Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 14:34
Sleehond schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:42:
Gisteravond wat SBCs voltooid en wat doelstellingen gehaald. Ik had 5 diverse pakjes gekregen.

Alle 5 geopend en dan trek je Banega 83 als hoogste kaart eruit en de rest allemaal kaarten van speler van eind 70 rating...

Man man man.... :'(
EA wil ook graag dat je je creditcard er bij pakt en FIFA punten gaat kopen.
Hele FIFA is ook niet bedoeld om de speler maximaal plezier te geven, maar vooral de aandeelhouders.

Had hetzelfde probleem, 6 waanzinnig waardevolle packs opgespaard.
Loopt er vervolgens alleen maar prut uit. Hoogste speler was 3300 coins waard.

Ik blijf er bij; het is vreemd dat je een spel koopt (kleine 100 euro voor ultimate), 50 euro aan FIFA punten en je het nog moet doen met een middelmatig team waar je helemaal geen zin in hebt....
Voor 150 euro wil je toch gewoon maximaal plezier....
Sparen voor packs, traden etc... is geen plezier maar pure noodzaak om een beetje mee te kunnen online.

wijze woorden

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 15:25
elke week in Division Rivals is een heel andere competitie, en je kunt aan het einde beloningen verdienen. Je wekelijkse score bepaalt je rang binnen de divisie, en een hogere rang betekent een betere keuze van beloningen wanneer de competitie eindigt.

FUT Division Rivals Guide voor FIFA 20 Ultimate Team
Je rang wordt bepaald door het totaal aantal punten dat je in één week krijgt. Dit hangt af van de resultaten van de wedstrijd en hoeveel doelpunten werden gemaakt.

https://tweakers.net/ext/f/vNhD8ELCMJ34hiAk8yNFQdAq/full.png

In de vorige tabel ziet u hoeveel weekpunten u kunt verdienen. Het is belangrijk op te merken dat je niet meer punten wint als je meer dan 5 doelpunten scoort.

Je moet ook weten dat het bedrag dat je verdient voor je weekscore die je krijgt van een FUT Weekend League-wedstrijd een vaste waarde is voor elke wedstrijd die je speelt tot voltooiing. Je krijgt 400 punten voor je Division Rivals Weekly Score voor elke gespeelde wedstrijd, of je nu de Weekend League-wedstrijd wint of niet.

Dat betekent dat als een wedstrijd eindigde met een 4-2 score, waarbij speler 1 de wedstrijd won, dan: speler 1 zou 860 krijgen voor zijn weekscore en speler 2 zou 330 krijgen.
Valandil schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:58:
[...]

Hele FIFA is ook niet bedoeld om de speler maximaal plezier te geven, maar vooral de aandeelhouders.

Ik blijf er bij; het is vreemd dat je een spel koopt (kleine 100 euro voor ultimate), 50 euro aan FIFA punten en je het nog moet doen met een middelmatig team waar je helemaal geen zin in hebt....
Sparen voor packs, traden etc... is geen plezier maar pure noodzaak om een beetje mee te kunnen online.
Denk dat dat middelmatige team er wel voor zorgt dat je blijft hopen op iets beters, bij elk pakje blijft hopen op die ene keer dat je toch Ronaldo eruit haalt.

150 euro is ook helemaal niks, 50 euro aan Fifa points is niks. De esporters die met een Neymar, Mbappe en Ronaldo voorin lopen maken voor 3000 euro aan pakjes open.

Hoe eerder je beseft dat je nooit een topteam zal hebben, tenzij je zoveel geld eraan spendeert, hoe eerder je plezier zal hebben aan FUT. En als je dat niet kan hebben zonder de echte topspeler, dan moet je het niet spelen hoor.

Er zijn natuurlijk ook nog vormen van traden om coins te verdienen en goede spelers te kopen, maar tijd = geld vind ik daarbij, dus hoe dan ook kom je aan het investeren als je top top spelers wilt.

PSN/Steam: Xamsix

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 15:25
jerommeke96 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:49:
[...]

De grenzen verschillen, Rang 2 is bijvoorbeeld de beste 10% van de spelers dus ja vandaag zit je bijvoorbeeld bij de 10% waaronder rang 2 valt en s'nachts wordt je ingehaald en zit je pas bij de beste 14% dus een rang lager. Allemaal afhankelijk dus van hoeveel spelers je inhalen, hoe verder in het seizoen hoe minder actieve spelers hoe beter in te schatten hoeveel punten je nodig hebt, doordat er nu zoveel actief zijn is het lastig in te schatten
Dat begrijp ik allemaal, waar mij het omgaat is , zoals het in fifa 19 was, ik moest nog 2.000 punten om rank 1 te gaan halen, dan ga je daar een avondje voor zitten, nu heb je geen idee.... (niet te zien in huidige week Rivals)

• Gieter90
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 11:56
Wanneer komt vandaag de TOTW uit?

• noodel1988
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17:39
Gieter90 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:07:
Ik gok 1900 >:)

Trakt | Last.fm | discogs

Lorenzoaliandro schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:04:
[...]

Dat begrijp ik allemaal, waar mij het omgaat is , zoals het in fifa 19 was, ik moest nog 2.000 punten om rank 1 te gaan halen, dan ga je daar een avondje voor zitten, nu heb je geen idee.... (niet te zien in huidige week Rivals)
Omdat het % based is toch, dus je (en EA( weet ook niet halverwege de week hoeveel punten je nodig hebt aan het einde. Het beste wat je kan doen is vergelijken met de voorgaande week hoewel dat door WL een vertekend beeld geeft.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Vissert
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 18-11 18:06
Gieter90 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:07:
16:00 release op Twitter en 19:00 in packs.

• bassonn
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 15-11 11:51
Vissert schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:30:
[...]

16:00 release op Twitter en 19:00 in packs.
Is er al een leak?

• AntraXxX
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17:46
Theo, Semedo LB, Immobile, Gomez, Dybala, Milner, Bergwijn CAM, Vela, Plea, Wesley, Jorginho, Pallois

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 15:24
Geen sarabia?! :-(

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 17-11 17:59
Gvd, met nog 1 minuut te gaan bij een voorsprong, verbreekt de verbinding. Trekt die vent dan de internet stekker eruit ofzo?
Nieuwevolger schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:56:
Gvd, met nog 1 minuut te gaan bij een voorsprong, verbreekt de verbinding. Trekt die vent dan de internet stekker eruit ofzo?
Dan krijg je alsnog de win :)

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:43
Xamsix schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:02:
[...]

Denk dat dat middelmatige team er wel voor zorgt dat je blijft hopen op iets beters, bij elk pakje blijft hopen op die ene keer dat je toch Ronaldo eruit haalt.

150 euro is ook helemaal niks, 50 euro aan Fifa points is niks. De esporters die met een Neymar, Mbappe en Ronaldo voorin lopen maken voor 3000 euro aan pakjes open.

Hoe eerder je beseft dat je nooit een topteam zal hebben, tenzij je zoveel geld eraan spendeert, hoe eerder je plezier zal hebben aan FUT. En als je dat niet kan hebben zonder de echte topspeler, dan moet je het niet spelen hoor.

Er zijn natuurlijk ook nog vormen van traden om coins te verdienen en goede spelers te kopen, maar tijd = geld vind ik daarbij, dus hoe dan ook kom je aan het investeren als je top top spelers wilt.
Was dat maar 3000, er zijn genoeg esporters die ook geklaagd hebben dat ze er heel veel ingestopt hebben maar niet eens genoeg prijzengeld hebben verdiend om het er een beetje uit te halen

• Nieuwevolger
Xamsix schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:12:
[...]

Nou ik had niet de win, misschien dat komt omdat de playstation internet verliest voor een paar seconde.

Gelukkig net 2 tegenstanders tegen gekomen die op een normale manier stopte nadat ze 2-0 achter stonden na een helft.

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 13:38
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:59:
elke week in Division Rivals is een heel andere competitie, en je kunt aan het einde beloningen verdienen. Je wekelijkse score bepaalt je rang binnen de divisie, en een hogere rang betekent een betere keuze van beloningen wanneer de competitie eindigt.

FUT Division Rivals Guide voor FIFA 20 Ultimate Team
Je rang wordt bepaald door het totaal aantal punten dat je in één week krijgt. Dit hangt af van de resultaten van de wedstrijd en hoeveel doelpunten werden gemaakt.

[Afbeelding]

In de vorige tabel ziet u hoeveel weekpunten u kunt verdienen. Het is belangrijk op te merken dat je niet meer punten wint als je meer dan 5 doelpunten scoort.

Je moet ook weten dat het bedrag dat je verdient voor je weekscore die je krijgt van een FUT Weekend League-wedstrijd een vaste waarde is voor elke wedstrijd die je speelt tot voltooiing. Je krijgt 400 punten voor je Division Rivals Weekly Score voor elke gespeelde wedstrijd, of je nu de Weekend League-wedstrijd wint of niet.

Dat betekent dat als een wedstrijd eindigde met een 4-2 score, waarbij speler 1 de wedstrijd won, dan: speler 1 zou 860 krijgen voor zijn weekscore en speler 2 zou 330 krijgen.
Dus eigenlijk moet iedereen gewoon 5 doelpunten maken en daarna pas de wedstrijd spelen...zou wat fijner zijn hahah...kut rage quiters kosten me dus gewoon punten....

• ErnstMid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 16:51

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Valandil schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:58:
[...]

Ik sta er echt totaal anders in - als jij je plezier haalt uit met een monsterteam spelen dan kan dat toch gewoon in een andere modus?

Daarnaast, en ik ben maar een hele matige fifa speler dus misschien ligt het daaraan, heb ik vaak zat dat ik een monsterteam versla en door een heel matig team van de mat geveegd word. Dat het pure noodzaak is om mee te komen ben ik het dus echt niet mee eens.

Als iedereen voor 50 euro een monsterteam kon maken speel je dus vanaf week 2 tegen alleen maar bizarre teams, denk ook niet dat je daar heel gelukkig van gaat worden. Ik vind t juist heel leuk om te sparen voor nieuwe spelers, langzaamaan team uitbreiden, spelen met opstellingen en welke spelers je wel en niet kunt halen. Dat is toch de bedoeling van FUT?

• kwdtje
ErnstMid schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:39:
[...]

Ik sta er echt totaal anders in - als jij je plezier haalt uit met een monsterteam spelen dan kan dat toch gewoon in een andere modus?

Daarnaast, en ik ben maar een hele matige fifa speler dus misschien ligt het daaraan, heb ik vaak zat dat ik een monsterteam versla en door een heel matig team van de mat geveegd word. Dat het pure noodzaak is om mee te komen ben ik het dus echt niet mee eens.

Als iedereen voor 50 euro een monsterteam kon maken speel je dus vanaf week 2 tegen alleen maar bizarre teams, denk ook niet dat je daar heel gelukkig van gaat worden. Ik vind t juist heel leuk om te sparen voor nieuwe spelers, langzaamaan team uitbreiden, spelen met opstellingen en welke spelers je wel en niet kunt halen. Dat is toch de bedoeling van FUT?
Vooral dat laatste. Ik haal echt plezier uit het beter maken van mijn team en te spelen met spelers waar ik in het echt ook gecharmeerd van ben. Op dit moment nog niet de middelen ervoor, dus dan gaan we maar puzzelen. Met een beetje pack luck toch een leuke hybrid: Frans Duits.

Doel dit jaar is wel om een leuk (oud) ajax elftal op te tuigen met max chemistry.

• Nieuwevolger
Ik moet zeggen, ik heb 9 van de 10 x een beter team dan de tegenstander. Wanneer iedereen al een monster team heeft, zul je merken dat dat eigenlijk ook niet leuk is.

• ErnstMid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 16:51

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

kwdtje schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:41:
[...]

Vooral dat laatste. Ik haal echt plezier uit het beter maken van mijn team en te spelen met spelers waar ik in het echt ook gecharmeerd van ben. Op dit moment nog niet de middelen ervoor, dus dan gaan we maar puzzelen. Met een beetje pack luck toch een leuke hybrid: Frans Duits.

Doel dit jaar is wel om een leuk (oud) ajax elftal op te tuigen met max chemistry.
Ja dat heb ik ook - speel nu niet met blind omdat hij nou zo geweldig is in Fifa :o

• kwdtje
ErnstMid schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:43:
[...]

Ja dat heb ik ook - speel nu niet met blind omdat hij nou zo geweldig is in Fifa :o
Vond hem als CDM goed spelen, maar een Witsel is wel een heel groot verschil. Hopelijk wat meer kans op icons dit jaar.

• Paffelton
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 17:36
Nieuwevolger schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:42:
Ik moet zeggen, ik heb 9 van de 10 x een beter team dan de tegenstander. Wanneer iedereen al een monster team heeft, zul je merken dat dat eigenlijk ook niet leuk is.
Dat verschilt per persoon. Ik haal juist het meeste plezier uit FIFA tegen het einde van de levensduur wanneer de TOTS kaarten betaalbaar zijn en ik eindelijk een beetje kan mee komen met de rest.

• WeHoDo
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 19-11 23:45
Xamsix schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:12:
[...]

Ja, maar niet de volledige punten, dat is dan wel jammer.

PSN: plexforce (ps4)

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16:27
kwdtje schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:41:
[...]

FIFA 19 op gegeven moment naar een Ajax squad over gegaan aangevuld met Van Persie TOTS, Luuk de Jong TOTS en Dumfries TOTS. Rest waren allemaal TOTS spelers van Ajax. Moet zeggen op het eind dus een heel erg lekker team met de allerbeste kaarten van De Ligt, De Jong, Ziyceh, Onana, Tagliafico etc. Man speelde goed hoor!

• Nieuwevolger
https://www.reddit.com/r/...tw_4_semedo_lb_dybala_st/ Dybala en inmobile zijn interessante spelers voor mij.

• bvbal79
want hun +1 gaat erg veel verschil uitmaken? of bedoel je wat anders

• Nieuwevolger
bvbal79 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:16:
[...]

want hun +1 gaat erg veel verschil uitmaken? of bedoel je wat anders
Elke beetjes helpen haha, vooral inmobile kan wel een boostje gebruiken voor gebruik.

• bvbal79
Nieuwevolger schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:17:
[...]

Elke beetjes helpen haha, vooral inmobile kan wel een boostje gebruiken voor gebruik.
de +1 boost is echt geldklopperij vandaar....

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-11 23:12

Zo is het iets sneller te zien.

Voor mijn NL team was het handiger geweest als Bergwijn RV was maar kan hem nu wel als super sub gaan gebruiken en kan zijn normale versie verkocht worden want die zat toch al op de bank.

Die Wesley is mogelijk een mooie IF investering als hij niet te duur word door zijn 80 pace. Verder ook erg fijn dat Adama Traore RWB is en geen RV want nu gaat hij voornamelijk als sub gebruikt worden en niet als starter want weinig gaan hem als RA gebruiken met maar 40 def

Pompi wijzigde deze reactie 09-10-2019 16:24 (23%)

• Nieuwevolger
Ik zie nu pas dat gomez erin staat, die heb ik nu ook al in het team en is 1 van mn belangrijkste spelers. Die is het serieus voor mij waard denk ik.

• bvbal79
Nieuwevolger schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:25:
Ik zie nu pas dat gomez erin staat, die heb ik nu ook al in het team en is 1 van mn belangrijkste spelers. Die is het serieus voor mij waard denk ik.
Ik wil niet al te lullig doen en het is maar en tip en je moet verder zelf weten wat je met je coins doet,

Maar die gomez zal het dubbele kosten als zijn NIF...ga je dat waard vinden? zie comperison

https://www.futbin.com/20/compare/42889/2773

• Nieuwevolger
bvbal79 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:28:
[...]

Ik wil niet al te lullig doen en het is maar en tip en je moet verder zelf weten wat je met je coins doet,

Maar die gomez zal het dubbele kosten als zijn NIF...ga je dat waard vinden? zie comperison

https://www.futbin.com/20/compare/42889/2773
Ik kan modric als rcm er nog bij halen en sandro als linksback. Maar dan houdt het ook een beetje op met verbeteringen voor mijn team en moet ik het van de informs hebben. Daarnaast is gomez echt een hele fijne speler en kost maar 27k (normale versie).

• bvbal79
Nieuwevolger schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:34:
[...]

Ik kan modric als rcm er nog bij halen en sandro als linksback. Maar dan houdt het ook een beetje op met verbeteringen voor mijn team en moet ik het van de informs hebben. Daarnaast is gomez echt een hele fijne speler en kost maar 27k (normale versie).
het was maar een tip :) Je moet natuurlijk spelen met wie je wilt
Blij dat ik sarabia voor de hype heb verkocht :) is nu meteen 19k :p voor 35k nog weg kunnen doen. Wederom bewijs pak het kleine aantal coins voor de release. Kan ea Je ook niet naaien

• SH-FR
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 17:40
Ik weet niet wat t is, maar het wil maar gewoon niet lopen. Ik loop maar aan te kloten met wat m’n spelers gaan doen, hoe ik moet combineren want m’n team speelt als stroop. Ondertussen zit elke kans van mijn tegenstander erin en lopen ze als hete boter door mijn verdediging. Ik snap dr echt he-le-maal niets van.

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15:58
SH-FR schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 18:28:
Ik weet niet wat t is, maar het wil maar gewoon niet lopen. Ik loop maar aan te kloten met wat m’n spelers gaan doen, hoe ik moet combineren want m’n team speelt als stroop. Ondertussen zit elke kans van mijn tegenstander erin en lopen ze als hete boter door mijn verdediging. Ik snap dr echt he-le-maal niets van.
Verdedigers al geknepen? Dus dat ze dichter op elkaar staan?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

• SH-FR
kw_nl schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 18:41:
[...]

Verdedigers al geknepen? Dus dat ze dichter op elkaar staan?
Ik heb t idee dat het te maken heeft met het niet beheersen van L2 verdedigen. Het lijkt min of meer alsof mijn tegenstander veel makkelijker combineert en intussen verdedigend heel stabiel is. Mij lukt dit totaal niet en ik krijg er geen automatismen in.

Bedoel je overigens met het knijpen van verdedigers dat je de breedte bij verdedigen omlaag haalt?

• Nieuwevolger
Je moet vooral niet proberen te happen met verdedigers, probeer ook altijd met middenvelders te verdedigen, dan heb je altijd een back up achterin. Daarnaast probeer ik altijd de binnenkant af te dekken, wanneer een speler een actie wilt doen.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 18:41
Poeh, IF Bergwijn opent op 75k. Dat heb ik er eigenlijk niet voor over, al zijn de Eredivisie upgrade opties al een tijdje op en is het inmiddels een hybrid geworden...

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 18:48
dutchgio schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 19:17:
Poeh, IF Bergwijn opent op 75k. Dat heb ik er eigenlijk niet voor over, al zijn de Eredivisie upgrade opties al een tijdje op en is het inmiddels een hybrid geworden...
Zakt vanzelf wel af, zou even wachten tot na het weekend, als een speler net op de markt is betaal je meestal de hoofdprijs.

• 1987Michael1987
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 12:46
Wanneer komt eigenlijk de nieuwe potm uit

• PS360-gamer
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 09-10 21:56
Ik speel momenteel met dit team. Vooral recreatief ‘s avonds een potje. Inmiddels in divisie 5. WL geen tijd en geen motivatie voor.

https://www.futbin.com/20/squad/9301448

Ingame switch ik naar:

https://www.futbin.com/20/squad/9301746

De zwakste schakel van het team vind ik zelf Promes. Momenteel heb ik 50k te besteden voor een vervanger.
Welke speler kan ik het beste halen. 7 chem en andere startformatie maakt mij niet uit.

• Casual_T
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 17:33
SH-FR schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 18:28:
Laat je niet kisten, I know the feeling. Ik heb je vorig jaar hier ook gezien en toen was het niet anders.
Just a tip van een mede - af en toe gefrustreerde - FUT speler :).

Vorig jaar was mijn eerste jaar dat ik écht veel FUT heb gespeeld. Kwam steeds maar net niet tot een Elite finish in WL, dus hoop het dit jaar wel te kunnen bewerkstelligen. De game speelt bij mij vaak goed, maar soms krijg ik echt zulke lullige goals tegen. Ik verwacht nog veel patches de komende maanden, waardoor er vast e.e.a. wordt generfd.

Geduld is ook een schone zaak dit jaar. Ik merk dat ik soms iets teveel neig naar het tempo van FIFA 19, waardoor ik onnodig de bal verspil. Met name het dribbelen heb ik volgens mij nog niet onder de knie .. maar daar ben ik niet de enige in zie ik :o.

• Xavi2k
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 16:37
Ik ben uren aan het snipen gegaan .. Liverpool en Juventus spelers allemaal naar de 5 a 8 K voor de Standard spelers .. maar je Had er constant voor -+1000.. ik kom wel altijd te laat, hoe kan dit ?

• SlqmLqck
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 12:56
Xavi2k schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 23:43:
Ik ben uren aan het snipen gegaan .. Liverpool en Juventus spelers allemaal naar de 5 a 8 K voor de Standard spelers .. maar je Had er constant voor -+1000.. ik kom wel altijd te laat, hoe kan dit ?
SBC
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/43

• heppe01
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 14:20
Poah ik ben nu wel heel benieuwd hoe IF Bergwijn met daarvoor IF Malen speelt zeg..

• RBH
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18:16

RBH

Wazzup?

Zo, na het verkopen van een aantal spelers heb ik eindelijk mijn team samengesteld. Heb nu nog zo'n 80k over, maar dat wil ik nog even bewaren voor wat toekomstige SBC's en misschien een Draft.

https://www.futbin.com/20/squad/9318428

Upgrades waar ik voor ga sparen zijn: Lewandowski en een nieuwe LB. Wellicht op termijn een Neuer en de upgrades van Tolisso en Delaney. :)

6D | 35 1.4 ART | 70-200 L | Apple Watch 5 | PSN: Robin_NL90

• Goelan
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 18:53
Xavi2k schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 23:43:
Ik had precies hetzelfde hoor. Half uurtje geprobeerd, zelf met nog '1 uur' vanaf tellen was ik steeds te laat. Uiteindelijk een speler voor 8k weten te snipen (veel te duur, ik weet het). Maarrrr... er kwam wel een discard IF uit het pakketje lopen én als klap op de vuurpijl Sissoko! Dat is toch weer een mooie winst.

Wat denken jullie van Frenkie de Jong OTW? 210k de moeite waard?
Goelan schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 08:12:
[...]

Ik had precies hetzelfde hoor. Half uurtje geprobeerd, zelf met nog '1 uur' vanaf tellen was ik steeds te laat. Uiteindelijk een speler voor 8k weten te snipen (veel te duur, ik weet het). Maarrrr... er kwam wel een discard IF uit het pakketje lopen én als klap op de vuurpijl Sissoko! Dat is toch weer een mooie winst.

Als je hem voor 210 nog weet te krijgen wel ;) ik vind hem perfect spelen en meer gekocht met de verwachting er nog wel een inform in zit voor hem. Dan wordt die nog duurder

• Goelan
FidoDido schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 08:24:
[...]

Als je hem voor 210 nog weet te krijgen wel ;) ik vind hem perfect spelen en meer gekocht met de verwachting er nog wel een inform in zit voor hem. Dan wordt die nog duurder
Dat is precies mijn gedachte. Ik zag hem gisteren voor 210 gaan (en nu voor 212), maar toch maar niet gedaan. Ik heb nu zon 280 vrij (met nog wat investeringen op de TL).

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:26
FidoDido schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 08:24:
[...]

Ik heb hem ook gekocht en wat een heerlijke CDM/CM speler en die ook nog eens kan scoren! :*)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Sleehond
Zo, de coins gekozen met Rivals. Helaas Rang II niet gehaald, dus moet het doen met 27.500 coins helaas, al hoewel toch lekker meegenomen.

Heb nu 33.000 coins en het volgende team staan:

4-2-3-1 met 3 CAMs en 2 CVMs

Morales
IF Cazorla - Joao Felix - Fekir
Saul- Herrera
Gaya - Hermoso - Gimenez - Capa
Oblak

Ben wel tevreden met dit team tot dusver. Morales is lekker snel en bewegelijk, Fekir heeft een dodelijk schot in zijn linker en het blok van Saul en Herrera is best heel solide. Ik heb dan Herrera op stay back staan met agressieve onderschepping en Sentinel kaart erop zodat hij voor de verdediging kan bewaken.

Daarnaast hebben Morales, Joao Felix, Herrera en Saul allemaal 4 star weak foot, erg fijn.

Oblak is behoorlijk betrouwbaar.

Eerste positie die ik ga verbeteren is Capa vervangen voor Nelson Semedo.

Ik denk dat ik dan een aardig team heb staan voor mijn divisie 5/6 waar ik schommel en vanuit dit team sparen voor IFs of echt flink betere kaarten.
RBH schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 08:09:
Zo, na het verkopen van een aantal spelers heb ik eindelijk mijn team samengesteld. Heb nu nog zo'n 80k over, maar dat wil ik nog even bewaren voor wat toekomstige SBC's en misschien een Draft.

https://www.futbin.com/20/squad/9318428

Upgrades waar ik voor ga sparen zijn: Lewandowski en een nieuwe LB. Wellicht op termijn een Neuer en de upgrades van Tolisso en Delaney. :)
Tolisso kun je eventueel ook vrijspelen uit de objectives.

• Nieuwevolger
Dat is lekker, IF hernandez gepackt zonder dat ik wist dat die bestond. Beste man is een linksback met 93 snelheid en past perfect in mijn serie a team.

• Nieuwevolger
Trouwens wel pijnlijk dat ik de hele week in rank 1 zat, maar uiteindelijk in rank 2 ben geeindigd.

• Cheaque
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 21-10 10:05
Mijn huidige team:

Subs: Lozano, Müller, Rashica, Oscar, Tielemans,

Verbeterideeën:

Alaba / Roussilon - LB
Manolas & Koulibaly - CB’s
Szczesny - GK
Allan / Delaney / Tolisso- CM

Maar daarvoor moet nog wel even gespaard worden :wink:

Iemand nog aanbevelingen / tips?

Cheaque wijzigde deze reactie 10-10-2019 09:23 (4%)

• tukkerterror90
Nieuwevolger schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 09:17:
Trouwens wel pijnlijk dat ik de hele week in rank 1 zat, maar uiteindelijk in rank 2 ben geeindigd.
Ik precies hetzelfde stond gisteren nog rank 1 met meer dan 25000 punten in divisie 4, dacht dat ik het daar wel mee zou redden haha

• tukkerterror90
Weet iemand wanneer de WL Rewards komen? Zie ze er nog niet bij staan in de web app.
Rivals rewards alvast geopend. 1 mega pack, 1 gold rare players pack en 2 premium gold packs. Beste was inderdaad 83 rated keeper. Weet dat ik beter voor coins kan gaan, maar ik blijf het proberen :P

• bvbal79
tukkerterror90 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 09:41:
Weet iemand wanneer de WL Rewards komen? Zie ze er nog niet bij staan in de web app.
10h
Lame tijd, moet ze open maken via de app op het werk. Haalt toch beetje die hele experience weg. Of ik moet mezelf somehow tegenhouden en wachten tot ik thuis ben rond 18u.

• gaizka
  • Laatst online: 11:01
Ik ben voor de 2e week op rij voor de coins gegaan, 27500. Als je dit 10 weken doet heb je 275K, genoeg voor een baby icon :)

• Sleehond
gaizka schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:16:
Ik ben voor de 2e week op rij voor de coins gegaan, 27500. Als je dit 10 weken doet heb je 275K, genoeg voor een baby icon :)
Maarja, moet je je wel even 10 weken inhouden om niks uit te geven... :P
Omfg, ik pack uit de Weekend League rewards;

Son, Rakitic, Kimmich en Laporte. Holy shit. Son is meer waard daar mijn hele squad.

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 16:42
Rank 1 div 4 voor tradeables gegaan. Had beter voor de munten kunnen gaan :).

Dit is mijn huidige team en in game opstelling (alles 10 chem):

https://www.futbin.com/20/squad/9323204

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• sensately
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 17:47
[...]

Ik heb hem voor 170k gekocht 2 weken terug maar heel erg tevreden met hem! Zorg wel dat je een fysieke speler er naast hebt staan. Plus hij krijgt wss wel een aantal upgrades..

• silvi0
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 10:06
Xamsix schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:25:
Omfg, ik pack uit de Weekend League rewards;

Son, Rakitic, Kimmich en Laporte. Holy shit. Son is meer waard daar mijn hele squad.
Woow.. 585K aan spelers.. Lekker man..

• Gieter90
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 11:56
Nieuwevolger schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 09:17:
Ik had precies hetzelfde.. hoe kan dat dan? Doordat er nog mensen na ons heel veel gespeeld hebben waardoor wij weer naar beneden gepusht worden?
silvi0 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:32:
[...]

Woow.. 585K aan spelers.. Lekker man..
Denk in 4-5 jaar FUT dat ik nog nooit zulke rewards heb gehad. Maar eens goed denken wat ik ermee ga doen, heb geen Engels team en eigenlijk dit jaar ook geen zin in.

• Nieuwevolger
Gieter90 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:33:
[...]

Ik had precies hetzelfde.. hoe kan dat dan? Doordat er nog mensen na ons heel veel gespeeld hebben waardoor wij weer naar beneden gepusht worden?
Ik zat woensdag ochtend nog in rank 1, had daarna nog 3 wedstrijden gewonnen voor wat extra marge, maar dat blijkbaar niet genoeg. Het kan natuurlijk wel dat mensen die dicht tegen rank 1 zaten, nog een push hebben gedaan naar rank 1 op woensdag avond.

• bvbal79
Nieuwevolger schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:40:
[...]

Ik zat woensdag ochtend nog in rank 1, had daarna nog 3 wedstrijden gewonnen voor wat extra marge, maar dat blijkbaar niet genoeg. Het kan natuurlijk wel dat mensen die dicht tegen rank 1 zaten, nog een push hebben gedaan naar rank 1 op woensdag avond.
DR is een farce geworden... spelers laten zich donderdag terugzakken een paar divisies en op woensdag komen ze weer terug. Ik heb gister voor mijn gevoel veel meer weerstand gevoeld en lag het niveau van de speler veel hoger dan wat ik normaal tegenkom in div6

maar goed, zolang EA dit toelaat prima...gewoon donderdag jezelf laten degraderen, objectives doen en veel punten binnenharken en dan op woensdag weer terug naar je div om de juiste rewards te krijgen...if you can't beat them join them
@Bean77 @bvbal79 jullie weten dit vast, zou het handig zijn om nu al een icon te halen? Zit te kijken naar de spitsen voor ong max 700.000 coins.

• bvbal79
Xamsix schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:46:
@Bean77 @bvbal79 jullie weten dit vast, zou het handig zijn om nu al een icon te halen? Zit te kijken naar de spitsen voor ong max 700.000 coins.
Ik zou even wachten wat icon swaps gaat doen dit weekend met de prijzen....kan zo zijn dat de prijzen nog gaan zakken omdat mensen nu gratis icons kunnen krijgen en de rest niet meer zo gewild is

Zelf kijk op dit moment naar Van Basten bijvoorbeeld, volgens mij een van de betere baby icon spitsen, zit niet in de swaps, maar wel andere dus wie weet zakt de prijs. Aan de andere kant komen er ook meer coins in het spel, dus ze kunnen ook zo weer stijgen.

Gewoon even de komende week de prijzen in de gaten houden.
bvbal79 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:48:
[...]

Ik zou even wachten wat icon swaps gaat doen dit weekend met de prijzen....kan zo zijn dat de prijzen nog gaan zakken omdat mensen nu gratis icons kunnen krijgen en de rest niet meer zo gewild is

Zelf kijk op dit moment naar Van Basten bijvoorbeeld, volgens mij een van de betere baby icon spitsen, zit niet in de swaps, maar wel andere dus wie weet zakt de prijs. Aan de andere kant komen er ook meer coins in het spel, dus ze kunnen ook zo weer stijgen.

Dan ga ik Son in ieder geval wel al van de hand doen vanavond of morgen, zodat ik de coins al heb. En met mijn normale team de Weekend League doen. Daarna even kijken wat het beste is. Heb met Suarez al een 'langzame' spits voorin, dus een icon die Malen kan vervangen zou wel tof zijn.

• sensately
Xamsix schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:51:
[...]

Dan ga ik Son in ieder geval wel al van de hand doen vanavond of morgen, zodat ik de coins al heb. En met mijn normale team de Weekend League doen. Daarna even kijken wat het beste is. Heb met Suarez al een 'langzame' spits voorin, dus een icon die Malen kan vervangen zou wel tof zijn.
Ik zou hem vanavond er op zetten dan is ie meestal het meest waard vanwege WL rewards
sensately schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:01:
[...]

Ik zou hem vanavond er op zetten dan is ie meestal het meest waard vanwege WL rewards
Thanks, ga ik doen!

• kw_nl
Bergwijn heb ik als LW, maar de TOW versie is hij CAM. Dat is toch raar?

• sensately
kw_nl schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:06:
Hij heeft afgelopen weekend op de CAM positie gespeeld dus hij krijgt daarvoor een IF kaartje

• sirkeith
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 15:27
Niet echt, want in die wedstrijd speelde hij ook als CAM (Bruma speelde als LW).
Die kaart is puur een beloning op basis van die wedstrijd.

• Meneer iCy
Ik heb de GOLD als RW, maar zo vreemd is dat niet dat een TOTW een andere positie krijgt. Dit is al jaren zo. Het krijgt de positie van de wedstrijd waar hij in startte van die wedstrijd en dat was toen CAM.

bvbal79 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:48:
[...]

Naast Suarez ziet Zola er wel behoorlijk ziek uit. Goede passing, met hunter snel en goed in afronden, hoge stamina, 4wf en 4 skills. Alleen de strength is natuurlijk erg laag.

• FIFAspeler
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 18:52
Nou, prima Gold 3 rewards. Fabinho (die was 5x zo duur als ik had verwacht met 67K) en Jorginho IF, met als monthlies Bergwijn en Jorginho. Met Bergwijn erg blij, maar dat hij CAM is, is zo onhandig...
Xamsix schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:23:
[...]

Naast Suarez ziet Zola er wel behoorlijk ziek uit. Goede passing, met hunter snel en goed in afronden, hoge stamina, 4wf en 4 skills. Alleen de strength is natuurlijk erg laag.
Heb vorig "seizoen" vrijwel een half jaar met Butra gespeeld, strength is natuurlijk een issue maar met hun agility kun je dit soort spelers vaak wel uit de duels houden.

Daarnaast is het gewoon leuk als zn dwerg duels op agility wint of weet weg te sprinten van een VVD/Laporte etc.

• Sleehond
Carvajal gekocht ipv Nelson Semedo. Reacties op deze 2 zijn erg wisselend op futbin, voor beiden veel te zeggen.

Ik heb shadow op hem gegooid. Daarmee praktisch even veel snelheid als Nelson Semedo maar betere verdere stats. Daarbij heeft hij een uitstekende stamina en kan dus als de brandweer gaan. Zijn geringe lengte maakt me op de vleugel niet uit.

Morales
Saul- Herrera
Gaya - Hermoso - Gimenez - Carvajal
Oblak

Eigenlijk best heel tevreden hiermee voor deze begin fase nog van FIFA. Nu genoeg tijd om te sparen voor echt goede upgrades of speciale kaarten van deze spelers.

Alleen even kijken hoe ik de 3 CAMs neerzet. Cazorla is niet snel en lage stamina, verder wel heel fijn. Fekir wil ik vooral naar zn linker laten dribbelen en uithalen.

d:)b

Sleehond wijzigde deze reactie 10-10-2019 11:31 (18%)

• Meneer iCy
Wat voor leuke verbetering zal ik als volgende verbetering doen?

https://www.futbin.com/20/squad/9228530

Zat te denken de linksback te gaan vervangen.

Ik speel ingame op 4 1 2 1 2 waarbij Yedder in de spits en Sarabia als cam.

Edit: Hunter kaartjes zijn gewoon niet te krijgen, wat is een leuk alternatief kaartje voor Ben Ketser?

Meneer iCy wijzigde deze reactie 10-10-2019 11:33 (18%)

• Xavi2k
Ik was rank 1, en heb vd packs gekozen. Beste was Otamindi, dat zegt alles.. laatste 10 packs die ik met mijn coins gekocht heb allemaal shit.. echt geen geluk

• kw_nl
Meneer iCy schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:11:
[...]

Ik heb de GOLD als RW, maar zo vreemd is dat niet dat een TOTW een andere positie krijgt. Dit is al jaren zo. Het krijgt de positie van de wedstrijd waar hij in startte van die wedstrijd en dat was toen CAM.
sirkeith schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:09:
[...]

Niet echt, want in die wedstrijd speelde hij ook als CAM (Bruma speelde als LW).
Die kaart is puur een beloning op basis van die wedstrijd.
Ah, duidelijk. Ik wist niet dat het op basis van 1 wedstrijd was.

Toch maar na het weekend kijken of ik hem voor onder de 30k op de kop kan tikken. Moet ik nog wel een andere RW bedenken voor in m'n NL team.

• roybr
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 18:46
Vraagje voor degene die wekelijks in IF's investeren, hoelang houden jullie ze vast? Prijzen stijgen zeer langzaam.

Wanneer ze uit packs zijn stijgen ze gem 3 tot 4k. Is het de moeite waard om op een klapper te wachten (potm o.i.d.) of gewoon te verkopen?

• Meneer iCy
kw_nl schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:34:
[...]

[...]

Ah, duidelijk. Ik wist niet dat het op basis van 1 wedstrijd was.

Toch maar na het weekend kijken of ik hem voor onder de 30k op de kop kan tikken. Moet ik nog wel een andere RW bedenken voor in m'n NL team.
Dan zou je overmars op een lagere chem rechtsvoor kunnen draaien en onder de 30k ga je niet halen, of heel veel geluk hebben.

• bvbal79
Xavi2k schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:33:
Ik was rank 1, en heb vd packs gekozen. Beste was Otamindi, dat zegt alles.. laatste 10 packs die ik met mijn coins gekocht heb allemaal shit.. echt geen geluk
nooit packs kopen met coins...

• Xavi2k
[...]

Al aan het twijfelen om sneller internet aan te schaffen

• Goelan
Xavi2k schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:37:
[...]

Al aan het twijfelen om sneller internet aan te schaffen
Nee hoor. Mijn internet is snel genoeg :)

• Nieuwevolger
Inform gomez is mij iets te duur, 150k. terwijl zijn standaard kaart, met 1 punt lager z'n 27k kost.

• gaizka
  • Laatst online: 11:01
Sleehond schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:28:
Carvajal gekocht ipv Nelson Semedo. Reacties op deze 2 zijn erg wisselend op futbin, voor beiden veel te zeggen.

Ik heb shadow op hem gegooid. Daarmee praktisch even veel snelheid als Nelson Semedo maar betere verdere stats. Daarbij heeft hij een uitstekende stamina en kan dus als de brandweer gaan. Zijn geringe lengte maakt me op de vleugel niet uit.

Morales
Saul- Herrera
Gaya - Hermoso - Gimenez - Carvajal
Oblak

Ik vind Semedo fantastisch!

Eigenlijk best heel tevreden hiermee voor deze begin fase nog van FIFA. Nu genoeg tijd om te sparen voor echt goede upgrades of speciale kaarten van deze spelers.

Alleen even kijken hoe ik de 3 CAMs neerzet. Cazorla is niet snel en lage stamina, verder wel heel fijn. Fekir wil ik vooral naar zn linker laten dribbelen en uithalen.

d:)b
roybr schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:35:
Vraagje voor degene die wekelijks in IF's investeren, hoelang houden jullie ze vast? Prijzen stijgen zeer langzaam.

Wanneer ze uit packs zijn stijgen ze gem 3 tot 4k. Is het de moeite waard om op een klapper te wachten (potm o.i.d.) of gewoon te verkopen?
Ik heb er ongeveer 20, waarvan 15 Doherties. Hoop met Doherty voornamelijk dat de volgende PL POTM een IF requirement heeft. De resterende kaartjes zijn IFs uit packs en twee OTWs die eventueel ook leuk voor mijn team kunnen zijn.

Speel nog niet bijzonder veel, dus heb de tijd aangezien mijn team redelijk staat en ik geen brood zie om bijvoorbeeld Son/KDB/Salah te halen die gegarandeerd in minder waard zullen worden. De volgende uograde word gewoon een leuke icon tenzij EA dat weer *** zoals vorig jaar.

• SH-FR
Zo, de Rivals en WL rewards zitten erop.

In Rivals Div 5 Rank 1 rewards gegaan voor 4 15k packs, 2 50k en 2 35k packs. De goede pakketten leverden niets op, echter ik kreeg uit een 15k pack Griezmann O.o. Voor hem ga ik mijn team wel omgooien.

Uit G3 WL rewards Bergwijn en Plea als Picks, uit de pakketten IF Hernandez, die dus blijkbaar gewoon dik 60k kost. Daarnaast nog een 82 IF Dunk en James. Dik tevreden!

• Kalloewase
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19-11 12:56
Iemand al gespeeld met Bergwijn Inform ?
Ik wil hem graag kopen alleen ben ik bang dat zijn prijs nog verder zakt.

Wat denken jullie ? Is het nu een goede koop voor 44k ?

• Sleehond
gaizka schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:51:
[...]

Kan ik altijd nog proberen indien Carvajal niet bevalt.

Echter met shadow erop is hij heerlijk snel, een conditie die top is en verdedigend en fysiek is hij sterker dan Nelson. Tevens is de passing flink beter.

• noodel1988
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17:39
Kalloewase schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:57:
Iemand al gespeeld met Bergwijn Inform ?
Ik wil hem graag kopen alleen ben ik bang dat zijn prijs nog verder zakt.

Wat denken jullie ? Is het nu een goede koop voor 44k ?
Ik kan hem niet eens vinden op de transfermarkt :+
Hmm misschien door gebruik van 'speciaal' wat ie niet is 8)7

noodel1988 wijzigde deze reactie 10-10-2019 12:06 (8%)

Trakt | Last.fm | discogs

• Cheaque
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 21-10 10:05
Huidige team:
https://imgur.com/a/ilgxgAG

Eerste stapjes van een upgrade:
https://imgur.com/sMiOk1V

Voor de volgende posities ben ik nog zoekende naar een upgrade >:)

GK:
- Pavlenka / Burki / Gulacsi ?
- Neuer is aan de prijzige kant :P

CB
- Tah / Hernandez / Süle?
- Of gewoon doorspelen met Konáte?

CM:
- Tolisso / Witsel / Delaney (IF)?

Graag jullie aanbevelingen :)

Cheaque wijzigde deze reactie 10-10-2019 12:15 (20%)

Pagina: 1 ... 25 ... 56 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True