We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als je het zo op een rijtje zet heb je wel gelijk. Alleen bij Fifa kan je nooit echt helemaal op de stats alleen afgaan, zeker bij keepers niet. Zo heb je altijd keepers die beter presteren dan je op basis van hun stats zou verwachten, denk aan Areola die in het begin van deze Fifa OP was. En in vorige versies had je goedkope low rated keepers als Fahrman en Butland die net zo goed als de topkeepers presteerden.sjakieman schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 20:42:
[...]
Ter Stegen NIF heeft (met basic chem):
Diving 98
Handling 95
Kicking 98
Reflexes 99
Speed 47
Positioning 98
De TOTS heeft 52 speed en de rest op 99. Dat scheelt dus echt niks! Een TOTS keeper is weggegooid geld. Ik blijf gewoon met Neuer NIF spelen of ik moet een gratis keeper packen die in mijn team past.
Zo heb je ook het omgekeerde. Ik heb in m'n fitness team mijn player picks Alisson en Soyuncu uitgeprobeerd. Alhoewel Alisson maxed out stats met 70 speed heeft, is hij echt een waardeloze keeper in vergelijking met de 89 van der Sar die ik gewend ben. Schoten recht op hem af laat Alisson gewoon door, relatief makkelijke schoten die hij wegbokst voor de voeten van de tegenstander ipv klemvast heeft. Alleen als high rated SBC fodder voegt hij wat toe.
De reden dat ik huiverig ben voor de TOTS Ter Stegen is vanwege TOTY De Gea van een aantal Fifa's geleden. Ondanks dat toen ook de NIF van De Gea met basic chem dicht tegen max stats aanzat, presteerde zijn TOTY opvallend veel beter, daar kreeg je echt geen bal langs.
YouTube: Jan verspreekt zich weer eens: 'Lampaard' | VERONICA INSIDETraeces schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 22:31:
Prime icon pack : Lampard....... ZUCHT
Ik ben gold rare la liga players aan het inslaan voor dinsdag.
[ Voor 10% gewijzigd door Joosie200 op 08-05-2020 22:52 ]
Ja die kut lampard kon ik verwachten na de Bruyne totsJoosie200 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 22:51:
[...]
YouTube: Jan verspreekt zich weer eens: 'Lampaard' | VERONICA INSIDE
Ik ben gold rare la liga players aan het inslaan voor dinsdag.
Edit even snel een wl pot gespeeld :
20 min rq doelpunt kdb en assist
[ Voor 7% gewijzigd door Traeces op 08-05-2020 23:10 ]
Zal geen zak uitmaken ter stegen is OP door blijkbaar zijn animatie in game, die zal niet veranderen.mar101 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 22:33:
[...]
Als je het zo op een rijtje zet heb je wel gelijk. Alleen bij Fifa kan je nooit echt helemaal op de stats alleen afgaan, zeker bij keepers niet. Zo heb je altijd keepers die beter presteren dan je op basis van hun stats zou verwachten, denk aan Areola die in het begin van deze Fifa OP was. En in vorige versies had je goedkope low rated keepers als Fahrman en Butland die net zo goed als de topkeepers presteerden.
Zo heb je ook het omgekeerde. Ik heb in m'n fitness team mijn player picks Alisson en Soyuncu uitgeprobeerd. Alhoewel Alisson maxed out stats met 70 speed heeft, is hij echt een waardeloze keeper in vergelijking met de 89 van der Sar die ik gewend ben. Schoten recht op hem af laat Alisson gewoon door, relatief makkelijke schoten die hij wegbokst voor de voeten van de tegenstander ipv klemvast heeft. Alleen als high rated SBC fodder voegt hij wat toe.
De reden dat ik huiverig ben voor de TOTS Ter Stegen is vanwege TOTY De Gea van een aantal Fifa's geleden. Ondanks dat toen ook de NIF van De Gea met basic chem dicht tegen max stats aanzat, presteerde zijn TOTY opvallend veel beter, daar kreeg je echt geen bal langs.
In divisie 10 zeker. Het is echt te triest voor woorden dat er tegenwoordig nog mensen zijn die denken dat EA totaal geen manipulatie in het spel heeft zitten.shabalala schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 20:39:
[...]
je kan gewoon niet afmaken. bij 28 schoten heb ik sowieso wel 8 goals ofzo
Denk je nou daadwerkelijk dat zulk soort spelers (ik had eerst moments Socrates voordat ik TOTS Benzema uit een untradable pack kreeg) niet kunnen voetballen? Het is echt te gek voor woorden dat je soms 8 keer de paal raakt alvorens je eindelijk een goal kan maken.
:strip_exif()/f/image/PHcok42Iqng6FIkE3AbkhxkR.jpg?f=fotoalbum_large)
P.s. afgezien van mijn fullbacks is alles untradable. Heb daarnaast nog 3 miljoen om te besteden. Misschien dat je daar nog wat over te janken hebt
[ Voor 6% gewijzigd door N2LSWw op 09-05-2020 07:22 ]
Gruwelijk team! Maar dat is ook tegelijk het probleem denk ik. EA gaat je desondanks je team echt niet alles laten winnen.N2LSWw schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 07:21:
[...]
In divisie 10 zeker. Het is echt te triest voor woorden dat er tegenwoordig nog mensen zijn die denken dat EA totaal geen manipulatie in het spel heeft zitten.
Denk je nou daadwerkelijk dat zulk soort spelers (ik had eerst moments Socrates voordat ik TOTS Benzema uit een untradable pack kreeg) niet kunnen voetballen? Het is echt te gek voor woorden dat je soms 8 keer de paal raakt alvorens je eindelijk een goal kan maken.
[Afbeelding]
P.s. afgezien van mijn fullbacks is alles untradable. Heb daarnaast nog 3 miljoen om te besteden. Misschien dat je daar nog wat over te janken hebt
je loopt elke keer te klagen en dan zeg je dat ik loop te janken? volgens mij kan je beter stoppen met fifa.N2LSWw schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 07:21:
[...]
In divisie 10 zeker. Het is echt te triest voor woorden dat er tegenwoordig nog mensen zijn die denken dat EA totaal geen manipulatie in het spel heeft zitten.
[Afbeelding]

Weet je wat grappig is aan deze "ik mag niet winnen van EA" verhalen? Dat ze meestal komen van spelers die al niet zo vaak winnen. Dit zijn dus ook de spelers die juist voordeel zouden moeten hebben van het feit dat EA de slechte spelers vaker laat winnen. Volgens jullie theorie zouden juist de spelers die wel in divisie 1-3 zitten en elite halen in de WL er veel last van moeten hebben. En die hoor je wel over de slechte connectie soms maar niet over dit soort onzin verhalen.N2LSWw schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 07:21:
[...]
[Afbeelding]
Maar als je gelooft dat dit erin zit een je haalt niet minstens elke week goud 1 dan kan je beter heel stil hierover zijn want dat betekend dat je elke week een hoop free wins van EA cadeau krijgt.
Ik verlies net 2x achter elkaar. 1e pot: tegenstander kan constant met volledige pressure spelen inclusief spelers als normale Messi met 0 stamina. 2e pot: normale St.Maximin kan mijn FB Boateng en Prime Cannavaro meerdere malen super makkelijk van de bal afzetten.Traeces schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 09:18:
Wens iedereen vandaag weer veel plezier in de wl. 2 potten gespeeld vandaag waarbij ik er 1 had met 80% bal bezitpark de bus is weer uit de kast getrokken
Ik leg het weer eventjes weg.
Maar Sjakieman, die laatste 3 potjes die ik had en allemaal moest winnen voor G3 die heb ik ook gewoon top gespeeldsjakieman schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:11:
[...]
Maar als je gelooft dat dit erin zit een je haalt niet minstens elke week goud 1 dan kan je beter heel stil hierover zijn want dat betekend dat je elke week een hoop free wins van EA cadeau krijgt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik denk dat het verschil tussen goud 3 en goud 1 de grind totaal niet waard is ook eerlijk gezegd. Als je Elite kan halen, dan is dat het wel waard door dat 3 TOTS-speler pakket. Inderdaad lekker genieten van het zonnige weekend! Ik vermoed dat het in het land van Warzone ook prettig vertoeven isJoosie200 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:39:
Vergeet niet te genieten van een zonnig weekend. Maandag is het weer foetsieGisterenavond geen WL gedaan, vandaag evenmin. Ik ga morgen vanaf de middag eraan beginnen. Ik weet toch uit ervaring dat ik op zilver 1, max goud 3 ga eindigen.
Ik sla de WL deze week over, ik kan simpelweg niet >2/3 potjes achter elkaar te spelen zonder een korte pauze nodig te hebben waardoor het sowieso nog meer tijd kost.Fraaank schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:43:
[...]
Ik denk dat het verschil tussen goud 3 en goud 1 de grind totaal niet waard is ook eerlijk gezegd. Als je Elite kan halen, dan is dat het wel waard door dat 3 TOTS-speler pakket. Inderdaad lekker genieten van het zonnige weekend! Ik vermoed dat het in het land van Warzone ook prettig vertoeven is
Met de lange weekenden afgelopen weken was het wel een leuke aanvulling. Daarmaast, rewards zijn leuk maar om nou elke donderdag je team over de kop gooien heeft natuurlijk ook geen zin.
Ik denk dat ik BL en Ultimate waarschijnlijk nog ff meepak en daarna zien we wel of EA een poging gaat doen om de game in leven te houden. Ben wel benieuwd wat er gebeurt als TOTSSF dadelijk afgelopen is en bepaalde competities dan misschien toch het seizoen gaan afmaken.
edit: Die Cazorla/Saul zijn echt te goedkoop.
Ik zag Runthefutmarket packs openen voor een exact top 100 speler (geëindigd op plek 100) kreeg uit zijn picks prima keuzes. Maar dan zijn tradeable pack. Gewoon 11 EPL TOTSSF spelers. Kon ie gewoon een heel team van samenstellen en ze waren tradeable. Ja, dan is het nice als je zo voor 2 mil een elftal samenstelt en als beloning voor je resultaat 7/8 miljoen bij kunt schrijven.Fraaank schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:43:
[...]
Ik denk dat het verschil tussen goud 3 en goud 1 de grind totaal niet waard is ook eerlijk gezegd. Als je Elite kan halen, dan is dat het wel waard door dat 3 TOTS-speler pakket. Inderdaad lekker genieten van het zonnige weekend! Ik vermoed dat het in het land van Warzone ook prettig vertoeven is
En dan zegt ie dat zilver 1 rigged is want in verhouding dikke pulls. Nou niet in mijn ervaring maar dat is slechts n=3 dus tja. Met packs is het net als de loterij: je moet de mazzel hebben iets leuks te krijgen. Dat had ik in januari en sindsdien niet meer. Zal wss ook niet meer komen met TOTS nu gaande.
CoD warzone is dat toch? Zeg maar de concurrent voor Fortnite niet? Enjoy, geen idee of het in shooters nu ook gebruikelijk is om te draaien op packs voor dikke wapens en uitrusting en boosts?
😂😂😂😂😂😂😂N2LSWw schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 07:21:
[...]
[Afbeelding]
😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴
Zo’n team hebben en dan nog steeds zo denken. Haha, zeuren op ea terwijl je ze beloond met het kopen van fifa punten goed bezig jongen 😆
Prima toch, dat zijn ook het type rewards die ik vind die bij top 100 horen.Joosie200 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:52:
[...]
Ik zag Runthefutmarket packs openen voor een exact top 100 speler (geëindigd op plek 100) kreeg uit zijn picks prima keuzes. Maar dan zijn tradeable pack. Gewoon 11 EPL TOTSSF spelers. Kon ie gewoon een heel team van samenstellen en ze waren tradeable. Ja, dan is het nice als je zo voor 2 mil een elftal samenstelt en als beloning voor je resultaat 7/8 miljoen bij kunt schrijven.
Maar voor die spelers zijn de rewards nu behoorlijk inflated doordat het PL TOTSSF is, een reguliere TOTW garantied pack van voor TOTS is toch echt wel ff iets minder.
Ja vind het zelf ook niet een beetje raar dan?SterqVerhael schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:18:
[...]
Prima.
Excuses aan mijn tegenstander en succes met de rest van het toernooi.
Ik kom misschien over als een botte lul. Maar anders zit er geen tempo in het toernooi. Volgens mij was het streven om 15 mei de finale gespeeld te hebben.. Dat is binnen een week al.
En wedstrijd uitstellen vanwege luxe problemen... Had je het zelf maar beter in moeten plannen lijkt mij.
Was jij niet weg?fifanoob schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 11:11:
[...]
😂😂😂😂😂😂😂
😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴
Zo’n team hebben en dan nog steeds zo denken. Haha, zeuren op ea terwijl je ze beloond met het kopen van fifa punten goed bezig jongen 😆
Zijn beide battle royal-games inderdaad. Denk niet helemaal concurrenten. In CoD draait het niet om packs openen. Er is een battlepass waarbij je wat skins kunt unlocken etc. Geen boosts van de guns zelf.Joosie200 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:52:
[...]
CoD warzone is dat toch? Zeg maar de concurrent voor Fortnite niet? Enjoy, geen idee of het in shooters nu ook gebruikelijk is om te draaien op packs voor dikke wapens en uitrusting en boosts?
Overigens had ik dit nog als pack van de week, een dubbele!!
/f/image/tKAaKLM13jdZaidCt1ZEWBRC.png?f=fotoalbum_large)
Very easyFraaank schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 12:50:
[...]
Overigens had ik dit nog als pack van de week, een dubbele!!
[Afbeelding]
Vind drinkwater ook een mooie naam.
Heb m'n overige bronzen spelers in die Bronze Upgrade gegooid toen je er nog 3 spelers voor kreeg en dat heeft mij flink geld opgeleverd. De spelers zijn natuurlijk wel untradeable maar ik hoef ze niet meer te kopen voor League SBC's of ik kan ze omruilen met degene die al ingevuld stonden.[b]Bint in "[Multi] FIFA 20 Ultimate Team"Verder heb ik afgelopen 2 weken 800 bronze packs geopend, in SBC's gestopt, silver upgrade packs en gold upgrade packs gemaakt. Met als resultaat: Premier league SBC, la liga, erdedivisie, bundesliga allemaal bijna gratis gedaan. Meerdere keren de conmebol SBC's bijna gratis gedaan. de overige (ligue1 etc) ben ik nog niet aan begonnen Hier komt weer veel fodder uit, ik weet alleen nog niet of ik daar Ramos voor ga halen, of dat ik wacht op een nieuwe geweldige SBC.
Volgend jaar ga ik zéker veel eerder aan de BPM en league SBC's beginnen, want al gaat het langzaam, het levert veel op
Heb in zo'n 50 upgrade packs (11 bronzen = 3 zilveren): CB van Norwich (á 13K), 3 spelers van RCD Mallorca (totaal 24K), 2 spelers Brescia (13K), 4 spelers Paderborn (totaal 34K) (2 spelers Sheffield Utd (totaal 19K) en daarnaast nog veel enkele spelers die ook wel weer goed waren voor flink geld zoals Balmont van Dijon voor 3.5K.
Had gister 145K met BPM-Methode binnengeharkt.
nice. net ook gedaan. 1 speler was 5300 waard. als je er 100 opent. wat is je winst dan ongeveer gemiddeld?
Het is natuurlijk lastig exact te zeggen want je kan ook weleens 10 bronzen packs met kut met peren hebben. Maar ik heb denk op 100 packs (40K) wel zo'n 120K gemaakt, 80K winst dus. Doe het voornamelijk op de Webapp, bij het openen van de pack even snel overschakelen naar ander tabblad en terug want dan slaat 'ie de animatie over.shabalala schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 17:46:
[...]
nice. net ook gedaan. 1 speler was 5300 waard. als je er 100 opent. wat is je winst dan ongeveer gemiddeld?
Vooral als je veel League SBC's doet is het erg leuk.
Ik kan moments Ramos gratis halen (heb nu bustes), zal ik het doen, met het risico dat ik hem pick komende donderdag? Dan zijn er wel flink veel spelers naar de knoppen. Hen dan wel een defense van ruguilon, Maldini, nif van dijk en ramos (en tots alisson er achter )
Memories of yesterday, will grow, but never die
Dan wacht je toch tot donderdag? Net zo makkelijk?Bint schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 18:14:
Hmmm,
Ik kan moments Ramos gratis halen (heb nu bustes), zal ik het doen, met het risico dat ik hem pick komende donderdag? Dan zijn er wel flink veel spelers naar de knoppen. Hen dan wel een defense van ruguilon, Maldini, nif van dijk en ramos (en tots alisson er achter )
Morgen weer lekker 25 potten spelen
Ik verwacht ook niet dat ik door mijn team alles win. Maar mag wel verwachten dat als je goede spelers hebt ze ook zo goed spelen als de stats doen suggereren. Als ik keer op keer tegen de paal schiet na de 80e minuut met Benzema en dan in extra tijd verlies door een rare maar oh zo typische tegen goal dan vind ik dat gewoon triest. Helemaal als het dan zo'n toxic persoon blijkt te zijn die mij achteraf een bericht stuurt dat ik degene ben die shit zou zijn. Volgens mij is het in het echt ook moeilijker om de paal te raken dan gewoon even een balletje er in prikken.MadMoody schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 08:07:
[...]
Gruwelijk team! Maar dat is ook tegelijk het probleem denk ik. EA gaat je desondanks je team echt niet alles laten winnen.
Dat doe je toch ook.shabalala schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 09:13:
[...]
je loopt elke keer te klagen en dan zeg je dat ik loop te janken? volgens mij kan je beter stoppen met fifa.
Nee hoor, ik heb niks te klagen over fifa. krijg soms ook wel klote goals tegen maar die maak ik soms zelf ook.Dat doe je toch ook.
Enige wat wel irritant is dat mensen via de achterlijn steeds spelen.
Maar server problemen of dat het aan EA ligt, daar heb ik geen last van
@fifamaffia
ik speel nu met zilveren spelers ik ren iedereen eruit. Ook doen is handig hoorMarkvd1984 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 21:03:
Allen vanavond niet gaan spelen, is echt waardeloos, nu 3 potjes waar ik tegen iemand met simpele Spaanse links en rechts back speel die mijn overmars en traore 99 snelheid eruit lopen met 100 fitnis mijn spelers, blijft een raadsel hoe en waarom ea dit soort dingen doet, of wees eerlijk of iedereen even snel dan haal ik een speler van 6k ipv 250k
@fifamaffia
Mijn 95 Vardy werd er het laatste potje constant eruitgelopen door Pepe (die portugese slager).fifanoob schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 21:22:
[...]
ik speel nu met zilveren spelers ik ren iedereen eruit. Ook doen is handig hoor
In Squadbattles overigens, dus dat mag geen verassing zijn,
Snap dat het sarcastisch is, maar het is eigenlijk te gek voor woorden dat het kan, waarom moet je dan een speler met 99 snelheid halen snap het echt nietfifanoob schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 21:22:
[...]
ik speel nu met zilveren spelers ik ren iedereen eruit. Ook doen is handig hoor
99 pace is niet eens genoeg hoor. Mijn TOTS Adama wordt er nog steeds door Pique uitgerend.Markvd1984 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:26:
[...]
Snap dat het sarcastisch is, maar het is eigenlijk te gek voor woorden dat het kan, waarom moet je dan een speler met 99 snelheid halen snap het echt niet
Ja die heb ik dus ook,Fraaank schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:51:
[...]
99 pace is niet eens genoeg hoor. Mijn TOTS Adama wordt er nog steeds door Pique uitgerend.
Is er ook maar iets behalve niet full fitheid dat je kan doen of iets anders dat invloed heeft dat ze niet sneller zijn
- de bal aan de tegenstander geven (een speler met de bal is veel langzamer dan een speler zonder bal)Markvd1984 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:59:
[...]
Ja die heb ik dus ook,
Is er ook maar iets behalve niet full fitheid dat je kan doen of iets anders dat invloed heeft dat ze niet sneller zijn
- sprintknop indrukken (en helemaal indrukken als je die optie gekozen hebt bij je instellingen)
- de rest van de wedstrijd de sprintknop niet indrukken (zodat je spelers niet moe worden)
- geen pressing spelen (zodat je spelers niet moe worden)
- zorgen dat je al op snelheid bent terwijl de tegenstander nog aan het draaien is
- rechte lijn naar de bal lopen
Maar goed, je kan dit alleen vergelijken als een sprintduel was in de 1e minuut van de wedstrijd waarin beide spelers de bal niet hebben en tegelijkertijd gestart zijn met rennen en dan ook nog eens in dezelfde lijn naar de bal. Kan me niet voorstellen dat deze situatie vaak voor zal komen. In elke andere situatie zijn er zoveel verschillende opties waardoor een normaal gesproken langzamere speler sneller kan zijn.
Is ook vreselijk irritant, en ik stoor mij daar ook aan. Heb weleens een wedstrijd met 1-0 verloren terwijl er in de statistieken stond dat mijn tegenstander 0 schoten op doel had (en ik had ook niet in eigen doel gescoord). Tja, Fifa blijft Fifa. Maar het gedrag van sommigen is inderdaad irritant. Ik heb mijn berichten uitgeschakeld op de Playstation.N2LSWw schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 18:47:
[...]
Ik verwacht ook niet dat ik door mijn team alles win. Maar mag wel verwachten dat als je goede spelers hebt ze ook zo goed spelen als de stats doen suggereren. Als ik keer op keer tegen de paal schiet na de 80e minuut met Benzema en dan in extra tijd verlies door een rare maar oh zo typische tegen goal dan vind ik dat gewoon triest. Helemaal als het dan zo'n toxic persoon blijkt te zijn die mij achteraf een bericht stuurt dat ik degene ben die shit zou zijn. Volgens mij is het in het echt ook moeilijker om de paal te raken dan gewoon even een balletje er in prikken.
[...]
Hoeft niet. Ik speel nu met allemaal bronzen spelers. Ik ren ronaldo er nog uit. Het lijkt wel of ea het schuifje naar mij toe heeft geschoven!! Win wel steeds zo, ideaal hoor!Markvd1984 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:26:
[...]
Snap dat het sarcastisch is, maar het is eigenlijk te gek voor woorden dat het kan, waarom moet je dan een speler met 99 snelheid halen snap het echt niet
Nee nee! Ik heb piqué tegenwoordig in de verdediging gezet. Man is zoo snel! Rent 99 pace spelers er zo uit!!sjakieman schreef op zondag 10 mei 2020 @ 01:26:
[...]
- de bal aan de tegenstander geven (een speler met de bal is veel langzamer dan een speler zonder bal)
- sprintknop indrukken (en helemaal indrukken als je die optie gekozen hebt bij je instellingen)
- de rest van de wedstrijd de sprintknop niet indrukken (zodat je spelers niet moe worden)
- geen pressing spelen (zodat je spelers niet moe worden)
- zorgen dat je al op snelheid bent terwijl de tegenstander nog aan het draaien is
- rechte lijn naar de bal lopen
Maar goed, je kan dit alleen vergelijken als een sprintduel was in de 1e minuut van de wedstrijd waarin beide spelers de bal niet hebben en tegelijkertijd gestart zijn met rennen en dan ook nog eens in dezelfde lijn naar de bal. Kan me niet voorstellen dat deze situatie vaak voor zal komen. In elke andere situatie zijn er zoveel verschillende opties waardoor een normaal gesproken langzamere speler sneller kan zijn.
Ik zou er niet eens op reageren. Als ze dat echt denken dat die sneller is dan nemen ze toch die spelers?
Heb ik ook gedaan!! Heb nu bronzen spelers de slechtsten die er zijn. En win nu van iedereen. Denk dat ea het bepaalt!!!
Off topic: ik kan niet meer in Futbin inloggen op mijn pc (wel op mijn telefoon). Meer mensen last van?
Edit: kom er net achter dat dat waarschijnlijk aan Google Chrome ligt. Met Microsoft Edge kom ik er wel in...
[ Voor 19% gewijzigd door Moody2204 op 10-05-2020 09:04 ]
Je liep over mij te klagen van de week dat ik aan het zeuren was. Je bent nu al een paar keer aardig aan het trollen. Stoor me er niet aan, maar je hebt kans dat mensen je gaan rapporteren...fifanoob schreef op zondag 10 mei 2020 @ 08:30:
[...]
Hoeft niet. Ik speel nu met allemaal bronzen spelers. Ik ren ronaldo er nog uit. Het lijkt wel of ea het schuifje naar mij toe heeft geschoven!! Win wel steeds zo, ideaal hoor!
Net een prachtig bronzen (400 coins) pack: Belgische linksback van Norwich die extinct was (10K), keeper Sheffield (4,8K) en nog een CV van Paderborn (7,8K)..
Hoezo trollen? Dus als iemand anders zegt dat hij voorbij gelopen wordt door pique is het normaal. Maar als ik zeg dat ik andere mensen eruit loop met pique is het trollen?Fraaank schreef op zondag 10 mei 2020 @ 10:36:
[...]
Je liep over mij te klagen van de week dat ik aan het zeuren was. Je bent nu al een paar keer aardig aan het trollen. Stoor me er niet aan, maar je hebt kans dat mensen je gaan rapporteren...
Leg uit?
/f/image/Q3XCXAkWnbwfawPn8w5CJvAQ.png?f=fotoalbum_large)
https://www.futbin.com//20/squad/15807385
Daarbij moeten de volgende spelers nog gekocht worden:
- Benzema TOTS (ipv Suarez 91)
- Diego Carlos TOTS (ipv Militao 86)
- Ter Steegen TOTS (ipv Ter Steegen 90)
De Rodrigo SBC wil ik ergens daarna doen, ga hier denk ik nog 100-150k voor nodg hebben, de rest heb ik wel in mijn club. Rodrigo komt ipv Cavani die ik er nu nog in heb staan om Neymar blij te maken (qua chemistry).
En dan is mijn budget wel volledig op
Militao verkopen en Kondogbia houden is met name vanwege het feit dat Militao bij verkoop flink meer waard is.
Op de bank blijven Suarez 91 en Toko Ekambi 86 nog zitten, geen echt sterren, maar meer heb ik gewoon niet over
Uiteindelijk zal ik dan iedereen op 10 chem hebben met alleen Neymar op 7 chem. In game gaat de boel wat omgegooit worden voor 4231 / 4132 / 442 / ...
Iemand nog een ander briljant idee wat ik over het hoofd gezien heb?
Voor 4231/442, kijk ook eens naar Cazorla/Odegaard aangezien dat spelers zijn die meerdere posities kunnen oppakken en daardoor wat flexibiliteit toevoegen (Benz/Rodrigo zijn puur spits).bebopper schreef op zondag 10 mei 2020 @ 13:01:
Geen super packluck gehad met mijn opgespaarde packs (48 stuks), maar mag ook niet klagen met Toni Kroos TOTS, Ben dus maar eens aan het puzzelen geslagen met mijn budget van 1,7 mijoen + ~320k van verkoop Miltao 86. Kom tot nog toe op ondersstaand uit
[Afbeelding]
https://www.futbin.com//20/squad/15807385
Daarbij moeten de volgende spelers nog gekocht worden:Wil deze ergens op dinsdag of woensdag proberen op te pikken, lijkt erop dat de prijzen dan het laagst zijn voor de TOTS van dat moment.
- Benzema TOTS (ipv Suarez 91)
- Diego Carlos TOTS (ipv Militao 86)
- Ter Steegen TOTS (ipv Ter Steegen 90)
De Rodrigo SBC wil ik ergens daarna doen, ga hier denk ik nog 100-150k voor nodg hebben, de rest heb ik wel in mijn club. Rodrigo komt ipv Cavani die ik er nu nog in heb staan om Neymar blij te maken (qua chemistry).
En dan is mijn budget wel volledig op![]()
Militao verkopen en Kondogbia houden is met name vanwege het feit dat Militao bij verkoop flink meer waard is.
Op de bank blijven Suarez 91 en Toko Ekambi 86 nog zitten, geen echt sterren, maar meer heb ik gewoon niet over![]()
Uiteindelijk zal ik dan iedereen op 10 chem hebben met alleen Neymar op 7 chem. In game gaat de boel wat omgegooit worden voor 4231 / 4132 / 442 / ...
Iemand nog een ander briljant idee wat ik over het hoofd gezien heb?
Ik speel geen La Liga, maar Saul lijkt me een koopje. Diego Carlos heb ik zelf ook gehaald en is de prijs tot nu toe helemaal waard
Inderdaad, Vooral Cazorla met een 5*WF is erg interessant, komt zelfs enigszins in de buurt van Benzema met een hunter erop, kan meer dan prima ook in de spits.Bossie schreef op zondag 10 mei 2020 @ 13:15:
[...]
Voor 4231/442, kijk ook eens naar Cazorla/Odegaard aangezien dat spelers zijn die meerdere posities kunnen oppakken en daardoor wat flexibiliteit toevoegen (Benz/Rodrigo zijn puur spits).
Ik speel geen La Liga, maar Saul lijkt me een koopje. Diego Carlos heb ik zelf ook gehaald en is de prijs tot nu toe helemaal waard
Saul zou ik voor rond de 100k moeten kunnen redden (als ik Rodrigo niet doe).
Ook Ansu Fati ziet er leuk uit, misschien als vervanger van Neymar zelfs (wel 4*WF ipv 5*, maar verder qua stats vergelijkbaar, zou iets steviger op zijn benen moeten staan zelfs
Als ik ik Valverde verkoop voor ~340k dan zou dat allemaal ook wel moeten passen en kom ik uit op ondertaand, iets meer gebalanceerd.
/f/image/o7yCkl4ix5XLHFWt42dks8Mq.png?f=fotoalbum_large)
https://www.futbin.com//20/squad/15810176
Misschien dat Rodrigo er over een tijdje nog bijkomt als supersub (als ik weer wat gespaard heb).
De verwachting is dat er nog een Valverde SBC komt aangezien hij een overduidelijke kandidaat was voor TOTSSF. Daarnaast is Pedro er ook nog als lvl30 reward, hoewel ik aanneem dat Messi blijftbebopper schreef op zondag 10 mei 2020 @ 14:22:
[...]
Inderdaad, Vooral Cazorla met een 5*WF is erg interessant, komt zelfs enigszins in de buurt van Benzema met een hunter erop, kan meer dan prima ook in de spits.
Ook Ansu Fati ziet er leuk uit, misschien als vervanger van Neymar zelfs (wel 4*WF ipv 5*, maar verder qua stats vergelijkbaar, zou iets steviger op zijn benen moeten staan zelfs).
Als ik ik Valverde verkoop voor ~340k dan zou dat allemaal ook wel moeten passen en kom ik uit op ondertaand, iets meer gebalanceerd.
[Afbeelding]
Misschien dat Rodrigo er over een tijdje nog bijkomt als supersub (als ik weer wat gespaard heb).
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 10-05-2020 14:49 ]
https://www.futbin.com/20/squad/15814530 alleen TTA staat op 7 chem maar dat boeit me niet. Nu haast een half miljoen munten over dus ga Makelele upgraden naar zijn PIM versie en SS Mertens weer terug kopen.
Die Makelele zie ik eigenlijk nooit maar wat een Bully is dat ingame, zo sterk in duels en nog eens wendbaar en goede passing. Als iemand een soort van Kante in icon vorm zoek Makelele is je man
Laudrup was me missing link , die blijft gewoon als 10 spelen. Gelijk 3 RQ achter elkaar omdat ik nu dus wel kansen creëer en scoor. TTA is ook een geweldige RB nog betere versie van Hateboer
Goed bezig gozerbebopper schreef op zondag 10 mei 2020 @ 14:22:
[...]
Inderdaad, Vooral Cazorla met een 5*WF is erg interessant, komt zelfs enigszins in de buurt van Benzema met een hunter erop, kan meer dan prima ook in de spits.
Ook Ansu Fati ziet er leuk uit, misschien als vervanger van Neymar zelfs (wel 4*WF ipv 5*, maar verder qua stats vergelijkbaar, zou iets steviger op zijn benen moeten staan zelfs).
[Afbeelding]
[ Voor 36% gewijzigd door Traeces op 10-05-2020 16:58 ]
Waarom geen 442 (KDB op CM/ST met false 9) of 4231 (KDB op CCAM)? Dat is toch een speler je juist op de bepalende posities wilt hebben ?
Zou ook kunnen maar vind Laudrup ook een heerlijke speler vind zonde om hem niet te gebruiken. + gebruik nu de Bruyne als spel verdeler en dat werkt ook geweldig. Daarbij komt hij continu rand 16 en als je dan uithaalt is 100% een doelpunt met hemBossie schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:07:
@Traeces Speel je 4231 wide?
Waarom geen 442 (KDB op CM/ST met false 9) of 4231 (KDB op CCAM)? Dat is toch een speler je juist op de bepalende posities wilt hebben ?
Loopt ook niet 100% merk het altijd aan cr7. Die reageert dan ff net iets trager als andere spelers. Niet direct schieten etc. Maar het is wel goed speelbaar en kan veel ergerFrantz schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:47:
Ga momenteel 14-2. Klinkt vreemd, maar heb niet het gevoel dat ik supergoed speel. Misschien dat het niveau in de WL wat lager is dit weekend. Zojuist van 1 speler gewonnen die vorige week minimaal Elite 3 had gehaald aangezien hij 3 BPL playerpicks had.
Merk dat ik mijn tactics en formaties mijn speelstijl goed bevallen. Kwam uit tegen eentje met vier/vijf red player picks, verder TOTSSF EPL spelers waar ik uiteindelijk van verloor. Maar het liep helemaal niet zo slecht. Ik had bij 3-2 wss beter defensief kunnen gaan spelen maar dat ligt niet in mijn aard. Knal er liever een extra doelpunt in voor de zekerheid in de wetenschap dat het zo gelijk staat.
Jezus vent geef nou gewoon eens toe dat je gewoon weg niet zo goed ben. Al die excuses iedere keer ongelofelijk.Fraaank schreef op zondag 10 mei 2020 @ 20:01:
Goud 3 is binnen. Wilde voor Goud 2 nog gaan. Helaas is dat het moment (en ik weet dat het aan mezelf ligt) dat gouden Gortetzka en gouden Dembele en gouden Frenkie de Jong m'n complete middelveld van de bal af kunnen zetten (TOTS Henderson en TOTS Ndidi) door alleen te blazen. Ook schiet Vardy het hele weekend alle ballen er prima in (en ook op de paal, maar dat is de game nou eenmaal, dat is het spektakel...) totdat ie tegen gouden Neto en gouden Pickford komt. Blijkbaar zijn dat toch TOTS-keepers!
Ik zal volgende week even m'n gameplay opnemen voor je, goed?Traeces schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:16:
[...]
Jezus vent geef nou gewoon eens toe dat je gewoon weg niet zo goed ben. Al die excuses iedere keer ongelofelijk.
Ik vind het goed . Je moet soms gewoon accepteren dat er beter spelers zijn die reageren en handelen sneller. Ik word net ook finaal kapot gemaakt door een volledig goud team. Die speler wist gewoon hoe hij moest spelen.Fraaank schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:27:
[...]
Ik zal volgende week even m'n gameplay opnemen voor je, goed?
Vond de gameplay opzich wel prima. Paar kleine momentjes gehad dat het even wat minder leek, maar denk dat 95% van de tijd het prima was.Traeces schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:58:
Loopt ook niet 100% merk het altijd aan cr7. Die reageert dan ff net iets trager als andere spelers. Niet direct schieten etc. Maar het is wel goed speelbaar en kan veel erger
Goud 2 binnengesleept met 17-4. Wilde stoppen maar door de goede score wilde ik nog wel naar Goud 1. Kwam tegen een tegenstander die er nog wel zin in had. Dus dat werd niks. Uiteindelijk dus 17-5 geëindigd. Meer dan tevreden. Nu hopen op een paar leuke Player Picks.
Ik heb dit weekend ook regelmatig verloren van mindere teams en dat is inderdaad helemaal niet erg, dat ben ik compleet met je eens. Maar 3x een perfecte tackle met FB Boateng op Ben Kledder en die bal blijft toch aan z'n voet plakken. Net als met gouden Dembele. Ik weet dat die man kapot is in deze game, maar soms frustreert datTraeces schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:33:
[...]
Ik vind het goed . Je moet soms gewoon accepteren dat er beter spelers zijn die reageren en handelen sneller. Ik word net ook finaal kapot gemaakt door een volledig goud team. Die speler wist gewoon hoe hij moest spelen.
Verbinding was niks mis mee inddFrantz schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:50:
[...]
Vond de gameplay opzich wel prima. Paar kleine momentjes gehad dat het even wat minder leek, maar denk dat 95% van de tijd het prima was.
Goud 2 binnengesleept met 17-4. Wilde stoppen maar door de goede score wilde ik nog wel naar Goud 1. Kwam tegen een tegenstander die er nog wel zin in had. Dus dat werd niks. Uiteindelijk dus 17-5 geëindigd. Meer dan tevreden. Nu hopen op een paar leuke Player Picks.
Goud 3 geworden op 1 win na. Te lang door lopen klote met dat instabiele middenveld.
Daarbij is 25 potten binnen zo’n 9 uur niet te doen. Had er eigenlijk bij pot 15 al geen zin meer in. Had ook niet het geduld vandaag, dus boeid me eigenlijk ook niet
Volgende week speel ik denk ik niet , nog minder tijd dan deze week. Week erna ga ik er echt voor zitten
Daarom je weer dat het enorme glitch kaarten zijn , waarom je druk er om maken. Had het gister ook ram Yedder 3x van de bal en weer is hij terug en scoort. Naja het is niet anders.Fraaank schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:55:
[...]
Ik heb dit weekend ook regelmatig verloren van mindere teams en dat is inderdaad helemaal niet erg, dat ben ik compleet met je eens. Maar 3x een perfecte tackle met FB Boateng op Ben Kledder en die bal blijft toch aan z'n voet plakken. Net als met gouden Dembele. Ik weet dat die man kapot is in deze game, maar soms frustreert dat. Zal het volgende keer wat genuanceerder brengen.
Als het andersom is klaag je ook niet.
Ben nu wel blij met mijn team, totssf Aguero is echt een top kaart. Geld dubbel en dwars waard 👏🏽
[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 10-05-2020 23:32 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Your Friendly Neighborhood Moderator
Het is Team of the Season So Far tijd.Jorgen schreef op maandag 11 mei 2020 @ 03:30:
Ik heb het de afgelopen tijd nauwelijks gevolgd, maar waarom zijn er ineens zoveel extra, goede spelers bijgekomen? Ik zie allemaal spelers uit lagere Engelse divisies die ineens hoog in de 80 zitten en veel EPL en La Liga spelers die ruim in de 90 zitten. Raken we zo de balans niet kwijt?
Daarom zie je die allemaal..
Heb weer tot Goud2 gespeeld, maar om nu te zeggen dat het leuk was. Ik begon overigens 'gewoon' met 14-1, maar heb het na het behalen van Goud2 laten lopen.
Kan toch, het gaat voornamelijk om de speler, vervolgens zijn tactieken en als laatst om team.Joosie200 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 08:22:
Ik heb de laatste potjes wel Socrates en Garrincha volledig opgebruikt als leenspeler. Kwam tegen de dikste icon squads waar ik 4-2 van won om vervolgens tegen een gouden EPL team met Rashford, Vardy en co weer weggetikt te worden.
Connectivity speelt ook en rol natuurlijk, maar ik denk dat het team vaak alleen beslissend is als er twee gelijkwaardige spelers tegen elkaar spelen.
Ik ruil al mijn PL TOTS drops overigens graag in voor PIM Socrates en Garrincha
Aan de ene kant heb je een punt, aan de andere kant is dit bij uitstek een FIFA waarbij de skill gap enorm verkleind kan worden als je een team hebt met hele hele goede META passende spelers. Een 99 VVD doet bijv. al het verdedigende werk al voor je. Die maken uit zichzelf tackles die je met handmatig verdedigen nooit kan doen. Dat vind ik enorm irritant.Bossie schreef op maandag 11 mei 2020 @ 08:41:
[...]
Kan toch, het gaat voornamelijk om de speler, vervolgens zijn tactieken en als laatst om team.
Connectivity speelt ook en rol natuurlijk, maar ik denk dat het team vaak alleen beslissend is als er twee gelijkwaardige spelers tegen elkaar spelen.
Een van de grootste irritaties vind ik nog wel dat je kan zien van elkaar welke speler je geselecteerd hebt. Als ze dat gewoon uit zouden zetten. 9 van 10 spelers kijkt namelijk hiernaar bij het maken van keuzes. Dat zou gewoon niet moeten kunnen vind ik.
Voor mij is Zaha rendabeler dan Vardy. Begrijp me niet verkeerd, Vardy is natuurlijk een geweldige kaart en pakt ook zijn goals mee, maar imo niet genoeg voor een dergelijke kaart!Bossie schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:48:
[...]
Ik heb inmiddels ook een paar potjes gespeeld met Vardy maar hij gaat echt niet winnen van Dalglish in 4231.
In 442 zou het kunnen, maar ook daar wint Dalglish het, denk dat dat voornamelijk door de 5* WF komt.
Had een review gelezen op Futbin met ook niet de feedback die je van een kaart met zijn rating verwacht met de opmerking dat hij juist wel positief verraste als winger door zijn pace/work rates.
Ik had Vardy gekocht voor 770k en Zaha voor 820k, ik hoop dat ze do-vr nog gaan stijgen want ze staan nu op resp. 650k en 640k.
Ik kan me inderdaad wel vinden in Vardy op bijv. RCAM in 4231, genoeg pace, passing is OK en de H/H workrates laten hem ook gemakkelijker mee terugzakken. Een Zaha H/L zal eerder voorin blijven hangen.
Mijn eerstvolgende upgrades zullen Diego Carlos, Varane (HL of SIF) en Ter Stegen (TOTSSF of IF moment) worden. Dat heeft even prioriteit boven een aanvallende versterking
Oh, maar dat merk je ook wel. Sterker nog als ik een volledig gouden squad zie zonder een Aguero, Messi, Neymar maar met Rashford, Son, Aubemeyang, Vardy ed weet ik dat het een pittig potje gaat worden. Zeker als een Pogba en Kante het middenveld blokkeren en een De Gea op doel met de voeten alles nog tegen houdt.Bossie schreef op maandag 11 mei 2020 @ 08:41:
[...]
Kan toch, het gaat voornamelijk om de speler, vervolgens zijn tactieken en als laatst om team.Connectivity speelt ook en rol natuurlijk, maar ik denk dat het team vaak alleen beslissend is als er twee gelijkwaardige spelers tegen elkaar spelen.
Ik ruil al mijn PL TOTS drops overigens graag in voor PIM Socrates en Garrincha
Een squad met icons, red player picks en Ter Stegen op doel weet ik me beter tegen staande te houden. Socrates en Garrincha bevielen me wel overigens
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Memories of yesterday, will grow, but never die
Tryhards waren echt bizar dit weekend, vond erger dan vorige week met de PL.SterqVerhael schreef op maandag 11 mei 2020 @ 08:48:
[...]
Aan de ene kant heb je een punt, aan de andere kant is dit bij uitstek een FIFA waarbij de skill gap enorm verkleind kan worden als je een team hebt met hele hele goede META passende spelers. Een 99 VVD doet bijv. al het verdedigende werk al voor je. Die maken uit zichzelf tackles die je met handmatig verdedigen nooit kan doen. Dat vind ik enorm irritant.
Een van de grootste irritaties vind ik nog wel dat je kan zien van elkaar welke speler je geselecteerd hebt. Als ze dat gewoon uit zouden zetten. 9 van 10 spelers kijkt namelijk hiernaar bij het maken van keuzes. Dat zou gewoon niet moeten kunnen vind ik.
Ik had na goud 3 al totaal geen zin meer om te spelen.
Zaterdag avond speelde het weer ruk, toen ben ik verder gegaan via 4G, dat speelde weer prima.
Zondag ochtend zelfde verhaal. Toen ben ik toch eens op onderzoek uit gegaan, Ziggo heeft een paar maanden terug mijn modem vervangen door een connectbox en dat lijkt issues te geven in combi met online gamen... Wat settings veranderd en gister avond speelde het top. Ben benieuwd of dat zo blijft....
:strip_exif()/f/image/h6yrVKbzxO4u54eDJmR90wfI.jpg?f=fotoalbum_large)
Koeman 88 zou ik dan kunnen upgraden naar zijn PIM, of Varane HL (geen budget voor TOTSSF
Waarom Gatusso als CV ? Vind dat echt totaal geen CV. Kan je niet beter voor een betere ICON cvm gaan en koeman upgraden ? Vind die David Luiz echt overpriced als CV. TOTY de Ligt is ook een optie als je Gatusso als CVM laat staan.DeeleNL schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:40:
Iemand ervaring met David Luiz SS? Heb nu Gattuso PIM en Sissoko FB als CDM, Koeman en Soyunku als CB, waarbij Koeman naast Sissoko komt te staan op CDM en Gattuso naar CB schuift. Misschien is het een idee om Gattuso te vervangen door Luiz SS, en deze naar CB te plaatsen om vervolgens Soyunku te vervangen door Diego Carlos TOTSSF? Het team zou er dan zo uit gaan zien:
[Afbeelding]
Koeman 88 zou ik dan kunnen upgraden naar zijn PIM, of Varane HL (geen budget voor TOTSSF)
Mee eens! Gattuso als CB was even noodzaak omdat ik Koeman gezien zijn H/H en stats liever op CDM had staan. Zoek nu een goed CB duo, een van de twee wordt Diego Carlos TOTSSF. Omdat ik Ter Stegen ga aanschaffen zal de ander wellicht Varane kunnen worden. Gattuso vind ik in mijn squad nog wel een toegevoegde waarde op CDM naast Sissoko FBD. Ik vind hem namelijk echt niet zo slecht als sommige zeggen.Traeces schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:33:
[...]
Waarom Gatusso als CV ? Vind dat echt totaal geen CV. Kan je niet beter voor een betere ICON cvm gaan en koeman upgraden ? Vind die David Luiz echt overpriced als CV. TOTY de Ligt is ook een optie als je Gatusso als CVM laat staan.
Ik heb ook keeper Edwin vd Sar 89 vervangen. Edwin vond ik echt vaak niet goed genoeg. Hiervoor had ik Terstegen en die was beter maar edwin was gratis...
Omdat ik geluk had en TOTSPL Virgil van Dijk (99) packte kon ik door hem te verkopen 2.5miljoen investeren. Ik heb trouwens wel Birthday Virgil terug gekocht voor 1 miljoen en die is ook erg goed.
Raul moments is een icon die ik nog wilde proberen. tot nu toe 5 rival wedstrijdjes mee gespeeld. 10 goals en 4 assists dus nog niets over te klagen maar nog maar even afwachten hoe hij het in de WL gaat doen als hij echt getest zal worden.
Ik heb nu bewust drie weken geen WL gespeeld, dat bevalt op zich wel maar ik wil volgende week toch weer een goud 2 resultaat behalen. WL heeft afgezien van de frustratie toch steeds weer iets speciaals.
Ik wil dan ingame direct switchen naar 41212(2) met Neymar en Raul voorin, Messi daarachter op CAM. Het middenveld worden Frenkie en Blanc met Casimiro daarachter. (ik ga daar nog een shadow op gooien). Verdediging blijft zoals hieronder.
:fill(white):strip_exif()/f/image/5CkxIMIVSHo7eolZNTriU1Uq.png?f=user_large)
Hoe bevalt TOTSSF Casemiro. Ik twijfel om die te halen. Omdat ik misschien mijn team nog om wil gooien twijfel ik erover om Casemiro te halen (moet het liefst een braziliaan uit de LaLiga zijn, vandaar). Ik gebruik TOTSSF Kroos en die bevalt zeer goed. Ben bang dat Casemiro te sloom is eigenlijk...ZodiacBomber schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:43:
Ik heb mijn team weer eens een upgrade kunnen geven. Ronaldo (93) leek voor mij steeds minder te worden. Ik had ook nog steeds Drogba er in staan en dat was meestal niet goed genoeg meer maar af en toe nog fantastisch.
Ik heb ook keeper Edwin vd Sar 89 vervangen. Edwin vond ik echt vaak niet goed genoeg. Hiervoor had ik Terstegen en die was beter maar edwin was gratis...
Omdat ik geluk had en TOTSPL Virgil van Dijk (99) packte kon ik door hem te verkopen 2.5miljoen investeren. Ik heb trouwens wel Birthday Virgil terug gekocht voor 1 miljoen en die is ook erg goed.
Raul moments is een icon die ik nog wilde proberen. tot nu toe 5 rival wedstrijdjes mee gespeeld. 10 goals en 4 assists dus nog niets over te klagen maar nog maar even afwachten hoe hij het in de WL gaat doen als hij echt getest zal worden.
Ik heb nu bewust drie weken geen WL gespeeld, dat bevalt op zich wel maar ik wil volgende week toch weer een goud 2 resultaat behalen. WL heeft afgezien van de frustratie toch steeds weer iets speciaals.
Ik wil dan ingame direct switchen naar 41212(2) met Neymar en Raul voorin, Messi daarachter op CAM. Het middenveld worden Frenkie en Blanc met Casimiro daarachter. (ik ga daar nog een shadow op gooien). Verdediging blijft zoals hieronder.
Ik heb ze soms aan staan vanwege objectives. Gisteren tijdens mijn laatste WL win gaf de tegenstander mijn PSN naam aan een vriend van hem volgens mij want ik werd opeens toegevoegd aan een gesprek. Heb hem maar gewoon geblokkeerd voordat hij een bericht kon sturen.MadMoody schreef op zondag 10 mei 2020 @ 07:48:
[...]
Is ook vreselijk irritant, en ik stoor mij daar ook aan. Heb weleens een wedstrijd met 1-0 verloren terwijl er in de statistieken stond dat mijn tegenstander 0 schoten op doel had (en ik had ook niet in eigen doel gescoord). Tja, Fifa blijft Fifa. Maar het gedrag van sommigen is inderdaad irritant. Ik heb mijn berichten uitgeschakeld op de Playstation.
Maar het was wel prettig om iemand met kut spelers als Ben Yedder, Kent en Orsic te verslaan. Ben Yedder met als shirtnummer 69 was op zich al genoeg info over dat het zo'n toxic gastje zou zijn.
Soms zijn berichten wel leuk, zo ook gisteren na goud 2 maar wat wins weggegeven en mensen waren daadwerkelijk blij met een gratis win.
En dat allemaal in Rivals. Dat gaat weer genieten worden de komende week
Casemiro is een muur. hij zet anderen van de bal, andersom niet. Passes komen allemaal aan en heeft langeafstandsraketten. schieten van buiten de 16 gaat hem beter af dan dichtbij.Arwintju schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:16:
[...]
Hoe bevalt TOTSSF Casemiro. Ik twijfel om die te halen. Omdat ik misschien mijn team nog om wil gooien twijfel ik erover om Casemiro te halen (moet het liefst een braziliaan uit de LaLiga zijn, vandaar). Ik gebruik TOTSSF Kroos en die bevalt zeer goed. Ben bang dat Casemiro te sloom is eigenlijk...
Bij mij staat hij sowieso heel verdedigend voor mijn laatste twee verdedigers dus komt hij niet heel vaak binnen de 16. Zoals gezegd is hij verdedigend heel sterk, passes zijn gewoon goed. qua snelheid is hij inderdaad niet de snelste maar ik speel met een redelijk compact middenveld en heb er goede verdedigers achter staan. Ik ben op snelheid nog niet echt op hem afgeknapt ofzo. Ik denk wel dat hij heel goedkoop is omdat hij snelheid mist.
Ik ga nog wel een shadow kaartje op casemiro doen want dan heeft hij Sprintsnelheid:84 en Versnelling:80 en dat is volgens mij in deze positie prima. het kan zijn dat hij tegen snellere spelers komt te staan maar die moeten dan wel eerst langs hem. zijn body type, kracht en verdedigend inzicht zorgen er voor dat hij overal tussen zit en hij dan niet aan de kant wordt geduwd.
ik verwacht dat je hem op woensdagavond rond 20:00 voor ongeveer 80k kunt kopen dus dan kan je het gewoon even proberen. in het weekend zal zijn prijs dan weer rond 100k liggen (denk ik)
@DeeleNL Ik had Vardy untradeable uit de SBC en als ik dadelijk Pedro heb dan gaat Pedro naar de positie van Mahrez en Mahrez dan weer op plek van Vardy.
Dalglish is dan weer de spits en Mahrez de F9 in 442/CCAM in 4231. Vardy word dan een sub, denk dat hij simpelweg meer past in counter formaties en dat kan zeer handing zijn tegen high depth/pressure tegenstanders.
[ Voor 61% gewijzigd door Bossie op 11-05-2020 11:43 ]
Ik koos voor de Noor.Joosie200 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:08:
Welke lvl 15 story line speler hebben jullie gekozen? Ik vind ze alledrie niet echt inzetbaar. Dus supersub of fodder op zijn hoogst. Twijfel tussen Hagi en Elyounoessi. Agudelo valt sowieso af.