Ik heb voor Hagi gekozen, paar SB potjes mee gespeeld en bevalt mij prima. Uitstekend schot in de poten.Joosie200 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:08:
Welke lvl 15 story line speler hebben jullie gekozen? Ik vind ze alledrie niet echt inzetbaar. Dus supersub of fodder op zijn hoogst. Twijfel tussen Hagi en Elyounoessi. Agudelo valt sowieso af.
Zodra ik Reguilon heb is Diego een mooie voor ernaast. Met Alex Sandro en Neymar wel een perfect Braziliaans trio daarentegen.Bossie schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:38:
@ZodiacBomber Check Diego Carlos eens ipv VVD, vrijwel identiek met een pace boost voor bijna de helft van de pris
Ik heb die Amerikaan omdat ik ze allemaal niet ging gebruiken maar die draait echt als een vrachtwagen.
Ze zijn allemaal niet goed genoeg meer voor dit stadium van de game.N2LSWw schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:53:
[...]
Ik heb die Amerikaan omdat ik ze allemaal niet ging gebruiken maar die draait echt als een vrachtwagen.
Ik heb die LM van Celtic gepakt, puur om hem in een SBC te doen.Markuss schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:49:
[...]
Ik heb voor Hagi gekozen, paar SB potjes mee gespeeld en bevalt mij prima. Uitstekend schot in de poten.
Dacht ook aan Hagi, maar kan hem niet linken in mijn team. Die Elyounoessi is specs wise net Neymar trouwensMarkuss schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:49:
[...]
Ik heb voor Hagi gekozen, paar SB potjes mee gespeeld en bevalt mij prima. Uitstekend schot in de poten.
Toch maar Elyounoussi gepakt, een Celtic Noor. Kan er ook niks mee maar specswise heb ik zo een Neymar in disguise als sub op de bank om in te vallen nu ik PM overmars als spits gebruik.
[ Voor 18% gewijzigd door Joosie200 op 11-05-2020 12:01 ]
RoeKoe schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:57:
[...]Ik heb die LM van Celtic gepakt, puur om hem in een SBC te doen.
Je kan Elyounoussi eventueel in een 4-3-3 nog linken met bijvoorbeeld Odegaard TOTS of Thorsby Storyline voor op het middenveld en Haaland of de zeer waarschijnlijke komst van Sorloth TOTS in de spits.Joosie200 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:59:
[...]Dacht ook aan Hagi, maar kan hem niet linken in mijn team. Die Elyounoessi is specs wise net Neymar trouwensEn overwoog wellicht nog Agudelo voor mijn non exsistente USA first owner team
Toch maar Elyounoussi gepakt, een Celtic Noor. Kan er ook niks mee maar specswise heb ik zo een Neymar in disguise als sub op de bank om in te vallen nu ik PM overmars als spits gebruik.
Ik heb nog Odegaard 87 Future Star, koos alleen niet voor Thorsby maar Maeda als storyline. Haaland kun je er ook wel leuk mee linken inderdaad.Markuss schreef op maandag 11 mei 2020 @ 12:25:
[...]
[...]
Je kan Elyounoussi eventueel in een 4-3-3 nog linken met bijvoorbeeld Odegaard TOTS of Thorsby Storyline voor op het middenveld en Haaland of de zeer waarschijnlijke komst van Sorloth TOTS in de spits.
ik ook, een vrachtwagen is nog zachtjes uitgedrukt. Had hem alleen om de icon swaps mee te doen. Gaat mooi in een SBC nadat de TOTSSF voor MLS is uitgekomen. Kan ik er nog wat extra objectives mee doenN2LSWw schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:53:
[...]
Memories of yesterday, will grow, but never die
gewoon effe marcelo halen, in game van LB naar CAM switchen en je hebt ze zo binnen. Met PM ramos zou het overigens ook geen probleem moeten zijn. Zelf had ik traore 83(?!) en die spaanse player objective uit de PL voorin, als ik een finesse met traore had gescoord, ging die naar LB en kwam marcelo naar CAM.,Joosie200 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:19:
Gaat nog leuk worden om Reguilon te fixen. Mag ik een assist geven met Bernat/Ramos, finesse goals maken met beide en een lob through geven. Gelukkig kan ik Messi benutten voor de score and assist vereiste.
En dat allemaal in Rivals. Dat gaat weer genieten worden de komende week
Memories of yesterday, will grow, but never die
Voor als je een LaLiga team hebt: Ik heb die doelstelling van Mariano gedaan, maar die bevalt mij wel. Doet mij denken aan Aguero, maar dan een stuk goedkoper ;-). Hij heeft een goed schot, zowel links als rechts en ik heb al 3x uit een vrije trap gescoord met hem.
Aan all:
Doe met deze tip wat je wil want het is voor iedereen weer anders hoe je een speler ervaart.
Aan all:
Doe met deze tip wat je wil want het is voor iedereen weer anders hoe je een speler ervaart.
Ik maak van Bernat/Ramos gebruik als opkomende backs, dus die staan vaak zat aan de achterlijn voor een voorzet op Messi/Neymar/Yedder/Overmars. Kwestie van 1/2tje met Messi/Neymar om in de 16 te kunnen scoren met een finesse. Assist/lobbed through geven gaat wel lukken in hun rol als back vanaf de zijlijn/achterlijn.Bint schreef op maandag 11 mei 2020 @ 12:40:
[...]
gewoon effe marcelo halen, in game van LB naar CAM switchen en je hebt ze zo binnen. Met PM ramos zou het overigens ook geen probleem moeten zijn. Zelf had ik traore 83(?!) en die spaanse player objective uit de PL voorin, als ik een finesse met traore had gescoord, ging die naar LB en kwam marcelo naar CAM.,
Maar het helpt wel als je ze op CAM zet inderdaad.
Ik zit er aan te denken om 3 mid icon sbc's te doen. Gewoon omdat het kan en Fifa binnenkort toch stopt voor iedereen.
Voor degene die eens wat andere tactieken willen proberen, check deze eens:
* https://www.reddit.com/r/...that_one_formation_guide/
* https://www.reddit.com/r/...milan_system_442_weekend/
Ik probeer altijd vrijwel alles van deze poster, en vrijwel elke formatie is vrij hoog/agressief wat een leuke afwisseling is. Zijn 433-2 heb ik vrijwel altijd in mijn gameplans om iets te forceren in het laatste half uur en voor de fans, zijn 4231 is van Ajax in seasons.
@SterqVerhael Ik denk juist dat deze fifa veel langer gespeeld word ivm Corona, daarnaast als er dadelijk toch weer gevoetbald word in sommige competities dan zal EA dat ook wel weer gaan uitbuiten ipv de game dood laten bloeden tot Fifa 21.
Ik probeer altijd vrijwel alles van deze poster, en vrijwel elke formatie is vrij hoog/agressief wat een leuke afwisseling is. Zijn 433-2 heb ik vrijwel altijd in mijn gameplans om iets te forceren in het laatste half uur en voor de fans, zijn 4231 is van Ajax in seasons.
@SterqVerhael Ik denk juist dat deze fifa veel langer gespeeld word ivm Corona, daarnaast als er dadelijk toch weer gevoetbald word in sommige competities dan zal EA dat ook wel weer gaan uitbuiten ipv de game dood laten bloeden tot Fifa 21.
[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 11-05-2020 13:16 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ga die Milan versie eens proberen met Rivals de komende dagen. Al heb ik het idee dat ik al aardig zo mijn team heb ingesteld, dus ik zal de custom tactics nader bekijken en aanpassen waar nodig.Bossie schreef op maandag 11 mei 2020 @ 13:15:
Voor degene die eens wat andere tactieken willen proberen, check deze eens:
Elftal is er nog niet, verwacht dat de prijzen nog een beetje dalen, dus wil morgen(ochtend) mijn slag slaanTraeces schreef op zondag 10 mei 2020 @ 16:57:
Goed bezig gozer! Stuk beter elftal dan toen ik tegen je speelde
Gaat tegenwoordig wat beter qua spel ?
Messi zal inderdaad wel blijven staan, even zien of het deze keer lukt om tot lvl30 te komen, zo ja dan kan ik Pedro altijd keertje proberen inderdaadBossie schreef op zondag 10 mei 2020 @ 14:48:
[...]
De verwachting is dat er nog een Valverde SBC komt aangezien hij een overduidelijke kandidaat was voor TOTSSF. Daarnaast is Pedro er ook nog als lvl30 reward, hoewel ik aanneem dat Messi blijft
Valverde nog vrij goed verkocht, vond het wel jammer want een heerlijke speler (maar heb het budget nodig voor mijn andere aankopen). Dus als er een SBC komt ga ik zeker kijken of ik die nog kan doen.
Wellicht, maar ik vind het een stuk minder leuk als iedereen allemaal +95 rated spelers heeft staan op iedere positie.Bossie schreef op maandag 11 mei 2020 @ 13:15:
Agudelo heb ik juist gekozen. Vond het wel handig om een goede US speler te hebben. Komt best regelmatig terug in swaps of andere opdrachtenJoosie200 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:08:
Welke lvl 15 story line speler hebben jullie gekozen? Ik vind ze alledrie niet echt inzetbaar. Dus supersub of fodder op zijn hoogst. Twijfel tussen Hagi en Elyounoessi. Agudelo valt sowieso af.
PSN: Patrick_D
Dadelijk komen de futties nog en whatever EA daarna verzint om de game te rekken.SterqVerhael schreef op maandag 11 mei 2020 @ 13:54:
[...]
Wellicht, maar ik vind het een stuk minder leuk als iedereen allemaal +95 rated spelers heeft staan op iedere positie.
Ze zullen sowieso met iets komen om de gemiste inkomsten die ze anders tijdens het EK hadden gegenereerd op te vangen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Iemand ervaring met Adama TOTS ? Wil hem gaan gebruiken i.p.v. Daniel James, heb een RM nodig uit de PL. Helaas kan ik TOTS Mahrez niet betalen
Ik had 'm een keer in een Draft. Als snelheid is wat je zoekt ben je bij Adama op het juiste adres. Zijn TOTS kaart is bovendien sterker dan zijn headliner dus erg lastig voor verdedigers, met uitzondering van 99 VVD.
Zoek ik inderdaad, moet weggestoken kunnen worden en nog beetje normaal kunnen afrondenSterqVerhael schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:33:
Ik had 'm een keer in een Draft. Als snelheid is wat je zoekt ben je bij Adama op het juiste adres. Zijn TOTS kaart is bovendien sterker dan zijn headliner dus erg lastig voor verdedigers, met uitzondering van 99 VVD.
+ TOTS heeft een WF upgradeTraeces schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:37:
[...]
Zoek ik inderdaad, moet weggestoken kunnen worden en nog beetje normaal kunnen afrondenGoed wendbaar en behoorlijke pass
Lijkt hij allemaal te hebben , ga hem denk maar eens proberen
Dat scheelt zeker
Ik verkoop echt tientallen gewone bronzen, zilveren en gouden spelers voor 7-10k de laatste dagen! Zo had ik eerder vandaag een bronzen Saudi Arabische spits voor 7,5k, maar ook Gomis nif voor 7,5k. Laatste uur ook weer Florenzi (de AS Roma versie) voor 9,5k, Petros 79 voor 7,5k, bronzen David 62 voor 7,5k, Giovinco 81 voor 7,5k en Gaya 81 voor 7,5k!
Enige wat ik gedaan heb is gekeken wat er in mijn club 2k of meer waard was en dat voor 7,5k gelist en als de speler meer dan 4,5k waard was voor 9,5k tot ik 100 spelers op mijn transferlijst had. Verkoop er nu elk uur wel een paar!
Geen idee waarom het zo makkelijk gaat, maar als je net als ik veel spelers in je club hebt dan is het wel de moeite! Ik begon trouwens wel met iets lagere prijzen maar voor deze prijzen gaat het nog steeds snel.
Enige wat ik gedaan heb is gekeken wat er in mijn club 2k of meer waard was en dat voor 7,5k gelist en als de speler meer dan 4,5k waard was voor 9,5k tot ik 100 spelers op mijn transferlijst had. Verkoop er nu elk uur wel een paar!
Geen idee waarom het zo makkelijk gaat, maar als je net als ik veel spelers in je club hebt dan is het wel de moeite! Ik begon trouwens wel met iets lagere prijzen maar voor deze prijzen gaat het nog steeds snel.
[ Voor 7% gewijzigd door sjakieman op 11-05-2020 16:46 ]
Vanaf nu is de super liga de TOTSSF Troll
Geal Clichy als SBC
The Süper Lig Team of the Season So Far is live in #FUT20 👏🇹🇷 #TOTSSF pic.twitter.com/fW4srghZkM
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 11 mei 2020
Geal Clichy als SBC
[ Voor 58% gewijzigd door Bossie op 11-05-2020 19:04 ]
Zo de neten, zou wat zijn als ik vrijdag 19:01 (ervan uitgaande dat de Bundesliga komt) een walkout krijg: Noors, spits, Haal..... oohnee SorlothBossie schreef op maandag 11 mei 2020 @ 19:03:
Vanaf nu is de super liga de TOTSSF Troll

Het FC Groningen gevoelMarkuss schreef op maandag 11 mei 2020 @ 19:10:
[...]
Zo de neten, zou wat zijn als ik vrijdag 19:01 (ervan uitgaande dat de Bundesliga komt) een walkout krijg: Noors, spits, Haal..... oohnee Sorloth
1x de LaLiga upgrade SBC gedaan, Kroos! 200k is hij waard, is het zo’n ‘matige’ speler? Iemand ervaring mee?
In een keer 20 la liga rares verkocht, 50k winst binnen hoppa. Verder twee keer de SBC gedaan. Eierbal als hoogste lol.
Lol weer de eerste upgrade pack een tots nu Diego Carlos. Vorige week richarlison uit de eerste upgrade pack.
Krijg uit deze Packs meer dan de guarantee tots packs vrij bizar toch?
Sbc gedaan.. Vidal als hoogste..
Hoogste pack dit jaar nog steeds mbappe goud a 500k 🤣
Hoogste pack dit jaar nog steeds mbappe goud a 500k 🤣
ik had een blauwe Real Madrid TrollFidoDido schreef op maandag 11 mei 2020 @ 19:54:
Lol weer de eerste upgrade pack een tots nu Diego Carlos. Vorige week richarlison uit de eerste upgrade pack.
Twee keer gedaan en 2x Lemar (en een 82 keeper en een 82 CDM); kan ik niet eens opbergen in mijn club dus

Tegen beter weten in er nog wat untradebles bijgedaan en jawel... en 82 en een 83 ST
[ Voor 13% gewijzigd door bebopper op 11-05-2020 20:45 ]
De untradeable 82/83 die ik eruit kreeg knalde ik in de tweede versie. En toen was ik door mijn untradeable la liga rares heen.
Ik probeer iets te snappen, maar het lukt me niet. Bescheiden speler als ik ben bungel ik onderaan divisie 9 van Rivals. Maar daar komt ik teams tegen met spelers in alle kleuren van de regenboog en teamgemiddelden van 90+.
Nu zegt dat niet altijd alles, want alles is te koop. Maar soms hebben mijn tegenstanders ook skills waar ik bang van word. Dan vraag ik me af wat zo iemand in divisie 9 doet. Hoe kan dat?
Nu zegt dat niet altijd alles, want alles is te koop. Maar soms hebben mijn tegenstanders ook skills waar ik bang van word. Dan vraag ik me af wat zo iemand in divisie 9 doet. Hoe kan dat?
Weet er iemand Welke competitie er deze vrijdag gereleased word met tots ?
Ik ben daar ook benieuwd naar.Traeces schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:44:
Weet er iemand Welke competitie er deze vrijdag gereleased word met tots ?
Heb wel wat Bundesliga rares, maar nog geen Serie A, Ligue 1 of Eredivisie.
Hoop vooral geen serie a . Kan dit weekend geen wl spelen door werk. Anders word 30 potten op zondag en dat zie ik eigenlijk ook niet zittenJoosie200 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:47:
[...]
Ik ben daar ook benieuwd naar.
Heb wel wat Bundesliga rares, maar nog geen Ligue 1 of Eredivisie.
K denk zelf Bundesliga maar dat kan k niet staven met feiten ofzo. Daarna serie A en afsluiten met L1
Afgelopen weekend Sergio Ramos TOTSSF gepackt, vorige week al Salah TOTSSF, die hebben zich allebei prima bewezen in de WL. Tweede keer WL, tweede keer G3 binnen. Hopen op wat leuke picks donderdag.
Falcao maar snel gedaan door sorloth en visca te gebruiken, om ze daarna inclusief de 5% met 3k profit te verkopen. Zo wordt de guaranteed Bundesliga totssf lekker goedkoop straks, hopen op Mukiele of Nkunku
Huidige team:

Wil alleen Lineker nog vervangen met van Basten. Lineker paar weken terug gekocht voor bijna 400k, krijg hem nu niet verkocht voor de helft...

Wil alleen Lineker nog vervangen met van Basten. Lineker paar weken terug gekocht voor bijna 400k, krijg hem nu niet verkocht voor de helft...

Eredivisie telt als kleine league, die komt doordeweeks.Joosie200 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:47:
[...]
Ik ben daar ook benieuwd naar.
Heb wel wat Bundesliga rares, maar nog geen Serie A, Ligue 1 of Eredivisie.
Ik gok op Italie, ze zouden dan ook nog een TOTW promo kunnen doen met de Bundesliga die weer start.
Nick pullt uit de eerste 16 van de 363 packs TOTS Ramos, Suarez en Kroos lol. En net een dubbele Suarez.
[ Voor 14% gewijzigd door Joosie200 op 11-05-2020 23:40 ]
Heel rivals is naar de filestijnen door het grinden.Glasscar schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:40:
Ik probeer iets te snappen, maar het lukt me niet. Bescheiden speler als ik ben bungel ik onderaan divisie 9 van Rivals. Maar daar komt ik teams tegen met spelers in alle kleuren van de regenboog en teamgemiddelden van 90+.
Ik zat laatst in div 8 en kwam tegen een team met 8 TOTS premier league, TOTY Kante en 2 icons. Net aan verloren, maar allemaal spelers met minimaal 90+ pace.
Maak me vaak eerder zorgen tegen een rare/common gold team dan allerlei specials. Dat zijn gasten die zich bewust laten zakken voor icon swaps.
Als je vanaf dag 1 fifa20 speelt heb je inmiddels vaak wel een aardig team bij elkaar gesprokkeld.
Ik ben ook een casual gamer en schommel tussen div 7 en 8. Een keer een uitschieter naar 6 gehad, maar toen kwam icons swap seizoen 3 en zakte ik weer naar 8.
Heb zelf aan special cards: sissoko, lemar fut birthday, totw Firminho, Aouar objective, Reguilon TOTS objective, Banega sbc, Suarez sbc, Ødegaard objective, Orsic sbc, Lozano fut birthday, Hateboer special, James objective. Alleen de eerste 4 gebruik ik de rest niet of als invaller.
Icon swaps heb ik Zambrotta, Hierro en Butragueno
Kostte niet veel coins wel veel tijd.
wijze woorden
welke tots verwachten jullie aankomende vrijdag? wil namelijk 1000 gold rare spelers inslaan.
of zal ik 500 bundesliga doen en 500 italiaans?
Bundesliga prijzen zijn nu al aardig omhoog, voor de goedkoopste rare gold zit je op 1100 coins momenteel. Misschien tijdens de rewards opening snel wat kopen?shabalala schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:20:
welke tots verwachten jullie aankomende vrijdag? wil namelijk 1000 gold rare spelers inslaan.
of nu? prijzen gaan meestal wel naar de 2k per speler.Markuss schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:27:
[...]
Bundesliga prijzen zijn nu al aardig omhoog, voor de goedkoopste rare gold zit je op 1100 coins momenteel. Misschien tijdens de rewards opening snel wat kopen?
Kan natuurlijk ook hoor, mocht je er 1000 kopen kan je toch zo op 800K winst komen. Het is wel even een klusje natuurlijk maar dan heb je ook wat. Ik sla het persoonlijk over want na TOTS is FUT toch vaak wel een beetje afgeschreven dus ga ik voor 2 weken die moeite niet meer nemen.shabalala schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:31:
[...]
of nu? prijzen gaan meestal wel naar de 2k per speler.
Had hem gezien ja, mocht ook wel een keer hoor. Hij opent zo bizar veel en geluk had die laatste tijd niet. En die mid icon pack met eusebio was ook NiceJoosie200 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 23:38:
Nick pullt uit de eerste 16 van de 363 packs TOTS Ramos, Suarez en Kroos lol. En net een dubbele Suarez.
Eusebio > vrijwel elke TOTS kaartFidoDido schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:35:
[...]
Had hem gezien ja, mocht ook wel een keer hoor. Hij opent zo bizar veel en geluk had die laatste tijd niet. En die mid icon pack met eusebio was ook Nice
<nick>thats a W</nick>
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 12-05-2020 09:37 ]
Ik heb ook een regenboogteam van 90 en bungel ook weer onderaan in divisie 9 en dat is echt niet uit luxeGlasscar schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:40:
Er is op dit moment echt geen beginnen aan.. Of je wordt weggespeeld en ziet alle hoeken van het veld, of je scoort en de wedstrijd is voorbij door een leave..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Uh ik open 1x zo'n upgrade pack (meer rare's heb ik niet): 89 Yuri Berchiche. Die overigens als je hem ingame tegenkomt rondloopt als Yuri B. boven z'n character. Crimineel goed?
Volgens mij gaat het niveau dan echt in golven, ik ben absoluut geen goede speler en kan mij redelijk makkelijk (ook als ik na 2 weken weer speel) staande houden in divisie 4. Speel met een, voor dit moment, vrij matig team (+ vaste invaller Messi SS 96):M@cer schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:52:
[...]
Ik heb ook een regenboogteam van 90 en bungel ook weer onderaan in divisie 9 en dat is echt niet uit luxe
Er is op dit moment echt geen beginnen aan.. Of je wordt weggespeeld en ziet alle hoeken van het veld, of je scoort en de wedstrijd is voorbij door een leave..
/f/image/QIPE5gJeFIpbcr3Yc5HeB0nY.png?f=fotoalbum_large)
Het is zo in elke divisie, het lijkt alsof het matchmaking systeem zo is opgetuigd. Speel ik een wedstrijd in div X die ik eenvoudig win dan de tegenstander daarna is een vreselijke sweatspeler, daarna weer easy etc.etcM@cer schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:52:
[...]
Ik heb ook een regenboogteam van 90 en bungel ook weer onderaan in divisie 9 en dat is echt niet uit luxe
Op woensdag kan je rivals beter skippen tenzij je graag je monitor of controller wilt slopen....
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Mijn regenboogteam:M@cer schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:52:
[...]
https://www.futbin.com/20/squad/15843197
Herken het wel. Spelen in div 8 is super inconsequent. Of je wordt compleet weggetikt of je bent echt beter.
Maak niet vaak mee dat het een paar potjes achter elkaar gelijkwaardig is. Matchmaking is dus niet goed, maar wordt mede gedaan door alle objectives die iedereen wilt halen.
Wellicht is dat in hogere divisies minder en is men wat meer gelijkwaardig aan elkaar. Onderin zitten er veel voor de objectives om die te gebruiken tijdens de weekend league, maar maakt het voor de andere casual gamers erg moeilijk om te promoveren. Kom liever een regenboog team tegen onderin dan normaal team. Vaak is dat iemand van gelijkwaardig niveau.
Tegen een "grind-team" snel op 1-0 voor staan resulteert in een leave waarna je weer tegen een tegenstander komt die je compleet wegtikt. Een wedstrijd uitspelen is eerder een uitzondering.
wijze woorden
Er gaan geruchten en geluiden dat op PC er spelers zijn die hun eigen max skillrating kunnen forceren tegen wie ze spelen. Dus stel ze spelen in Divisie 3, dan kunnen ze er blijkbaar via een hack voor zorgen dat ze spelers uit Divisie 7 treffen. Hoop dat FIFA 21 het objectives-verhaal icm Rivals kan lostrekken.
Ik moet het met onderstaand team doen, maar nog steeds schiet het niet op.. Ben ik nou zo slecht (ja) of horen hun er niet thuis (ook ja). Na de eerste de beste draai na de aftrap weet ik meestal al weer genoeg
Op LA had ik Robertson TOTS staan, maar die staat weer in de verkoop, onderweg naar een andere SP.
Op LA had ik Robertson TOTS staan, maar die staat weer in de verkoop, onderweg naar een andere SP.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik heb zelf Fuchs op 7 chemistry centraal achterin staan, die werd er als linksback volledig uitgelopen naar mate de wedstrijd vorderde met 78 stamina.
Met shadow is het een 96 rated CB.
Verder zou ik als ik m had Rashford dichter bij de goal positioneren, wellicht in de spits in plaats van Jimenez.
Met shadow is het een 96 rated CB.
Verder zou ik als ik m had Rashford dichter bij de goal positioneren, wellicht in de spits in plaats van Jimenez.
Mijn suggestie zou zijn om het aantal wins voor objectives te baseren op de divisie waar je in zit. Dat zou het afdalen moeten tegengaan.Fraaank schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:23:
Er gaan geruchten en geluiden dat op PC er spelers zijn die hun eigen max skillrating kunnen forceren tegen wie ze spelen. Dus stel ze spelen in Divisie 3, dan kunnen ze er blijkbaar via een hack voor zorgen dat ze spelers uit Divisie 7 treffen. Hoop dat FIFA 21 het objectives-verhaal icm Rivals kan lostrekken.
Wie hopen jullie op in de player picks donderdag. Krijg gegarandeerd 2 van La Liga. Ik hoop op:
- Suarez of Griezmann (qua voorhoede)
- Diego Carlos of Varane.
Die Suarez kaart is met een Engine een 98 rated striker. Een soort R9 zonder skillmoves.
- Suarez of Griezmann (qua voorhoede)
- Diego Carlos of Varane.
Die Suarez kaart is met een Engine een 98 rated striker. Een soort R9 zonder skillmoves.
Ik las laatst een artikel waarin voorgesteld werd om geen wins te vragen in rivals objectives maar om om Rivals punten te gaan vragen.Fraaank schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:23:
Hierdoor heb je geen wins meer nodig en is er motivatie om voor spelers juist te promoveren in Rivals omdat je in hogere divisies meer punten per game krijgt. Daarnaast is het ook een motivator om je potjes af te maken.
Klinkt als een eenvoudige oplossing, het is in ieder geval beter dan het huidige systeem.
Spelen voor punten klinkt in mijn ogen een stuk beter dan spelen voor de winst.Bossie schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:53:
[...]
Ik las laatst een artikel waarin voorgesteld werd om geen wins te vragen in rivals objectives maar om om Rivals punten te gaan vragen.
Hierdoor heb je geen wins meer nodig en is er motivatie om voor spelers juist te promoveren in Rivals omdat je in hogere divisies meer punten per game krijgt. Daarnaast is het ook een motivator om je potjes af te maken.
Klinkt als een eenvoudige oplossing, het is in ieder geval beter dan het huidige systeem.
Doe ik er wellicht lang over bij verliespotjes, maar de neiging voor spelers om te degraderen is een stuk lager.
wijze woorden
idd, en de winnaar word simpelweg beloond met meer puntenValandil schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:31:
[...]
Spelen voor punten klinkt in mijn ogen een stuk beter dan spelen voor de winst.
Doe ik er wellicht lang over bij verliespotjes, maar de neiging voor spelers om te degraderen is een stuk lager.
het was eerder altijd toch zo? als je in div 4 zit kreeg je meer coins dan dat je in div 8 zit.Bossie schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:38:
[...]
idd, en de winnaar word simpelweg beloond met meer punten
Ik snap ook echt totaal niet waar EA mee bezig is.
idd, dat veranderd ook niet, maar het lijkt vooral een live test om volgend jaar seasons aan een verdienmodel te koppelen.shabalala schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:54:
[...]
het was eerder altijd toch zo? als je in div 4 zit kreeg je meer coins dan dat je in div 8 zit.
Ik snap ook echt totaal niet waar EA mee bezig is.
Ik speel rivals muv van objectives niet eens, de enige motivator is als ik op woensdagavond mijn rank met 2-3 potjes omhoog kan bumpen.
Vanochtend 4 gegarandeerde laliga spelers 82+ gedaan, TOTS Kroos en Moreno.
Ik dacht vanmiddag doe er nog een stuk of 10, beste goud Busquets.
Zou mij niets verbazen als EA droprate heeft aangepast, op YT zag ik gasten die bijna volledige Laliga tots team hadden gehaald uit die pakjes...
Zou mij niets verbazen als EA droprate heeft aangepast, op YT zag ik gasten die bijna volledige Laliga tots team hadden gehaald uit die pakjes...
Heb er gisteren 3 gedaan en mijn max was een 83 speler, maar waren ook gisteren mensen met leuke TOTS spelers, het kan verkeren. Zou in jouw geval heel hard in mijn handjes klappen voor die twee die je gepakt hebt, das al geweldig toch!?!simons schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 13:50:
Mijn prijs analyse blijkt voor geen meter te kloppen

Op PC zou je in theorie ook gewoon al je spelers een 99 rating kunnen geven en 5*5* omdat je controle hebt over het geheugen.Bossie schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:53:
[...]
Ik las laatst een artikel waarin voorgesteld werd om geen wins te vragen in rivals objectives maar om om Rivals punten te gaan vragen.
Maar inderdaad EA zou objectives gewoon zo moeten maken dat je ongeacht een win/loss gewoon progressie boekt. Zo beloon je mensen tenminste voor het spelen in plaats van makkelijke tegenstanders zoeken door een paar divisies omlaag te gaan.
Zeker, alleen als je ziet dat ze vallen als rijpe appeltjes dan zijn je verwachtingen vertroebelt... Voor mijn laliga hyrid ben ik gelukkig voorzien, Varane was het doel en die is binnen!bebopper schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 13:55:
[...]
Heb er gisteren 3 gedaan en mijn max was een 83 speler, maar waren ook gisteren mensen met leuke TOTS spelers, het kan verkeren. Zou in jouw geval heel hard in mijn handjes klappen voor die twee die je gepakt hebt, das al geweldig toch!?!
Dat hele systeem met die packs en sbc's is de grootste scam aller tijden. Dan te bedenken dat ze hier letterlijk miljarden mee binnen harken. Het levert nog meer op dan een casino tegen minder moeite.simons schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 13:50:
Nou doe toch, in het klein, met je mee. Ik haal rustig aan denk ik 100 spelers om straks 10 teams op te vullen. 10 x gokken lijkt mij nog wel leuk. Zoek rustig per spelernaam en wil er max. 1100 voor betalen.shabalala schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:31:
[...]of nu? prijzen gaan meestal wel naar de 2k per speler.
Eder Militao
en een paar nieuwe League SBC rewards als ik me niet vergis
Let the great centreback debate begin ⚽️🤯👀
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 12 mei 2020
Flashback Éder Militão and Flashback Éder Militão (Premium) SBCs are available now in #FUT20 pic.twitter.com/xQiStuLzel
Ik heb de beste cv binnengehaald!Bossie schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:08:
Eder Militao
[Twitter]
En Carvajal tots voor de Ra positie.
[ Voor 6% gewijzigd door Wulfric92 op 12-05-2020 19:53 ]
wtf is er aan de hand vanavond. Net 10 potjes geprobeerd te starten. 6x! gaat de tegenstander niet voorbij kit selection en 4x gelijk disconnect tegen me... Ik wil gewoon spelen...
Die even voor de lol 1 la Liga upgrade komt er toch mooi tots ter stegen er uit
heb er niks aan voor me team maar mooi hoog sbc voer
Mocht je hoge spelers in je club hebben van KV Oostende, verkoop ze nu. De SBC is zowat onmogelijk te doen door de combinatie van te hoge rating + te weinig hoge spelers aanwezig.
Ik laat komende weken gewoon lekker Rivals gaan. Heb er 0,0 plezier aan, het is gewoon wl 2.0 of ze kappen er direct mee. Gister stopt een gast tegen me krijg een berichtje , ja geen zin om tegen 99 de Bruyne te spelen echt WTF .Terranova schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 20:07:
wtf is er aan de hand vanavond. Net 10 potjes geprobeerd te starten. 6x! gaat de tegenstander niet voorbij kit selection en 4x gelijk disconnect tegen me... Ik wil gewoon spelen...
Ik had juist Diego Carlos gehaald, maar Militao heeft weer een strong link met Ramos wat een aantal dingen toch een stuk makkelijker maakt.Wulfric92 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:52:
[...]
Ik heb de beste cv binnengehaald!
En Carvajal tots voor de Ra positie.
Eindelijk een potje. Snel 2-0 voor, Reguilon gehaald. Tegenstander quit niet, prima. Krijg vervolgens alle hulp die hij kan krijgen van EA en scoort in de laatste minuut een 4x rebound 4-3 en begint te shushen. Even serieus EA moet echt stoppen met die ongelofelijke bullshit. Het is niets anders dat het Catchup mechanisme van Mario Kart. Slechte spelers moeten koste wat het kost toch nog een kans krijgen in een wedstrijd, want spelers die alles verliezen gaan geen geld uitgeven...Traeces schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 20:49:
[...]
Ik laat komende weken gewoon lekker Rivals gaan. Heb er 0,0 plezier aan, het is gewoon wl 2.0 of ze kappen er direct mee. Gister stopt een gast tegen me krijg een berichtje , ja geen zin om tegen 99 de Bruyne te spelen echt WTF .
Het is weer feest in divisie 9. 2 potjes tegen 91+ met minimaal 3 icons. De lol gaat er heeeeeel snel af zo. Dit is kansloos om uberhaupt aanspraak te kunnen maken op een normaal potje.
Ik heb in fifa 20 meer potjes WL gewonnen dan dat ik in rivals heb gewonnen.Glasscar schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:21:
Het is weer feest in divisie 9. 2 potjes tegen 91+ met minimaal 3 icons. De lol gaat er heeeeeel snel af zo. Dit is kansloos om uberhaupt aanspraak te kunnen maken op een normaal potje.
rivals is gewoon helemaal verprutst
En nu net de laliga sbc Challenger gedaan en wie komt daar uit lopen...Bossie schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:08:
[...]
Ik had juist Diego Carlos gehaald, maar Militao heeft weer een strong link met Ramos wat een aantal dingen toch een stuk makkelijker maakt.
Ramos!!!
Team
https://www.easports.com/...Id=4oC66WX5nTz1L:FFA20PS4
[ Voor 11% gewijzigd door Wulfric92 op 12-05-2020 21:44 ]
Jep, dat zie ik ook. Ik heb amper tijd voor WL. 1x meegedaan maar toen kreeg ik de slechtste picks in de geschiedenis van de WL geloof ik.cubert20 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:28:
[...]
Ik heb in fifa 20 meer potjes WL gewonnen dan dat ik in rivals heb gewonnen.
rivals is gewoon helemaal verprutst
170 Rivals wins vs 187 WL wins.Glasscar schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:44:
[...]
Jep, dat zie ik ook. Ik heb amper tijd voor WL. 1x meegedaan maar toen kreeg ik de slechtste picks in de geschiedenis van de WL geloof ik.
Eindelijk kunnen al die Belgische spelers de verkoop in die ik maanden geleden voor 200 had gekocht.
Het ligt wederom aan het spel natuurlijk. Jij deed niks fout, en enkel EA liet jou verliezen.Terranova schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:16:
[...]
Eindelijk een potje. Snel 2-0 voor, Reguilon gehaald. Tegenstander quit niet, prima. Krijg vervolgens alle hulp die hij kan krijgen van EA en scoort in de laatste minuut een 4x rebound 4-3 en begint te shushen. Even serieus EA moet echt stoppen met die ongelofelijke bullshit. Het is niets anders dat het Catchup mechanisme van Mario Kart. Slechte spelers moeten koste wat het kost toch nog een kans krijgen in een wedstrijd, want spelers die alles verliezen gaan geen geld uitgeven...
Ik zou dan lekker met een aluminium hoedje in een bunker gaan zitten als ik zo zou denken.
Nogmaals, zoals al zo vaak hier gezegd, door o.a. fifanoob en mij, als die zogenaamde catchup mechanic er in zou zitten, hoe kunnen er dan spelers zijn die letterlijk alles winnen?
EA heeft patenten op die catchup mechanic en jij beweert dat het er niet is? *snip* Maar door te zeggen dat er niets is slaat echt helemaal nergens op.Solotov schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 23:43:
[...]
Het ligt wederom aan het spel natuurlijk. Jij deed niks fout, en enkel EA liet jou verliezen.
Ik zou dan lekker met een aluminium hoedje in een bunker gaan zitten als ik zo zou denken.
Nogmaals, zoals al zo vaak hier gezegd, door o.a. fifanoob en mij, als die zogenaamde catchup mechanic er in zou zitten, hoe kunnen er dan spelers zijn die letterlijk alles winnen?
De spelers die letterlijk alles winnen zijn ook echt de beste van de beste spelers en zelfs die spelers klagen over die mechanic, alleen zijn ze goed genoeg om alsnog te winnen.
*snip*Catch-up betekend achterstand inhalen, niet van een achterstand naar een voorsprong gaan
Die hele mechanic is er voor gemaakt zodat elk potje "spannend" blijft waardoor spelers bij het spel gehouden worden. Als je alles met 10-0 zou winnen wordt het saai en stop je. Als je alle potjes echt ontzettend hard zou verliezen dan stop je ook. In beide gevallen kan EA dus geen geld meer verdienen aan die speler, of het nou aankoop van de volgende game is of FIFA punten.
Zo staat het ook in het patent beschreven, zelfde als dingen dat je bewust tegen spelers zal worden gematched met veel betere spelers, zodat als je verliest maar al te graag ook zulke spelers wil hebbe en dus geneigd ben om geld uit te geven.
Het is natuurlijk logisch dat EA speler wil blijven behouden en geld wil verdienen. Dat zal elke andere game ook wel doen. Maar EA doet het op zo'n opzichtige manier dat het niet meer dan normaal is dat er kritiek is.
Kritiek die terecht is en misschien een beetje pijnlijk is voor FIFA fans met oogkleppen op.
*snip* kritiek op FIFA ga je overal vinden, want het is nou eenmaal vaak genoeg terecht. *snip*
Wat minder op de man mag wel... hou het op de argumenten.
[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 14-05-2020 16:34 ]
Ik ben niet gekwetst, spreek prima engels en heb geen oogkleppen ook.*snip* houd het bij een TR
Niemand verplicht je Fifa te spelen. *snip*
[ Voor 79% gewijzigd door Geronimous op 14-05-2020 16:37 ]
Vandaag CR7 toegevoegd aan m'n team. Zijn gouden kaartje kost relatief weinig nu.
Wel alisson totssf op moeten offeren maar sar 89 blijft beter aanvoelen.. tog gek terwijl alisson kwa stats echt veel btr is
Benieuwd naar CR
https://www.futbin.com/20/squad/15588974
Wel alisson totssf op moeten offeren maar sar 89 blijft beter aanvoelen.. tog gek terwijl alisson kwa stats echt veel btr is
Benieuwd naar CR
Je zal ff aan hen moeten wennen, heb geen 1 speler mee gespeeld die te vergelijken is met hem.Augy schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 07:15:
Vandaag CR7 toegevoegd aan m'n team. Zijn gouden kaartje kost relatief weinig nu.
Benieuwd naar CR
Heb ook echt meerdere wedstrijden nodig gehad om hem onder controle te krijgen. Maar als dat lukt ramt hij in ze 16 er alles in
Adama tots beetje getest nu , vind hem een aparte kaart. Merk niks van zijn 99 pace en agilty. Hij voelt ingame totaal niet snel aan.
Ben benieuwd!
Blijf in fifa20 de keepers maar gek vinden.
Een 89 rated kaart die beter keept als een 97 🤣
Vd sar vangt tenminste ballen ipv ze weg te stompen
Dan denk toch dat ik zijn ‘made in China’ versie hebAugy schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 07:49:
Ben benieuwd!
Tot vandaag. Die 2e Flashback kaart van Militao heeft de game compleet stuk gemaakt. Iedereen kan in dit stadium van de game die SBC nu of binnen 2 weken wel voltooien.Traeces schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 07:41:
[...]
Je zal ff aan hen moeten wennen, heb geen 1 speler mee gespeeld die te vergelijken is met hem.
Heb ook echt meerdere wedstrijden nodig gehad om hem onder controle te krijgen. Maar als dat lukt ramt hij in ze 16 er alles in
Dit jaar zijn ze echt doorgeslagen met het aantal varianten van spelers en kaarten die je kunt halen. Daardoor maakt het helemaal niet meer uit of je R9 of CR7 in de spits hebt staan. Beide hebben wel een variant van een kaart die even goed is. Datzelfde geldt voor al die centerbacks die ze nu uitbrengen.
Ben nu al bang voor aankomende WL. Ik vermoed alleen maar Militao's en Maldini's tegen te gaan komen.
De laatste dagen is het echt waanzinnig wat uit de league upgrade sbc's komt gelopen bij mij.
Kreeg ik al auba uit zo'n pack en Richarlison en Alisson uit rewards, maken de La Liga SBC's het wel heel bont. Na Carvajal te hebben gekregen, loopt gisteravond Messi gewoon uit een pack....
Nu heb ik dus een luxe probleem. Ik speel al hele tijd in onderstaande formatie, maar zou graag messi willen proberen. Heb oa al totss frenkie hiervoor aangeschaft, maar ik zou het liefst niet Richarlison, Mbappe, Neymar en Kante opofferen. Maar ik heb al tijd zitten puzzelen, heeft iemand van jullie de gouden tip om een full chem squad te maken? Met essien icon zou dat wel lukken, maar ik maak liever gebruik van mijn betere spelers :-)
mijn huidig team en bank..:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2D8vP3xYW3evBdb6RknMhjAE.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p4Mkmmq3hIPZKRcG3KknVIT8.jpg?f=user_large)
Kreeg ik al auba uit zo'n pack en Richarlison en Alisson uit rewards, maken de La Liga SBC's het wel heel bont. Na Carvajal te hebben gekregen, loopt gisteravond Messi gewoon uit een pack....
Nu heb ik dus een luxe probleem. Ik speel al hele tijd in onderstaande formatie, maar zou graag messi willen proberen. Heb oa al totss frenkie hiervoor aangeschaft, maar ik zou het liefst niet Richarlison, Mbappe, Neymar en Kante opofferen. Maar ik heb al tijd zitten puzzelen, heeft iemand van jullie de gouden tip om een full chem squad te maken? Met essien icon zou dat wel lukken, maar ik maak liever gebruik van mijn betere spelers :-)
mijn huidig team en bank..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2D8vP3xYW3evBdb6RknMhjAE.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p4Mkmmq3hIPZKRcG3KknVIT8.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3yRo2Tw2grRfTgA30G6rrUqi.jpg?f=user_large)
[ Voor 30% gewijzigd door Morgush op 13-05-2020 09:03 ]
LIgt het aan mij of hebben ze de Pro League weer weggehaald? Ik kan em echt nergens vinden bij de SBC, wel de MEX league (companion app en web app).
Bij mij is het ook waanzinnig gelopen met de league upgrade SBCs de laatste tijd, met als topper 83 ehm, ben eigenlijk zijn naam alweer vergeten, maar het nummertje klopt helaas wel. Wel frustrerend om over al dat packluck te lezen hier, maar gun het jullie allemaal (maar mezelf eigenlijk ook wel
)
Bij mij is het ook waanzinnig gelopen met de league upgrade SBCs de laatste tijd, met als topper 83 ehm, ben eigenlijk zijn naam alweer vergeten, maar het nummertje klopt helaas wel. Wel frustrerend om over al dat packluck te lezen hier, maar gun het jullie allemaal (maar mezelf eigenlijk ook wel