Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-11 13:12
Oxigeon schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:59:
Toevallig had ik gisteravond Sissoko in een pakje zitten. Deze heb ik verkocht en nu zit ik toch met een klein dilemma. Ik speel met een dutch team. Nu zou ik De ligt kunnen kopen. Maar de pace is wel erg bedroevend laag. Hier ga ik dus geen spelers mee bijhouden. Of maakt de defence van de Lig weer zoveel goed dat die pace niet veel uit maakt? Eventueel wil ik dan Tagliafico op de linksback zetten. Of heeft iemand anders leuke suggesties voor 50k?

Hier mijn squad:
https://www.futbin.com/20/squad/8936937
De pace van Denswil is nog bedroevender. :D Als ik jou was zou ik eerst andere posities upgraden, om te beginnen Depay voor Locadia. Verder Cillessen voor Zoet, De Vrij voor Denswil en dan afhankelijk of je nog coins over hebt Wijnaldum voor Propper of anders Boetius of Van de Beek voor Propper.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 00:04:
[...]
Dus als ik het goed snap , is investeren in veel onkruid spelers en goeie zet voor later ?
Ondanks dat het nog niet bevestigt is ga ik er vanuit dat er dit jaar weer League SBC's zijn. Dat zijn SBC's waarbij je van een hele competitie elk team in moet leveren en dan krijg je behalve de pakketten ook nog 1 speciale speler uit die competitie met hogere waardes dan zijn standaard kaart. Aangezien nu de meeste mensen nog al hun spelers verkopen om besteedbare coins te hebben zijn de prijzen nog relatief laag, ook als je gewoon bied in plaats van koop nu, maar als blijkt dat de speciale kaart goed is of populair dan gaan de prijzen van alle spelers omhoog. Vaak gaan de zilveren spelers (al helemaal als ze "rare" zijn) erg omhoog omdat bijna niemand die pakketten opent maar voornamelijk pakketten met gouden spelers en er dus beperkt aanbod is.
Aangezien ik behalve VvD en Icons op het moment weinig kan verbeteren aan mijn NL team, had ik genoeg vrije coins over om nu alvast dus de spelers in te slaan. Wil dat ook met Spaanse en Engelse competitie nog doen, want al wil je de SBC's niet voor de pakketten of de speciale speler voltooien dan kan je altijd nog de spelers voor een iets hogere prijs met winst verkopen.

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-11 12:48
Ben echt heel blij met mijn NL team, net Frenkie OTW aangeschaft.

Heb nu (irritant dat ik vanaf mijn telefoon niet direct een screen mag uploaden trouwens):

Malen IV
Promes Memphis Bergwijn
Blind - Frenkie OTW
Aanholt - De Ligt OTW - De Vrij - Dumfries
Cillissen

Nu sparen voor Wijnaldum.

Heb dit bij elkaar gekregen met spelen + alle sbc's behalve die met 10 loyalty en echt weinig pack luck. Beste was Busquets (20k) en verder haast niets noemenswaardig.

Ben benieuwd of dit team goed genoeg is voor WL (volgende week).

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11 17:59

Oxigeon

En zo is dat!

Zit de bug na de patch van gisteren nog steeds in de game voor de 10 loyalty?

TOTW uitdagen en leaven?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Oxigeon schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:29:
Zit de bug na de patch van gisteren nog steeds in de game voor de 10 loyalty?

TOTW uitdagen en leaven?
Die zit er al jaren in, gaan ze denk ik ook niet oplossen.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Maar is gewoon leaven dan voldoende? Of moet ik er disconnecten?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:33
Oxigeon schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:37:
Maar is gewoon leaven dan voldoende? Of moet ik er disconnecten?
Disconnecten als je het erg vindt dat je trackrecord verpest wordt. Leaven als het je niks boeit.

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-11 20:57
Dit is momenteel mij squad: https://www.futbin.com/20/squad/8950422
Vind frenkie enorm fijn spelen. Verdedigen blijf ik lastig vinden in fifa 20. Record is nu 13/2/20.

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07-10 07:34
Na een weekje spelen valt het spel me toch niet tegen, ondanks het vele negatieve wat ik lees :)
Dit is op dit moment mijn team: https://www.futhead.com/20/squads/82749/ Heb zon 75k over. Zit te twijfelen om rodri (speelt voor mijn gevoel erg traag) te ruilen, en Mahrez welke snelheid te kort komt. Wie zouden jullie op deze plekken neerzetten?
Naast v Dijk leek Sanchez mij op dit moment de beste optie in het centrum.
Wijnaldum vind ik overigens als CDM echt heerlijk spelen.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:54
Dani05 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 16:12:
Na een weekje spelen valt het spel me toch niet tegen, ondanks het vele negatieve wat ik lees :)
Dit is op dit moment mijn team: https://www.futhead.com/20/squads/82749/ Heb zon 75k over. Zit te twijfelen om rodri (speelt voor mijn gevoel erg traag) te ruilen, en Mahrez welke snelheid te kort komt. Wie zouden jullie op deze plekken neerzetten?
Naast v Dijk leek Sanchez mij op dit moment de beste optie in het centrum.
Wijnaldum vind ik overigens als CDM echt heerlijk spelen.
Sissoko, had Rodri ook en ben zeer tevreden over Sissoko aanrader! Voor Mahrez geen idee aangezien ik een hybride variant heb en daar met Dembele speel.

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07-10 07:34
FidoDido schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 16:36:
[...]

Sissoko, had Rodri ook en ben zeer tevreden over Sissoko aanrader! Voor Mahrez geen idee aangezien ik een hybride variant heb en daar met Dembele speel.
Overigens zie ik dat ik walker en sanchez verkeerd om gezet hebt.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bolko schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:51:
Dit is momenteel mij squad: https://www.futbin.com/20/squad/8950422
Vind frenkie enorm fijn spelen. Verdedigen blijf ik lastig vinden in fifa 20. Record is nu 13/2/20.
Tsja vind je het gek met 2 vrachtwagens achterin? Denk dat het heel belangrijk voor je is om naar de snelheid van je verdedigers te kijken. Ake is bv al een veel betere optie. Daarnaast kun je het beste ook je tactiek iets aanpassen zodat je verdediger staat, als je veel tegengoals krijgt.

PSN/Steam: Xamsix

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:56

Meneer iCy

swarma

Xamsix schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 16:42:
[...]

Tsja vind je het gek met 2 vrachtwagens achterin? Denk dat het heel belangrijk voor je is om naar de snelheid van je verdedigers te kijken. Ake is bv al een veel betere optie. Daarnaast kun je het beste ook je tactiek iets aanpassen zodat je verdediger staat, als je veel tegengoals krijgt.
Als hij de defensive width in de custom tactics zet en op persoonlijk tactics de links en rechtsback laat staan is er niets aan de hand. Dan kunnen de flankers het snelle werk weer oplossen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Xamsix
Meneer iCy schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 16:47:
[...]

Als hij de defensive width in de custom tactics zet en op persoonlijk tactics de links en rechtsback laat staan is er niets aan de hand. Dan kunnen de flankers het snelle werk weer oplossen.
Mwoah als ik met 4-2-2-2 hier tegenover zou staan, met dus 4 snelle aanvallers, ben je zo gezien hoor. Helaas is dat nu hoe de game is.

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-10 21:14
Sleehond schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:47:
[...]

Na FIFA 19 trek ik de conclusie dat ik dit jaar constant voor coins ga. Je moet gewoon echt geluk hebben met packs. Met coins kun je gestaag doorbouwen in je coins en gericht ergens voor sparen. De pakketjes die je tussendoor meepikt is leuk meegenomen.
Had dezelfde vraag, maar gekozen voor de coins. Zoek liever zelf een leuke speler op of ga ervoor sparen.

PSN: plexforce (ps4)

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:08

RBH

Man man, ik zit al twee dagen te wachten tot FIFA 20 hier wordt bezorgd. Ik wil aan de slag met dit FUT. :(

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik ga mijn tactiek is omzetten naar alles op de verdediging met 5 stuks.

• Pompi
Nieuwevolger schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:05:
Ik ga mijn tactiek is omzetten naar alles op de verdediging met 5 stuks.
Probeer anders ook in een wedstrijd aan te zetten dat de spelers een overtal creeeren aan de kant met de bal, dat zorgt er voor dat je team ook veel smaller staat en er minder ruimte is. Kan helpen met verdedigen.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:01
RBH schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:03:
Man man, ik zit al twee dagen te wachten tot FIFA 20 hier wordt bezorgd. Ik wil aan de slag met dit FUT. :(
Die van mij van Bol.com zou vrijdag bezorgd worden en is er vandaag nog niet :(

Ik heb zondag al een ander exemplaar gehaald dus ben bezig met retour/geld terug procedure met Bol.com

FIFA bestel ik daar nooit meer. Overigens nooit verder klachten gehad over Bol.com, louter positief normaal.

• Nieuwevolger
Ben ik potje eindelijk aan het winnen, valt de verbinding weg...

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:59
Zojuist kwam Aubameyang uit mijn division rivals beloningen lopen _/-\o_ . Als ik hem verkoop heb ik zo'n 400k aan munten erbij (heb nu zo'n 250k). Op dit moment heb ik nu deze spelers staan https://www.futbin.com//20/squad/8958222 in mijn selectie en wil ik dus mij aanval en cam versterken. Als ik hem verkoop kan ik dit samenstellen https://www.futbin.com//20/squad/8958426. Is dit een goede aanval i.c.m cam of kom ik zo veel fysiek te kort (start met een andere opstelling ivm chem)?

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-11 03:43
Gaat goed vandaag. Eerste potje valt de verbinding weg bij een 2-1 voorsprong. De 2e verlies ik door dat ik geen kans kan afmaken . 14 schoten voor 2 tegen, eindstand 2-1 . 3e kom ik tegen iemand op een 2-0 voorsprong waarna hij stopt met spelen, maar niet leaved. De 4e kom ik op 1-0 voorsprong waarna hij de game 2x op pauze zet en daarna alles doet om het spel maar te verpesten. Pauzeren , ballen alleen maar wegschieten en alle filmpjes afkijkt. Op het moment dat ik dan maar wat drinken ga pakken begint hij opeens weer met spelen.

Maar even wat anders doen.

• Nieuwevolger
038Zwolle schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:00:
Gaat goed vandaag. Eerste potje valt de verbinding weg bij een 2-1 voorsprong. De 2e verlies ik door dat ik geen kans kan afmaken . 14 schoten voor 2 tegen, eindstand 2-1 . 3e kom ik tegen iemand op een 2-0 voorsprong waarna hij stopt met spelen, maar niet leaved. De 4e kom ik op 1-0 voorsprong waarna hij de game 2x op pauze zet en daarna alles doet om het spel maar te verpesten. Pauzeren , ballen alleen maar wegschieten en alle filmpjes afkijkt. Op het moment dat ik dan maar wat drinken ga pakken begint hij opeens weer met spelen.

Maar even wat anders doen.
Welkom bij de club.

• Pompi
theman36 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:58:
Zojuist kwam Aubameyang uit mijn division rivals beloningen lopen _/-\o_ . Als ik hem verkoop heb ik zo'n 400k aan munten erbij (heb nu zo'n 250k). Op dit moment heb ik nu deze spelers staan https://www.futbin.com//20/squad/8958222 in mijn selectie en wil ik dus mij aanval en cam versterken. Als ik hem verkoop kan ik dit samenstellen https://www.futbin.com//20/squad/8958426. Is dit een goede aanval i.c.m cam of kom ik zo veel fysiek te kort (start met een andere opstelling ivm chem)?
Geen Lozano? De afgelopen jaren werd er weinig met Dybala gespeeld maar misschien is dit wel het goede spel voor hem, Insigne en die andere wel vaak tegen gekomen de afgelopen jaren dus die zouden volgens mij wel goed genoeg zijn. Inderdaad weinig fysiek, misschien iemand vervangen door een sterke spits.

• Nieuwevolger
Kan ik ergens mijn wedstrijd verleden met uitslagen zien?

• theman36
Pompi schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:13:
[...]

Geen Lozano? De afgelopen jaren werd er weinig met Dybala gespeeld maar misschien is dit wel het goede spel voor hem, Insigne en die andere wel vaak tegen gekomen de afgelopen jaren dus die zouden volgens mij wel goed genoeg zijn. Inderdaad weinig fysiek, misschien iemand vervangen door een sterke spits.
Als ik Lozano neem heb ik ook een linkeraanvaller nodig en die zijn niet echt fijn in de serie a ivm Insigne. En een goede spits in de serie a is eigenlijk alleen Ronaldo. Fysiek gezien dan....

• Pompi
theman36 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:22:
[...]

Als ik Lozano neem heb ik ook een linkeraanvaller nodig en die zijn niet echt fijn in de serie a ivm Insigne. En een goede spits in de serie a is eigenlijk alleen Ronaldo. Fysiek gezien dan....
Je begint dus met een 4231 opstelling? Want de Futbin opstelling die ik zag was 433

• theman36
Pompi schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:25:
[...]

Je begint dus met een 4231 opstelling? Want de Futbin opstelling die ik zag was 433
Speel inderdaad 433-4 met de cam in game, maar ik ga dan starten in een andere opstelling voor de chem. Insigne is ook spits in tegenstelling tot fifa 19 (LB)

Verwijderd

Pompi schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:12:
[...]

Ondanks dat het nog niet bevestigt is ga ik er vanuit dat er dit jaar weer League SBC's zijn. Dat zijn SBC's waarbij je van een hele competitie elk team in moet leveren en dan krijg je behalve de pakketten ook nog 1 speciale speler uit die competitie met hogere waardes dan zijn standaard kaart. Aangezien nu de meeste mensen nog al hun spelers verkopen om besteedbare coins te hebben zijn de prijzen nog relatief laag, ook als je gewoon bied in plaats van koop nu, maar als blijkt dat de speciale kaart goed is of populair dan gaan de prijzen van alle spelers omhoog. Vaak gaan de zilveren spelers (al helemaal als ze "rare" zijn) erg omhoog omdat bijna niemand die pakketten opent maar voornamelijk pakketten met gouden spelers en er dus beperkt aanbod is.
Aangezien ik behalve VvD en Icons op het moment weinig kan verbeteren aan mijn NL team, had ik genoeg vrije coins over om nu alvast dus de spelers in te slaan. Wil dat ook met Spaanse en Engelse competitie nog doen, want al wil je de SBC's niet voor de pakketten of de speciale speler voltooien dan kan je altijd nog de spelers voor een iets hogere prijs met winst verkopen.
super ! Tnx

• Pompi
Zeker als je spelers voor hun minimale prijs kan kopen, kan je weinig "schade" oplopen want dan kan je ze altijd nog voor dezelfde prijs weer verkopen.

• Xamsix
Kan weg, mn PS4 stond op wifi...

[ Voor 85% gewijzigd door Xamsix op 03-10-2019 21:22 ]

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Hmmm mkhiki of sanchez OTW...

Verwijderd

Pompi schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:08:
[...]

Zeker als je spelers voor hun minimale prijs kan kopen, kan je weinig "schade" oplopen want dan kan je ze altijd nog voor dezelfde prijs weer verkopen.
Ik bekijk altijd de marktprijs op Futbin, dus ik denk dat dit de goeie manier is ..

Verwijderd

@Pompi mogelijk jouw NL team eens te shares?
En BV ik koop nu een speler met een bepaalde waarde van 7K, en die speelt in real life enkele weken top.. kan zijn waarde BV stijgen ? Naar 10K ?
Eindelijk wat packluck en Mane gekocht. Team gelijk op de schop voor de nieuwe sterspeler :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• FidoDido
Bean77 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:20:
Eindelijk wat packluck en Mane gekocht. Team gelijk op de schop voor de nieuwe sterspeler :)
Dan ben ik nieuwsgierig naar de packluck en je team dan ;)
FidoDido schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:45:
[...]

Dan ben ik nieuwsgierig naar de packluck en je team dan ;)
Dit is nu mijn team: https://www.futbin.com/20/squad/8932619
Middenveld is vooral puzzelen ivm chemistry en dat ik 2 echte cdms wil hebben (nu Sissoko en Allan).
Saint Maxim zou ik nog wel willen upgraden, maar ik zie momenteel geen optie 1-2-3. Spelers wil ik minimaal op 8 chem hebben.
Komende dagen even verder puzzelen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Bij Sanchez zelf nog niet zo, maar bij Inter draait het goed.
Daar ga ik in ieder geval voor. ;)

• Nieuwevolger
Win ik bijna een potje na zoveel tijd. begint de remote play als een gek te laggen, wanneer het de 8 potjes ervoor wel goed ging...
Bean77 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:51:
[...]

Dit is nu mijn team: https://www.futbin.com/20/squad/8932619
Middenveld is vooral puzzelen ivm chemistry en dat ik 2 echte cdms wil hebben (nu Sissoko en Allan).
Saint Maxim zou ik nog wel willen upgraden, maar ik zie momenteel geen optie 1-2-3. Spelers wil ik minimaal op 8 chem hebben.
Komende dagen even verder puzzelen.
Mendy naar Telles, Sissoko naar Fabinho/Fernandinho. RW moet dan bijna wel je eerste icon worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 23:39:
[...]

Mendy naar Telles, Sissoko naar Fabinho/Fernandinho. RW moet dan bijna wel je eerste icon worden.
Fabinho was me te traag met shadow. Ik heb gekeken naar Fernandinho maar kon er niet warm van worden.

Ik zat nog even te kijken of ik Hazard erin kon proppen met 5-7 chem als rw, maar mijn middenveld wordt dan helemaal crisis om er iets van te maken.
Zat al te kijken naar Garincha, maar helaas nog lang niet de coins.

edit: Even verder wezen puzzelen. Dit is ook best leuk: https://www.futbin.com/20/squad/8366420

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 03-10-2019 23:47 ]

• Jamesl
  • Laatst online: 29-11 14:57
Hoe is de packluck bij iedereen? Bij mij echt dramatisch.. vrienden om mij heen packen van alles van Icons tot Bale tot fabinho en mijn beste pull is Gabriel Jesus uit alle SBC's.
Uit mijn rang 2 Division Rivals kwam ook al niks :(
Net nog een zeldzaam mega pakket geopend + normale + marques + al die andere SBC's van vandaag en beste was Meunier :')

Hopelijk binnenkort wat meer geluk, wil wel wat duurdere spelers uitproberen!

• 038Zwolle
Heeft iemand nog tips voor de CV en WingBacks posities met PL spelers? Ik speel met Ake en Rudiger en vanavond Vermalen en Vertongen geprobeerd, maar ik merkte niet echt een vooruitgang...

En heeft iemand ervaring met Martial? Ik twijfel om hem te kopen, maar dan ben ik wel alle coins kwijt. Ik speel nu nog met Wilson.

Verwijderd

Ik was even waarde van spelers aan het kijken de laatste weken .. bv gibbs , die heeft ik nu 4x gekocht 2500-+ verkocht 3200 -+.. vorige week stond die aan 800..

Hoe komt dat waardes omhoog / omlaag gaan ?

• FidoDido
Verwijderd schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 02:11:
Ik was even waarde van spelers aan het kijken de laatste weken .. bv gibbs , die heeft ik nu 4x gekocht 2500-+ verkocht 3200 -+.. vorige week stond die aan 800..

Hoe komt dat waardes omhoog / omlaag gaan ?
Sbc's vermoedelijk en de markt stijgt zoiezo als een gek nu wl is begonnen.

Al meerderen malen gepost hier laatste keer nu :p
Kijk op YouTube runthefutmarket, focuss, nepentezz.

Zie je perfect hoe de Markt werkt makkelijker kan het niet. Je zal tijd moeten investeren om te leren handelen zodra het kwartje valt wordt het makkelijker ;)

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-11 11:37
Jamesl schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 01:31:
Hoe is de packluck bij iedereen? Bij mij echt dramatisch.. vrienden om mij heen packen van alles van Icons tot Bale tot fabinho en mijn beste pull is Gabriel Jesus uit alle SBC's.
Uit mijn rang 2 Division Rivals kwam ook al niks :(
Net nog een zeldzaam mega pakket geopend + normale + marques + al die andere SBC's van vandaag en beste was Meunier :')

Hopelijk binnenkort wat meer geluk, wil wel wat duurdere spelers uitproberen!
Tot nu toe uit alle Basic SBC, Hybrid Nations SBC, MM SBC, en SB rewards;

Maddison IF, Neuer, Coman, Oblak, Felipe Anderson en Casemiro

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
dutchgio schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 23:17:
[...]

Bij Sanchez zelf nog niet zo, maar bij Inter draait het goed.
Daar ga ik in ieder geval voor. ;)
Heb zelf ook voor Alexis gekozen. Wil OTW Lozano halen voor aan de andere kant. Dit jaar toch niet super competitief spelen, game ligt me (nog) niet zo.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 28-11 12:28
FidoDido schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 06:12:
[...]

Sbc's vermoedelijk en de markt stijgt zoiezo als een gek nu wl is begonnen.

Al meerderen malen gepost hier laatste keer nu :p
Kijk op YouTube runthefutmarket, focuss, nepentezz.

Zie je perfect hoe de Markt werkt makkelijker kan het niet. Je zal tijd moeten investeren om te leren handelen zodra het kwartje valt wordt het makkelijker ;)
Goede tip hierboven. Er zijn heel veel mogelijkheden om geld te verdienen (discard IF's, OTW spelers, BPM (Bronze pack method), spelers laag kopen in het begin van de week en hoger verkoper later in de week).

Daarnaast: kijk op Futbin. Daar kan je de flows per week zien. Je ziet dat de prijzen rond maandag/donderdag goedkoop zijn (openen van pakketjes). Vrijdag gaan de prijzen omhoog vanwege de weekend league. Verdiep je eens in een specifieke speler en kijk wat deze precies doet. Dat je echt weet wat prijs in de ochtend is, in de middag en in de avond en dan ook nog eens per dag. Let wel dat de prijzen heel erg afhankelijk zijn van mogelijke SBC's/doelstellingen.

Daarnaast kijken naar goedkope, hoge rated spelers. Kijk dan vooral naar spelers die goed te linken zijn voor SBC's, maar niet echt speelbaar zijn in-game. Ik ga geen directe voorbeelden geven (anders ben ik straks mijn handel kwijt ;)), maar ik heb gisterochtend een 84 rated speler uit de Serie A gekocht voor tussen de 1500 en 2100. Die verkocht ik in de avond voor 4500. Daarnaast heb je nog de mogelijkheid om te investeren in TOTW spelers. Kijk bijvoorbeeld naar spelers voor rond de 80/82 die voor discard waarde gaan (maar wel een goede competitie hebben). Als je hier er een paar van op koopt kan het zo zijn dat over een paar weken de waarde ineens 15k is. In het ergste geval verlies je 500 a 1000 coins per kaart.

Belangrijkste tip: heb geduld. Ga niet ineens je prijzen drastisch omlaag gooien als je wilt verkopen. Als je goed hebt ingekocht zullen de prijzen wel weer nivelleren. Ik zie dat zelfs spelers die ik héél hoog op de markt heb gezet gewoon gekocht worden. Bijvoorbeeld Pique... die ging direct buy voor 18.000 coins. Ik had hem er op staan voor 32.500 en deze werd gewoon gekocht 8)7

• Sleehond
reviews: FIFA 20 - Wisselvallig spektakelstuk

Review van Tweakers over FIFA 20

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:08

RBH

Sleehond schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:35:
[...]

Die van mij van Bol.com zou vrijdag bezorgd worden en is er vandaag nog niet :(

Ik heb zondag al een ander exemplaar gehaald dus ben bezig met retour/geld terug procedure met Bol.com

FIFA bestel ik daar nooit meer. Overigens nooit verder klachten gehad over Bol.com, louter positief normaal.
Echt bijzonder idd. Het is dat ik niet gratis kan retouren bij deze webshop, anders had ik allang gewoon een exemplaar elders gehaald. Hoe moeilijk kan het zijn om een spelletje te versturen.. Anyway, we wachten gewoon af..

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Mijn eerste walkout! Casemiro. at schept mijn verbazing. Een 87 rated speler is maar 30k waard. Is dit normaal? Gaan die waardes nog omhoog als de icon SBCs komen?

Iaw: Nu verkopen of vasthouden? Hij is an sich niet echt bruikbaar door zijn pace en mijn bpl en conf teams.

• RoeKoe
DeBers schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:30:
Hij is an sich niet echt bruikbaar door zijn pace en mijn bpl en conf teams.
Ik dit ook de reden waarom hij zo goedkoop ik. Ik packte 89 Busquets, krap aan 20k waard :'(

• DeBers
RoeKoe schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:34:
[...]

Ik dit ook de reden waarom hij zo goedkoop ik. Ik packte 89 Busquets, krap aan 20k waard :'(
Maar voor de rating vind ik dit zo onlogisch. Maar er zijn ook nog geen SBCs waar je 85/86 rated gemiddeld in moet leveren.
Mijn vraag is: als die er wel zijn,gaat de waarde dan normaliter omhoog of is dit het?
Ik kan de coins wel gebruiken om mijn team te upgraden.

• RoeKoe
DeBers schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:38:
[...]

Maar voor de rating vind ik dit zo onlogisch. Maar er zijn ook nog geen SBCs waar je 85/86 rated gemiddeld in moet leveren.
Mijn vraag is: als die er wel zijn,gaat de waarde dan normaliter omhoog of is dit het?
Als je de coins goed kan gebruiken, zou ik hem zeker verkopen.

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
DeBers schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:38:
[...]

De waarde van deze spelers gaan alleen omhoog als er een SBC uit komt die 84/85/86 rated is EN het de moeite waard is. Hij zal dan miss tot 40k stijgen. Pak nu lekker die 20k en steek het in je team, dan te gaan wachten om je profit te maximaliseren. Bovendien komt een 86 rated team voor een SBC op dit moment van fifa niet tot nauwelijks voor...

• DeBers
Ok, thanks!

• Xamsix
Begonnen aan de weekend league, met 2 losses. Verwacht er nog niet te veel van, dus zal ook niet te geirriteerd gaan raken. Hoop ergens in goud te kunnen eindigen :)

Xamsix schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:11:
Begonnen aan de weekend league, met 2 losses. Verwacht er nog niet te veel van, dus zal ook niet te geirriteerd gaan raken. Hoop ergens in goud te kunnen eindigen :)
Ik ben ook benieuwd en verwacht ook niet teveel van WL. Ik mik op silver 2 en alles wat meer is is meegenomen.
Ik heb nog geen wedstrijd met mijn nieuwe team gespeeld dus dat zal wennen zijn. Bovendien ligt dit nieuwe type voetbal mij een heel stuk minder. Het is meer 'brei' voetbal en daar ben ik gewoon niet goed genoeg in. Ik wil vaak te snel en ben te ongeduldig. Deze fifa is denk ik wel beter dan fifa 19, maar fifa19 vond ik wel leuker qua speelstijl.
Maar goed, na een paar patches heb je toch weer een ander fifa20 dus misschien is er nog hoop :p

Gisteren Sanchez als OTW gehaald. Ga er niks mee doen, maar is wel een cheap OTW kaartje met oog op OTW swap sbc's etc later in het spel (als die er komen). En als Sanchez het onverwachts goed doet kan het misschien nog leuk zijn.

• Sleehond
Wauw, hoe beginnen mensen nu al met WL? Ik heb best wat potjes Rivals gespeeld maar moet nog best veel punten behalen voor WL deelname.

Overigens kijk ik daar niet heel perse naar uit hoor, het was voor mij in FIFA 18 en 19 echt een niveau te hoog.

Ik speel in Rivals ook bungelend tussen divisie 5 en 6, ook niks bijzonders dus.
Sleehond schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:33:
Wauw, hoe beginnen mensen nu al met WL? Ik heb best wat potjes Rivals gespeeld maar moet nog best veel punten behalen voor WL deelname.

Overigens kijk ik daar niet heel perse naar uit hoor, het was voor mij in FIFA 18 en 19 echt een niveau te hoog.

Ik speel in Rivals ook bungelend tussen divisie 5 en 6, ook niks bijzonders dus.
Gewoon een pro zijn als mij en alles winnen in rivals, dan gaat het snel :+
Zonder gekheid, ik heb gewoon vrij veel al gespeeld. jojo tussen 4 en 5 op het moment. 5 vind ik wel relaxt spelen.

• Xamsix
Bean77 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:19:
[...]

Ik ben ook benieuwd en verwacht ook niet teveel van WL. Ik mik op silver 2 en alles wat meer is is meegenomen.
Ik heb nog geen wedstrijd met mijn nieuwe team gespeeld dus dat zal wennen zijn. Bovendien ligt dit nieuwe type voetbal mij een heel stuk minder. Het is meer 'brei' voetbal en daar ben ik gewoon niet goed genoeg in. Ik wil vaak te snel en ben te ongeduldig. Deze fifa is denk ik wel beter dan fifa 19, maar fifa19 vond ik wel leuker qua speelstijl.
Maar goed, na een paar patches heb je toch weer een ander fifa20 dus misschien is er nog hoop :p

Gisteren Sanchez als OTW gehaald. Ga er niks mee doen, maar is wel een cheap OTW kaartje met oog op OTW swap sbc's etc later in het spel (als die er komen). En als Sanchez het onverwachts goed doet kan het misschien nog leuk zijn.
Het is ook natuurlijk zo dat deze WL minder casual spelers actief zijn, dus ik verwacht ook wel hoger niveau dan bijvoorbeeld volgend weekend. Opzicht ligt deze Fifa me wel, alleen het afmaken van kansen is blijkbaar iets waar ik ontzettend veel problemen mee heb. Achja, oefenen oefenen.

Sanchez OTW is een mooie inderdaad, ik denk dat die het best eens aardig kan gaan doen daar!

Verwijderd

0-2 in de Weekend League, speelde de afgelopen dagen heerlijk maar nu lijkt niets te lukken...
Gisteravond nog wel Dybala gepackt, na eerder al Lewa. Eindelijk eens packluck.
Bean77 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:46:
[...]

Gewoon een pro zijn als mij en alles winnen in rivals, dan gaat het snel :+
Zonder gekheid, ik heb gewoon vrij veel al gespeeld. jojo tussen 4 en 5 op het moment. 5 vind ik wel relaxt spelen.
Denk dat het prima te doen is, maar dat het voornamelijk van je Rivals Divisie afhangt.

Het is wel een indicator dat de WL super tryhard word, want casuals hebben geen 2000 punten in een week :+

Na de WL zullen de casuals wel allemaal in dezelfde formaties/tactics spelen gebaseerd op de “quality” content van de streamers/pro’s die 28+ wins hebben gehaald.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• RouwersJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-01-2022
Zojuist 3 potjes WL gedaan (Xbox). Wat een drama. Geen bal komt aan bij het passen het duurt werkelijk 2 seconden voor de speler doet wat ik wil.

Ik ga stoppen met dit spel. Vond het passen sowieso al drama. Zo heb ik er geen lol in. Jammer van al die tijd die ik er tot dusver in heb gestoken om een degelijk team te bouwen.

• 038Zwolle
Ik zelf vind het passen juist een vooruitgang tov vorig jaar😅

Ik heb wel steeds meer moeite om mensen van de bal af te zetten. Soms moet ik ze wel 3x tackelen voordat ik ze van dr bal krijg ( vaak met een overtreding)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:09:
0-2 in de Weekend League, speelde de afgelopen dagen heerlijk maar nu lijkt niets te lukken...
Gisteravond nog wel Dybala gepackt, na eerder al Lewa. Eindelijk eens packluck.
Het nu omgedraaid tot 3-2, hopelijk kan ik dit doorzetten. Ben benieuwd naar wat ik kan klaarspelen, speel nog steeds met m'n Eredivisieteam: Zoet; Dumfries, Alvarez, Viergever, Haps; Rosario, Van de Beek, Gutierrez; Bergwijn, Malen, Bruma.

• sensately
5x Willian José (84 IF) voor 13,5k gekocht. Kan op termijn een goede investering zijn. Mocht ik geld nodig hebben kan ik ze altijd voor 10200 discarden

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-11 14:02
Kun je nu eindelijk al met Keyboard en muis online spelen? Vroeger 2017 versie gekocht om dat single player dit kan maar gemerkt dat online dit helaas niet mogelijk was.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:47
DeBers schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:30:
Mijn eerste walkout! Casemiro. at schept mijn verbazing. Een 87 rated speler is maar 30k waard. Is dit normaal? Gaan die waardes nog omhoog als de icon SBCs komen?

Iaw: Nu verkopen of vasthouden? Hij is an sich niet echt bruikbaar door zijn pace en mijn bpl en conf teams.
Ik packte Werner , rating 83, 70k waard. Rating zegt weinig over waarde nu.
sensately schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:47:
5x Willian José (84 IF) voor 13,5k gekocht. Kan op termijn een goede investering zijn. Mocht ik geld nodig hebben kan ik ze altijd voor 10200 discarden
Wat ik ervaren heb, is dat elke if vleugelspeler (aanval of verdedigend) van de grote competities wel een goede investering zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 04-10-2019 14:06 ]

• sensately
Harribo schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:04:

Wat ik ervaren heb, is dat elke if vleugelspeler (aanval of verdedigend) van de grote competities wel een goede investering zijn.
Is wel een risico als EA een centrale opstelling kiest zonder buitenspelers. Zelfde geldt voor een 3 verdediger's opstelling zonder LA/RA. Maar daar maak je vaak wel de meeste winst op indd

• DeBers
Wat zal ik nu als eerste met mijn team doen met 60k budget?
Ik speel 4 -2-2-2 of 4-1-2-1-2.

Ik zit te twijfelen of ik gewoon lucas moet halen om goals te gaan maken en/of Cam neer te zetten. In beide formaties komt hij goed tot zijn recht denk ik.

Of mijn verdediging aanpakken door een rb te kopen en Sokratis. De buitenspelers zijn ook niet echt goed.

Ik speel nu div 5/6 en win ongeveer 75%. Dus het gaat best prima.

https://imgur.com/RYPsyFW

[ Voor 18% gewijzigd door DeBers op 04-10-2019 14:57 ]

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 12:48

bebopper

I'm an absolute beginner...

Ben een beginner met FIFA (wel een beetje FIFA18 gespeeld, maar nu met 20 meer bezig). Heb met wat verkopen en kopen best een leuk team (vind ik zelf dan) - rating 81 en chemistry 100 (voornamelijk Brazil).

De squad battles speel ik op semi-pro en dat gaat nu best aardig, de zwakkere teams win ik met 2-0, 3-0 en tegen de sterkere teams win ik vaker dan dat ik verlies :-)

Nu dacht ik ga ook eens division rivals proberen, eerste 5 wedstrijden vreselijk verloren met 8-0 of meer. Maar goed, ik dacht dat zijn sterkere spelers, daarna kom ik wel in een divisie waar het wat leuker wordt. Zit nu in division 9 en speel tegen teams van ongeveer gelijke waardes. Maar nog steeds wordt ik iedere keer afgemaakt met 8-0 of meer. Er is geen lol aan te beleven. Bij squad battles gaat het passen etc. aardig, bij division is het een drama. Daarnaast valt werkelijk iedere bal verkeerd en mijn verdedigers doen helemaal niks meer, worden gewoon voorbij gelopen (zonder dat daar mooie bewegingen bij komen kijken, gewoon voorbij gelopen echt). Ligt het nou aan mij (ik realiseer me heel goed dat ik een vrij slechte speler ben)?

Zou graag gewoon ook tegen wat beginners (zoals ik zelf) spelen en een keer in ieder geval een beetje plezierige wedstijd spelen. Op deze manier houd ik het snel voor gezien denk ik...

• mar101
Voor de Weekend League heb ik nog een beetje aan mijn teams gesleuteld, ze zien er nu zo uit:

https://www.futbin.com/20/squad/9008416

https://www.futbin.com/20/squad/9008406

Spelen met vleugelspelers is niet echt mijn ding, dus heb m'n La Liga team ook omgebouwd naar 4-3-1-2. Inaki Williams heeft de voorhoede versterkt en in het doel van beide teams staat nu Ter Stegen, gekocht met de wekelijkse Rivals coins.

Mijn eerste indruk van Ter Stegen is zeer goed. Lengte voor keepers is deze Fifa een stuk minder belangrijk voor keepers, aangezien de meeste schoten over de grond gaan. Met zijn snelle reflexen pakt hij ballen die mijn vorige keepers gegarandeerd zouden doorlaten. Heb nu 3 WL games gespeeld en zou 1 ervan zeker verloren hebben als hij niet in het doel stond.

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-11 20:28
DeBers schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:56:
Wat zal ik nu als eerste met mijn team doen met 60k budget?
Ik speel 4 -2-2-2 of 4-1-2-1-2.
LM --> Felipe wellicht? had in het begin ook Diogo Jota, maar werkte voor mij ook niet.
RB -- >Sidibé. Goedkope optie, mocht je meer geld aan een RB willen uitgeven Arnold of Pereira
RM -- > Prijs/kwaliteit heb je er maar een paar imo. Richarlison zou een optie kunnen zijn met 5* WF waardoor je onvoorspelbaar blijft.

Speel momenteel dit in 4222 en verander de opstelling aan de hand van de score. Verder 80k en nog 15 IF's discard op gepakt afgelopen week. Weet nog niet wat ik hierna ga bouwen, maar er gaat zeker wat veranderen.
https://www.futbin.com//20/squad/8848524

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-11 08:01
bebopper schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:58:
Ben een beginner met FIFA (wel een beetje FIFA18 gespeeld, maar nu met 20 meer bezig). Heb met wat verkopen en kopen best een leuk team (vind ik zelf dan) - rating 81 en chemistry 100 (voornamelijk Brazil).

De squad battles speel ik op semi-pro en dat gaat nu best aardig, de zwakkere teams win ik met 2-0, 3-0 en tegen de sterkere teams win ik vaker dan dat ik verlies :-)

Nu dacht ik ga ook eens division rivals proberen, eerste 5 wedstrijden vreselijk verloren met 8-0 of meer. Maar goed, ik dacht dat zijn sterkere spelers, daarna kom ik wel in een divisie waar het wat leuker wordt. Zit nu in division 9 en speel tegen teams van ongeveer gelijke waardes. Maar nog steeds wordt ik iedere keer afgemaakt met 8-0 of meer. Er is geen lol aan te beleven. Bij squad battles gaat het passen etc. aardig, bij division is het een drama. Daarnaast valt werkelijk iedere bal verkeerd en mijn verdedigers doen helemaal niks meer, worden gewoon voorbij gelopen (zonder dat daar mooie bewegingen bij komen kijken, gewoon voorbij gelopen echt). Ligt het nou aan mij (ik realiseer me heel goed dat ik een vrij slechte speler ben)?

Zou graag gewoon ook tegen wat beginners (zoals ik zelf) spelen en een keer in ieder geval een beetje plezierige wedstijd spelen. Op deze manier houd ik het snel voor gezien denk ik...
Dat ligt toch echt aan jezelf. Leer eerst de basis offline en ga dan pas online. Iedereen die rivals en WL speelt, kan squad battles met 2 vingers in zn neus op wereldklasse winnen.

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 12:48

bebopper

I'm an absolute beginner...

Thanks. Maar wel jammer, lijkt me veel leuker om tegen 'echte' tegenstanders te spelen ipv de AI.

Zelfde zal dan wel gelden voor alle online wedstrijden? Of zit daar toch iets van matching dat ik op een gegeven moment wel gekoppeld wordt aan iemand die net als ik nog maar net begonnen is?
Solotov schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:44:
[...]

Dat ligt toch echt aan jezelf. Leer eerst de basis offline en ga dan pas online. Iedereen die rivals en WL speelt, kan squad battles met 2 vingers in zn neus op wereldklasse winnen.

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Is het dit jaar ook zo dat legendarisch makkelijker is dan wereldklasse in squad battles? Waar vorig jaar squad battles goed te doen was is het nu de helft van de tijd dramatisch met name op wereldklasse is er niet door heen te komen😡 en als het een keer gelukt is ligt hij binnen een mum van tijd achter mn keeper

[ Voor 14% gewijzigd door jerommeke96 op 04-10-2019 16:55 ]

• DeBers
Is potm Pukki het halen waard. Misschien zet ik hem wel op cam.

• mar101
bebopper schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:49:
Thanks. Maar wel jammer, lijkt me veel leuker om tegen 'echte' tegenstanders te spelen ipv de AI.

Zelfde zal dan wel gelden voor alle online wedstrijden? Of zit daar toch iets van matching dat ik op een gegeven moment wel gekoppeld wordt aan iemand die net als ik nog maar net begonnen is?

[...]
Waarschijnlijk zijn er weinig spelers die net begonnen zijn en zich al in het diepe wagen van Rivals. Er zit wel een skill matching in Fifa, maar die is verre van perfect.

Een paar tips die misschien kunnen helpen. Bij custom tactics kun je de defensive style op "drop back" zetten en de width en depth een paar kliks omlaag. Dan word je minder hard afgestraft op de counter.

Verder helpt het om zowel achterin als voorin snelle spelers te hebben. In deze Fifa is pace erg belangrijk.

Verdedigen is in deze Fifa een stuk lastiger dan in vorige Fifa's. Je wordt weinig geholpen door auto defending, dus je moet het meeste werk zelf doen. Daarbij is "jockyen" (de L2 / LT knop ingedrukt houden) erg belangrijk, zonder te happen kun je vaak de bal al onderscheppen.

• Nieuwevolger
Ik heb jullie advies voor de verandering weer nodig. Ik zit te kijken naar een la liga - serie a hybrid, zodat mijn Bale ook kan spelen. Dit is mijn huidige team: https://media.discordapp....png?width=1080&height=608

En dit zijn mijn 2 hybrid alternatieven, in de ene overheerst la liga en in de ander de serie A:

https://media.discordapp....png?width=1080&height=608

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Harribo schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:04:
[...]

Ik packte Werner , rating 83, 70k waard. Rating zegt weinig over waarde nu.

[...]

Wtf Werner was gisteren toen ik hem packte maar 50k waard op de ps4

• FidoDido
jerommeke96 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:51:
Is het dit jaar ook zo dat legendarisch makkelijker is dan wereldklasse in squad battles? Waar vorig jaar squad battles goed te doen was is het nu de helft van de tijd dramatisch met name op wereldklasse is er niet door heen te komen😡 en als het een keer gelukt is ligt hij binnen een mum van tijd achter mn keeper
Nee niet makkelijker, ben op wereldklasse begonnen win deze nu vrijwel van elke team. Wanneer het 75 rated of lager is lukt legendarisch mij ook nu.
Wat erg helpt is de drag back move met r1 en L1 dribbel.
Probeer de cpu vooral meer de buiten kant te drijven met L2 verdediging.
En niet te snel willen schieten blijf geduldig rond spelen. Eerste week verloor ik 50% heb deze week nog geen wedstrijd verloren ongeveer 15 gespeeld nu

Speel vooral 41212 met de backs op balanced werkt best goed.

Verwijderd

Eerste pack voor 12.500 punten gekocht , en ter stegen gepackt ! Is het een goeie moment om te verkopen of wachten ?
Verwijderd schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:57:
Eerste pack voor 12.500 punten gekocht , en ter stegen gepackt ! Is het een goeie moment om te verkopen of wachten ?
Wat denk je zelf?
Heb je het topic gelezen of deze vraag al eens eerder gesteld is?

Nieuwevolger schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:13:
Ik heb jullie advies voor de verandering weer nodig. Ik zit te kijken naar een la liga - serie a hybrid, zodat mijn Bale ook kan spelen. Dit is mijn huidige team: https://media.discordapp....png?width=1080&height=608

En dit zijn mijn 2 hybrid alternatieven, in de ene overheerst la liga en in de ander de serie A:

EA wordt rijk met hun 5% belasting op al jouw veranderingen ;)

Probeer focus te houden op de lange termijn waar je naartoe wilt gaan bouwen.

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
FidoDido schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:30:
[...]

Nee niet makkelijker, ben op wereldklasse begonnen win deze nu vrijwel van elke team. Wanneer het 75 rated of lager is lukt legendarisch mij ook nu.
Wat erg helpt is de drag back move met r1 en L1 dribbel.
Probeer de cpu vooral meer de buiten kant te drijven met L2 verdediging.
En niet te snel willen schieten blijf geduldig rond spelen. Eerste week verloor ik 50% heb deze week nog geen wedstrijd verloren ongeveer 15 gespeeld nu

Speel vooral 41212 met de backs op balanced werkt best goed.
Thx, net toch een 82 team op legendarisch makkelijke overwinning, daarvoor dus 81 op wereldklasse via pingels omdat ik er bijna niet door kwam. Ga het toch maar op legendarisch houden muv 84+ teams

• Nieuwevolger
Bean77 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:10:
[...]

EA wordt rijk met hun 5% belasting op al jouw veranderingen ;)

Probeer focus te houden op de lange termijn waar je naartoe wilt gaan bouwen.
Ik heb bescheiden gehouden en alleen raketic en die spaanse rechtsback gehaald. Kijken of het team zo werk, modric kan ik de komende tijd toch niet zo betalen.

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-11 13:24
Dit seizoen wou ik voor iets anders gaan dan een Premier League team, totdat ik Aguaro untradeble packte, mijn team is nu als volgt:

https://www.easports.com/...Id=khXBf7PBnRsEX:FFA20PCC

Verdediging wil ik nog wat verbeteren, andere keeper op het goal en verder weet ik niet of ik tevreden ben over Maddisson maar dat ga ik maar even rustig verder bekijken. Tips zijn overigens welkom, heb nog ongeveer 50.000 op de bank.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• Xamsix
Toch al 15 potjes WL kunnen doen vandaag. 8 winst, 7 verlies. Jammer, want had van die 7 er minimaal 3 gewoon moeten winnen. Zoals eerder al gezegd moet ik werken aan het afwerken, of gewoon spelers met hogere stats in het schieten halen. Al met al niet ontevreden, als het zo doorgaat kom ik in goud terecht en dat was toch het doel.

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:09:
[...]

Wat denk je zelf?
Heb je het topic gelezen of deze vraag al eens eerder gesteld is?
Je had de vroeg kunnen beantwoorden i.p.v. nutteloze opmerking met alle respect ..
En ja graag zelf, maar 84 pagina`s net x teveel tijdens FIFA ..

• FidoDido
Verwijderd schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:30:
[...]

Je had de vroeg kunnen beantwoorden i.p.v. nutteloze opmerking met alle respect ..
Het punt is meer dat deze vraag wel 20x wordt gesteld hier en meerdere mensen (o.a ik vandaag en gisteren nog heb gepost wat je kan doen ;) ) nog los van de pm berichten die je krijgt van mensen over hoe te handelen.

youtube, google geven alle informatie en futbin is een prachtige tool om te kijken die laat meteen een statistiek zien wat een speler elke dag heeft gekost ;) tevens heeft dit topic ook een zoek functie.

Dus bekijk het ook is van de andere kant :) just saying
maar om de vraag te beantwoorden waarschijnlijk is het verstandig om hem te verkopen de weekend leagie is begonnen dus de spelers staan dan hoger dan anders

Verwijderd

FidoDido schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:36:
[...]

Het punt is meer dat deze vraag wel 20x wordt gesteld hier en meerdere mensen (o.a ik vandaag en gisteren nog heb gepost wat je kan doen ;) ) nog los van de pm berichten die je krijgt van mensen over hoe te handelen.

youtube, google geven alle informatie en futbin is een prachtige tool om te kijken die laat meteen een statistiek zien wat een speler elke dag heeft gekost ;) tevens heeft dit topic ook een zoek functie.

maar om de vraag te beantwoorden waarschijnlijk is het verstandig om hem te verkopen de weekend leagie is begonnen dus de spelers staan dan hoger dan anders
Snap ik perfect dat het soms teveel kan zijn, maar gwn negeren en klaar toch? Anyway bedankt voor het antwoorden !

Mvg

• mar101
FidoDido schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:36:
[...]

Persoonlijk zou ik wachten met hem te verkopen. Het weekend is op zich een goed moment om te verkopen, maar mijn verwachting is dat Ter Stegen de komende weken nog wel gaat stijgen in prijs. Een van de redenen waarom ik hem gisteren zelf heb gekocht.

Naast dat hij een van de betere keepers is in Fifa 20, is hij voor SBC's waar high rated spelers voor nodig zijn ook erg nuttig. Met z'n Duitse nationaliteit, La Liga competitie en Barca als club is hij ook erg goed te linken met andere high rated spelers.

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-11 16:37
OTW promes sbc stond er net bij, maar is nu weer weg....

Verwijderd

Marmo schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:43:
OTW promes sbc stond er net bij, maar is nu weer weg....
Jap ik kon er zelf niet opklikken. Zal BUG zijn..

Verwijderd

mar101 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:56:
[...]

Persoonlijk zou ik wachten met hem te verkopen. Het weekend is op zich een goed moment om te verkopen, maar mijn verwachting is dat Ter Stegen de komende weken nog wel gaat stijgen in prijs. Een van de redenen waarom ik hem gisteren zelf heb gekocht.

Naast dat hij een van de betere keepers is in Fifa 20, is hij voor SBC's waar high rated spelers voor nodig zijn ook erg nuttig. Met z'n Duitse nationaliteit, La Liga competitie en Barca als club is hij ook erg goed te linken met andere high rated spelers.
Ik ga je advies opvolgen ! Tnx

Verwijderd

Één ding is en blijft me toch niet duidelijk ..
Neem nu het verschil tussen Rose en Gibbs.
Rose rond de 2400K en gibbs 4K..
Rose scoort op alles veel beter en gibbs toch veel duurder ? Hoe komt dit ?

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11 15:20
Verwijderd schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:51:
Één ding is en blijft me toch niet duidelijk ..
Neem nu het verschil tussen Rose en Gibbs.
Rose rond de 2400K en gibbs 4K..
Rose scoort op alles veel beter en gibbs toch veel duurder ? Hoe komt dit ?
Voor de National Pride SBC staan oplossingen op futbin met Gibbs, dat drijft de prijs denk ik omhoog.
Verwijderd schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:30:
[...]

Niet echt nutteloos antwoord, want je wist dit antwoord al. Dit antwoord is je al een keer gegeven, maar in plaats daar iets mee te doen drop je weer een vraag zonder je ergens in te verdiepen. Er wordt verwacht dat je wel enige moeite doet ipv elke keer droppen van vragen die tig keer zijn beantwoord.

rest my case 8)7
Verwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:58:
Graag wat info, want ben geen expert in FIFA :-).

Ik zou (door tips te lezen) alles willen investeren in zilveren en bronzen packs.. heb er nu enkele vragen over..
1. Koop ik effectief gewoon de packs ? Of ga ik zelf wat spelers kopen via transfer ?
2. En wat doe ik dan ? Gebruik ik die dan zelf voor als er een SBC komt ? Of zet ik die dan hoog te koop (doe ik wel eigen SBC niet) en pak ik er winst op ?
Graag iets meer info aub !

Mvg
FidoDido schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 09:29:
[...]

Zoek dit topic door staan genoeg tips, en zoals eerder gepost ga is op YouTube op zoek naar focuss of runthefutmarket, nepentezz

Tijd investeren om het te leren zo hebben we het allemaal gedaan hier ;)

Vrij simpel bepaalde dagen (wanner rival en sqb rewards worden geopend) goedkoop inkopen andere dagen verkopen.

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:18
Promes staat er weer. Een 84 team inleveren...
Pagina: 1 ... 21 ... 185 Laatste