Is inderdaad weer weggehaald, KV Oostende had een rating van 71 die bijna niet te halen was. Binnen een uur dus spelers extinct en onmogelijk te doen. SBC is weggehaald, komt terug met nieuwe rating. Wat je gedaan had wordt meegenomen per speler als hij weer terugkomt en hoef je dus niet meer te doen.bebopper schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:18:
LIgt het aan mij of hebben ze de Pro League weer weggehaald? Ik kan em echt nergens vinden bij de SBC, wel de MEX league (companion app en web app).
Bij mij is het ook waanzinnig gelopen met de league upgrade SBCs de laatste tijd, met als topper 83 ehm, ben eigenlijk zijn naam alweer vergeten, maar het nummertje klopt helaas wel. Wel frustrerend om over al dat packluck te lezen hier, maar gun het jullie allemaal (maar mezelf eigenlijk ook wel)
Iemand ervaring met Vardy ? Zit er aan te denken me team om te gooien naar dit :
https://www.futbin.com/20/squad/15912306
Waar Juan Jesus nu staat word overigens Eder Militao maar daar heb ik nog ff geen munten voor
Cambell word zijn Prime of PIM.
Waar Juan Jesus nu staat word overigens Eder Militao maar daar heb ik nog ff geen munten voor
[ Voor 34% gewijzigd door Traeces op 13-05-2020 09:48 ]
@Terranova
En soms is je tegenstander gewoon better/gelukkiger, een snelle 2-0 voorsprong is vervelend omdat dat een duidelijke "dit werkt niet is" en dus vervolgens het roer compleet omgooit. Wat ik hier de laatste paar dagen steeds zie terugkomen is dat een paar simpelweg steeds spiegelen om duidelijk te maken dat het niet altijd aan EA ligt
@Morgush Hier hetzelfde maar nog niet zo gek als een Messi (Bundlesliga team en vervolgens 5 PL TOTS waarvan drie >=95). Wacht gewoon ff de TOTS promo af en kies daarna aangezien je nog veel meer kaartjes gaat krijgen. De kans is echter zeer groot dat je niets beters dan Messi gaat krijgen :_
En soms is je tegenstander gewoon better/gelukkiger, een snelle 2-0 voorsprong is vervelend omdat dat een duidelijke "dit werkt niet is" en dus vervolgens het roer compleet omgooit. Wat ik hier de laatste paar dagen steeds zie terugkomen is dat een paar simpelweg steeds spiegelen om duidelijk te maken dat het niet altijd aan EA ligt
@Morgush Hier hetzelfde maar nog niet zo gek als een Messi (Bundlesliga team en vervolgens 5 PL TOTS waarvan drie >=95). Wacht gewoon ff de TOTS promo af en kies daarna aangezien je nog veel meer kaartjes gaat krijgen. De kans is echter zeer groot dat je niets beters dan Messi gaat krijgen :_
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Even lesje Nederlands voor jou. Het is octrooi i.p.v. patent.Terranova schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 00:31:
[...]
EA heeft patenten op die catchup mechanic en jij beweert dat het er niet is? Erg knap, ik snap dat het heel vervelend voor je is dat je favoriete game kritiek krijgt. Maar door te zeggen dat er niets is slaat echt helemaal nergens op.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik had al een paar dagen geen rivals gedaan maar het is hier ook hetzelfde. Twee opties:Traeces schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 20:49:
[...]
Ik laat komende weken gewoon lekker Rivals gaan. Heb er 0,0 plezier aan, het is gewoon wl 2.0 of ze kappen er direct mee. Gister stopt een gast tegen me krijg een berichtje , ja geen zin om tegen 99 de Bruyne te spelen echt WTF .
- of ik kom voor en je tegenstander rq
- of ik word totaal vernederd door een tegenstander die in 5 passes 1 op 1 met je keeper staat (div 6)
Voor mij is het nu ook een beetje wachten tot Serie A TOTSSF uit komt, hopende op wat snellere CB’s (type Juan Jesus/Tomiyasu) die ik met De Ligt TOTY kan linken
Of scenario 3 is dat je met 3-0 voorkomt en het spel ineens anders is en dat het 3-3 gelijk spel wordt. Gisteren twee keer meegemaakt. Kan ook een moment van verslapping zijn, maar dat was gisteren niet het geval. Ook in een ander potje erg mazzel gehad doordat twee ballen op magistrale wijze op de paal belanden.DeeleNL schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:51:
[...]
Ik had al een paar dagen geen rivals gedaan maar het is hier ook hetzelfde. Twee opties:
- of ik kom voor en je tegenstander rq
- of ik word totaal vernederd door een tegenstander die in 5 passes 1 op 1 met je keeper staat (div 6)
Voor mij is het nu ook een beetje wachten tot Serie A TOTSSF uit komt, hopende op wat snellere CB’s (type Juan Jesus/Tomiyasu) die ik met De Ligt TOTY kan linken
Daardoor herken ik de frustratie wel, maar erger mij er niet al teveel aan door het niet te serieus te nemen.
You win some, you lose some
Ik weet niet of je weet hoe mijn team er uit ziet. Ik had hem recentelijk gepost. Maar het is toch te dom voor woorden dat je maanden gaat handelen en spelen om uiteindelijk een monster team wat tegen mensen die niks kunnen speelt als een elftal van bronzen keepers. Denk dat ik na 1000 potjes wel weet hoe mijn 95 Pele zich gedraagd op het veld, hoe ik met hem moet schieten en vanaf welke plek binnen de 16.Bossie schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:48:
@Terranova
Ja sommige dingen zijn niet EA zijn schuld maar er zijn zoveel dingen structureel mis met dit spel en DDA is daar 1 ding van.
Ik denk dat ik inmiddels zelf ook wel zo'n video kan maken maar iemand heeft een video van meer dan 2 uur gemaakt over bugs in het spel: YouTube: 2.5 HOURS OF FIFA 20 BUGS (Ft JCC, Inception, Stallion)
Zo alles is verkocht wat mogelijk was en wat ik kwijt wou, ben tot het volgende gekomen.
Iemand ideeën voor de open plekken ?
https://www.futbin.com/20/squad/15917227
Heb overigens nog 1.2 miljoen over
[ Voor 10% gewijzigd door Traeces op 13-05-2020 12:40 ]
Idd, en desondanks dat er zoveel dingen structuereel mis zijn kies je er zelf voor om verder te spelen.N2LSWw schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:56:
[...]
Ik weet niet of je weet hoe mijn team er uit ziet. Ik had hem recentelijk gepost. Maar het is toch te dom voor woorden dat je maanden gaat handelen en spelen om uiteindelijk een monster team wat tegen mensen die niks kunnen speelt als een elftal van bronzen keepers. Denk dat ik na 1000 potjes wel weet hoe mijn 95 Pele zich gedraagd op het veld, hoe ik met hem moet schieten en vanaf welke plek binnen de 16.
Ja sommige dingen zijn niet EA zijn schuld maar er zijn zoveel dingen structureel mis met dit spel en DDA is daar 1 ding van.
Ik denk dat ik inmiddels zelf ook wel zo'n video kan maken maar iemand heeft een video van meer dan 2 uur gemaakt over bugs in het spel: YouTube: 2.5 HOURS OF FIFA 20 BUGS (Ft JCC, Inception, Stallion)
EA leest hier niet mee, maar het enige advies dat ik je kan geven om het simpelweg te accepteren, ff lachen en dan verder (of niet).
Het vervelende is dat EA weinig gaat veranderen want de game doet voor hun wat het moet doen.
Desondanks alle klachten/issues, gaat Fifa 21 hier vrijwel geen verbetering in aan brengen en toch heeft vrijwel iedereen de game dadelijk toch wel weer in de pre-order staan.
@Traeces
Zolang wij vandaag of morgen maar ff dat potje afvinken
edit: Diego Carlos, Neymar en Henderson, evt TAA offchem spelen
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 13-05-2020 13:05 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Morgen avond doen ? Vanavond heb ik geen tijdBossie schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:01:
[...]
Idd, en desondanks dat er zoveel dingen structuereel mis zijn kies je er zelf voor om verder te spelen.
EA leest hier niet mee, maar het enige advies dat ik je kan geven om het simpelweg te accepteren, ff lachen en dan verder (of niet).
Het vervelende is dat EA weinig gaat veranderen want de game doet voor hun wat het moet doen.
Desondanks alle klachten/issues, gaat Fifa 21 hier vrijwel geen verbetering in aan brengen en toch heeft vrijwel iedereen de game dadelijk toch wel weer in de pre-order staan.
@Traeces
Carlos van sevillaTraeces schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 12:36:
Zo alles is verkocht wat mogelijk was en wat ik kwijt wou, ben tot het volgende gekomen.
Zo even bezig geweest en volgende elftal is er uit gekomen
https://www.futbin.com/20/squad/15922860
Mertens moet ik nog ff terugkopen net niet genoeg coins, morgen na de rewards is het geen probleem meer. Hierna moet Adama weer terug komen op rechts.
Mertens moet ik nog ff terugkopen net niet genoeg coins, morgen na de rewards is het geen probleem meer. Hierna moet Adama weer terug komen op rechts.
FB Costa heeft een perfecte link met Sandro en lijkt me een upgrade tov Mertens als je er een Deadeye op zet. Net als Neymar 5* skillmoves en 5* WF, maar net wat sneller en fysiek sterker. Zul je misschien wel wat moeten bezuinigen op je spits als je te weinig coins hebt, TOTS Zaha bijv. of je geliefde CR7 terughalen.Traeces schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:49:
Zo even bezig geweest en volgende elftal is er uit gekomen![]()
Iemand opgevallen dat de packweight toegenomen lijkt te zijn? Ik had via de Storyline objectives wat untradable packs gekregen en geopend, 2x een TOTS Lucas Perez (laagste rated La Liga TOTS, maar toch), ook 2x Onana, Thiago Silva en uit een Small Electrum Player Pack kwam Aguero te voorschijn. Allemaal SBC Fodder in deze fase van het spel, maar viel me wel op dat bij relatief matige packs (het waren geen Jumbo Rare Player packs ofzo) voor mijn doen veel high rated spelers er tussen zaten. Aangezien ik de duplicates niet wou discarden, gelijk maar even de Saul en Ansu Fati SBC gedaan. Die linken allebei mooi met Reguilon die ik heb vrijgespeeld, hopelijk komen morgen wat fijne playerpicks tevoorschijn voor La Liga om mee te linken, een Messi of Suarez bijv.
Elftal is er weer, wel iets meer coins aan moeten spenderen dan gehoopt (prijzen gingen ipv omlaag eigenlijk meer omhoog tegen mijn zeer professioneel uitgedachte analyses in
).
Zonder veel packluck (alleen Kroos TOTS en daarnaast 2x een untradable Allison die in SBCs zijn gegaan, verder vanaf het begin niks noemenswaardigs gepackt), zonder fifa points en met de laatste 2 maanden actief handelen toch iets leuks bij elkaar gesprokkeld vind ik zelf
/f/image/cEF7K4bLTdSxaCBUQid91hLk.png?f=fotoalbum_large)
https://www.futbin.com//20/squad/15810176
Neymar als sub voor Ansu Fati als ie moe wordt.
In game ga ik naar 4321 / 4312 / ...
Enige waar ik nog naar kijk is eventueel MIlitao 90, maar als ik die naast Kondogbia leg weet ik nog niet of ik dat de coins waard vindt, snelheid heb ik nu al met Diego Carlos. Maar dat zou wel een volgende upgrade kunnen zijn (heb nu nog 430k in kas).
Nu weer eens een beetje gaan spelen, zal mezelf maar geen Rivals aandoen vandaag (mijn ping / lag is sowieso al niet goed en op woensdagen helemaal dramatisch) dus even beetje oefenen in SB en misschien nog een friendly erbij.
Zonder veel packluck (alleen Kroos TOTS en daarnaast 2x een untradable Allison die in SBCs zijn gegaan, verder vanaf het begin niks noemenswaardigs gepackt), zonder fifa points en met de laatste 2 maanden actief handelen toch iets leuks bij elkaar gesprokkeld vind ik zelf
/f/image/cEF7K4bLTdSxaCBUQid91hLk.png?f=fotoalbum_large)
Enige waar ik nog naar kijk is eventueel MIlitao 90, maar als ik die naast Kondogbia leg weet ik nog niet of ik dat de coins waard vindt, snelheid heb ik nu al met Diego Carlos. Maar dat zou wel een volgende upgrade kunnen zijn (heb nu nog 430k in kas).
Nu weer eens een beetje gaan spelen, zal mezelf maar geen Rivals aandoen vandaag (mijn ping / lag is sowieso al niet goed en op woensdagen helemaal dramatisch) dus even beetje oefenen in SB en misschien nog een friendly erbij.
Ben ik dan echt de enige ie hier geen 'last' van heeft? Pak als vanouds gewoon nog steeds rommel met 83 spelers als hoogst ratings, heb er zelfs voor SBCs niks aan.mar101 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:46:
[...]
Iemand opgevallen dat de packweight toegenomen lijkt te zijn?
[ Voor 10% gewijzigd door bebopper op 13-05-2020 16:51 ]
Ik ga het spel ook niet meer kopen volgend jaar dus hoef mij er volgend jaar niet meer aan te ergeren. Ik speel gewoon omdat ik met leuke spelers speel. En kiezen... Ik wil gewoon een voetbalspel spelen en laat dat nou net het probleem zijn.Bossie schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:01:
[...]
Idd, en desondanks dat er zoveel dingen structuereel mis zijn kies je er zelf voor om verder te spelen.
@Traeces
edit: Diego Carlos, Neymar en Henderson, evt TAA offchem spelen
Dat pre-orderen doe je zelf en je bent echt wel heel idioot als je EA nog een kans geeft. Fifa 20 was voor mij echt de laatste kans met alle beloftes die ze hebben gemaakt over dat zelf verdedigen echt beloond zou worden om het vervolgens voor zelfs kleuters speelbaar te maken omdat de AI zulk soort mensen graag een handje helpt.
Ik ga de volgende editie ook niet preorderen. Niet gedaan met fifa 20, dus waarom wel met 21. Daarbij is maar de vraag of ik hem wel in huis ga halen. FUT 20 heeft zijn positieve (draft + handelen) en negatieve kanten voor mij (wl + rivals) Het zijn vaste elementen die beproefd zijn en waar EA niks aan gaat veranderen.
Met het handelen hou ik mij bezig naar tevredenheid, maar omwille van rivals en WL ga ik geen nieuwe editie meer kopen. Zodra FUT 20 stil valt nadat fifa 21 zijn intrede heeft gedaan ga ik verder met de carriere modus. En blijft fifa 20 aan voor de couch coop play. Genoeg andere games om te spelen.
Maar eerst vanavond maar kijken hoe zwaar de guaranteed SBC voor la liga TOTS gaat zijn. Kijken of ik dan mijn Benzema, Isco en Casemiro die ik al tijden in bezit heb kwijt kan voor leuke prijzen.
Met het handelen hou ik mij bezig naar tevredenheid, maar omwille van rivals en WL ga ik geen nieuwe editie meer kopen. Zodra FUT 20 stil valt nadat fifa 21 zijn intrede heeft gedaan ga ik verder met de carriere modus. En blijft fifa 20 aan voor de couch coop play. Genoeg andere games om te spelen.
Maar eerst vanavond maar kijken hoe zwaar de guaranteed SBC voor la liga TOTS gaat zijn. Kijken of ik dan mijn Benzema, Isco en Casemiro die ik al tijden in bezit heb kwijt kan voor leuke prijzen.
Zolang er geen beter alternatief is blijf ik Fifa kopen en dat geldt voor 90% van de mensen denk ik. EA weet dat als geen ander.N2LSWw schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:55:
[...]
Dat pre-orderen doe je zelf en je bent echt wel heel idioot als je EA nog een kans geeft. Fifa 20 was voor mij echt de laatste kans met alle beloftes die ze hebben gemaakt over dat zelf verdedigen echt beloond zou worden om het vervolgens voor zelfs kleuters speelbaar te maken omdat de AI zulk soort mensen graag een handje helpt.
Een leuk team, Cazorla lijkt me een prima speler, maar kan met zijn 80 stamina ook wel een supersub gebruiken. Hoe speelt Benzema? Zijn stats zien er erg indrukwekkend uit, maar ben bang dat door zijn bodytype, lang en breed, hij in Fifa erg sloom aanvoelt bij het wegdraaien of het doen van skillmoves. Voor een spits is dat wel een groot probleem. Dat zou wel verklaren waarom hij relatief goedkoop is.bebopper schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:48:
Elftal is er weer, wel iets meer coins aan moeten spenderen dan gehoopt (prijzen gingen ipv omlaag eigenlijk meer omhoog tegen mijn zeer professioneel uitgedachte analyses in).
[Afbeelding]
[...]
Ben ik dan echt de enige ie hier geen 'last' van heeft? Pak als vanouds gewoon nog steeds rommel met 83 spelers als hoogst ratings, heb er zelfs voor SBCs niks aan.
Als je TOTS Kroos en 2x TOTS Alisson hebt gepacked, valt het wel mee met je packluck zou ik zeggen.
Tenzij die 2x Alisson uit je playerpick / Guaranteed TOTS SBC was. Zelf heb ik in Fifa nog nooit een speler gepackt met een marktwaarde van boven de 500K, dus mijn packluck is zeker niet geweldig, maar het is wel beter dan gemiddeld deze week. Misschien een tactiek van EA om spelers te verleiden tot het kopen van Fifa 21, of ben ik nu te paranoïde?
Ik denk dat vardy en 88 Ferdinand weer heel snel weg gaan. Die vardy staat tot nu toe alleen maar achter verdedigders geen loop acties niks. Ferdinand dat lijkt wel een tank en stond nu al 2x op de verkeerde plek. Tots Fernandinho en eder militao bevallen me tot nu toe zeer goed
Het spelen van september tot half mei inmiddels doe je toch ook zelf? Ben je dan net zo idioot? Als je het spel niets aan vind dan vind ik het echt ongelofelijk dat je half mei nog steeds actief aan het spelen bent. Waarschijnlijk heeft dit spel je maar een paar cent per uur speeltijd gekost dit jaar, goedkope hobby! Het lijkt me voor jou, gezien de posts hier, een goede keuze om het spel niet meer te kopen (en nog meer om direct te stoppen met spelen). Maar om anderen nou idioot te noemen omdat ze 50 euro uitgeven aan een spel dat ze nu al 8 maanden minstens wekelijks spelen... Tsja...N2LSWw schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:55:
[...]
Ik ga het spel ook niet meer kopen volgend jaar dus hoef mij er volgend jaar niet meer aan te ergeren. Ik speel gewoon omdat ik met leuke spelers speel. En kiezen... Ik wil gewoon een voetbalspel spelen en laat dat nou net het probleem zijn.
Ik snap wat je zegt dat je moet wennen aan CR.
Weet niet of hij het type spits is die ik zoek, gaat echt weinig diep zoals lasagne.
Ben benieuwd of hij t overleefd
Weet niet of hij het type spits is die ik zoek, gaat echt weinig diep zoals lasagne.
Ben benieuwd of hij t overleefd
Beviel prima in de afgelopen WL. Bijna 1 op 1 met goals, met zelfs boven 1 op 1 in goalbijdrage.Traeces schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:46:
Iemand ervaring met Vardy ? Zit er aan te denken me team om te gooien naar dit :
Waar Juan Jesus nu staat word overigens Eder Militao maar daar heb ik nog ff geen munten voorCambell word zijn Prime of PIM.
Net uit de gegarandeerde TOTS packs: Donk en Fekir!
Heb hem alweer in de uit verkoop staan. Was vergeten dat hij high / high workrate heeft daar kan ik echt niet mee omgaan qua spits.Fraaank schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 19:14:
[...]
Beviel prima in de afgelopen WL. Bijna 1 op 1 met goals, met zelfs boven 1 op 1 in goalbijdrage.
Net uit de gegarandeerde TOTS packs: Donk en Fekir!
Moet nog echt met het team gaan spelen, dus kan er nog weinig over zeggen.mar101 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 18:09:
[...]
Een leuk team, Cazorla lijkt me een prima speler, maar kan met zijn 80 stamina ook wel een supersub gebruiken. Hoe speelt Benzema? Zijn stats zien er erg indrukwekkend uit, maar ben bang dat door zijn bodytype, lang en breed, hij in Fifa erg sloom aanvoelt bij het wegdraaien of het doen van skillmoves. Voor een spits is dat wel een groot probleem. Dat zou wel verklaren waarom hij relatief goedkoop is.
Als je TOTS Kroos en 2x TOTS Alisson hebt gepacked, valt het wel mee met je packluck zou ik zeggen.
Tenzij die 2x Alisson uit je playerpick / Guaranteed TOTS SBC was. Zelf heb ik in Fifa nog nooit een speler gepackt met een marktwaarde van boven de 500K, dus mijn packluck is zeker niet geweldig, maar het is wel beter dan gemiddeld deze week. Misschien een tactiek van EA om spelers te verleiden tot het kopen van Fifa 21, of ben ik nu te paranoïde?
Qua packluck, die 2x Alisson is 2x zijn gewone 89 gold kaartje
Verleiden tot het kopen van FIFA21, zou kunnen, mij iig niet. Dit was mijn eerste en mijn laatste, het is een redelijk verslavend spel, maar ik ben er niet goed genoeg in en er kloppen gewoonweg teveel dingen niet aan het spel (qua gameplay maar ook qua keuzes die EA maakt zoals de opdrachten in Rivals waarmee dat volledig verziekt is). Heb me bij deze laten meeslepen in tijd die ik erin heb gestopt en frustratie (en soms plezier) dat ik eruit gehaald heb. Maar het was meer frustratie als plezier, dus dat behoeft voor mij geen herhaling.
//Edit//
Wat ik nog het meest ga missen is het heerlijke gezwets, gezanik en gezeur hier, waarvoor allen dank (nou ja, ben nog niet weg)
[ Voor 5% gewijzigd door bebopper op 13-05-2020 19:42 ]
Flauw, TOTSSF Moments Mariano word niet als een TOTSSF card meegeteld voor de Garantied La Liga
Redelijk netjes, kreeg parejoErrieseeka schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 19:20:
Odegaard uit laliga totssf
Parejo en Muslera hier, je hoopt altijd op Messi natuurlijk hoewel Kruse erg leuk was geweest voor mijn Bundesliga teamFidoDido schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 19:48:
[...]
Redelijk netjes, kreeg parejowas the verwachten haha. Meteen de jong totsf gekocht uit soort frustratie:)
Hier net als vorig jaar Santi Cazorla...kan er niks mee..
Zijn Futmas kaart was een bizar goede CAM met hunter, spaanse yedder.jerommeke96 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 20:05:
Hier net als vorig jaar Santi Cazorla...kan er niks mee..
Ja uiteraard moet zeggen tots sbc zijn tot nu toe wel echt 1 van de laagste maar stel ik me ook op in. Maar uit de upgrade Packs pack ik toch wel goede kaarten en doe er dan maar tussen de 5 a 10. Dus dat maakt het wel goedBossie schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 19:56:
[...]
Parejo en Muslera hier, je hoopt altijd op Messi natuurlijk hoewel Kruse erg leuk was geweest voor mijn Bundesliga team
Nu dit team staan met nog 1 miljoen coins over. Ben tevreden met dit team
https://www.futbin.com/20/squad/10439444
Hoop mijn linkerkant nog tots te krijgen komende weken, serie a tots Braziliaanse linksback zou wel mooi zijn en dan nog Neymar tots op links uit de pack opening uiteraard
[ Voor 12% gewijzigd door FidoDido op 13-05-2020 20:11 ]
Heb Griezmann fut is jarig als LCAM, die heb ik nodig om Mbappe op 10 chem te hebben en is links.Bossie schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 20:08:
[...]
Zijn Futmas kaart was een bizar goede CAM met hunter, spaanse yedder.
CCAM heb ik Messi die geweldig is en RCAM Ronaldo
Zal hem eens als wissel uitproberen.
CCAM voor Messi na 60mjerommeke96 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:18:
[...]
Heb Griezmann fut is jarig als LCAM, die heb ik nodig om Mbappe op 10 chem te hebben en is links.
CCAM heb ik Messi die geweldig is en RCAM Ronaldo
Zal hem eens als wissel uitproberen.
Had nog 150k en bedacht dat het een goed idee was de la liga tots sbc te doen. Kostte me ook veel untradeable spelers die ik eigenlijk niet kwijt wou (Sahin, Thorsby, Odegaard).
Nu blut en geen reserve spelers >83 meer... wel een 96 rated Fekir rijker
Nu blut en geen reserve spelers >83 meer... wel een 96 rated Fekir rijker

Kreeg precies die iedereen niet wilt : sbc fodder Parejo

wijze woorden
Oké ik weet dat dit als bullshit gaat klinken maar ik kan echt he-le-maal niks met die 92 terwijl die 87 heerlijk speelt...Errieseeka schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 19:20:
Odegaard uit laliga totssf
Sinds een paar dagen loopt de companion app om de 3 min vast. Transferlijst of andere dingen laad die dan niet, verschrikkelijk irritant! Opnieuw installeren of app opnieuw starten werkt allemaal niet.
Iemand tips?
Iemand tips?
Wat had je anders verwacht? Een rode TOTS telt ook al niet. Stel je voor EABossie schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 19:39:
Flauw, TOTSSF Moments Mariano word niet als een TOTSSF card meegeteld voor de Garantied La Liga
Ik heb Frenkie De Jong gehad.
Wil heel graag als laatste team een soort 'all time Oranje' maken dus hij past perfect.
De tweede speler na Mahrez van (op moment van packen) bijna 1 miljoen coins.
Wil heel graag als laatste team een soort 'all time Oranje' maken dus hij past perfect.
[ Voor 58% gewijzigd door SterqVerhael op 14-05-2020 08:33 ]
hoe speelt hij? ik denk erover om hem te gaan halenSterqVerhael schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:16:
Ik heb Frenkie De Jong gehad.![]()
![]()
![]()
![]()
Memories of yesterday, will grow, but never die
Stel je voor, zijn normale kaart, maar dan met de wegdraai mogelijkheid van Messi gecombineerd met de verdedigende kwaliteiten van Kanté.Bint schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:38:
[...]
hoe speelt hij? ik denk erover om hem te gaan halen.
De stats van een kaart zeggen me echt helemaal niks, kijk alleen nog maar naar in-game gevoel.. Die vardy TOTS zou enorm wendbaar etc moeten zijn zeker met Motor er op. Nou zo voelde hij totaal niet aan,
Daniel James die vergelijkbare stats heeft is veel wendbaarder en de Bruyne met mindere stats ook.
Hopen op Carlos zo uit me player picks dan heb ik weer mooi een half miljoen extra
Daniel James die vergelijkbare stats heeft is veel wendbaarder en de Bruyne met mindere stats ook.
Hopen op Carlos zo uit me player picks dan heb ik weer mooi een half miljoen extra
klinkt goed. Zou het een upgrade zijn tov futmas sissoko? ben bijna zeker van wel
Ik speel nu nog met deze opstelling (gisteren cruyff gekocht!!) /f/image/GmJGFxxixQItYgtxJfjTSht1.png?f=fotoalbum_large)
straks, afhankelijk van de picks (ervanuit gaande dat het bras is), ga ik eerst mijn verdediging aanpassen (heb genoeg fodder voor militao en PM ramos), gisteren toevallig ook tots ter stegen untradeable gepicked (2e pakketjela liga upgrade)
/f/image/Oi7BFZLXjRQc33hqrmXtB4aj.png?f=fotoalbum_large)
daarna of sissoko upgraden, of mbappe, afhankelijk van hoeveel coins ik nog heb, van dijk valt vrij, fb griezman gaat in de verkoop en als ik mbappe verkoop komt er ongeveer1.4M vrij, dan heb ik net genoeg voor SIF mbappe. ALs ik mbappe hou, heb ik ruim genoeg voor tots de jong. Twijfel, twijfel
/f/image/GmJGFxxixQItYgtxJfjTSht1.png?f=fotoalbum_large)
straks, afhankelijk van de picks (ervanuit gaande dat het bras is), ga ik eerst mijn verdediging aanpassen (heb genoeg fodder voor militao en PM ramos), gisteren toevallig ook tots ter stegen untradeable gepicked (2e pakketjela liga upgrade)
/f/image/Oi7BFZLXjRQc33hqrmXtB4aj.png?f=fotoalbum_large)
daarna of sissoko upgraden, of mbappe, afhankelijk van hoeveel coins ik nog heb, van dijk valt vrij, fb griezman gaat in de verkoop en als ik mbappe verkoop komt er ongeveer1.4M vrij, dan heb ik net genoeg voor SIF mbappe. ALs ik mbappe hou, heb ik ruim genoeg voor tots de jong. Twijfel, twijfel
Memories of yesterday, will grow, but never die
Stats in combinatie met body type. Daarnaast speelt een betere variant of nieuwere kaart van een speler altijd het dichtst bij hoe de standaard kaart van die speler al aanvoelt. Lukaku is een vrachtwagen. Iedere variant van hem zal altijd zo aan blijven voelen. Vardy vond ik aan het begin van de game al helemaal niks, die POTM was ook helemaal niks en om die reden zal ik altijd een TOTS variant van hem ook links laten liggen.Traeces schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:47:
De stats van een kaart zeggen me echt helemaal niks, kijk alleen nog maar naar in-game gevoel.. Die vardy TOTS zou enorm wendbaar etc moeten zijn zeker met Motor er op. Nou zo voelde hij totaal niet aan,
Nou, EA wil dat ik mijn team ombouw naar een Real Madrid team geloof ik, na Ramos gisteren Carvajal gehad.
Had oprecht liever iemand anders gehad, maar goed, kleine W toch wel gezien wat andere mensen hebben gekregen.
Heb maanden met zijn toty gespeeld, en sinds gisteren zijn tots ik vind het 1 van de beste middenvelders het is mijn 2de cdm in 4231. En pikt zijn doelpuntjes mee ondanks high verdediging workrate.Bint schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:38:
[...]
hoe speelt hij? ik denk erover om hem te gaan halen.
Aanrader! Stelt niet teleur
Die Carvajal is een endgame RB, zeker nu je met Ramos Moments/TOTS, Varane TOTS en Militao Flashback eigenlijk altijd wel op hem uitkomt als back.
Die moments Militao ga je geen spijt van krijgen gister ff 3 potjes snel gespeeld wat een monsterBint schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:50:
klinkt goed. Zou het een upgrade zijn tov futmas sissoko? ben bijna zeker van welIk speel nu nog met deze opstelling (gisteren cruyff gekocht!!) [Afbeelding]
[Afbeelding]
Vond die POTM niet zo heel verkeerd spelen, maar voor de prijs van ze TOTS verwacht ik toch wel wat beters. Nu lekker IF Ronaldo er voor gehaald en die gooi ik ingame naar de spits.SterqVerhael schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:50:
[...]
Stats in combinatie met body type. Daarnaast speelt een betere variant of nieuwere kaart van een speler altijd het dichtst bij hoe de standaard kaart van die speler al aanvoelt. Lukaku is een vrachtwagen. Iedere variant van hem zal altijd zo aan blijven voelen. Vardy vond ik aan het begin van de game al helemaal niks, die POTM was ook helemaal niks en om die reden zal ik altijd een TOTS variant van hem ook links laten liggen.
Gisteravond ff twee uurtjes gespeeld om mijn Rivals rank ff omhoog te tikken, alleen maar Oost-europese tegenstanders etc gebaseerd op teamnames.Traeces schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:06:
[...]
Die moments Militao ga je geen spijt van krijgen gister ff 3 potjes snel gespeeld wat een monster
Heb geen enkel potje het gevoel gehad dat ik met de controller bepaalde waar mijn passes heen gingen

Ter Stegen en Carvajal (deze gaat net als Trent echt door iedereen vanaf goud2 en hoger als pick naar voren komen) als player picks. Jammer, wilde Suarez of Diego Carlos.
Deze twee picks zal iedereen wel krijgen zo'n beetje.
Deze twee picks zal iedereen wel krijgen zo'n beetje.
Als investering voor TOTS SBC's bedoel je? Want zijn balans is echt om te huilen.
Hij gaat sowieso terug naar 20k+, en nee natuurlijk wil je er niet mee spelenPompi schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:12:
[...]
Als investering voor TOTS SBC's bedoel je? Want zijn balans is echt om te huilen.
Op PS4 wordt er nog gewoon 20k geboden hoor.Gurbuh schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:13:
[...]
Hij gaat sowieso terug naar 20k+, en nee natuurlijk wil je er niet mee spelen
Donk en Cisse in mijn picks. Donk heeft soortgelijke stats als mid Rijkaard en matcht met Koeman/VDS. Maar meh, niks bruikbaars. Cisse past sowieso niet in mijn team.
Gold 3 en ik krijg in pick 1 Santi Cazorla, pick 2 kon ik kiezen tussen 2 spelers; Ter stegen en Moreno dus maar voor Moreno gekozen. Ter stegen was ook wel prima geweest maar blijft toch een keeper en zag dat die uiteindelijk ook niet zo heel duur is.
AuwJoosie200 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:21:
Donk en Cisse in mijn picks.
Fekir en Santi Cazorla. Op zich goede picks maar niet de moeite waard om 1 van mijn 2 teams om te bouwen.
Al mijn red picks zijn miserabel slecht. Ik heb nu vijf weekend leagues gedaan, vier keer zilver 1 en een keertje zilver 2. Maar hoe een Nick van Runthefutmarket zulke goeie pulls haalt uit zijn zilver 1 snap ik niet.
Uit de tradeable packs weer genoeg gratis league SBC fodder. Ben nu met BPM bezig om te kijken hoever ik kom. Misschien een beetje laat en alles, maarja.
Santi ennnn Diego Carlos! Moet ik toch nog ineens snel voor Ruigilon gaan spelen, al heb ik ook Yuri B. Dat wordt even puzzelen.
Bij zilver zit er toch een max op de rating van je pick? Dan kan je ook niet zoveel verwachten denk ik, of is dit alleen bij zilver 2?Joosie200 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:32:
[...]
Al mijn red picks zijn miserabel slecht. Ik heb nu vijf weekend leagues gedaan, vier keer zilver 1 en een keertje zilver 2. Maar hoe een Nick van Runthefutmarket zulke goeie pulls haalt uit zijn zilver 1 snap ik niet.
Uit de tradeable packs weer genoeg gratis league SBC fodder. Ben nu met BPM bezig om te kijken hoever ik kom. Misschien een beetje laat en alles, maarja.
Oblak en Parejo uit PP , had erger verwacht aangezien ik goud 3 had gehaald, heb al Ter stegen TOTS dus die Oblak / Parejo gaan de SBC molen in.. Met munten etc precies genoeg om gouden Mbappe te halen, 1k over
Team voor deze week :
https://www.futbin.com/20/squad/15948918
Alles start ingame op full chem behalve Mbappe die start op 7.
Team voor deze week :
https://www.futbin.com/20/squad/15948918
Alles start ingame op full chem behalve Mbappe die start op 7.
Cisse is 88, daar kun je wel betere voor krijgen.sjakieman schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:39:
[...]
Bij zilver zit er toch een max op de rating van je pick? Dan kan je ook niet zoveel verwachten denk ik, of is dit alleen bij zilver 2?
Klopt, cap van 88 geloof ik. En dan kun je idd niks verwachten. Doe ik dus ook niet. Ach ja, wel grappig om eens spelers uit te proberen of ze als fodder in een SBC te kunnen stoppen.sjakieman schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:39:
[...]
Bij zilver zit er toch een max op de rating van je pick? Dan kan je ook niet zoveel verwachten denk ik, of is dit alleen bij zilver 2?
Alleen maar player picks gekregen voor posities waar ik al ben voorzien van goede spelers. Gekozen voor Ter Stegen en Oblak zodat ik ze in een sbc kan gooien.
Nu hopen dat de prijzen van de PL TOTSSF stijgen zodat ik mijn team nog kan verkopen.
Nu hopen dat de prijzen van de PL TOTSSF stijgen zodat ik mijn team nog kan verkopen.
Gek genoeg mistte ik lasagne fb echt in de spits. Dus Ronaldo verkocht en nu Ronaldo z'n IF op de flank gezet met naar binnen komen. Vanaf de 16 is hij echt dodelijk namelijk.
Vanavond even de matchups afwachten en dan lasagne weer in de spits
Vanavond even de matchups afwachten en dan lasagne weer in de spits
Lul niet.Gurbuh schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:41:
[...]
Cisse is 88, daar kun je wel betere voor krijgen.
Hehe, dacht dat er meer opties waren maar ze zijn allemaal vrij high rated. Alleen Lucas Perez was misschien beter geweest nog.
Ook maar een paar donkies gekocht voor 12k op de ps4 geen geld en anders gooi ik hem in de Bundesliga of serie a tots sbc
Burp
https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1260854190890418176Meru94 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:57:
Alles buiten mijn player picks gekregen, nog iemand dit probleem?
Ik vroeg me al af waarom er geen player picks scherm verscheen na het openen van mijn Goud 2 FUT Champions rewards. Hopelijk kan EA dit snel fixen, als er een bruikbare pick tussen zit wil ik nog wel m'n team omgooien voor aankomende WL. Al heb ik er weinig hoop op, uit de Guaranteed La Liga SBC en Super Lig SBC Odegaard en Muslera gepackt.

Mbappe even snel weer verkocht, 25k winst in nog geen uur tijd
Mertens Headliner goedkoper geworden dus nu toch nog mooi Headliner Mertens
Huh ik krijg geen PP, alleen de pakketjes....staan ze ergens waar ik geen weet van heb
Oh sorry overheen gelezen.SterqVerhael schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 14:38:
Zie dat twitter linkje hierboven.
Thx
Hadden we dit vorig jaar ook niet met TOTS ?
Hallo allemaal,
Vaak lees ik dit topic wel door, maar plaats ik niets
.
Voor het onderstaande team ben ik voor de RW/RAM positie aan het twijfelen tussen Garincha (94) en Best (93).
:fill(white):strip_exif()/f/image/fphWexOC4mDovcOjQQWoHrkP.png?f=user_large)
Hebben jullie ervaring met deze spelers? En zo ja welke zouden jullie kiezen?
In game speel ik 4-2-3-1 waarbij Garincha of Best op RM/RAM komt.
Ik speel trouwens op de PC
.
Vaak lees ik dit topic wel door, maar plaats ik niets
Voor het onderstaande team ben ik voor de RW/RAM positie aan het twijfelen tussen Garincha (94) en Best (93).
:fill(white):strip_exif()/f/image/fphWexOC4mDovcOjQQWoHrkP.png?f=user_large)
Hebben jullie ervaring met deze spelers? En zo ja welke zouden jullie kiezen?
In game speel ik 4-2-3-1 waarbij Garincha of Best op RM/RAM komt.
Ik speel trouwens op de PC
[ Voor 3% gewijzigd door RJNL op 14-05-2020 15:04 ]
Best kom ik nooit tegen en Garrincha in vergelijking veel vaker.
Garrincha heb ik afgelopen WL als leenspeler volledig opgebruikt. Best nooit mee gespeeld maar Garrincha beviel me prima.
Door het spel niet te kopen toon je in ieder geval aan dat de huidige staat van het spel onacceptabel is. Maar bedankt o grote leider dat je mij verlost van Fifa. Ik speel het omdat ik voetbal leuk vind.sjakieman schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 18:50:
[...]
Het spelen van september tot half mei inmiddels doe je toch ook zelf? Ben je dan net zo idioot? Als je het spel niets aan vind dan vind ik het echt ongelofelijk dat je half mei nog steeds actief aan het spelen bent. Waarschijnlijk heeft dit spel je maar een paar cent per uur speeltijd gekost dit jaar, goedkope hobby! Het lijkt me voor jou, gezien de posts hier, een goede keuze om het spel niet meer te kopen (en nog meer om direct te stoppen met spelen). Maar om anderen nou idioot te noemen omdat ze 50 euro uitgeven aan een spel dat ze nu al 8 maanden minstens wekelijks spelen... Tsja...
P.s. Ongeacht pack luck of whatever blijf ik tenminste achter mijn mening staan in tegenstelling tot de EA schapen.
P.s. #2 Heb je ooit Fifa points gekocht?
Football manager is volgens mij wel een leuk alternatief. Daarnaast zijn er zoveel spellen die je ook kunt gaan spelen. Rocket league is daarnaast ook wel een aanrader. Je kunt helaas niet met Ronaldo spelen maar de physics zijn in ieder geval een stuk beter wat ik mij kan herinneren.SterqVerhael schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 17:24:
[...]
Zolang er geen beter alternatief is blijf ik Fifa kopen en dat geldt voor 90% van de mensen denk ik. EA weet dat als geen ander.
Ik heb de verdere discussie niet gevolgd maar dit slaat toch als een tang op een varken? FM kun je je spelers niet besturen en RL is met auto's ipv (echte) spelers. Helaas is PES het enige vergelijkingsmateriaal en die lopen heinde en ver achter...N2LSWw schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 15:23:
Football manager is volgens mij wel een leuk alternatief. Daarnaast zijn er zoveel spellen die je ook kunt gaan spelen. Rocket league is daarnaast ook wel een aanrader. Je kunt helaas niet met Ronaldo spelen maar de physics zijn in ieder geval een stuk beter wat ik mij kan herinneren.
FM is geen voetbalgame (waarbij je 'zelf' op het veld staat en mooie goals kunt maken) en Rocket League, tja..dat is ook geen voetbal.N2LSWw schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 15:23:
[...]
Football manager is volgens mij wel een leuk alternatief. Daarnaast zijn er zoveel spellen die je ook kunt gaan spelen. Rocket league is daarnaast ook wel een aanrader. Je kunt helaas niet met Ronaldo spelen maar de physics zijn in ieder geval een stuk beter wat ik mij kan herinneren.
Als ik het onacceptabel zou vinden dan zou ik het spel hoogstens een uurtje gespeeld hebben nadat ik het gekocht had en dan zou het spel daarna ergens onderin de kast terecht gekomen zijn. En dan zou ik mijn tijd besteden aan dingen die ik wel leuk vind om te doen. En als dat dan perse iets met voetbal zou moeten zijn dan zou ik zelf gaan voetballen, naar voetballen kijken of een oude fifa of ander voetbalspel gaan spelen dat ik wel acceptabel zou vinden...N2LSWw schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 15:23:
[...]
Door het spel niet te kopen toon je in ieder geval aan dat de huidige staat van het spel onacceptabel is. Maar bedankt o grote leider dat je mij verlost van Fifa. Ik speel het omdat ik voetbal leuk vind.
P.s. Ongeacht pack luck of whatever blijf ik tenminste achter mijn mening staan in tegenstelling tot de EA schapen.
[...]
Fifa points? Nee en er is ook geen enkele kans dat ik dat ooit zou doen. Zelfs al zou zo'n 100k pack 1 euro kosten dan vind ik het nog lang niet de moeite waard. Ik begon dit jaar ook pas in december en speelde mijn 1e WL met een 10k team en daarmee had ik net zoveel plezier (of misschien zelfs wel meer) dan met mijn miljoenen team van nu. Fifa 19 hetzelfde, toen speelde ik zelfs maanden met elke week een ander 30k team. Aan traden en grinden voor untradable spelers doe ik trouwens ook niet. Speel dit spel alleen als ik er zin in heb en nooit omdat het moet omdat ik hogere rewards e.d. moet halen.
Het is meer dat de meeste mensen gek zijn van voetbal, zoals ik, dat je alle mankementen maar op de koop toeneemt. Want die zijn er zeker! Maar zoals iemand hier al schreef (weet ff niet meer wie): als iemand Fifa koopt, maar die verliest alles, dan haakt diegene af. Andersom ook, als je alles wint is het ook niet leuk meer. Dus om dat te voorkomen zit er hoe dan ook iets in het spel geprogrammeerd dat je toch af en toe wint als je een matige speler (zoals ikzelf) bent. Hoe kan het anders zo inconsistent zijn dat je de ene avond niks kan verliezen en de andere avond niks kan winnen?
Qua verhouding geld/plezier is maar 1 spel wat voor mij in de buurt komt en dat is GTA V. Het is echt lang geen perfect spel en EA zou echt 1000 dingen beter kunnen doen. Maar buiten GTA V om kan geen spel mij week in week uit zo boeien als Fifa dat kan. 50 euro is dan echt een schijntje. Ik zie fifa wel echt als een hobby. als je dan ziet hoeveel sommige mensen uitgeven aan andere hobby's dan is 50 euro echt geen geld te noemen.N2LSWw schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 15:23:
[...]
Door het spel niet te kopen toon je in ieder geval aan dat de huidige staat van het spel onacceptabel is. Maar bedankt o grote leider dat je mij verlost van Fifa. Ik speel het omdat ik voetbal leuk vind.
[...]
@sjakieman ik negeer je wel gewoon vanaf nu. Je zat laatst ook al te reageren op mij. Het heeft blijkbaar geen zin...
Maar goed je kunt altijd nog die gratis PES proberen. Het op het veld staan en telkens dezelfde soort tegenstanders zien is ook enigszins saai.
Wat je ook kunt doen is Pro clubs bij Fifa. Gewoon met 10 andere mensen spelen en je bestuurt een enkel poppetje. Daar draait het echt om tactieken.
Rocket league is toch stukken realistischerSterqVerhael schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 15:45:
[...]
FM is geen voetbalgame (waarbij je 'zelf' op het veld staat en mooie goals kunt maken) en Rocket League, tja..dat is ook geen voetbal.
Wat je ook kunt doen is Pro clubs bij Fifa. Gewoon met 10 andere mensen spelen en je bestuurt een enkel poppetje. Daar draait het echt om tactieken.
Dat is zeker vermakelijk en hilarisch.N2LSWw schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:12:
Hoezo reageer ik op jou af? Ik geef gewoon serieus antwoord op jouw bericht.N2LSWw schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:12:
@sjakieman ik negeer je wel gewoon vanaf nu. Je zat laatst ook al te reageren op mij. Het heeft blijkbaar geen zin...
[...]
Rocket league is toch stukken realistischerMaar goed je kunt altijd nog die gratis PES proberen. Het op het veld staan en telkens dezelfde soort tegenstanders zien is ook enigszins saai.
Jammer dat je niet meer reageert want dit bericht maakt mij juist nog nieuwsgieriger waarom je van september tot en met mei FUT Fifa 20 hebt gespeeld. Je opmerking dat je voetbal gewoon leuk vind gaat namelijk niet op als je zelf al andere leuke alternatieven noemt die je in die tijd ook had kunnen doen.
FM komt dichter in de buurt van voetbal dan Fifa.SterqVerhael schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 15:45:
[...]
FM is geen voetbalgame (waarbij je 'zelf' op het veld staat en mooie goals kunt maken) en Rocket League, tja..dat is ook geen voetbal.
PES is het ook allemaal net niet, er is gewoonweg geen alternatief.
Ik zie FIFA altijd als een Panini-album waarbij ik kaartjes moet verzamelen met slechte gameplay.
Zelf zeg je dat je een matige speler bent. Stel EA laat spelers echt winnen als ze te vaak verliezen, kan het niet zo zijn dat de avonden dat het goed loopt dat jij geholpen wordt en de avonden dat het slecht loopt dat er niemand geholpen wordt? En dat als ze dat niet zouden doen dat je alleen nog maar van die avonden hebt dat het niet loopt?MadMoody schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:11:
Het is meer dat de meeste mensen gek zijn van voetbal, zoals ik, dat je alle mankementen maar op de koop toeneemt. Want die zijn er zeker! Maar zoals iemand hier al schreef (weet ff niet meer wie): als iemand Fifa koopt, maar die verliest alles, dan haakt diegene af. Andersom ook, als je alles wint is het ook niet leuk meer. Dus om dat te voorkomen zit er hoe dan ook iets in het spel geprogrammeerd dat je toch af en toe wint als je een matige speler (zoals ikzelf) bent. Hoe kan het anders zo inconsistent zijn dat je de ene avond niks kan verliezen en de andere avond niks kan winnen?
Zelf heb ik hier nooit iets van gemerkt terwijl ik gemiddeld 2/3e van mijn WL potjes win en er eigenlijk dus meer last van zou moeten hebben.
En waarom zou EA het op deze manier doen? Zorgen dat niet iedereen alles wint of verliest is gewoon allemaal te regelen met goede matchmaking. En dat lijkt me ook een stuk eenvoudiger dan iemand laten winnen of verliezen als het ze uit komt...
Daarom geloof ik er persoonlijk niet in. Het enige dat ik weet is dat de matchmaking in de WL behoorlijk goed is en in rivals erg slecht (voornamelijk door de objectives) en dat je bij een slechte connectie beter niet kan spelen op dat moment.
Zo voel ik me nu ik bezig ben met de league sbc'sFraaank schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:32:
Ik zie FIFA altijd als een Panini-album waarbij ik kaartjes moet verzamelen met slechte gameplay.
In essentie geen slecht idee: Pokémon is er ook populair door geworden. Ik heb dan ook geen problemen met 10 verschillende versies van een Suarez, Griezmann, Messi en co. Maar meer met de manier waarop ze objectives spelers koppelen aan Rivals. Als ze volgend jaar er geen losse objective mode in knallen snap ik EA niet.
Want de/het idee: bij verlies ga je packs kopen want wie wil er geen goden elftal met R9, Eusebio, Maradonna en co.. is inherent fout. Ja iedereen wil een goden elftal hebben, uiteraard. Ik ook. Maar zonder packs te moeten kopen. Laat ze maar vrij te spelen zijn via SBC/swaps. En ik verlies genoeg maar als ik al iets wil kopen na een rage moment is het een nieuwe xbox controller
Mooi gezegd!Fraaank schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:32:
Maar slechte gameplay is natuurlijk wel makkelijk om te zeggen want is er ooit een beter voetbalspel geweest? Soms denk je misschien wel Fifa 97/07/17 of andere versie/voetbalspel was geweldig maar als je deze nu nog een keer zou spelen dan valt het toch echt tegen (ja ik heb het geprobeerd). Misschien is er ook wel gewoon niet meer mogelijk op dit moment, wij kunnen het tegendeel niet met zekerheid bewijzen vanachter onze PS4 toch?
De slechte gameplay komt omdat je soms iets te enthousiast het nieuwe plaatje uit het pakje graait.Fraaank schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:32:

O ja, ik win wedstrijden soms dat ik denk deze kon ik eigenlijk onmogelijk winnen. Het zal niet zo zwart/wit zijn als ik eerder omschreef, maar er zit toch iets in waardoor wedstrijden beïnvloed worden. Daar ben ik 100% zeker van.sjakieman schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:32:
[...]
Zelf zeg je dat je een matige speler bent. Stel EA laat spelers echt winnen als ze te vaak verliezen, kan het niet zo zijn dat de avonden dat het goed loopt dat jij geholpen wordt en de avonden dat het slecht loopt dat er niemand geholpen wordt? En dat als ze dat niet zouden doen dat je alleen nog maar van die avonden hebt dat het niet loopt?
Ik heb een wit en een zwart shirt. Kies bij rivals wit en dan zwart om tegen te spelen. Hoe vaak ik dan alsnog tegen een wit shirt kom te spelen, je ziet amper wie wie is. Kap die potjes nu ook meteen af, dan maar een loss
Waarom kies je het shirt van de tegenstander zelf niet dan? Wel wat saaier om elke wedstrijd tegen hetzelfde shirt te spelen maar beter dan dan je geen verschil ziet. Merk dat het bij de meeste shirts wel goed gaat maar bij sommige lijken de instellingen niet helemaal goed te staan.Bjorneby schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:01:
Ik heb een wit en een zwart shirt. Kies bij rivals wit en dan zwart om tegen te spelen. Hoe vaak ik dan alsnog tegen een wit shirt kom te spelen, je ziet amper wie wie is. Kap die potjes nu ook meteen af, dan maar een loss