Net even gekeken, LIGA NOS inderdaad vanavond.bvbal79 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:04:
[...]
ja Gister stond het op de main page.
trouwens de kans was ook groot, tot nu toe volgt EA gewoon FIFA 19 qua major/minor league
SerieA zal dus met Eredivisie zijn en Ligue1 met LATAM
Vraag blijft wat EA met CSL en MLS gaat doen, dus kan nog een addertje onder het gras liggen.
Dit is leaked voor Liga NOS:
LB Alex Telles 94
RM Pizzi 94
LM Rafa 93
CM Taarabt 92
CM Gabriel 92
CB Ruben Dias 91
CB Marcano 90
ST Vinicius 90
RB Corona 89
ST Paulinho 88
GK Marchesien 87
Luiz Diaz schijnt de SBC vanavond te worden
Ja, nu weten we het wel.fifanoob schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:13:
[...]
Hoe kan je dat in godsnaam zeggen, je hebt nog nooit elite2 gehaald. Maar hey als je wat rustiger blijft dan wel.
Zo ken ik er ook nog wel een paar. Als ik wat rustiger speel haal ik top100 wel..
en ja negeer me maar want je bent gewoon een goud2 speler en als je x geluk hebt goud1 niks mis mee. Maar kom dan niet met dat je elite2 wel even zou halen. Er zit een wereld van verschil tussen goud1 en elite3.. maar jij haalt elite2 wel eventjes.. Tuuuuuuuurlijk
Fifanoob, is het de bedoeling om iedereen hier weg te jagen? Ook al zit er een grond van waarheid in; je bent een gigantische eikel.
Gaan we schelden? Dank je wel..Meru94 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:38:
Fifanoob, is het de bedoeling om iedereen hier weg te jagen? Ook al zit er een grond van waarheid in; je bent een gigantische eikel.
Fifanoob wat ben jij een verschrikkelijk naar ventje joh. Erger me al langer aan je opmerkingen. Heb je geen leven of zo. Veel vrienden zul je wel niet hebben als je altijd zo irritant bent. Dus kom je hier irritant doen.fifanoob schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:13:
[...]
Hoe kan je dat in godsnaam zeggen, je hebt nog nooit elite2 gehaald. Maar hey als je wat rustiger blijft dan wel.
Zo ken ik er ook nog wel een paar. Als ik wat rustiger speel haal ik top100 wel..
en ja negeer me maar want je bent gewoon een goud2 speler en als je x geluk hebt goud1 niks mis mee. Maar kom dan niet met dat je elite2 wel even zou halen. Er zit een wereld van verschil tussen goud1 en elite3.. maar jij haalt elite2 wel eventjes.. Tuuuuuuuurlijk :+g
Dat valt niet mee als ik om het bericht een post van jou zie.fifanoob schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:40:
[...]
Zoals sommige tegen mij zeggen, dan negeer je het toch?
Poeh dit moet ook wel een lekkere speler worden. Heb nu de 88 versie standaard als invaller op cam en dat speelt echt heerlijk naast het sentiment wat er nog bij komt kijken.
Taarabt tijd terug grote belofte bij QPR en toen al heerlijke speler in fifa.
Heb hem eigenlijk niet meer gevolgd, maar bij QPR was deze man inderdaad echt geweldigAmbianz schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:50:
[...]
Poeh dit moet ook wel een lekkere speler worden. Heb nu de 88 versie standaard als invaller op cam en dat speelt echt heerlijk naast het sentiment wat er nog bij komt kijken.
rgroeneveld1981 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:41:
[...]
Fifanoob wat ben jij een verschrikkelijk naar ventje joh. Erger me al langer aan je opmerkingen. Heb je geen leven of zo. Veel vrienden zul je wel niet hebben als je altijd zo irritant bent. Dus kom je hier irritant doen.

Ik deed Militao omdat ik Varane op dat moment nog niet had en ik er überhaupt niet vanuit ging dat ik nog extra player picks zou krijgen.sjakieman schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 20:33:
[...]
De 1e 11 wel?
[...]
![]()
Je maakt het zo wel erg moeilijk om niet op je te reageren... Maar waarom doe je Militao dan voordat je de rewards krijgt???
Maar de belangrijkste vraag: is deze pick ook te vergelijken met de pech die je elke wedstrijd hebt?
Aan je reactie kan ik zien dat je waarschijnlijk te dom bent om te poepen maar kijk eens naar voorbeelden als dit: https://www.reddit.com/r/...e_with_this_gaaaaaaammme/
Ik heb wedstrijden gehad waar ik continu zulk soort taferelen zie. Is het nou echt zo moeilijk om te begrijpen dat dit spel gemaakt is voor waarschijnlijk mensen zoals jou die anders na elke wedstrijd zitten te janken omdat het oneerlijk is dat iemand die goed is gematched wordt met een noob.
Dit spel is tegen vrienden nog steeds heel vermakelijk en als de gameplay goed is dan zal het eindresultaat mij ook een reet roesten. Denk je nou werkelijk dat het normaal is dat een team als dit zich gedaagd als een bronzen team.
The good old days.Ambianz schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:50:
[...]
[ Voor 28% gewijzigd door SterqVerhael op 18-05-2020 14:00 ]
gezellig allemaal.
Ik heb zilver 2 en speel jullie allemaal de moeder!!
Nu weer even gezellig on-topic gaan?
Ik heb zilver 2 en speel jullie allemaal de moeder!!

wijze woorden
SARCASME AAN : WOWWWW wat een NOOB joh zilver 2 maarValandil schreef op maandag 18 mei 2020 @ 14:01:
gezellig allemaal.
Ik heb zilver 2 en speel jullie allemaal de moeder!!![]()

Maar inderdaad het is weer een niveautje vandaag

als je iets rustiger speelt haal je goud1 welValandil schreef op maandag 18 mei 2020 @ 14:01:
gezellig allemaal.
Ik heb zilver 2 en speel jullie allemaal de moeder!!![]()
idd, lijkt haast wel echt voetbalTraeces schreef op maandag 18 mei 2020 @ 14:04:
[...]
Maar inderdaad het is weer een niveautje vandaag![]()

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit is toch mooi!! Jammer dat dit bij mij nooit gebeurd is, dat meen ik serieus! Het is maar een spelletje hoor. En je kan het pech noemen maar als die eerste bal net iets hoger was dan was de bal gewoon over gegaan en waren de andere kansen er niet eens geweest.N2LSWw schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:58:
[...]
Ik deed Militao omdat ik Varane op dat moment nog niet had en ik er überhaupt niet vanuit ging dat ik nog extra player picks zou krijgen.
Aan je reactie kan ik zien dat je waarschijnlijk te dom bent om te poepen maar kijk eens naar voorbeelden als dit: https://www.reddit.com/r/...e_with_this_gaaaaaaammme/
Ik heb wedstrijden gehad waar ik continu zulk soort taferelen zie. Is het nou echt zo moeilijk om te begrijpen dat dit spel gemaakt is voor waarschijnlijk mensen zoals jou die anders na elke wedstrijd zitten te janken omdat het oneerlijk is dat iemand die goed is gematched wordt met een noob.
Dit spel is tegen vrienden nog steeds heel vermakelijk en als de gameplay goed is dan zal het eindresultaat mij ook een reet roesten. Denk je nou werkelijk dat het normaal is dat een team als dit zich gedaagd als een bronzen team.
In het echt gebeurd het trouwens ook: https://www.gelderlander....r-het-aluminium~a2f1fef6/
Edit: En zo te zien is dit niet eens FUT maar een andere mode bij FIFA.
Daar was/is het meestal wel een stuk gezelliger!
Nee, ik ben echt bagger slecht. Heb wel een geweldig team, maar voor de rest kan ik er geen reet van.fifanoob schreef op maandag 18 mei 2020 @ 14:04:
[...]
als je iets rustiger speelt haal je goud1 wel
Maakt niet uit. Heb een break van 2 maanden genomen en zit nu minder gefrustreerd achter de knoppen.
Dan maar verliezen. Enige irritante is het gejuich. Dat moeten ze echt gaan fixen of in ieder geval niet die irritante dansjes en shushen etc. Gewoon bal kunnen pakken en doorgaan. (die animatie mis ik....)
Tip: ga niet uitgebreid dansje doen als je 1-0 voorkomt en vervolgens 3-1 verliest door mij en ik 68% balbezit heb..... zat te twijfelen om te shushen maar wilde me toch niet verlagen.
wijze woorden
Fifa 21 krijgen we een social distancing celebration.Valandil schreef op maandag 18 mei 2020 @ 15:22:
[...]
Enige irritante is het gejuich. Dat moeten ze echt gaan fixen of in ieder geval niet die irritante dansjes en shushen etc. Gewoon bal kunnen pakken en doorgaan. (die animatie mis ik....)

Misschien omdat EA gewoon medelijden met je heeft (ze zijn niet de enige). Er zijn zoveel mensen en zelfs pro's die last hebben van zulk soort onzin. Dat iets in het echt gebeurd betekend niet dat het in het spel moet zitten. Het is een spel en met een modus als FUT is het überhaupt al niet realistisch meer met om te beginnen al chemistry styles. Of heb ik wat gemist en is drugs toegestaan? Hetzelfde geld voor hoe spelers zich gedragen, bijvoorbeeld wanneer je 2-0 voor staat.sjakieman schreef op maandag 18 mei 2020 @ 14:39:
[...]
Dit is toch mooi!! Jammer dat dit bij mij nooit gebeurd is, dat meen ik serieus! Het is maar een spelletje hoor. En je kan het pech noemen maar als die eerste bal net iets hoger was dan was de bal gewoon over gegaan en waren de andere kansen er niet eens geweest.
In het echt gebeurd het trouwens ook: https://www.gelderlander....r-het-aluminium~a2f1fef6/
Edit: En zo te zien is dit niet eens FUT maar een andere mode bij FIFA.
Maar zoals ik al eerder heb gezegd valt er niet met jou te praten. Mensen die dit spel als professional spelen zeggen gewoon eerlijk dat het niet gebalanceerd is. Maar jij zal het wel beter weten...
Wat zijn de meningen overigens over Coutinho aangezien ik nog een Bundesliga CAM zoek 
Hij lijkt overpriced, denk zelf dat ik betere een tradeable optie zoek.
Donderdag na rewards/SBC wil ik eens kijken wat de beste optie is maar met SBC Sane, Goretzka, Kimmich, Boatank, POTM Werner, Ozil en Kroos in mijn elftal wil ik ADP weer verkopen om vervolgens een Davies, Gnabry en een CAM halen. Haverts lijkt me een goede speler om tussen CAM/ST te laten switchen maar Muller lijkt weer erg goed als CAM in 4231 die ook verdedigend inzakt
Witsel wil ik sowieso nog ff oppakken, die is simpelweg te cheap om links te laten liggen.
Donderdag na rewards/SBC wil ik eens kijken wat de beste optie is maar met SBC Sane, Goretzka, Kimmich, Boatank, POTM Werner, Ozil en Kroos in mijn elftal wil ik ADP weer verkopen om vervolgens een Davies, Gnabry en een CAM halen. Haverts lijkt me een goede speler om tussen CAM/ST te laten switchen maar Muller lijkt weer erg goed als CAM in 4231 die ook verdedigend inzakt
Witsel wil ik sowieso nog ff oppakken, die is simpelweg te cheap om links te laten liggen.
[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 18-05-2020 15:53 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik vond de Fut Birthday versie van Witsel ook al een fijne speler. Toch een soort baby Gullit, mede vanwege zijn kapsel.
@Bossie Brandt TOTS bevalt tot nu toe prima, net iets beter dan Havertz FB.Coutinho alleen geprobeerd op LW/LM, maar mist ie pace.
Net Dilrosun afgemaakt, 2 assist in 2 games met NLers was echt moeilijk kut
Heel Nederlands team gemaakt (enkel base players), raakt Depay na 10 minuten geblesseerd.
Gehaald met Weghorst en Dost in de spits.
Kreeg als beloning wel Upamecano TOTS uit de small electrum. Die had ik al in mn basis, maar dan tradeable gekocht
Mooi 300k gepakt.
Witsel is een nobrainer. Nu een BL/Duits middenveld met Kroos, Witsel, Sabitzer en Brandt.
Net Dilrosun afgemaakt, 2 assist in 2 games met NLers was echt moeilijk kut

Kreeg als beloning wel Upamecano TOTS uit de small electrum. Die had ik al in mn basis, maar dan tradeable gekocht
Witsel is een nobrainer. Nu een BL/Duits middenveld met Kroos, Witsel, Sabitzer en Brandt.
[ Voor 8% gewijzigd door Messje op 18-05-2020 16:03 ]
De geloofwaardigheid van FUT is ver te zoeken. het is een leuk spel, dat dan weer wel.
Ik weet niet welk jaar het is afgeschaft, ik speel al een behoorlijk tijdje fifa, maar vroeger had je nog zoiets als "moraal" je kon naast je fitness kaartjes ook moraal kaartjes kopen.
Het kwam er op neer dat als jouw team had verloren dat het moraal dan zakte en dat ze dan slechter gingen presteren tot je weer een wedstrijd won....of dus een moraal kaartje op het team gooide zodat het moraal weer 100% was.
Dit is op een gegeven moment uit het spel gehaald, tenminste, dat je de kaartjes kon toevoegen maar of het echt uit het spel is betwijfel ik. Ik heb met een hoop onderdelen van fifa (en dan niet alleen FUT) het idee dat er al jaren niet veel aan verandert is. Dus wellicht is de optie van Moraal-kaarten wel uit het spel maar is het achter de schermen nog steeds van toepassing.
Ik speel vrijwel al mijn rival games in divisie 6. Soms heb ik dan een winning streak te pakken waardoor ik achter elkaar blijf winnen. Het spel voelt heerlijk aan. Mijn spelers lopen vrij, passen strak en hard in, draaien als een malle en schieten de ballen er vanaf alle hoeken in. Ik promoveer naar divisie 5 en soms zelfs divisie 4....maar dan komt er toch een verliespartij aan. Waar mijn tegenstanders de bal er eerst voor open doen niet in kregen gaan ze er nu wel in.
Na de eerste verliespartij is er ineens geen houden meer aan. Niets lijkt meer te werken en ik verlies partij na partij en kan ondanks dat ik hetzelfde speel met dezelfde spelers ineens echt niet meer winnen van tegenstanders die niet beter zijn maar waarbij alles wel mee lijkt te zitten. Mijn backs kunnen de bal niet meer overspelen en hebben geen kracht meer. Mijn snelste spelers worden eer compleet uitgelopen en mijn keeper laat de makkelijkste ballen door zodat heb lijkt alsof er een stel gokchinezen op de tribune zit die hem hebben omgekocht.
Mijn mening is: "Moraal" zit nog steeds in het spel, we kunnen het allen niet meer beïnvloeden.
Ik weet niet welk jaar het is afgeschaft, ik speel al een behoorlijk tijdje fifa, maar vroeger had je nog zoiets als "moraal" je kon naast je fitness kaartjes ook moraal kaartjes kopen.
Het kwam er op neer dat als jouw team had verloren dat het moraal dan zakte en dat ze dan slechter gingen presteren tot je weer een wedstrijd won....of dus een moraal kaartje op het team gooide zodat het moraal weer 100% was.
Dit is op een gegeven moment uit het spel gehaald, tenminste, dat je de kaartjes kon toevoegen maar of het echt uit het spel is betwijfel ik. Ik heb met een hoop onderdelen van fifa (en dan niet alleen FUT) het idee dat er al jaren niet veel aan verandert is. Dus wellicht is de optie van Moraal-kaarten wel uit het spel maar is het achter de schermen nog steeds van toepassing.
Ik speel vrijwel al mijn rival games in divisie 6. Soms heb ik dan een winning streak te pakken waardoor ik achter elkaar blijf winnen. Het spel voelt heerlijk aan. Mijn spelers lopen vrij, passen strak en hard in, draaien als een malle en schieten de ballen er vanaf alle hoeken in. Ik promoveer naar divisie 5 en soms zelfs divisie 4....maar dan komt er toch een verliespartij aan. Waar mijn tegenstanders de bal er eerst voor open doen niet in kregen gaan ze er nu wel in.
Na de eerste verliespartij is er ineens geen houden meer aan. Niets lijkt meer te werken en ik verlies partij na partij en kan ondanks dat ik hetzelfde speel met dezelfde spelers ineens echt niet meer winnen van tegenstanders die niet beter zijn maar waarbij alles wel mee lijkt te zitten. Mijn backs kunnen de bal niet meer overspelen en hebben geen kracht meer. Mijn snelste spelers worden eer compleet uitgelopen en mijn keeper laat de makkelijkste ballen door zodat heb lijkt alsof er een stel gokchinezen op de tribune zit die hem hebben omgekocht.
Mijn mening is: "Moraal" zit nog steeds in het spel, we kunnen het allen niet meer beïnvloeden.
Opzicht toch niet zo verkeerde prijs voor z'n goede kaart ? Andere kant als je het vergelijk met prijs kwaliteit t.o.v. Witsel is hij wel echt duur.Bossie schreef op maandag 18 mei 2020 @ 15:52:
Wat zijn de meningen overigens over Coutinho aangezien ik nog een Bundesliga CAM zoek
Donderdag na rewards/SBC wil ik eens kijken wat de beste optie is maar met SBC Sane, Goretzka, Kimmich, Boatank, POTM Werner, Ozil en Kroos in mijn elftal wil ik ADP weer verkopen om vervolgens een Davies, Gnabry en een CAM halen. Haverts lijkt me een goede speler om tussen CAM/ST te laten switchen maar Muller lijkt weer erg goed als CAM in 4231 die ook verdedigend inzakt![]()
Als je een BL team heb zou ik zeker die Witsel halen echt een geweldige CVM.
Ik zoek vooral spelers voor de as, Brandt zou ik spelen als RCAM in 4231 (heb ook getest).Messje schreef op maandag 18 mei 2020 @ 16:01:
@Bossie Brandt TOTS bevalt tot nu toe prima, net iets beter dan Havertz FB.Coutinho alleen geprobeerd op LW/LM, maar mist ie pace.
Aangezien ik Sane al heb, heb ik een RW nodig om hem weer in te voegen waardoor ik op Gnabry uit kom.
Havertz/Muller wil ik ook voor hun physiek icm de dribbeldwergen die ik al heb
EA heeft medelijden met mij en daarom mag ik elk weekend goud 1 halen... Nu je het zegt, dat klinkt inderdaad als de meest logische verklaring! Onbegrijpelijk dat ik dat niet eerder gezien heb maar je hebt helemaal gelijk! En EA haat jou en daarom zit bij jou alles tegen... Alles valt nu in elkaar!N2LSWw schreef op maandag 18 mei 2020 @ 15:39:
[...]
Misschien omdat EA gewoon medelijden met je heeft (ze zijn niet de enige). Er zijn zoveel mensen en zelfs pro's die last hebben van zulk soort onzin. Dat iets in het echt gebeurd betekend niet dat het in het spel moet zitten. Het is een spel en met een modus als FUT is het überhaupt al niet realistisch meer met om te beginnen al chemistry styles. Of heb ik wat gemist en is drugs toegestaan? Hetzelfde geld voor hoe spelers zich gedragen, bijvoorbeeld wanneer je 2-0 voor staat.
Maar zoals ik al eerder heb gezegd valt er niet met jou te praten. Mensen die dit spel als professional spelen zeggen gewoon eerlijk dat het niet gebalanceerd is. Maar jij zal het wel beter weten...
Maar dan blijf ik toch nog met 1 vraag zitten... Dat EA medelijden met mij heeft snap ik wel maar waarom haten ze jou??
Dus als er een paar dingen niet realistisch meer zijn mag niets meer realistisch zijn? Zullen we de spelers dan ook maar vervangen door appels en zonder bal gaan spelen? En die pro's die elke week met 30-0 winnen, klagen dat het niet gebalanceerd is? Wat is er niet gebalanceerd aan dan? Dat de servers soms problemen hebben dat hoor ik en geloof ik wel... Maar verder?
Volgens mij zouden deze problemen allemaal ineens opgelost zijn als jij wat beter tegen je verlies kunt en/of accepteert dat je gewoon een heel matige FIFA speler bent net als mij en een groot deel van dit forum. En het zou ook al schelen als je alleen speelt als je het echt leuk vindt, niet om rewards te grinden waarmee je niet eens beter gaat spelen.
Maar als je het belangrijker vindt om jezelf een geweldige speler te vinden die alleen kan verliezen doordat EA daarvoor zorgt dan wat plezier te hebben in een spelletje/hobby dan moet je daar vooral mee doorgaan.
Respect dat je het volhoudt. Je verwoord het ook netjes, maar het gaat er niet bij ze in..sjakieman schreef op maandag 18 mei 2020 @ 17:19:
[...]
EA heeft medelijden met mij en daarom mag ik elk weekend goud 1 halen... Nu je het zegt, dat klinkt inderdaad als de meest logische verklaring! Onbegrijpelijk dat ik dat niet eerder gezien heb maar je hebt helemaal gelijk! En EA haat jou en daarom zit bij jou alles tegen... Alles valt nu in elkaar!
Maar dan blijf ik toch nog met 1 vraag zitten... Dat EA medelijden met mij heeft snap ik wel maar waarom haten ze jou??
Dus als er een paar dingen niet realistisch meer zijn mag niets meer realistisch zijn? Zullen we de spelers dan ook maar vervangen door appels en zonder bal gaan spelen? En die pro's die elke week met 30-0 winnen, klagen dat het niet gebalanceerd is? Wat is er niet gebalanceerd aan dan? Dat de servers soms problemen hebben dat hoor ik en geloof ik wel... Maar verder?
Volgens mij zouden deze problemen allemaal ineens opgelost zijn als jij wat beter tegen je verlies kunt en/of accepteert dat je gewoon een heel matige FIFA speler bent net als mij en een groot deel van dit forum. En het zou ook al schelen als je alleen speelt als je het echt leuk vindt, niet om rewards te grinden waarmee je niet eens beter gaat spelen.
Maar als je het belangrijker vindt om jezelf een geweldige speler te vinden die alleen kan verliezen doordat EA daarvoor zorgt dan wat plezier te hebben in een spelletje/hobby dan moet je daar vooral mee doorgaan.
Misschien als je hier heel erg klaagt en EA het leest dat ze denken dat ze ook op het lijstje komen te staan waar EA medelijden mee heeft. en dus voortaan makkelijk elite halen in de wl..
Men beseft vaak niet hoe de matchmaking werkt in de WL.
Om goud1( 20wins ) te halen moet je om kunnen gaan met skill niveau +10 dat betekend dus in theorie dat je eventueel 10-0 zou moeten kunnen halen.
Elke win of verlies is op den duur 2 verschil of +1 of -1 dus ga je 5-0 en sta je dus +5 kan je bij winst naar +6 en bij verlies naar +4 daar zit meteen verschil in. Er spelen zoveel mensen fifa dat loopt in de miljoenen en zeker in deze tijden dat mensen wat meer thuis zijn. Scholen dicht zijn/waren etc.
Het verschil bv tussen goud1 en elite is dus voetballen op +10 tegenstanders vs +15. Dat is behoorlijk groot.
Het enige wat nog soms wel raar is dat de matchmaking niet altijd lijkt te kloppen. Ik vraag het soms nog wel eens aan mijn tegenstander achteraf hoe die tot nu toe gaat. Soms zit er nog wel een verschil in van +2 of meer. Ik weet ook niet precies hoe die matchmaking is en hoe groot het zoekgebied is in welk tijdsbestek etc. Maar het is in de wl heel lastig naar mijn mening om zomaar even paar niveaus hoger te komen. Mocht je bv in begin van het jaar goud3 speler zijn, verwacht dan niet dat je elite3 aan het eind van het seizoen haalt. Omdat je dan toevallig betere spelers hebt, je tegenstanders hebben dat ook en je wordt weer gelinkt tegen betere tegenstanders zodra je zelf ook beter gaat spelen.
Daarom lijkt het soms ook niet uit te maken als je nou met 85 team in begin speelt of zoals nu met een 90+ team. Ga simpel weg met een team spelen van 85 rated spelers verlies een paar potjes in de wl en je komt vanzelf tegen lui te spelen die of ook een minder goed team hebben of die met een duur team nog steeds op jouw niveau zitten terwijl je met mindere spelers speelt.
Maar het is gewoon een feit dat betere spelers wel degelijk zinvol zijn. Wie het verschil niet merkt in bv cruijff 91 en ben yedder 87 of een messi gold of een messi tots.. Nou sorry hoor maar dan is je niveau gewoon te laag want dan maak je te weinig gebruik van de eigenschappen van de spelers. Als je bv alleen maar een manier hebt dat je een bal van 5meter pas schiet ja dan maakt het niet zoveel uit nee welke spelers je hebt.
En zo zijn er nog wel tig andere dingen.
Nogmaals men denkt hier te simpel over het spelletje, terwijl zoveel mensen dit spelletje spelen en voetbal beslist wordt op kleine dingetjes. Situaties inschatten, speloverzicht etc, gaat in fracties van secondes net als in echt voetbal. Hoeveel mensen wel niet denken dat ze prof voetballer hadden kunnen worden. Maar geloof me als je die lui 1x mee laat trainen worden ze zoek gespeeld omdat je tempo lastig kan inschatten als toeschouwer, in het veld gaat alles 10x sneller en zo ook met fifa. Sommige mensen zijn sneller in handelingen in nadenken etc. Dat is normaal je hebt altijd weer iemand die beter is etc.
Accepteer dat gewoon, leer er mee om te gaan.
Als laatste, neem je gameplay op en kijk verlies potjes een dag later nog eens een x terug. Je zult zien dat je in sommige situaties meteen al ziet oh hier had ik de bal ff terug moeten passen of hier had ik tikkie breed moeten doen, maar in de heet van de strijd zag je die optie nog niet. Maar goed, ik mensen zullen wel weer storen aan mijn reactie. Prima.
ps. ik bedoel dit allemaal niet betweterig, want ben zelf ook echt geen elite speler of iets dergelijks. Goud1 goud2.
Maar zeiken op de game heeft niemand beter gemaakt.. Het is echt heel veel spelen en herhalen om een beetje beter te worden in fifa. Of je moet eventueel een pro coach in dienst nemen ( ja die bestaan ) die vertellen dan ook dat je je gameplay moet gaan opnemen en dan gaan ze je 100x wijzen op de fouten net zolang tot het automatisme wordt etc en je die fouten niet meer maakt en dus beter wordt.
Oke goed verhaal hoi
Ik ben ook sterk aan het twijfelen over Coutinho. Het fijne is dat hij een green link met de vele top Bayern spelers heeft en je dan Braziliaanse spelers in kan voegen in een hybrid. Met name TOTS Richarlison wil ik graag eens uitproberen, dat vind ik momenteel de meest irritante spits om tegen te spelen. Hij doet me denken aan de CR7 van vorige Fifa's: snel, sterk, behendig en een dodelijk schot. Boateng en Ramos maken bijna elke spits onschadelijk maar met Richarlison hebben ze bijna altijd moeite. Het enige probleem is dat Richarlison voor mij erg lastig te linken is, omdat ik vooral goede untradable Bundesliga en La Liga spelers heb.Bossie schreef op maandag 18 mei 2020 @ 15:52:
Donderdag na rewards/SBC wil ik eens kijken wat de beste optie is maar met SBC Sane, Goretzka, Kimmich, Boatank, POTM Werner, Ozil en Kroos in mijn elftal wil ik ADP weer verkopen om vervolgens een Davies, Gnabry en een CAM halen. Haverts lijkt me een goede speler om tussen CAM/ST te laten switchen maar Muller lijkt weer erg goed als CAM in 4231 die ook verdedigend inzakt![]()
Een nadeel van Coutinho is zeker de prijs, en zijn composure is ook laag voor een CAM, denk dat hij best wat 100% kansen zal missen. Ik wacht nog even met de SBC, heeft toch geen expiry date, eerst kijken wat ik uit de TOTS Bundesliga player picks en Guaranteed Bundesliga TOTS SBC zal halen. Witsel heb ik wel alvast gehaald, misschien dat ik wel naar een full Bundesliga squad ga, of anders heeft hij voor een hybrid ook prima links met Hakimi, Reus, Gotze en Sancho.
Het verschil tussen goud 1 en elite 3 is inderdaad heel groot. En dat verschil zal er ook zijn tussen de andere ranks als je beter of slechter bent. Voor Elite 3 moet dat weekend echt alles kloppen en dat terwijl ik op halve kracht ook nog goud 2 kan halen, Ik kocht het spel pas met black friday en speelde anderhalve week later mijn 1e WL met een 10k team: resultaat goud 2. En gisteren haalde ik alleen maar goud 1 met een miljoenen team door de laatste 5 wedstrijden te winnen.
Daarom ben ik altijd wel verbaasd als iemand normaal een bepaalde rank haalt maar dan opeens 2 hoger of lager. Dat is voor mij echt onmogelijk. Als ik slecht begin dan kom ik altijd op een gegeven moment tegen spelers die minder zijn waardoor ik, zoals vorig weekend, met een winstreak op goud 1 eindig en als ik goed begin dan loop ik op een gegeven moment ook tegen een muur omdat de tegenstanders gewoon een klasse beter zijn. En dan natuurlijk niet op elk vlak. Want qua positiespel doe ik het vaak wel goed en heb ook regelmatig meer schoten. Maar als ik realistisch naar de kansen kijk dan waren die van hem ook gewoon groter omdat hij zich echt helemaal vrij kon spelen door een perfecte skill move op het juiste moment.
Maar ik vind mijzelf geen goede speler, vooral omdat ik geen enkele skill move of bijzonder schot (zoals finesse e.d.) kan. Hierdoor zijn goede spelers voor mijn speelstijl ook minder belangrijk dan voor anderen. Ik weet dat ik dat mezelf aan kan leren maar denk dat ik er niet vrolijker door wordt. Als ik namelijk wel eens heel goed aan de WL begin dan kom ik op een gegeven moment tegen spelers die niet meer leuk voetballen maar vooral een aantal manieren hebben waarop ze veel winnen. Die potjes zijn, zelfs als ik win, meestal niet zo leuk.
Daarom ben ik altijd wel verbaasd als iemand normaal een bepaalde rank haalt maar dan opeens 2 hoger of lager. Dat is voor mij echt onmogelijk. Als ik slecht begin dan kom ik altijd op een gegeven moment tegen spelers die minder zijn waardoor ik, zoals vorig weekend, met een winstreak op goud 1 eindig en als ik goed begin dan loop ik op een gegeven moment ook tegen een muur omdat de tegenstanders gewoon een klasse beter zijn. En dan natuurlijk niet op elk vlak. Want qua positiespel doe ik het vaak wel goed en heb ook regelmatig meer schoten. Maar als ik realistisch naar de kansen kijk dan waren die van hem ook gewoon groter omdat hij zich echt helemaal vrij kon spelen door een perfecte skill move op het juiste moment.
Maar ik vind mijzelf geen goede speler, vooral omdat ik geen enkele skill move of bijzonder schot (zoals finesse e.d.) kan. Hierdoor zijn goede spelers voor mijn speelstijl ook minder belangrijk dan voor anderen. Ik weet dat ik dat mezelf aan kan leren maar denk dat ik er niet vrolijker door wordt. Als ik namelijk wel eens heel goed aan de WL begin dan kom ik op een gegeven moment tegen spelers die niet meer leuk voetballen maar vooral een aantal manieren hebben waarop ze veel winnen. Die potjes zijn, zelfs als ik win, meestal niet zo leuk.
[ Voor 9% gewijzigd door sjakieman op 18-05-2020 18:40 ]
Ik heb niet met Coutinho gespeeld maar op papier lijkt het echt niet veel en dan nog zo'n prijs! Ik heb met Havertz 88 gespeeld en die was verrassend goed! Maar de echte BL topper voor mij was dit jaar Reus! Tot vorige maand speelde hij nog in de basis (en was hij altijd 1 van de betere) en tot vorige week zat hij nog op de bank als 1e wissel! En dat was gewoon de NIF versie! Maar hij is wel heel wat duurder dan Coutinho/Havertz en andere opties dus ik ga waarschijnlijk toch voor Havertz. De hoop is wel om Reus te packen in de SBC of als WL pick!Bossie schreef op maandag 18 mei 2020 @ 15:52:
Edit: Muller heb ik de scream versie van gehad. Die leek op papier heel goed maar het viel toch heel erg tegen. Daarom sla ik die TOTS waarschijnlijk sowieso over (of ik moet 'm packen, dan test ik 'm wel).
[ Voor 7% gewijzigd door sjakieman op 18-05-2020 18:37 ]
@sjakieman eens mbt Reus, het is vooral ff afwachten wat er de komende dagen met zijn prijs gaat gebeuren.
Ik denk echter dat ik beter meerdere upgrades kan halen ipv all-in op Reus.
met wingers: https://www.futbin.com/20/squad/13250710
zonder wingers: https://www.futbin.com/20/squad/16103237
Ik denk echter dat ik beter meerdere upgrades kan halen ipv all-in op Reus.
met wingers: https://www.futbin.com/20/squad/13250710
zonder wingers: https://www.futbin.com/20/squad/16103237
[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 18-05-2020 19:00 ]
4 upgrade Packs Bundesliga 2x tots helaas dit keer slechte Hradecky en Niederlechner.
Maar mooi sbc fodder voor de guarentee
en 2x in maar 4 upgrade Packs is een dikke plus denk ik
Maar mooi sbc fodder voor de guarentee
Ik had die Mannschaft icon swap gefixt dus denk zo: stop dat team maar in de Bundesliga upgrade. Krijg ik Bas Dost, Hasebe en een keeper. Dus maar Bas Dost gekozen lol.
@Joosie200 of iemand anders, zou je me misschien kunnen uitleggen hoe dat werkt met upgrade packs? Heb het één en ander opgezocht maar kom er nog niet helemaal uit hoe dat precies in elkaar steekt? Krijg je die dingen snel? Of is dat pas wanneer je langer speelt of?
Twente komt eraan!
Upgrade picks zijn een vorm van een squad building challenge. Per team of the season so far league komt er een andere beschikbaar. Sinds vanavond de bundesliga versie. Lever 11 rare golden players in uit de Bundesliga voor 1 uit 3 player pick. Evt dubbele spelers kun je niet selecteren.
Maar zoals gebruikelijk bij mijn Engelse/Spaanse/Duitse upgrade packs kwam er nu ook niks boeiends uitlopen.
Maar zoals gebruikelijk bij mijn Engelse/Spaanse/Duitse upgrade packs kwam er nu ook niks boeiends uitlopen.
Ik bewonder je energie en inzet om mensen hier iets bij te brengen. Maar zeg nou eerlijk, je gaat die gasten nooit overtuigen dat het aan hun zelf ligt. Ligt allemaal aan de grote boze wolven van EA, want die draaien aan allerlei knopjes om de gemiddelde speler die goud 1,2 of 3 haalt te naaien.fifanoob schreef op maandag 18 mei 2020 @ 17:56:
[...]
Respect dat je het volhoudt. Je verwoord het ook netjes, maar het gaat er niet bij ze in..
Misschien als je hier heel erg klaagt en EA het leest dat ze denken dat ze ook op het lijstje komen te staan waar EA medelijden mee heeft. en dus voortaan makkelijk elite halen in de wl..
Men beseft vaak niet hoe de matchmaking werkt in de WL.
Om goud1( 20wins ) te halen moet je om kunnen gaan met skill niveau +10 dat betekend dus in theorie dat je eventueel 10-0 zou moeten kunnen halen.
Elke win of verlies is op den duur 2 verschil of +1 of -1 dus ga je 5-0 en sta je dus +5 kan je bij winst naar +6 en bij verlies naar +4 daar zit meteen verschil in. Er spelen zoveel mensen fifa dat loopt in de miljoenen en zeker in deze tijden dat mensen wat meer thuis zijn. Scholen dicht zijn/waren etc.
Het verschil bv tussen goud1 en elite is dus voetballen op +10 tegenstanders vs +15. Dat is behoorlijk groot.
Het enige wat nog soms wel raar is dat de matchmaking niet altijd lijkt te kloppen. Ik vraag het soms nog wel eens aan mijn tegenstander achteraf hoe die tot nu toe gaat. Soms zit er nog wel een verschil in van +2 of meer. Ik weet ook niet precies hoe die matchmaking is en hoe groot het zoekgebied is in welk tijdsbestek etc. Maar het is in de wl heel lastig naar mijn mening om zomaar even paar niveaus hoger te komen. Mocht je bv in begin van het jaar goud3 speler zijn, verwacht dan niet dat je elite3 aan het eind van het seizoen haalt. Omdat je dan toevallig betere spelers hebt, je tegenstanders hebben dat ook en je wordt weer gelinkt tegen betere tegenstanders zodra je zelf ook beter gaat spelen.
Daarom lijkt het soms ook niet uit te maken als je nou met 85 team in begin speelt of zoals nu met een 90+ team. Ga simpel weg met een team spelen van 85 rated spelers verlies een paar potjes in de wl en je komt vanzelf tegen lui te spelen die of ook een minder goed team hebben of die met een duur team nog steeds op jouw niveau zitten terwijl je met mindere spelers speelt.
Maar het is gewoon een feit dat betere spelers wel degelijk zinvol zijn. Wie het verschil niet merkt in bv cruijff 91 en ben yedder 87 of een messi gold of een messi tots.. Nou sorry hoor maar dan is je niveau gewoon te laag want dan maak je te weinig gebruik van de eigenschappen van de spelers. Als je bv alleen maar een manier hebt dat je een bal van 5meter pas schiet ja dan maakt het niet zoveel uit nee welke spelers je hebt.
En zo zijn er nog wel tig andere dingen.
Nogmaals men denkt hier te simpel over het spelletje, terwijl zoveel mensen dit spelletje spelen en voetbal beslist wordt op kleine dingetjes. Situaties inschatten, speloverzicht etc, gaat in fracties van secondes net als in echt voetbal. Hoeveel mensen wel niet denken dat ze prof voetballer hadden kunnen worden. Maar geloof me als je die lui 1x mee laat trainen worden ze zoek gespeeld omdat je tempo lastig kan inschatten als toeschouwer, in het veld gaat alles 10x sneller en zo ook met fifa. Sommige mensen zijn sneller in handelingen in nadenken etc. Dat is normaal je hebt altijd weer iemand die beter is etc.
Accepteer dat gewoon, leer er mee om te gaan.
Als laatste, neem je gameplay op en kijk verlies potjes een dag later nog eens een x terug. Je zult zien dat je in sommige situaties meteen al ziet oh hier had ik de bal ff terug moeten passen of hier had ik tikkie breed moeten doen, maar in de heet van de strijd zag je die optie nog niet. Maar goed, ik mensen zullen wel weer storen aan mijn reactie. Prima.
ps. ik bedoel dit allemaal niet betweterig, want ben zelf ook echt geen elite speler of iets dergelijks. Goud1 goud2.
Maar zeiken op de game heeft niemand beter gemaakt.. Het is echt heel veel spelen en herhalen om een beetje beter te worden in fifa. Of je moet eventueel een pro coach in dienst nemen ( ja die bestaan ) die vertellen dan ook dat je je gameplay moet gaan opnemen en dan gaan ze je 100x wijzen op de fouten net zolang tot het automatisme wordt etc en je die fouten niet meer maakt en dus beter wordt.
Oke goed verhaal hoi
Doe ik die 83+ sbc. Krijg ik TOTS Davies, doe ik een 2e, krijg ik TOTS Niederlechner, wat een sbc

Edit: Damn 3x op rij lukt niet

Edit: Damn 3x op rij lukt niet
[ Voor 13% gewijzigd door Terranova op 18-05-2020 21:10 ]
Ik kwam vorig jaar altijd met moeite tot goud 3. Kostte me flink wat moeite maar haalde het meestal wel.
Dit jaar moet ik het heel gek maken wil ik geen goud 3 halen. En heb regelmatig steeds meer potten over om voor goud 2 te gaan wat ik ook wel eens haal.
Ik ben dus beter geworden en zie dat terug in de resultaten, alleen je stijgt meestal niet ineens 2 rankings omdat je ietsje beter bent gaan spelen.
Er is hier volgens mij niemand die zegt dat fifa perfect is. En ook iedereen heeft wel eens last van een slechte connection of button delay.
Dat is echter iets anders als zeggen dat ea die wedstrijden op bepaalde manieren expres beïnvloed, zodat jij altijd maar weer op dat niveau eindigt.
- Dit is nooit constructief.
- niemand wordt er beter van
- complottheorieën vind ik überhaupt vrij kansloos
Een rant op zijn tijd is best prima, lekker zeiken op EA en die kutservers.
Maar sommige platen ken ik nou wel.
Dit jaar moet ik het heel gek maken wil ik geen goud 3 halen. En heb regelmatig steeds meer potten over om voor goud 2 te gaan wat ik ook wel eens haal.
Ik ben dus beter geworden en zie dat terug in de resultaten, alleen je stijgt meestal niet ineens 2 rankings omdat je ietsje beter bent gaan spelen.
Er is hier volgens mij niemand die zegt dat fifa perfect is. En ook iedereen heeft wel eens last van een slechte connection of button delay.
Dat is echter iets anders als zeggen dat ea die wedstrijden op bepaalde manieren expres beïnvloed, zodat jij altijd maar weer op dat niveau eindigt.
- Dit is nooit constructief.
- niemand wordt er beter van
- complottheorieën vind ik überhaupt vrij kansloos
Een rant op zijn tijd is best prima, lekker zeiken op EA en die kutservers.
Maar sommige platen ken ik nou wel.
Mee eens dat het een repeterend verhaal is hier op het forum. Maar iedereen ervaart het anders. Ik respecteer een ieders mening, maar deze discussie gaat niemand winnen. Dat er zoveel discussie is, en niet alleen hier, zegt natuurlijk wel iets. Persoonlijk kan ik er soms zelfs om lachen als EA een Twitterbericht plaatst, en dan met name op de reacties daarop!

Altijd leuk om nieuwe tactieken te proberen. Ik heb zelf geprobeerd om een 352 te maken dit jaar maar zonder veel succes (in tegenstelling tot in Fifa 19). Heb jij het al geprobeerd? Voor mij wordt het pas weer de volgende WL.Bossie schreef op maandag 18 mei 2020 @ 21:20:
Beetje minder klagen en meer 352 spelen
https://www.reddit.com/r/...e_from_an_elite_1_player/
Alleen offline mijn dagelijkse twee potjes gespeeld voor de daily objectives dus dat zegt weinig.sjakieman schreef op maandag 18 mei 2020 @ 22:42:
[...]
Altijd leuk om nieuwe tactieken te proberen. Ik heb zelf geprobeerd om een 352 te maken dit jaar maar zonder veel succes (in tegenstelling tot in Fifa 19). Heb jij het al geprobeerd? Voor mij wordt het pas weer de volgende WL.
Tot het weekend zal het ook niet veel meer worden dan dat.
Er is nu een SBC waarbij je een draft token krijgt en er 'zweeft' iets over Icon Refresh op Twitter/sociale media. Ben benieuwd of het enkel betekent dat er meer icons in draft zullen zitten, of dat we een hele goedkope Icon SBC krijgen. Misschien wel een objective? Dat zou Rivals helemaal kapot vervelend maken.
Rivals is echt momenteel WL 2.0, gister avond ook weer van die enorme try-hards tegen. Wees blij met je zelf als je zo stront vervelend probeert te zijnSterqVerhael schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 08:09:
Er is nu een SBC waarbij je een draft token krijgt en er 'zweeft' iets over Icon Refresh op Twitter/sociale media. Ben benieuwd of het enkel betekent dat er meer icons in draft zullen zitten, of dat we een hele goedkope Icon SBC krijgen. Misschien wel een objective? Dat zou Rivals helemaal kapot vervelend maken.

Zal hem weer is uit de kast halen de 352 in fifa 19 beviel die goed.Bossie schreef op maandag 18 mei 2020 @ 21:20:
Offtopic weet iemand wanneer eredivisie tots komen? Wil dan weekend ervoor wl spelen maar aankondiging is altijd tijdens de wl.
Kan het zelf nergens vinden op internet helaas
Volgens de leaks komt het in ieder geval woensdag. Kan ook zijn dan EA gewoon de icon kaartjes een update geeft....SterqVerhael schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 08:09:
Als het deze week serie A is, is de kans groot dat het ook Eredivisie wordt maandag. Ze lijken het schema van FIFA 19 te volgen...FidoDido schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 10:25:
[...]
Zal hem weer is uit de kast halen de 352 in fifa 19 beviel die goed.
Offtopic weet iemand wanneer eredivisie tots komen? Wil dan weekend ervoor wl spelen maar aankondiging is altijd tijdens de wl.
Kan het zelf nergens vinden op internet helaas
Die heeft als TAG premium SBC. Dus of te vroeg in de database en we krijgen hem bij LATAM. Of het wordt een kaart die nooit gaat komen (net als FUTMAS Jesus)
Daarom heb ik ook al meerdere keren elite gehaald. Niet alleen dit jaar maar ook andere jarenSolotov schreef op maandag 18 mei 2020 @ 20:39:
[...]
Ik bewonder je energie en inzet om mensen hier iets bij te brengen. Maar zeg nou eerlijk, je gaat die gasten nooit overtuigen dat het aan hun zelf ligt. Ligt allemaal aan de grote boze wolven van EA, want die draaien aan allerlei knopjes om de gemiddelde speler die goud 1,2 of 3 haalt te naaien.
Ik zag gisteren nog wel een filmpje van Nick RTFM. Daar zei hij ook wel dat mensen die zulk saai voetbal spelen daadwerkelijk denken dat ze goed zijn in het spel omdat de AI alles voor ze op knapt.
Maar blijf er maar in geloven dat EA het beste voor heeft met de community. Dingen als de onderstaande video zegt ook al genoeg in mijn ogen.
P.s. Ik kan goed zelf reflecteren maar dingen zoals dit zijn geen fouten maar gewoon bullshit voor een gegarandeerde goal. Ik kijk ook gewoon goals terug om te kijken wat IK fout deed. De ene keer steek ik er wat van op en de andere keer moet ik toch even nadenken wat er gebeurd.
Dit is wel heel erg leuk leesvoer, misschien wel een WL de moeite waard!Bossie schreef op maandag 18 mei 2020 @ 21:20:
Toch maar Witsel SBC voltooid. Geen Bundesliga team maar kan deze toch niet laten liggen. Wellicht kan ik er nog wat van maken in combinatie met nainggolan of de bruyne ofzo.
Uit pakketje kwam ook nog een TOTS gelopen dus dat is dan weer mooi meegenomen.
Uit pakketje kwam ook nog een TOTS gelopen dus dat is dan weer mooi meegenomen.
Niemand zegt ook niet dat de game bugvrij is dat hou je altijd. Elk spel heeft daar last van.N2LSWw schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:14:
[...]
Daarom heb ik ook al meerdere keren elite gehaald. Niet alleen dit jaar maar ook andere jarenIk zeg niet dat alles aan EA ligt maar je bent gewoon dom als je niet door hebt hoeveel manipulatie er in het spel zit. Maar ik heb er al genoeg woorden aan vuil gemaakt denk ik zo.
Ik zag gisteren nog wel een filmpje van Nick RTFM. Daar zei hij ook wel dat mensen die zulk saai voetbal spelen daadwerkelijk denken dat ze goed zijn in het spel omdat de AI alles voor ze op knapt.
Maar blijf er maar in geloven dat EA het beste voor heeft met de community. Dingen als de onderstaande video zegt ook al genoeg in mijn ogen.
[YouTube: 2.5 HOURS OF FIFA 20 BUGS (Ft JCC, Inception, Stallion)]
P.s. Ik kan goed zelf reflecteren maar dingen zoals dit zijn geen fouten maar gewoon bullshit voor een gegarandeerde goal. Ik kijk ook gewoon goals terug om te kijken wat IK fout deed. De ene keer steek ik er wat van op en de andere keer moet ik toch even nadenken wat er gebeurd.
Maar als er manipulatie in zit zoals je zegt waarom presteer ik dan bijna weekelijks hetzelfde? Elke week dezelfde manipulatie? En hoe zit het met top100 spelers? Daar is de manipulatie er uitgehaald?
Of zijn het gewoon bugs die niet horen waar je 1x in de 10 potjes een x zo'n goal tegen krijgt?
En hoe zit het met jongens die 120-0 in de wl gaan? Die hebben zeker door wat de manipulatie is en kunnen er mee omgaan? Dus is de manipulatie er toch weer niet of toch weer wel?
De game is zeker niet perfect en dat zou ook niemand beweren. Maar noem mij 1 spel met een online community waar geen bugs in zitten. Die vind je niet.
En wellicht moet je eens stoppen met andere mensen voor dom uit te maken..?
Ball thru head en door ledematen die niet bestaan zijn wel te gek voor woorden. Zo maar een snoekduik maken over een onzichtbare graspol is dan wel zo slecht dat het grappig begint te worden.N2LSWw schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:14:
[...]
Dingen als de onderstaande video zegt ook al genoeg in mijn ogen.
[YouTube: 2.5 HOURS OF FIFA 20 BUGS (Ft JCC, Inception, Stallion)]
Het feit dat ik van mijn eerste tien wl potjes er standaard 7 tot 8 verlies, en daarna 8 tot 9 win van de overige 20 om zo zilver 1 te eindigen geeft aan dat iig in WL een zekere mate van patroon in zit. Want het maakt daarbij niet uit of ik met tig icon leenspelers speel of met mijn untradeable subpar wissels.
Eerst kon ik me er nog wel over opwinden, zeker toen ik net naast goud 3 greep door een disconnect + loss van een potje waarbij ik 4-2 voor stond. Maar inmiddels zal het me wat. Goeie pulls haal ik toch niet uit de red player picks, in verhouding zijn de rewards mager te noemen tov 30 x 20min = 600 / 60 = 10 uur gamen wat je erin stopt. Ik stop het liever in SB en rivals.
Noem 1 spel waar de skill gap zo klein is waar je 90 minuten kan aanvallen en nog steeds verliezen? In elk spel zitten fouten maar dit is het enige spel wat ik ken waar je veranderingen in hoe de AI zich gedaagd. Ja, sommige spelers zijn zo goed dat ze zoveel kansen kunnen creëren dat ze uiteindelijk wel winnen. Daarnaast heb je iets als aids dragbacks en dergelijk.fifanoob schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:01:
[...]
Niemand zegt ook niet dat de game bugvrij is dat hou je altijd. Elk spel heeft daar last van.
Maar als er manipulatie in zit zoals je zegt waarom presteer ik dan bijna weekelijks hetzelfde? Elke week dezelfde manipulatie? En hoe zit het met top100 spelers? Daar is de manipulatie er uitgehaald?
Of zijn het gewoon bugs die niet horen waar je 1x in de 10 potjes een x zo'n goal tegen krijgt?
En hoe zit het met jongens die 120-0 in de wl gaan? Die hebben zeker door wat de manipulatie is en kunnen er mee omgaan? Dus is de manipulatie er toch weer niet of toch weer wel?
De game is zeker niet perfect en dat zou ook niemand beweren. Maar noem mij 1 spel met een online community waar geen bugs in zitten. Die vind je niet.
En wellicht moet je eens stoppen met andere mensen voor dom uit te maken..?
dat ligt dus aan je matchmaking he... Als je de eerste 7-8 potten verliest krijg je daarna wat makkelijkere tegenstanders die ook -7 staan in matchmaking.Joosie200 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:10:
[...]
Ball thru head en door ledematen die niet bestaan zijn wel te gek voor woorden. Zo maar een snoekduik maken over een onzichtbare graspol is dan wel zo slecht dat het grappig begint te worden.
Het feit dat ik van mijn eerste tien wl potjes er standaard 7 tot 8 verlies, en daarna 8 tot 9 win van de overige 20 om zo zilver 1 te eindigen geeft aan dat iig in WL een zekere mate van patroon in zit. Want het maakt daarbij niet uit of ik met tig icon leenspelers speel of met mijn untradeable subpar wissels.
Eerst kon ik me er nog wel over opwinden, zeker toen ik net naast goud 3 greep door een disconnect + loss van een potje waarbij ik 4-2 voor stond. Maar inmiddels zal het me wat. Goeie pulls haal ik toch niet uit de red player picks, in verhouding zijn de rewards mager te noemen tov 30 x 20min = 600 / 60 = 10 uur gamen wat je erin stopt. Ik stop het liever in SB en rivals.
In shooters heb je campers. Kan je de hele tijd aanvallen en aanvallen maar als nog verliezen van een camper.N2LSWw schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:15:
[...]
Noem 1 spel waar de skill gap zo klein is waar je 90 minuten kan aanvallen en nog steeds verliezen? In elk spel zitten fouten maar dit is het enige spel wat ik ken waar je veranderingen in hoe de AI zich gedaagd. Ja, sommige spelers zijn zo goed dat ze zoveel kansen kunnen creëren dat ze uiteindelijk wel winnen. Daarnaast heb je iets als aids dragbacks en dergelijk.
Barcelona wel eens op tv gezien? Ik kan mij potten herinneren dat zij meer dan 65% balbezit hadden maar toch verloren.
Wat is nou je punt dat je wil zeggen? Je hebt altijd uitzonderingen. Het is namelijk echt niet zo als jij 10 potten speelt waar jij alle 10 potten domineert dat jij ze alle 10 verliest. Nee dan verlies je er wellicht 1 of 2 en dan ga jij weer zeuren over die 1 a 2 verlies potten en zo blijf je doorgaan.
Maar goed ik kap er mee. Zinloos deze discussies
Om even wat olie op het vuur te gooien 
Matchmaking is en blijft gewoon random. Je vind een tegenstander binnen een paar seconden. Het moet wel heel toevallig zijn dat je echt iemand treftfifanoob schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:17:
[...]
dat ligt dus aan je matchmaking he... Als je de eerste 7-8 potten verliest krijg je daarna wat makkelijkere tegenstanders die ook -7 staan in matchmaking.
En ik heb het al eerder gezegd maar dit spel geef geen realistisch beeld van hoe voetbal gespeeld wordt in het echt. Dus zo'n non argument als Barcelona verliest ondanks dat ze met 65% balbezit verliezen is ook weer zo typisch. Maar dat geldt dus ook voor de andere dingen die mensen graag blijven gebruiken als argument:
- Maar iemand haalt 30-0. Net als bij andere games of sporten zijn sommige mensen zo exceptioneel goed dat ze uiteindelijk wel kunnen winnen. Maar ook deze mensen kunnen gewoon van bijvoorbeeld een zilver 1 speler verliezen.
- Maar in het echt schieten ze ook tegen de paal. Ik heb in het echt nog nooit 30 wedstrijden voetbal gekeken om vervolgens te zien dat professionele voetballers minstens 50 keer tegen de paal schieten. Zelfs na een weekendje wedstrijden kijken van PL, Serie A, La Liga en de Eredivisie zie ik het nauwelijks voorkomen.
- Maar ik heb 95% balbezit. Ik had deze wedstrijd moeten winnen. Het gaat er om hoe je met je kansen/possessie om gaat.
- Maar ik had meer schoten op doel. Zelfde als hierboven. Maakt uiteindelijk niks uit hoeveel schoten je hebt. Als je constant vanaf de middenlijn schiet dan zal dat je kansen niet vergroten om te winnen.
Naast dat dit (https://www.reddit.com/r/...nt_play_against_a_single/) je misschien nog wel een goede indruk geeft dat matchmaking gewoon niet werkt ben ik zelf terwijl ik 18-0 ging iemand tegen gekomen die zijn eerste pot heeft gespeeld. Dus ELO gebruiken als argument helpt ook niet.Het is net als in het spel gewoon random. Anders zou je soms minuten moeten wachten voordat iemand anders met een soortgelijke "rank" ook op zoeken drukt en die ook nog relatief in de buurt woont van jou.
Op dat filmpje doelde ik inderdaad. Je zou maar voor je lol zo spelen en zelfs trots zijn dat je wint.Bossie schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:02:
Om even wat olie op het vuur te gooien
[YouTube: FIFA 20 IS THE MOST BORING GAME EVER!! FIFA 20 Ultimate Team]
[ Voor 8% gewijzigd door N2LSWw op 19-05-2020 13:06 ]
Ben voor mijn huidige elftal nog op zoek naar een supersub. Budget onder de 100k, middenveld/aanval geschikt. Heb nu de volgende opties op het oog:
https://www.futbin.com/20...m=7,7,7&schem=100,100,100
Allen 4* WF, MED-HIGH work rates en voldoende pace.
Visca (basic chem)
+ aanvallend sterker
+ high agility & balance
Pizzi (shadow chem)
+ breder inzetbaar ook als CDM nog bruikbaar (met shadow erop)
- lagere agility
- iets duurder
Moreno (basic chem)
+ betere shooting stats
- lagere agility & balance
- iets lagere acceleration, dus wat trager wegkomen
Zit te twijfelen tussen Visca en Pizzi... (of wachten wat er uit de volgende TOTS komt)
Wel fijn zo kijken naar een supersub, hoef je je niet druk te maken over of ie wel of niet linkt want hij krijgt toch 7 chem
Visca (basic chem)
+ aanvallend sterker
+ high agility & balance
Pizzi (shadow chem)
- lagere agility
- iets duurder
Moreno (basic chem)
+ betere shooting stats
Zit te twijfelen tussen Visca en Pizzi... (of wachten wat er uit de volgende TOTS komt)
Wel fijn zo kijken naar een supersub, hoef je je niet druk te maken over of ie wel of niet linkt want hij krijgt toch 7 chem
Ik vind deze discussie wel klaar, maar we kunnen eventueel nog een paar pagina's volgooien met anekdotes, n=1 argumenten etc maar ik denk niet dat iemand daar op zit te wachten.N2LSWw schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:06:
[...]
Matchmaking is en blijft gewoon random. Je vind een tegenstander binnen een paar seconden. Het moet wel heel toevallig zijn dat je echt iemand treft
En ik heb het al eerder gezegd maar dit spel geef geen realistisch beeld van hoe voetbal gespeeld wordt in het echt. Dus zo'n non argument als Barcelona verliest ondanks dat ze met 65% balbezit verliezen is ook weer zo typisch. Maar dat geldt dus ook voor de andere dingen die mensen graag blijven gebruiken als argument:
- Maar iemand haalt 30-0. Net als bij andere games of sporten zijn sommige mensen zo exceptioneel goed dat ze uiteindelijk wel kunnen winnen. Maar ook deze mensen kunnen gewoon van bijvoorbeeld een zilver 1 speler verliezen.
- Maar in het echt schieten ze ook tegen de paal. Ik heb in het echt nog nooit 30 wedstrijden voetbal gekeken om vervolgens te zien dat professionele voetballers minstens 50 keer tegen de paal schieten. Zelfs na een weekendje wedstrijden kijken van PL, Serie A, La Liga en de Eredivisie zie ik het nauwelijks voorkomen.
- Maar ik heb 95% balbezit. Ik had deze wedstrijd moeten winnen. Het gaat er om hoe je met je kansen/possessie om gaat.
- Maar ik had meer schoten op doel. Zelfde als hierboven. Maakt uiteindelijk niks uit hoeveel schoten je hebt. Als je constant vanaf de middenlijn schiet dan zal dat je kansen niet vergroten om te winnen.
Naast dat dit (https://www.reddit.com/r/...nt_play_against_a_single/) je misschien nog wel een goede indruk geeft dat matchmaking gewoon niet werkt ben ik zelf terwijl ik 18-0 ging iemand tegen gekomen die zijn eerste pot heeft gespeeld. Dus ELO gebruiken als argument helpt ook niet.Het is net als in het spel gewoon random. Anders zou je soms minuten moeten wachten voordat iemand anders met een soortgelijke "rank" ook op zoeken drukt en die ook nog relatief in de buurt woont van jou.
[...]
Op dat filmpje doelde ik inderdaad. Je zou maar voor je lol zo spelen en zelfs trots zijn dat je wint.
Niemand verplicht om je te spelen, de gebreken van de game zijn overduidelijk maar zolang je blijft spelen zul je deze moeten accepteren.
Kan je die Visca echt aanreden heerlijke speler ! heb hem zelf ook als super subbebopper schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:10:
Ben voor mijn huidige elftal nog op zoek naar een supersub. Budget onder de 100k, middenveld/aanval geschikt. Heb nu de volgende opties op het oog:
Visca (basic chem)
+ aanvallend sterker
+ high agility & balance
Pizzi (shadow chem)
- lagere agility
- iets duurder
Moreno (basic chem)
+ betere shooting stats
Offtopic : Sommige heren hier wel eens een politieke carrière overwogen ? Die kunnen ook uren , dagen , weken over het zelfde onderwerp discussiëren en geen meter opschieten. Ik zeik ook wel eens op die game, maar jullie gaan hier nooit van ze leven uitkomen en begint nu wel irritant te worden.
Als je het een KUT game vind speel het gewoon niet meer.
[ Voor 14% gewijzigd door Traeces op 19-05-2020 13:15 ]
Ik stel voor dat we vanaf FIFA 21 een 3 tal topics openen. 1 topic voor FUT, 1tje voor het spel an sich en 1tje voor alle problemen en klachten.Bossie schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:13:
[...]
Ik vind deze discussie wel klaar, maar we kunnen eventueel nog een paar pagina's volgooien met anekdotes, n=1 argumenten etc maar ik denk niet dat iemand daar op zit te wachten.
Niemand verplicht om je te spelen, de gebreken van de game zijn overduidelijk maar zolang je blijft spelen zul je deze moeten accepteren.
Zo houden we het overzichtelijk.
Die Columbiaanse LM van Porto ziet er op het eerste oog goed uit en heeft naast snelheid ook goede finishing. Ik heb Visca uit mijn red picks maar heb hem nog nooit getest dus kan het je op dit moment niet vertellen. Denk dat zo'n Visca prima kan functioneren als sub. Hij heeft 4*4* en prima finishing, shotpower en composure.bebopper schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:10:
Visca (basic chem)
+ aanvallend sterker
+ high agility & balance
Pizzi (shadow chem)
- lagere agility
- iets duurder
Moreno (basic chem)
+ betere shooting stats
en een 4e voor de tournooitjesSolotov schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:14:
[...]
Ik stel voor dat we vanaf FIFA 21 een 3 tal topics openen. 1 topic voor FUT, 1tje voor het spel an sich en 1tje voor alle problemen en klachten.
Zo houden we het overzichtelijk.
Bossie om 13:02: Om even wat olie op het vuur te gooien
Ook Bossie:
Ook Bossie:
Zolang mensen niet klagen denken ze bij EA ook dat alles goed is. Maar veel plezier met accepteren als je verliest van iemand die er niks van kan.Bossie schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:13:
[...]
Ik vind deze discussie wel klaar, maar we kunnen eventueel nog een paar pagina's volgooien met anekdotes, n=1 argumenten etc maar ik denk niet dat iemand daar op zit te wachten.
Gaat een wereld voor me open hier sinds enkele dagen... ik haal niet gold 2 op eigen kracht, maar dankzij EA
Zeker fifa punten gekocht ? Dan gunnen ze je het meerbvbal79 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:20:
Gaat een wereld voor me open hier sinds enkele dagen... ik haal niet gold 2 op eigen kracht, maar dankzij EA
Ah is dat hetTraeces schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:21:
[...]
Zeker fifa punten gekocht ? Dan gunnen ze je het meer
Dat kan toch, daarnaast als je naar de video refereert waarom zou je jezelf vrijwillig op de slachtbank leggen tegen een superieure tegenstander. We kennen toch allemaal de potjes van Oranje tegen de mindere voetballanden tijdens kwalificatie reeksen?N2LSWw schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:18:
Bossie om 13:02: Om even wat olie op het vuur te gooien
Ook Bossie:
[...]
Zolang mensen niet klagen denken ze bij EA ook dat alles goed is. Maar veel plezier met accepteren als je verliest van iemand die er niks van kan.
Daarnaast, de game zal vrijwel niet veranderen, fifa 21 zal 95% gelijk zijn aan fifa 20. Zodra jij besluit verder te spelen dan accepteer je de gebreken. De andere optie is om de game juist niet te spelen door deze gebreken.
Ik zit zelf vast in het midden, teveel gespeeld om ineenmaal te stoppen en zie regelmatig dingen die me irriteren. Maar ik probeer mezelf daarover zo min mogelijk te laten irriteren (dat heeft ff geduurt
Met alle respect maar dan snap jij totaal niet hoe matchmaking werkt in Fifa. Dat matchmaking beter/anders zou kunnen is een ander verhaal. maar dat jij met 18-0 iemand tegenkomt die zijn eerste pot speelt is met het huidige matchmaking systeem prima te verklaren.N2LSWw schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:06:
[...]
Matchmaking is en blijft gewoon random. Je vind een tegenstander binnen een paar seconden. Het moet wel heel toevallig zijn dat je echt iemand treft
[...]
Op dat filmpje doelde ik inderdaad. Je zou maar voor je lol zo spelen en zelfs trots zijn dat je wint.
ELO +15(is max) tegen ELO 0. Leg uit.Arwintju schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:47:
[...]
Met alle respect maar dan snap jij totaal niet hoe matchmaking werkt in Fifa. Dat matchmaking beter/anders zou kunnen is een ander verhaal. maar dat jij met 18-0 iemand tegenkomt die zijn eerste pot speelt is met het huidige matchmaking systeem prima te verklaren.
de eerste 5 potjes kun je random tegenstanders tegenkomen dacht ik, dus heb je pech speel je tegen iemand met +15
eerste 5 potten heb je nog geen rank/ elo
Op dit moment mijn squad: https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/16130135
Speel op de Ps4 haal gemiddeld elke week wel Goud 3 of Goud 2.
Geplande upgrades:
Fekir CAM
Op de plek van Fekir --> Vidal Flashback.
Messi RM.
Wellicht nog suggesties iemand?
Geplande upgrades:
Fekir CAM
Messi RM.
Goede upgrades niks mis meeMir64za schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:07:
Op dit moment mijn squad: https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/16130135
Geplande upgrades:
Fekir CAM
Messi RM.
Waarom alleen de 87 versie van Militiao ? geen genoeg coins voor de 90 ?
Helaas ja heb de 87 wel super cheap kunnen doen voor rond de 60k het prijs verschil met de 90 had ik geen geld voor.Traeces schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:33:
[...]
Goede upgrades niks mis mee![]()
Waarom alleen de 87 versie van Militiao ? geen genoeg coins voor de 90 ?
Dit is wel echt waanzin hoor die upgrade packs bij mij, denk nog 1tje doen koop 4 spelers erbij krijg ik daar tots gnarby uit.FidoDido schreef op maandag 18 mei 2020 @ 19:24:
4 upgrade Packs Bundesliga 2x tots helaas dit keer slechte Hradecky en Niederlechner.
Maar mooi sbc fodder voor de guarenteeen 2x in maar 4 upgrade Packs is een dikke plus denk ik
Al die guarantee zijn regelrechte meuk en deze redelijke cheap packs ten opzichte van de guarentee is gewoon raak

Zit alleen met een chem probleem krijg het net niet op 100 chem nu mijn voorhoede zit op 7 en 8 chem.
Moet mertens denk ik zien te vervangen maar denk ondanks deze chemistry dat dit als nog een lekker team is
https://www.futbin.com//20/squad/10439444
Gnabry staat op mijn lijstje voor donderdag, hopelijk gaat hij nog <400kFidoDido schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:02:
[...]
Dit is wel echt waanzin hoor die upgrade packs bij mij, denk nog 1tje doen koop 4 spelers erbij krijg ik daar tots gnarby uit.
Al die guarantee zijn regelrechte meuk en deze redelijke cheap packs ten opzichte van de guarentee is gewoon raakpack weight zegt echt geen ene drol gewoon feit.
Zit alleen met een chem probleem krijg het net niet op 100 chem nu mijn voorhoede zit op 7 en 8 chem.
Moet mertens denk ik zien te vervangen maar denk ondanks deze chemistry dat dit als nog een lekker team is![]()
https://www.futbin.com//20/squad/10439444
Zat zojuist nog even naar mijn team te kijken maar met Kroos, SBC Kimmich/Goretzka sla ik Witsel toch over.
bvbal79 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:43:
[...]
de eerste 5 potjes kun je random tegenstanders tegenkomen dacht ik, dus heb je pech speel je tegen iemand met +15
Oja dat zijn de eerste 5 potjes. Alsnog raar dat iemand met +15 dan tegen zo'n iemand kan treffen. Snap sowieso niet waarom het niet complete willekeur is. Hoor(de) zat verhalen over de pro's die elkaar ontwijken etc.bvbal79 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:43:
[...]
ja mee eens. Maar het is beter dan complete willekeur. Anders kan je nooit echt vergelijken? De 1 kan wel 30 noobs tegenkomen en de andere weer niet etc. Anders zegt het niks als iemand elite haalt en de andere goud1.Fraaank schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:36:
[...]
[...]
Oja dat zijn de eerste 5 potjes. Alsnog raar dat iemand met +15 dan tegen zo'n iemand kan treffen. Snap sowieso niet waarom het niet complete willekeur is. Hoor(de) zat verhalen over de pro's die elkaar ontwijken etc.
Voorheen deden pros altijd thuis spelen, dat kon je zien aan het laden van de scherm. Zo wisten ze elkaar te ontwijken. Maar volgens mij kan je niet meer zien op voorhand of je uit of thuis speelt.
Klopt. Maar koppel dan "beginners" in de WL in hun eerste 5 potten tegen een max ELO 10 of iets. Maar goed, dit zijn kleine dingetjes in een game vol ergernissen waar we allemaal (inclusief ikzelf) toch lekker mee bezig blijven.fifanoob schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:43:
[...]
ja mee eens. Maar het is beter dan complete willekeur. Anders kan je nooit echt vergelijken? De 1 kan wel 30 noobs tegenkomen en de andere weer niet etc. Anders zegt het niks als iemand elite haalt en de andere goud1.
Voorheen deden pros altijd thuis spelen, dat kon je zien aan het laden van de scherm. Zo wisten ze elkaar te ontwijken. Maar volgens mij kan je niet meer zien op voorhand of je uit of thuis speelt.
Als je denkt dat bij de start van een wedstrijd jouw kans op winst 50% is dan ben je gek of blind.
Als je niet ziet dat wanneer je voorkomt met 1-0 de tegenstanders beter worden of jouw spelers slechter dan ben je gek of blind.
Als je niet ziet dat er in bepaalde minuten van de game makkelijker gescoord wordt dan ben je gek of blind.
Als je niet ziet dat het steeds moeilijker wordt om wedstrijden te winnen wanneer je een losing streak hebt dan ben je gek of blind.
Als je niet ziet dat je na elke losing streak ook weer een winning streak met ontzettend veel geluk hebt dan ben je gek of blind.
EA heeft in het verleden aangegeven dat er sprake van scripting is om wedstrijden leuk te houden. Als spelers 0-30 in de wl zouden kunnen gaan haken ze snel af.
Ik heb zelf de laatste tijd wat experimenten gedaan en het is verdomd lastig om 5 potten op rij te verliezen in de weekend league want bij de vijfde pot vliegt een terugspeelbal op de keeper nog bijna in de kruising van de tegenstanders doel. Ik moest gewoon echt eigen doelpunten gaan scoren om te verliezen. Ik liet mijn tegestander gewoon op doel schieten maar mijn keeper hield alles tegen of ze schoten vanaf 2 meter gewoon mis. Ik weet niet of er hier wel eens iemand in squad battles tegen een top team heeft gespeeld op amateur level maar dan kun je echt met je ogen dicht spelen.
Scripting zit gewoon in de game, sommige spelers weten daar heel goed mee om te gaan.
SKILL IS BEPALEND VOOR DE UITSLAG!
even in grote letters want natuurlijk is het niet geheel van te voren bepaald wie een pot gaat winnen maar welke speler het beste met de scripting om kan gaan.
Het ligt aan je eigen niveau wat je gaat halen. ik speelde een paar echt met een top team en haal goud2. ik win eerst veel wedstrijden en verlies er dan een aantal, resultaat goud2.
vervolgens speel ik in de 2 WL's daarop met een gewoon rare goud team van bij elkaar 80K en haal 2x gewoon goud2. Het maakt dus geen ene reet uit of je met dure spelers speelt of met goedkope.
als uitsmijter nog even een goed voorbeeld van dubbele scripting, Scoren in blessuretijd is makkelijker maar scoren in blessuretijd direct na een aftrap nog makkelijker: https://www.reddit.com/r/..._karma_rashford_wizardry/
Als je niet ziet dat wanneer je voorkomt met 1-0 de tegenstanders beter worden of jouw spelers slechter dan ben je gek of blind.
Als je niet ziet dat er in bepaalde minuten van de game makkelijker gescoord wordt dan ben je gek of blind.
Als je niet ziet dat het steeds moeilijker wordt om wedstrijden te winnen wanneer je een losing streak hebt dan ben je gek of blind.
Als je niet ziet dat je na elke losing streak ook weer een winning streak met ontzettend veel geluk hebt dan ben je gek of blind.
EA heeft in het verleden aangegeven dat er sprake van scripting is om wedstrijden leuk te houden. Als spelers 0-30 in de wl zouden kunnen gaan haken ze snel af.
Ik heb zelf de laatste tijd wat experimenten gedaan en het is verdomd lastig om 5 potten op rij te verliezen in de weekend league want bij de vijfde pot vliegt een terugspeelbal op de keeper nog bijna in de kruising van de tegenstanders doel. Ik moest gewoon echt eigen doelpunten gaan scoren om te verliezen. Ik liet mijn tegestander gewoon op doel schieten maar mijn keeper hield alles tegen of ze schoten vanaf 2 meter gewoon mis. Ik weet niet of er hier wel eens iemand in squad battles tegen een top team heeft gespeeld op amateur level maar dan kun je echt met je ogen dicht spelen.
Scripting zit gewoon in de game, sommige spelers weten daar heel goed mee om te gaan.
SKILL IS BEPALEND VOOR DE UITSLAG!
even in grote letters want natuurlijk is het niet geheel van te voren bepaald wie een pot gaat winnen maar welke speler het beste met de scripting om kan gaan.
Het ligt aan je eigen niveau wat je gaat halen. ik speelde een paar echt met een top team en haal goud2. ik win eerst veel wedstrijden en verlies er dan een aantal, resultaat goud2.
vervolgens speel ik in de 2 WL's daarop met een gewoon rare goud team van bij elkaar 80K en haal 2x gewoon goud2. Het maakt dus geen ene reet uit of je met dure spelers speelt of met goedkope.
als uitsmijter nog even een goed voorbeeld van dubbele scripting, Scoren in blessuretijd is makkelijker maar scoren in blessuretijd direct na een aftrap nog makkelijker: https://www.reddit.com/r/..._karma_rashford_wizardry/
OMG!!!ZodiacBomber schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 17:13:

Nu snap ik waarom ik die wedstrijden niet win, want na die 3-2 vliegt mijn controller door de kamer, hahaha!
[ Voor 12% gewijzigd door Moody2204 op 19-05-2020 17:19 ]
Jongens ik heb ook nog wat feiten waar ik als ik maar lang genoeg voor doorzoek altijd wel iets kan vinden wat mijn mening staaft.
De aarde is plat
corona komt van 5g
autisme komt door vaccinaties
De aarde is plat
corona komt van 5g
autisme komt door vaccinaties
Gisteren 3x de Bundesliga Upgrade pick 80+ SBC gedaan, hoogste een 83 rated zoals verwacht uit de picks.
Ik start zojuist de PS4 weer eens op: ‘Oh leuk, ik kan die 83+ upgrade SBC wel eens doen, ik kan nog wel een Buffon gebruiken!’......
Tadaaaa
Ik start zojuist de PS4 weer eens op: ‘Oh leuk, ik kan die 83+ upgrade SBC wel eens doen, ik kan nog wel een Buffon gebruiken!’......
Tadaaaa

:strip_exif()/f/image/qe3k8pXQdUCK4yXG7KWfEk2D.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door DeeleNL op 19-05-2020 18:08 ]
Ze doen het nog steeds, maar dan via een private discord oid. Tijdje geleden een "schandaal" geweest omdat het gelekt was dat NA pro's via een private discord aangeven wanneer ze een pot startten enzo. Zo kunnen ze dan alsnog andere pro's ontwijken.fifanoob schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:43:
[...]
ja mee eens. Maar het is beter dan complete willekeur. Anders kan je nooit echt vergelijken? De 1 kan wel 30 noobs tegenkomen en de andere weer niet etc. Anders zegt het niks als iemand elite haalt en de andere goud1.
Maar dat is het probleem van rewards gebaseerd op aantal wins te bepalen en kleine nederlaag tegen de nr 1 van de wereld zou meer moeten tellen dan een overwinning op iemand die 2-20 staat. Maar nu telt alleen het aantal overwinningen, dus dan gaan pro's andere pro's ontwijken.
Het erge is dat het dus al een punten systeem is, maar dat telt alleen bij gelijk aantal wins.
Gerechtigheid!!! Stomme geshush!ZodiacBomber schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 17:13:
Echt zo kinderachtig.... nogmaals ik mis de celebration dat je gewoon de bal kan pakken.
wijze woorden
Hier weer een.. komt 3-1 voor in een div. 7 rival wedstrijd, gaat hij shushen. Echt wat kinderachtig.Valandil schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:53:
[...]
Gerechtigheid!!! Stomme geshush!
Echt zo kinderachtig.... nogmaals ik mis de celebration dat je gewoon de bal kan pakken.
Vind het echt tekenend voor de huidige maatschappij in de wereld: gun elkaar niks, troll je medemens en zorg dat je je omgeving irriteert. Alles voor de winst...DeeleNL schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 19:11:
[...]
Hier weer een.. komt 3-1 voor in een div. 7 rival wedstrijd, gaat hij shushen. Echt wat kinderachtig.
In het echt riskeren spelers gewoon schorsing als ze hun tegenstanders provoceren.
(Voor de shush kinderen onder ons:
Provoceren = opzettelijk uitlokken/uitdagen)
wijze woorden
Ik zou niet eens weten hoe t moet dat shushen
K vind het sws bloedirritant al die herhaling en vieringen.. zonde van de tijd
Ram gewoon L1+R1 en ga door met de wedstrijd
K vind het sws bloedirritant al die herhaling en vieringen.. zonde van de tijd
Ram gewoon L1+R1 en ga door met de wedstrijd
lijkt mij wel wat als je kan aanklikken dat je geen replay of celebrations wil zien.
En dat zolang de opponent bezig is daarmee je een zwart scherm krijgt waarop staat you`re opponent is being an asshole
En dat zolang de opponent bezig is daarmee je een zwart scherm krijgt waarop staat you`re opponent is being an asshole
Ook irritant zijn die spelers die na elke goal van hun op pauze drukken in de hoop dat je stopt, en allerlei andere nare streekjes die ze uithalen.
Stoppen doen we dan dus nooit.
Die geef ik rond minuut 90 altijd nog even 3 pauzes cadeau.
Stoppen doen we dan dus nooit.
Die geef ik rond minuut 90 altijd nog even 3 pauzes cadeau.
Opzich is er niks mis mee om even te willen juichen na een zwaar bevochten en verdiend doelpunt.
Alleen hou het simpel.
Soms juich ik, maar meestal niet.
Bij een frommel/ lucky goal juich ik met de “excuses / sorry celebration om aan te geven dat het meer geluk dan skills was.
Alleen hou het simpel.
Soms juich ik, maar meestal niet.
Bij een frommel/ lucky goal juich ik met de “excuses / sorry celebration om aan te geven dat het meer geluk dan skills was.
wijze woorden