Lekker hoor die packenBossie schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 19:43:
[...]
Neuer is dacht ik een groot gedeelte van het seizoen geblesseerd geweest, Coutinho heeft een paar erg goed gespeeld en vervolgens weinig laten zien (verwachting is dat Bayern hem terug laat gaan naar Barca).
Ik twijvel zelf momenteel wel erg wat te doen aangezien ik PIM Petit gepacked heb, houden als LCDM/CM of cashen een leuke icon aanvaller (CAM/CF/ST) halen.
De 1e 11 wel?N2LSWw schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:06:
[...]
Ik doe het ook niet elke week. Alleen omdat er nu TOTS picks zijn en doe die laatste 3 wins ook niet voor mijn plezier.
N2LSWw schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:15:
[...]
Als je ziet dat anderen uit het "eerste" pakketje al direct wat packen. Ik heb 2 keer borden gehad en het zijn voornamelijk untradable duplicates geweest die ik gepackt heb. Is het dan zo vreemd om te klagen? Op zich had ik Varane niet eens nodig want ik had gisteren Militao zijn SBC al gedaan en heb Ramos zijn moments kaart + 99 Virgil.
[...]
Dat is wel ziek ja. Hopelijk lukt het mij om zoiets voor elkaar te krijgen met Ligue 1.

Je maakt het zo wel erg moeilijk om niet op je te reageren... Maar waarom doe je Militao dan voordat je de rewards krijgt???
Maar de belangrijkste vraag: is deze pick ook te vergelijken met de pech die je elke wedstrijd hebt?
Verkocht, zit nu op 1,5m aangezien SBC fodder ook lekker gaat.Traeces schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 20:29:
[...]
Lekker hoor die packenis wel een beest van een cdm met lekker body.
Haal nu PIM Socrates voor de WL en dan donderdag nogmaals kijken wat er uit de picks/sbc is gekomen en Reus, Gnabry, Davies etc om mijn Bundesliga spelers weer in te kunnen passen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wanneer komt de BE Pro league weer terug, dacht dat ik eindelijk van al die spelers af zou kunnen waarvan ik heel vaak heb gewtijfeld om ze toch maar gewoon te dumpen (niet gedaan dus). Nu dacht ik: hoera, het is niet voor niets geweest en dan verdwijnt de SBC voordat ik iets heb kunnen doen. En nu maar wachten tot ie weer terug komt. Is at normaal op een vast dag oid? Hij kwam afgelopen week op woensdag live of niet?
Die Pim Socrates speelt ook lekker, had ze mid eens gebruikt die vond ik 3x niks. Maar ze Pim was echt geweldig.Bossie schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 20:39:
[...]
Verkocht, zit nu op 1,5m aangezien SBC fodder ook lekker gaat.
Haal nu PIM Socrates voor de WL en dan donderdag nogmaals kijken wat er uit de picks/sbc is gekomen en Reus, Gnabry, Davies etc om mijn Bundesliga spelers weer in te kunnen passen.
Die Hierro Pim speelt echt 10x zo beter dan 88 Ferdinand. Hij speelt heel soepel al zeggen ze stats dat niet en blijft netjes op ze plekke.
1ste pot wl net gespeeld , gelijk park the bus , scoor 1-0 en gewoon tot einde van de wedstrijd blijft hij zo spelen dan wil je echt niet winnen

Hier zojuist lewa 99 gepacked uit een untreadable gouden top spelers pakketje van niveau 23. Nu maar even kijken hoe ik hem kan inpassen en of hij mij gaat bevallen. Iemand ervaring met kimmich als cvm?
Zijn SBC kaart is een duitse Kante, maar die heeft high/high waar zijn andere kaartjes high/low zijn.theman36 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 21:13:
Hier zojuist lewa 99 gepacked uit een untreadable gouden top spelers pakketje van niveau 23. Nu maar even kijken hoe ik hem kan inpassen en of hij mij gaat bevallen. Iemand ervaring met kimmich als cvm?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Jezus word ik net weer ff genaaid haast door fifa. Maakt 1-1 , wil terug wisselen dat ik weer 4-2-3-1 kan gaan spelen. Die klote menu bug weer, niks kon ik doen in het menu bleef maar rond springen.
Direct 2-1 achter , maak 2-2 word verlening maar kon niks meer aanpassen dus me spelers full pressure . Maak ik in de 115 min gelukkig 3-2 pffff dat was ff zweten.
Direct 2-1 achter , maak 2-2 word verlening maar kon niks meer aanpassen dus me spelers full pressure . Maak ik in de 115 min gelukkig 3-2 pffff dat was ff zweten.
Is hij aan te bevelen naast Fernandinho in een 4231 positie? Ik zal dan denk ik voor zijn tots versie gaanBossie schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 21:18:
[...]
Zijn SBC kaart is een duitse Kante, maar die heeft high/high waar zijn andere kaartjes high/low zijn.
Iemand enig idee wanneer de Bundesliga guaranteed tots sbc er is?
Vandaar de opmerking, wil je een CDM met high/low (attacking/defending)?theman36 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 21:32:
[...]
Is hij aan te bevelen naast Fernandinho in een 4231 positie? Ik zal dan denk ik voor zijn tots versie gaan
ik zou sowieso ff tot donderdag wachten aangezien de prijzen nog behoorlijk gaan zakken, anders zou ik voor SBC Goretzka kiezen.
wisselen ze een beetje mee qua dag.kever678 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 21:40:
Iemand enig idee wanneer de Bundesliga guaranteed tots sbc er is?
waarsch dinsdag of woensdag
Ben die ter stegen echt helemaal zat. Die laat net weer een vage bal door. Korte hoek word de bal ingeschoten vanaf helemaal de zijkant en hij duikt er gewoon naast. Oblak krijgt nu de kans.
Jezus, was al 2 dagen aan het sparen maar duurt dus nog een tijd. Was in de veronderstelling dat die gelijk met beschikbaar komen van de packs er was.cubert20 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 21:53:
[...]
wisselen ze een beetje mee qua dag.
waarsch dinsdag of woensdag
haha toch grappig, hier Oblak paar potjes de kans gegeven maar heel snel weer terug ter Stegen.Traeces schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 21:58:
Ben die ter stegen echt helemaal zat. Die laat net weer een vage bal door. Korte hoek word de bal ingeschoten vanaf helemaal de zijkant en hij duikt er gewoon naast. Oblak krijgt nu de kans.
Nou heb er al weer spijt van dat ik toch wl ben gaan spelen. Wat een volk is er weer online, vraag me af hoe je als volwassene zo triest kan gedragen.
Beginnen , alles laten afspelen , 2x express pauze , aftrap laten aflopen tot hij auto kick off doet. Man man man en natuurlijk vliegt er en bal binnenkant paal in. Vind totaal niet erg om te verliezen maar van dat soort volk ongelofelijk.
Beginnen , alles laten afspelen , 2x express pauze , aftrap laten aflopen tot hij auto kick off doet. Man man man en natuurlijk vliegt er en bal binnenkant paal in. Vind totaal niet erg om te verliezen maar van dat soort volk ongelofelijk.
Tip.kever678 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 22:01:
[...]
Jezus, was al 2 dagen aan het sparen maar duurt dus nog een tijd. Was in de veronderstelling dat die gelijk met beschikbaar komen van de packs er was.
probeer de comebol SBC af te ronden.
Krijg je ongeveer gratis 88 rated spelers en kun je dus die SBC bijna gratis doen.
Donderdag even afwachten is zo gek nog niet. Voor hetzelfde geld heb ik hem in mijn picksBossie schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 21:41:
[...]
Vandaar de opmerking, wil je een CDM met high/low (attacking/defending)?
ik zou sowieso ff tot donderdag wachten aangezien de prijzen nog behoorlijk gaan zakken, anders zou ik voor SBC Goretzka kiezen.
Iemand Visca al geprobeerd? Dat is echt een geweldige wissel! Als je dacht dat Messi goed kon dribbelen dan moet je hem eens zien! Zat zelfs al een beetje te puzzelen of hij misschien in de basis past!
Nou na vijf/zes finesse shots met nota bene Morata en assists met mijn Ramos zijn die objectives ook beslecht. Nu nog vier potjes winnen met een assist en goal van een aanvaller met min 86 pace uit mijn hoofd. Ik ben er nu twee avondjes voor gaan zitten in Rivals. Inmiddels alweer een stuk of vijftien potten verder dus ik sta mooi in rank I voor nu. Ook voor de nieuwe objectives spelers wat dingen behaald. Maar uit alle packs die ik kreeg ontving ik niks noemenswaardigs.
Heb een Real Madrid fan boy team gemaakt en ben lekker compleet onbezorgd WL aan het spelen. Reuze veel lol met alle 5* skillers en het team speelt heerlijk in mijn minder conventionele 4-3-2-1 opstelling. Het speelt leuk en aanvallend en heb het in tijden niet zo naar mijn zin gehad in de WL. 6-0 tot op heden 
:strip_exif()/f/image/a1Xi6csl3z2LxhCzUcxoiMHN.jpg?f=fotoalbum_large)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik denk dat de EA-knakkers het afgelopen dagen wat druk hadden met de mislukte rewards, zullen zich nu mogelijk wel richten op de Pro League. Ik zou hem niet direct helemaal invullen als ik jou was, verwacht nog wel de toevoeging van een TOTS bij de League SBC als de Pro League aan de beurt is.bebopper schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 20:58:
Wanneer komt de BE Pro league weer terug, dacht dat ik eindelijk van al die spelers af zou kunnen waarvan ik heel vaak heb gewtijfeld om ze toch maar gewoon te dumpen (niet gedaan dus). Nu dacht ik: hoera, het is niet voor niets geweest en dan verdwijnt de SBC voordat ik iets heb kunnen doen. En nu maar wachten tot ie weer terug komt. Is at normaal op een vast dag oid? Hij kwam afgelopen week op woensdag live of niet?
Toch even die Witsel gedaan, heb geen High rated speler meer in me club
Koste me in totaal maar iets van 20K voor een 93 kaart.
https://www.futbin.com/20/squad/16029949
Zo start ik in-game alleen Mertens start op 7 chem maar dat boeit me niet zoveel.
Hierna switch ik ingame naar :
https://www.futbin.com/20/squad/16029989
Nu kan temminste KDB op Cam spelen en voorin blijven hangen door het blok wat achter hem staat. Zonde om zijn geweldige schot en passing niet goed te kunnen gebruiken
https://www.futbin.com/20/squad/16029949
Zo start ik in-game alleen Mertens start op 7 chem maar dat boeit me niet zoveel.
Hierna switch ik ingame naar :
https://www.futbin.com/20/squad/16029989
Nu kan temminste KDB op Cam spelen en voorin blijven hangen door het blok wat achter hem staat. Zonde om zijn geweldige schot en passing niet goed te kunnen gebruiken
O ja, ik had net ook zo'n irritante knakker als tegenstander. Ik vind dat nog vervelender dan alle Fifa mankementen bij elkaar denk ik.Traeces schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 22:35:
Nou heb er al weer spijt van dat ik toch wl ben gaan spelen. Wat een volk is er weer online, vraag me af hoe je als volwassene zo triest kan gedragen.
Dat je soms ff je tijd pakt na een belangrijk doelpunt ofzo snap ik wel. Maar dit is gewoon expres om je over de zeik te helpen. Als je op z'n manier wil winnen veel plezier ermeeMadMoody schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 10:25:
[...]
O ja, ik had net ook zo'n irritante knakker als tegenstander. Ik vind dat nog vervelender dan alle Fifa mankementen bij elkaar denk ik.
Edit :
Wat irritant weer geen schaduw kaarten en CA naar Cam kaartjes te krijgen, daar word je toch gek van.
[ Voor 11% gewijzigd door Traeces op 16-05-2020 10:51 ]
Klinkt meer als iemand die tussendoor gestoord werd, niet druk om maken en je kan ook meteen ff drinken bijvullen ofzoTraeces schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 10:30:
[...]
Dat je soms ff je tijd pakt na een belangrijk doelpunt ofzo snap ik wel. Maar dit is gewoon expres om je over de zeik te helpen. Als je op z'n manier wil winnen veel plezier ermee
Hehehe laat je niet gek maken.Traeces schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 22:35:
Ik heb ook al spijt. Met mijn gemiddelde team kan ik alleen maar met R2 achter de vardys, rashfords en alle 99 paceho#$ren aan rennen.
Depth 1 en 99 pace voorin.
Leuk spel
8 gespeeld en 3 gewonnen. Slechtste WL ooit.
Ga wel weer even rivals spelen. Nog een beetje vermaak op de trieste grind spelers na dan.
wijze woorden
Bossie schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 10:52:
[...]
Klinkt meer als iemand die tussendoor gestoord werd, niet druk om maken en je kan ook meteen ff drinken bijvullen ofzo
Hij was de hele wedstrijd zo bezig, balletje hooghouden na het scoren dan dat soort grappenValandil schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 11:18:
[...]
Hehehe laat je niet gek maken.
Ik heb ook al spijt. Met mijn gemiddelde team kan ik alleen maar met R2 achter de vardys, rashfords en alle 99 paceho#$ren aan rennen.
Depth 1 en 99 pace voorin.
Leuk spel
8 gespeeld en 3 gewonnen. Slechtste WL ooit.
Ga wel weer even rivals spelen. Nog een beetje vermaak op de trieste grind spelers na dan.
Kan er me er ook niet kwaad om maken maar het kost allemaal zoveel tijd dat gezeik, je moet al 30 potten snap die gasten ook niet
Ik heb dit jaar heel wat pakjes geopend maar heb volgens mij nooit een shadow kaartje gepackt... Ik hoop dat ze volgend jaar de populaire chem styles (vooral met speed dus) wat minder maken zodat je straks echt een keuze hebt en elk kaartje op zichzelf net zo sterk lijkt.Traeces schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 10:30:
[...]
Dat je soms ff je tijd pakt na een belangrijk doelpunt ofzo snap ik wel. Maar dit is gewoon expres om je over de zeik te helpen. Als je op z'n manier wil winnen veel plezier ermee
Edit :
Wat irritant weer geen schaduw kaarten en CA naar Cam kaartjes te krijgen, daar word je toch gek van.
Ik denk dat het beter is dat Chem simpelweg verdwijntsjakieman schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 11:22:
[...]
Ik heb dit jaar heel wat pakjes geopend maar heb volgens mij nooit een shadow kaartje gepackt... Ik hoop dat ze volgend jaar de populaire chem styles (vooral met speed dus) wat minder maken zodat je straks echt een keuze hebt en elk kaartje op zichzelf net zo sterk lijkt.
Het is gewoon stront vervelend, wou Witsel een Schaduw geven kan dus weer niet omdat ze er niet zijn. Zijn ze er een keer kosten ze 25k..... CA naar CAM is gewoon continu niet te krijgen waardoor 2 spelers nu op CA staan terwijl CAM moet zijn.sjakieman schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 11:22:
[...]
Ik heb dit jaar heel wat pakjes geopend maar heb volgens mij nooit een shadow kaartje gepackt... Ik hoop dat ze volgend jaar de populaire chem styles (vooral met speed dus) wat minder maken zodat je straks echt een keuze hebt en elk kaartje op zichzelf net zo sterk lijkt.
Ik heb denk ook max 2 schaduw kaartjes uit al die paketten van me gekregen.
Het is ook irritant, heb het zelf ook met Anchor bijvoorbeeld.Traeces schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 11:47:
[...]
Het is gewoon stront vervelend, wou Witsel een Schaduw geven kan dus weer niet omdat ze er niet zijn. Zijn ze er een keer kosten ze 25k..... CA naar CAM is gewoon continu niet te krijgen waardoor 2 spelers nu op CA staan terwijl CAM moet zijn.
Ik heb denk ook max 2 schaduw kaartjes uit al die paketten van me gekregen.
EA heeft deze ook een paar maal als untradeble rewards aan objectives toegevoegd en dat zou nog wel een paar maal mogen.
Sowieso, kiezen uit 3 chem populaire chemkaartjes/position changes zou een zeer welkome toevoeging zijn aan season rewards ipv die zinloze badges/tifos
Hier hetzelfde probleem. Gestopt op 8 of 9 wins. Team verkocht met een half miljoen verlies, maar dat is logisch als je het halverwege de WL verkoopt.Traeces schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 22:35:
Gisterenavond heb ik 1 keer een replay vol uit laten lopen. Toen de postbezorger voor de deur stond. Mijn replay combo is: LB + RB of L1 + R1. Al had ik een potje Rivals waarin de tegenpartij continu pauzes inlasde, replays voluit liet lopen en de Simeone simulator liet lopen. Toen ik in de 90e de winnende maakte met Neymar liet ik Neymar mooi het strandlaken uitslaan en gaan zonnebaden op het grasveld.Bossie schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 10:52:
[...]
Klinkt meer als iemand die tussendoor gestoord werd, niet druk om maken en je kan ook meteen ff drinken bijvullen ofzo
Die celebration heb ik puur tegen de shushing/parking the buss/bloed onder de nagels vandaan halende potjes onder de B knop als standaard animatie.
Ik heb er 5 die ik standaard gebruik:Joosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 11:57:
[...]
Gisterenavond heb ik 1 keer een replay vol uit laten lopen. Toen de postbezorger voor de deur stond. Mijn replay combo is: LB + RB of L1 + R1. Al had ik een potje Rivals waarin de tegenpartij continu pauzes inlasde, replays voluit liet lopen en de Simeone simulator liet lopen. Toen ik in de 90e de winnende maakte met Neymar liet ik Neymar mooi het strandlaken uitslaan en gaan zonnebaden op het grasveld.
Die celebration heb ik puur tegen de shushing/parking the buss/bloed onder de nagels vandaan halende potjes onder de B knop als standaard animatie.
L1 + R1
Messi gebruikt Messi (uiteraard)
Snelwandelen
Salute
En soms nagelbijten als het gewoon een mooi goal is.
Mis het juichen dat je bal kan pakken zoals bij fifa19. Veruit de meest gebruikte celebration zowel bij mij als de tegenstanders.
Maarja EA vind het blijkbaar belangrijker dat we elkaar kunnen narren, zieken en trollen
wijze woorden
Volgens mij als je helemaal niets doet. Denkt het spel dat je er niet meer bent. Resultaat hij geen win maar wel een wedstrijd minder. Ultieme troll tegen dit soort kinderachtige shitTraeces schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 11:21:
[...]
[...]
Hij was de hele wedstrijd zo bezig, balletje hooghouden na het scoren dan dat soort grappen![]()
Kan er me er ook niet kwaad om maken maar het kost allemaal zoveel tijd dat gezeik, je moet al 30 potten snap die gasten ook niet
wijze woorden
BD? Bundesliga Duitsland? Ik speelde niet eens met een bundesliga team en heb Dilrosun voor de helft al klaar.Messje schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 12:35:
Met een BD teampje heb je Sabitzer en Dilrosun zo binnen zeg.
Haha die ja, misschien is BL een betere afkorting. Alleen de dutch player assist nogJoosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 12:51:
[...]
BD? Bundesliga Duitsland? Ik speelde niet eens met een bundesliga team en heb Dilrosun voor de helft al klaar.
Pfffff hier standaard op zaterdag de slechtste WL dag. Ondanks dat sommigen zeggen dat je vrijdag beter niet kan spelen, heb ik dat op zaterdag. De 10 potjes die ik op zaterdag doe, zijn altijd de slechtste 10 de laatste keren dat ik WL speelde. Op zaterdag ook veel sterkere teams dan op vrijdag. Niet normaal.
[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 16-05-2020 14:42 ]
Zijn de speciale spelers als kroos etc nu echt zoveel beter dan icons bv, heb suarez 97 maar kan er echt niet mee spelen vond ben yedder en herandez icon echt beter, even als alisson 97 vond ik niks, iemand ook deze ervaring?
Voor mij is Zaterdag ook de dag die je niet moet spelen. Meestal doe ik er een paar omdat 20 potjes op zondag ook wat veel isMadMoody schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 14:25:
Pfffff hier standaard op zaterdag de slechtste WL dag. Ondanks dat sommigen zeggen dat je vrijdag beter niet kan spelen, heb ik dat op zaterdag. De 10 potjes die ik op zaterdag doe, zijn altijd de slechtste 10 de laatste keren dat ik WL speelde. Op zaterdag ook veel sterkere teams dan op vrijdag. Niet normaal.
Oké ben dus niet de enige. Morgen hopelijk beter. Speel er vandaag niet 1 meer! Ben er ff klaar mee.Terranova schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 15:10:
[...]
Voor mij is Zaterdag ook de dag die je niet moet spelen. Meestal doe ik er een paar omdat 20 potjes op zondag ook wat veel isMaar veel speel ik er niet op zaterdag.
Als ik op zaterdag speel altijd ochtends vroeg. In de middag is het niet te doenMadMoody schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 15:13:
[...]
Oké ben dus niet de enige. Morgen hopelijk beter. Speel er vandaag niet 1 meer! Ben er ff klaar mee.
Niet mee eens. Chemstyles voegen wel degelijk wat toe aan het spel. Je kunt heel gericht stats boosten van spelers bij spelers waarbij wat ontbreekt. Het is echt niet zo dat alleen de chemstyles die speed boosten van waarde zijn. Zo heb je aanvallende spelers die lage shooting stats hebben en dan met name finishing, die kun je een Deadeye geven (denk aan spelers als Dembele, Douglas Costa of Saint-Maximin), of spelers met lage composure een Sniper, Werner bijv.Bossie schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 11:30:
[...]
Ik denk dat het beter is dat Chem simpelweg verdwijnt
Er zijn ook best wel wat underrated chemstyles zoals Guardian, kijk maar eens wat er gebeurt als je NIF Joe Gomez een Guardian geeft, al zijn belangrijke verdedigende stats zijn dan 90+. Met +10 interceptions en +15 defensive awareness geeft het een betere boost dan bijv. een Sentinel. Ik denk dat ik volgende Fifa in het begin veel meer verdedigers Guardian chemstyles ga geven en m'n Anchors en Shadows voor later opspaar.
Het zou wel fijn zijn als EA inderdaad weer wat untradable Shadows en Anchors weggeeft bij objectives, nu is de supply echt te laag. Misschien ook wel een truuk van EA om spelers te verleiden meer packs te kopen in de hoop die chemstyles te packen.
Fitness en injuries mogen ze wat mij betreft wel direct uit FUT halen, dat voegt helemaal niks toe aan het spel, behalve dan dat het coins uit de markt trekt omdat je met 1 team om de wedstrijd een squad fitness moet gebruiken. Injuries valt deze Fifa gelukkig nog mee, maar kan me van vorige Fifa herinneren dat die injury kaartjes ook idioot duur waren, omdat spelers veel vaker geblesseerd raakten.
Dit is juist de redenen waarom Chem weg moet, zonder chem zijn spelers veel unieker en kun je niet meer elk gebrek compenseren (of boosten).mar101 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 15:21:
[...]
Niet mee eens. Chemstyles voegen wel degelijk wat toe aan het spel. Je kunt heel gericht stats boosten van spelers bij spelers waarbij wat ontbreekt. Het is echt niet zo dat alleen de chemstyles die speed boosten van waarde zijn. Zo heb je aanvallende spelers die lage shooting stats hebben en dan met name finishing, die kun je een Deadeye geven (denk aan spelers als Dembele, Douglas Costa of Saint-Maximin), of spelers met lage composure een Sniper, Werner bijv.
Er zijn ook best wel wat underrated chemstyles zoals Guardian, kijk maar eens wat er gebeurt als je NIF Joe Gomez een Guardian geeft, al zijn belangrijke verdedigende stats zijn dan 90+. Met +10 interceptions en +15 defensive awareness geeft het een betere boost dan bijv. een Sentinel. Ik denk dat ik volgende Fifa in het begin veel meer verdedigers Guardian chemstyles ga geven en m'n Anchors en Shadows voor later opspaar.
Het zou wel fijn zijn als EA inderdaad weer wat untradable Shadows en Anchors weggeeft bij objectives, nu is de supply echt te laag. Misschien ook wel een truuk van EA om spelers te verleiden meer packs te kopen in de hoop die chemstyles te packen.
Fitness en injuries mogen ze wat mij betreft wel direct uit FUT halen, dat voegt helemaal niks toe aan het spel, behalve dan dat het coins uit de markt trekt omdat je met 1 team om de wedstrijd een squad fitness moet gebruiken. Injuries valt deze Fifa gelukkig nog mee, maar kan me van vorige Fifa herinneren dat die injury kaartjes ook idioot duur waren, omdat spelers veel vaker geblesseerd raakten.
Is heel erg voorkeur hoe je speelt.Markvd1984 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 14:50:
Zijn de speciale spelers als kroos etc nu echt zoveel beter dan icons bv, heb suarez 97 maar kan er echt niet mee spelen vond ben yedder en herandez icon echt beter, even als alisson 97 vond ik niks, iemand ook deze ervaring?
zo`n ben yedder voelt net wat meer agile denk ik.
Probeer een beetje spelers te zoeken met een short en lean body type
Ik zoek idd een spits zoals ben het draaien en kappen enzo wendbaarheid,cubert20 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 15:24:
[...]
Is heel erg voorkeur hoe je speelt.
zo`n ben yedder voelt net wat meer agile denk ik.
Probeer een beetje spelers te zoeken met een short en lean body type
Ideeën?
https://www.futbin.com/20...&sort=ps_price&order=descMarkvd1984 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 15:30:
[...]
Ik zoek idd een spits zoals ben het draaien en kappen enzo wendbaarheid,
Ideeën?
Ik denk dat je juist het tegenovergestelde bereikt als je Chem weghaalt. Misschien dat spelers wel unieker aanvoelen, maar ik verwacht dat off-meta spelers dan nog minder gebruikt gaan worden omdat je hun gebreken niet kan compenseren in het spel.Bossie schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 15:23:
[...]
Dit is juist de redenen waarom Chem weg moet, zonder chem zijn spelers veel unieker en kun je niet meer elk gebrek compenseren (of boosten).
Wil je dat meerdere soorten spelers gebruikt worden dan moet er in Fifa meer variatie in speelstijlen mogelijk zijn. Als je bijv. kijkt naar voorzetten in Fifa, zelf heb ik er nooit veel gebruik van gemaakt, maar in Fifa 20 zijn ze compleet nutteloos gemaakt (behalve lage voorzetten). Nou ben ik geen voorstander van voorzetten weer zo sterk maken als in voorgaande Fifa's, maar als je de juiste spelers in je team hebt staan (een lange, sterke spits bijv.), dan moet het wel mogelijk zijn om vanuit een voorzet te kunnen scoren.
Ook de trade-offs qua spelers eigenschappen werken niet goed in deze Fifa. Een grote, sterke spits zou je heel moeilijk van de bal moeten kunnen zetten als verdediger, dan zou je bijv. zo'n spits kunnen inspelen, hij schermt de bal af en wacht op inlopende spelers om een steekpass te geven. In deze Fifa is het juist zo dat die grote, sterke spelers met een klein zetje al uit balans raken en spelers als Yedder en Atal zijn met geen mogelijkheid van de bal te krijgen. Met als gevolg dat iedereen met van die dribbeldwergen speelt.
Gisteren 7 van de 10 potjes gewonnen. Vandaag ging het een stuk slechter helaas. Alweer Gold 3 geëindigd. Ging een stuk beter dan vorige week maar merk toch dat het erg moeilijk blijft tegen de spelers die aan komen zetten met teams die alleen maar uit 90+ spelers bestaan.
Denk ook wel dat het beter zou gaan als ik de mechanics van deze fifa zou toepassen. Iedereen lijkt de hele tijd van die dragbacks te doen maar ik maak daar niet echt gebruik van (omdat, ik geen idee heb hoe het moet en ik heb geen zin om het aan te leren).
Denk ook wel dat het beter zou gaan als ik de mechanics van deze fifa zou toepassen. Iedereen lijkt de hele tijd van die dragbacks te doen maar ik maak daar niet echt gebruik van (omdat, ik geen idee heb hoe het moet en ik heb geen zin om het aan te leren).
Tja, als je geen zin hebt om beter te worden blijf je hangen in de lagere regionen.lasharor schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 17:23:
Gisteren 7 van de 10 potjes gewonnen. Vandaag ging het een stuk slechter helaas. Alweer Gold 3 geëindigd. Ging een stuk beter dan vorige week maar merk toch dat het erg moeilijk blijft tegen de spelers die aan komen zetten met teams die alleen maar uit 90+ spelers bestaan.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waardeloos, zelfs wedstrijden waarvan ik dacht: deze ga ik makkelijk winnen, zelfs deze verloor ik. Met alle Fifa mankementen die tijdens zo'n verliesreeks naar voren komen. Ik kreeg tot 3x toe een miraculeus eigen doelpunt tegen! En ook 2x meegemaakt: tegenstander komt met 1 verschil voor, en komt vervolgens de hele wedstrijd de middellijn niet meer over! Tja, het mag, en tja ze winnen, maar......Traeces schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 15:20:
[...]
Als ik op zaterdag speel altijd ochtends vroeg. In de middag is het niet te doen

/f/image/FRwNQFVpATqX03ly00R8e8UA.png?f=fotoalbum_large)
Kroos gepackt uit een La Liga upgrade pakketje, probeer hem er nu in te krijgen, ingame speel ik 4-1-2-1-2 of 4-2-2-2. Eigenlijk nog wel op zoek naar een goede LM. Coman en Diaby waren het niet, Overmars misschien? Ik baal er echt van Sancho potm niet gedaan te hebben.
Voor RM kan ik ook gewoon base Sancho of 92 Figo pakken, voor de CAM(cm) posities heb ik ook nog Sabitzer en Palacios.
Ik wil *&%*&#@ gewoon een consistent potje.
Eerste potje
Eerste helft loopt alles vloeiend zoals het hoort, spelers reageren etc. etc. 2-0 voor. Tweede helft alles in dikke blubber, ze kunnen nog geen pass over 2 meter meer geven en alles en iedereen lijkt stil te staan (ook met 97 pace worden ze overal voorbij gelopen, balkjes nog heerlijk groen). Eindrestultaat 2-4 verloren.
Volgende potje
Eerste helft en er is geen beweging in te krijgen, spelers met 97 speed worden links en recht voorbij gelopen alsof ze stil staan: 2-0 achter. Tweede helft is de wereld opeens veranderd, mijn spelers vliegen het veld over en alles lukt, eindresultaat 2-3 winst.
Ik heb niks geen pressing of wat dan ook gespeeld in beide wedstrijden, alles balanced. Fitness balkjes waren bij beide wedstrijden heerlijk groen (op 99 fitness begonnen beide keren). Natuurlijk zijn er nog allerlei variabelen zoals mijn tegenstanders die van taktiek veranderen etc. Maar dat verklaart niet waarom alles zo shit traag gaat.
Tuurlijk is winnen dan leuker als verliezen, maar dan nog verlies ik liever twee keer met iig consistente gameplay dan dit. Misschien is het mijn verbinding (of die van mijn tegenstander) die staat te flipperen, maar ik word er helemaal gek van. Zo is het gewoon niet leuk spelen.
Eerste potje
Eerste helft loopt alles vloeiend zoals het hoort, spelers reageren etc. etc. 2-0 voor. Tweede helft alles in dikke blubber, ze kunnen nog geen pass over 2 meter meer geven en alles en iedereen lijkt stil te staan (ook met 97 pace worden ze overal voorbij gelopen, balkjes nog heerlijk groen). Eindrestultaat 2-4 verloren.
Volgende potje
Eerste helft en er is geen beweging in te krijgen, spelers met 97 speed worden links en recht voorbij gelopen alsof ze stil staan: 2-0 achter. Tweede helft is de wereld opeens veranderd, mijn spelers vliegen het veld over en alles lukt, eindresultaat 2-3 winst.
Ik heb niks geen pressing of wat dan ook gespeeld in beide wedstrijden, alles balanced. Fitness balkjes waren bij beide wedstrijden heerlijk groen (op 99 fitness begonnen beide keren). Natuurlijk zijn er nog allerlei variabelen zoals mijn tegenstanders die van taktiek veranderen etc. Maar dat verklaart niet waarom alles zo shit traag gaat.
Tuurlijk is winnen dan leuker als verliezen, maar dan nog verlies ik liever twee keer met iig consistente gameplay dan dit. Misschien is het mijn verbinding (of die van mijn tegenstander) die staat te flipperen, maar ik word er helemaal gek van. Zo is het gewoon niet leuk spelen.
Beste EA f.... maar op met je Dilrosun.
Eerst 2 100% nederlandse assist....maar niet tellen, potje daarna alle doelstellingen maar EA heeft nog steeds niet door dat zodra ze er een aankondiging ingooien(totssf) dat je verbinding verbroken wordt, dus 2e helft verbinding verbroken voor de zoveelste keer.
Eerst 2 100% nederlandse assist....maar niet tellen, potje daarna alle doelstellingen maar EA heeft nog steeds niet door dat zodra ze er een aankondiging ingooien(totssf) dat je verbinding verbroken wordt, dus 2e helft verbinding verbroken voor de zoveelste keer.
Ik heb een hybrid met veel duitse spelers inclusief Kroos.Messje schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 18:09:
[Afbeelding]
Kroos gepackt uit een La Liga upgrade pakketje, probeer hem er nu in te krijgen, ingame speel ik 4-1-2-1-2 of 4-2-2-2. Eigenlijk nog wel op zoek naar een goede LM. Coman en Diaby waren het niet, Overmars misschien? Ik baal er echt van Sancho potm niet gedaan te hebben.
Voor RM kan ik ook gewoon base Sancho of 92 Figo pakken, voor de CAM(cm) posities heb ik ook nog Sabitzer en Palacios.
Kijk eens of je SBC Sane niet redelijk goedkoop kunt oppikken met fodder van de TOTSSF objectives?
Andere optie is kijken of je Eden Hazard zou kunnen linken mbv Kroos/Witsel.
Hazard is een optie ja.Bossie schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 20:15:
[...]
Ik heb een hybrid met veel duitse spelers inclusief Kroos.
Kijk eens of je SBC Sane niet redelijk goedkoop kunt oppikken met fodder van de TOTSSF objectives?
Andere optie is kijken of je Eden Hazard zou kunnen linken mbv Kroos/Witsel.
Ik heb het nu een beetje verandert en 2 potjes gespeeld, ging opzich wel prima :)Brandt is een betere Havertz ingame, dus dan hou ik nog mooi plek voor Palacios
Zo heb ik het nu, waarbij ik moet zeggen dat ik een aantal chemistrys nog heb gewijzigd:
/f/image/Q8yDN3Iw8qoYo8XsLQ2dLItl.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Messje op 16-05-2020 21:12 ]
Dit is zo herkenbaar en is om moedeloos van te worden.bebopper schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 19:18:
Eerste potje
Volgende potje
Eerste potje WL ook weer eens dit, mijn team staat simpelweg stil (geen beweging etc), tweemaal meteen in het begin tweemaal dat in de opbouw mijn speler zich omdraaid om de tegenspeler in te spelen ipv mijn input te volgen om vervolgens met 2-0 binnen 20m achter te staan.
Het andere kenmerk is dat de spelers van de tegenstander rennend met de bal niet in te halen zijn, terwijl mijn 99 pace aanvallers in hetzelfde scenarios eruit worden gelopen (lopen, niet rennen van de tegenstander).
Och ja, hier vergelijkbare ervaring. Ik win net een potje tegen een betere tegenstander zelfs met 10 man na een rode kaart aan mijn kant.bebopper schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 19:18:
Eerste potje
Volgende potje
Volgende potje: ben sterker in de 1e helft. En dan de 2e helft sta ik in de 86e minuut nog 3-2 voor en na een vage vrije trap wordt het 3-3 en in de 93e minuut (terwijl er 2 min. extra tijd was) krijg ik de 4-3 tegen. Koste me bijna weer een controller.
Dus inconsistent? Ja dat is het juiste woord, want mijn niveau was in beide wedstrijden gelijk. Maar de wedstrijd waarin ik minder was win ik, en de wedstrijd waarin ik beter was verlies ik... EA

Edit: servers weer plat? Kan geen verbinding meer krijgen hier.
6* de normale gouden upgrade sbc gedaan en wie komt daar uitlopen... Haland!
Ik heb non stop Rivals gedaan vanaf kwart voor vijf voor 1 assist met een la liga defender (snel beslecht) en 3x wins met een assist en doelpunt door een 86+ pace la liga. In mijn geval Odegaard 87 en Messi. Ontelbare doelpunten met beide en assists in dezelfde wedstrijd gegeven maar ze telden niet op bij de 8 in totaal. Na vijftien potjes (en weer terug halverwege divisie 9, bijna onverkend gebied: promotie naar divisie
pakte ie dan eindelijk de 8e win met assist en goal.
Tl:dr twee woorden negen letters: duurt lang. Maar die Reguilon is binnen en Bernat is gelist. Ook nog een rivals potje gespeeld tegen een Serie A squad met Maradonna in de voorhoede. Ik stond met Neymar, Yedder cam/PM Overmars en Odegaard spits en Messi op de vleugel. Gewoon gewonnen met 8-1. Maar er waren ook superlome potjes bij waarbij ik met 100 fitness en zonder team press of sprint mijn spelers kapot waren en geen voetbal het doel in kregen. Zelfs Neymar en Messi knalden hem op de lat/paal/maaiden over de bal heen..
Enfin: voorhoede is met Cruyff compleet. Links/rechts blijven Neymar en Messi. Vind Bakayoko een prima CDM voor nu en Yedder wordt mijn CAM. Heb Ramos moments en Reguilon op de backs. Tijd voor betere central backs. Maar kies ik dan Militao of Militao premium? Bedoel ik ga Alex Sandro niet meer doen nu ik Reguilon heb.
Tl:dr twee woorden negen letters: duurt lang. Maar die Reguilon is binnen en Bernat is gelist. Ook nog een rivals potje gespeeld tegen een Serie A squad met Maradonna in de voorhoede. Ik stond met Neymar, Yedder cam/PM Overmars en Odegaard spits en Messi op de vleugel. Gewoon gewonnen met 8-1. Maar er waren ook superlome potjes bij waarbij ik met 100 fitness en zonder team press of sprint mijn spelers kapot waren en geen voetbal het doel in kregen. Zelfs Neymar en Messi knalden hem op de lat/paal/maaiden over de bal heen..
Enfin: voorhoede is met Cruyff compleet. Links/rechts blijven Neymar en Messi. Vind Bakayoko een prima CDM voor nu en Yedder wordt mijn CAM. Heb Ramos moments en Reguilon op de backs. Tijd voor betere central backs. Maar kies ik dan Militao of Militao premium? Bedoel ik ga Alex Sandro niet meer doen nu ik Reguilon heb.
Divisie 9 is makkelijker dan 10. Nu al 3 potten compleet weggetikt. Al mijn spelers zijn een stap te laat en hij zit er bovenop, overal tussen en skills die je bij de mooiste futsal wedstrijden niet tegenkomt. Nog erger dan bij weekend league.
Ik geef het op.
Geen WL meer, niet meer spelen voor promotie etc, gewoon wat rivalen en ga wel voor objectives spelen. Heb toch een doel nodig.
Ik geef het op.
Geen WL meer, niet meer spelen voor promotie etc, gewoon wat rivalen en ga wel voor objectives spelen. Heb toch een doel nodig.
wijze woorden
Iemand ervaring met Kovacic tots als cm en Griezman tots als cam of spits? Twijfel om ze beide aan te schaffen..
Haland is echt geweldig! Zo sterk aan de bal, behendiger dan ik had gedacht. En schieten is scoren!
Team:
https://www.easports.com/...Id=kpCHx3XunTCqd:FFA20PS4
In game speel ik 41212 wijdt.
Mbappe Haland
Cazorla Seedorf Ronaldo
Essien
Grimaldo Ramos Militao Carvajal
Team:
https://www.easports.com/...Id=kpCHx3XunTCqd:FFA20PS4
In game speel ik 41212 wijdt.
Mbappe Haland
Cazorla Seedorf Ronaldo
Essien
Grimaldo Ramos Militao Carvajal
Na een week ploeteren met Ronaldo base en z'n IF het maar opgegeven en het team omgebouwd met Icardi in de spits.
Bevalt me erg goed tot nu toe!
https://www.futbin.com/20/squad/15588974
Voor nu sparen en kijken wat k met de rechterkant ga doen
Bevalt me erg goed tot nu toe!
https://www.futbin.com/20/squad/15588974
Voor nu sparen en kijken wat k met de rechterkant ga doen
Ik speel zelf 4/3e divisie en gebruik geen één skill. Je moet vooral geduld hebben en een tactiek vinden die bij je past.Valandil schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 23:31:
Divisie 9 is makkelijker dan 10. Nu al 3 potten compleet weggetikt. Al mijn spelers zijn een stap te laat en hij zit er bovenop, overal tussen en skills die je bij de mooiste futsal wedstrijden niet tegenkomt. Nog erger dan bij weekend league.
Ik geef het op.
Omdat ik geen skills kan speel ik met 5 aanvallers en backs die ook gebalanceerd staan zodat ze soms mee naar voren komen. Hierdoor kan ik vaak een speler vinden die vrij staat. 1 op 1 ben ik al snel vrij kansloos.
Ook héb ik de verdediging op 7 diepte staan om druk op de bal te houden.
Het is mogelijk maar je moet een tactiek vinden dat bij je speelstijl past.
Ik kukelde uit divisie 9 omdat ik met Bernat en Ramos moest assisten, finesse shots doen. Toen die eenmaal afgevinkt waren en ik enkel nog assist en score a goal met Odegaard en Messi moest zien te halen in 8 wins klom ik uit divisie 10 al snel omhoog terug 9 in.Valandil schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 23:31:
De afgelopen donderdag had ik last van try harders, afgelopen avond kwam ik tegen een flink oké Serie A team met Maradonna. En ook tegen teams met meerdere goede red picks, zelfs teams met volledig EPL TOTS/MotM inclusief Mahrez, KdB en Alisson TOTS. Het Maradona team klopte ik met 8-1, de EPL /La liga TOTS teams met 4-2. Leuk al die opgepompte TOTS kaarten, maar ik ging er gewoon voor en trok me weinig er van aan.
De lastige potjes had ik vanavond tegen de 'makkelijke' squads qua rating. Maar datzelfde merk ik ook in weekend league. Al is het bij WL zo dat ik dan 4/5x keer op rij verlies alvorens te winnen. Bij rivals merk ik dat niet. Daar voelen mijn spelers ook niet zo loom en log aan waar ik in WL wel last van heb ondanks squad fitness kaartjes toepassen.
Ik heb me zelf tot doel gesteld om Cruyff binnen te hengelen. En ach Reguilon was een Rivals freebee die voor mij een el cheapo Alex Sandro is. Kan ik mooi mijn SBC fodder stoppen in premium Militao. Daarmee krijgt mijn verdedigingslinie ook een broodnodige upgrade. Want met Neymar/Yedder/PM Overmars en Messi en straks Cruyff heb ik weinig te klagen aan voorhoede. Maar mijn untradeable Djene FB, red player pick Donk en baby Koeman kunnen net zo goed niet opgesteld worden. Ik doe met Bakayoko als CDM beter verdedigend werk naast Ramos.
Als ik dan toch aan het knutselen ben op Futbin kom ik uit op een endgame la liga team:
https://www.futbin.com/20/squad/16051594
Carlos, Casemiro en Kroos erbij halen na Cruyff en met SBC fodder Militao fixen. Ziet er wel nice uit zo'n squad.
[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 17-05-2020 00:31 ]
Ik quote toch nog even mijn bericht van gisteren want die Visca is met afstand de beste wissel en in de minuten die hij speelt de beste speler die ik tot nu toe heb gehad! Hij staat altijd op scherp om de ruimte in te duiken als er maar iets ruimte is, aan de bal is hij (zonder skillmoves) echt ongrijpbaar, elke steekpass is perfect en elke bal op goal vliegt erin. Breng hem er nu steeds bij rust in en hij draaide persoonlijk al een paar keer de wedstrijd volledig om. Als hij zo blijft spelen ga ik ergens een Turkse link in mijn team inbouwen zodat ik 'm vanaf de start kan gebruiken!sjakieman schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 23:49:
Iemand Visca al geprobeerd? Dat is echt een geweldige wissel! Als je dacht dat Messi goed kon dribbelen dan moet je hem eens zien! Zat zelfs al een beetje te puzzelen of hij misschien in de basis past!
Verder is Aguero TOTS echt dodelijk voor de goal (en dat mag ook wel gezien zijn prijs) en staat altijd op de goede plek maar in de 2e helft is het toch echt alle ballen op Visca!
Heb je 'm ook? Probeer 'm dan echt eens uit! Kan me niet voorstellen dat hij tegen valt!
Kan je jouw opstelling eens posten? Het klinkt of wij wel zo'n beetje dezelfde speelstijl hebben. Ik kan ook geen enkele skillmove en dan is het inderdaad nodig om wat extra spelers voorin te hebben. Speel bijna altijd met aanvallende backs. Heb meestal maar 3 man achterin als de tegenstander countert. Gelukkig kan ik wel goed 1 op 1 verdedigen.Wulfric92 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 00:02:
[...]
Ik speel zelf 4/3e divisie en gebruik geen één skill. Je moet vooral geduld hebben en een tactiek vinden die bij je past.
Omdat ik geen skills kan speel ik met 5 aanvallers en backs die ook gebalanceerd staan zodat ze soms mee naar voren komen. Hierdoor kan ik vaak een speler vinden die vrij staat. 1 op 1 ben ik al snel vrij kansloos.
Ook héb ik de verdediging op 7 diepte staan om druk op de bal te houden.
Het is mogelijk maar je moet een tactiek vinden dat bij je speelstijl past.
41212 wijdsjakieman schreef op zondag 17 mei 2020 @ 00:57:
[...]
Kan je jouw opstelling eens posten? Het klinkt of wij wel zo'n beetje dezelfde speelstijl hebben. Ik kan ook geen enkele skillmove en dan is het inderdaad nodig om wat extra spelers voorin te hebben. Speel bijna altijd met aanvallende backs. Heb meestal maar 3 man achterin als de tegenstander countert. Gelukkig kan ik wel goed 1 op 1 verdedigen.
Verdediging
Druk zetten bij fout tegenstander
Breedte 5
Diepte 7
Aanval
Gebalanceerd
Breedte 5
Spelers de 16 in 5
Verdediging op standaard laten qua instructies.
Cdm achterin blijven
Cam voorin blijven
Lm/ rm vrij spel
Spitsen in het centrum blijven/achter de linies kruipen.
Alles wat niet genoemd is op de default instellingen laten.
Succes!
Edit: cdm en cam op dekking midden.
Wat heb ik toch af en toe de schijtbalen van dit spel. Prime icon swap gedaan:
Argentijn..... Zanetti
Normaal zou ik er blij mee zijn maar heb al Zambrotta uit de vorige swap gedaan. Die is sneller, 5* weakfoot.... alle posities was ok geweest behalve de rechterflank. Precies dat. Liever nog een Nakata gehad.
Nu wordt Zanetti met zijn 92 anders maar sbc voer.
Of in het centrum als CB ipv Varane.
Is dat aan te raden ??
Anders maar bij aftrap wisselen voor cdm plek ofzo ipv sissoko futmas op CDM. Ben daar wel op uitgekeken.
Argentijn..... Zanetti
Normaal zou ik er blij mee zijn maar heb al Zambrotta uit de vorige swap gedaan. Die is sneller, 5* weakfoot.... alle posities was ok geweest behalve de rechterflank. Precies dat. Liever nog een Nakata gehad.
Nu wordt Zanetti met zijn 92 anders maar sbc voer.
Of in het centrum als CB ipv Varane.
Is dat aan te raden ??
Anders maar bij aftrap wisselen voor cdm plek ofzo ipv sissoko futmas op CDM. Ben daar wel op uitgekeken.
[ Voor 17% gewijzigd door Valandil op 17-05-2020 08:11 ]
wijze woorden
Ik ben dus pas geleden voor het eerst sinds jaaaaren weer FUT gaan spelen. Ik werd in divisie 9 geplaatst. Niet zo heel gek wanneer je in het begin zo'n knaken team hebt tegen over 90+ teams van andere spelers. Het duurde dus ook niet lang voor ik in divisie 10 terecht kwam. En ik merk dat het lastig is daar uit te komen omdat je zo weinig punten krijgt na een overwinning. Genoeg geklaagd, ik heb dus wat vraagjes m.b.t. FUT:
(https://www.futbin.com/20...arc-andr%C3%A9-ter-stegen)
TIPS ZIJN WELKOM!
- Wanneer ik eindelijk die 2000 punten heb gehaald voor Weekend Leagues. (krijg er maar max +20 per overwinning..) Kan ik dan eenmalig WL spelen, om daarna weer voor 2000 punten te spelen via Squad Battles / Division Rivals? Of kan je dan elk weekend aanschuiven?
- Heb gisteren 80K aan coins besteed aan betere spelers, beetje transfereren etc. Heb nu onderhand weer 19K na enkele verkopen en wil dus weer meer coins gaan verdienen. Hoe zit dat met Squad Building Challenges? Ik heb dat nog nooit gedaan omdat ik simpelweg niet wist wat het inhield (ja, had voor ik aan FUT begon even wat youtube filmpjes moeten gaan kijken
)
Als ik daar nu aan begin (SBC), ben ik dan mijn team zoals die nu is kwijt (voor DR en SB) of is het weer een apart gedeelte binnen FUT zeg maar? Aangezien je dan vanaf 0 moet beginnen..?
- Hoe verdienen jullie de meeste coins? Alleen door WL / DR / SB te spelen of gooien jullie elke week het complete team overhoop om bepaalde challenges te halen? Wanneer ik bijvoorbeeld een challenge zie waarmee ik Falcao 93 kan krijgen als beloning bijvoorbeeld moet ik mijn halve team vol gooien met spelers uit de Turkse competitie. En daar heb ik dan geen zin aan die paar uur in de week dat ik tijd heb voor FIFA (werk / beunhazen)
- Heb je verschillende teams? Voor Squad Battles, Division Rivals en Weekend League? Of speel je dat alles met één en hetzelfde team?
TIPS ZIJN WELKOM!
[ Voor 9% gewijzigd door JoteW op 17-05-2020 08:42 ]
Twente komt eraan!
In de WL moet je dan minstens 11x (van de 30) winnen, dan mag je de volgende week weer mee doen.JoteW schreef op zondag 17 mei 2020 @ 08:20:
Ik ben dus pas geleden voor het eerst sinds jaaaaren weer FUT gaan spelen. Ik werd in divisie 9 geplaatst. Niet zo heel gek wanneer je in het begin zo'n knaken team hebt tegen over 90+ teams van andere spelers. Het duurde dus ook niet lang voor ik in divisie 10 terecht kwam. En ik merk dat het lastig is daar uit te komen omdat je zo weinig punten krijgt na een overwinning. Genoeg geklaagd, ik heb dus wat vraagjes m.b.t. FUT:
- Wanneer ik eindelijk die 2000 punten heb gehaald voor Weekend Leagues. (krijg er maar max +20 per overwinning..) Kan ik dan eenmalig WL spelen, om daarna weer voor 2000 punten te spelen via Squad Battles / Division Rivals? Of kan je dan elk weekend aanschuiven?
- Heb gisteren 80K aan coins besteed aan betere spelers, beetje transfereren etc. Heb nu onderhand weer 19K na enkele verkopen en wil dus weer meer coins gaan verdienen. Hoe zit dat met Squad Building Challenges? Ik heb dat nog nooit gedaan omdat ik simpelweg niet wist wat het inhield (ja, had voor ik aan FUT begon even wat youtube filmpjes moeten gaan kijken
)
Als ik daar nu aan begin (SBC), ben ik dan mijn team zoals die nu is kwijt (voor DR en SB) of is het weer een apart gedeelte binnen FUT zeg maar? Aangezien je dan vanaf 0 moet beginnen..?
- Hoe verdienen jullie de meeste coins? Alleen door WL / DR / SB te spelen of gooien jullie elke week het complete team overhoop om bepaalde challenges te halen? Wanneer ik bijvoorbeeld een challenge zie waarmee ik Falcao 93 kan krijgen als beloning bijvoorbeeld moet ik mijn halve team vol gooien met spelers uit de Turkse competitie. En daar heb ik dan geen zin aan die paar uur in de week dat ik tijd heb voor FIFA (werk / beunhazen)
Overigens, gisteren wel voor het eerst een leuke speler in een beloningspack. Ter Stegen 90 Rated. Niet heel bijzonder t.o.v. de Allisons (97) etc maar ach, zoals gezegd speel het nu enkele weken.
- Heb je verschillende teams? Voor Squad Battles, Division Rivals en Weekend League? Of speel je dat alles met één en hetzelfde team?
![]()
TIPS ZIJN WELKOM!
Spelers die je voor SBC gebruikt ben je kwijt. Niet je basis spelers gebruiken dus. Als je nog wat tips voor een goedkoop team wilt post dan even je huidige team.
Ik doe zelf die objectives nooit, net als jou geen zin om daar tijd in te steken. Maar de meeste doen ze volgens mij wel. Ik speel alleen WL en daar verdien ik meer dan genoeg mee. Met de pakjes die ik open doe ik ook de goede sbcs (de meeste zijn de moeite/kaarten niet waard).
Ik speel met twee teams. Ten eerste vind ik de afwisseling leuk en ten tweede kost het dan geen conditie kaarten.
Ter Stegen is de beste keeper van het spel en zijn 90 versie is beter dan Alison 97.
Hoe kan je LM en RM vrij spel geven ?Wulfric92 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 01:03:
[...]
41212 wijd
Verdediging
Breedte 5
Diepte 7
Aanval
Gebalanceerd
Breedte 5
Spelers de 16 in 5
Cdm achterin blijven
Cam voorin blijven
Lm/ rm vrij spel
Succes!
wijze woorden
Free roam?
Kan niet met LM en RM posities dat instellen
wijze woorden
Hallo mede divisie 9 spelerJoteW schreef op zondag 17 mei 2020 @ 08:20:
ik heb dus wat vraagjes m.b.t. FUT:
Weekend League daar kwalificeer je je eenmalig voor. Die 2000 punten zijn na inwisselen weg, zodra je van de 30 wedstrijden in weekend league er 11 wint zit je op zilver 1 wat je 2000 punten geeft als beloning.
SBC's doe ik niet allemaal. De meeste spelers vind ik niet interessant genoeg, alleen Ramos sbc heb ik gedaan omdat ik daarvoor enkel gouden Semedo had op die positie. En nu overweeg ik premium Eder Militao. Geld verdienen doe je door Squad Battles te spelen en maandag de beloningen te binnen halen. Voor Rivals en Weekend league krijg je die donderdag. Objective spelers doe ik lang niet allemaal want ook ik heb geen Turkse league spelers of fancy Colombiaanse voor Falcao. Maar voor Reguilon ben ik wel in Rivals gaan grinden omdat ie specswise de Alex Sandro sbc speler nadert en ik twee la liga backs heb + Messi en Odegaard.
In de tussentijd kun je spelers goedkoop inkopen en kijken naar de prijs per speler op een site als futbin, futhead, futwizz. Nu er team of the season kaartjes uit allerlei sbc's kunnen komen (en dan vooral de gegarandeerde team of the season + 82+ spelers sbc) zijn daardoor de gouden speciale kaartjes in trek. Voor de la liga wist ik ze goedkoper in te kopen dan voor de bundesliga. Zo kon ik 50k verdienen op 25 spelers. Verder aas ik op goedkope team fitness / squad fitness kaartjes variërend van 250 tot 750 coins per stuk. Menig WL speler heeft geen twee uberteams om af te wisselen. Koop ze tussen maandag en donderdag in, verkoop ze gedurende vrijdag tot zondag voor 2k tot 2,5k. Ik raakte sommige zelfs kwijt voor de max 5k.
Ik zag hier wat klachten over 97 Suarez langs komen, maar hier rendeert hij vrij goed. De eerste 10 potten (enkel WL) 1 op 1.
Ik gebruik heb in een 41212(2) naast Messi. Dus een afmaker en een dribbeldwerg
prima combi.
Ik gebruik heb in een 41212(2) naast Messi. Dus een afmaker en een dribbeldwerg
Je kan inderdaad moeilijk onder jouw druk uitvoetballen met jouw tactiekenWulfric92 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 01:03:
[...]
41212 wijd
Verdediging
Breedte 5
Diepte 7
Aanval
Gebalanceerd
Breedte 5
Spelers de 16 in 5
Cdm achterin blijven
Cam voorin blijven
Lm/ rm vrij spel
Succes!
Bizar, ik wel (onder chance creation).
edit: over bizar, eerste potje WL, tegenstander speelt volle back pressure met hoge lijn. Na 30 is het nog 0-0 waarna hij pauzeert en disconnect in de pauze. Gelijkspel, dus potje telt niet als gespeeld en uiteraard geen win voor mij voor zijn disconnect

[ Voor 39% gewijzigd door Bossie op 17-05-2020 11:01 ]
Het speelt wel fijn. Ben er achtergekomen dat ik toch van aanvallend voetbal ben.Wulfric92 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 01:03:
[...]
41212 wijd
Verdediging
Breedte 5
Diepte 7
Aanval
Gebalanceerd
Breedte 5
Spelers de 16 in 5
Cdm achterin blijven
Cam voorin blijven
Lm/ rm vrij spel
Succes!
3 potten en 2 winst.
Heb wel een lamme vinger van R2 van deze kut pace editie van fifa.
Gevaar in deze opstelling is dat je steeds verdedigend achter de vleugelspelers aan moet rennen omdat je vrij diep staat.
wijze woorden
Dat is het risico, zorgen dat je snelle backs hebt en in geen geval je CB's laten uitstappen om een winger op te pakken. Je moet ook niet het sprint duel met de diepgaande winger aangaan maar met je back terugrennen naar de zijkant van je zestien zodat de winger in ieder geval weer in duel komt als hij naar binnen moet en dus niet in eenmaal de spits kan bedienen.Valandil schreef op zondag 17 mei 2020 @ 11:01:
[...]
Het speelt wel fijn. Ben er achtergekomen dat ik toch van aanvallend voetbal ben.
3 potten en 2 winst.
Heb wel een lamme vinger van R2 van deze kut pace editie van fifa.
Gevaar in deze opstelling is dat je steeds verdedigend achter de vleugelspelers aan moet rennen omdat je vrij diep staat.
Daarnaast simpelweg een low-dept/drop back (ik weet

Ja idd dat is ook de reden dat ik een anker chem style op Grimaldo tots en Carvajal tots heb gezet.Bossie schreef op zondag 17 mei 2020 @ 11:12:
[...]
Dat is het risico, zorgen dat je snelle backs hebt en in geen geval je CB's laten uitstappen om een winger op te pakken. Je moet ook niet het sprint duel met de diepgaande winger aangaan maar met je back terugrennen naar de zijkant van je zestien zodat de winger in ieder geval weer in duel komt als hij naar binnen moet en dus niet in eenmaal de spits kan bedienen.
Daarnaast simpelweg een low-dept/drop back (ik weet) onder je knoppen voor de laatste 10m als de tegenstander alles of niets gaat spelen.
Bijna goud 3 binnen, speelt prima vandaag en gister ook eigenlijk wel, it's about time! Maar mag ook wel eens gezegd worden.
Ideetje voor FIFA21: Lange celebrations belonen met een gele kaart? Ik verlies net 5-2, maar de game doet er eigenlijk alles aan dat je maar ragequit in mijn ogen. Je bent soms een volle minuut aan het kijken naar de celebration + herhaling. In het echt krijg je ook geel voor tijdrekken.
Ideetje voor FIFA21: Lange celebrations belonen met een gele kaart? Ik verlies net 5-2, maar de game doet er eigenlijk alles aan dat je maar ragequit in mijn ogen. Je bent soms een volle minuut aan het kijken naar de celebration + herhaling. In het echt krijg je ook geel voor tijdrekken.
Typical WL game, uiteraard met 1-0 verloren. Dalglish die twee open kansen (een rebound voor een leeg doel) mist en VVD die vrijwel elke aanval op een manier stopt op een manier dat op elk voetbalveld met een kaart zou worden beloond.
:fill(white):strip_exif()/f/image/HSDvmtLZEXtzrb7YINFAnVzB.png?f=user_large)
Echt waarom vind iedereen ter stegen zo goed ? Heb nu ze tots maar wat een vage shit doet die vent. Ramt echt alles in de voeten van tegenstanders en pakt amper wat klem. Handanovic had nooit dat soort vage dingen.
Edit :
Wat een wisselende spelers krijg ik tegen vandaag. Eerste wedstrijd volledig Pim icon team Verlies 2-0. Daarna gozer kon er niks van 6-0 gewonnen. Daarna bizar goede tegenstander word echt finaal afgedroogd. Daarna weer mega slechte tegenstander 4-0 rust rq.
Edit :
Wat een wisselende spelers krijg ik tegen vandaag. Eerste wedstrijd volledig Pim icon team Verlies 2-0. Daarna gozer kon er niks van 6-0 gewonnen. Daarna bizar goede tegenstander word echt finaal afgedroogd. Daarna weer mega slechte tegenstander 4-0 rust rq.
[ Voor 38% gewijzigd door Traeces op 17-05-2020 12:46 ]
Dan krijg je gewoon melding op die 2 dagen dat er packs of wat dan ook geclaimd kunnen worden?Joosie200 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 10:37:
[...]
Hallo mede divisie 9 speler
Weekend League daar kwalificeer je je eenmalig voor. Die 2000 punten zijn na inwisselen weg, zodra je van de 30 wedstrijden in weekend league er 11 wint zit je op zilver 1 wat je 2000 punten geeft als beloning.
SBC's doe ik niet allemaal. De meeste spelers vind ik niet interessant genoeg, alleen Ramos sbc heb ik gedaan omdat ik daarvoor enkel gouden Semedo had op die positie. En nu overweeg ik premium Eder Militao. Geld verdienen doe je door Squad Battles te spelen en maandag de beloningen te binnen halen. Voor Rivals en Weekend league krijg je die donderdag. Objective spelers doe ik lang niet allemaal want ook ik heb geen Turkse league spelers of fancy Colombiaanse voor Falcao. Maar voor Reguilon ben ik wel in Rivals gaan grinden omdat ie specswise de Alex Sandro sbc speler nadert en ik twee la liga backs heb + Messi en Odegaard.
In de tussentijd kun je spelers goedkoop inkopen en kijken naar de prijs per speler op een site als futbin, futhead, futwizz. Nu er team of the season kaartjes uit allerlei sbc's kunnen komen (en dan vooral de gegarandeerde team of the season + 82+ spelers sbc) zijn daardoor de gouden speciale kaartjes in trek. Voor de la liga wist ik ze goedkoper in te kopen dan voor de bundesliga. Zo kon ik 50k verdienen op 25 spelers. Verder aas ik op goedkope team fitness / squad fitness kaartjes variërend van 250 tot 750 coins per stuk. Menig WL speler heeft geen twee uberteams om af te wisselen. Koop ze tussen maandag en donderdag in, verkoop ze gedurende vrijdag tot zondag voor 2k tot 2,5k. Ik raakte sommige zelfs kwijt voor de max 5k.
Twente komt eraan!
Boem, koekoekMarkvd1984 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 12:55:
Ik dacht doe een keer een mid icon opdracht 86 en 88 elftal moet toch ooit een keer geluk hebben en wie krijg ik[Afbeelding]
In je startscherm op de console zie je dan: there are rewards waiting for you oid.JoteW schreef op zondag 17 mei 2020 @ 12:49:
[...]
Dan krijg je gewoon melding op die 2 dagen dat er packs of wat dan ook geclaimd kunnen worden?
[ Voor 24% gewijzigd door Joosie200 op 17-05-2020 13:09 ]
Ik heb sinds vrijdag het forum niet meer in de gaten gehouden, maar had de keuze gemaakt om geen WL te spelen maar mijn hobby als bierbrouwer weer een vervolg te geven
niks gemist als ik de meeste berichten even snel lees 
Ik ben misschien wel van plan om Witsel te gaan voltooien, iemand al ervaring met deze man? Zal hem opnieuw moeten gaan inpassen wat niet makkelijk gaat worden. Na aanschaf van De Ligt TOTY, die naast Sandro staat wacht ik de Serie A TOTS af, misschien dat ik hem kan linken met Nainggolan en een Icon.
Hij is niet duur voor zijn stats, althans dat doet zijn kaart vermoeden.
Ik ben misschien wel van plan om Witsel te gaan voltooien, iemand al ervaring met deze man? Zal hem opnieuw moeten gaan inpassen wat niet makkelijk gaat worden. Na aanschaf van De Ligt TOTY, die naast Sandro staat wacht ik de Serie A TOTS af, misschien dat ik hem kan linken met Nainggolan en een Icon.
Schmeichel is een drama keeper, paar x gebruikt in drafts werd helemaal gek van die vent. Laat continu alles los, houdbare ballen laat hij gewoon door. Welk comp heb je een elftal van ?Markvd1984 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 14:24:
Iemand ervaring met prime icon schmeichel?
Verliezen in extra tijd omdat de tegenstander jouw keeper ondersteboven kegelt in de 5 meter en dan de bal binnentikt ...
Heerlijk van zo’n pisvlek winnen die je alleen maar vol lul wil zetten met skills moves
Stond nog 0-0 in de 80 min dus doe een AK in de 16 met Ronaldo en kon gelijk vrij schieten omdat hij keihard hapte
1-0 hier dat is effectief skillen 
Overigens speelt die sbc Witsel echt bizar goed. Wel een schaduw kaartje geven anders is hij vind ik wat te traag
zit echt overal tussen en door ze body type lekker sterk ook.
Stond nog 0-0 in de 80 min dus doe een AK in de 16 met Ronaldo en kon gelijk vrij schieten omdat hij keihard hapte
Overigens speelt die sbc Witsel echt bizar goed. Wel een schaduw kaartje geven anders is hij vind ik wat te traag
[ Voor 26% gewijzigd door Traeces op 17-05-2020 15:06 ]
Heb eigenlijk bijna allemaal maar icons,Traeces schreef op zondag 17 mei 2020 @ 14:35:
[...]
Schmeichel is een drama keeper, paar x gebruikt in drafts werd helemaal gek van die vent. Laat continu alles los, houdbare ballen laat hij gewoon door. Welk comp heb je een elftal van ?
/f/image/pcKDvuVf19X5mbqC3Nh7GSKk.png?f=fotoalbum_large)
Voor 6,5 miljoen kan je echt veel betere teams maken in deze TOTS tijd, maar veel is waarschijnlijk untradable of niet?Markvd1984 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 15:07:
[...]
Heb eigenlijk bijna allemaal maar icons,
[Afbeelding]
De NIF vond ik geweldig spelen. Zijn body type is ook goed. Jammer dat de SBC al klaar is voor we de rewards krijgen, maar voor deze prijs ga ik 'm nog wel doen.DeeleNL schreef op zondag 17 mei 2020 @ 14:15:
Ik heb sinds vrijdag het forum niet meer in de gaten gehouden, maar had de keuze gemaakt om geen WL te spelen maar mijn hobby als bierbrouwer weer een vervolg te gevenniks gemist als ik de meeste berichten even snel lees