen en de opbrengst gebruiken voor een serie A team of een BPL team rondom deze 2 spelers te bouwen?

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Karpertjuh schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:52:
Elite 3 gehaald met squad battles en haal net Firmino, Rashford en Cazorla IF uit de pakjes :-).

Nu was het plan om een serie A team te gaan bouwen maar nu ik Firmino en Rashford heb twijfel ik.
Wat te doen? Verkopen en de opbrengst gebruiken voor een serie A team of een BPL team rondom deze 2 spelers te bouwen?
Ik gebruik ze beide, zou ze gewoon houden.
Hier overigens De Roon als beste kaart uit Squad Battles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je het over cr7 hebt hoor ik verhalen dat hij helemaal niet zo goed is in fifa20. Misschien ook logisch omdat het de game is van wendbare spelers. Dan komt een messi veel beter uit de verf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom er nu trouwens pas achter dat de wekelijkse packs geupgrade zijn naar rare gold packs :P

Khedira en Otamendi als beste spelers deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Karpertjuh schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:52:

Poeh, ik zou dan toch misschien wel voor BPL team gaan. Firmino en Rashford zijn wel lekker hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Iemand enig idee hoe het kan dat ik geen toegang heb tot de transfermarkt op de Companion/web app? Hij geeft aan dat ik het moet blijven spelen om toegang te ontgrendelen.

[ Voor 37% gewijzigd door RBH op 07-10-2019 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
RBH schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:34:
Iemand enig idee hoe het kan dat ik geen toegang heb tot de transfermarkt op de Companion/web app? Hij geeft aan dat ik het moet blijven spelen om toegang te ontgrendelen.
Even het topic doorzoeken hier is al vaker antwoord opgeven.

[ Voor 3% gewijzigd door homernt op 07-10-2019 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
2 mega packs als reward en dan is mijn beste speler eruit mata...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:30:
[...]

Poeh, ik zou dan toch misschien wel voor BPL team gaan. Firmino en Rashford zijn wel lekker hoor!
Heb eventjes met Rashford gespeeld. 3* WF is zijn enige minpunt. Erg goede finisher in/rond de 16. En 5* SM zijn ook wel erg fijn om acties te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Als mensen hun team naam vervangen voor de starters objective...doe het gelijk goed, want blijkbaar is dat niet te veranderen meer in deze versie van FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:21:
[...]

Als je het over cr7 hebt hoor ik verhalen dat hij helemaal niet zo goed is in fifa20. Misschien ook logisch omdat het de game is van wendbare spelers. Dan komt een messi veel beter uit de verf.
Idd, klinkt alsof Neymar dan de beste non-icon kaart is dit jaar.
Mbappe en Yedder erbij en dan is het klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldbaggio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2024
Misschien overheen gelezen maar.....

Vorig jaar gebruikte ik club import binnen FutBin. Dit jaar geeft Futbin een error op club import.
Is er een alternatief?

grt,
Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toevallig heb ik neymar, mbappe en Ben Yedder (grappig hoe de Engelsen zijn naam uitspreken), maar de laatste vind ik toch (veel) minder dan de eerste 2. Ik gebruik zijn OTW kaart en hoop dat hij nog een paar IF's gaat krijgen. Op zijn huidige kaart moet je keuzes maken qua chem stijl waardoor er altijd aspecten zijn die veel minder zijn. Deze merk je dan ook aantoonbaar terug in de game.

edit: Ik ga maar eens hunter gebruiken ipv hawk

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 07-10-2019 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Nieuwevolger schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:45:
2 mega packs als reward en dan is mijn beste speler eruit mata...
Ben elite 1 geëindigd, 2 rare mega Packs kreeg parejo, yeah :) dat zijn van die lullige walk outs :p
Gewoon niets verwachten kan het alleen maar beter zijn. Kreeg van dijk vorige week uit een small player pack dus leuk zoveel % kans het zegt niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:36:
Toevallig heb ik neymar, mbappe en Ben Yedder (grappig hoe de Engelsen zijn naam uitspreken), maar de laatste vind ik toch (veel) minder dan de eerste 2. Ik gebruik zijn OTW kaart en hoop dat hij nog een paar IF's gaat krijgen. Op zijn huidige kaart moet je keuzes maken qua chem stijl waardoor er altijd aspecten zijn die veel minder zijn. Deze merk je dan ook aantoonbaar terug in de game.

edit: Ik ga maar eens hunter gebruiken ipv hawk
klopt, WBY heeft helaas altijd een paar IFs nodig.
Sowieso bizar dat er de hele zomer geruchten waren dat hij naar PSG zou gaan en vervolgens van Sevilla degradatie voetbal bij Monaco gaat spelen.

Vraag me af ik zijn OTW even moet meepikken voor een latere phase van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:41:
[...]

klopt, WBY heeft helaas altijd een paar IFs nodig.
Sowieso bizar dat er de hele zomer geruchten waren dat hij naar PSG zou gaan en vervolgens van Sevilla degradatie voetbal bij Monaco gaat spelen.

Vraag me af ik zijn OTW even moet meepikken voor een latere phase van de game.
Ik had hem voor 105k gesniped. goede WF/SM en altijd een populaire kaart. Bij Monaco kan hij zich hopelijk positief onderscheiden wat misschien een lage drempel is om een IF te krijgen.
Het is een gokje, maar het is een prima kaart om te hebben, desnoods als sub.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
Ja natuurlijk wel haha. Die heeft me wel een aantal keer gered. Maar dat noem ik niet direct OP. Meer in de lijn der verwachting zeker als je naar zn prijs kijkt.

CR7 is trouwens wel echt goed hoor. Messi en Neymar hoor ik idd ook goede verhalen over maar CR7 heeft me al weer vaak gered. Kan ook koppen (aantal corners mee gescoord) en is gewoon behoorlijk snel en wendbaar voor iemand met die lengte. Zijn schot blijft fenomenaal!

[ Voor 30% gewijzigd door Arwintju op 07-10-2019 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Laatst online: 24-08 18:02
Grappig, de preorder packs gaven me vandaag twee OTW cards. Helaas wel Barella en Joelinton, maar vorig jaar kreeg ik er nooit wat uit, happy mee :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:45:
Grappig, de preorder packs gaven me vandaag twee OTW cards. Helaas wel Barella en Joelinton, maar vorig jaar kreeg ik er nooit wat uit, happy mee :)
De packs zijn dit jaar ook iets beter. Voorgaande jaren was het een prem jumbo gold pack. Dan heb je tenminste ook wat team fitness kaarten etc erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:47
Ik speel altijd vol op de aanval, maar word er uitgecounterd. Wellicht dat ik ga voor de Conte tactiek met 3 man op een rij achterin (3142). Iemand die dit al heeft gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:02
Misschien niet vol op de aanval spelen??

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Valandil schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:32:
Misschien niet vol op de aanval spelen??
Nee, altijd al gedaan en dat ga ik niet veranderen omdat tegenstanders dat afstraffen. Dan moet ik maar beter mijn best doen, haha.

Ik moet bekennen. Ik heb mijzelf een tikje aangepast door de diepte op 6/7 te zetten en spelers in de 16 op 5 i.p.v. 8

Alleen de Conte tactiek is de enige formatie die ik zou willen proberen welke minder aanvallend is. Ik weet alleen niet of deze formatie wat is in FIFA.

[ Voor 34% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 07-10-2019 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:28
Iemand ervaring met Tolisso ?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:28:
[...]

Ja natuurlijk wel haha. Die heeft me wel een aantal keer gered. Maar dat noem ik niet direct OP. Meer in de lijn der verwachting zeker als je naar zn prijs kijkt.

CR7 is trouwens wel echt goed hoor. Messi en Neymar hoor ik idd ook goede verhalen over maar CR7 heeft me al weer vaak gered. Kan ook koppen (aantal corners mee gescoord) en is gewoon behoorlijk snel en wendbaar voor iemand met die lengte. Zijn schot blijft fenomenaal!
Kan ook koppen is sowieso OP deze fifa, hoeveel potentiële kansen uit crosses bij mij uiteindelijk nergens tot leiden is bizar.

@DeVliegendeNLer nee, maar wel veel 352 gespeeld en dat is simpelweg een erg leuke formatie om te spelen. 3ATB zijn wel altijd zwak tegen formaties met wingers (433x).

Normaal zet je je LM/RM op stay wide en get back on defence zodat je verdedigend eigenlijk 5 ATB speelt.

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 07-10-2019 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:44:
[...]

Kan ook koppen is sowieso OP deze fifa, hoeveel potentiële kansen uit crosses bij mij uiteindelijk nergens tot leiden is bizar.
Niet crossen dus ;)
Ik cross zelf helemaal niks of het is een harde lage voorzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:45:
[...]

Niet crossen dus ;)
Ik cross zelf helemaal niks of het is een harde lage voorzet.
Early crosses icm volleys werkt ook prima, low driven crosses voornamelijk rondom de box.
Met 451 is het vaak de winger die naar de achterlijn gaat en dan kun je ook vaak de inlopende CAM bedienen door een through ball de bal terug de 16 leggen.

Eriksen is inmiddels mijn topscorer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Bossie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:50:
[...]

Early crosses icm volleys werkt ook prima, low driven crosses voornamelijk rondom de box.
Met 451 is het vaak de winger die naar de achterlijn gaat en dan kun je ook vaak de inlopende CAM bedienen door een through ball de bal terug de 16 leggen.

Eriksen is inmiddels mijn topscorer :+
Ja dat truckje doet Dybala bij mij ook veel. Dembele of Costa langs de lijn en dan een pass of voorzet terug naar rand 16 en hoppa, afmaken die hap. Scoorde nog een heerlijke volley met Dybala op die manier. Moet ook zeggen dat scoren met een volley dit jaar wel veel voldoening geeft. Bal kan zo heerlijk het doel in draaien precies zoals je het zou verwachten. Dat is dan weer een pluspuntje van de vernieuwde bal physics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:57:
[...]

Ja dat truckje doet Dybala bij mij ook veel. Dembele of Costa langs de lijn en dan een pass of voorzet terug naar rand 16 en hoppa, afmaken die hap. Scoorde nog een heerlijke volley met Dybala op die manier. Moet ook zeggen dat scoren met een volley dit jaar wel veel voldoening geeft. Bal kan zo heerlijk het doel in draaien precies zoals je het zou verwachten. Dat is dan weer een pluspuntje van de vernieuwde bal physics.
Wat is er nieuw aan de ball physics dan? Gevoelsmatig zijn alle issues van de vorige editie nog steeds aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Dagje thuis vandaag, kwam net tegen team genaamd 'AH to go Esports', wel grappig. Mbappe, icons, ramos, varane etc. Je begrijpt het wel. Zoals hij speelde is ook beetje zoals ze op youtube spelen, maar wel nog niveautje lager. Verloor met 5-0, maar vond het nog wel meevallen.

Was wel goed om dat ook eens te oefenen. Goals van buiten de 16 gingen er vrij makkelijk in bij hem. Wel geen idee waarom ik hem tegen kwam in divisie 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:04:
Dagje thuis vandaag, kwam net tegen team genaamd 'AH to go Esports', wel grappig. Mbappe, icons, ramos, varane etc. Je begrijpt het wel. Zoals hij speelde is ook beetje zoals ze op youtube spelen, maar wel nog niveautje lager. Verloor met 5-0, maar vond het nog wel meevallen.

Was wel goed om dat ook eens te oefenen. Goals van buiten de 16 gingen er vrij makkelijk in bij hem. Wel geen idee waarom ik hem tegen kwam in divisie 5.
Makkelijk punten harken in DR. Eerst flink laten afzakken en dan snel makkelijk overwinningen binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Bossie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:03:
[...]

Wat is er nieuw aan de ball physics dan? Gevoelsmatig zijn alle issues van de vorige editie nog steeds aanwezig.
Nou in de gameplay is dan ook niet zoveel veranderd. Het gaat het meer om dat de ball physics er wat realistischer uit zien. Als dybala nu een bal vol op zn wreef neemt maar hij raakt m iets aan de buitenkant dan merkt je wel duidelijk dat de bal iets draait (en dat zonder dat je zelf finesse knop indruk hea) Ziet er gewoon gelikt uit. Heeft niet echt voor/nadelen ten opzichte van de gameplay. Dat zag er bij eerdere fifa's toch niet zo gelikt uit volgens mij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Bossie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:44:
[...]

@DeVliegendeNLer nee, maar wel veel 352 gespeeld en dat is simpelweg een erg leuke formatie om te spelen. 3ATB zijn wel altijd zwak tegen formaties met wingers (433x).

Normaal zet je je LM/RM op stay wide en get back on defence zodat je verdedigend eigenlijk 5 ATB speelt.
Of ik pak 5 verdedigers en laat ze opkomen. Weet niet wat het beste is van de 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Pff wordt er ziek van dat ik nu al een paar keer connectie heb verloren wanneer ik voor stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:07:
[...]

Nou in de gameplay is dan ook niet zoveel veranderd. Het gaat het meer om dat de ball physics er wat realistischer uit zien. Als dybala nu een bal vol op zn wreef neemt maar hij raakt m iets aan de buitenkant dan merkt je wel duidelijk dat de bal iets draait (en dat zonder dat je zelf finesse knop indruk hea) Ziet er gewoon gelikt uit. Heeft niet echt voor/nadelen ten opzichte van de gameplay. Dat zag er bij eerdere fifa's toch niet zo gelikt uit volgens mij hoor.
Ik doel meer op dat de bal nog steeds gelocked is aan een speler en daardoor nooit vrij/los is, de daarbij horende reboundgoals en rebounds na een duel er nog steeds zijn.

@DeVliegendeNLer
352 heeft 2 CDMs en geeft je de optie om zowel door het midden te spelen als een 41212 narrow maar gelijktijdig ook breed te kunnen spelen. Een tegenstander moet verdedigend dus altijd kiezen tenzij hij 6-8 in de box parkeerd :/

[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 07-10-2019 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Bossie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:24:
[...]

Ik doel meer op dat de bal nog steeds gelocked is aan een speler en daardoor nooit vrij/los is, de daarbij horende reboundgoals en rebounds na een duel er nog steeds zijn.
Dat klopt. Dat is er nog steeds ja. Gaat mij puur om het effect wat een bal meekrijgt bij schieten/passen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Bossie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:24:
[...]

352 heeft 2 CDMs en geeft je de optie om zowel door het midden te spelen als een 41212 narrow maar gelijktijdig ook breed te kunnen spelen. Een tegenstander moet verdedigend dus altijd kiezen tenzij hij 6-8 in de box parkeerd :/
Wat 80% van alle gamers is :P

Met een 3142 dacht ik aan de extra #6 die je dan hebt. De 2 nummers 8 kunnen dan beter bij de spitsen aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Na gisteren geswitched naar dit team;

https://www.futbin.com/20/squad/9170000

Switch in game naar 4-2-2-2. En moet zeggen; wow. Suarez is mijn nieuwe spits en hij is echt geweldig. Hunter erop gezet en heeft voldoende snelheid. Stuk beter in afwerken dan bv Depay die ik eerst had. Tot dusver behoorlijk tevreden, denk dat ik hiermee wel naar divisie 4 ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Lekker hoor, op niveau 17 en 18 van seizoenen krijg je paketten achter elkaar. Zit bijna in level 17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Ben zwaar aan het denken of ik de Promes OTw moet halen of dat ik hem maar moet laten voor wat het is.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:48
Oxigeon schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 14:37:
Ben zwaar aan het denken of ik de Promes OTw moet halen of dat ik hem maar moet laten voor wat het is.
Oei oei, dilemma's :)

Succes ermee.

Het hele FUT is trouwens best wel tof, speel het sinds kort.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
@Bean77 Ben Yedder niet te weinig Stamina of wissel je hem toch na 60/70 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik kreeg uit z'n seizoen pakje een OTW Maguire -O- en untreadable dus ik weet niet wat ik er mee moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

WeHoDo schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 14:40:
[...]

Oei oei, dilemma's :)

Succes ermee.

Het hele FUT is trouwens best wel tof, speel het sinds kort.
Mja, is toch een "kleine" 35k wat deze speler dan kost. heb de gewone Promes al. Dat zal dan ongeveer als ik die verkoop 32k kosten. Is een OTW kaart en nu dus hetzelfde als die wat ik heb. Hij zou eens een upgrade moeten krijgen heb ik wat aan deze kaart toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Kom er na 100 wedstrijden achter dat douglas costa een links poot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Oxigeon schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 14:41:
[...]

Mja, is toch een "kleine" 35k wat deze speler dan kost. heb de gewone Promes al. Dat zal dan ongeveer als ik die verkoop 32k kosten. Is een OTW kaart en nu dus hetzelfde als die wat ik heb. Hij zou eens een upgrade moeten krijgen heb ik wat aan deze kaart toch?
Klopt, bovendien zal zijn eerste inform ook niet veel duurder zijn dan 35 a 40K gok ik dus levert het pas echt wat op na zijn 2de IF.

Ik zou het niet doen tenzij Promes je favoriete speler is.

[ Voor 5% gewijzigd door Arwintju op 07-10-2019 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Arwintju schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 14:59:
[...]

Klopt, bovendien zal zijn eerste inform ook niet veel duurder zijn dan 35 a 40K gok ik dus levert het pas echt wat op na zijn 2de IF.

Ik zou het niet doen tenzij Promes je favoriete speler is.
Ik heb er ook over nagedacht, maar denk dat het de investering van 40k niet waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SlqmLqck schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 14:40:
@Bean77 Ben Yedder niet te weinig Stamina of wissel je hem toch na 60/70 minuten?
Meestal wissel ik hem dan inderdaad. Maar qua stamina valt me dat nog redelijk mee. Als je hem als cam en de instructie stay forward zet dan gaat het redelijk.
Speel ook met balanced dus zoveel extra druk zet die niet uit zichzelf.(itt constant pressure etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Xamsix schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:01:
[...]

Ik heb er ook over nagedacht, maar denk dat het de investering van 40k niet waard is.
Inmiddels heb ik hem binnen. Toch besloten hem te doen voltooien.Heeft me 38k gekost. Als ik hier mijn bestaande Promes vanaf trek komt het op ongeveer 35k uit. Ajax komt wel wat verder in de Champions League. En er komen nog wat interlands aan. Dus dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:03:
[...]

Inmiddels heb ik hem binnen. Toch besloten hem te doen voltooien.Heeft me 38k gekost. Als ik hier mijn bestaande Promes vanaf trek komt het op ongeveer 35k uit. Ajax komt wel wat verder in de Champions League. En er komen nog wat interlands aan. Dus dat komt wel goed.
Cl heeft geen invloed op OTW. Alleen IF kaarten (competitie), maar ook daar zal hij wel 2 IF's moeten kunnen pakken normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
homernt schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 14:41:
Ik kreeg uit z'n seizoen pakje een OTW Maguire -O- en untreadable dus ik weet niet wat ik er mee moet.
Die had ik mijn pre-order OTW pack, die kan simpelweg wachten tot de winter OTW SBC's.

Mbt tot Promes, je hebt eigenlijk dat Ajax een sterk Europees seizoen draait en hij misschien ook 1 of 2 Europese upgrades gaat krijgen waardoor eventuele IFs nog hoger uitvallen

@DeVliegendeNLer moest de formatie even opzoeken maar mis je met 3142 juist niet een CAM ivm 352?
Je hebt namelijk 4 middenvelders op een lijn wat qua speelstijl waarschijnlijk dan meer overeenkomt met 442?

[ Voor 40% gewijzigd door Bossie op 07-10-2019 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Inmiddels het volgende team op de been. https://www.futbin.com/20/squad/8936937

Uiteraard zijn suggesties altijd welkom. Heb nog ongeveer 36k over wat ik kan uitgeven. Maar ik gok dat ik eerst weer eens wat SBCtjes moet gaan doen zodat mijn financien omhoog gaan. Maar met 36k doe ik niet meer zo gek veel. De meeste zijn behaald.

EDIT: Ipv Promes heb ik hier de OTW Promes staan. Maar deze heeft Futbin nog niet op de squad creator staan.

[ Voor 14% gewijzigd door Oxigeon op 07-10-2019 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImSoSmrt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-08 13:32
Ik vraag me af of het de moeite waard is om Jaou felix OTW te kopen om winst te maken ? voor later uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Interland break levert toch altijd mooie IF's, doordat er tegen landen als san marino altijd wel een hattrick wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nieuwevolger schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:25:
Interland break levert toch altijd mooie IF's, doordat er tegen landen als san marino altijd wel een hattrick wordt gemaak.t
Ja dat dacht ik eigenlijk ook altijd.

Inmiddels ook nog maar eventjes Blind ToTW gekocht. Nu ben ik echt bijna blut. Zie ik net dat die CB is. Heb hem zelf op de CDM gezet nu
EDIT: van de andere kant ook wel goed. Af en toe zit ik meer te transferren dan te gamen zelf :P

[ Voor 17% gewijzigd door Oxigeon op 07-10-2019 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Bossie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:17:
[...]

moest de formatie even opzoeken maar mis je met 3142 juist niet een CAM ivm 352?
Je hebt namelijk 4 middenvelders op een lijn wat qua speelstijl waarschijnlijk dan meer overeenkomt met 442?
Ja, het is eigenlijk een 442 met een verdediger op CVM. Met de 3142 kan je, dacht ik, met de 2 centrale middenvelders naar voren (naar de CAM positie), terwijl je wel een CVM houdt als extra slot op de deur.

Ik heb voor nu een NL team. Als je kan kiezen tussen De Ligt, De Vrij en Aké (evt Blind IF) voor de 2 CV posities, welke zouden jullie kiezen?

[ Voor 12% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 07-10-2019 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeVliegendeNLer schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:33:
[...]

Ja, het is eigenlijk een 442 met een verdediger op CVM. Met de 3142 kan je, dacht ik, met de 2 centrale middenvelders naar voren (naar de CAM positie), terwijl je wel een CVM houdt als extra slot op de deur.
Klinkt meer als een 41212 wide, wat dus gewoon een 442 met een ruit op het middenveld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Bossie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:36:
[...]

Klinkt meer als een 41212 wide, wat dus gewoon een 442 met een ruit op het middenveld is.
Dan heb je toch 4 man achterin i.p.v. 3? :p

Zoiets als dit: https://www.futbin.com/20/squad/9173307

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silvi0
  • Laatst online: 05-06 23:02
DeVliegendeNLer schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:33:
[...]

Ik heb voor nu een NL team. Als je kan kiezen tussen De Ligt, De Vrij en Aké (evt Blind IF) voor de 2 CV posities, welke zouden jullie kiezen?
Ik zou de Vrij en de Ligt nemen, Blind is te traag als CV.. Ake is wel een goedkope 2e keus..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

silvi0 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 16:09:
[...]

Ik zou de Vrij en de Ligt nemen, Blind is te traag als CV.. Ake is wel een goedkope 2e keus..
Ik heb de IF Blind (CB) op CVM staan met een Shadow kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
https://www.reddit.com/r/...this_friday_after_seeing/ icon swaps begint deze vrijdag, ook al weet ik niet wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Als jullie moesten kiezen voor de RA positie in een La Liga Santander team:

- Carvajal (85)
- Nelson Semedo (82)

Wie zouden jullie kiezen?

Carvajal is overal beter, maar Nelson is flink sneller. Pace lijkt toch best belangrijk te zijn dus is Nelson interessant. Maar Carvajal is fysiek beter, verdedigend beter, dribbel beter en betere pass...

Ik heb nu een RA staan van 79 en die positie is nu als eerste aan de beurt. Carvajal kan ik nu kopen, Nelson zou ik nog 10k moeten sparen ofzo.

Carvajal met een shadow kaart erop is natuurlijk wel heel nice....

Benieuwd naar jullie mening!

[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 07-10-2019 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 16:50:
Als jullie moesten kiezen voor de RA positie in een La Liga Santander team:

- Carvajal (85)
- Nelson Semedo (82)

Wie zouden jullie kiezen?

Carvajal is overal beter, maar Nelson is flink sneller. Pace lijkt toch best belangrijk te zijn dus is Nelson interessant. Maar Carvajal is fysiek beter, verdedigend beter, dribbel beter en betere pass...

Ik heb nu een RA staan van 79 en die positie is nu als eerste aan de beurt. Carvajal kan ik nu kopen, Nelson zou ik nog 10k moeten sparen ofzo.

Benieuwd naar jullie mening!
Denk Semedo, pace is nogal belangrijk voor je backs aangezien CBs sowieso vaak de langzaamste verdedigers zijn.

Vaak is prijs ook wel een goede indicator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bossie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 16:54:
[...]

Denk Semedo, pace is nogal belangrijk voor je backs aangezien CBs sowieso vaak de langzaamste verdedigers zijn.

Vaak is prijs ook wel een goede indicator
Daar heb je een punt, wellicht Semedo met Sentinel erop gooien. Dan heeft ie absurd goede pace maar ook defending en fysiek.

Thanks d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Ik vond Carvajal wel onwijs chill tijdens een draft sessie.

Heb overigens ook gekozen om de OTW Promes te halen. Denk dat de eerste iv niet perse meer dan 35k gaat kosten (wel vergelijkbaar) , maar wel fijn als ie mee groeit. Denk dat hij meerdere iv's gaat krijgen.

Ik blijf bij een NL team en heb nu de 3 otw kaarten. Heb nog ruim 200k liggen dus kan nu voor icons gaan sparen en wachten op iv's. Vooral de verdediging mag een upgrade (backs + de vrij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Zo, net eindelijk wat pack luck gehad. Rashford uit een SBC. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
@Sleehond
Semedo is echt goed dikke aanrader, daar krijg je geen spijt van.

Trouwens wel irritant dat je punten niet ziet met rivals heb nu 7k in divisie 5 voor rank 3 dat zal toch voldoende zijn?? Kan niet meer spelen tot donderdag namelijk, als dit niet voldoende is zou vervelend zijn :p

Net potje verloren 6x de paal geraakt en je raad het al tegenstander wint met 1-0 binnen kant paal. Vind het dan toch lastig om even rust te blijven haha
Verlies nog liever met 5-0 dan. Wel bizar dat zoiets nog steeds in game zit, en irriteer me ook wel meer aan die rare paasjes echt met verbazing waar die bal soms heen gaat.

Verdedigen gaat wel stukken beter sinds ik alles gewoon op balance speel, als ik er 1 tegen krijg meestal mijn ogen domme schuld :)
Denk dat van dijk daarin ook wel helpt dat is echt in mijn ogen de beste verdediger in-game.

[ Voor 95% gewijzigd door FidoDido op 07-10-2019 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Kan een OTW van positie veranderen wanneer het een IF wordt, het is nogal lullig wanneer mensen een promes als lv willen, maar hij een cam wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Sleehond schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 16:56:
[...]

Daar heb je een punt, wellicht Semedo met Sentinel erop gooien. Dan heeft ie absurd goede pace maar ook defending en fysiek.

Thanks d:)b
Ik heb Odriozola rechtsback staan, ook behoorlijk happy mee eigenlijk. Denk voorlopig niet aan vervanging voor hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Nieuwevolger schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 17:53:
Kan een OTW van positie veranderen wanneer het een IF wordt, het is nogal lullig wanneer mensen een promes als lv willen, maar hij een cam wordt.
OTW blijft altijd zijn zelfde positie behouden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Daar is OTW Walcott @Fraaank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Na vorige week al de 83-84 kwijt, zondag opnieuw geïnvesteerd in Sigurdson…
Lekker.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Pff die throwback walcott is een monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Nieuwevolger schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:30:
Pff die throwback walcott is een monster.
Ik vind hem vooral veel te duur voor een untradable.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 20:27:
[...]

Ik vind hem vooral veel te duur voor een untradable.
Ik vind het een zinloze kaart, je kan beter een tradeable sterling pakken.
Baal alleen van het feit dat ik vanmiddag bijna voor 300k IFs had gehaald maar toen dacht dat ze woensdag misschien nog ietsje goedkoper zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Kans zit er dik in dat adama traore een IF krijgt, met 98 pace en een goeie dribbel en kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Is er deze week een patch uitgebracht ofzo? Ik ben terug van vakantie en ik kan met moeite af en toe nog een potje winnen, ben er eigenlijk alweer klaar mee
Pagina: 1 ... 23 ... 185 Laatste