Acties:
  • +1 Henk 'm!
De gene die de tip gaf over tots visca bedankt daarvoor ! Heb hem als super sub gekocht en werkt perfect.

Net maakte ter stegen het eindelijk eens waar door een bizarre bal te pakken. Dacht dat hij al zat tot hij die bal nog pakte. Daarna scoor ik gelijk 2-0 uit de counter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
17-4 in weekend League, gaat allemaal vrij gemakkelijk. En met Mbappe en Haland is scoren ook niet zo moeilijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:17
sjakieman schreef op zondag 17 mei 2020 @ 15:18:
[...]

Voor 6,5 miljoen kan je echt veel betere teams maken in deze TOTS tijd, maar veel is waarschijnlijk untradable of niet?
Alleen messi overmars en kante en smeichel kan ik verkopen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tegengoal in de 5e minuut van extra tijd terwijl er twee minuten worden aangegeven ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Markvd1984 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 15:53:
[...]

Alleen messi overmars en kante en smeichel kan ik verkopen
https://www.futbin.com/20/squad/16067006

zoiets kan.
krijg door witsel niet alles op chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-09 15:46
@Joosie200 Dit is het team tot nu toe.. I know, niet bepaald hoogstaand maar ben pas eind april begonnen en probeer nu richting een leuk bundesliga/duits elftal te handelen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vBJMNEP.jpg

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:51
JoteW schreef op zondag 17 mei 2020 @ 16:45:
@Joosie200 Dit is het team tot nu toe.. I know, niet bepaald hoogstaand maar ben pas eind april begonnen en probeer nu richting een leuk bundesliga/duits elftal te handelen.

[Afbeelding]
Je gaat echt weggespeeld worden met zo'n chemistry. Welke Duitse spelers heb je nog meer en wat is je budget?

Wissel bijvoorbeeld je 2 CV's om en pak Mendy op LB, als je Tolisso dan op CM zet ben je al verder :)

[ Voor 10% gewijzigd door Messje op 17-05-2020 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Messje schreef op zondag 17 mei 2020 @ 16:47:
[...]

Je gaat echt weggespeeld worden met zo'n chemistry. Welke Duitse spelers heb je nog meer en wat is je budget?

Wissel bijvoorbeeld je 2 CV's om en pak Mendy op LB, als je Tolisso dan op CM zet ben je al verder :)
Heb nog maar 30K over 8)7 Dus wil stukje bij beetje meer richting een betere chemistry :P

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
JoteW schreef op zondag 17 mei 2020 @ 16:49:
[...]

Heb nog maar 30K over 8)7 Dus wil stukje bij beetje meer richting een betere chemistry :P
Dan is de geedite tip wel een eerste stap :) 4-3-3 is met BL lastig, omdat er niet veel goede RM/LM/LW/RW zijn die je nog kunt grinden, probeer anders 4-2-3-1

[ Voor 18% gewijzigd door Messje op 17-05-2020 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Messje schreef op zondag 17 mei 2020 @ 16:51:
[...]

Dan is de geedite tip wel een eerste stap :)
Doet dat zo veel dan? Een Gaya van 81 is toch beter dan een 80 Mendy?

En daarbij, welke Mendy hebben we het nou over? Ferland of Benjamin? :P

[ Voor 13% gewijzigd door JoteW op 17-05-2020 16:57 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Ferland, de base is 1 van de fijjnste backs in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Messje schreef op zondag 17 mei 2020 @ 17:04:
Ferland, de base is 1 van de fijjnste backs in het spel.
Een speler als Hernandez (LA van Milan) ook een optie? 84 https://www.futbin.com/20/player/43970/theo-hernandez

[ Voor 10% gewijzigd door JoteW op 17-05-2020 17:06 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
JoteW schreef op zondag 17 mei 2020 @ 17:05:
[...]

Een speler als Hernandez (LA van Milan) ook een optie? 84 https://www.futbin.com/20/player/43970/theo-hernandez
Natuurlijk, zolang je de Franse link maar hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
@Messje Thanks voor je input! kloppen de waardes die op Futbin staan nog een beetje of zijn er betere sites?

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
Futbin/futhead/Futwizz gebruiken alledrie dezelfde api.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Beste WL tot nu toe. Had nog 6 wedstrijden over nadat ik goud 2 heb gehaald. Blijkbaar kan de sfeer nog slechter als je voor goud 1 gaat. Sushende mensen die na 85 minuten drop back 1 schot krijgen etc. Goud 2 nog steeds prima, nu nog 3 wedstrijden over om er 3 te winnen, maar ik begin er niet eens aan. 100k packs die wat opleveren? Not worth it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:20
Ik wilde toch weer eens WL spelen nadat ik dat een paar weken niet gedaan had, maar met al die 90+ teams heb ik toch vaak het idee dat mijn 89 rated team tekort komt in deze fase van de game. Het zijn dan toch meestal de 90+ spelers die de wedstrijden in mijn nadeel beslissen.

Daarnaast geef ik toe zelf geen topspeler te zijn (div. 7-9). Ik heb deze WL slechts 11 overwinningen kunnen behalen (dus net aan zilver 1). Ik speel graag 4-3-3 (opgevoed met de Hollandse school hè).

Aangezien ik hier vaak echt goeie tips lees, wil ik ook om advies vragen, zodat ik mezelf hopelijk iets kan verbeteren. Ik kijk wel naar Youtube filmpjes over tactische instellingen en zo. Maar waar ligt volgens jullie de zwaktes van mijn team (naast mijn eigen matige niveau), waar wellicht verbetering in zit?

Dit is mijn team nu. Ik heb niet veel geld (door het gat in mijn hand) voor verbetering en er zitten een paar untradables tussen (Ansu Fati, Mariano, Odegaard, Gatusso)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JMGqySJ_HAhNrk4HeZeLlTd8HYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GH9TgpsxtLikmMLf7RVVdoE6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Alex Sandro op LB?
Ik ben geen fan van Odegaard, dus zou daar kiezen voor een goede C(A)M ipv Odegaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Messje schreef op zondag 17 mei 2020 @ 17:32:
Alex Sandro op LB?
Ik ben geen fan van Odegaard, dus zou daar kiezen voor een goede C(A)M ipv Odegaard.
Ik vond Odegaard ook 1 niet lekker uit de verf komen deze WL. Suggesties voor een andere C(A)M?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 13:11

hmr

Mijn ergernissen, waar het aan ligt weet ik niet:

* hakjes, terwijl je normale passrichting aangeeft;
* aannames van normale ballen die de voet afspringen;
* het niet registeren van skillmoves;
* wegwerken in een 16-meter waarbij opeens, zelfs met full power, een pisbal wordt gegeven;
* spelen tegen mensen die 4-2-3-1 spelen met dropback en 1 depth en vervolgens counteren met, in willekeurige volgorde *neymar,mbappe,kent, traore, etc.

Heb wel weer gewoon gold 2 binnen, maar ga niet verder spelen. Lol was er heel erg aan het begin, maar is nu wel weer weg.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hmr schreef op zondag 17 mei 2020 @ 18:00:
Mijn ergernissen, waar het aan ligt weet ik niet:

* hakjes, terwijl je normale passrichting aangeeft;
* aannames van normale ballen die de voet afspringen;
* het niet registeren van skillmoves;
* wegwerken in een 16-meter waarbij opeens, zelfs met full power, een pisbal wordt gegeven;
* spelen tegen mensen die 4-2-3-1 spelen met dropback en 1 depth en vervolgens counteren met, in willekeurige volgorde *neymar,mbappe,kent, traore, etc.

Heb wel weer gewoon gold 2 binnen, maar ga niet verder spelen. Lol was er heel erg aan het begin, maar is nu wel weer weg.
Hetzelfde hier vandaag, daarnaast is mijn team gewoon erg passief. Het zijn allemaal vervelende potjes maar pak wel mijn wins mee hoewel ik naar een veel betere win/loss ratio heb.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
MadMoody schreef op zondag 17 mei 2020 @ 17:36:
[...]

Ik vond Odegaard ook 1 niet lekker uit de verf komen deze WL. Suggesties voor een andere C(A)M?
Marcelo, Muniain, Cazorla,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Is 451 nu echt de beste opstelling?
En welke tactieken moet je de spelers meegeven als ik dit bv heb Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p-S3bA9tzGIBPpZnQSI5HqNWOTM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7cpyd8j8ROBUM3ZskRdezuEr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 18:53:
Is 451 nu echt de beste opstelling?
En welke tactieken moet je de spelers meegeven als ik dit bv heb [Afbeelding]
451 word vooral als startformatie gebruikt om iedereen op full chem te krijgen. Ingame kun je dan vervolgens weer naar andere formaties switchen met een druk op de knop.
https://www.fifauteam.com...namic-tactics-game-plans/

Er zijn erg veel verschillende formaties/tactieken mogelijk, hoewel volgens mij 442/4231 de meest populaire zijn momenteel. Ik gebruik de 4231 van Zelonius:
YouTube: FIFA 20 INSANE 30-0 4231 TACTICS! BEST 4231 + 442 TACTICS/INSTRUCTIO...

Er is genoeg te vinden op youtube, vind het persoonlijk juist erg leuk om steeds verschillende varianten te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 13:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H3P0D2fPueEg4CasqBli9f3MkzQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VouQXhUhAr9Y93WCVzbOZcSV.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand tips voor een upgrade voor fekir?
Budget circa 200k.

Zoek een speler die op CM kan spelen.
Heb Parejo TOTS nog op de bank, maar is net even te traag op lange afstand.

Suarez, butra , fati, aouar, hierro, zambrotta, regulion zijn untradable

Heb nog Zanetti 92 icon evt om te linken met messi.

Aouar en Messi mogen er niet uit 😄

Op het plaatje staat Zanetti maar inmiddels weer zambrotta en dus Zanetti naar de bank

[ Voor 5% gewijzigd door Valandil op 17-05-2020 19:15 ]

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Messje schreef op zondag 17 mei 2020 @ 18:48:
[...]

Marcelo, Muniain, Cazorla,
Ik kan Hazard Futb en Marcello shapeshifters van harte aanraden. Met name Hazard is echt een lekker kaartje!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zondag 17 mei 2020 @ 19:15:
[Afbeelding]

Iemand tips voor een upgrade voor fekir?
Budget circa 200k.

Zoek een speler die op CM kan spelen.
Heb Parejo TOTS nog op de bank, maar is net even te traag op lange afstand.

Suarez, butra , fati, aouar, hierro, zambrotta, regulion zijn untradable

Heb nog Zanetti 92 icon evt om te linken met messi.

Aouar en Messi mogen er niet uit 😄

Op het plaatje staat Zanetti maar inmiddels weer zambrotta en dus Zanetti naar de bank
TOTS Odegaard/Cazorla afhankelijk van hoe je speelt ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Bossie schreef op zondag 17 mei 2020 @ 19:17:
[...]

TOTS Odegaard/Cazorla afhankelijk van hoe je speelt ingame.
Verschillend/ 4231 , 41212 (wide) en heel soms 4222

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zondag 17 mei 2020 @ 19:51:
[...]

Verschillend/ 4231 , 41212 (wide) en heel soms 4222
Odegaard voor de zijkanten, Cazorla voor centraal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand advies voor keeper, smeichel was niet zo, alisson ook niet, heb kante en rijkaard als cv, iemand tips voor een goede keeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Bossie schreef op zondag 17 mei 2020 @ 19:56:
[...]

Odegaard voor de zijkanten, Cazorla voor centraal
Ødegaard valt af, 3* weakfoot

Met Carzola krijg ik Aouar op 7 chem.
Santi ziet er wel top uit zeg qua stats

[ Voor 8% gewijzigd door Valandil op 17-05-2020 20:18 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zondag 17 mei 2020 @ 20:17:
[...]

Ødegaard valt af, 3* weakfoot

Met Carzola krijg ik Aouar op 7 chem.
Santi ziet er wel top uit zeg qua stats
3* WF is niet echt een issue voor een buitenspeler, Aouar doet het ook prima op 7 chem

@Markvd1984
Niets mis met de genoemde keepers, ze hebben sowieso allemaal fratsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Markvd1984 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 20:03:
Iemand advies voor keeper, smeichel was niet zo, alisson ook niet, heb kante en rijkaard als cv, iemand tips voor een goede keeper
Llloris, de Gea, Sar

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Al een tijdje geleden mijn team verkocht en sindsdien Fifa niet meer aangeraakt.
Moet zeggen dat er wel veel vrije tijd is voor andere dingen. Heb bijna 10 miljoen coins op de bank omdat ik voor de crash echt alles had verkocht. Tijdens het begin van TOTSSF ook direct alle kaartjes verkocht die ik in mijn pakketjes kreeg.
Als de crash opnieuw daar is, ga ik misschien nog een nieuw team maken en spelen, maar voorlopig blijf ik er ver van Fifa weg.

Humeur is beter en vriendin vindt het ook fijn dat ik minder chagrijnig ben _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goud 3 binnen met nog 9 potten over. Moest er vandaag weer 25. Begon met 3-2 dus vind redelijk. Moet echt wat serieuzer die eerste 10 potten aanpakken , verlies daar zoveel nutteloos omdat ik er te makkelijk over denk.

Vanaf zilver 2 maar 2 potten verloren wat ook een 50/50 wedstrijd was.

Naja “gratis” rewards donderdag aangezien ik eigenlijk geen wl wou spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
8 wins uit 28.... jezus wat ben ik slecht.
Niet tegen te voetballen die Tots.
Een salah die varane even van de bal beukt alsof het er f pupil is.

Sane die met bal mijn zambrotta (99!! Pace met shadow) er gewoon uit rent...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zo 25k punten in Rivals en 28k in Squad Battles. Rank I, divisie 9 en elite 3 rewards morgenvroeg. Meteen ook de icon swap voor die Mannschaft ingelost en half op weg met de stars en stripes. Moet ik alleen nog met de conmebol en championship squad aan de bak volgend weekend. En dan haal ik mooi Litmanen als cam, nu ik Yedder te koop heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op zondag 17 mei 2020 @ 22:36:
8 wins uit 28.... jezus wat ben ik slecht.
Niet tegen te voetballen die Tots.
Een salah die varane even van de bal beukt alsof het er f pupil is.

Sane die met bal mijn zambrotta (99!! Pace met shadow) er gewoon uit rent...
Herkenbaar. Hier WL 11 uit 30. Ik vond ook die TOTS spelers te beslissend. En helaas meestal in mijn nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 17 mei 2020 @ 23:30:
[...]

Herkenbaar. Hier WL 11 uit 30. Ik vond ook die TOTS spelers te beslissend. En helaas meestal in mijn nadeel.
Hier 16 uit 30, had 5 potjes om de laatste win voor G2 binnen te halen maar vanaf dat moment heb ik vrijwel geen goal meer kunnen scoren omdat de bus met de blocking crew aangekomen was :X

PIM Del Piero had 33Games, 23 Goals en 12 Assists als CAM, zeer leuke speler maar denk dat ik toch voor de BL upgrades ga donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op maandag 18 mei 2020 @ 00:34:
[...]

Hier 16 uit 30, had 5 potjes om de laatste win voor G2 binnen te halen maar vanaf dat moment heb ik vrijwel geen goal meer kunnen scoren omdat de bus met de blocking crew aangekomen was :X

PIM Del Piero had 33Games, 23 Goals en 12 Assists als CAM, zeer leuke speler maar denk dat ik toch voor de BL upgrades ga donderdag.
Normaal kwam ik ook uit op een ongeveer 50-50 score, maar de laatste 2x slechts op ongeveer 30-70. Zeker afgelopen weekend kon ik het TOTS geweld niet bijhouden met mijn 89 rated team, heb je inmiddels een lage rating.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Laatst online: 09-09-2024
Goud 2 ging redelijk easy. Uiteindelijk op Goud 1 gezet en niet meer doorgegaan voor Elite. Had nog 5 potten, maar heb ze allemaal weggegeven, dus 5 mensen waren heel blij met mij. :+

Was prima weekend en vooral TOTS Varane heeft me meerdere malen uit de brand geholpen. Voorin mis ik wel echt 5 star weak foot spelers, dus voor aankomend weekend gaat dat zeker aangepast worden.

Speelde nu met dit team: 442
TOTS Ter Stegen of TOTS Oblak (om het even welke je gebruikt, maar Ter stegen heeft save with feet trait).
TOTS Carvajal - Moments Ramos - TOTS Varane - TOTS Berchiche (hidden gem voor 65k)
TOTS De Jong (mijn favoriete speler in dit elftal) - Moments Vidal
TOTS Mahrez - TOTS Aguero - 88 Raul - TOTS Rashford.

Beste supersubs: Shapeshifter Atal, die erin kwam voor Raul. TOTS Ndidi, die erin kwam voor Vidal.

Waarvan als player pick: Ter Stegen/Oblak, Carvajal, Rashford.
Waarvan uit league TOTS SBC: Mahrez en De Jong.

Varane heb ik gepackt uit m'n eerste upgrade pack. :+

[ Voor 18% gewijzigd door SterqVerhael op 18-05-2020 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op maandag 18 mei 2020 @ 07:23:
[...]

Normaal kwam ik ook uit op een ongeveer 50-50 score, maar de laatste 2x slechts op ongeveer 30-70. Zeker afgelopen weekend kon ik het TOTS geweld niet bijhouden met mijn 89 rated team, heb je inmiddels een lage rating.
89 rated team of 95+ zegt echt helemaal niks. Ik ben gister helemaal kapot gemaakt door iemand met een gouden team. 3-0 achter na 20 min in-game, voor eerst sinds tijden dat ik zelf geRQ ben.

Sommige mensen hier staan al met 1-0 achter omdat ze een monster team zien. Je kan het beste team ter wereld hebben maar als de speler geen skills heeft is je mega team ook gewoon een dooddoener.

Gister een volledig TOTS team tegen gehad en die gozer / vrouw kon er echt geen klote van. 6-0 gewonnen zonder een centje pijn :)

Rating zegt geen drol, ik gebruik als RM nog steeds 86 Daniel James en maak daar nog steeds menig LB helemaal kapot mee.

Je moet alleen iets beter uitkijken deze periode, aanvallers hebben gewoon een veel beter schot etc. Als ik z'n TOTS de Bruyne of Richarlison tegen krijg dek ik hem mega sterk af. Door de 5*WF i.c.m. met extreem gebooste stats kan hij uit alle standen raak schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
JoteW schreef op zondag 17 mei 2020 @ 16:45:

[Afbeelding]
Misschien een goed idee om Lucas Hernandez en Julian Brandt One to Watch in te ruilen voor de normale versie? Volgens mij worden er nog een tijd geen IF's uitgegeven vanwege de stilgelegde competities. Dan spaar je toch weer een duitje geld uit en kan je bijvoorbeeld een achterhoede doen met van links naar rechts: F. Mendy - L. Hernandez - Lenglet - Semedo

Daarnaast sowieso Promes eruit gooien want die kost alleen maar chemistry. Misschien daar Gnabry neerzetten en ik zou Haaland verkopen en bijvoorbeeld Werner neerzetten. Of als je Haaland wilt houden zal je een Noorse middenvelder als Odegaard (linkt weer met F. Mendy bijvoorbeeld) moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:11:
[...]

89 rated team of 95+ zegt echt helemaal niks. Ik ben gister helemaal kapot gemaakt door iemand met een gouden team. 3-0 achter na 20 min in-game, voor eerst sinds tijden dat ik zelf geRQ ben.

Sommige mensen hier staan al met 1-0 achter omdat ze een monster team zien. Je kan het beste team ter wereld hebben maar als de speler geen skills heeft is je mega team ook gewoon een dooddoener.

Gister een volledig TOTS team tegen gehad en die gozer / vrouw kon er echt geen klote van. 6-0 gewonnen zonder een centje pijn :)

Rating zegt geen drol, ik gebruik als RM nog steeds 86 Daniel James en maak daar nog steeds menig LB helemaal kapot mee.

Je moet alleen iets beter uitkijken deze periode, aanvallers hebben gewoon een veel beter schot etc. Als ik z'n TOTS de Bruyne of Richarlison tegen krijg dek ik hem mega sterk af. Door de 5*WF i.c.m. met extreem gebooste stats kan hij uit alle standen raak schieten.
Daar heb je een punt. Ook ik ben wat huiveriger geworden voor de teams met alleen gouden kaartjes. Maar dit weekend vond ik toch de TOTS kaarten wel erg beslissend in de meeste wedstrijden. En voor een deel komt het uiteraard ook door je eigen kwaliteit. Ik laat verdedigend nog weleens wat steekjes vallen (als ik mijn tegengoals terugkijk, stapt er meestal een verdediger in waardoor er ruimte achter ontstaat en er dus gescoord wordt.)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Dit weekend was voor mij het einde van fifa20.

Ik heb een fifa nog nooit zoveel gespeeld als deze fifa. door omstandigeheden kon ik vaker spelen en was ik door de objectives ook altijd wel bezig om "iets" te halen zodat ik mijn team kon verbeteren. En wat voor team heb ik uiteindelijk kunnen bouwen zeg. Het beste team dat ik ooit gehad heb. Ik weet nog dat ik in vorige fifa's wel eens dacht dat ik nooit een miljoen coins zou kunnen halen en deze fifa heb ik een team van bijna 6 miljoen op het veld staan.

Ik heb bijzonder goede packluck gehad. Ik packte in de eerste weken gelijk Eriksen en de bruyne en kon daardoor direct wat coins spenderen.(toen was eriksen geloof ik nog iets van 130k wat early game gewoon veel coins zijn) Ik packte o.a. Shape Shifter Kante(untrade), Future star Greenwood (1,5Mil) en TOTY Van dijk(2,5Mil).

Door de objectives heb ik ook redelijk wat Icons bij elkaar kunnen sparen. Ferdinand was de eerste en wat een speler is dat voor mij geweest. Ik heb wel eens andere backs getest maar Ferdinand heeft eigenlijk tot TOTY een plekje in de basis gehad. In diezelfde periode haalde ik voor de overige icon swaps Guardiola en ook hij deed het prima. Ik packte Drogba uit een icon SBC, ook hij is een beest en heeft veel gespeeld, Ik heb natuurlijk ook v/d Sar opgepikt maar was van hem niet erg onder de indruk. Uit de Icon pack haalde in Sol Campbell, daar had ik dus helemaal niets aan want die is als back veel te traag en log. Uit een Icon pack haalde ik mid icon Stoichkov. ik vond hem echt waardeloos! Wel leuk om deze fifa eens met zoveel Icons te kunnen spelen want ik had tussendoor nog een paar icons gekocht om te proberen en daarna weer verkocht. Mid Bergkamp, Prime Larsson en Prime Soctrates. Uiteindelijk heb ik nu in mijn team zelfs Moments Raul staan.

Ik heb een redelijk aantal weekend leagues gespeeld met wisselend resultaat. soms Goud 2 maar meestal goud 3. Soms was het leuk, meestal enorm frustrerend.

Afgelopen weekend wilde ik er weer eens echt voor gaan en wisselde in mijn kwalificatiepunten in. na slechts 9 wedstrijden ben ik gestopt....de weekend league is gewoon fraude.
Het slaat echt nergens op, natuurlijk kunnen goede spelers een beter resultaat neerzetten omdat zij de bal kunnen houden wanneer dat nodig is en weten wanneer ze op doel moeten schieten.

Ik kon letterlijk elke game van te voren invullen wat er zou gebeuren. de scripting is mij volledig duidelijk. Het heeft geen enkele zin om met dure spelers te spelen, van te voren is al bepaald wat je kunt halen. Ik heb de laatste weken wat experimenten gedaan en kwam steeds tot dezelfde conclusie, de uitslag staat voor 90% vast voordat je begint.

Tijdens de indexering (de eerste 5 potten) krijgt jouw team een ranking obv het resultaat. tel daarbij op de divisie waarin je speelt en dan heb je jouw uitslag voor de WL.

EA wil dat je blijft spelen dus hoe slecht je ook bent, je zal nooit alles verliezen (of heel erg je best moeten doen om te verliezen) Je kent dat wel van de wedstrijden waarin je compleet domineert, 20x op de paal schiet en de tegenstander met de eerste de beste counter met 1 schot op doel gelijk de winnende treffer maakt. Wat je ook doet je zal deze game niet winnen tenzij hij hem in eigen doel gaat schieten. Dat komt omdat jij de laatste 2 games hebt gewonnen en hij er al drie op rij heeft verloren. Van te voren is al bepaald dat de tegenstander moet winnen.

Hoe zit dat dan met youtubers die 30-0 gaan? Zij weten precies hoe ze de game moeten manipuleren. we weten allemaal dat er momenten zijn dat er wel heel vaak een goal valt. Na de aftrap, rond de 40ste/45ste minuut en zo rond de 90ste minuuut. Zij houden de bal vast wanneer dat moet en scoren wanneer het kan. ook wissels spelen hierin een rol. een ingebrachte speler in de juiste periode zal het erg goed doen.

Ik heb de afgelopen weekend league bewust 3 potten op rij verloren. de vierde pot ging heel erg makkelijk tegen een tegenstander die niet eens heel slecht was maar ik kon hem bijna alleen op doel laten doorlopen hij ging gewoon niet scoren. Ik schoot de bal iedere keer gewoon naar voren en ging dan weer verdedigen.Ik viel dus niet aan. net voor de 90ste minuut staat het nog 0-0 dusik doe 1 aanval en mijn spelers zijn snel, passen fantastisch en en schot van ver buiten de 16 zeilt zo langs zijn keeper die vrijwel niets doet.wauw... ik maak dus snel een eigen doelpunt en laat hem alsnog winnen. ..je wilt niet weten hoe makkelijk mijn volgende game was. Ik kon bijna met mijn ogen dicht spelen...

Nu team lekker verkopen en over een week of 4 nog eens kijken wat voor top spelers ik dan kan kopen. Het zal me niet helpen om een beter resultaat in de wl neer te zetten maar wel leuk om eens te proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Bossie schreef op maandag 18 mei 2020 @ 00:34:
[...]

Ik had het omgekeerde... Was slecht begonnen en stond op 15-10 met nog 5 potjes te gaan en won ze allemaal. Weer dus goud 1 en nog een bewijs dat je uiteindelijk toch wel op het aantal winst eindigt waar je elke week op uit komt. Het maakt niet zo heel veel uit of je slecht of goed begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:26:
[...]

Ik had het omgekeerde... Was slecht begonnen en stond op 15-10 met nog 5 potjes te gaan en won ze allemaal. Weer dus goud 1 en nog een bewijs dat je uiteindelijk toch wel op het aantal winst eindigt waar je elke week op uit komt. Het maakt niet zo heel veel uit of je slecht of goed begint.
Idd, ik haal het wel als ik de games verspreid over meerdere dagen, 25 op zondag is net ff teveel :+
Ik merk dat ik het vooral lastig heb tegen high-depth tegenstanders zeker icm de powercreep van de vele blauwe kaartjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Traeces schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:11:
[...]

89 rated team of 95+ zegt echt helemaal niks. Ik ben gister helemaal kapot gemaakt door iemand met een gouden team.

Mijn ervaring in Rivals dit weekend ook in divisie 9. Ik won tegen volledige EPL TOTS teams of gemixte La liga TOTS met red players met gemak, kon zelfs een mid Maradonna prima handelen door continu hem te manmarken. Maar tegen een gouden Rashford, Vardy en co leg ik het af.

Zo won ik tegen dikke teams met 6-0 of 8-1 en werd ik 3-2 weggetikt tegen gouden teams. Het kan verkeren. Zelfs een potje 10-0 gemaakt, maar ik had niet de indruk dat mijn tegenstander er serieus voor ging. Waarom je dan niet gewoon forfeit the match doet snap ik niet. Tikte wel lekker aan voor de Reguilon objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
ZodiacBomber schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:25:

en de rest van je verhaal.
Excusé, alleen ik herken totaal niet wat je zegt.

Als ik in WL zelf een aantal wedstrijden rustiger blijf, haal ik denk ik met gemak Elite 3 of 2. Dat is voor mij de grootste winst die ik kan halen en heeft niets met de game of 'dynamic difficulty' (oid) te maken.

Ik weet dat ik redelijk goed ben in het spel, maar af en toe moet ik wat rustiger blijven. Als ik dat voor elkaar krijg ga ik nog meer games winnen i.p.v. net verliezen.

De sleutel is zelf rustig blijven en niet ragen, of het nu mee of tegen zit in een pot. Als je niet rustig blijft ga je sowieso niet winnen. Het blijft uiteindelijk een game, dus uiteindelijk moet alles passen binnen de limieten die het spel / de simulatie / de engine, etc. etc., je geeft. Daar heb ik allemaal geen invloed op, waar ik wel invloed op heb is rustig blijven.

Ik heb afgelopen weekend tegen een top100 speler gespeeld en die had het echt moeilijk tegen mij. Uiteindelijk won hij met 3-2, maar dat kwam door de beperkingen in mijn team versus de enorm goede spelers van zijn team (POTM neymar en Fut Birthday Mbappe). Als ik zelf echter nog iets rustiger was gebleven, had ik hem denk ik kunnen verslaan. Hij kneep hem bij 2-2 waarschijnlijk net zo hard als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
SterqVerhael schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:20:
[...]

Als ik in WL zelf een aantal wedstrijden rustiger blijf, haal ik denk ik met gemak Elite 3 of 2. Dat is voor mij de grootste winst die ik kan halen en heeft niets met de game of 'dynamic difficulty' (oid) te maken.

Ik weet dat ik redelijk goed ben in het spel, maar af en toe moet ik wat rustiger blijven. Als ik dat voor elkaar krijg ga ik nog meer games winnen i.p.v. net verliezen.

De sleutel is zelf rustig blijven en niet ragen, of het nu mee of tegen zit in een pot. Als je niet rustig blijft ga je sowieso niet winnen. Het blijft uiteindelijk een game, dus uiteindelijk moet alles passen binnen de limieten die het spel / de simulatie / de engine, etc. etc., je geeft. Daar heb ik allemaal geen invloed op, waar ik wel invloed op heb is rustig blijven.

Ik heb afgelopen weekend tegen een top100 speler gespeeld en die had het echt moeilijk tegen mij. Uiteindelijk won hij met 3-2, maar dat kwam door de beperkingen in mijn team versus de enorm goede spelers van zijn team (POTM neymar en Fut Birthday Mbappe). Als ik zelf echter nog iets rustiger was gebleven, had ik hem denk ik kunnen verslaan. Hij kneep hem bij 2-2 waarschijnlijk net zo hard als ik.
Ik herken het wel wat hij zegt, maar zou dat 'm dan toch in het niveau zitten? Ik ben een div. 9 speler momenteel. En heb reeksen dan weet ik al: ik ga nu niet verliezen, maar ook reeksen dan weet ik het al na 1 minuut: verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Hassiebassie schreef op zondag 17 mei 2020 @ 20:41:
Al een tijdje geleden mijn team verkocht en sindsdien Fifa niet meer aangeraakt.
Moet zeggen dat er wel veel vrije tijd is voor andere dingen. Heb bijna 10 miljoen coins op de bank omdat ik voor de crash echt alles had verkocht. Tijdens het begin van TOTSSF ook direct alle kaartjes verkocht die ik in mijn pakketjes kreeg.
Als de crash opnieuw daar is, ga ik misschien nog een nieuw team maken en spelen, maar voorlopig blijf ik er ver van Fifa weg.

Humeur is beter en vriendin vindt het ook fijn dat ik minder chagrijnig ben _O-
Ik had dit dus ook, en toch ben ik weer begonnen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
MadMoody schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:32:
[...]

Ik herken het wel wat hij zegt, maar zou dat 'm dan toch in het niveau zitten? Ik ben een div. 9 speler momenteel. En heb reeksen dan weet ik al: ik ga nu niet verliezen, maar ook reeksen dan weet ik het al na 1 minuut: verlies.
Dat is zoals ik het lees gewoon een mentaal ding. Als je na 1 minuut al denkt 'ik ga verliezen', terwijl je nog 89 minuten te spelen hebt. Hoe wil je dan nog gaan winnen? Je moet gewoon altijd denken 'ik ga winnen' of in ieder geval 'ik ga een goal maken'.

Net zoals bij mensen in de WL die alle herhalingen laten lopen en gaan 'ssshhhen'..ik word daar niet meer boos om ik denk dan: nu ga ik je helemaal zoek spelen. Dat motiveert juist.

Zelfs als ik 3-0 achter sta geef ik gewoon nog 100% en blijf ik rustig. Daardoor draai ik die wedstrijden nu nog vaker om i.p.v. dat ik ze verlies.

[ Voor 12% gewijzigd door SterqVerhael op 18-05-2020 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
SterqVerhael schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:39:
[...]

Dat is zoals ik het lees gewoon een mentaal ding. Als je na 1 minuut al denkt ik ga verliezen, terwijl je nog 89 minuten te spelen hebt. Hoe wil je dan nog gaan winnen? Je moet denken 'ik ga alsnog winnen'. Net zoals bij mensen in de WL die alle herhalingen laten lopen en gaan 'ssshhhen'..ik word daar niet meer boos om ik denk dan: nu ga ik helemaal zoek spelen. Dat motiveert juist.
Ik ben het deels met je eens dat het wellicht een mentaal ding is. Maar ik meen toch wel patronen te zien dat ik al snel denk, oké, het wordt weer zo'n wedstrijd. Bijv. schoten die je er normaal vanuit een bepaalde hoek altijd inschiet, worden nu op de meest miraculeuze manieren geblokt, door de paal, lat, keeper, been, schouder, teen, wenkbrauw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
MadMoody schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:52:
[...]

Ik ben het deels met je eens dat het wellicht een mentaal ding is. Maar ik meen toch wel patronen te zien dat ik al snel denk, oké, het wordt weer zo'n wedstrijd. Bijv. schoten die je er normaal vanuit een bepaalde hoek altijd inschiet, worden nu op de meest miraculeuze manieren geblokt, door de paal, lat, keeper, been, schouder, teen, wenkbrauw!
Dat is toch deels een 'self fulfilling prophecy'. Je houdt jezelf daar ook mee voor de gek wellicht. Daarnaast: als je het herkent, kan je er ook 'omheen' spelen. :)

Einstein zei ooit: "The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results."

[ Voor 9% gewijzigd door SterqVerhael op 18-05-2020 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
SterqVerhael schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:54:
[...]

Dat is toch deels een 'self fulfilling prophecy'. Je houdt jezelf daar ook mee voor de gek wellicht. Daarnaast: als je het herkent, kan je er ook 'omheen' spelen. :)

Einstein zei ooit: "The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results."
Ja en nee. Er zijn momenteel zijn de WL dat een pass uit het niets ergens anders heen gepasst wordt. Ik speelde gister tot 2x toe een pass recht naar voren en de game passt hem dan opzij, eentje was zelfs spontaan een boogballetje.

Overigens is mijn IF Neuer (90) boos dat ie geen TOTS heeft gekregen. Die man had een paar reddingen dit weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Fraaank schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:57:
[...]

Ja en nee. Er zijn momenteel zijn de WL dat een pass uit het niets ergens anders heen gepasst wordt. Ik speelde gister tot 2x toe een pass recht naar voren en de game passt hem dan opzij, eentje was zelfs spontaan een boogballetje.
Dat is gewoon keiharde input delay als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

SterqVerhael schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:58:
[...]

Zie mijn eerdere ergernissen. Het is zo bizar dat.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
SterqVerhael schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:54:
[...]

Haha, mooi gezegd. Ik zag trouwens dat jij als linksachter Bechiche hebt. Zou die voor mij ook bruikbaar zijn, al zag ik wel dat ik hem dan niet op full chem krijg. Heb daar nu future stars Lodi staan, maar die vind ik verdedigend net te zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
[...]

Overigens is mijn IF Neuer (90) boos dat ie geen TOTS heeft gekregen. Die man had een paar reddingen dit weekend...
Maar geef je m dan ook echt naar voren? Ik heb zelf ook wel is het idee dat de game maar wat doet en volledig mijn input negeert, maar dan ga ik een herhaling kijken en dan zie ik toch echt dat ikzelf de pass verkeerd gaf, of dat het auto lock systeem niet helemaal mee werkt. Als ik namelijk een pass geef maar ik richt hem tussen 2 spelers in en ik geef m daarna net zo hard dat ie eigenlijk precies tussen die spelers invalt dan kiest de PC zelf wat logisch is. Dat kan net de bal zijn die je niet in gedachte had. Dat is vooral zo met steekballen. Dat komt omdat we allemaal vrolijk die instellingen op assisted hebben staan.

Er zitten echt rare dingen in het spel. maar ik ben ook van mening dat mensen soms iets meer naar hun eigen spel moeten kijken wat ze daar fout doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
SterqVerhael schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:58:
[...]

Ook @hmr

Dat is gewoon lastig en storend, zeker tegen teams die compleet teruggetrokken spelen, dan wil ik snel kunnen rondtikken en dat gaat dan helaas niet. Dat is gewoon wat het is en dat zal in FIFA21 ook niet verholpen zijn ben ik bang.

In gedachte was FIFA19 beter speelbaar (de meta daargelaten) net als FIFA18, al vermoed ik dat als ik terug ga naar die versies dat het ook niet best is.

@Arwintju Soms staan die replays er niet tussen, maar heb wel paar keer teruggekeken waarbij mijn input echt de "goede" kant op stond, maar de game het vertikte.

Zit hem denk ik in een combinatie van input delay maar ook assisted passing.

[ Voor 17% gewijzigd door Fraaank op 18-05-2020 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
MadMoody schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:03:
[...]

Haha, mooi gezegd. Ik zag trouwens dat jij als linksachter Bechiche hebt. Zou die voor mij ook bruikbaar zijn, al zag ik wel dat ik hem dan niet op full chem krijg. Heb daar nu future stars Lodi staan, maar die vind ik verdedigend net te zwak.
Beste LB die ik dit jaar heb gebruikt. Gaat denk ik niet meer uit mijn team. Heeft gek genoeg een hele goede pass in de benen en dat vind ik heel belangrijk, speel namelijk met aanvallende backs.

Overigens staat TOTS Carvajal bij mij ook op 7 chem en daar merk ik helemaal niets van, dus dat zal voor Barchiche ook zo zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Arwintju schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:06:
[...]

Maar geef je m dan ook echt naar voren? Ik heb zelf ook wel is het idee dat de game maar wat doet en volledig mijn input negeert, maar dan ga ik een herhaling kijken en dan zie ik toch echt dat ikzelf de pass verkeerd gaf, of dat het auto lock systeem niet helemaal mee werkt. Als ik namelijk een pass geef maar ik richt hem tussen 2 spelers in en ik geef m daarna net zo hard dat ie eigenlijk precies tussen die spelers invalt dan kiest de PC zelf wat logisch is. Dat kan net de bal zijn die je niet in gedachte had. Dat is vooral zo met steekballen. Dat komt omdat we allemaal vrolijk die instellingen op assisted hebben staan.

Er zitten echt rare dingen in het spel. maar ik ben ook van mening dat mensen soms iets meer naar hun eigen spel moeten kijken wat ze daar fout doen.
Hmmm ik speel lang genoeg om te weten dat ik bij dat soort shit echt niet de hele tijd fouten aan het maken ben. Zeker niet indien hij gewoon helemaal geen skillmove registreert. Of ik een pass rechtdoor geef en ik een schuine pass geef etc. Dat is gewoon echt bad gameplay of delay. Ik ben een vrij constitente g1 speler en een keer elite gehaald. Kan dus echt wel beetje ballen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
SterqVerhael schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:20:
[...]

dat mag helemaal, ieder heeft recht op zijn eigen mening.

Wat ik in mijn enorme post probeer te schetsen is dat het niet uitmaakt met welk team je speelt je zult altijd ongeveer hetzelfde resultaat behalen.

Ik haal maximaal goud 2. je zou kunnen zeggen dat dat mijn skill rating is. Als jij elite haalt 3/2 haalt zul je dat altijd wel halen. Hoger zal je echter niet komen.

Een paar weekenden terug wat ik echt een top team staan. ik had vaak een beter team dan mijn tegenstanders. Ik had door wat packluck (zie post hierboven) aardig wat goede spelers kunnen opstellen. Daarbij speelde ik in dat weekend echt top. Ik had mijn wedstrijden goed verdeeld, ik was uitgerust en kon rustig zonder afleiding spelen. Mijn internet was goed en ik merkte af en toe wel wat delay maar niet buitensporig. Ik had in de weken daarvoor veel FIFA gespeeld en mijn spel was (voor mijn doen) echt top.

Tijdens de wedstrijden kon ik echt rustig blijven. wanneer het even tegenzat nam ik daarna even rust en ging dan weer verder. Toch bleef ik uiteindelijk steken op goed 2. In veel wedstrijden had ik het gevoel dat ik al wist hoe het zou lopen. Ik was overtuigd dat ik ging winnen. kwam 1-0 voor. kwam 2-0 voor en verloor daarna compleet tegen de verhouding in met 2-3... :(

Het weekend daarna ging ik met het team spelen waarmee ik voor het eerst WL speelde. dus met de gewone allison op doel, de gewone gouden lucas in de spits met eigenlijk alleen maar gewoon gouden kaarten. Wel dezelfde voorwaarden dus veel rust, wedstrijden verdelen en goed fifa spelen. Ik merkte dat ik tegen veel betere teams helemaal niet minder was. af en toe was een tegenstander wel sneller maar ze waren nou niet perse beter. Resultaat was goud 2. precies hetzelfde als de week ervoor met een sterrenteam.

Ik daag je uit de volgende WL met jouw eerste WL team te spelen en kijk dan eens of je weer elite 2/3 haalt...ik denk namelijk van wel.

Ik heb heel veel plezier gehad aan deze fifa. volgens velen de slechtste fifa ooit maar ik vond het leuk. de WL is echter gewoon gefixt dus daar moet je niet teveel waarde aan hechten. Je weet dus van te voren al welke rewards je gaat krijgen. Als jij dit weekend weer elite 3 hebt gehaald wens ik je veel plezier met TOTS Sommer, Kostic en Reus. want ook de rewards zijn gewoon gefixt.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
hmr schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:09:
[...]

Hmmm ik speel lang genoeg om te weten dat ik bij dat soort shit echt niet de hele tijd fouten aan het maken ben. Zeker niet indien hij gewoon helemaal geen skillmove registreert. Of ik een pass rechtdoor geef en ik een schuine pass geef etc. Dat is gewoon echt bad gameplay of delay. Ik ben een vrij constitente g1 speler en een keer elite gehaald. Kan dus echt wel beetje ballen..
Dat snap ik. Ik zit zelf ook zo rond G1/E3. Maar hoewel ik dit ook zeker wist te weten maak ik soms toch van dat soort fouten in de heat of the moment. Het niet registreren van een Skillmove en echt delay is natuurlijk duidelijk aanwezig soms. Dat merk je snel genoeg aan het begin van een pot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
ZodiacBomber schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:25:

Ik heb een fifa nog nooit zoveel gespeeld als deze fifa. door omstandigeheden kon ik vaker spelen en was ik door de objectives ook altijd wel bezig om "iets" te halen zodat ik mijn team kon verbeteren. En wat voor team heb ik uiteindelijk kunnen bouwen zeg. Het beste team dat ik ooit gehad heb. Ik weet nog dat ik in vorige fifa's wel eens dacht dat ik nooit een miljoen coins zou kunnen halen en deze fifa heb ik een team van bijna 6 miljoen op het veld staan.

Ik heb bijzonder goede packluck gehad. Ik packte in de eerste weken gelijk Eriksen en de bruyne en kon daardoor direct wat coins spenderen.(toen was eriksen geloof ik nog iets van 130k wat early game gewoon veel coins zijn) Ik packte o.a. Shape Shifter Kante(untrade), Future star Greenwood (1,5Mil) en TOTY Van dijk(2,5Mil).

Door de objectives heb ik ook redelijk wat Icons bij elkaar kunnen sparen. Ferdinand was de eerste en wat een speler is dat voor mij geweest. Ik heb wel eens andere backs getest maar Ferdinand heeft eigenlijk tot TOTY een plekje in de basis gehad. In diezelfde periode haalde ik voor de overige icon swaps Guardiola en ook hij deed het prima. Ik packte Drogba uit een icon SBC, ook hij is een beest en heeft veel gespeeld, Ik heb natuurlijk ook v/d Sar opgepikt maar was van hem niet erg onder de indruk. Uit de Icon pack haalde in Sol Campbell, daar had ik dus helemaal niets aan want die is als back veel te traag en log. Uit een Icon pack haalde ik mid icon Stoichkov. ik vond hem echt waardeloos! Wel leuk om deze fifa eens met zoveel Icons te kunnen spelen want ik had tussendoor nog een paar icons gekocht om te proberen en daarna weer verkocht. Mid Bergkamp, Prime Larsson en Prime Soctrates. Uiteindelijk heb ik nu in mijn team zelfs Moments Raul staan.

Ik heb een redelijk aantal weekend leagues gespeeld met wisselend resultaat. soms Goud 2 maar meestal goud 3. Soms was het leuk, meestal enorm frustrerend.

Afgelopen weekend wilde ik er weer eens echt voor gaan en wisselde in mijn kwalificatiepunten in. na slechts 9 wedstrijden ben ik gestopt....de weekend league is gewoon fraude.
Het slaat echt nergens op, natuurlijk kunnen goede spelers een beter resultaat neerzetten omdat zij de bal kunnen houden wanneer dat nodig is en weten wanneer ze op doel moeten schieten.

Ik kon letterlijk elke game van te voren invullen wat er zou gebeuren. de scripting is mij volledig duidelijk. Het heeft geen enkele zin om met dure spelers te spelen, van te voren is al bepaald wat je kunt halen. Ik heb de laatste weken wat experimenten gedaan en kwam steeds tot dezelfde conclusie, de uitslag staat voor 90% vast voordat je begint.

Tijdens de indexering (de eerste 5 potten) krijgt jouw team een ranking obv het resultaat. tel daarbij op de divisie waarin je speelt en dan heb je jouw uitslag voor de WL.

EA wil dat je blijft spelen dus hoe slecht je ook bent, je zal nooit alles verliezen (of heel erg je best moeten doen om te verliezen) Je kent dat wel van de wedstrijden waarin je compleet domineert, 20x op de paal schiet en de tegenstander met de eerste de beste counter met 1 schot op doel gelijk de winnende treffer maakt. Wat je ook doet je zal deze game niet winnen tenzij hij hem in eigen doel gaat schieten. Dat komt omdat jij de laatste 2 games hebt gewonnen en hij er al drie op rij heeft verloren. Van te voren is al bepaald dat de tegenstander moet winnen.

Hoe zit dat dan met youtubers die 30-0 gaan? Zij weten precies hoe ze de game moeten manipuleren. we weten allemaal dat er momenten zijn dat er wel heel vaak een goal valt. Na de aftrap, rond de 40ste/45ste minuut en zo rond de 90ste minuuut. Zij houden de bal vast wanneer dat moet en scoren wanneer het kan. ook wissels spelen hierin een rol. een ingebrachte speler in de juiste periode zal het erg goed doen.

Ik heb de afgelopen weekend league bewust 3 potten op rij verloren. de vierde pot ging heel erg makkelijk tegen een tegenstander die niet eens heel slecht was maar ik kon hem bijna alleen op doel laten doorlopen hij ging gewoon niet scoren. Ik schoot de bal iedere keer gewoon naar voren en ging dan weer verdedigen.Ik viel dus niet aan. net voor de 90ste minuut staat het nog 0-0 dusik doe 1 aanval en mijn spelers zijn snel, passen fantastisch en en schot van ver buiten de 16 zeilt zo langs zijn keeper die vrijwel niets doet.wauw... ik maak dus snel een eigen doelpunt en laat hem alsnog winnen. ..je wilt niet weten hoe makkelijk mijn volgende game was. Ik kon bijna met mijn ogen dicht spelen...

Nu team lekker verkopen en over een week of 4 nog eens kijken wat voor top spelers ik dan kan kopen. Het zal me niet helpen om een beter resultaat in de wl neer te zetten maar wel leuk om eens te proberen.
Laat me raden, je bent een goud3 speler..

Ea heeft de pik op jou.. en YouTube spelers weten de “ code “ van ea te ontcijferen en zo te winnen..

Dat mensen zo denken. Achja wel zo makkelijk. Zo kan je het ook verbloemen dat je gewoon weg niet goed genoeg bent.

Wat een alu hoed theorie hier allemaal man..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
fifanoob schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:20:
[...]

Ea heeft de pik op jou.. en YouTube spelers weten de “ code “ van ea te ontcijferen en zo te winnen..

Dat mensen zo denken. Achja wel zo makkelijk. Zo kan je het ook verbloemen dat je gewoon weg niet goed genoeg bent.

Ik denk dat hij met deze post van jou vrij weinig kan, voor zover je iets wilde berichten wat voor hem van waarde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:34
Goedemorgen toppers!

Dit weekend m'n team wat omgegooid om icardi erin te zetten en casemiro op full chem te krijgen.

https://www.futbin.com/20/squad/15588974

Speel nu met zola op cam maar ben er nog niet helemaal over uit.

Nu hebben we ook nog Baggio 93 of Vieri 91

Welke zouden jullie doen? Of nog een andere tip kwa CAM?

Zoals ik het op t moment zie heb k namelijk een Italiaanse icon nodig om alles op 10 chem te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
*snip* niet zo denigrerend op de man reageren

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 18-05-2020 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
SterqVerhael schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:07:
[...]

Beste LB die ik dit jaar heb gebruikt. Gaat denk ik niet meer uit mijn team. Heeft gek genoeg een hele goede pass in de benen en dat vind ik heel belangrijk, speel namelijk met aanvallende backs.

Overigens staat TOTS Carvajal bij mij ook op 7 chem en daar merk ik helemaal niets van, dus dat zal voor Barchiche ook zo zijn. :)
Hmmm, mijn centrale verdediger (Luiz Felipe future star) gaat dan ook meteen op chem 7. Dan gaat het 'm voor mij toch niet worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
*snip* gebruik de TR

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 18-05-2020 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
*snip*

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 18-05-2020 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
MadMoody schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:27:
[...]

Hmmm, mijn centrale verdediger (Luiz Felipe future star) gaat dan ook meteen op chem 7. Dan gaat het 'm voor mij toch niet worden.
Heb je budget voor Eder Militao Premium? Dan zou ik die erbij halen, samen met Luiz een dodelijk CB duo denk ik. :) Dan heb je wellicht wel weer ruimte voor Berchiche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
SterqVerhael schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:32:
[...]

Heb je budget voor Eder Militao Premium? Dan zou ik die erbij halen, samen met Luiz een dodelijk CB duo denk ik. :) Dan heb je wellicht wel weer ruimte voor Berchiche.
Het lastige is dat ik voor het grootste deel een Serie A verdediging heb, behalve de linksback (Nu dus: Lodi-Luiz Felipe-Godin-Hateboer, en keeper Donnarumma). Lodi is gelinkt aan mijn CVM, te weten Casimiro. Dat is dus een Braziliaanse driehoek. Voor Berchiche zou ik mijn hele verdediging om moeten gooien. Is ook niet zo handig. Maar ik vind het wel een interessante speler voor een betaalbare prijs. Heb geen zin om die Reguilón te doen (en dan loop ik tegen hetzelfde aan met de chemistry).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Hoe zit het met het tweakers toernooi dan? Volgens mij moest er al heel lang een kwartfinale gespeeld worden. Maar durfde iemand steeds niet op bepaalde dagen want zijn team was nog niet goed genoeg.. Omdat meneer packluck heeft gehad.. Die zelfde meneer die denkt elite 2 met gemak te kunnen halen.
Maar te bang om het toernooi te spelen want stel je voor dat er iemand door de mand valt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de mensen die twijfelen om de Witsel SBC en Eder Militao ( 90 ) te doen. Het zijn echt geweldige kaarten, Militao is echt verreweg de fijnste CV waar ik mee gespeeld heb dit jaar.

Witsel is echt de baas op het middenveld, zou er wel een Schaduw op gooien zonder is hij net iets te traag door ze lage versnelling. Maar hij heeft een super passing, mega sterk in duels en al heb je hem niet geselecteerd kiest hij zelf goed positie op het veld :)

PIM Hierro heeft me ook helemaal overtuigd deze WL, geweldige verdediger voor zijn prijs. Hij voelt ook helemaal niet traag en lomp aan in-game. Voor minder dan 400K heb je echt een beest van een verdediger :)

TOTS de Bruyne heeft deze WL voor het eerst op 10 gespeeld en dat is duidelijk zijn positie. Heb soms medelijden met mijn tegenstander hoe makkelijk hij ze van de 16 in de kruising ramt. Heb ook de laatste 5 vrije trappen direct op doel geschoten. 3x Gescoord en 2x de lat geraakt :)

Volgende WL meer dan voldoende tijd dus ga alles netjes opdelen en kijken of goud 1 haalbaar is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
MadMoody schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:38:
[...]

Het lastige is dat ik voor het grootste deel een Serie A verdediging heb, behalve de linksback (Nu dus: Lodi-Luiz Felipe-Godin-Hateboer, en keeper Donnarumma). Lodi is gelinkt aan mijn CVM, te weten Casimiro. Dat is dus een Braziliaanse driehoek. Voor Berchiche zou ik mijn hele verdediging om moeten gooien. Is ook niet zo handig. Maar ik vind het wel een interessante speler voor een betaalbare prijs. Heb geen zin om die Reguilón te doen (en dan loop ik tegen hetzelfde aan met de chemistry).
Als je geluk hebt volgt as. vrijdag het Serie A team of the season so far. Dan kan je het elftal een mooie kwaliteitsimpuls geven. :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:57
SterqVerhael schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:32:
[...]

Ik kan dit beamen, gebruik ze beiden en het is een waanzinnig duo. Daarnaast kan ik hierdoor mooi zowel Futmas Mendy als Moments Bellerin blijven gebruiken.

Heb tot op heden nog steeds geen betere vervanger voor mendy kunnen vinden, wat een held. _/-\o_

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
SterqVerhael schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:42:
[...]

Als je geluk hebt volgt as. vrijdag het Serie A team of the season so far. Dan kan je het elftal een mooie kwaliteitsimpuls geven. :9~
Ja, dat zat ook in mijn achterhoofd. Dus ik laat het maar even zo. Wel bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
fifanoob schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:20:
[...]

ehhhm.. ik weet dat het veel tekst is en misschien is dat lastig voor je maar als je zou lezen wat ik schrijf zou je weten dat ik een Goud 2 speler ben. Mijn "complot theorie"gat er om dat ik met een compleet sterrenteam met TOTS spelers precies hetzelfde resultaat behaal als met een gewoon rare goud team. Lees het anders nog even terug en kom dan nog even met een gevatte reactie... _/-\o_

Je zegt mij, "je bent gewoonweg niet goed genoeg"...maar wat is precies "goed genoeg" want volgens mij ben ik juist wel goed genoeg.Goed genoeg om elk weekend goud2 te halen. Ik heb wekenlang veel plezier gehad met de game alleen kom je op een gegeven moment tot de conclusie dat het hebben van spelers met net iets betere stat niet gaat bijdragen aan een beter resultaat in de WL.

jouw toxic reactie zegt mij dat jij het soort speler bent die elke goal gaat sushen en vanaf de 75ste minuut de bal achterin gaat rondspelen als je voor staat. zielig hoor..wel heel veel succes en plezier gewenst met deze game, volgens de meesten is de game al een paar weken dood dus heb ik het nog best lang volgehouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
*snip* gebruik een TR

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 18-05-2020 21:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ik was heel verbaast toen ik vrijdag om 19:01 Neuer pakte en dat het een NIF was.
Anderzijds, hij is het merendeel van het seizoen geblesseerd geweest als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ZodiacBomber schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:01:
[...]

ehhhm.. ik weet dat het veel tekst is en misschien is dat lastig voor je maar als je zou lezen wat ik schrijf zou je weten dat ik een Goud 2 speler ben. Mijn "complot theorie"gat er om dat ik met een compleet sterrenteam met TOTS spelers precies hetzelfde resultaat behaal als met een gewoon rare goud team. Lees het anders nog even terug en kom dan nog even met een gevatte reactie... _/-\o_

Je zegt mij, "je bent gewoonweg niet goed genoeg"...maar wat is precies "goed genoeg" want volgens mij ben ik juist wel goed genoeg.Goed genoeg om elk weekend goud2 te halen. Ik heb wekenlang veel plezier gehad met de game alleen kom je op een gegeven moment tot de conclusie dat het hebben van spelers met net iets betere stat niet gaat bijdragen aan een beter resultaat in de WL.

jouw toxic reactie zegt mij dat jij het soort speler bent die elke goal gaat sushen en vanaf de 75ste minuut de bal achterin gaat rondspelen als je voor staat. zielig hoor..wel heel veel succes en plezier gewenst met deze game, volgens de meesten is de game al een paar weken dood dus heb ik het nog best lang volgehouden.
ik speel behoorlijk aanvallend vraag de mensen in het toernooi maar anders.

JE zegt dat het niks uit maak qua team. we kunnen wel 2 potjes doen, ene x speel je met 85 team andere x speel je met 92 team. wedden dat er verschil in zit?
In wl heb je gewoon matchmaking die je koppelt aan je skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fifanoob speelt idd erg aanvallend, ik zat in ieder geval vastgepind op de achterlijn :)

@ZodiacBomber is het nu niet gewoon dat iedere non-casual (casuals spelen geen WL) zijn team stevig versterkt met TOTSSF SBC, Objectives, Player Picks en waarschijnlijke 1-2 spelers waarvoor de afgelopen maanden is gegrind ?

Je team is dus beter geworden, maar dat geld voor vrijwel elke tegenstander in de WL?
Ik had vorige week geskipped, maar de ratings van mijn tegenstander afgelopen weekend was overduidelijk hoger dan twee weken geleden. Sowieso, heb ik de Eusebio, Ronaldo, Mbappe, Neymar, Messi give-away gemist ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bossie schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:27:
Fifanoob speelt idd erg aanvallend, ik zat in ieder geval vastgepind op de achterlijn :)

@ZodiacBomber is het nu niet gewoon dat iedere non-casual (casuals spelen geen WL) zijn team stevig versterkt met TOTSSF SBC, Objectives, Player Picks en waarschijnlijke 1-2 spelers waarvoor de afgelopen maanden is gegrind ?

Je team is dus beter geworden, maar dat geld voor vrijwel elke tegenstander in de WL?
Ik had vorige week geskipped, maar de ratings van mijn tegenstander afgelopen weekend was overduidelijk hoger dan twee weken geleden. Sowieso, heb ik de Eusebio, Ronaldo, Mbappe, Neymar, Messi give-away gemist ?
Ik verbaas mij dan wel weer dat mijn TOTS Varane fucking Kent niet kan bijhouden. Maar als ik die treusneus Kent erin gooi, dan houdt Regulon hem wel bij of andere random spelers.

Sowieso, zelfs in de grootste godsquads komt Kent en/of Traore erin in de 70e minuut. Zucht.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
*snip* stop met deze vete

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 18-05-2020 21:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:27:

Vind eigenlijk nog wel meevallen met extreme teams tegen krijgen de laatste WL. Had echt 10x zo erger verwacht. Kom vooral de SBC / PP spelers tegen en vooral TOTS Mahrez , Henderson, Kroos etc. ( Die Mahrez wil ik ook hebben, heb het echt iedere keer heel moeilijk met hem ).

Je ziet wel dat de spelers een stuk goedkoper zijn geworden, zie veel meer icons en Neymar, Messi, Ronaldo etc.
hmr schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:30:
[...]

Ik verbaas mij dan wel weer dat mijn TOTS Varane fucking Kent niet kan bijhouden. Maar als ik die treusneus Kent erin gooi, dan houdt Regulon hem wel bij of andere random spelers.

Sowieso, zelfs in de grootste godsquads komt Kent en/of Traore erin in de 70e minuut. Zucht.
Heb zelf ook Kent op de bank zitten omdat hij nog steeds geweldig is als super sub. Onthou ook dat spelers minder fitness hebben in de 70 min en hij 100% is. Heb nu Visca TOTS gekocht ook als supersub voor maar 70K en net zo irritant als Kent 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:30:
[...]

Meta, sowieso stats is een ding maar het gaat om stats icm body-model.
Kleine spelers hebben simpelweg meer acceleratie, meer agility door hun body-model.

We kennen allemaal Ben Yedder als het bekende voorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2B7GN6dOn8xowjBIL-aEwxzV1KM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kqzeZvCc4RJlH2mRcAR5LIo7.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1JkwH6JqSJFGlSpSatdrJqZBY6E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VEDlgu7T07T9x8rzX2575htQ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rAlJhPq9RVfxnXeInFUQCUaBM-M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XoDncGNkeinOHNfvO1QwNsBh.jpg?f=user_large

Met zoveel keuzes blijft het lastig om definitief te kiezen... Voorop staat: Ramos/Reguilon, Sar, Cruyff, Messi, Neymar blijven aan. Maar met wie vul ik het aan? Als storyline ga ik voor lvl 30 Umtiti, simpelweg omdat ik Batman Gotze niet kan inpassen. Maar ga ik dan nog 2 squads volledig bijkopen voor Militao of pak ik prime Koeman? En als de achterlinie staat.

Ga ik dan icon swaps grinden voor de base Gullit omdat het kan maar ie specswise crap is naast een prime Seedorf, of pak ik dan Frenkie TOTS. Of laat maar zitten en neem Kroos en Carzola?

Kan ook andere formaties pakken zoals 41212, 442, 3142, 4222 maar komt erop neer: hoe zet ik mijn middenveld neer. Cruyff/Overmars voor in de spits, Neymar/Messi op de flanken, LB/RB zijn ingevuld, CB kan ik kiezen uit Militao of willekeurig welke icon CB.

Als mijn transferlist leeg is zit ik op 2.5 mil. Na aanschaf van Cruyff voor ~1.75 mil op xbox hou ik zo 750k over, met optie tot extra erbij handelen. Dus ik kijk nu meer naar de mogelijkheden dan naar het uiteindelijke budget.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Traeces schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:42:
TOTS de Bruyne heeft deze WL voor het eerst op 10 gespeeld en dat is duidelijk zijn positie. Heb soms medelijden met mijn tegenstander hoe makkelijk hij ze van de 16 in de kruising ramt. Heb ook de laatste 5 vrije trappen direct op doel geschoten. 3x Gescoord en 2x de lat geraakt :)
Kan ik hier uit concluderen dat het filmpje dat ik stuurde een beetje heeft geholpen? :+
KdB is echt 1 van de fijnste spelers deze FIFA. Heerlijke CAM die weet hoe hij moet lopen en die 5* wf maakt het helemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik ram de laatste tijd steeds vaker de bal op de lat vanuit een vrije trap situatie met Messi, Neymar of Koeman. Gisteren vloog er dan eindelijk eentje in net onder de lat. Onhoudbaar voor zelfs Ter Stegen die op doel stond. Maar mijn doelpunten ratio bij vrije trappen is 1:10 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:34
Momenteel schiet zola ze er ook nagenoeg altijd in, voorheen met Kolarov SS ook

Dit weekend m'n team wat omgegooid om icardi erin te zetten en casemiro op full chem te krijgen.

https://www.futbin.com/20/squad/15588974

Speel nu met zola op cam maar ben er nog niet helemaal over uit.

Nu hebben we ook nog Baggio 93 of Vieri 91

Welke zouden jullie doen? Of nog een andere tip kwa CAM?

Zoals ik het op t moment zie heb k namelijk een Italiaanse icon nodig om alles op 10 chem te houden

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 18-05-2020 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Frantz schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:45:
[...]

Kan ik hier uit concluderen dat het filmpje dat ik stuurde een beetje heeft geholpen? :+
KdB is echt 1 van de fijnste spelers deze FIFA. Heerlijke CAM die weet hoe hij moet lopen en die 5* wf maakt het helemaal af.
Die heeft zeker geholpen :P

Vind hem als CAM echt verreweg het beste, op CVM kan je toch niet helemaal zijn kwaliteiten gebruiken.
Die 5*WF i.c.m met zijn geweldige schot is echt amper te verdedigen. Bij zijn TOTS is zijn dribbeling ook zo bizar goed en Skill moves voert hij zo snel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
fifanoob schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:30:
[...]

omdat men hier allemaal uit hun grote duim zuigt.

leeftijd zal hier wel behoorlijk gezakt zijn..het gekke is ook dat hij voor het toernooi op gaf dat hij goud 2 speler is maar nu beweert ie elite2 wel te kunnen halen.. tuuuuuuuuuurlijk

https://docs.google.com/s...xCyH8U/edit#gid=860784973
Dat heb ik niet gezegd. Ik gaf aan dat als ik wat rustiger blijf ik makkelijker elite zou kunnen halen. Enfin, ik heb er verder geen boodschap aan als mensen op alle slakken zout leggen. Wilde dit alleen wel nuanceren voor de rest hier. Voor de rest negeer ik je posts vanaf nu (ja, ook degene waarin je waarschijnlijk weer op dit bericht gaat reageren).

@ the rest: wat verwachten we van Liga NOS TOTS? Mijn verwachtingen zijn redelijk laag. Alleen Alex Telles zal wel een prima speler worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
SterqVerhael schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:58:
[...]
@ the rest: wat verwachten we van Liga NOS TOTS? Mijn verwachtingen zijn redelijk laag. Alleen Alex Telles zal wel een prima speler worden.
Is Liga NOS al zeker dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Dacht dat die vanavond komt. Vergeef me als ik er naast zit.

[ Voor 3% gewijzigd door SterqVerhael op 18-05-2020 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
SterqVerhael schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:01:
Dacht dat die vanavond kwam. Vergeef me als ik er naast zit.
Ik zag bij het laadscherm wel een melding dit weekend over Liga NOS. Klein rechtsonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Tot nu toe was de volgorde altijd major league op vrijdag en minor league op maandag (of dinsdag?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Fraaank schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:01:
[...]

Is Liga NOS al zeker dan?
ja Gister stond het op de main page.

trouwens de kans was ook groot, tot nu toe volgt EA gewoon FIFA 19 qua major/minor league

SerieA zal dus met Eredivisie zijn en Ligue1 met LATAM

Vraag blijft wat EA met CSL en MLS gaat doen, dus kan nog een addertje onder het gras liggen.

Dit is leaked voor Liga NOS:

LB Alex Telles 94
RM Pizzi 94
LM Rafa 93
CM Taarabt 92
CM Gabriel 92
CB Ruben Dias 91
CB Marcano 90
ST Vinicius 90
RB Corona 89
ST Paulinho 88
GK Marchesien 87