Wil nog even wachten met geld uitgeven, maar moet eigenlijk ff kijken wat de prijzen voor sommige spelers nu zijn inderdaad. Vooral centraal achterin heb ik het lastig, maar daar heeft Nederland ook weinig opties volgens mij (naast Van Dijk).Nieuwevolger schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:29:
[...]
Waarom gooi je er geen betere Nederlandse spelers bij uit het buitenland?
Ja, je merkt wel dat het dubbeltje vaak de verkeerde kant op valt in gelijkwaardige potten tegen betere teams, omdat ze simpelweg beter kunnen afwerken of er vaker een afstandsschot oid in kunnen jassen. De komende week ook even kijken naar versterkingen, maar voor nu gaat het dus prima. Overigens herken ik de win- en verliesreeksen ook inderdaad.mar101 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:29:
[...]
Dat is een mooi resultaat, zeker met zo'n team. Aan het begin van de WL speelde ik nog een tijdje met een goedkoop fitness team om met m'n main team af te wisselen, merkte dat het een stuk lastiger was om daar mee te winnen. Aangezien de fitness glitch er is, daar maar vanaf gestapt en alleen nog met m'n main team gespeeld.
Ik merk wel dat ik bijna altijd een reeks van win en dan weer loss streaks heb in de WL. Aangezien ik op zondag meestal weinig tijd heb om te spelen prop ik zoveel mogelijk wedstrijden op vrijdag en zaterdag. Zat net nog op 11 wedstrijden om Goud 3 te halen, dat zijn er nu nog maar 8, 3 losses achter elkaar. Maar even een break zodat hopelijk de skill matching van EA doorheeft dat het me aan lagere ELO tegenstanders moet koppelen.
Overigens probeer ik ook na elke +- 3 potjes even een korte pauze te nemen, dat helpt echt. Zelfs als ik niet gefrustreerd ben, ga ik minder spelen na een lange tijd, word bijv voorspelbaarder.
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2019 16:46 ]