Zover op lopen sparen qua packs dat ik marquee matches niet eens af kan maken
. Morgen dus maar afmaken na tig packs openen.
Zo, eindelijk mijn elite 3 + treadable rank 1 divisie 3 rewards kunnen openen, met als resultaat uit de reguliere packs: 3x 86 en 1x 87 rated. Als player picks: Alisson, Soyuncu en Kovacic en tot slot de tots pack waarin drie spelers zitten. Je voelt m al aankomen........... Alisson, Soyuncy en gelukkig nog Robertson. Al met al mag je niet echt klagen als je deze packs etc krijgt, maar naar mijn mening kon dit toch echt wel een stuk beter zijn
Kijk...goud 2 was het waard! Kreeg inderdaad 1 player pick van de BPL en uiteraard 3 van de Saudi League. Wat compleet logisch is, want 20 kaarten zijn BPL en maar 11 Saudi...Sure! Uiteraard Alisson, anders zou er iets niet kloppen. En ook Henderson. Had gehoopt op een spits om dan m'n elftal om te gooien, nu maar even kijken wat handig is dit weekend. Heb niet het idee dat goud 2 z'n meerwaarde heeft bewezen over goud 3.
Tja die BPL pack-weight zal natuurlijk behoorlijk lager liggen dus dat is wel logisch.Fraaank schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 20:21:
Kijk...goud 2 was het waard! Kreeg inderdaad 1 player pick van de BPL en uiteraard 3 van de Saudi League. Wat compleet logisch is, want 20 kaarten zijn BPL en maar 11 Saudi...Sure!
Zat gister even naar die YT-er Focus te kijken want hij ging packs openen van anderen. Bij ik gok zo'n 25 BPL Gegarandeerde packs: (ongeveer) 12 x Bissaka, 2 x Vardy, 1 x Soyuncu, 8 x J. Henderson, 6 x Trent en nog 2 x Adama.. Was op een gegeven moment zo voorspelbaar: Engels, RB..
-
[ Voor 100% gewijzigd door JJoosterman op 07-05-2020 20:55 ]
JJoosterman schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 20:50:
[...]
Klopt, PES Myclub werkt met een levelsysteem waarbij hun rating stijgt. Zo heb je dus wel wat aan een standaard versie van Berge bij wijze van. Met dezelfde speler levelen zorgt voor meer xp.
Edit: bij drie dezelfde spelers kan je ze inwisselen inwisselen voor een andere speler van dezelfde categorie. Dus 3x Lacazette, kan je inruilen voor een Messi, Neymar enzovoort.
Jongens help! Iemand al ervaring met TOTS Vardy?
Weet niet wat er met Rivals aan de hand is maar het is echt niet te spelen vanavond. Zit echt een seconde vertraging in. Ben er lekker mee gestopt dan maar wat later me icon
Gotze nu al binnen? Dat is wel snel haha. Hoe bevalt hij?Bossie schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 13:15:
[...]
Rewards is normaalgesproken het laagste punt, ik zie dat de kaarten die vanochtend gehaald heb ook al leuk omhoog zijn gegaan.
Denk dat dit het gaat worden, speel 442/4231
https://www.futbin.com/20/squad/13250710
Twijfel nog ff tussen Marcos Alonso en Robbo op LB. Hierro lijkt me simpelweg beter dan Puyol en is voor chem van Ramos.
Ik heb al een paar potjes met gespeeld aangezien ik heb hem uit de SBC heb.Fraaank schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:08:
In 442 had ik sowieso altijd een spits op get-in-behind en de andere op false-nine, dus dat kan waarbij prima.
In 4231, nog niet echt getest, maar het is merkbaar een ander type spits dan mijn huidige spits (Dalglish)
@Messje idd, ik mocht er twee kiezen dit maal omdat ik wat extra FP had gekocht
Ik speelde hiervoor BL met Ramos/Ozil/Sane en was dus aan het puzellen of ik Pedro alsnog Ramos op full chem kon krijgen in mijn hybrid
[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 07-05-2020 21:21 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Check, thanks! Heb hem ook nodig voor de chemistry, dus heb nu nog 100k in coins over, maar Vardy voor in ieder geval dit weekend.Bossie schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:19:
[...]
Ik heb al een paar potjes met gespeeld aangezien ik heb hem uit de SBC heb.
In 442 had ik sowieso altijd een spits op get-in-behind en de andere op false-nine, dus dat kan waarbij prima.
In 4231, nog niet echt getest, maar het is merkbaar een ander type spits dan mijn huidige spits (Dalglish)
idd, wilde nog een paar rivals objectives aftikken maar het eerste potje was meteen 5-4 waarbij het merendeel van de goals aan beide kanten door situaties waren die in normale gameplay niet ontstaan.Traeces schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:14:
Weet niet wat er met Rivals aan de hand is maar het is echt niet te spelen vanavond. Zit echt een seconde vertraging in. Ben er lekker mee gestopt dan maar wat later me icon
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mijn hele team liep vaag door elkaar. Nu speelt weer ineens mega snel.Bossie schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:45:
[...]
idd, wilde nog een paar rivals objectives aftikken maar het eerste potje was meteen 5-4 waarbij het merendeel van de goals aan beide kanten door situaties waren die in normale gameplay niet ontstaan.
Wel mooi, naast die bars is er nu ook een tellertje waar EA kan liegen over de verbinding. Ze kunnen beter alles uit het spel halen, het klopt toch voor geen meter
Alleen de tegenstander is snelTraeces schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:54:
[...]
Mijn hele team liep vaag door elkaar. Nu speelt weer ineens mega snel.

Tis weer donderdag markt crash tijd 🤣
Alle prijzen schieten weer omlaag!
Denk dat iedereen aan t verkopen is voor de Bundesliga morgen
euh alles gaat omhoog bedoel je?Augy schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:20:
Volgens mij komt la liga morgen..Augy schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:20:
https://www.gfinityesport...re-for-team-of-the-season
Het spel is inderdaad echt vreselijk vanavond. Ik snap echt niet hoe je een spel zo kan verpesten dat bijna niemand meer zin heeft om meer dan een paar potjes te spelen. Alleen maar voor het geld...
Nou Douglas costa fb stond een een bepaald moment op 370k ipv 430 en hateboer SS van 230k naar 160 volgens futbin
Jij ervaart het dus anders.
Jij ervaart het dus anders.
gisteren gullit gekocht voor 4m is nu 4,7
Het is vooral een enorme dooddoener aangezien iedereen nu net de rewards van de meest populaire league van een van de grootste promo’s in het jaar.Terranova schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:33:
Het spel is inderdaad echt vreselijk vanavond. Ik snap echt niet hoe je een spel zo kan verpesten dat bijna niemand meer zin heeft om meer dan een paar potjes te spelen. Alleen maar voor het geld...
De laatste 2 dagen is mijn account jacked! Een korte, maar toch lange, recap.
Woensdag deed ik de PL TOTSSF SBC. Daarbij gebruikte ik de 3 SBC spelers van de Sudamericana en 1 van de Libertadores en een untradeable TOTS Godin. Kostte me bijna niets, heb alleen Douglas Costa 84 gekocht.
Open de pack en tadaa: Mahrez.
Vervolgens het eerste packie wat ik daarna open: TOTS Alisson.
Gisteren met rewards. Mijn eerste player pick: Rashford.
Tweede pick was Soyuncu dus niet heel bijzonder. Maar toch, met Rashford mag je dik tevreden zijn.
En als klap op de vuurpijl open ik gisteren drie van die standaard premier league upgrades (de variant met 12 spelers waarvan 3 rare).
De eerste open ik: TOTS Henderson
(de keeper helaas)
En als 3e open ik totaal clueless dat packie, zie een Argentijnse vlag en denk huh dit klopt niet.
Pats, boem, klatsch: Aguero.
Zoveel packluck heb ik nog nooit gehad. Maar i'll take it.
Nu heb ik nog 600k coins en weet ik niet wat ik met mijn team moet. Het kan zo:
https://www.futbin.com/20/squad/15730024
Alleen dan doen ik niets met de coins. Fernandinho, Gulacsi, Rashford zijn red picks.
Of ik stel TOTS Henderson en Red player pick Soyuncu op en dan wil ik Ramos op de een of andere manier er weer in verwerken. Dan krijg je zoiets, met nog een aantal lege plekken.
https://www.futbin.com/20/squad/15730069
Wie heeft de gouden tips?
Woensdag deed ik de PL TOTSSF SBC. Daarbij gebruikte ik de 3 SBC spelers van de Sudamericana en 1 van de Libertadores en een untradeable TOTS Godin. Kostte me bijna niets, heb alleen Douglas Costa 84 gekocht.
Open de pack en tadaa: Mahrez.
Vervolgens het eerste packie wat ik daarna open: TOTS Alisson.
Gisteren met rewards. Mijn eerste player pick: Rashford.
Tweede pick was Soyuncu dus niet heel bijzonder. Maar toch, met Rashford mag je dik tevreden zijn.
En als klap op de vuurpijl open ik gisteren drie van die standaard premier league upgrades (de variant met 12 spelers waarvan 3 rare).
De eerste open ik: TOTS Henderson
En als 3e open ik totaal clueless dat packie, zie een Argentijnse vlag en denk huh dit klopt niet.
Pats, boem, klatsch: Aguero.
Zoveel packluck heb ik nog nooit gehad. Maar i'll take it.
Nu heb ik nog 600k coins en weet ik niet wat ik met mijn team moet. Het kan zo:
https://www.futbin.com/20/squad/15730024
Alleen dan doen ik niets met de coins. Fernandinho, Gulacsi, Rashford zijn red picks.
Of ik stel TOTS Henderson en Red player pick Soyuncu op en dan wil ik Ramos op de een of andere manier er weer in verwerken. Dan krijg je zoiets, met nog een aantal lege plekken.
https://www.futbin.com/20/squad/15730069
Wie heeft de gouden tips?
Heb gister wat rewardsvideo's gekeken van youtubers die ook de rewards van andere openmaakte. Dan haal je dus Elite, krijg je een pack met 3 gegarandeerde TOTS uit de PL, maar zoals NepentheZ het mooi verwoorde: Je krijgt 1 random TOTS, die 2 andere zijn sowieso Alisson, Henderson (GK) en Söyüncü.
Is er al bekend welke competitie vanavond en maandag aan de beurt zijn? Hoop op de Bundesliga + Eredivisie (natuurlijk).
Vanavond sowieso LaLiga, is ook aangekondigd via dat "opstartscherm" van FUT zelf. Volgens mij is de minor league niet bekend. Hoop ook eredivisie, dan wordt dat denk ik m'n eindsquad (samen met andere Nederlandse spelers).Markuss schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:50:
Is er al bekend welke competitie vanavond en maandag aan de beurt zijn? Hoop op de Bundesliga + Eredivisie (natuurlijk).
Ik heb een dubbele Hendersont mac schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 16:09:
Ik zie iedereen Henderson CM packen, dus ik denk die linkt nog wel met Arnold en gok het erop![]()
[Afbeelding]
Gelukkig de SBC met untradeables kunnen doen.
Ik lees: Ik heb Son uit de playerpicks ik mag niet klagen. Of lees ik dat verkeerdN2LSWw schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:55:
[...]
Ik heb een dubbele HendersonDe keeper wel te verstaan. Heb uit de upgrade packs nog Adama en Henderson gekregen terwijl Henderson en Son mijn red picks waren. Gelukkig geen dubbele gekregen deze keer.
Bedankt voor je snelle antwoord. Heb even de PS4 uitgeleend dus niet op de hoogte van het opstartschermFraaank schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:54:
[...]
Vanavond sowieso LaLiga, is ook aangekondigd via dat "opstartscherm" van FUT zelf. Volgens mij is de minor league niet bekend. Hoop ook eredivisie, dan wordt dat denk ik m'n eindsquad (samen met andere Nederlandse spelers).
Ja, Eredivisie zou leuk zijn want die worden vaak toch wat weggestopt en dan maar 'opeens' gereleased via een Rest of the World bunch.
Heb meerdere gezien die toch wel betere packs hadden. Wel veel Robertson en Henderson van Liverpool.Fraaank schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:39:
Heb gister wat rewardsvideo's gekeken van youtubers die ook de rewards van andere openmaakte. Dan haal je dus Elite, krijg je een pack met 3 gegarandeerde TOTS uit de PL, maar zoals NepentheZ het mooi verwoorde: Je krijgt 1 random TOTS, die 2 andere zijn sowieso Alisson, Henderson (GK) en Söyüncü.
Na 9 uur ging alles ineens in standje turbo, kon weer normaal combineren. Alleen TOTS de bruyne niet goed kunnen testen. Weet wel dat ik hem op CAM wil gaan spelen dus heb een andere icon nodig.
Mijn 2 potjes met Frantz in tweakers toernooi was ook zo wisselvallig. Mijn uit pot was niet te doen, allemaal vage dingen passes die niet aankwamen. Thuis had ik er totaal geen last van en hij juist die ellende die ik had. Geen pijl op te trekken soms die verbinding
Had dat echt niet verwacht. Had tijdens mijn eerste pick de keuze uit Henderson en Gomis. Ook uit de gegarandeerde TOTSSF had ik Mahrez.Fraaank schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:56:
[...]
Ik lees: Ik heb Son uit de playerpicks ik mag niet klagen. Of lees ik dat verkeerd?
Over gameplay ga ik gewoon door met klagen aangezien dat echt nergens op slaat. Ben echt benieuwd of er een ander spel is waar je het gehele potje beter kunt zijn en toch kunt verliezen.
Iemand ervaring met Prime / PIM icons Keane en Guardiol ? Hij moet alleen als CDM spelen. De bal afpakken en inleveren bij een ander. Dus echt alleen als ball afpakker spelen.
Ik hoor echt iedereen klagen over de gameplay, maar als jij 10 kansen krijgt en je tegenstander 1 kans en bij hem gaat de bal wel in het doel, ligt dat gelijk aan de gameplay? in vind het juist wel mooi dat als je slechter bent dat je dan ook nog kunt winnen, is in het echt ook zo.N2LSWw schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:59:
[...]
Had dat echt niet verwacht. Had tijdens mijn eerste pick de keuze uit Henderson en Gomis. Ook uit de gegarandeerde TOTSSF had ik Mahrez.
Over gameplay ga ik gewoon door met klagen aangezien dat echt nergens op slaat. Ben echt benieuwd of er een ander spel is waar je het gehele potje beter kunt zijn en toch kunt verliezen.
Fraaank schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:54:
[...]
Vanavond sowieso LaLiga, is ook aangekondigd via dat "opstartscherm" van FUT zelf. Volgens mij is de minor league niet bekend. Hoop ook eredivisie, dan wordt dat denk ik m'n eindsquad (samen met andere Nederlandse spelers).
Ondertussen ~1,5 miljoen bij elkaar gesprokkeld, dus na het pack openen eens puzzelen en dan denk ik mijn final team samenstellen.
Moet trouwens zeggen dat ik geen hoge verwachtingen heb van de La Liga TOTSSF, verwacht niet heel veel spelers met hoge pace bvb. (gebaseerd op de voorspelde teams die ik tot nog toe heb gezien). En heb vooral voorin veel meer snelheid nodig, in het achterhoofd neem ik iig de Rodrigo SBC nog mee als optie.
Edit - kijkend naar het loading screen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YcpHj0jMqBXt5zQ7VWMa8imy.jpg?f=user_large)
Lijkt er iig op de Griezman met 96 SHO en 97 DRI erin gaat zitten, als ie nou qua pace ook een stevige boost krijgt en er als CF in komt... Die met 95 PAC en 93 PHY zou van alles kunnen zijn, maar zal wel neerkomen op Courtois

[ Voor 21% gewijzigd door bebopper op 08-05-2020 09:40 ]
Uitslag?Traeces schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:58:
[...]
Heb meerdere gezien die toch wel betere packs hadden. Wel veel Robertson en Henderson van Liverpool.
[...]
Na 9 uur ging alles ineens in standje turbo, kon weer normaal combineren. Alleen TOTS de bruyne niet goed kunnen testen. Weet wel dat ik hem op CAM wil gaan spelen dus heb een andere icon nodig.
Mijn 2 potjes met Frantz in tweakers toernooi was ook zo wisselvallig. Mijn uit pot was niet te doen, allemaal vage dingen passes die niet aankwamen. Thuis had ik er totaal geen last van en hij juist die ellende die ik had. Geen pijl op te trekken soms die verbinding
Hoe staan we er sowieso voor met het toernooi?
Als we allebei nog eentje winnen mag ik weer van je verliezen in de finalefifanoob schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:26:
[...]
Uitslag?
Tenzij Boatank simpelweg zijn voet op Cruyff zet
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 08-05-2020 09:55 ]
Dit weekend maar wel WL meepakken want la liga. Kans op een Griezmann, Suarez, Messi te packen is nihil, een gebooste Fekir/De Jong, Dembele, Semedo, Pique, lijkt me wel wat. Ter Stegen/Oblak als keeper: niet dat je het nodig hebt maar er zitten natuurlijk twee keepers bij waarvan eentje iedereen krijgt.
We gaan het meemaken. Als EPL een richtlijn is kan het een mooie TOTS lijstje worden vanavond.
We gaan het meemaken. Als EPL een richtlijn is kan het een mooie TOTS lijstje worden vanavond.
Frantz - Traeces 1-1fifanoob schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:26:
[...]
Uitslag?
Traeces - Frantz 4-1
Ik en bossie spelen waarschijnlijk dit weekend onze wedstrijden.
Sorry ik speel toch echt tegen hem in de finaleBossie schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:55:
[...]
Als we allebei nog eentje winnen mag ik weer van je verliezen in de finale
No worries, ik heb Mourinho as coach dus de bus staat al klaar.Traeces schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:58:
[...]
Sorry ik speel toch echt tegen hem in de finale
Het is alleen nog ff afwachten of het de 541/352/532 bus word
Dat word gewoon een herhaling van Liverpool - Athletico met Dalglish ipv beroepsprutser Morata
Tegen wie moet jij en tegen wie moet ik dan?Bossie schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:55:
[...]
Als we allebei nog eentje winnen mag ik weer van je verliezen in de finale
Ik moet ook nog eerst de halve finale winnen heTraeces schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:58:
[...]
Frantz - Traeces 1-1
Traeces - Frantz 4-1
Ik en bossie spelen waarschijnlijk dit weekend onze wedstrijden.
[...]
Sorry ik speel toch echt tegen hem in de finale
@fifanoob
cubert20 in "[Multi] FIFA 20 Ultimate Team"
Laten we dit de volgende maal ff in een apart topic doen. Check zelf of de wedstrijd die jouw tegenstander bepaald al gespeeld en gepost is hier.
Laten we dit de volgende maal ff in een apart topic doen. Check zelf of de wedstrijd die jouw tegenstander bepaald al gespeeld en gepost is hier.
Toen had ik mijn kwartfinale al gespeeld he. Vind ook dat diegene die mee doen zelf maar een beetje actie moeten ondernemen. Ik stel dan ook voor dat de kwart finale voor Zondag gespeeld moet zijn zo niet liggen ze er beide uit.Bossie schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:08:
@fifanoob
Slappe gedoe hele tijd dat mensen niet kunnen. 2 potjes duurt max 3 kwartier.
gemengde gevoelens na G2 te hebben gehaald:
* een paar weken geleden TOTWM ter stegen van rewards
* daarna TOTWM courtois van rewards
* zaterdag TOTS alisson gepacked
* gisteren, na G2, TOTS alission gepacked, in tweede pack had ik de keuze tussen Vardy en rashford, daar heb ik vardy gepakt, aangezien hij een 4WF upgrade had, is een goeie beuker, al heeft hij in game nog een 3WF op een of andere manier.,Verder weet ik alleen niet of ik rashford had moeten kiezen. Dus weeeer een keeper.
Aan de andere kant: het is gratis, vardy is een beest en een supersub, dus ik mag niet klagen
.
Verder heb ik afgelopen 2 weken 800 bronze packs geopend, in SBC's gestopt, silver upgrade packs en gold upgrade packs gemaakt. Met als resultaat: Premier league SBC, la liga, erdedivisie, bundesliga allemaal bijna gratis gedaan. Meerdere keren de conmebol SBC's bijna gratis gedaan. de overige (ligue1 etc) ben ik nog niet aan begonnen Hier komt weer veel fodder uit, ik weet alleen nog niet of ik daar Ramos voor ga halen, of dat ik wacht op een nieuwe geweldige SBC.
Volgend jaar ga ik zéker veel eerder aan de BPM en league SBC's beginnen, want al gaat het langzaam, het levert veel op
* een paar weken geleden TOTWM ter stegen van rewards
* daarna TOTWM courtois van rewards
* zaterdag TOTS alisson gepacked
* gisteren, na G2, TOTS alission gepacked, in tweede pack had ik de keuze tussen Vardy en rashford, daar heb ik vardy gepakt, aangezien hij een 4WF upgrade had, is een goeie beuker, al heeft hij in game nog een 3WF op een of andere manier.,Verder weet ik alleen niet of ik rashford had moeten kiezen. Dus weeeer een keeper.
Aan de andere kant: het is gratis, vardy is een beest en een supersub, dus ik mag niet klagen
Verder heb ik afgelopen 2 weken 800 bronze packs geopend, in SBC's gestopt, silver upgrade packs en gold upgrade packs gemaakt. Met als resultaat: Premier league SBC, la liga, erdedivisie, bundesliga allemaal bijna gratis gedaan. Meerdere keren de conmebol SBC's bijna gratis gedaan. de overige (ligue1 etc) ben ik nog niet aan begonnen Hier komt weer veel fodder uit, ik weet alleen nog niet of ik daar Ramos voor ga halen, of dat ik wacht op een nieuwe geweldige SBC.
Volgend jaar ga ik zéker veel eerder aan de BPM en league SBC's beginnen, want al gaat het langzaam, het levert veel op
Memories of yesterday, will grow, but never die
Kom maar door met Diego Carlos in ieder geval.bebopper schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:20:
[...]
[Afbeelding]
Lijkt er iig op de Griezman met 96 SHO en 97 DRI erin gaat zitten, als ie nou qua pace ook een stevige boost krijgt en er als CF in komt... Die met 95 PAC en 93 PHY zou van alles kunnen zijn, maar zal wel neerkomen op Courtoisen bij die 87 PAC 97 PAS 97 DRI gok ik op Suarez (niet snel genoeg helaas).
Zo, dat pak je grootschalig aan. Ik heb al die league SBC's geskipt tot nu toe. Lijkt me nogal wat uitzoekwerk om te weten welke spelers van welke clubs je krijgt, kunt gebruiken en welke je in zo'n silver upgrade sbc kunt stoppen. Ik zou al snel bruikbare spelers op de transfermarkt knallen of discarden en na tig packs het overzicht verliezen.Bint schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:19:
Hoeveel tijd heb je er in gestopt?
Je hebt dit jaar vrij snel door welke teams er in de League SBC's zitten, vorig jaar waren het er veel meer met België, Argentinië, Schotland sowieso er nog bij. Heb zelf ook tijd in bronzen packs gestopt, ook best leuk overigens. Flink wat League SBC volgestopt en soms komt er ook wel een speler van Dijon, Brescia, Paderborn of Norwich voorbijlopen.Joosie200 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:47:
[...]
Zo, dat pak je grootschalig aan. Ik heb al die league SBC's geskipt tot nu toe. Lijkt me nogal wat uitzoekwerk om te weten welke spelers van welke clubs je krijgt, kunt gebruiken en welke je in zo'n silver upgrade sbc kunt stoppen. Ik zou al snel bruikbare spelers op de transfermarkt knallen of discarden en na tig packs het overzicht verliezen.
O dacht dat je die al had gehaaldfifanoob schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:05:
[...]
Ik moet ook nog eerst de halve finale winnen he

Nog niet, ik had gisteren nog niet een compleet team.Bossie schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 12:13:
@Wulfric92 /@SterqVerhael
Is jullie kwartfinale al gespeeld?
het valt mee, heb ook de webapp gebruikt, omdat die veel sneller is en gemakkelijker in gebruik. Mijn regels: alle spelers in de club opslaan, ook al hebben ze geen SBC. player fitness kaarten naar de club en later listen als je ruimte hebt in je transferlist. Dubbele SBC spelers: listen.rare irish players: listen. Al het andere: quicksellJoosie200 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:47:
[...]
Zo, dat pak je grootschalig aan. Ik heb al die league SBC's geskipt tot nu toe. Lijkt me nogal wat uitzoekwerk om te weten welke spelers van welke clubs je krijgt, kunt gebruiken en welke je in zo'n silver upgrade sbc kunt stoppen. Ik zou al snel bruikbare spelers op de transfermarkt knallen of discarden en na tig packs het overzicht verliezen.
met de bronze en silver upgrade packs die er vanaf ma(?!) zijn, krijg je een extra zilveren en gouden speler, met een rondje van 100 packs heb je gemiddeld 25-30 silver packs. Allemaal naar je club, de dubbele "spwappen" en sellen. Daarna de silver upgrade packs voor 4 normal golds: ook hier weer: dubbele swappen en sellen.
conmbebol spelers: niet sellen, maar op je transferlist zetten. OP het moment dat je een cnombebol SBC hebt gedaan, kun je ze naar je club sturen en weer wat teams vullen. van alle tradeable packs die ik krijg, kan ik winst maken, heb 1x een icon gepakt (duitse keeper) én heb ik gratis SBC fodder, die ik voor Ramos gebruik (mits er geen betere SBC uitkomt een dezer dagen).
de tijd? tijdens vrije uurtjes, netflixen, als je een verloren moment op je werk hebt, etc. He tis prima te doen
Ik heb Vardy TOTSSF ook, het is, net als Belotti een H/H spits. Vardy is wel van een ander kaliber maar ook hem krijg ik moeizamer aan de praat dan mijn Zaha TOTSSF (H/L), ik speel vaak 4231 maar om dan Zaha als ST en Vardy als CAM te gebruiken zie ik ook niet direct zitten. Tot nu toe speelt Zaha wel echt fijn voor mij. Aangezien Vardy gekocht is voor 770k en nu voor 880k gaat, lijkt het interessant om hem te verkopen en Jimenez een kans te geven. Ook H/H, maar misschien wat interessanter als CAM ipv Vardy. Daarnaast is Jimenez ook gewoon een prima afmaker, zonde om zo een kaart niet uit te proberen.Fraaank schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:08:
Ik heb nu 1mln coins, maar die 830k van Vardy kan ik goed gebruiken voor mijn CB’s en GK te versterken met bijv. Ter Stegen vanavond..
ik heb hem van de rewards. Is een supersub voor mij, is pijlsnel, dribbelt hard en pakt elke keer wel een goaltje mee. Het ontbreekt hem wel aan skills en zijn 3WF (momenteel een bug voor de reward) is vervelend. Reviews zijn lovend over hem!DeeleNL schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 13:16:
[...]
Ik heb Vardy TOTSSF ook, het is, net als Belotti een H/H spits. Vardy is wel van een ander kaliber maar ook hem krijg ik moeizamer aan de praat dan mijn Zaha TOTSSF (H/L), ik speel vaak 4231 maar om dan Zaha als ST en Vardy als CAM te gebruiken zie ik ook niet direct zitten. Tot nu toe speelt Zaha wel echt fijn voor mij. Aangezien Vardy gekocht is voor 770k en nu voor 880k gaat, lijkt het interessant om hem te verkopen en Jimenez een kans te geven. Ook H/H, maar misschien wat interessanter als CAM ipv Vardy. Daarnaast is Jimenez ook gewoon een prima afmaker, zonde om zo een kaart niet uit te proberen.
Ik heb nu 1mln coins, maar die 830k van Vardy kan ik goed gebruiken voor mijn CB’s en GK te versterken met bijv. Ter Stegen vanavond..
Lading fitnesskaartjes ingekocht. Hopen dat ze met de WL flink omhoog gaan
Anders heb ik voor de komende 2 WL genoeg kaartjes
serieus?SterqVerhael schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 12:23:
[...]
Nog niet, ik had gisteren nog niet een compleet team.Zie mijn eerdere post.
Dan is het dus gewoon een no show. Jammer dan hoor.. Come on. Gisteren was al te laat.
Ik had ze maandag/dinsdag alweer ingeslagen. Een enkeling zelfs voor 250 coins, paar voor 500, meeste 750. Al merk ik weinig effect van squad fitness toepassen voor elke wedstrijd. Het blijft toch los van de servers/ms in weekend league zo: of voor jouw eigen team valt het kwartje de goede kant op, of voor de ander.Traeces schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 13:39:
Lading fitnesskaartjes ingekocht. Hopen dat ze met de WL flink omhoog gaanAnders heb ik voor de komende 2 WL genoeg kaartjes
Gelukkig blijven squad fitness kaartjes een goede bussiness om coins mee te verdienen. Ik pak makkelijk 15k/25k een beetje de rewards die ik uit Rivals of SB sleep. En nu hoef ik me niet kapot te ergeren maar blij worden van de toename aan besteedbaar geld.
Prima.fifanoob schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 13:52:
[...]
serieus?
Dan is het dus gewoon een no show. Jammer dan hoor.. Come on. Gisteren was al te laat.
Excuses aan mijn tegenstander en succes met de rest van het toernooi.
[ Voor 14% gewijzigd door SterqVerhael op 08-05-2020 14:19 ]
Ik denk eerder dat Benzema een TOTS krijgt dan Griezman, want die had een stuk beter seizoen.bebopper schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:20:
[...]
[Afbeelding]
Lijkt er iig op de Griezman met 96 SHO en 97 DRI erin gaat zitten, als ie nou qua pace ook een stevige boost krijgt en er als CF in komt... Die met 95 PAC en 93 PHY zou van alles kunnen zijn, maar zal wel neerkomen op Courtoisen bij die 87 PAC 97 PAS 97 DRI gok ik op Suarez (niet snel genoeg helaas).
Net weer een squad fitness kaartje voor 200. Die raak ik van het weekend makkelijk voor 2k kwijt. Als ik hem al niet zelf ga gebruiken.
ik heb 1100 van die dingen ingekocht voor 950/1100.Joosie200 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:22:
Net weer een squad fitness kaartje voor 200. Die raak ik van het weekend makkelijk voor 2k kwijt. Als ik hem al niet zelf ga gebruiken.
helaas gaan de prijzen nog niet echt omhoog
Ik raak mijn enkele spelers conditie soms ook voor 2k kwijtJoosie200 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:22:

Op basis van populariteit in de game wordt het Griezmann, maar ik ben het met je eens dat hij geen TOTS verdiend. Benzema was veel bepalender.Pompi schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:22:
[...]
Ik denk eerder dat Benzema een TOTS krijgt dan Griezman, want die had een stuk beter seizoen.
Ik wil dat dus iedere week doen en dan vergeet ik hetJoosie200 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:18:
[...]
Ik had ze maandag/dinsdag alweer ingeslagen. Een enkeling zelfs voor 250 coins, paar voor 500, meeste 750. Al merk ik weinig effect van squad fitness toepassen voor elke wedstrijd. Het blijft toch los van de servers/ms in weekend league zo: of voor jouw eigen team valt het kwartje de goede kant op, of voor de ander.
Gelukkig blijven squad fitness kaartjes een goede bussiness om coins mee te verdienen. Ik pak makkelijk 15k/25k een beetje de rewards die ik uit Rivals of SB sleep. En nu hoef ik me niet kapot te ergeren maar blij worden van de toename aan besteedbaar geld.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/l7yJxgSECLh3D9tgFqLsYsHH.jpg?f=user_large)
en er staan 100 op de TL.
Nu hopen dat ze wel stijgen.
Overdrijven is ook een kunst hahashabalala schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:31:
[Afbeelding]
Dat is gewoon een mil aan kaartjesshabalala schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:31:
[Afbeelding]

haha ja een beetje alles of niets actie
had weken hiervoor ook ingekocht maar dan 300 stuks maar, nu alle coins erin zitten die ik nog had.
Zul je net zien dat ze niet meer stijgen haha.
Heb helaas geen toegang tot de web app transfermarkt. dus moet elke keer ps4 opstarten voor alles opnieuw op de TL te zetten
haha nee, zit paar uur werk in om alles te kopenBeavbusi schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:34:
Hij gebruikt bots
Nou, dat is dan sinds dit jaar niet meershabalala schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:35:
[...]
haha nee, zit paar uur werk in om alles te kopen
Hamsteren haha.shabalala schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:24:
[...]
ik heb 1100 van die dingen ingekocht voor 950/1100.
helaas gaan de prijzen nog niet echt omhoog
Ik sla vooral toe bij die kaartjes met een startprijs van 200 en buy now 5000. Wss door het overaanbod van squad fitness worden die soms niet gezien bij de countdown van 30 sec.
Mijn ordergrootte is vaak 25 tot 50 in totaal. Nog nooit 100 laat staan 1100 lopen opslaan in mijn club.
[ Voor 11% gewijzigd door Joosie200 op 08-05-2020 14:41 ]
haha ja klopt, had 20 accounts gekocht voor 30 euro per stuk toen met fifa 19, heb rond de 3k aan euro's mee verdiend. helaas kan het met fifa 20 niet meer omdat je tering snel wordt gebanned.Beavbusi schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:37:
[...]
Nou, dat is dan sinds dit jaar niet meerweet dat je vorig jaar nog op futdroid zat en coins verkocht
werd dus gebanned om mijn hoofdaccount en speel nu sinds maart weer fifa 20.
helaas mja, eigen schuld dikke bult
Mis die tijd wel. Soms 400/700k per dag op 1 account met de bot haha
Ik heb inmiddels ook een paar potjes gespeeld met Vardy maar hij gaat echt niet winnen van Dalglish in 4231.DeeleNL schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 13:16:
[...]
Ik heb Vardy TOTSSF ook, het is, net als Belotti een H/H spits. Vardy is wel van een ander kaliber maar ook hem krijg ik moeizamer aan de praat dan mijn Zaha TOTSSF (H/L), ik speel vaak 4231 maar om dan Zaha als ST en Vardy als CAM te gebruiken zie ik ook niet direct zitten. Tot nu toe speelt Zaha wel echt fijn voor mij. Aangezien Vardy gekocht is voor 770k en nu voor 880k gaat, lijkt het interessant om hem te verkopen en Jimenez een kans te geven. Ook H/H, maar misschien wat interessanter als CAM ipv Vardy. Daarnaast is Jimenez ook gewoon een prima afmaker, zonde om zo een kaart niet uit te proberen.
In 442 zou het kunnen, maar ook daar wint Dalglish het, denk dat dat voornamelijk door de 5* WF komt.
Had een review gelezen op Futbin met ook niet de feedback die je van een kaart met zijn rating verwacht met de opmerking dat hij juist wel positief verraste als winger door zijn pace/work rates.
YouTube: Why 41212(2) is the META attacking formation for TIKI-TAKA/Wins Post...
Iemand deelde pas deze tacktiek, man man man, dit is bijna cheaten, wat speelt dit lekker zeg.
Iemand deelde pas deze tacktiek, man man man, dit is bijna cheaten, wat speelt dit lekker zeg.
Ik word weer helemaal gek van FIFA op PC. Er komt echt binnenkort een Xbox. ALWEER problemen dat de game vanzelf alt+tab doet of terug gaat naar Windows. Twee wedstrijden gespeeld, 2x 1-0 voor, hoppppa U heeft Alt+Tab gedaan. Ik ga niet elke dag FIFA opnieuw installeren en downloaden. EA forum staat er ook vol mee. EA heeft oprecht schijt aan de PC community. FIFA is ook de enige game waarbij ik dit probleem heb. Bij Warzone of andere games 0,0 last, ook niet bij andere Origin games.
[ Voor 7% gewijzigd door Fraaank op 08-05-2020 15:07 ]
Ik had het genoemd, geen idee of het al vaker ter sprake kwam. Maar ja het bevalt mij wel en past prima bij mijn aanvallende speelstijl. En zelfs met wl al ga je niet meteen vol gas vooruit kun je door deze formatie en instructie vaak wel de bal terug passen / afwachten tot er een ruimte is voor een steekpass/tikkie hier, takkie daar en bam doelpunt.shabalala schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:52:
YouTube: Why 41212(2) is the META attacking formation for TIKI-TAKA/Wins Post...
Tussen de middag drie potjes met collega's gedaan via online friendlies maar wel met deze tactieken. Ik speelde hem weg met Neymar/Messi/Yedder in mijn team zette ik zijn verdediging zo opzij.
Geen last van counters ? Het is vrij aanvallend. Wil het opzicht wel een keer uitproberen als aanvallende tactiekJoosie200 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 15:11:
[...]
Ik had het genoemd, geen idee of het al vaker ter sprake kwam. Maar ja het bevalt mij wel en past prima bij mijn aanvallende speelstijl. En zelfs met wl al ga je niet meteen vol gas vooruit kun je door deze formatie en instructie vaak wel de bal terug passen / afwachten tot er een ruimte is voor een steekpass/tikkie hier, takkie daar en bam doelpunt.
Tussen de middag drie potjes met collega's gedaan via online friendlies maar wel met deze tactieken. Ik speelde hem weg met Neymar/Messi/Yedder in mijn team zette ik zijn verdediging zo opzij.
het is inderdaad vrij aanvallend, enige nadeel is dat als je een domme pass geeft op het middenveld je wel snel een tegengoal krijgt.Traeces schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 15:13:
[...]
Geen last van counters ? Het is vrij aanvallend. Wil het opzicht wel een keer uitproberen als aanvallende tactiek
verder schuift je LCM naar CV toe. dus je speelt met 3 man achter en je backs komen best snel terug.
Maar met aanvallen kan je overal de bal kwijt omdat je backs helemaal naar voren gaan.
Ik zou zeggen: ga het testen, het werkt echt super chill
Regelmatig word ik gestopt in mijn opbouw of blokken ze een pass door mijn eigen slordigheid. Ja, dan is het snel omschakelen en ik hou zeker niet de nul. Maar mijn idee is: mijn aanval is mijn beste verdediging. Want ik kan niks met verdedigen in fifa 20.Traeces schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 15:13:
[...]
Geen last van counters ? Het is vrij aanvallend. Wil het opzicht wel een keer uitproberen als aanvallende tactiek
Dus ik won met uitslagen als 8-4 en 5-3. Gaat mij om het resultaat en niet om de 0 te houden. Gewoon meer doelpunten maken dan de tegenpartij is mijn idee.
[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 08-05-2020 15:23 ]
Ik heb er onlangs ook een paar potjes meegespeeld maar had heel veel moeite met passing.Joosie200 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 15:22:
[...]
Regelmatig word ik gestopt in mijn opbouw of blokken ze een pass door mijn eigen slordigheid. Ja, dan is het snel omschakelen en ik hou zeker niet de nul. Maar mijn idee is: mijn aanval is mijn beste verdediging. Want ik kan niks met verdedigen in fifa 20.
Dus ik won met uitslagen als 8-4 en 5-3. Gaat mij om het resultaat en niet om de 0 te houden. Gewoon meer doelpunten maken dan de tegenpartij is mijn idee.
Heb altijd het gevoel dat als spelers dicht op elkaar staan dat issues/verrassingen geeft met assisted passing (als er meerdere opties zijn waaruit de AI uit moet kiezen) in vergelijken met bredere formaties.
Als dit voor je werkt, moet je misschien eens kijken naar 5212, 532 of 352 aangezien je daarmee hetzelfde effect kan bereiken zonder al de rare variaties mbt instructies die Neil toepast. Ondanks de uitslagen, het lijkt alsof verdedigen sowieso een issue voor je is.
Als je zijn laatste video bekijkt, die zie je ook dat deze formatie niet eens in zijn gameplans terugkomt.
Dan blijf ik wel gewoon 4-2-3-1 ( 2 ) spelen, ik krijg normaal gesproken weinig tegendoelpunten tegen en heb vaak maar 1 goede kans nodig om te scorenJoosie200 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 15:22:
[...]
Regelmatig word ik gestopt in mijn opbouw of blokken ze een pass door mijn eigen slordigheid. Ja, dan is het snel omschakelen en ik hou zeker niet de nul. Maar mijn idee is: mijn aanval is mijn beste verdediging. Want ik kan niks met verdedigen in fifa 20.
https://www.futbin.com/20/squad/15743100
Bovenstaande elftal moet het doen in de WL deze week. Ben vooral benieuwd naar me middenveld deze is toch best wel aanvallend. Als het niet lekker loopt koop ik even een icon CDM en gaat KDB naar 10 toe.
Iemand overigens een idee om TTA TOTS in dit elftal te gooien. ik start in 4-5-1 om kdb op full chem te krijgen
5212 heb ik ook al eens ingezet naar tevredenheid. 532 weleens meegepakt als optie onder de knoppen maar meer als verdedigingsoptie om de wedstrijd uit te spelen. 352 nooit echt overwogen.Bossie schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 15:37:
[...]
Als dit voor je werkt, moet je misschien eens kijken naar 5212, 532 of 352 aangezien je daarmee hetzelfde effect kan bereiken zonder al de rare variaties mbt instructies die Neil toepast. Ondanks de uitslagen, het lijkt alsof verdedigen sowieso een issue voor je is.
Het probleem wat ik heb met verdedigen in fifa 20 is als volgt. De snelle dribbelaars als Messi/Neymar/Yedder en consorten weten moeiteloos in de 16 mijn verdediging weg spelen.
Spelen ze je weg omdat ze je verdedigers uit positie trekken en de gaten benutten, of spelen ze vooral je verdedigers uit met combinaties/skillmoves ?Joosie200 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 16:12:
[...]
5212 heb ik ook al eens ingezet naar tevredenheid. 532 weleens meegepakt als optie onder de knoppen maar meer als verdedigingsoptie om de wedstrijd uit te spelen. 352 nooit echt overwogen.
Het probleem wat ik heb met verdedigen in fifa 20 is als volgt. De snelle dribbelaars als Messi/Neymar/Yedder en consorten weten moeiteloos in de 16 mijn verdediging weg spelen.
Ik speel zelf verdediger en de meeste concepten zijn allemaal eenvoudig in Fifa toe te passen, het issue bij is vooral dat sommige spelers simpelweg meer agile zijn dan mijn verdedigers en daardoor makkelijk ruimte voor zichzelf kunnen creeren.
Als je ps4 speelt, kun je me altijd toevoegen.
Probeer zoveel mogelijk met je CVM / CM te verdedigen en als laatste middel je CV's pas te gebruiken. Zo druk je die dribbelaars naar je CV's toe en onderschep ik haast altijd de bal. Of je beukt ze gewoon van de bal af met van die monsters zoals godinJoosie200 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 16:12:
[...]
5212 heb ik ook al eens ingezet naar tevredenheid. 532 weleens meegepakt als optie onder de knoppen maar meer als verdedigingsoptie om de wedstrijd uit te spelen. 352 nooit echt overwogen.
Beide eigenlijk wel. Maar ik heb vooral het meest last van het laatste. Dragback is 50/50, of ik time hem goed en blokkeer degene met L2/LT of hij is aan mijn niet agile verdediger voorbij. In het begin trok ik zelf de verdediging uit elkaar maar dat kwam omdat ik niet de besturing kreeg over mijn cdm die eenvoudig werd gepasseerd. Ipv switch ik dan automatisch naar de verdediger die op de aanvaller afloopt > skill move of pass later en bam doelpunt/actie in de 16.Bossie schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 16:16:
[...]
Spelen ze je weg omdat ze je verdedigers uit positie trekken en de gaten benutten, of spelen ze vooral je verdedigers uit met combinaties/skillmoves ?
Ik speel zelf verdediger en de meeste concepten zijn allemaal eenvoudig in Fifa toe te passen, het issue bij is vooral dat sommige spelers simpelweg meer agile zijn dan mijn verdedigers en daardoor makkelijk ruimte voor zichzelf kunnen creeren.
Als je ps4 speelt, kun je me altijd toevoegen.
Ik wil juist mijn CDM aanspreken in zulke gevallen zelfs al wordt ie gepasseerd met een steekpass of lob through. Om zo met mijn CDM de aanvaller te sandwitchen tussen CDM en CB. Maarja, misschien toch beter leren switchen via de sticks/pookjes dan met de switch knop.
Ik kreeg trouwens net een wachtwoord reset uit niets voor mijn EA account. Wilde inloggen op de companion app en blokkade. Wachtwoord reset uit EA hun kant want verdachte activiteiten zijn waargenomen? Is noreply@e.ea.com legit?
lijkt me niet legit, check eens of je op je console kan inloggen?Joosie200 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 16:37:
[...]
Beide eigenlijk wel. Maar ik heb vooral het meest last van het laatste. Dragback is 50/50, of ik time hem goed en blokkeer degene met L2/LT of hij is aan mijn niet agile verdediger voorbij. In het begin trok ik zelf de verdediging uit elkaar maar dat kwam omdat ik niet de besturing kreeg over mijn cdm die eenvoudig werd gepasseerd. Ipv switch ik dan automatisch naar de verdediger die op de aanvaller afloopt > skill move of pass later en bam doelpunt/actie in de 16.
Ik wil juist mijn CDM aanspreken in zulke gevallen zelfs al wordt ie gepasseerd met een steekpass of lob through. Om zo met mijn CDM de aanvaller te sandwitchen tussen CDM en CB. Maarja, misschien toch beter leren switchen via de sticks/pookjes dan met de switch knop.
Ik kreeg trouwens net een wachtwoord reset uit niets voor mijn EA account. Wilde inloggen op de companion app en blokkade. Wachtwoord reset uit EA hun kant want verdachte activiteiten zijn waargenomen? Is noreply@e.ea.com legit?
Had een tijdje geleden ook opeens van dat soort issues icm emails, en toen mijn passwords ook allemaal aangepast. Werd simpelweg uitgelogd terwijl ik zelf aan het spelen was

Reset voor de zekerheid gewoon in je ea account je password en dan niet via die link maar gewoon via de ea site.Joosie200 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 16:37:
[...]
Beide eigenlijk wel. Maar ik heb vooral het meest last van het laatste. Dragback is 50/50, of ik time hem goed en blokkeer degene met L2/LT of hij is aan mijn niet agile verdediger voorbij. In het begin trok ik zelf de verdediging uit elkaar maar dat kwam omdat ik niet de besturing kreeg over mijn cdm die eenvoudig werd gepasseerd. Ipv switch ik dan automatisch naar de verdediger die op de aanvaller afloopt > skill move of pass later en bam doelpunt/actie in de 16.
Had zelfde probleem, met onderstaande opgelost!Fraaank schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 15:03:
Ik word weer helemaal gek van FIFA op PC. Er komt echt binnenkort een Xbox. ALWEER problemen dat de game vanzelf alt+tab doet of terug gaat naar Windows. Twee wedstrijden gespeeld, 2x 1-0 voor, hoppppa U heeft Alt+Tab gedaan. Ik ga niet elke dag FIFA opnieuw installeren en downloaden. EA forum staat er ook vol mee. EA heeft oprecht schijt aan de PC community. FIFA is ook de enige game waarbij ik dit probleem heb. Bij Warzone of andere games 0,0 last, ook niet bij andere Origin games.
1. Close Origin and services processes (OriginWebHelperService.exe и OriginClientService.exe).
2. Delete all files in 2 folders
"C:\ProgramData\Electronic Arts\EA Services\License"
"C:\Users\<UserName>\AppData\Local\Electronic Arts\EA Services\License"
3. Start Origin again
Wil eigenlijk wat potjes WL spelen, maar vertrouw de servers op dit moment niet echt en heb geen zin in onverdiende losses dus wacht nog wel tot morgen.
Inlog via xbox: this account is invalid. Say whut? Tussen de middag gewoon nog kunnen inloggen en friendlies gespeeld...Bossie schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 16:54:
[...]
lijkt me niet legit, check eens of je op je console kan inloggen?
Had een tijdje geleden ook opeens van dat soort issues icm emails, en toen mijn passwords ook allemaal aangepast. Werd simpelweg uitgelogd terwijl ik zelf aan het spelen was
Dat nu maar gedaan en een ticket via EA aangemaakt.Traeces schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 16:54:
[...]
Reset voor de zekerheid gewoon in je ea account je password en dan niet via die link maar gewoon via de ea site.
Ik merk wel verschil tussen het zonder door mij opgevraagde wachtwoord reset en die ik zelf via EA aanvroeg. Die ongevraagde begint met aanhef: hallo [emailadres] en de door mij aangevraagde versie met: hallo [username]
Wachtwoord aangepast via de door mijn op site van EA aangevraagde versie + Origins 2FA ingeschakeld + ww mail veranderd. Ik kan weer inloggen, er is geen geld kwijt of er zijn geen spelers foetsie.
[ Voor 21% gewijzigd door Joosie200 op 08-05-2020 17:32 ]
https://www.futbin.com/20/player/48247/reguil%C3%B3n
Leuke freebie als je Rivals weet te doorstaan. Gelijke stats als Alex Sandro player moments. En daar moet je drie squads voor inleveren. Zelfs al kan je er niks mee: gratis SBC fodder.
The usual suspects.
Leuke freebie als je Rivals weet te doorstaan. Gelijke stats als Alex Sandro player moments. En daar moet je drie squads voor inleveren. Zelfs al kan je er niks mee: gratis SBC fodder.
It’s here! The @LaLigaEN Team of the Season So Far 🇪🇸 #TOTSSF #FUT20 pic.twitter.com/6IiLLkZNUJ
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 8 mei 2020
The usual suspects.
[ Voor 22% gewijzigd door Joosie200 op 08-05-2020 19:43 ]
Eerlijk gezegd vind ik de La Liga TOTS nogal tegenvallen, op de verdedigende spelers en Messi na. Veel van de aanvallende spelers (Griezmann, Fekir, Odegaard) hebben 3* WF, toch een reden om ze niet te gebruiken voor mij. Ik heb liever mijn huidige FB Griezmann met mindere stats maar wel 5* WF dan deze TOTS versie. Cazorla zou leuk geweest zijn als hij niet zo'n dramatisch lage stamina heeft voor een middenvelder.
TOTS Ter Stegen gaat wel echt een nachtmerrie worden. Hoeveel moeite het nu al kost om uitgespeelde kansen af te maken tegen zijn NIF versie, die TOTS versie zal wel next level Godmode zijn. En het enge is dat hij ook nog eens heel betaalbaar is, op PC onder de 300K en hij zal nog wel verder zakken naarmate supply toeneemt. Waarschijnlijk dat volgende WL elk team deze keeper heeft.
TOTS Ter Stegen gaat wel echt een nachtmerrie worden. Hoeveel moeite het nu al kost om uitgespeelde kansen af te maken tegen zijn NIF versie, die TOTS versie zal wel next level Godmode zijn. En het enge is dat hij ook nog eens heel betaalbaar is, op PC onder de 300K en hij zal nog wel verder zakken naarmate supply toeneemt. Waarschijnlijk dat volgende WL elk team deze keeper heeft.
Wtf is dit vanavond in Rivals kom een teams tegen dat gaat nergens meer over. Cruijff prime , prime vierra , toty cr7. Kom je dan met je pauper objectives teams
Als ik 4 spelers voor in lopen met 99 finishing en ze missen kans naar kans. Ik speelde laatst zelfs tegen iemand die met icon swaps bezig was en een Spaanse 78 rated keeper en die had 19 reddingen. Ik had in 90 minuten gewoon 28 schoten op doel wat al te idioot voor woorden is.shabalala schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:15:
[...]
Ik hoor echt iedereen klagen over de gameplay, maar als jij 10 kansen krijgt en je tegenstander 1 kans en bij hem gaat de bal wel in het doel, ligt dat gelijk aan de gameplay? in vind het juist wel mooi dat als je slechter bent dat je dan ook nog kunt winnen, is in het echt ook zo.
In het echt wint een heel matig team niet zo vaak van een goede tegenstander als met Fifa. Maar voor mensen zoals jou zal dynamic difficulty vast een uitkomst zijn omdat je anders geen enkel potje kunt winnen
je kan gewoon niet afmaken. bij 28 schoten heb ik sowieso wel 8 goals ofzoN2LSWw schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 20:33:
[...]
Als ik 4 spelers voor in lopen met 99 finishing en ze missen kans naar kans. Ik speelde laatst zelfs tegen iemand die met icon swaps bezig was en een Spaanse 78 rated keeper en die had 19 reddingen. Ik had in 90 minuten gewoon 28 schoten op doel wat al te idioot voor woorden is.
In het echt wint een heel matig team niet zo vaak van een goede tegenstander als met Fifa. Maar voor mensen zoals jou zal dynamic difficulty vast een uitkomst zijn omdat je anders geen enkel potje kunt winnen
Ter Stegen NIF heeft (met basic chem):mar101 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 20:29:
Eerlijk gezegd vind ik de La Liga TOTS nogal tegenvallen, op de verdedigende spelers en Messi na. Veel van de aanvallende spelers (Griezmann, Fekir, Odegaard) hebben 3* WF, toch een reden om ze niet te gebruiken voor mij. Ik heb liever mijn huidige FB Griezmann met mindere stats maar wel 5* WF dan deze TOTS versie. Cazorla zou leuk geweest zijn als hij niet zo'n dramatisch lage stamina heeft voor een middenvelder.
Diving 98
Handling 95
Kicking 98
Reflexes 99
Speed 47
Positioning 98
De TOTS heeft 52 speed en de rest op 99. Dat scheelt dus echt niks! Een TOTS keeper is weggegooid geld. Ik blijf gewoon met Neuer NIF spelen of ik moet een gratis keeper packen die in mijn team past.
Nu paar wedstrijden tots de Bruyne geprobeerd en is het wel duidelijk dat hij 100% op cam hoort. Die afstand schoten en afronden zijn echt bizar. Daarbij die passing pfff niet normaal. Even me icon pack afwachten en anders een icon cdm halen
wil hem echt niet meer op cdm hebben staan
Blijkbaar kan ik met 343 vrijwel alle spelers uit mijn Bundlesliga team samenvoegen met mijn PL team + TOTS rewards.
https://www.futbin.com/20/squad/8154634
Weet alleen niet of ik idd iets met 343 kan
Mooi rijtje op het middenveld haha, allemaal dezelfde kleur/type. En Dalglish in de spits. Beest van een speler. Die gaat ze wel binnentikken voor je.Bossie schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 22:07:
Blijkbaar kan ik met 343 vrijwel alle spelers uit mijn Bundlesliga team samenvoegen met mijn PL team + TOTS rewards.
Alaba linksback, Kimmich of Goretzka rechtsbackBossie schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 22:07: