Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
FidoDido schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:02:
[...]

Dit is wel echt waanzin hoor die upgrade packs bij mij, denk nog 1tje doen koop 4 spelers erbij krijg ik daar tots gnarby uit.
Al die guarantee zijn regelrechte meuk en deze redelijke cheap packs ten opzichte van de guarentee is gewoon raak 8)7 pack weight zegt echt geen ene drol gewoon feit.

Zit alleen met een chem probleem krijg het net niet op 100 chem nu mijn voorhoede zit op 7 en 8 chem.
Moet mertens denk ik zien te vervangen maar denk ondanks deze chemistry dat dit als nog een lekker team is :)
https://www.futbin.com//20/squad/10439444
Mocht je nog centen hebben dan kan je de Coutinho SBC doen (kan je ook rustig aan doen, heeft geen aflooptijd) want dan komt Gnabry maar ook Richarlison op full chem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:06
Vanavond even wat Rivals gespeeld in de divisie waar k blijf thuis horen namelijk 9 🤣

Wat een diversiteit aan team. Enorme TOTS teams die je van de mat tikken alsof ze te laag zitten maar ook die er niks van kunnen en dan de swaps teams nog 🤪 echt een leuke pot gespeeld. 4-1 achter met een rode kaart voor de tegenstander, uiteindelijk 5-4 gewonnen. Zowaar plezier gehad :)

Twijfel nog wel wat over m'n elftal kwa balans, zola is geweldig maar soms wat te klein en makkelijk van de bal te zetten. Als er iemand nog een tip heeft dan hoor ik het graag :)

https://www.futbin.com/20/squad/15588974

Zoals k het zie heb k namelijk een Italiaanse icon nodig om de boel op 10 chem te houden :) (budget 400k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Elke week blijkt het moment om TOTTS spelers zo goedkoop mogelijk in te gaan kopen op een andere dag te vallen. De daling in prijs omtrent de Bundesliga spelers wilt nog niet echt vlotten.

[ Voor 13% gewijzigd door Koning-Admiraal op 20-05-2020 00:00 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:02
Augy schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 23:48:

Twijfel nog wel wat over m'n elftal kwa balans, zola is geweldig maar soms wat te klein en makkelijk van de bal te zetten. Als er iemand nog een tip heeft dan hoor ik het graag :)

https://www.futbin.com/20/squad/15588974

Zoals k het zie heb k namelijk een Italiaanse icon nodig om de boel op 10 chem te houden :) (budget 400k)
Socrates 89? Braziliaans, 4 sm en 5 wf, bonkiger type dan Zola en ruim binnen budget.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Valandil schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 19:58:
Opzich is er niks mis mee om even te willen juichen na een zwaar bevochten en verdiend doelpunt.
Alleen hou het simpel.

Soms juich ik, maar meestal niet.
Bij een frommel/ lucky goal juich ik met de “excuses / sorry celebration om aan te geven dat het meer geluk dan skills was.
Gisteravond voor het eerst sinds langs tijd iemand het juichen gegund.
Spannende pot, weinig kansen over en weer, goed veldspel van beiden en hij maakte een prachtige verdiende goal in de 90 +1. Uitgebreid juichen, maar dat had ik ook gedaan denk ik

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

cubert20 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 17:19:
Jongens ik heb ook nog wat feiten waar ik als ik maar lang genoeg voor doorzoek altijd wel iets kan vinden wat mijn mening staaft.

De aarde is plat
corona komt van 5g
autisme komt door vaccinaties
Speciaal voor jou.

"It is easier to fool people than to convince them they have been fooled."

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
_Uploader_ schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 06:40:
[...]

Socrates 89? Braziliaans, 4 sm en 5 wf, bonkiger type dan Zola en ruim binnen budget.
Gaat politano naar 7 :p

Ik wacht serie a en L1 TOTSSF even af kwa ombouw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 12:19

bebopper

I'm an absolute beginner...

Weet iemand wat die s.chem dropdown is bij futbin in de compare?

Die p.chem dat zal de player chemistry zijn, maar die andere?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ef7eP4ucDCFRFgpaFT5HU-YknM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Udt3aC2twLKx2Agg13TuKprA.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

bebopper schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:55:

[Afbeelding]
Squad Chem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
bebopper schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:55:

[Afbeelding]
Squad Chem. Dus de totale chemistry van je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Augy schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:54:
[...]

Gaat politano naar 7 :p

Ik wacht serie a en L1 TOTSSF even af kwa ombouw :)
Dat lijkt me ook de beste optie en dan b.v. een weekje wachten totdat de prijzen wat gedaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Arwintju schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:57:
[...]

Squad Chem. Dus de totale chemistry van je team.
Thx! Ja, als jullie dat nu zo zeggen is het opeens heel logisch :P Ik kwam er gewoon niet op waar die 's' voor stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Valandil schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:53:
[...]

Gerechtigheid!!! Stomme geshush!
Echt zo kinderachtig.... nogmaals ik mis de celebration dat je gewoon de bal kan pakken.
Die zit er gewoon toch nog in? Gewoon naar de bal rennen als je gescoord hebt en met A/kruisje de bal oppakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Aan het juichen erger ik me normaal gesproken niet maar het heeft voor mij ook geen enkele meerwaarde. Ik zou graag kunnen instellen dat ik i.p.v. het juichen en lange herhaling zie van het tegendoelpunt vanuit een goed camerastandpunt. Ik weet dat het ook achteraf kan maar dan sla ik het bijna altijd over.

Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik vind het jammer dat de tegenstander een mooie goal soms gelijk weg klikt. Soms zelfs nadat hij wel eerst onnodig lang heeft lopen juichen...

Zelfs probeer ik het juichen zo snel mogelijk weg te klikken zodat ik de herhaling kan zien, maar die klik ik meestal ook snel weg omdat het camera standpunt dan tegen valt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:39
Gemiddeld rivals div. 6 potje:

1-0 achter, uitgebreide celebration en herhaling
1-1 gelijk, L1+R1
2-1 achter, uitgebreide celebration en herhaling
3-1 achter, uitgebreide celebration en herhaling
3-2 achter, L1+R1
1e Rode kaart tegenstander
3-3 gelijk, thumb up celebration, ik vond hem wel passend
2e Rode kaart tegenstander, penalty voor mij
.. tegenstander leaved, gelijk spel :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Spoel normaal elke herhaling door, maar gisteren was er weer eentje die na 4 minuten voorkwam en direct begon te shushen. Uiteindelijk 4-1 gewonnen en bij elke goal lopen te shushen, daar geniet ik dan echt van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
DeeleNL schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 13:14:

1-1 gelijk, L1+R1
3-2 achter, L1+R1
Dat had ik ook was vorige week terug gezakt tot 1100 Rivals punten 5e divisie. En de wedstrijden waren gewoon niet leuk om te spelen.

Nu weer terug op 1470 punten en leuke potjes gehad waarbij beide teams vaak aanvallend spelen :)

Volgens mij zijn de lagere divisies het ergste... Maar de gameplay is echt goed de laatste paar weken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Het is niet te geloven, een paar dagen geleden postte ik dat ik al een tijdje geleden mijn team had verkocht en alle redelijk hoge ratings (86 en hoger), maar ik las ergens in de comments dat 83+ nu veel waard was....

Ik ben zojuist boven de 10 miljoen coins uitgekomen 8)7

Dat betekent dat ik echt een ongelofelijk team kan maken, het leek me leuk als jullie daarbij zouden helpen.

Wat zou jij maken met 10 miljoen? Zat te denken om Lewandowski met 2 icons in de spits te zetten. Son linkervleugel. Fut birthday Bale rechtervleugel... of misschien toch Messi?

Nouja, heb wat inspiratie nodig :)
Edit: opstelling maakt niet zoveel uit, ik ga waarschijnlijk 4231 spelen.
Prime Zanetti en Prime Essien en PM Overmars zitten nog op de bank :p

[ Voor 9% gewijzigd door Hassiebassie op 20-05-2020 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Hassiebassie schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 13:38:
Het is niet te geloven, een paar dagen geleden postte ik dat ik al een tijdje geleden mijn team had verkocht en alle redelijk hoge ratings (86 en hoger), maar ik las ergens in de comments dat 83+ nu veel waard was....

Ik ben zojuist boven de 10 miljoen coins uitgekomen 8)7

Dat betekent dat ik echt een ongelofelijk team kan maken, het leek me leuk als jullie daarbij zouden helpen.

Wat zou jij maken met 10 miljoen? Zat te denken om Lewandowski met 2 icons in de spits te zetten. Son linkervleugel. Fut birthday Bale rechtervleugel... of misschien toch Messi?

Nouja, heb wat inspiratie nodig :)
Met wat voor opstelling speel je, ik zal wel wat leuks bouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Wulfric92 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 13:41:
[...]

Met wat voor opstelling speel je, ik zal wel wat leuks bouwen ;)
Mag je zelf weten. Waarschijnlijk 4231. Heb nog Prime Zanetti en Prime Essien voor extra op te vullen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hassiebassie op 20-05-2020 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Hassiebassie schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 13:47:
[...]

Mag je zelf weten. Waarschijnlijk 4231. Heb nog Prime Zanetti en Prime Essien voor extra op te vullen :)
Een redelijk team gemaakt ;)

https://www.futbin.com/20/squad/16157779

Ikzelf heb Cazorla op lm staan met een Hunter kaartje erop.

Reus ook op de vleugel. Seedorf als cam en Essien als cdm.

En 2 beesten in de spits haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

DeeleNL schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 13:14:

1-1 gelijk, L1+R1
3-2 achter, L1+R1
Aaah zalig toxic....
Als het mij is toegestaan, gemiddeld rivals potje div. 7

Start opstelling tegenstander.
Icon Gullit 88 en Ronaldo 94
Tots Messi, Richarlison, Varanus oftewel godlike team

Aftrap, en ja Kick-off-glitch is er nog steeds: 1-0 voor hem
10e minuut 2-0 voor hem
13e minuut 3-0 voor hem
44e minuut Eyyy daar is die weer de bekende net voor de fluit via de rebound langs mijn Ter Stege 4-0(waarom houdt hij niet de ballen die zijn Ter Stege wel houdt?)
49e minuut hij pakt alle ballen op het middenveld owja 5-0
80e minuut, ik krijg de controle over het spel.
89e minuut 5-1 omdat ik opeens wel een dragback kan doen in de 16.
90e minuut ik vraag mij af waarom ik in hemelsnaam dergelijke tegenstanders krijg gematched.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:28
simons schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 13:56:
[...]

Aaah zalig toxic....
Als het mij is toegestaan, gemiddeld rivals potje div. 7

90e minuut ik vraag mij af waarom ik in hemelsnaam dergelijke tegenstanders krijg gematched.
Komt omdat vanwege objectives goede spelers verspreid zitten over verschillende divisies.
Ik ben redelijk slecht, maar niet zo slecht dat ik onlangs compleet werd weggetikt in Div 9.
Had helemaal niks in te brengen. Eindstand was 6-1. Uiteraard was hij bezig objectives te halen als ik naar zijn team keek.

Hierdoor kan je het ene potje dik winnen, de volgende dik verliezen en ook gelijkwaardig tegenkomen.
Objectives zijn leuke toevoeging om leuke spelers bij te krijgen, maar dit is wel een enorm nadeel dat het met zich meebrengt.

Genoeg spelers die hun team laag in Rivals houden en vlammen tijdens weekend league.
Het is soms TE competitief geworden. Alles voor de win, packs en je tegenstander trollen.

Ik snap niet dat EA het geshush uit het spel haalt. Het frustreert meer spelers dan het plezier geeft.
Fraaank schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:24:
[...]

Die zit er gewoon toch nog in? Gewoon naar de bal rennen als je gescoord hebt en met A/kruisje de bal oppakken?
Alleen als je achter staat in de laatste 10 minuten ofzo...

[ Voor 25% gewijzigd door Valandil op 20-05-2020 14:33 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QTarantino
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:43
*snip* illegaal

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 20-05-2020 15:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Deze game is heel snel heel toxic aan het worden.

Lees posts over je tegenstander lag geven zodat je kan winnen.
Scripts om te autobuyen etc. Geshush van tegenstander omdat ze willen dat je quit zodat zij als Div4 speler in Div9 sneller hun objectives kunnen halen etc. etc. etc.

Ik speel het spel omdat ik voetbal leuk vind. Leuk vind om aan een team te bouwen en niet steeds tegen de AI wil voetballen (die wordt te voorspelbaar).

Als ik nu alleen maar TOTS teams tegen kom in lage divisies, doet dat echt afbreuk aan mijn speelplezier.
Wat dat betreft kan EA beter een voorbeeld nemen aan PES. Goede topspelers zijn gewoon heel toegankelijk en vrij snel verkrijgbaar.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 22:22
Valandil schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:16:

Als ik nu alleen maar TOTS teams tegen kom in lage divisies, doet dat echt afbreuk aan mijn speelplezier.
Wat dat betreft kan EA beter een voorbeeld nemen aan PES. Goede topspelers zijn gewoon heel toegankelijk en vrij snel verkrijgbaar.
Eens met het 1e deel van je post maar moet wel zeggen dat een TOTS team inmiddels toch wel erg toegankelijk is geworden.

Je kunt prima met spelers van +- 50k per stuk een goed team neerzetten. (Even wat random voorbeelden die te binnen schieten zijn Taarabt 92 en Sosa 92) Dan is het natuurlijk de kunst om daar een 100 chem team van neer te zetten.

Verder heb je ook de mogelijkheid gehad om relatief snel minimaal 1 icon op te pikken. Oké het zal dan nog steeds moeilijk zijn tegen een TOTS Rashford, Mbappe etcetera maar je zou wel goed weerstand moeten kunnen bieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Had het gisteren idd ook al gepost, divisie 9 gaat echt alle kanten op. Zijn avonden dat k met 2 potjes er helemaal klaar mee ben.

Dat in combinatie met de 'park-the-bus' teams die alleen maar achterin hangen maakt een potje lekker gamen nagenoeg uitgesloten helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:22:
Had het gisteren idd ook al gepost, divisie 9 gaat echt alle kanten op. Zijn avonden dat k met 2 potjes er helemaal klaar mee ben.

Dat in combinatie met de 'park-the-bus' teams die alleen maar achterin hangen maakt een potje lekker gamen nagenoeg uitgesloten helaas
er zijn genoeg hier die altijd wel een paar friendlies willen spelen, sowieso heb ikzelf het meeste progressie geboekt door de friendlies hier omdat je altijd vragen kan stelen over hoe/waarom waarbij je met anonieme potjes meestal alleen maar aannames kan maken over speelstijl/tactieken van je tegenstander.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
simons schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:49:
[...]

Speciaal voor jou.

"It is easier to fool people than to convince them they have been fooled."
leuke quote, maar werkt altijd 2 kanten op.
in het geval van een complottheorie wordt er altijd 1 iemand voor de gek gehouden.
De vraag is alleen wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13

Lees posts over je tegenstander lag geven zodat je kan winnen.
Scripts om te autobuyen etc. Geshush van tegenstander omdat ze willen dat je quit zodat zij als Div4 speler in Div9 sneller hun objectives kunnen halen etc. etc. etc.

Ik speel het spel omdat ik voetbal leuk vind. Leuk vind om aan een team te bouwen en niet steeds tegen de AI wil voetballen (die wordt te voorspelbaar).

ene kant wel andere kant. Doordat ik nu sinds een weekje of 2 pas gullit90 heb, had ik wel heel lang een doel. Nu heb ik mijn team zo'n beetje klaar en mis ik een doel.. Als je in begin alles al heel snel krijgt is het speel plezier nog sneller weg?
Haalt het plezier voor de handelaars ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
fifanoob schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:35:
[...]

ene kant wel andere kant. Doordat ik nu sinds een weekje of 2 pas gullit90 heb, had ik wel heel lang een doel. Nu heb ik mijn team zo'n beetje klaar en mis ik een doel.. Als je in begin alles al heel snel krijgt is het speel plezier nog sneller weg?
speel nog steeds voor een doel: objective spelers die vervolgens met hun hoge rating in wellicht een leuke sbc kunnen

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
fifanoob schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:35:
[...]

Zo had ik mij base Cruyff tot doel gesteld. Kan hem inmiddels halen maar ik heb het nog niet gedaan. Waarom? Dan heb ik geen nieuw doel om nog voor te spelen. Als corona niet had toegeslagen en het EK er was geweest zou EA ongetwijfeld een toernooi erin knallen voor extra nieuwe spelers. Maar nu? Ik heb het gevoel dat ik uitgespeeld ben.

De komst van TOTS maakt dat niet anders. Al blijf ik twijfelen over:
1. Cruyff kopen, CB's en middenveld opvullen met TOTS Kroos, Casemiro, Militao en storyline Umtiti.
2. Cruyff niet kopen maar een volledig NL icon team halen: prime Koeman, prime Seedorf, prime Kluivert, prime Bergkamp, prime Van Basten en ik heb al PM Overmars/Sar naast Reguilon en Ramos als LB/RB.

Zeg maar: la liga TOTS squad vs zo goed als volledig NL Icon squad. Ramos/Reguilon zijn specswise beter dan een Hateboer/Van Aanholt WR.

[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 20-05-2020 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Joosie200 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:47:
[...]

Zo had ik mij base Cruyff tot doel gesteld. Kan hem inmiddels halen maar ik heb het nog niet gedaan. Waarom? Dan heb ik geen nieuw doel om nog voor te spelen. Als corona niet had toegeslagen en het EK er was geweest zou EA ongetwijfeld een toernooi erin knallen voor extra nieuwe spelers. Maar nu? Ik heb het gevoel dat ik uitgespeeld ben.

De komst van TOTS maakt dat niet anders. Al blijf ik twijfelen over:
1. Cruyff kopen, CB's en middenveld opvullen met TOTS Kroos, Casemiro, Militao en storyline Umtiti.
2. Cruyff niet kopen maar een volledig NL icon team halen: prime Koeman, prime Seedorf, prime Kluivert, prime Bergkamp, prime Van Basten en ik heb al PM Overmars/Sar naast Reguilon en Ramos als LB/RB.

Zeg maar: la liga TOTS squad vs zo goed als volledig NL Icon squad. Ramos/Reguilon zijn specswise beter dan een Hateboer/Van Aanholt WR.
Waarom niet beide? Begin met 1 en als je dat zat bent verkoop je alles en koop je het andere team.

Dat er geen doelen meer zijn is altijd het probleem na TOTS. Veel te verbeteren valt er niet meer aan je team daarna. Had ook gehoopt dat ze TOTS helemaal over zouden slaan of dat dit pas zou komen als de competities helemaal afgelopen zijn. Deze TOTS weken zijn heel leuk, ik speel elke keer met nieuwe teams, afhankelijk van mijn picks maar daarna wordt het helaas wel wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Valandil schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:37:
[...]

speel nog steeds voor een doel: objective spelers die vervolgens met hun hoge rating in wellicht een leuke sbc kunnen
met als doel? Als je r9 bv in december al hebt doe je die objectives echt niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
sjakieman schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 16:07:
[...]

Waarom niet beide? Begin met 1 en als je dat zat bent verkoop je alles en koop je het andere team.

Dat er geen doelen meer zijn is altijd het probleem na TOTS. Veel te verbeteren valt er niet meer aan je team daarna. Had ook gehoopt dat ze TOTS helemaal over zouden slaan of dat dit pas zou komen als de competities helemaal afgelopen zijn..
Whynotboth.gif is omdat ik niet zoals Nick Run the fut market even 5 miljoen liquide heb om spelers uit te proberen en EA tax te pakken per transactie bij dermate dure spelers. Als ik base Cruyff koop en hij zakt naar de 1.2 mil in de tussentijd ben ik tov nu 1/3e aankoopprijs kwijt. Ik kan nu nog Yedder/Messi/Neymar verpatsen en zo wat opvullen met TOTS spelers maar daarna verwacht ik niet na verkoop nog genoeg geld over te houden voor een uiteindelijk zo goed als volledig NL elftal.

Dus het is het een of het ander. En zeker in dit stadium waarin de markt gewoon doodbloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Joosie200 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 16:25:
[...]

Whynotboth.gif is omdat ik niet zoals Nick Run the fut market even 5 miljoen liquide heb om spelers uit te proberen en EA tax te pakken per transactie bij dermate dure spelers. Als ik base Cruyff koop en hij zakt naar de 1.2 mil in de tussentijd ben ik tov nu 1/3e aankoopprijs kwijt. Ik kan nu nog Yedder/Messi/Neymar verpatsen en zo wat opvullen met TOTS spelers maar daarna verwacht ik niet na verkoop nog genoeg geld over te houden voor een uiteindelijk zo goed als volledig NL elftal.

Dus het is het een of het ander. En zeker in dit stadium waarin de markt gewoon doodbloed.
Vanaf nu zal er niet zo heel meer aan de prijzen veranderen gok ik. En als dat wel gebeurd dan zakt of stijgt zowat elke speler. Dus kan je ook goedkoop weer inkopen.

En het is zo makkelijk om spelers voor meer te verkopen dan de huidige waarde. Vandaag nog verkocht ik Messi voor 85k meer dan zijn huidige prijs en Goode TOTS voor meer dan het dubbele van zijn huidige prijs (dubbele zelfs van zijn maximale waarde ooit op futbin). Dat is ook mijn tactiek. Ik heb geen zin om te traden of te grinden voor untradables maar list gewoon elke speler voor een veel te hoge prijs. Elke keer als ik mijn telefoon pak relist ik alle spelers voor 1 uur. Zo verkocht ik iets van 9x 82 rated spelers voor 7,5k per stuk na de SBC van gisteren. Dus behalve als een speler na maanden heel erg in waarde is gezakt, maak ik er altijd winst op na aftrek van de ea tax. Enige wat je nodig hebt is wat geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 16:55:
[...]

Vanaf nu zal er niet zo heel meer aan de prijzen veranderen gok ik. En als dat wel gebeurd dan zakt of stijgt zowat elke speler. Dus kan je ook goedkoop weer inkopen.
Ultimate TOTS zal nog voor een extra dip zorgen, maar dan is het ook wel weer voorbij.

Vraag me alleen af wat EA gaat doen nu sommige competities waarschijnlijk weer gaan starten icm gemiste revenue van EK promo. Er gaat simpelweg nog iets komen na futties dit jaar, maar wat :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Er staat momenteel 4 TOTS(+ moments) kaarten in de objectives die je kunt vrijspelen. Dit waren er meer. Ook zijn er vrij goedkope SBC's geweest voor wat TOTS kaarten. Het niet hebben van TOTS-kaarten kan dan ook eerder aan jezelf liggen dan aan de tegenstander.

Neemt niet weg dat Rivals helemaal naar de *piep* is natuurlijk door objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 16:58:
[...]

Ultimate TOTS zal nog voor een extra dip zorgen, maar dan is het ook wel weer voorbij.

Vraag me alleen af wat EA gaat doen nu sommige competities waarschijnlijk weer gaan starten icm gemiste revenue van EK promo. Er gaat simpelweg nog iets komen na futties dit jaar, maar wat :)
Klopt en na Ultimate zullen de prijzen weer wat stijgen geloof ik. Misschien komt er nog een TOTS maar beter kunnen ze de spelers toch niet meer maken dus is dat niet echt interessant. De TOTS spelers van nu blijven tot FIFA 21 toch top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:39
Voor mij zijn woensdag middag/avond en donderdag de meest slechte dagen om rivals te spelen.

Ik heb me net van div 7 naar 6 gewerkt en kom alleen maar try hards tegen. Alle beschikbare pauzes toepassen, celebration, herhalingen etc. Afgewisseld met de gebruikelijke ‘surprise physics’ als de ene CB die over de andere CB struikelt, schot van de tegenstander die geblockt wordt maar van der Sar duikt, staat op en de bal rolt langzaam langs hem de goal in, terwijl hij tevergeefs een showduik inzet die kant noch wal raakt..

Ik kan het beste maar in het weekend Rivals spelen, dan spelen 9 van de 10 tryhards in de WL :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Bossie schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 16:58:
[...]

Ze hadden al gezegd dat ze weer met TOTW zouden beginnen na TOTSSF als de competities zouden beginnen, maar je krijgt dan mogelijk allemaal spelers die eigenlijk niks toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
DeeleNL schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 17:17:
Ik kan het beste maar in het weekend Rivals spelen, dan spelen 9 van de 10 tryhards in de WL :')
Heb ik afgelopen weekend ook gedaan. Bevalt me een stuk beter. Vijftien tot twintig potten rivals gedaan met als resultaat: Reguilon geunlockt, dik bovenin divisie 9 en nu nog steeds rank I met 28k aan punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
FidoDido schreef op maandag 18 mei 2020 @ 19:24:
4 upgrade Packs Bundesliga 2x tots helaas dit keer slechte Hradecky en Niederlechner.
Maar mooi sbc fodder voor de guarentee ;) en 2x in maar 4 upgrade Packs is een dikke plus denk ik :)
Ik had nog een paar untradable BL spelers dus dacht doe 'm ook een keer: Hummels TOTS!

Daarna natuurlijk gelijk nog een keer geprobeerd maar toen was een 81 speler het hoogste resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:28
Bossie schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:18:
[...]

Gnabry staat op mijn lijstje voor donderdag, hopelijk gaat hij nog <400k :)

Zat zojuist nog even naar mijn team te kijken maar met Kroos, SBC Kimmich/Goretzka sla ik Witsel toch over.
Gnabry speelt wel lekker speel hem in de 352 op ST als afmaker. Over de 352 gesproken de CAM is zoals in de guide die je deelde echt de afmaker heb daar zelf richarlison staan

Wat mij wel opvalt is dat de lm en rm soms uit positie lopen dan lopen ze in 1x centraal zelf ook ondervonden? In een counter wel gevaarlijk of ik speel nog iets te direct of met te veel risico

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 18:04:
[...]

Gnabry speelt wel lekker speel hem in de 352 op ST als afmaker. Over de 352 gesproken de CAM is zoals in de guide die je deelde echt de afmaker heb daar zelf richarlison staan

Wat mij wel opvalt is dat de lm en rm soms uit positie lopen dan lopen ze in 1x centraal zelf ook ondervonden? In een counter wel gevaarlijk of ik speel nog iets te direct of met te veel risico
Ik heb tot nu toe alleen maar een paar potjes offline gespeeld met maar een gameplan. Heb nu Fred en TOTSSF Rashford op de vleugels en dat gaat prima (beide high/high en stamina for days).

Offline gaat het overigens vrij lastig, ik ben gewend meer conservatieve 352's te spelen waarbij alles meer compact is. Sowieso heb ik altijd het gevoel dat de AI bepaalde presets waardoor het lastig is (i.e. als je heel agressief start, is de AI dat ook de hele pot. met 352 lijkt de AI tot nu steeds via de vleugels mijn defence te overloaden).

Morgen maar eens zien wat het team word, hoewel ik nu ook prima tevreden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Weet iemand of de TOTSSF spelers eigenlijk ook in de Fut Champ Upgrade SBC zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Pompi schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 18:17:
Weet iemand of de TOTSSF spelers eigenlijk ook in de Fut Champ Upgrade SBC zitten?
Ja zitten er in. Heb zelf TAA TOTSSF uit zo'n pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Frantz schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 18:21:
[...]

Ja zitten er in. Heb zelf TAA TOTSSF uit zo'n pack.
Not bad, maakt het wel verleidelijk om het te doen maar ik denk dat de kans om nog steeds een 86 rated speler te krijgen helaas velen malen hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 18:24:
[...]

Not bad, maakt het wel verleidelijk om het te doen maar ik denk dat de kans om nog steeds een 86 rated speler te krijgen helaas velen malen hoger is.
die kan ik bevestigen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik misbruik die high rated spelers die ik niet in me elftal kan gebruiken voor sbc,s. Heb die 90 militao echt voor 150k ofzo kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Rivals rewards vraagje.

Maakt het uit, welke divisie je zit en/of gaat het om de rank?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Ik geef het op, net in Rivals binnen 20 minuten 3-0 achter omdat mijn verdedigers (pace 90+, 99 fitness) er volledig uitgerend (ja, op snelheid, geen skills of wat dan ook, gewoon 3 keer een diepe bal) werden door Ibrahimovic 85 met een pace van 56. Hij speelde dan wel iedere keer netjes Ter Stegen uit met wat skills om em in het net te leggen. Kun je me vertellen wat je wilt dat ik rustig moet blijven en het anders op moet lossen , maar zo heb ik er geen zin meer in en wil ik met controllers smijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

cubert20 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:35:
[...]
leuke quote, maar werkt altijd 2 kanten op.
in het geval van een complottheorie wordt er altijd 1 iemand voor de gek gehouden.
De vraag is alleen wie?
Wie? veelal degene die iets af doet of vergelijkt met allerlei complottheorieën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat ik niet verder kan spelen vanavond , Rivals speelt lekker. Hark de ene na de andere pot binnen. Net 3-2 gewonnen van een speler die serieus lekker aanvallende speelde. Was tenminste weer eens een leuk potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
bebopper schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 18:57:
Ik geef het op, net in Rivals binnen 20 minuten 3-0 achter omdat mijn verdedigers (pace 90+, 99 fitness) er volledig uitgerend (ja, op snelheid, geen skills of wat dan ook, gewoon 3 keer een diepe bal) werden door Ibrahimovic 85 met een pace van 56. Hij speelde dan wel iedere keer netjes Ter Stegen uit met wat skills om em in het net te leggen. Kun je me vertellen wat je wilt dat ik rustig moet blijven en het anders op moet lossen , maar zo heb ik er geen zin meer in en wil ik met controllers smijten.
Neem anders je gameplay eens op?

En wat heb je ingesteld bij sprinten? Analoog? Of gewoon direct? Weet niet hoe ze het ingame noemen maar de ene kan je dus half gas geven bij wijze van en de andere is of normaal of volgas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Er is gewoon een bot actief geweest die alle 82 en 83 rated LaLiga spelers op PC heeft gekocht waardoor die nu allemaal minimaal 9k zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
simons schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 19:12:
[...]

Wie? veelal degene die iets af doet of vergelijkt met allerlei complottheorieën.
Iemand die in een complottheorie gelooft, gelooft ergens in.
Iemand die gelooft dat algemeen geaccepteerde waarheden kloppen gelooft ook ergens in.

Oftewel jouw quote kan door beide partijen worden gebruikt om te zeggen dat de andere het fout heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

fifanoob schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 19:22:
[...]

Neem anders je gameplay eens op?

En wat heb je ingesteld bij sprinten? Analoog? Of gewoon direct? Weet niet hoe ze het ingame noemen maar de ene kan je dus half gas geven bij wijze van en de andere is of normaal of volgas.
Zal eens kijken hoe dat opnemen werkt, kan nooit lastig zijn en inderdaad handig om later nog eens terug te kijken (kijk nu wel de herhalingen).

Heb even gekeken en heb sprinten op analoog staan, maar ik was de sprint knop door de controller aan het knijpen, dus daar zou het niet aan mogen liggen :)

Zal wel weer met mijn verbinding te maken hebben, Telenet in België en mijn ping is gewoon dramatisch slecht.

Net dan weer een Rivals match cadeau gekregen, betere tegenstander die kon proberen wat ie wilde maar gewoon niet mocht scoren en zelf 3 friemel stuiter pingpong goals, ging ook weer nergens over.

[ Voor 19% gewijzigd door bebopper op 20-05-2020 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

cubert20 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 19:35:
[...]
Iemand die in een complottheorie gelooft, gelooft ergens in.
Iemand die gelooft dat algemeen geaccepteerde waarheden kloppen gelooft ook ergens in.

Oftewel jouw quote kan door beide partijen worden gebruikt om te zeggen dat de andere het fout heeft.
Ware het niet dat ik dingen niet af doe als complotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Fraaank schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 19:33:
Er is gewoon een bot actief geweest die alle 82 en 83 rated LaLiga spelers op PC heeft gekocht waardoor die nu allemaal minimaal 9k zijn...
Geen bot denk ik hoor... Op de PS4 verkoop ik mijn 82 rated spelers ook voor 7,5k en daar is veel meer aanbod. Nu al 7 verkocht in een half uurtje, gisteren ook al 9 spelers x 7,5k per stuk na 7 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
simons schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 19:44:
[...]

Ware het niet dat ik dingen niet af doe als complotten.
Maakt in het geval van jouw quote toch niet uit.
En daarom wist ik ook niet aan welke kant van het verhaal jij stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 17:20:
[...]

Ze hadden al gezegd dat ze weer met TOTW zouden beginnen na TOTSSF als de competities zouden beginnen, maar je krijgt dan mogelijk allemaal spelers die eigenlijk niks toevoegen.
EA heeft dat vandaag meteen bevestigd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

cubert20 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 19:59:
[...]
Maakt in het geval van jouw quote toch niet uit.
Voor jou niet, dat kan ik begrijpen.
Voor mij wel, wellicht begrijp je dat ook.
En daarom wist ik ook niet aan welke kant van het verhaal jij stond :)
Dan kom je hier nog niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
sjakieman schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 17:39:
[...]

Ik had nog een paar untradable BL spelers dus dacht doe 'm ook een keer: Hummels TOTS!

Daarna natuurlijk gelijk nog een keer geprobeerd maar toen was een 81 speler het hoogste resultaat.
En nu ook nog Kostic TOTS uit de Bundesliga challenge van vandaag (83+ Bundesliga speler). En dan komen er ook nog 3 uit de BL TOTS guaranteed en 2 players picks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:26:
[...]

En nu ook nog Kostic TOTS uit de Bundesliga challenge van vandaag (83+ Bundesliga speler). En dan komen er ook nog 3 uit de BL TOTS guaranteed en 2 players picks...
Haland uit de SBC, had hem gedaan op de webapp dus moest eerst de kaart selecteren om te zien wie het was aangezien ik hem niet herkende :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:07
Eindelijk eens geen keeper uit de pack, maar TOTSSF Reus, past perfect in het Bundesliga team wat ik wilde maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[MAUS] schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:33:
Eindelijk eens geen keeper uit de pack, maar TOTSSF Reus, past perfect in het Bundesliga team wat ik wilde maken!
Thats a W :)

Stomme haland verpest mijn hele hybrid want niet bayern en niet duits :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Nu was het geluk wel op vandaag helaas: Ginter uit de TOTS guaranteed SBC...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
sjakieman schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:52:
Nu was het geluk wel op vandaag helaas: Ginter uit de TOTS guaranteed SBC...
Ik had Hintergegenausfahrt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
simons schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:19:
[...]

Voor jou niet, dat kan ik begrijpen.
Voor mij wel, wellicht begrijp je dat ook.

[...]

Dan kom je hier nog niet zo lang.
Ik onthoud niet wat iedereen altijd vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Fraaank schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:53:
[...]

Ik had Hintergegenausfahrt
Tsja het had idd ook slechter gekund... Ginter is tenminste nog 92 rated.
Nu maar hopen op Reus/Gnabry/Havertz/Hakimi/Davies als player picks morgen!

Lewa, Haland, Sancho en Werner mogen natuurlijk ook maar dat lijkt me wat teveel gevraagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
YouTube: (lieve) Mensen, we moeten praten..
Er mag nooit geklaagd worden van fifanoob!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Kreeg Hakimi...
Zou je blij mee kunnen zijn maar heb al zanetti prime icon en zambrotta icon voor RA. Beide untradable.

Ga m wel gebruiken maar dan voor rechtmidden/buiten of rcam

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Hier Davies past (nog niet) in mijn team
Taarabt 92 uit de Liga Nos
En Sommer uit de 83+ sbc

Niets te klagen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Ik heb er even snel doorheen gezapt... Maar wat ik eruit haalde is dan hij al 20-0 in de WL stond en toen een wedstrijd op gaf met een 0-6 achterstand en ging klagen dat het onterecht was... Tsja... Er zal best een onterechte goal tussen zitten maar met zo'n nederlaag moet je toch gewoon heel stil zijn? En heeft hij bij die 20 potjes nooit geluk gehad? Zo ja dan is hij dat vast alweer vergeten.

Daarna een stuk verder zit hij te klagen dat zijn volgende tegenstander de hele tijd de bal terug tikt bij een 1-0 voorsprong. Dat is inderdaad irritant maar kijk eens hoe hij zelf speelt, terwijl die tegenstander rond tikt staat zijn team heel ver terug op eigen helft om de tegenstander op te wachten. Er staan maar 2 spelers voorin op de bal te jagen. Dan lok je dat ook wel een beetje uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Wat een packluck hebben jullie! Ik moet het doen met sule85 uit de bl challenge en ginter uit de bl totssf challenge terwijl ik FB Boateng en FB Hummels al heb...
Misschien toch maar eens wagen aan 352, maar ben wel klaar met de challenges..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Wat een heerlijke verkoopavond!

82 / 84 / 85 vliegen als warme broodjes over de bank.

Koop ze van de week wel terug, en anders maar niet

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hoe kan je daar langer dan 10 seconden naar luisteren, wat erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

sjakieman schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 21:08:
[...]

Ik heb er even snel doorheen gezapt... Maar wat ik eruit haalde is dan hij al 20-0 in de WL stond en toen een wedstrijd op gaf met een 0-6 achterstand en ging klagen dat het onterecht was... Tsja... Er zal best een onterechte goal tussen zitten maar met zo'n nederlaag moet je toch gewoon heel stil zijn? En heeft hij bij die 20 potjes nooit geluk gehad? Zo ja dan is hij dat vast alweer vergeten.

Daarna een stuk verder zit hij te klagen dat zijn volgende tegenstander de hele tijd de bal terug tikt bij een 1-0 voorsprong. Dat is inderdaad irritant maar kijk eens hoe hij zelf speelt, terwijl die tegenstander rond tikt staat zijn team heel ver terug op eigen helft om de tegenstander op te wachten. Er staan maar 2 spelers voorin op de bal te jagen. Dan lok je dat ook wel een beetje uit...
Kijk anders ff het filmpje integraal eens, dan zal je begrijpen wat de point is.
Hint: zijn tegenstander ging 18-9

Dat is de hier zo bekende goud 2 speler-fut-speler waar zo minachtend over werd gedaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wulfric92
Kunnen we niet een nieuwe topic aanmaken dat bedoeld is voor tips en andere leuke dingen...

Dan kan het (ja het is onderhand) gezeur achterwege gelaten worden.

Iedereen weet het ondertussen wel, dat de gameplay niet altijd zuiver is en al die andere dingen.

Maar dit topic wordt nu wel heel erg vervuild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Wulfric92 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 22:00:
Kunnen we niet een nieuwe topic aanmaken dat bedoeld is voor tips en andere leuke dingen...

Iedereen weet het ondertussen wel, dat de gameplay niet altijd zuiver is en al die andere dingen.

Wat wil je weten of wat heb je nog te delen :*) ? Volgens mij worden die vragen en tips nog steeds wel genoemd hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
hij klaagt over hoe de SPELERS zijn he, niet zozeer over de game. Als je een punt probeert te maken doe het dan goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

fifanoob schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 22:16:
[...]
hij klaagt over hoe de SPELERS zijn he, niet zozeer over de game.
Neen
Als je een punt probeert te maken doe het dan goed 8)
Als je het filmpje niet gezien hebt reageer dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
sjakieman schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 21:08:
[...]

ik snap hem wel. Wat hij ervaart ervaar ik ook al een tijdje. Heel veel tryhards die niet meer voetballen maar de game dood maken door alleen maar rond te passen. Alles voor die win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
simons schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 22:32:
[...]

Neen

[...]

Als je het filmpje niet gezien hebt reageer dan niet.
ik wil niet lullig doen maar ik poste dit filmpje gisteravond al in discord dus ik had hem wel degelijk gezien. Ik volg slotta regelmatig.
Kijk het filmpje zelf nog maar een x goed. die duitser heeft ie het over maar prima ook ik stop wel met reageren jij weet het beter wat jij wil

[ Voor 11% gewijzigd door fifanoob op 20-05-2020 22:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wulfric92
Laat het nu zitten alsjeblieft.

Dit is zo'n ellenlange discussie dat werkelijk waar nergens over gaat. Jullie gaan elkander niet overtuigen.Dat is onderhand wel duidelijk.

Laat het gewoon voor wat het is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Uploader_

Wulfric92 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 22:41:
Laat het nu zitten alsjeblieft.

Dit is zo'n ellenlange discussie dat werkelijk waar nergens over gaat. Jullie gaan elkander niet overtuigen.Dat is onderhand wel duidelijk.

Laat het gewoon voor wat het is.
Helemaal mee eens, misschien een apart fifa rant topic hiervoor aanmaken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
simons schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 21:52:
[...]

Kijk anders ff het filmpje integraal eens, dan zal je begrijpen wat de point is.
Hint: zijn tegenstander ging 18-9

Dat is de hier zo bekende goud 2 speler-fut-speler waar zo minachtend over werd gedaan.
Bossie schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 21:20:
[...]

hoe kan je daar langer dan 10 seconden naar luisteren, wat erg
Dus hij klaagde omdat zijn tegenstander de pech had hem te treffen (als 20-0 speler) en die tegenstander won alsnog met 0-6 ook al was het een goud 2 speler... Die logica snap ik niet helemaal. Maar sorry ik heb echt geen zin om het af te kijken. Sommige filmpjes van streamers zijn nog best interessant, maar dit is echt helemaal niks voor mij.

En wie doet er minachtend over goud 2 spelers dan? Ik zal er ook vaak genoeg van verloren hebben, ben zelf niet veel beter.

Dit is al jaren mijn grootste wens op dit forum. Ik riep dit al in het Fifa 19 topic. Maak een apart klaag topic!
fifanoob schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 22:35:
[...]

ik snap hem wel. Wat hij ervaart ervaar ik ook al een tijdje. Heel veel tryhards die niet meer voetballen maar de game dood maken door alleen maar rond te passen. Alles voor die win.
Ja is ook zo, ik erger me er ook aan. Maar ik vond het wel heel opvallend dat een 20-0 speler gewoon stug met 9 man achterin bleef hangen en er niets tegen deed. Ik heb volgens mij niet vaak verloren als iemand zo vroeg bij een 1-0 voorsprong achterin ging rond tikken, dat gaat een keer fout en dan sta je meestal ook gelijk alleen voor de keeper. Maar een leuke wedstrijd wordt het er niet van nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
https://www.futbin.com/20/squad/16172850

Uiteindelijk ga ik voor de gulden middenweg. Toch Cruyff en toch verder aanvullen met NL icons. En als ik dan de komende twee weken nog me volop stort op het try harden voor 6/7 extra icon swaps kan ik ofwel voor 9 stuks een prime icon pack openen en hopen op prime Gullit of genoegen nemen met zijn ondergemiddelde base versie.

Seedorf/Koeman/Rijkaard kosten bij elkaar zo'n 700k, Cruyff afwisselend 1.7 tot 1.8 mil. Zit nu op de 2 mil. Dus nog even verder met de uitverkoop van mijn transferlist en ik heb 300k/400k erbij om het volledig zo om te kunnen bouwen. En dan worden de untradeable Odegaard future stars, Djene FB, Donk mijn wissels.

Eindresultaat is dan 6 tot 7 NLse icons, Cruyff naast Messi/Neymar/Yedder in het team. Mooie combinatie want ik begon met Messi/Neymar/Mbappe maar Yedder als rat dat ie is bevalt me een stuk beter dan Mbappe. Dan maar Neymar op mindere chem, of ik moet nog Telles HL kopen en Reguilon als wissel erbij knallen.

[ Voor 49% gewijzigd door Joosie200 op 21-05-2020 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
fifanoob schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 22:16:
[...]

hij klaagt over hoe de SPELERS zijn he, niet zozeer over de game. Als je een punt probeert te maken doe het dan goed 8)
Sorry toeb.

Heb hem uitgekeken, maar ik denk dat hij op zaterdag gewoon te veel gezopen had en brak fifa heeft lopen spelen :)
Wat betreft die spelers, daar moet hij fifa op aankijken.
Er zijn nou eenmaal spelers die dit bloedserieus nemen. Duitsers maken sowieso geen grappen.
Hoort erbij is kut, keek wel naar zijn radar en vond niet dat hij superveel druk zette.

Heb die video van runthefutmarket ook gekeken waarin hij klaagt over saai spel en een saaie tegenstander.
Kijk je vervolgens hoe hij speelt doet hij min of meer hetzelfde. Gewoon tikken totdat er ergens een gaatje valt.
Dan denk ik waar klaag je over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
cubert20 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 00:20:
[...]

Sorry toeb.

Heb hem uitgekeken, maar ik denk dat hij op zaterdag gewoon te veel gezopen had en brak fifa heeft lopen spelen :)
Wat betreft die spelers, daar moet hij fifa op aankijken.
Er zijn nou eenmaal spelers die dit bloedserieus nemen. Duitsers maken sowieso geen grappen.
Hoort erbij is kut, keek wel naar zijn radar en vond niet dat hij superveel druk zette.

Heb die video van runthefutmarket ook gekeken waarin hij klaagt over saai spel en een saaie tegenstander.
Kijk je vervolgens hoe hij speelt doet hij min of meer hetzelfde. Gewoon tikken totdat er ergens een gaatje valt.
Dan denk ik waar klaag je over.
Het maakt mij niet uit, iemand anders komt hier met die video..

Enige wat ik zeg is dat slotta in die video nog al klaagt over een duister die tryhard anti voetbal doet. En ik hem daarin begrijp, kom ze ook veel tegen en op discord praten we daar al weken over :)

Iemand vond het nodig om mij daar ergens in op te wijzen.

Overigens heb ik ook nog nooit gezegd dat de game perfect is ofzo. Maar goed nu krijg ik vast weer gezeur dat ik er niet op mag “ reageren “ en we het moeten laten rusten.. Achja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Goedemorgen,

Team weer wat omgegooid naar een hybrid, zoek alleen nog een goede Spaanse rb. Zat te denken de Ramos SBC nog te doen. Is dat wat op RB en Stay back? Hij kost me iets van 150k nog

https://www.futbin.com/20/squad/16031446

Dit is nu mijn team. Moreno moet op termijn vervangen worden door messi en carvajal dus evt door Ramos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
_Uploader_ schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 21:11:
Wat een packluck hebben jullie! Ik moet het doen met sule85 uit de bl challenge en ginter uit de bl totssf challenge terwijl ik FB Boateng en FB Hummels al heb...
Misschien toch maar eens wagen aan 352, maar ben wel klaar met de challenges..
Gisteren toch de NOS guaranteed gedaan voor weinig en Gabriel gepakt, packluck enigzins hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Laatst online: 19-09 21:46
bebopper schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 18:57:
Je wordt gecounterd met een diepe bal tsja.... hoe diep staan je verdedigers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 22:22
Muller gepackt uit de Bundesliga Tots guaranteed. Had toch al Witsel dus maar eens kijken wat hier uit kwam lopen.

Raden jullie Muller aan als spits of cam? Zou ook nog 2 spitsen systeem kunnen doen met 41212 eventueel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 06:42:
Goedemorgen,

Team weer wat omgegooid naar een hybrid, zoek alleen nog een goede Spaanse rb. Zat te denken de Ramos SBC nog te doen. Is dat wat op RB en Stay back? Hij kost me iets van 150k nog

Dit is nu mijn team. Moreno moet op termijn vervangen worden door messi en carvajal dus evt door Ramos.
Is je carvajal de tots variant ? Anders zou dat wel zonde zijn van je munten. Is 1 van de beste rb in de game. Kan je beter je munten in een vervanger van bv Pirlo steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:23
Ik kreeg Kostic als duplicate :{ dus deze week kijken hoe ik die in sbc doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:42
Augy schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 06:42:
Goedemorgen,

Ramos is een beest, heb hem vorige week gedaan (samen met militao )en ik had het weken eerder moeten doen. Geen cent uitgegeven: alleen maar vrijgespeelde spelers gebruikt en untradeable spelers die ik niet meer nodig had voor de league SBC’s. Het deed even pijn om al die spelers in te leveren en mocht er een volgend seizoe komen Waarbij ik met een league specific first owner team moet aantreden, dan heb ik een “uitdaging”, maar boeiend

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 09:34:
[...]

Is je carvajal de tots variant ? Anders zou dat wel zonde zijn van je munten. Is 1 van de beste rb in de game. Kan je beter je munten in een vervanger van bv Pirlo steken.
Nee de gouden 85 variant helaas

Heb de sbc klaar staan, heeft me uiteindelijk 15k gekost en alle high rated spelers in m'n club op de basis na 🤣

Twijfel wat om hem te doen maar voor dat geld heb je ook niks beters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Hakimi en Hummels als playerpicks. Helaas nooit goeie aanvallers in de red picks. Prima voor in een SBC.
Pagina: 1 ... 152 ... 185 Laatste