Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-05 11:50
Bjorneby schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:01:
Ik heb een wit en een zwart shirt. Kies bij rivals wit en dan zwart om tegen te spelen. Hoe vaak ik dan alsnog tegen een wit shirt kom te spelen, je ziet amper wie wie is. Kap die potjes nu ook meteen af, dan maar een loss
Liep ik ook steeds mee te klooien, speel nu in het roze en geen gezeik meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
sjakieman schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:38:
[...]

Waarom kies je het shirt van de tegenstander zelf niet dan? Wel wat saaier om elke wedstrijd tegen hetzelfde shirt te spelen maar beter dan dan je geen verschil ziet. Merk dat het bij de meeste shirts wel goed gaat maar bij sommige lijken de instellingen niet helemaal goed te staan.
Misschien heb ik het wat verkeerd uitgelegd. Dat wat jij zegt is namelijk precies wat ik doe. En dan toch al een paar keer gehad dat je dus wit tegen wit speelt. Nu gaat het de laatste potjes wel weer goed, maar had het vanmiddag 3x achter elkaar ofzo, vond dat wat vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12:48
Morgen bundesliga

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de mensen die eder militao willen doen. Twijfel niet wat een beest is dat hij zit echt overal tussen. Hij is ook echt bizar sterk in duels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-05 13:44
Bjorneby schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 20:42:
[...]

Misschien heb ik het wat verkeerd uitgelegd. Dat wat jij zegt is namelijk precies wat ik doe. En dan toch al een paar keer gehad dat je dus wit tegen wit speelt. Nu gaat het de laatste potjes wel weer goed, maar had het vanmiddag 3x achter elkaar ofzo, vond dat wat vreemd.
Ja zie dat ik het verkeerd heb gelezen. Maar dat is wel vreemd dan, bij mij werkt dat altijd! Waar speel je op?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-05 11:39
Als je anders naar Rivals gaat kijken speel je veel meer ontspannen. Het gaat niet om de wins, maar om het behalen van doelstellingen. 8-1 verloren, maar wel net de laatste assist met een verdediger voor de TOTSSF Reguilón.

Dat hadden ze me eerder moeten vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Top, dit weekend dus ff WL meepakken dus.
Heb 7 Duitse splers met een rating >= 90 op de bank door de PL TOTS hopelijk kan ik dat dadelijk weer terugzetten :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Jeetje. De hele avond bezig geweest om m'n team aan de praat te krijgen en dan voor Ronaldo, had het bijna opgegeven 🤣

Tactieken en instellingen zijn me nu duidelijk. Moet alleen nog een goede CAM komen om belotti of lasagne te vervangen

Twijfel wat tussen laudrup 91 of dybala RTTF aangezien belotti het niet is en k niet meer ingame switch naar 442

https://www.futbin.com/20/squad/15588974

Iemand ervaring/tip over beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 23:12:
Jeetje. De hele avond bezig geweest om m'n team aan de praat te krijgen en dan voor Ronaldo, had het bijna opgegeven 🤣

Tactieken en instellingen zijn me nu duidelijk. Moet alleen nog een goede CAM komen om belotti of lasagne te vervangen

Twijfel wat tussen laudrup 91 of dybala RTTF aangezien belotti het niet is en k niet meer ingame switch naar 442

https://www.futbin.com/20/squad/15588974

Iemand ervaring/tip over beide
Laudrup speelt erg lekker, heb een rode Dybala 90 waar ik niet bepaald van onder de indruk ivm voorgaande jaren. Voor hetzelfde budget, kijk ook eens naar Del Piero en Zola.

Misschien anders simpelweg Ramsey naar CAM met hunter, CDMs zijn vaak makkelijker te vinden :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Helemaal geen gek idee die Ramsey naar cam.

Dominguez is me bijvoorbeeld altijd goed bevallen, zeker het proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 23:44:
Helemaal geen gek idee die Ramsey naar cam.

Dominguez is me bijvoorbeeld altijd goed bevallen, zeker het proberen waard!
Dadelijk met Serie A TOTS zal er wel weer keuze genoeg zijn, anders kun je altijd Leiva tijdelijk oppikken voor 50k ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vanavond aan rivals gezeten voor Reguilon. Ik moet nog een steekpass en finesse shot van Ramos moments. Daarna nog enkel 6 rival potjes winnen met assist en doelpunt van Messi. Dacht eerst een lob through maar dat staat er niet. Gewoon pass through = steekpass niet?

Voor de andere objective spelers ook zo dingen af kunnen strepen. Maar ik heb geen Colombiaanse spelers en/of Superlig spelers op Donk na dan. En om met Donk nu doelpunten te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
[...]

Ik heb daar echt nooit last van.
Mijn eigen shirt is het shirt van heerenveen en had voorheen altijd het uitshirt wat zwart is, of het shirt wat de andere ploeg had.
Echt nog nooi last gehad van een lijkend shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Joosie200 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 00:11:
Vanavond aan rivals gezeten voor Reguilon. Ik moet nog een steekpass en finesse shot van Ramos moments. Daarna nog enkel 6 rival potjes winnen met assist en doelpunt van Messi. Dacht eerst een lob through maar dat staat er niet. Gewoon pass through = steekpass niet?

Voor de andere objective spelers ook zo dingen af kunnen strepen. Maar ik heb geen Colombiaanse spelers en/of Superlig spelers op Donk na dan. En om met Donk nu doelpunten te maken :P
K kan me al een paar weken niet motiveren om ze te doen, in divisie 9 is er vaak niks aan haha gister ook weer tegen een volledig tots team al verloor k net aan net 2-1

Ben even zin aan het sparen voor de Serie A :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-02 19:19
[...]

Er is een bug met de nieuwere SBC-shirts. De witte shirts worden geregistreerd als zwart/donker en andersom. Als dus perse zwart tegen wit wilt spelen: kies shirts van clubs die al lang in de game zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
Fraaank schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 07:45:
[...]

Er is een bug met de nieuwere SBC-shirts. De witte shirts worden geregistreerd als zwart/donker en andersom. Als dus perse zwart tegen wit wilt spelen: kies shirts van clubs die al lang in de game zitten
Dit was vorig jaar ook trouwens. Wat je daarnaast ook kunt doen om dit op te lossen is de kleur op de radar zelf instellen. Kan ergens in het menu en zo kun je hem gewoon op zwart/wit zetten ongeacht met welke kits je speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:14
Kan er in FIFA 21 niet een matchmaking filter gemaakt worden waarbij de spelers op voorhand kunnen aangeven wel- of geen herhalingen dan wel celebrations te willen zien? Dus gewoon lekker juichen met L1+R1 :)

Ik doe dat zelf namelijk nooit, behalve als ik 1-0 achter kom en zelf gedwongen wordt om 1 minuut naar die irritante relax celebration te moeten kijken. Als die 1-1 er dan in ligt dan haal ik ook nog wel eens mijn gram.

Was weer afgezakt naar div. 7 waar ik een maand geleden nog in div. 5 stond. Kreeg een bericht van mijn tegenstander gisteren avond wat ik met een 4/5mln squad deed in div. 7, nadat ik in de 88e minuut met 3-2 van hem wist te winnen tegen de verhouding in. Had het hem uitgelegd, hij was pas sinds de lockdown begonnen met FUT en had nog geen swaps gedaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorneby
sjakieman schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:19:
[...]

Ja zie dat ik het verkeerd heb gelezen. Maar dat is wel vreemd dan, bij mij werkt dat altijd! Waar speel je op?
Op ps4. Het gebeurt ook alleen als ik voor het witte shirt kies, als ik kies voor zwart en dan tegen wit, gaat het wel goed.

Maar goed, ik ga vandaag dat retro shirt van Everton maar eens even vrijspelen, het witte shirt waar ik het over heb en in speel,dat is dat retro shirt van PSG. Ben gek op retro shirts. Mag er van mij veel meer in gestopt gaan worden.

Ben wel benieuwd naar jullie favoriete retro shirt?

Mijn favoriete retro shirt is het paarse tenue van Fiorentina met Nintendo erop. Uit de tijd van Batistuta. 😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
Fraaank schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 07:45:
[...]

Ah kijk aan dan is dat het het dus, speel idd in het witte shirt van PSG, die is vrij nieuw idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik heb naast mijn Ter Stegen en Carvajal 2 extra picks gehad vanwege die issues met de playerpicks. :D
Oblak 96 en Sosa 92. Allebei goed voor SBC's. Thanks EA. :+

Mijn team nu
TOTS Ter Stegen
TOTS Carvajal - Moments Ramos - TOTS Varane - TOTS Berciche
TOTS Frenkie - Moments Vidal
TOTS Mahrez - TOTS Aguero - Raul 88 - TOTS Rashford.

Gaat nergens over. Die Varane heb ik gisteren gepacked uit de allereerste premium la liga upgrade die ik deed. 8)

[ Voor 46% gewijzigd door SterqVerhael op 15-05-2020 08:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:47
Bjorneby schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 08:03:
[...]

Op ps4. Het gebeurt ook alleen als ik voor het witte shirt kies, als ik kies voor zwart en dan tegen wit, gaat het wel goed.

Maar goed, ik ga vandaag dat retro shirt van Everton maar eens even vrijspelen, het witte shirt waar ik het over heb en in speel,dat is dat retro shirt van PSG. Ben gek op retro shirts. Mag er van mij veel meer in gestopt gaan worden.

Ben wel benieuwd naar jullie favoriete retro shirt?

Mijn favoriete retro shirt is het paarse tenue van Fiorentina met Nintendo erop. Uit de tijd van Batistuta. 😍
A ja! Retro shirts. Hier nog een fan! Ik ben ook gek van die paarse van Fiorentina. Speel met mijn FUT team ook nog steeds vaak in het paars van Fiorentina (al vind ik de zwarte broek eronder minder, dan had ik liever geheel paars gehad). Ja, Batigol!

Van mij mogen er ook veel meer retroshirts in, aangezien er ook zoveel icons in het spel zitten.

Deze ooit zelf gehad:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IBhdzPvYgwYJx15oaq9bM_fuaR8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XcTIIhR5TSHxYOLzjfpMHWa6.jpg?f=fotoalbum_large

Oude AS Roma shirt, ook 1 van mijn favorieten, Italie 1982 retroshirt ook ooit zelf gehad. Juventus in de tijd van Laudrup/Platini. Zo kan ik nog wel even doorgaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
SterqVerhael schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 08:56:
Ik heb naast mijn Ter Stegen en Carvajal 2 extra picks gehad vanwege die issues met de playerpicks. :D

Mijn team nu
TOTS Ter Stegen
TOTS Carvajal - Moments Ramos - TOTS Varane - TOTS Berciche
TOTS Frenkie - Moments Vidal
TOTS Mahrez - TOTS Aguero - Raul 88 - TOTS Rashford.

Gaat nergens over. Die Varane heb ik gisteren gepacked uit de allereerste premium la liga upgrade die ik deed. 8)
Ik had eerst Fekir en Parejo (kon Visca kiezen maar dacht ik ga voor betere links). Vandaag Varane en Visca uit de player picks. Qua la liga upgrades heb ik er 500k tegen aan gegooid en niks gekregen. Dat is dan wel weer ronduit belachelijk als je ziet wat anderen kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
N2LSWw schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:02:
[...]

Ik had eerst Fekir en Parejo (kon Visca kiezen maar dacht ik ga voor betere links). Vandaag Varane en Visca uit de player picks. Qua la liga upgrades heb ik er 500k tegen aan gegooid en niks gekregen. Dat is dan wel weer ronduit belachelijk als je ziet wat anderen kregen.
Ik heb 3 PL premium upgrades gedaan en kreeg uit de 3e die Aguero. Gisteren dus Varane uit de eerste La Liga premium. Mahrez kwam uit de guaranteed SBC van de PL lopen en Frenkie uit de guaranteed van La Liga. Mijn packluck de laatste week is bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:01
SterqVerhael schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 08:56:

Ik ook ja. En zelfs met 4 player picks niet echt een goede kunnen scoren haha. Gisteren Kroos en die 88 spits uit de BBVA (die ik gelijk in de militao SBC heb gestopt) en vandaag Parejo en Visca. Enige voordeel was dat ik kroos al had en die dus kon verkopen waardoor ik nu wel een mooi team heb staan,

https://www.futbin.com//20/squad/9140766

Toch lekker teampje dacht ik zo.
N2LSWw schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:02:
[...]

1 van debeste verdedigers uit het spel packen na extra pack van EA en toch nog een manier vinden om te klagen haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik speel trouwens nu met 10 depth en offside trap.. Tegenstanders weten niet wat ze meemaken haha.

Enige wat ik nog wil wijzigen aan mijn team is toch Moments Ramos er nu uit voor de Premium SBC van Militao. Andere optie is ook nog de Premium SBC van Marcos Alonso, maar die is volgens mij niet beter dan die Berchiche.

[ Voor 53% gewijzigd door SterqVerhael op 15-05-2020 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:36
SterqVerhael schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:06:
Ik speel trouwens nu met 10 depth en offside trap.. Tegenstanders weten niet wat ze meemaken haha.

Enige wat ik nog wil wijzigen aan mijn team is toch Moments Ramos er nu uit voor de Premium SBC van Militao. Andere optie is ook nog de Premium SBC van Marcos Alonso, maar die is volgens mij niet beter dan die Berchiche.
Wat voor opstelling? Ga ik eens proberen in rivals, maar zal wel kapot worden gecounterd

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
442 standaard. Waarbij Raul het aanspeelpunt is en Aguero een vrije rol heeft (zoals Gullit had bij Milan). Zit er zelfs over te denken om Raul te vervangen voor Drogba. Klinkt heel a-typisch, maar in dit systeem heb je echt een powerhouse nodig.

Instructies voor de backs zijn ook mee aanvallen en overlappen. Geloof me, tegenstanders weten niet waar ze het moeten zoeken. Als je goed bent in balbezit houden en druk zetten komen ze nauwelijks van de eigen helft af. Kan nu zo aanvallend spelen omdat mijn verdedigers eindelijk genoeg pace hebben om die ruimte in de rug goed te kunnen maken.

Ter referentie, ik speel op deze manier in divisie 4/3 in Rivals. Dus op een redelijk normaal niveau. Het kan dus toch, aanvallend voetbal in Fifa 20. :o

[ Voor 22% gewijzigd door SterqVerhael op 15-05-2020 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Oblak en Fekir uit de PP..
Heb nu ter Stegen 92, dus zou daar Oblak neer kunnen zetten, iemand ervaring met Oblak? Altijd zeer tevreden geweest met ter Stegen.
Fekir leuk alleen jammer van zn zwakke been, ook nu laat ik Griezmann FB staan.
Dus weer een leuke wissel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
Arwintju schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:04:
[...]

1 van debeste verdedigers uit het spel packen na extra pack van EA en toch nog een manier vinden om te klagen haha...
Als je ziet dat anderen uit het "eerste" pakketje al direct wat packen. Ik heb 2 keer borden gehad en het zijn voornamelijk untradable duplicates geweest die ik gepackt heb. Is het dan zo vreemd om te klagen? Op zich had ik Varane niet eens nodig want ik had gisteren Militao zijn SBC al gedaan en heb Ramos zijn moments kaart + 99 Virgil.
SterqVerhael schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:04:
[...]

Ik heb 3 PL premium upgrades gedaan en kreeg uit de 3e die Aguero. Gisteren dus Varane uit de eerste La Liga premium. Mahrez kwam uit de guaranteed SBC van de PL lopen en Frenkie uit de guaranteed van La Liga. Mijn packluck de laatste week is bizar.
Dat is wel ziek ja. Hopelijk lukt het mij om zoiets voor elkaar te krijgen met Ligue 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
N2LSWw schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:15:
[...]

Als je ziet dat anderen uit het "eerste" pakketje al direct wat packen. Ik heb 2 keer borden gehad en het zijn voornamelijk untradable duplicates geweest die ik gepackt heb. Is het dan zo vreemd om te klagen? Op zich had ik Varane niet eens nodig want ik had gisteren Militao zijn SBC al gedaan en heb Ramos zijn moments kaart + 99 Virgil.
Naja bij sommige mensen is het glas blijkbaar altijd halfleeg. jij bent zo iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-05 20:58
Had vanochtend opeens weer player picks, na gister Messi en Oblak gekozen te hebben was het vandaag Visca en Muslera. Eerste pick was Gerard Moreno of Visca, toen maar de laatste gekozen, Tweede pick was weer Oblak of Muslera want de rest was lagere rating spelers uit Turkse league. Behalve Messi gaat iedereen binnenkort vast in een SBC want heb er toch niks aan.

Ze mogen het vaker verkloten zodat ik uit G2 vaker 4 in plaats van 2 player picks krijg.

[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 15-05-2020 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
Arwintju schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:18:
[...]

Naja bij sommige mensen is het glas blijkbaar altijd halfleeg. jij bent zo iemand.
Bedankt voor je top reactie. Ik ben in ieder geval realistisch. Maar goed laat dit spel maar gewoon slechte spelers helpen dan kunnen ze later mooi EA's suggardaddy worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:11:
442 standaard. Waarbij Raul het aanspeelpunt is en Aguero een vrije rol heeft (zoals Gullit had bij Milan). Zit er zelfs over te denken om Raul te vervangen voor Drogba. Klinkt heel a-typisch, maar in dit systeem heb je echt een powerhouse nodig.

Instructies voor de backs zijn ook mee aanvallen en overlappen. Geloof me, tegenstanders weten niet waar ze het moeten zoeken. Als je goed bent in balbezit houden en druk zetten komen ze nauwelijks van de eigen helft af. Kan nu zo aanvallend spelen omdat mijn verdedigers eindelijk genoeg pace hebben om die ruimte in de rug goed te kunnen maken.

Ter referentie, ik speel op deze manier in divisie 4/3 in Rivals. Dus op een redelijk normaal niveau. Het kan dus toch, aanvallend voetbal in Fifa 20. :o
mbt tot de Gullit bij AC Milan referentie, is dat de Sacchi 442 van reddit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Bossie schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:37:
[...]

mbt tot de Gullit bij AC Milan referentie, is dat de Sacchi 442 van reddit ?
Daar is deze wel op gebaseerd idd, maar ik heb hem zelf aangepast naar instructies voor specifieke plekken die ik anders wil invullen. De reddit post was wel de blauwdruk om er mee verder te gaan. Vandaar dat ik Aguero ook op de 'Gullit' plek heb staan, wat een heel ander type speler is.

[ Voor 10% gewijzigd door SterqVerhael op 15-05-2020 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:45
Pompi schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:25:
Had vanochtend opeens weer player picks, na gister Messi en Oblak gekozen te hebben was het vandaag Visca en Muslera. Eerste pick was Gerard Moreno of Visca, toen maar de laatste gekozen, Tweede pick was weer Oblak of Muslera want de rest was lagere rating spelers uit Turkse league. Behalve Messi gaat iedereen binnenkort vast in een SBC want heb er toch niks aan.

Ze mogen het vaker verkloten zodat ik uit G2 vaker 4 in plaats van 2 player picks krijg.
Ja ik ook, gisteren Kroos en ter Stegen en nu Moreno en Kruse. Wat was er mis gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:09
Benieuwd vanavond, eindelijk mn Bundesliga teampje verbeteren :) 250k op de bank met 90 packs om te openen, ook GTD Totssf BD kan ik met SBC fodders minimaal 2 keer doen. Eigenlijk hoop ik op Nkunku/Opumecano, als ik dan Mukiele erbij pak kan ik Theo Hernandez gebruiken als back, WR Schulz is het ook niet gebleken.

Mocht ik een Lewa/gnabry/Muller packen gaan die er direct uit, daar heb ik nooit een fatsoenlijke pot mee gespeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Messje op 15-05-2020 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Wulfric92 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:43:
[...]

Ja ik ook, gisteren Kroos en ter Stegen en nu Moreno en Kruse. Wat was er mis gegaan?
Gister ergens in de ochtend ging er iets mis met de player picks, mensen kregen alleen maar Turkse player picks ook al hadden ze recht op minimaal 1 uit La Liga. Ze hebben toen de player picks tijdelijk uitgezet en ergens gisteravond/vannacht dus weer aan, maar zo te lezen heeft iedereen met G2 of hoger die ze al had gekozen nog eens de picks gekregen en degene die het nog niet hadden gedaan alleen hun normale hoeveelheid picks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001

bebopper

I'm an absolute beginner...

Wat een zeik, laatste kansen op een La Liga TOTS, hier lijkt iedereen aan de lopende band uit werkelijk elk pakketje maakt niet uit wat voor type TOTS spelers te pakken. En ik uit 3 mega packs als hoogste Sergio Roberto 82 CL versie.

:( |:( Zin om iets van EA doormidden te schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:54
bebopper schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:14:
Wat een zeik, laatste kansen op een La Liga TOTS, hier lijkt iedereen aan de lopende band uit werkelijk elk pakketje maakt niet uit wat voor type TOTS spelers te pakken. En ik uit 3 mega packs als hoogste Sergio Roberto 82 CL versie.

Pack al ruim 70 packs helemaal niks, totdat ik gisteren Ter Stegen TOTS packte...
Herkenbare frustratie. Ben er blij mee, maar het is niet de beste pack pull.
Past wel perfect in mijn team en tevens gelijk voor mijn ICON objective met LaLiga first owners.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 z'n upgrade pack gedaan direct TOTS ter Stegen _O- :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Het zijn met name de specifieke upgrade sbc's die 'juiced' lijken. Zou er gewoon 3 of 4 van die premium doen en kijken of je daar mee geluk mee hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Mensen die verkeerde playerpicks hebben gekregen, krijgen dus nu dubbelop hoge rated spelers? Goed hoor EA, laat de mensen die niet hoger komen dan Zilver of Goud 3 maar weer stikken. Gun ons dan ook gewoon 1 of 2 extra player picks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:01
Ik denk dat ze dusdanig veel gedaan worden en je het alleen leest als er bijzondere packs zijn het lijkt alsof ze veel gepacked worden, maar die 20 keer daarvoor dat ze ook Sergio Roberto pakken hoor je ze niet over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

In geen van mijn rival rewards, WL rewards, la liga premium SBC, 82+ player packs is er een TOTS uit komen wandelen. In dit topic, op twitch/youtube zie je de een na de andere voorbij komen. Idem met EPL vorige week.

Hoewel ik een la liga makkelijker kan plaatsen in mijn team dan een premier league TOTS: als ik al iets had gepackt zou het Parejo, Ocampos ed zijn geweest en niet de wat bruikbaardere (voor mij dan) Odegaard, Frenkie, Griezmann, Messi, Suarez.

Ach ja, dan maar geen TOTS. Mij te duur om te kopen en ik kan straks Cruyff verwelkomen als mijn SBC fodder ooit nog verkocht wordt. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:25:
Mensen die verkeerde playerpicks hebben gekregen, krijgen dus nu dubbelop hoge rated spelers? Goed hoor EA, laat de mensen die niet hoger komen dan Zilver of Goud 3 maar weer stikken. Gun ons dan ook gewoon 1 of 2 extra player picks...
Waarom zouden die mensen precies recht hebben op extra PP, er is niks mis gegaan bij hun ?
Dit is echt zeuren om het zeuren zeg PFFFF.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
Het probleem speelde vanaf goud2 of hoger. Mensen die geen probleem hadden hebben ook geen oplossing nodig. Inhakend op die 'extra' player picks. Ik kreeg gisteren wel toevallig 2 La Liga picks in mijn rewards, maar het was er telkens maar 1. Vorige week had ik minimaal 3 'main league' keuzes per pick. Daar leek het ook mee samen te hangen. Los van of je ze in het geheel wel of niet kreeg.

Kortom, ook ik ben dus schijnbaar keuzes in mijn picks misgelopen. Dan vind ik compensatie wel passend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:39:
[...]

Daar is deze wel op gebaseerd idd, maar ik heb hem zelf aangepast naar instructies voor specifieke plekken die ik anders wil invullen. De reddit post was wel de blauwdruk om er mee verder te gaan. Vandaar dat ik Aguero ook op de 'Gullit' plek heb staan, wat een heel ander type speler is.
Ik had deze nog niet getest, maar wel de 4231 van dezelfde poster opgepakt.
Helaas had ik eerder deze week in rivals veel gameplay issues waardoor ik wel een avond met deze formatie heb gespeeld maar de kracht van de formatie niet kon benutten.

De 442 wil ik nog ff testen maar niet meteen in WL uiteraard, dus dat komt later wel ff.

Afhankelijk wat je speelt (ik speel vooral 4231/442), is de zijn 433-2 zeer krachtig als het met 442/4231 stroef gaat om na de 60e minuut nog iets te kunnen forceren.
https://www.reddit.com/r/...y_promised_guide_here_is/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Valandil schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:20:
[...]
Pack al ruim 70 packs helemaal niks, totdat ik gisteren Ter Stegen TOTS packte...
Herkenbare frustratie. Ben er blij mee, maar het is niet de beste pack pull.
Past wel perfect in mijn team en tevens gelijk voor mijn ICON objective met LaLiga first owners.
dutchgio schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:26:
Ik denk dat ze dusdanig veel gedaan worden en je het alleen leest als er bijzondere packs zijn het lijkt alsof ze veel gepacked worden, maar die 20 keer daarvoor dat ze ook Sergio Roberto pakken hoor je ze niet over. :)
Joosie200 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:26:
[...]
In geen van mijn rival rewards, WL rewards, la liga premium SBC, 82+ player packs is er een TOTS uit komen wandelen. In dit topic, op twitch/youtube zie je de een na de andere voorbij komen. Idem met EPL vorige week.
Toch fijn om te lezen dat ik niet de enige gefrustreerde pack opener ben :P (en inderdaad, alle crap die eruit komt lopen daar lees je natuurlijk niks over)

Als echt addict :o ben ik nu wel aan het kijken of ik niet toch een guaranteed La Liga TOTS SBC kan doen en heb ik zojuist toch mijn allerlaatste rare golds bij elkaar gedonderd voor een La Liga upgrade pack. Ik weet dat het niks gaat worden, maar denk dan tegelijkertijd ook, who cares wat ga ik er anders mee doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik wist ook niet van tevoren dat golden rare players zo van belang waren bij de komende SBC's. Het is mijn eerste TOTS en FUT überhaupt. Ik heb ze teveel in eerdere SBC's gestopt en te weinig voor TOTS overgehouden. En als ik ze al had met winst lopen verkopen. Dus tja, als je zoals Nick van Runthefutmarket dan 366 packs kunt fixen heb je altijd prijs natuurlijk. Maar dat heeft hem dan ook 4000 golden rares gekost a 1.2k de stuk.

Denk wel dat zodra ik Cruyff heb en ik nog 100/300k over hou ik golden rares ga hamsteren van de nog te verschijnen leagues en zodoende x packs ga halen. Het liefst voor Ligue 1 voor een Neymar/Mbappe/Yedder al is de kans nog kleiner bij gebreke van overige interessante spelers. Gewoon omdat het kan, maar wss eindig ik dan als nog met een of andere nobody TOTS of een scheepslading aan 82/83 zut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Weet iemand welke 'minor' league a.s. maandag/dinsdag volgt na het bundesliga tots van vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Traeces schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:29:
[...]

Waarom zouden die mensen precies recht hebben op extra PP, er is niks mis gegaan bij hun ?
Dit is echt zeuren om het zeuren zeg PFFFF.
Door een fout van EA zijn spelers die sowieso betere rewards krijgen (dat deel is overigens terecht) nog een keer extra beloond. Wat is er erg aan om dan ook de rest laten meegenieten die niet zo goed zijn?

Heb toch maar even die 82+ player pick gedaan...TOTS Kroos, hopla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Joosie200 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:37:
Ik wist ook niet van tevoren dat golden rare players zo van belang waren bij de komende SBC's. Het is mijn eerste TOTS en FUT überhaupt. Ik heb ze teveel in eerdere SBC's gestopt en te weinig voor TOTS overgehouden. En als ik ze al had met winst lopen verkopen. Dus tja, als je zoals Nick van Runthefutmarket dan 366 packs kunt fixen heb je altijd prijs natuurlijk. Maar dat heeft hem dan ook 4000 golden rares gekost a 1.2k de stuk.

Denk wel dat zodra ik Cruyff heb en ik nog 100/300k over hou ik golden rares ga hamsteren van de nog te verschijnen leagues en zodoende x packs ga halen. Het liefst voor Ligue 1 voor een Neymar/Mbappe/Yedder al is de kans nog kleiner bij gebreke van overige interessante spelers. Gewoon omdat het kan, maar wss eindig ik dan als nog met een of andere nobody TOTS of een scheepslading aan 82/83 zut.
Dan zou ik nu al beetje bij beetje ze gaan kopen, want de prijzen voor Ligue1 stijgen al omdat er in verhouding maar weinig rares en hoge rares zijn in Ligue 1 vergeleken met al de andere grote competities. De afgelopen jaren probeerde iedereen vooral Ligue 1 omdat daar de kansen op een high rated speler veel groter waren dan bijvoorbeeld de Premier League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
SterqVerhael schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:40:
Weet iemand welke 'minor' league a.s. maandag/dinsdag volgt na het bundesliga tots van vandaag?
Nog onbekend. Kan LigaNos zijn. Als eredivisie idd gekoppeld is aan Serie A.

Uit die 82+ player picks kreeg ik: morata, cilessen en drie spelers die ik al had lol. Dus Morata maar gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:01
SterqVerhael schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:40:
Ik heb een TOTSF schedule voorbij zien komen op Reddit, daarvan klopten de datums alleen niet aangezien ze Bundesliga en LaLiga andersom hadden.
De combinaties van kleine/grote competitie kloppen tot dusver wel, en daarin zou de Bundesliga samen met de Liga NOS komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Pompi schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:41:
[...]

Dan zou ik nu al beetje bij beetje ze gaan kopen, want de prijzen voor Ligue1 stijgen al omdat er in verhouding maar weinig rares en hoge rares zijn in Ligue 1 vergeleken met al de andere grote competities. De afgelopen jaren probeerde iedereen vooral Ligue 1 omdat daar de kansen op een high rated speler veel groter waren dan bijvoorbeeld de Premier League.
Ik zie het op de transfermarkt idd.

Als ik al 100 golden rares kan fixen voor 1k per stuk ben je 100k verder voor 9 complete rares squads / packs. Voor 11k per pack. Wss een te kleine sample om uit 1 v/d 9 Neymar/Mbappe/Yedder te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:40:
[...]

Door een fout van EA zijn spelers die sowieso betere rewards krijgen (dat deel is overigens terecht) nog een keer extra beloond. Wat is er erg aan om dan ook de rest laten meegenieten die niet zo goed zijn?

Heb toch maar even die 82+ player pick gedaan...TOTS Kroos, hopla.
Dus andere spelers waar alles gewoon goed bij is gegaan moeten dan maar voor niks compensatie krijgen ?

Jij haalt een patatje bij de snackbar en de klant na jouw ook, jij krijgt niet het goede en hij wel. Moet hij dan ook maar compensatie krijgen omdat hij daar ook aanwezig is en wel het goede krijg?

Sorry hoor maar wat een onzin. Als nou bij iedereen was fout gegaan geef ik je 100% gelijk, maar dit is meer een verhaal ik krijg geen snoepje van mama en nu ben ik boos verhaal. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Anchor chemstyle is extinct, dus voor mensen die er nog een heel aantal hebben liggen en 5k per stuk willen hebben gooi ze dan nu op de transferlijst. Heb persoonlijk er geen over die ik kan verkopen, dus ben nu maar mijn La Liga rares aan het verkopen voor rond de 2.8k en dan koop ik ze morgen ofzo wel weer terug voor hun normale prijs van 750 coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Traeces schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:47:
[...]

Dus andere spelers waar alles gewoon goed bij is gegaan moeten dan maar voor niks compensatie krijgen ?

Jij haalt een patatje bij de snackbar en de klant na jouw ook, jij krijgt niet het goede en hij wel. Moet hij dan ook maar compensatie krijgen omdat hij daar ook aanwezig is en wel het goede krijg?

Sorry hoor maar wat een onzin. Als nou bij iedereen was fout gegaan geef ik je 100% gelijk, maar dit is meer een verhaal ik krijg geen snoepje van mama en nu ben ik boos verhaal. :F
Mensen worden beloond met 2x een 90rated kaart extra toch? Prima als je het er niet mee eens bent hoor, daar niet van. Nu ga ik weer stampvoetend terug naar mamma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
Sorry dat ik het zeg hoor maar dan had je gewoon door moeten gaan voor goud 2 of hoger. Ze hebben een fout gemaakt en hebben, vermoed ik vanwege tijdgebrek, iedereen die goud 2 of hoger is geëindigd opnieuw player picks gegeven. Als ze er weken mee bezig zouden zijn dan zouden ze nog meer gezeik krijgen.

Hoewel ik als softwareontwikkelaar vermoed dat EA zo'n beetje elke wijziging bijhoud wat er op een account gebeurt lijkt het mij niet dat ze opslaan welke keuze iemand heeft gekregen en om die reden zal het lastig worden om specifiek de mensen te selecteren die geen enkele La Liga speler hebben gekregen.

Het enige wat ik niet vind kunnen is dat sommige mensen uiteindelijk 4 picks hebben gekregen en andere mensen maar 2 omdat ze te laat waren met het claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Pompi schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:47:
Anchor chemstyle is extinct, dus voor mensen die er nog een heel aantal hebben liggen en 5k per stuk willen hebben gooi ze dan nu op de transferlijst. Heb persoonlijk er geen over die ik kan verkopen, dus ben nu maar mijn La Liga rares aan het verkopen voor rond de 2.8k en dan koop ik ze morgen ofzo wel weer terug voor hun normale prijs van 750 coins.
Welke console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Volgens mij zowel PS4 als Xbox.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik heb geen anchors haha. Da's jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
N2LSWw schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:00:
[...]

Sorry dat ik het zeg hoor maar dan had je gewoon door moeten gaan voor goud 2 of hoger. Ze hebben een fout gemaakt en hebben, vermoed ik vanwege tijdgebrek, iedereen die goud 2 of hoger is geëindigd opnieuw player picks gegeven. Als ze er weken mee bezig zouden zijn dan zouden ze nog meer gezeik krijgen.

Hoewel ik als softwareontwikkelaar vermoed dat EA zo'n beetje elke wijziging bijhoud wat er op een account gebeurt lijkt het mij niet dat ze opslaan welke keuze iemand heeft gekregen en om die reden zal het lastig worden om specifiek de mensen te selecteren die geen enkele La Liga speler hebben gekregen.

Het enige wat ik niet vind kunnen is dat sommige mensen uiteindelijk 4 picks hebben gekregen en andere mensen maar 2 omdat ze te laat waren met het claimen.
Er zijn mensen die niet elke week goud 2 halen hè... Maar ik zal m'n gezeur weer staken hier en nog beter m'n best gaan doen. Volgende FIFA sowieso op console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
Fraaank schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:03:
[...]

Er zijn mensen die niet elke week goud 2 halen hè... Maar ik zal m'n gezeur weer staken hier en nog beter m'n best gaan doen. Volgende FIFA sowieso op console.
Ik doe het ook niet elke week. Alleen omdat er nu TOTS picks zijn en doe die laatste 3 wins ook niet voor mijn plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik haal sowieso wel goud 2, maar afhankelijk van of ik er tijd voor heb en zin in heb speel ik door voor goud 1 of elite 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:03:
[...]

Hou in gedachten dat de gameplay etc vele malen beter is op een snelle pc icm display met snelle response times.

De enige reden dat ik op console speel is omdat coach gaming gewoon top is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Wel blij met die extra Player Picks. Suarez en Moreno gekozen. Vooral met Suarez erg blij omdat ik nog een echte afmaker zocht voor dit en/of volgend weekend. Nu alleen nog even de spelers er om heen kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:12:
[...]

Hou in gedachten dat de gameplay etc vele malen beter is op een snelle pc icm display met snelle response times.

Vond zelf het niveau op de pc ook minder dan de PS4. Maar dat kan aan mij liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:12:
[...]

Transfermarket is 10x zo groot op console. Ook kom ik wel eens een tegenstander dubbel tegen op PC. Het niveau van PC is gemiddeld wat hoger (aan de lagere kant), op console is de top gewoon veel beter. Dus hopelijk dat ik dan wat makkelijker goud 2/goud 1 kan halen. Je merkt gewoon dat de PC-community langzaam kleiner wordt. Een simpel voorbeeld: Alt+Tab is disconnect in FIFA. Waarom? Vanwege de cheaters. Wat gebruiken de cheaters? Cheat Engine met hotkeys, dus die hoeven helemaal niet naar Windows. Zijn gewoon een hoop irritatiepuntjes op PC die me steeds meer tegenstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaring met PIM Hierro of PIM Nesta ? Heb nu Ferdinand 88 maar die overtuigd me momenteel echt nog niet. Hierro heeft de zelfde stats als TOTS Godin en die beviel me echt heel erg goed. Zeker met Militao naast hem om het met snelheid op te lossen zie ik geen problemen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Traeces schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:26:
[...]
Vond zelf het niveau op de pc ook minder dan de PS4. Maar dat kan aan mij liggen :P
Het is wel eens door een pro-player aangegeven, die een tijd op de 3 platform heeft gespeeld. De base van console is groter, daardoor werkt het huidige matchmaking systeem in het voordeel als je een gemiddelde speler bent, kans op mindere speler of meer gelijkwaardige speler is daardoor groter. De top is op de consoles groter, daar is het matchen als je top bent ook beter geregeld door de grotere basis van topspelers.
De pc daarentegen is vele malen kleiner qua base, het matchmaking systeem werkt als je een gemiddelde tegenstander bent dan niet in je voordeel, minder zwakkere broeders en sneller wordt door het matchmaking systeem een gemiddelde broeder gelinkt aan een sterkere tegenstander. Moraal van het verhaal, als je een pc speler bent maak de stap naar x-box (vanwege meest gebruikte controller op pc) daar zal je door je ervaring op de pc beter uit de verf komen.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
Traeces schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:53:
Iemand ervaring met PIM Hierro of PIM Nesta ? Heb nu Ferdinand 88 maar die overtuigd me momenteel echt nog niet. Hierro heeft de zelfde stats als TOTS Godin en die beviel me echt heel erg goed. Zeker met Militao naast hem om het met snelheid op te lossen zie ik geen problemen ?
Ja ik heb PIM Hierro gebruikt. Hele goede kaart voor heel weinig coins. Scoor er 1tje met shadow (of anchor als je perse die physical stats nog wat wil boosten) en je zit goed. Is heel dominant in de achterste linie. Zeker een aanrader om is te proberen! Is ook totaal niet sloom hoor. 75 is niet heel veel natuurlijk maar hij voelde voor mij iig niet sloom aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:18:
[...]

Ja ik heb PIM Hierro gebruikt. Hele goede kaart voor heel weinig coins. Scoor er 1tje met shadow (of anchor als je perse die physical stats nog wat wil boosten) en je zit goed. Is heel dominant in de achterste linie. Zeker een aanrader om is te proberen! Is ook totaal niet sloom hoor. 75 is niet heel veel natuurlijk maar hij voelde voor mij iig niet sloom aan.
Dat hij iets trager is maakt me niet uit, als hij maar op de goede plek staat :) Godin TOTS was ook iets trager maar stond altijd goed en had altijd alles. Die Ferdinand 88 staat continu verkeerd te dekken, Militao heeft me al een paar x gered in rivals. Maar in de WL durf ik dat ff niet aan :) Helaas moet ik een icon hebben anders had ik SIF Varane gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-05 13:44
SterqVerhael schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:35:
[...]

Het probleem speelde vanaf goud2 of hoger. Mensen die geen probleem hadden hebben ook geen oplossing nodig. Inhakend op die 'extra' player picks. Ik kreeg gisteren wel toevallig 2 La Liga picks in mijn rewards, maar het was er telkens maar 1. Vorige week had ik minimaal 3 'main league' keuzes per pick. Daar leek het ook mee samen te hangen. Los van of je ze in het geheel wel of niet kreeg.

Kortom, ook ik ben dus schijnbaar keuzes in mijn picks misgelopen. Dan vind ik compensatie wel passend.
Toch wel bijzonder... Juist bij de PL had ik bij goud 1 maar 1 main league keuze bij beide picks. Gisteren had ik bij de picks juist heel veel main league keuzes. De eerste weet ik niet meer maar bij de 2e pick waren het alle 4 La Liga spelers. En nu dus voor de 2e keer de player picks van deze week gehad en daar had ik bij tenminste 1 pick weer maar 1 keuze voor een main league speler.

Na Fekir en Carzola van gisteren nu vandaag Moreno en Visca erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N2LSWw
Ik heb moments Hierro een tijdje gebruikt. Wat +punten zijn: goede passing, voelt heel soepel aan als je er mee loopt en hij is nog relatief snel. Ik had hem naast Ramos gebruikt destijds en dat voelde prima.

Ik durf niet te zeggen of hij nu met TOTS nog goed genoeg is maar het is zeker leuk om hem uit te proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ff doorsparen voor TOTSSF Diego Carlos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:51:
[...]

ff doorsparen voor TOTSSF Diego Carlos ;)
Die wil ik ook hebben maar kom 300k te kort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:15:
[...]

Die wil ik ook hebben maar kom 300k te kort :+
Hierro is erg solid, zou naast Militao geen issue moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Dacht vanochtend ga toch eens proberen een objective speler te halen, Mariano. Maar in de SB op World class krijg ik de finesse goals er niet in (met de juiste speler) en bij Rivals krijg ik al de hele ochtend de mededeling dat er geen tegenstanders gevonden zijn (binnen 1 seconde al, dus hij zoekt niet eens), lekker is dat. Iemand anders ook dat probleem in rivals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-05 22:51
Eindelijk de Goud 2 player picks binnen, het werden Cazorla en Ter Stegen. Niet de picks waar ik op gehoopt had, maar had zeker een stuk slechter gekund. Ik ga ze beiden in mijn main team uitproberen, kijken of ze beter dan hun voorgangers presteren.

Ter Stegen zal op 8 chem moeten spelen, maar met zijn stats zou dat geen probleem moeten zijn. Ben benieuwd of hij voor mijn tegenstanders net zo irritant is als hij voor mij is als ik tegen hem speel. Het zal in ieder geval een zware taak zijn om Van der Sar te vervangen, echt een solide keeper is dat.

De stamina van Cazorla vond ik een probleem toen ik zijn TOTS kaart zag, maar ik ga hem op CAM proberen met Hunter chemstyle met de player instructie "Stay Forward". Dan gaat hopelijk zijn stamina lang genoeg mee om in de 60e minuut gewisseld te worden, wat ik meestal doe met mijn CAM's.

Zo ziet het nieuwe team eruit:

https://www.futbin.com/20/squad/15999361

Ingame speel ik dan zo:

https://www.futbin.com/20/squad/15999362

Eigenlijk had ik graag Griezie met TOTS Suarez voorin gehad, maar daar heb ik helaas de coins nog niet voor. Nog even doorsparen of misschien dat ik het team wel weer omgooi na de Bundesliga playerpicks, want daar heb ik ook genoeg linkable spelers voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bebopper schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:20:
Dacht vanochtend ga toch eens proberen een objective speler te halen, Mariano. Maar in de SB op World class krijg ik de finesse goals er niet in (met de juiste speler) en bij Rivals krijg ik al de hele ochtend de mededeling dat er geen tegenstanders gevonden zijn (binnen 1 seconde al, dus hij zoekt niet eens), lekker is dat. Iemand anders ook dat probleem in rivals?
Het lukt mij ook niet om met Messi/Neymar op world class in SB te laten scoren via finesse schoten op doel. De keeper tikt ze eenvoudig weg. De manier waarop ik wel scoor is tikkie takka / kort een tweetje en dan maar timed shot of een simpele intikker/rolletje langs de keeper.

Maar tja, Mariano zou voor mij toch SBC fodder worden. Wel handig, maar ik ga hem niet gebruiken verder. Idem voor Falcao. Dus ik focus me vooral op de objectives voor Reguilon want die kan ik wel goed gebruiken als een el cheapo Alex Sandro moments LB.

Qua rivals: gisterenavond vooral last van. Ik zal het vanmiddag en vanavond wel weer tegen komen denk ik. Kwam ook vaker tegen dezelfde speler uit dan anders. En als ik een 35ms verbinding weigerde door uit de lobby te gaan kwam ie doodleuk nog vier/vijf keer naar voren als de volgende match. Dacht het niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Joosie200 op 15-05-2020 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bebopper schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:20:
Gewoon in de 16 komen met die speler, kies er 1 met een goed schot. Hij telt ook gewoon als je hem van 5 meter zo inschiet. Ik gooi hem ook meesstal in de spits ook al is het een middenvelder, meeste kan dat hij de bal krijgt in de 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Is het makkelijk om een nieuwe club te maken op de ps4, naast je bestaande? Of moet je dan een heel nieuw PSN account daarvoor aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Bij z'n debuut scoort Cazorla met een vuurpijl van afstand, gaat lijnrecht de kruising in, brandt bijna het net eraf zo hard. Dat is een blijvertje dus. :+

Ter Stegen had ook een prima debuut de paar keer dat hij in actie moest komen. Wat me opvalt is dat hij snel van z'n lijn is, terwijl z'n snelheid niet echt indrukwekkend is. Misschien dat de "Rushes out of Goal" trait daarbij helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Die Ter Stegen is bizar snel van de lijn idd, dat viel mij gisteren in het aantal potten dat ik hem heb gebruikt tot nu toe ook al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 14:35:
Bij z'n debuut scoort Cazorla met een vuurpijl van afstand, gaat lijnrecht de kruising in, brandt bijna het net eraf zo hard. Dat is een blijvertje dus. :+

Ter Stegen had ook een prima debuut de paar keer dat hij in actie moest komen. Wat me opvalt is dat hij snel van z'n lijn is, terwijl z'n snelheid niet echt indrukwekkend is. Misschien dat de "Rushes out of Goal" trait daarbij helpt?
Ter Stegen maakte bij mij echt een hele vage ketsesr, duikt gewoon volledig over een bal heen :9 Daarna pot later knalt Clichy gewoon een bal bij de korte hoek in die duidelijk houdbaar was :+

Als hij niet naar behoren functioneert heb ik ook nodig Oblak red player pick :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
SterqVerhael schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 14:18:
Is het makkelijk om een nieuwe club te maken op de ps4, naast je bestaande? Of moet je dan een heel nieuw PSN account daarvoor aanmaken?
Volgens mij zowel nieuw PSN als EA account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Pompi schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:11:
[...]

Volgens mij zowel nieuw PSN als EA account.
Wat een gedoe zeg haha. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Tja je moet het gebande spelers en cheaters het natuurlijk ook niet te gemakkelijk maken hé.
Had het laatst ook toen ik lokaal met mij broertje COD online wou spelen, moest zowel een nieuw PSN als Activision account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
Ik kom vanmiddag alleen maar 60+ ping tegenstanders tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nogal tegenvallend of wat? Ik sla WL een weekje over. Ik wacht Ligue1/Eredivisie wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Witsel is wel nice en daar hoeft niet zoveel voor ingeleverd te worden

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Geen Alaba, Countinho, Neuer. Tuurlijk zijn er wel een paar toppers. Maar dit idee verwacht ik straks ook bij de Ligue1. Drie/vier toppers, rest meh.

Haaland combineren met Odegaard TOTS is wel een nice Noors TOTS combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 19:35:
Geen Alaba, Countinho, Neuer. Tuurlijk zijn er wel een paar toppers. Maar dit idee verwacht ik straks ook bij de Ligue1. Drie/vier toppers, rest meh.

Haaland combineren met Odegaard TOTS is wel een nice Noors TOTS combo.
Alaba misschien, maar Coutinho en Neuer niet is toch gewoon zoals verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14:26
Iemand ervaring met suarez 97
Nu 2x gespeeld en kan nog niet echt vinden met hem, iemand andere ervaring. Heb messi en overmars op de flanken en sanches icon 92 op 10 maar creëer niks met suarez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 19:37:
[...]

Alaba misschien, maar Coutinho en Neuer niet is toch gewoon zoals verwacht?
Naja, zie iig weinig mid tier en veel low tier los van de vier/vijf top tier spelers. Maargoed ik volg bundesliga niet, heb geen Bundlesliga squad dus tja. Het boeit me niet, vind het iig tegenvallen na EPL en La Liga.

[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 15-05-2020 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 19:39:
[...]

Naja, zie iig weinig mid tier en veel low tier los van de vier/vijf top tier spelers. Maargoed ik volg bundesliga niet, heb geen Bundlesliga squad dus tja.
Neuer is dacht ik een groot gedeelte van het seizoen geblesseerd geweest, Coutinho heeft een paar erg goed gespeeld en vervolgens weinig laten zien (verwachting is dat Bayern hem terug laat gaan naar Barca).

Ik twijvel zelf momenteel wel erg wat te doen aangezien ik PIM Petit gepacked heb, houden als LCDM/CM of cashen een leuke icon aanvaller (CAM/CF/ST) halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Bundesliga ziet er prima uit als je het mij vraagt. Elke linie heeft goede spelers: Lewa in de spits, Sancho en Gnabry als wingers, Reus op CAM, Hakimi en Davies als backs en Upamecano als centrale verdediger. Dan heb je Sabitzer als Box-to-Box middenvelder voor de objectives, de Goretzka SBC als je die nog niet gedaan hebt en het gemaskerde duo Witsel en Gotze. :+

Ben wel benieuwd waar de prijzen op uitkomen volgende week en of ik een keer een echte topper uit de playerpicks kan halen. Met name Sancho en / of Lewa zou ik graag in m'n team willen hebben.
Bossie schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 19:43:
[...]

Ik twijvel zelf momenteel wel erg wat te doen aangezien ik PIM Petit gepacked heb, houden als LCDM/CM of cashen een leuke icon aanvaller (CAM/CF/ST) halen.
Heb een tijdje met mid Petit gespeeld, was zeker een fijne middenvelder, maar in deze fase van het spel heb je een overvloed aan betaalbare CM's / CDM's, dus zou hem wel verkopen als ik jou was. Kijk bijv. naar de nieuwe Witsel SBC, voor ongeveer 150K heb je een middenvelder met betere stats dan PIM Petit. Natuurlijk wel untradable en niet zo makkelijk te linken, maar bijv. met Storyline Gotze, TOTS Reus, Sancho en Hakimi heb je al een paar mooie green link opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
N2LSWw schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:15:
[...]

[...]

Dat is wel ziek ja. Hopelijk lukt het mij om zoiets voor elkaar te krijgen met Ligue 1.
Ja het is heel vreemd om te klagen.
Dat is meedoen aan de staatsloterij. je wint 25 euro en een xtra lot.
Vervolgens win je 100 euro op dat extra lot.
Dan zeuren dat je geen miljoen hebt gewonnen.
Pagina: 1 ... 148 ... 185 Laatste