Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

BlackBarryNL schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:58:
Kan al heel de ochtend geen sbcs doen hebben jullie hier ook last van? Krijg de melding Aanpassing sbc selectie mislukt
Heb je fifa afgesloten tijdens een match en heb je een speler van je active team in je sbc zitten? Maakt niets uit of ze bij de wisselspelers staan.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassonn
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
Is er al meer bekend over het aantal tokens dat nodig is voor de icon swaps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-09-2020
Hmm, mijn coins zijn weg . 36.5 Van mijn saldo en geen bergwiijn in mijn club . Heb overal gekeken . Hoe kan dit ? Wat kan ik Doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassonn
Xavi2k schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:39:
Hmm, mijn coins zijn weg . 36.5 Van mijn saldo en geen bergwiijn in mijn club . Heb overal gekeken . Hoe kan dit ? Wat kan ik Doen?
Even in/uitloggen. Heb het ook wel eens gehad als je dan specifiek zoekt op player name komt ie ineens te voorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
bassonn schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:45:
[...]

Even in/uitloggen. Heb het ook wel eens gehad als je dan specifiek zoekt op player name komt ie ineens te voorschijn.
Afgemeld en nu bij mijn team. Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassonn
Xavi2k schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:46:
[...]

Afgemeld en nu bij mijn team. Tnx
Mooi! altijd een klein broekpoep momentje maar ze staan er uiteindelijk altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Damn had idd niet gezien dat Malen IF zo is gestegen, heb hem voor 24k gekocht tijdje geleden. Maar hij staat nog in de basis totdat ik (na de WL) als de prijs zakt, Zola kan kopen. Wel mooi, dan kan ik van die 50-60k nog wat anders upgrades doen of opsparen :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:17:
Damn had idd niet gezien dat Malen IF zo is gestegen, heb hem voor 24k gekocht tijdje geleden. Maar hij staat nog in de basis totdat ik (na de WL) als de prijs zakt, Zola kan kopen. Wel mooi, dan kan ik van die 50-60k nog wat anders upgrades doen of opsparen :)
klopt, had hem destijds gepacked en van de week verkocht voor 61k. Het was te hoog om niet te verkopen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 15:10
Zojuist Aubameyang verkocht voor 418K. Was al wat gedaald in prijs maar zal naar mijn eigen inschatting nog wel wat verder inzakken. Nu slaat de twijfel toe, wat ga ik doen met de poen?

Ik zoek een sterke PL middenvelder als controleur voor de verdediging. Iemand ervaring met kanté of Pogba? Advies is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 16:34
mark_139 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:53:
Zojuist Aubameyang verkocht voor 418K. Was al wat gedaald in prijs maar zal naar mijn eigen inschatting nog wel wat verder inzakken. Nu slaat de twijfel toe, wat ga ik doen met de poen?

Ik zoek een sterke PL middenvelder als controleur voor de verdediging. Iemand ervaring met kanté of Pogba? Advies is welkom :)
Waarom niet gewacht? Misschien was er een Aubameyang nodig voor zijn POTM (denk het niet, maar had gekund).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:55:
[...]

Waarom niet gewacht? Misschien was er een Aubameyang nodig voor zijn POTM (denk het niet, maar had gekund).
Omdat hij dan waarschijnlijk nog veel verder zou zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:18
Pfff.... voor het eerst WL aan het spelen met FIFA 20. Nu al spijt na 1x winst en 4x een kansloze nederlaag. Dacht net dat ik het spel een beetje onder controle kreeg met Rivals. Dat bleek een illusie. Denk dat de WL bij deze 5 potjes blijft voordat er controllers kapot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 00:42
Ik twijfel nog over de SBC van Aubameyang (ongeacht wat die gaat kosten). Op het moment speel ik met 2 spitsen, ik had Pukki gedaan en packte even later de untradeble Aguero en vervolgens untradeble Rashford. Wil uiteindelijk met 2 buitenspelers gaan spelen (waarschijnlijk Mane/ Sane op links en Salah op rechts).

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier 5-2, prima start. Een wedstrijd verloren tegen een prima speler omdat ik geen beste pot speelde, de andere pot was tegen een monsterteam met Ronaldo, Neymar, Dybala en co en en begon ik niet scherp waarna ik snel 2-0 achter stond. Daarna grotendeels gedomineerd maar miste ik op een na al m'n 1-op-1's en verloor ik dus 2-1. Wel tevreden, hopelijk kan ik dit zo doorzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 21:25
Heb na wat totw verkopen nu 750k beschikbaar, zit te twijfelen of ik Mane voor Felipe Anderson moet vervangen of Kante voor Rodri. Iemand ervaring met 1 van beide?
Moet nog wel wat budget voor investeringen overhouden :p

Of nog even flink door investeren en voor Neymar gaan die kan ik op full chem krijgen met mijn selectie alleen 900k straks uitgeven is zoveel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Net een potje verloren, 6 schoten tegen, 5 goals.

Ik sta op 7 wins na circa 15 wedstrijden denk ik zo. Had net ook een wedstrijd verloren na 7x 1 op 1 met de keeper te komen. Beste vent kwam steeds half uit met de keeper en ik bleef maar tegen hem aanschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Wat een onzin onderdelen zitten er toch in deze fifa zeg. Geluksbal enz enz dat gaat toch niemand spelen als er geen erv punten zijn te verdienen. Ze hadden de tijd beter ergens anders aan kunnen besteden, ik dacht dat 19 slecht was maar deze overtreft het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 02:59
Voor deze WL heb ik een nieuw team gemaakt, zonder veel pacey spelers voorin, ben benieuwd of dat voor mij kan werken. Aangezien ik weinig op de counter speel, had ik nooit zoveel aan die snelle spelers. Ze liepen zich dan al snel stuk op een verdediging en werden te makkelijk van de bal gezet. Speel nu met de volgende formatie:

https://www.futbin.com/20/squad/9403472

Ingame switch ik het naar dit:

https://www.futbin.com/20/squad/9403484

Het liefst had ik een complete Barca / Bayern hybrid gemaakt, maar had helaas te weinig coins om m'n defensie met Lenglet / Hernandez / Ter Stegen te upgraden. Ik moet zeggen dat in de eerste paar WL games m'n huidige defensie het niet slecht doet, zowel een Shadow op Tah als Gimenez, daarmee zijn ze snel genoeg en ze hebben beiden al genoeg Strength.

Ga 3-1 op dit moment. De enige loss was met m'n fitness team met spelers uit de CSL. Daar zitten wel nog snelle spelers in als Alex Teixeira en Bakambu. Dan kan ik een beetje vergelijken welk soort team het beter voor me doet. Al is de vergelijking niet helemaal eerlijk, want het prijsverschil tussen beide teams is nogal groot. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Hnmm kom nu al tegen teams met Ramos, Neymar, Mbappe en een icon voorin. Mijn beste spelers opt veld is Suarez...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
MadMoody schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:00:
Pfff.... voor het eerst WL aan het spelen met FIFA 20. Nu al spijt na 1x winst en 4x een kansloze nederlaag. Dacht net dat ik het spel een beetje onder controle kreeg met Rivals. Dat bleek een illusie. Denk dat de WL bij deze 5 potjes blijft voordat er controllers kapot gaan.
Gewoon blijven spelen wanneer je de zin weer terug hebt. Na die 4 verlies potten wordt je sowieso weer aan makkelijkere tegenstanders gekoppeld. Totdat je weer te vaak wint, dan krijg je weer een tegenstander van formaat en wordt je weer makkelijk opgerold =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Stomme vraag mayb, maar werkt fitness weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:25:
Stomme vraag mayb, maar werkt fitness weer?
Volgens mij nog niet jammer genoeg.

Hier Pogba verkocht en OTW Ben Yedder naar de bank als supersub. Sissoko en Hazard gekocht.
Nu wel een zieke aanval met Hazard, Mbappe, Neymar en Messi 8)
Alleen jammer dat ik zelf een matige fifa speler ben 8)7

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:45:
[...]

Volgens mij nog niet jammer genoeg.

Hier Pogba verkocht en OTW Ben Yedder naar de bank als supersub. Sissoko en Hazard gekocht.
Nu wel een zieke aanval met Hazard, Mbappe, Neymar en Messi 8)
Alleen jammer dat ik zelf een matige fifa speler ben 8)7
Pfoe heel lekker. Wat als je wat youtube filmpjes kijkt en tijd erin steekt? Met zo'n team moet je toch redelijk hoog kunnen komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:53:
[...]

Pfoe heel lekker. Wat als je wat youtube filmpjes kijkt en tijd erin steekt? Met zo'n team moet je toch redelijk hoog kunnen komen :p
Ik heb de concentratie/focus niet om als een robot meta gameplay continu te spelen. Bovendien is dat uber saai. Ik doe meestal gewoon wat en daar komen ook wel leuke goals uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
Net de jong gepackt , de gewone gouden kaart. Rond de 100K nu op vrijdag. Beste moment om te lozen? Of enkele weken houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 16-09 22:17
Ligt het aan mij of vinden jullie dit ook de slechtste FIFA in jaren? Ik koop FIFA al sinds “97 ofzo en heb elk jaar veel plezier en vind UT fantastisch. Maar ik vind dit oprecht een achteruitgang vergeleken met 19. Meer mensen met dit gevoel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Steven030 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:26:
Ligt het aan mij of vinden jullie dit ook de slechtste FIFA in jaren? Ik koop FIFA al sinds “97 ofzo en heb elk jaar veel plezier en vind UT fantastisch. Maar ik vind dit oprecht een achteruitgang vergeleken met 19. Meer mensen met dit gevoel?
Nee, 19 word daarnaast als een bijzonder slechte versie gezien.

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 11-10-2019 18:35 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Het is wel bijzonder dat EA na al die jaren nog steeds niet de goeie balans in de gameplay heeft gevonden en het gevoel van de game elke keer op de kop gooit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 10:59
EINDELIIJK gescoord met een kopbal voor de objective. Heb vanmiddag zeker een potje of 15 gespeeld in rivals.. Dat viel nog niet mee zeg.

Ik vind 20 tot nu best lekker spelen. Alleen vind ik het wel jammer dat je haast moet spelen alsof je een epileptische aanval hebt om overal langs te dribbelen . (Natuurlijk icm 100 drag backs per potje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Prijzen van spelers zijn het laagst op maandag toch? Als ik bv een icon wil halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pffft, dan komt er een POTM met een IF requirement, is het er eentje die niemand gaat doen ..

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-06 18:05
Oblak is wel explosief gestegen. Tegen de 70.000 coins aan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 21:45
Ik zit twijfelen wanneer ik mijn team ga upgraden. Wanneer is het best moment om spelers te kopen denken jullie na rewards of zondagnacht/maandagmorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:10:
Ik zit twijfelen wanneer ik mijn team ga upgraden. Wanneer is het best moment om spelers te kopen denken jullie na rewards of zondagnacht/maandagmorgen?
Nu kan ook de sommige spelers zijn gezakt mane was vanmiddag 410k nu 388k. Heb net besloten mijn mane maar is op te pikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Inmiddels 12 potjes gedaan, 8 winst en 4 verlies. Twee van die verliezen waren echt zonde, eentje waarbij ik tegengoal krijg in de 95e minuut terwijl het 2 minuten extra tijd zou zijn. Jammer.

Wel tevreden voor vandaag, goud is gewoon mn doel. Dat moet lukken tenzij ik echt een dikke losing streak ga neerzetten. Maandag dan hopelijk upgraden met Zola, dan zal Malen IF moeten vertrekken helaas. Kan hem echt aanraden overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
FidoDido schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:20:
[...]

Nu kan ook de sommige spelers zijn gezakt mane was vanmiddag 410k nu 388k. Heb net besloten mijn mane maar is op te pikken :)
Denk je? Zoasl een lenglet is nu 80k ofzo 8)7. Alle spelers dalen wel redelijk op dit moment ja.

[ Voor 7% gewijzigd door llovesoccerx7 op 11-10-2019 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 19:43:
Pffft, dan komt er een POTM met een IF requirement, is het er eentje die niemand gaat doen ..
Denk dat POTM invests met TOTW dit jaar niet zo rendabel gaat zijn.Heb rustig maar van aantal 1 gekocht laatste weken maar zit letterlijk amper winst in. Denk dat TOTW die echt gebruikt worden met WL meer oplevert, heb met trent arnold en mahrez op elke kaart in een week tijd 20k winst gepakt.

En de gold kaarten van busquests en pique had ik er gewoon elk 50 moeten inslaan dan had je winst |:(

Edit: ook maar even auba gekocht voor 335k die zakt gewoon met 100k even spelen bevalt die niet zit er denk wel winst in. Panic sell altijd goed :)

@llovesoccerx7 zo erg ook niet :P maar zie meeste wel met 20k zakken. Heb geluk gehad lenglet voor 90k nog te kunnen kopen vorige week.

[ Voor 19% gewijzigd door FidoDido op 11-10-2019 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Na FIFA19 had ik gehoopt dat dat de slechte FIFA zou zijn van de afgelopen jaren. Hoe heeft EA het voor elkaar gekregen om de nieuwe game nog slechter te maken? WL sta ik nu 1-5, normaal een goud 1/2 speler. Passen komen niet aan, spelers lopen weg bij de situatie spontaan, verdedigers die te lui zijn om een poot uit te steken en de input-lag is niet normaal. Ik weet gewoon dat het aan de game ligt. Speel Battalion 1943, de CoD beta laatst, maar ook CrossCode en daar is het allemaal niet zo erg, zeg: geen dat ik merk. Alleen met dit lieve spelletje heb ik er ineens last van. Met FIFA19 een stuk minder. Zo langzamerhand ben ik wel klaar met FIFA20 en dat na 3 weken.

Eerst mijn complete team maar verkopen tijdens de WL en maandag of dinsdag maar eens kijken of ik zin heb om een nieuw team uit te gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 22:22
Kan iemand uitleggen hoe die nieuwe icon SBC's werken? Hoe kom je aan die zg. wissel icon's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
FidoDido schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:35:
[...]

Denk dat POTM invests met TOTW dit jaar niet zo rendabel gaat zijn.Heb rustig maar van aantal 1 gekocht laatste weken maar zit letterlijk amper winst in. Denk dat TOTW die echt gebruikt worden met WL meer oplevert, heb met trent arnold en mahrez op elke kaart in een week tijd 20k winst gepakt.

En de gold kaarten van busquests en pique had ik er gewoon elk 50 moeten inslaan dan had je winst |:(

Edit: ook maar even auba gekocht voor 335k die zakt gewoon met 100k even spelen bevalt die niet zit er denk wel winst in. Panic sell altijd goed :)

@llovesoccerx7 zo erg ook niet :P maar zie meeste wel met 20k zakken. Heb geluk gehad lenglet voor 90k nog te kunnen kopen vorige week.
Wel zijn waarde waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:35:
[...]
Begin van fifa nog tips gegeven ;) Ik heb wel daar flink in geïnvesteerd, maar ik wacht nog even want de prijs moet nog wel ff verder stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Icon swaps zijn wel een stevige grind voor niet bepaald bijzondere rewards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 02:31
Fraaank schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:48:
Na FIFA19 had ik gehoopt dat dat de slechte FIFA zou zijn van de afgelopen jaren. Hoe heeft EA het voor elkaar gekregen om de nieuwe game nog slechter te maken? WL sta ik nu 1-5, normaal een goud 1/2 speler. Passen komen niet aan, spelers lopen weg bij de situatie spontaan, verdedigers die te lui zijn om een poot uit te steken en de input-lag is niet normaal. Ik weet gewoon dat het aan de game ligt. Speel Battalion 1943, de CoD beta laatst, maar ook CrossCode en daar is het allemaal niet zo erg, zeg: geen dat ik merk. Alleen met dit lieve spelletje heb ik er ineens last van. Met FIFA19 een stuk minder. Zo langzamerhand ben ik wel klaar met FIFA20 en dat na 3 weken.

Eerst mijn complete team maar verkopen tijdens de WL en maandag of dinsdag maar eens kijken of ik zin heb om een nieuw team uit te gaan zoeken.
FIFA 20 is natuurlijk niet meteen een slechte game als je WL niet lukt of je team niet functioneert. Echter begrijp ik wel wat je aan wilt geven, spelers doen soms de meest rare dingen en de dag erop speelt het weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bean77 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:10:
[...]

Begin van fifa nog tips gegeven ;) Ik heb wel daar flink in geïnvesteerd, maar ik wacht nog even want de prijs moet nog wel ff verder stijgen.
Had de munten toen nu niet ;) heb sinds vandaag me investeringen omgezet in coins. Had wel van elk 1 dus toch nog iets aan winst. En net terug van vakantie dus ook geen tijd gehad meer. Maar 500k profit niet slecht in een week :p heb nu weer leuke spelers in mijn team ben ik weer blij mee :) Neymar en mbappe zijn net iets te duur voor mij maar mane en auba zijn net de categorie eronderdoor ook geen slechte.

@llovesoccerx7 hoe bedoel je wel zijn waarde je bedoelt de totw voor potm investment ?

[ Voor 6% gewijzigd door FidoDido op 11-10-2019 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wanneer komt de POTM Auba live?

@FidoDido Nee gewoon om het te gebruiken ingame.

[ Voor 46% gewijzigd door llovesoccerx7 op 11-10-2019 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:15
JJoosterman schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:04:
Oblak is wel explosief gestegen. Tegen de 70.000 coins aan nu.
Mooi, ik heb hem gekocht voor 40.000 en hij is echt lekker goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:17
Er!k schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:04:
Kan iemand uitleggen hoe die nieuwe icon SBC's werken? Hoe kom je aan die zg. wissel icon's?
Is mij ook nog niet duidelijk.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
kw_nl schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:29:
[...]

Is mij ook nog niet duidelijk.
Je kan swap-items verdienen via de doelstellingen. Elke doelstelling is anders en sommigen moet je bijvoorbeeld completen met een full BPL of zelfs full first owner team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:18
Ik wilde een chemistry shadow kopen, maar dat is gewoon niet te doen! Ik heb het geprobeerd met snipen, met de webapp, maar het is onmogelijk om te doen! Of heeft iemand een suggestie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
SH-FR schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:22:
[...]

FIFA 20 is natuurlijk niet meteen een slechte game als je WL niet lukt of je team niet functioneert. Echter begrijp ik wel wat je aan wilt geven, spelers doen soms de meest rare dingen en de dag erop speelt het weer prima.
Heb al eerder geroepen dat deze FIFA niet deugt, al voor de WL. Het heeft momenteel niks, maar dan ook niks met een e-sportsgame te maken als je het mij vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Fraaank schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:45:
[...]

Heb al eerder geroepen dat deze FIFA niet deugt, al voor de WL. Het heeft momenteel niks, maar dan ook niks met een e-sportsgame te maken als je het mij vraagt.
Klopt ook hoor, verlies net een wedstrijd nadat het 2-2 staat en ik 2 keer de paal raak. Tegenstander scoorde dus de 2-3 nadat ik 2 keer vlak na elkaar de paal raakte. 2 van zijn goals waren rebounds.

Denk dat we moeten accepteren dat dit bij FIFA 20 hoort helaas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
Fraaank schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:48:

Ik snap je frustratie, heb in voorgaande Fifa's nooit last van lag gehad en in andere games heb ik altijd lage en stabiele ping, maar deze Fifa heb ik regelmatig dat spelers over het veld lijken te teleporteren, dat valt niet meer te verdedigen. Je zou verwachten dat met de miljoenen die EA met Fifa binnenharkt wel wat fatsoenlijkere servers kan betalen. Op zich ben ik wel een voorstander van dat EA auto defending minder sterk heeft gemaakt, het nadeel is wel dat het ervoor zorgt dat goals wel erg makkelijk vallen als je niet super defensieve custom tactics instelt. Passes zijn inderdaad erg inconsistent, zo vaak dat ballen te hard of te zacht zijn tov de kracht die je meegeeft. Uiteindelijk heb ik ook een nieuw team gehaald om weer een beetje plezier in het spel te krijgen. Lukt deze WL bij mij wat beter dan de vorige, vooral omdat ik het verdedigen wat beter onder de knie begin te krijgen.

Er zitten wel prima Icons bij de Icon Swap Deals als je het mij vraagt. Mid Drogba, Mid Gerrard en Prime Zanetti vind ik persoonlijk de beste uit de reeks. Voor Zanetti starten met een 5 mans verdediging en ingame switchen naar CDM en dan heb je gewoon een Endgame CDM in je team en ook nog eens een green link met Messi als je die kan betalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:22:
Icon swaps zijn wel een stevige grind voor niet bepaald bijzondere rewards
Zit net te kijken dat is echt een dikke grind idd. Pik de wat makkelijke er uit.
Wil graag met mijn eigen team spelen om dan met een csl of mls te spelen vind ik niets.
First owners zijn helemaal pittig die zie ik mezelf niet halen, helemaal online niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
MadMoody schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:44:
Ik wilde een chemistry shadow kopen, maar dat is gewoon niet te doen! Ik heb het geprobeerd met snipen, met de webapp, maar het is onmogelijk om te doen! Of heeft iemand een suggestie?
Wachten tot na de weekend league :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 11:38
Nu gaan mensen expres verliezen op rivals, zodat ze uiteindelijk makkelijke tegenstanders kunnen vinden om de objective te voltooien tenzij je natuurlijk veel first owner spelers hebt die goed zijn. Ik weet niet zo goed wat ik van deze objectives moet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavi2k
Vele POTW zoals hazard T serieus aan het dalen

[ Voor 84% gewijzigd door Xavi2k op 11-10-2019 23:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SH-FR
Nou, de eerste 6 wedstrijden zitten erop, met een actueel record van 3-3.

Wat kan ik zeggen? Ik vind dat FIFA op dit moment helemaal, helemaal niets met skill te maken heeft. 2 van de 3 verliespartijen mis ik werkelijk kans op kans en lijkt de keeper van mijn tegenstander net een octopus. Ondertussen aan de andere kant doet mijn keeper niéts en zit letterlijk elke kans erin. Staat het bijvoorbeeld 2-2, raak ik 2 keer de paal en in de counter scoort mijn tegenstander een rebound.

Ik ben een beetje verslagen moet ik zeggen. Het lijkt wel alsof FIFA willekeurig bepaald wie per wedstrijd de rebounds krijgt, welke keeper ziek keept. Het heeft helemaal niets te maken met dat mijn tegenstanders zo goed zijn. Ik heb er geen verklaring meer voor eerlijk gezegd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 13:50
Gozer je lijkt net harribo man. Leer gewoon afwerken. Die pro's kunnen het toch ook, of laat fifa hen ook verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Hmm, die icon swap uitdagingen zijn niet zo heel gek, alleen een erg lange grind. Ik ga er in ieder geval niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:20
Moet zeggen dat ik steeds minder plezier in deze versie heb, zit zoveel onzin in die allang in de beta-fase opgelost had moeten zijn.

Voorbeelden; Keepers (Zet Courtois of een 49-rated keeper in de goal en je merkt geen verschil), Fitness glitch die na 3 weken nog niet gefixed is, passes die een andere richting in gaan dan waar je indicator staat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SH-FR
Beavbusi schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 23:12:
Gozer je lijkt net harribo man. Leer gewoon afwerken. Die pro's kunnen het toch ook, of laat fifa hen ook verliezen?
Ik wil even duidelijk hebben dat ik niet de beroerdste ben om zelf toe te geven dat ik kansen slecht afmaak. Echter, keepers van mijn tegenstander hebben gewoon veel en veel meer reddingen. Zelfs wanneer ik gewoon rustig ver hoekje afrond, pakt de keeper m weer miraculeus met z’n voet of raak ik weer de paal, terwijl bij mij elke tegenaanval een doelpunt oplevert.

Dit heeft niets te maken met Calimero gedrag, maar het hoort gewoon niet. Nu wederom een wedstrijd verloren en Navas (keeper tegenstander) heeft 14 reddingen verricht. Ik ben werkelijk van de 8 wedstrijden 7 keer beter maar verlies er 5.

Gelukkig ben ik blijkbaar niet de enige die last heeft van dit soort ongein. Als jij t overigens zo goed weet, hoe rond jij kansen af? Ik krijg het gewoon niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 13:50
Ik weet het ook niet zo goed hoor. Maar korte hoek normaal schot werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 22:22
Iemand wat tips voor een NL hybrid team?

Mis vooral een goede cdm met een volledig Nederlands team. Ik heb promes otw en Depay of Malen IF zou leuk zijn erbij.

Ongeveer 150k maar hoor graag of iemand ideeën heeft. Goed linkende Defence of rechterkant bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Die Icon swap ga ik mij niet aan wagen. Ik denk dat het veel te frustrerend is om de grind te doen voor een 'matige' Icon. Deze week maar 'gewoon' verder met de week 3 objectives .

Net verloren van iemand die zijn controller gewoon had weggelegd. Hij scoorde snel de 1-0 en vervolgens maak ik de 1-1, 1-2 en 1-3. Aangezien hij niet echt meer speelde deed ik ook niet meer mijn best. Opeens begint hij uit het niets te spelen en word ik afgeslacht met , uiteindelijk, 5-3... Ik denk dat hij zijn oudere broer oid heeft opgehaald, maar het voelde erg frustrerend ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 19:19
Ambianz schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 23:39:
Iemand wat tips voor een NL hybrid team?

Mis vooral een goede cdm met een volledig Nederlands team. Ik heb promes otw en Depay of Malen IF zou leuk zijn erbij.

Ongeveer 150k maar hoor graag of iemand ideeën heeft. Goed linkende Defence of rechterkant bijv.
De Jong cdm, Kasdorp ra

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
SlqmLqck schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:49:
Nu gaan mensen expres verliezen op rivals, zodat ze uiteindelijk makkelijke tegenstanders kunnen vinden om de objective te voltooien tenzij je natuurlijk veel first owner spelers hebt die goed zijn. Ik weet niet zo goed wat ik van deze objectives moet vinden...
Inderdaad, dus of je nu wel of niet gaat me doen voor die Icon Swap, het gaat online heel frustrerend worden :o SB zijn voor 25% ook al frustrerend dus er gaan komende maand veel mensen afhaken :P :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Zo, flink doorgespeeld vanavond, en uiteindelijk m’n record nog enigszins kunnen opkrikken naar 10-6. Stond op een gegeven moment zelfs 3-5, dramatisch dus.

Team speelde de laatste wedstrijden opeens een stuk beter. Zat nog wel een wedstrijd tussen waarin de Ter Stegen van m’n tegenstander een wereldpot keepte, zuur verlies met 2-1 na een enorme kansenregen. Was opvallend hoe veel beter m’n team de laatste wedstrijden speelde. Lekker combineren en kansen afgemaakt.

Als het me lukt om vorige week (15-14) te verbeteren, ben ik eigenlijk al tevreden. Merk dat ik echt de mechanismen van de game nog moet leren. Griezmann tot nu toe mijn beste speler, veel goals gemaakt. Toch fijn die onverhandelbare Rival Packs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Ik ga denk ik voor Ferdinand of Guardiola voor de Icon SBC. Ik vind deze manier om een icon te verdienen wel top hoor. Zoals ze hebben aangegeven is het op deze manier toegankelijk voor iedereen en je krijgt een nieuwe dimensie door spelers bewust niet te verkopen (had ik hier maar mee gewacht). Als mensen lopen te klagen over grinden... waarom speel je dan in hemelsnaam weekend league. Dat is toch precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Goelan schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 08:19:
Ik ga denk ik voor Ferdinand of Guardiola voor de Icon SBC. Ik vind deze manier om een icon te verdienen wel top hoor. Zoals ze hebben aangegeven is het op deze manier toegankelijk voor iedereen en je krijgt een nieuwe dimensie door spelers bewust niet te verkopen (had ik hier maar mee gewacht). Als mensen lopen te klagen over grinden... waarom speel je dan in hemelsnaam weekend league. Dat is toch precies hetzelfde.
Het doel van FUT is om competive Fifa te spelen. Daar is de weekend league voor. Ik had vorige 42 matches squad battles gespeeld voor elite 1. Terugdenkend voelde dat meer als grinden en werken aan dan leuk fifa spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Goelan schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 08:19:
Als mensen lopen te klagen over grinden... waarom speel je dan in hemelsnaam weekend league. Dat is toch precies hetzelfde.
Niet dat ik klaagde, maar ik ga het iig niet doen. En wellicht het grootste probleem dat ik er mee heb is dat goede spelers bewust in veel lagere divisies gaan spelen om deze doelstellingen proberen te halen . En deze spelers hebben mee4 spelers doordat zij veel meer rewards krijgen dus over het algemeen betere first owner spelers.

[ Voor 12% gewijzigd door 038Zwolle op 12-10-2019 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 16:34
joostmakaay schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 23:27:
Moet zeggen dat ik steeds minder plezier in deze versie heb, zit zoveel onzin in die allang in de beta-fase opgelost had moeten zijn.

Voorbeelden; Keepers (Zet Courtois of een 49-rated keeper in de goal en je merkt geen verschil), Fitness glitch die na 3 weken nog niet gefixed is, passes die een andere richting in gaan dan waar je indicator staat.
Keepers zijn inderdaad raar. Neuer heb ik maar verkocht nadat ik Hradecky IF had gepacked. Maakte voor zijn prijs veel te veel domme fouten.

Fitness glitch hoeven ze echt niet te patchen. Beste feature van FUT20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:05
joostmakaay schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 23:27:

toch heerlijk die conditie glitch? Grootste onzin die er is dat je conditiekaarten miet kopen ofet een fitness team moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Die squad battle uitdaging voor icon swaps lijken mij vrij goed te doen, low rated tegenstanders zijn altijd wel goed te doen op wereldklasse.

De rivals wedstrijden daarin tegen lijken mij een hel. Ik zal gek worden als het mij maar niet lukt om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
In deze Fifa krijg je wel heel snel kaarten zeg. Krijg al een gele kaart als je tegen iemand aan loopt op het middenveld. Kreeg net een rode kaart voor een tackle van opzij waarbij ik nét te laat was. Kon 60 min met 10 man spelen, verlies ik em na verlenging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Pff, je merkt wel in de WL dat spelers verdedigend heel goed zijn. Sommige happen heel de wedstrijd niet met hun centrale duo, terwijl ik daar nogal afhankelijk van ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:34
Nieuwevolger schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:38:
Pff, je merkt wel in de WL dat spelers verdedigend heel goed zijn. Sommige happen heel de wedstrijd niet met hun centrale duo, terwijl ik daar nogal afhankelijk van ben...
Haha dan ben jij mijn favoriete type tegenstander. Ik geniet er van om niet te happen zodat de tegenstander zichzelf vast dribbelt of passed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
SH-FR schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 23:34:
[...]

Ik wil even duidelijk hebben dat ik niet de beroerdste ben om zelf toe te geven dat ik kansen slecht afmaak. Echter, keepers van mijn tegenstander hebben gewoon veel en veel meer reddingen. Zelfs wanneer ik gewoon rustig ver hoekje afrond, pakt de keeper m weer miraculeus met z’n voet of raak ik weer de paal, terwijl bij mij elke tegenaanval een doelpunt oplevert.

Dit heeft niets te maken met Calimero gedrag, maar het hoort gewoon niet. Nu wederom een wedstrijd verloren en Navas (keeper tegenstander) heeft 14 reddingen verricht. Ik ben werkelijk van de 8 wedstrijden 7 keer beter maar verlies er 5.

Gelukkig ben ik blijkbaar niet de enige die last heeft van dit soort ongein. Als jij t overigens zo goed weet, hoe rond jij kansen af? Ik krijg het gewoon niet voor elkaar.
Maar met je keeper spelen is ook wel een skill. Vroeg uitkomen als je ziet dat een speler door gaat lopen kan je redden. Tevens bewegen met de keeper in de goal is belangrijk. Waarschijnlijk zijn je tegenstanders beter in bovenstaande. Daarnaast met afwerken helpt het om een side dribbel te doen, goal ligt zo open. Of idd korte hoek afwerken. Fifa heeft echt niet alleen jouw keeper bugged. Dat ze af en toe wat raars doen of fouten maken klopt zeker, maar dat gebeurd bij iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Terranova schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:54:
[...]

Haha dan ben jij mijn favoriete type tegenstander. Ik geniet er van om niet te happen zodat de tegenstander zichzelf vast dribbelt of passed :+
Ik ben nog wel meer van het pasen tussen de spits en de middenvelders, mede doordat een speler uitspelen lastig is, wanneer er niet gehapt wordt. Tegen zulke tegenstanders moet ik het ook een beetje hebben van een afstand schot erin schieten, alleen zijn mijn middenvelders hier al matig in en heeft iedereen een keeper van 89 rating op goal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:34
Nieuwevolger schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 13:10:
[...]

Ik ben nog wel meer van het pasen tussen de spits en de middenvelders, mede doordat een speler uitspelen lastig is, wanneer er niet gehapt wordt. Tegen zulke tegenstanders moet ik het ook een beetje hebben van een afstand schot erin schieten, alleen zijn mijn middenvelders hier al matig in en heeft iedereen een keeper van 89 rating op goal staan.
een tweetjes werken goed. Ik speel eigenlijk alleen zo omdat ik het bij profclubs moet gebruiken. Aangezien elke aanvaller daar 90+ pace/dribbling/strength is. Instappen is dodelijk daar, maar 't werkt ook uitermate goed in FUT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Xamsix schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:56:
[...]

Maar met je keeper spelen is ook wel een skill. Vroeg uitkomen als je ziet dat een speler door gaat lopen kan je redden. Tevens bewegen met de keeper in de goal is belangrijk. Waarschijnlijk zijn je tegenstanders beter in bovenstaande. Daarnaast met afwerken helpt het om een side dribbel te doen, goal ligt zo open. Of idd korte hoek afwerken. Fifa heeft echt niet alleen jouw keeper bugged. Dat ze af en toe wat raars doen of fouten maken klopt zeker, maar dat gebeurd bij iedereen.
Weet ook wel dat het echt niet alleen mijn keeper is die zo raar doet. Echter van de 6 verliezen minstens 4 waarin ik veel, veel te veel kansen mis en de keeper van m’n tegenstander miraculeus redt, terwijl in de laatste potjes ik mijn kansen op dezelfde manier afmaak. Toen vlogen ze er opeens wel allemaal in. Was toen ook later op de avond en de servers leken ook beter.

Hoe dan ook, ik probeer het niet op de game af te schuiven want ik zal zelf dingen ook anders moeten doen, denk dat ik vooral op het verdedigen moet gaan letten. Ga nu 10-6 en hoop op Goud 2 te kunnen eindigen. Heb gister nog de Lewandowski SBC gedaan. Firmino eruit dus kostte me netto zo’n 40k. Meevaller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Xamsix schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:50:
In deze Fifa krijg je wel heel snel kaarten zeg. Krijg al een gele kaart als je tegen iemand aan loopt op het middenveld. Kreeg net een rode kaart voor een tackle van opzij waarbij ik nét te laat was. Kon 60 min met 10 man spelen, verlies ik em na verlenging :(
Haha ja erg he, 75% van de sliding is gelijk rood, weer een onderdeel dat je eigenlijk gewoon niet moet gebruiken.
Dat buitenspel wordt ik ook helemaal gek van al zo vaak dat de lijn komt en gewoon gelijk is dus geen buitenspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Hoe zie ik in de weekend league hoeveel wedstrijden ik al heb gespeeld ?
Zoek me rot misschien hij ik er helemaal overheen.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Terrestra schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 14:01:
Hoe zie ik in de weekend league hoeveel wedstrijden ik al heb gespeeld ?
Zoek me rot misschien hij ik er helemaal overheen.
Schedule!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Irritant dat ze die schedule niet gefixed hebben net als die fitness glicht. Toch wel erg slecht van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Terranova schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 13:14:
[...]

een tweetjes werken goed. Ik speel eigenlijk alleen zo omdat ik het bij profclubs moet gebruiken. Aangezien elke aanvaller daar 90+ pace/dribbling/strength is. Instappen is dodelijk daar, maar 't werkt ook uitermate goed in FUT
Ik merk bij 1-tweetjes, dat wanneer de persoon met de middenvelder verdedigd, de verdediger mee loopt met de speler waar je het 1-tweetje mee uitvoert, wat het extra lastig maakt.

Kom er trouwens net achter dat bergwijn, rechtsbenig is, terwijl toen ik hem er van uit ging dat hij linksbenig was. Vandaar al die zwakke schoten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Nieuwevolger schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:44:
Die squad battle uitdaging voor icon swaps lijken mij vrij goed te doen, low rated tegenstanders zijn altijd wel goed te doen op wereldklasse.

De rivals wedstrijden daarin tegen lijken mij een hel. Ik zal gek worden als het mij maar niet lukt om te winnen.
Kan je zeggen ook die squad battles zijn irritant, net met eredivisie team tegen 80 rated dat valt vies tegen ;) verloor ervan zelfs wel op de bekende sqb manier zelf 4x paal en cpu 1x en raak :p dan moet je idd die 70 rated en lager hebben, laat ik net telkens 80+ krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
FidoDido schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 14:18:
[...]

Kan je zeggen ook die squad battles zijn irritant, net met eredivisie team tegen 80 rated dat valt vies tegen ;) verloor ervan zelfs wel op de bekende sqb manier zelf 4x paal en cpu 1x en raak :p dan moet je idd die 70 rated en lager hebben, laat ik net telkens 80+ krijgen...
Sterker nog by far het slechtste onderdeel, niet tegenop te voetballen. Nog nooit zoveel wedstrijden verloren, tegengoals zijn zo voorspelbaar. De gekste dingen komen voorbij, net gooit mn keeper van een meter afstand zn eigen medespeler tegen zn hoofd, dat heb ik nog nooit gezien in echt voetbal.....oh foutje dit spel heeft niks met voetbal te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
jerommeke96 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 14:26:
[...]

Sterker nog by far het slechtste onderdeel, niet tegenop te voetballen. Nog nooit zoveel wedstrijden verloren, tegengoals zijn zo voorspelbaar. De gekste dingen komen voorbij, net gooit mn keeper van een meter afstand zn eigen medespeler tegen zn hoofd, dat heb ik nog nooit gezien in echt voetbal.....oh foutje dit spel heeft niks met voetbal te maken.
Legendary kon ik altijd gemakkelijk maar dat lukt mij nu alleen tegen 80 rated en lager met mijn goede team nu. Dus met doelstellingen pik ik echt de makkelijke eruit wil die 4 swap coins nog wel halen maar merk nu al meer frustratie haha
Dat met die keeper is geen toeval want had vandaag exact hetzelfde ik wil naar links uitgooien met mijn keeper gooit die in hem in het midden naar mijn tegenstander zijn hoofd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Pff heb nog 6 wedstrijden om 3 wedstrijden te winnen om gold 3 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Dacht al dat het te goed ging. Stond op 11-5 en begin inmiddels alles te verliezen. Latje schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:03:
Pff heb nog 6 wedstrijden om 3 wedstrijden te winnen om gold 3 te halen.
verdeel je wedstrijden over de dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Wtffff, ik was die vriendschappelijke wedstrijd doelstelling aan het doen. Ben ik eigen goals aan het maken om te voorkomen dat die vent niet leaved. Wordt je bij de 4e elfde goal uit de wedtrijd gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Nieuwevolger schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:36:
Wtffff, ik was die vriendschappelijke wedstrijd doelstelling aan het doen. Ben ik eigen goals aan het maken om te voorkomen dat die vent niet leaved. Wordt je bij de 4e elfde goal uit de wedtrijd gezet.
De 3e denk ik hoor, bij 3e eigen goal word je er altijd uit gegooid
Wat een josti's spelen dit spel he, die vriendschappelijke troep speel je toch alleen voor de doelstellingen toch, dan zorg je toch dat je die beide even haalt en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
jerommeke96 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:51:
[...]

De 3e denk ik hoor, bij 3e eigen goal word je er altijd uit gegooid
Wat een josti's spelen dit spel he, die vriendschappelijke troep speel je toch alleen voor de doelstellingen toch, dan zorg je toch dat je die beide even haalt en klaar.
Zelfs wanneer ik spelers wegtrek of Als ik de bal naar de keeper speel en daarna niks doe, missen ze...

Wel gek, de goals voor vriendschappelijke wedstrijden telde niet, maar wel voor scoor 2 goals met een epl of ligue 1 speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ga nu 11-4, denk dat ik nooit een beter record heb gehad na 15 wedstrijden. Zou mooi zijn om een keer Goud 1 te kunnen halen. En dat met nog steeds een matig Eredivisieteam met oa Viergever, Rosario en Guti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:13:
Ga nu 11-4, denk dat ik nooit een beter record heb gehad na 15 wedstrijden. Zou mooi zijn om een keer Goud 1 te kunnen halen. En dat met nog steeds een matig Eredivisieteam met oa Viergever, Rosario en Guti.
Waarom gooi je er geen betere Nederlandse spelers bij uit het buitenland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:13:
Dat is een mooi resultaat, zeker met zo'n team. Aan het begin van de WL speelde ik nog een tijdje met een goedkoop fitness team om met m'n main team af te wisselen, merkte dat het een stuk lastiger was om daar mee te winnen. Aangezien de fitness glitch er is, daar maar vanaf gestapt en alleen nog met m'n main team gespeeld.

Ik merk wel dat ik bijna altijd een reeks van win en dan weer loss streaks heb in de WL. Aangezien ik op zondag meestal weinig tijd heb om te spelen prop ik zoveel mogelijk wedstrijden op vrijdag en zaterdag. Zat net nog op 11 wedstrijden om Goud 3 te halen, dat zijn er nu nog maar 8, 3 losses achter elkaar. Maar even een break zodat hopelijk de skill matching van EA doorheeft dat het me aan lagere ELO tegenstanders moet koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik vind het niveau verschil van sommige spelers wel heel bijzonder in de WL. De ene keer kom je tegen echt goeie spelers tegen, de andere keer weer een gast met een spits van 2000 coins en die niet goed kan verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Stond op 11 winst en 5 verlies. Inmiddels sta ik op 12 winst en 11 verlies. Ballen op de lat, klutsgoals tegen en net een potje 22 schoten, 7 schoten tegen, 5-4 verloren. Tsja. Het is mn eigen schuld, maar wat een frustrerend weekend league is dit.

Morgen geen tijd, dus ik speel vandaag door. Hoop dat ik nog 2 keer kan winnen in de resterende 7, want anders haal ik niet eens goud 3.

Pagina: 1 ... 27 ... 185 Laatste