Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-09-2020
Goelan schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:47:
[...]

Nee hoor. Mijn internet is snel genoeg :)
Staan allemaal weer rond de 2K.. volgende keer wacht ik een dagje vd SBC te doen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Xavi2k schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:16:
[...]

Staan allemaal weer rond de 2K.. volgende keer wacht ik een dagje vd SBC te doen lol
Is meestal ook beter. Maar in dit geval hoor je mij niet klagen. Ruim 40k winst inclusief de investering. Deze keer heb ik geluk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
bvbal79 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:37:
[...]

nooit packs kopen met coins...
I know , maar je leest dat vele mensen toppers pakken.. en dan hoop je er ook op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
Goelan schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:21:
[...]

Is meestal ook beter. Maar in dit geval hoor je mij niet klagen. Ruim 40k winst inclusief de investering. Deze keer heb ik geluk ;)
Top! Snipen gedaan dan ?
Was ook mn plan, denk 2 uren op Liverpool / Juventus spelers gesnipt. En toen de SBC online kwam, was ik al begonnen en gewoon niks kunnen ophale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
Bossie schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:52:
[...]

Ik heb er ongeveer 20, waarvan 15 Doherties. Hoop met Doherty voornamelijk dat de volgende PL POTM een IF requirement heeft. De resterende kaartjes zijn IFs uit packs en twee OTWs die eventueel ook leuk voor mijn team kunnen zijn.

Speel nog niet bijzonder veel, dus heb de tijd aangezien mijn team redelijk staat en ik geen brood zie om bijvoorbeeld Son/KDB/Salah te halen die gegarandeerd in minder waard zullen worden. De volgende uograde word gewoon een leuke icon tenzij EA dat weer *** zoals vorig jaar.
Idem met Doherty, maar zal enkele weken geduld vragen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
Xavi2k schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:25:
[...]

Top! Snipen gedaan dan ?
Was ook mn plan, denk 2 uren op Liverpool / Juventus spelers gesnipt. En toen de SBC online kwam, was ik al begonnen en gewoon niks kunnen ophale.
Nee. Ik bedoelde dat ik uit de pakketjes die ik kreeg 40k heb verdiend. Helaas was het snipen zelf niet te doen :)
Xavi2k schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:27:
[...]

Idem met Doherty, maar zal enkele weken geduld vragen ..
Ik heb zelf 4 keer Cresswell en 4 keer Ruben Blanco gehaald. Ik zet ze gewoon op de TL en zie vanzelf wel wanneer ze opgepikt worden.

[ Voor 27% gewijzigd door Goelan op 10-10-2019 13:01 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Kalloewase schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:57:
Iemand al gespeeld met Bergwijn Inform ?
Ik wil hem graag kopen alleen ben ik bang dat zijn prijs nog verder zakt.

Wat denken jullie ? Is het nu een goede koop voor 44k ?
Heb hem uit mijn player picks, nog niet mee gespeeld. Ik verwacht wel dat hij verder gaat zakken.

edit: slik eerste pakje rewards gelijk Son :o

edit: En koulibay en Firmino en Marquinhos :) _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Bean77 op 10-10-2019 13:07 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bean77 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:59:
[...]

Heb hem uit mijn player picks, nog niet mee gespeeld. Ik verwacht wel dat hij verder gaat zakken.

edit: slik eerste pakje rewards gelijk Son :o

edit: En koulibay en Firmino en Marquinhos :) _/-\o_
Heb Son net verkocht voor 535k!

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xamsix schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:13:
[...]

Ik had hem al in de club :X

Nu wel een flink budget. Als ik een basisspeler verkoop (son/Pogba) zou ik misschien richting een leuke icon kunnen.

edit: of de coins gebruiken voor cheap icons op te kopen als investering.

[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 10-10-2019 13:18 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:16:
[...]

Ik had hem al in de club :X

Nu wel een flink budget. Als ik een basisspeler verkoop (son/Pogba) zou ik misschien richting een leuke icon kunnen.

edit: of de coins gebruiken voor cheap icons op te kopen als investering.
Beetje irritant icons weer eens gated zijn, je kan nu wel investeren in een goede kaart maar je weet dat er simpelweg later nog een prime en OP versie komen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:13:
[...]

Kijk trouwens naar cheap icons in fifa 19. Lehmann of die nigeriaan. Compleet waardeloos, maar eind oktober gaan ze door het dak heen qua profit.
Geen garantie voor fifa20 uiteraard, maar ga er nu wel een paar ophalen.

@Bossie Niet als je voor de icon sbc's ook weer icons nodig hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 10-10-2019 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:28:
[...]

Kijk trouwens naar cheap icons in fifa 19. Lehmann of die nigeriaan. Compleet waardeloos, maar eind oktober gaan ze door het dak heen qua profit.

Goede tip, zou wel voor mij betekenen dat ik mn huidige squad niet kan verbeteren. Tot hoe ver stijgen die ongeveer verwacht je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al bevestigd dat je dit jaar geen icons hoeft in te leveren in de icon sbc's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 09:52
Ik speel al Fifa sinds het begin der tijden, maar nu voor het eerst echt eens met FUT aan de slag. Tot zover heb ik enkel gespeeld totdat P2W me teveel begon te irriteren.
Vorige week had ik Kante in pakje, dus meteen verkocht en een leuk serie A team op proberen te zetten:

https://www.futbin.com/20/squad/9334281

Iemand nog tips?
Ik ben van plan Dybala te kopen, dan kan Pjanic op de bank. Daar zit Immobile nu trouwens ook :)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:28:
[...]

klopt, maar de icons die idd bruikbaar zijn, zijn wel merkbaar duurder dan de icons die je later in een SBC zou stoppen.

Een 91 Baresi is natuurlijk leuk, maar een 85 Crespo is meer bruikbaar en ietsje duurder :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goelan
Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:34:
Het is al bevestigd dat je dit jaar geen icons hoeft in te leveren in de icon sbc's.
Klopt. Ik denk niet dat het een verstandige investering optie gaat zijn hierdoor:
ICON and SBCs

Another goal we have in FUT 20 is to make ICONs more accessible to as wide a group of FUT players as possible.

Since FUT 18, we released Individual ICON SBCs that required ICONs to complete. We used ICON requirements in order to keep SBC requirements from being overly lengthy and also to help alleviate other pinch points in the market. However, what we saw was that many ICONs (especially Base ICONs) were being viewed and valued more as tools to complete SBCs rather than as players in your squad. That was not the experience we wanted to create.

Turning our attention to Individual and Player Pick ICON SBCs, there were significant challenges. Throughout the cycle, many of the top ICONs, as well as the ICON SBC requirements, fluctuated considerably in Transfer Market Price. When combined with the goal of allowing players to build towards these ICONs over an extended period, this added considerable difficulties. This made it difficult to design Individual ICON SBCs to be consistent with Transfer Market prices and other Player SBC releases, highly complicated.

As such, given the goals we set out to achieve for ICONs and the new features in FUT this year, we have revisited how ICONs will be used in SBCs in FUT 20 to create a more balanced system for a wider spectrum of players:

ICONs will not be used as requirements in SBCs.

As an additional measure, the minimum quick sell price of an ICON will be lowered from 102,000 FUT Coins to 63,750 FUT Coins.

Specific Guaranteed ICON Pack SBCs will continue to be released throughout FUT 20.
These Guaranteed ICON Pack SBCs will give players the opportunity to earn the specified version of any ICON.

There will be no Individual or Player Pick ICON SBCs released in FUT 20.
We will be replacing Individual ICON SBCs with a brand new ICON Swaps program detailed below.
Bron: https://www.ea.com/en-gb/...s/pitch-notes-fut20-icons

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goelan schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:40:
[...]

Klopt. Ik denk niet dat het een verstandige investering optie gaat zijn hierdoor:

[...]

Bron: https://www.ea.com/en-gb/...s/pitch-notes-fut20-icons
ah top, bericht hierover gemist. helaas dus, beter maar niet in investeren dan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Bean77 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:42:
[...]

ah top, bericht hierover gemist. helaas dus, beter maar niet in investeren dan .
Nope, kans is zelfs groter dat ze minder waard worden nu iedereen een icon bij elkaar kan grinden in de swaps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
bvbal79 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:44:
[...]

Nope, kans is zelfs groter dat ze minder waard worden nu iedereen een icon bij elkaar kan grinden in de swaps
Precies.

Maar gezien de challenges die er nu al zijn voor Rivals (scoren met een speler met een fysiek hoger dan 80 of snelheid lager dan 70 oid) gaan dat geen leuke grinds worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:15
Een vraag:

Werkt het zo dat hoe hoger je in division Rivals eindigt of in de WL qua rang, des te meer kans op goede kaart uit rewards?

Ik krijg de indruk hier dat men goede kaarten trekt bij diegene die zeer veel spelen en hoog in rang eindigen en dat dat mee helpt in de spelers die je uit pakjes krijgt. Dus niet zozeer het aantal pakjes dat je krijgt maar meer doordat je hoog eindigt in de ranking en dus daarvoor beloond wordt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Goelan schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:48:
[...]

Precies.

Maar gezien de challenges die er nu al zijn voor Rivals (scoren met een speler met een fysiek hoger dan 80 of snelheid lager dan 70 oid) gaan dat geen leuke grinds worden.
First Owner objective is reeds bevestigd, dus hark maar je first owner team bij elkaar....

https://www.ea.com/en-gb/...es-first-owner-objectives

[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 10-10-2019 13:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
Sleehond schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:49:
Een vraag:

Werkt het zo dat hoe hoger je in division Rivals eindigt of in de WL qua rang, des te meer kans op goede kaart uit rewards?

Ik krijg de indruk hier dat men goede kaarten trekt bij diegene die zeer veel spelen en hoog in rang eindigen en dat dat mee helpt in de spelers die je uit pakjes krijgt. Dus niet zozeer het aantal pakjes dat je krijgt maar meer doordat je hoog eindigt in de ranking en dus daarvoor beloond wordt...?
Nee tis gewoon random bullshit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Sleehond schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:49:
Een vraag:

Nee uiteindelijk is het gewoon random...
Maar je vergroot wel je kans door hoger te eindigen omdat de betere pakketten een hogere kans hebben op een goede speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind de tiered icons (baby, mid, prime etc) sowieso onzin, doe dan alleen de de hoogste versie en al het andere kan weg.

Er zijn inmiddels zoveel verschillende icons dat er verschillende klasses zijn binnen deze kaarten zonder de baby, mid etc.

Muv 3-5 kaarten, zou iedereen sowieso altijd voor de OP gaan, tenzij je eens een untradeable packed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bossie schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:06:
Vind de tiered icons (baby, mid, prime etc) sowieso onzin, doe dan alleen de de hoogste versie en al het andere kan weg.

Er zijn inmiddels zoveel verschillende icons dat er verschillende klasses zijn binnen deze kaarten zonder de baby, mid etc.

Muv 3-5 kaarten, zou iedereen sowieso altijd voor de OP gaan, tenzij je eens een untradeable packed.
Vraag me ook nog altijd af of Icons wel echt hun geld waard zijn. Sommige hebben behoorlijke slechte stats maar zijn toch vrij duur. Zeker als je de stats dan vergelijkt met een normale gouden speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Xamsix schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:17:
[...]

Vraag me ook nog altijd af of Icons wel echt hun geld waard zijn. Sommige hebben behoorlijke slechte stats maar zijn toch vrij duur. Zeker als je de stats dan vergelijkt met een normale gouden speler.
Klopt en toch hebben icons vaak iets extra's wat normale spelers niet hebben. Had vorig jaar een baby Baggio uit de futswaps, de stats waren om de huilen.. maar hij was echt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Bossie schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:06:

Sommige mid Icons zijn beter qua stats dan de primes of de workrates zijn beter voor hun positie, ik hoef daarom niet altijd de prime maar ze zouden inderdaad misschien kunnen doen aan de overvloed aan "onnodige" spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Nieuwevolger schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:40:
[...]

Ik zat woensdag ochtend nog in rank 1, had daarna nog 3 wedstrijden gewonnen voor wat extra marge, maar dat blijkbaar niet genoeg. Het kan natuurlijk wel dat mensen die dicht tegen rank 1 zaten, nog een push hebben gedaan naar rank 1 op woensdag avond.
Maar mogen er maar een x-percentage in rank 1 ofzo? Ik heb gisterenavond nog 1 potje gedaan waardoor ik om 23:00 in rank 1 belandde... dat is natuurlijk niet veel marge maargoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 11:38
RoeKoe schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:33:
[...]

Klopt en toch hebben icons vaak iets extra's wat normale spelers niet hebben. Had vorig jaar een baby Baggio uit de futswaps, de stats waren om de huilen.. maar hij was echt heel goed.
En niet te vergeten dat ie met iedereen linkt!

Gisteren Agüero, pepe (Arsenal) en nog wat losse spelers van 5-10k gepackt en daarme m'n team geupgraded. https://www.futbin.com//20/squad/9093144 Zou eventueel Kante kunnen neerzetten op de plek van Tolisso, maar wil graag nog wat geld overhouden voor inversteringen/sbc die eraan komen dus hier wacht ik nog een week mee. Vorige weekend Goud 3 met 5 wedstrijden over dus Goud 2 is het minimale wat ik zou willen halen.

Kante trouwens als tussen oplossing voor Petit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Wat zouden jullie doen voor een 2 spitsen systeem met CAM erachter

Rashford en Firmino op SP, Eriksen op CAM
Rashford en ?????? op SP, Firmino op CAM

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Karpertjuh schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:09:

Ik heb Firmino/Rashford als ST, Eriksen op CAM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Door packluck van vanochtend de rechterkant van mijn team kunnen upgraden.
Ben benieuwd, als ik Messi tegen me heb is het een irritant mannetje. Eens zien of die nu ook irritant voor mij kan zijn bij de tegenstander.

https://www.futbin.com/20/squad/9336682

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:17
Bean77 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:28:
Door packluck van vanochtend de rechterkant van mijn team kunnen upgraden.
Ben benieuwd, als ik Messi tegen me heb is het een irritant mannetje. Eens zien of die nu ook irritant voor mij kan zijn bij de tegenstander.

https://www.futbin.com/20/squad/9336682
Mijn God, ik zou al quiten voor de aftrap _/-\o_

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 21:25
Karpertjuh schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:09:

Lucas is ook een fijne speler als SP, vind firminho zelf beter als CAM. Hij is multifunctioneel op zich prettig kan er alle kanten mee op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kw_nl schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:30:
[...]

Mijn God, ik zou al quiten voor de aftrap _/-\o_
Gebeurt regelmatig ;)

Wat ze niet weten is dat ik verder een zeer matige speler ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Bean77 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:33:
[...]

Gebeurt regelmatig ;)

Wat ze niet weten is dat ik verder een zeer matige speler ben :)
Een team van 5 miljoen al.. Pff dan ben ik nog wel ff bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Gieter90 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:41:
[...]

Maar mogen er maar een x-percentage in rank 1 ofzo? Ik heb gisterenavond nog 1 potje gedaan waardoor ik om 23:00 in rank 1 belandde... dat is natuurlijk niet veel marge maargoed..
De top 15 procent zit in rang 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Mweh de prijzen vliegen goed omhoog, ik wacht maar even met Zola tot na de weekend league. Had hem graag gebruikt maar geen zin om 40k over te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
Iemand een idee waarom Florenzi plots naar zijn 2K gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Moet je je trouwens weer voor de start vd weekend league inschrijven (redeemen)? Ik weet eigenlijk zaterdag pas of ik er echt aan toe ga komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 11:38
DennisCle schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:36:
Moet je je trouwens weer voor de start vd weekend league inschrijven (redeemen)? Ik weet eigenlijk zaterdag pas of ik er echt aan toe ga komen.
Jazeker. Voor morgen 9 uur anders kun je niet meer meedoen dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:27
400k op de bank iemand een leuk idee voor een Squad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:19
Xavi2k schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:44:
Iemand een idee waarom Florenzi plots naar zijn 2K gaat?
Sbc wellicht?

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:13
Zojuist mijn WL rewards goud 1 en Rivals rewards rank 1 divisie 4 geopend.
Resultaat: Verratti als player pick en Son uit één van de packs _/-\o_ _/-\o_

Speel op dit moment zo https://www.futbin.com//20/squad/9357774 in game (ik start in een andere opstelling voor de chem). Op dit moment heb ik 200k aan munten en na de eventuele verkoop van Son zo'n 850 / 900k. Waarschijnlijk kan ik de 1 miljoen munten ook wel aantikken, nadat ik het een en ander verkocht heb uit mijn club. Denk dat Felipe Anderson en Mertens als eerste wil upgraden, vandaar de eventuele verkoop van Son. Jullie tips / ideeën????

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wel heel veel Son hier vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Viel me ook al op hier. Niet normaal zeg... :?

Wel top voor jullie allemaal, wie weet heb ik ooit eens geluk.

FIFA 17, 18 en 19 nog nooit een speler gepacked van meer dan pak m beet 150k waard.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 18-09 22:12
SlqmLqck schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:43:
[...]

Jazeker. Voor morgen 9 uur anders kun je niet meer meedoen dit weekend.
Nee voor zaterdag 9 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA fix deze goals svp

YouTube: FIFA 20_20191010213301

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Haha niet alleen bij de goals graag maar gewoon over het hele veld.

Maar eerst AUB het koppen, bij voetbal worden regelmatig kop goals gemaakt maar dat is bij deze fifa zo goed als onmogelijk, heb er nu iets van 80 wedstrijden op zitten en nog 0 goals uit corners of voorzetten kunnen binnen koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:40:
[...]

Maar eerst AUB het koppen, bij voetbal worden regelmatig kop goals gemaakt maar dat is bij deze fifa zo goed als onmogelijk, heb er nu iets van 80 wedstrijden op zitten en nog 0 goals uit corners of voorzetten kunnen binnen koppen.
Heb de score from crosses objective voor Ndombele vorige week uiteindelijk met volleys gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:39
Iemand toevallig een tip wat ik met Malen IF zal doen, heb hem gekocht voor 37k maar de beste man is nu zo’n 63k door de komst van Bergwijn IF. Komende week kan ik er geen plezier van beleven ivm vakantie...

Verkopen en de winst pakken? Of zal hij nog stijgen? Ben van plan om hem straks weer terug te halen. EA heeft zijn max bin al verhoogd naar 100k ipv 50k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:07
jerommeke96 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:40:
[...]

Klopt het is haast onmogelijk om te scoren met een kopbal. EA had gisteren een bizarre pot georganiseerd, ik verloor met 5-4 maar mijn tegenstander scoorde 3x met een kopbal... waarvan 2x met midget walcott, hoe dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 23:13:
[...]

Klopt het is haast onmogelijk om te scoren met een kopbal. EA had gisteren een bizarre pot georganiseerd, ik verloor met 5-4 maar mijn tegenstander scoorde 3x met een kopbal... waarvan 2x met midget walcott, hoe dan??
Heb ook tegen kopballen gehad van Messi, midget powerrrrrrrr!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
DeeleNL schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:21:
Iemand toevallig een tip wat ik met Malen IF zal doen, heb hem gekocht voor 37k maar de beste man is nu zo’n 63k door de komst van Bergwijn IF. Komende week kan ik er geen plezier van beleven ivm vakantie...

Verkopen en de winst pakken? Of zal hij nog stijgen? Ben van plan om hem straks weer terug te halen. EA heeft zijn max bin al verhoogd naar 100k ipv 50k.
Misschien komende week nog Memphis IF na vanavond, dan heeft ie nog een extra speler om mee te linken. :)
Het is nu een hype maar duur zal hij sowieso wel blijven, weinig aanbod doordat de eerste IF week van voor de release is.
Lastig. Als ie in de basis staat zou ik m gewoon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:17
dutchgio schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 23:22:
[...]

Misschien komende week nog Memphis IF na vanavond, dan heeft ie nog een extra speler om mee te linken. :)
IF is toch alleen bij clubs?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Er spelen nu geen clubs. Volgende week zijn de IF's gebaseerd op prestaties voor je land.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Na Lewa, Dybala, Fabinho en Jorginho IF weer een prima pack pull gehad met Insigne. Voor het eerst in al m'n FIFA-jaren eens pack luck.

Wat dan wel minder is, is dat je je eerste draft speelt, die binnen een uurtje gewonnen hebt en dan Pickford als meest waardevolle speler krijgt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xavi2k
Voila hele nacht zitten traden en 120.000K gemaakt. Met mijn SBC: de ligt, icardi, millitao gepackt dus die verkoop ik vanavond als de markt op zijn hoogste punt staat.
Kan iemand me wat tips geven voor goeie investeringen ? Zal ongeveer een 200K hebben
Mvg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silvi0
Mijn packluck is ook begonnen! 8) Gisteravond Kane en nu Salah!

Wat zouden jullie doen? Dit is me team nu, volledig nederlands.. Ik had Frenkie de Jong op mijn lijstje staan, maar kan ook gaan denken aan een Premier League team nu.. Iemand ervaring met Kane en Salah?

Team nu: https://www.futbin.com/20/squad/9172280

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:07
Bean77 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 23:17:
[...]

Heb ook tegen kopballen gehad van Messi, midget powerrrrrrrr!
Dan moeten we Messi, Gomez en Mertens maar voorin zetten en voorzetten pompen >:)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Hier regent het..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
silvi0 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:48:

Wat zouden jullie doen? Dit is me team nu, volledig nederlands.. Ik had Frenkie de Jong op mijn lijstje staan, maar kan ook gaan denken aan een Premier League team nu.. Iemand ervaring met Kane en Salah?

Had Kane in het begin, zijn prijs tov zijn rating zegt voldoende. Prima spits past alleen niet in de meta.
Salah daarentegen is exact het tegenovergestelde, maar deze samen zijn ook iets van 400k? om je huidige team mee uit te breiden ipv om te gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goelan
Ik pack hier net ook Son uit de MM. Ik denk dat ze ze gewoon gratis weggeven, haha!

Nu toch maar m'n voorhoede aanpassen naar BPL denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Hou ff op hoor met al die Sons!

Niet normaal hoor -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• silvi0
Sleehond schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:07:
Hou ff op hoor met al die Sons!

Niet normaal hoor -O-
8) De prijs zakt wel als iedereen een Son krijgt uit packs _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Volta SBC gedaan, Mega Pack: Alaba en Goretzka. Ga niet klagen. Dit weekend voor het eerst weer WL, kijken hoe hard ik kan afgaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Ik zou FdJ en Wijnaldum omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
shoombak schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:17:
[...]

Ik zou FdJ en Wijnaldum omdraaien.
Ik dacht juist vanwege de pace en dribbel FdJ als aanvallende mid? Ik heb nog niet gespeeld met beiden zelf, net gekocht namelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Laatst online: 17-09 13:27
Is het nu slim om Squad Battles te gaan doen?
Of gewoon voluit Rivals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Volta SBC gedaan, die was eenvoudig te behalen voor een mega pack.

Carasco als beste speler, wauw wel weer 3000 coins waard... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Sleeon schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:29:
Of gewoon voluit Rivals?
Donderdag t/m zondag SB en rest vd week Rivals doe ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

DeeleNL schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:21:

Zelf heb ik de beste man verkocht... maar als je hem sowieso weer terug wil halen zou ik hem gewoon lekker houden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Sleeon schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:29:
Of gewoon voluit Rivals?
Ik zorg dat ik probeer met Rivals eerst Rang II veilig te stellen en dan voor 39.000 coins te gaan. Als ik dat behaald heb, stop ik de rest in Squad Battles en dan kijk ik hoe ver ik daar kan komen en dan hopen op wat leuke pakjes. Maar de Rivals beloning van minimaal rang II veilig stellen is wat mij betreft een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:27
Komen er vanavond nog speciale packs denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
Het feest is voorbij voor mij. Geen sbc meer op de app zonder fifa 20.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/8sSbWJZZ/Screenshot-2019-10-11-11-51-00-01.png

Edit : kennis van mij heeft fifa op pc, doet geen fut, misschien daar ff inloggen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 11-10-2019 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 00:42
CONGRATULATIONS!
Pierre-Emerick Aubameyang is September's Premier League Player of the Month

Foutje op de site van EA?

Tekst staat naast Pukki

Edit: Ze waren net de POTM bekend aan het maken, Aubameyang is het dus geworden.

[ Voor 21% gewijzigd door Klojet op 11-10-2019 12:02 ]

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:56
Klojet schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:01:
CONGRATULATIONS!
Pierre-Emerick Aubameyang is September's Premier League Player of the Month

Foutje op de site van EA?

Tekst staat naast Pukki

Edit: Ze waren net de POTM bekend aan het maken, Aubameyang is het dus geworden.
Geen foutje van ze. Ze sturen net ook een tweet de wereld in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
Zijn er hier nog mensen die Pro clubs spelen op de PS4?

automation fanboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Heel pijnlijk, ik mis in de weekend leageu in penal in de 80ste minuut toen het gelijk stond, niet veel later krijg ik 2 goals om de oren. De game eindigde met 24 schoten voor mij vs 6 van hem. Hij won met 3-1...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:48
Nieuwevolger schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:12:
Heel pijnlijk, ik mis in de weekend leageu in penal in de 80ste minuut toen het gelijk stond, niet veel later krijg ik 2 goals om de oren. De game eindigde met 24 schoten voor mij vs 6 van hem. Hij won met 3-1...
Nederland - Noord-Ierland?

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
Punkbuster schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:06:
Zijn er hier nog mensen die Pro clubs spelen op de PS4?
ja, maar lastig om een leuk en serieus team te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
WeHoDo schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:14:
[...]

ja, maar lastig om een leuk en serieus team te vinden.
Ja klopt, zit te denken om toch maar een team te creëren, waar we met Nederlanders lekker div1 kunnen winnen.

automation fanboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Nieuwevolger schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:12:
Heel herkenbaar. Tuurlijk kan het eens gebeuren, gebeurt in het echt ook. Echter vind ik dat het bij FIFA wel erg vaak gebeurt, dan is het niet realistisch meer maar vooral heel vreemd.

Succes iig in je WL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Punkbuster schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:17:
[...]

Ja klopt, zit te denken om toch maar een team te creëren, waar we met Nederlanders lekker div1 kunnen winnen.
Ik wil het wel eens gaan proberen, zal me er eens in verdiepen, nog nooit echt goed naar gekeken eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkbuster
Sleehond schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:19:
[...]

Ik wil het wel eens gaan proberen, zal me er eens in verdiepen, nog nooit echt goed naar gekeken eerlijk gezegd.
Maak vandaag wel even een nieuw topic, anders lopen dingen door elkaar heen.

--> https://gathering.tweaker...message/60262030#60262030

[ Voor 12% gewijzigd door Punkbuster op 11-10-2019 12:51 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik speelde net ook tegen iemand met neymar, mbappe en baby ronaldinho. Hij probeerde steeds truukjes om er langs te komen, waar hij niet zo goed in was. Die vent wint ook puur doordat je met ronaldinho buiten de zestien even een geplaatst schot in de kruising kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
Sleehond schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:18:
[...]

Heel herkenbaar. Tuurlijk kan het eens gebeuren, gebeurt in het echt ook. Echter vind ik dat het bij FIFA wel erg vaak gebeurt, dan is het niet realistisch meer maar vooral heel vreemd.

Succes iig in je WL!
Jij bent erg.... Hij speelt nu helaas geen WL en jij wenst hem succes LOL :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
WeHoDo schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:21:
[...]

Jij bent erg.... Hij speelt nu helaas geen WL en jij wenst hem succes LOL :+
Haha, ik mis de penal in de WL, ik mis niet de WL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeHoDo
Nieuwevolger schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:28:
[...]

Haha, ik mis de penal in de WL, ik mis niet de WL.
Ow, verkeerd gelezen.

Excuses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Laatst online: 15:58
Prima SBC's achter de rug. MM, Volta en die starters gedaan. Marquinhos, Kane en Thiago eruit. Niks te klagen :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:58

Oxigeon

En zo is dat!

Ongeveer zoals ik ook speel. IF Malen heb ik niet, IF de Jong ook niet. Misschien moet je Dumfries nog wijzigen met Tete? Ik heb Blind IF op de plaats van Wijnaldum staan.

Zojuist Volta voltooid. Had werkelijk niks in het pakje zitten. Heeft me ongeveer 10k gekost en zal me iets minder opleveren gok ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 11-10-2019 12:32 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:46
Nieuwevolger schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:21:
Ik speelde net ook tegen iemand met neymar, mbappe en baby ronaldinho. Hij probeerde steeds truukjes om er langs te komen, waar hij niet zo goed in was. Die vent wint ook puur doordat je met ronaldinho buiten de zestien even een geplaatst schot in de kruising kan schieten.
Dat lukt met een Griezman of Son toch ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Als depay maandag nog even scoort. Dan denk ik dat de beste man een IF kaart gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
tukkerterror90 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:32:
[...]

Dat lukt met een Griezman of Son toch ook wel.
Het was bijna uit stil stand, bij de meeste spelers krijg je dan een heel zwak schotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:58

Oxigeon

En zo is dat!

Nieuwevolger schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:32:
Als depay maandag nog even scoort. Dan denk ik dat de beste man een IF kaart gaat krijgen.
Dat ligt eraan of hij zijn shirtje weer eens uittrekt. Die lompe boer. Ik had die kerel per direct gewisseld. Arrogante zak. Als hij in het nederlands elftal de volgende keer weer zo doet verkoop ik hem per direct in fut :P. Zo iemand hoef ik niet in het team haha.

Tegen een team als Duitsland mag je zoiets best doen. Maar een land als Noord-Ierland staat bij mij zeker niet hoger dan een oostenrijk of een Zwitserland en had en moest dit ook een must-win zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Oxigeon op 11-10-2019 12:38 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Oxigeon schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:37:
[...]

Dat ligt eraan of hij zijn shirtje weer eens uittrekt. Die lompe boer. Ik had die kerel per direct gewisseld. Arrogante zak. Als hij in het nederlands elftal de volgende keer weer zo doet verkoop ik hem per direct in fut :P. Zo iemand hoef ik niet in het team haha.

Tegen een team als Duitsland mag je zoiets best doen. Maar een land als Noord-Ierland staat bij mij zeker niet hoger dan een oostenrijk of een Zwitserland en had en moest dit ook een must-win zijn.
Of wanneer hij z'n hoed weer op doet :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01:32
Kan al heel de ochtend geen sbcs doen hebben jullie hier ook last van? Krijg de melding Aanpassing sbc selectie mislukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 17:17

RBH

Net de Volta en MM sbc's gedaan, als beste Sane (75) TOTW en Aitor (TOTW) eruit gehaald, niet ontevreden. Ik zit nog te twijfelen of ik de throwback sbc van Pisczcek ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
Bergwijn binnengehaald voor 36.5K. Zal wel gaan stijgen deze !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
Xavi2k schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:15:
Bergwijn binnengehaald voor 36.5K. Zal wel gaan stijgen deze !
Waarom denkt je dat die gaat stijgen?
Pagina: 1 ... 26 ... 185 Laatste