Kan je ook ergens zien hoeveel wedstrijden je hebt gespeeld met weekend league? Kan alleen zien in welke rang ik zit. Vorig jaar kon je dat wel zien.
Weekend League gespeeld vanavond, 4 potjes, alle 4 gewonnen. Moet zeggen dat het me echt heel goed bevalt vooralsnog. De wedstrijden zijn erg soepel, geen lag spelers doen wat ik aangeef op de controller en heb eindelijk mijn ideale formatie gevonden.
Speel nu 4-2-3-1 met RM en LM. Defensief op drop back. Met 2 goede CVM’s en Chiellini (die overigens in deze formatie geweldig speelt) en Koulibaly komt er geen muisje mee door. Erg positief vooralsnog.
Mik deze week nog niet te hoog. Goud 3 zou een mooi resultaat zijn.
Speel nu 4-2-3-1 met RM en LM. Defensief op drop back. Met 2 goede CVM’s en Chiellini (die overigens in deze formatie geweldig speelt) en Koulibaly komt er geen muisje mee door. Erg positief vooralsnog.
Ik heb mijn tactiek van fifa 19 overgenomen, scoor wel makkelijk alleen krijg ze ook nog iets te makkelijk tegen, speel 4-2-2-2, misschien voor mij ook een idee om met drop back te gaan spelen?SH-FR schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 21:58:
Weekend League gespeeld vanavond, 4 potjes, alle 4 gewonnen. Moet zeggen dat het me echt heel goed bevalt vooralsnog. De wedstrijden zijn erg soepel, geen lag spelers doen wat ik aangeef op de controller en heb eindelijk mijn ideale formatie gevonden.
Iemand tips mbt hoe te scoren uit crosses in Squadbattles?
Probeer al twee avonden de objective hiervoor af te ronden voor Ndombele.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die kan je op.semi pro halen toch? Ik heb iig een 433 opstelling gebruikt en had hem.zo.te pakken. Op dat niveau loop je overal.voorbij normaal gesprokenBossie schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 23:03:
Iemand tips mbt hoe te scoren uit crosses in Squadbattles?
Dat is ook geen probleem maar scoren uit crosses wel, uiteraard werk ik ze wel keurig binnen met rivals038Zwolle schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 23:12:
[...]
Die kan je op.semi pro halen toch? Ik heb iig een 433 opstelling gebruikt en had hem.zo.te pakken. Op dat niveau loop je overal.voorbij normaal gesproken

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Iemand die weet waarom fabinho 2.5x zo duur is als fernandinho? Fabinho is nauwelijks sneller
Lengte?Nieuwevolger schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 00:03:
Iemand die weet waarom fabinho 2.5x zo duur is als fernandinho? Fabinho is nauwelijks sneller
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik moet eerlijk zeggen als de servers goed zijn speelt het allemaal echt heerlijk. Spelers dribbelen soepel, reageren soepel en doen over het algeemn wat je van ze wil. Ik denk echt dat de meeste klachten omtrent gameplay toch te wijten zijn aan slechte servers. Ik snap dan ook niet waarom EA dat nou voor eens en voor altijd is goed aanpakt.
Blijft bij jullie Fifa20 ook zo vaak hangen bij het opstarten? Hier blijft hij regelmatig hangen op de hospitality instellingen. Moet soms wel 3x opnieuw opstarten voor ik daar langs kom! (PS4)
Ik heb precies hetzelfde, heel irritant.MadMoody schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 08:57:
Blijft bij jullie Fifa20 ook zo vaak hangen bij het opstarten? Hier blijft hij regelmatig hangen op de hospitality instellingen. Moet soms wel 3x opnieuw opstarten voor ik daar langs kom! (PS4)
Geen last van, hij laad bij mij super snel maar heb er wel een SSD in. Maar netwerk gerelateerde zaken gaan ook zonder problemenMadMoody schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 08:57:
Is er al iets vernomen van een league sbc?
Heb nu de meeste lonende sbc's wel gedaan
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 05-10-2019 11:08 ]
Heb je gekeken wanneer ze in fifa19 beschikbaar kwamen? Ik vermoed dat dit wel hetzelfde zo'n beetje zal zijn.Harribo schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:07:
Stomme vraag. In de WL zie ik dat ik 8 wedstrijden heb gewonnen, maar ik zie niet hoeveel wedstrijden ik nog te spelen heb. Heel irritant. Als ik in het klassement kijk blijft het gewoon op 30 nog te spelen staan (maar dit zat er al in fifa19 in).
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Staat er niet een win/loss zoals vorig jaar dan ?Bean77 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:51:
[...]
Heb je gekeken wanneer ze in fifa19 beschikbaar kwamen? Ik vermoed dat dit wel hetzelfde zo'n beetje zal zijn.
Stomme vraag. In de WL zie ik dat ik 8 wedstrijden heb gewonnen, maar ik zie niet hoeveel wedstrijden ik nog te spelen heb. Heel irritant. Als ik in het klassement kijk blijft het gewoon op 30 nog te spelen staan (maar dit zat er al in fifa19 in).
* Bossie gaat echt voetballen ipv WL
Niet in mijn scherm. Beetje vaag ook eigenlijk. Ik ga iets van 8-5 of 8-6.Bossie schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:24:
[...]
Staat er niet een win/loss zoals vorig jaar dan ?
* Bossie gaat echt voetballen ipv WL
Zelf zie ik het ook nergens meer staan, wel vreemd dat EA dit soort nuttige info uit het scherm sloopt. Zoals bij Rivals kon je vorig jaar zien als je Rank 1 had, hoeveel punten je boven de grens zat t.o.v. Rank 2. Nu moet je maar hopen dat je er ver genoeg boven zit.Bean77 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:38:
[...]
Niet in mijn scherm. Beetje vaag ook eigenlijk. Ik ga iets van 8-5 of 8-6.
Wel vermoed ik dat je in de WL te zien krijgt wanneer je 10 of minder wedstrijden te spelen hebt. Dan kan je indirect daar je W/L ratio uit afleiden.
Bean77 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:38:
[...]
Niet in mijn scherm. Beetje vaag ook eigenlijk. Ik ga iets van 8-5 of 8-6.

Copy/paste van r/fifa
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 05-10-2019 13:03 ]
Ik zag het net ook idd, via schema kan je het zien. Wat een onzin dat dit niet gelijk in het hoofdmenu zichtbaar is. Moeten ze maar even patchen.
Ondertussen blijk ik 9-4 te gaan. Hoe rustiger (minder gehaast) ik speel hoe beter het resultaat.
Ben Yedder OTW ook maar ingekocht als investering voor 103k (lang leve web app snipen
Gisteren 10 potjes WL gespeeld en uiteindelijk geëindigd bij 7-3. Ging 4-0 en toen leek het allemaal weer mis te gaan en stond ik opeens 4-3. Echter rustig gebleven, herpakt en daardoor nu een prima start.
Echter wel opvallend dat er zeer weinig wedstrijden zijn die je met 3-0 op z’n gemakje uit kunt spelen. Eigenlijk is het iedere wedstrijd wel billenknijpen.
Echter wel opvallend dat er zeer weinig wedstrijden zijn die je met 3-0 op z’n gemakje uit kunt spelen. Eigenlijk is het iedere wedstrijd wel billenknijpen.
klopt, fifa19 had ik wel tig RQ, maar nu nog maar 1. Vaak 1 of 2 doelpunten verschil. Wel spannender. Zeker als je tegen een mindere tegenstander speel die met 1 lucky shot zomaar de wedstrijd kan stelen.SH-FR schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 13:49:
Gisteren 10 potjes WL gespeeld en uiteindelijk geëindigd bij 7-3. Ging 4-0 en toen leek het allemaal weer mis te gaan en stond ik opeens 4-3. Echter rustig gebleven, herpakt en daardoor nu een prima start.
Moet zeggen dat drop back echt wel verschil maakt. Je hebt meer de gelegenheid om in te stappen omdat er minder snel iemand zo door je verdediging heen dondert. Moet echter nog leren om met L2 te verdedigen, daar snap ik nog helemaal niets van.tukkerterror90 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 22:56:
[...]
Ik heb mijn tactiek van fifa 19 overgenomen, scoor wel makkelijk alleen krijg ze ook nog iets te makkelijk tegen, speel 4-2-2-2, misschien voor mij ook een idee om met drop back te gaan spelen?
Mijn verdedigingsstijl is meer rustig meelopen met de tegenstander en echt pas proberen te tackelen als ik 99% zeker ben wat mijn tegenstander gaat doen.
Zeer herkenbaar ben zelf ook een beetje aan het klooien met dat L2 verdedigen, rondje gebruik ik alleen nog buiten het strafschopgebied en alleen als ik er van overtuigd ben dat ik de bal dan ook heb, gaat wel steeds beter maar merk wel dat ik veel concentratie moet hebben, als ik bijvoorbeeld 2-0 voor sta en een beetje laconiek ga verdedigen is het ook zo weer 2-2 haha
Zojuist eens geprobeerd om mijn CB te vervangen door backs (in rivals div 5) en het leek beter te werken dan mijn gewone CBs... sneller en behendbaarder en voorzetten krijg je toch nauwelijks tegen. Nog eens war experimenteren. Ook martial gekocht en het is echt een beest.
Ik heb een Squad battle gewonnen op wereldklasse met 0-2 (heb er al veel gedaan ervoor..) en nu kreeg ik 0 punten ..
hoe kan dit ?
hoe kan dit ?
Heb je je tegenstanders ververst?Xavi2k schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:07:
Ik heb een Squad battle gewonnen op wereldklasse met 0-2 (heb er al veel gedaan ervoor..) en nu kreeg ik 0 punten ..
hoe kan dit ?
Als je 2x tegen dezelfde tegenstander speelt, krijg je geen punten
Neen, ik speel telkens de 4 games en dan refresh ik..sensately schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:35:
[...]
Heb je je tegenstanders ververst?
Als je 2x tegen dezelfde tegenstander speelt, krijg je geen punten
Nu net een 2de game gespeeld en alweer 0 pt
0 punten in squad battles is meestal het gevolg van te vaak vroegtijdig wedstrijden beëindigen (voor loyalty). Dan moet je de nieuwe week afwachten voordat er weer punten toegekend worden.
heb geen enkele wedstrijd ooit gestopt of connectie verbroken gehadmark_139 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:57:
0 punten in squad battles is meestal het gevolg van te vaak vroegtijdig wedstrijden beëindigen (voor loyalty). Dan moet je de nieuwe week afwachten voordat er weer punten toegekend worden.
Dit kwam ook al voor op reddit, ik denk dat het een bug is.Xavi2k schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 18:00:
[...]
heb geen enkele wedstrijd ooit gestopt of connectie verbroken gehad
Ik ervaar iets heel frustrerend. Ik wil bij jullie eens toetsen of jullie hier ook last van hebben. Anders moet ik het bij mijzelf gaan zoeken.
Ik heb in fut 20 enorm veel last van passes naar andere spelers dan ik bedoel. Meer dan in fifa 19.
Met name als ik naar de dichtstbijzijnde wil spelen. Slaat hij hem soms volledig over. Maar ook over lange afstand. Hebben jullie hier ook last van?
Ik heb in fut 20 enorm veel last van passes naar andere spelers dan ik bedoel. Meer dan in fifa 19.
Met name als ik naar de dichtstbijzijnde wil spelen. Slaat hij hem soms volledig over. Maar ook over lange afstand. Hebben jullie hier ook last van?
Hetzelfde, vaak hele simpele passes die ipv kort opeens lang gaan en andersom en je eigenlijk steeds verrast word door je eigen team.DeBers schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:31:
Ik ervaar iets heel frustrerend. Ik wil bij jullie eens toetsen of jullie hier ook last van hebben. Anders moet ik het bij mijzelf gaan zoeken.
Vandaag mijn eerste potjes echt online gespeeld, vind momenteel vrij frustrerend het is constant drop back en niet doorheen te spelen voor mij altans.
Speel zelf ook maar met drop back maar ze pingelen er als nog doorheen.... als ik het niet speel is het helemaal gaten kaas maar kan zelf totaal niet met drop back uit de voeten gaat ten koste van mijn eigen spel.
Nu is de dosis geluk ook niet echt aanwezig helpt natuurlijk ook niet echt, zit in divisie 5 er zitten een paar tussen die horen echt hoger te zitten wordt gek van trucjes de andere gelijk aan mij verlies alleen telkens met een doelpunt verschil of gelijk. Win ratio is echt te laag of ik moet maar gewoon in divisie 6 terecht komen en is 5 gewoon te hoog voor me momenteel.
Kan nog niet echt mijn spel vinden in deze fifa online, vind de gameplay wel echt fijner dan met fifa 19 dus dat is positief en verdedigend moet ik nog wel wat zaken afleren hap nog te snel
wordt echt genadeloos afgestraft wat dan ook gewoon terecht is simpel zat 
.
Misschien hebben mensen nog tips voor online? Speel zelf 41212 narrow of de 4231 met de cams, zijn volgens mij gewoon nog steeds goede en degelijke formaties voor deze fifa als ik het zo lees.
Speel zelf ook maar met drop back maar ze pingelen er als nog doorheen.... als ik het niet speel is het helemaal gaten kaas maar kan zelf totaal niet met drop back uit de voeten gaat ten koste van mijn eigen spel.
Nu is de dosis geluk ook niet echt aanwezig helpt natuurlijk ook niet echt, zit in divisie 5 er zitten een paar tussen die horen echt hoger te zitten wordt gek van trucjes de andere gelijk aan mij verlies alleen telkens met een doelpunt verschil of gelijk. Win ratio is echt te laag of ik moet maar gewoon in divisie 6 terecht komen en is 5 gewoon te hoog voor me momenteel.
Kan nog niet echt mijn spel vinden in deze fifa online, vind de gameplay wel echt fijner dan met fifa 19 dus dat is positief en verdedigend moet ik nog wel wat zaken afleren hap nog te snel
.
Misschien hebben mensen nog tips voor online? Speel zelf 41212 narrow of de 4231 met de cams, zijn volgens mij gewoon nog steeds goede en degelijke formaties voor deze fifa als ik het zo lees.
Leuk! Doe ik ook, nog op mijn 45e
Succes Bossie!
Hou veel tijd over zonder fut, heerlijk. Beetje tennissen en wielrennen nu ook
Whatever beetje off topic geloof ik
Over die sbc leagues, ik zag een video waarin werd gezegd dat de eerste sbc league vaak begin october komt. Nav vorig jaar. Welke dat zal zijn, verschilt per jaar. Verder is het koffiedik kijken
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 05-10-2019 20:02 ]
Het gerucht gaat nu dat ze dit jaar niet komen.Harribo schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:07:
De grootste irritatie.DeBers schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:31:
Buitenspeler maakt actie en komt de 16 binnen, cam staat op de stip en spits rent naar de keeper, ik wil passen naar de cam…… en bal gaat naar de spits waar dus de keeper de bal kan oprapen.....
En voor de gelegenheid nog even een reminder, verdedig alleen met je middenveld laat verdediging met rust, zo win ik op dit moment mijn wedstrijden.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Zo, zei van tevoren dat ik met Goud 3 al tevreden was. Dit heb ik inmiddels behaald met een actueel record van 14-8. Wat kan ik zeggen? Paar potjes zuur verloren, ook wat wedstrijden die gelijkwaardig waren gewonnen.
Teams waar ik van verloor waren voor de helft enorm zieke teams met o.a. Griezmann, Salah en icons. Soms was mijn tegenstander gewoon beter. Met nog 8 wedstrijden te gaan lijkt Goud 2 het meest realistisch.
Vond overigens de verbinding vanavond duidelijk een stukje minder dan gisteren. Gaat meer mis, spel oogt stroperig en kan minder lekker combineren. Hoe gaat het bij de rest hier?
Teams waar ik van verloor waren voor de helft enorm zieke teams met o.a. Griezmann, Salah en icons. Soms was mijn tegenstander gewoon beter. Met nog 8 wedstrijden te gaan lijkt Goud 2 het meest realistisch.
Vond overigens de verbinding vanavond duidelijk een stukje minder dan gisteren. Gaat meer mis, spel oogt stroperig en kan minder lekker combineren. Hoe gaat het bij de rest hier?
Nou ik heb bijna alle potjes al gespeeld, zodat ik morgen nog iets anders kan doen. Bereikte goud 3 met nog 6 potjes voor de boeg. Helaas kreeg ik daarna last van volgens mij trage servers; inputlag en het 'stroperige' gevoel. Drie keer verloren, dus ik ben gestopt. De laatste 3 laat ik voor morgen, maar zal ze alle 3 moeten winnen om in goud 2 te komen.
Al met al wel tevreden, wilde goud halen en dat is gelukt. Automatisch gekwalificeerd voor volgend weekend. Moet wel wat meer oefenen op afwerken, dan is goud 2 of goud 1 prima mogelijk.
Al met al wel tevreden, wilde goud halen en dat is gelukt. Automatisch gekwalificeerd voor volgend weekend. Moet wel wat meer oefenen op afwerken, dan is goud 2 of goud 1 prima mogelijk.
PSN/Steam: Xamsix
Speel geen WL, maar Rivals begint toch redelijk te irriteren door het vele blocken en duals die beslist worden at random door de bouncers.SH-FR schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:32:
Het lijks alsof er een delay in de schiet-animatie zit waardoor de tegenstander vrijwel altijd nog kan herstellen nadat je hebt vrijgespeeld voor het schot, hetzelfde met skillmoves.
Zie nu pas de Promes OTW SBC, misschien ga ik die maar eens even doen
Pff als je level 30 haalt in het seizoen, krijg je zaha die in 1x z’n beetje de beste spits uit engeland is. Het is dat die niet verhandelbaar is, want anders zou die 200k waard zijn.
Ik vind de gameplay vandaag echt prima. Niet teveel gekke dingen met de WL, behalve dat de keeper soms achterlijke dingen doet met hoge ballen. Servers zijn ook in orde en heb eigenlijk nauwelijks lagg of input lagg gemerkt. Ik ga nu 12-4 dus op voorhand lijkt dit een mooi uitgangspunt voor morgenSH-FR schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:32:
Zo, zei van tevoren dat ik met Goud 3 al tevreden was. Dit heb ik inmiddels behaald met een actueel record van 14-8. Wat kan ik zeggen? Paar potjes zuur verloren, ook wat wedstrijden die gelijkwaardig waren gewonnen.
Met wat voor een team speel je?theman36 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:22:
[...]
Ik vind de gameplay vandaag echt prima. Niet teveel gekke dingen met de WL, behalve dat de keeper soms achterlijke dingen doet met hoge ballen. Serves zijn ook in orde en heb eigenlijk nauwelijks lagg of input lagg gemerkt. Ik ga nu 12-4 dus op voorhand lijkt dit een mooi uitgangspunt voor morgen
https://www.futbin.com/20/squad/9088166 ik start in een andere opstelling voor de chem. Alleen Mertens valt mij een beetje tegen. Heb hem ook als cam geprobeerd maar dat beviel mij helemaal niet. Insigne en Auba spelen echt geweldig
Dit is echt de leukste fifa in jaren! Er zijn niet echt overpowered tactieken. Ik vermaak mij prima.
Tot nu toe denk ik dat pasen en dribbelen de belangrijkste eigenschappen zijn. Iedereen heeft het over pace maar daar heb ik nooit echt moeite mee.
Zit nu in weekend League op 14 - 7
Edit: Team
https://www.easports.com/...Id=jW77AXWZnRtVg:FFA20PS4
Tot nu toe denk ik dat pasen en dribbelen de belangrijkste eigenschappen zijn. Iedereen heeft het over pace maar daar heb ik nooit echt moeite mee.
Zit nu in weekend League op 14 - 7
Edit: Team
https://www.easports.com/...Id=jW77AXWZnRtVg:FFA20PS4
[ Voor 15% gewijzigd door Wulfric92 op 06-10-2019 00:32 ]
Zo, ik heb het voor elkaar gekregen om van 14-8 naar 15-14 te gaan, géén G2 dus nadat ik 3-8 moest gaan om dat te halen. Werkelijk waar niet te geloven, de laatste 10 potten deden mijn spelers werkelijk opeens helemaal niets meer en dekten mijn verdedigers op 4 meter van de aanvallers.
Wtf is dit?
Wtf is dit?
Gefrustreerd spelen?SH-FR schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 00:52:
Zo, ik heb het voor elkaar gekregen om van 14-8 naar 15-14 te gaan, géén G2 dus nadat ik 3-8 moest gaan om dat te halen. Werkelijk waar niet te geloven, de laatste 10 potten deden mijn spelers werkelijk opeens helemaal niets meer en dekten mijn verdedigers op 4 meter van de aanvallers.
Wtf is dit?
Het beste is om de laatste 10 wedstrijden op zondag laat middag of avond te spelen. Hierdoor kom je minder sterke tegenstanders tegen.
Daar zal het inderdaad deels door komen. Echter, het was ook zeer opvallend hoe slecht mijn team opeens speelde. Verdedigers waren niet fel, buitenspelers en spitsen maakten geen loopacties meer, passes gingen naar de verkeerde spelers, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Daarnaast zat t ook flink tegen met bijvoorbeeld een wedstrijd met 3/2 voor en een man meer, laatste minuten 2 doelpunten tegen en 3-4 verloren. Was echt niet te geloven.Wulfric92 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 02:07:
[...]
Gefrustreerd spelen?
Het beste is om de laatste 10 wedstrijden op zondag laat middag of avond te spelen. Hierdoor kom je minder sterke tegenstanders tegen.
Nouja, was uiteindelijk in ieder geval wel gefrustreerd. Het klopt inderdaad dat je de laatste wedstrijden beter later kunt spelen, echter heb ik ook gewoon school en andere verplichtingen ..
Het belangrijkste is en blijft "lol" hebben.
En dat vind ik meestal toch wel het vervelendste. 20+ die elk doelpunt voluit juichen en niks overslaan. Met als enige reden om de ander te vervelen.
Het is een spel. Vergeet dat niet.
En dat vind ik meestal toch wel het vervelendste. 20+ die elk doelpunt voluit juichen en niks overslaan. Met als enige reden om de ander te vervelen.
Heb ik ook wel hoor! Echter hoort naast plezier bij WL ook frustratie, misschien maakt dat FIFA juist wel FIFA. Nouja. In ieder geval Goud 3 gehaald waar ik vooraf al tevreden mee was geweest, echter bij 14-8 verwacht je natuurlijk niet dat je op 15-14 gaat eindigen ..Wulfric92 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 02:26:
Gameplay is op zich prima van dit spel, vindt het alleen jammer dat voorzetten niks meer waard zijn.
Wat mis ik op zn tijd een lekkere kopgoal,bijna niet te doen in deze FIFA.
ik was net een klein uurtje aan het traden op mijn PC, plots kan ik niets meer doen gelijk een ban..
Mag/kan fifa je bannen ofzo ? is toch niks illegaal ?
Ik speel nu 451 en krijg erg veel mogelijkheden om crosses te geven.joenes30 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 02:37:
Gameplay is op zich prima van dit spel, vindt het alleen jammer dat voorzetten niks meer waard zijn.
Als er een speler in de box gaat dan zijn crosses erg gevaarlijk, maar het lijkt erop dat het misgaat zodra er 2-3 spelers in komen lopen.
Je moet wel early crosses doen met een volley, want een kopbal scoren is vrijwel onmogelijk.
Is mij heel erg opgevallen inderdaad, scoor praktisch geen kopbal meer. Niet uit corner en niet uit voorzet. Maar meer dribbelen en combineren dus...joenes30 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 02:37:
Ze moeten met een endorsement systeem gaan werken, dat je iemand na de wedstrijd kan beoordelen. Bij veel positieve reacties stijg je dan, bij matchmaking zou je dan een minimaal endorsement niveau moeten kunnen instellen. (Overwatch werkt ook met dit systeem, alhoewel niet perfect scheelt het toch)Wulfric92 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 02:26:
Vind het vooral opmerkelijk dat er meteen negatief gedacht als een tegenstander een replay bekijkt.gaizka schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 08:16:
[...]
Ze moeten met een endorsement systeem gaan werken, dat je iemand na de wedstrijd kan beoordelen. Bij veel positieve reacties stijg je dan, bij matchmaking zou je dan een minimaal endorsement niveau moeten kunnen instellen. (Overwatch werkt ook met dit systeem, alhoewel niet perfect scheelt het toch)
Je zult doelpunten tegen krijgen, als je daar niet tegen kan dan kun je beter het spel niet spelen.
Ik kijk ze regelmatig om te zien wat er mis/goed is gegaan of hoe de tegenstander het opgezet heeft.
Tijd verspillen met meermaals pauzeren zonder veranderingen te maken is wel een dingetje, speel dan gewoon offline als je weet dat je tussendoor ook andere dingen moet afhandelen.
Dat is niet te hopen.Slurpie schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:35:
[...]
Het gerucht gaat nu dat ze dit jaar niet komen.
Hoewel ik het wel weer verwacht van ea. Die league sbc's kon je vorig jaar winst op maken en dat is natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling want je moet coins kopen
Edit : daarmee worden de bronzen en de zilveren spelers ook een stuk minder waard denk ik
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 06-10-2019 11:20 ]
Je was aan het traden en je hebt ineens een ban? Niet dat ik je ergens van wil beschuldigen, maar heb je niet toevallig wat uitgespookt wat tegen de regels is van EA?Xavi2k schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 03:20:
ik was net een klein uurtje aan het traden op mijn PC, plots kan ik niets meer doen gelijk een ban..
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
neen, tenzij traden verboden is ? maar na 30 min was alles terug normaalPartypooper schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:08:
[...]
Je was aan het traden en je hebt ineens een ban? Niet dat ik je ergens van wil beschuldigen, maar heb je niet toevallig wat uitgespookt wat tegen de regels is van EA?
Gebeurt wel eens als je opeens heel actief bent, vooral op de webapp, waardoor je geflagged word als bot.Xavi2k schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 11:05:
[...]
neen, tenzij traden verboden is ? maar na 30 min was alles terug normaal
Vaak krijg je eerst een pop-up in de app, en moet je vervolgens opnieuw inloggen incl een captcha of mini-game iets om te bevestigen dat je idd geen bot bent.
Een volgende stap is dat je dacht ik je even geblokkeerd word.
Pffffff baal flink. Uiteindelijk 1 potje te kort gekomen om goud 2 te halen. Net in de allerlaatste seconde verloren, nadat ik zelf op de paal schiet. Jammer. Wel dus goud 3 gehaald wat een beetje mijn doel was, maar als je zo'n laatste pot zo verliest (keeper liet de bal los), dan overheerst gewoon een slecht gevoel.
Maar goed, prima rewards. Op naar volgend weekend.
Weet iemand hoe je bij Squad battels kunt zien hoeveel punten marge je nog hebt ten opzichte van de ranking onder je? Ik zit nu in elite 1 maar weet niet hoeveel marge ik heb tot elite 2.
btw, ik krijg op futbin opeens redirects naar spam als ik een paar seconde een player of een player based view heb geopend ...
Klinkt als malware, maar word niets gevonden met scans. Heb dit alleen op mijn laptop.
Klinkt als malware, maar word niets gevonden met scans. Heb dit alleen op mijn laptop.
Hier ook goud 3 op dit moment. 3 kansen om naar goud 2 te gaan.Xamsix schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 11:49:
Pffffff baal flink. Uiteindelijk 1 potje te kort gekomen om goud 2 te halen. Net in de allerlaatste seconde verloren, nadat ik zelf op de paal schiet. Jammer. Wel dus goud 3 gehaald wat een beetje mijn doel was, maar als je zo'n laatste pot zo verliest (keeper liet de bal los), dan overheerst gewoon een slecht gevoel.
Ik was weer vergeten hoe irritant het is om 30 potjes te 'moeten' spelen. Ik begin er al gelijk een hekel aan te krijgen.
Gisteren een flinke loss streak van 7 potjes op rij. Had ook eerder moeten stoppen, maar ja toch eigenwijs doorspelen. De laatste actie in de 16 heb ik veel moeite mee. Misschien vaker fake shots gebruiken. Iemand anders tips?
Ook gisteren tijdens erg veel consumables verkocht die nu nog een waarde hebben en over paar weken discard zullen zijn. Daardoor mijn team verder kunnen upgraden. Was ook niet handig om er weer aan te moeten wennen. Kante is echt wel een beest om als jockey overal druk te zetten. Die gast is echt onvermoeibaar en pijlsnijl/wendbaar.
Basis team is nu wel klaar, nu wachten op icon upgrades.
Volgens mij staan de actuele scores op futbin of futhead. Niet in fifa zelf helaas.Jpzuyd schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:26:
Weet iemand hoe je bij Squad battels kunt zien hoeveel punten marge je nog hebt ten opzichte van de ranking onder je? Ik zit nu in elite 1 maar weet niet hoeveel marge ik heb tot elite 2.
Hier hetzelfde. Ging 14-8 en dus prima op koers voor Goud 2, sterker nog, moest 3-8 gaan om dit te halen. Echter kreeg ik het voor elkaar om van 14-8, 15-14 te gaan en dus Goud 2 te missen.. onvoorstelbaar. Wel raakte ik wat gefrustreerd maar het was ook bizar om te zien dat je spelers ineens niet meer doen wat ze daarvoor wel deden.Bean77 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:19:
[...]
Hier ook goud 3 op dit moment. 3 kansen om naar goud 2 te gaan.
Ik was weer vergeten hoe irritant het is om 30 potjes te 'moeten' spelen. Ik begin er al gelijk een hekel aan te krijgen.
Gisteren een flinke loss streak van 7 potjes op rij. Had ook eerder moeten stoppen, maar ja toch eigenwijs doorspelen. De laatste actie in de 16 heb ik veel moeite mee. Misschien vaker fake shots gebruiken. Iemand anders tips?
Ook gisteren tijdens erg veel consumables verkocht die nu nog een waarde hebben en over paar weken discard zullen zijn. Daardoor mijn team verder kunnen upgraden. Was ook niet handig om er weer aan te moeten wennen. Kante is echt wel een beest om als jockey overal druk te zetten. Die gast is echt onvermoeibaar en pijlsnijl/wendbaar.
Hoe dan ook. Gold 3 zijn prima rewards en zal hier lering uit moeten trekken, namelijk stoppen wanneer het niet loopt. Dit is echter makkelijker gezegd dan gedaan, haha.
1ste poging gelijk raak en Gold 2 is binnen hier.SH-FR schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:41:
[...]
Hier hetzelfde. Ging 14-8 en dus prima op koers voor Goud 2, sterker nog, moest 3-8 gaan om dit te halen. Echter kreeg ik het voor elkaar om van 14-8, 15-14 te gaan en dus Goud 2 te missen.. onvoorstelbaar. Wel raakte ik wat gefrustreerd maar het was ook bizar om te zien dat je spelers ineens niet meer doen wat ze daarvoor wel deden.
Hoe dan ook. Gold 3 zijn prima rewards en zal hier lering uit moeten trekken, namelijk stoppen wanneer het niet loopt. Dit is echter makkelijker gezegd dan gedaan, haha.
Maar idd beter om even te stoppen na 2 losses. Je moet ook de balans zien te vinden qua matchmaking heb ik het idee. Niet teveel spelen gelijk. Rustig je potjes verspreiden over het weekend.
Ik kan iedereen wel de tip geven om Kante te halen. Echt een hele goede centrale middenvelder die heel veel kan onderscheppen met 'jockyen'.
Ik ben benieuwd of de player picks uit gold 2 ook in fifa 20 beter zijn. Gold 3 had je toch 1 gegarandeerde 82+ IF toch? En bij Gold 2 zijn beide gegarandeerd? Ach we zien wel, hopen op een leuke totw komende week
p.s. veel messi en co en echt zelden een cr7 (misschien niet wendbaar genoeg?)
Ben benieuwd of je nog Goud 2 haalt, zou een mooi resultaat zijn voor de eerste weekend league. Voor mij is het geluk dat ik op vrijdagen thuis werk en dus al wat potjes tussendoor kan spelen. Dan is er de rest van het weekend geen 'druk' om tot aan de 30 wedstrijden te komen.Bean77 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:19:
[...]
Hier ook goud 3 op dit moment. 3 kansen om naar goud 2 te gaan.
Het te lang doorspelen heb ik gisteravond gedaan, stuk of 5-6 op rij verloren. Na 3 potjes verliezen moet je eigenlijk gewoon pauze nemen of pas de dag erna weer spelen. Vanochtend speelde ik direct een stuk sterker.
Qua acties in de 16 ligt het vooral aan je tegenstander denk ik, iedereen verdedigd toch net weer wat anders. Ik heb behendige spelers en probeer veel te draaien. Bij iemand die met zijn CDMs verdediger probeer ik die snel uit te passen, voordat hij terug is dan langs de CBs te rennen (de computer vededigd zelf niet echt goed). Andere manieren is nog gebruik van sidedribbel, of fake pass en doorrennen. Of via de flanken naar binnen komen, achterlijn halen binnen de 16 en terugleggen. Maar zoals gezegd, ligt echt een beetje aan wat de tegenstander doet.
Ik heb mijn Weekend League gespeeld met (in game) deze opstelling;
https://www.futbin.com/20/squad/9111549
Ga morgen nieuwe spelers halen en dan wordt het waarschijnlijk ongeveer;
https://www.futbin.com/20/squad/9111633
Zal in moeten boeten qua snelheid met Suarez, maar denk dat zijn afwerken me veel voordeel gaat bieden. Dembele heeft weinig stamina voor die positie, maar heb Lozano OTW op de bank.
Lijkt me dat Futbin verkeerde advertenties op de website heeft, zou idd je systeem een keer scannen en een adblocker gebruiken.Bossie schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:31:
btw, ik krijg op futbin opeens redirects naar spam als ik een paar seconde een player of een player based view heb geopend ...
Mooi, Goud 2 is prima voor een eerste WL. Echter is het vervelende aan WL dat ik ze wel wil verdelen, maar soms lukt dat je niet ivm andere verplichtingen. Het lijkt het idd wel op dat wanneer je eenmaal 2 of 3 keer verliest, je dit niet meer op hetzelfde moment om kunt draaien.Bean77 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:47:
[...]
1ste poging gelijk raak en Gold 2 is binnen hier.
Maar idd beter om even te stoppen na 2 losses. Je moet ook de balans zien te vinden qua matchmaking heb ik het idee. Niet teveel spelen gelijk. Rustig je potjes verspreiden over het weekend.
Ik kan iedereen wel de tip geven om Kante te halen. Echt een hele goede centrale middenvelder die heel veel kan onderscheppen met 'jockyen'.
Ik ben benieuwd of de player picks uit gold 2 ook in fifa 20 beter zijn. Gold 3 had je toch 1 gegarandeerde 82+ IF toch? En bij Gold 2 zijn beide gegarandeerd? Ach we zien wel, hopen op een leuke totw komende week![]()
p.s. veel messi en co en echt zelden een cr7 (misschien niet wendbaar genoeg?)
Volgens mij is zowel Gold 2 als 3 allebei 2 keer een speler kiezen. Verschil is dat je bij Gold 2 per speler kunt kiezen uit 4 opties, bij G3 uit 3 opties. Zag hierboven overigens nog een reactie over Squad Battles, volgens mij is het mogelijk om te zien hoe ver je voor loopt. Dit zie je in het scherm waar je ook de rewards kunt zien.
https://www.futbin.com/squad-battles/points Je kan het hier zien.Jpzuyd schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:26:
Dan heb ik nog een vraag, kan je zien hoeveel wedstrijden je in squad battles heb gespeeld? Kan het niet vinden met google.
Hahaha wat een advies ook weer.Bean77 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:47:
[...]

Niet iedereen heeft een centurion card, gezien dat de game net uit is en mensen op zoek zijn naar een betaalbare BPL cdm zou ik eerder denken aan Onyinye Ndidi
Die bean kan beter aan zijn skills gaan werken
Ik bak online er nog echt vrij weinig van divisie 5 blijft echt een strijd. Win echt minimaal met een doelpunt verschil of verlies minimaal.
Heb wel gewoon besloten fuck drop back ik kan er helemaal niets mee (hoop zelf dat dit op de 1 of andere manier wordt gepatched) het is soms net een wedstrijd punniken of het andere uiterste een gaten kaas.
zelf dus scoren lukt wel aardig weer maar de 0 houden lijkt haast onmogelijk.
Echt elke fout wordt zo kei en kei hard afgestraft zal ook concentratie zijn maar maak nog wel een foutje in een wedstrijd
Tevens valt mij op wat hier ook is gezegd het passen is soms echt mattig, gaat niet naar de speler die jij bedoelt ipv de speler dichtbij gaat die naar de man meters verder op, zit voor de grap echt te kijken welke kant mijn joystick staat en waar de bal daadwerkelijk naar toe gaat die liggen niet op 1 lijn
Ben ieder geval totaal niet weekend league ready haha mijn team ligt het niet aan
moet zelf nog behoorlijk aan de bak om het goed onder de knie te krijgen merk dat ik nog teveel fifa 19 handelingen in mijn systeem heb die hier averechts werken
Heb wel gewoon besloten fuck drop back ik kan er helemaal niets mee (hoop zelf dat dit op de 1 of andere manier wordt gepatched) het is soms net een wedstrijd punniken of het andere uiterste een gaten kaas.
zelf dus scoren lukt wel aardig weer maar de 0 houden lijkt haast onmogelijk.
Echt elke fout wordt zo kei en kei hard afgestraft zal ook concentratie zijn maar maak nog wel een foutje in een wedstrijd
Tevens valt mij op wat hier ook is gezegd het passen is soms echt mattig, gaat niet naar de speler die jij bedoelt ipv de speler dichtbij gaat die naar de man meters verder op, zit voor de grap echt te kijken welke kant mijn joystick staat en waar de bal daadwerkelijk naar toe gaat die liggen niet op 1 lijn
Ben ieder geval totaal niet weekend league ready haha mijn team ligt het niet aan
Fernandino met Shadow doet het prima hier, voor de prijs van Kante heb ik nu Firmino, Eriksen en Rashford voorin.simons schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 14:19:
[...]
Hahaha wat een advies ook weer.![]()
Niet iedereen heeft een centurion card, gezien dat de game net uit is en mensen op zoek zijn naar een betaalbare BPL cdm zou ik eerder denken aan Onyinye Ndidi
KDB + Son erbij (Cams + ST allemaal 5*WF) zou een goed doel zijn, maar met de huidige prijzen wacht ik de eerste reeks Icons wel af. Ivm met Fifa 19, klinkt Butra nog meer meta
@FidoDido Heb je toevallig fast-build-up of balanced als offensive tactic?
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 06-10-2019 14:32 ]
Wat verwachten jullie dat Manolas en Allan gaan doen? Nog verder stijgen? Of zou dit voorlopig het plafond wel zijn?
Dus nu kan je squad battle tegenstanders oneinding updaten? Is het dan niet logisch om steeds te updaten tot je tegen hele slechte teams moet?
Ik speel bij offensive op balanced en defense op pressure on heavy touch.Bossie schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 14:31:
[...]
Fernandino met Shadow doet het prima hier, voor de prijs van Kante heb ik nu Firmino, Eriksen en Rashford voorin.
KDB + Son erbij (Cams + ST allemaal 5*WF) zou een goed doel zijn, maar met de huidige prijzen wacht ik de eerste reeks Icons wel af. Ivm met Fifa 19, klinkt Butra nog meer meta
@FidoDido Heb je toevallig fast-build-up of balanced als offensive tactic?
Ben er nog niet uit wat voor online beter is voor beide, zie op stream veel met beide balance spelen maakt dit zoveel verschil nog?
In het tijdspad van de game heeft het nu nog geen zin om voor goud 88+plus spelers dergelijke grote bedragen te betalen (300K+) Die bedragen moet je investeren om te traden totdat het moment daar is om meta kaarten voor je team te kunnen financieren.Bossie schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 14:31:
[...]
Fernandino met Shadow doet het prima hier, voor de prijs van Kante heb ik nu Firmino, Eriksen en Rashford voorin.
Als je een beetje kan ballen dan kan je met een 100k bpl/bundesliga team al heel ver komen.
Zeker want ik ben een vrij slechte speler. Het is dat ik een goed team heb, maar qua skills ben ik echt slecht. Dat is overigens ook geen geheim hoor
Hey Mr. EA. Heb jij nog tips voor mijn team qua upgrades? Leuke OP spelers uit jullie database die goed in mijn team passen? https://www.futbin.com/20/squad-builder/8932619simons schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 14:19:
[...]
Hahaha wat een advies ook weer.![]()
thnx
Het is duidelijk dat jij geen WL speelt want dergelijke spelers kom ik elke keer tegen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 06-10-2019 14:51 ]
Zelf hou ik van een opstelling met een enkele cvm, zorgt ervoor dat de ruimte tussen het middenveld en verdediging niet te groot is en dat de spitsen niet steeds vrij inspeelbaar zijn.
Mijn startformatie. Ingame speel ik 4231 of 442. Ik switch naar 4222 als ik achter sta.Nieuwevolger schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:00:
Zelf hou ik van een opstelling met een enkele cvm, zorgt ervoor dat de ruimte tussen het middenveld en verdediging niet te groot is en dat de spitsen niet steeds vrij inspeelbaar zijn.
Met fast-build-up heb ik merkbaar meer issues met passing, maar je kiest er dan ook bewust voor snel met veel risico te spelen.FidoDido schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 14:47:
[...]
Ik speel bij offensive op balanced en defense op pressure on heavy touch.
Ben er nog niet uit wat voor online beter is voor beide, zie op stream veel met beide balance spelen maakt dit zoveel verschil nog?
Ga denk ik beide maar is op balanced spelen merk net al met 1 potjes een behoorlijk verschil met pressure on heavy touch. Je merkt gewoon dat je formatie de spelers op positie moeten blijven erg belangrijk is.Bossie schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:03:
[...]
Met fast-build-up heb ik merkbaar meer issues met passing, maar je kiest er dan ook bewust voor snel met veel risico te spelen.
En heb Rodri maar is op de plaats van Sissoki gezet als cdm ondanks dat die trager is ruimt hij wel degelijk meer op, niet goed gekeken naar de workrates van een sissoko die high/high is.
Maar is sparen voor kante
Enige aanraders als CM? Met een normaal budget.
[ Voor 34% gewijzigd door llovesoccerx7 op 06-10-2019 15:41 ]
Steven Gerardllovesoccerx7 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:29:
Enige aanraders als CM?
Zidane, haha je hebt het al aangepast zie ik. Denk dat het ook belangrijk is om te weten hoe je team er verder uit ziet, competities, landen, welke formatie speel je etc etc.llovesoccerx7 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:29:
[ Voor 32% gewijzigd door Xamsix op 06-10-2019 16:19 ]
weet iemand hoeveel punten je laatst nodig had voor rank 3 divisie 5? normaal kon je dat op futbin zien maar werkt niet meer. Kan alleen vandaag en morgen nog even zou zonde zijn. heb nu 4500 punten namelijk
Maakt verder niet uit gewoon wat goede cms niet te gek qua prijzen. Moet nog een team maken.Xamsix schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:19:
[...]
Zidane, haha je hebt het al aangepast zie ik. Denk dat het ook belangrijk is om te weten hoe je team er verder uit ziet, competities, landen, welke formatie speel je etc etc.
Ik heb zelf Frenkie en Wijnaldum, spelen erg fijn. Maar ik mis wat kracht, dus ik ga Gini wisselen voor Vidal.llovesoccerx7 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:26:
[...]
Maakt verder niet uit gewoon wat goede cms niet te gek qua prijzen. Moet nog een team maken.
Mag hopen dat ik met 48k aan punten genoeg heb om elite 1 te halen in squad battles.
Sissokko is echt een OP middenvelder dit jaar.llovesoccerx7 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:29:
Voor de WL spelers, hoe is het gegaan qua speelstijlen, formaties en opvallende OP spelers?
Vond het eng hoe weinig OP dingen ik tegen kwam. Al was er een guy die van buiten de 16 gewoon alles erin schoot, zonder icons of zieke spelers te hebben. Weet niet precies hoe dat allemaal kwamBossie schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:12:
Voor de WL spelers, hoe is het gegaan qua speelstijlen, formaties en opvallende OP spelers?
Bergwijn met een goal en 2 assists, Zou wel een lekkere inform zijn.
Meer mensen problemen met rivals op het moment? zit in een potje 2de helft gaat het spel nog maar met 2 frames per seconde miste ook complete frames.Vreemde is wel tegenstander scoort gegeven moment tegen eind wedstrijd en in 1 keer loopt alles weer soepel....
Wel balen want zat op een 5 winstreak en ipv richting divisie 6 te gaan zat ik tegen divsie 4 aan
Wel balen want zat op een 5 winstreak en ipv richting divisie 6 te gaan zat ik tegen divsie 4 aan
Goed punt inderdaad, samen met IF Malen best lekker. Enige jammere is dat Bergwijns weak foot 2 is.Nieuwevolger schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:38:
Bergwijn met een goal en 2 assists, Zou wel een lekkere inform zijn.
Promes en bergwijn hebben wel een inform nodig, als een Nederlands team bruikbaar wilt blijven over de tijd.Xamsix schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:48:
[...]
Goed punt inderdaad, samen met IF Malen best lekker. Enige jammere is dat Bergwijns weak foot 2 is.